[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
dit staat er:

Not got these tanks yet? Go out hunting them instead by accepting the Destruction Mission:

Destroy one of each of the 3 vehicles in this special in random battles, and you will be rewarded with a garage slot.

Please note that this mission can only be completed once per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Jip99 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:08:
[...]

je moet ze alle 3 15x killen he? niet 1x... volgens mij vergissen mensen zich daarin
Nee, killen moet een keer.. Je moet wel 15x winnen in deze tanks voor de bonus.
Missions

However, that is not all. Once you are in the battlefields with these beasts, you need to achieve the Victory Mission:

If you achieve 15 victories with each one of these 3 vehicles (so 45 victories in two weeks), you will be rewarded with 500 !

Not got these tanks yet? Go out hunting them instead by accepting the Destruction Mission:

Destroy one of each of the 3 vehicles in this special in random battles, and you will be rewarded with a garage slot.

Please note that this mission can only be completed once per account

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
WimHam schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:09:
dit staat er:

ah ik haal ze door elkaar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
KeiFront schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:58:
[...]

Sinds 0.8.5 is het een ok tot goede tank omdat de tank uiteindelijk een lichte buff heeft gekregen, daarvoor was de vk30.02D barslecht.
Ik speel hem als een snipende support tank in tier 8,9 games. In tier 7 games speel ik iets agressiever.

Armor, ga ervan dat je geen armor hebt. Guns gebruik de 75L70 deze heeft een hoge rate of fire en ok penetration wel lage alpha damage, de short 88 is gewoon nutteloos voornamelijk omdat de matchmaking van de vk3002D je zeer vaak in tier 8-9 game stopt de vk3002db heeft namelijk een heavy tank matchmaking!

Ik weet niet meer of dat ik de stock turret nog gebruik deze heeft een betere rotation speed en weegt minder wat je tank iets mobieler maakt.
Dank voor de reactie. Dan doen we de 88 shortbarrel er niet op. Op de VK3601 een heerlijke gun, maar ik kan me voorstellen dat die in hogere tiers gewoon niet meer toereikend is. En de support role in tier 8,9 ligt me wel. Heerlijk om met die tank te kunnen flanken. Vanochtend zowaar m'n eerste jagdtiger geschoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Voor de introductie van de 3001(DB) was me opgevallen dat heel veel 3002(db) spelers inderdaad de stock turret met de 7.5L70 aanhielden. ICM de top motor en mid-range radio had je een behoorlijk wendbaar support tankje.
Ik zie ze niet zo vaak meer tegenwoordig, die van mij draagt de 10.5 met HEAT rounds... maar rij er nog amper mee.

[ Voor 0% gewijzigd door Seraoh op 04-07-2013 15:04 . Reden: Typefout correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Maar voor alle duidelijkheid: we hebben het hier over de VK3002D. Misschien geldt daar hetzelfde voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
yup, de 3001 en de 3002 DB, heb mn typefouten gecorrigeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:48

Masuchievo

Cpt. Average

Hoe werkt radio relay, en is het slim om dat op een arty te nemen? Die hebben immers een bijzonder grote radio range.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Masuchievo schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:36:
Hoe werkt radio relay, en is het slim om dat op een arty te nemen? Die hebben immers een bijzonder grote radio range.
Nee, relay is niets meer dan als tussenantenne functioneren. Arty staat vaak aan de rand dus geeft weinig extra door.

Ik zou het pas trainen als je de nuttige dingen al hebt en je nog wat wilt trainen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sneezzer op 04-07-2013 16:45 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ik kom er net achter dat als je tank gesloopt wordt je consumables niet verloren gaan. 8)7
Speel je ruim twee maanden zonder of alleen repairkit omdat je denk dat dood gaat je in een keer 9000 credits kost. Stupid, stupid, stupid. |:(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

DanielWW2 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:01:
En ik kom er net achter dat als je tank gesloopt wordt je consumables niet verloren gaan. 8)7
Speel je ruim twee maanden zonder of alleen repairkit omdat je denk dat dood gaat je in een keer 9000 credits kost. Stupid, stupid, stupid. |:(
Is maar goed ook :P Zou nog lulliger zijn als ook al je munitie de lucht in gaat :P

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
DanielWW2 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:01:
_O-

Aan de andere kant: Nu je dit weet kan je in het vervolg fully packed spelen en geeft dat toch weer een paar % voordeel... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:04:
[...]

Is maar goed ook :P Zou nog lulliger zijn als ook al je munitie de lucht in gaat :P
Meer dan 100 van de nu 1300 games in de Tiger gespeeld zonder iets of alleen repairkit. :')
Ben zo vaak afgebrand, gunner dead of geen ammo rack. |:(

En omdat ik natuurlijk bijna alleen Duitse tanks speel ook het nodige geleden voor andere tanks. Why stupid, WHY? 8)7

Dus nu gewoon repair, health en auto fire omdat die nu goedkoper zijn. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Een duitse tank rijden zonder brandblusser is geen goed idee. Sommige russen kunnen het wel hebben, mss dat ik in 300 potjes 10x in de fik heb gestaan met mijn IS-3, wel zeker in de helft van de potjes ammorack die eruit knalt.

