[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Special: Wolf Pack weekend
Wolf pack tactics are common on the battlefields. Every heavy tank commander has fallen victim to a pack of medium tanks, circling around them and striking from all angles.

This weekend is all about medium tanks! Get them out onto the battlefield and start baying like wolves when your prey is in sight! You could earn bonuses while doing so! Meanwhile, players of all vehicle types can enjoy x3 experience for the first victory.

x3 Experience for the first victory

Whether you drive medium tanks, heavies, lights, tank destroyers or self-propelled guns, you will earn more experience this weekend.

Medal Hunt: Defender

Protect your base from those ravenous wolves, commanders! Reduce the number of enemy capture points on a friendly base by 70 or more to earn the Defender medal, and you will receive an additional 15,000 credits! This bonus will be automatically credited to your account when you receive the medal.

30% Discount and 30% Credit Bonus on the following medium tanks:

VII - T20
VII - Comet
VII - Pz.Kpfw. V Panther
VII - VK 30.02 D
VII - T-43
VII - KV-13
VII - T-34-1

VI - M4A3E8 Sherman
VI - M4A3E2 Sherman Jumbo
VI - Cromwell
VI - VK 30.01 (P)
VI - VK 36.01 (H)
VI - VK 30.01 (H)
VI - K 30.01 (D)
VI - T-34-85
VI - Type 58

Find some medium tank friends and form your wolf pack!

50% discount on the following Premium medium tanks:

VII - Panther/M10
VI - Pz.Kpfw. IV Schmalturm

Premium vehicles will keep earning you extra credits forever.

Discount on Premium Accounts:

Get 3 days of Premium for 350 gold (usually 650 gold)
Get 7 days of Premium for 650 gold (usually 1250 gold)

Premium account time gives you extra experience and even more credits for every battle you play!

You can enjoy these bonuses from Saturday 29th June 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 2nd July 07:00 CEST.

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 28-06-2013 13:04 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

KV-3 is een leuk, ondergewaardeerd tankje. Hij is stiekem best snel, prima pantser en heeft goede kanonnen. Ik gebruik nogsteeds de 107mm, omdat ie maar een paar mm pen minder heeft, iets minder schade maar een hogere RoF en de shells zijn veel goedkoper. Het hebben van twee laders is heel fijn, dan kan er eentje doodgaan en je RoF blijft kinda normaal.

KV-4 heb ik gebruikt op de testserver, leuk ding waar je erg veel mee kan bouncen, ookal schiet iedereen daar met goud. Het voordeel is dat hij zeldzaam is en mensen dus niet zo heel goed de weakspots kennen.

Ondertussen ook bezig met de AT-2. Gaat lekker met de derp. Probleem is alleen vaak dat het hele team om mij heen wordt weggeschoten en ik als enige overblijf, en tja, ik kan geen caps stoppen als ik aan de andere kant van de map ben.

Special lijkt me leuk. Alleen nog ff plek maken voor de Comet, en misschien komt die Panther/M10 of Schmallturm er nog wel.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:14
mooie special, kan ik mooi Type 58 komen en als ik nog 20K exp ff goed grind kan ik ook dit weekend E2 jumbo of E8 kopen moet alleen nog zien welke, denk E2 jumbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu zo'n premium aanbieding koop, maar mijn premium nog niet verlopen is...wordt t dan gewoon verlengd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ik cap niet zo heel veel, maar als cappen de enige optie is om wat extra xp te halen doe ik dat. En bij verzoeken om no cap, vertel ik ze hoeveel tijd ze nog hebben en dat maar moeten rushen :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ja, natuurlijk.

E2 Jumbo heb ik zelf en is erg makkelijk. Is wel meer een heavy dan een medium, en hij gaat naar een geweldige tank, de T29. En erna of ervoor kun je ook de T20 halen.

De Easy 8 heeft nog weinig nut. In alle opzichten minder dan de Cromwell en je kan er niet de T29 mee halen.

T29 en T20 zijn allebei leuke tankjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 19:14
T-29 heb ik al, gaat meer erom wat daarna komt richting pattons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Sneezzer schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:44:
[...]

Level eerst je crew nog wat met perks, de KV-4 vond ik persoonlijk wat lastiger nog (is volgens mij de grootste t8 tank in game, dus je bent een schietschijf voor iedereen die effe snel een schot afvuurd.

Ps. sidescrapping lukt goed met de KV-3 dus vooral doen!
Eerste skill/perk zitten al op de helft, en moet nog 42K exp bij elkaar spelen voor de kv-4. dus mocht ik de crew overzetten(zonder goud) dan valt die sowieso niet onder de 100% terug.
VasZaitsev schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:02:
KV-3 is een leuk, ondergewaardeerd tankje. Hij is stiekem best snel, prima pantser en heeft goede kanonnen. Ik gebruik nogsteeds de 107mm, omdat ie maar een paar mm pen minder heeft, iets minder schade maar een hogere RoF en de shells zijn veel goedkoper. Het hebben van twee laders is heel fijn, dan kan er eentje doodgaan en je RoF blijft kinda normaal.

KV-4 heb ik gebruikt op de testserver, leuk ding waar je erg veel mee kan bouncen, ookal schiet iedereen daar met goud. Het voordeel is dat hij zeldzaam is en mensen dus niet zo heel goed de weakspots kennen.
KV-3 valt me alles behalve tegen, moest er wel even aan wennen, echte zware heavy tank, maar toch is snelheid wel redelijk, zeker vergeleken churchill 7. :P

KV-4 is zwaarste en dacht inderdaad ook de grootste in zijn tier, helft van maus, hang me er niet aan op want heb het gisteren nacht voor slapengaan zitten/liggen lezen. :D

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:10:
Als ik nu zo'n premium aanbieding koop, maar mijn premium nog niet verlopen is...wordt t dan gewoon verlengd?
Ja dat wordt gewoon verlengd, maar een maand premium is mijn inziens nog steeds een betere deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Komt het lange wachten met de aanschaf van de T-43 toch nog van pas :)
Kan ik ook meteen met de T-34-85 de grind afmaken naar de KV-13. Enige 'probleem' is dan dat ik een nieuwe crew moet nemen op óf de T-34-85 óf de T-43. Met beide tanks ga ik in ieder geval veel spelen dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Zijn die premium tank die nu 50% korting hebben de moeite waard? Ik zie dat die Pz.Kpfw. IV Schmalturm er qua gun en armor beter uitziet. Die premium tank erboven heeft namelijk dezelfde gun alleen wat betere armor en veel meer HP heeft. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Mr_Size schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:21:
[...]

