en? hebben jullie gewonnen?wontcachme schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:52:
[...]
Klinkt als onze clan war vanavond. Hebben 1.5 uur getraind ervoor (in die tijd 3 trainingpotjes gedaan omdat we ivm een of andere feestdag een shitload aan half dronke finnen hadden op TS en in de tanks), we gaan naar de battle en ze komen opdagen met één arty en 2x tier 5 medium.......
Gisteravond geen idee. maar een paar dagen eerder al. Iemand heeft daar fouten gemaakt met de chips waardoor Kellerkinder en Tesla er zo doorheen konden en vrijliggende provincies kunnen aanvallen. Afgezien nog van het feit dat ze blijkbaar een nap met keller-kinder hebben verbroken zonder waarschuwing en dreigementen uiten waar de rest niks van weet (dat als k-k niet hun provincies af zou staan dat de gehele alliance achter ze aan zal gaan waar ze ook op de map zullen landen....)User schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:01:
[...]
Hmmm... EXNOM is dus niet de enige clan die gisteravond gefaald heeft.![]()
* wontcachme had ook niet zo'n goeie avond.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ook al die bolletjes. Tis dat ik zo'n ramp ben met XVM, maar anders had ik het zelf aangepast.
Eigenlijk wil ik maar 2 dingetjes aanpassen.
Damage log wil ik naast de damage panel links onderin hebben, zoals hier:
http://worldof-tanks.com/...ploads/2013/03/4uigqh.jpg
En ik wil graag de originele overhead icons terug hebben
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Is er een mogelijkheid om alleen xvm stats (win chance) te zien in het afterbattle report? Heb zelf al een beetje gepuzzeld, maar bleef de kleuren behouden tijdens de match.
Sinds de patch ben ik sniper geworden met mijn IS.
Mooi voorbeeld, een AMX50 die beweegt heb ik drie keer geraakt op 800 meter afstand.
Ik geloof toch dat dit niet de bedoeling kan zijn?
Ik neem nu ook schoten die ik eerst niet durfde te nemen omdat ik wist dat ze altijd mis waren. Nu weet ik dat de schoten altijd raak zijn en altijd op de plek waar ik ze wil hebben.
Mooi voorbeeld: Een comet steekt net met zijn dak boven een heuvelruggetje uit, dit zie ik op 200 meter. Met 8.5 raak ik altijd de heuvelrug of wijd er over heen.
Nu schiet ik altijd op het dak.
Het is een zegen maar ook een vloek, want ik ben ook ge-oneshot door een ISU152 met derp op 500 meter.
Dat kan toch niet bedoeling zijn?
Mooi voorbeeld, een AMX50 die beweegt heb ik drie keer geraakt op 800 meter afstand.
Ik geloof toch dat dit niet de bedoeling kan zijn?
Ik neem nu ook schoten die ik eerst niet durfde te nemen omdat ik wist dat ze altijd mis waren. Nu weet ik dat de schoten altijd raak zijn en altijd op de plek waar ik ze wil hebben.
Mooi voorbeeld: Een comet steekt net met zijn dak boven een heuvelruggetje uit, dit zie ik op 200 meter. Met 8.5 raak ik altijd de heuvelrug of wijd er over heen.
Nu schiet ik altijd op het dak.
Het is een zegen maar ook een vloek, want ik ben ook ge-oneshot door een ISU152 met derp op 500 meter.
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dat WG er al mee bezig is.mhindrik schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:57:
Ze bekijken de accuracy resultaten en op basis daarvan wordt het wel/niet aangepast......
Gisteren was het nog te snel om er iets zinnigs over te zeggen. Zal wel enig reken- en vergaderwerk zijn....
Niet al mee bezig, maar ze houden het gewoon bij. Zal minstens een maand aan data moeten zijn willen ze wat doen. Hetzelfde als met nieuwe tanks.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:07:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat WG er al mee bezig is.
Ze bekijken de accuracy resultaten en op basis daarvan wordt het wel/niet aangepast......
Gisteren was het nog te snel om er iets zinnigs over te zeggen. Zal wel enig reken- en vergaderwerk zijn....
Vind de nieuwe accuratie wel een stuk fijner dan de oude. Ja, je kan meer snipen, maar het zorgt er ook voor dat mensen die weten wat zwakke plekken zijn deze nu ook echt kunnen raken ipv hopen dat het in de buurt komt.
[ Voor 17% gewijzigd door wontcachme op 21-06-2013 09:15 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heeft iemand die een "B5" code heeft gekregen het MMOGA bestelnummer voor me?
Heb een ticket open staan om te proberen de codes om te wisselen.
Wat ik persoonlijk gister heerlijk vind was dat ik weer lekker kon angelen, kon wiebelen, en mensen bouncten weer omdat penetration generfed is. En dan zie je dat je de betere speler kan zijn. Prettig

Ik moet zeggen dat ik ook het gevoel heb dat de patch een groter gat slaat tussen beginners en de ervarenere spelers. Juist het weten te vinden van weakspots en deze verbergen wordt veel belangrijker
Verder heeft de arty nerf blijkbaar gewerkt. Nog nauwelijks potjes gezien met meer dan 2 arty. Ik ben fan!
Alstu! http://forum.worldoftanks...86-kodos-hitlog-only-mod/ZTeeVeR schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:48:
[...]
Eigenlijk wil ik maar 2 dingetjes aanpassen.