Wat mij trouwens opvalt bij de Manther is dat brand niet zo heel veel voorkomt, maar ammoracks wel. \

Trouwens: de testserver is weer online! Veranderingen: vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
VasZaitsev schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:29:
Een duitse tank rijden zonder brandblusser is geen goed idee. Sommige russen kunnen het wel hebben, mss dat ik in 300 potjes 10x in de fik heb gestaan met mijn IS-3, wel zeker in de helft van de potjes ammorack die eruit knalt.

Wat mij trouwens opvalt bij de Manther is dat brand niet zo heel veel voorkomt, maar ammoracks wel. \

Voor het gemak een link: http://dl.wargaming.net/w...T_internet_install_ct.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik had gisteren drie games op rij waar ik het eerste schot in de fik vloog met de Panther. :X
Elke keer de transmissie, het zwaarstgepantserde deel van elke WW2 tank die de transmissie voorin had. Er was een rede om het te doen. Zelfs de 128mm Pak 44 kwam er niet doorheen. Oke je tank rijd niet meer maar de bemanning leeft nog, je kan er in principe makkelijker bij en je kan de voorwielen als aandrijving gebruiken wat handig is als je een vervelend heuveltje over moet.

Ik krijg dan weer nooit ammorack damage. Wel een keer meteen opgeblazen door een 122mm, direct hit op de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
http://ftr.wot-news.com/
Bah de 112 is delayed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

VasZaitsev schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:29:
Als ik de test server launcher start gaat hij niet updaten? En inloggen kan ik ook niet (geen connectie met de servers).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

je moet de nieuwste downen. En dat gaat langzaaaaaaaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Krijg ik via facebook een bericht over een x5 weekend is het voor de US server....aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Quantor schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:04:
Krijg ik via facebook een bericht over een x5 weekend is het voor de US server....aargh
Nog erger, ik ontving het in de mail op mijn EU account (heb niet eens een USA account overigens).

Volgens mij is deze nog niet gepost: http://www.gamersbook.com...u-bonus-and-invite-codes/

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 04-07-2013 18:09 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Effe mee gedaan met die giveaway, ben benieuwd. :P

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Nice! Dat wordt straks Super Pershing eruit, en E-25 erin! http://ftr.wot-news.com/2013/07/04/e-25-stats/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Hmm een jagdpz 4 met dukenukem 3d steroiden... interessant, maar de pen. staat me tegen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

MrOleo schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:59:
Hmm een jagdpz 4 met dukenukem 3d steroiden... interessant, maar de pen. staat me tegen.
Superlaag, Supersloped, Supersnel. Met gold shells wordt dat echt een trollapparaat, nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bwah, ik vind die E-25 maar niks. Je moet wel goldshells schieten, je pantser is knudde, slechte gundepression, slechte traverse.

de SU-122-44 vind ik fijner: betere pen, veel betere schade, beter pantser en maar iets langzamer.

Wat mij opvalt bij de MT-25 is hoe makkelijk dat ding fikt. Nu al 2 potjes achter elkaar zelf zo'n ding in brand geschoten en in andere potjes ze vaak genoeg in rook zien opgaan.

[ Voor 28% gewijzigd door RobinHood op 04-07-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik snap niet echt hoe de E-25 een tier 7 moet zijn. Het kanon is dan wel zeer accuraat met 0.3 en de belachelijke goede 1.5 aimtime maar het blijft de L/70. Dus nauwelijks schade en slechte penetratie. Uiteindelijk gaat deze het moeilijk krijgen tegen T8 en ook tegen een aantal T7 tanks.

Dit was de vervanger geweest van de Hetzer, de Stug III/IV en de Jagdpanzer IV. Lijkt me toch meer een T6 voertuig. Iets mindere stats voor het kanon en dan is de E-25 op zijn plaats. Nu is die denk ik verdoemt tot schietschijfstatus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 15:42
Net even met de MT-25 gespeeld. Trekt traag op en is vooral groot en daardoor veelstemakkelijk te raken: Een waardeloze scout. In de pot die ik ermee speelde had ik artillery gevonden, was ze aan het beschieten en toen werd ik ge-oneshot door een FV 183 vanaf zo'n 300 m afstand...

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:46
DanielWW2 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:06:
Ik snap niet echt hoe de E-25 een tier 7 moet zijn. Het kanon is dan wel zeer accuraat met 0.3 en de belachelijke goede 1.5 aimtime maar het blijft de L/70. Dus nauwelijks schade en slechte penetratie. Uiteindelijk gaat deze het moeilijk krijgen tegen T8 en ook tegen een aantal T7 tanks.

