[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Misschien nog een keer lezen wat hij zegt want zo raar is zijn stelling niet.

Een middemoot speler kan een bovengemiddelde winrate hebben door continu met zeer goede platoonmaten te spelen. In dat geval zegt zijn winrate niet zoveel.
Echter, de meeste mensen platoonen niet om te statspadden. Dat doen ze omdat ze het ook leuk vinden om met vrienden te spelen. En daar komen de socialskills kijken. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik heb weer lekker veel last van lag, speelt niet fijn... Heletijd rond de 200ms ping.

Denk ook steeds meer dat het aan de verbinding hier ligt, een halfjaartje terug had ik gewoon 30ms in mijn eigen huisje.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ChojinZ schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:32:
[...]

Misschien nog een keer lezen wat hij zegt want zo raar is zijn stelling niet.

Een middemoot speler kan een bovengemiddelde winrate hebben door continu met zeer goede platoonmaten te spelen. In dat geval zegt zijn winrate niet zoveel.
Echter, de meeste mensen platoonen niet om te statspadden. Dat doen ze omdat ze het ook leuk vinden om met vrienden te spelen. En daar komen de socialskills kijken. ;)
Je kan het ook zo lezen dat je goede social skills nodig hebt om in een goede platoon terecht te komen, wat utter BS is (zie HAMI ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34

Schurem

Anytime, Anywhere

Je moet dit ook niet op een wifi willen spelen man :P

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Schurem schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:46:
Je moet dit ook niet op een wifi willen spelen man :P
Speel dit spelletje op wifi met het volgende moederbord:

pricewatch: Asus P8Z77-I Deluxe

Merk zelf geen verschil tussen kabel en wifi. Brak tele2 router/modem die ik nog een keertje wil vervangen.

Helaas in mijn ping (helmond) op server 1 tussen de 80-120 en op server 2 tussen de 30-50. Bij mijn vorige huis in IJsselstein was dat ook al het geval, maar ik hoor genoeg mensen met een uberlage ping. Vraag me toch af of ik mijn ping wat lager kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik ben mijn account kwijt, dus weer een nieuwe gemaakt.
Er is echter veel veranderd, zitten er nog steeds veel + en - aan bepaalde nations?
Welke nation raden jullie mij aan?
Voornamelijk speel ik heavy + arti :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heb je ook gebruik gemaakt van een invite code? Dat helpt je al mooi op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

eh nope :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Check even dit topic, er staat vast nog wel één een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Heb hem al aangemaakt + gold erin gezet, dus dat gaat helaas een beetje over :x
Maar help mij eens een beetje op weg jongens :) Welke natie zou jij mij aanraden voor voornamelijke heavy

[ Voor 40% gewijzigd door Douweegbertje op 01-07-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Amerikaanse heavy's vind ik tot nu toe het fijnst, T29 heb ik zelf en T32 enzo heb ik op de testserver gespeeld.

Russische zijn ook wel okay, al vind ik de IS-8 niet heel fijn, IS-3 is een beest, KV-4 kan ook leuk zijn.

De britten zijn tot tier 7 erg heavy, daarna meer een universele tank, dus, jack of all trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ja ik ga denk ik weer oud en vertrouwd voor USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:42
Net terug van tankfest! Zal zo is wat foto's uplaoden!

Nog even met 'The Challenger' staan praten en die zei dat de chieftain (of een prototype) gaat komen!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

djengizz schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:28:
[...]

Winkans zeker wel, WN7 weet ik zo net nog niet met de pro killstealers waar ik mee platoon ;).
Ja dat is waar, maar als je elkaar niks gunt dan ben je ook alles behalve goed op elkaar ingespeeld, je moet juist elkaar versterken en andere juist kans geven om tegenstander uit te schakelen wanneer jij hem uit zijn schuilplek lokt of jaagt.

Je vergroot je kansen daarmee aanzienlijk, voor beide, zodat je beide meer kills kan maken en meer schade aanricht en minder snel dood bent. Gun je elkaar niks en probeer je steeds kills te stealen zul je waarschijnlijk niet alle potentie eruit halen die erin zit.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:59
User schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:53:
[...]
Op Lakeville negeer ik de valley over het algemeen. Er zijn altijd wel een paar siema's die het een goed idee vinden om daar op een kluitje te campen, dus hoef ik dat niet te doen. En tsja, als mijn team dan in een lemmingtrain naar de stad siema'd, dan zal ik een iets mindere siema zijn en ga ik de valley verdedigen.

Voor de rest, wat Ed31 zegt, 2 tanks is voldoende.
offtopic:
Ik vind de manier waarop je het gros van je medespelers *kuch* polen *kuch* typeert zeer grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanavond weer flink met de 110 gespeeld. Dat ding blijft een freaking beest :X. Zit nu op 1400xp gemiddeld, 2300dmg (hoger dan op mijn IS7 :X) en victory rate van 96% na 23 battles :o

Krijg alleen niet de ace tanker. Eerder vanavond een potje met 5200damage, maar kreeg "slechts" 1850 xp dus net geen ace tanker :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zojuist mijn Ace Tanker op de Type 58 behaald :)

Victory!
Battle: Siegfried Line maandag 1 juli 2013 21:57:09
Vehicle: Type 58
Experience received: 6.978 (x3)
Credits received: 72.482
Battle Achievements: Confederate, Master Gunner, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ityjDh3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kfixCzA.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Komt er hier eentje van onder zijn steen vandaan.