Damage log wil ik naast de damage panel links onderin hebben, zoals hier:
http://worldof-tanks.com/...ploads/2013/03/4uigqh.jpg
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik vind dit zelf ook een toppatch! Nu merk je inderdaad het verschil tussen een goeie en slechte speler. Vroegâh kon de slechte speler nog winnen als hij geluk had met de RNG en de goeie speler pech, maar wordt nu dus ook een stuk minder.perpixel schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:23:
Ik moet zeggen dat ik ook het gevoel heb dat de patch een groter gat slaat tussen beginners en de ervarenere spelers. Juist het weten te vinden van weakspots en deze verbergen wordt veel belangrijkerVerder heeft de arty nerf blijkbaar gewerkt. Nog nauwelijks potjes gezien met meer dan 2 arty. Ik ben fan!
En ik zat even naar mijn stats te kijken, de laatste 30 dagen is mijn efficiency/WN7 echt omhoog geknald. Laatste 30 dagen zit ik op 1889/1906. Stats van de afgelopen week zijn voor mijn doen helemaal bizar: 2250 WN7.

Ik had ook een redelijk stijgende lijn ingezet de afgelopen tijd. Nu moet ik zeggen dat afgelopen week met die lage tiers en mijn eerste baby stapjes als fc wel te zien waren. Gelukkig gisteren avond weer het 1 en ander op weten te halen.
Mijn eerste indruk van de patch:
Ik doe echt een bak meer damage! En dat is natuurlijk leuk
Daarentegen ben ik ook al een keer door een ST-I en een keer door een T-44 weggeschoten die beyond visual stonden te snipen, weet niet wat ik daarvan moet vinden...
Daarnaast ben ik in de afgelopen twee dagen twee keer door arty geoneshot (in mijn T14 en mijn T34), dat is meer dan mij normaal in twee weken overkomt (ik zie ook meer andere tanks geoneshot worden).
Fouten (gespot worden zonder hard cover, peekaboo-en) worden harder afgestraft dan voorheen, je wordt net zo hard beschoten als voorheen, maar nu is alles ook raak. Ergens is dat goed, maar het kan ook tot gevolg gaan hebben dat, wanneer iedereen een beetje gewend is, het spel statischer wordt.
Al met al ben ik er nog niet over uit of ik het een goede patch of een slechte patch vind...
Daarentegen ben ik ook al een keer door een ST-I en een keer door een T-44 weggeschoten die beyond visual stonden te snipen, weet niet wat ik daarvan moet vinden...
Daarnaast ben ik in de afgelopen twee dagen twee keer door arty geoneshot (in mijn T14 en mijn T34), dat is meer dan mij normaal in twee weken overkomt (ik zie ook meer andere tanks geoneshot worden).
Fouten (gespot worden zonder hard cover, peekaboo-en) worden harder afgestraft dan voorheen, je wordt net zo hard beschoten als voorheen, maar nu is alles ook raak. Ergens is dat goed, maar het kan ook tot gevolg gaan hebben dat, wanneer iedereen een beetje gewend is, het spel statischer wordt.
Al met al ben ik er nog niet over uit of ik het een goede patch of een slechte patch vind...
ja ik dacht ook huh wtf? .. komt dus door gnomefather die dat in zijn engine mod heeft gezet.. ik vindt redelijk irritant als je in sniper mode zit en je hoort continu een rus of duister in je oor schreeuwen... en je hoort daardoor ook veel meer ruis en rare geluiden.. maar ja alles beter dan die standaard motoren en kanonnen..DanielWW2 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:46:
Ben ook bezig om mijn mods werkende te krijgen. Ik gebruik alleen audio mods omdat ik simpelweg te lui ben om een XVM od config te maken of er een te zoeken die mij bevalt. Dus de Gnome enginemod weer terug en ook de HRMOD voor de kanonnen. Nu krijg ik alleen steeds willekeurige kreten in mijn Duitse tank die overduidelijk van CoD 2 stammen. Het is nogal irritant om dit steeds te horen als een tank gespot word of er iets anders gebeurd. Ik heb al even lopen kijken welke files het mogelijk zijn maar tot dusver geen geluk.
Iemand een idee?
ik wacht op de AGQJ mod.. hopenlijk gaat die het ooit weer doen, want die was echt super
Accuracy is soms eigenlijk net iets te veel van het goede, al meerdere malen gehad dat ik tanks op 400M+ ( russische meestal, IS8, ST1 ) mijn tank kunnen raken terwijl ik gedeelte afgeschermed ben door cover. Het mooie van dit verhaal is dat het vaak zo gaat: tank stopt, draait turret, klikt, raakt. Uiteraard is dit ook gedeelte lucky maar de snapshots worden nu lichtelijk OP.
gister ook 4x geraakt door een batchat die on the move aan kwam scheuren. Normaal raakt een bat on the move geen drol, zelfs als je er tegen aanstaat niet:)
Daarnaast valt het mij op dat WG wel weer heeft lopen falen met de hitmarkers. Als ik een schell in de tracks schiet en een pen no damage hit heb of een detrack, krijg ik een bounce marker en roept die keihard bounced off, richochhet. Heel vervelend daar dit vroeger altijd een pen marker was. Verwarring much.
Daarnaast roepte mijn gunner toen ik een KV1-s bouncte, they just dinged us? verkeerde vertaling ofso.
Iemand het idee dat je trouwens vaker bounced met normale shells?
gister ook 4x geraakt door een batchat die on the move aan kwam scheuren. Normaal raakt een bat on the move geen drol, zelfs als je er tegen aanstaat niet:)
Daarnaast valt het mij op dat WG wel weer heeft lopen falen met de hitmarkers. Als ik een schell in de tracks schiet en een pen no damage hit heb of een detrack, krijg ik een bounce marker en roept die keihard bounced off, richochhet. Heel vervelend daar dit vroeger altijd een pen marker was. Verwarring much.
Daarnaast roepte mijn gunner toen ik een KV1-s bouncte, they just dinged us? verkeerde vertaling ofso.
