WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
+1 I love that tankpsychoclown schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:38:
Yes! Het lijkt erop dat ik de T-49 weer enigszins onder de knie heb na een slechte periode op dat tankje.
Gisteren al wat mooie potjes mee gehad maar ook zojuist alweer een average damage van 2k+ in 3 potjes
Ja is echt wel geniaal en je kan er ook goed veel damage mee doen zeg!
Echter zijn er krachten die je niet kunt stoppen zoals het inzicht van sommige stumperts...
Op Ensk encounter staan er 3 te cappen, eentje is er visible en ik heb de rest al kapot geschoten die kapot geschoten konden worden. Waar staan de andere 2 levenden? Juist ja ook in de cap natuurlijk.. zie je een m5 stuart toekijken hoe ik de AT-2 toetakel en de cap probeer te resetten en een of andere smurf rijd in zijn hetzet een beetje rond de spawnDefeat!
Map: Ensk
Date: maandag 15 juli 2013 15:15:36
Vehicle: T49
Exp: 1.987 + Credits: 49.798 (1000 van tier 5 special blijkbaar?)
Achievements: : Top Gun

Als alleen al die m5 omgereden was om niet via mijn kant aan te vallen had hij de laatste 2 (Marders in platoon) gespot en had ik ze alle twee kunnen pakken en vervolgens kunnen winnen van de AT-2.
Je kan wel merken dat er minder arties zijn en mensen weer meer risico durven te nemen.BramSd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:19:
Nee, kansloos verloren. Het was overigens Fjords, Oost spawn en ik speelde de Type 59. Met onder andere een Panther 2, ISU-152 en JP2 klom ik naar boven. Daar een T-44 en 13 75 afgeschoten die de hoek om kwamen. Ondertussen was er best veel gespot op het veld daar dus ik scheurde naar beneden om een goede sniperpositie te pakken waar ik cover had (2 high-tier arty in het spel namelijk). De Panther 2 stopte echter midden in het open om te schieten, dus daar klapte ik vol bovenop. Ik er achterlangs en doorrijden, wordt ik in 1 seconde door zowel de ISU als de JP2 in mijn zij geschoten... exit Type 59. Fuuuuuuuuu!
Had wellicht even moeten kijken wat er achter me gebeurde, maar het blijft idioot dat 3 tanks tegelijk besluiten om in het open stil te staan om te schieten.
Ik had het op Steppes, stond in de heuveltjes aan de linker kant met een medium, komt er vanuit het zuiden dwars over het veld een JPE-100 op me afrijden en niemand die hem spot of afschiet.
Shuttle st20g5
And I raise you with:psychoclown schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:29:
[...]
Ja is echt wel geniaal en je kan er ook goed veel damage mee doen zeg!
Echter zijn er krachten die je niet kunt stoppen zoals het inzicht van sommige stumperts...
[...]
Defeat!
Map: Westfield
Date: maandag 15 juli 2013 15:35:14
Vehicle: T49
Exp: 2.272 + Credits: 60.945
Achievements: : Top Gun, Defender
Kon helaas niet meer de laatste enemy doodrijden, want mijn shells waren op....
Ik had misschien dan nog wel iets nog raarders dan je hierboven vermeld.BramSd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:04:
Gisteren toch een bizarre pot gehad. Heb een screenshot gemaakt, maar zit nu op het werk. Zal hem vanmiddag nog even uploaden.
Hoe ook: het was een pot waarbij wij vrijwel uitsluitend tier 8 hadden met wat lagere tier scouts enzo en als top tier een enkele tier 9 arty (enige tier 9 dus). De vijand had ook als enige tier 9 een arty, MAAR had ook nog een tier 10 BatChat... Ik dacht echt WTF. Eerste keer dat me dit overkomt op een normaal tijdstip. Ik heb in het verleden wel eens gehad dat je om 2:00 uur 's nachts een pot start en dan 8 vs 9 spelers hebt ofzo. Of allemaal arty vs allemaal arty.
Maar dat het ene team een tier 10 heeft en het andere gewoon niet, dat ben ik niet eerder tegengekomen.
Ik had een match up op Ell halluf waarbij het vijandelijke team uit tier 8 tanks bestonden en enkele scouts. Ons team bestond ook uit alleen tier 8s alleen hadden wij 1 top tier, tier 10 tank ( t62a ). Dit was gwoon rond een uur of 7-8 's avonds.
Uiteindelijk hebben we die game nog hard verloren ook haha. Ik denk wel de gekste match die ik tot nu toe heb gespeeld, al was die ene waarbij wij 3 tier 10's meer hadden ook wel apart ( 10 tier 10s tegen over hun 7 waarvan beide zeide 2x t10 arty ). Uiteraard eindigde die wel in een steamroll.

moet je hier eens kijken wat 1 schot bij deze 263 heeft uitgeschakeld..... daar word je niet prettig van als je in de 263 zou zitten.....

[ Voor 45% gewijzigd door Bean77 op 15-07-2013 20:17 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Victory!
Map: Himmelsdorf
Date: 15 July 2013 20:58:28
Vehicle: Tortoise
Exp: 2,407 + Credits: 89,914
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Steel Wall, Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Shuttle st20g5
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Kan zo nog 3, 4 van dit soort voorbeelden posten..
Sowieso al een week last van zeer ul matchmaking, ik zit gewoon steevast in het verkeerde team. Bizar hoe dat toch komt. Enige voordeel is wel dat ik volgens mij wel lekker veel dmg aan het doen ben, meer dan gebruikelijk in ieder geval.