Is de M48 gebuffed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij wel opvalt, is dat het de laatste tijd zeer (maar dan ook zeer) zelden is dat het potje spannend eindigt. Vroeger had ik nog vaak dat het 3 vs 2 ofzo was, tegenwoordig altijd 10 (of meer) vs 1. Tevens eindigen de potjes veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Misschien het gevolg van minder arty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een groot deel wel, denk ik. Maar vooral de combinatie van minder arty + het feit dat de siemka's zich er niet aan kunnen aanpassen, en bvb 1 voor 1 oplopen tegen een aantal hulldown T34's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Interessante tactiek :+
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_019.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Appel schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:10:

Wat moet er gebuffed zijn volgens jou dan?
Alle tanks hebben een accuracybuff gehad, meer schoten gaan in een kleiner gebied rond de middenstip, zelfs met de Russische 0.48 guns kan je tegenwoordig snipen Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_justwait.gif.

[ Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 01-07-2013 22:24 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Lol speel ik net met een t40 in een tier 5/6 game, komt er een hellcat op me af met 21% health, ramt ie me vol van voren, hij is dood en ik kreeg de kill _O- Deed het ff in mn broek toen ik dacht dat ie ging schieten, dan was ik er geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:29:
[...]

Xensation is dat toch, of niet?
Kwam 'm dit keer 2x tegen met een 3-mans platoon, beide keren op Himmelsdorf, beide keren alle 3 in zo'n Foch tier 10.
2e keer waarschuwde ik het team dat ze 3 man sterk naar voren zouden rushen op de weg langs het spoorlijn :P

Helaas is zo'n platoon nogal overpowered dus was het beide keren een winst voor de "heren".
Euh, Xen en Hami zijn nou niet echt dezelfde persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
ShockWave schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:22:
[...]

Wat moet er gebuffed zijn volgens jou dan?
Alle tanks hebben een accuracybuff gehad, meer schoten gaan in een kleiner gebied rond de middenstip, zelfs met de Russische 0.48 guns kan je tegenwoordig snipen [afbeelding].
Gundepression bijvoorbeeld. Ik kreeg M46 Patton flashbacks enzo. En die tumor op de kop gaf nog wel flink rare bounces :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Dit is toch wel gruwelijk lekker:

Victory!!
Battle: Karelia maandag 1 juli 2013 22:28:37
Vehicle: T1 Heavy Tank
Experience received: 1.828
Credits received : 45.438
Battle Achievements: Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
2122 dmg done in een T7 match, waarmee ik ook nog top dmg deed. Was blijkbaar niet echt een prio target, want heb nul dmg opgelopen :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rctv7yXvWYEZGQ0y99t9BQZL/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/429AVpQPeVoSHekST00EXXc3/thumb.jpg

Replay:
http://wotreplays.com/site/240119#karelia-mr_size-t1_heavy

[ Voor 20% gewijzigd door Mr_Size op 01-07-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Nou, vandaag eindelijk die AMX 40 eens afgerond en zelf zonder free XP te gebruiken die ELC AMX unlocked. Dat zijn beide een gaar stel tankjes zeg, niet te geloven (het blijft me verbazen dat die crew gewoon in dat ding past, liggen vast te 69'en daarbinnen..).

Speel vervolgens een potje op Steppes en ben zowat de enige die voor de cap gaat op het moment dat wij de voorsprong hebben. Eerste 80 punten gepakt, zie ik ineens dat de rest van het team rustig staat te campen en verdedigen @ base (dat waren nog 5 of 6 andere spelers in ons team tegenover de 3 vijanden die nog over waren). Komaan zeg :X Uiteindelijk wordt dat potje ook nog verloren, kansloos gedoe soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:50
Appie Heijn schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:02:
Even een vraagje:
Welke toptier arty zouden jullie nemen? Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen na de laatste patch.

OBJ 261 of GW-E Tiger

Crew skills op OBJ 212A: 195%(is dus eigenlijk 2e skill op 95%, 1ste is BIA)
Crew skills op GW Tiger: 260% gemiddeld

[afbeelding]
[afbeelding]

Gevoelsmatig speelt de GW-E beter, stats wijzen anders uit. Hoe zien jullie de opvolgers van mijn huidige arty t.o.v. voorlopers die ik nu beide heb. Is de 261 een iets verbeterde versie van de 212A en de GW-E iets beter dan de GWT of zitten er significante verschillen tussen?

Op basis van specs(klopt niets van, upgrades T10 :? ):
GWE100
+beter bestand tegen de splash van counter arty
+kortere tijd tussen afvuren en inslag
-lage schiethoek
-draaitijd

OBJ261
+accuraat!(AP :9~ )
+zeer snelle tijd afvuren en inslag
+mobieler
-zeer lage schiethoek
Niemand?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:00:

Speel vervolgens een potje op Steppes en ben zowat de enige die voor de cap gaat op het moment dat wij de voorsprong hebben. Eerste 80 punten gepakt, zie ik ineens dat de rest van het team rustig staat te campen en verdedigen @ base (dat waren nog 5 of 6 andere spelers in ons team tegenover de 3 vijanden die nog over waren). Komaan zeg :X Uiteindelijk wordt dat potje ook nog verloren, kansloos gedoe soms.
Situational awareness noemen ze dat :X :X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Speelt momenteel bijna niemand meer met zijn arty vanwege de nerfhamer die er in 8.6 overheen is gegaan...
Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds 8.6 mijn GW-E nog niet heb gereden, S-51 wel maar reload is nu 47sec.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ShockWave schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:24:
[...]

