GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
D_TCH2wontcachme schreef op zondag 21 juli 2013 @ 00:19:
[...]
En geef toe, als er bij jou een D_TCH2 zou zijn en die staan naast je op de map zou je dit ook proberen
Speelde vanavond alleen tegen HHR, enkele members hadden nog battle nodig. Schieten ze me niet af, maar gaan cappen, maar ik had mijn clip al geleegd.
Morgen nog een keer, maar dan ga ik toch even die clip gebruiken om dikke decaps te pakken
Over die screenshot, staat 1 gast tussen zonder clantag
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-07-2013 01:06 ]
Misschien iets nog niet geupdate. Hij zit sinds 4 dagen in FIRE dus zat er net in toen dit wasKaap schreef op zondag 21 juli 2013 @ 01:03:
Over die screenshot, staat 1 gast tussen zonder clantag
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Gast zit al 2 maanden ons recruitmenttopic te negreppen, gebruikt ongeveer 7-10 alt accounts, maar deze is nieuw sinds vandaag en zeker de moeite waard
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nee joh, die vent van TFP bumpt juist vriendelijk ons topic. Gaat om die player die lurkt, onderin bij "Users reading this topic".Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:17:
*streept TFP weg als potentiële clan*
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-07-2013 15:08 ]
Dat is nog maar de vraag.TweakJerommeke schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:57:
Ben benieuwd of PTS ons nu met rust laatAls het goed is blijven we dan binnen de top30.
Er is een aantal clans die nog in de positie zitten het verschil in de laatste dagen te maken. In dat geval gaan jullie denk ik de top 30 uit zonder nieuw land.
Stom van F15, waarom jezelf zwakker maken zodat IDEAL "misschien" nog in top 30 komt. Zodoende kan het zijn dat zowel F15 als IDEAL geen M60 krijgen.TweakJerommeke schreef op zondag 21 juli 2013 @ 17:48:
We krijgen land van F15
Why zo te zien niet, en dat vind ik niet zo erg. Ze hebben zich niet echt van hun sympathiekste kant laten zien. Ik hoop dat ze mooi nr 31 worden
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
De hele top 31 t/m 40 maakt nog kans op de top 30 en werken daar dus ook aan terwijl F15 en IDEAL verder niets doen aan uitbreiding vanwege NAP's. F15 staat 21ste. Als zij provinces weg gaan geven zakken ze in victory points.TweakJerommeke schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:01:
Waarom is dat stom als we hun grenzen hebben beschermd de hele campaign?
Samen misschien geen M60 krijgen is, wat jij bedoelt, collegiaal, maar wel gewoon stom als F15 er nu gewoon goed voor staat.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-07-2013 19:50 ]
is morgen het einde van dit evenement trouwens? Zou mooi zijn ook. Wil wel weer wat actie zien
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
22ste is confirmed laatste speeldag. En dan eindelijk een einde aan het meest achterlijke event ooit in WoTBean77 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:50:
het is onnodig risico nemen voor F15 en daarom niet zo handig.
is morgen het einde van dit evenement trouwens? Zou mooi zijn ook. Wil wel weer wat actie zien

Zelfs al word ik niet compleet geraped en doe ik wel gewoon goede dmg
[ Voor 46% gewijzigd door Zeph op 21-07-2013 20:23 ]
Jawel, maar de volgende keer weet men wat men kan verwachten. Ik verwacht dus ook dat behoorlijk veel minder clans mee zullen doen.WimHam schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:22:
Ik ben bang dat er nog meer komen ze moeten nog 2 van die tier 10's uitdelen.
En wat zei ik, IDEAL 31ste en F15 27ste. GG als je nu NAP vast zit terwijl je directe concurrenten wel gewoon aan het matten zijn.Kaap schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:47:
[...]
De hele top 31 t/m 40 maakt nog kans op de top 30 en werken daar dus ook aan terwijl F15 en IDEAL verder niets doen aan uitbreiding vanwege NAP's. F15 staat 21ste. Als zij provinces weg gaan geven zakken ze in victory points.
Samen misschien geen M60 krijgen is, wat jij bedoelt, collegiaal, maar wel gewoon stom als F15 er nu gewoon goed voor staat.
Ik zie wel dat onze alliantie voor vandaag al wat aanvallen heeft gepland op WHy, maar weet niet of dit serieus is.
Anyway ik pak er wat popcorn bij vanavond. F15/Ideal en Why in dezelfde alliantie. Ben benieuwd of Ideal het accepteert dat Why 30ste wordt en zij niet. Zou DE verassing zijn van dit event als ze dat accepteren.
