Zit nu op die Type T-34, dat is maar een rotding..
Ja dat ben ik het met je eens, de aimtime is te lang in verhouding met de acceleratie, armor en reloadtijd.
De reloadtijd is ~2s maar je hebt geen armor en je acceleratie is te laag om snelle snapshots te kunnen doen. De Type 58 en de T-34-85 hebben gewoon een goede gun die erg fijn is in combinatie met de karakteristieken van de tanks
De reloadtijd is ~2s maar je hebt geen armor en je acceleratie is te laag om snelle snapshots te kunnen doen. De Type 58 en de T-34-85 hebben gewoon een goede gun die erg fijn is in combinatie met de karakteristieken van de tanks
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Speelt daar idd fijn met gun depression 
Maar peak afentoe nog iets teveel en dat loopt dan fataal af, dus moet proberen wat rustiger te spelen.
Maar peak afentoe nog iets teveel en dat loopt dan fataal af, dus moet proberen wat rustiger te spelen.
Is ook niet echt moeilijk hè, maak een alliance met de top 5 clans op de server en val samen één gebied binnen.wontcachme schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 22:07:
Hell yeah bitches![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M60 --> Binnen![]()
Blood and Guts medal --> Binnen![]()
In de eerste stage geen enkele battle verloren of gelijk gespeeld![]()
Is nooit ook maar enige twijfel geweest wie er zouden winnen.......
Wij hebben ook niet een oneindig hoeveelheid chips. De meeste weerstand hebben we nog gehad van no-name clans die gewoon vochten. Meer bekende clans die deden van te voren of tijdens de battle alAshrah schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 01:50:
[...]
Is ook niet echt moeilijk hè, maak een alliance met de top 5 clans op de server en val samen één gebied binnen.
Is nooit ook maar enige twijfel geweest wie er zouden winnen.......