De ene dag gaat het goed en andere dag is het weer prut zo gaat het nu al een week bijna.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zodra ik met mijn Löwe wat geld wil gaan verdienen om samen met een maat zijn T9 tanks te (proberen) te dubbelen of triplen zoals afgelopen weekend, gaat alle strategie overboord en wordt er alleen meer gepushed, gedrongen en gescholden, alles voor de hits en kills, zelfs gewoon een choke binnenrijden alleen omdat je dan voor de T95 kan gaan staan omdat je anders niets kan raken
Meest gehate tank voor mij nu is de KV1, echt rete irritant, krijg dat ding maar 1 op de 7 keer gepenned ofzo met mijn T40, echt wat heeft dat ding kleine schijt weakpoints, zelfs 2x op dezelfde spot waar ik eerst wel een goede hit had, levert vaker een ricochet op dan nog een hit

Gelukkig wel dit weekend Wolverine unlocked en gekocht, dus nu kan ik eindelijk wraak nemen op die scheit KV1's
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
En de T95 kan zo'n lekkere mobiele bunker zijn om je tank achter te verstoppen, gister met Dynosu hij T95 en ik in een Caernarvon samen op Ruinberg door de stad hij bounced alles voor mijn hull en mijn turret bounced ook wel aardig.Bokkie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:46:
Gisteren flink wat potjes gedaan, maar valt mij op dat (in publics in ieder geval) het veel leuker spelen is in de mid tier (4 tot 6/7) dan in de high tier (7/8 -10)
Zodra ik met mijn Löwe wat geld wil gaan verdienen om samen met een maat zijn T9 tanks te (proberen) te dubbelen of triplen zoals afgelopen weekend, gaat alle strategie overboord en wordt er alleen meer gepushed, gedrongen en gescholden, alles voor de hits en kills, zelfs gewoon een choke binnenrijden alleen omdat je dan voor de T95 kan gaan staan omdat je anders niets kan raken
Meest gehate tank voor mij nu is de KV1, echt rete irritant, krijg dat ding maar 1 op de 7 keer gepenned ofzo met mijn T40, echt wat heeft dat ding kleine schijt weakpoints, zelfs 2x op dezelfde spot waar ik eerst wel een goede hit had, levert vaker een ricochet op dan nog een hit
Gelukkig wel dit weekend Wolverine unlocked en gekocht, dus nu kan ik eindelijk wraak nemen op die scheit KV1's
Ik had alleen op een bepaald moment last van arty maar een Franse Lorraine doet niet echt heel veel pijn..
Scheit?

Maar echt de KV1 is mijn nemesis als ik Marder II of T40 speel, maar misschien moet ik dan maar eens HE shells meenemen en proberen
T40 en marder zijn ook maar tier 3/4, en kv1 is een tier 5 heavy.. dus niet zo gek dat je die moeilijk kan pennen..maar opzich zou je met de T40 er echt wel doorheen moeten komen, 128 pen is voldoende.. ook voor de voorkant.. (vooral richten op de machinegun en driver en vlakken stukken)Bokkie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:00:
Ja, combinatie van schijt en sheisse, dubbel shit in 1 woord zeg maar
Maar echt de KV1 is mijn nemesis als ik Marder II of T40 speel, maar misschien moet ik dan maar eens HE shells meenemen en proberen
als je op tier 5 zit is die niet moeilijk meer hoor.. dan kunnen de meeste tanks er wel doorheen..
[ Voor 13% gewijzigd door Jip99 op 16-07-2013 09:15 ]
Leuke pot, helaas ging het allemaal te snel om veel damage te doen. Dan is die T34 toch een lomp ding hoor.Mr_Size schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:06:
Lekker hoor, zo'n IDEAL/EFE platoon. Maar ik pak toch mooi ff top XP mee
/me zwaait naar Bram
Ik weet het, maar dan nog is het frusterend als je practisch het hele vijandelijke team met relatief gemak kan pennen, behalve die 2 KV1'sJip99 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:11:
[...]
T40 en marder zijn ook maar tier 3/4, en kv1 is een tier 5 heavy.. dus niet zo gek dat je die moeilijk kan pennen..
als je op tier 5 zit is die niet moeilijk meer hoor.. dan kunnen de meeste tanks er wel doorheen..
Heb gisteren al mijn russen verkocht, tanks vanllen erg tegen.Dus nu maar Duitse en Amerikaanse TD lijnen pakken, met als variatie de SPG''s van deze landen.
Tot waar was je gekomen met de russen? Vanaf de t34 vallen die nochtans hard mee. Of deed je de hvy lijn?Bokkie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:19:
[...]
Ik weet het, maar dan nog is het frusterend als je practisch het hele vijandelijke team met relatief gemak kan pennen, behalve die 2 KV1's![]()
Heb gisteren al mijn russen verkocht, tanks vanllen erg tegen.Dus nu maar Duitse en Amerikaanse TD lijnen pakken, met als variatie de SPG''s van deze landen.
Wat betreft die KV's. Wees blij dat je ze nu speelt, vroeger had die kv niet alleen die armor, maar ook nog een gun die jou kon oneshotten, die nu op de kv 2 zit. Dan was ie pas OP vr zijn tier.
