[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martiener1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-03 20:32
De M5 Stuart is misschien niet de beste tier 4, maar zoveel maakt t niet uit, die lage tiers wandel je zo doorheen.

nu zelf met de 704 bezig voor de 268, alleen nog steeds aan het twijfelen of ik de 263 er ook bij moet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
WimHam schreef op maandag 08 juli 2013 @ 00:07:
[...]

leuk om te zien maar je chat functie werkt niet geloof ik.
wsLy schreef op maandag 08 juli 2013 @ 00:20:
Chat op twitch heeft al hele avond problemen
Vroeg me al af wat ermee aan de hand was!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
wontcachme schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:45:
Wat ik altijd heb meegekregen is de Stuart een *** tank. De M7 heb ik nooit gespeeld. Maar welke tank je neemt ligt al helemaal aan je speelstijl.
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 00:28:
[...]
Mee eens. Het is in alle opzichten een net-niet tank. Denk dat een A-20 of Pz 38 nA nuttiger is als scout, en een M5 Stuart is een scout. Nouja, heeft scout mm...
Kan allemaal wel zo zijn maar de techtree die hij volgt leidt wel naar 1 van de beste heavy tanks, de T57 :Y
Sevyx schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:36:
[...]

Wat dan? want wou hierna de M7 halen.
Gewoon volhouden, straks kom je bij de T71 en dan begint de pret, geweldige tank. Daarna komen de T69 en T54E1, beide goede mediums en als kroon op het werk sluit die tree af met de T57. Heb je meteen misschien wel de beste tank ingame in je bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martiener1 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 01:10:
De M5 Stuart is misschien niet de beste tier 4, maar zoveel maakt t niet uit, die lage tiers wandel je zo doorheen.

nu zelf met de 704 bezig voor de 268, alleen nog steeds aan het twijfelen of ik de 263 er ook bij moet gaan halen.
Als me nog goed kan herinneren, moest je flink wat XP binnenharken voordat je de M7 kunt unlocken.
En dan? Dan zit je weer in zo'n half gare net niet tank om een heeeeele lange grind te doen naar Chaffee of T21. T21 vond ik wel een geinige tank, maar het allerbelangrijkste: degene die de vraag stelt is net 2 dagen bezig en dan is dit geen makkelijke lijn om te volgen!
Ook met de M5 heb je al scout matchmaking en dat blijft doorgaan t/m de T71....dus altijd spelen tegen/met hogere tiers en de lastige rol van scout vervullen.
Om t spel te leren (en leuk te blijven vinden), kan hij beter eerst wat andere lijnen proberen die gaan naar een leuke medium/heavy op tier 5.
Bijvoorbeeld naar de KV1 of PZ4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
ze moeten vaker deze special doen waarin topdamage beloond wordt met extra credits.
Heb gewoon schandalig veel binnen geharkt met mijn type59 en su122-44, niet normaal meer. Vanavond nog veel credits pakken en de aankomende t10s kunnen weer gefinancieerd worden :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Kaap schreef op maandag 08 juli 2013 @ 07:23:
[...]

[...]

Kan allemaal wel zo zijn maar de techtree die hij volgt leidt wel naar 1 van de beste heavy tanks, de T57 :Y

[...]

Gewoon volhouden, straks kom je bij de T71 en dan begint de pret, geweldige tank. Daarna komen de T69 en T54E1, beide goede mediums en als kroon op het werk sluit die tree af met de T57. Heb je meteen misschien wel de beste tank ingame in je bezit.
Zonder twijfel de leukste lijn die ik heb gespeeld! :) Ik zit me wel elke patch weer te verbazen dat de T57 Heavy niet generfd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
zo na veel frustratie met al mijn tanks heb ik maar een tier PZ 1 C gekocht om eens lekker te gaan trollen!.. en dat ging nog best leuk, wat een grappig ding is dat ook.. rond sjezen naar een noob die zijn omgeving totaal niet door heen en dan achter hem parkeren en er ff 200 kogels in knallen.. verbazingwekkend hoe snel die hp weg vliegt als je een plek gevonden hebt waar je kan pennen! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Dit weekend T95 gekocht, vind het wel een mooi apparaat. Heeft zeker zijn zwakke punten, maar kan met tijden ook bepalend voor je team zijn.

Pearl river bijvoorbeeld, t95 net iets voorbij de brug opstellen en daar gewoon de hele match blijven, 3 teammates konden dekking zoeken achter mij en de hele match blijven schieten. Potential damage recieved van bijna 11.000 en mijn team won met 5 defensive tegen 10 offensive tanks. Heerlijke match.

Ook al meer dan eens gebeurt dat je alleen gelaten worden en dat iemand je zijkant inrijd, dan is het voorbij.

Maar de leuke matches maken dat meer dan goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:15

Sevyx

Facta non verba!

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:13:
[...]

Als me nog goed kan herinneren, moest je flink wat XP binnenharken voordat je de M7 kunt unlocken.
En dan? Dan zit je weer in zo'n half gare net niet tank om een heeeeele lange grind te doen naar Chaffee of T21. T21 vond ik wel een geinige tank, maar het allerbelangrijkste: degene die de vraag stelt is net 2 dagen bezig en dan is dit geen makkelijke lijn om te volgen!
Ook met de M5 heb je al scout matchmaking en dat blijft doorgaan t/m de T71....dus altijd spelen tegen/met hogere tiers en de lastige rol van scout vervullen.
Om t spel te leren (en leuk te blijven vinden), kan hij beter eerst wat andere lijnen proberen die gaan naar een leuke medium/heavy op tier 5.
Bijvoorbeeld naar de KV1 of PZ4
Zit nu op punt dat ik moet gaan grinden voor de M7 idd. 13060 ervaringspunten gaat hij kosten. Denk dat ik daar maar mee doorga, ondanks dat ik nog niet heel ver ben weinig zin om overnieuw te beginnen. :D

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sevyx schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:57:
[...]