Dit was de vervanger geweest van de Hetzer, de Stug III/IV en de Jagdpanzer IV. Lijkt me toch meer een T6 voertuig. Iets mindere stats voor het kanon en dan is de E-25 op zijn plaats. Nu is die denk ik verdoemt tot schietschijfstatus...
Hij mist misschien wat penetratie voor een td, maar met deze reload maakt een bounce meer of minder geen moer uit. speel nu wel voornamelijk tegen andere e25's maar vind het tot nu toe geniaal tankje. Net een game op Malinovka waar ik toch hard op weg was om al mijn ammo er doorheen te jassen, zat na vijf minuten op 45 schoten van de 60 :P

2.37 seconden reload met bia, rammer, vents ,chocolate en 135 avg dmg _/-\o_ denk idd wel dat je een hoop gold shells moet hebben :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kojoottii op 04-07-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kojoottii schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:33:
[...]

Hij mist misschien wat penetratie voor een td, maar met deze reload maakt een bounce meer of minder geen moer uit. speel nu wel voornamelijk tegen andere e25's maar vind het tot nu toe geniaal tankje. Net een game op Malinovka waar ik toch hard op weg was om al mijn ammo er doorheen te jassen, zat na vijf minuten op 45 schoten van de 60 :P
En nu games tegen IS tanks, Tigers etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
filipy23 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:09:
Net even met de MT-25 gespeeld. Trekt traag op en is vooral groot en daardoor veelstemakkelijk te raken: Een waardeloze scout. In de pot die ik ermee speelde had ik artillery gevonden, was ze aan het beschieten en toen werd ik ge-oneshot door een FV 183 vanaf zo'n 300 m afstand...

Babs out!
Inderdaad, ze hebben de T-50-2 goed verkracht. Daarnaast mag je nu met een inferieure crew rondrijden omdat je extra crewmember geen BIA/camo heeft. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
rgras schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:49:
[...]

Inderdaad, ze hebben de T-50-2 goed verkracht. Daarnaast mag je nu met een inferieure crew rondrijden omdat je extra crewmember geen BIA/camo heeft. :')
lol dat is een naai streek 8)7

e25 gaat nog wel generfed worden denk ik, net ook weer potje op malinovka met in totaal maar 5 e25 en een hoop tier8

3600 dmg gedaan en op het eind nog 2 shells over :P Allles wat gespot wordt maakt niet uit wat, voor of achter je, je kan ze minimaal 3 schoten verkopen met die aim speed en reload en het ding heeft zieke cammo, kan vanaf die spotting bush tussen de heuvel en water alles in het moeras spotten en zelf afschieten zonder gespot te worden. omg omg hebbon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qCdSPka.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yFgyMmh.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Kojoottii op 04-07-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Voor iedereen die zich afvraagt hoe The Mighty Jingles eruitziet zijn hier 2 mooie filmpjes die door hem gemaakt zijn.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yf4eQoUvSL8]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Maar dit is het filmpje!

De M60 die binnenkort onze garage inrijd! Rijd de garage in:

Babs out!

[ Voor 4% gewijzigd door filipy23 op 04-07-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mag ik een dikke noobvraag stellen?
Ik heb het spel voor mijn kinderen gedownload.
Nu spelen zijn alleen maar op WOT EU1 en WOT EU2. Dit zijn volgens mij hooguit 3 maps.

Kan en wil iemand mij vertellen hoe ik op andere maps kom, zoals Abbey, Airfiel, Cliff enz.?
Gold of premium worden?

Alvast bedankt namens mij kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:56:
Hallo,

Mag ik een dikke noobvraag stellen?
Ik heb het spel voor mijn kinderen gedownload.
Nu spelen zijn alleen maar op WOT EU1 en WOT EU2. Dit zijn volgens mij hooguit 3 maps.

Kan en wil iemand mij vertellen hoe ik op andere maps kom, zoals Abbey, Airfiel, Cliff enz.?
Gold of premium worden?

Alvast bedankt namens mij kids.
Als je in lage tier tanks rondrijd krijg je maar een bepaald aantal maps, vanaf tier 3 of 4 volgens mij krijg je de andere maps.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Inderdaad. Province is zelfs alleen maar een low-tier map. Heeft ook te maken met de range van de verschillende tanks (schieten en zien). Het is dus aan te raden om eerst te focussen op 1 lijn tanks. Het duurt maanden om alle tanks tot level 4 te spelen, maar als je op 1 lijn focust gaat het veel sneller.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Als je in lage tier tanks rondrijd krijg je maar een bepaald aantal maps, vanaf tier 3 of 4 volgens mij krijg je de andere maps.
Ok bedankt. Om in een hogere tier te komen, moet er veel gespeeld worden dan?
Waar kan ik zien wat voor tier mijn kids zijn?

Trouwens, wanneer ik WOT start moet ik kiezen tussen AUTOMATISCH, WOT EU1 en WOT EU2.

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:04:
[...]
Trouwens, wanneer ik WOT start moet ik kiezen tussen AUTOMATISCH, WOT EU1 en WOT EU2.
Als je op EU1 speelt kun je niet tegen iemand op EU2 spelen. Maar je kunt gewoon naar believen tussen de servers switchen. Beide servers bevatten een kopie van je profiel. De ping op EU2 zou over het algemeen iets beter moeten zijn in NL.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor het antwoord.
Weet je ook hoe mijn kids dan hogere tier tanks kunnen krijgen zodat ze andere mappen kan spelen?
Kopen met echte geld of al spelenderwijs hoger komen.

