Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:
  • 53.884 views

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 12:27

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:11:
[...]

Ik weet het niet van iedereen maar wel een aantal waarvan ik het je kan vertellen (don't shoot me als ik iemand vergeet):
[list=X]• Kaap - D_TCH
• Djengizz - D_TCH
• Dynosu - D_TCH
• Shockwave - D_TCH
• snafu - D_TCH
• User - IDEAL
• BramSd - IDEAL
• Bowzer - IDEAL (blijkbaar want ken hem niet)
• Kojootii - PTS
• Wiskid - PTS
• muphus - PTS
• C'est moi - PTS
:(

Tsssssssk :>

Het is dan ook al een tijdje geleden dat ik hier gepost heb though, ben niet meer zo heel actief op WoT. Heb het te druk met RL moet ik bekennen, als ik al aan gamen toe kom is het vaak even een single player game, wat ook weer makkelijk af te sluiten is met een druk op de save knop. :Y

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-03 12:36
ach hij heeft ook zichzelf er niet bijgezet ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-03 20:20
Nemean schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:35:
[...]

:(

Tsssssssk :>

Het is dan ook al een tijdje geleden dat ik hier gepost heb though, ben niet meer zo heel actief op WoT. Heb het te druk met RL moet ik bekennen, als ik al aan gamen toe kom is het vaak even een single player game, wat ook weer makkelijk af te sluiten is met een druk op de save knop. :Y
:>

offtopic:
Sorry dat ik het nog eens vraag maar als je nog eens tijd hebt kun je kijken voor een banner voor mijn YT channel? Heb ook nog een logo request als dat kan :)
Bean77 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:42:
ach hij heeft ook zichzelf er niet bijgezet ;)
Kijk nog eens goed onderaan de lijst O-)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Bean77
haha ik zie het al. En ik had nog nooit van die speler gehoord haha.
tijd voor een break, zoveel is wel duidelijk haha

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-03 13:16
Yes
Victory!
Battle: Lakeville dinsdag 23 juli 2013 15:38:51
Vehicle: TOG II*
Experience received: 4.238 (x2)
Credits received: 74.515
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-03 13:28

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Beetje om te kotsen wat er nu allemaal op het WG forum word gepost ivm de campaign. Dat was dus mijn eerste ervaring met CWs. Maarja, pubers, warm weer, vrije tijd en testosteron gaan niet goed samen.

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 12:33
Voor zover ik kan zien in de 8.7 patch notes.. komt de SP nog niet terug?. dus de standaard serb comment is dan it's done when it's done..

ben nog steeds wel heel erg benieuwd wat ze met de SP gaan doen.. en hoe erg ze hm verkloten/buffen

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 11:56
Jip99 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:05:
Voor zover ik kan zien in de 8.7 patch notes.. komt de SP nog niet terug?. dus de standaard serb comment is dan it's done when it's done..

ben nog steeds wel heel erg benieuwd wat ze met de SP gaan doen.. en hoe erg ze hm verkloten/buffen
Gewoon niet terug laten komen én niet aanpassen.... misschien krijgt de SP dan ooit ook een mytische status zoals de Type 59 :>

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Sneezzer schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:12:
[...]

Gewoon niet terug laten komen én niet aanpassen.... misschien krijgt de SP dan ooit ook een mytische status zoals de Type 59 :>
Ik hou mijn SP wel hoor. Staat me prima in de garage :)

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 12:33
Sneezzer schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:12:
[...]

haha.. helaas gaan ze hm zeker wel aanpassen! maar.. dan hoop ik wel op de stock engine van de pershing met 560 pk.. en iets meer mobility.. en misschien 180 pen?. en daarna mogen ze hm uit de winkel halen.. :D

of gewoon zo laten met die armor nerf maar dan tier 7 perm... want in tier8/9 hoort die echt niet meer thuis als die ook geen armor meer heeft.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

TweakJerommeke schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:00:
Beetje om te kotsen wat er nu allemaal op het WG forum word gepost ivm de campaign. Dat was dus mijn eerste ervaring met CWs. Maarja, pubers, warm weer, vrije tijd en testosteron gaan niet goed samen.
Als je daarmee probeert te wijzen naar niet-IDEAL members wil ik je enkel zeggen dan ook naar je eigen clan te wijzen. Want er zitten daar wat van die mercenary muppets mee te trollen zeg.