Zit nu op punt dat ik moet gaan grinden voor de M7 idd. 13060 ervaringspunten gaat hij kosten. Denk dat ik daar maar mee doorga, ondanks dat ik nog niet heel ver ben weinig zin om overnieuw te beginnen. :D
de t71 en wat erna komt is het wel meer dan waard... en zo super erg zijn de m7 en de t21 niet.. dus komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ilikebananas schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Zonder twijfel de leukste lijn die ik heb gespeeld! :) Ik zit me wel elke patch weer te verbazen dat de T57 Heavy niet generfd wordt...
Geloof dat de volgende patch een rebalance van de us lijn bevat. Voor solo in randoms, vond ik de T57 niet echt heel leuk. Verder hebben ze de Foch 155 tot nu toe ook niet generfd.

Moet zeggen dat ik die missies ook wel leuk vind, een exta beloning af en toe zelf als je verliest is best ok.

Van het weekend ook de laaste britse medium gekilled (tier 10), hij kwam zo naar me toe om me te flanken en gaf me een easy kill met m'n WZ-111 model 1-4 :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sevyx schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:57:
[...]

Denk dat t niet verkeerd is om er gewoon nog 1 of 2 lijnen bij te nemen (zoals iedereen).
Brengt voor jezelf wat variatie en nogmaals: als newbie heb je een verrekte lastige lijn genomen.
Mits je zelf extreem snel leert, wordt je straks finaal weg gespeeld in de hogere tiers.
Voor jezelf niet leuk en geen bijdrage voor je team.
Jip99 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:25:
[...]

de t71 en wat erna komt is het wel meer dan waard... en zo super erg zijn de m7 en de t21 niet.. dus komt goed!
M7 en T21 zijn (m.i.) 2 lights waar prima mee te spelen valt ALS je al heel wat ervaring hebt en weet hoe je deze dingen moet spelen. Als newbie ga je weinig lol beleven aan deze 2

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:52:
[...]
Denk dat t niet verkeerd is om er gewoon nog 1 of 2 lijnen bij te nemen (zoals iedereen).
3 lijnen tegelijk grinden adviseer ik juist nooit. Duurt een eeuwigheid eer je dan eens op tier 9/10 uitkomt en je altijd knokt met te kort aan credits.
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:52:
[...]
Brengt voor jezelf wat variatie en nogmaals: als newbie heb je een verrekte lastige lijn genomen
Wel 1 die heel rewarding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik grind zelf 1 lijn tot ik erbij neerval, echter dat is niet voor iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Kaap schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:01:
[...]

3 lijnen tegelijk grinden adviseer ik juist nooit. Duurt een eeuwigheid eer je dan eens op tier 9/10 uitkomt en je altijd knokt met te kort aan credits.

[...]

Kaap, leuk idee.

Echter zou ik een newb adviseren om eerst eens uit te zoeken wat die leuk vind om te spelen. En zeker niet beginnen met een scout lijn (tier 6 is nog steeds een scout). tier 6 scout komt namelijk in tier 10 battles terecht.

Sevyx, ik weet van mijzelf dat ik snel leer, toch heeft het mij 1000 battles gekost om mijn eerste tier 10 te krijgen. Grinds van 150k xp zijn niet uitzonderlijk als je op de hogere tiers terecht komt. Hecht dus niet te veel waarde aan je 15k xp die je nu hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 19:14
Hoogste Tier8 hier en heb 10 lijnen tegelijk lopen :+

Niet dat snel gaat inderdaad maar wel leuke afwisseling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:15

Sevyx

Facta non verba!

dramborleg schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:15:
[...]

Kaap, leuk idee.

Echter zou ik een newb adviseren om eerst eens uit te zoeken wat die leuk vind om te spelen. En zeker niet beginnen met een scout lijn (tier 6 is nog steeds een scout). tier 6 scout komt namelijk in tier 10 battles terecht.

Sevyx, ik weet van mijzelf dat ik snel leer, toch heeft het mij 1000 battles gekost om mijn eerste tier 10 te krijgen. Grinds van 150k xp zijn niet uitzonderlijk als je op de hogere tiers terecht komt. Hecht dus niet te veel waarde aan je 15k xp die je nu hebt ;)
Vind een grind fest opzich niet erg. Als scout doe je alleen praktisch geeen dmg. DUs probeer nu maar vooral zo veel mogelijk te spotten en niet te snel kapot te gaan.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
dynosu schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:06:
Ik grind zelf 1 lijn tot ik erbij neerval, echter dat is niet voor iedereen :P
Voor het eerst met 2 lijnen tegelijk bezig. moet zeggen dat ik toch de voorkeur heb om 1 lijn tegelijk te grinden.

T95 is overigens is hele specifieke situaties zoals daar op pearl river natuurlijk de ideale tank. Voor de rest vind ik het een bagger tank. Rij maar eens op sand river, el halluf e.d. Enige mazzel is dat je doorgaans nu wat minder/geen arty heb. Misschien dat dit de tank iets leuker maakt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja mijn equipment setup: rammer, vents, superheavy spall liner

dit reduceerd het arty gevaar al enorm voor mij.