Yup, waar ik bij patch 8.5 met een hellcat dwars doorheen schoot, bounce ik nu wat vaker.jantje 2 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:45:
Overigens zijn de HEAT shells amper generfed, die krengen zijn nog steeds heel erg sterk.
Exnom heeft niet gefaald. Exnom heeft alles weggeven omdat ze niet in de top vijf wilde eindigen omdat niet al hun spelers de vijf battles konden halen.User schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:01:
[...]
Hmmm... EXNOM is dus niet de enige clan die gisteravond gefaald heeft.![]()
* filipy23 had ook niet zo'n goeie avond.
Babs out!
Hoe ver zijn jullie ermee? Bij ons hebben nu 84 mensen de 5+ battles, 3 mensen zitten op 4 battles. De rest hebben geen enkele battle en zijn dus al ruim 10 dagen niet online geweest.filipy23 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Exnom heeft niet gefaald. Exnom heeft alles weggeven omdat ze niet in de top vijf wilde eindigen omdat niet al hun spelers de vijf battles konden halen.
Babs out!
Dynosu, bedankt voor de installer, werkt als een trein.
Enige wat ik anders wil zetten (zal vanavond zelf eens een slag doen), is dat ik nu de typen van de tanks bij de tegenpartij in spiegelbeeld zie in het player panel en ik wil eigenlijk de typen tanks tijdens het spelen zien ipv de playernaam oid (nu alweer vergeten wat ik nou wel zag ;-).
Overigens, ik kan nu snipen met de KV-4. Het is dat de viewrange minder is dan bij een duitse tank, maar anders hoef ik niet meer te wisselen aangezien ik met deze bunker op wielen nu zo'n beetje alles kan spelen van lange afstand tot close combat (als ik maar niet teveel hoef te rijden).
Fijn voor me als ik op de KV rij, maar ik vraag me nu wel af waarom ik nog zou gaan brawlen als ik ook kan raken vanaf een semi veilige afstand. Zo wordt er toch een dimensie van het spel een stuk minder gespeeld denk ik, straks is iedereen sniper.
Enige wat ik anders wil zetten (zal vanavond zelf eens een slag doen), is dat ik nu de typen van de tanks bij de tegenpartij in spiegelbeeld zie in het player panel en ik wil eigenlijk de typen tanks tijdens het spelen zien ipv de playernaam oid (nu alweer vergeten wat ik nou wel zag ;-).
Overigens, ik kan nu snipen met de KV-4. Het is dat de viewrange minder is dan bij een duitse tank, maar anders hoef ik niet meer te wisselen aangezien ik met deze bunker op wielen nu zo'n beetje alles kan spelen van lange afstand tot close combat (als ik maar niet teveel hoef te rijden).
Fijn voor me als ik op de KV rij, maar ik vraag me nu wel af waarom ik nog zou gaan brawlen als ik ook kan raken vanaf een semi veilige afstand. Zo wordt er toch een dimensie van het spel een stuk minder gespeeld denk ik, straks is iedereen sniper.

[ Voor 44% gewijzigd door Sneezzer op 21-06-2013 11:32 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
De nieuwe historical gun sound mod (1.72) werkt goed hier op 0.8.6. Geen merkbare lag hier!
De link was al eerder gepost, maar hier nog een keer voor 't gemak: http://www.mediafire.com/?9670yuco9b50plg
New stuff:
-Works (only) for 0.8.6
-Amplified the 120mm M58/L1A1 and 100mm D-54 guns.
-Corrected reload sound of 105-128mm guns.
-Added sound for M-62 gun.
-Added 7.1 Surround support.
-Corrected some sounds.
-Most guns should have sound now!
De link was al eerder gepost, maar hier nog een keer voor 't gemak: http://www.mediafire.com/?9670yuco9b50plg
New stuff:
-Works (only) for 0.8.6
-Amplified the 120mm M58/L1A1 and 100mm D-54 guns.
-Corrected reload sound of 105-128mm guns.
-Added sound for M-62 gun.
-Added 7.1 Surround support.
-Corrected some sounds.
-Most guns should have sound now!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Krijg je tijdens het laadscherm van een battle de rode melding onderin dat de XVM config niet gevonden is? Dan is er iets niet goed gegaan met het updaten van het modpack. Even installer opnieuw runnen en voor remove kiezen en daarna opnieuw installeren.Sneezzer schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:29:
Verwijderd
Sinds de patch kom ik niet meer aan spelen toe. Meer dan 50% is een crit of dead member.Ilikebananas schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:07:
Mijn eerste indruk van de patch:
De kans om iets te bouncen is belachelijk laag. Enige waar de patch me toe dwingt is als laatste lijn gaan spelen en snipen.
Waarschijnlijk heeft ie inderdaad voor een verschil gezorgd tussen goeie en mindere/gemiddelde spelers - en aangezien ik (onder)gemiddeld ben...
Maar toch, ik denk dat de 'onderste' laag wat minder zal gaan spelen. Ik vind het alvast té frustrerend.
Na het event, das 40 dagen, krijgt de top 30 ook de M60. Je moet dan 10 battles gespeeld hebben als voorwaarde.filipy23 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Exnom heeft niet gefaald. Exnom heeft alles weggeven omdat ze niet in de top vijf wilde eindigen omdat niet al hun spelers de vijf battles konden halen.
Babs out!
Wat ongelooflijk dom van EXNOM zeg... Maar als dit echt waar is wat je zegt gaat dat ze members kosten, ze naaien met dit besluit natuurlijk ook die gasten die alles op alles gezet hebben voor de clan om te slagen, zij krijgen nu geen M60.
Wat ik merk sinds de nieuwe patch is dat ik veel sneller gespot wordt lijkt net, en dat als ik eenmaal gespot ben ik ook altijd wel geraakt word, in 8.5 kon ik nog weg crossen en slingeren, maar nu is het gewoon standaard 2 shells die raken, het lijken wel smart shells die gewoon een lock op je hebben..Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:37:
[...]