Misschien een late dolk in de rug bij Why door F15 en Ideal? Het is toch maar een gelegenheidsalliantie, dus wat kan je verwachten.....
Hmm ik pak er nog wat bier bij vanavond hehe
Het schijnt dat WHY aangegeven heeft dat zij wel willen droppen om de rest van de alliantie in de Top 30 te houden/krijgen. In hoeverre ze dat ook daadwerkelijk doen weet ik niet, het is wel WHY waar we het over hebben.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 07:40:
inderdaad. Verschil tussen Ideal en Why is minimaal, maar Why heeft inmiddels ook wat behoorlijk wat land.
Ik zie wel dat onze alliantie voor vandaag al wat aanvallen heeft gepland op WHy, maar weet niet of dit serieus is.
Anyway ik pak er wat popcorn bij vanavond. F15/Ideal en Why in dezelfde alliantie. Ben benieuwd of Ideal het accepteert dat Why 30ste wordt en zij niet. Zou DE verassing zijn van dit event als ze dat accepteren.
Misschien een late dolk in de rug bij Why door F15 en Ideal? Het is toch maar een gelegenheidsalliantie, dus wat kan je verwachten.....
Hmm ik pak er nog wat bier bij vanavond hehe

met why weet je nooit. En trouwens, Ideal/F15 hebben Why in het begin van dit event ook al eens aangevallen terwijl ze in de alliantie zaten. Omdat ze geen land wilde afstaan geloof ik.
Zou voor Why nu een mooie payback actie zijn om Ideal nu terug te pakken.
Dit is nog geen gelopen race. En ergens hoop ik dat het echte aanvallan van OSC en PXA op Why zijn.
Ik ga vanavond maar eens een mooi plaatsje uitzoeken

IDEAL heeft van de (nu 4) alliance partners veruit het meeste werk verricht door de landingprovincies in Spanje te verdedigen. Het ironische is simpelweg dat IDEAL begon met de alliance en echt voor de M60 wilde gaan en de andere clans meer voor de lol en het goud meededen. Nu staat IDEAL er echter het slechtste voor.
Maar Why was niet happy met een NAP met de gele alliantie. Redelijke discussie geweest met F15 en Ideal geweest daarover.
Maar Bram, wie gaat de tank niet krijgen? F15, Ideal of Why? Lijkt mij onmogelijk met dezelfde aantal landen dat ze het alle 3 gaan krijgen. Eigenlijk staat Why er het beste voor als ze nog landen van srsly krijgen.
Denk dat er vandaag aardig wat gerekend gaat worden bij deze clans
edit: en ik zie dat A-P en 2SBP nog flink wat ruimte kunnen pakken op deze laatste dag.
[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 22-07-2013 09:56 ]
De algemene opinie in IDEAL, F15 en SRSLY is dat WHY de t*ring kan krijgen.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:47:
dan zou het Why aanvallen voor het vormen van de alliantie zijn geweest, dat kan.
Maar Why was niet happy met een NAP met de gele alliantie. Redelijke discussie geweest met F15 en Ideal geweest daarover.
Maar Bram, wie gaat de tank niet krijgen? F15, Ideal of Why? Lijkt mij onmogelijk met dezelfde aantal landen dat ze het alle 3 gaan krijgen. Eigenlijk staat Why er het beste voor als ze nog landen van srsly krijgen.
Denk dat er vandaag aardig wat gerekend gaat worden bij deze clans
Voordat we in een alliantie met WHY zaten, hadden we een NAP met ze op voorwaarde dat ze ons een weg naar Frankrijk/Zwitserland gaven. Die doorgang stelden ze elke keer weer uit, en plots landde er een mattie van WHY in onze rug. Mja, dan hebben we wel door dat je graag Spanje wil veroveren, dus gingen we in de aanval. Toen kreeg WHY door dat we niet zo maar pubstompers waren maar ook CW konden doen. Toen was het ineens 'Please have mercy on WHY!'.
In Stage 3 was afgesproken dat ze 2-3 provincies zouden krijgen, en campen/verdedigen. Plots bezaten ze ineens 7(!) provincies door middel van clandestiene deals en NAPs. Ze hebben het zelfs geflikt om een provincie weg te geven die ze uberhaupt niet eens in bezit hadden! Toen waren de diplos behoorlijk over de zeik, maar om geen onrust te creëren hebben we besloten om ze niet aan te vallen, hoewel IDEAL, F15 en SRSLY eigenlijk allemaal vóór een aanval op WHY waren...
En verder, WHY heeft de gehele campaign een beetje lopen aanmodderen, maar ze hadden wel elke keer kritiek op anderen als die een keer een foutje maakten. Niet alleen hadden ze ladingen aan kritiek, ook wilden ze elke keer meer provincies van de alliantie omdat ze 'zo goed gepresteerd hadden' oid.