GLD vind ik niet nuttig op t95

En arty zie je nu veel minder dus weinig last van op de t95 en ik wil m in t110 collectie compleet hebben:

t110e5, check!
t110e4, check!
t110e3, in progress :)

[ Voor 19% gewijzigd door dynosu op 08-07-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
[...]

[...]
Wat doe je dan als je snel dood bent in een battle? Wachten?

Ben ook newbie maar met 3 lijnen kan ik steeds non-stop spelen, met 2 ook bijna continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Inrage schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Ben ook newbie maar met 3 lijnen kan ik steeds non-stop spelen, met 2 ook bijna continue.
ik doe dat zelf wel ja, dan kan ik me ook focussen op die ene tank spelen en niet op 3 tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Maar jij hebt al 'enige" ervaring....
Jij weet wat je wel/niet leuk vind.
We hebben het hier over een newbie die zich stort op 1 lijn.....daarom mijn advies om wat variatie te nemen zodat je er ook achter komt wat je écht leuk vind. Ik bedoelde niet dat ie 3 lijnen moet gaan grinden tot tier 10, maar wat andere tanks erbij uitzoeken waarmee hij ook fun heeft én credits kan grinden want je richten op enkel 1 grind gaat hem ook credits probs opleveren....

Maar goed....tis niet meer dan een goedbedoeld advies, hij moet t natuurlijk helemaal zef weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik grinde eerder ook een stuk of wat lijnen tegelijk, en doe ik eigenlijk ook nogsteeds, maar wel minder. Vooral omdat ik nu heb wat ik wil:De IS-3 en langzaam grind ik naar de IS-7 toe met de IS-8, waar het heel langzaam beter mee gaat.

Verder heb ik nu aardig wat tanks unlocked die nog gekocht moeten worden eer ik door kan grinden. Vanaf tier 6 koop ik tanks alleen nog in de aanbieding.

Ben nu bezig met de Franse en Amerikaanse TD lijn, allebei T5 nu. Weet alleen niet of ik de Jackson of Hellcat eerst moet unlocken... Ook heb ik bijna de T-43 unlocked, de T-34-85 is zeker gebuffed, ik speelde hem toen ie nog de 100mm had.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Inrage schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Een tank houden voor credits te farmen en die dan pakken als je dood bent :) beste oplossing

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Ik doe vast iets verkeerd, want ik grind op dit moment:

- Britse mediums
- Franse TD's
- Franse arty
- Amerikaanse TD's
- Amerikaanse mediums
- Duitse arty
- Duitse mediums
- Duitse lights
- Russische TD's

En nog een stapel tier X die ik voor de lol speel. Nu is het wel zo dat ik niet elke lijn even fanatiek speel, maar 5 lijnen tegelijk grinden is wel redelijk standaard voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
[...]

[...]

Tier 9/10 hoeft toch ook helemaal niet je doel te zijn? Zo heb ik bewust de russische heavies tier 9 en tier 10 niet vrijgespeeld omdat ze mij niet aanspraken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Nou... toen ik begon met spelen, zo'n 2-en-een-halve jaar terug, was de Maus meteen mijn doel.
Sinds dien heb ik verschillende nerfs en buffs meegemaakt, ondanks dat altijd veel plezier eraan gehad.

Zit nu maar een beetje rondt te slenteren met (ALLE) andere trees... beetje lsovast aan het grinden voor de object 268, 263, JagdpantherII, E-100, T69, T-28 Proto en AMX 50-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Seraoh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:37:
Nou... toen ik begon met spelen, zo'n 2-en-een-halve jaar terug, was de Maus meteen mijn doel.
Sinds dien heb ik verschillende nerfs en buffs meegemaakt, ondanks dat altijd veel plezier eraan gehad.

Zit nu maar een beetje rondt te slenteren met (ALLE) andere trees... beetje lsovast aan het grinden voor de object 268, 263, JagdpantherII, E-100, T69, T-28 Proto en AMX 50-100.
Ow, mijn eerste lijn was de US Heavy line en die heb ik ook helemaal uitgespeeld. Ik moest die T-30 hebben. Achteraf vond ik hem helemaal niet zo lekker spelen en ook niet zo bijzonder. Geef mij maar een T-32. Vind ik veel leuker spelen. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
wsLy schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Een tank houden voor credits te farmen en die dan pakken als je dood bent :) beste oplossing
Dat doe ik ook zo, ik heb echter vaak wel 2 or 3 tanks die ik probeer te dubbellen. Heb nog wel een paar andere tanks die ik zou kunnen dubbellen, maar dat neemt te veel tijd in beslag.

Echt meer dan 1 tank te gelijk grinden is lastig voor mij, ik moet echt "into" een tank komen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
T32 heb ik ook (ergens), alleen nog ff de turret unlocken en kan doorstromen naar de M103, ik vindt hem alleen wat moeilijker spelen vergeleken met de T-29.
De turrets zijn wat lichter wat de '32 een iets betere wendbaarheid gunt, maar het geschut is ietswat... I dunno, het voelt inadequaat.
Maar dit kan natuurlijk ook nog aan mij zelf liggen, ben meer als Sniper ingestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Als je een echte newb bent, dan is 1 lijn grinden meestal killing voor je ontwikkeling als speler. Je kent de eigenschappen van andere tanks niet en dit gebrek aan kennis kost je heel veel wins/stats/damage enz.

Mijn advies: als newbie, grind een heavy lijn (is het meest vergevingsgezind), speel een medium lijn en speel een td lijn.