Komt het lange wachten met de aanschaf van de T-43 toch nog van pas :)
Kan ik ook meteen met de T-34-85 de grind afmaken naar de KV-13. Enige 'probleem' is dan dat ik een nieuwe crew moet nemen op óf de T-34-85 óf de T-43. Met beide tanks ga ik in ieder geval veel spelen dit weekend :D
Ja voor mij is het simpel, I'm just passing through. De tanks zijn erg leuk maar als ik alle leuke tanks zou houden had ik al helemaal nooit tijd om me op bepaalde leuke tanks te focussen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Leuk potje van vandaag in de T32. Nog steeds een ideale tank om hull down iedereen af te knallen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2w2IqwnucnM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Leuke special, zal er niet veel direct aan hebben qua tanks ben bij de meeste er voorlopig nog niet of al voorbij.
Kan wel mooi verder met mijn lijntjes :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

-WarAx- schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:23:
Zijn die premium tank die nu 50% korting hebben de moeite waard? Ik zie dat die Pz.Kpfw. IV Schmalturm er qua gun en armor beter uitziet. Die premium tank erboven heeft namelijk dezelfde gun alleen wat betere armor en veel meer HP heeft. Wat denken jullie?
Dat is een probleem van bijna elke T7 medium: een kanon waarvan je denkt: "eh, ok dan..."

T-43 VK3002DB en Comet hebben alle drie een kanon wat niet veel beter is dan hun parent in tier 6. De Panther M10 dus ook. Ik denk dat er prima mee te werken valt, je kan nog genoeg pennen omdat je erg accuraat bent. En je zal vaak goldshells gebruiken.

Probleem van de Panzer 4 Schmallturm is dat zijn pantser ronduit waardeloos is. Een KV-1S, die vaak zult tegenkomen, kan een HE shell door je heen schieten, en dan is je tankje dood. Ook issie niet heel erg snel.

Ik ga zelf denk ik voor de Panther M10, lijkt me een leuk ding, maar ik ben opzich ook wel benieuwd of ie intressant is.

Wil je een T7 med met vuurkracht, moet je een T20, Panther of T-34-1 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
VasZaitsev schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:39:
Ik ga zelf denk ik voor de Manther, lijkt me een leuk ding, maar ik ben opzich ook wel benieuwd of ie intressant is.
Fixed that for you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
VasZaitsev schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Dat is een probleem van bijna elke T7 medium: een kanon waarvan je denkt: "eh, ok dan..."

T-43 VK3002DB en Comet hebben alle drie een kanon wat niet veel beter is dan hun parent in tier 6. De Panther M10 dus ook. Ik denk dat er prima mee te werken valt, je kan nog genoeg pennen omdat je erg accuraat bent. En je zal vaak goldshells gebruiken.

Probleem van de Panzer 4 Schmallturm is dat zijn pantser ronduit waardeloos is. Een KV-1S, die vaak zult tegenkomen, kan een HE shell door je heen schieten, en dan is je tankje dood. Ook issie niet heel erg snel.

Ik ga zelf denk ik voor de Panther M10, lijkt me een leuk ding, maar ik ben opzich ook wel benieuwd of ie intressant is.

Wil je een T7 med met vuurkracht, moet je een T20, Panther of T-34-1 nemen.
Heeft iemand misschien het bedrag waar je op komt met die korting voor de Panther M10?
Ik zit op het werk en kan hier helaas niet overal bij.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ik heb zelf de Panther M10 al een tijdje, is nu een crew aan het trainen voor de E-50 (die ga ik vanavond aanschaffen).
Vind hem zelf leuk spelen maar je moet aardig wat hits doen om goed te kunnen verdienen. Eigenlijk verdient hij pas goed als je premium account hebt. Gisteren nog een potje waar ik 90.000 credits had verdient (is wel een uitzondering, en ging nog zo'n 10.000 af aan kosten). Meestal speel ik zonder gold shells maar heb ze wel altijd wel bij me, normaal potje verdien je zo tussen de 30.000 en 45.000 credits mee (met premium account)
Het is meer een sniper/support tank met weinig damage per schot. Maar met rammer en goede crew hele snelle reload tijd.

Ik heb er nu 481 battles mee gespeeld en een winrate van 51%. Het is ook niet echt een tank die een potje beslist. Je moet het gewoon zien als credits farmen, links en rechts zwakke plekken opzoeken bij tanks en speldenprikken uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De Manther kost je 2875.

Darth Vader kost je 1875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

30% discount for Panther.
You gotta be f*cking kidding me WG. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
mad_max234 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:17:
[...]

KV-3 valt me alles behalve tegen, moest er wel even aan wennen, echte zware heavy tank, maar toch is snelheid wel redelijk, zeker vergeleken churchill 7. :P

KV-4 is zwaarste en dacht inderdaad ook de grootste in zijn tier, helft van maus, hang me er niet aan op want heb het gisteren nacht voor slapengaan zitten/liggen lezen. :D
Heb zelf de KV-4 laatst geunlocked maar kon er moeilijk aan wennen. In stad maps is het nog wel leuk, maar met open terrein was het erg lastig met de arty.
Kan wel heel veel damage hebben, daarnaast hebben de eerste paar guns te weinig penetratie en bounce je nogal wat.
Ben nu op het punt dat ik kan beginnen met xp verzamelen voor de top gun, maar de grind van 40k exp voor de gun die je alleen bij deze tank kan gebruiken vind ik vervelend.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:53:
[...]

