[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mr_Size schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:31:
@Joindry: ik heb nu op de T28 Sixth sense en camo op de rest. Ben bezig met Eagle Eye, Dead Eye, Clutch Braking en repairs. Hierna ws BiA.
Ik ga wachten met mn tweede skill aan te duiden tot mn tank full ops is. Hopelijk speelt ie dan wat beter. Momenteel is het echt pijnlijk voor me. Topsnelheid 18km/h, en ik dacht dat mn jp E100 traag was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Okee we mogen niet te veel stats plaatsen enzo :) maar soms gaan de potjes zo lekker.. vanavond pas 5 potjes gedaan, maar zit op 1600 avg damage met een avg tier van 5.8 en een avg wn7 van 3.500. Soms vallen de stukjes gewoon lekker op hun plek en zitten die siema's in het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Welke tank is leuker? De KV-13 of de T-43? Dat ik 2x een tier 7 moet kopen vind ik niet erg, heb toch geld genoeg.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
perpixel schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:06:
Okee we mogen niet te veel stats plaatsen enzo :) maar soms gaan de potjes zo lekker.. vanavond pas 5 potjes gedaan, maar zit op 1600 avg damage met een avg tier van 5.8 en een avg wn7 van 3.500. Soms vallen de stukjes gewoon lekker op hun plek en zitten die siema's in het andere team.
Jep, bij mij... 't is weer ouderwets kansloos.. net in mn M6 na 1,5 min. al geraped door twee IS3's die overal dwars doorheen rijden. Sowieso al debiel dat ik met die tank tegen T8 moet vechten en dan ook nog zo dood gaan. Fkin frustrerend dat de hersendoden altijd in mijn team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:16:
Welke tank is leuker? De KV-13 of de T-43? Dat ik 2x een tier 7 moet kopen vind ik niet erg, heb toch geld genoeg.
Heb de KV niet gespeeld maar de T-43 was wel oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
raaaaah, ik krijg het gewoon NIET voor elkaar om die KT te dubbelen. 4 potjes gespeeld, allemaal > 2K dmg gedaan en alles verloren :') En dan heb ik ook nog 'maar' de stock gun. Laatste potje, kijk vooral naar hoe de rest van de T8's lekker onderaan bungelen..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/70zeVLiuHoUuAHguKAglY9m7/thumb.jpg

Enige positieve is dat ik door die special gigantisch veel credits binnenhark, want ik eindig dus steevast in de top3 met die KT.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 08-07-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Mr_Size schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:50:
raaaaah, ik krijg het gewoon NIET voor elkaar om die KT te dubbelen. 4 potjes gespeeld, allemaal > 2K dmg gedaan en alles verloren :') En dan heb ik ook nog 'maar' de stock gun. Laatste potje, kijk vooral naar hoe de rest van de T8's lekker onderaan bungelen..

[afbeelding]

Enige positieve is dat ik door die special gigantisch veel credits binnenhark, want ik eindig dus steevast in de top3 met die KT.
Ja KT is een zeer fijne tank. Doet toch lekkere damage als je er een beetje me om kan gaan. Echter is het soms huilen met de pet op met teams. Die van mij is inmiddels full ops en is bestempelt als keeper -> camo kleurtje erop gezet. hehehe.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:40
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:16:
Kv13 heb ik nog steeds. Erg leuk tankje!

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Appie Heijn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:03:
[...]

Kv13 heb ik nog steeds. Erg leuk tankje!
Over 7k grinden heb ik hem ook, dus, over een uurtje als ik goede potjes heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Seraoh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:03:
Atticus, ik zou inderdaad voor de JPII gaan, los van z'n hogere wendbaarheid vergeleken met de Ferdi, heeft ie ook nog eens baad bij z'n SLoped armor, tegenover de Ferdi's platte 200mil plaatwerk.

De Tiger(P) heeft hetzelfde probleem als de Tiger(H), in dat ie vergelijkbaar is aan een schoenendoos op rupsen, maar heeft als voordeel dat ie, net als de Ferdi, 200mm op de voorkant heeft, tegenover de (H)"s miserabele 100mm.

Dit maakt hem iets geschikter ook als doorbraak tank, zonder zijn rol als Sniper op te offeren(zelfde 8.8/L71 - ROF).
Voordeel hier is weer, ga je inderdaad voor de JPII, kan je alsnog via de Tiger (P) voor de Ferdi gaan.
De JPII blijkt inderdaad een hele goede keuze geweest te zijn, gelijk het eerste potje 3500 damage en mastery badge 2nd class :) en dat met de 10,5 cm!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Even wat shells gekopt net in mijn is-8, kan wel als je goed angled.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bdwgbZ4l.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door solique op 08-07-2013 23:46 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mission: Dog Days of Summer

Tankers!

Our next Mission will focus on destroying United States and German tanks with U.S. and German tanks. Got that? Good. Missions challenge you with objectives beyond simply winning a battle. They are intended to supplement a play session with options beyond going for your daily daily experience doubles. We'll be rolling out new Missions every week, so be sure to stay tuned to the World of Tanks portal for all of the latest information.

Mission: Dog Days of Summer

Mission Begins: 04:00 PDT (07:00 EDT) on July 8, 2013

Mission Ends: 04:00 PDT (07:00 EDT) on July 12, 2013
Objective (Either)*

Destroy five U.S. tanks with German tanks in any amount of battles
Destroy five German tanks with U.S. tanks in any amount of battles

*This mission is repeatable and can be completed an unlimited number of times while this Mission is active.