Arty en lights kunnen daarna altijd nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nog niet met de T32 gespeeld hebbende, lijkt mij het kanon ook best "meh", minder pen en schade dan een BL-9, maar een RoF die niet veel hoger is.

Op de T29 issie wel erg fijn, door de hoge pen en leuke schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Sinds gisteren de T28 en ik moet zeggen, man wat valt die armor tegen, van het moment iemand jou ziet wordt in 70% van de keren gold geladen. Dan ben je direct niks meer met je front armor. Facehuggen moet je ook al niet doen met die twee giga koepels. Voor het moment ben ik nog niet echt verkocht moet ik zeggen.

Iemand suggesties voor skills? Ik heb nu safe stowage, sixth sense, snap shot en smooth ride.( t25at deed het hier heel goed mee) Volgende skill staat op 63% onbepaald. Ik twijfel tussen BiA en wat losse skills/perks. Voor de losse zou ik clutch breaking nemen, maar voor de rest kan ik niet beter bedenken dan camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Haha ik ben ook zo'n multiple-tier grinder. Momenteel met de volgende tanklijnen bezig:

- Tiger II: Inmiddels full ops en halverwege de grind naar de E-75
- Indien Panzer: Net full ops, pas sinds toen écht leuk om mee te spelen, langzaam naar de Leo's door grinden
- Panther: Niet heel actief mee aan het spelen, ook nog niet echt met een einddoel.
- JagdPanther: Vanavond genoeg XP en silver om de JPII vrij te spelen, twijfel nog wel tussen de JPII en de Ferdinand maar het wordt denk ik de JPII vanwege mobility
- VK3001P: Niet heel actief mee aan het spelen, Tiger P lijkt me wel een leuke tank na de voor mij ietwat tegenvallende Tiger (H)
- Hummel: Minder leuk na de 0.8.6 patch maar nog steeds een toffe Arty, jammer dat de reload 27 sec is in plaats van 18 sec.
- T25/2: Nog niet de topgun, maar wel een hele leuke TD die tegen een klein tikje kan
- T29: Super voor een Tier VII als je Hull-down staat, ben nog aan het sparen voor de top gun en engine
- T71: Net full ops. Hele leuke scout, ben nog druk in het leerproces van scout zijn, dus gaat momenteel met vallen en opstaan (ik wil te veel schieten). Kan niet wachten op de T69 en verder!
- AT8: Ga ik vandaag kopen, heb enorm veel lol beleefd aan de AT2 dus dat gaat vast leuk worden
- S35 CA: Ga ik vandaag kopen i.v.m. 50% korting, en tips dat het een hele leuke TD is
- IS: Net mee begonnen, einddoel is de IS3

En daarnaast vaak een rondje met de SU-122-44 omdat het gewoon een heerlijke TD is en flink wat credits binnen harkt! SP ga ik z.s.m. verkopen voor gold als dat kan, en JagdTiger 8.8 kan heel erg leuk zijn als je team meewerkt :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
welke (lagere tier) tanks zijn eigenlijk "houdbaar"? zelf laat ik deze in ieder geval in mn garage staan:

is-3
t29
t32
e-75
t71
amx1375
vk3601h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Atticus, ik zou inderdaad voor de JPII gaan, los van z'n hogere wendbaarheid vergeleken met de Ferdi, heeft ie ook nog eens baad bij z'n SLoped armor, tegenover de Ferdi's platte 200mil plaatwerk.

De Tiger(P) heeft hetzelfde probleem als de Tiger(H), in dat ie vergelijkbaar is aan een schoenendoos op rupsen, maar heeft als voordeel dat ie, net als de Ferdi, 200mm op de voorkant heeft, tegenover de (H)"s miserabele 100mm.

Dit maakt hem iets geschikter ook als doorbraak tank, zonder zijn rol als Sniper op te offeren(zelfde 8.8/L71 - ROF).
Voordeel hier is weer, ga je inderdaad voor de JPII, kan je alsnog via de Tiger (P) voor de Ferdi gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
gotfurrr schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:03:
welke (lagere tier) tanks zijn eigenlijk "houdbaar"? zelf laat ik deze in ieder geval in mn garage staan:

is-3
t29
t32
e-75
t71
amx1375
vk3601h
Ik probeer van iedere tier 1 tankje te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

De enige reden dat ik nog steeds geen tier 10 heb staan in mijn garage is omdat ik met alle mogelijke lijnen tegelijk bezig ben. Wel alles boven tier 5 en de meest primaire op tier 8.
Kijken of ik voor het eind van dit jaar eindelijk dan een tier 10 heb staan. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

is-3
t29
t32
e-75
t71
amx1375
vk3601h
Ik maak met mijn IS-3, T29 en AMX 13-75 genoeg winst om ze ruimschoots te onderhouden en te compenseren voor de IS-8 die nog wel eens verlies draait.

De paar lowtier tankjes die ik heb zijn voor grinden en de Panzer 1 C en Panzer 4 derp heb ik voor pure fun.

Voor echte moneymaking heb ik de SU-122-44, Manther en andere tier 7's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Als je het over grinden en credit balans heb. Moet je juist niet dubbelen, je krijgt wel 2x XP, maar 1x credits. En moet je dus 1x credits ergens anders vandaag halen, credits grinden is het dan vaak.
Tevens gellof ik dat het gebrek aan 1x credits door de daily dubbel een grote factor in de financiele succes formule voor WG zelf is.

