Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij hem speelt, zie ook mijn vraag van gisteren
Mr_Size in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36"
Wellicht heb je een leuke replay ofzo?
Gisteren heb ik één potje ermee gespeeld, in platoon. Niet dat dat veel uitmaakte, want 1 platoonmember was al na 30 sec dood

Maar de rest van het team was dermate goed (of het enemy team dermate slecht) dat we de pot dik wonnen. Toen ik eenmal een beetje in stelling was (lees: in de stad Siegfried Line, Encounter), stond het al 10-2 ofzo. Nog 3 bullshit bounces gedaan op een Tiger P en toen doorgeslakt naar een IS-3 die niet wist dat een T28 zelfs zonder top gun toch best dodelijk is

Wist hem met 3e schot in de fik te zetten, waardoor ik toch nog 1,3K dmg heb weten te dealen.
Maar heb verder dus niks kunnen (en hoeven) bij te dragen. Dat is een beetje mijn probleem met deze tank: je bent te laat bij de actie, dus als je in een goed team zit hoef en kan je niks doen want is de enemy al dood. Zit je echter in een slecht team dan kom je al gauw alleen te staan, wordt je geflankt en kun je ook niets doen.
Ik zoek dus naar een manier om effectiever te worden, de topgun erop zal al wat helpen (moet nog 20K xp ofzo). De eerste echt spannende pot in deze tank moet ik nog meemaken, het is steeds of het ene of het andere uiterste.
[
Voor 5% gewijzigd door
Mr_Size op 05-07-2013 09:23
]