[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:33:
ik ben hard op weg naar een hellcat die zo goed gecamoufleerd is dat zijn crew hem nog regelmatige kwijt is! bia/camo 100%/vents/camo net/prem camo. ik moet er denk ik ook nog wel prem consumables in gaan doen. de combinatie met binocs en situational awareness(welke ik nu ga trainen) levert mooie momenten op. Waar je regelmatig voor cheater uitgemaakt wordt.
Zo'n moordmachine heb ik ook nog staan, met nagenoeg zelfde setup maar ipv vents heb ik binocs zodat ik ze van nóg verder weg kan cheaten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Zonder premium ook nog! In dat potje moet wel echt alles precies goed zijn gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
perpixel schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:51:
zonder x2 is dat een absurd hoge score. Dat is zeker 1 van de kanshebbers.
Helemaal knap:
XP is voornamelijk verdient met spotten. En spotten met een T29 is opzich al een prestatie! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 12:39
Ging inderdaad wel heerlijk, was eerste pot met topgun, nog geen top engine :+
en 'gewoon' maar door dal naar dorp gereden en daar ging in begin heerlijk met gun depression <3
en vervolgens langzaam doorgepusht met wat backup van team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

dynosu schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:40:
mja ik heb een t71 zonder 6th sense. Dat is zo waardeloos :( 1e skill moet nog naar 100%, daarna gelijk gold retrainen ervoor
Ik heb ook een T71 zonder 6th sense en tot nu toe weinig problemen mee gehad. Zodra de loopjes mijn kant uit gaan wijzen weet ik genoeg en ik word eigenlijk nooit gespot op plekken waar ik het niet verwacht.
Ik ben 6th sense wel aan het trainen maar voor mij is BIA belangrijker, want 90% van de tijd ben ik aan het damage dealen ipv aan het scouten.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zonet nog even een wtf momentje gehad. In 8.6 is de Lowe dus ook al trager geworden dan de superpershing. Op topsnelheid gaan ze even hard, maar van zodra het ruw terrein of heuvelopwaards wordt rijdt een SP gewoon weg van me...
Aan crewskills zal het niet gelegen hebben want mijn lowe heeft off road driving en BiA.
En kv-5 is al helemaal supersonisch geworden ivm de lowe.
Silent nerfhammer ey. Hij mag dan wel goed geld opbrengen, maar te vaak mis je gewoon de actie in higher tier games omdat je nooit op het front raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:22:
Ondanks dat ik gisteren nog een leuke pot had in m'n T71 met iets van 9400 spotting damage, ga ik er toch minder mee passief scouten......
Equipment gaat dus aangepast worden.......Iemand tips?
Voorlopig denk ik aan coated optics, verbeterd richten tijdens rijden/draaien en vermindering richttijd (zit niet achter wot-pc dus kan engelse benaming even niet opsommen).

Ik zie even geen andere goede otpies, want:
camonet: heeft al goede camowaarde en wil niet veel (lang) stilstaan
binocs: gaat er juist af ivm minder passief spotten
repairkist: mwoa, zodra gespot 1-2 hits en je bent toch al kapot
improved vents: crew zit al op 3e skill 90% dus voordeel lijkt me marginaal
........
ik heb mijn T71 wat agressiever geprepareerd, ik heb vents, stabalizer, gun laying drive.. ik spot alleen in het begin met een rond sjezen, en op een aantal maps beetje passief scouten, maar ik ben meer de vervelende vlieg die rondjes om je heen rijdt en je langzaam dood knalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 10:01
Net een hetzer gekocht, wat is die standaard motor langzaam zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:22:
Ondanks dat ik gisteren nog een leuke pot had in m'n T71 met iets van 9400 spotting damage, ga ik er toch minder mee passief scouten......
Equipment gaat dus aangepast worden.......Iemand tips?
Voorlopig denk ik aan coated optics, verbeterd richten tijdens rijden/draaien en vermindering richttijd (zit niet achter wot-pc dus kan engelse benaming even niet opsommen).

Ik zie even geen andere goede otpies, want:
camonet: heeft al goede camowaarde en wil niet veel (lang) stilstaan
binocs: gaat er juist af ivm minder passief spotten
repairkist: mwoa, zodra gespot 1-2 hits en je bent toch al kapot
improved vents: crew zit al op 3e skill 90% dus voordeel lijkt me marginaal
........
Waarom zouden vents minder voordeel opleveren bij een goede crew? Dat is echt totale onzin, vents leveren altijd voordeel op en worden bij mij op bijna iedere mogelijke tank geïnstalleerd omdat het een totaal voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

wontcachme schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:21:
[...]