Mijn tier X tanks dubbel en speel ik fanatiek om de crew op pijl te houden en daar is de daily dubbel wel prettig voor. Eenmaal op tier X niveau is alle winst mooi meegenomen, want je hoeft er geen verdere tank(onderdelen) van te kopen.

Grinden, dan focus ik mij op1 lijn tegenwoordig en tussen de battles speel ik wel een tier X tank of grind ik even credits. Op die manier hoef je zelden dagen credits te farmen, wat ik erg vervelend vind.
Meerdere lijnen schiet ook niet op als je snel de toptier wilt hebben. Daarnaast als je focust op 1 tank hoef ik mijn speelstijl niet continu aan te passen naar de tank, wat voormij persoonlijk prettig is.

Een 2 en een 3e lijn dubbel ik al wel daily totdat de tank elite is en dan wacht ik met verder spelen op die lijn totdat ik die lijn full wilt grinden.

Beetje complexe persoonlijke formule, maar het werkt al een jaar subliem. Ook het onbewust toegeven aan dailies si dan overbodig geworden :z

[ Voor 13% gewijzigd door SimpelenLeuk op 08-07-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34

is-3
t29
t32
e-75
t71
amx1375
vk3601h
Ik heb zels als keepers:

GWPanther
Is3
KT
Indien Panzer
PII
T32
KV-1S
M26
T59
Lowe
JT
JPII
StugIII
StuartM5A1

En dan nog wat andere tanks staan, maar die gaan na het grinden de deur weer uit.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Heheheh, ik hou elke tank die ik in mn klauwen krijg.... momenteel zo'n 87 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

is-3
t29
t32
e-75
t71
amx1375
vk3601h
KV-1S - Was een grote fan van de VK3601 maar als je die al leuk vindt dan is deze tank nog beter/more fun.
T49 - Lekker snel met een aardige gun voor tier 5. Al denk ik dat ik straks meer plezier met de Hellcat ga hebben en die dus ga houden ipv de T49.
S35 CA - Heerlijke TD met de standaard gun. Camo, Bino/scope erop en je scout je eigen targets met zijn zeer goede viewrange. En niet te vergeten de gun kan bijna om het hoekje heen schieten.
T-54 - Niet echt low tier maar echt een heerlijke tank full ops. Denk zelfs beter dan de T-62A.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Seraoh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:27:
Heheheh, ik hou elke tank die ik in mn klauwen krijg.... momenteel zo'n 87 stuks.
Hoeveel geld heb jij dan wel niet uitgegeven aan garageslots? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
ChojinZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:28:
[...]

Hoeveel geld heb jij dan wel niet uitgegeven aan garageslots? :o
Oh man, je wilt niet weten hoeveel ik tot nu toe aan WoT uitgegeven heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
er zijn er hier nog een aantal met nog indrukwekkendere cijfers ;) je zou eens naar de tanks van user, djengizz en volgens mij ook ilikebananas moeten vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja die gasten zitten rond de 120, das gewoon bizar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Seraoh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:31:
[...]

Oh man, je wilt niet weten hoeveel ik tot nu toe aan WoT uitgegeven heb 8)7
Hehe, ik heb dan niet zoveel garage slots maar ik heb wel zo'n beetje elke premium tank die je kan kopen. Dus ik weet enigzins waar je het over hebt. ;)

Mijn collega en ik hebben het dan ook altijd over The Moneypit ipv World of tanks. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09:15

User

S3

dynosu schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:32:
mja die gasten zitten rond de 120, das gewoon bizar :/
126 op dit moment. :+
ChojinZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:35:
Hehe, ik heb dan niet zoveel garage slots maar ik heb wel zo'n beetje elke premium tank die je kan kopen. Dus ik weet enigzins waar je het over hebt. ;)
Beat ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Met wat? Geld uitgeven? Weet ik niet hoor.... ;) (en dan nog: Moeten we daar wel trots op zijn?)

[ Voor 12% gewijzigd door ChojinZ op 08-07-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

ChojinZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:42:
[...]

Met wat? Geld uitgeven? Weet ik niet hoor.... ;) (en dan nog: Moeten we daar wel trots op zijn?)
Als ik meer premiums heb, geef je mij een E-25 als 8.7 uit is. Als jij meer premiums hebt, geef ik jou een E-25. Deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
ooh, dit kan leuk worden, juweeltjes als de T-59 en de B2 geven je al snel een unfair advantage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Die E-25 is echt baas. Zijn 7,5cm kanon is niet superfantastisch (maar verre van slecht) en hij rijdt echt heerlijk. Denk dat het na de T-127 mijn favoriete premium wordt.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zertaxka schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:28:
[...]

KV-1S - Was een grote fan van de VK3601 maar als je die al leuk vindt dan is deze tank nog beter/more fun.
Ik vind de KV-1s nou niet echt een geweldige tank als ik eerlijk ben. Hij moet het hebben van zijn 122mm, maar heeft amper pantser voor een heavy. De VK3601H is in mijn ogen een stuk beter en meer gebalanceerd.
User schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:43:
[...]
Als ik meer premiums heb, geef je mij een E-25 als 8.7 uit is. Als jij meer premiums hebt, geef ik jou een E-25. Deal?
Had jij ook niet die dingen die je alleen in rusland kon kopen in retailpackages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:45:
[...]

Had jij ook niet die dingen die je alleen in rusland kon kopen in retailpackages?
Nee, die vuile communisten blokkeren betalingen uit de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hoe kom je dan aan een panzer II G of J? Staat ergens in een van je premium reviews, die trouwens erg goed zijn.

http://wiki.worldoftanks.com/Pz.Kpfw._II_Ausf._J bedoel ik.