Speelt momenteel bijna niemand meer met zijn arty vanwege de nerfhamer die er in 8.6 overheen is gegaan...
Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds 8.6 mijn GW-E nog niet heb gereden, S-51 wel maar reload is nu 47sec.. :N
Ik speel enkel nog met een StPzII omdat ik gewoon de 3x XP voor al mn tanks in mn garage wil hebben. Heel erg lastig om nog hits te krijgen zonder dat er een PzI C je basis binnenrijdt en je volpompt met 200 kogels ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:50
Ik heb na de nerf erg wisselde uitslagen. Soms 5k damage volgende game 0. Echt alles of niets.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Heb de crew van hetzer nu op 100%, allemaal camo trainen, en daarna als tweede de six sense voor commander, of toch beter six sense als eerste trainen en dan camo voor commander?

Heb hem ook even paint job gegeven, las pas vandaag dat paint 5% extra camo geeft. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:08
VasZaitsev schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:06:
Amerikaanse heavy's vind ik tot nu toe het fijnst, T29 heb ik zelf en T32 enzo heb ik op de testserver gespeeld.

Russische zijn ook wel okay, al vind ik de IS-8 niet heel fijn, IS-3 is een beest, KV-4 kan ook leuk zijn.

De britten zijn tot tier 7 erg heavy, daarna meer een universele tank, dus, jack of all trades.
Gelukkig ligt het dus niet aan mij dit ik de IS8 niet heel fijn vind. ;) Na de IS3 is dit wel een beetje een teleurstelling. Ik speel nog liever een tier 9 game in mijn IS3 dan in de IS8. Heb wel een vraag aan de meer ervaren spelers: Ik vind het verschil tussen tier 8 en 9 niet erg groot (heb dus alleen ervaring met de IS3 en IS8), maar als ik in een tier 10 game beland, heb ik het gevoel dat er wel een groot verschil zit tussen tier 9 en tier 10. Is dit echt het geval, of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De IS-8 is een teleurstelling ja. Je komt vanaf de beste tier 8 heavy naar misschien wel de slechste tier 9 heavy. Het kanon en de snelheid zijn beter, maar alles schiet door je heen.

In mijn IS-3 kom ik ook liever een IS-8 tegen dan een IS-3.

Hoop dat de KV-4 en Tiger P eens snel in de aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik zit ook te wachten dat KV-4 in de aanbieding is, hopelijk snel en hopelijk kan ik wachten. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:12:
Heb de crew van hetzer nu op 100%, allemaal camo trainen, en daarna als tweede de six sense voor commander, of toch beter six sense als eerste trainen en dan camo voor commander?

Heb hem ook even paint job gegeven, las pas vandaag dat paint 5% extra camo geeft. :)
6th sense is een perk en werkt pas als die 100% is, dus beter eerst camo trainen en bij 100% resetten naar 6th sense.
Kost je dan wel gold, wil je dat niet....dan moet je doortrainen tot 140% want dan kun je voor credits de skill resetten. Je betaalt dan dus een soort "straf" van 40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

6th sense gaat bij een TD pas aan als het te laat is: na 2 sec.En dan moet je nog wegkomen met je redelijk trage hetzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Die nieuwe patch is nou ook niet echt geweldig te noemen. Sinds de patch heb ik af en toe een game waar ik blijf hangen in het laadscherm terwijl ik het geluid van de game wel gewoon hoor. Dan sluit je de game af en probeer je opnieuw te joinen waarna je meteen weer in het laadscherm zit. Kan kan je gaan wachten tot de game voorbij is...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dat deze patch niet bepaald geweldig is, wist ik op de testserver al.

Die nieuwe kaart is 1 grote campmap. Encounter bij Redfield is ook niet het beste idee ooit, net als bij Mines.

Het geluid is helemaal knudde. Ja, kanonschoten klinken leuk, maar, ik hoor amper of geraakt ben en het platrijden van hekjes klinkt alsof je een bierblikje platrijdt. Gelukkig heb ik de soundmods geinstalleerd, simpelweg heerlijk.

Accuracy ding is leuk en minder leuk. Leuk dat ik meer raak, minder leuk dat de rest ook meer raakt.

Maar, de arty nerf en Matilda BP buff zijn erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:40:
[...]

6th sense is een perk en werkt pas als die 100% is, dus beter eerst camo trainen en bij 100% resetten naar 6th sense.
Kost je dan wel gold, wil je dat niet....dan moet je doortrainen tot 140% want dan kun je voor credits de skill resetten. Je betaalt dan dus een soort "straf" van 40%
Ja inderdaad, dacht dat je alleen de skill met gold kan vervangen, maar werkt dus hetzelfde als met crew overzetten.

Dus allemaal camo, lijkt me beste voor hetzer, zijn sterke punt zoveel mogelijk verbeteren om zoveel mogelijk profijt te behalen uit zijn goede eigenschappen. :)
VasZaitsev schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:46:
6th sense gaat bij een TD pas aan als het te laat is: na 2 sec.En dan moet je nog wegkomen met je redelijk trage hetzer.
six sense werkt toch wanneer je opgemerkt ben, maar hoeft niet perse op je gericht te worden of is het juist andersom, moet juist wel op je gericht worden? Had er laatst wat over meegelezen maar waren wat onduidelijk posten, en waren het echt helemaal eens met elkaar, lijkt op meer plekken onduidelijkheid te bestaan.

Edit/
Wat vinden jullie overigens van Westfield assault map, 9 van 10 keer weet ik al of we gaan winnen of verliezen, afhankelijk van welke kant we starten. Is wel uitdaging maar heb het idee dat meeste mensen nog geen echt goede tactics hebben gevonden, 9 van 10 keer rijd meerderheid naar de stad en rijd zich dan dood op de snipers die aan de overkant die in de bosjes liggen te wachten. ambush neerleggen in de flanken en flanken beschermen want daar komen ook meestal aantal tanks omhoog, dat lijkt beste optie als je aan de verdedigende kant start.