Bull. Sixth sense reageert 2 of 3 seconde nadat je gespot bent. Als arty aan het blind schieten is gaat dat lampje echt niet aan. Dat reageert pas als je door bent gespot door iets.
Dan word ik echt op onmogelijke plekken kort na begin gespot door iets...

Ik zie ook dat als ik iemand met 6th sense target met m'n eigen arty, hij gaat rijden zodra mijn focus op hem zit. Als ik pas op het laatst crosshair op hem zet heb ik veel betere kans dat hij blijft staan dan als ik de hele aimtime bovenop hem zit.

Lijkt mij erg toevallig als het allemaal 'bull' zou zijn :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dion_b schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:42:
[...]

Ik zie ook dat als ik iemand met 6th sense target met m'n eigen arty, hij gaat rijden zodra mijn focus op hem zit. Als ik pas op het laatst crosshair op hem zet heb ik veel betere kans dat hij blijft staan dan als ik de hele aimtime bovenop hem zit.

Het lampje gaat branden als je gespot wordt, NIET als er iemand toevallig met de crosshair op je richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
User schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:44:
[...]
Het lampje gaat branden als je gespot wordt, NIET als er iemand toevallig met de crosshair op je richt.
met hem ;)

Het feit dat arty gaat bewegen als je je crosshair er op zet is dat er een vertraging van 2 seconden in zit tussen gespot worden door een vijand en het lampje wat gaat branden.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

[...]

Zoals hierboven al gezegd, je zit er flink naast. Het gaat gewoon branden als je gespot bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
[...]

Zoals jij het verteld is het wel toevallig ja, je aimt waarschijnlijk lang op tanks met 6th sense (die dus gaan rijden 3sec nadat ze gespot zijn) en focust ernaast op tanks zonder (die dus blijven staan).

6th sense gaat aan zodra je gespot bent. Zodra jij een vijandelijke tank 'ziet' is die gespot en gaat 6th sense dus aan (als die dat heeft). Op mappen met een groot open vlak tussen de beide spawns gebeurt het inderdaad wel eens dat arty helemaal aan de andere kant gespot wordt door een rushende scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Blij dat ik de chinese heavies speel maak ik misschien ook een kansje.

Edit: Scouts met een view range van 500 + rush naar het midden map + pre aim artie = boom. 6th Sense gaat niet eens af en als niemand anders die scout niet spot, weet je niet eens dat je gespot bent.

[ Voor 64% gewijzigd door Knowuse op 25-06-2013 16:20 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[...]

Als jij een enemy tank kan zien met je arty dan is deze dus al gespot...en als hij 6th sense heeft (en verstandig is) dan gaat ie daarna bewegen als er arties ingame zijn...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Knowuse schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:15:
Blij dat ik de chinese heavies speel maak ik misschien ook een kansje.

Edit: Scouts met een view range van 500 + rush naar het midden map + pre aim artie = boom. 6th Sense gaat niet eens af en als niemand anders die scout niet spot, weet je niet eens dat je gespot bent.
wait, wut? Jij zegt dat jouw sixth sense niet werkt als de persoon die jou spot, niet gespot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Joindry schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:10:
[...]

wait, wut? Jij zegt dat jouw sixth sense niet werkt als de persoon die jou spot, niet gespot is?
hij heeft 5,5 sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ehm sorry noob vraagje, wat is 6th sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

tobitronics schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:53:
[...]

Lmgtfy linkjes zijn nog steeds niet gewenst.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
tobitronics schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:53:
[...]

Dat is één van de perks en skills die je kunt kiezen zodra je 100% crew hebt behaald.
Kijk anders eens op de wiki van WoT, staat vol met informatie!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

bal130 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:40:
mwuahaha geniale game

aanvallen op westfield, dacht rij gewoon dat dorp in en zie wel wat gebeurd :D
Dat is wel leuk met T-29 als toptier >:)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_

flink gescout :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Weer een heerlijke battle met mijn T-54 <3

Victory!
Battle: Cliff dinsdag 25 juni 2013 19:35:58
Vehicle: T-54
Experience received: 2.071
Credits received: 99.055 (compensation: 390)
Battle Achievements: Confederate

Victory!, T-54, Cliff, 6/25/13 7:36 PM: 2,071 nXP, 6,599 dmg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IwrCxDS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NZyIYhv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i0ZbOjO.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Moet je bij een houwitzer kanon op je tank nou rekening houden met drop? (bestaat dat eigenlijk wel in WoT? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
tobitronics schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:41:
Moet je bij een houwitzer kanon op je tank nou rekening houden met drop? (bestaat dat eigenlijk wel in WoT? :P )
Ja... shells gaan in een arc.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:41:
Zeker!
Hou er rekening mee dat je shell wat langer onderweg is en met "een boogje" gaat.
De schade per shell is een stuk hoger maar een nadeel is bijvoorbeeld dat bewegende targets een stuk lastiger te raken zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
wsLy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:46:
[...]