30% discount for Panther.
You gotta be f*cking kidding me WG. :')
Een tip, sta je voor het weekend en je wilt een tank kopen in tier 2-7 wacht dan even tot vrijdag zodat je de special weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:27:
Ja voor mij is het simpel, I'm just passing through. De tanks zijn erg leuk maar als ik alle leuke tanks zou houden had ik al helemaal nooit tijd om me op bepaalde leuke tanks te focussen :+
Ik ga de T-34-85 denk ik ook wel verkopen hoor, maar ik pak wel nog ff de special mee om ook nog ff de KV-13 te unlocken. Wie weet koop ik die ook en zet ik die extra crew meteen daarin en verkoop ik de T-34-85.

Welke modules heb jij eigenlijk op je T-43 Kyozu? Ik neem aan sowieso Vents en Rammer, maar wat is de 3e? Heeft Coated Optics bijv. zin? Of 'gewoon' voor GLD gaan?

@hierboven: ik koop idd bijna nooit tanks buiten een special om, je ziet maar weer wat er van komt Daniel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 28-06-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
redwing schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:59:
Waarom nadelig ? Binnen 5 minuten 500 exp halen is net zoveel als binnen 10 minuten 1k exp halen :)
Ja, alleen haal je geen 500 XP. En als team gemiddeld nog veel minder.
Bij 7 tanks over bij de tegenstander en een zekere winst op cap ga ik dus echt niet die cap uit. 7 goede tanks tegen 12 tanks die niet zo denderend spelen kan zo een verloren zaak zijn.
Dan ben je in dat geval precies het soort capnoob die mij heel wat XP kost ;).
Je hebt misschien wel gelijk, maar dat gaat toch niet gebeuren dus kun je beter je eigen exp optimaliseren.
Als iedereen zo denkt als jij heb je helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

If capping is sure to result in victory, then you must cap, even though the team forbid it; if capping will not result in victory, then you must not cap even at the team's bidding.

The end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:02:

...
Ik weet niet of de KV-3 ondergewaardeerd is. Hij is gewoon traag in vergelijking met andere heavies op tier 7. Daarom vind ik het een bagger tank.
Hoe langer ik speel des te irritanter ik trage tanks vind, omdat ik graag een battle naar m'n hand zet en met een trage tank kan ik maar op één flank iets uitrichten en ben ik voor de rest geheel afhankelijk van m'n team. Met een snelle tank zoals de Hellcat of BatChat kan ik even naar de andere kant rijden om daar de boel tegen te houden of de cap te resetten.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
User schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:17:
If capping is sure to result in victory, then you must cap.
Soms zijn er meer manieren om een 'sure' victorie te halen.
Cappen hoeft dan niet de beste manier te zijn in een game die ook draait om credits en XP income.

The end II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Plato112 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Ik weet niet of de KV-3 ondergewaardeerd is. Hij is gewoon traag in vergelijking met andere heavies op tier 7. Daarom vind ik het een bagger tank.
Hoe langer ik speel des te irritanter ik trage tanks vind, omdat ik graag een battle naar m'n hand zet en met een trage tank kan ik maar op één flank iets uitrichten en ben ik voor de rest geheel afhankelijk van m'n team. Met een snelle tank zoals de Hellcat of BatChat kan ik even naar de andere kant rijden om daar de boel tegen te houden of de cap te resetten.
Maar met een trage, zware heavy zoals de KV-3 kun je met een beetje geluk 1 flank doordrukken en ben je daar bepalend.

Iedere tank heeft zo zijn eigen rol, en iedere tank kan bepalend zijn,

Op de AMX 40 na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

Masuchievo

Cpt. Average

VasZaitsev schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:27:
[...]

Dood aan de AMX 40. Bagger tank eerste klas. Ik moet nog 10K exp, en dat gaat nog LANG duren.

De AMX 105 m T5 arty mag je ook toevoegen, ding doet niets. En ja ik weet dat ik dit al eerder vermeld heb, maar WG heeft mijn fijne arty vermoord en vervangen door een long range AMX 40. Still love my SU-14-2 though.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:27:
[...]

Maar met een trage, zware heavy zoals de KV-3 kun je met een beetje geluk 1 flank doordrukken en ben je daar bepalend.

Iedere tank kan bepalend zijn, dat klopt. Maar met bepaalde tanks kun je een stuk makkelijker bepalend zijn dan met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:15:
[...]

Een tip, sta je voor het weekend en je wilt een tank kopen in tier 2-7 wacht dan even tot vrijdag zodat je de special weet :)
Ik denk dat ik mijn lesje nu wel geleerd heb ja. :P
Verder werkt die Panther behoorlijk op mijn zenuwen. Het feit dat je niet eens een gunrammer kan installeren zonder de suspensionupgrade is wel heel zielig voor een stock tank. Hier ben ik al een paar keer net een kil misgelopen of wat extra damage. Zeker voor de Panther wat gewoon een ongelofelijk beest van een tank was is het een zielig ding in WoT. Het snipen en de lage damage valt nog te overleven maar leuk is anders. Voornamelijk omdat je de helft van de tijd niet eens hoeft te proberen te schieten omdat de 7.5cm Kwk 42 L/70 gewoon bagger is voor tier 7...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

DanielWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:41:
[...]

Verder werkt die Panther behoorlijk op mijn zenuwen. Het feit dat je niet eens een gunrammer kan installeren zonder de suspensionupgrade is wel heel zielig voor een stock tank. Hier ben ik al een paar keer net een kil misgelopen of wat extra damage. Zeker voor de Panther wat gewoon een ongelofelijk beest van een tank was is het een zielig ding in WoT. Het snipen en de lage damage valt nog te overleven maar leuk is anders. Voornamelijk omdat je de helft van de tijd niet eens hoeft te proberen te schieten omdat de 7.5cm Kwk 42 L/70 gewoon bagger is voor tier 7...
Panther is tot dusver voor mij gevoelsmatig de slechtste Duitse tank uit de game. Panther 2 vind ik wel weer heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Plato112 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:39:
[...]

Iedere tank kan bepalend zijn, dat klopt. Maar met bepaalde tanks kun je een stuk makkelijker bepalend zijn dan met anderen.
Maar, dat ligt er ook aan wat voor speler je bent. Ik ben meer een heavy speler, zet mij in een KV-3 en ik ben sneller bepalend dan ik in een AMX 12t ben.

Aan de andere kant: Een Bat Chat is heel snel bepalend idd, mits hij goed gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Ik vind'm vooral weinig penetration hebben. Zal niet snel een van m'n eerste potjes in volledig stock Tiger vergeten. Een stock tiger kan buitengewoon weinig, maar ben tegen KV-3 aangereden en dat ding heb ik bij gebrek aan penetration langzaam doodgerammed 8)7

Nu was het een waardeloze speler die mij dat toestond, maar toch. Ik kom graag KV-3 tegen, want mij doen ze weinig tenzij ik in light rij, en ik kan ze van vrijwel alle kanten kapot schieten, ongeacht welke tank ik heb :z
Trage tanks zijn waardeloos als je geen platoon hebt of meer met mensen die je supporten. In randoms dus irritant tot en met.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

[...]

Ik heb al paar keer met kv-3 flank binnen kortste keren overlopen door mijn tank naar voor te drukken zodat rest vrij kan schieten en alles kan afmaken, helaas snappen ze het niet altijd en sta je er soms alleen voor als je handvol campers achter je heb staan die niet naar voren trekken als er kans voordoet. Sta je dan alles weg te koppen voor niks.

Dan is weg vrij voor de snellere tanks om de andere flank in de rug aan te vallen zodat pot vrij snel beslist is. Tegen die tijd ben ik bij en rest van zware heavy's bij de base om te cappen en is de paniek op zijn hoogst bij de tegenstander wat hun ondergang helpt te versnellen. :D

Zonder zware heavy tank staan ze kiekeboe te spelen.

edit/
Plato112 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:39:
[...]

Voor jou wellicht, en als je team niet meewerkt heb je een probleem met heavy(net als met alle andere tanks overigens), maar buiten dat is speler de bepaalde factor en niet de tank, tank kan erbij helpen maar is geen bepaalde factor. Hangt allemaal af van speler die ermee speelt. Net als er geen beste tank bestaat, bestaat er ook geen beste categorie.

[ Voor 18% gewijzigd door mad_max234 op 28-06-2013 15:25 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:41:
[...]

Verder werkt die Panther behoorlijk op mijn zenuwen.
Als je eenmaal die lange 7,5CM heb ( dont blame for not knowning teh name ) dan is de panther best wel goed te doen. Zeker met de accuracy buff en zijn rate of fire is het kanon echt een beest. In het begin long range gevechten aangaan en halverwege de game aggresief flanken. Penetration is meer dan genoeg om tier 8 tanks frontal te pennen.

Werkt opzich aardig met die tank.Jammer genoeg is zijn armor niet aanwezig en verwacht dus geen bounces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Eindelijk de top gun op mijn tiger H, en ik moet zeggen. Ondanks alle slechte verhalen die ik gehoord heb vind ik het echt een heerlijke tank. Wat een vuurkracht en zo accuraat.
Ik speel het niet als een heavy maar als een support line sniper.

Als je er mee probeert te brawlen wordt je echt opgevreten maar als je er mee speelt zoals het hoort vind ik het een prima tank, ik heb gehoord dat ie vooral sinds patch 8.6 een stuk beter is geworden.

Nou op naar de tiger 2, eigenlijk de tank die het liefst van allemaal wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

jantje 2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:14:
[...]

Als je eenmaal die lange 7,5CM heb ( dont blame for not knowning teh name ) dan is de panther best wel goed te doen. Zeker met de accuracy buff en zijn rate of fire is het kanon echt een beest. In het begin long range gevechten aangaan en halverwege de game aggresief flanken. Penetration is meer dan genoeg om tier 8 tanks frontal te pennen.

Werkt opzich aardig met die tank.Jammer genoeg is zijn armor niet aanwezig en verwacht dus geen bounces.
Ik heb net de suspension dus ik moet nog z'n 26.000xp. :')
Ik snap ook gewoon niet waarom de Panther niet de 8.8cm Kwk 43 L/71 heeft. Dat zou al zoveel oplossen voor deze tank. De Smallturm was oorspronkelijk bedoelt als de koepel voor de Panther II die door allerlei bureaucratie, interne machtsstrijd binnen Nazi Duitsland, belangen van industriëlen, en Hitler er nooit is gekomen. De Smallturm was verder twee jaar lang steeds uitgesteld totdat er uiteindelijk een paar zijn geinstaleerd in 1945. Het mooie van deze koepel was dat deze lichter was dan de originele koepel. Dus niet zwaarder WG...
Deze koepel corrigeerde een zeer vervelende fout in de originele koepel. De originele koepel zijn mantel was een halve cirkel. Als een granaat net onder het midden insloeg dan kon deze naar beneden afketsten en zo de bestuurder of de radio-operator uitschakelen. Een explosie zou je niet krijgen omdat de Panther zijn munitieopslag fatsoenlijk ontworpen was en omdat de Panther een automatische brandblusser had. Het was een verdomd moeilijke tank om te laten exploderen of in brand te laten vliegen. Dus geen transmissie = fik of zo makkelijk ammorack damage WG...
Dat de tank nogal eens in de brand vloog had te maken met slavenarbeid en sabotage. Wat wil je ook als je Franse krijgsgevangene je tanks laat bouwen. :+
Het laatste mooie van die koepel is dat die dieper is. Er is meer ruimte voor terugslag van een kanon dan in de originele koepel waardoor je de 8.8cm KwK 43 L/71 kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Net even een heerlijk potje met mijn M4 Sherman, blijft een leuke tank :)

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/viqpo0f0l/shot_006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Leuk, dat duurt wel even voor ik de 100% camo op de extra crewmember bereikt heb. :')
- MT-25 will replace the T-50-2
- if T-50-2 was unlocked, MT-25 will be unlocked also
- if T-50-2 was bought in hangar, it gets replaced by the MT-25 and the player will recieve one extre crewmember (radioman) trained for MT-25, trained to 100 percent
- T-50-2 crew will be retrained for free to MT-25
- camouflage and stats get both transferred
- experience from T-50-2 gets transferred to MT-25 also
- T-50 experience gets transferred to KV-1S for some reason
- new ammo doesn’t get loaded
- emblems and inscriptions on T-50-2 get sold for their purchase price
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/0_9d090_d3ea54f7_orig.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

rgras schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:01:
Leuk, dat duurt wel even voor ik de 100% camo op de extra crewmember bereikt heb. :')

[...]