Sinds de patch kom ik niet meer aan spelen toe. Meer dan 50% is een crit of dead member.
De kans om iets te bouncen is belachelijk laag. Enige waar de patch me toe dwingt is als laatste lijn gaan spelen en snipen.
Waarschijnlijk heeft ie inderdaad voor een verschil gezorgd tussen goeie en mindere/gemiddelde spelers - en aangezien ik (onder)gemiddeld ben...
Maar toch, ik denk dat de 'onderste' laag wat minder zal gaan spelen. Ik vind het alvast té frustrerend.
Nee, als je in de top 5 van een stage eindigt EN in de top 30 van de campaign MOET je die 5 battles in de stage gespeeld hebben om de tank te krijgen. Als je alleen 10 battles in de campaign hebt krijg je hem dan niet:Kaap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:48:
[...]
Na het event, das 40 dagen, krijgt de top 30 ook de M60. Je moet dan 10 battles gespeeld hebben als voorwaarde.
Wat ongelooflijk dom van EXNOM zeg... Maar als dit echt waar is wat je zegt gaat dat ze members kosten, ze naaien met dit besluit natuurlijk ook die gasten die alles op alles gezet hebben voor de clan om te slagen, zij krijgen nu geen M60.
Oftewel: Idiote wargaming beslissing en EXNOM acteert begrijpelijkquote: WARGAMINGThe player must participate in at least 5 battles during specific stage in Stage clan-winner, and at least 10 battles in Company clan-winner.
If the same clan wins a stage and Company, 5 battles minimum requirement is applied.
Babs out!
[ Voor 17% gewijzigd door filipy23 op 21-06-2013 12:05 ]
En zorg voor replay's van je battles of screenshots ervan, want ik vertrouw WG voor geen meter dat het goed bijgehouden wordt.
Dus concreet gewoon aanhouden dat iedereen 5 battles in elke stage speeltfilipy23 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:02:
[...]
Nee, als je in de top 5 van een stage eindigt EN in de top 30 van de campaign MOET je die 5 battles in de stage gespeeld hebben om de tank te krijgen. Als je alleen 10 battles in de campaign hebt krijg je hem dan niet:
100 members maal 5 battles = 500 teamspots. 500 / 15 = 34 (33.33) teams aka battles in het gunstigste geval. Telt de 1ste dag landingtournament mee
[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2013 12:18 ]
In de nieuwste versie heb ik de contour icons eruit gehaald. Hier zal ik dit weekend nog aan werkenSneezzer schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:29:
En ik toon geen tank types/namen/player names in de xvm config.
Dankje!dynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:12:
[...]
In de nieuwste versie heb ik de contour icons eruit gehaald. Hier zal ik dit weekend nog aan werken
En ik toon geen tank types/namen/player names in de xvm config.
Ah, dan is dat andere iets dat ik zelf gedaan heb
Iemand die de colorblind mode werkend heeft met xvm?
nee maar ik hoorde er iemand anders ook al over.
http://forum.worldoftanks...59967-colorblind-and-xvm/
Hier staat er wat meer over
yes al gelezen, maar niks werkt nog helaas.dynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:19:
nee maar ik hoorde er iemand anders ook al over.
ik heb het probleem dat beide vlaggen op de mini map groen zijngotfurrr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:16:
Iemand?Rwvdh schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:21:
Heeft iemand die een "B5" code heeft gekregen het MMOGA bestelnummer voor me?
Neem aan dat je zelf besteld hebt en zelf een order nummer hebt gekregen?
Hier is mijn order nummer: 3247726
Heb zelf al contact gehad met de WoT support desk en MMOGA support. Beiden kunnen niets voor me doen.
Neem aan dat als je er een 5E code van weet je maken dat ik die dan krijg?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Bij het modpack wat in de TS staat van Dynosu wordt alles in de 8.5 map gezet. Ik neem aan dat ik die files in de 8.6 map moet plaatsen?
Of doe ik weer iets verkeerd?
People as things, that’s where it starts.
Er zijn mensen die B5 codes hebben gekregen, als ik die ordernummers als referentie kan krijgen en ik het voor elkaar krijg een 5E code om te ruilen voor een B5, kunnen jullie dat als referentie gebruiken.Vae Victus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:31:
[...]
Neem aan dat je zelf besteld hebt en zelf een order nummer hebt gekregen?
Hier is mijn order nummer: 3247726
Heb zelf al contact gehad met de WoT support desk en MMOGA support. Beiden kunnen niets voor me doen.
Neem aan dat als je er een 5E code van weet je maken dat ik die dan krijg?
Denk het niet, denk dat de link in de TS de 8.5 versie is, makkelijkste was geweest als Dynosu de nieuwe versie via dezelfde link beschikbaar had gesteld.
Wat betreft die B of E code, op de site stond dat de bestelling alleen geschikt was voor nieuwe accounts en niet voor bestaande..
Je hebt dus geen enkele poot om op te staan ten aanzien van reclameren.
Wat mij wel dwarszit is dat de hoofdcode uit het pakket je altijd de tank gaf, denk aan de micromaus, en de 2e code enkel een invitecode voor een nieuwe account met wat credits en geen tank...
Waarschijnlijk heb je dus voor €8, een code voor enkel wat credits.
Als dat zo is dan kan je ze aanspreken voor iets wat ze niet leveren terwijl ze er wel mee adverteren.
Wat betreft die B of E code, op de site stond dat de bestelling alleen geschikt was voor nieuwe accounts en niet voor bestaande..