Ja ik heb eentje gehad in een Brits t4 tankje, die schoot echt met een boogje en het duurt ook even voor de kogel aangekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

wsLy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:46:
[...]

Maar je hoeft er geen rekening mee te houden, dat doet WoT voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
User schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:08:
[...]
Maar je hoeft er geen rekening mee te houden, dat doet WoT voor je. :)
Dus als het driehoekje maar op de tank staat en deze niet beweegt is het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Derps zijn lastig te gebruiken, maar kunnen tot een bepaald niveau erg nuttig zijn, en daarna zijn ze irritant.

Het voordeel van HE is de vergrote kans op kritieke schade, ook wel bekend als: bijna elk schot doet het wel, waardoor je nogsteeds erg nuttig kan zijn. Zeker op lage tiers, de tier 5 derps, zijn erg nuttig, vooral omdat er nog tier 5 tanks zijn die je kan pennen met een HE shell, en dan doe je leuk schade.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

tobitronics schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:19:
[...]

Dus als het driehoekje maar op de tank staat en deze niet beweegt is het goed?
Jep, WoT compenseert automatisch voor de bullet-drop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
En je kunt er zelfs mee over een bergrug schieten :)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23
dion_b schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:38:
[...]
Nog nooit onverwacht gehad? Dan ga je bij voorbaat al op onvoorspelbare plekken staan ;)
yup :)
Arty heeft nogal eens de neiging om blind op 'bekende' plekken te schieten als het geen targets heeft. Als dat gebeurt kun je dat met sixth sense merken zodra de tegenstander begint te aimen, in plaats van pas nadat een shell landt (al dan niet op jouw hoofd).
Dit wist ik niet, ik dacht dat hij alleen aan ging als je echt gespot was. Maar hoe precies moet een arty dan op je aan het aimen zijn voordat 6th sense inschakelt ? Als ze net naast je schieten ben je ten slotte net zo goed dood :P

Hmm, ik zie al dat er meer zijn die dit niet vinden kloppen :) Maar dan wel een vraag hoe jij kunt aimen op een niet gespotte tank, pas op het laatst boven hem gaan aimen en dan het verschil zien of hij wegrijdt of niet ? Dat laatste kun je toch nooit zien als ie niet gespot is en dus kun je niet het verschil zien tussen een arty de weg rijdt en eentje die er nooit gestaan heeft. Alleen eentje die er staat en is blijven staan zie je daarna als een brandend hoopje verschijnen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door redwing op 25-06-2013 22:06 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Joindry schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:10:
[...]

Nee, ik bedoel als binnen drie/vier seconden je tank helemaal kapot is, er geen lampje branden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Heerlijk avondje vanavond gehad. Flinke damage en mooi opgeschoten in de grind op de IS-2. En mijn hemel wat is het eerlijk met weinig arty. Potjes met hooguit 2 arty tot geen en dan krijg je gewoon mooie tank gevechten. Dan maakt skill het verschil en niet de arty hits.

Merk overigens wel dat gold shells er "in" zijn. Vaak uit de meest onmogelijke hoeken nog gepenned wordenis erg irritant. Stond op himmelsdorf in de heavy lane te sidescrapen en een churchill penned mijn zijkant terwijl ik gewoon recht achter de muur stond en hij recht voor me aan de andere kant van het plein.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Erg jammer dat ik niet alleen gisteren maar ook vandaag een minder dag had in de paar potjes die ik gespeeld had. Aantal keer dik 1k+ exp binnengehengeld op een verlies of gewoon echt kansloze potjes.
Wel alsnog ietsjes boven de 50% gewonnen als het goed is maar van rushcaps bijv. wordt je niet bepaald vrolijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
heeft iemand nog een invite code over? Mijn zoon wil ook gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M411007 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:52:
Geef 'm meteen een tier 8 premium kado, da's hip tegenwoordig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie afsluiter van de dag met m'n Hellcat.....
7-11 achter staan en toch het gevoel hebben dat je gaat winnen......en jups!!
Ik was zelf verrast over het aantal XP, is zonder double namelijk....maar had niet 't idee dat 't zo'n enorm goede pot was....3400 damage