Deze kende ik trouwens nog niet >:)

"Oooh Jeroen!"

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 11:41
@Kaap: Heb de thread een beetje doorgebladerd, maar die Xensation is me het mannetje wel zeg. Blijkt 'ie dus 'in de achterkamertjes' van PTS leden gevoelige info van PTS te hebben gevraagd. Beetje jammer, is die M60 dan echt zo belangrijk?

Sowieso een troll topic van hier tot tokio daar, niet echt iets om trots op te zijn allemaal.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik vind IDEAL een goede clan, voor de campaign, maar Xensation heb ik altijd al een vreemd emo mannetje gevonden. Toen IDEAL van de map af lag appliede ie bij UNICA ;)

Mjah dit is min of meer gewoon stage 5 van de campaign :+

[Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-07-2013 16:44]

"Oooh Jeroen!"

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:08
..........

[Voor 90% gewijzigd door huubhuub op 23-07-2013 18:35]

Always bet on Huub

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-03 13:28

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kaap schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:37:
[...]

Als je daarmee probeert te wijzen naar niet-IDEAL members wil ik je enkel zeggen dan ook naar je eigen clan te wijzen. Want er zitten daar wat van die mercenary muppets mee te trollen zeg.

Deze kende ik trouwens nog niet >:)
[afbeelding]
Ja ik bedoel ook IDEAL maar ook andere, er werd nog gevraagd om niets te posten op het forum en de shitstorm blijft nu maar doorgaan. |:( 8)7

Nu met de Tortoise bezig en het is echt een mixed bag kwa armor, de ene match bounce je extreem veel de andere match helemaal niks. Gelukkig wel meteen de tracks en gun gefree-xd voor maximum trolling :9~ .

Anoniem: 477972

Kaap schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:37:
[...]

Kaap schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:43:
Ik vind IDEAL een goede clan, voor de campaign, maar Xensation heb ik altijd al een vreemd emo mannetje gevonden.

Mjah dit is min of meer gewoon stage 5 van de campaign :+
We hadden gewoon lekker IDEAL moeten blijven. Dat hele mercenary idee was gewoon een regelrechte aanfluiting dat ons meer heeft gekost dan het heeft opgeleverd. Die trollende muppets vliegen allemaal regelrecht de deur uit zodra de M60 is afgeleverd.

Xen is een apart geval maar de bagger die hij nu over zich heenkrijgt heeft ie ook niet verdiend. Hij heeft zich minimaal 200+ uur ingezet voor de campaign met diplomatieke ellende, en hij heeft altijd tot op de laatste dag van de campaign het beste voor gehad met al onze allies. Dat hij via een achterdeurtje heeft geprobeerd info over PTS te verkrijgen is misschien niet helemaal netjes maar wel begrijpelijk als je de situatie kent.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
psychoclown schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:11:
[...]

Ik weet het niet van iedereen maar wel een aantal waarvan ik het je kan vertellen (don't shoot me als ik iemand vergeet):
[list=X]• Kaap - D_TCH
• Djengizz - D_TCH
• Dynosu - D_TCH
• Shockwave - D_TCH
• snafu - D_TCH
• User - IDEAL
• BramSd - IDEAL
• Bowzer - IDEAL (blijkbaar want ken hem niet)
• Kojootii - PTS
• Wiskid - PTS
• muphus - PTS
• C'est moi - PTS
ColdZero - D_TCH

edit// bericht niet gelezen, aangezien dat niet zichtbaar was in de quote. Ik stuur even een DM.

[Voor 7% gewijzigd door wsLy op 23-07-2013 17:43]

Stichting Hobbyserver

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Al dat gedoe om een tank...
Stiekem hoop ik dat de M60 echt bagger is. Daar zit je dan met alle drama, voor een baggertank. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• huubhuub
DanielWW2 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:31:
Al dat gedoe om een tank...
Stiekem hoop ik dat de M60 echt bagger is. Daar zit je dan met alle drama, voor een baggertank. >:)
de M60 is gewoon een M48....niets speciaals aan