Wat mij wel dwarszit is dat de hoofdcode uit het pakket je altijd de tank gaf, denk aan de micromaus, en de 2e code enkel een invitecode voor een nieuwe account met wat credits en geen tank...
Als dat zo is dan kan je ze aanspreken voor iets wat ze niet leveren terwijl ze er wel mee adverteren.
[ Voor 67% gewijzigd door ShockWave op 21-06-2013 13:59 ]
Dat gaat je niet lukken, dat heb ik ook geprobeerd en ik krijg nul op het rekest.Rwvdh schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:49:
[...]
Er zijn mensen die B5 codes hebben gekregen, als ik die ordernummers als referentie kan krijgen en ik het voor elkaar krijg een 5E code om te ruilen voor een B5, kunnen jullie dat als referentie gebruiken.
Mocht je het wel lukken dan moet je me even uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Nee dat is de French revulotion pakket die normaal voor 20 euro in de winkel zit:ShockWave schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:50:
Wat betreft die B of E code, op de site stond dat de bestelling alleen geschikt was voor nieuwe accounts en niet voor bestaande..![]()
http://worldoftanks.eu/en/news/46/end-june-giftshop/
Ow trouwens op dit product geldt wel het Europese Cancellation Right:
http://europa.eu/youreuro...wanted-goods/index_en.htm
[ Voor 48% gewijzigd door mhindrik op 21-06-2013 14:00 ]
We gaan het merken, all i need is een 5B ordernummer..mhindrik schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:57:
[...]
Dat gaat je niet lukken, dat heb ik ook geprobeerd en ik krijg nul op het rekest.
[...]
Nee dat is de French revulotion pakket die normaal voor 20 euro in de winkel zit:
Ah zie het al, psycho heeft de TS de backup url staan van mij. Dit zal ik ook nog even bijwerken maar in ieder geval:VasZaitsev schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:42:
Bij het modpack wat in de TS staat van Dynosu wordt alles in de 8.5 map gezet. Ik neem aan dat ik die files in de 8.6 map moet plaatsen?
http://www.dynosu.com/wot/mods/setup.exe
Probeer die eens voor mod pack
@psychoclown, zou je die url kunnen bijwerken in TS?
[ Voor 5% gewijzigd door dynosu op 21-06-2013 14:03 ]
Ja die lijkt er op maar daar krijg je online je bestelling toegevoegd en niet een foto van een codevoucher uit een pakketje.
Die franse td package is in het buitenland gewoon als pakket verkocht met een cd en 2 codes, zelfde als dat wij hier dat pakket met de micromaus hadden.
Die franse td package is in het buitenland gewoon als pakket verkocht met een cd en 2 codes, zelfde als dat wij hier dat pakket met de micromaus hadden.
ik had je site al gevonden, toch bedankt. En je modpack is geweldig.dynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:01:
[...]
Ah zie het al, psycho heeft de TS de backup url staan van mij. Dit zal ik ook nog even bijwerken maar in ieder geval:
Wel moet ik ff kijken naar de XVM config, die ik in 8.5 gebruikte vond ik wat beter, weet alleen niet meer van wie die was
Aha, misschien dat het daar voor mij ook fout ging, moest ook alles eerst nog kopieren.dynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:01:
[...]
Ah zie het al, psycho heeft de TS de backup url staan van mij. Dit zal ik ook nog even bijwerken maar in ieder geval:
Mja dit weekend komen er nog meer updates. komt nog 1 xvm config erbij als optie en mogelijk 2.
Ook nog nieuwe icons enzo, dus ben nog niet klaar
Nee. Of je gaat voor een stageoverwinning en je zorgt dat iedereen in die stage zijn 5 battles heeft, of je gaat voor top 30 en je zorgt dat iedereen zijn 10 battles heeft. Als je voor de top 30 gaat is het niet handig om ook een stage overwinning te pakken.Kaap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:08:
[...]
Dus concreet gewoon aanhouden dat iedereen 5 battles in elke stage speelt
Landing tournament telt niet mee. Technicals tellen ook niet mee. Dus je moet 4 battles per dag spelen minimaal.100 members maal 5 battles = 500 teamspots. 500 / 15 = 34 (33.33) teams aka battles in het gunstigste geval. Telt de 1ste dag landingtournament mee
Babs out!
Nee, de code geeft 50.000 credits terwijl het pakket 200.000 credits oplevert.mhindrik schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:57:
[...]
Nee dat is de French revulotion pakket die normaal voor 20 euro in de winkel zit:
Dit weekend is (iig op de NA server waar ik speel) de SU-122-44 voor de helft van de (gold) prijs. En aangezien ik gister net mijn 5000 gold beloning heb gekregen voor 200 potjes in WoWP leek me dat wel iets. Alleen voordat ik die aangeschaf wil ik graag weten wat de ervaringen zijn met deze TD. Is het een leuke TD om mee te spelen? (Ik heb alleen ervaring met de duitse TD lijn, welke ik graag speel). En is deze TD ook een goede credit maker? (Ik zoek ook een credit maker om de hogere tiers te kunnen betalen). Volgens de vbaddict.net zou deze TD ongeveer even veel netto opbrengen als de IS-6. Kan iemand zijn ervaring met mij delen? Alvast bedankt.
Ik heb 'm en ik vind dat hij vooral goed speelt als je een beetje aggresief bent ermee. De viewrange is kut en de accuracy is ook niet geweldig.
Dus, hem gebruiken als tweedelijns tank, lekker 122mm granaten rond schietend, doet wonderen. Je kan met gemak 3k schade maken in een goed potje, en als je dan vooral AP schiet, heb je zo 60/70k binnen, tenminste, da's een goed potje voor mij. Als je beter bent met TD's kun je dat wel opkrikken naar mss wel 80-100k.