Victory!
Map: Westfield
Date: woensdag 26 juni 2013 0:19:01
Vehicle: M18 Hellcat
Exp: 2.017 + Credits: 48.001
Achievements: : Defender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Heb van die standaard invite codes en een met wat meer opties. Zie hier. Die kan je van me overnemen als je wilt.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Komt eraan, met gold erbij volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
psychoclown schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:38:
Erg jammer dat ik niet alleen gisteren maar ook vandaag een minder dag had in de paar potjes die ik gespeeld had. Aantal keer dik 1k+ exp binnengehengeld op een verlies of gewoon echt kansloze potjes.
Wel alsnog ietsjes boven de 50% gewonnen als het goed is maar van rushcaps bijv. wordt je niet bepaald vrolijk :/
tsja dat vind ik ook gewoon het risico gemiddeld tier 5 / 6 potjes rijden.
Rij je dat voor de fun, ben je aan het grinden of doe je het om je stats te "pimpen"?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Dubbels, grinds en de T29 voor de fun meer tijd heb ik niet :)
Stats pimpen heb ik geen speciale tanks voor nodig dat gaat vanzelf.

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lagere tiers is veel dynamischer, wordt niet veel nagedacht en veel rond gecrosst.
Zien ze een spot, rushen er gelijk 3-4 tanks op af.....
Ik vind dat in tier 5/6 nog wel meevallen. Heb sinds vorige week zo'n FCM Pak maar die is eiglk veel te sloom voor die tiers.......Heb een winrate van richting de 80% met dat ding, maar denk er over om 'm te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Inderdaad, gewoon pech hebben want normaal gesproken zijn die tiers best prima te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
laatst een p ivs gold tank gekocht, T6. Erg leuke tank, maar randoms zijn soms toch echt een crime vind ik. Tanks met oogkleppen op etc. vreselijk.
Ook de 3601 uit het stof gehaald met de konische gun en stock turret. Ik begin deze tank echt weer te waarderen en dat is ook voor het eerst sinds de beta periode.

En de T29 is uber! Met CW verbaas ik mij steeds hoeveel spelers deze tank niet hebben. Echt een schande :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Ben hard onderweg een Panther verzameling te beginnen, gisteren de GWPanther unlocked(goedkopen geworden sinds 8.6, heel fijn :))... zit netjes tussen mn P1 en P2, mn M10/P en Aufkl.P.

Nu alleen nog de JP2 en ik ben gelukkig :)
Met oog op dat accuracy ietswat getweaked lijkt te zijn verheug ik me op de komende honderdtal rondes met mn JP1.
heeft er nog iemand advies voor uitrusting, modules etc. voor de Jagtpanther1(en misschien de 2 voor later)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:28:
Lagere tiers is veel dynamischer, wordt niet veel nagedacht en veel rond gecrosst.
Ik vind dat in tier 5/6 nog wel meevallen. Heb sinds vorige week zo'n FCM Pak maar die is eiglk veel te sloom voor die tiers.......Heb een winrate van richting de 80% met dat ding, maar denk er over om 'm te verkopen
die fcm pak mag idd wel iets sneller, maar ik vind hem geweldig <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

mja als ze hem sneller maken moet ie ergens anders op inleveren. De pak zoals ie nu is vind ik prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Idd. 400m viewrange en een gun die op 500m nog alles raakt in tier 3....
Snelheid is dan niet echt meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Is er eigenlijk al wat bekend over de tweede TD lijn voor de duitsers?
Ik denk dat ik de exp. op mijn JP2 maar even laat staan, misschien dat deze dan verplaatst gaat worden naar de nieuwe lijn (en ik vind hem gewoon erg leuk om te spelen).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Sneezzer schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:02:
Ik denk dat ik de exp. op mijn JP2 maar even laat staan, misschien dat deze dan verplaatst gaat worden naar de nieuwe lijn (en ik vind hem gewoon erg leuk om te spelen).
2e Duitse TD lijn heeft vooral de Waffentragers. Over de tier 10 is nog niet echt veel bekend, behalve dat het een autoloader wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:08:
[...]
2e Duitse TD lijn heeft vooral de Waffentragers. Over de tier 10 is nog niet echt veel bekend, behalve dat het een autoloader wordt.
dat gaat pijn doen, een autoloader TD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

nog 1 ja, is er al 1 in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
perpixel schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:33:
ik ben hard op weg naar een hellcat die zo goed gecamoufleerd is dat zijn crew hem nog regelmatige kwijt is! bia/camo 100%/vents/camo net/prem camo. ik moet er denk ik ook nog wel prem consumables in gaan doen. de combinatie met binocs en situational awareness(welke ik nu ga trainen) levert mooie momenten op. Waar je regelmatig voor cheater uitgemaakt wordt.
Hoe krijg jij het voor elkaar om vents op de openturreted helcat te monteren?
Volgens de wiki kan dit er niet op...(of moet dezelfde bug zijn als de gw panther ooit had, open arty met vents)
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:28:
Ik vergelijk sommige potjes in WoT soms met kleutervoetbal en niet alleen de lowtiers maar dat gebeurd ook in de higtiers..
Op het moment dat er een spot is dan zie je gelijk hele flanken de andere kant oprijden omdat er wat te doen valt..
dynosu schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:19:
De franse tier X.... ;)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