Ik snap trouwens niet dat WHY ontevreden was met de alliance met de yellows. Voor zover ik weet heeft IDEAL daar niet om gevraagd. Ik ben niet zeker van de officiële positie van IDEAL, maar de meeste leden die ik sprak vonden juist dat we ze moesten aanvallen.
Haha, ik weet denk ik wel over wie dit gaat. Ja het is inderdaad best wel triest dat dit op zo'n manier gedaan moet worden. Ik heb het één en ander hiervan vernomen. Ook gewoon nieuwe accounts aanmaken om lekker te blijven spammen.Kaap schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:33:
Onder het motto: You get haters when you're succesfull:
[afbeelding]
Gast zit al 2 maanden ons recruitmenttopic te negreppen, gebruikt ongeveer 7-10 alt accounts, maar deze is nieuw sinds vandaag en zeker de moeite waard
Ik kan niet begrijpen wat voor nut het heeft om iets te negreppen en allemaal omdat hij het gevoel heeft dat jullie "leden" kapen en dit unfair is en niet mag etc.
Wat zou er gebeuren als IDEAL vanavond van de landing provinces gekickt worden( zeg 2-3 stuks? ) heeft dat nog invloed voor het geheel? Misschien niet geheel redelijk maar de kans bestaat dat zoiets ook gebeurt
Met WG weet je maar nooit.perpixel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:08:
Landingen staan uit atm dus die kans lijkt me vrij klein.
Wat ik begrepen heb van diplomaten is dat Why geen NAP wilde met de gelen. Zij vonden dat ze de hele gele alliantie wel konden oprollen. Het is F15 en Ideal die Why hebben overtuigd van de NAP en ze eigenlijk in deze NAP hebben gedwongen. F15 en Ideal waren ook verbaasd/geirriteerd over de houding van Why. Ik ben hier redelijk zeker in.BramSd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:01:
Ik snap trouwens niet dat WHY ontevreden was met de alliance met de yellows. Voor zover ik weet heeft IDEAL daar niet om gevraagd. Ik ben niet zeker van de officiële positie van IDEAL, maar de meeste leden die ik sprak vonden juist dat we ze moesten aanvallen.
Vanwege het arrogante gedrag dat Why de gelen wel even zou oprollen hebben de gelen een bloedhekel aan Why gekregen. Het liefst waren de gelen vol over Why gegaan, en dat weet ik heel zeker, maar de deal en de goede verstandhouding met F15 en Ideal hebben voor deze NAP gezorgd.
ach beetje spanning is ook wel leuk in een overall bloedsaai event
Zie mijn uitleg hier een paar posts boven.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:14:
F15 en Ideal waren ook verbaasd/geirriteerd over de houding van Why. Ik ben hier redelijk zeker in.
blonT haha (ik dan)
vanuit 2 verschillende bronnen dus.
Moet wel toegeven dat Why een aantal goede battles tegen ons heeft gespeeld met tier 6 en tier 7. Wist niet dat dat zoveel vertrouwen gaf
Trouwens, de mening van een heel aantal leden/FCs in IDEAL was dat we de geeltjes gewoon moesten aanvallen.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:19:
[...]
blonT haha (ik dan)
vanuit 2 verschillende bronnen dus.
Moet wel toegeven dat Why een aantal goede battles tegen ons heeft gespeeld met tier 6 en tier 7. Wist niet dat dat zoveel vertrouwen gaf
Haha inderdaad, nog niet helemaal wakker landingen zijn al een paar dagen uit:D.perpixel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:08:
Landingen staan uit atm dus die kans lijkt me vrij klein.
Dat gaat dan nog een spannend avondje worden zo te horen. Ben benieuwd hoe het er vanavond uit gaan zien.
Werk levert al genoeg stress op, dit soort dingen zou ik er écht niet bij kunnen hebben
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Wat een heel politiek gedoe voor een game (is mijn eigen mening en kan perfect snappen dat andere mensen dat totaal anders bekijken dus flame is niet nodig :-))
tis een beetje krap idd met alle clans daar. Heeft mij wel wat verbaasd dat na de NAP we niet noordelijker aan de slag zijn gegaan. Daar lag destijds nog ruimte.User schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:46:
Bean, ik had er verder geen problemen mee dat we de gelen de handen geschud hebben, maar wat mij betreft hadden we dat wat verder noordelijk moeten doen.
Maar snap niet dat ideal niet richting Hard5 is gegaan in Afrika. Genoeg mogelijkheden ook wat geleden.