Je keuze voor duitse en amerikaanse td lijnen is zeker niet verkeerd? Vergeet bij usa wel niet dat mocht je tier 8 halen, het héél trage tanks zijn. Itt tier 7 waar het héél vlotjes gaat.
Duitse td's zijn gewoon top, vind ik. Ik vond alleen geen ruk aan de Stug III, maar ik ben blijkbaar de enige. dus ga der gewoon voor
Shells happen is de taak van een T95 toch? T95 is een prima ding in ieder geval, je moet er wel tegen kunnen.ShockWave schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:22:
[...]
En de T95 kan zo'n lekkere mobiele bunker zijn om je tank achter te verstoppen, gister met Dynosu hij T95 en ik in een Caernarvon samen op Ruinberg door de stad hij bounced alles voor mijn hull en mijn turret bounced ook wel aardig.
Ik had alleen op een bepaald moment last van arty maar een Franse Lorraine doet niet echt heel veel pijn..
[ Voor 68% gewijzigd door dynosu op 16-07-2013 09:30 ]
Russen heb ik gespeeld tot en met de T-70, A-20 en de SU-5Joindry schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:25:
[...]
Tot waar was je gekomen met de russen? Vanaf de t34 vallen die nochtans hard mee. Of deed je de hvy lijn?
Wat betreft die KV's. Wees blij dat je ze nu speelt, vroeger had die kv niet alleen die armor, maar ook nog een gun die jou kon oneshotten, die nu op de kv 2 zit. Dan was ie pas OP vr zijn tier.
Je keuze voor duitse en amerikaanse td lijnen is zeker niet verkeerd? Vergeet bij usa wel niet dat mocht je tier 8 halen, het héél trage tanks zijn. Itt tier 7 waar het héél vlotjes gaat.
Duitse td's zijn gewoon top, vind ik. Ik vond alleen geen ruk aan de Stug III, maar ik ben blijkbaar de enige. dus ga der gewoon voor
A-20 is niet verkeerd, maar omdat je echt alleen kan scouten door de matchmaking is de grind mij te erg.
T-70 is grappig, maar meer gedropt wegens gebrek aan tijd en garageslots, als ik de russen weer oppak zal dat deze lijn zijn.
SU-5 was een zware tegenvaller,. die lagere SPG's speelde erg fijn, maar deze heeft voor mij gewoon geen pluspunten.
Met de amerikaanse TD's ben ik bij de Wolverine en ga ik de Hellcat kant op, ondanks de zwakkere armor vind ik de turret toch wel een groot pluspunt namelijk.
Hetzer is voor mij een lastige om in te komen, als ik eenmaal goed sta gaat het wel, maar op positie komen met de stock engine is op soomige map seen probleem Maar ik vind TD''s wel het leukste om te spelen, daarna de snelle lights/mediums maar zoals emt de A-20 zit ej dan al snel in een grote underdog dat je gun er alleen voor de sier op zit
* ShockWave denkt met weemoed terug aan de orginele KV2 met 107mm of 152mm Derp......Joindry schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:25:
Tot waar was je gekomen met de russen? Vanaf de t34 vallen die nochtans hard mee. Of deed je de hvy lijn?
Beetje op Komarin met 3 van die dingen het eiland schoonvegen en dichthouden....
Stock wel en dan heb je de topgun.............met minder penn...dynosu schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:29:
Gisteren de T69 gekocht en zelfs bijna stock is ie al prima te doen. Stuk meer mijn stijl dan de T71. De T69 gaat mij wel bevallen
Heb zelf aardig wat goldrounds verschoten, beloning is de T54E1 waarmee ik werd gister voor goldnoob werd uitgemaakt door een IS-3 jockey....
Topgun op de T54E1 heeft echt geen premiumammo nodig....
je kan de t71 toch hetzelfde spelen als de t69?dynosu schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:29:
Gisteren de T69 gekocht en zelfs bijna stock is ie al prima te doen. Stuk meer mijn stijl dan de T71. De T69 gaat mij wel bevallen
[...]
Shells happen is de taak van een T95 toch? T95 is een prima ding in ieder geval, je moet er wel tegen kunnen.
ik heb tot nu toe meer succes met de t71.. al doet de t69 wel lekker veel dmg.. (jammer dat die geen 175mm apcr heeft)
hellcat is super als je op een goede spot staat.. en dan is het knallen maar en 240 dmg doen per shot..perpixel schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:38:
Als je de hellcat een beetje door gaat krijgen is het echt een pracht tank. Zorg dat je je armor niet nodig hebt. Pak altijd je camo en sta nooit vooraan. Kv-1s'en smelten als sneeuw voor de zon met die gun.
tier 5jes kan je als je dmg roll goed is 2shotten.
en als de vijand te dichtbij komt gewoon weg racen...en een nieuwe plek zoeken om te knallen.
Mja, ik vind de T69 gewoon net wat fijner, de T71 is zo snel dat ik er af en toe wat overmoedig van word. Ik geef de voorkeur aan zijn iets tragere grote broerJip99 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:44:
[...]
je kan de t71 toch hetzelfde spelen als de t69?dat doe ik ook.. gewoon zorgen dat je niet geraakt word en mensen van achter irriteren..
ik heb tot nu toe meer succes met de t71.. al doet de t69 wel lekker veel dmg.. (jammer dat die geen 175mm apcr heeft)
herkenbaar, ik rij mezelf vaak in de problemen met dat snelle ding.. maar ik kan me nu al wat beter inhouden gelukkig...dynosu schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:54:
[...]