ShockWave schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:20:
Ik vergelijk sommige potjes in WoT soms met kleutervoetbal en niet alleen de lowtiers maar dat gebeurd ook in de higtiers..
Op het moment dat er een spot is dan zie je gelijk hele flanken de andere kant oprijden omdat er wat te doen valt..
Ik pakte laatst in een platoon mijn M6A2E1. We kwamen op Murovanka terecht en echt het volledige team reed met mij mee. Er ging absoluut niemand naar het bos, terwijl het bos over het algemeen een redelijke noob-magneet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dynosu schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:19:
oh ja die was ik vergeten..

die foch 50 en 50(155) mij ik liever(head2head).. die dingen doen echt pijn!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Normale Foch heeft geen autoloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Jip99 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:17:
[...]

dat gaat pijn doen, een autoloader TD..
http://forum.worldoftanks...54-the-new-waffentragers/

Post over de waffentragers, check vooral de guns.
Vooral dit:
Afbeeldingslocatie: http://en.valka.cz/attachments/796/steyr3.jpg

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Erhmmm rotating turret + autoloader???? dat zou ik wel willen hebben (maar niet tegenkomen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
User schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:08:
[...]
Duitsers die een autoloader krijgen :? En wat is de flipside daarvan? Dat de recoil in verbinding staat met de transmission (die uiteraard in de front zit) en die daardoor vlam kan vatten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Neuh...transmissie is voor het herladen tussen schoten en volledige clip verantwoordelijk... :+
Tijdens het rijden kan er ook geen clip worden geladen en bij een hit in je transmissie heb je 50% kans op brand of 50% kans op ammorackblowup.... O-)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
ShockWave schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:20:
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar om vents op de openturreted helcat te monteren?
Volgens de wiki kan dit er niet op...(of moet dezelfde bug zijn als de gw panther ooit had, open arty met vents)
Gisteren op het werk getypt. Ik heb normaal gesproken op al mijn tanks vents zitten dus ging daar van uit. Je zult idd wel gelijk hebben(zit nu weer op het werk dus kan niet met zekerheid kijken). Volgens mij is mijn setup dan: binocs/camo/rammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

ShockWave schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:38:
Neuh...transmissie is voor het herladen tussen schoten en volledige clip verantwoordelijk... :+
Tijdens het rijden kan er ook geen clip worden geladen en bij een hit in je transmissie heb je 50% kans op brand of 50% kans op ammorackblowup.... O-)
Ik veronderstel dat ie een deel draaibare turret gaat krijgen (à la T110E4) en gebouwd gaat worden op het chassis van de GW type E, met zelfde armor (geen dus) Met redelijke accuracy, waarbij je eigenlijk gaat moeten snipen. Als je beyond visual blijft kanje zo een tier X uitschakelen in -10 seconden, zonder dat hij je ooit heeft gezien. (my guess)

Wat betreft die tier X franse td, die zijn armor mag wat mij betreft wel wat generfed worden en de snelheid waarmee hij achteruit kan ook. Zijn drieschoten lader, waarmee je 70% van de keren een tier X tank kan neerleggen in 7 seconden, is al sterk genoeg, hij mag ergens anders wel wat zwakker worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 26-06-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Kaap schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:29:
[...]

Duitsers die een autoloader krijgen :? En wat is de flipside daarvan? Dat de recoil in verbinding staat met de transmission (die uiteraard in de front zit) en die daardoor vlam kan vatten _O-
Toptier krijgt *waarschijnlijk* de E-100/Maus gun, en niet de Jagdtiger/Jagdpanzer E-100 gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Dat is jammer, ik had eigenlijk verwacht dat hij de Jagdtiger gun zou krijgen met 4 schoten ( betekent dus 2200 average damage per clip ) Is volgens mij aardig gebalanced, de foch heeft bijv 2550 average damage per clip )

Daarnaast zou de Jagdtiger gun er ook wel goed op passen gezien de accuracy waar de duitsers om bekend staat ( + in de blog werd aangegeven dat duitsers een acc buff zouden krijgen ) De aimtime kunnen ze dan wat omhoog schroeven om hem nog iets te balancen.