[ Voor 21% gewijzigd door RobinHood op 08-07-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

pz2g is geen premium

J wel, die kwam bij een code van gamescom vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
pkregting schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:45:
Als je een echte newb bent, dan is 1 lijn grinden meestal killing voor je ontwikkeling als speler. Je kent de eigenschappen van andere tanks niet en dit gebrek aan kennis kost je heel veel wins/stats/damage enz.

Mijn advies: als newbie, grind een heavy lijn (is het meest vergevingsgezind), speel een medium lijn en speel een td lijn.

Arty en lights kunnen daarna altijd nog komen.
8)7
onderbouw eens waarom 1 lijn grinden meestal killing zou zijn voor je ontwikkeling als speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
ik denkt dat het je wel beperkt. Door mediums te spelen weet ik wanneer heavies zwak zijn. Als heavy speler weet ik hoe ik die zwaktes kan beschermen. Door arty te spelen weet ik welke plekken niet en wel arty safe zijn. Door lights te spelen weet ik waar heavies eerder gespot worden.

Zo complimenteren andere classes je spel als bijv. heavies, maar werkt dit ook wederzijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:43:
[...]
Nee, want ik wil heus wel geloven dat jij meer premiums hebt dan mij. Maar ik had het over geld uitgeven. :>
Maar zoals ik al eerder zei: Moet je daar trots op zijn dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

ChojinZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:57:
[...]

Nee, want ik wil heus wel geloven dat jij meer premiums hebt dan mij. Maar ik had het over geld uitgeven. :>
Zoveel geld heeft hij er niet aan uitgegeven hoor, er zijn andere manieren :X

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Omdat je je dan maar op 1 speelstijl richt en niet de zwakke en goede kanten leert van andere tanks. De beste manier om te leren hoe je een tank kan/moet uitschakelen, is door er zelf in te rijden. Dan leer je heel snel de zwakke plekken kennen.

Dat is iets wat ik heel erg merk bij een vriend van mij: hij is in 1 ruk doorgegrind naar de russische tier 7 heavies, hij schrok zich lam toen hij een autoloader tegenkwam, volgens hem was het een hacker, ik legde hem maar even uit dat een AMX 50 100 een autoloader heeft. Ook kan hij zichzelf totaal niet beschermen van snelle meds zoals de E8 of Cromwell, want hij speelt amper met meds en speelt die ook nog eens verkeerd. Met een Sherman een KV-1 van voren aanvallen is geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Ik denk dat ik vanavond even de test server files weer ga downloaden, ben wel benieuwt naar de E-25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

ChojinZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:57:
[...]

Ook dat win ik vast wel. :P
Vae Victus schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:58:
[...]

Zoveel geld heeft hij er niet aan uitgegeven hoor, er zijn andere manieren :X
Ik weenie hoor, maar ik krijg momenteel toch echt niks gratisch van WN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
perpixel schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:56:
ik denkt dat het je wel beperkt. Door mediums te spelen weet ik wanneer heavies zwak zijn. Als heavy speler weet ik hoe ik die zwaktes kan beschermen. Door arty te spelen weet ik welke plekken niet en wel arty safe zijn. Door lights te spelen weet ik waar heavies eerder gespot worden.

Zo complimenteren andere classes je spel als bijv. heavies, maar werkt dit ook wederzijds.
snap je antwoord, maar dat kan je ook (weliswaar iets minder) waarnemen vanuit een andere tank of teammaten die in een tank rijden. Of wanneer je afgeschoten bent rustig meekijken hoe de battle verloopt geeft je ook veel informatie.

Ik heb altijd 1 lijn gegrind en grind nu 2 lijnen tegelijk. Dat ik nu in een conqueror en tortoise rij geeft mij niet meer informatie dan ik al had over deze tanks om een voorbeeld te noemen.

Ik leer veruit het meest door vanuit mijn eigen tank andere tanks uit te schakelen. Dat levert mij tig keer meer informatie. Maar iedereen zo zijn voorkeur uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Ik zou deze wel willen hebben eigenlijk: http://wiki.worldoftanks.com/MTLS-1G14

Een tank gebruikt door Nederland (wiki zegt van niet, maar de website die daar gelinkt staat weer wel).

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:45:
Ik vind de KV-1s nou niet echt een geweldige tank als ik eerlijk ben. Hij moet het hebben van zijn 122mm, maar heeft amper pantser voor een heavy. De VK3601H is in mijn ogen een stuk beter en meer gebalanceerd.
Je moet hem net als de IS wat meer als medium/sniper/flanker spelen. Als echte heavy komt de KV-1S armor tekort ja. Door de accuracy buff is zelfs met de 122mm goed te snipen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Een IS is geen sniper, Het is idd een flanker, maar ook leuk om Tigers frontaal aan te vallen, als je goed speelt, kan een Tiger je moeilijk pennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:18:
Een IS is geen sniper, Het is idd een flanker, maar ook leuk om Tigers frontaal aan te vallen, als je goed speelt, kan een Tiger je moeilijk pennen.
Inderdaad, ik heb als Tiger (H) altijd het meeste moeite met Stalin tanks. De IS-1 heb ik al moeite mee, de IS-3 begin ik niet eens aan.

In een Vk 3601H waren de KV-1S altijd mijn grootse problemenmakers.