Daar zit echt achterlijk weinig VP. Niemand zag daar echt nut in.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:43:
[...]
tis een beetje krap idd met alle clans daar. Heeft mij wel wat verbaasd dat na de NAP we niet noordelijker aan de slag zijn gegaan. Daar lag destijds nog ruimte.
Maar snap niet dat ideal niet richting Hard5 is gegaan in Afrika. Genoeg mogelijkheden ook wat geleden.
daar heb je ook gelijk in eigenlijk. Dan is de gelen aanvallen, of why opruimen een betere keuze geweestUser schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:46:
[...]
Daar zit echt achterlijk weinig VP. Niemand zag daar echt nut in.
We zien het vanavond.
We hadden in de vorige stage WHY moeten opruimen. Praktisch iedereen was voor, maar WHY begon te huilen en kregen onze diplos medelijden.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:53:
[...]
daar heb je ook gelijk in eigenlijk. Dan is de gelen aanvallen, of why opruimen een betere keuze geweest
We zien het vanavond.
Ik had idd een beetje hetzelfde, het zegt me ook allemaal vrij weinig al die termenatticus182 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:31:
Pfoeh, na het lezen van bovenstaande stukjes ben ik blij dat ik WoT gewoon casual speel, gewoon wanneer ik het wil en op mijn manier
Werk levert al genoeg stress op, dit soort dingen zou ik er écht niet bij kunnen hebben
Vanavond wordt het in ieder geval:

Met de ruimte van why en seriously hadden F15 en jullie heel zuid-frankrijk, noord- en midden Italie in handen. tsja dan hadden jullie dik in de top 15 gestaan beide.User schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:55:
[...]
We hadden in de vorige stage WHY moeten opruimen. Praktisch iedereen was voor, maar WHY begon te huilen en kregen onze diplos medelijden.
SRSLY hebben wij geen problemen mee op zich. Onder andere omdat ze zo ver weg zitten.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:03:
[...]
Met de ruimte van why en seriously hadden F15 en jullie heel zuid-frankrijk, noord- en midden Italie in handen. tsja dan hadden jullie dik in de top 15 gestaan beide.
Maar SRSLY heeft ook redelijk de pest aan WHY op dit moment. SRSLY had een afgesneden provincie zonder chips en die werd bewaakt door WHY. Dus heeft WHY maar een deeltje met de vijand gemaakt voor een NAP, en hebben ze de provincie van SRSLY maar weggegeven...
maar goed, andere waarden en normen daar denk ik.
Na dit event ben ik benieuwd wie met why gaat samenwerkend dan.
WHY heeft een andere commander nu Espp in D_TCH zit. En om het een beetje zacht uit te drukken, de nieuwe commander is een beetje 'raar'.Bean77 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:09:
op zich raar. why en srsly zijn al een hele poos samen. Snap niet dat je daar zo mee omgaat.
maar goed, andere waarden en normen daar denk ik.
Na dit event ben ik benieuwd wie met why gaat samenwerkend dan.
ben benieuwd. WHY zal zich wel richten op Spanje zoals ze dat altijd doen. Dus kan genoeg voor andere clans om alles recht te zetten.
Moet wel zeggen dat ze een goede 1e cw team op poten kunnen zetten. Hun probleem is dat ze soms moeite hebben met een 2e team en dat een 3e team al niet haalbaar is. Als je ze massaal aanvalt zijn ze zo weg vermoed ik.
Als jullie nu nog over helden gevechten waarbij je de overwinning vlak voor het einde wegsleept praat, dan is het tenminste nog spannend.
Maar goed, ik begrijp ook wel dat de prijs van een M60 iets is dat je koste wat kost wilt krijgen, en dan desnoods met politiek geleuter.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Anders post je toch de battle results van een tier 5 dubbel, of een rant over hoe slecht de teams zijn. Bedoel, als je dat mistSneezzer schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:35:
Ik zal blij zijn als dit hele geleuterd over de campaign en dan vooral wie wie au doet en waarom (niet) voorbij is. Ik snap dat het voor de mensen die meedoen wel interessant is, maar nu wordt het vooral politiek geleuter ipv. gevechten, dat maakt het voor mij als buitenstaander erg saai.
Als jullie nu nog over helden gevechten waarbij je de overwinning vlak voor het einde wegsleept praat, dan is het tenminste nog spannend.
Met het juiste verhaaltje erbij aanzienlijk interessanter.Kaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:43:
[...]
Anders post je toch de battle results van een tier 5 dubbel, of een rant over hoe slecht de teams zijn. Bedoel, als je dat mist
Kaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:43:
Anders post je toch de battle results van een tier 5 dubbel, of een rant over hoe slecht de teams zijn. Bedoel, als je dat mist
Vindt het wel interessant om het een beetje te volgen. Gaat het een beetje kriebelen om wat serieuzer te gaan spelen.
