Hele hordes rode/oranje spelers met af en een gele als beste toevoeging.
Skill based matchmaker please! I dont want to play with scrubs!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dan had ik een typefout gemaakt, kon het account niet vinden, oeps!ShockWave schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:08:
Heb je al in de playerbase gezocht op de site zelf dan kan je altijd zien wie of wat die persoon is...?
Is het iets van WG zelf dan krijg je de melding dat die stats niet openbaar zijn ofzo.
W_o_r_l_d_o_f_t_a_n_k_s staat gewoon bekend hoor...
Ik zal even de fora doorspitten.wontcachme schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:24:
Chinese heavy lijn is erg leuk![]()
![]()
De 110 is een pareltje en de wz-111 (tier 9) met de 2nd gun (niet de tier x) schiet elke 7 seconde. Tier X tanks zijn dan nog wat moeilijker en je moet wat meer premium shells mee, maar bijna 2x kunnen schieten in een reload van een andere tank is
![]()
Mijn speelstijl is erg divers. Ik vind het fantastisch om met een snelle light/med rond te rijden, maar een langzaam rijdend fort is ook vermakelijk.yrosma schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:10:
[...]
Misschien kun je ook vertellen wat je niet beviel aan die lijnen en wat je nu speelt en welt bevalt. Veel hangt af van hoe jezelf speelt en wat je leuk vind om te doen.
Kan wel wat proberen te opperen maar het kan nog altijd zijn dat het jou niet bevalt dus je zult het nog altijd zelf moeten uitproberen en beoordelen.
De veiligste keuze is de Amerikaanse heavy lijn. Je bent al bijna bij de T29 en dat zijn allemaal gewoon erg leuke en ook goede tanks.
Russiche medium lijn vond ik zelf en met mij nog vele andere ook een leuke lijn. afgezien van de a20 dan (skippen). Maar je moet er wel van houden.
Franse Heavies vond ik zelf ook wel erg leuk maar wel pas vanaf Tier 8. Zelfde voor de medium lijn. Heb zelf de batchat gehaald toen deze nog tier 9 was en toen was de loraine nog erg leuk om te spelen op tier 8. Nu schijnt het een wat vervelender grind te zien op de tier 9. Maar aangezien de meeste van de tree allemaal lights zijn is dat wel een speelstijl dat je moet liggen.
Zag dat je ook wel wat gedaan had aan wat TDs. Bevalt dit wel of niet? Zelf is het niet mijn speelstijl. Enige die voor mij te doen zijn is de amerikaanse lijn met draaiende koepels. Je hebt de hellcat (geweldig tankje) al. Zelf had ik moeite met de t28-proto maar dat is vooral omdat deze zo traag is. Hou gewoon niet van trage tanks, past niet bij mijn speelstijl maar de top gun is heerlijk![]()
Ken ook genoeg mensen die de duitse TD lijn helemaal geweldig vinden. Zelfde voor de russische TD lijn waar je ook al op bezig bent.
Ik vind het fijn als er aan het einde van de lijn een leuke tank te halen valt. Dat, samen met het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk voor de derde Duitse TD-lijn ga, is voor mij de reden dat ik deze lijn skip.Joindry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:52:
[...]
Wil je tot tier 10 gaan of is het ok ergens tussenin te stoppen? Je kan de JP I en JP II spelen. Die spelen heel snel, bijna als medium.
Ik zie dat je direct de Tiger P kan kopen. De VK A is ook best fun na de normalisation nerf. VK B vond ik dan weer niksmaar mss nu met de norm nerf issie weer leuker. En ja als laatste hebje dan de maus. Das een leuke trofee, maar niet echt cw materiaal.
En ja ik ben fanboy van de duitsersik steek het niet weg.
Is deze lijn niet overschaduwd door de Amerikaanse T-57H lijn?psychoclown schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:43:
[...]
Franse heavy line, AMX M4 iseen soort van Tiger, 50 100 is goddelijk in goede handen, 50 120 is een zeer goed tier 9. De 50b blijft ook gewoon erg leuk!