[ Voor 46% gewijzigd door mad_max234 op 02-07-2013 01:30 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Keb vandaag mn su-152 gekocht, wat een sloom ding zeg (om mee te draaien dan he...) meh... tis echt een sniper. Maar zodra er ook maar iets dichtbij komt, kan je het vergeten.. dan kan zelfs een lvl 4 je makkelijk afmaken.

Ook heb ik een t1 heavy...

Ik heb gekeken naar polls he, en daar kwam uit dat de t10 heavy (van de t1 heavy) de sterkste is. Iemand ervaringen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Je kan alle skills halen of zit daar limit op? Grafieken gaan niet verder dan skill 3, maar lees dat sommige 6 skills hebben, epic crew. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Kaap schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:54:
[...]

WN6/7 wordt amper beïnvloed door spelen in platoons. Jij moet nog altijd zelf de damage doen, de kills maken, decappen en cappen. Als jij een noob bent, ben je in een platoon nog steeds dezelfde noob. Je krijgt niet op een magische manier een skill bonus van +50%.
Tuurlijk wel, je kan me niet wijsmaken dat als je als noob in een platoon zit met unicum spelers ze jou geen tips geven om beter te worden of je ze waar nodig ondersteunen in die desbetreffende battle waar je samen in zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
WimHam schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:54:
[...]
Tuurlijk wel, je kan me niet wijsmaken dat als je als noob in een platoon zit met unicum spelers ze jou geen tips geven om beter te worden of je ze waar nodig ondersteunen in die desbetreffende battle waar je samen in zit. :)
Als jij als noob in een platoon met 2 PTS gasten zit en jij nog steeds geen damage weet te doen of geen kills maakt (de 2 grootste factoren voor je rating), wordt die rating echt niet beter hoor.

Je bent in de war met winrate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Daarnaast zullen ze veel damage van je 'afpakken' als je zelf niet goed speelt/kunt aimen. Reken er maar op dat als er een tank in de buurt zit die andere 2 goede spelers hem snel kapot schieten. Als jij dan iedere keer te laat bent kun je juist helemaal niets.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Dus eigenlijk is hami zijn wn7 kunstmatig lager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Stef602 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:24:
Keb vandaag mn su-152 gekocht, wat een sloom ding zeg (om mee te draaien dan he...) meh... tis echt een sniper. Maar zodra er ook maar iets dichtbij komt, kan je het vergeten.. dan kan zelfs een lvl 4 je makkelijk afmaken.

Ik heb gekeken naar polls he, en daar kwam uit dat de t10 heavy (van de t1 heavy) de sterkste is. Iemand ervaringen?
Met de derp is het nou niet bepaald een sniper he :P Het is dan ook een kunst om alle tanks voor je te houden.

Heb trouwens de topgun unlocked, maar ik blijf toch bij mijn derp <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:46:
3 seconden......
Niet mee eens, want als je gespot wordt wil niet zeggen dat je meteen beschoten wordt (en geraakt).
Zeker in de tiers waarin de Hetzer speelt, zit je vaak tegen teams waarvan de stats van 14 man dieprood zijn en die maar wat aan het rondcrossen zijn. Daar zitten heel wat minder gasten die op een bepaald punt gaan zitten wachten tot er misschien een hetzer voorbij komt snorren.
Voor mij is 6th sense een must op elke tank. Ik ga ook niet rekenen op het feit dat ik wel zie of een loop mijn kant uitdraait, want er kan heus nog wel een ander nog niet gespotte staan die je vervolgens gaat bestoken.
mad_max234 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:16:

six sense werkt toch wanneer je opgemerkt ben, maar hoeft niet perse op je gericht te worden of is het juist andersom, moet juist wel op je gericht worden? Had er laatst wat over meegelezen maar waren wat onduidelijk posten, en waren het echt helemaal eens met elkaar, lijkt op meer plekken onduidelijkheid te bestaan.
6th sense werkt dus na 3 seconden nadat je gespot bent en de melding verdwijnt ook direct weer.
Er zijn wel geruchten dat er een mod zou kunnen komen die een melding geeft zolang je gespot bent, maar dat is vooralsnog alleen "borrelpraat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
wat vinden jullie van de nieuwe map sacred valley ofzo?. ik vindt die map maar een rommeltje! en soms ben ik zo desgeorienteerd dat ik zo de vijandelijke linie in rij en dan met de acc buff ben ik na 5 seconden dood :D hahah dat was wel een domme fout van mij maar ja..

ik vindt het wel echt vervelend dat ze het hit en ding geluid zo hebben veranderd dat je er niks meer aan hebt.. lijkt wel of iemand een pittenzakje tegen je tank aan gooit.. maar dan kijk je naar je levens balk en ben je nog maar op 10% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

[...]
Sixth Sense werkt 2 seconde nadat je gespot bent. Ze hoeven niet op je te aimen of iets. Een scout die langs rijd is genoeg om het af te laten gaan.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wontcachme schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:51:
[...]