[ Voor 8% gewijzigd door Denizz op 08-07-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:18:
Sinds de accu buff wel, 800+ makkie nu.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Hmm, heb met mijn tijgers nooit moeite gehad de IS(1/2) van voore te pennen, driver's hatch waneer mogelijk, anders gebruik maken van die ooh zo mooi afgeronde gun mantlet om een neerwaardse bounce te krijgen.

Return-fire is vanuit een IS naar een Tiger altijd wel een probleempje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Seraoh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:34:
Teruggevuurd worden vanuit bijna elke tank is een probleem voor de Tiger (H), die tegen tanks staat die hij nooit in het echt is tegengekomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Seraoh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:34:
Hmm, heb met mijn tijgers nooit moeite gehad de IS(1/2) van voore te pennen, driver's hatch waneer mogelijk, anders gebruik maken van die ooh zo mooi afgeronde gun mantlet om een neerwaardse bounce te krijgen.

Kwestie van goed spelen, als ik een Tiger dood wil hebben, ga ik hem of cirkelen, of gewoon recht voor hem staan, vuren en dan vooruit-achteruit "kwispelend" rijden, veel plezier om dan nog mijn driver of turret te raken :+

Maar, een Tiger bestuurder die ook weet wat hij doet in z'n Tiger, die weet wel dat ie dan gewoon moet gaan facehuggen.

Waar ik trouwens gister achterkwam: De T29 gaat bergaf bijna even snel vooruit als achteruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:41:
[...]

Maar, een Tiger bestuurder die ook weet wat hij doet in z'n Tiger, die weet wel dat ie dan gewoon moet gaan facehuggen.
Grappig dat je dat zegt. Ik deed dat gisteren met een IS, en het had alleen maar als gevolg dat mijn kogels overal afketsten. De IS kon mij wel beschadigen (niet bij elk schot). Wat deed ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Joindry schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:52:
Sinds gisteren de T28 en ik moet zeggen, man wat valt die armor tegen, van het moment iemand jou ziet wordt in 70% van de keren gold geladen. Dan ben je direct niks meer met je front armor. Facehuggen moet je ook al niet doen met die twee giga koepels. Voor het moment ben ik nog niet echt verkocht moet ik zeggen.

Iemand suggesties voor skills? Ik heb nu safe stowage, sixth sense, snap shot en smooth ride.( t25at deed het hier heel goed mee) Volgende skill staat op 63% onbepaald. Ik twijfel tussen BiA en wat losse skills/perks. Voor de losse zou ik clutch breaking nemen, maar voor de rest kan ik niet beter bedenken dan camo.
Huh? Armor valt tegen? Je kan veel van de T28 zeggen, maar niet dat zijn (front)armor tegen valt. Ik begin hem steeds beter onder de knie te krijgen, maar ik speel hem nu alleen nog maar in platoon. Zonder degelijke teamsupport kan je hele nare potjes hebben in de T28 namelijk.

Had zaterdag een gruwelijk potje in de T28: defenden op Karelia. Ik ging op de 1 lijn staan bij die grote rots daar (D of E1 volgens mij). Had op een gegeven moment te maken met een Centurion, M103 en een T29. Ik geloof dat de M103 het één keer gelukt is me te pennen, voor de rest bleven ze maar bouncen op m'n voorkant. Uiteindelijk mede door mijn blokkade hebben we de match kunnen winnen, ik had 6K potential dmg received en zelf 3,4K dmg uitgedeeld met de 10,5cm gun. Die frontal armor is juist 1 van de sterke punten van de T28!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je moet heel ff achteruit om hem te kunnen beschieten, anders zit je op de bovenkant van zijn koepel te schieten. Je RoF is hoger dan die van een IS. En je hebt 200 meer HP.

Je zult 6 shells nodig hebben om een IS te doden, mits ze allemaal pennen en goede RNG hebben. De IS zal gem. 4 nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Denizz schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:24:
[...]

Inderdaad, ik heb als Tiger (H) altijd het meeste moeite met Stalin tanks. De IS-1 heb ik al moeite mee, de IS-3 begin ik niet eens aan.

In een Vk 3601H waren de KV-1S altijd mijn grootse problemenmakers.
IS van voren is peanuts. Gewoon op de track mikken die onderaan hangt aan de voorkant. 9 van de 10 keer pen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ik heb altijd problemen met de Super Pershing, dat ding is van voren moeilijk te pennen met ofwel een IS of Tiger. Tis eerder een heavy dan een med!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
http://wiki.worldoftanks.com/T26E4_Super_Pershing

Pak hem op zijn koepel, zijn romp is best wel stevig.
Many players who fire at the front of a T26E4 find that their shells penetrate but do no damage, this due to the effective spaced armor that protects an already-strong hull. The front of a T26E4 can be a serious challenge to inexperienced players and tanks at a distance. The T26E4 is similar to the M26 Pershing in many ways, such as shape and armament; however, the T26E4 suffers a significant decrease in speed and mobility as it uses a very strained 500 horsepower engine that makes it slow while turning, accelerating, and going uphill. Speed is definitely not one of the T26E4's strong points. Another downside are the very weak sides and rear of the T26E4 which, when combined with sluggish mobility, make it very vulnerable when flanked. Although very difficult to penetrate at a distance, an up-close T26E4 can be easily dispatched by enemies that are familiar with the T26E4's weakspots. The most commonly exploited weak spots include the large commander's hatch and turret ring. Never face-hug in a T26E4. A T26E4 must be very aware of its surroundings and keep its weak spots and sides protected to fully utilize the potential of its armor.