Always bet on Huub

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 477972 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:16:
Xen is een apart geval maar de bagger die hij nu over zich heenkrijgt heeft ie ook niet verdiend. Hij heeft zich minimaal 200+ uur ingezet voor de campaign met diplomatieke ellende, en hij heeft altijd tot op de laatste dag van de campaign het beste voor gehad met al onze allies. Dat hij via een achterdeurtje heeft geprobeerd info over PTS te verkrijgen is misschien niet helemaal netjes maar wel begrijpelijk als je de situatie kent.
Misschien niet maar feit blijft dat hij een hoop mensen boos heeft gemaakt inclusief een aantal van zijn allies. Daarnaast kun je dit natuurlijk verwachten als je altijd hebt geroepen dat CW voor noobs is en dat de echte skill ligt in toernooien met de bijbehorende sneer dat de CW prestaties van de gevestigde top CW clans daarbij niks voorstellen.

Als je dan vervolgens dit soort shady diplomatiek toepast of het zinkende schip wilt verlaten als het moeilijk loopt (en je daarvoor nog nooit een chip verschoven hebt) is de kritiek natuurlijk op zijn minst begrijpelijk. Boasting mercs, blijkbaar zonder enig idee wat er echt gespeeld heeft, dragen ook niet positief bij aan dit plaatje en zijn imo de reden dat dit nu allemaal op straat ligt.

De extra inzet is mooi maar elke clan die serieus aan deze campaign heeft meegedaan heeft deze inzet moeten leveren.

Ik krijg hier steeds meer een '(EX) 322 part 2.0 IS NOT A CLANU' drama gevoel bij :P. Op zich niet onvermakelijk maar wel echt jammer voor de betrokkenen die wel de beste bedoelingen hadden.

• User
  • Laatst online: 19:51
huubhuub schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:56:
http://members.home.nl/maj.uphus/IDEAL.wotreplay

Hier een wotreplay hoe je jezelf NIET moet gedragen in een spel....... en dan nog zeggen dat wij de backstabbers zijn... stel kleuters.
Huub, laat dat alsjeblieft rusten. Als ik me niet vergis, is die hele kwestie op het forum al helemaal uitgepraat en verduidelijkt.

Anoniem: 477972

djengizz schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:14:
[...]

Ik krijg hier steeds meer een '(EX) 322 part 2.0 IS NOT A CLANU' drama gevoel bij :P. Op zich niet onvermakelijk maar wel echt jammer voor de betrokkenen die wel de beste bedoelingen hadden.
Zou jammer zijn aangezien IDEAL echt een geweldig leuke clan was voordat die hele campaign onzin startte. Overigens was dit voor mij de eerste en laatste keer dat ik meedeed aan die CW poppenkast. Ik hou het wel bij lekker casual randoms spelen in mijn vrije uurtjes. :+

• huubhuub
User schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:14:
[...]
Huub, laat dat alsjeblieft rusten. Als ik me niet vergis, is die hele kwestie op het forum al helemaal uitgepraat en verduidelijkt.
Zal ik doen vanaf nu maar ik hou er niet van als mensen zeggen dat wij als PTS hun backstabben terwijl ze niets maar dan ook niets weten van de gehele situatie.

Always bet on Huub

• User
Ik ben naar IDEAL gegaan voor de M60, ik heb de M60, ben tevreden en hou mijn bek dicht. Ik heb in het verleden al geleerd dat je op het forum niet gaan praten over je prestaties. Of je moet je heel goed hebben voorbereid op trolls en heel veel haat. Ook al bedoel je je berichten goed, mensen gaan je haten.

Beetje jammer dat gasten van IDEAL koste wat het kost op het forum moeten gaan posten, stelletje prutsers, hou gewoon je kop en wees tevreden met je M60.

Dus ja, ik peer um straks uit IDEAL, ik heb er verder totaal niets mee. Voor de volgende campaign zoek ik denk ik maar een echte CW clan op. PTS is dan een goeie kanshebber, maar ik kom toch niet door die selectie heen. :P
huubhuub schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Zal ik doen vanaf nu maar ik hou er niet van als mensen zeggen dat wij als PTS hun backstabben terwijl ze niets maar dan ook niets weten van de gehele situatie.
Jup, ik wist er eerst ook niet alles van vandaar dat ik ook redelijk pissig was, maar nu de situatie door beide kanten verduidelijkt is, heb ik zoiets van 'oh, een miscommunicatie, kan gebeuren'. :)

• huubhuub
User schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:30:
Ik ben naar IDEAL gegaan voor de M60, ik heb de M60, ben tevreden en hou mijn bek dicht. Ik heb in het verleden al geleerd dat je op het forum niet gaan praten over je prestaties. Of je moet je heel goed hebben voorbereid op trolls en heel veel haat. Ook al bedoel je je berichten goed, mensen gaan je haten.

