[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De teams falen weer lekker. De ene lemmingtrain na de andere, gewoon echt 14 tanks die bij Steppes door de "valley" heen crossen.

En nog winnen ook, terwijl ik in mijn eentje 1 flank probeer te houden.

En ze vonden het ook al niet aardig dat ik de vijand waarschuwde dat mijn team een lemmingtrain was...

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:45:
[...]

T21 gebruiken zoals een AMX12....
camonet en binocs en eerst passief scouten later in de game op zoek naar tegenstanders die al beschadigd zijn, met je snelheid kun je ze razendsnel flanken, een paar speldeprikken uitdelen (ultrasnelle reload) en weer wegwezen zodra ze op jou gaan richten....heavies kunnen t dan afmaken en jij bent alweer bij de volgende.
Ik vond 'm verrassend leuk.

Sowieso is de T71 je ultieme beloning :9~
als je moest kiezen tussen de T71 en of de amx 12t/75/90? welke is voor jou de meeste fun/beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
VasZaitsev schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:34:
De teams falen weer lekker. De ene lemmingtrain na de andere, gewoon echt 14 tanks die bij Steppes door de "valley" heen crossen.

En ze vonden het ook al niet aardig dat ik de vijand waarschuwde dat mijn team een lemmingtrain was...
Ik heb me nog ingehouden om hier niet te posten, maar het is echt afgrijselijk vandaag. eigenlijk is er gewoon geen fuck aan op deze manier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
VasZaitsev schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:34:

Als ze winnen dan is het geen lemming train maar een gefocuste push O-)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik geloof dat ik jullie geluk gejat heb :D hopen dat vanavond mijn streak van deze week voort kan zetten :)

Djengizz had me nog gevraagd mijn stats hier te posten, maar doe dat toch maar niet want denk dat andere dat niet waarderen O-)

[ Voor 40% gewijzigd door perpixel op 10-07-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Hier is het echt bagger vandaag niet eens lemmings maar allemaal suiciders of campers en dan sta je in je 1tje lekker te knallen.
Of nu net een game in mijn at2 met een pz4 die tegen alle zware tanks van eigen team op rijd om maar zo credits te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ach, het is nu beter dan gister, dat was echt janken namelijk..

Terwijl dit weekend en vooral zondag heel goed ging, vooral door de special was het op hogere tiers prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:38:
[...]

als je moest kiezen tussen de T71 en of de amx 12t/75/90? welke is voor jou de meeste fun/beste?
Zonder twijfel de T71!!
Die ligt mij in ieder geval 't beste.......Misschien dat ik de 1390 ooit nog eens terugkoop om 'm nog eens te proberen maar voor mij was de T71 van begin af aan dikke pret. De fransen heb ik gespeeld zoals je t eiglk niet moet doen: vizier op tier 10 want die wilde ik o zo graag hebben en grinden gaat bij mij hoe dan ook ten koste van efficiency.

En voor wat betreft de teams van vandaag: met 2 wins uit 15 battles vond ik het verstandig om maar eens wat anders te gaan doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
perpixel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:57:
Ik geloof dat ik jullie geluk gejat heb :D hopen dat vanavond mijn streak van deze week voort kan zetten :)

Djengizz had me nog gevraagd mijn stats hier te posten, maar doe dat toch maar niet want denk dat andere dat niet waarderen O-)
Zeker een mooie reeks! Welke tank(s) gebruik je daarvoor? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
hmm.. m3 lee, m7, amx 40, a-20. beetje dat soort tanks ;)

okee, ik heb de afgelopen dagen een kleine liefdesverhouding met mijn hellcat opgebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

damn sealclubber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zijn ook echt stuk voor stuk geweldige tanks :P Wie wilt de AMX 40 nou niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
<Kuch!>statspadder!</Kuch!> :P

Blijft een mooie reeks hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

VasZaitsev schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:25:
Zijn ook echt stuk voor stuk geweldige tanks :P Wie wilt de AMX 40 nou niet hebben?
ik wil dat ding niet hebben, nog niet als je me ervoor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je moet gewoon de motor van een A-20 [500pk fuck yeah!] en de topgun van de Matilda of Valentine erin schoenlepelen.

Een AMX 40 die 40/50 haalt met een kanon wat zowel schade doet als pent.

Moet toch passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
of je moet gewoon een amx-40 hebben met de armor van een maus, de gun van een foch 155 en de mobiliteit van een 50-2. Klinkt als een plan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wat is nou eigenlijk de beste tier 3? om een beetje mee te ownen? ik heb de pc 1 c al en die is fun om mee te trollen! maar er zijn vijanden die je gewoon onmogelijk kan pennen... dus als je alleen nog over bent met een bepaalde vijand die je niet kan pennen.. ben je de sjaak.