Sorry voor de noobvragen waar kon het niet snel via google vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:25:
Ok bedankt voor het antwoord.
Weet je ook hoe mijn kids dan hogere tier tanks kunnen krijgen zodat ze andere mappen kan spelen?

Sorry voor de noobvragen waar kon het niet snel via google vinden.
Spelenderwijs is the way to go. Lage tiers zijn net zo leuk om te spelen als hoge tiers.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Je kan ook hogere tier tanks kopen, alleen dan zul je je kinderen wel moeten voorbereiden op wat buitenlandse scheldwoorden, want die zullen ze gaan zien.

Voor velen (en voor mij) is er niks zo vervelend als een speler die een hoge tier tank koopt en geen flauw idee heeft hoe die bespeelt moet worden. Vergelijk het met iemand die borden wast in een restaurant en plotseling moet werken als chef kok terwijl die geen ervaring heeft, geen opleiding tot kok heeft en niet kan koken. Dat werkt niet :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Su 100y.dit is na de vk3601 de leukste tank die ik gespeeld heb lol. Kv1s? Bam 500dmg lol. Echt een aanrader, ondanks dat het een flat op wielen is zonder armour;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:59
BLijft leuk om met een Pz I C vol de enemy base in te rijden en rondjes om de artys te rijden tot je ze aan flarden hebt geschoten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Net de Centurion gekilled en na een paar minuten een extra garage plek gekregen, je krijgt hem dus snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:25:
WoT kun je spelen zonder geld te besteden. Voor een nieuwe tank moet je 2 dingen hebben.
1) eerst de experience om hem vrij te spelen
2) de credits om hem ook daadwerkelijk te kunnen kopen

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Inderdaad, dat is zelfs de normale weg. Tanks met echt geld gekocht zijn de uitzondering, iets van 20 van de 200 verschillende modellen. (Er zijn er ook tanks die met kerst weggegeven zijn, voor de testers, voor winnaars van competities, maar die zijn allemaal nog zeldzamer.)

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Redelijke dag gehad vandaag, viel wat tegen in het begin maar ernaar ging het weer beter :) Ben bijna bij de T69... nog maar 17k ofzo en met de T-54 schiet het ook lekker op.

Stats voor vandaag:
Avg dmg: 2112
Avg xp: 1088
Avg WN7: 2193,73
Hitratio: 80%

Nu tijd om te gaan slapen :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gespeeld vanavond:
Wins / Battles 10 / 10 100%

Avg. / Total Exp. 1 427 / 19 308
Credits total 167 223

het is alleen jammer dat die telling niet klopt, ben er toch zeker van dat ik er 2 verloren heb...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:51:
Lekker gespeeld vanavond:
Wins / Battles 10 / 10 100%

Avg. / Total Exp. 1 427 / 19 308
Credits total 167 223

het is alleen jammer dat die telling niet klopt, ben er toch zeker van dat ik er 2 verloren heb...........
Client afgesloten?
Ik gebruik alleen nog wot statistics om alles bij te houden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:04:
[...]

Client afgesloten?
Ik gebruik alleen nog wot statistics om alles bij te houden.
geen idee, had wat probs met updaten van dynozu's pack en zelf maar wat bij elkaar gezocht.
Heb WOT-statistics ook wel draaien, maar moet me er eens in verdiepen want ik snap er nog niet veel van (als in: geen idee hoe ik bijv van de laatste sessie de resultaten kan zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:29:
[...]

geen idee, had wat probs met updaten van dynozu's pack en zelf maar wat bij elkaar gezocht.
Heb WOT-statistics ook wel draaien, maar moet me er eens in verdiepen want ik snap er nog niet veel van (als in: geen idee hoe ik bijv van de laatste sessie de resultaten kan zien)
Als je hem opstart, even clearing, dan krijg je alleen de nieuw resultaten, en aantal potjes wat hij bijhoud wat hoger zetten, ik heb hem op 100 staan ipv 20. Dit laatste doe je bij de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die E-25 is echt een lachtertje, 1 schot van een KV-2 en dat ding is as. 2 shells van een IS en dat ding is geschiedenis.

Natuurlijk zit de L70 ook op de Manther, maar, dat is een flinke medium met veel hitpoints, maar ook dan ben je voornamelijk support, immers, het kost me zeker 10 pennende schoten om een Tiger uit te schakelen. Met een E-25 zul je 3de lijn of meer moeten zijn, en ik ben bang dat je dan vrij nutteloos bent, want je pen is dan niks meer. Een T29 is frontaal niet te pennen, over tier 8 tanks niet te beginnen, ik betwijfel of er überhaubt een manier is hoe je een IS-3 kan pennen.

Op tier 6 met wat minder HP was ie leuk geweest, met MM tot tier 7. Nu issie erg kwetsbaar, kan niet wachten tot een lollige Panther of andere leuke botsauto botsautootjes ermee wilt gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
filipy23 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:52:
Maar dit is het filmpje!