Ik heb vooral met de Tiger II en M6 extreem veel last van falende teams. Met de Tiger II heb ik gelukkig wel veel fun, omdat het gewoon een lekkere tank is. Ben echt fan van die Tigers. Heb nog maar de stock gun, maar die is voor T8 potjes nog wel toereikend. Had gisteren een paar potjes tussen de 2K en 3K dmg op T8 battles, die gingen helaas verloren. M'n dubbel pakte ik op een T10/T9 potje waar ik natuurlijk weinig te zoeken had. Heb 1 tank weten te pennen, 270 dmg gedaan, snel dood, pot wel dik gewonnen want onze T10's waren een stuk capabeler dan de hunne. Wel erg zonde dat dat soort potjes dan wel worden gewonnenVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:56:
Hier ook dalende stats door bizarre teams soms.....
Dacht lekker te gaan in mijn vrij frisse T30, zag ik zonet dat ik een winrate van 37% heb!!!
Heb 2 dagen gehad met lose streaks, had moeten stoppen.....paar tienden gezakt in winrate
Ik wil je niks opdringen maar als je het fantastisch vind om met een snelle light/med rond te rijden en dan de russische meds niks vind matched bij mij niet helemaal. Maar dat is waarschijnlijk gewoon smaak en speel stijlrgras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:18:
Mijn speelstijl is erg divers. Ik vind het fantastisch om met een snelle light/med rond te rijden, maar een langzaam rijdend fort is ook vermakelijk.
- De Russische mediums trekken mij niet echt.
Waarschijnlijk wel denk ik. Al is er niks mis met de laatste Tiers van de Franse Heavy lijn, erg leuke tanks. De Amerikaanse lijn is wel erg wisselend van speelstijl. Lights -> Meds -> Heavy. Maar aangezien je snelle lights/meds leuk vind kan dit best wel een leuke lijn voor je zijn. Ik ben zelf gestopt bij de T71 (heerlijk leuk tankje) maar ga de lijn wel vervolgen als een maat van me zover is, die zit nog op de T121. Maar heb de rest wel al op de test server gespeeld en die bevallen eigenlijk stuk voor stuk wel.- De Franse heavies zien er goed uit, maar is de Amerikaanse T-57H lijn niet leuker?
Kan me daar wel in vinden. Heb met echt door de T28-Proto moeten worstelen hehe. T30 vind ik toch wel weer best leuk. Kan alleen zelf niet echt overweg zonder koepel dus heb het zelf maar opgegeven bij de ISU152.- De Amerikaanse TD-lijn is mij echt te traag, dat is een ware dealbreaker.
- Duitse TD's zijn ook geen optie, zie hieronder.
- Russische TD's zijn een optie, ik heb op de testserver wat met de ISU/704 en 268 gereden en dat beviel erg goed.
Dan denk ik dat de Amerikaanse lijn naar de T57H best wel wat voor jou kan zijnIk vind het fijn als er aan het einde van de lijn een leuke tank te halen valt. Dat, samen met het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk voor de derde Duitse TD-lijn ga, is voor mij de reden dat ik deze lijn skip.
Ik heb even geen WOT beschikbaar, maar is die kleurstelling iets wat standard zit in WOT, of heb je een speciale mod geinstalleerd?Kaap schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:19:
Hele hordes rode/oranje spelers met af en een gele als beste toevoeging.
Nee, dat is de XVM en XVM stat mod.kuwerti schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:48:
Ik heb even geen WOT beschikbaar, maar is die kleurstelling iets wat standard zit in WOT, of heb je een speciale mod geinstalleerd?
Hij bedoeld de ratings van spelers. Als je XVM hebt geinstalleerd kan je de ratings van spelers zien. Deze staan in een kleur tabel. Rode en Oranje spelers zijn zeg maar slecht tot ronduit slecht.kuwerti schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:48:
[...]
Ik heb even geen WOT beschikbaar, maar is die kleurstelling iets wat standard zit in WOT, of heb je een speciale mod geinstalleerd?
Ikzelf ben via de M4>M4A3E2>T29 gegaanInrage schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:53:
Vraagje, zonet genoeg xp gehaald op de M3 Lee om de volgende tier te kopen. Mijn doel is om ooit een T32 te bezitten en de weg tot daar liefst zo aangenaam & mogelijk aangezien mijn focus meer op russian tanks ligt (T34 & KV-1)
Dus, wat doen? T1 Heavy of M4?