[ Voor 84% gewijzigd door Denizz op 08-07-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

TMCrimeZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:17:
Ik heb altijd problemen met de Super Pershing, dat ding is van voren moeilijk te pennen met ofwel een IS of Tiger. Tis eerder een heavy dan een med!
Klopt, mik op de turret ring of die flappen aan de zijkant. Anders boven op de turret achter die 2 buizen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
flappen aan de zijkant? zeker weten?

Da's volgens mij vragen om een bounce :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik denk dat hij bedoeld net onder de flappen, je kan er meestal wel redelijk tussen schieten soms ook niet en dan ga ik altijd voor de buizen op de turret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mr_Size schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:43:
[...]

Die frontal armor is juist 1 van de sterke punten van de T28!
Dacht ik ook, maar vandaag al aan frut geschoten van +400m door een T34, SU152 en E100. Een keer ze gold laden ben je gezien.
welke skills heb jij gekozen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
wsLy schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Worden credits dan een probleem na T5 ofzo want ik zit bijna aan T5 en heb nu 500k credits waar ik eigenlijk niks mee kan doen. Het is eigenlijk enkel XP dat ik nodig lijk te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Inrage op 08-07-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je weet dat een tier X 6.000.000+ credits kost? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Credits worden vanaf tier 8 een probleem, zonder premium kun je nog winst maken met tier 8 daarboven wordt het al snel moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 19:14
inderdaad, moet met IS-3 ongeveer 2k damage doen wil ik winst maken zonder premium ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Tier 8 is met premium en als je goed bent prima te doen zonder prem. Tier 7 is ook erg goed te doen met prem, vaak genoeg 20-50k winst in potjes, vooral met de T29.

Maar, T5 is gewoon leuk en snel credits printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Joindry schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:15:
Dacht ik ook, maar vandaag al aan frut geschoten van +400m door een T34, SU152 en E100. Een keer ze gold laden ben je gezien.
welke skills heb jij gekozen als ik vragen mag?
Mjah, gold komt door de meeste armor nog wel heen, da's ook geen maatstaf natuurlijk :+ Maar ik denk dat ze tegen mij ook gold aan het schieten waren, ik stond gewoon toevallig goed geangled.

Qua skills weet ik zo niet uit m'n hoofd, heb er iig sixth sense op. Ben nu voor de commander eagle eye aan het trainen. De gunner heeft deadeye namelijk, is wel een goede combo ;) Volgens mij heb ik de lader camo laten trainen. Driver clutch braking dacht ik. Ik zal vanavond nog eens kijken wat ik er precies op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Eagle Eye is niet zo spannend, duurt 4 seconden eer je de info krijgt, 4 seconden is best veel... Dead Eye lijkt me nog nuttelozer, leuke 0 dmg crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Inrage schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:42:
[...]

Worden credits dan een probleem na T5 ofzo want ik zit bijna aan T5 en heb nu 500k credits waar ik eigenlijk niks mee kan doen. Het is eigenlijk enkel XP dat ik nodig lijk te hebben.
Je kunt het beste zoveel mogelijk credits hebben staan, dan kom je ook niet snel in de problemen dat je geen credits hebt voor een nieuwe tank, upgrades, shells, equipment etc. En hoe hoger de tier, hoe duurder de tank. Nu zijn je shells trouwens nog goedkoop, maar die zullen later een 1k credits per shell kosten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Denk dat je het zelf wel meegemaakt hebt, net die autorack kapot of loader kapot nadat je je repair/medic kitje hebt gebruikt: dat is Dead Eye aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Quantor schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:59:
Denk dat je het zelf wel meegemaakt hebt, net die autorack kapot of loader kapot nadat je je repair/medic kitje hebt gebruikt: dat is Dead Eye aan het werk!
Nee, dat is gewoon een IS-3 :P Ammorack zit overal, net als de loader. Met wet ammorack gaat het al ietsje beter.

Dead Eye wordt volgens mij nauwlijks gebruikt. Met de KV-2 kon het leuk zijn, maarja, werkt niet met HE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:57:
Eagle Eye is niet zo spannend, duurt 4 seconden eer je de info krijgt, 4 seconden is best veel... Dead Eye lijkt me nog nuttelozer, leuke 0 dmg crits.
Nou, ik denk niet dat jij tegenover mijn T69 met Eagle Eye en Dead Eye wil staan. Zeg maar dag tegen je ammorack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
VasZaitsev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:57:
Dead Eye zorgt best wel vaak voor 'speciale' dmg aan crew en modules. Zeker in combinatie met Eagle Eye kan het aardig nuttig werken. Nadeel is echter dat het beide perks zijn, dus het duurt lang voordat het (samen) werkt. Volgens mij zorgt het niet vaker voor 0 dmg crits, dan zonder die perks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

User schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:07:
[...]
Nou, ik denk niet dat jij tegenover mijn T69 met Eagle Eye en Dead Eye wil staan. Zeg maar dag tegen je ammorack!
Wil ik sowieso niet omdat jij alleen maar met HEAT schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

bijna elke t69 driver doet dat. daar is hij niet uniek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dynosu schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:22:
bijna elke t69 driver doet dat. daar is hij niet uniek in.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb wel altijd 3 clips HEAT bij maar kan over het algemeen prima af met normale ammo in de T69.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
@Joindry: ik heb nu op de T28 Sixth sense en camo op de rest. Ben bezig met Eagle Eye, Dead Eye, Clutch Braking en repairs. Hierna ws BiA.
Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)