Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Bedoel je bijvoorbeeld dat Iron cross links naast de crewmember?Jip99 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:09:
ik vroeg me af he.. soms zie je bij een crew medailles, hoe komen mensen daar aan? kan je die alleen winnen in clan wars? of ook gewoon met solo..
Dat is een mod, elk land heeft wat anders.
Ga je in rang omhoog dan veranderd ook de aanduiding rechts van de naam al naar gelang hij klimt in rang.
Als je in de personal file van een crewmember kijkt dan zie je wel achievements die hij heeft gehaald, denk dan aan sniper, steel wall etc.
Link naar modpack waarin ook je ingame shell- en consumables er mooier uitzien, res_mods map gewoon in je world of tanks hoofdmap zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 17-07-2013 20:48 ]
Murovanka woensdag 17 juli 2013 20:46:37
AMX 50 Foch (155) Exp:: 3.942 (x2) + Credits83.958
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Sniper, Cool-Headed, Mastery Badge: "Ace Tanker"
9.7k dmg lol
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dat klopt aanvraag is al ingediend, stond al op de planning alleen is door privé omstandigheden van mij blijven liggen....Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:45:
[...]
Overzichtje waar GOT gewoon niet tussen staat
Is er trouwens al iets bekend over een mogelijke release datum van 8.7?
Ja, wij moeten nog vechten voor de M60.... alles of niets.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zojuist in t4/5/6 potje in z'n Excelsior afgeschoten door m'n dochter (winrate 44%) in een AMX40
Oslik blyat! Oslik!

Ook de 105mm op de hetzer gezet, volproppen met HE, camonet, tank gun rammer erop en een wereld van verschil. eerste potje (was ook meteen beste potje helaas

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
GoT heeft mede door de laatste perikelen al zijn bestaansrecht verloren, Heb er spijt van dat ik de boel niet gedisband heb toen het nog kon ..
Verwijderd
Als je de derp-gun er op hebt, rij naar een plek waarvan je weet dat ze daar het hoekie om komen kijken, zorg ervoor dat je niet van meerdere kanten benaderd wordt en knallen maar!Bokkie schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 07:55:
Over excelsior gesproke, gisteren met 3 man in een platoon met dat ding erg veel lol gehad
Ook de 105mm op de hetzer gezet, volproppen met HE, camonet, tank gun rammer erop en een wereld van verschil. eerste potje (was ook meteen beste potje helaas) meteen top gun, reaper en 1st class badge met 6 kills
Maar in deze setup kan ik wel wennen aan de hetzer denk ik
Alleen jammer dat je maar 20 rounds hebt,
Ga niet teveel lopen snipen, is erg lastig met de derp op lagere tiers want derp is minder nauwkeurig en in lagere tiers wordt er veel meer rondgecrosst als een kip zonder kop.
Heb 'm ook een tijdje gehad om te trollen, maar voelde me toch teveel een seaclubber want het is niet normaal hoeveel je afschoot en hoe vaak je tóch die bijna verloren match naar je hand kon zetten. Ik schoot bijna alleen premium en draaide gewoon winst.....
Was wel voor de laatste patch (premium ammo nerf)
ik probeerde gisteren de amx 13 75 te dubbelen maar soms willen tanks gewoon echt niet! had 7 losses op een rij..
ik merk wel dat de t71 echt wel een stuk betere\leukere tank is dan de amx 1375, misschien dat de 90 er meer bij in de buurt komt?
en er bestaat ook een 13 105 trouwens, die heeft ook in het Nederlandse leger dienst gedaan
van mij mogen de de lorraine 40t vervangen door een 13 105.. en dan zelfde kanon van de batchat(dat zou de lijn historisch ook compleet maken).. maar dan rond de 220 pen en 290 dmg..
[ Voor 3% gewijzigd door Jip99 op 18-07-2013 09:59 ]
Vooral die tiger 2 die mij meermalen uitmaakt voor hacker. Dan moet hij maar niet de zijkant van zijn turret laten zien..
Vanavond de tracks erop en dan is ie full ops.
ah kijk vandaar dat ik er niks over kon vindenShockWave schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:39:
[...]
Bedoel je bijvoorbeeld dat Iron cross links naast de crewmember?
Dat is een mod, elk land heeft wat anders.
Ga je in rang omhoog dan veranderd ook de aanduiding rechts van de naam al naar gelang hij klimt in rang.
Als je in de personal file van een crewmember kijkt dan zie je wel achievements die hij heeft gehaald, denk dan aan sniper, steel wall etc.