[video]

Babs out!
WANT! Hoe krijg ik die? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
filipy23 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:52:
Maar dit is het filmpje!

[video]

Babs out!
De laatste tanks in WoT hebben wel last van tumoren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
VasZaitsev schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:55:
Die E-25 is echt een lachtertje, 1 schot van een KV-2 en dat ding is as. 2 shells van een IS en dat ding is geschiedenis.

Natuurlijk zit de L70 ook op de Manther, maar, dat is een flinke medium met veel hitpoints, maar ook dan ben je voornamelijk support, immers, het kost me zeker 10 pennende schoten om een Tiger uit te schakelen. Met een E-25 zul je 3de lijn of meer moeten zijn, en ik ben bang dat je dan vrij nutteloos bent, want je pen is dan niks meer. Een T29 is frontaal niet te pennen, over tier 8 tanks niet te beginnen, ik betwijfel of er überhaubt een manier is hoe je een IS-3 kan pennen.

Op tier 6 met wat minder HP was ie leuk geweest, met MM tot tier 7. Nu issie erg kwetsbaar, kan niet wachten tot een lollige Panther of andere leuke botsauto botsautootjes ermee wilt gaan spelen :+
Weet niet welke E 25 jij hebt gespeeld ....maar eh hoe de fuck kan je een t29 niet pennen. , zelfs is3 is prima te doen. E 25 is rete OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond prima kunnen spelen, weinig last gehad van n00b teams. Gewoon een heerlijk avondje op mijn T28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorst8 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:35:
[...]

Als je hem opstart, even clearing, dan krijg je alleen de nieuw resultaten, en aantal potjes wat hij bijhoud wat hoger zetten, ik heb hem op 100 staan ipv 20. Dit laatste doe je bij de setup.
Thanks, maar kan ik niet de gegevens zien van alleen de laatst gespeelde sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Wat kan ik van die E25 verwachten kwa snelheid en wendbaarheid?

Een 7.5STuK L/70 is op Tier7 wat teleurstellent, maar als ie een beetje vlot op de voeten(Rupsen) is, kan ik me er wel een meerwaarde aan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:30:
[...]

WANT! Hoe krijg ik die? :o
Heel snel een clan joinen en 10 battles spelen om in de top 30 te komen van alle clans gedurende deze campaign, of in de top 5 van een stage komen met 5 battles. Echter geen idee wat er gebeurt als een clan al in de top 5 is geweest en ook top 30 komt/weer top 5. Dat vraagt men al 25 dagen, maar wg reageert niet.....

Verder zal je die m60 anders nooit krijgen. Puur als prijs in de campaign.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dynosu schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:45:
Gisteravond prima kunnen spelen, weinig last gehad van n00b teams. Gewoon een heerlijk avondje op mijn T28.
blijkbaar had ik alle noob teams.. ging echt rampzalig :P ben maar na 15 potjes gaan slapen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
dynosu schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:45:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij hem speelt, zie ook mijn vraag van gisteren ;) Mr_Size in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36"

Wellicht heb je een leuke replay ofzo?

Gisteren heb ik één potje ermee gespeeld, in platoon. Niet dat dat veel uitmaakte, want 1 platoonmember was al na 30 sec dood :p Maar de rest van het team was dermate goed (of het enemy team dermate slecht) dat we de pot dik wonnen. Toen ik eenmal een beetje in stelling was (lees: in de stad Siegfried Line, Encounter), stond het al 10-2 ofzo. Nog 3 bullshit bounces gedaan op een Tiger P en toen doorgeslakt naar een IS-3 die niet wist dat een T28 zelfs zonder top gun toch best dodelijk is ;) Wist hem met 3e schot in de fik te zetten, waardoor ik toch nog 1,3K dmg heb weten te dealen.

Maar heb verder dus niks kunnen (en hoeven) bij te dragen. Dat is een beetje mijn probleem met deze tank: je bent te laat bij de actie, dus als je in een goed team zit hoef en kan je niks doen want is de enemy al dood. Zit je echter in een slecht team dan kom je al gauw alleen te staan, wordt je geflankt en kun je ook niets doen.
Ik zoek dus naar een manier om effectiever te worden, de topgun erop zal al wat helpen (moet nog 20K xp ofzo). De eerste echt spannende pot in deze tank moet ik nog meemaken, het is steeds of het ene of het andere uiterste.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 05-07-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Toch maar even de top gun van de WZ-111 model 1-4 met free xp unlocked :P
Ging niet echt lekker met de tier 9 gun en had geen zin om 66K lang te lijden.

Nu wordt het pas leuk, ik wil komende 10 dagen de 113 unlocken en dan een ace halen op beide tanks, zodat in bij de top 50 kom (Anniversary Manoeuvres – Heavy Tanks Month) $$$ Het fijne is dat de top gun van de 113 ook de top gun WZ-120 is en die krijg je dus bijna gratis.

@Mr_Size Je hebt echt de top gun nodig, maakt veel uit. Bij Sacred valley hoef je niet heel ver te rijden voor sniping spots.