[ Voor 45% gewijzigd door Vae Victus op 12-07-2013 14:02 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
T1 heavy;Inrage schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:53:
Vraagje, zonet genoeg xp gehaald op de M3 Lee om de volgende tier te kopen. Mijn doel is om ooit een T32 te bezitten en de weg tot daar liefst zo aangenaam & mogelijk aangezien mijn focus meer op russian tanks ligt (T34 & KV-1)
Alle vragen hebben een antwoord
Ligt aan je speelstijl de M6 heeft wel de 90 mm die je op de T29 kan gebruiken en geloof me met de stock gun op de T29 zullen vele teamies je verrot uitschelden.Inrage schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:53:
Ik ben na de M3 Lee overgegaan op de T1 Heavy en ben nu bezig met diens opvolger de M6. Voordeel is dat je dan een beetje gewend raakt aan de speelstijl van de USA heavies (lees: hull down gaan staan). De M6 is wel vrij zwak in zijn tier zonder topgun, zie ook mijn relaas enkele posts hierboven. Met de topgun wordt het wel beter. Voordeel van de lijn via de M6 volgen is dat je de topgun van de M6 ook meteen op de T29 kan gebruiken, dat heb je niet als je via de Shermans naar de T29 gaat. Was ook voor mij een reden om via T1 en M6 te gaan. De Sherman heb ik overigens ook unlocked, kan ik op een later tijdstip de medium lijn van Amerikanen nog spelen.Inrage schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:53:
de m29 met dat kleine stokje van een kanon is zo grappig om te zien hahaa.. je weet ook gelijk dat je dan weinig aan de t29 hebt met dat mini kanonMr_Size schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:00:
[...]
Ik ben na de M3 Lee overgegaan op de T1 Heavy en ben nu bezig met diens opvolger de M6. Voordeel is dat je dan een beetje gewend raakt aan de speelstijl van de USA heavies (lees: hull down gaan staan). De M6 is wel vrij zwak in zijn tier zonder topgun, zie ook mijn relaas enkele posts hierboven. Met de topgun wordt het wel beter. Voordeel van de lijn via de M6 volgen is dat je de topgun van de M6 ook meteen op de T29 kan gebruiken, dat heb je niet als je via de Shermans naar de T29 gaat. Was ook voor mij een reden om via T1 en M6 te gaan. De Sherman heb ik overigens ook unlocked, kan ik op een later tijdstip de medium lijn van Amerikanen nog spelen.
Wellicht toch handig om de duitse TD lijn te spelen hoor, hetzer en stug3 zijn erg fijn maar waarschijnlijk krijgt de nieuwe lijn veel overlap mbt. guns en wellicht misschien wel een fork vanuit de huidige lijn.rgras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:18:
Bedankt voor de reacties.
- Duitse TD's zijn ook geen optie, zie hieronder.
[...]
Ik vind het fijn als er aan het einde van de lijn een leuke tank te halen valt. Dat, samen met het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk voor de derde Duitse TD-lijn ga, is voor mij de reden dat ik deze lijn skip.
[...]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik vind dat soort uitspraken juist prima motiverend om het of waar te maken of om er alles aan te doen om het tegendeel te bewerkstelligen. Lekker laten blaten me dunkt!Seraoh schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:17:
Blergh, zal wel aan mij liggen, maar ik vindt het jammer dat het gros van de rondes die ik de laatste tijd doe op voorhand al verklaart worden als Gewonnen of Verloren, enkel op basis van die XVM stats.
Kom het ook meer dan genoeg tegen dat ondanks dat soort kreten de ronde toch compleet anders uitpakt.
Ik weet dat het erg tegenstrijdig klinkt, maar ik heb in het verleden op de testservers gewoon geen goed gevoel bij de Russische mediums. Desondanks zal ik ze nog uitproberen op de testserver. Hetzelfde geldt ook voor de T-57H lijn.yrosma schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:47:
[...]
Ik wil je niks opdringen maar als je het fantastisch vind om met een snelle light/med rond te rijden en dan de russische meds niks vind matched bij mij niet helemaal. Maar dat is waarschijnlijk gewoon smaak en speel stijl
Persoonlijk vind ik t-44 en t-54 een van de leukste tanks om te spelen maar het moet je inderdaad wel liggen. T-62A is ook niks mis mee trouwens.
Je kunt ze trouwens altijd eens op de test server spelen, is sowieso wel aan te bevelen.
[...]
Waarschijnlijk wel denk ik. Al is er niks mis met de laatste Tiers van de Franse Heavy lijn, erg leuke tanks. De Amerikaanse lijn is wel erg wisselend van speelstijl. Lights -> Meds -> Heavy. Maar aangezien je snelle lights/meds leuk vind kan dit best wel een leuke lijn voor je zijn. Ik ben zelf gestopt bij de T71 (heerlijk leuk tankje) maar ga de lijn wel vervolgen als een maat van me zover is, die zit nog op de T121. Maar heb de rest wel al op de test server gespeeld en die bevallen eigenlijk stuk voor stuk wel.