Mja, ik vind de T69 gewoon net wat fijner, de T71 is zo snel dat ik er af en toe wat overmoedig van word. Ik geef de voorkeur aan zijn iets tragere grote broer
die is fulltime aan het spelen
en oh ja hij had al 3 tier X ofzo.. dat was meer mijn verbazing..
[ Voor 8% gewijzigd door Jip99 op 16-07-2013 10:52 ]
Verwijderd
omdat het team verloor en hij was alleen maar aan het schreeuwen op iedereen, en ik zei er wat van.. en toen ging hij zijn woedde op mij richtenVerwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:29:
De vraag is natuurlijk, waarom was hij zo boos dat hij zijn frustraties via de private chat kwam uiten?

Zelf vind ik tier 8(+) het leukst. Ik rij elke dag een rondje in mijn T14 voor de crew training. Het is leuk om kills te maken en damage te doen, maar mensen maken zoveel fouten dat het regelmatig tè makkelijk is. Ook op tier 8 en hoger worden veel fouten gemaakt, maar een heavy die rustig met zijn flank naar je toe blijft staan, wachtend tot je hem afschiet komt een stuk minder voor. Je moet harder werken voor je puntjes, waardoor het mij een stuk meer bevrediging geeftBokkie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:46:
Gisteren flink wat potjes gedaan, maar valt mij op dat (in publics in ieder geval) het veel leuker spelen is in de mid tier (4 tot 6/7) dan in de high tier (7/8 -10)
Verwijderd
Same here.....Ilikebananas schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:53:
[...]
Zelf vind ik tier 8(+) het leukst. Ik rij elke dag een rondje in mijn T14 voor de crew training. Het is leuk om kills te maken en damage te doen, maar mensen maken zoveel fouten dat het regelmatig tè makkelijk is. Ook op tier 8 en hoger worden veel fouten gemaakt, maar een heavy die rustig met zijn flank naar je toe blijft staan, wachtend tot je hem afschiet komt een stuk minder voor. Je moet harder werken voor je puntjes, waardoor het mij een stuk meer bevrediging geeft
Op de lagere tiers kan ik veel bepalender zijn dan in de hogere tiers, persoonlijke stats zouden ook beter zijn door veel meer in de lagere tiers te spelen, maar ik vind de lagere tiers echt té chaotisch/onvoorspelbaar om het leuk te vinden. Het kan daar echt alle kanten opgaan (met 13-14 dieprode teamgenoten) en voor je het weet sta je al 2:9 achter of zo....en dan kun je nog zo goed zijn in je tier 4, maar als de tegenstanders dan van 4 kanten komen is er ook geen lol meer aan......
Nee, dan speel ik liever een tier 8-10 met een winrate van pak 'm beet 50% dan met een tier 4-5 en tegen de 60%
Helaas nog te weinig goede platoons kunnen vinden in de hogere tiers, waardoor je toch weer solo loopt te klooien.....
het is al een wereld van verschil tussen de t95 en E4. T95 staat mij bij dat ik er diepe dalen mee heb gehad, maar ook geweldige potjes. Jouw geluk is de arty nerf. Sand river met 4/5 arty word je niet happy van in de t95dynosu schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:59:
en btw, ik prefereer tragere tanks. T110E4, T95 etc. Snelle tanks als de T71 en Amx13 passen niet echt bij mij
Maar in stadjes en open vlaktes waarbij je maximale afstand behoudt/kan behouden tussen jou en de vijand is die geweldig.
De E3 is ook lekker traag (al vergeleken bij T95 weer snel). E3 zal niet snel trager worden omdat ze zelfs de snelheid al hebben generfed

trouwens wachten totdat WG de britse TD 183 gaat nerfen. 1795 dmg doen op een is7, wtf! Het is de nieuwe arty, maar dan met slechts 25 seconde reload.
Enige "irritante" is als iemand spaced armour heeft, Dan doe je nog maar 800 dmg ofzo...... deze tank is zo OP.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik ben laatst ge-oneshot in mijn Batchat door dat ding. Ik zat echt te kijken van huh? Ammorackje? Maar nee, gewoon al mijn HP weg in 1 schot.Bean77 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:25:
[...]
trouwens wachten totdat WG de britse TD 183 gaat nerfen. 1795 dmg doen op een is7, wtf! Het is de nieuwe arty, maar dan met slechts 25 seconde reload.
Enige "irritante" is als iemand spaced armour heeft, Dan doe je nog maar 800 dmg ofzo...... deze tank is zo OP.
Verwijderd
Dat rare verschijnsel heb ik nu met de T30.....Bean77 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:25:
[...]
het is al een wereld van verschil tussen de t95 en E4. T95 staat mij bij dat ik er diepe dalen mee heb gehad, maar ook geweldige potjes.
Doe het heul niet slecht in dat ding, doe veel damage en bijna elke pot wel minimaal 2-3 kills.
Maar mijn winrate........37%!!!
Lijkt net of ik heel vaak een slechte matchmaking heb met dat ding...
Edit: en wéér zo'n match!!!
4900 damage, 3 kills...als we 10-12 voorstaan wordt ik gekilled en uiteindelijk verliezen we

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 12:40 ]
Leuk ze komen naar Nederland.