Maar ik snap niet al die haat reactie's tegen deze alliance. Wij zijn niks anders dan de grey's, yellow's, blue's, gold's behalve dat dit tijdelijk is en we niet iedereen die we tegenkomen nappen of in de alliance zetten. Doen sbp, bia's tesla/stlt op dit moment niet precies hetzelfde door in deze "lagere" regio's te vechten?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haat is een groot woord, het is bij de meeste mensen denk ik eerder minder respect voor 'going easy mode' i.p.v. een hard bevochten campaign winst. Meeste van de clans in jullie alliance hadden waarschijnlijk met minder het verschil kunnen maken, gevalletje overkill.wontcachme schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:28:
Maar ik snap niet al die haat reactie's tegen deze alliance.
Vergelijk het maar met het commentaar wat sommige clans / alliances kregen in de normale CW tijd wanneer ze in goud farm modus gingen zonder veel inspanning.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat het geen mooie prestatie is. Jullie metagame in Afrika was maar door enkele voorzien en jullie zullen, net als iedere andere clan, een grotere inspanning hebben moeten leveren dan tijdens normale CW's. Hiervoor kudos.
IK zoek de mod die het zichtsveld (op de map) langer maakt. je hebt op de map een soort V-vorm die je zichtsveld weergeeft. ik heb een mod gezien die deze lijnen langer maakt zodat ze over de hele map gaan. er is ook een middenlijn (de rijrichting)( die over de hele map gaat. Weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen?
Nou dan val je die easy mode alliances toch aan met je stoere mannen clan als je het er niet mee eens bentdjengizz schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:50:
[...]
Haat is een groot woord, het is bij de meeste mensen denk ik eerder minder respect voor 'going easy mode' i.p.v. een hard bevochten campaign winst. Meeste van de clans in jullie alliance hadden waarschijnlijk met minder het verschil kunnen maken, gevalletje overkill.
Vergelijk het maar met het commentaar wat sommige clans / alliances kregen in de normale CW tijd wanneer ze in goud farm modus gingen zonder veel inspanning.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat het geen mooie prestatie is. Jullie metagame in Afrika was maar door weinig voorzien en jullie zullen, net als iedere andere clan, een grotere inspanning hebben moeten leveren dan tijdens normale CW's. Hiervoor kudos.
Nee het is niet hetzelfdewontcachme schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:28:
[...]
Maar ik snap niet al die haat reactie's tegen deze alliance. Wij zijn niks anders dan de grey's, yellow's, blue's, gold's behalve dat dit tijdelijk is en we niet iedereen die we tegenkomen nappen of in de alliance zetten. Doen sbp, bia's tesla/stlt op dit moment niet precies hetzelfde door in deze "lagere" regio's te vechten?
Beetje jammer gast, onderwerp was juist dat doordat jullie de top 5 van de CW teams samen hebben gevoegd je een bijna onneembaar blok vormt, zo arrogant als je nu bent was je eerder nooit.Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:09:
[...]
Nou dan val je die easy mode alliances toch aan met je stoere mannen clan als je het er niet mee eens bent
[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 22-06-2013 09:16 ]
?Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:09:
Nou dan val je die easy mode alliances toch aan met je stoere mannen clan als je het er niet mee eens bent
Ik ben het helemaal nergens wel of niet mee eens m.b.t. jullie alliance.
Je vergeet alleen dat we 5 clans zijn. Als er een serieuze tegenstander was geweest was het echt niet zo gemakkelijk zijn gegaan. Kijk eens naar de aantallen in andere alliances. Zij hebben misschien minder niveau, maar de aantallen zijn hoger. Wij hebben echt niet alle tanks van alle tiers in de garage staan. Hell, de laatste 2 dagen hebben we meer tier 5 gebruikt dan tier 6 puur omdat de meeste door hun free xp en credits heen waren. Als er dan een alliance tegenoverstaat die kan coveren + meer clans heeft dan gaat het echt niet makkelijk.Ashrah schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:13:
[...]
Nee het is niet hetzelfdebij de meesten van hen ligt het niveau lager dan bij "jullie" alliance, Pirates, Kazna of EFE die solo op een rampage gaan zijn al lastig te stoppen door anderen de enige manier waarop dat tot nu toe gedaan is is of door te zorgen dat er zoveel battles zijn dat je niet alles kan spelen. Blue/Gold/Grey/Whatever heeft potentieel veel meer tegenstanders die zich kunnen meten aan hun niveau. Je ziet hun gebieden dan ook veel meer fluctueren.
Gisteren in de CW wel 2 epische momenten:
- Ik deed active scouting op sand river in de t50-2. Spot niet veel nog dus ik besluit over een duin heen te gaan. Had niet in de gaten dat ik bijna 70 reed dus ik maak een zweefjump over die duin. En terwijl ik eroverheen knal reed de tegenstanders scout bijna onder mij. Spotte hem pas toen ik in de lucht hing
- We hadden een battle met 1 chip van ons tegenover 15 andere. Besluit die 15 chips clan er 2 man heen te sturen. Raad eens wie die battle won
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hey ik begin niet met zuur gepruttel over easy mode alliances.Ashrah schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:13:
[...]
Nee het is niet hetzelfdebij de meesten van hen ligt het niveau lager dan bij "jullie" alliance, Pirates, Kazna of EFE die solo op een rampage gaan zijn al lastig te stoppen door anderen de enige manier waarop dat tot nu toe gedaan is is of door te zorgen dat er zoveel battles zijn dat je niet alles kan spelen. Blue/Gold/Grey/Whatever heeft potentieel veel meer tegenstanders die zich kunnen meten aan hun niveau. Je ziet hun gebieden dan ook veel meer fluctueren.
[...]
Beetje jammer gast, onderwerp was juist dat doordat jullie de top 5 van de CW teams samen hebben gevoegd je een bijna onneembaar blok vormt, zo arrogant als je nu bent was je eerder nooit.
Als united geen alliance was, dat had je plek 1-5 gelen en grijzen gehad waarschijnlijk ... wij komen voor een keer samen in een alliance en meteen iedereen janken. Als je zelf geen alliance wil is dat prima, maar accepteer dan gewoon dat je in deze campaign geen schijn van kans maakt en val de rest er niet mee lastig.
Nogmaals 1 clan, hoe goed ook, in deze campaign, gaat nooit de top5 halen in zijn eentje
[ Voor 3% gewijzigd door Kojoottii op 22-06-2013 09:59 ]
Het is geen zuur gepruttel, ik stel wat vast. Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar.Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:53:
Hey ik begin niet met zuur gepruttel over easy mode alliances.
Hoeveel games heb je in zo'n easy mode alliance gespeeld trouwens om vast te stellen dat het easy mode is?djengizz schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:58:
[...]
Het is geen zuur gepruttel, ik stel wat vast. Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar.
Ik stel vast dat dit hopeloos dom geouwehoer is..
Is dat een voorwaarde dan?Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:06:
Hoeveel games heb je in zo'n easy mode alliance gespeeld trouwens om vast te stellen dat het easy mode is?
nogmaals mijn dank voor de tijd en inspanning!!dynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:16:
Mja dit weekend komen er nog meer updates. komt nog 1 xvm config erbij als optie en mogelijk 2.
Ook nog nieuwe icons enzo, dus ben nog niet klaar
Nee, is alleen nodig als je nog geloofwaardigheid hebt.
Fine, wat jij wilt.Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:13:
Nee, is alleen nodig als je nog geloofwaardigheid hebt.
'Stain the credibility to hide the facts', gj.
welke facts?djengizz schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:17:
[...]
Fine, wat jij wilt.
'Stain the credibility to hide the facts', gj.
Anyway, amerikanen hebben het slimmer aangepakt zie ik;
http://worldoftanks.com/e...campaign-stage-i-winners/
Des te meer clans met zelfde punten in top5 des te meer m60 voor iedereen
En voor de haters
[YouTube: http://youtu.be/jifl2S8_EAA]
[ Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 22-06-2013 11:20 ]
Verwijderd
Als niet actief cw-speler kan ik 't vrij objectief bekijken.
Het is sluw gebruik maken van de gemaakte regels, kan me de negatieve reacties wel voorstellen maar ik denk dat 99% van de klagers niet zou klagen als zij in 1 van de clans zouden zitten die dit geflikt hebben......
Het is sluw gebruik maken van de gemaakte regels, kan me de negatieve reacties wel voorstellen maar ik denk dat 99% van de klagers niet zou klagen als zij in 1 van de clans zouden zitten die dit geflikt hebben......
ik vind dit hele gedoe gewoon zwaar nep. Beetje kansloos in lage tiers rondrijden. teams die zwaar gaan campen rond hun base. Wat een fun.....
En dan die allianties. Zover de game voor sommigen nog leuk was is dit ook een doodsteek. Maar het mag allemaal volgens de regels van WG. Dus die gasten hebben dat ene tankje gewoon verdient gewonnen.
WG lacht zich rot dat al die gasten lage tiers gaan kopen, big business voor ze.
En degene die dat tankje hebben komen er dadelijk ook op dat iedereen op dat tankje gaat jagen als main target. Weet niet of dat zoveel plezier geeft.
Anyway have fun, ik hoop dat WG gewoon lekker weer t10 CW gaat organiseren.
En dan die allianties. Zover de game voor sommigen nog leuk was is dit ook een doodsteek. Maar het mag allemaal volgens de regels van WG. Dus die gasten hebben dat ene tankje gewoon verdient gewonnen.
WG lacht zich rot dat al die gasten lage tiers gaan kopen, big business voor ze.
En degene die dat tankje hebben komen er dadelijk ook op dat iedereen op dat tankje gaat jagen als main target. Weet niet of dat zoveel plezier geeft.
Anyway have fun, ik hoop dat WG gewoon lekker weer t10 CW gaat organiseren.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat een gedoe zeg over alliances en de scheve gezichten die hier nu zijn onstaan..
Dat er een aliance van topclans zou worden gevormd was te verwachten kijk maar naar de echte wereld bestaat er ook niet zoiets als de G8 en de Europesche unie?
Of toen je vroeger buitenspeelde waren er ook geen groepjes die elkaar opzochten, wat overigens zeer goed verwoord is in de amerikaanse higschoolfilms met aan de ene kant de sportjocks en de andere kant de nerds..
Samen sta je sterk en kan je voor een zekere overwinning gaan als je ook echt iets wilt hebben.
Je in het midden begeven is ook geen optie, denk aan de wijze woorden van mister Miyagi
"Walk on road, hm? Walk left side, safe. Walk right side, safe. Walk middle, sooner or later, get squish just like grape"
Helaas in het echte leven wil Nederland zich graag als het braafste jongetje van de klas laten zien en doet alles om erbij te horen, altijd maar ja zeggen tegen belastingen uit Europa en wie kent er niet Srebrenica.
De Canadezen wilden er weg en niemand wilde zijn vingers er aan branden dus toen Zou Nederland het wel even oplossen...we zitten nu nog steeds op de blaren.
Het jammere is alleen dat iedereen al had kunnen voorzien dat op dit forum het allianceverhaal al een beetje gevoelig lag omdat er al wat discussies waren ontstaan en om dan op die manier de overwinning kenbaar te maken.....
Ikzelf ben alleen maar blij dat er geen grote groep uit de grey alliance in de top 5 staat..en waarom niet?
Heb in Hard(s) een en ander meegemaakt wat mij hun de overwinning misgund.
Denk dan aan Hard(s) die voor CSA meerdere malen Brandenburg en andere provincies terug moest halen omdat ze die verloren.
De volgende dag moest die provicie wel terug naar CSA want ze waren zo zielig en hadden het zo zwaar.
Hard zat in Rusland met meerdere battles per dag en Hards hield de backdoor in europa dicht door de landen rond Nederland en Jutland dicht te houden met tot soms 5 battles per dag.
Ook is er toen een gevalletje geweest met wat een technical defeat had moeten worden voor Hards tegen Csa waarbij er een tier X van ons in battle zat omdat ze nog al eens niet opkwamen dagen en dus zekerheid wilde hebben.
Ipv dat ze gingen cappen wat ook werd gezegd hebben ze die tier X maar afgeschoten wat dus resulteerde in 1 week cooldown.
Wat deed de rest van de grey alliance...weinig, beetje goldfarmen.
Nu zag ik ook een berichtje van Kaap dat ze D_TCH weer een geintje wilde flikken welke hun slecht is bekomen..
Dus Shockwave en de grey alliance...
Houdt niet in dat als Kaap er toch voor kiest om wat banden met de grey's te onderhouden ik gelijk opstap maar houdt altijd dingen in het achterhoofd en zal ze nooit vetrouwen....
Voor wat betreft D_TCH in stage 1, ik denk dat we onszelf goed hebben laten zien en als we zo doorgaan we nog wel eens leuke inbreng kunnen hebben als ze ons in een alliance willen..

Regelmatig met Muphus in een platoontje en iedereen wil graag op hem schieten vanwege zijn PTS clantag.
Komt voor mij mooier uit omdat hij de lokeend is en ik de jager...
Dat er een aliance van topclans zou worden gevormd was te verwachten kijk maar naar de echte wereld bestaat er ook niet zoiets als de G8 en de Europesche unie?
Of toen je vroeger buitenspeelde waren er ook geen groepjes die elkaar opzochten, wat overigens zeer goed verwoord is in de amerikaanse higschoolfilms met aan de ene kant de sportjocks en de andere kant de nerds..
Samen sta je sterk en kan je voor een zekere overwinning gaan als je ook echt iets wilt hebben.
Je in het midden begeven is ook geen optie, denk aan de wijze woorden van mister Miyagi
"Walk on road, hm? Walk left side, safe. Walk right side, safe. Walk middle, sooner or later, get squish just like grape"
Helaas in het echte leven wil Nederland zich graag als het braafste jongetje van de klas laten zien en doet alles om erbij te horen, altijd maar ja zeggen tegen belastingen uit Europa en wie kent er niet Srebrenica.
De Canadezen wilden er weg en niemand wilde zijn vingers er aan branden dus toen Zou Nederland het wel even oplossen...we zitten nu nog steeds op de blaren.
Het jammere is alleen dat iedereen al had kunnen voorzien dat op dit forum het allianceverhaal al een beetje gevoelig lag omdat er al wat discussies waren ontstaan en om dan op die manier de overwinning kenbaar te maken.....