Sixth Sense werkt 2 seconde nadat je gespot bent. Ze hoeven niet op je te aimen of iets. Een scout die langs rijd is genoeg om het af te laten gaan.
3 seconden.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Wat mij de gisteren opviel in op de Cliff map dat als ik aan de zuid kant begon, er heel veel mensen aan de linkerkant in het zuid bleven campen. Naar mijn gevoeld gebeurd dit aan de noord zijde veel minder.
wontcachme schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:52:
Vanavond weer flink met de 110 gespeeld. Dat ding blijft een freaking beest :X. Zit nu op 1400xp gemiddeld, 2300dmg (hoger dan op mijn IS7 :X) en victory rate van 96% na 23 battles :o

Krijg alleen niet de ace tanker. Eerder vanavond een potje met 5200damage, maar kreeg "slechts" 1850 xp dus net geen ace tanker :(
Ik ook, alleen veel verloren, maar dan wel vaak met veel damage en zo rond de 900xp. Denk dat je wat spotting damage miste voor de ace. Een paar dagen geleden was een potje van 2020 xp niet genoeg voor de Ace, had 2,290 nodig voor de ace.
filipy23 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:19:
Net terug van tankfest! Zal zo is wat foto's uplaoden!

Nog even met 'The Challenger' staan praten en die zei dat de chieftain (of een prototype) gaat komen!

Babs out!
Leuk foto's :)F Wordt de Chieftain misschien een vervanger voor de FV215b?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kaap schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:12:
[...]

Als jij als noob in een platoon met 2 PTS gasten zit en jij nog steeds geen damage weet te doen of geen kills maakt (de 2 grootste factoren voor je rating), wordt die rating echt niet beter hoor.

Ja maar je kans dat je juist wel damage maakt en kills neemt juist erg toe als je in platoon zit, zijn immers andere mensen die ook om jou bekommeren, wat normaal dus niet het geval is, noob die normaal gelijk dood is zal nu langer leven en meer kans hebben om damage te doen, om maar simpel voorbeeld te noemen. Potentie ligt gewoon hoger om meer damage te doen, kansen worden groter.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:00:
Die nieuwe patch is nou ook niet echt geweldig te noemen. Sinds de patch heb ik af en toe een game waar ik blijf hangen in het laadscherm terwijl ik het geluid van de game wel gewoon hoor. Dan sluit je de game af en probeer je opnieuw te joinen waarna je meteen weer in het laadscherm zit. Kan kan je gaan wachten tot de game voorbij is...
Heb je al je gebruikte mods al geupdate of heb je gewooon de oude van 8.5 weer gebruikt?
Soms werken ze gewoon maar heel vaak geven oude mods fouten tijdens het laden.
Stef602 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:24:

SU-152 een sniper?? neuh niet echt, eerder Russisch met de botte bijl dikke shells tegen je vijand aankwakken van niet te grote afstand.
T10 heavy is altijd de sterkste zijn toptiers namelijk.. ;)
Als je de T110e5 bedoeld daar heeft bijna iedereen wel ervaringen mee, naar mijn idee is het niet de sterkste tank ingame van de T10 heavy's.
Je kan het meer zien al een gebalanceerde tier 10 voor een bepaalde taak, elke toptier heeft zijn sterke en zwakke punten welke een speler meer ligt dan bij een andere tank.
Zwakke plek van de T110e5 is vooral de commander cuppola bovenop de turret welke zeer groot is.
De ene speler kan beter uit de voeten met een Duitser de ander weer met een Amerikaan of Rus
Jip99 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:50:
wat vinden jullie van de nieuwe map sacred valley ofzo?. ik vindt die map maar een rommeltje! en soms ben ik zo desgeorienteerd dat ik zo de vijandelijke linie in rij en dan met de acc buff ben ik na 5 seconden dood :D hahah dat was wel een domme fout van mij maar ja..

ik vindt het wel echt vervelend dat ze het hit en ding geluid zo hebben veranderd dat je er niks meer aan hebt.. lijkt wel of iemand een pittenzakje tegen je tank aan gooit.. maar dan kijk je naar je levens balk en ben je nog maar op 10% :/
Ik zeg SOUNDMOD.. :P zoek eens op Gnomefather historical soundmod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Kaap schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:12:
[...]

Tja dat zal ik niet onderkennen dat je zelf moet schieten en zelf kills moet maken.
Maar zie de situatie dan anders als je solo als ultieme noob moet schieten en killen of met een platoon unicums moet schieten en killen.
In de laatste situatie zul je meer kunnen killen waar door je rating uiteindelijk omhoog zal gaan ik weet het want ik was zo'n noob met de kans om met unicum spelers te spelen.
Uiteindelijk werd ik een gemiddelde speler met een win6 van boven de 1200 terwijl zonder die gasten ik nog steeds onder 900 had gebleven met een waardeloze winrate. :)
Ondanks dat je members meer kills en damage zullen doen ga je leren en zelf ook meer presteren, kortom platoonen helpt je eff omhoog uiteindelijk.

Nu ben ik uiteindelijk van de NA server naar de EU gemoved (door omstandigheden mijn vrienden kwamen uit Nieuw Zeeland etc en mochten gratis naar de Sea server en ik heb daar helaas 500ping) waar ik veel heb gesoloed en poof wn6 ook weer rond de 1200 en 54% winrate.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Hasta1969/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
WimHam schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:40:
[...]
Ondanks dat je members meer kills en damage zullen doen ga je leren en zelf ook meer presteren, kortom platoonen helpt je eff omhoog uiteindelijk.
Dit klopt, als je het echter vertikt iets te leren zul je alleen niet een hoge efficiency krijgen door te platoonen. Je kunt er dus wel van leren een betere speler te worden, alleen die efficiency zul je echt zelf moeten doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
redwing schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:47:
[...]