Als ze daar codes weggeven hou ik me eigen voorbehouden

Alle vragen hebben een antwoord
Idem!mhindrik schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:52:
http://worldoftanks.eu/en/news/46/biddinghuizen-event-2013/
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Eindelijk weer met mn Type 59 spelen wohoo
Jij met de t30.. ik met de jagdtiger... zoek de winrate van dat ding maar eens op op mijn account. Misschien dat ik hem ooit in de toekomst weer ga spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:04:
[...]
Dat rare verschijnsel heb ik nu met de T30.....
Doe het heul niet slecht in dat ding, doe veel damage en bijna elke pot wel minimaal 2-3 kills.
Maar mijn winrate........37%!!!
Lijkt net of ik heel vaak een slechte matchmaking heb met dat ding...
Edit: en wéér zo'n match!!!
4900 damage, 3 kills...als we 10-12 voorstaan wordt ik gekilled en uiteindelijk verliezen we
Laatste keer dat ze in nederland waren gaven ze alleen codes weg voor nieuwe accounts and beta-keys voor WoWPmhindrik schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:52:
http://worldoftanks.eu/en/news/46/biddinghuizen-event-2013/
Shuttle st20g5
Ja, alsof ik zo lekker mobiel ben in de BPBramSd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:17:
Leuke pot, helaas ging het allemaal te snel om veel damage te doen. Dan is die T34 toch een lomp ding hoor.
Maar ik weet wat je bedoelt, op sommige potjes in trage tanks zoals de BP, Mathilda of de T28 is jouw team zoveel beter dan het enemy team dat je pas aankomt in de warzone als al het werk al gedaan is. Dan is jouw bijdrage gewoon veel lager dan je zou willen/kunnen.
Precies hetzelfde had ik gisteren in mijn NC-31... En maar sturen en sturen en gasgeven etc.. Hopeloos vast, einde game.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:04:
Was ik nou een hond aan t uitlaten of met de T71 onderweg?
(hij staat stil hier, tis geen jump)
[afbeelding]
heb ik met regelmaat.... meestal net als ik naar voren rij om te schieten...ShockWave schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:56:
Als er dat soort dingen gebeuren (ik zak dan tot de assen in de grond) dan volgt er bij mij meestal een disconnect van de server.

Die ken ik ook. Maar dit is geen lag of disconnect. Je kunt gewoon zien dat het spel doorgaat.ShockWave schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:56:
Als er dat soort dingen gebeuren (ik zak dan tot de assen in de grond) dan volgt er bij mij meestal een disconnect van de server.
Lijkt gewoon of je vast zit op een onzichtbare steen ofzo.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nog 1900xp en dan heb ik eindelijk mijn T-62A
600K + credits en 42K + XP? Hoe krijg je dat voor elkaar?wontcachme schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:49:
Altijd leuk een nep CW tegen een familieclan:
[afbeelding]
![]()
![]()
In je eentje het hele team afslachten zeker?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Jep. Hij heeft gewoon alles gekilled omdat het een battle was waar de spelers in moesten voor hun 10 battles.thijsco19 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:12:
[...]
600K + credits en 42K + XP? Hoe krijg je dat voor elkaar?
In je eentje het hele team afslachten zeker?
T-62A researched. Undistributed experience spent: 200000. Free Experience spent: 0.
Zo...... eindelijk die grind ook afgemaakt. Nu credits grinden en de T69 doorgrinden.
Verwijderd
Ik kon idd gewoon blijven rijden, steen op, steen afDweebus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:22:
[...]
Die ken ik ook. Maar dit is geen lag of disconnect. Je kunt gewoon zien dat het spel doorgaat.
Lijkt gewoon of je vast zit op een onzichtbare steen ofzo.
Leukste was nog een defence op westfield tegen 4sbp. 12 E-100's verdedigen en deze in 10 minuten allemaal afschieten
Slechtste potje was dat we 4 tanks verloren. Het was bovenal veel fun
Gisteren 17 potjes gespeeld en 16 gewonnen, dus mwoah
[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 17-07-2013 08:50 ]
T40 en Wolverine blijven toc wel mijn favorieten, samen met de marder II
Omdat ik zoveel TD speel vergeet ik soms wel eens dat ik anders moeten spelen als ik een light/medium tank pak voor de verandering

Gisteren ook een

Gelukkig kon ik nog op tijd wat dekking opzoeken om toch nog wat goede arty shots te maken.
Ik ga weer verder met de Tortoise, deze had ik een tijdje niet gespeeld maar hij gaat weer lekker. Ook heb ik de 113 weer verkocht en de su-100 teruggekocht om de tweede ru TD lijn te doen. Tevens de JPE-100 en Foch 155 van stal gehaald, maar hier doe ik niet meer dan dubbels mee.
Shuttle st20g5
Ben altijd toch wel een TD speler. Maar ik ga het niet veel meer extra spelen door deze special. De 183, foch155, 268, 263, E3, E4 zijn meesterlijke td's en nu zelfs de jagdpze100 wordt nu wat leuker met accuracy en minder arty.Knowuse schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:30:
Zijn er nog meer mensen die nu actief TD's gaan spelen door de "Anniversary Manoeuvres Contest: Tank Destroyer Month"?
Ik ga weer verder met de Tortoise, deze had ik een tijdje niet gespeeld maar hij gaat weer lekker. Ook heb ik de 113 weer verkocht en de su-100 teruggekocht om de tweede ru TD lijn te doen. Tevens de JPE-100 en Foch 155 van stal gehaald, maar hier doe ik niet meer dan dubbels mee.
maar goed dan heb ik inmiddels ook wel alle TD's opgenoemd. Ach daarom rij ik ze ook graag.