Link naar modpack waarin ook je ingame shell- en consumables er mooier uitzien, res_mods map gewoon in je world of tanks hoofdmap zetten.
[afbeelding]
T69 is over het algmeen gezien wel een aardig apparaat. Pen is soms wel lacking, zeker tegen tier 8 of 9 heavies frontal. Je bent toch wel snel genoodzaakt om heats te schieten. Eigenlijk de vervelendste tegenstander voor een T69 is een front of side van een IS3, front is met AP lastig te doen en met HEAT dan wel weer goed, side is met HEAT niet te doen en met AP weer een stuk beter.dynosu schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:16:
Gisteren de top engine op mijn T69 gezet, blijf het een heerlijk tankje vinden.
Vanavond de tracks erop en dan is ie full ops.
Je merkt gewoon echt dat HEAT een flinke nerf heeft gehad Al had ik laatst ook wel iets merkwaardigs, misschien iemand hier een rede voor?
Ik schoot met mijn T110E5 2x op de LFP van een E4 met HEAT shells. 2x bounce ik hem daar.( hij roept that one bounced etc )
Kijk ik in mijn after battle statics heb ik geen schots gebounced maar ik had ook geen penetrations op die E4. Ik had slechts 1x zijn track geraakt ( echter was dat een shell in zijn zijkant die werd opgegeten )
Op een of andere manier zijn die 2 shells gewoon in rook opgegaan. Terwijl dat in mijn ogen gewoon 2x een certain pen + damage moesten zijn. Afstand was zo dichtbij dat de shells niet in de tracks etc kwamen ik zag de inslag gewoon op zijn LFP komen.
Verwijderd
Ik heb 'm nog. speel er alleen niet heel veel mee. Doe 't er wel aardig mee, maar ik vind de T71 leuker omdat ie wat wendbaarder en sneller is. Vind ik toch leuker.Jip99 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:54:
hey ed, lukt de amx 13 90 al een beetje? of heb je hm alweer verkocht?..
ik probeerde gisteren de amx 13 75 te dubbelen maar soms willen tanks gewoon echt niet! had 7 losses op een rij..
ik merk wel dat de t71 echt wel een stuk betere\leukere tank is dan de amx 1375, misschien dat de 90 er meer bij in de buurt komt?
Ben meer met T30 en T54 aan 't grinden naar Tier X. T30 zijn mijn eigen stats "above average", maar heb te vaak schijtteams. Er heerst een vloek op dat ding, zit met een winrate van circa 40%. En als je 'm veel speelt, gaat je overall winrate ook amloog
Nadat ik zijn opvolger op de testserver gespeeld heb, heb ik de T50-2 maar alvast verkocht. Erg jammer want ik vond 'm ook leuk. Crew gaat straks naar de T62A.perpixel schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:57:
Gisteren weer eens mijn t-50-2 gepakt. 1 potje gespeeld bijna 2k damage gedaan en 3 of 4 kills. Ik snap dat deze tank daar niet voor bedoeld is, maar het was wel leuk.
Ik merk wel dat samen met de paintball mod (pen's worden rood en bounce/rico's worden groen) dat de tekst die gezegd word, zoals 'that one bounced' niet klopt met wat ik dan zie. Ik zie dan duidelijk een gat zitten en bijbehorende rode kleur.jantje 2 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Ik schoot met mijn T110E5 2x op de LFP van een E4 met HEAT shells. 2x bounce ik hem daar.( hij roept that one bounced etc )
Kijk ik in mijn after battle statics heb ik geen schots gebounced maar ik had ook geen penetrations op die E4. Ik had slechts 1x zijn track geraakt ( echter was dat een shell in zijn zijkant die werd opgegeten )
Op een of andere manier zijn die 2 shells gewoon in rook opgegaan. Terwijl dat in mijn ogen gewoon 2x een certain pen + damage moesten zijn. Afstand was zo dichtbij dat de shells niet in de tracks etc kwamen ik zag de inslag gewoon op zijn LFP komen.
Nu kan dat natuurlijk in mijn geval door de mod komen maar deze vervangt toch alleen de "plaatjes/damage stickers" van penetrations en bounce's? Dan zou je denken dat deze accuraat zijn?
(Deze)
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Bedoel je daarmee ook GoT2? Ik ben nog maar een paar maanden 'lid' en heb ook weinig van de perikelen meegekregen, maar ik ben erg blij met GoT2 omdat het me de kans geeft om op een leuke manier meer ervaring te krijgen in WoT door tips en tricks van Nederlandse mede-tankers en natuuurlijk platoons/cw's/tc's/etc.Ashrah schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:19:
[...]