Beetje jammer dat gasten van IDEAL koste wat het kost op het forum moeten gaan posten, stelletje prutsers, hou gewoon je kop en wees tevreden met je M60.

Dus ja, ik peer um straks uit IDEAL, ik heb er verder totaal niets mee. Voor de volgende campaign zoek ik denk ik maar een echte CW clan op. PTS is dan een goeie kanshebber, maar ik kom toch niet door die selectie heen. :P

[...]
Jup, ik wist er eerst ook niet alles van vandaar dat ik ook redelijk pissig was, maar nu de situatie door beide kanten verduidelijkt is, heb ik zoiets van 'oh, een miscommunicatie, kan gebeuren'. :)
Heb mijn posts ook van de mainforums verwijderd

Always bet on Huub

• User
huubhuub schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:35:
[...]

Heb mijn posts ook van de mainforums verwijderd
Wuv u! *;

:P

• psychoclown
Holy crap.. opeens morgen 8.7 al, die zag ik niet aankomen:
http://bit.ly/18AIutp

• User
psychoclown schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:08:
Holy crap.. opeens morgen 8.7 al, die zag ik niet aankomen:
http://bit.ly/18AIutp
Tsk, staat al een tijdje op de FTR blog. :P

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
Met die patch mogen ze van mij ook meteen al die 0 damage heavy tank spelers verwijderen.. Het begint gewoon frustrerend te worden...

Potje met 12 spelers met 0 damage.
En v/d week een keer met mijn Chi-Ha meer damage dan 3 heavies in mijn team samen (2 tiers hoger).

Dan denk ik dat ik nog niet eens zo beroerd speel, maar mijn winrate gaat zo ook niet echt omhoog ofzo :(

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:06
Waarom staan er trouwens geen servers van WoT in oost-europa?

wij blij, zij blij :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

SehudeKoza schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:05:
Waarom staan er trouwens geen servers van WoT in oost-europa?
Er is een russische server.
Spreek voor jezelf. Wat is er mis met oost-europeanen t.o.v. west-europeanen :? Ze zijn echt geen inferieure spelers t.o.v. westerlingen hoor.

[Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-07-2013 20:38]

"Oooh Jeroen!"

• SehudeKoza
Kaap schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:30:
[...]

Wat is er mis met oost-europeanen t.o.v. west-europeanen :?
er werd net gevraagd of er iemand Hongaars was waarna diegene suicide (hij was de enige toptier)
paar games later mocht ik samenspelen met peloton van een of ander Roemeens pantserbataljon met 2x een Ltractor en 1x een M103
;w

edit: dus omdat ik geen paarse/donker blauwe wn7 heb mag ik er niet naar vragen/een opmerking over maken?

[Voor 11% gewijzigd door SehudeKoza op 23-07-2013 20:40]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

SehudeKoza schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:39:
[...]

er werd net gevraagd of er iemand Hongaars was waarna diegene suicide (hij was de enige toptier)
paar games later mocht ik samenspelen met peloton van een of ander Roemeens pantserbataljon met 2x een Ltractor en 1x een M103
;w
Pak eens een platoon nederlanders uit de gemiddelde nederlandse clans. Echt niet perse beter hoor. Overal heb je shit players. Heeft geen ene reet met oost-europa te maken. Wij westerlingen zien echter graag oost-europeanen als "minderwaardig".
[...]
edit: dus omdat ik geen paarse/donker blauwe wn7 heb mag ik er niet naar vragen/een opmerking over maken?
Al was je WN7 OVER NINETHOUSAND maakt dat je nog steeds niet superieur aan een OVER NINETHOUSAND speler uit Polen omdat jij uit het westen komt ;)

[Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-07-2013 08:40]

"Oooh Jeroen!"

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Hoevaak ik al niet Nederlanders heb gezien die alles en iedereen uitmaken voor allerlei vreselijke ziektes......