Ikzelf ben alleen maar blij dat er geen grote groep uit de grey alliance in de top 5 staat..en waarom niet?
Heb in Hard(s) een en ander meegemaakt wat mij hun de overwinning misgund.
Denk dan aan Hard(s) die voor CSA meerdere malen Brandenburg en andere provincies terug moest halen omdat ze die verloren.
De volgende dag moest die provicie wel terug naar CSA want ze waren zo zielig en hadden het zo zwaar.
Hard zat in Rusland met meerdere battles per dag en Hards hield de backdoor in europa dicht door de landen rond Nederland en Jutland dicht te houden met tot soms 5 battles per dag.
Ook is er toen een gevalletje geweest met wat een technical defeat had moeten worden voor Hards tegen Csa waarbij er een tier X van ons in battle zat omdat ze nog al eens niet opkwamen dagen en dus zekerheid wilde hebben.
Ipv dat ze gingen cappen wat ook werd gezegd hebben ze die tier X maar afgeschoten wat dus resulteerde in 1 week cooldown.
Wat deed de rest van de grey alliance...weinig, beetje goldfarmen.
Nu zag ik ook een berichtje van Kaap dat ze D_TCH weer een geintje wilde flikken welke hun slecht is bekomen..
Dus Shockwave en de grey alliance...

Houdt niet in dat als Kaap er toch voor kiest om wat banden met de grey's te onderhouden ik gelijk opstap maar houdt altijd dingen in het achterhoofd en zal ze nooit vetrouwen....
Voor wat betreft D_TCH in stage 1, ik denk dat we onszelf goed hebben laten zien en als we zo doorgaan we nog wel eens leuke inbreng kunnen hebben als ze ons in een alliance willen..

Dat gebeurd ook al op basis van een clantag hoor.Bean77 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:53:
Regelmatig met Muphus in een platoontje en iedereen wil graag op hem schieten vanwege zijn PTS clantag.
Komt voor mij mooier uit omdat hij de lokeend is en ik de jager...

Zolang het binnen de regels blijft lijkt mij alles prima, maar als we real life erbij gaan halen dan is dit voorbeeld waarschijnlijk eentje waarom in real life o.a. de Nederlandse Mededingingsautoriteit bestond (inmiddels ACM).
[ Voor 5% gewijzigd door Riegah op 22-06-2013 13:34 ]
Gisteren voor het eerst in een lange periode nog een dagje premium gespeeld, platoontje gemaakt en "ten aanval" getrokken.
Ben er eindelijk nog eens in geslaagd een nieuw max credits record te vestigen een whopping 171k op mijn Lowe. Mogelijk gemaakt dankzij 3k damage op hogere tiers +7 k spotting damage. Moest toch twee keer kijken of ik me niet had mislezen.
Ben er eindelijk nog eens in geslaagd een nieuw max credits record te vestigen een whopping 171k op mijn Lowe. Mogelijk gemaakt dankzij 3k damage op hogere tiers +7 k spotting damage. Moest toch twee keer kijken of ik me niet had mislezen.
Nouja PTS heeft geen klanten hoorRiegah schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:31:
Zolang het binnen de regels blijft lijkt mij alles prima, maar als we real life erbij gaan halen dan is dit voorbeeld waarschijnlijk eentje waarom in real life o.a. de Nederlandse Mededingingsautoriteit bestond (inmiddels ACM).
Je moet het toch meer vergelijken met navo / g8 e.d. of lannisters, freys , boltons
"When you play the game of M60 you win, or you die. There is no middle ground."
[ Voor 11% gewijzigd door Kojoottii op 22-06-2013 14:19 ]
we moeten niet teveel stats posten en uitslagen enzo, maar soms is het echt niet eerlijk 
Defeat!
Map: Fisherman's Bay
Date: zaterdag 22 juni 2013 14:05:14
Vehicle: SU-122-44
Exp: 1.588 + Credits: 119.253
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun
Defeat!
Map: Fisherman's Bay
Date: zaterdag 22 juni 2013 14:05:14
Vehicle: SU-122-44
Exp: 1.588 + Credits: 119.253
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun
Eerste steelwall van het weekend is alweer binnen.
Met de T29 natuurlijk, eventjes 3,5k schade gebounced. Dat kan beter, maar toch.
Met de T29 natuurlijk, eventjes 3,5k schade gebounced. Dat kan beter, maar toch.
People as things, that’s where it starts.
Eerste en laatste wat ik er over zeg:Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:53:
[...]
Hey ik begin niet met zuur gepruttel over easy mode alliances.
Als united geen alliance was, dat had je plek 1-5 gelen en grijzen gehad waarschijnlijk ... wij komen voor een keer samen in een alliance en meteen iedereen janken. Als je zelf geen alliance wil is dat prima, maar accepteer dan gewoon dat je in deze campaign geen schijn van kans maakt en val de rest er niet mee lastig.
Nogmaals 1 clan, hoe goed ook, in deze campaign, gaat nooit de top5 halen in zijn eentje
Het is gewoon klote dat de uitslag van tevoren al vast lijkt te staan. Dat is voor niemand leuk behalve voor diegenen die zeer waarschijnlijk in de top staan. Hiermee is het hele idee van een gevecht weg.
Ik snap goed dat dit gedaan wordt door deze clans, maar het verknalt wel de competitie voor de rest. In principe geldt dit voor elke grote alliance zowel tijdens de campaign als de normale CW's.
Speed limits are like herpes.
+1Plato112 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:35:
[...]
Eerste en laatste wat ik er over zeg:
Het is gewoon klote dat de uitslag van tevoren al vast lijkt te staan. Dat is voor niemand leuk behalve voor diegenen die zeer waarschijnlijk in de top staan. Hiermee is het hele idee van een gevecht weg.
Ik snap goed dat dit gedaan wordt door deze clans, maar het verknalt wel de competitie voor de rest. In principe geldt dit voor elke grote alliance zowel tijdens de campaign als de normale CW's.
Omdat je nooit teveel tanks kunt hebben: FCM 36 Pak 40 en Excelsior gekocht.
Die accuracy buff van 8.6 is echt belachelijk. Excelsior heeft 0.42 accuracy, en desondanks maak ik hits op 250m met een dode gunner.
Die accuracy buff van 8.6 is echt belachelijk. Excelsior heeft 0.42 accuracy, en desondanks maak ik hits op 250m met een dode gunner.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Hoezo, voor de juiste hoeveelheid gold zijn jullie toch gewoon in te huren
Verwijderd
Gistermiddag lopen te klooien als een echte newbie siemka noob......ik bakte er niks van en maakte de domste fouten. Winrate omlaag gekelderd (onder 52%).....
Gisteravond en zojuist de boel weer recht kunnen trekken, paar van mijn favo tanks gespeeld en mooi winstreaks gemaakt.
Deze van vanmiddag (random solo only):
Wins / Battles 8 / 11 72.7%
Avg. / Total Exp. 939 / 16 236
Credits total 194 072
Die van gisteravond lag nog veel beter (boven 80% na 20 battles), maar ineens 3 losses op rij betekende bedtijd :-)
Gisteravond en zojuist de boel weer recht kunnen trekken, paar van mijn favo tanks gespeeld en mooi winstreaks gemaakt.
Deze van vanmiddag (random solo only):
Wins / Battles 8 / 11 72.7%
Avg. / Total Exp. 939 / 16 236
Credits total 194 072
Die van gisteravond lag nog veel beter (boven 80% na 20 battles), maar ineens 3 losses op rij betekende bedtijd :-)
Bedankt Dynosu en Wesley voor jullie werk om de DCmod up to date te houden.
WoT/WoWs name: Onarf
Wat is die m60 je waard?Kaap schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:13:
[...]
Hoezo, voor de juiste hoeveelheid gold zijn jullie toch gewoon in te huren
Dat lijkt me nog wel leuk, random clans naar de top5 loodsen, alleen al om geel dwars te zitten....en voor het goud natuurlijk ...veel goud:P
Pato20 in top5 ofzo
Denk alleen dat expect no m60 nu eerst aan de beurt is
Mij persoonlijk dus echt niks he...
Expect No M60Kojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:17:
[...]