Hij is lekker snel, wendbaar, pantser is nog best okay, camorwaarde stelt ovlgens mij niet zoveel voor.
Dus, hem gebruiken als tweedelijns tank, lekker 122mm granaten rond schietend, doet wonderen. Je kan met gemak 3k schade maken in een goed potje, en als je dan vooral AP schiet, heb je zo 60/70k binnen, tenminste, da's een goed potje voor mij. Als je beter bent met TD's kun je dat wel opkrikken naar mss wel 80-100k.
Hij is lekker snel, wendbaar, pantser is nog best okay, camorwaarde stelt ovlgens mij niet zoveel voor.
Landingtournament telt wel mee voor de 10 battles, niet voor stage battles. Aldus Wargaming Asia.filipy23 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:16:
Landing tournament telt niet mee. Technicals tellen ook niet mee. Dus je moet 4 battles per dag spelen minimaal.
Babs out!
En als je bijna klaar bent zetten we je weer aan het werkdynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:16:
Mja dit weekend komen er nog meer updates. komt nog 1 xvm config erbij als optie en mogelijk 2.
En anders kan je gewoon nog platoonen en 7k dmg doen met mij
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Net nog een lekker potje gehad in m'n ISU 
Victory
Himmelsdorf vrijdag 21 juni 2013 15:05:05
ISU-152 Experience received: 5.114 (x2) Credits received83.821
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sniper
Victory
Himmelsdorf vrijdag 21 juni 2013 15:05:05
ISU-152 Experience received: 5.114 (x2) Credits received83.821
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sniper
In battle.xc file moet je de setting voor colourblind op true zetten, dan is het geregeldgotfurrr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:16:
Jippie, dubbel crewtraining. dit weekend!
Double Crew Experience
The quickest way to learn is to get straight into the thick of the action! Your crewmen will learn their skills twice as quickly this weekend.
Medal Hunt: Steel Wall
Be the shield that protects your team from damage. Receive and survive more potential damage (at least 1,000 HP) than any other player in the battle to win yourself the Steel Wall Medal, and earn an additional 7,000 credits! This bonus will be automatically credited to your account when you receive the medal.
50% Discount and 80% Increased Profits on the following vehicles:
V Pz.Kpfw. IV
V StuG III
III T-70
V T-34
III SU-76
V SU-85
30% Discount and 30% Increased Profits on the following vehicles:
VI T-34-85
VI KV-1S
VII IS
VII SU-152
VII Pz.Kpfw. V Panther
VII Pz.Kpfw. VI Tiger
VI JagdPz IV
These are some of the vehicles that took part in Operation Bagration. Take them out for a spin to relive a bit of history and earn extra credits whilst at it!
50% off Garage Slots
Need space for even more vehicles? Enlarge your garage for less.
50% off Skill Resets
Do you want to try out some new perks for your experienced crew? Reset their skills for half the cost whether spending gold or credits.
You can enjoy these bonuses in game from Saturday 22nd June 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 25th June 07:00 CEST.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ben het gewend hoor bean, op het werk is het net zo met werk. Oh ben je bijna klaar, hier nog wat werk. enjoy ... tskBean77 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:17:
[...]
En als je bijna klaar bent zetten we je weer aan het werk![]()
En anders kan je gewoon nog platoonen en 7k dmg doen met mij
En ja dat was een leuk platoon
Is het verkopen/weggeven van je WoT-account door WG verboden?
(en kan dat dus resulteren in ban?)
Steel Wall is leuk, ik pak mijn TOG wel. En de IS-3 en T29 halen die ook vaak.
Jammer dat de Tiger P niet in Angebot is, die heb ik liever dan de Tiger, stom stuk karton.
Is de T-34-85 nogsteeds zo kut als toen ie de idiot nog had, of heeft ie wat buffs gekregen?
Net een lekker potje in mijn T29. Natuurlijk eerst de vijand vertellen hoe kut een M1A2 wel niet is op de T29 en dat de T29 een klote tank is.
Vervolgens 5 kills maken omdat mensen mij onderschatten
Jammer dat de Tiger P niet in Angebot is, die heb ik liever dan de Tiger, stom stuk karton.
Is de T-34-85 nogsteeds zo kut als toen ie de idiot nog had, of heeft ie wat buffs gekregen?
Net een lekker potje in mijn T29. Natuurlijk eerst de vijand vertellen hoe kut een M1A2 wel niet is op de T29 en dat de T29 een klote tank is.
Vervolgens 5 kills maken omdat mensen mij onderschatten
Ik ben erachter welke files het zijn en kan dus nu weer normaal spelen.Jip99 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:28:
[...]
ja ik dacht ook huh wtf? .. komt dus door gnomefather die dat in zijn engine mod heeft gezet.. ik vindt redelijk irritant als je in sniper mode zit en je hoort continu een rus of duister in je oor schreeuwen... en je hoort daardoor ook veel meer ruis en rare geluiden.. maar ja alles beter dan die standaard motoren en kanonnen..
ik wacht op de AGQJ mod.. hopenlijk gaat die het ooit weer doen, want die was echt super
Het zijn vehicles_radio.fsb en vehicles_extra_radio.fsb. Het zijn ook meteen de grootste files dus makkelijk te vinden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wat moet ik daarmee doen? gewoon verwijderen?DanielWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:26:
[...]
Ik ben erachter welke files het zijn en kan dus nu weer normaal spelen.![]()
Het zijn vehicles_radio.fsb en vehicles_extra_radio.fsb. Het zijn ook meteen de grootste files dus makkelijk te vinden.
Deze twee moet je eruit halen voordat je de rest toevoegt aan de audio map in res_mods>0.8.6. Ik heb in ieder geval geen schreeuwende Duitsers meer in de tank.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind radio juist leuk, mag ook in de andere tanks komen, of zelfs in het spel standaard.