[ Voor 22% gewijzigd door Jip99 op 10-07-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Panzer 1C vind ik wel de leukste. Met de Marder kun je ook leuk trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Net potje Hetzer 105mm gespeeld, we moveden met een hele groep het stadje in Highway in. Er werd een groepje van 5 tanks gespot die frontaal met onze tanks aan het vechten waren, ik dacht laat ik maar eens omrijden en die sukkels allemaal 1 voor 1 van achter afknallen. Afin, eerste 2 tanks in 1 schot dood, rij een stukje door om een Valentine AT af te knallen, schiet ie net mijn motor kapot waardoor ik vast kwam te zitten en mijn kanon net niet op m kon richten :') Hij deed er alsnog 5 schoten over om me op te blazen, dag killstreak ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Pfff.. kom ik er net pas achter dat na de update alle modulen van mijn Priest automagisch waren gereset naar de laagste van alle mogelijkheden.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:42:
wat is nou eigenlijk de beste tier 3? om een beetje mee te ownen? ik heb de pc 1 c al en die is fun om mee te trollen! maar er zijn vijanden die je gewoon onmogelijk kan pennen... dus als je alleen nog over bent met een bepaalde vijand die je niet kan pennen.. ben je de sjaak.
BT-7???
Haalt ook 66 km/u en poept ook elke 2 sec een shell met betere pen dan zo'n pzc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 10:43
Deze is ook wel leuk; Cruiser Mk. IV.
Erg snel, wendbaar en leuke autoloader waardoor je bepaalde tanks met 1 clip binnen 4 sec afknald. Probeer alleen niet geraakt te worden, ding heeft geen armor.

[ Voor 69% gewijzigd door TMCrimeZ op 10-07-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
http://wotreplays.com/site/248399#erlenberg-wapper-su-100

Nieuwe replay site. De vorige die ik heb gebruikt is blijkbaar offline gehaald?

Anyway leuke pot om te laten zien wat je kan doen met een HP over.

Wat betreft de lemmingtrains/noobteams. Heb er verschillende zojuist meegemaakt. Als de voor de derde keer achter elkaar ziet dat 2/3 van het team recht door het midden van de map gaat... help! verbazingwekkend gewoon. Noob team of niet, ik vermaak me wel, maar die gasten zitten ondersteboven op hun stoel te spelen om dergelijke prestaties neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36

User

S3

tobitronics schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:16:
Net potje Hetzer 105mm gespeeld, we moveden met een hele groep het stadje in Highway in. Er werd een groepje van 5 tanks gespot die frontaal met onze tanks aan het vechten waren, ik dacht laat ik maar eens omrijden en die sukkels allemaal 1 voor 1 van achter afknallen. Afin, eerste 2 tanks in 1 schot dood, rij een stukje door om een Valentine AT af te knallen, schiet ie net mijn motor kapot waardoor ik vast kwam te zitten en mijn kanon net niet op m kon richten :') Hij deed er alsnog 5 schoten over om me op te blazen, dag killstreak ;w
Misschien moet je gebruik gaan maken van de oneindige mogelijkheden die World of Tanks bied aan de spelers van het spel. Ik denk dat dit een goede situatie is om gebruik te maken van één van deze mogelijkheden. Deze mogelijkheid had in deze situatie je de kans gegeven om toch deze zo genoemde Valentine AT te raken en mogelijk zelfs te vernietigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

TheOmen schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:16:
Pfff.. kom ik er net pas achter dat na de update alle modulen van mijn Priest automagisch waren gereset naar de laagste van alle mogelijkheden.
Al sinds de laatste patch op elke SPG :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Even een crew vraag:

Als je van de IS-8 gaat naar de IS-7 en je hebt radio operator perks/skills getrained op je commander.
Wat gebeurd er dan met die skills als je de crew overzet?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Je bedoelt, hij heeft eveneens de rol als radio operator? Gevolg is je hebt een nieuw crew lid nodig want de Commander is zijn primaire taak en zal die rol ook zo vervullen in de IS7.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ja dat bedoel ik, want in IS serie tot en met de IS-8 heeft dezelfde crew layout.
Commander (radio)
Loader
Driver
Gunner

En dan hop in de IS-7
Commander
Loader
Loader (radio)
Driver
Gunner

Dus wat gebeurt er met de EXP die je geïnvesteerd hebt in radio perks voor je commander? Krijg je die terug? Of ben je de EXP kwijt?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor betreft de teams van vandaag: als je met je T71 in een Tier10 battle de meeste damage doet............. Zzzzzucht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mhindrik, die ben je volgens mij kwijt, dus beter eerst even skills droppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
mhindrik schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:40:
Dus wat gebeurt er met de EXP die je geïnvesteerd hebt in radio perks voor je commander? Krijg je die terug? Of ben je de EXP kwijt?
Ah op die manier, goede vraag. Ik denk dat je die kwijt bent maar sowieso had je als eerst voor Sixth Sense moeten gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

psychoclown schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:47:
[...]

Ah op die manier, goede vraag. Ik denk dat je die kwijt bent maar sowieso had je als eerst voor Sixth Sense moeten gaan :P
op FTR wordt er gezegd dat Sixth Sense wel een generfd kan worden...