Reward: 50,000 Credits
Die Amerikanen krijgen wel slechte/harde missies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

moeilijk hoor, 5 duitsers doden met je amerikaan of andersom.

Lekker tier 1/2 spelen, heb je zo zo. Heb je zeker elke 3, een goede elke 2 potjes 50k credits binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:39

thijsco19

KTM 990 SMT

Dus voor elke 5 kills van us/de tanks in respectievelijk de/us tanks krijg je 50K credits?
En dat over de hele missie periode, dat is redelijk makkelijk credits grinden.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
solique schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:46:

-image-
Allemaal tier 5jes ofzo, je hebt ook maar 1k damage gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

dramborleg schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 07:49:
[...]

Allemaal tier 5jes ofzo, je hebt ook maar 1k damage gedaan :P
Was een tier 9,10 pot en met de bl9 nog op de is-8 kom je lastig tot niet door t10 tanks heen als deze hulldown staan. Dus ben meer wezen opvangen en aan het detracken geweest en anderen kills laten maken.

Wel apart dat er vlak voor wij het nog met spidey erover hadden wat ik moest gaan doen doorgaan voor topgun of voor mobiliteit en werd aangeraden om eerst je tank onder controle te krijgen en voor de rest te gaan dan voor de gun zodat je meer weet hoe te positioneren waar je meer aan hebt dan damage doen en snel je dood vinden. En gelijk bijna 9k gevangen, alleen je merkt dan dat je in een t10 pot lastig damage doet.

[ Voor 35% gewijzigd door solique op 09-07-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Omdat ik er stiekem toch wel op kick.. toch maar even mijn stats van gisteren :)
Battles: 11
Win Rate: 90.91%
Average damage: 1,427
Average experience: 1,213
Adjusted avg. tier: 5.9
Performance Rating: 2,341
Efficiency Rating: 2,251
WN7 Rating: 3,005
WN6 Rating: 3,000

Verder zou ik bij de is-8 juist altijd zo snel mogelijk voor de topgun gaan. Dat is wat die tank maakt. Voor de rest is hij meh..

[ Voor 17% gewijzigd door perpixel op 09-07-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

awww, maar je bent uniek op vele andere manieren hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bedoel je niet bl-10? bl-9 is toch de is3 gun? Ja van de armor hoef je het niet te hebben op de is-8. Maar mss is het nu beter met de normalisation nerf, ik heb em tijden niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

zou meer denken dat ie deze bedoelt:

122 mm M62-T2

de BL10 is een TD gun, zit niet op de is8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
idd dynosu. tis nog vroeg nog niet helemaal wakker :) bedoelde gewoon de topgun. Die ene die BOOOOM doet en overal doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Right, was iig niet de bl9 :)

Ja op dit uur ben ik ook nog een beetje speciaal :P
(slurpt even van zn koffie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ben al 2 uur wakker, dus zie het probleem neit zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ook :(
Maar wakker worden lukt niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Zulke info moet je niet verspreiden. Moet je lekker geheim houden... O-)

*verzoek van een SP eigenaar :P *

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Topgun is zeker nodig om damage te doen inderdaad, de bl9 redt het gewoon niet op t9 en t10 hoop de topgun er eind van de week op te hebben.
Verder is het wel een ok tank, moet het momenteel alleen als support gebruiken of flanker wat best lukt met zijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:28:
[...]

Je kunt t ook anders zien.......ik speel voornamelijk de Amerikanen en ik krijg nu mooi allemaal duutsers die denken mij te kunnen afknallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15

User

S3

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:28:
[...]

Wat dacht je van de vorige missie dan? Als je toen in een Centurion of de FV in een gevecht zat, was je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

User schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:42:
[...]
Wat dacht je van de vorige missie dan? Als je toen in een Centurion of de FV in een gevecht zat, was je de sjaak.
awww arme user die opgejaagd word in zijn FV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dynosu schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:46:
[...]

awww arme user die opgejaagd word in zijn FV :P
Neuh, ik speelde ze stomweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
@user is die fv4202 nou wat? Ik heb m een tijdje op de test server gespeelt maarja allemaal noobs daaro nog erger dan die siemas.
Is ie een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dr34m3dd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:52:
@user is die fv4202 nou wat? Ik heb m een tijdje op de test server gespeelt maarja allemaal noobs daaro nog erger dan die siemas.
Is ie een beetje leuk?
Ik vind um wel leuk, maar hij heeft wel een eigen speelstijl. Speelstijl valt een beetje lastig uit te leggen, maar als je bij de Centurion bent dan weet je wel wat ik bedoel. :)

En ik hoorde dat hij gebuffed gaat worden. Of gebuffed moet worden. Er zijn een paar gasten naar Bovington geweest en die hebben wat armourwaarden opgemeten. Blijkt dat de ingame armourwaarden van de koepel zo'n 50mm afwijken, en op sommige plekken zelfs meer.

Verder is de cupola 'iets' te hoog. 'Iets' als in: 15-20cm te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:39:
[...]

Je kunt t ook anders zien.......ik speel voornamelijk de Amerikanen en ik krijg nu mooi allemaal duutsers die denken mij te kunnen afknallen 8)
Heb even wat rondjes gedaan......
Ik vind t wel een leuke mission!!!
Het geeft een extra dimensie, je bent veel alerter op de duitsers en probeert toch extra harder om er daar 1 van te killen. Dan pas merk je ook hoe lastig dat is, ik ben geen brawler (zeker niet in Hellcat) en dan merk je dat het geen kwestie is van targets uitpikken en knallen maar. Dat net iemand anders voor je de laatste hit pakt, baal je nu extra van......ook van die E100 die ik tot 1 hp afschoot en arty 't afmaakte 8)7
Die laatste was trouwens niet met Hellcat O-)

Dat er op de yanks gejaagd wordt, heb ik niet gemerkt. Ik maakte er een keer een opmerking over in de pre-battle chat, maar die "Poolse schooljongetjes met vakantie" wisten van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:00:
[...]