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41

Shuttle st20g5

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 18:15

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hartelijk bedankt, heb mijn downloadgebakje aangezet en kan morgenochtend gaan installeren.. d:)b

[Voor 98% gewijzigd door ShockWave op 24-07-2013 01:03]

Star Citizen referralcode

• rgras
  • Niet online
ed31 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:18:
Hoevaak ik al niet Nederlanders heb gezien die alles en iedereen uitmaken voor allerlei vreselijke ziektes......
Hoevaak ik al niet mensen uit <insert random country> heb gezien die alles en iedereen uitmaken voor allerlei vreselijke ziektes......

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:53
Zonder dat ik het gisteren doorhad heb ik met de E4 een top battle gespeeld en 1st rank gekregen! Naar mijn idee was het niet al te goed. 6.5k dmg, 2,5k spotting dmg, 4 spotted tanks + 2 kills.

Gezien dat ik wel vaker die hoeveelheid dmg doe, minus de spotting dmg vind ik het wel een klein verschil voor de rank, al klaag ik natuurlijk niet :p :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:30:
Geen D_TCH? ;)
[...]
Knap dat je dat uit Kaap zijn bericht weet te halen. _O-

[Voor 29% gewijzigd door Nemean op 24-07-2013 08:22]

• dynosu

dynosu

Orly ?

dank :) mijn synology is hem aan het downen zodat ik thuis gelijk aan de slag kan :)

Gisteren heerlijke avond gehad. platooned met 2 clanmates en hele gezellige avond gehad.

Victory ratio: 59.26%
Battles: 27
Efficiencyv2: 1685.52
WN6: 1561.23

Vooral veel met de T69 gespeeld uiteraard

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:41
Eergisteren een vreselijke dag gehad. Gelukkig gisteren weer goed op kunnen pakken om de stijgende lijn erin te houden :)

Hoeveel ik op een slechte dag ook het team de schuld wil geven merk ik toch dat het echte probleem bij mij ligt. Ik ben nog niet consequent genoeg en mezelf ergeren aan mijn team is duidelijk niet goed voor mijn spel. Gisteren geprobeerd me nergens aan te ergeren en gewoon plezier te hebben. Dat zie je dan gelijk terug :) waren mooie potten gisteren.

Ook de eerste ronde doorgekomen bij de arty funcup, maar dat is wel een beetje easymode met het team waar ik inzit :+

verder is noobmeter vandaag niet geupdate :(

[Voor 5% gewijzigd door perpixel op 24-07-2013 09:11]

• MikelenniuM
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
In 8.7:
Switched off the Assault mode on the Westfield and Malinovka maps
Het team op de heuvel kon toch al bijna niet verliezen (tenzij je een hoop siema's hebt :P )

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-03 12:08
Kon gisteren na 2 weken vakantie een een weekendje bovington eindelijk weer eens een paar potjes WoT spelen. Ging voor mijn gevoel best matig (6 van de 10 gewonnen), maar toch een WN7 van 2000 gehaald. Dat had ik niet verwacht.

Babs out!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
MikelenniuM schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:16:
In 8.7:
[...]
Het team op de heuvel kon toch al bijna niet verliezen (tenzij je een hoop siema's hebt :P )
Als er niemand van de heuvel naar beneden rijdt om te spotten heb je ze ook zo te pakken. Al zo vaak gezien dat je iedereen op de heuvel 1 voor 1 aan het afsnipen bent zonder dat ze echt iets terug doen. Daarnaast blijf ik het ook altijd leuk vinden om achter zo'n huisje in cap te gaa schuilen en dat er dan niemand op de heuvel het idee heeft om een paar shells in het huis te knallen :+

[removed]

• User
Ik ga met een paar andere mercs naar ZER0 zodra alles in IDEAL afgehandeld is. Ik heb tijdens de campaign alleen maar met gasten van ZER0 gespeeld, en dat beviel me prima. (ZER0 was in zijn geheel IDEAL gejoined als mercs)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:56:
[...]
Ik ga met een paar andere mercs naar ZER0 zodra alles in IDEAL afgehandeld is. Ik heb tijdens de campaign alleen maar met gasten van ZER0 gespeeld, en dat beviel me prima. (ZER0 was in zijn geheel IDEAL gejoined als mercs)
Aha netjes :)

En als de volgende tier 10 premium uit gebracht wordt? :+

• User
Nemean schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:10:
[...]