Wat mij trouwens opvalt is dat ik in mijn IS-3 opeens T92's kan tegenkomen, dat is niet zo heel erg leuk, want die krengen kunnen mij vrolijk oneshotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Quantor schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:45:
mhindrik, die ben je volgens mij kwijt, dus beter eerst even skills droppen!
Nee die is hij niet kwijt. De skills blijven op de commander zitten, ze werken alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Volgens mij had ik gelezen dat ze de werking van de skill willen aanpassen maar de essentie kan niet veranderen en dat wil je juist hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:11:
[...]
Misschien moet je gebruik gaan maken van de oneindige mogelijkheden die World of Tanks bied aan de spelers van het spel. Ik denk dat dit een goede situatie is om gebruik te maken van één van deze mogelijkheden. Deze mogelijkheid had in deze situatie je de kans gegeven om toch deze zo genoemde Valentine AT te raken en mogelijk zelfs te vernietigen!
Om kort te zijn..repairkit... ;)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

ShockWave schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:27:
[...]

Om kort te zijn..repairkit... ;)
*slow clap* :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo... goud van de Easy 8 Company serie is binnen :) We waren bij de laatste 16 gekomen, best een mooie prestatie.

Financial transaction.
Date: woensdag 10 juli 2013 12:01:38
Gold added: 1.500

Hopen dat de random battles vandaag iets beter gaan dan gisteren want toen ben ik uit ellende gestopt :'). Ik had er gewoon geen zin meer in, dus maar wat andere spellen gaan doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
wsLy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:39:
Zo... goud van de Easy 8 Company serie is binnen :) We waren bij de laatste 16 gekomen, best een mooie prestatie.

Financial transaction.
Date: woensdag 10 juli 2013 12:01:38
Gold added: 1.500

Hopen dat de random battles vandaag iets beter gaan dan gisteren want toen ben ik uit ellende gestopt :'). Ik had er gewoon geen zin meer in, dus maar wat andere spellen gaan doen.
Netjes zat Fiets bij jou in het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
WimHam schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:58:
[...]

Netjes zat Fiets bij jou in het team?
Ja, ik zat met Fiets samen in Weekend Warriors.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Ah weekend warriors zegt me niks ik speel nog maar sinds mei in EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
WimHam schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:08:
Ah weekend warriors zegt me niks ik speel nog maar sinds mei in EU
Was een team dat bij elkaar geraapt was van LowLands Steel, QBs Special Forces en Pride.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Purchased:
'FV215b (183)' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.

cw tank nr 22, nu de britse t10 heavy halen, nog 150k exp

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Veel plezier ermee, die schijnt wel flink OP te zijn in de juiste handen sinds de patch.
Overigens ga jij wel enorm hard naar die tier 10 tanks zeg.. speel je zoveel, ben je een prodigy of heb je genoeg geld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
dames en heren! het is zover. Pixel heeft zijn eerste pools :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

perpixel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:42:
dames en heren! het is zover. Pixel heeft zijn eerste pools :D
Siema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
psychoclown schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:28:
Veel plezier ermee, die schijnt wel flink OP te zijn in de juiste handen sinds de patch.
Overigens ga jij wel enorm hard naar die tier 10 tanks zeg.. speel je zoveel, ben je een prodigy of heb je genoeg geld? :)
haha beetje van alles ;) 21 t10's en 1 arty. Heb nu de conqueror dus dat schiet ook op. Dan moet ik alleen nog de britse medium van de tanks.
Tijd dat ze wat nieuwe lijnen erin gooien ;)

eerste potje had ik een hit van 1593hp op een e4. Vond die niet zo gaaf :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
.

[ Voor 197% gewijzigd door rgras op 10-07-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
eerste keer dat ik 2 lijnen tegelijk aan het grinden was. had de conqueror al een tijdje net als de tortoise, maar stond er idd een beetje vaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nee hoor, mijn fout.. ik had het niet goed gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Spelen jullie world of tanks mensen ook world of warplanes ?
YouTube: Word of warplanes awesome

Ik vind het zeer amusant :) beter dan die tankjes!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik ben niet zo een vliegenier. Het enige spel waarin ik goed kon vliegen was Battlefield Heroes.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Arnevld schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:20:
Spelen jullie world of tanks mensen ook world of warplanes ?
YouTube: Word of warplanes awesome

Ik vind het zeer amusant :) beter dan die tankjes!
War thunder is wat vliegtuig MMO betreft een veel beter spel vind ik zelf, probeer t eens! Erg vermakelijk en goed uit te houden zonder geld te besteden :9 *skirre boy*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik was closed beta tester van WoWP, maar ik vond het niet lekker vliegen [ben verwend met Crimson Skies] en ben toen heel erg snel gestopt met spelen eigenlijk.

Mss pak ik het weer ff op om te kijken of het nu lekkerder vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:25
World of warplanes was me te eentonig. Echt tactiek, zeker als je met random mensen speelt, komt er niet bij kijken. Speel het soms wel wanneer ik paar slechte potjes WoT heb gehad, maar ben het na 2x wel beu. Maps bv zorgen niet echt voor afwisseling zoals bij WoT en ik vind dat Tanks toch gevarieerder zijn dan vliegtuigen.

World of tanks ben ik nog een vrij nieuwe speler. Ben nu een M4 Sherman en een T49 TD aan het grinden. M4 sherman bevalt me niet omdat ie te sloom is om echt te flanken of een veld snel over te steken en z'n armor is ook niet super. Ik denk dat ik beter de T1 heavy had genomen. T49 is wel leuk om te spelen door z'n snelheid al is het frustrerend dat je je vaak moet inhouden omdat je op jezelf niets bent en altijd achter een heavy moet gaan zitten, of moet campen.