GoT heeft mede door de laatste perikelen al zijn bestaansrecht verloren, Heb er spijt van dat ik de boel niet gedisband heb toen het nog kon ..
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik hoor dit te veel spelers roepen altijd, maar ik vind dat het een gevalletje L2P is. Medium versus heavy head on = you're doing it wrong.jantje 2 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:09:
[...]
T69 is over het algmeen gezien wel een aardig apparaat. Pen is soms wel lacking, zeker tegen tier 8 of 9 heavies frontal. Je bent toch wel snel genoodzaakt om heats te schieten.
precies, die 170 pen die AP heeft is prima voor opzij en achter.. en ook wel weakspots maar daar moet je niet vanuit gaan..Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:16:
[...]
Ik hoor dit te veel spelers roepen altijd, maar ik vind dat het een gevalletje L2P is. Medium versus heavy head on = you're doing it wrong.
ik schiet dus ook bijna niet met heat.. ik heb maar 1 clip bij me.
idd, meeste T8 mediums hebben te weinig pen voor heavy/td frontal.Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:16:
[...]
Ik hoor dit te veel spelers roepen altijd, maar ik vind dat het een gevalletje L2P is. Medium versus heavy head on = you're doing it wrong.
Heb zelf ook geen perikelen gemerkt in GOT, maar zie wel een hoop bekende spelers niet meer.atticus182 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:15:
[...]
Bedoel je daarmee ook GoT2? Ik ben nog maar een paar maanden 'lid' en heb ook weinig van de perikelen meegekregen, maar ik ben erg blij met GoT2 omdat het me de kans geeft om op een leuke manier meer ervaring te krijgen in WoT door tips en tricks van Nederlandse mede-tankers en natuuurlijk platoons/cw's/tc's/etc.
Maar ik zit ook niet op vent of in CW.
Het gaat om GoT1/overkoepelend
Defiler dat jij niets merkt is idd omdat je nie5 op forum/ts zit.
[ Voor 42% gewijzigd door Ashrah op 18-07-2013 13:40 ]
Verwijderd
Als je dermate weinig met een clan doet waarom zit je er dan eigenlijk in ?defiler1974 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:29:
Heb zelf ook geen perikelen gemerkt in GOT, maar zie wel een hoop bekende spelers niet meer.
Maar ik zit ook niet op vent of in CW.
Verwijderd
Deden ze dat wel eens, hadden ze ook wel geweten wat er speelde
Anders zie ik snel weer een mod-break en een tranendal langs komen.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Ik heb een tijdje meegedaan met de CW, maar dat werd veel te laat in de avonduren.Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:39:
[...]
Als je dermate weinig met een clan doet waarom zit je er dan eigenlijk in ?
Leuk om te doen, maar om tot 12 ur s'nachts te spelen red ik niet met mijn baan.
Sindsdien ben ik een beetje blijven hangen, ga misschien weer wat platooning doen. Maar ze mogen me zo kicken wat mij betreft, dat heb ik ook aangegeven op het forum.
Blijkbaar hebben ze het druk met andere dingen.
Ik zag dat je clanloos bent, ga je GOT3 oprichten?perpixel schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:58:
okee nu is het klaar met de woord grapjes, tog? dat deze grappig blijven lijkt me stug
Laat ik zo zeggen, mijn stats op de T69 zijn aardig aan de bovenkant van de server( ik kom net niet bij de full heat t69 players qua stats ) Heb zelf 24 AP 16 heats bij. Het gevalletje L2P is niet echt van toepassing. Ik kan goed uit de voeten met de T69 maar je kan mij niet wijs maken dat jij NOOIT head on op een heavy staat. Je probeert dit altijd te vermijden maar soms moet je wel een break through forceren of als je last men standing bent.Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:16:
[...]
Daarnaast is 173 pen soms ook te weinig voor sides, magical IS3 sides eten soms shells bij het leven, de KV4 side of zijkant turret hoef je geen eens te proberen( als die lichtelijke angle heeft ) E75 zijkant met lichtelijke angle zelde probleem.
En als je daarbij nog de troll bounces heb op KV1-S en M6 en zulke tanks is je 4 clip met 240 lichtelijk underperforming.
Don't get me wrong T69 is redelijk goed balanced, in goede handen is het een beest. Maar voor veel mensen is de AP pen waarschijnlijk niet voldoende om er voor een tier 8 med goed mee te spelen.
Ik zie clans als een inperking van mijn kwaliteiten. Verder zou het ook niet leuk zijn voor andere clans als een clan met maar 1 member constant heel europa bezet houdt.Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:16:
[...]
Ik zag dat je clanloos bent, ga je GOT3 oprichten?
Verder wordt mijn aanwezigheid door zoveel mensen als grandioos ervaren dat ik me niet kan laten beperken door iets als een clan.
Ik zeg niet dat dat nooit voorkomt, maar zeg wel dat het gros van de autoloader medium spelers denken dat het een peek-a-boo-sniper is en dus onterecht klagen omdat ze niet door de voorkant van een heavy heenkomen.jantje 2 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:23:
[...]
Laat ik zo zeggen, mijn stats op de T69 zijn aardig aan de bovenkant van de server( ik kom net niet bij de full heat t69 players qua stats ) Heb zelf 24 AP 16 heats bij. Het gevalletje L2P is niet echt van toepassing. Ik kan goed uit de voeten met de T69 maar je kan mij niet wijs maken dat jij NOOIT head on op een heavy staat. Je probeert dit altijd te vermijden maar soms moet je wel een break through forceren of als je last men standing bent.
Heeft zover ik weet in 8.6 echt spaced armor gekregen.jantje 2 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:23:
[...]
magical IS3 sides eten soms shells bij het leven
Als hij goed balanced is, en in goede handen een beest, maar voor veel mensen de AP niet voldoende, zegt toch juist genoeg over het gros van de autoloader medium spelersjantje 2 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:23:
[...]
Don't get me wrong T69 is redelijk goed balanced, in goede handen is het een beest. Maar voor veel mensen is de AP pen waarschijnlijk niet voldoende om er voor een tier 8 med goed mee te spelen.
People as things, that’s where it starts.
Jawel, alleen voorheen zelden last van. Daar is afgelopen patch iets aan aangepast.VasZaitsev schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:34:
IS-3 heeft al tijden spaced armor daar, erg fijn.
Over het algemeen is dit niet genoeg om een tank te clippen in tier 8. Wat betekent dat je het een stuk tactischer moet aanpakken dan een 50/100 of 1390 bijvoorbeeld ( 2 extra shells )
Het voordeel is dan wel weer de snelle reload waardoor je langer op een kant kan blijven om side shots te nemen. Helaas biedt niet elke map in het begin de juiste posities en ben je genoodzaakt wat achter te hangen om te vlammen halverwege de game. De batchat bijvoorbeeld is een stuk makkelijker te spelen.
Armor vind ik persoonlijk wel tegenvallen, had het gevoel gehad meer shots te bouncen echter ben je frontal( overal ) te raken voor 144+ pen guns. Op die ene troll T69 na die ik 9x in verschillende angles bouncedte haha.
EDIT: @ kaap, jij weet net zo goed als ik hoe de gemiddelde playerbase eruit ziet;) dus het zegt inderdaad iets over de meeste medium spelers, en dan niet zo zeer alleen de autoloader spelers.
@Vasa uiteraard maar waar je mikt betekent nog niet gelijk dat je kogel daar aankomt, wat er vaak toe leidt dat die IS3 elke shell op eet( vooral heats vind die lekker ) echter is dat ook door de change in mechanics.
[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 18-07-2013 14:42 ]
Deze mod heeft niks met de uitspraak te maken, sinds de laatste patch zit er een bug in.thijsco19 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:33:
[...]
Ik merk wel dat samen met de paintball mod (pen's worden rood en bounce/rico's worden groen) dat de tekst die gezegd word, zoals 'that one bounced' niet klopt met wat ik dan zie. Ik zie dan duidelijk een gat zitten en bijbehorende rode kleur.
Nu kan dat natuurlijk in mijn geval door de mod komen maar deze vervangt toch alleen de "plaatjes/damage stickers" van penetrations en bounce's? Dan zou je denken dat deze accuraat zijn?
(Deze)
Schiet je tracks eraf dan hoor je "that 1 bounced" en soms hoor je ook "they dinged us" terwijl je toch echt op hun schoot en zij niet op jou.
Consumables en shellsthijsco19 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:22:
ShockWave, heb je ook een linkje naar plaatjes van die mod?

Equipment

Uiteraard zie je de icoontjes dus ook onder je scherm tijdens spelen.
Link naar modpack
Weet niet meer waar hij vandaan komt heb hem ooit eens ergens uit een megamodpack geript..
[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 18-07-2013 16:42 ]
[...]
Deze mod heeft niks met de uitspraak te maken, sinds de laatste patch zit er een bug in.
Schiet je tracks eraf dan hoor je "that 1 bounced" en soms hoor je ook "they dinged us" terwijl je toch echt op hun schoot en zij niet op jou.
[quote]
Eigenlijk klopt dit wel al klinkt het heel vervelend, Je schiet namelijk de track eraf echter gaat de shell niet door het armor daaronder door wat leidt tot een bounce ( ik vind het ook heel onlogisch , maak er gewoon van we've tracked them! )
en they dinged us is ook een goede uitspraak( alleen weer krom ) het betekent dat zij ( vijandelijk tank ) jou shell hebben gebounced. Eerst zeiden ze we have dinged them, wat eigenlijk betekent dat jij een shell van hun bouncedte.
Maar wat mij betreft veranderen ze alles weer want dit is vervelend, zeker op afstand weet je niet of je iemand heb getracked of dat je echt geboucned hebt.
http://ftr.wot-news.com/2013/07/18/8-7-goes-live-on/
Kan je die replay een keer naar me doorsturen?
Hopen dat het morgen weer beter gaat, geen zin om een tank te grinden en dan mijn xp bij elkaar moet krijgen door alleen maar losses..
Klopt dat is het ook, kom gerust wat vaker op teamspeak en platoon met ons mee.atticus182 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:15:
[...]
Bedoel je daarmee ook GoT2? Ik ben nog maar een paar maanden 'lid' en heb ook weinig van de perikelen meegekregen, maar ik ben erg blij met GoT2 omdat het me de kans geeft om op een leuke manier meer ervaring te krijgen in WoT door tips en tricks van Nederlandse mede-tankers en natuuurlijk platoons/cw's/tc's/etc.
Ik had juist na een slechte week de afgelopen 2 dagen eens een keer mazzel met de teamswsLy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:33:
Pfff wat een drama dag in World of Tanks, zo heerlijk als het gisteren en eergisteren ging, zo klote gaat het vandaag... Teams waren klote, gigantisch veel bounces op zwak unangled armor en shells die vaag doen... volledig gefocust zijn en dan slaat je shell 10 meter voor je in de grond in? Nee ik was niet aan het bewegen, ik stond gewoon volledig stil op vlak terrein...
Hopen dat het morgen weer beter gaat, geen zin om een tank te grinden en dan mijn xp bij elkaar moet krijgen door alleen maar losses..
Heb wel een bak met dmg gedaan de afgelopen 2 dagen zeg, zit mede daardoor op een WN7 van 1816 de afgelopen 7 dagen. Zo hoog heb ik nog nooit gescoord. Zal wel komen door die paar > 3K dmg battles met Tiger, Jagdpanther en BP.
Gisteren met de BP een monster pot gehad: 3,5K dmg. Dat is voor de BP echt heel veel, aangezien de gun maar max 180 dmg ofzo per schot doet. Enige minpunt aan die pot is dat we hem wel verloren, rest van het team was, afgezien van een Jagdpanther die mij goed aan het helpen was, hard aan het falen. Maar ja, dat soort matches verliezen vind ik niet zo erg, het ging ZO lekker dat je er toch voldoening uit haalt. Ik heb het al vaker gezegd, maar de BP als toptier tank is echt goddelijk
De 183 blijft de baas. Wat een geweldenaar. Tier 10's die je wegschiet alsof ze niks zijn, spelers in een t8 een wtf moment geven als ze lekker aan het spelen zijn met full health en opeens dood zijn omdat ze een shell op hun kop hebben gekregen......
Hoe zou CW eruit zien met 15 van zulke tanks?
Verder veel credits verdiend door combi type59, JT8.8 en su122-44

Jullie clan nadat je had verloren gisteren van PTS:BramSd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:05:
Onze clan nadat we PTS hadden verslagen:
[afbeelding]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Geen flauw idee, was niet online gisterenBramSd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:24:
Nee, dat was een technical defeat. Er is een NAP met ze (en met jullie ook trouwens) gesloten. Als ik het goed begrijp blijven zij en EFE-X uit Spanje weg, houdt PTS Balearic Islands en gaat EFE niet verder Italie in. Ik kan me in de details vergissen, maar het komt erop neer dat we nu een M60 kunnen halen zonder de hele tijd PTS van ons af te moeten slaan.
Maar dit begint wel saai te worden. Er wordt ons telkens verweten dat we niet vechten en zodra we vechten wil iedereen om ons heen een nap
Daarnaast zitten we nu zo dicht tegen het einde van de campaign aan dat we beter geen risico nemen.
Het voordeel dat jullie zouden hebben is dat wij nog nooit op die maps hebben gespeeld. Laatste keer dat ik lakeville speelde in CW was in 2011BramSd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:38:
Tja, dat komt omdat UNITED te sterk is. Als wij alleen PTS tegenover ons hadden gehad, dan waren we nooit akkoord gegaan met een NAP. Nu echter EFE-X op het punt staat Tangier in te duiken en EFE al in Italië zit, wordt het nogal lastig om overeind te blijven staan.
Daarnaast zitten we nu zo dicht tegen het einde van de campaign aan dat we beter geen risico nemen.
Maar de grootste roepers die gaan telkens weg. Tesla zat te bitchen en die gaan weg, RSop is aan het bitchen en die zitten zelf voor de 100ste keer te campen/nappen in rusland.
[ Voor 79% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2013 14:37 ]
You're welcomeDJ-Theo schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:24:
[...]
Ik heb de code gebruikt. Super bedankt! Nu kan ik eindelijk mee praten met collega's die het nergens anders over hebbenDie code helpt me mooi op weg! Nu maar eens verder verdiepen in het spel, dan kan ik vanavond aan de slag
Hoeveel shells had je ook alweer in dat ding 8?Bean77 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:22:
gisteren lekkere dag gehad. Alleen winrate bleef achter helaas. Ook in verloren potjes lekker gespeeld.
De 183 blijft de baas. Wat een geweldenaar. Tier 10's die je wegschiet alsof ze niks zijn, spelers in een t8 een wtf moment geven als ze lekker aan het spelen zijn met full health en opeens dood zijn omdat ze een shell op hun kop hebben gekregen......
Hoe zou CW eruit zien met 15 van zulke tanks?
Verder veel credits verdiend door combi type59, JT8.8 en su122-44
Ga je daar niet snel doorheen?
En schiet je alleen premium?
jij en user moeten ook overal gelijk weer opstaanBramSd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:05:
Onze clan nadat we PTS hadden verslagen:
[afbeelding]
Voor alle nappen etc. is het even volhouden, veel nappen hangen van stress aan elkaar. Daar gaat aan het einde nog wel actie in beleven.
Mijn clan staat ook al even op de kaart, maar het is hier kansloos landjes doorschuiven in de alliantie. Wow spannend is dat zeg. En dan worden er trainingsbattles georganiseerd. Je maakt ze kansloos af, maar je mag niet winnen

Als WG dit nog een keer gaat organiseren hoop ik wel dat ze maatregelen treffen om het allemaal wat spannender te maken dan dit.
Ik wil niet vervelend doen. Heb je een idee hoe dat te bereiken zou zijn?Bean77 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:09:
Als WG dit nog een keer gaat organiseren hoop ik wel dat ze maatregelen treffen om het allemaal wat spannender te maken dan dit.
WG krijgt genoeg gold om zelf personeel in te huren om dat te verzinnendramborleg schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:18:
[...]
Ik wil niet vervelend doen. Heb je een idee hoe dat te bereiken zou zijn?
En ik weet niet wat technisch mogelijk is.
Zou zoveel mogelijk het voorkomen van zekerheden zijn. Allianties kan je niet voorkomen, maar je kan wel het aantal VP per land beinvloeden. Misschien zou je dat random ofzo moeten maken.
Dat je na elke stage of 2 stages de kaart schoon veegt.
dat soort dingen.
Maar ik denk dat wanneer je die lui een dag samen in een hok stop dat er meer goede ideeen uit moeten komen. Je wil het toch spannender hebben dan dit?
Lees bij ons net op het forum dat we een aantal landen weg geven aan alliantie leden. We gaan wel een battle doen, maar we mogen niet winnen. En het is mandatory to join roepen ze dan

12 shells, reload van 25-30 seconde ongeveer.defiler1974 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:01:
[...]
Hoeveel shells had je ook alweer in dat ding 8?
Ga je daar niet snel doorheen?
En schiet je alleen premium?
Als je 100 defensive en 100 offensive chips zou hebben, dan zou het hele spel een stuk dynamischer worden. Dan kun je ook veel makkelijker zonder een alliance je broek ophouden. IDEAL had dan bijvoorbeeld prima Noord Afrika onveilig kunnen maken in de eerste stages, in plaats van de huidige situatie, waar we eigenlijk alleen verdedigd hebben.
Maar goed, bij een volgende campaign doe ik weer vrolijk mee.
- Double Crew experience for each battle
- Medal Hunt: Steel Wall: Bonus of 7000 additional credits.