Daarna hebben we er geen tijd voor. Exnom heeft aan KellerKinder? belooft dat United ze overal achterna zal gaan dus we moeten eerst hun achterna reizen elke dagKojoottii schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:17:
[...]
Wat is die m60 je waard?
Dat lijkt me nog wel leuk, random clans naar de top5 loodsen, alleen al om geel dwars te zitten....en voor het goud natuurlijk ...veel goud:P
Pato20 in top5 ofzo
Victory!
Map: Steppes
Date: zaterdag 22 juni 2013 17:16:26
Vehicle: Pz.Kpfw. IV
Exp: 3.642 (x2) + Credits: 73.965
Achievements: : Top Gun
Jahaa, gelukkig zijn de derps zo erg generfd...
Alleen maar HE verschoten, 71k winst. Totaal niet OP
Dat is wel met 80% extra credit winst he, normaal kom je veel lager uit. Maar het blijft inderdaad een leuke tankVasZaitsev schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:24:
Victory!
[removed]
Heel eerlijk gezegd:
- Slim gespeeld van de top clans
- Ik had vele malen meer respect voor de top5 classering gehad als de beste 5 clans niet hadden samengewerkt
Is natuurlijk een mening, maar als pts, kazna, efe, enz. het solo had gedaan had ik dat supergaaf gevonden. Nu vind ik het niet meer dan een... okee leuk, netjes gedaan. Niet een afkeuring, maar meer een mindere mate van waardering
Wat te doen als de website MMOGA pertinent weigerd om mijn order te cancelen en me een refund te geven?Vae Victus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:33:
[...]
Bedankt, meteen even een mail gestuurd dat ik mn order wil cancellen.
Zelfs nadat ik de website van de EU erbij heb gehaald...
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Niet zeiken.Vae Victus schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:03:
[...]
Wat te doen als de website MMOGA pertinent weigerd om mijn order te cancelen en me een refund te geven?
Zelfs nadat ik de website van de EU erbij heb gehaald...
Er stond bij "werkt niet op bestaande accounts" en toch moet iedereen het proberen, en als het niet werkt, direct zeiken...
Neem gewoon je verlies
Beetje een dood doener.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:06:
[...]
Niet zeiken.
Er stond bij "werkt niet op bestaande accounts" en toch moet iedereen het proberen, en als het niet werkt, direct zeiken...
Neem gewoon je verlies
De webshop zal zich gewoon aan de wet moeten houden. Code is niet gebruikt en kan gewoon verkocht worden aan een andere klant.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Mensen zoals jou, niet beledigend naar jou bedoeld maar generaliserend naar iedereen die dit soort geintjes flikt, zorgen ervoor dat die wet nog eens herroepen wordt omdat er zoveel misbruik van gemaakt wordt.
Het is een digitaal product waarvan bij stond dat het niet werkte op bestaande accounts. Dat er eigenwijze mensen zijn die het toch proberen, best, moeten ze zelf weten.
Dat diezelfde mensen lopen te zeiken als hun code niet werkt, tja, je kon het weten hè?
En mensen die dan geld gaan terugeisen: Ronduit zielig
Kan en mag je het retourneren? Ja. Dat is nou eenmaal de wet.
Maar, ik een geval van instant-karma dat die shop niet meewerkt als iemands code niet werkt op een bestaand account
Naar mijn mening mag die winkel lekker zijn middelvinger opsteken naar iedereen waarvan de code niet werkt. Je bent gewaarschuwd.
Bij Steam kan ik ook niet na 2 weken een spel "uitproberen" hem weer terugbrengen.
Het is een digitaal product waarvan bij stond dat het niet werkte op bestaande accounts. Dat er eigenwijze mensen zijn die het toch proberen, best, moeten ze zelf weten.
Dat diezelfde mensen lopen te zeiken als hun code niet werkt, tja, je kon het weten hè?
En mensen die dan geld gaan terugeisen: Ronduit zielig
Maar, ik een geval van instant-karma dat die shop niet meewerkt als iemands code niet werkt op een bestaand account
Naar mijn mening mag die winkel lekker zijn middelvinger opsteken naar iedereen waarvan de code niet werkt. Je bent gewaarschuwd.
Bij Steam kan ik ook niet na 2 weken een spel "uitproberen" hem weer terugbrengen.
Bij steam installeer je het spel en speel je het. Dan heb je het al gebruikt. In dit geval heb ik er geen gebruik van gemaakt.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:22:
Mensen zoals jou, niet beledigend naar jou bedoeld maar generaliserend naar iedereen die dit soort geintjes flikt, zorgen ervoor dat die wet nog eens herroepen wordt omdat er zoveel misbruik van gemaakt wordt.
En mensen die dan geld gaan terugeisen: Ronduit zielig![]()
Maar, ik een geval van instant-karma dat die shop niet meewerkt als iemands code niet werkt op een bestaand account![]()
Om de pagina nog even te citeren:
Lijkt me sterk dat ze deze wet gaan wijzigen. Zeker omdat er op die pagina nog expliciet bij staat dat je het product om elke reden mag retourneren. Zelfs als je gewoon van gedachten veranderd bent.You can choose to cancel your order for any reason within this timeframe – even if you simply changed your mind.
Mag het retournen? Nee, natuurlijk niet. Doet niet zo gek. De webshop heeft geen manier om te valideren dat het geretourneerde product nog bruikbaar is, dus is het onverkoopbaar, en mag je het daarom niet retourneren. Staat letterlijk zo in de EU richtlijn. Je mag het thuis proberen op een manier die vergelijkbaar is met wat in winkels normaal is.
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Je hebt jezelf niet bedacht, je bent erachter gekomen dat ie niet werkt of ging werken omdat het de verkeerde soort was, zoals op de site zelf al stond.
Ergo: je misbruikt de wet.
Echt, dit is zo makkelijk samen te vatten:
Ach je kan het altijd proberen
.
Heb eergisteren nog de Excelsior gekocht een leuk tankje in ieder geval!
Gister (zaterdag) mijn nieuwe pc in elkaar gezet en morgen maar eens testen of dat een FPS boost heeft gegeven van een laptop af komend.
Heb eergisteren nog de Excelsior gekocht een leuk tankje in ieder geval!