Ik bekijk trouwens altijd als ik een nieuwe tank gekocht youtube vids van de tank waarin de sterke/zwakke punten en tactieken uitlegd worden. Erg handig voor beginnelingen .

[ Voor 49% gewijzigd door Thmz159 op 11-07-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Thmz159 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 00:26:
Ik bekijk trouwens altijd als ik een nieuwe tank gekocht youtube vids van de tank waarin de sterke/zwakke punten en tactieken uitlegd worden. Erg handig voor beginnelingen .
Niet alleen handig voor beginners hoor..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Jip99 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:10:
Sinds een paar dagen bezig met de AMX 12t , opzich een geinig tankje maar man die gun depression en elevation.. ;( ;( ;( :'( :'( om te huilen!!! dat is echt zo'n groot vervelend nadeel..
oh en de 30 shells.. dat is ook wel weinig zeg maar..

Wordt het beter met de amx 13 75? en de 13 90?
Speel ook de 12t op dit moment, nog ongeveer 25k xp voor de 13 75. Full ops met 100% crew is die best te doen imho. Sta eigenlijk altijd bij de top 5 xp van mijn team. Die 30 shells heb ik er nog nooit door geschoten, dus in essentie doe je blijkbaar wel iets mis. Het is een scout hea, geen damage dealer. Doe je veel 0-damage hits?

Heb hiervoor veel met de Russische heavy's gespeeld dus die gun depression ben ik gewent. Vind het op de 12t minder erg, je rijd erg snel ff van zn plek. Stukken beter als met een is-3 of n is-8.

Mis sixt sense toch wel erg! Dit is mijn eerste scout ervaring en vind het soms nog lastig om te voorspellen wanneer ik nou gespot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dramborleg schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:34:
[...]

Speel ook de 12t op dit moment, nog ongeveer 25k xp voor de 13 75. Full ops met 100% crew is die best te doen imho. Sta eigenlijk altijd bij de top 5 xp van mijn team. Die 30 shells heb ik er nog nooit door geschoten, dus in essentie doe je blijkbaar wel iets mis. Het is een scout hea, geen damage dealer. Doe je veel 0-damage hits?

Heb hiervoor veel met de Russische heavy's gespeeld dus die gun depression ben ik gewent. Vind het op de 12t minder erg, je rijd erg snel ff van zn plek. Stukken beter als met een is-3 of n is-8.

Mis sixt sense toch wel erg! Dit is mijn eerste scout ervaring en vind het soms nog lastig om te voorspellen wanneer ik nou gespot wordt.
de 12t is niet echt een scout hoor, dat zegt de wiki en ook verschillende review filmpjes, eigenlijk moet je de AMX serie als support flanker/finisher spelen.. dus de eerste paar minuten wachten tot er vijanden geïsoleerd zijn of er vallen gaten in bepaalde flanken waar je doorheen kan racen.. scouten kan wel maar dan alleen in het begin en dan passief..

en ik schiet die 30 shells er echt wel doorheen in een goed potje, en dan ook bijna allemaal raak.. omdat ik dus niet als scout speel maar als flanker.. waar autoloaders goed in zijn :*)

het vervelendste is eigenlijk gewoon die depression en elevation.. de rest vindt ik prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Dan zal ik wel n uber scout zijn ofzo, regelmatig potjes met meer dan 2k spotting damage.

De gun is dezelfde als die van de 1375 dus idd kun je wel aardig damage doen, een td cirkelen bijft ook epic. Vind het alleen lastig dat je maar 800 potential damage hebt en dan 20 sec reload.

We kunnen wel is n platoontje doen, kijken wat we van elkaar kunnen leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dramborleg schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:11:
Dan zal ik wel n uber scout zijn ofzo, regelmatig potjes met meer dan 2k spotting damage.

De gun is dezelfde als die van de 1375 dus idd kun je wel aardig damage doen, een td cirkelen bijft ook epic. Vind het alleen lastig dat je maar 800 potential damage hebt en dan 20 sec reload.

We kunnen wel is n platoontje doen, kijken wat we van elkaar kunnen leren ;)
Ik speel dat ook altijd wat agressiever met de amx en t71 :) sinds 8.6 is scouten een stuk lastiger geworden en zeker passief scouten.. ik heb geen camo netjes en bosjes geven minder camo waarde.. dus vandaar dat ik niet veel scout, alleen in het begin op de standaard plekken zeg maar... en daarna ga ik lekker jagen..

Vindt het wel jammer dat de 12t zo hoog wordt ingedeeld.. ding heeft 600 hp en echt snel is die niet.. kom je tegen een tier 9 en 10... sucks..

maar platoonen is prima! ed wilt vast ook wel meedoen ;)

ik kan iig niet wachten tot ik de 13 75 heb.. dan gaat deze meteen in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteravond was het bedroefd met de teams waar ik in zat. Ik speelde alleen met T110E5 en E4, maar zelfs met encounter gaan campen terwijl je moet cappen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:16:
[...]

maar platoonen is prima! ed wilt vast ook wel meedoen ;)
Effe doorbuffelen naar de T71 jongens....heb geen trollmasjien op tier 6 (Cromwell of Hellcat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:22:
[...]