[...]
Kan me daar wel in vinden. Heb met echt door de T28-Proto moeten worstelen hehe. T30 vind ik toch wel weer best leuk. Kan alleen zelf niet echt overweg zonder koepel dus heb het zelf maar opgegeven bij de ISU152.
[...]
Dan denk ik dat de Amerikaanse lijn naar de T57H best wel wat voor jou kan zijnZeker aangezien er een van naar mijn mening allerleukste tankjes in het spel in zit namelijk de T71.
Ik heb de JagdpzIV al unlocked, dus die leuke TD's ben ik al gepasseerd. Dat de 3e TD-lijn een fork vanuit de huidige lijn kan zijn is inderdaad een optie, maar dan wacht ik toch liever eerst de geruchten af.Sneezzer schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:25:
[...]
Wellicht toch handig om de duitse TD lijn te spelen hoor, hetzer en stug3 zijn erg fijn maar waarschijnlijk krijgt de nieuwe lijn veel overlap mbt. guns en wellicht misschien wel een fork vanuit de huidige lijn.
Het motiveert mij ook extra, maar soms 'kloppen' de statistieken ook echt hoor. Gisteren een potje met de BP, riep een Tiger P dat we dik gingen verliezen, want maar 29% kans. Ik zeg, 'let's try at least'Dorestad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:13:
Ik vind dat soort uitspraken juist prima motiverend om het of waar te maken of om er alles aan te doen om het tegendeel te bewerkstelligen. Lekker laten blaten me dunkt!
Seraoh schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:17:
Blergh, zal wel aan mij liggen, maar ik vindt het jammer dat het gros van de rondes die ik de laatste tijd doe op voorhand al verklaart worden als Gewonnen of Verloren, enkel op basis van die XVM stats.
Kom het ook meer dan genoeg tegen dat ondanks dat soort kreten de ronde toch compleet anders uitpakt.
Ik gebruik XVM, maar ik zie geen win chance berekening vooraf. Zal ook gewoon elke battle proberen het beste van te maken, maar als je dan toch weer verliest omdat je team bestaat uit rode/oranje spelers dan is dat gewoon zuur dat je met slechte spelers moet spelen.Dorestad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:13:
[...]
Ik vind dat soort uitspraken juist prima motiverend om het of waar te maken of om er alles aan te doen om het tegendeel te bewerkstelligen. Lekker laten blaten me dunkt!
Ik speel het spel voor de lol maar ook omdat ik wil winnen en beter wil worden. Vind ik ook allemaal prima dat sommige mensen het geen probleem vinden om een winrate van 45% te hebben en een WN7 rating niet boven de 1000 weten te krijgen, maar waarom moet ik met zulke kneusjes spelenSeraoh schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:30:
ooh don't get me wrong, ik trek me van dat soort kreten helemaal niks aan, ik speel het spel en speel voor mezelf en voor de lol... nee, wat het vervelende eraan is, is dat er dus ook idioten rondt rijden die na het zien van de XVM stats gewoon de ronde meteen verlaten.
DAAR erger ik me echt dood aan.
[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-07-2013 15:47 ]
Hoe speelt 8.7 of hoger?TMCrimeZ schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:54:
XVM winpercentage is voor mij een spelbreker, ik werd er alleen maar gefrustreerd van, om elke keer in die 'loser' teams terecht te komen. Sinds 8.7 ook niet meer geinstalleerd, speelt veel fijner om onwetend te zijn
[ Voor 110% gewijzigd door ShockWave op 12-07-2013 15:57 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Jip99 op 12-07-2013 16:11 ]
Nope, 50% korting was alleen de eerste paar dagen. Nu kun je alleen nog genieten van de 30% bonusJip99 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:11:
hey tank van de maand is de amx 13 75! die wilde ik net gaan kopenkomt goed uit zeg!! 50% korting en 30% meer income
oh ja fuck ik zie het.. na ja 30% is ook al leuk...dramborleg schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:12:
[...]
Nope, 50% korting was alleen de eerste paar dagen. Nu kun je alleen nog genieten van de 30% bonus
Klopt, enkel als je nu T5 bent/wordt is het leuk. Als je nog een Pz4 oid in de schuur hebt is het leuk, anders kun je deze special overslaan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:07:
Weeral een slechte special dit weekend. Niet eens de moeite om hier te posten.