Even een vraagje aan de E-100 bezitters. Knallen jullie met gold shells of niet ?
Sinds een 3tal weken in bezit van dit beest en bevalt me steeds beter. Heb nu wel aardig onder de knie hoe ik er mee moet spelen. Ik heb de 15cm gun erop, heb normale shells geprobeerd maar werkt niet fijn veel bounces en 0 damage hits

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Als je geen clan wars wilt spelen, of niet goed genoeg bent, kan ik me dat wel voorstellenDvE schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:17:
[...]
Met het juiste verhaaltje erbij aanzienlijk interessanter.

Absoluut geen verwijt of zo, maar als je er niet bij betrokken bent, is het maar voor een beperkte groep interessant.Kaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:26:
[...]
Als je geen clan wars wilt spelen, of niet goed genoeg bent, kan ik me dat wel voorstellen
Een 'kijkje in de keuken' is echter ook wel eens leuk.
Jep. Ik heb 25 "gold" shells, 10 AP (voor de franse tanksZertaxka schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:26:
[...]
![]()
Vindt het wel interessant om het een beetje te volgen. Gaat het een beetje kriebelen om wat serieuzer te gaan spelen.
Even een vraagje aan de E-100 bezitters. Knallen jullie met gold shells of niet ?
Sinds een 3tal weken in bezit van dit beest en bevalt me steeds beter. Heb nu wel aardig onder de knie hoe ik er mee moet spelen. Ik heb de 15cm gun erop, heb normale shells geprobeerd maar werkt niet fijn veel bounces en 0 damage hits). Kom nu echter wel regelmatig speler van de tegenstander (75% van de gevallen is het een andere E-100) tegen die beginnen te janken als ze toch een dikke hit krijgen of het afleggen 1v1 (of meer).
lol niet goed genoeg zijn. dit spel heeft helemaal niks te maken met goed zijn. mijn kat zou dit spel nog kunnen spelen met 1 pootje en dr oogjes dicht.Kaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:26:
[...]
Als je geen clan wars wilt spelen, of niet goed genoeg bent, kan ik me dat wel voorstellen
Seriously? Dacht dat flame uitlokken niet de bedoeling was hier...gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:50:
[...]
lol niet goed genoeg zijn. dit spel heeft helemaal niks te maken met goed zijn. mijn kat zou dit spel nog kunnen spelen met 1 pootje en dr oogjes dicht.
mwah, een rijdende scout raak schieten, kan best lastig zijngotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:57:
als je >60% headies schiet in CS dan ben je goed, of als je SC2 speelt op top niveau dan ben je goed. WOT is alleen maar gebruik maken van kennis, ergo, als ik iemand die nog nooit wot heeft gespeeld vertel waar hij naar toe moet rijden en hoe hij zn tank moet neerzetten en waar hij op moet schieten dan zal hij het prima doen.
Een spel zo simpel afspiegelen is wel een bewijs van gebrek aan kennis van dit spel. Aangezien het veel tactischer is dan jij met je simpele gedachte kan bevatten. Maar ach blijf jij inderdaad maar lekker door hobbelen met je casual style, des te meer knalvoer voor de meer gevorderde.
nee dat is niet hetzelfde, precies de reden waarom in bijvoorbeeld LoL veel zaken minder random worden gemaakt. WoT is gewoon te random, ik heb pas nog wat pro games gekeken en het ziet er niet uit als e-sport imho.jantje 2 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:02:
Is dat niet hetzelfde als iemand leren 60% headies te schieten in CS? het idee is hetzelfde.
Een spel zo simpel afspiegelen is wel een bewijs van gebrek aan kennis van dit spel. Aangezien het veel tactischer is dan jij met je simpele gedachte kan bevatten. Maar ach blijf jij inderdaad maar lekker door hobbelen met je casual style, des te meer knalvoer voor de meer gevorderde.
En ach ja, ik hobbel wel lekker door hoor. ondertussen check ik ook elke minuut mn noobmeter stats

En dat is dus precies het verschil tussen minder goede en goede spelers. Goede spelers kijken wat ze na de eerste of tweede of derde zet doen. Als je niet kijkt wat je na twee/drie schoten doet, dan zul je daar snel de prijs voor betalen. In die 2/3 schoten zitten randomfactoren, ook daar moet je gewoon rekening mee houden.gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:05:
[...]
nee dat is niet hetzelfde, precies de reden waarom in bijvoorbeeld LoL veel zaken minder random worden gemaakt. WoT is gewoon te random, ik heb pas nog wat pro games gekeken en het ziet er niet uit als e-sport imho.