Dit klopt, als je het echter vertikt iets te leren zul je alleen niet een hoge efficiency krijgen door te platoonen. Je kunt er dus wel van leren een betere speler te worden, alleen die efficiency zul je echt zelf moeten doen.
Oh jawel klopt dat je het zelf moet doen ik bedoel alleen te zeggen dat zonder die kans had ik waarschijnlijk nog steeds rond de 900 gezeten.
En als ik iets zou vertikken ondanks dat die spelers vrienden zijn hadden ze vriendelijk gezegd het platoon is vol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ShockWave schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:27:

Ik zeg SOUNDMOD.. :P zoek eens op Gnomefather historical soundmod...
Ik heb de engine soundmod van Gnome, maar niet de gun sound.. ik gebuik nog AGQJ zolang die het nog doet.. want die vindt ik wat fijner.. alleen zit daar dus geen bounce en hit geluiden in helaas.. (die was apart maar die werkt niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:27:
[...]SU-152 een sniper?? neuh niet echt, eerder Russisch met de botte bijl dikke shells tegen je vijand aankwakken van niet te grote afstand.[...]
ECHT snipen is het inderdaad niet, maar de acc. buff heeft zijn typische speelstijl toch wat gewijzigd. Pre-buff moest je in de 2de lijn hangen om iets te raken. Post-buff 3de lijn. Hij is nu nauwkeurig genoeg om die schoten effectief doel te doen raken.

Goed voor deze tank, maar ik blijf de buff een joekel van een fout vinden. Ook het aantal crits tegenwoordig (zowel uitgedeelde als ontvangen) zijn onrealistisch hoog.
Maar natuurlijk wel uitstekend voor repair kits = credits/gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
djengizz schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:28:
[...]

Winkans zeker wel, WN7 weet ik zo net nog niet met de pro killstealers waar ik mee platoon ;).
WN7 neemt wel een deel victories mee dus opzich helpt een platoon wel, het is echter maar zo'n klein deel dat je gerust kan zeggen dat het nog steeds aan de speler zelf ligt :)
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:29:
[...]

Xensation is dat toch, of niet?
Kwam 'm dit keer 2x tegen met een 3-mans platoon, beide keren op Himmelsdorf, beide keren alle 3 in zo'n Foch tier 10.
2e keer waarschuwde ik het team dat ze 3 man sterk naar voren zouden rushen op de weg langs het spoorlijn :P

Helaas is zo'n platoon nogal overpowered dus was het beide keren een winst voor de "heren".
Xensation is niet HAMI, een tweede account van een andere duitser en die IDEAL gestart heeft :)
Best wel een aardige gast en ook een goede speler maar tweede accounts die niet puur voor de lolz zijn vind ik enigszins nep. Grote kans dat het eerste account maar iets bovengemiddeld was.
Appel schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:10:

Omfg Appel! :o
[...]

Wat vinden jullie overigens van Westfield assault map, 9 van 10 keer weet ik al of we gaan winnen of verliezen, afhankelijk van welke kant we starten. Is wel uitdaging maar heb het idee dat meeste mensen nog geen echt goede tactics hebben gevonden, 9 van 10 keer rijd meerderheid naar de stad en rijd zich dan dood op de snipers die aan de overkant die in de bosjes liggen te wachten. ambush neerleggen in de flanken en flanken beschermen want daar komen ook meestal aantal tanks omhoog, dat lijkt beste optie als je aan de verdedigende kant start.
Assault in publics is sowieso erg lastig om te doen dus dat staat dan ook steevast uit bij mij.
Je hebt er goede teamwork voor nodig en dat valt niet mee in randoms.
mad_max234 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:52:
Je kan alle skills halen of zit daar limit op? Grafieken gaan niet verder dan skill 3, maar lees dat sommige 6 skills hebben, epic crew. :)
Ja hoor je kunt gerust meer skills halen, echter is het nog steeds exponentieel stijgend dus hoe meer skills hoe langer het duurt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Westfield is map apart, assault vind ik best leuk om te spelen en meeste maps gaat het ook best goed en zijn je kans redelijk verdeeld, maar bij westfield is het 90% van tijd dat aanvallende kant wint, althans bij al mijn potjes, vroeg me af of jullie dat ook heb.

Had tabel gevonden, met ook hoeveel battles je moet voeren om bepaald skill aantal te halen, staat onderaan deze tabel.
https://docs.google.com/s...bi1Cc1ZHbVVjeDdCRWc#gid=0

Als je gemiddeld 600xp per battle hebt zal je iets meer dan 5K battles moeten voeren voordat je 4de skill vol hebt, dat is een behoorlijke grind. :D

[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 02-07-2013 13:29 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

mad_max234 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:27:
Westfield is map apart, assault vind ik best leuk om te spelen en meeste maps gaat het ook best goed en zijn je kans redelijk verdeeld, maar bij westfield is het 90% van tijd dat aanvallende kant wint, althans bij al mijn potjes, vroeg me af of jullie dat ook heb.

Had tabel gevonden, met ook hoeveel battles je moet voeren om bepaald skill aantal te halen, staat onderaan deze tabel.
https://docs.google.com/s...bi1Cc1ZHbVVjeDdCRWc#gid=0

Als je gemiddeld 600xp per battle hebt zal je iets meer dan 5K battles moeten voeren voordat je 4de skill vol hebt, dat is een behoorlijke grind. :D
Ik denk dat het merendeel van de spelers hier assault uit heeft staan ;)

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

assault? ken ik niet :+

de gamemodus is niet goed gebalanceerd. 99% van de community snapt het niet en gaat voor personal glory. Dit werkt niet in assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

dynosu schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:00:
assault? ken ik niet :+

de gamemodus is niet goed gebalanceerd. 99% van de community snapt het niet en gaat voor personal glory. Dit werkt niet in assault.
Wie gaat er nou niet voor personal glory in randoms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja personal glory ja, maar LEEEEROOOYYY JEEEENKKIIINNSSS scheeuwen en chargen als een mongool is niet echt constructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Assault is ook 1 van de niet zo slimme ideeën van WG, Je hebt er echt teamwork voor nodig, zowel als aanvaller als verdediger, en dat schiet dus niet op.