Heb even wat rondjes gedaan......
Ik vind t wel een leuke mission!!!
Het geeft een extra dimensie, je bent veel alerter op de duitsers en probeert toch extra harder om er daar 1 van te killen. Dan pas merk je ook hoe lastig dat is, ik ben geen brawler (zeker niet in Hellcat) en dan merk je dat het geen kwestie is van targets uitpikken en knallen maar. Dat net iemand anders voor je de laatste hit pakt, baal je nu extra van......ook van die E100 die ik tot 1 hp afschoot en arty 't afmaakte 8)7
Die laatste was trouwens niet met Hellcat O-)

Dat er op de yanks gejaagd wordt, heb ik niet gemerkt. Ik maakte er een keer een opmerking over in de pre-battle chat, maar die "Poolse schooljongetjes met vakantie" wisten van niks
Die missie geld toch niet op onze server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Ehm ed, dit is een special voor op de Amerikaanse server....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
User schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:56:
[...]
Ik vind um wel leuk, maar hij heeft wel een eigen speelstijl. Speelstijl valt een beetje lastig uit te leggen, maar als je bij de Centurion bent dan weet je wel wat ik bedoel. :)

En ik hoorde dat hij gebuffed gaat worden. Of gebuffed moet worden. Er zijn een paar gasten naar Bovington geweest en die hebben wat armourwaarden opgemeten. Blijkt dat de ingame armourwaarden van de koepel zo'n 50mm afwijken, en op sommige plekken zelfs meer.

Dit is niet de enige britse tank waar wg wat van af heeft geschaafd, de conqueror heeft 50 mm minder armor aan de voorkant bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Of een ander voorbeeld, de E-100's befaamde zwakke plek (LFP) bestond in het echt niet, onderplaat was dezelfde dikte als de bovenplaat, bijde een dikke 200mm dacht ik.

Tja... alles in het kader van Balance, eh Wargaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
[...]

Dus het is t wel waard om mn tijd erin te steken en die tank te halen? Of kan ik toch beter een andere tank gaan die bijna tzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dr34m3dd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:32:
[...]

Dus het is t wel waard om mn tijd erin te steken en die tank te halen? Of kan ik toch beter een andere tank gaan die bijna tzelfde is?
Euh... ik heb geen idee of jij het waard vind om jou tijd er in te steken?

Er is geen andere tank die hetzelfde speelt. Alle andere tier 10 mediums spelen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
[...]

Ben nu de Comet aan het dubbelen, maar ga over een tijdje de Centurion's grinden. Wel zo fijn zijn dat de tier 10 ongeveer hetzelfde speelt als de twee tanks daarvoor. Baal er altijd van als de tier 10 een heel andere speelwijze heeft dan de tanks daarvoor, omdat dat meestal geen verbetering is.

Als ze de armor buffen, zullen ze wel iets anders nerfen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dramborleg schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:05:
Ehm ed, dit is een special voor op de Amerikaanse server....
Oeps :o

Nou ja, ik heb in ieder geval wel wat extra lol gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Knowuse schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:05:
[...]

Ben nu de Comet aan het dubbelen, maar ga over een tijdje de Centurion's grinden. Wel zo fijn zijn dat de tier 10 ongeveer hetzelfde speelt als de twee tanks daarvoor. Baal er altijd van als de tier 10 een heel andere speelwijze heeft dan de tanks daarvoor, omdat dat meestal geen verbetering is.
Ik vind de Centurions en de FV nagenoeg dezelfde speelstijl hebben. De Centurion I speelt misschien ietsje anders omdat die een hogere vuursnelheid heeft. Maar verder spelen ze praktisch allemaal hetzelfde.
Als ze de armor buffen, zullen ze wel iets anders nerfen.
Weet ik niet. De FV4202 heeft dan wel een eigen speelstijl, maar hij is wel de underdog van de tier 10 mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
solique schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:46:

[afbeelding]
In een tier 9 en 10 pot, ontvang je 34 schoten en 8600 damage met een IS8. :?

8600/34= 250 schade per schot, waar elke tier 9 en 10 350 a 550 met uitschieters tot 1000 (td) en 2000 (arty) schade per schot doen. En dan met een IS8 waar elke blinde met een tier 9 of 10 doorheen schiet...

Dan moeten er een paar idiote scouts in het spel zijn geweest die je verflaag hebben bekrast? Of mis ik hier iets? :?

Wel gaaf! :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bah, wat haat ik Erlenberg toch. Dat is hét natuurlijke habitat van de Poolse Lemming namelijk.

Altijd, geen spelletje uitgezonderd, gaat de ene kant naar het zuiden en de andere naar het noorden, waardoor ze elkaar dus niet tegenkomen.

De enige echte strijd die vaak wordt geleverd is die tussen 2 of 3 verdedigers en 10 vijandelijke tanks, waarbij de verdedigers niet hoeven te rekenen op hulp van een Poolse Lemming.

Klote map en klote spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
MrOleo schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:02:
[...]

In een tier 9 en 10 pot, ontvang je 34 schoten en 8600 damage met een IS8. :?

8600/34= 250 schade per schot, waar elke tier 9 en 10 350 a 550 met uitschieters tot 1000 (td) en 2000 (arty) schade per schot doen. En dan met een IS8 waar elke blinde met een tier 9 of 10 doorheen schiet...

Dan moeten er een paar idiote scouts in het spel zijn geweest die je verflaag hebben bekrast? Of mis ik hier iets? :?

Wel gaaf! :)
Mafkezen met HE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
User: in hoeverre vind je de FV4202 dan van de Patton afwijken? Vind ze beide bijna gelijk aan elkaar. Ongeveer dezelfde gun, beide kunnen niet veel hebben. Snelheid/beweeglijkheid scheelt ook niet zoveel van elkaar in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de tanks op een andere manier besturen dan met muis en toetsenbord? (uitgezonderd muispad op laptop). Is het überhaupt wel mogelijk? Heb nog wat ge-googled maar kon zogauw niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:00:
Zijn er mensen die de tanks op een andere manier besturen dan met muis en toetsenbord? (uitgezonderd muispad op laptop). Is het überhaupt wel mogelijk? Heb nog wat ge-googled maar kon zogauw niets vinden.
Je zou nog kunnen denken aan een trackball, maar daar houd het denk ik wel een beetje mee op denk ik.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

De Virtuix Omni + Oculus Rift natuurlijk! (Moet je wel heul hard lopen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Fid3lity schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:14:
[...]

De Virtuix Omni + Oculus Rift natuurlijk! (Moet je wel heul hard lopen ;) )
Dan maak je ze iets groter en zet je je auto erop :P

Mss kun je proberen met een xbox controller, maar, dat lijkt me niet fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Quantor schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:57:
User: in hoeverre vind je de FV4202 dan van de Patton afwijken? Vind ze beide bijna gelijk aan elkaar. Ongeveer dezelfde gun, beide kunnen niet veel hebben. Snelheid/beweeglijkheid scheelt ook niet zoveel van elkaar in mijn beleving.
Ik vind/vond de Patton een agressievere tank. Ik vind de FV4202 een echte support tank, met de Patton kan je eventueel nog een keer agressief doen. Dat probeer ik met de FV4202 liever niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

wat is het beste kanon voor De Badkuip.

Wat mij opvalt is dat de stockgun behoorlijk effectief is. Accuraat, goede RoF, leuke schade, hele leuke pen.

Nu kan ik dus kiezen tussen de 90mm of de 105mm. De 105mm schiet langzaam, doet veel schade, heeft ook nog een leuke pen en is accuraat genoeg.

De 90mm schiet vooral sneller, met lagere pen en schade en is nou ook weer niet vreselijk accuraat.

Mij lijkt de 105mm de beste keus, maarja, wat vinden Badkuip-Veteranen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

VasZaitsev schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:34:
wat is het beste kanon voor De Badkuip.

Wat mij opvalt is dat de stockgun behoorlijk effectief is. Accuraat, goede RoF, leuke schade, hele leuke pen.

Nu kan ik dus kiezen tussen de 90mm of de 105mm. De 105mm schiet langzaam, doet veel schade, heeft ook nog een leuke pen en is accuraat genoeg.

De 90mm schiet vooral sneller, met lagere pen en schade en is nou ook weer niet vreselijk accuraat.

Mij lijkt de 105mm de beste keus, maarja, wat vinden Badkuip-Veteranen ervan?
Ik ben ook benieuwd, heb ook gisteren de Badkuip gekocht en ben benieuwd naar de meningen hier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Als je 'm wilt spelen zou ik de 105 kiezen die kan je ook op de ARL gebruiken, maar ik ga beiden free xpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

WimHam schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:55:
Als je 'm wilt spelen zou ik de 105 kiezen die kan je ook op de ARL gebruiken, maar ik ga beiden free xpen.
Waarom?

De Badkuip is echt vreselijk makkelijk te spelen, omdat ie stock beter is dan een elite StuGIII/SU-85, voornamelijk die 17 ponder is echt goed.

Hij is alleen kinda groot en heeft slecht pantser, maar als je hem een beetje slim speelt, kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke TD-er wordt badkuip genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Franse tier 5 is de blauwe badkuip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Jep, de S35 CA wordt ook wel de badkuip genoemd, guess why :)
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/c/c1/France-S_35CA.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
VasZaitsev schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:19:
[...]

Waarom?

De Badkuip is echt vreselijk makkelijk te spelen, omdat ie stock beter is dan een elite StuGIII/SU-85, voornamelijk die 17 ponder is echt goed.

Hij is alleen kinda groot en heeft slecht pantser, maar als je hem een beetje slim speelt, kom je een heel eind.
de stug en su verplaatsen zich sneller en ik ben meer een voorwaarste td speler dan achterin kamperend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

WimHam schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:08:
[...]

de stug en su verplaatsen zich sneller en ik ben meer een voorwaarste td speler dan achterin kamperend. :)
Dan moet je de britse nemen, vanaf tier 5 moet je wel voorin de aanval zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Blijkbaar zeggen statistieken in sommige battles toch wel genoeg...

Check de spelers met de hoogste rating van het team en check ernaar de damage die is gedaan door hun en door de rest van het team.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b4B3F8r.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ik gebruik en muis en de n52te. Heb ook de logitech G13 gebruikt, alleen kreeg ik daar uiteindelijk last van (na een jaar ofzo).
User schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:52:
[...]
Ik vind/vond de Patton een agressievere tank. Ik vind de FV4202 een echte support tank, met de Patton kan je eventueel nog een keer agressief doen. Dat probeer ik met de FV4202 liever niet. :P
Ow dat maakt hem voor mij iets minder aantrekkelijk, maar zal hem uiteindelijk toch wel gaan halen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Soms snap ik echt geen reet van de matchmaking....

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/6456/8kq.png

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 09-07-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:34:
[...]

Dan moet je de britse nemen, vanaf tier 5 moet je wel voorin de aanval zitten :P
Ten aanval met 1km/u. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Maar je bounced wel alles :+

Het ergste wat je kan overkomen met een AT-2 of Matilda: engine beschadigd en dode driver, als je in een krater staat, kom je er heel moeilijk uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
atticus182 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:12:
Soms snap ik echt geen reet van de matchmaking....

[afbeelding]
Zie ik daar een tier 4 tank in een tier 8/9 game? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
tobitronics schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:38:
[...]

Zie ik daar een tier 4 tank in een tier 8/9 game? :o
Het is een scout. Tier 4 light (muv de AMX 40) kan tot tier 9 tanks tegenkomen. Zijn taak is simpel... de vijand spotten en gespot houden, zorgen dat het team de vijand kan beschieten en daarvoor krijgt de scout dan XP en credits.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:35:
[...]

Maar je bounced wel alles :+

Het ergste wat je kan overkomen met een AT-2 of Matilda: engine beschadigd en dode driver, als je in een krater staat, kom je er heel moeilijk uit :P
Tegenwoordig heb ik een repairkit en health bij me. :P
Dat is wel zo handig. Verder staat die Britse lijn hoog in de to do list. Ik wil alleen even eerste de Tiger II hebben. Dat is nog z'n 15.000xp. Dan de British line voor monniez en xp verzamelen voor het Duitse beest. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
En hij is binnen op de WZ-111 model 1-4:
Victory!
Map: Malinovka
Date: 09 July 2013 23:26:23
Vehicle: WZ-111 model 1-4
Exp: 2,136 + Credits: 82,545
Achievements: : Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Er ware n geen scouts, dus heb ik dat maar geprobeerd aan de rechter zuid kant, alleen een Tiger P en E-75 gespot en E-75 was te snel weg naar de hill. Toen maar gaan pushen lekker gebattled met de campers achter de gebouwdjes terwijl mijn camper lekker stonden te snippen. Mijn team was niet slecht want we wonnen de hill, waarna het snel afgelopen was. 3 Kills, 5604 damage en 2251 spotting damage :) Maar het was wel zo'n actie die 9 van de 10 keer helemaal verkeer afloopt....

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:47

Grouchy

meep meep

wsLy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:22:
Blijkbaar zeggen statistieken in sommige battles toch wel genoeg...

Check de spelers met de hoogste rating van het team en check ernaar de damage die is gedaan door hun en door de rest van het team.
Wat betekenen de getallen tussen de [ en ]?
Welke XVM mod gebruik je met die extra column? Ziet er namelijk wel gelikt uit.

Regarding welke vuurmond te gebruiken op de Badkuip. Bij TD zou ik altijd voor de alpha damage gaan. Enne zoals andere al schreven, je kan hem ook gebruiken op de ARL misbruiken.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
wat had ik toch net een heeeerlijk potje met de hetzer icm 105mm derp gun. We stonden 6 - 9 achter, maar de 105mm heeft even 5 kills opgebracht doordat alle enemies ineens naar mij toe kwamen met hun side armor (was tot dat moment nutteloos geweest) en heb zo even een lose in een win omgezet :D . En dan ook nog eens een 2x XP bonus drbij :D

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/im67lj7x7/shot_004.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door tobitronics op 10-07-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Toevallig kwam ik net wat tweakers / GoTters tegen! Altijd leuk om mensen tegen te komen in randoms :)
Van het weekend toevallig ook een aantal die mij herkenden van mijn livestream, grappig om mee te maken!

Vanavond aan de Easy 8 Pro tournament mee gedaan en dat ging best lekker. Helaas wel wat indivudele foutjes in de eerste game maar alsnog wel gewonnen tegen een super camp team. Pot erna was een flutteam die ook meteen een technical victory gaf. De derde pot was een team dat wel al 2 potjes gespeeld hadden net als wij maar op Ensk onze oude tactic uit de hoed gehaald en dat ging (maar nipt) goed. Mijn cap reset had geen seconde later moeten vallen, tactic was dus iets sloppy uitgevoerd maar wel al helemaal met het team bedacht hoe die moet uitgevoerd worden.

Daarna een handvol potjes gedaan en dat ging best lekker, soms konden we matches wel iets strakker gespeeld worden door mezelf maar goed daarentegen wel een aantal super potjes gehad. Tevens mijn T-43 grind naar de T-44 afgerond, wel wil ik nog 4 of 14 potjes doen om het af te leren en de crew tevens iets verder te trainen. Heerlijke tank met bijbehorende stats O-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/edtbeQp7skDS5jOBUQccyu2q/medium.jpg

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:36:
[...]

Ik gebruik en muis en de n52te. Heb ook de logitech G13 gebruikt, alleen kreeg ik daar uiteindelijk last van (na een jaar ofzo).
Interessante info. Ga ik mij eens verder in verdiepen. Misschien kunnen we hiermee de persoonlijke skills wat opkrikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:47

Grouchy

meep meep

tobitronics schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:01:
wat had ik toch net een heeeerlijk potje met de hetzer icm 105mm derp gun. We stonden 6 - 9 achter, maar de 105mm heeft even 5 kills opgebracht doordat alle enemies ineens naar mij toe kwamen met hun side armor (was tot dat moment nutteloos geweest) en heb zo even een lose in een win omgezet :D . En dan ook nog eens een 2x XP bonus drbij :D
Derp guns blijven lekker. Zeker weer met de citadel special als je een tank als de SU-152 had. Gewoon met 'gold' ammo derpen en dan nog vet winst maken.

Plus hetzer blijft een leuke Jpz, met of zonder derp gun + lekker klein en bouncy Dankzij de special dit weekend 3x (2x Hetzer/1xT40) achter elkaar de Halonen medal gehaald omdat Jan en alleman met KV-1S aan het rondcrossen was.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Grouchy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:53:
[...]

Wat betekenen de getallen tussen de [ en ]?
Welke XVM mod gebruik je met die extra column? Ziet er namelijk wel gelikt uit.

Regarding welke vuurmond te gebruiken op de Badkuip. Bij TD zou ik altijd voor de alpha damage gaan. Enne zoals andere al schreven, je kan hem ook gebruiken op de ARL misbruiken.
Voertuig battles en winrate. Dkt is mijn eigen config en te vinden op www.wsly.nl/coldzero.zip

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sinds een paar dagen bezig met de AMX 12t , opzich een geinig tankje maar man die gun depression en elevation.. ;( ;( ;( :'( :'( om te huilen!!! dat is echt zo'n groot vervelend nadeel..
oh en de 30 shells.. dat is ook wel weinig zeg maar..

Wordt het beter met de amx 13 75? en de 13 90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Een vraag: in de loop van de tijd heb ik met de PzIII/IV en VK3601 een enorme hoeveelheid Xp's opgebouwd die ik niet meer kan inzetten omdat de units al lang de elite status hebben. Ik zit er over te denken om een premium account te kopen, maar ik vroeg me af of ik dat ook deze Xp's (in het verleden opgedaan) kan inwisselen voor gold? Of geldt het dan alleen voor Xp's opgedaan onder premium?

Thx alvast voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Dorestad schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:13:
Een vraag: in de loop van de tijd heb ik met de PzIII/IV en VK3601 een enorme hoeveelheid Xp's opgebouwd die ik niet meer kan inzetten omdat de units al lang de elite status hebben. Ik zit er over te denken om een premium account te kopen, maar ik vroeg me af of ik dat ook deze Xp's (in het verleden opgedaan) kan inwisselen voor gold? Of geldt het dan alleen voor Xp's opgedaan onder premium?

Premium geeft je 50% extra xp en credits, heeft niks te maken met oude voorraden XP op tanks. Het engiste wat je met deze opgebouwde xp kan is met gold omzetten naar free xp. Die kan je overal dan gebruiken. Je kan geen xp inwisselen en er gold voor terug krijgen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:10:
Sinds een paar dagen bezig met de AMX 12t , opzich een geinig tankje maar man die gun depression en elevation.. ;( ;( ;( :'( :'( om te huilen!!! dat is echt zo'n groot vervelend nadeel..
oh en de 30 shells.. dat is ook wel weinig zeg maar..

Wordt het beter met de amx 13 75? en de 13 90?
In die lijn van snelle lichte autoloaders naar de batchat zijn de AMX12 en de Lorraine de taaiste om door te komen. Zelf vond ik de Lorraine best oké, maar speelde er best behoudend mee maar velen klagen erover.
De AMX12 vond ik de minst leuke, erna wordt het dus steeds leuker met een geweldige tank als eind.....

Voor de AMX zou ik zeggen: camonetje, binocs en flink gaan spotten....naarmate de battle vordert wat zwakke tegenstanders opzoeken om wat speldeprikken uit te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorestad schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:13:

Die kun je idd tegen gold omwisselen naar free xp.
Maar als ik jou was, zou ik de optie gebruiken om extra crewtraining aan te zetten, daarmee gaat de verdiende XP naar de crew en hebben zij veel sneller meer skills.

Ik heb bijna al mijn crews op 3 (de meeste bijna 4) skills zitten en dat merk je flink.....
Als ik een grind begin neem ik de crew ook telkens mee (mits ze op 100% zitten), waardoor de crew zelf ook steeds beter wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:20:
[...]

In die lijn van snelle lichte autoloaders naar de batchat zijn de AMX12 en de Lorraine de taaiste om door te komen. Zelf vond ik de Lorraine best oké, maar speelde er best behoudend mee maar velen klagen erover.
De AMX12 vond ik de minst leuke, erna wordt het dus steeds leuker met een geweldige tank als eind.....

Voor de AMX zou ik zeggen: camonetje, binocs en flink gaan spotten....naarmate de battle vordert wat zwakke tegenstanders opzoeken om wat speldeprikken uit te delen
tnx, ik zag net dat de elevation en depression op de 75 en 90 beter zijn.. want ik heb heel vaak dat ik tanks niet kan raken omdat ik op een bobbeltje sta.. :(

wel grappig ed, volgens mij hebben wij de zelfde voorkeur voor tanks..

we hebben al geplatooned he wist je dat? :P ik heb ingame een andere naam.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
grootste nadeel van de 12t vond ik dat mensen dingen van je verwachten waar je tank helemaal niet zo geschikt voor is: "n00b light go scout!". Dit terwijl het een vrij trage light is.

Natuurlijk zijn er situaties waar je er niet onderuit kunt, maar mensen verwachten dat je al een suicide rush aan het begin van de match doet. Want dat is namelijk scouten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:23:
[...]

Die kun je idd tegen gold omwisselen naar free xp.
Maar als ik jou was, zou ik de optie gebruiken om extra crewtraining aan te zetten, daarmee gaat de verdiende XP naar de crew en hebben zij veel sneller meer skills.

Ik heb bijna al mijn crews op 3 (de meeste bijna 4) skills zitten en dat merk je flink.....
Als ik een grind begin neem ik de crew ook telkens mee (mits ze op 100% zitten), waardoor de crew zelf ook steeds beter wordt.
Thx for the advice. De crew van de PIII/IV zit inmiddels op 2 skills en idd de tank wordt steeds fijner. Probleem waar ik mee zit is dat ik momenteel in de VK3002 aan het spelen ben om uiteindelijk naar de Leopard te gaan. Maar ja: die VK3002 met z'n short 88 is een lastige tank, zeker omdat je vaak in tier 8,9 games wordt ingedeeld. Dus ik wil zo snel mogelijk de Indien Panzer bemachtigen. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
perpixel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:27:
grootste nadeel van de 12t vond ik dat mensen dingen van je verwachten waar je tank helemaal niet zo geschikt voor is: "n00b light go scout!". Dit terwijl het een vrij trage light is.

Natuurlijk zijn er situaties waar je er niet onderuit kunt, maar mensen verwachten dat je al een suicide rush aan het begin van de match doet. Want dat is namelijk scouten....
mijn standaard antwoord is dan you command your tank, and i command my tank.. so stfu..

ik scout wanneer de situatie daar naar vraagt, en dan op mijn eigen manier.. niet op andermans manier..

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Gisteren even op de test server rondt gekeken... WOW die E-25 is snel :O
Echt snel, in alle opzichten, ding accelereert snel, schiet snel, draait snel... en gaat snel dood als ie face-to-face komt met een amerikaanse heavy op een open veld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:24:
[...]

wel grappig ed, volgens mij hebben wij de zelfde voorkeur voor tanks..

we hebben al geplatooned he wist je dat? :P ik heb ingame een andere naam.. :+
I know ;)
Ik ben idd liefhebber van de snellere mediums/lights met als afwisseling 2 lekkere td's (Hellcat + T30)
Ben pas na iets van 10k battles boven tier 8 begonnen
Mijn favo's: T71, Cromwell, Batchat, T57Heavy, T54 (helaas moeilijk platoon te vinden in GOT voor hogere tiers)
Jip99 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:42:
[...]

mijn standaard antwoord is dan you command your tank, and i command my tank.. so stfu..

:>
Buy a dog if you want to command

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Klopt, maar heeft misschien toch iets met persoonlijke onzekerheid oid te maken. Ik heb er wel moeit mee als dat soort dingen tegen mij gezegd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
psychoclown schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:09:
...

Daarna een handvol potjes gedaan en dat ging best lekker, soms konden we matches wel iets strakker gespeeld worden door mezelf maar goed daarentegen wel een aantal super potjes gehad. Tevens mijn T-43 grind naar de T-44 afgerond, wel wil ik nog 4 of 14 potjes doen om het af te leren en de crew tevens iets verder te trainen. Heerlijke tank met bijbehorende stats O-)

[afbeelding]
Die A-20 heb je vast heel langgeleden gespeeld :)
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:10:
[...]
Interessante info. Ga ik mij eens verder in verdiepen. Misschien kunnen we hiermee de persoonlijke skills wat opkrikken :+
Gebruik eigenlijk alleen de keypad om te sturen, automatisch gas en een duimknop om te reloaden. Ik kan niet met 1 hand de WASD knoppen bedienen en dan ook nog skill enzo afvuren (geen FPS speler). In MMO's gebruikte ik meestal het pookje om voor staffeling en voor/achteruit, maar bij WOT werkt dat niet lekker. Teven gebruikt ik de G600 muis en die heeft een boel knoppen die ik gebruik voor consumables, ammo enz.
Afbeeldingslocatie: http://zapt0.staticworld.net/images/article/2012/11/g600_2-100014941-gallery.jpg

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:24:
[...]
Gebruik eigenlijk alleen de keypad om te sturen, automatisch gas en een duimknop om te reloaden. Ik kan niet met 1 hand de WASD knoppen bedienen en dan ook nog skill enzo afvuren (geen FPS speler). In MMO's gebruikte ik meestal het pookje om voor staffeling en voor/achteruit, maar bij WOT werkt dat niet lekker. Teven gebruikt ik de G600 muis en die heeft een boel knoppen die ik gebruik voor consumables, ammo enz.
[afbeelding]
Ik heb de meest gebruikte shortcuts (en besturing) rondom de pijltjestoetsen gezet....
Consumables en repair op numpad
Vind ik een stuk prettiger spelen, had te vaak dat ik ff snel achter wilde en dan op "d" of "x" zat te rammen. Besturen met de pijtljes toetsen werkt een stuk prettiger (voor mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Hehehe, bij mij bijna precies omgekeert, gebruik bijna alleen maar mijn G13 voor heel WoT, enkel als ik soms op een afstand van 600meter+ een trickshot moet uithalen gebruik ik mn *echte* muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
perpixel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:22:
Klopt, maar heeft misschien toch iets met persoonlijke onzekerheid oid te maken. Ik heb er wel moeit mee als dat soort dingen tegen mij gezegd worden...
had ik ook in het begin hoor, vooral toen ik nieuw was met light tanks.. maar sommige lights zijn gewoon niet bedoeld om te scouten.. trek het je echt niet aan en zeg gewoon dat ze moeten opzouten en hun eigen tank moeten besturen..

en met de T71 en amx 13 75/90 ben je veel waardevoller als je schade doet.. want deze tanks kunnen echt veel schade aanrichten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De AMX'jes speel ik gewoon lekker op mijn eigen manier, en soms is dat scouten, als de map het toelaat, vaak is dat als een soort medium spelen en trage mediums en heavies pesten en mijn clip herladen terwijl ik in de buurt van een eigen heavy ben.

Werkt prima voor mij, beter dan scouten.

De AMX 12t vond ik eenmaal met topgun en topengine en goede crew best lekker spelen. De 13 75 is nog leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:48:
Dan even wat anders, lees net op de WoT site over de gift shop packages, die Shere Khan ziet er wel goed uit zeg:

Shere Khan
8.8 cm PaK 43 Jagdtiger, German tier VIII Premium Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days of Premium Account
3,500 gold
50,00 EUR

50 ballen is wel een hoop geld, maar is wel een verleidelijk aanbod :9~
Even schaamteloos mezelf quoten: ik heb de tank getest op de testserver. Speelt heerlijk zeg, die snelle reload is echt super. De tank is net wat sneller dan de T28, waardoor je net wat mobieler bent. Ik ben dan ook gezwicht voor deze 'gift' en heb nu de Jagtiger 8.8 in m'n garage staan :D

Ik zit nog ff te dubben welke 3e module ik erop doe, rammer en vents zitten er al op. GLD lijkt me niet heel nuttig, want de aimtime is niet heel hoog volgens mij. Iemand suggesties?

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 10-07-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bino's, Vanop afstand is jouw lower plate moeilijker te raken, echt on the move schieten doe je niet veel en je bent gewoon een sniper. Met bino's gaat trouwens ook je avg spotting xp omhoog. Ik verkies altijd bino's boven een netje omdat je bino's niet stoppen met werken na een schot.
Conclusie, met bino's op je JT 88 kan je niet fout gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
weten jullie toevallig al wat meer over de SP nerf?..

ik lees verschillende verhalen maar weet echt niet meer wat er klopt.

ik ben bang dat je de armor nerf goed gaat merken.. en dat ze de gun laten voor wat het is en dat die als zoethoudertje misschien een betere motor krijgt ofzo.. (wat je amper merkt)..

ik merk nu trouwens ook dat ik gewoon bijna overal weg gepennend wordt.. snap er niks van maar mensen pennen me door de turret flappen, en door de UFP.. moet je nagaan als die nerf er is..

nog een rumor is dat die niet meer voor gold verkocht kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Knowuse schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:24:
[...]

Die A-20 heb je vast heel langgeleden gespeeld :)
Yup maar het is sowieso ook niet echt een heel goede scout als je het mij vraagt.
Van de beta wist ik al dat ik het een klote tank vond maar bij de launch toch gedacht die paar duizend exp even bij elkaar te grinden.. Had ik gewoon moeten overslaan eigenlijk :)[/quote]
Joindry schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:59:
Bino's, Vanop afstand is jouw lower plate moeilijker te raken, echt on the move schieten doe je niet veel en je bent gewoon een sniper. Met bino's gaat trouwens ook je avg spotting xp omhoog. Ik verkies altijd bino's boven een netje omdat je bino's niet stoppen met werken na een schot.
Conclusie, met bino's op je JT 88 kan je niet fout gaan denk ik.
Je netje blijft wel werken maar je camorating daalt iets na een schot (en gaat dan weer terug naar zijn originele waarde).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Ik rij nu een poosje met de T21, maar kom niet verder dan de dubbels elke dag.
De stock engine is gewoon naar maar helaas moet ik eerst de tracks...

Wordt deze nog een beetje leuk als scout of is de lijn naar de T71 gewoon gaar door de T21 en de M7 die er niet op hun plaats lijken.
Ik rij vrij veel met de WZ-131, daarmee scouten vind ik echt leuk, hopelijk is de T71 het waard om de grind voor door te zetten.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Meh, stock is de T71 wat miserabel... je moet je echt houden op passief scouten wilt ie een beetje iets verdienen.
had zelf meteen de topgun unlocked maar moest er enhanced suspension bij steken eer je die kan uitrusten.
Camonetting en Binocs erbij en het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:50
atticus182 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:41:
[...]

Ik ben ook benieuwd, heb ook gisteren de Badkuip gekocht en ben benieuwd naar de meningen hier! :D
S35 CA stock gun: de stock gun is gewoon zeer goed, de 105 kan je gebruiken als je alpha damage prefereert. Ik speel de S35 CA af en toe nog is gewoon een fun TD.

Bij de ARL v39 gebruikt je het beste de 105. Een basisregel vanaf de ARL v39 is dat de top guns er op papier beter uit zien maar de lange aim time, lange reload en slechte traverse van de top guns maken ze redelijk waardeloos dus kan je op de ARLv39, AMx MLe 46 en 48 het beste de top guns vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:22:

Ik rij vrij veel met de WZ-131, daarmee scouten vind ik echt leuk, hopelijk is de T71 het waard om de grind voor door te zetten.
T21 gebruiken zoals een AMX12....
camonet en binocs en eerst passief scouten later in de game op zoek naar tegenstanders die al beschadigd zijn, met je snelheid kun je ze razendsnel flanken, een paar speldeprikken uitdelen (ultrasnelle reload) en weer wegwezen zodra ze op jou gaan richten....heavies kunnen t dan afmaken en jij bent alweer bij de volgende.
Ik vond 'm verrassend leuk.

Sowieso is de T71 je ultieme beloning :9~
Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)