Aha netjes :)

En als de volgende tier 10 premium uit gebracht wordt? :+
Dan volg ik denk ik gewoon de rest. :)

• Bean77
User schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:13:
[...]
Dan volg ik denk ik gewoon de rest. :)

:+

• User
Naja, bij ZER0 zitten allemaal goeie spelers, ze zijn in hun geheel in IDEAL opgenomen als merc. 1 van de FCs was iemand uit ZER0. Kerel had een FC winrate van ruim in de 80% ofzo.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ahuh, booooooooo.tmp :D

[Voor 91% gewijzigd door dynosu op 24-07-2013 10:35]

• User
U mad bro? }:O

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:07
Dweebus schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:45:
Met die patch mogen ze van mij ook meteen al die 0 damage heavy tank spelers verwijderen.. Het begint gewoon frustrerend te worden...

Potje met 12 spelers met 0 damage.
En v/d week een keer met mijn Chi-Ha meer damage dan 3 heavies in mijn team samen (2 tiers hoger).

Dan denk ik dat ik nog niet eens zo beroerd speel, maar mijn winrate gaat zo ook niet echt omhoog ofzo :(
Bleh misschien ben ik weel een van die heavies met 0 damage soms. Als je net een tank unlocked hebt en geen free xp hebt om een betere gun te unlocken dan ben je in de eerste 20 games enkel goed om meatshield te spelen. Zeker als je in een super trage tank zit dan kan je flanken ook vergeten.

Heb ook niet de cashflow om premium shells te schieten wat nu in T6 blijkbaar al bijna de standard wordt... pff. Ook geen gold om 100% crew + skills in mijn tank te stoppen.

Dus ik leef mee met de doelgroep die je aanvalt :)

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-02 16:54
Naar lange tijd gisteren weer WoT gedaan. Laatste keer was tijdens de beta, toen kwam ik tot de tiger.

Gisteren een paar battles kunnen doen, 4 kills in een potje. Is vast niks voor jullie maar om net weer te beginnen was het wel fijn. Volg momenteel de brittish medium tank lijn.
Heb nu de 2de vickers tank. Zit nog wel te twijfelen om weer de duitse tanks te pakken.

• Joindry
  • Laatst online: 16:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Inrage schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:48:
[...]

Bleh misschien ben ik weel een van die heavies met 0 damage soms. Als je net een tank unlocked hebt en geen free xp hebt om een betere gun te unlocken dan ben je in de eerste 20 games enkel goed om meatshield te spelen. Zeker als je in een super trage tank zit dan kan je flanken ook vergeten.

Heb ook niet de cashflow om premium shells te schieten wat nu in T6 blijkbaar al bijna de standard wordt... pff. Ook geen gold om 100% crew + skills in mijn tank te stoppen.

Dus ik leef mee met de doelgroep die je aanvalt :)
Premium shells worden heus geen standaard vanaf tier 6 hoor. Een stock heavy heeft tenminste direct zijn sterkste punt, armor en HP. Een stock medium is het ergste, die is even lomp en heeft nauwelijks armor.
En een 100% crew, niet iedereen neemt die. Ik heb nog nooit (muv testserver 8)7 ) een 100% crew gekocht. Het lijkt me nogal of je wat last hebt van goldvirus. Met gold gaat het heus niet zoveel beter. (sneller wel)

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:41
4 kills in een battle is een goed potje hoor. Ik ben altijd tevreden als ik er 3 heb weten te doen. Ik mik de laatste tijd op een avg boven de 2, maar dat is wel heeeel lastig moet ik zeggen.