[afbeelding]
Jep. De andere zijn bij mij nu 60% op hun 3e skill en dan krijg je een "stock" crewlid ervoor terug :O

Geef toch gewoon eentje met evenveel skill als de minste van de originele crew.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan......werkt BIA ook niet meer zeker???

By the way: topgun unlocked and mounted op T-54. Let the party begin!!!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Zie trouwens een hoop mensen hier die nog niet in de player table staan. Geef je eens op joh :)
Ook een foutje gevonden in de player table:
bennieboyy Ashrah linked naar Legitemy

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan heb je de betere suspension voor de Panther. Ik installeer de top motor, top radio, een camonet, rammer en vent. Last but not least neem ik eens een paar premium shells (5) mee die ik tot dusver nooit gebruikte.

Eerste potje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0h0OR0sYZJFg28fo89ooOe4W/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cWqloNAc78G1Knrr06rWExdJ/full.jpg

Tweede potje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Uya3r9anwYIfWWUmBBp3alp6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JdoVMBFdCO6Et7DgVCsHBm4y/full.jpg
It is alive. :D
Geen idee hoe maar het voelt nu een totaal andere en veel capabele tank terwijl de turret nog stock is en de koepel de originele is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak 't nu al voor de zoveelste keer mee......
Een platoon van 1 van de grotere/betere clans (hami/kazna etc) die als eerste finaal afgeschoten worden.
Vraag me dan toch af hoe die gasten aan hun dieppaarse stats komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zojuist op Highway per ongeluk de achievement "Raider" voor het eerst eens gehaald.. In een AMX 40 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:12:
Een platoon van 1 van de grotere/betere clans (hami/kazna etc) die als eerste finaal afgeschoten worden.
Omdat 9 van de 10 keer ze wel iedereen aan gort schieten?

Heel vaak is het een kwestie van zo snel mogelijk 1 punt onder controle krijgen en dan veel schade aanrichten. Maar soms pakt dat verkeerd uit en word je overrompeld en ben je dood binnen 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:12:
Zijn allemaal mensen, geen goden hè. Iedereen maakt fouten en iedereen gaat wel eens snel dood.
Vaak spelen zij ook met behoorlijk veel risico/agressief dat veel op kan leveren. Als het dan net ff fout gaat kan het snel afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fest schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:30:
[...]

Omdat 9 van de 10 keer ze wel iedereen aan gort schieten?

Heel vaak is het een kwestie van zo snel mogelijk 1 punt onder controle krijgen en dan veel schade aanrichten. Maar soms pakt dat verkeerd uit en word je overrompeld en ben je dood binnen 2 minuten.
Jep. Hebben wij ook vaak genoeg. Dan sta je daar tegen een overmacht omdat de rest van de team een lemmingtrain vormt of gaat campen ergens rond de basis en geen vuursteun kan geven.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
djengizz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:16:
Dan ben je in dat geval precies het soort capnoob die mij heel wat XP kost ;).
En jij de aanvaller die me de overwinning kost :P
djengizz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:21:
[...]
Cappen hoeft dan niet de beste manier te zijn in een game die ook draait om credits en XP income.

The end II
Ervaring leert dat je er niet van uit kunt gaan dat een 'sure' victory er ook echt een is. Als je dus met cappen kunt winnen moet je dat gewoon doen.

[ Voor 48% gewijzigd door redwing op 28-06-2013 18:09 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

djengizz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:21:
[...]

The end II
Lol, je laat dus precies het punt van mijn post weg he.
If capping is sure to result in victory, then you must cap, even though the team forbid it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:34:
[...]

Pantherverhaal........

was een verdomd moeilijke tank om te laten exploderen of in brand te laten vliegen. Dus geen transmissie = fik of zo makkelijk ammorack damage WG...
Dat de tank nogal eens in de brand vloog had te maken met slavenarbeid en sabotage. Wat wil je ook als je Franse krijgsgevangene je tanks laat bouwen. :+
Panther moeilijk om in de fik te krijgen......???
Bekijk onderstaande docu maar eens Battle for Cologne tankduel

krijg hem niet direct zichtbaar embeded op de site dus ff link klikken.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Sowieso, dat Russische D25 kanon, die dus later in de IS-2 kwam, schoot letterlijk dwars door een Panther heen. En IS'en werden gebruikt in de frontlinie.

Fijn dat je Panther niet brand, er gaat alleen wel een 122mm shell dwars door je tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:22:
[...]

Panther moeilijk om in de fik te krijgen......???
Bekijk onderstaande docu maar eens Battle for Cologne tankduel

krijg hem niet direct zichtbaar embeded op de site dus ff link klikken.
Afbeeldingslocatie: http://fc08.deviantart.net/fs8/i/2005/358/b/e/Tiger_Tank_hull_interior_fin_by_Cobra6.jpg
Ter illustratie, dit is een Tiger I maar de Panther en Tiger II hadden het zelfde idee. Je hebt munitierekken aan de zijkant en munitie in de vloer. De rekken aan de zijkant zijn gepantserd voor een goede reden.

Eens kijken waar dat schot in de tank ging. Dat was een schot in de zijkant in de munitieopslag. Wat verwacht je zelf?
Het feit dat de minimaal 3 van bemanning uit de tank klimmen en wegrennen voordat de tank een vuurzee is zegt al genoeg. Bij een Sherman of T34 zou niemand uit die tank komen met z'n schot. De brandblusser heeft daar zijn werk gewoon gedaan. Toen de tweede en derde granaten insloegen vloog de tank pas echt in de fik omdat toen de munitie werd afgestoken en de benzine ook de lucht in ging. Dat je z'n eerste schot met geen mogelijkheid lang in toom kan houden is al een. Een brandblusser in een tank heeft als doel om de bemanning hun leven te redden en niet om de tank te redden. Het is zeer handig als dat ook gebeurd maar niet de hoofdtaak. Een moderne tank gaat het ook niet overleven als je een schot in het munitierek krijgt. Als z'n schot op de voorkant was ingeslagen dan had je zeer waarschijnlijk niet eens brand gekregen. Het was een M26 dus het schot was door de pantserplaat gegaan op deze afstand. Als die een van de twee van de bemanning had geraakt dan was die overleden waarna de granaat zich of in de koepelring aan de binnenkant had geboord, door was geschoten en was gaan rondketsten was wel de hele bemanning zijn leven had gekost of de granaat had zich in het vuurschot tussen de motor en de koepel geboord waarna je zeker de tank gaat verlaten. De bemanning had de tank wel zeer waarschijnlijk verlaten als je het overleefd hadden.