Verwijderd
Verwijderd
ahumJip99 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:18:
ik zit er nog aan te denken om de church mk1 terug te kopen.. zou nu een mooie gelegenheid zijn..
hmm chruch of 13 75...
[ Voor 87% gewijzigd door BramSd op 12-07-2013 16:48 ]
Verwijderd
Heb de 1390 trouwens terug gekocht!Jip99 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:20:
[...]
![]()
okee okee... onder het mom van teamwork.. de 13 75
Deze post vraagt om uitleg...
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Nog eventjes en ik zal eindelijk geheel paars zijn (afgezien van battles)Vae Victus schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:54:
[...]
Hij bedoeld de ratings van spelers. Als je XVM hebt geinstalleerd kan je de ratings van spelers zien. Deze staan in een kleur tabel. Rode en Oranje spelers zijn zeg maar slecht tot ronduit slecht.
In 8.6 wordt deze tabel overigens iets aangepast.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ach kyozu... je hoeft je niet te schamen voor je 500wn7... ik maak die wel paars in mijn config hoorpsychoclown schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:28:
[...]
Nog eventjes en ik zal eindelijk geheel paars zijn (afgezien van battles)
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door rgras op 13-07-2013 13:24 ]
Ditto. Ik wilde eerst deze hele lijn skippen om meteen aan de T21 te beginnen, maar aangezien de M7 50% goedkoper was en nog eens 50% extra credits geeft heb ik deze eerst maar aangeschaft.
[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 13-07-2013 14:10 ]
Helaas was vanochtend mijn T32 crew erg unlucky, alleen met de T34 en T32 niet weten te winnen. Rest van de tanks ging het goed tot erg goed in ieder gevalpsychoclown schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:12:
Kan zowaar vanochtend en vanmiddag lekker even livestreamen
Ik heb zelf de RAM II gekocht, ik zat al een poosje te wachten tot deze in de aanbieding kwam omdat het een heel mooi gebalanceerd tankje is. Front armor is 76, penetration 105 en een hele nette 26 RoF. Daarnaast kon ik er zo mijn Super Pershing crew in zetten. Ik heb de SP opgegeven en ga 'em verkopen zodra ik er 7200 gold voor terug krijg, hopelijk kan dat in 8.7 al!Joindry schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:08:
Weet er iemand of één van die vijf premiumtankjes in 50% korting het nog waard is om te kopen?
Voornamelijk dan de Ram II, T-25, T14 en de Matilda IV. Of is net die BP de beste
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Grappig ik had het net andersom, conq speelde echt lekker terwijl de fv voor geen meter werkte.Bean77 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:45:
vond ik die conqueror nog lastig om te spelen, maar die fv215b gaat wel een hele leuke tank te worden volgens mij. 3 battles en gemiddeld 5473 dmg per battle. Wat een dmg machine zeg.
Shuttle st20g5
Waar kan je die lijsten eigenlijk zien van top 50's?Knowuse schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:08:
[...]
Grappig ik had het net andersom, conq speelde echt lekker terwijl de fv voor geen meter werkte.
Ben nu bezig met de 113 en als hem als een zware medium speelt is het best een lekkere tank. Vandaag de laatste dag van contest om bij de 50 beste heavy tanks te komen en wat gold te winnen. Afgelopen maand zijn er maar iets van 420 personen geweest die deze tank hebben gespeeld, dus je hebt best een goede kans om bij de top 50 te komen. Heb helaas slecht de eerste mastery gehaald met deze tank.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 14-07-2013 15:45 ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Dit MOET naar jingles zijn derp video's.Odessa schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:05:
Haha, ik heb dit in zijn stream gezien en de reactie van QB is echt geweldig
Op ongeveer 2:40.
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
die gast is echt leuk om te zien streamen idd!Odessa schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:05:
Haha, ik heb dit in zijn stream gezien en de reactie van QB is echt geweldig
Op ongeveer 2:40.
[video]
Als het afgelopen is plaatsen ze de resultaten na verloop van tijd op de website.bal130 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:37:
[...]
Waar kan je die lijsten eigenlijk zien van top 50's?