Had niet 1 shell mee over en "slechts" 3 kills. Verder niet gek na slecht 38 potjes op deze tank (wel met de oude crew van mijn FV215b).
Bedacht me later dat ik bijna die medal gehaald waarbij je de laatste tank met je laatste shell afschiet.
Victory!
Map: Karelia
Date: 23 June 2013 02:00:31
Vehicle: Comet
Exp: 2,017 + Credits: 57,766
Achievements: : Confederate, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Bedacht me later dat ik bijna die medal gehaald waarbij je de laatste tank met je laatste shell afschiet.
Victory!
Map: Karelia
Date: 23 June 2013 02:00:31
Vehicle: Comet
Exp: 2,017 + Credits: 57,766
Achievements: : Confederate, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
[ Voor 12% gewijzigd door Knowuse op 23-06-2013 02:18 ]
Shuttle st20g5
Weer een dood doener. Heb in het verleden ook al eens van deze regeling gebruik gemaakt met een in NL gekozen zorgverzekering. Had er dus ook wel opgekomen maar als het door iemand anders aangekaart wordt gaat de stap wat sneller.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:33:
Je hebt jezelf niet bedacht, je bent erachter gekomen dat ie niet werkt of ging werken omdat het de verkeerde soort was, zoals op de site zelf al stond.
![]()
![]()
Ook al staat er op de site dat ik het product niet kon gebruiken. Dat maakt voor retourneren niet uit. Stel je koopt iets voor een vriend en die heeft het al of kan het niet gebruiken. Zelfde reden...
Misbruik is iets anders. Je neemt teveel dingen aan voordat je op me reageert. Je begint me ook een beetje te irriteren op deze manier. Het is me duidelijk dat jij vind dat ik mijn verlies moet nemen.
Ik leg me er niet zo makkelijk bij neer.
Als je geen inhoudelijke reacties meer hebt, reageer dan niet aub.
Volgens mij staat er "any reason". Ik heb al aangegeven bij de webshop dat ik het niet gebruikt heb. Daarnaast moet je ook uit gaan van een gezonde basis op vertrouwen. Ik kan naar eer en geweten zeggen dat ik de code ongebruikt terug stuur en deze niet door iemand anders gebruikt gaat worden.MSalters schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:32:
Mag het retournen? Nee, natuurlijk niet. Doet niet zo gek. De webshop heeft geen manier om te valideren dat het geretourneerde product nog bruikbaar is, dus is het onverkoopbaar, en mag je het daarom niet retourneren. Staat letterlijk zo in de EU richtlijn. Je mag het thuis proberen op een manier die vergelijkbaar is met wat in winkels normaal is.
Ik heb toch prima inhoudelijke reacties, alleen jammer dat ze tegen jouw mening ingaan.
Die winkel kan niet op jou vertrouwen, als ze iedereen gingen vertrouwen waren ze binnen 1 week failliet. Er zijn dan duizenden mensen die zich "vergissen" of "bedenken", code "terugsturen" [wat niet kan, je kan het zo makkelijk kopieren] en dan hun geld terugkrijgen, om direct erna hun code te activeren. Jammer, bewijs maar dat zij het hebben gedaan en niet de nieuwe koper.
Je vergelijking met een zorgverzekering slaat nergens op. Dit is een digitale code waarvan men al heeft aangegeven dat het niet altijd werkt. Leuk dat je een gok neemt, maar je hebt verloren. In een casino ga je toch ook niet klagen en geld terugeisen als je verliest bij roulette?
Cadeautje voor iemand anders, tja, het probleem blijft hetzelfde: De winkel kan er simpelweg niet op vertrouwen dat jij eerlijk ben. Ik noem je geen leugenaar of een oplichter, maar, er zijn meer dan genoeg mensen die dat wél zijn.
Wettelijk gezien heb je gelijk. Je mag het om elke mogelijkheid retourneren. Maar, in je recht staan is niet hetzelfde als je recht krijgen. Ook denk ik dat de rechter genoeg redenen heeft om te zeggen "sorry, maar de winkel staat in zijn recht", want, een winkel kan er niet vanuit gaan dat jij of je zoontje of je vriendin of die vriend aan wie je die code geeft, die code echt niet heeft gebruikt. Zodra ze dat wel doen, zijn ze heel snel failliet.
Het hele probleem is: je kan een code die je per mail krijgt onmogelijk retourneren. Immers, het is simpelweg onmogelijk om te checken of hij wel of niet gebruikt is. Was het een code die per post op een soort kraslot werd toegezonden, dan kun je heel makkelijk zien of iemand de code "gebruikt" [gelezen] heeft of niet, immers, je moet krassen voor de code.
Die winkel kan niet op jou vertrouwen, als ze iedereen gingen vertrouwen waren ze binnen 1 week failliet. Er zijn dan duizenden mensen die zich "vergissen" of "bedenken", code "terugsturen" [wat niet kan, je kan het zo makkelijk kopieren] en dan hun geld terugkrijgen, om direct erna hun code te activeren. Jammer, bewijs maar dat zij het hebben gedaan en niet de nieuwe koper.
Je vergelijking met een zorgverzekering slaat nergens op. Dit is een digitale code waarvan men al heeft aangegeven dat het niet altijd werkt. Leuk dat je een gok neemt, maar je hebt verloren. In een casino ga je toch ook niet klagen en geld terugeisen als je verliest bij roulette?
Cadeautje voor iemand anders, tja, het probleem blijft hetzelfde: De winkel kan er simpelweg niet op vertrouwen dat jij eerlijk ben. Ik noem je geen leugenaar of een oplichter, maar, er zijn meer dan genoeg mensen die dat wél zijn.
Wettelijk gezien heb je gelijk. Je mag het om elke mogelijkheid retourneren. Maar, in je recht staan is niet hetzelfde als je recht krijgen. Ook denk ik dat de rechter genoeg redenen heeft om te zeggen "sorry, maar de winkel staat in zijn recht", want, een winkel kan er niet vanuit gaan dat jij of je zoontje of je vriendin of die vriend aan wie je die code geeft, die code echt niet heeft gebruikt. Zodra ze dat wel doen, zijn ze heel snel failliet.
Het hele probleem is: je kan een code die je per mail krijgt onmogelijk retourneren. Immers, het is simpelweg onmogelijk om te checken of hij wel of niet gebruikt is. Was het een code die per post op een soort kraslot werd toegezonden, dan kun je heel makkelijk zien of iemand de code "gebruikt" [gelezen] heeft of niet, immers, je moet krassen voor de code.
Kunnen we deze discussie aub laten? Het arty afzeiken is nog leuker.. Kaap waar ben je?

Oh, ik kan ook wel over arty zeiken.
Het is nu te wispelturig! Of, als er al arty is, raken ze niks, of ze oneshotten nogsteeds vrolijk alles.
Vroeger wist je zeker dat ze je gingen oneshotten
Het effect van de patch is overigens beter dan ik dacht, er speelt nog amper arty mee.
Het is nu te wispelturig! Of, als er al arty is, raken ze niks, of ze oneshotten nogsteeds vrolijk alles.
Vroeger wist je zeker dat ze je gingen oneshotten
Het effect van de patch is overigens beter dan ik dacht, er speelt nog amper arty mee.
Jaaa maaaar jij bent Kaap niet.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 02:58:
Oh, ik kan ook wel over arty zeiken.

Ben nog niet in extreme arty matches terrecht gekomen, maar van wat ik gezien heb doen ze nog veel damage (1100 dwars door de front van mijn E-100 heen). Wat zeer crap is om te zien dat je soms in een team beland waar er 5 tier 10s zijn aan elke kant, hun hebben 2 tier 9 artys en jij heb 2 tier 10 artys. Sta je daar met 3 tier 10 heavies/mediums tegen 5 tier 10 heavies/mediums te knokken.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 02:58:
Vroeger wist je zeker dat ze je gingen oneshotten![]()

Zonder met al teveel modder te gaan gooien. Deze post van je is inhoudelijk stukken beter.
Als iedereen spullen in vertrouwen terug brengt. Dan gaat de webshop niet kapot omdat ze de codes gewoon aan iemand anders kunnen verkopen.
Zoals ik al aangaf, het gaat hier om vertrouwen. Ik vertrouw de webshop ook dat ze mij een code leveren die werkt.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 02:35:
Als iedereen spullen in vertrouwen terug brengt. Dan gaat de webshop niet kapot omdat ze de codes gewoon aan iemand anders kunnen verkopen.
Gellukig is niet iedereen te vertrouwen zoals jij anders zou ik geen werk meer hebben..
Advies aan jou...schakel een advocaat in om je geld retour te krijgen, heb je rechtsbijstand kan je die ook inschakelen ze betalen direct het bedrag aan je terug en gaan er niet eens werk van maken omdat het meer kost dan die 8 euro de ze aan je uitkeren, case closed.....

Advies aan jou...schakel een advocaat in om je geld retour te krijgen, heb je rechtsbijstand kan je die ook inschakelen ze betalen direct het bedrag aan je terug en gaan er niet eens werk van maken omdat het meer kost dan die 8 euro de ze aan je uitkeren, case closed.....