Dan nog de 122mm en de IS2. Leuk dat die de voorkant van een Panther openrukt. Dat kost de bestuurder en de radio-operator zeer waarschijnlijk hun leven maar dat steekt de munitie in de tank niet af. De commandant, lader en de schutter die klimmen zeer waarschijnlijk uit de tank. Wat je alleen vergeet is dat een Panther net zo goed instaat was een IS-2 te killen. Alleen als een Panther een IS-2 doorboord dan komt niemand er meer uit omdat de IS-2 een aantal enorme granaten bij zich draagt en nog eens een lading om de granaat af te vuren. Het resultaat is een bom op rupsbanden.

Verder ga ik niet ontkennen dat een schot in de motor geen brand zou moeten opleveren. Hier was het vuurschot in de Panther voor bedoelt. Hou het vuur van de motor buiten de bemanning hun compartiment totdat ze er allemaal uit waren. Het probleem met de transmissie en brand kan ik ook heel simpel uitleggen.

Ik zie niks wat in de fik zal vliegen na een schot. Voor een Sherman bemanning was een schot op de transmissie de best mogelijke uitkomst. Dan stopte de tank en overleefde iedereen het. Wat WG doet is gewoon onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben m'n score table ineens kwijt, geen idee hoe het terug te krijgen. Heb al mn toetsenbord knoppen al aangeraakt..
Als ik TAB ingedrukt hou krijg ik wel scores te zien.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WD0FTSMAUk2lfNSpeTg5WQ8D/thumb.jpg

V werkt niet, dan ben ik echt alle info kwijt op mn scherm. Iemand een briljante ingeving?

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 28-06-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Als je CTRL(iirc) inhoudt kan je bovenaan kiezen welke informatie je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
idd dan kan je je met je muis op de 4 vakjes linksboven klikken..
Dit werkt ook via toetscombo maar weet niet welke. ( ctrl+shift mischien??)

[ Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 28-06-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
aaaaaaaaaaaah, thanks!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

inderdaad, tanks. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
ctrl+tab is de toetsencombinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Het enige wat vandaag een beetje lekker ging was de Easy 8 cup... daar zijn we een ronde verder gekomen. De random battles zijn om te janken, tijd om een film te gaan kijken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hp/T:

T-50-2: 37,4
MT-25: 23,23

Fuck you WG :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Livestream gaat zo aan voor geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er zijn dagen dat het goed gaat, en er zijn dagen dat je in TC tegen HAMI met versterking van EFE-X moet...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

8.7 Preview: YouTube: World of Tanks. ASAP NoComments. Update 8.7

Meest opvallende dingen
- Nieuwe Duitse Tier VII Premium TD :D
- T-50-2 pwnd :P
- Nieuwe Map
- Aantal maps reworked (lijken een stuk zonniger dan nu)
- Volledige Britse SPG lijn

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nice dat de AMX 13 75 tank van de maand is, Heb hem unlocked, maar ik heb besloten alleen nog maar "dure" tanks te kopen als ze in de aanbieding zijn.

Dus 1 juli koop ik hem :+

Morgen komt de Comet binnenrijden.
1 juli dus de AMX 13-75
Misschien morgen ook de Manther.

En dan nog wachten op de KV-4 en Tiger P. Tegen die tijd is de AT-8 ook wel unlocked.

En equipment mag ook wel weer, heb aardig wat tanks die rammers, vents, camonetjes etc nodig hebben.

Gelukkig heb ik al 4 miljoen credits :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
no need to say more :s

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_002_zps117300c2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_003_zpsc6b75ae3.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
Afbeeldingslocatie: http://i1361.photobucket.com/albums/r673/piepo1/kick_zps92031a4e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1361.photobucket.com/albums/r673/piepo1/kick2_zps6c9a1019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1361.photobucket.com/albums/r673/piepo1/kick3_zpsb190b7be.png

All Right lads of for a cup a thee !!
Good Job *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik had gisteren een battle die een draw werd... waarin we met de top 3 een totaal van 13 kills hadden gemaakt en meer dan 18300 damage hadden gedaan. Enige overgebleven spelers waren een batchat arty en ik in mijn e-100. Nja te traag om die te hunten dus cappen, ineens spot ik hem (en hij reset mij), ik schiet.. BAM! 8hp over -O-

Ernaar laat hij zich niet meer zien en de battle eindigt in een draw...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Vreemde matchmaking tegenwoordig, ik had gisteren een potje met aan alle bij de kanten 1x T10. Aan mijn kant een Foch td en aan de andere kant een T10 arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gisteren vergelijkbaar potje gehad, behalve dat ik IS-8 reed en de Batchat arty besloot mij op te wachten ipv te rennen. Liep minder goed af voor de arty ;)

Sowieso leuk potje waar ik de boel van veel kansloosheid heb weten te redden. Ik was vooraan IS-7, IS-3 en Tiger II aan het engagen toen een AMX50 100 doorbrak richting onze arty. Ondanks hulpgeroep en geklik van mij en enige andere speler (in een logge FV die aan andere kant map stond) doet niemand iets. Beide arty dood dus, tegen de tijd dat ik de drie heavies waar ik mee bezig was dood had was de AMX met de noorderzon vertrokken om de andere groep van achteren aan te vallen. Jammer voor hem zat die wakkere FV daartussen >:)

Uiteindelijk bleven alleen FV en ik over tegen een Obj nogwat TD en beide enemy arties. Eerst arty was een prutser en gelik uitgeschakeld, maar de Batchat stond goed verstopt, toen de FV de Obj uitschakelde heeft hij twee Batchat shells niet overleefd. Ik had geluk dat ik ongeveer wist waar hij zat en hem uit onverwachte hoek aan kon vallen. Zijn eerste shell was mis. Ik schoot hem voor bijna alle health, maar hij kreeg kans tweede te schieten die wel raak was. Jammer geneg voor hem was het niet dodelijk en z'n clip was op... :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Hallo allemaal,

ik heb XVM4.0 geïnstalleerd. met daarbij de ColdZero config.
Nu is deze niet helemaal wat ik wens. Ik wil bijvoorbeeld de countdown timer bij het laden (seconde)
en een ander vizier.