En ach ja, ik hobbel wel lekker door hoor. ondertussen check ik ook elke minuut mn noobmeter stats![]()
![]()
![]()
Maar ja, exact hetzelfde geldt voor een heleboel spellen. Snelle reflexes worden binnen WoT gewoon minder beloond. Binnen CS is dat een grotere factor.
Als een schaak grootmeester mij vertelt waar ik al die pionnetjes naar toe moet zetten (klinkt denigrerend, is het niet. Gewoon een gebrek aan kennis aan mijn kant.) dan kan ik ook winnen. Maakt dat schaken makkelijk?gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:57:
als je >60% headies schiet in CS dan ben je goed, of als je SC2 speelt op top niveau dan ben je goed. WOT is alleen maar gebruik maken van kennis, ergo, als ik iemand die nog nooit wot heeft gespeeld vertel waar hij naar toe moet rijden en hoe hij zn tank moet neerzetten en waar hij op moet schieten dan zal hij het prima doen.
Exact, daarnaast zie je andere factoren die in WoT belangrijk zijn naar voren komen zoals bijv. de snelle reflexen belangrijk zijn in CS. Situational awareness is er één van, probeer dat maar echt goed onder de knie te krijgen. De meeste fouten die ik maak zitten hem misschien daar nog wel in (exclusief de RNG waar ik gisteren nog ongelooflijk mee zat te stoeien, iemand die mee keek was eveneens vol van verbazing).pkregting schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:26:
[...]
En dat is dus precies het verschil tussen minder goede en goede spelers. Goede spelers kijken wat ze na de eerste of tweede of derde zet doen. Als je niet kijkt wat je na twee/drie schoten doet, dan zul je daar snel de prijs voor betalen. In die 2/3 schoten zitten randomfactoren, ook daar moet je gewoon rekening mee houden.
Maar ja, exact hetzelfde geldt voor een heleboel spellen. Snelle reflexes worden binnen WoT gewoon minder beloond. Binnen CS is dat een grotere factor.
Als je datzelfde doet bij CS/SC2 zal zo iemand het ook al snel prima doen. Het gaat er echter juist om wat je moet kunnen/doen om boven die middenmoot uit te komen. En dan zul je zien dat je ook voor WoT heel wat meer nodig is dan weten waar je moet schieten. Dan moet je ook rekening gaan houden met viewrange, reload times, goed weten wie waar staat en bedenken wat het plan van de tegenpartij is en nog veel meer.gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:57:
Maar ligt dat aan WoT of aan hoe jij er tegen aan kijkt ? Ook bij CS/LoL is het vooral een kwestie van de maps weten en waar je moet staan/schieten/welke counters je moet gebruiken. Zo heel veel verschil is er niet. En WoT mag dan wat meer random zijn, toch zie je dat de goede spelers er maar weinig last van hebben. CS speelt 'wat' sneller, maar dat zegt niet dat je voor WoT minder skill nodig heeft.gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:05:
[...]
nee dat is niet hetzelfde, precies de reden waarom in bijvoorbeeld LoL veel zaken minder random worden gemaakt. WoT is gewoon te random, ik heb pas nog wat pro games gekeken en het ziet er niet uit als e-sport imho.
[removed]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Echter, je hebt soms losing streaks die je ernstig doen afvragen of Wargaming niet een persoonlijke wrok tegen je koestert.
Spreek me vanavond maar even aan in-game of op teamspeak. Heb er nog wel wat liggen, maar ben nu op het werk.MrOizo2005 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:11:
Een maatje van me wil ook gaan beginnen met WoT. Heeft er iemand nog toevallig een invitation code liggen die hij vanavond kan gebruiken? graag DM
Super ! zal ik doen.perpixel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:12:
[...]
Spreek me vanavond maar even aan in-game of op teamspeak. Heb er nog wel wat liggen, maar ben nu op het werk.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Wat kan je met zo code eigenlijk? Speel nu 2 weken maar heb er nog niets over gelezen?MrOizo2005 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:11:
Een maatje van me wil ook gaan beginnen met WoT. Heeft er iemand nog toevallig een invitation code liggen die hij vanavond kan gebruiken? graag DM
Psn - Sevyxs
Juist. Je hebt binnen WOT 3 categorieën mensen:gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:57:
-mensen tegen wie verteld is hoe ze hun tank neer moeten zetten (60% winrate, 1700 wn7/eff, whatever..)
-mensen tegen wie niets is verteld (40%, <800 wn7, etc...)