• Joindry
  • Laatst online: 16:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

perpixel schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:52:
4 kills in een battle is een goed potje hoor. Ik ben altijd tevreden als ik er 3 heb weten te doen. Ik mik de laatste tijd op een avg boven de 2, maar dat is wel heeeel lastig moet ik zeggen.
Ik sta steeds voor top drie damagedealer. Dan ben ik zowat tevree. Eender welke tank, eender welke MM. (ik speel geen lights)

• psychoclown
Gisteren paar faalpotjes gespeeld maar over het algemeen ging het wel lekker, vooral toen een goede speler uit het platoon stapte en een andere unicum erbij kwam (maar vervolgens 2x onvoorzichtig dood ging). Daarna nog 2 potjes solo gedaan in de T49 want die had ik nog niet gedubbeld en gemiddeld 2k exp gehaald met dat beest, maakt de twee onnodige losses toch nog iets goed :D

Overigens zal ik zometeen eventjes een topic gaan openen :)

[Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 24-07-2013 10:57]

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-02 16:54
perpixel schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:52:
In de lage klasse waar ik nu zit zal het ook wellicht wel wat eenvoudiger zijn. Had ook wel een potje waar ik al vrij snel dood was. Gelukkig weet ik nog van de beta dat het meestal niet echt loont om helemaal voorop te rijden.

Ik zorg dat ik wel een scout heb als het ware, dat mijn zwakke kanten niet naar de vijand heen staat en met de lini mee rijden maar niet haantje de voorste zijn.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Het is een beetje opscheppen, maar dat moeten jullie me maar vergeven. Ik heb eindelijk mijn doel met de E-50 bereikt:

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• ed31
psychoclown schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:56:

Overigens zal ik zometeen eventjes een topic gaan openen :)
Tromgeroffel..........
Maar euh welk forum: GOT, WOT, Viva?

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben ook tevreden als ik in de top 3 damage dealers van het team zit en gelukkig is dat vaak het geval! Kills maken vind ik minder belangrijk.

Van de week ook de britse heavy tier 10 gekocht, nu credits verzamelen voor de T54 en op naar de volgende tier 10!

Speelt padel!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ed31 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:16:
[...]

Tromgeroffel..........
Maar euh welk forum: GOT, WOT, Viva?
nieuwe patch, dus nieuw topic :)

en ik neem aan hier.

[Voor 5% gewijzigd door dynosu op 24-07-2013 11:20]

• ed31
Ach ja, natuurlijk 8)7

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:45
@bramSD, geldt die stats voor welke periode? Ik heb namelijk ook 68% winrate op mijn e50 en 200 battles+ maar ik zie mezelf niet in de lijst staan:)

E50 is zon lekkere hybrid-medium. Je kan hem spelen als semi-heavy, medium of als yolorammer. Genoeg opties:)

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Jantje, dit staat erbij: 'recently active'. Oftewel: je moet onlangs nog met de E-50 gespeeld hebben.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• SehudeKoza
psychoclown schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:56:
Daarna nog 2 potjes solo gedaan in de T49 want die had ik nog niet gedubbeld en gemiddeld 2k exp gehaald met dat beest, maakt de twee onnodige losses toch nog iets goed :D
412 potjes in dat ding en ik ben hem nog steeds niet zat <3

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:07
M badge behaald op mijn T-34, dat is toch best zeldzaam of niet? Tis de eerste keer ooit dat me dat lukt, haal zelfd zelden rank 1-4. Speel ook nog maar een goeie 2 maand dus ben daar zelf wel heel tevreden over. Was zo'n game waar alles goed ging, spotten, alles raak, lemming train die ik kon flanken en ze bleven maar gefoccussed op andere tanks recht voor hen. Fun :)

Heb een screenshot moet die enkel nog eens uploaden.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Prachtig hoe Wargaming elke patch weer allerlei addons weet te verkrachten :r

"Oooh Jeroen!"

• ed31
Inrage schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:55:
M badge behaald op mijn T-34, dat is toch best zeldzaam of niet? Tis de eerste keer ooit dat me dat lukt, haal zelfd zelden rank 1-4. Speel ook nog maar een goeie 2 maand dus ben daar zelf wel heel tevreden over. Was zo'n game waar alles goed ging, spotten, alles raak, lemming train die ik kon flanken en ze bleven maar gefoccussed op andere tanks recht voor hen. Fun :)

Heb een screenshot moet die enkel nog eens uploaden.
Waarom zou dat zeldzaam zijn? Omdat het een T-34 is?
Mastery badges behaal je op basis van jouw stats in die tank, vergeleken met de rest van de community in die tank in een bepaalde periode.

Ik dacht: mastery badge bij "beter dan 99% van de spelers in 1 week in die tank"

Zelf ga ik nog steeds lekker met m'n verse T32. In potje nr 15 m'n Mastery Badge binnengesleept met 5300 damage en 2142XP

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee