Denizz schreef op zondag 07 juli 2013 @ 14:51:
Weet iemand eigenlijk wat de lange termijn plannen zijn voor het spel? Dus na 8.7 waar ik al even gekeken heb. Ik mis qua tanks vooral:
- De S35 bij Frankrijk en eventuele andere middelzware tanks die ze hadden in die tijd.
- De Jappen en de Italianen
Is er ook iets bekend van plannen om meer spelers (15 v 15 is nou niet echt een MMO te noemen) tegelijk op een kaart, en om landen tegen elkaar te laten strijden (hoewel daarvoor toch echt de Jappen benodigd zijn) zoals bij War Thunder?
Er zou volgens mij een nieuwe engine, volgens mij Havok, ooit komen. Deze een stuk beter dan wat ze nu gebruiken, maar ook wat zwaarder.
Jappen komen eind dit jaar volgens mij, al intresseren ze mij totaal niet: het waren waardeloze tanks met slecht pantser en slechte kanonnen. Russische antitank-geweren schoten gaten door ze heen, met gemak. Net als de chinese lijn dus vooral om de aziatische markt te intresseren ben ik bang.
Italianen komen niet los, maar ze zouden een soort gemeenschappelijke lijn gaan maken van allemaal losse europese landen
Verder kan de russische lijn nog een extra heavy lijn krijgen, Amerikanen krijgen nog christie's, fransen krijgen vast nog wat erbij, net als de Britten. China krijgt arty en TD's, vast en zeker vooramelijk russische kopieën.
Bij de Duitsers wordt de VK4502P misschien generfd en een stuk teruggezet en vervangen door wat anders.
enfin, net ook een beetje winst gemaakt:
Victory!
Map: Redshire
Date: zondag 7 juli 2013 14:56:10
Vehicle: SU-122-44
Exp: 3.354 (x2) + Credits: 128.168
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Sniper, Reaper
Allebei de teams zogen keihard, mensen met 00 tot hooguit 15 eff, een KV-3 met een eff van 11 daar wordt ik niet bang van. Van een Jumbo Sherman met een eff van 00 ook niet.
People as things, that’s where it starts.