-mensen tegen wie de helft is verteld (om en nabij 49/50%, 1000 wn7 oid)
- mensen tegen wie verteld is maar ze geven je de 'fuck off' en spelen hun eigen spel (45%, <800 WN7 etc)
- "Siema/Siemka" (<30%,<300 WN7)
Vooral deze hebben dan ook nog een grote bakkes.
Hoe presteer je het trouwens om een WN7 van 1 te krijgen?
Dit soort mannen zie ik regelmatig in de randoms voorbij komen.
Alle vragen hebben een antwoord
Overigens aanrader als je even genoeg hebt gehad van WoT, Chivalry, 6 euro op steam op het moment, lekker met zwaardjes , polearms, bijlen etc etc op elkaar in beuken
[ Voor 29% gewijzigd door Kojoottii op 22-07-2013 15:33 ]
[ Voor 41% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-07-2013 15:38 ]
agreed. En dat kan zonder premium, zonder platonen en zonder tc's te spelen. Het zal wel iets met leervermogen/intelligentie te maken hebben denk ik. Ik het begin leerde ik gewoon massas bij zonder dat eigenlijk te proberen. "Latent leervermogen" meen ik mij te herinneren.perpixel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:32:
Ik denk dat de factor "giving a f*ck" ook wel belangrijk is. Ik denk dat 80 tot 90% van de mensen een wn7 van boven de 1400 kan halen mits ze zichzelf hiervoor in willen zetten.
Huh? Like 1 schot per battle damage doen? Ja geen wonder dat je RNG de schuld geeft voor het feit dat je niet kan schieten...Kaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:37:
In het geval van Gotfurrr een IS-4 met een average damage van 499
Jep. Kwam laatst een T62a tegen die maar bleef knallen met HE. Hij heeft iets van 10 schoten gedaan achter elkaar op mij en ik verloor 200hp in totaalKaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:37:
Je kunt heel veel aan randoms beschuldigen, maar sommige dingen heb je toch echt zelf in de hand.
Maar die 11 battles zijn niet echt representatief.Kaap schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:37:
Je kunt heel veel aan randoms beschuldigen, maar sommige dingen heb je toch echt zelf in de hand. In het geval van Gotfurrr een IS-4 met een average damage van 499
http://www.noobmeter.com/player/eu/tiegul
Mijn god, wat een onzin..Ilikebananas schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:15:
[...]
Juist. Je hebt binnen WOT 3 categorieën mensen:
-mensen tegen wie verteld is hoe ze hun tank neer moeten zetten (60% winrate, 1700 wn7/eff, whatever..)
-mensen tegen wie niets is verteld (40%, <800 wn7, etc...)
-mensen tegen wie de helft is verteld (om en nabij 49/50%, 1000 wn7 oid)
Wellicht, maar als Gotfurrr dit soort opmerkingen maakt:TMCrimeZ schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:53:
[...]
Maar die 11 battles zijn niet echt representatief.
http://www.noobmeter.com/player/eu/tiegul
Dan is hij vogelvrij wat trolling betreft. Het is dan ook de vraag waarom iemand die net bovengemiddeld speelt het nodig vindt om te doen alsof vaardigheid niet van belang is in het spel.gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:50:
lol niet goed genoeg zijn. dit spel heeft helemaal niks te maken met goed zijn. mijn kat zou dit spel nog kunnen spelen met 1 pootje en dr oogjes dicht.
Edit: @Dweebus, ik heb het idee dat llikebananas sarcastisch is. Zo niet, dan ben ik het volledig met je eens.
[ Voor 23% gewijzigd door BramSd op 22-07-2013 15:58 ]
omdat ik wat reacties lees waaruit ik afleid dat mensen hun skill erg serieus nemen. Terwijl elke noob met een beetje gezond verstand in deze game inderdaad net zoals ik zonder enige vorm van inzet redelijke statistieken kunnen "schieten".BramSd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:57:
[...]
Wellicht, maar als Gotfurrr dit soort opmerkingen maakt:
[...]
Dan is hij vogelvrij wat trolling betreft. Het is dan ook de vraag waarom iemand die net bovengemiddeld speelt het nodig vindt om te doen alsof vaardigheid niet van belang is in het spel.
Edit: @Dweebus, ik heb het idee dat llikebananas sarcastisch is. Zo niet, dan ben ik het volledig met je eens.

Jij lijkt iemand te zijn met een beetje gezond verstand en je stats zijn dan ook redelijk. Je bent echter geen "goede" speler. Beter dan gemiddeld, ok, maar dat is 49% van de playerbase.
-Stat padders die een nieuw account begonnen zijn, en daarbij met een premium tank alle xp verdienen en alleen hun favoriete tanks spelen (lees: meest hoge wn7 genereren)
-Ik heb 1500 wn7 in de laatste duizend battles gereden, ik heb nu ook streetcredit, en ga mijn wijsheden verkondigen op een forum.