Gisteren potje met 9.1k dmg in een 268. heerlijke TD.
Ik verkoop geen enkele t10. 113 staat hier gewoon en ik rij hem wel regelmatig. Vaker dan is4, is7, e5 bijvoorbeeld.
T10 die ik nauwelijks/niet rij zijn de m48a1patton en de maus.
Ben altijd al wel een TD speler dus of ik het meer ga doen dat niet echt, zal sowieso geen kans maken om iets te winnen.Knowuse schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:30:
Zijn er nog meer mensen die nu actief TD's gaan spelen door de "Anniversary Manoeuvres Contest: Tank Destroyer Month"?
Ik moet dat ding ook grinden.. dus straks als ik thuis ben een t69 sessie?dynosu schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:49:
Gisteren aardig wat met de T69 gespeeld, mooi apparaat is het. Top gun er al op (met enhanced torsion bars) vanavond de engine en daarna de tracks. Vind de T69 iig nu al leuk.
Gisteren 17 potjes gespeeld en 16 gewonnen, dus mwoah
Oke dat is dan geregeld. Wordt eens tijd om door te knallen naar de t54e1. Deze grind heeft nu prioriteit, mijn td's kunnen wel even wachten
Verwijderd
Nieuw op het forum dus zeker nog niet alles gelezen maar herken de comments op de KV1 :-).
Speel zelf vaak TD's (nu iets minder) maar die KV 1is lachen om mee te rijden al vaak 5-6 kills mee gehad.
En ongeloofelijk hoe mensen blijven schieten op angeled front terwijl jij ze rustig afknalt.
Gisteren zo een match gehad 22 shells ontvangen 5 pen :-) terwijl meds rustig de tijd hadden om om te flanken en ze overhoop te schieten. Bijna alle matches steel wall medaille
Meestal ga je heel voorzichtig en probeer je te flanken maar met de KV1 heb ik eerder de neiging om dit niet te doen (als je top tank bent in je party uiteraard) en nogal vol in het zicht te gaan staan.
Het blijft me soms verbazen hoe je rustig en traag alles overhoop schiet wat je maar tegenkomt.
Het andere is ook dat als ik enemy kv's tegenkom die precies niet eens willen mikken op softspots terwijl je rustig maar schells blijft pompen in hun driverport.
Met de VK3001H ook al veel plezier gehad echt wel een droom tank om de enemy mee te harassen. Ik haat Britse AT's maar met deze tank al een paar keer mooi omgereden en dan tegen hun kont parkeren dat ze geen kant opkunnen en rustig vol shells pompen.
hoogste tier dat ik nu heb is een jadpanther.
volgens noobmeter nog altijd een noob maar ik zal het maar positief bezien en zien dat ik op alle front goed vooruitga de laatste week.
En ik haat derp guns die neigen bij mij van vaak te missen en dat met lange reload is risky ;-).
Mja ik ben er pas 1 dag mee bezig, ding is nog niet eens full opswsLy schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:35:
[...]
Oke dat is dan geregeld. Wordt eens tijd om door te knallen naar de t54e1. Deze grind heeft nu prioriteit, mijn td's kunnen wel even wachten
Klinkt alsof jij in-game een keer het chatkanaal "gathering of tanks" moet joinen en wat platoontjes op zoeken. Dit heeft voor mij mijn vooruitgang echt wonderen gedaan en 3 tegen 27 is altijd leuker dan 1 tegen 29.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:35:
Hallo,
Nieuw op het forum dus zeker nog niet alles gelezen maar herken de comments op de KV1 :-).
Speel zelf vaak TD's (nu iets minder) maar die KV 1is lachen om mee te rijden al vaak 5-6 kills mee gehad.
En ongeloofelijk hoe mensen blijven schieten op angeled front terwijl jij ze rustig afknalt.
Gisteren zo een match gehad 22 shells ontvangen 5 pen :-) terwijl meds rustig de tijd hadden om om te flanken en ze overhoop te schieten. Bijna alle matches steel wall medaille
Meestal ga je heel voorzichtig en probeer je te flanken maar met de KV1 heb ik eerder de neiging om dit niet te doen (als je top tank bent in je party uiteraard) en nogal vol in het zicht te gaan staan.
Het blijft me soms verbazen hoe je rustig en traag alles overhoop schiet wat je maar tegenkomt.
Het andere is ook dat als ik enemy kv's tegenkom die precies niet eens willen mikken op softspots terwijl je rustig maar schells blijft pompen in hun driverport.
Met de VK3001H ook al veel plezier gehad echt wel een droom tank om de enemy mee te harassen. Ik haat Britse AT's maar met deze tank al een paar keer mooi omgereden en dan tegen hun kont parkeren dat ze geen kant opkunnen en rustig vol shells pompen.
hoogste tier dat ik nu heb is een jadpanther.
volgens noobmeter nog altijd een noob maar ik zal het maar positief bezien en zien dat ik op alle front goed vooruitga de laatste week.
En ik haat derp guns die neigen bij mij van vaak te missen en dat met lange reload is risky ;-).