Ik denk dat, als ze erachter komen, gewoon je hele account kaalplukkeneL_Jay schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:20:
Dit is geen radio. Dit zijn de CoD 2 Duitsers die willekeurig dingen schreeuwen.VasZaitsev schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:35:
Ik vind radio juist leuk, mag ook in de andere tanks komen, of zelfs in het spel standaard.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2013 16:36 ]
Breken ze daarmee niet de Nederlandse en Europese wetgeving? (en ook al staat dat dan in de EULA/AV dan houd dat 9 tegen 10 geen stand in een rechtzaak)VasZaitsev schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:35:
[...]
Ik denk dat, als ze erachter komen, gewoon je hele account kaalplukken
Radio in je tank??
Waar is de Reservoir dogs soundtrack!!
Waar is de Reservoir dogs soundtrack!!
Probeer het uit...eL_Jay schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:38:
[...]
Breken ze daarmee niet de Nederlandse en Europese wetgeving? (en ook al staat dan in de EULA/AV dan houd dat 9 tegen 10 geen stand in een rechtzaak)
Fair enough, maar het hoezo is het doorverkopen van mijn eigendom (of is mijn account eigendom van WG?) een onrechtmatige daad?VasZaitsev schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:42:
[...]
Het is een dienst waar je gebruik van maakt, dan kunnen ze al snel dat soort dingen gewoon doen hoor. Ze verwijderen het niet, ze verwijderen alleen ingame items die je onrechtmatig verkregen hebt.
Is iemand bannen van een BF3 server ook illegaal dan? Of iemands karma "afpakken" op Tweakers?
[ Voor 61% gewijzigd door eL_Jay op 21-06-2013 16:45 ]
He likes bananas
Te weinig geld voor alle gadgets.
Nou en, het idee is leukDanielWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:36:
[...]
Dit is geen radio. Dit zijn de CoD 2 Duitsers die willekeurig dingen schreeuwen.
Maar, het lijkt me wel nice als dat standaard in WoT komt, de spots, dat je kanon geladen is etc. Natuurlijk moet het ook uit te zetten zijn, liefst per land, en gewoon natuurlijk in de juiste taal.
Het is een dienst waar je gebruik van maakt, dan kunnen ze al snel dat soort dingen gewoon doen hoor. Ze verwijderen het niet, ze verwijderen alleen ingame items die je onrechtmatig verkregen hebt.eL_Jay schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:38:
[...]
Breken ze daarmee niet de Nederlandse en Europese wetgeving? (en ook al staat dan in de EULA/AV dan houd dat 9 tegen 10 geen stand in een rechtzaak)
Is iemand bannen van een BF3 server ook illegaal dan? Of iemands karma "afpakken" op Tweakers?
Wat ik begrepen heb is dat je hem niet mag verkopen maar wel mag weggeven aan iemand. Mja als iemand jou daardoor zo lief vind dat hij jou wat terug geeft...eL_Jay schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:20:
Het betreft hier behoorlijk grijs gebied, zou je adviseren om er hier op dit forum over op te houden aangezien het vaak niet getolereerd wordt. Doe even research op internet, wellicht dat je daar nog wat verder mee kan komen.
Oke, doe ik dat. Ik dacht misschien zijn er hier ervarings deskundigen.....dramborleg schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:44:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat je hem niet mag verkopen maar wel mag weggeven aan iemand. Mja als iemand jou daardoor zo lief vind dat hij jou wat terug geeft...
Het betreft hier behoorlijk grijs gebied, zou je adviseren om er hier op dit forum over op te houden aangezien het vaak niet getolereerd wordt. Doe even research op internet, wellicht dat je daar nog wat verder mee kan komen.
Waarom zou men zijn account hier weggeven?
Die van User moet trouwens wel wat waard zijn
Die van User moet trouwens wel wat waard zijn
Dat is het zeker
Weggeven mag dus gelukkig wel, mooi.
[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 21-06-2013 16:59 ]
Bedank googleeL_Jay schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:57:
[...]
Dat is het zekerDank.
Weggeven mag dus gelukkig wel, mooi.
En toch zou ik het niet proberen, je weet hoe irritant WG kan doen als ze denken dat je de regels overtreedt, dus kunnen zo ook gaan kloten als ze erachter komen dat jij het account niet meer gebruikt.
Verwijderd
Sinds de nieuwe patch kan ik mijn gevechtsresultaten niet meer bekijken, ben ik de enigste?
Bedankt, meteen even een mail gestuurd dat ik mn order wil cancellen.mhindrik schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:57:
[...]
Dat gaat je niet lukken, dat heb ik ook geprobeerd en ik krijg nul op het rekest.
[...]
Ow trouwens op dit product geldt wel het Europese Cancellation Right:
http://europa.eu/youreuro...wanted-goods/index_en.htm
Denk wel dat je de enige bent. Ik heb er in ieder geval geen last van. Welke mods heb je draaien?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:17:
Sinds de nieuwe patch kan ik mijn gevechtsresultaten niet meer bekijken, ben ik de enigste?
[ Voor 18% gewijzigd door Vae Victus op 21-06-2013 17:33 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
wat is de setting voor colourblind mode ? standardmarkers is het iig nietVorst8 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:25:
[...]
In battle.xc file moet je de setting voor colourblind op true zetten, dan is het geregeld
Hallo,
Ik heb geen geluid meer in de game behalve het geluid van de motor en de guns.
wat ik dus mis is de muziek, de pliep als er een tank gespot wordt, de voice van de commandant, het aftikken van de klok geluid etc. etc.
Ik heb de volgende mods: xvm-4.0.0.zip en de GnomeFathers engines V0.45.rar.