Helaas werkt het zo niet en kan de webshop niemand vertrouwen. Bij dingen zoals dit zullen ze dat dan ook niet doen en zo moeilijk mogelijk doen om je je geld niet terug te geven. Dus inderdaad zal het waarschijnlijk alleen werken als je er een advocaat op zet, want ondanks dat je flauw bezig bent sta je wettelijk gezien wel in je recht.Vae Victus schreef op zondag 23 juni 2013 @ 03:02:
Zonder met al teveel modder te gaan gooien. Deze post van je is inhoudelijk stukken beter.
[...]
Zoals ik al aangaf, het gaat hier om vertrouwen. Ik vertrouw de webshop ook dat ze mij een code leveren die werkt.
edit, ik zit nog even te kijken en wet koop op afstand geldt niet voor digitale goederen. Als ik de voorbeelden zo zie die ik kan vinden lijkt het er op dat je zelfs wettelijk geen gelijk hebt. Het is wel een beetje een grijs gebied trouwens.
[ Voor 13% gewijzigd door redwing op 23-06-2013 07:46 ]
[removed]
Je wist dat er een kans was dat de code niet zou werken, stel je dus niet aan als een 5-jarig verwend meisje.

Edit: mooi dat je nu ook kan zien welke modules e.d. je sloopt.

Edit: mooi dat je nu ook kan zien welke modules e.d. je sloopt.
[ Voor 45% gewijzigd door rgras op 23-06-2013 09:34 ]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden! +100rgras schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:10:
Je wist dat er een kans was dat de code niet zou werken, stel je dus niet aan als een 5-jarig verwend meisje.
Wat een belachelijke discussie zeg. Helemaal voor op dit forum. Ga een ander forum vervuilen met deze onzin over de ervaringen van een webshop. En doe dat aub in het desbetreffende topic:
Shopping Forum
Veel plezier!
En nu weer naar leuke dingen als: WoT!
Met de huidige special de Russische medium lijn maar weer eens opgepakt en de T-34-85 gekocht. Niet genoeg free xp om de top turret (en dus de top gun - die je al krijgt via de heavy lijn) te kunnen unlocken; dus de derp gun erop gezet. En die gun is leuk! Met top tracks en engine kun je redelijk om vijanden heen circelen en ze elke 12 sec ongeveer 300 dmg in de zijkanten pompen, erg leuk.
Ja dat was ik, ok het was misschien niet heel slim om met een tier X te joinen maar het moest eerst een technical victory worden en toen ik in battle zat was het opeens weer anders..ShockWave schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:11:
Patch 8.6 is nu een tijdje uit en arty is er niet beter op geworden.
ALLES werkt nu langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm.... Aimen, laden (30 sec op een Hummel ffs!!!), draaien, rijden en je aimcircle is nog eens groter dan voorheen ook. Alles dus.
En als je ein-de-lijk een keer helemaal uitgemikt bent op een tank verdwijnt de spot (uiteraard) en die komt gegarandeerd niet terug tot jij uit frustratie maar op een andere tank bent gaan mikken waarne het hele verhaal zich herhaalt.
Oh ja, klein persoonlijk drama als je ingemikt bent en je moet net een schaamhaar buiten je guntraverse schieten. Je aimingcircle explodeert!
En dan nog al die noobs die zitten te pingen als een malle dat ze ergens arty willen en dan gaan zitten blaten dat arty niet weet wat ie doet omdat ie niet meteen kan schieten. (Uiteraard, tegen de tijd dat arty WEL kan schieten wordt de betreffende target al niet meer gespot maar dat hoef ik er niet meer bij te vermelden denk ik).
FC's hebben daar ook nog wel eens een handje van overigens.
Nee, 8.6 is een geweldige patch. Nerf well done WG!!!
ALLES werkt nu langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm.... Aimen, laden (30 sec op een Hummel ffs!!!), draaien, rijden en je aimcircle is nog eens groter dan voorheen ook. Alles dus.
En als je ein-de-lijk een keer helemaal uitgemikt bent op een tank verdwijnt de spot (uiteraard) en die komt gegarandeerd niet terug tot jij uit frustratie maar op een andere tank bent gaan mikken waarne het hele verhaal zich herhaalt.
Oh ja, klein persoonlijk drama als je ingemikt bent en je moet net een schaamhaar buiten je guntraverse schieten. Je aimingcircle explodeert!
En dan nog al die noobs die zitten te pingen als een malle dat ze ergens arty willen en dan gaan zitten blaten dat arty niet weet wat ie doet omdat ie niet meteen kan schieten. (Uiteraard, tegen de tijd dat arty WEL kan schieten wordt de betreffende target al niet meer gespot maar dat hoef ik er niet meer bij te vermelden denk ik).
[ Voor 22% gewijzigd door SNAFU op 23-06-2013 11:44 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Helaas wil het e.e.a bij mij nog steeds niet werken. Zie nog steeds een dubbele klok en after battle report is ook niet helemaal wat het was.
Ik ben daarom wel geïnteresseerd in Dynosu's pakket. Maar moet ik daarvoor opnieuw installeren? Of kan ik gewoon die setup draaien? Ik heb nu natuurlijk allemaal bestanden door elkaar staan in de WoT folder, dus ik denk dat het handig is om zo schoon mogelijk dat pakket te installen.
Ik ben daarom wel geïnteresseerd in Dynosu's pakket. Maar moet ik daarvoor opnieuw installeren? Of kan ik gewoon die setup draaien? Ik heb nu natuurlijk allemaal bestanden door elkaar staan in de WoT folder, dus ik denk dat het handig is om zo schoon mogelijk dat pakket te installen.
SNAFU schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:40:

Toevallig XVM en j1mb0's crosshair mod geinstalleerd? Dan moet je de debugpanel van j1mb0's even deletenMr_Size schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:44:
Helaas wil het e.e.a bij mij nog steeds niet werken. Zie nog steeds een dubbele klok en after battle report is ook niet helemaal wat het was.
Thanks, dat heeft er iig voor gezorgd dat ik die dubbele klok kwijt benpsychoclown schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:47:
[...]
Toevallig XVM en j1mb0's crosshair mod geinstalleerd? Dan moet je de debugpanel van j1mb0's even deleten
Nu de stats nog..
Verwijderd
Ik hink op 2 gedachten mbt de laatste patch.....
Enerzijds blij dat arty niet meer zo'n grote invloed heeft op het spelverloop, maar anderzijds is het passief/actief scouten minder fun geworden. Het is leuker om op 4-5 arties te jagen dan op maar 1 en bij passieve scouting is de "damage upon detecting" stukken lager geworden omdat de damage door arty nu lager uitvalt...
Ben daardoor ook maar gestopt met de grind van de chinese lights, heb genoeg lights om mee rond te crossen, invloed van lights is m.i. minder interessant én de grind is weinig fun als je in de Type 34 rondhobbelt, wetende dat je ook nog de 59-16 voor kiezen krijgt.
In plaats daarvan de T28 proto maar weer terug gekocht, minder arty dus minder snel direct kapot met die trage bak. Door de accuracy buff is het ook heerlijk snipen. Net nog een t43 ge-oneshotted op El Halluf, die dacht veilig te staan aan de overzijde......NOT!!
Enerzijds blij dat arty niet meer zo'n grote invloed heeft op het spelverloop, maar anderzijds is het passief/actief scouten minder fun geworden. Het is leuker om op 4-5 arties te jagen dan op maar 1 en bij passieve scouting is de "damage upon detecting" stukken lager geworden omdat de damage door arty nu lager uitvalt...
Ben daardoor ook maar gestopt met de grind van de chinese lights, heb genoeg lights om mee rond te crossen, invloed van lights is m.i. minder interessant én de grind is weinig fun als je in de Type 34 rondhobbelt, wetende dat je ook nog de 59-16 voor kiezen krijgt.
In plaats daarvan de T28 proto maar weer terug gekocht, minder arty dus minder snel direct kapot met die trage bak. Door de accuracy buff is het ook heerlijk snipen. Net nog een t43 ge-oneshotted op El Halluf, die dacht veilig te staan aan de overzijde......NOT!!
Hoop voor jou dat je geen PTS arty spelers tegen komt want je bent .....
ik speel tegenwoordig met AP op mijn T92 2200 dmg is wel zoon beetje het minst per shot... het timen word ook steeds beter. ( Herlaad tijd vergroot van 39 naar 44 sec...) aim is beter
BTW T10 CW wordt rushen... behalven voor de clans met hele goed arty spelers...
[ Voor 15% gewijzigd door wiskid op 23-06-2013 12:38 ]
Net mooie game
Victory!
Date: zondag 23 juni 2013 12:27:53
Vehicle: T-34-85
Exp: 1.491 + Credits: 53.527
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Sniper
Was 4-3 naar eigen cap gereden, paar keer kunnen resetten en toen gewonnen met 10 punten verschil
terwijl andere 3 van m'n team hadden gecapt
Was tevens laatste potje op T-34-85 voor T-43, op 2/3 dagen keer goed doorgegrind voor 40K exp
Victory!
Date: zondag 23 juni 2013 12:27:53
Vehicle: T-34-85
Exp: 1.491 + Credits: 53.527
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Sniper
Was 4-3 naar eigen cap gereden, paar keer kunnen resetten en toen gewonnen met 10 punten verschil
terwijl andere 3 van m'n team hadden gecapt
Was tevens laatste potje op T-34-85 voor T-43, op 2/3 dagen keer goed doorgegrind voor 40K exp
[ Voor 13% gewijzigd door bal130 op 23-06-2013 12:43 ]
Hey Kaap....