Zelf gisteren ook de KV-1 geunlocked en voor de eerste keer wat free XP besteed om die nieuwe turret met de 85mm F30 te unlocken. Die stock gun was echt belachelijk slecht. In tegenstelling tot mijn eerste Heavy ervaring (Churchil I) is de KV-1 echt een verademing. In lower tier games rijd je rustig rond, beetje knallen. Die 85mm gaat overal dwars doorheen, doet goede damage met redelijke reload. Een ander soort fun na mijn gewoonlijke hit and run gameplay met de Russian Medium lijn. Andere KV-1's kan ik ook nog wel de baas, het help dat je altijd al de underdog bent geweest tegen deze tank, dan weet je waar te richten. De enige tank die me problemen gaf was de Britste AT2, dat ding was niet te pennen en pompt shells uit aan hogesnelheid echt een beest, raar dat die niet meer gespeeld wordt, waarschijnlijk heeft die zwaktes die ik nog niet ken.
Maar daarna werd ik 5 keer op rij in games met hogere tiers geplaatst en kon ik niks meer. Je bent echt een sitting duck en TDs kunnen je bijna one-shotten... Dus met deze tank is het ofwel heel de wereld en dikke fun ofwel ben je target practice voor T7s...
Die 85mm speelt wel goed, is het dan nog de moeite om de 122mm te unlocken? Met die magere pen lijkt die mij in hogere tier games helemaal nutteloos en met de 85mm doe ge zowieso al genoeg damage als je top tier bent.
Nog een vraagje, vanaf wanneer beginnen jullie met het gebruik van consumables en het installeren van equipment? (fyi heb nu 4 T5 tanks: Churchil 1, KV-1, T-34 & twijfel tussen de T1 Heavy en M4 maar heb de US tanks even links laten liggen)
Verwijderd
Imho wordt het vanaf tier5 toch wel aantrekkelijk om te gebruiken.Inrage schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:04:
[...]
Nog een vraagje, vanaf wanneer beginnen jullie met het gebruik van consumables en het installeren van equipment? (fyi heb nu 4 T5 tanks: Churchil 1, KV-1, T-34 & twijfel tussen de T1 Heavy en M4 maar heb de US tanks even links laten liggen)
Kan net het verschil maken om roemloos te sterven of die pot tóch nog winnen voor je team.
Let ook een beetje op wat je opbrengst is in een battle, dan zie je ook of t waard was geweest om consumables bij je te hebben.
En let altijd op de weekendspecials! Consumables zijn nog wel eens tegen -50% en dan moet je ze flink inslaan. Volgens mij alweer tijdje geleden dat er zo'n aanbieding was, dus zou zo maar weer eens kunnen komen binnenkort (zeker als ik op vakantie ben....)
De Hetzer met die 10,5 cm Howitzer erop kan echt dodelijk zijn, vooral in de stedelijke maps waar de afstanden kort zijn. Schiet wel met HE, AP werkt vaak niet goed tenzij je echt dichtbij bent of het is een kleine tank. Heb een keer 7 kills gehad, maar toen verloren we de ronde alsnog.Bokkie schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:24:
Hetzer zou zou goed moeten zijn... ik bak er geen reet van met dat blik >_< vanavond maar die 105mm erop zetten en kijken of dat beter gaat. heb ook wel credits voor een rammer dus die er maar op zetten ook.
T40 en Wolverine blijven toc wel mijn favorieten, samen met de marder II
Omdat ik zoveel TD speel vergeet ik soms wel eens dat ik anders moeten spelen als ik een light/medium tank pak voor de verandering
Gisteren ook eenmoment, ik pak een wespe en rij vorlijk naar een "goede" spot, durk op shift en verwacht sniper view....DOH
![]()
Gelukkig kon ik nog op tijd wat dekking opzoeken om toch nog wat goede arty shots te maken.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
wat vondt je niet goed aan de church mk1?Inrage schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:04:
[...]
Zelf gisteren ook de KV-1 geunlocked en voor de eerste keer wat free XP besteed om die nieuwe turret met de 85mm F30 te unlocken. Die stock gun was echt belachelijk slecht. In tegenstelling tot mijn eerste Heavy ervaring (Churchil I) is de KV-1 echt een verademing. In lower tier games rijd je rustig rond, beetje knallen. Die 85mm gaat overal dwars doorheen, doet goede damage met redelijke reload. Een ander soort fun na mijn gewoonlijke hit and run gameplay met de Russian Medium lijn. Andere KV-1's kan ik ook nog wel de baas, het help dat je altijd al de underdog bent geweest tegen deze tank, dan weet je waar te richten. De enige tank die me problemen gaf was de Britste AT2, dat ding was niet te pennen en pompt shells uit aan hogesnelheid echt een beest, raar dat die niet meer gespeeld wordt, waarschijnlijk heeft die zwaktes die ik nog niet ken.
Maar daarna werd ik 5 keer op rij in games met hogere tiers geplaatst en kon ik niks meer. Je bent echt een sitting duck en TDs kunnen je bijna one-shotten... Dus met deze tank is het ofwel heel de wereld en dikke fun ofwel ben je target practice voor T7s...
Die 85mm speelt wel goed, is het dan nog de moeite om de 122mm te unlocken? Met die magere pen lijkt die mij in hogere tier games helemaal nutteloos en met de 85mm doe ge zowieso al genoeg damage als je top tier bent.
ik vindt ze beide wel prettig, en merk dat ze beide genoeg zwakke plekken hebben waar mensen doorheen kunnen schieten..