Iemand enig idee hoe ik de standaardgeluiden weer terug krijg?
wat ik dus mis is de muziek, de pliep als er een tank gespot wordt, de voice van de commandant, het aftikken van de klok geluid etc. etc.
bedankt dat je dit wilt doen..echt tofdynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:16:
Vae Victus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:33:
Denk wel dat je de enige bent. Ik heb er in ieder geval geen last van. Welke mods heb je draaien?

Bull**** hij is niet de enige, ik had het ook ligt gewoon aan een oude mod waarschijnlijk locastan de je even moet updaten.
kuwerti schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:10:
Hallo,
Oke okeee zal het uitleggen..... eerst je orginele audiofolder en scriptfolder uit de res map copieeren naar je buroblad. Dan de folders uit de soundmodfolder daaroverheen en dat geheel weer even knippen plakken naar de res_modsfolder.
het beste is om de orginele scriptsfolder op je buroblad even leeg te halen op de map na die ook in de soundmodsfolder zit maar dat hoeft niet.
[ Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 21-06-2013 18:31 ]
Heb jij deze mod in gebruik?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:17:
Zoja, moet je hem effe opnieuw downloaden en installeren. Hij heeft hem namelijk ge-update, ik had eerst ook dit probleem nu verholpen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Bedankt, is wat de 'manual' al aan het zoeken, maar kwam dit niet zo snel tegen. Ik ga het proberen. thx!ShockWave schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:17:
[...]
Bull**** hij is niet de enige, ik had het ook ligt gewoon aan een oude mod waarschijnlijk locastan de je even moet updaten.
[...]
[afbeelding]
Oke okeee zal het uitleggen..... eerst je orginele audiofolder en scriptfolder uit de res map copieeren naar je buroblad. Dan de folders uit de modfolder daaroverheen en dat geheel weer even knippen plakken naar de res_modsfolder.
Er zit een textbestand bij bijna elke mod geleverd met uitleg wat te doen, dat is meestal het eerste wat je leest als je een mod hebt binnengehaald of even op de site kijken waar de mod vandaankomt.
Laat maar was nog vroeg....
[ Voor 92% gewijzigd door ShockWave op 21-06-2013 20:39 ]
Gunsounds zijn zeker aan te raden, vooral nu WG het geluid beter gemaakt heeft.... Wat wel een nadeel is dat allebei de mods vrij luid zijn, waardoor je de normale crewopmerkingen slecht hoort.
Dat is toch slechts spelen met de sliders bij de ingame geluidsinstellingen?VasZaitsev schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:01:
Gunsounds zijn zeker aan te raden, vooral nu WG het geluid beter gemaakt heeft.... Wat wel een nadeel is dat allebei de mods vrij luid zijn, waardoor je de normale crewopmerkingen slecht hoort.
Yep, vanmiddag erin gezet!dynosu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:01:
[...]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik had afgeopen week in de update op mijn Channel gezet van wel maar ik ben pas laat thuis vanavond met weinig slaap in de afgelopen dagen dus iik kan het je helaas niet garanderen 
Morgenavond zal ik sowieso niet kunnen streamen maar volgend weekend zeker weer tijd!
Morgenavond zal ik sowieso niet kunnen streamen maar volgend weekend zeker weer tijd!
* JeroenNietDoen is superblij
We hebben met 17000 victory points stage 1 afgesloten
CSA making promises etc, ok ok...
CSA potentially ending 8th place, looking good for them...
CSA backstabbing D_TCH, getting their 15K VP province stolen by D_TCH and thus CSA ending 20th place, PRICELESS!

CSA making promises etc, ok ok...
CSA potentially ending 8th place, looking good for them...
CSA backstabbing D_TCH, getting their 15K VP province stolen by D_TCH and thus CSA ending 20th place, PRICELESS!

[ Voor 54% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2013 22:24 ]
achja, was leuk geweest, maar heb zelf ook nog altijd genoeg te doen
Word tijd dat ik eens m'n eerste T8 ga halen, wss T32/IS-3
Maar heb er zoveel andere nog bij, dus speel meestal gewoon waar ik zin in heb
Netjes @D_TCH! 50ste plaats ziet ik, netjes.
Nice!Kaap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:49:
* psychoclown is superblij
bal130 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:50:
achja, was leuk geweest, maar heb zelf ook nog altijd genoeg te doen![]()
Zowel de T32 als IS3 zijn prima tier 8 tanks en de voorloper van beide tanks speelt ook erg fijn!
Hell yeah bitches
M60 --> Binnen
Blood and Guts medal --> Binnen
In de eerste stage geen enkele battle verloren of gelijk gespeeld

M60 --> Binnen

Blood and Guts medal --> Binnen

In de eerste stage geen enkele battle verloren of gelijk gespeeld

[ Voor 22% gewijzigd door wontcachme op 21-06-2013 22:08 ]
Ik heb al subscribed op je yt channel, en al meer als helft gekeken denk ik zopsychoclown schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 22:06:
[...]
Nice!
[...]
Ik heb nog wel een replay van de T29 met commentary in de aanbieding (zal ik later even posten) enkel jammer dat ik daar geen after battle screenshots van had. Goede pot in een tier 8 match zonder arty!
Zowel de T32 als IS3 zijn prima tier 8 tanks en de voorloper van beide tanks speelt ook erg fijn!
Ook hoe je afentoe met die T-34-85 speelt 0.0
Begin nu trouwens ook langzaam door te krijgen
Als je de T-34-85 leuk vindt is de Type 58 ook een aanrader 
De T-43 vind ik overigens een best wel leuke tank, kun je flink wat ravage mee uithalen!
De T-43 vind ik overigens een best wel leuke tank, kun je flink wat ravage mee uithalen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)