En bij bepaalde mappen, zoals campinovka, is het helemaal idioot. Kom, zet de vlag onder een heuvel zodat de verdedigers kunnen campen. Goed idee joh!

Encounter is nog wel redelijk te doen, al is die van prokhorovka soms nog bugged lijkt het. En die bij El Halluf is een lachtertje, niemand gaat voor de cap daar.

Personal glory is idd standaard bij randoms, maar zo heel af en toe zie je iemand die liever heeft dat zijn team wint dan dat hij een lading punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

dynosu schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:06:
mja personal glory ja, maar LEEEEROOOYYY JEEEENKKIIINNSSS scheeuwen en chargen als een mongool is niet echt constructief.
Moet eerlijk bekennen dat ik vaak aan het einde van een battle en we zeker winnen mijn tank gebruik als stormram en tijdens het chargen een beetje hard "Geronimo" roep in teamspeak O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

psychoclown schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:38:
Xensation is niet HAMI, een tweede account van een andere duitser en die IDEAL gestart heeft :)
Best wel een aardige gast en ook een goede speler maar tweede accounts die niet puur voor de lolz zijn vind ik enigszins nep. Grote kans dat het eerste account maar iets bovengemiddeld was.
Mwoa, 60% winrate vind ik best goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wontcachme schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:08:
[...]

Moet eerlijk bekennen dat ik vaak aan het einde van een battle en we zeker winnen mijn tank gebruik als stormram en tijdens het chargen een beetje hard "Geronimo" roep in teamspeak O-) O-)
Das wel heel wat anders dan dat aan het begin en ondoordacht doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Even over dit: nieuws: Open bèta World of Warplanes start op 4 juli

Op de NA server was er, geloof ik, een special dat je een X aantal battles gedaan moest hebben en dan krijg je gold op je WoT account.

Betekent dit dat de EU server binnenkort ook zo'n actie kan verwachten zoals die op de NA server is geweest?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

mhindrik schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:12:
Even over dit: nieuws: Open bèta World of Warplanes start op 4 juli

Op de NA server was er geloof een special dat je een X aantal battles gedaan moest hebben en dan krijg je gold op je WoT account.

Betekent dit dat de EU server binnenkort ook zo'n actie kan verwachten zoals die op de NA server is geweest?
Je denkt toch niet dat onze EU community organisers aan zulke dingen doen? Die hebben het te druk met geen of verkeerde informatie geven en de meest crappy specials uitzoeken voor elk weekend vergeleken met de andere servers......

Als je dit hier zal zien is het hooguit tijdens een gamebeurs waar ze WoWp showen en ze spelers willen hebben. Maar eu kennende krijg je dan 5000 credits ipv gold of 500 gold ipv 5000 gold....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
5000 gold kun je helemaal op je buik schrijven wont! Denk eerder dat het richting 50 gaat ipv 500, maar misschien valt het wel mee? Heb de (gesloten) beta al lang niet meer aangeraakt, ik hou het wel bij de tankjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Quantor schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:22:
5000 gold kun je helemaal op je buik schrijven wont! Denk eerder dat het richting 50 gaat ipv 500, maar misschien valt het wel mee? Heb de (gesloten) beta al lang niet meer aangeraakt, ik hou het wel bij de tankjes.
Het was in de us wel 5000 gold voor 200 battles (http://worldofwarplanes.c.../wargaming-heads-e3-2013/) (ver scrollen naar beneden)

Dat was daar 4 dagen voor 200 battles dus 50 per dag. Dat is zeer goed te doen door gewoon een duikvlucht recht naar beneden te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
VasZaitsev schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:08:
En bij bepaalde mappen, zoals campinovka, is het helemaal idioot. Kom, zet de vlag onder een heuvel zodat de verdedigers kunnen campen. Goed idee joh!
Tja, en toch win je het 9/10 keer als de meesten op de heuvel aan het campen zijn :)
Wat ik daar trouwens vaak grappig vind is dat de meesten niet door hebben dat je die huizen kapot kunt schieten. Nu al verschillende keren gehad dat ik achter zo'n huisje ben gaan cappen en iedereen van de heuvel je af komt rushen ipv dat ze van bovenaf een paar schoten in het huis gooien.
Encounter is nog wel redelijk te doen, al is die van prokhorovka soms nog bugged lijkt het. En die bij El Halluf is een lachtertje, niemand gaat voor de cap daar.
El Halluf kun je pas voor cap gaan als je de heuvels aan beide kanten onder controle hebt. Vaak gebeurt dat dan ook niet omdat als je die beide kanten onder controle hebt je meestal de battle toch al gewonnen hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16

BTU_Natas

Superior dutchie

Met 3 spelers in een platoon die rond de 2000 wn7 rijden, is het letterlijk onderling knokken om wie de kills krijgt. Het is een luxe probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Encounter op El Halluf wil ik in de tweede helft v/d battle nog wel eens in de cap gaan staan. Je staat behoorlijk in cover en ik dwing daarmee de tegenstanders om hun kop uit te steken, die dan meestal door m'n teammates snel gesloopt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Plato112 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:53:
Encounter op El Halluf wil ik in de tweede helft v/d battle nog wel eens in de cap gaan staan. Je staat behoorlijk in cover en ik dwing daarmee de tegenstanders om hun kop uit te steken, die dan meestal door m'n teammates snel gesloopt kunnen worden.
Heb ik wel eens aan het begin van een potje gedaan, startpunt was links, en direct achter de rots staan. En ja hoor, een voor een komen ze eraan gereden en een voor een afgemaakt door ons team. Heb zelf ook nog wel wat damage kunnen doen. Lukt me waarschijnlijk niet nog een keer! :+

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

BTU_Natas schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:49:
Met 3 spelers in een platoon die rond de 2000 wn7 rijden, is het letterlijk onderling knokken om wie de kills krijgt. Het is een luxe probleem :P
Herkenbaar. :+

Gisteravond ff solo zitten spelen in mijn T69. WN7 van ~3000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Laatst online: 13-09-2016
Gebruik XVM config van Coldzero al een tijdje, bedankt voor config :). Nu zou ik in de spelerstabel links en rechts de tanknamen erbij willen hebben, dat moet in de XVM config denk ik?