De gun is dan in principe dik in orde voor een tier 10 TD autoloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Joindry schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:46:
[...]

Wat betreft die tier X franse td, die zijn armor mag wat mij betreft wel wat generfed worden en de snelheid waarmee hij achteruit kan ook. Zijn drieschoten lader, waarmee je 70% van de keren een tier X tank kan neerleggen in 7 seconden, is al sterk genoeg, hij mag ergens anders wel wat zwakker worden.
nee nee, niet aan mijn foch155 komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Lijkt mij ook weinig waarschijnlijk dat het de mausgun zal worden. Die is tenslotte ook een tier 8 TD gun. Ok het is geen autoloader. Maar ik vind 246 pen niet superveel voor een tier 10 TD. Alle andere tier X schommelen rond de 300 pen.
Dan zou een 5 drums JT gun inderdaad niet secht klinken. Nog steeds minst penn van allemaal, maar wel meest damage output.

Isser er trouwens al gekend hoe die JP II past in het duitse td techtreeverhaal? maw kan je nu al xp verzamelen op de JP II om dan naar de nieuwe tier 9 te gaan? Kwestie een nieuwe langetermijndoelstelling te hebben :P

[ Voor 23% gewijzigd door Joindry op 26-06-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

- Waffentrager E-100 will get a 128mm and a 150mm gun, with 3-6 round autoloaders (this hasn’t been decided and balanced yet) on E-100 chassis
- the 128mm is NOT the L/75 and the 150mm is NOT the L/68. In other words: expect autoloaded Jagdtiger (in worse case Maus, as there was a project to equip the Maus with autoloader) and E-100 guns. This is why we can’t have nice things…
Khad dus een beetje misgelezen, ik dacht dus dat het kanon van de Jagdtiger ook buiten de perken viel, niet dus. :P Het is dus wel mogelijk dat hij het kanon van de Jagdtiger krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Dan komt meteen de volgende vraag, clip van 4 of 5 en wat is de reloadtime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Sneezzer schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:02:
Denk ik eigenlijk niet, aangezien ze de ferdie er tussen uit hebben gehaal en op die plek de JPII neergezet. Zou dus eerder verwachten dat de ferdie deel uitmaakt van die nieuwe lijk. Wat ik wel grappig zou vinden aangezien ik de JT en de JPE100 al met de Ferdi heb gegrind.
User schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:53:
[...]
Toptier krijgt *waarschijnlijk* de E-100/Maus gun, en niet de Jagdtiger/Jagdpanzer E-100 gun.
Op ftr stond het volgende over die guns:
Waffentrager E-100 will get a 128mm and a 150mm gun, with 3-6 round autoloaders (this hasn’t been decided and balanced yet) on E-100 chassis

Gisteren heb ik de 52% global winrate gehaald *O* Nog 6500 battle en dan zit ik op 52.5%, dus over 53% wil ik maar niet eens denken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:40:
[...]

Gisteren op het werk getypt. Ik heb normaal gesproken op al mijn tanks vents zitten dus ging daar van uit. Je zult idd wel gelijk hebben(zit nu weer op het werk dus kan niet met zekerheid kijken). Volgens mij is mijn setup dan: binocs/camo/rammer.
ff ingame gechecked voor jullie.....
Vents (of "Lüfter" zoals de Duutsers zo mooi zeggen) kan niet gemount worden op een Hellcat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Knowuse schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:18:
[...]

Denk ik eigenlijk niet, aangezien ze de ferdie er tussen uit hebben gehaal en op die plek de JPII neergezet. Zou dus eerder verwachten dat de ferdie deel uitmaakt van die nieuwe lijk. Wat ik wel grappig zou vinden aangezien ik de JT en de JPE100 al met de Ferdi heb gegrind.
woah, wait.. What?!

Volgens mij is de Ferdi er nog gewoon hoor, als alternatief voor de Jagdpanther2, of opvolger van de Tiger(P).
Personally vindt ik dat WG iets meer liefde naar de Ferdie mag slingeren... als je hem vergelijkt met de JP2 shiet it tekort(no pun intended).
Zelfde guns, zelfde top-speed, wel dikere armor maar bijna helemaal unsloped, zwaarder en trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23
Seraoh schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:57:
[...]

woah, wait.. What?!

Volgens mij is de Ferdi er nog gewoon hoor, als alternatief voor de Jagdpanther2, of opvolger van de Tiger(P).
Ik denk dat hij bedoelt dat de ferdi er in de tree naast staat en niet meer recht in de lijn. Hij bestaat dus nog wel, maar door hem zo te plaatsen lijkt het er op dat ze hem als extra tank naast de standaard tree zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
redwing schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat de ferdi er in de tree naast staat en niet meer recht in de lijn. Hij bestaat dus nog wel, maar door hem zo te plaatsen lijkt het er op dat ze hem als extra tank naast de standaard tree zien.
Inderdaad.