Angle om te bouncen en track alles wat je tegenkomt.tobitronics schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:59:
Net een churchill 1 gekocht, iemand tips om er goed mee te spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door Knowuse op 15-07-2013 00:10 ]
Shuttle st20g5
Heb een tijdje geen WoT gespeeld, althans niet vaak. Maar is het straks mogelijk in 8.7 om prem tank voor gold te verkopen?atticus182 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:35:
[...]
Ik heb zelf de RAM II gekocht, ik zat al een poosje te wachten tot deze in de aanbieding kwam omdat het een heel mooi gebalanceerd tankje is. Front armor is 76, penetration 105 en een hele nette 26 RoF. Daarnaast kon ik er zo mijn Super Pershing crew in zetten. Ik heb de SP opgegeven en ga 'em verkopen zodra ik er 7200 gold voor terug krijg, hopelijk kan dat in 8.7 al!
Overigens is de BP ook best aardigen bij is een beetje gebufft sinds 8.6 http://pkwot.blogspot.nl/...da-black-prince-buff.html
erutangiS
Helaas zijn er ook genoeg die erachteraan rijden om zo'n persoon te killen...dat is nog veel erger.....thijsco19 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:35:
Ik ben daar 1 x ingereden, je leert gelijk wel dat je dat niet moet doen (was begin match... een win, waar ik niks kon doen...).
Altijd idioot lachen als je daar tanks in ziet rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn gewoon geen genoeg emoticons voor.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik zou maar zorgen dat je op de map blijft dan. Nog 2 dagen en de landings worden uitgeschakeld.wsLy schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:29:
En D_TCH staat weer op de global map! Zojuist CHN-E verslagen met 15-2 in de owners battle :)! Er is nog een landing bezig waar D_TCH in de finale staat, mocht die gewonnen worden dan moet de owners battle tegen -XII- gespeeld worden.
ik ben nogsteeds niet bij de 13 75.. maar ik weet nu al dat de t71 leuker is jaVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:32:
[...]
Heb de 1390 trouwens terug gekocht!
Weet nu ook weer waarom ik 'm verkocht had.......T71 is leuker
We know, gaan ons best doenBramSd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:11:
[...]
Ik zou maar zorgen dat je op de map blijft dan. Nog 2 dagen en de landings worden uitgeschakeld.
[ Voor 24% gewijzigd door dynosu op 15-07-2013 09:30 ]
jammer dat ik nooit zulke mm heb.. ik ben meestal de vliegSneezzer schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:19:
Gisteren een heel typisch potje gehad met de KV-4.
Onze kant:
-1x T8 Heavy
-0x T7
-12x T6 (meds en heavies)
-2x T5 scouts
Tegenpartij:
-1x T8 Ferdi
-0x T7
-8x T6 (meds en geen heavies)
-6x T5 scouts en meds.
Je kunt denk ik wel raden dat de Ferdi en ikzelf vrijwel onkwetsbaar waren ;-)
Voelde en beetje alsof je muggen platslaat die je proberen te steken.
SwatJip99 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:45:
[...]
jammer dat ik nooit zulke mm heb.. ik ben meestal de vlieg
Simpel, gewoon 9k damage doen. Dat heb ik in 2 a 3 potjes al.dr34m3dd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:34:
http://worldoftanks.com/e...ission-over-9000-july-15/
Geniaal dit haha, jammer alleen op NA server
[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 15-07-2013 12:42 ]
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 15-07-2013 13:58 ]
[ Voor 28% gewijzigd door BramSd op 15-07-2013 14:05 ]
Zeer unlucky.. Maar heb je nog weten te winnen?BramSd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:04:
Gisteren toch een bizarre pot gehad. Heb een screenshot gemaakt, maar zit nu op het werk. Zal hem vanmiddag nog even uploaden.
Hoe ook: het was een pot waarbij wij vrijwel uitsluitend tier 8 hadden met wat lagere tier scouts enzo en als top tier een enkele tier 9 arty (enige tier 9 dus). De vijand had ook als enige tier 9 een arty, MAAR had ook nog een tier 10 BatChat... Ik dacht echt WTF. Eerste keer dat me dit overkomt op een normaal tijdstip. Ik heb in het verleden wel eens gehad dat je om 2:00 uur 's nachts een pot start en dan 8 vs 9 spelers hebt ofzo. Of allemaal arty vs allemaal arty.
Maar dat het ene team een tier 10 heeft en het andere gewoon niet, dat ben ik niet eerder tegengekomen.
[ Voor 11% gewijzigd door BramSd op 15-07-2013 14:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq