Haha ik ben ook zo'n multiple-tier grinder. Momenteel met de volgende tanklijnen bezig:
- Tiger II: Inmiddels full ops en halverwege de grind naar de E-75
- Indien Panzer: Net full ops, pas sinds toen écht leuk om mee te spelen, langzaam naar de Leo's door grinden
- Panther: Niet heel actief mee aan het spelen, ook nog niet echt met een einddoel.
- JagdPanther: Vanavond genoeg XP en silver om de JPII vrij te spelen, twijfel nog wel tussen de JPII en de Ferdinand maar het wordt denk ik de JPII vanwege mobility
- VK3001P: Niet heel actief mee aan het spelen, Tiger P lijkt me wel een leuke tank na de voor mij ietwat tegenvallende Tiger (H)
- Hummel: Minder leuk na de 0.8.6 patch maar nog steeds een toffe Arty, jammer dat de reload 27 sec is in plaats van 18 sec.
- T25/2: Nog niet de topgun, maar wel een hele leuke TD die tegen een klein tikje kan
- T29: Super voor een Tier VII als je Hull-down staat, ben nog aan het sparen voor de top gun en engine
- T71: Net full ops. Hele leuke scout, ben nog druk in het leerproces van scout zijn, dus gaat momenteel met vallen en opstaan (ik wil te veel schieten). Kan niet wachten op de T69 en verder!
- AT8: Ga ik vandaag kopen, heb enorm veel lol beleefd aan de AT2 dus dat gaat vast leuk worden
- S35 CA: Ga ik vandaag kopen i.v.m. 50% korting, en tips dat het een hele leuke TD is
- IS: Net mee begonnen, einddoel is de IS3
En daarnaast vaak een rondje met de SU-122-44 omdat het gewoon een heerlijke TD is en flink wat credits binnen harkt! SP ga ik z.s.m. verkopen voor gold als dat kan, en JagdTiger 8.8 kan heel erg leuk zijn als je team meewerkt