- 30% Discount and 30% Income Bonus on the following vehicles: Churchill VII, Pz. Kpfw. VI Tiger, AT 8, Churchill Gun Carrier, AT 7,
- 80% Income Bonus for the following tanks: Hotchkiss H35, D1, AMX 38, Matilda, Valentine, D2, B1, BDR G1B, Churchill I, AT-1, Renault FT AC, Valentine AT, AT 2,
- Weekend Mission: In order to get a reward, the only thing you need to do is to destroy one of the mentioned tanks. For tier II-III tanks: 2,500 Credits. For tier IV-V tanks: 5,000 Credits. For tier VI-VII tanks: 10,000 Credits
Dus dat is wel een hele leuke special (ik had minder verwacht). Dubbele XP voor alle battles dus ik kan mijn grind van de T71 naar de T69 afmakenOh het is double crew xp
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Nice nice nice, ik wou namelijk net de Churchill Gun Carrier terugkopen. Het is trouwens double crew xp.atticus182 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:57:
Nieuwe Special is bekend! http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-lazy-weekend/
- Double Crew experience for each battle (!!!!!)
- 30% Discount and 30% Income Bonus on the following vehicles: Churchill VII, Pz. Kpfw. VI Tiger, AT 8, Churchill Gun Carrier, AT 7,
- 80% Income Bonus for the following tanks: Hotchkiss H35, D1, AMX 38, Matilda, Valentine, D2, B1, BDR G1B, Churchill I, AT-1, Renault FT AC, Valentine AT, AT 2,
- Weekend Mission: In order to get a reward, the only thing you need to do is to destroy one of the mentioned tanks. For tier II-III tanks: 2,500 Credits. For tier IV-V tanks: 5,000 Credits. For tier VI-VII tanks: 10,000 Credits
Dus dat is wel een hele leuke special (ik had minder verwacht). Dubbele XP voor alle battles dus ik kan mijn grind van de T71 naar de T69 afmaken, en daarnaast leuke credit bonusjes!
Shuttle st20g5
Verwijderd
Even opletten hé..........dubbele CREW xpatticus182 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:57:
Dus dat is wel een hele leuke special (ik had minder verwacht). Dubbele XP voor alle battles dus ik kan mijn grind van de T71 naar de T69 afmaken, en daarnaast leuke credit bonusjes!
Verwijderd
Hoe laag zijn uw verwachtingen dan wel niet? Ik heb zeker geen hoge verwachtingen bij WG EU, maar dan nog stellen ze mij vaak teleur. Hoe lang is het wel niet geleden dat er kortingen waren op equipment, premium shells, consumables,...atticus182 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:57:
Nieuwe Special is bekend! http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-lazy-weekend/
- Double Crew experience for each battle (!!!!!)
Verwijderd
link?WimHam schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:11:
Nog niet zo lang geleden want ik speel nog maar 2maanden op EU en heb ze al gehad behalve premshells en dat doen ze niet meer.
En hij is er nog trots op ook op de opmerking en de chatban die hij daarvoor kreeg

Verwijderd
En wat doet de clan er aan?wontcachme schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 01:11:
Soms vraag ik me wel eens af of er bij sommige mensen in mijn clan een steekje los zit. Vanavond heeft er iemand een chatban gekregen omdat die in een random een tank in de fik schoot en naar die speler een opmerking maakte met een vergelijking tussen de fikkende tank en gebeurtenissen in ww2 met een bepaalde bevolkingsgroep.
En hij is er nog trots op ook op de opmerking en de chatban die hij daarvoor kreeg![]()
![]()
Uiteraard zitten er altijd wel ergens wat rotte appels tussen, maar beleid van Clancouncil in deze zou voor mij bepalend zijn of ik bij zo'n clan wil horen.....
Dan kan die clan nog zo goed zijn, nog zoveel provinicies bezitten, nog zoveel goud opleveren, nog zoveel M60's opleveren.....hierin geen keihard beleid, zou ik exit zijn
Tot nu toe niks. Nu was het gisteravond laat dat hij het poste op het forum dat hij een chatban had, maar de leiders corrigeren eigenlijk nooit iemand om gedrag. Een deputy heeft alleen gepost "oh, nu heb je het gedaan :X". En dat is zelf een slappe zak dus die zal niet aanspreken erover.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:19:
[...]
En wat doet de clan er aan?
Uiteraard zitten er altijd wel ergens wat rotte appels tussen, maar beleid van Clancouncil in deze zou voor mij bepalend zijn of ik bij zo'n clan wil horen.....