Wie weet een goed site waar staat hoe ik dat allemaal in kan stellen in de config-file of:

Wie weet een site waar je goede voorbeelden ziet van configuraties en war je die ook kan downloaden?

alvast dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het WOT forum is een sectie waar alle mods besproken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
belgareth schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 08:54:
Vreemde matchmaking tegenwoordig, ik had gisteren een potje met aan alle bij de kanten 1x T10. Aan mijn kant een Foch td en aan de andere kant een T10 arty.
Tegenwoordig is dat normale mm, alles 1 op 1.
Heb wel eens een potje met 2 tier x arty aan mijn kant en de andere kant 2 heavy's.
Rest was tier 9 en 8.
Mm wordt nog aan gewerkt zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
kuwerti schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:00:
Hallo allemaal,

ik heb XVM4.0 geïnstalleerd. met daarbij de ColdZero config.
Nu is deze niet helemaal wat ik wens. Ik wil bijvoorbeeld de countdown timer bij het laden (seconde)
en een ander vizier.

Wie weet een goed site waar staat hoe ik dat allemaal in kan stellen in de config-file of:

Wie weet een site waar je goede voorbeelden ziet van configuraties en war je die ook kan downloaden?

alvast dank :)
Met xvm kun je het vizier en de reload timer niet aanpassen. Ik raad je aan om j1mbo's crosshair mod te installeren.
Hoe bevalt de config zelf trouwens ;)?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik moest in het begin nog een beetje wennen aan de wsLy xvm. Bij Dynozu kregen de zwakste spelers een rode quotering bij hen efficiency. Bij die van wsLy was dat plots grijs.
Grijs staat voor echte mongolen en rood voor licht mentaal geretardeerd. Zo kon ik eergisteren echt wel zeggen dat ik ongetwijfeld de beste van mijn team was.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OsZEWIUEk3jrbSnWXkCWKIV7/medium.jpg

Twee rode spelers, al de anderen waren grijs... Neen, dat potje heb ik niet kunnen winnen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dat zijn nog oude kleuren, de huidige versie heeft de normale kleuren. Scrrenie staat online op www.wsly.nl/wot

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik vind de kleuren niet erg,ik was gewoon erugh verbaasd over hoe dutsig de rest van mijn team was. En dit is de config die in het modpack verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://ftr.wot-news.com/2...s-this-time-on-us-server/

Ben benieuwd of wij ooit nog zoiets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Het weekend wil ook wel meemaken. Las iets over wolfpack special en het valt met op dat een hoop spelers naar voren rushen zonder ook maar iets van waarde te hebben. Gelukkig heb ik maar een potje verloren van de 12 :) blijkbaar heb ik telkens het goede team uitgekozen.

Lekker veel schade uitdelen met de russische TD lijn bevalt me wel. Laatste tijd een performance rate van bijna 3300. Bijna de Topgun van de SU 152 unlocked, maar ik weet nog niet of ik die wel wil. Lekker gold derp spelen.

Gisteren had ik een mooi potje, maar ik door mijn eigen stomme fout uiteindelijk verloren. In het begin kon ik een hellcat afschieten, maar toen ik mezelf wilde verplaatsen drukte ik op 2 en er werd een goldshell geladen. 9 seconde later schoot iemand anders de hellcat voor 100 dmg en verdween :/ Niet meer gezien tot het einde van de battle en hij had uiteindelijk de match gewonnen. Als ik hem maar had afschoten hadden we gewonnen. Wel 5k schade gedaan en het was een leuke pot! net zoals een post boven mij: in je eentje meer schade doen dan het team 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16

BTU_Natas

Superior dutchie

Joindry schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:58:

Grijs staat voor echte mongolen en rood voor licht mentaal geretardeerd. Zo kon ik eergisteren echt wel zeggen dat ik ongetwijfeld de beste van mijn team was.
Really? Heb je echt zulke termen nodig? Allicht dat je de betere tanker bent, maar ik zou me als mens zijnde schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Gisteravond de E 50 aangeschaft, als ik het goed begrijp is de juiste upgrade volgorde:

Tracks -> laatste engine -> 2e turret -> 10,5 cm nog maar 160.000 xp te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

BTU_Natas schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Really? Heb je echt zulke termen nodig? Allicht dat je de betere tanker bent, maar ik zou me als mens zijnde schamen.
Ik denk(hoop) dat die niet door heeft hoeveel mensen die hier nu aan het uitschelden is. :D :P

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

JPvdB schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:39:
Gisteravond de E 50 aangeschaft, als ik het goed begrijp is de juiste upgrade volgorde:

Tracks -> laatste engine -> 2e turret -> 10,5 cm nog maar 160.000 xp te gaan :P
Veel succes, de e50 is leuk wanneer full ops, ongelofelijke frustratiebak tot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt de PzIV S te kopen. Korting is maar 30%, niet 50% als beloofd, maar nog altijd erg goedkoop voor een premium.

Ding verdient lekker, maar verder... traag, minder armour dan een light en weinig alpha. Moet duidelijk nog aan wennen, maar lekker achterin hangen snipen is niet helemaal mijn ding. Eens zien hoe lang ik dit ding hou...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

dion_b schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:27:
Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt de PzIV S te kopen. Korting is maar 30%, niet 50% als beloofd, maar nog altijd erg goedkoop voor een premium.