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Arty is inderdaad niet leuk meer nu. Speelde voornamelijk low-tier arty zoals SU-26, vooral omdat die vanwege de beperkte range met een flank mee moest gaan. Nu, met z'n onbeperkt bereik kan je gewoon achter de base blijven en vanwege de lange aim tijd zijn zelfs trage heavies niet meer te raken tenzij ze stil staan. Als ik al iets raak beschadig ik meestal alleen de lak.
Je gaat als arty nu wel anders spelen. Voorheen was ik vooral bezig met support, heavies beschadigen zodat mijn team ze makkelijker aan kan bijvoorbeeld. Dat heeft geen zin meer nu.
Tanks zijn nu wel weer wat meer fun omdat je geen rekening met arty hoeft te houden. Gevolg is dat er meer met tanks gesniped wordt van een afstand. Dat is met de accuracy buff natuurlijk wel gemakkelijker. Zelfs met derp guns kan ik nu snipen.
Ik verwacht dat je straks bijna geen arty meer tegen komt. Gevolg is dat ook de scouts er geen zin meer in hebben dus dat zal ook wel minder worden.
Je gaat als arty nu wel anders spelen. Voorheen was ik vooral bezig met support, heavies beschadigen zodat mijn team ze makkelijker aan kan bijvoorbeeld. Dat heeft geen zin meer nu.
Tanks zijn nu wel weer wat meer fun omdat je geen rekening met arty hoeft te houden. Gevolg is dat er meer met tanks gesniped wordt van een afstand. Dat is met de accuracy buff natuurlijk wel gemakkelijker. Zelfs met derp guns kan ik nu snipen.
Ik verwacht dat je straks bijna geen arty meer tegen komt. Gevolg is dat ook de scouts er geen zin meer in hebben dus dat zal ook wel minder worden.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Gevolg is dan weer dat het spel alleen maar meer en meer eentoniger gaat worden, wat toch wel jammer zou zijn.Allard schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:31:
Vandaag weer nieuwe versie van de mod pack geupload 
contour icons fixed, tooltips fixed, nieuwe xvm config van coldzero als default
De site om WoTstatistics te updaten ligt al een paar dagen plat onderstaande link zou een werkende 8.6 versie moeten zijn.
Neem die van Dynosu
http://www.mediafire.com/...s4vs/WOTStats_2_0_5_8.rar
Neem die van Dynosu
http://www.mediafire.com/...s4vs/WOTStats_2_0_5_8.rar
[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 23-06-2013 14:25 ]
is een nieuwere versie van: http://www.four-eleven.eu...iles/WOTStats_2_0_5_9.rar
ja die vond djengizz net, werkt goed, zit ook wn7 in!
Helaas alleen alles weer instellen omdat die voorlaatste versie alle stat gereset moest worden voordat het zou werken...
[ Voor 50% gewijzigd door ShockWave op 23-06-2013 14:24 ]
Ik ga heb toch weer installendynosu schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:07:
Vandaag weer nieuwe versie van de mod pack geupload
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
het is de config van coldzero, ik heb zelf geen idee 
wsly, wakker worden!
wsly, wakker worden!
In hitlog.xc moet je de x en y aanpassen, ik weet niet wat de coördinaten hiervan zijn dus daar moet je even mee spelen.ZTeeVeR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:28:
[...]
Ik ga heb toch weer installenals ik de hitlog panel alleen wil verplaatsen naar de positie rechts van het damage panel linkonder, waar meot ik dat dan aanpasen?
Als artyspeler ben ik er erg blij mee. Je kunt nu echt beslissend worden als artyspeler, tenminste als je enigzins skills in arty hebt. Het is geen point en click meer geworden. Met de lange aimtime, de lage shellvelocity moet je veel meer voorspellen hoe het spel gaat lopen. Verder is de waardering voor arty stijgende.SNAFU schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:40:
De vele artyn00bs stoppen er nu mee, omdat arty spelen stukken moeilijker is gemaakt. Eindelijk geen complete retards meer en als ze er al zijn dan zijn het er niet direct 5 in je team, hooguit 1 a 2.
Researched:
AMX 13 75 researched. Undistributed experience spent: 67000. Free Experience spent: 0.
Het is toch nog min of meer goedgekomen met mij en de AMX 12t. Nu nog wachten tot de 13-75 ooit in de aanbieding komt. En de Tiger P, en de KV-4.
Dynosu, zou je misschien jouw xvm config ook in de mod willen doen, of zoiets dergelijks, die vond ik wat fijner werken dan de twee die er nu in zitten.
AMX 13 75 researched. Undistributed experience spent: 67000. Free Experience spent: 0.
Het is toch nog min of meer goedgekomen met mij en de AMX 12t. Nu nog wachten tot de 13-75 ooit in de aanbieding komt. En de Tiger P, en de KV-4.
Dynosu, zou je misschien jouw xvm config ook in de mod willen doen, of zoiets dergelijks, die vond ik wat fijner werken dan de twee die er nu in zitten.
+1 eigenlijk, lijkt tbh best veel op die van kyozu, als ik z'n filmpjes zo zie dus die zou ook evt kunnen uploaden?VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:52:
Het hele weekend totdusver faalteam na faalteam maar deze was weer heel erg. Oke niet zo erg als een game een tijdje geleden waar 10 van de 15 van mijn team niet eens schade hadden uitgedeeld maar het komt in de buurt...
Voordat ik het echt doorhad waar ik nu in beland raakte was mijn halve team dood en na z'n spelen 2 minuten was ik alleen nog over.
Ik heb het nog een minuut uitgehouden en een Pz IV meegenomen het graf in en toen werd ik gewoon "verkracht" door het halve vijandelijke team...
Voordat ik het echt doorhad waar ik nu in beland raakte was mijn halve team dood en na z'n spelen 2 minuten was ik alleen nog over.
Ik heb het nog een minuut uitgehouden en een Pz IV meegenomen het graf in en toen werd ik gewoon "verkracht" door het halve vijandelijke team...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Thanks ik zal vanavond even kijken. Ik heb nu een ander panel, dus wellicht kan ik daar de coordinaten uit trekken.wsLy schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:47:
[...]
In hitlog.xc moet je de x en y aanpassen, ik weet niet wat de coördinaten hiervan zijn dus daar moet je even mee spelen.
Ik ben ongeveer een weekje geleden begonnen met WoT en heb inmiddels tier2 en 1 tier 3 tank (T-46 ofzoiets) . Nu wil ik als noob zijnde een beetje weten welk pad ik in de techtrees kan inslaan om de 'beste' tanks te krijgen, oftewel dat ik niet die zilveren muntjes besteed aan dure tanks die eigenlijk heel slecht voor hun level blijken te zijn. Ik hoop dat iemand me daar wat advies voor kan geven.
Ligt eraan wat je speelstijl is.. op de lage tiers kun je daar nog niet echt achter komen. Heavies zijn over het algemeen traag en kunnen flink wat klappen krijgen en uitdelen, mediums zijn sneller en moeten het hebben van flanken.
Er zijn weinig trees die volkomen slecht zijn, en de paar slechte tanks moet je simpelweg doorheen om bij de betere tanks in dezelfde lijn te komen. In de praktijk is je speelstijl belangrijker. Klopt die met het type tank, en sta je op de goede plek?
Victory!
Map: Cliff
Date: zondag 23 juni 2013 17:38:10
Vehicle: T20