Dan kan die clan nog zo goed zijn, nog zoveel provinicies bezitten, nog zoveel goud opleveren, nog zoveel M60's opleveren.....hierin geen keihard beleid, zou ik exit zijn
Lol. Ik kijk net in de forumchat en hij heeft op mij geantwoord of ik "butthurt" ben over een onschuldige opmerking

Mss moetie maar een mod aanmaken die alle neger vervangt door een vrouw...
Ik haat crewmembers met een middenstreep in hun haar... Ik heb er mee leren leven
Hehe dat laatste stuk met de MAUS is gewoon briljant
Ik heb allemaal donkere mensen in my us tanks gezetKaap schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:43:
Ik ken een nederlandse speler die uit zijn US tank crews de negers eruit haalden, die zouden namelijk lui zijn en dat gaat ten koste van de performance.
Shuttle st20g5
Vehicle: WZ-131
Experience received: 3,306 (x2)
Credits received: 33,553
Battle Achievements: Orlik's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
heerlijke pot gehad een jpe100 gesoloed maakt je dag weer goed

Nou en, hele wedstrijd om die M60 is zo fake als wat.User schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:44:
En ja hoor, bij de Russen krijgt de top 50 een M60, ze zullen ook eens een keer niet voorgetrokken worden...
De laatste game sloeg het echt. Als je met een Panther twee kills haalt van de totaal drie in jou team dat weet je het wel. Oh en het team waren "siema's"...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Wat zou je met D_TCH gedaan hebben als je de kans had gehad om met de Big Boys een alliantie te sluiten en je daarmee sowieso die M60 binnenhaalt?Kaap schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:24:
[...]
Nou en, hele wedstrijd om die M60 is zo fake als wat.
Oh, nou, sorry hoor.Kaap schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:24:
[...]
Nou en, hele wedstrijd om die M60 is zo fake als wat.
Zoals bij PRIDE hem krijgen van die 4 clans? No thanks... Daar wil je toch niet mee rondrijden als iedereen weet dat je gewoon 0,0 effort erin gestoken hebt. Lachertje van de matchVerwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:55:
[...]
Wat zou je met D_TCH gedaan hebben als je de kans had gehad om met de Big Boys een alliantie te sluiten en je daarmee sowieso die M60 binnenhaalt?
Wat denk je van FIRE dan, dat is helemaal idioot.Kaap schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:21:
[...]
Zoals bij PRIDE hem krijgen van die 4 clans? No thanks... Daar wil je toch niet mee rondrijden als iedereen weet dat je gewoon 0,0 effort erin gestoken hebt. Lachertje van de match

Operation human shield?Knowuse schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 13:31:
[...]
Ik heb allemaal donkere mensen in my us tanks gezet
Daar zijn de meeste bij EFE ook niet blij mee. Zij hebben geen zak hoeven doen.User schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:22:
[...]
Wat denk je van FIRE dan, dat is helemaal idioot.
Hadden ze daar ook niet veel meer spelers ? Want dan lijkt het me logisch om er meer uit te delen.User schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:44:
En ja hoor, bij de Russen krijgt de top 50 een M60, ze zullen ook eens een keer niet voorgetrokken worden...
[removed]
Wij hebben ook een klap meer spelers dan de US server, maar wij hebben allebei een top 30.redwing schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:43:
[...]
Hadden ze daar ook niet veel meer spelers ? Want dan lijkt het me logisch om er meer uit te delen.
Maak het dan 30/40/50 oid.
Ben ik het helemaal mee eens en zou ik ook logischer vindenUser schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:47:
[...]
Wij hebben ook een klap meer spelers dan de US server, maar wij hebben allebei een top 30.
Maak het dan 30/40/50 oid.
[removed]

Edit: oh ja, een van mijn briljante teamgenoten: http://www.noobmeter.com/player/eu/vojtavdfcz

[ Voor 21% gewijzigd door MrOleo op 20-07-2013 21:29 ]
erutangiS
Hij reed in zijn T34, maar heeft duidelijk geen idee wat de bedoeling is, mede gezien hoe lang het duurde voor hij dood was, +- 1 minuut. Het was 14 vs 15 voor de battle begon.
erutangiS
Hij zal wel slecht zijn daar niet van 80% van de wot spelers zit onder de 1200 rating dus dat is een grote poel maar om win rates te gaan quoten van een gast met nog geen 500 potjes vind ik ook nog wat.
erutangiS
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)