Ding verdient lekker, maar verder... traag, minder armour dan een light en weinig alpha. Moet duidelijk nog aan wennen, maar lekker achterin hangen snipen is niet helemaal mijn ding. Eens zien hoe lang ik dit ding hou...
Waar is beloofd dat het 50% korting zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Met maar 30% korting komt er geen Vader of Manther, had ook gelezen 50%. Een paar pagina's terug had iemand het neergezet.

psychoclown in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36"

Beet.

Zie, 50% korting.

Dankjewel Wargaming...

[ Voor 38% gewijzigd door RobinHood op 29-06-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:29:
Met maar 30% korting komt er geen Vader of Manther, had ook gelezen 50%. Een paar pagina's terug had iemand het neergezet.
Zie het nu ook, dan hebben ze het op de WoT-site aangepast want daar staat nu 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Is een behoorlijke shitstorm op het forum ook.

WG zegt een foutje te hebben gemaakt, en omdat ze niet zeker weten of ze het wel op tijd in 50% kunnen veranderen, zetten ze nu maar 30% neer.

Hoe moeilijk zou het zijn om 50% aan te vinken in plaats van 30%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dit las ik net op het WoT forum.. Dus toch 50%
http://forum.worldoftanks...pid__5153650#entry5153650

Hey guys, seems like I finally have some good news for you.

So, as I said before, the 30% instead of 50% story was a mistake on our side. It was meant to be 50%, no trick, but due to some miscommunication only 30% discount was applied on the EU server this morning.

I'm terribly sorry it took us so long to identify the issue, but I'm also very glad to tell you this is about to be fixed. The 50% discount rate should be applied within the next 30 minutes, so that you can finally enjoy the announced discount.

As I said before, if you bought the tanks by mistake with the 30% discounts, hoping for a 50% discount instead, please contact our support to get a refund.

Again, our sincere apologies for the hick-up, and hope you'll still enjoy the 50%!

[ Voor 6% gewijzigd door Odessa op 29-06-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat een belachelijke *** teams vandaag. Elke keer is het team onderhand weggevaagd voordat we iets hebben kunnen uitrichten. Straks was het op Sand River zo erg dat voordat we één tank dood hadden (met zn drieen één schot en tank dood) waren er aan onze kant al 11 dood.....Uiteindelijk nog 3500dmg gedaan maar toch verloren.

Dan heb ik nog niks gezegt over de mm. Bijne elke keer als we de IS-2 gebruikten waren we opvulling in tier 9 battles. Met tier 8 in tier 10 battles en met tier 9 elke keer als laagste in een tier 10 battle....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 17:24
wontcachme schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:28:
Wat een belachelijke *** teams vandaag. Elke keer is het team onderhand weggevaagd voordat we iets hebben kunnen uitrichten. Straks was het op Sand River zo erg dat voordat we één tank dood hadden (met zn drieen één schot en tank dood) waren er aan onze kant al 11 dood.....Uiteindelijk nog 3500dmg gedaan maar toch verloren.

Dan heb ik nog niks gezegt over de mm. Bijne elke keer als we de IS-2 gebruikten waren we opvulling in tier 9 battles. Met tier 8 in tier 10 battles en met tier 9 elke keer als laagste in een tier 10 battle....
Dat heb ik dus met een tier 3 TD op een tier 5 game (ja het is noob maar dan nog erg vervelend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
oosterhofjf schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:07:

Lekker veel schade uitdelen met de russische TD lijn bevalt me wel. Laatste tijd een performance rate van bijna 3300. Bijna de Topgun van de SU 152 unlocked, maar ik weet nog niet of ik die wel wil. Lekker gold derp spelen.
Had ook de topgun van de su-152 unlocked en mounted omdat ik de derp niks vond, topgun kon ik heel weinig mee naar later bleek en heb de grind afgemaakt met de derp.
Die gun was me zo goed bevallen uiteindelijk dat ik bij de ISU-152 alles heb geresearched met de derp tot aan de BL10.
Heb ook minimaal gold gebruikt, gewoon HE spammen zelfs op snipingrange en meerdere malen zo als topdamagedealer geeindigd.
BL10 is oOo helemaal nu er een accuracybuff heeft plaatsgevonden 650 tot 850dmg per shell....
Vergeet de BL9 voor 20k meer heb je de BL10 en als je de 40k al hebt dan kunnen die 20 er ook nog wel bij. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Had ik gisteren, was echt geen houden aan. Iedereen in m'n team wilde per se dood en ik kwam met tier 8 en m'n T71 alleen maar in tier 10 potjes terecht. Ik stond na ruim 20 potjes op een winrate van 32%.
Had beter eerder kunnen stoppen, maar ik ben stug door gegaan omdat ik tanks wilde dubbelen 8)7
Na 7 potjes had ik eindelijk m'n Comet gedubbeld.

Hopelijk gaat het vandaag beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad te overduidelijk dat de vakantie voor de Poolse kinderen begonnen is. Elk spel T6-T9 minstens 3 T8 playername_PL of playernamePL walletwarriors met 40% WR en 0k of 1k experience in mijn team. Great _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik heb toch best redelijke potjes.

Manther ook gekocht, speelt best nice. Wel een speldenprikjes kanon maar door de leuke reload kun je toch flinke schade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet toch wel het toppunt gezien uit mijn WoT carriere: Vijandelijk team heeft een KT over zonder ammo met ongeveer 800 hp, wij een KV-1S met 500 hp op Ruinberg. Je mag al eens raden wie er heeft gewonnen :'(

Uiteraard beide teams heel de tijd bezig in de chat, mijn team aan het ragen op de stomme 1S (die oa HE shoot terwijl hij tegen de KT stond, en dus zichzelf bij elk shot meer beschadigde dan de KT, en daarbij toch soms nog wist te missen), en het vijandelijke team was onze 1S gewoon aan het uitlachen, je kan wel raden waarom.

Oooh, de weekends _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Heeft er iemand nog een invite code of iets dergelijks?
M'n vriendin wil ook gaan spelen :)
(En ik kan zo geen code vinden helaas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:49
Ik heb dezelfde vraag als Dweebus, heeft iemand nog een invite code liggen voor een maat van me?
Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)