Heb de Ferdi gespeeld voordat de JPII uitkwam en je gold shells voor creds kon kopen. Met top gun, full ops en goede crew was de Ferdi echt een hele fijne tank. Je shoot alles kapot en met een beetje anglen bounce je redelijk wat.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Oh don't get me wrong, de Ferdi is een moordmachine, zit met mn crew bijna aan de derde perk al, en met wat vents en BIA is-ie *redelijk* vooruit te branden, de 12.8 mag er ook zijn, zelfs met silver shells.
Maar zoals ik al aangaf, die 200mm front is bijna waardeloos omwille de 90 graden hoek, heb het een keer meegemaakt dat een M24 Chaffee me gewoon herhaaldelijks wist te pennen op grote afstand.

Erg vervelend, als je zo'n agressieve scout niet eens kan zien, zo ver weg is-ie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Sneezzer schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:17:
Dan komt meteen de volgende vraag, clip van 4 of 5 en wat is de reloadtime?
Het lijkt mij sterk dat ze een 5 shell clip nemen, dan heb je een average clip damage van 2750. Dit is waarschijnlijk iets te OP ook als die op het chassis van een E100 staat ( en zelfde frontal armor krijgt ). Lijkt mij het meer in lijn dat hij een 4 drum mag krijgt met 550 avg damage en 298 pen of iets dergelijks, aim time van 2,7s. Dan heb je een vergelijkbare tank als de foch ( iets minder goed maar toch )

Als de Foch op dit moment balanced is, moete deze set up zeker wel balanced zijn. Nadeel is alleen de turret, als dat een e100 turret wordt lijkt het net op een E4 qua armor, turret weakspot en LFP weakspot.

Ik denk dat de speelwijze ook wel gelijk zal zijn aan de E4, een soort van hybrid heavy/TD iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Seraoh schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:41:
Oh don't get me wrong, de Ferdi is een moordmachine, zit met mn crew bijna aan de derde perk al, en met wat vents en BIA is-ie *redelijk* vooruit te branden, de 12.8 mag er ook zijn, zelfs met silver shells.
Maar zoals ik al aangaf, die 200mm front is bijna waardeloos omwille de 90 graden hoek, heb het een keer meegemaakt dat een M24 Chaffee me gewoon herhaaldelijks wist te pennen op grote afstand.

Erg vervelend, als je zo'n agressieve scout niet eens kan zien, zo ver weg is-ie...
Die 200mm is prima, alleen zit die niet op de hele voorkant, alleen op het bovenstuk. Aan de voorkant onderin kunnen zelfs tier 5 je frontaal raken. Voorheen was dat minder, maar op een gegeven moment is de Ferdi armour generfd. Desondanks blijft de Ferdi toch wellicht mijn favoriete tank, die 128mm is echt puur genieten.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Sinds wanneer heeft een E-100 frontal armour? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

User schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:34:
Sinds wanneer heeft een E-100 frontal armour? :?
Alles behalve de onderplaat is behoorlijk taai usert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Plato112 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:39:
[...]

Alles behalve de onderplaat is behoorlijk taai usert.
D'oh.

Maar die onderplaat valt practisch niet te missen. Iedereen weet um te vinden op mijn E-100 en Jagdpanzer E-100. Zal op die TD met autoloader niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:41:
[...]
D'oh.

Maar die onderplaat valt practisch niet te missen. Iedereen weet um te vinden op mijn E-100 en Jagdpanzer E-100. Zal op die TD met autoloader niet anders zijn.
die onderplaat bij jou is wel idea(a)l inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

User schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:41:
[...]
D'oh.

Op minder dan 5m of meer dan 200m afstand heb ik toch grote moeite om de onderplaat te raken met veel guns. Daar tussen is het inderdaad goed te doen. Zodra de onderplaat verborgen is, gaat het toch wel erg moeilijk worden.
En welke tank heeft geen weakspot op z'n front?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Plato112 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:45:
[...]

Op minder dan 5m of meer dan 200m afstand heb ik toch grote moeite om de onderplaat te raken met veel guns. Daar tussen is het inderdaad goed te doen. Zodra de onderplaat verborgen is, gaat het toch wel erg moeilijk worden.
qua front zijn de 263 en de E3 erg lastig. Maar goed die hebben weer andere zeer zwakker punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De Hetzer. Niet frontaal te pennen in ongeveer elke tier 4 en aardig wat T5 hebben er ook last van hebben. Driverding is wel een weakspot maar vreselijk klein.