Exp: 3.942 (x2) + Credits: 46.324
Achievements: : Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Toch best een leuk tankje.
De beste tank, tja, dat ligt eraan wat je leuk vindt.
Persoonlijk vindt ik de amerikaansse medium lijn en vanaf de Jumbo naar de heavy lijn erg makkelijk en leuk. Ook heb je dan veel erg goede tanks. De Sherman is een prima tank, de Jumbo Sherman is niet de bestie tier 6, maar wel erg makkelijk om te spelen en de T29 is simpelweg de beste tier 7 heavy.
Jij gaat nu met de T-46 richting T-28, welke best okay is, naar de KV-1, een echte heavy, best okay. Daarna kun je uit 3 tanks kiezen.De KV-1s die ik haat, maar door veel beginners geweldig wordt gevonden door het kanon. De T-150 die ik al veel fijner vind en de KV-2: Die is echt maf, zeer moeilijke tank voor beginners door langzame reload, maar, ook 100% fun.
Verder is de Panzer 4 erg leuk, daarna de VK3601H, ook leuk, Tiger is kut.
Franse tankjes zijn erg moeilijk op lage tiers. De AMX 40 wordt gezien als de slechtste tank in het spel. De B1 is niet veel beter. De eerste echt leuke tank is de AMX 12t. De BDR G1B is ook best goed, maar meer ook niet.
Britten hebben ook leuke, snelle mediums en trage, zwaar bepanserde heavies, die later sneller en minder bepantserd worden. Britse medium lijn vind ik heel makkelijk en dikke humor.
En dan heb je nog TD's.
Tip: lees de wiki van wot heel veel.
Map: Cliff
Date: zondag 23 juni 2013 17:38:10
Vehicle: T20
Exp: 3.942 (x2) + Credits: 46.324
Achievements: : Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Toch best een leuk tankje.
De beste tank, tja, dat ligt eraan wat je leuk vindt.
Persoonlijk vindt ik de amerikaansse medium lijn en vanaf de Jumbo naar de heavy lijn erg makkelijk en leuk. Ook heb je dan veel erg goede tanks. De Sherman is een prima tank, de Jumbo Sherman is niet de bestie tier 6, maar wel erg makkelijk om te spelen en de T29 is simpelweg de beste tier 7 heavy.
Jij gaat nu met de T-46 richting T-28, welke best okay is, naar de KV-1, een echte heavy, best okay. Daarna kun je uit 3 tanks kiezen.De KV-1s die ik haat, maar door veel beginners geweldig wordt gevonden door het kanon. De T-150 die ik al veel fijner vind en de KV-2: Die is echt maf, zeer moeilijke tank voor beginners door langzame reload, maar, ook 100% fun.
Verder is de Panzer 4 erg leuk, daarna de VK3601H, ook leuk, Tiger is kut.
Franse tankjes zijn erg moeilijk op lage tiers. De AMX 40 wordt gezien als de slechtste tank in het spel. De B1 is niet veel beter. De eerste echt leuke tank is de AMX 12t. De BDR G1B is ook best goed, maar meer ook niet.
Britten hebben ook leuke, snelle mediums en trage, zwaar bepanserde heavies, die later sneller en minder bepantserd worden. Britse medium lijn vind ik heel makkelijk en dikke humor.
En dan heb je nog TD's.
Tip: lees de wiki van wot heel veel.
Wat ik voorlopig leuk vindt en vooral doe is of als arty helemaal achterin de map in een bosje campen (eventueel een beetje oprukken) en als normale tank ga ik altijd een beetje de omweg van de map in en daar ergens in een bosje schuilen tot ik weet waar ik aan toe ben qua vijandige oprukkende tanks en hun posities. Ik ben vooral geen blitzkrieger die gelijk aan het begin vol naar de enemy base rijdt om daar met zn panzer II te gaan sprayenwsLy schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:52:
Ligt eraan wat je speelstijl is.. op de lage tiers kun je daar nog niet echt achter komen. Heavies zijn over het algemeen traag en kunnen flink wat klappen krijgen en uitdelen, mediums zijn sneller en moeten het hebben van flanken.
[ Voor 8% gewijzigd door tobitronics op 23-06-2013 18:04 ]
Klinkt als medium/light en TD liefhebber.
De Duitse TD's worden gezien als in het begin de beste, vooral de Hetzer is erg goed. Amerikaanse en Franse zijn ook best goed. Russische zijn vooral snel en goed gecamoufleerd en hebben dikke vuurkracht, maar zijn niet heel accuraat.
qua mediums: ik vind de Britse erg fijn, snel, niet te groot, prima kanonnen.
De Duitse TD's worden gezien als in het begin de beste, vooral de Hetzer is erg goed. Amerikaanse en Franse zijn ook best goed. Russische zijn vooral snel en goed gecamoufleerd en hebben dikke vuurkracht, maar zijn niet heel accuraat.
Qua TD gebruik ik nu vooral de t18, speelt heerlijk met alle upgradesVasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:12:
Klinkt als medium/light en TD liefhebber.
Alles wat na de Comet komt is gigantisch en heeft een maximumsnelheid van rond de 40km/h.VasZaitsev schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:12:
http://ftr.wot-news.com/2...ion-rigging-on-us-server/
[ Voor 11% gewijzigd door rgras op 23-06-2013 18:23 ]
Wat te doen? Heb de T21 gekocht, en heb nu een M7 crew over. M7 is medium, T21 light. En pas de T69 heeft weer een medium crew nodig. Gevolg is dat m'n barracks nu zo'n beetje vol zitten, en ik heb toch bedden nodig om m'n Britse crews te transferren.
M7 crew in je T21, train je gelijk de skills door.
Ja je moet idd bedden leeghebben om crew uit een tank te kunnen halen...
Ja je moet idd bedden leeghebben om crew uit een tank te kunnen halen...
[ Voor 15% gewijzigd door ShockWave op 23-06-2013 20:04 ]
Je kunt je barracks uitbreiden of je kunt zorgen dat je alvast een nieuwe tank gekocht hebt voordat je de oude verkoopt. Op die manier hoef je maar één bed vrij te hebben omdat je ze dan één voor één kunt overzetten.
Hamvraag: Hoe goed is je M7 crew? Is deze het waard om te bewaren? Waarom zitten je barracks vol, heb je geen crews in je barracks die eigenlijk niet bewaard hoeven te blijven? Ben je bereid je barracks uit te breiden (gold)?
Hamvraag: Hoe goed is je M7 crew? Is deze het waard om te bewaren? Waarom zitten je barracks vol, heb je geen crews in je barracks die eigenlijk niet bewaard hoeven te blijven? Ben je bereid je barracks uit te breiden (gold)?
Speed limits are like herpes.
Nog mensen met problemen op hun xvm? mijne wil geen stats meer laden vandaag.
Werkt eigenlijk gewoon niet.
Werkt eigenlijk gewoon niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Joindry op 23-06-2013 20:23 ]
Bij mij doet ie intussen weer, stats ook updated nu.
voor de mensen die hun hitpanel linksondering willen hebben, vlak naast het log met de hits die je zelf hebt gekregenwsLy schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:47:
[...]
In hitlog.xc moet je de x en y aanpassen, ik weet niet wat de coördinaten hiervan zijn dus daar moet je even mee spelen.
X: 235
Y: 758
Dank scheelt weer prutsen maar positie hangt ook af van je gebruikte resolutie volgens mij en zal bij 1920x1080 op een andere plek staan dan bij 1680x1050....??ZTeeVeR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:38:
[...]
voor de mensen die hun hitpanel linksondering willen hebben, vlak naast het log met de hits die je zelf hebt gekregen
X: 235
Y: 758
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)