Vroeger zat in de XVM (config) een winrate, kan ik deze nog terugkrijgen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:08:
[...]
Herkenbaar. :+

Gisteravond ff solo zitten spelen in mijn T69. WN7 van ~3000 :P
Gister ook veel T69 gespeeld :) het is genieten als de vijand zijn zijkant laat zien en jij er 4 shells in kan planten.. 950 dmg ftw

paar potjes met 4K+ dmg gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

sm1ley schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:24:
Gebruik XVM config van Coldzero al een tijdje, bedankt voor config :). Nu zou ik in de spelerstabel links en rechts de tanknamen erbij willen hebben, dat moet in de XVM config denk ik?

Vroeger zat in de XVM (config) een winrate, kan ik deze nog terugkrijgen :)?
Je zoekt winchance en ja die kun je weer aanzetten.
In battleLoading.xc moet je deze ff op true zetten:
code:
1
2
"showChances": false,
"showChancesExp": false,

[ Voor 11% gewijzigd door Plato112 op 02-07-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Jip99 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:24:
[...]

Gister ook veel T69 gespeeld :) het is genieten als de vijand zijn zijkant laat zien en jij er 4 shells in kan planten.. 950 dmg ftw

paar potjes met 4K+ dmg gehad :*)
Ik speel alleen met goldammo en gold crew consumable. >:)

23.73 sec reload. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

sm1ley schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:24:
dat zijn de knoppen boven de spelers lijsten.

ctrl inhouden en de andere knoppen proberen tot je de juiste krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 battles met de M103 zover, 6 daarvan in een T10 gevecht. De ene keer dat ik toptier was, geoneshot door een Gw Tiger P. Toch gemiddeld 2857 damage gedaan. Resultaat? Slechts 2 keer kunnen winnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
dynosu schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:34:
[...]
ctrl inhouden en de andere knoppen proberen tot je de luiste krijgt :)
Ah, dat werkt, dank. Maar alleen spelersnamen+tanknamen lukt dan niet.
Plato112 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:28:
[...]

Je zoekt winchance en ja die kun je weer aanzetten.
In battleLoading.xc moet je deze ff op true zetten:
code:
1
2
"showChances": false,
"showChancesExp": false,
Bedankt!

[ Voor 36% gewijzigd door sm1ley op 02-07-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:30:
[...]
Ik speel alleen met goldammo en gold crew consumable. >:)

23.73 sec reload. :*)
dan kan je het wel een klein beestje }) noemen ja.. mensen schelden je zovaak uit als hun 1x schieten.. missen en jij naar ze toe rijdt en er 4 inmept en dood.. voordat hun reloaded zijn..

fuck you autoloaderrrr :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

sm1ley schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:45:
[...]

Ah, dat werkt, dank. Maar alleen spelersnamen+tanknamen lukt dan niet.

[...]

Bedankt!
jawel, 1 van de 4 knoppen doet allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
dynosu schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:48:
[...]
jawel, 1 van de 4 knoppen doet allebei.
Het 'Full Panel' doet inderdaad alles, maar dan komen de tabellen me iets te ver in beeld. Ben al dik tevreden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

redwing schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:47:
[...]

Ik ga er vanuit dat je met pro's in platoon zit, dat alleen al zal je andere weg doen keizen als je met zo optrekt. Normaal rijd noobs bijvoorbeeld gelijk door het midden en is die een schietschijf, nu met platoon neemt die andere weg waardoor die niet gelijk schietschijf is en kans krijgt om meet schade aan te richten. Ook zal mede platoon je wat bijsturen mits ze beetje goed zijn, geef de noob wellicht opdracht om iets te doen waardoor hij weer kansen krijgt die hij normaal niet zou krijgen.

Ben er van overtuigd als noob in platoon gaat met gevorderde spelers dat die zonder te leren maar door alleen mee te rijden en wat aanwijzingen op te volgen beter presteert dan dat die alleen op pad gaat en met lemmingstrain meerijd of op eigen houtje naar midden gaat, of tig andere fouten die je kan maken.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choo Choo!

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/4126/kgis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Dat doet me denken aan die keer dat ik een T95 zag die werd geduwd door zijn platoongenoot T30...

...Ik zat in mijn T92 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
:')

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Wat bedoel je precies ? Al die AMX'en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
garathane schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:47:
[...]

Wat bedoel je precies ? Al die AMX'en ?
Dat de matchmaking een beetje van slag is.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh wat moet de game leuk zijn geweest voor de tier 10 spelers. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:42
deleted

[ Voor 255% gewijzigd door filipy23 op 03-07-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
He he net een FV4202 gekilled met mijn E-50, die kan van het lijstje, nu nog de 2 Centurions en ik heb er een garage plek bij.

Hoppa en daar heb ik de Centurion 7/1 ook, zo is het nog leuk ook om je E-50 te grinden _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door JPvdB op 02-07-2013 22:30 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)