De T18 is voor tier 3 tanks ook vaak nog lastig te pennen van voren.

Maar, hogere tiers hebben altijd wel een weakspot, al zijn ze soms wel lastig te raken op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Bean77 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:47:
[...]

qua front zijn de 263 en de E3 erg lastig. Maar goed die hebben weer andere zeer zwakker punten.
Heeft de E3 en de 263 andere zwakke punten dan de LFP? ik kan er zelf niet zo snel één bedenken, tenzij je arty meetelt voor de 263. Of iets onder de rangefinders van de E3( wat ik niet echt een weakspot wil noemen ) Zelfs de beak van die E3 is tough as nails, alleen die hoeken zijn soms te pennen. (met E5 for example )

Obivious weakspots are not known by meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Plato112 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:45:
[...]

KV-4 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Seraoh schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:41:

Fijn he die gold shells :N
Een Chaffee heeft met gold shell iets van 1 op 3 kans om je te pennen, een beetje anglen en het wordt nog minder.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dan heb jij nog nooit de KV4 gespeeld, dat ding is 1 grote weakspot lol. Hier komt die rits met weakspots

Turret cupola ( 200m+ capable of penning )
Turret naast mantlet ( 180 no slope tier 7 kan al pennen )
Viewport, Machineport ( amx 12t pennede me daar )
LFP unangled ( 200m+ schieten er doorheen )

Enige sterke is die slope tussen je LFP en die UFP dat is instant bounce angle, bounced mijn 268 nog op.
KV4 heeft gewoon hele sterke zijkanten welke je optimaal moet benutten, dat is de kracht van de KV4

Er zijn maar 2 potjes mogelijk met de KV4- Goden match up, instant troll machine naar voren beuken en winnen. Capable enemies tegen hebben ( of een t25/2 met gold ) en binnen no, zonder iets gebounced te hebben, dood te gaan.

Ach uiteindelijk waren we me stats op de KV4 niet slecht, maar af en toe is het wel een klote tank en soms een goden tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

KV4 moet je zo ongeveer op 40 graden angelen dan wordt het best een lastig kreng als je in een andere tier 8 of lager zit hoor ;) Turretje bovenop is dan nog het simpelste te pennen zeker met de acc. buff van 8.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tier 4 German heavy – Durchbruchswagen 2

Stock

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/1372194719835.png

Elite

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/13721947554251.png

Tier 6 Soviet medium – A-43

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/1372195047126.png

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/1372195018397.png

Tier 7 Soviet medium – T-44-122 (possibly a premium)

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/1372195121914.png

http://ftr.wot-news.com/2...upertest-leaked-vehicles/

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 26-06-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond genoeg credits voor de T-54.....jeuj!!!!
Iemand tips voor upgrade pad? Eerst engine of eerst turret en ander kanon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:20
Turret heb ik eerst genomen.

Direct 200mm armor en meer HP, tracks heb ik pas voor het einde gehouden. +2 Traverse op die maat is toch maar miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eerst turret en andere gun dan pas engine :) De gun heb je echt nodig om de hogere tiers te kunnen penetreren en flinke damage te doen. Meer damage = meer XP.

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 26-06-2013 19:26 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Laatst online: 09:35
2 vraagjes:
1. Waar kan ik zien op welke afstand mijn tank nog damage doet?
2. Ik kom soms in rondes terecht waar er 12 tanks bij de tegenstander rondrijden die een level hoger zijn. Hoe maak ik me dan het meest nuttig voor het team (en mijzelf qua EXP)?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
1. Van de overkant van de map kan je al schade doen.
2. Ligt eraan, in wat voor soort tank zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Schade wordt niet minder met afstand, pen met APCR en AP wel. HE en HEAt blijven dezelfde pen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Laatst online: 09:35
Ik ben een week bezig en zit nog op level 1. Nu krijg ik vaak meldingen ricochet, we just 'dinged' them enz, maar breng geen schade toe, ik gok dat de afstand 300m is maar ik hoopte dat er een lijst was.

[ Voor 9% gewijzigd door bregweb op 26-06-2013 22:38 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

heeft meer te maken met te weinig pen of op een te dik pantser schieten, al komt dat laatste niet echt voor in tier 1-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

VasZaitsev schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:44:
heeft meer te maken met te weinig pen of op een te dik pantser schieten, al komt dat laatste niet echt voor in tier 1-3.
Tenzij je tegenover een AMX 38 staat (man daar heb ik een paar potjes fun mee gehad zeg :+ ).
Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)