Effe doorbuffelen naar de T71 jongens....heb geen trollmasjien op tier 6 (Cromwell of Hellcat)
ik heb de T71 al :P ik heb al met jou geplatooned man..

maar we kunnen ook T71/amx 13 75/13 75 of 2x t71 en amx.. allemaal snelle autoloaders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:30:
[...]

ik heb de T71 al :P ik heb al met jou geplatooned man..

maar we kunnen ook T71/amx 13 75/13 75 of 2x t71 en amx.. allemaal snelle autoloaders :)
Ja, my bad O-)
Ik bedoelde de 1375 ipv T71
Wil best in T71 met je platoonen, maar weet niet of je dan blij bent in je AMX12.
Bovendien vind ik de AMX wat minder geschikt om in platoon rond te crossen, vind 't toch meer een proppeschieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:06:
[...]

Ja, my bad O-)
Ik bedoelde de 1375 ipv T71
Wil best in T71 met je platoonen, maar weet niet of je dan blij bent in je AMX12.
Bovendien vind ik de AMX wat minder geschikt om in platoon rond te crossen, vind 't toch meer een proppeschieter
nee de 12t niet nee, die ga ik ook gelijk verkopen zodra ik de 75 heb unlocked..

en de t71 is beter inderdaad.. misschien samen met de 13 90 in de toekomst? want ik leg het toch echt af tegen een 13 90.. in mijn t71..

Ik had gisteren trouwens weer eens een heerlijk potje met mijn centurion 1, 3,5K dmg gedaan en door die leuke special toch nog winst! whoop!.. lekker snipen van een heuvel en shells weg koppen met je turret.. zo hoort het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:16:
[...]

nee de 12t niet nee, die ga ik ook gelijk verkopen zodra ik de 75 heb unlocked..

en de t71 is beter inderdaad.. misschien samen met de 13 90 in de toekomst? want ik leg het toch echt af tegen een 13 90.. in mijn t71..

Ik had gisteren trouwens weer eens een heerlijk potje met mijn centurion 1, 3,5K dmg gedaan en door die leuke special toch nog winst! whoop!.. lekker snipen van een heuvel en shells weg koppen met je turret.. zo hoort het..
As we speak zit ik idd net te kijken naar die 2 8)
Misschien de 1390 weer terug kopen (ben de ELC een beetje zat) en wellicht toch maar eens de Comet grinden naar de Centurion.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:37:
[...]

As we speak zit ik idd net te kijken naar die 2 8)
Misschien de 1390 weer terug kopen (ben de ELC een beetje zat) en wellicht toch maar eens de Comet grinden naar de Centurion.....
ik ga denk ik wel de 13 90 houden, ding kan verwoestend veel schade aan richten als je achter iemand komt te staan..

en de centurion is wel een fijne tank, ding is mobiel, redelijk snel en super fijn kanon.. doet weinig alfa maar ach.. 226 pen voor een medium tier 8 is geen kattepis!.. turret is goed dus hulldown is goed te doen..

enige probleem is dat die zeer duur is in onderhoud..(geen premium hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Gisteren nog weer wat mooie potjes gespeeld, toevallig dat ik wederom in de T29 en T32 een uitstekend potje heb gedraaid van de week. Een pot in de T-43 was ook wel mooi maar de exp was vooral zo hoog door de verkregen top gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
*drukt op f5 aangezien dit topic nooit zo langzaam gaat op een normale middag!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb weer een nieuw project nodig, maar ik heb geen idee welke het wordt. In 8.9 ga ik waarschijnlijk voor de Duitse waffentragers, maar tot die tijd zoek ik nog een leuke tree om mij bezig te houden.

De afvallers:
- De tweede Duitse medium-lijn ben ik mee gestopt omdat die mij niet beviel.
- Hetzelfde geldt voor de IS-7 lijn.
- Arty is een no-go.
- Britse high tier mediums beleefde ik geen lol aan.

Hieronder is een overzicht van mijn tech trees.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wottrees.jpg

Heeft iemand een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Chinese heavy lijn is erg leuk :Y :Y

De 110 is een pareltje en de wz-111 (tier 9) met de 2nd gun (niet de tier x) schiet elke 7 seconde :D. Tier X tanks zijn dan nog wat moeilijker en je moet wat meer premium shells mee, maar bijna 2x kunnen schieten in een reload van een andere tank is d:)b d:)b

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
Niveau is weer hoog vandaag in WoT :'(

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-07-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
wontcachme schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:24:
Chinese heavy lijn is erg leuk :Y :Y

De 110 is een pareltje en de wz-111 (tier 9) met de 2nd gun (niet de tier x) schiet elke 7 seconde :D. Tier X tanks zijn dan nog wat moeilijker en je moet wat meer premium shells mee, maar bijna 2x kunnen schieten in een reload van een andere tank is d:)b d:)b
Voor mij werkt de top gun beter, de chinese medium lijn is ook erg leuk. Het is wel beter om eerst de heavy lijn te doen, dan unlock je een boel voor de mediums.

Purchased:
'113' successfully purchased. - Credits: 6,100,000.