Maar de church voelt iets vlotter aan en heeft betere pen en rof.. dus heb die nog in mijn garage ^^
Ik heb de code gebruikt. Super bedankt! Nu kan ik eindelijk mee praten met collega's die het nergens anders over hebbeno0SmOkE0o schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:39:
Nog geldig tot 31 juli en alleen voor nieuwe accounts.
• 1000 Gold
• Premium Account for Five Days
• 100,000 Credits
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Graag aangeven indien je hem gebruikt hebt.
Altijd leuk om te horen dat er weer een nieuwe WoTter geboren is.DJ-Theo schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:24:
[...]
Ik heb de code gebruikt. Super bedankt! Nu kan ik eindelijk mee praten met collega's die het nergens anders over hebbenDie code helpt me mooi op weg! Nu maar eens verder verdiepen in het spel, dan kan ik vanavond aan de slag
En 1k gold, 100k silver en 5 dagen premium (in mindere mate) helpen je echt wel om makkelijker door die lagere tiers te komen.
Een tip, geef het gold niet te snel uit, maar bewaar ook wat om evt equipment te kunnen dismounten (kost maar 10 gold, maar als je niet van plan bent om geld aan het spel uit gaan geven scheelt het wel flink om dat een paar keer te kunnen doen).
Althans dat was gisteravond in ieder geval zo.
edit:
Hoorde het gisteravond van een maat van mij en dat werkte inderdaad
edit2:
paar maanden geleden, hmz toen speelde ik nog niet
[ Voor 43% gewijzigd door Bokkie op 17-07-2013 14:41 ]
Deze actie was toch van een paar maanden geleden?Bokkie schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:39:
Heb het nog niet langs zien komen trouwens, maar als je nu je wachtwoord wijzigd voor WoT krijg je 300 gold
Althans dat was gisteravond in ieder geval zo.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
De Churchil I begint met die gun van de Matilda, diegene die in een boogje schiet en geen schade doet... je kan er zelfs niet mee op tracks richten om toch iets nuttig te doen. Snelle tanks kan je ook niet raken door slechte accuracy en erg lange projectile travel time. Probleem is dat je eigen tracks wel erg exposed zijn en je dus vrijwel altijd immobiel bent. Daar komt nog bovenop dat iedere snelle kleine tank je langs achter kan raken en je engine on fire zetten. Ok beide heavies zijn ongeveer even traag maar in de KV-1 voel ik mij safe in mijn burcht als ik Top tier ben en in de Churchil voel ik mij een speelbal zelfs tegen lower tiers...Jip99 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:32:
[...]
wat vondt je niet goed aan de church mk1?
ik vindt ze beide wel prettig, en merk dat ze beide genoeg zwakke plekken hebben waar mensen doorheen kunnen schieten..
Maar de church voelt iets vlotter aan en heeft betere pen en rof.. dus heb die nog in mijn garage ^^
Ik volg het path van de churchil omdat de latere tanks in die tree mij wel erg aanspreken. Ben door deze tank echter even gestopt met Brittish tanks. Russian snelle mediums T-34 en bijna de opvolger T-34-85 (nog 5k xp) afgewisseld met de KV-1 doen het nu voor mij. Als ik nog naar de britste terug ga is het om de TDs eens te proberen denk ik. Nog meer churchils kan ik even niet aan
(ik zeg dit op basis van ±40 games met die tank, waarvan ±35 heel frustrerende)
ingame naam: Skyclone_1975
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ng8Sl-fM0SU]
Check anders even bij Dutch Reloaded (DR). En anders kun je hier een overzicht van NL clans vinden: http://forum.worldoftanks...dstalige-clans-overzicht/Skyclone schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:48:
Heeft er iemand een NL guild voor mij. Heb nog niet zo hoger tanks Tier V is het hoogste
ingame naam: Skyclone_1975
Met gelijke tiers is de Hetzer een one-shot wonder met die 10.5 en kun je nog wel een beetje brawlen.Denizz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:31:
[...]
De Hetzer met die 10,5 cm Howitzer erop kan echt dodelijk zijn, vooral in de stedelijke maps waar de afstanden kort zijn. Schiet wel met HE, AP werkt vaak niet goed tenzij je echt dichtbij bent of het is een kleine tank. Heb een keer 7 kills gehad, maar toen verloren we de ronde alsnog.![]()
Op de StugIII speel ik toch liever met de lange loops 7.5. Kom bijna altijd in matches met hogere tiers en dan merk je het verschil in armour maar al te snel
Verwijderd
Overzichtje waar GOT gewoon niet tussen staatKaap schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:12:
[...]
Check anders even bij Dutch Reloaded (DR). En anders kun je hier een overzicht van NL clans vinden: http://forum.worldoftanks...dstalige-clans-overzicht/

En? "Wil je erbij staan (of juist niet) stuur me een PM."Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:45:
[...]
Overzichtje waar GOT gewoon niet tussen staat
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
ESL teams. Dacht dat ik duidelijk genoeg was vanwege dat filmpje haha, mijn fout sorry.perpixel schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:16:
wat bedoel je dan previes met "pro" teams? ESL teams? clanwars? randoms?
Zegt meer over GOT dan over dat overzichtVerwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:45:
[...]
Overzichtje waar GOT gewoon niet tussen staat
Dit dus. De andere 50+ clans staan er ook niet tussen.Grouchy schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:05:
[...]
En? "Wil je erbij staan (of juist niet) stuur me een PM."
[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-07-2013 19:45 ]
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)