Toen de Type 59 nog te koop was had ik nog bijna voor de lol een 2e account aangemaakt waarmee ik wilde 'statpadden'. Dat was toen nog tegen de EULA en daarom heb ik ervan afgezien.
Ach ja, er lopen soms wat mensen met hun e-peen te zwaaien...gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:02:
[...]
omdat ik wat reacties lees waaruit ik afleid dat mensen hun skill erg serieus nemen. Terwijl elke noob met een beetje gezond verstand in deze game inderdaad net zoals ik zonder enige vorm van inzet redelijke statistieken kunnen "schieten".![]()
![]()
En zoals BramSd zegt, wat is het verschil met andere spellen?
(ik zal de volgende keer sarcasm aan/uit zetten
Wie checkte er ook alweer geregeld zijn noobmeter stats?gotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:02:
[...]
omdat ik wat reacties lees waaruit ik afleid dat mensen hun skill erg serieus nemen.
Oh wacht, dat was jij.
User schreef op maandag 22 juli 2013 @ 17:16:
[...]
Wie checkte er ook alweer geregeld zijn noobmeter stats?
Oh wacht, dat was jij.

Gisteren de laatste 2 potjes gedaan op de T-43, konden in principe wel beter maar de teams waren niet je van het (enkel wat solo gespeeld). Blijft toch altijd frusterend als een paar tier 9's er een bende van maken en jij als tier 7 de boel probeert te redden. Desalniettemin een erg leuke tank die ik met veel plezier heb afgerond:
[list=X]• Battles: 50
• Victories: 78%
• Damage: 1924
• Exp: 1263
• WN7: 2214
Gisteren ook de T-44 gekocht, tracks en turret op gezet en 90% crew (met BIA en 85% tweede skill) en ik moet zeggen het wel is even wennen met de 100 D10T gun. Het is niet zo nauwkeurig als de T-43 gun en de reload is een stuk langer maar er zit wel potentie in. Denk alleen wel dat ik zo snel als kan, na het behalen van de LB-1, voor de motoren moet gaan qua acceleratie is die nog wel enigszins minder.
Overigens nog een mooi filmpje van de T49 voordat ik op vakantie ging:
Verwijderd
[b]psychoclown schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:29:
Gisteren ook de T-44 gekocht, tracks en turret op gezet en 90% crew (met BIA en 85% tweede skill) en ik moet zeggen het wel is even wennen met de 100 D10T gun. Het is niet zo nauwkeurig als de T-43 gun en de reload is een stuk langer maar er zit wel potentie in. Denk alleen wel dat ik zo snel als kan, na het behalen van de LB-1, voor de motoren moet gaan qua acceleratie is die nog wel enigszins minder.
Is dit een spelletje "zoek de 10 verschillen"?blonderulez schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:03:
Ja, de t-43 is een hele leuke tank. Heb ook net de T-44 aangeschaft (en de t-43 verkocht), maar dat is wel even wennen stock. Je hebt wel dezelfde gun als de T-43 maar je bent wel tier 8, en wat je zegt, acceleratie en snelheid met de stock motor is ook niet echt optimaal. Maar desondanks heb ik wel het gevoel dat die T-44 potentie heeft als hij geheel ge-upgrade is (daarom de T-43 verkocht, omdat ik ook verwacht met de T-44 veel plezier te hebben).
OK, waar blijft je 60%+ winrate met bijbehorende efficiency van 1400+ ? Of vind je gemiddeld spelen goed genoeg en geldt dan hetzelfde voor al de spellen die je noemt waarbij je zonder problemen gemiddeld kunt spelen ? 1 van je uitspraken klopt iig nietgotfurrr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:02:
[...]
omdat ik wat reacties lees waaruit ik afleid dat mensen hun skill erg serieus nemen. Terwijl elke noob met een beetje gezond verstand in deze game inderdaad net zoals ik zonder enige vorm van inzet redelijke statistieken kunnen "schieten".![]()
![]()
[removed]
Nee, alleen een bevestiging.Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:34:
[...]
[...]
Is dit een spelletje "zoek de 10 verschillen"?
Voor de liefhebbers, de 8.7 update notes op de NA server: http://worldoftanks.com/en/news/17/update-notes-8-7/
Wat is dus graag zou willen weten is wat er gebeurd met de KV-1S die elite status heeft. Door de nieuwe toevoeging zou hij dus niet meer elite zijn todat je genoeg xp hebt op je KV-1S om het te researchen? Of laten ze je KV-!S in elite status?
[ Voor 47% gewijzigd door blonderulez op 22-07-2013 20:27 ]
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)