Heb 30k free xp gebruikt omdat ik door het unlocken van de 113 the top gun voor wz-120 erbij krijg voor niks :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik bedacht mij vanochtend ineens dat ik een paar dagen geleden een tank had afgeschoten met de nickname: W_o_r_l_d_o_f_t_a_n_k_s of ergens in die richting, maar weet nou niet of iemand grappig is of dat ik een actie van ze was. Iemand een idee?

Het ging wel om een scout die raar aan het rijden was. Kan mij niet herinneren dat ik iets heb ontvangen, dus ik denk zelf dat iemand een grappige nick heeft gemaakt hiervoor

[ Voor 26% gewijzigd door patrickos85 op 12-07-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb je al in de playerbase gezocht op de site zelf dan kan je altijd zien wie of wat die persoon is...?
Is het iets van WG zelf dan krijg je de melding dat die stats niet openbaar zijn ofzo.
W_o_r_l_d_o_f_t_a_n_k_s staat gewoon bekend hoor...

[ Voor 23% gewijzigd door ShockWave op 12-07-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Dusss, gisteravond, in navolging van het vele advies de VK3002 weer toegerust met de 75mm ipv de 88cm short barrel. Na ongeveer 10 bounces op een IS (verschillende plekken geprobeerd uiteraard, vooral zijkant) was ik het zat. Dan maar minder damage maar tenminste nog een vorm van hit.

Met andere woorden: mijn tier 7 tank kan weer dezelfde speldenprikken uitdelen als de ELC AMX die vaak mee doet in games waarin ik speel.

Zucht: nog 70k Xp voor de indien Panzer, duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ELC AMX speldenprikken??
Reed er laatst weer eens een potje mee en deed meer dan 200 damage per schot, dat is meer als met de 75mm van de 3002.
Het is jammer dat de derpgun is generfd, ik heb een leuke grind gehad met deze gun op de VK3002DB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
ShockWave schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:26:
ELC AMX speldenprikken??
Reed er laatst weer eens een potje mee en deed meer dan 200 damage per schot, dat is meer als met de 75mm van de 3002.
Het is jammer dat de derpgun is generfd, ik heb een leuke grind gehad met deze gun op de VK3002DB.
Wel ja, maak me maar jaloers, nu wil ik een AMX hebben |:( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
In het kader "er is geen leuker vermaak dan leedvermaak"

AMX 90 mm D 914 36 240/240/320 HP 170/248/45 mm
3002 7,5 cm KwK 42 L/70 100 135/135/175 HP 150/194/38 mm

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
ShockWave schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:42:

_O-
Je kunt ook te ver gaan! >:) En dan heb ik nog een heel weekend gamen voor de boeg, begin ik er nu al depressief aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Gisteren de AMX 50 100 *eindelijk* vrij gespeeld, meteen de 90mil DCA45, GLD en Vents erop gezet, dan nu weer grinden voor de tracks en motor.

Hehehe
90 mm DCA 45
240/240/320 HP 212/259/45 mm

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
De derp heeft dezelfde penetratie als de 7,5 cm KwK 42 op de 3002, je bent dan helaas wel verplicht om premiumammo te gebruiken.
Maar als je damage doet en alles gaat goed dan kom je wel uit qua credits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
Maar: je spendeert aan de ene kant geld en aan de andere kant kom je net break-even uit met credits (of hopelijk positief)? Klinkt mij nog steeds als geld over de balk smijten in de oren. Maar ik heb me er nog niet zo in verdiept. Ik heb pas sinds woensdag een premium account dus ik sta open voor tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52
rgras schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:20:
Ik heb weer een nieuw project nodig, maar ik heb geen idee welke het wordt. In 8.9 ga ik waarschijnlijk voor de Duitse waffentragers, maar tot die tijd zoek ik nog een leuke tree om mij bezig te houden.

De afvallers:
- Arty is een no-go.

Hieronder is een overzicht van mijn tech trees.

Misschien kun je ook vertellen wat je niet beviel aan die lijnen en wat je nu speelt en welt bevalt. Veel hangt af van hoe jezelf speelt en wat je leuk vind om te doen.

Kan wel wat proberen te opperen maar het kan nog altijd zijn dat het jou niet bevalt dus je zult het nog altijd zelf moeten uitproberen en beoordelen.

De veiligste keuze is de Amerikaanse heavy lijn. Je bent al bijna bij de T29 en dat zijn allemaal gewoon erg leuke en ook goede tanks.

Russiche medium lijn vond ik zelf en met mij nog vele andere ook een leuke lijn. afgezien van de a20 dan (skippen). Maar je moet er wel van houden.

Franse Heavies vond ik zelf ook wel erg leuk maar wel pas vanaf Tier 8. Zelfde voor de medium lijn. Heb zelf de batchat gehaald toen deze nog tier 9 was en toen was de loraine nog erg leuk om te spelen op tier 8. Nu schijnt het een wat vervelender grind te zien op de tier 9. Maar aangezien de meeste van de tree allemaal lights zijn is dat wel een speelstijl dat je moet liggen.

Zag dat je ook wel wat gedaan had aan wat TDs. Bevalt dit wel of niet? Zelf is het niet mijn speelstijl. Enige die voor mij te doen zijn is de amerikaanse lijn met draaiende koepels. Je hebt de hellcat (geweldig tankje) al. Zelf had ik moeite met de t28-proto maar dat is vooral omdat deze zo traag is. Hou gewoon niet van trage tanks, past niet bij mijn speelstijl maar de top gun is heerlijk :)
Ken ook genoeg mensen die de duitse TD lijn helemaal geweldig vinden. Zelfde voor de russische TD lijn waar je ook al op bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dorestad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:04:
Maar: je spendeert aan de ene kant geld en aan de andere kant kom je net break-even uit met credits (of hopelijk positief)? Klinkt mij nog steeds als geld over de balk smijten in de oren. Maar ik heb me er nog niet zo in verdiept. Ik heb pas sinds woensdag een premium account dus ik sta open voor tips!
Hoe meer damage je doet hoe meer inkomen je binnenhaalt maar als je te weinig damage doet per pot en je wrodt zelfs te snel gekilled dan kost het je geld.
Met de 75 mm zit je dan een stuk veiliger omdat de shells veel minder kosten.
Sommige tanks moet je soms even door de zure appel heenbijten en verlies op de koop toenemen, een lange pijnlijke grind ervoor overhebben of free xp gebruiken om een tank of module te skippen.
yrosma schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:10:
[...]

De veiligste keuze is de Amerikaanse heavy lijn. Je bent al bijna bij de T29 en dat zijn allemaal gewoon erg leuke en ook goede tanks.
De veiligste keuze zijn de Russische heavies en niet de USA.

Bij de USA moet je gebruikmaken van het terrein ivm hulldown omdat de turret erg bouncy is maar de hull is een lachertje en makkelijk doorheen te schieten (behalve de T32).
De Russen zijn lekker dik en lomp en kunnen wel een stootje hebben waardoor ze voor een beginner wat vergevingsgezinder zijn.

Ben het wel met je eens dat als je weet hoe te spelen en het terrein en zijn mogelijkheden kent je met een USA heavy heel veel meer kan.

[ Voor 57% gewijzigd door ShockWave op 12-07-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ShockWave schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:42:

_O-
dat is toch ook raar? de amx 12t en de 13 75 hebben beide maar 144 pen ! en 135 dmg ofzo..

en dan heeft de 13 90 pas weer 170 pen.. een tier 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
AMX heeft volgens mij dezelfde gun als de 1390 maar je moet wel rekening houden met een reload van 12sec, lange aimtime en een turretraverse waarbij je net voorbij je voorspatbord kan schieten qua angle.
Tanks circkelen is dus een no go je moet er recht op af van dichtbij schieten en dan er voorbijracen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Wil je tot tier 10 gaan of is het ok ergens tussenin te stoppen? Je kan de JP I en JP II spelen. Die spelen heel snel, bijna als medium.
Ik zie dat je direct de Tiger P kan kopen. De VK A is ook best fun na de normalisation nerf. VK B vond ik dan weer niks :S maar mss nu met de norm nerf issie weer leuker. En ja als laatste hebje dan de maus. Das een leuke trofee, maar niet echt cw materiaal.

En ja ik ben fanboy van de duitsers :X ik steek het niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Joindry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Wil je tot tier 10 gaan of is het ok ergens tussenin te stoppen? Je kan de JP I en JP II spelen. Die spelen heel snel, bijna als medium.
Ik zie dat je direct de Tiger P kan kopen. De VK A is ook best fun na de normalisation nerf. VK B vond ik dan weer niks :S maar mss nu met de norm nerf issie weer leuker. En ja als laatste hebje dan de maus. Das een leuke trofee, maar niet echt cw materiaal.

Correct, de JP2 is echt een fun TD, snel te verplaatsen en fijne damage!
Gisteren weer een flink aantal potjes mee gedaan, blijft een super feest om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Joindry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:52:
En ja als laatste hebje dan de maus. Das een leuke trofee, maar niet echt cw materiaal.

Maus wordt idd niet veel meer gebruikt tegenwoordig, speelveld is veel mobieler geworden.
Speelde hem laatst wel weer eens sinds lange tijd, map was mines spawn zuidbase en geen arty.. :9
We waren met een platoon van 3x Maus, 2 man gingen naar het midden en ik op het hoekje bij de huizen met maar 1 tank support welke vrij snel kapot was.
4 tanks kregen het niet voor elkaar om mij weg te krijgen omdat ik heel mooi achter het wrak kon staan en als ze mij wilden flanken dan kregen ze de volle laag van een td op de base.
Heb het tot het eind uitgehouden waarbij 1 T110E3 het voor elkaar kreeg om mij te flanken maar ik was snel genoeg in zijn achteruit om hem geen kans te geven een 90gr. schot op mij te nemen..
Oude tijden herleefden op dat moment... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Lijkt me wel lachen om een keer een platoon met 3x Maus te spelen op Malinovka en dan gewoon RR richting enemy cap te gaan. Beetje schuin rijden of zigzaggen of wellicht wat 'hull-down' gaan door langs het water te gaan.

Met de nerf voor premium ammo kom je wellicht nog een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:57:
Niveau is weer hoog vandaag in WoT :'(
hmm dan zat ik aan de goede kant met 37 battles randoms (4 met een platoon)en 67,5% winrate.
kwestie van geluk denk ik.

inmiddels druk bezig met de conqueror. Beetje nog zoekend hoe te spelen. Komt bij mij nog niet over als een heavy tank. Beetje 2e lijn spelen, maar dan pak ik toch liever een autoloader zoals een t57 of 50b voor.
Ik vind het geen slechte tank, maar het is nog zoeken hoe te spelen.

edit: zie nu dat ik 17 battles heb gedaan gisteren met de conqueror en op een winrate van dik 64% zit. Ik zou tevreden moeten zijn, maar toch nog geen lekker gevoel.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 12-07-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
BramSd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:50:
Lijkt me wel lachen om een keer een platoon met 3x Maus te spelen op Malinovka en dan gewoon RR richting enemy cap te gaan. Beetje schuin rijden of zigzaggen of wellicht wat 'hull-down' gaan door langs het water te gaan.

Met de nerf voor premium ammo kom je wellicht nog een heel eind.
Zelfs dan zijn er nog genoeg tanks die qua pen door je turret heen kunnen komen, of bijlagere pen het vierkantje op je lower plate kunnen vinden. Maus is sterker als hij lekker is genesteld en zijn frontal lower plate kan afschermen.

Wat ik trouwens wel een paar keer gedaan heb met mijn e-75, is achter een t95 gaan rijden. Die TD schermt perfect je lower plate af en de meeste mensen blijven niet lang staan als ze een shell krijgen van een t95 en een e-75. Je kan er net mooi overheen schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
Bean77 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:54:
[...]
hmm dan zat ik aan de goede kant met 37 battles randoms (4 met een platoon)en 67,5% winrate.
kwestie van geluk denk ik.
Mjah had van woensdag op donderdag dik gescoord, WN7 met 2 punten omhoog. Gister gewoon maar 840 WN7 gehaald, 2 puntjes omlaag dus. Fucked up dat je afhankelijk bent van rooie/oranje spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

is er een storing ofzo :?

bleef ingame hangen... en kan nu na restart niet meer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter

De afvallers:
- Arty is een no-go.
Franse heavy line, AMX M4 iseen soort van Tiger, 50 100 is goddelijk in goede handen, 50 120 is een zeer goed tier 9. De 50b blijft ook gewoon erg leuk!
defiler1974 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:05:
[...]

Zelfs dan zijn er nog genoeg tanks die qua pen door je turret heen kunnen komen, of bijlagere pen het vierkantje op je lower plate kunnen vinden. Maus is sterker als hij lekker is genesteld en zijn frontal lower plate kan afschermen.
Genoeg mensen die niet weten waar ze moeten schieten maar de mausjes halverwege het veld tracken en vanaf de zijkant met mediums snipen terwijl de TDs ze van voren pakken. Ik denk dat je een heel incapabel team tegenover je moet hebben om het te laten werken.
Kaap schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:15:
[...]

Mjah had van woensdag op donderdag dik gescoord, WN7 met 2 punten omhoog. Gister gewoon maar 840 WN7 gehaald, 2 puntjes omlaag dus. Fucked up dat je afhankelijk bent van rooie/oranje spelers.
Een win zal niet zo snel te halen zijn met dikke prut teams maar als je zorgt dat je dik 2x je hp aan damage doet en hier en daar wat kills pakt dan blijft je WN7 nog wel hoog.

Gisteren een paar solo battles en die paar (veelal) droevige potjes met jou en djengizz in platoon gaven me niet een bepaald hoge winrate maar wel 2700 WN7 :)

Vergeet niet wat ik heb gezegd, zelfbehoudend spelen en doen wat gedaan moet worden zonder teveel tijd te verliezen, maar wel in acht name van risico's, en je damage output maximaliseren. Altijd winnen zal niet kunnen maar doe er alles aan om te willen en kunnen winnen en je zult steevast een voldoenend potje hebben met stats die skyhigh gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
wordt op noobmeter de WN7 -WN6 rating wel correct weergegeven? Ik heb bij beide 1443 staan voor de laatste 7 dagen.. ik had verwacht dat er een verschil tussen de 2 zou zitten.

ps. grappig om te zien dat ik op de KV-3 en de IS beide een winrate van ongeveer 57% heb staan, ik bedoel ze zijn erg verschillend maar blijkbaar kan ik met beide redelijk uit de voeten in randoms (enige wat ik speel is randam zonder platoon). Had verwacht dat de KV-3 toch iets lager zou zijn door zijn gebrek aan snelheid.

[ Voor 48% gewijzigd door Sneezzer op 12-07-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Het verschil tussen de twee is dat met WN6 veel sealclubbing een penalty krijgt en met WN7 worden de scouts en de meeste arty anders berekend (omdat beide niet perse sealclubbing tiers zijn). Klopt dus dat beide gelijk zullen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook dalende stats door bizarre teams soms.....
Dacht lekker te gaan in mijn vrij frisse T30, zag ik zonet dat ik een winrate van 37% heb!!!

Heb 2 dagen gehad met loose streaks, had moeten stoppen.....paar tienden gezakt in winrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

hm... hij deed het net even, maar kan nu weer niet inloggen :/
Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)