[ Voor 12% gewijzigd door Knowuse op 05-07-2013 09:28 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja je bent idd te traag om te reageren op actie. Dus zoek een druk punt op en ga rammen. Weinig tactiek nodig in deze tank. Ik had het ding wel van het begin af aan al full ops omdat ik de andere lijn ook al gedaan had.

Maar met de T28, ja je hebt weakspots maar je kan niet bang gaan spelen. En fix die topgun, dat veranderd een hoop. Dan word je van een zwakke gun gepromoveerd naar een zeer dodelijke snelvurende TD.

Maar je zal altijd te traag voor de actie blijven, daar doe je niets aan. Dat word nog erger bij de T95. Voorspel de actie correct en je doet veel damage, sta je aan de verkeerde kant dan kan je het potje wel vergeten.

oh en zoek platoons op, met een goed platoon zijn je flanken gedekt en spotten ze voor je uit.

[ Voor 7% gewijzigd door dynosu op 05-07-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dynosu schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:27:
mja je bent idd te traag om te reageren op actie. Dus zoek een druk punt op en ga rammen. Weinig tactiek nodig in deze tank. Ik had het ding wel van het begin af aan al full ops omdat ik de andere lijn ook al gedaan had.

Maar met de T28, ja je hebt weakspots maar je kan niet bang gaan spelen. En fix die topgun, dat veranderd een hoop. Dan word je van een zwakke gun gepromoveerd naar een zeer dodelijke snelvurende TD.

Maar je zal altijd te traag voor de actie blijven, daar doe je niets aan. Dat word nog erger bij de T95. Voorspel de actie correct en je doet veel damage, sta je aan de verkeerde kant dan kan je het potje wel vergeten.

oh en zoek platoons op, met een goed platoon zijn je flanken gedekt en spotten ze voor je uit.
Dus: meerijden met de grote bulk en een beetje half brawlen, is dat ongeveer wat je bedoeld? Top gun gaat wel komen, maar ga er niet al die 20K free xp aan verspelen. Daarvoor vind ik de tank (nog) niet leuk genoeg. Nog maar even een paar potjes met de 10,5 doorploeteren dan ;) Echt zwak vind ik die gun overigens niet, de meeste T8's pen je daar wel mee. Wordt pas echt problematisch vanaf T9. Gisteren was gelukkig een T8 potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Mooie codes er blij mee, maar hoe ontvang je deze?
Overigens hoeft stap 3 niet want dat is niet te controleren als je niet met facebook aanmeldt.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:32:
[...]

Dus: meerijden met de grote bulk en een beetje half brawlen, is dat ongeveer wat je bedoeld? Top gun gaat wel komen, maar ga er niet al die 20K free xp aan verspelen. Daarvoor vind ik de tank (nog) niet leuk genoeg. Nog maar even een paar potjes met de 10,5 doorploeteren dan ;) Echt zwak vind ik die gun overigens niet, de meeste T8's pen je daar wel mee. Wordt pas echt problematisch vanaf T9. Gisteren was gelukkig een T8 potje.
Mja brawlen wil ik het niet noemen, close combat verlies je. Maar helemaal achterin staan werkt ook niet, precies tussen die 2 in moet je zitten.

En de 10.5 is wel zwak, merk je wel zodra je de 120mm heb. Die 120mm kan je betrouwbaar tier X mee te grazen nemen. Het is een snelvurende variant van de T34 gun. 50 pen erbij en 80 damage. Dat is een aardige upgrade hoor :D

[ Voor 3% gewijzigd door dynosu op 05-07-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Seraoh schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:46:
Wat kan ik van die E25 verwachten kwa snelheid en wendbaarheid?

Een 7.5STuK L/70 is op Tier7 wat teleurstellent, maar als ie een beetje vlot op de voeten(Rupsen) is, kan ik me er wel een meerwaarde aan bedenken.
Ding is supersnel, 65 kph en goede acceleratie en is redelijk wendbaar. Je kan prima met scouts mee in het begin om enemy scouts te hunten. Zelfs in je eentje is dat te doen omdat je tegen scouts met shitty armor een zieke dps hebt en je wendbaar genoeg bent dat je zelfs tegen de meeste scouts niet in de problemen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Gisteren met mijn redelijk stock E-50 3 schoten gebounced van een IS-7 met de UFP, dat geeft toch wel een lekker gevoel. Dit weekend de top engine erin, en dan rammen maar :p

Heeft er iemand al een "Wreck-it Ralph" skin gevonden voor de E-50 8)

[ Voor 17% gewijzigd door JPvdB op 05-07-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dynosu schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:39:
Mja brawlen wil ik het niet noemen, close combat verlies je. Maar helemaal achterin staan werkt ook niet, precies tussen die 2 in moet je zitten.

En de 10.5 is wel zwak, merk je wel zodra je de 120mm heb. Die 120mm kan je betrouwbaar tier X mee te grazen nemen. Het is een snelvurende variant van de T34 gun.
Ok ik heb hem ;)
Dat beloofd wat dan die 120mm! Ik ben benieuwd >:)

Dan even wat anders, lees net op de WoT site over de gift shop packages, die Shere Khan ziet er wel goed uit zeg:

Shere Khan
8.8 cm PaK 43 Jagdtiger, German tier VIII Premium Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days of Premium Account
3,500 gold
50,00 EUR

50 ballen is wel een hoop geld, maar is wel een verleidelijk aanbod :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:48:
[...]

Shere Khan
8.8 cm PaK 43 Jagdtiger, German tier VIII Premium Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days of Premium Account
3,500 gold
50,00 EUR
50 euro krijg je normaal 14500 gold voor.

JT = 10000 gold, 8500 met korting
Garageslot = 300 gold, 150 met korting
30 Days of Premium Account = 2500 gold, 35% minder als je per jaar met korting koopt
3500 gold is 3500 gold.

Totaal: 16300 gold en ongeveer 14000 indien je alles met korting zou kopen. Oftewel: deze bundle is absoluut aantrekkelijkl.

Babs out!

[ Voor 15% gewijzigd door filipy23 op 05-07-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
filipy23 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:05:
50 euro krijg je normaal 13500 gold voor.

30 Days of Premium Account = 2500 gold, fors minder als je per jaar met korting koopt
3500 gold is 3500 gold.

Totaal: 16300 gold en ongeveer 14000 indien je alles met korting zou kopen. Oftewel: deze bundle moet je absoluut halen als je de JT wil. Sterker nog, als je al een JT hebt krijg je volgens mij 10000 gold ipv de JT. Dit betekent dat je dan 13500 gold + 30 dagen premium krijgt als je voor 50 EUR koopt. OFtewel: 'gratis' premium.

Babs out!
Thanks voor het uitrekenen :) Ik had de berekeningen nog niet gemaakt, maar had wel al het idee dat het een goede deal was. Nu dus hard bevestigd :p
Ik ga dit denk ik wel doen, hoewel mijn eerdere verhaal wat betreft de T28 ook wel een beetje voor deze tank opgaat als ik zo de wiki lees. Wel in mindere mate, want deze tank is wel sneller. Vooral de hoge RoF/DPM en de hoge credit income spreken me echter zeer aan :)

Must..buy..now! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:08:
[...]

Thanks voor het uitrekenen :) Ik had de berekeningen nog niet gemaakt, maar had wel al het idee dat het een goede deal was. Nu dus hard bevestigd :p
Ik ga dit denk ik wel doen, hoewel mijn eerdere verhaal wat betreft de T28 ook wel een beetje voor deze tank opgaat als ik zo de wiki lees. Wel in mindere mate, want deze tank is wel sneller. Vooral de hoge RoF/DPM en de hoge credit income spreken me echter zeer aan :)

Must..buy..now! :p
Al geprobeerd op de testserver?
Beste wat je kunt doen voordat je geld gaat spenderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:25:
Hm, da's best een goede tip eigenlijk. Ben echter nog nooit op de testserver geweest, ik lees er wel het een en ander over op de site. Kan je daar gewoon elke tank 'aanschaffen' die je wil? Je kan daar dus bijv. de Jagdtiger 8,8 'kopen' en spelen zonder dat het je een cent kost?
En is het verstandig om de testclient in een aparte map, niet zijnde de reguliere WoT map, op je harde schijf te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:44:
[...]

Hm, da's best een goede tip eigenlijk. Ben echter nog nooit op de testserver geweest, ik lees er wel het een en ander over op de site. Kan je daar gewoon elke tank 'aanschaffen' die je wil? Je kan daar dus bijv. de Jagdtiger 8,8 'kopen' en spelen zonder dat het je een cent kost?
En is het verstandig om de testclient in een aparte map, niet zijnde de reguliere WoT map, op je harde schijf te zetten?
ja je krijgt daar heel veel gold en credits die je daar kan gebruiken

en altijd in een aparte map, NOOIT in dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:25:
[...]
Maar dan wel rekening houden met het feit dat bijna iedereen gold schiet en er een hoop mindere spelers in de hogere tiers zitten. Op test krijg je een goed idee hoe de tank rijd en hoe makkelijk je andere tanks kan penetreren. Je eigen armor is slecht in te schatten door de prem. ammo en je zal sneller de top speler zijn door het niveau.

P.S> Als je nog geen duitse TD crew op 100% hebt koop die er dan even bij

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft de damage op de testserver gewoon rekening mee houden dat iedereen daarmee knalt en dat je die resultaten dus iets kunt terugschroeven in real life.
Daarnaast is het Yolo-effect veel groter op de testserver. Velen spelen toch met het gevoel van: "kan mij het schelen of ik direct kapot ga, ik zit toch op de testserver en ik draai geen verlies en mijn stats worden er niet slechter van"
Veel russen ook en die hebben sowieso een wat agressievere tactiek, maar verder is de testserver prima om een aantal tanks volledig op te tuigen (mbv alle credits, xp en gold die je krijgt) en te ervaren hoe dat ding speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
AcXeller schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:47:
Maar dan wel rekening houden met het feit dat bijna iedereen gold schiet en er een hoop mindere spelers in de hogere tiers zitten. Op test krijg je een goed idee hoe de tank rijd en hoe makkelijk je andere tanks kan penetreren. Je eigen armor is slecht in te schatten door de prem. ammo en je zal sneller de top speler zijn door het niveau.

P.S> Als je nog geen duitse TD crew op 100% hebt koop die er dan even bij
Dank voor de tips, ook @Dynosu en ed31!
Het gaat me ook voornamelijk om hoe de tank zelf rijdt en schiet en ik zal zelf gewoon met AP gaan schieten. Dat iedereen dan gold gebruikt interesseert me niet zoveel, ik ga dan wellicht wat sneller dood dan normaal maar dan begin ik gewoon een volgend potje :) En het 'slechtere' niveau ben ik ook wel gewend, speel immers 100% randoms atm.

En wat die crew betreft: die heb ik niet, want zit al op andere tanks. Maar ze gelijk op 100% zetten kost 1200 gold, want zes crewmembers. Dat vind ik wel errug zonde van het gold, dat gebruik ik liever voor verlengen van premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:55:
[...]

En wat die crew betreft: die heb ik niet, want zit al op andere tanks. Maar ze gelijk op 100% zetten kost 1200 gold, want zes crewmembers. Dat vind ik wel errug zonde van het gold, dat gebruik ik liever voor verlengen van premium.
Je krijgt een enorme pot met gold op de testserver!
Gaat niet van je eigen goldvoorraad af, je moet heel wat gold verbrassen, wil je dat opkrijgen wat je daar ter beschikking krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:57:
Je krijgt een enorme pot met gold op de testserver!
Gaat niet van je eigen goldvoorraad af, je moet heel wat gold verbrassen, wil je dat opkrijgen wat je daar ter beschikking krijgt.
Dat begrijp ik :), maar ik nam en neem aan dat hij bedoelde als ik de tank eenmal ga kopen en hem dus op de normale server ga gebruiken. Dan vind ik die 1200 gold gewoon zonde. Op de testserver is dat natuurlijk zo geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
filipy23 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:05:
[...]

50 euro krijg je normaal 14500 gold voor.

30 Days of Premium Account = 2500 gold, 35% minder als je per jaar met korting koopt
3500 gold is 3500 gold.

Totaal: 16300 gold en ongeveer 14000 indien je alles met korting zou kopen. Oftewel: deze bundle is absoluut aantrekkelijkl.

Babs out!
Is het voor een noob als mij (lees vorige maand begonnen, hopelijk dit weekend mijn eeste T5 tank...) ook een goede deal? Of ga ik met die T8 gewoon geirriteerd geraken door het grote niveau verschil?

Gisteren eindelijk eens een brilliant potje kunnen spelen met de M3 Lee waardoor ik 740 xp kreeg zonder x2 of zonder premium, zit nu aan 12k xp ik ben er bijna door :) Mijn algemene winrate is nu ook eindelijk 51% dus we worden beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Inrage schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:06:
Is het voor een noob als mij (lees vorige maand begonnen, hopelijk dit weekend mijn eeste T5 tank...) ook een goede deal? Of ga ik met die T8 gewoon geirriteerd geraken door het grote niveau verschil?

Gisteren eindelijk eens een brilliant potje kunnen spelen met de M3 Lee waardoor ik 740 xp kreeg zonder x2 of zonder premium, zit nu aan 12k xp ik ben er bijna door :) Mijn algemene winrate is nu ook eindelijk 51% dus we worden beter ;)
Lees eens een paar pagina's terug, werd ook al wat over gezegd. :) Het lijkt me hoogst onverstandig. Er zit zo'n wereld van verschil tussen T4 en T8.. Ik zou gewoon geleidelijk gewend raken met het spel en dan kom je steeds een tiertje hoger en wordt je steeds wat beter. Niets is irritanter dan een n00b in een Löwe of welke andere high tier premium dan ook die vervolgens slechts 0-500 dmg doet omdat ie niet weet wat ie met z'n tank aan moet. Je helpt jezelf er niet mee en je doet je team er ook geen plezier mee.

Ik heb er zelf nu iets meer dan 3500 battles opzitten en ben pas een week bezig met m'n eerste twee T8 tanks en heb het vaak erg lastig. De grinds zijn langer, waardoor je tank langer stock is en je dus moeilijker meekomt in T8. Dat gaat natuurlijk niet op voor premium tanks, maar toch.
Ik heb zelf veel verschillende lijnen lopen en heb vooral op T7 erg veel en lang gespeeld, en nog steeds. Met T7 tanks wordt je soms in T8/T9 battles geplaatst en dan kan je al ervaren hoe dat is. Ik merk dat ik door deze tactiek de laatste 1 á 1,5 maand echt merkbaar bezet wordt. Veel spelen = ervaring opdoen = beter worden en geleidelijk doorgroeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:55:
[...]
Als je al duitse TD crew hebt kan je deze zonder boete over plaatsen in je prem. tank. Het ging mij er alleen om dat je op de test server een 100% crew in je jgd8.8 hebt zodat je tank op normaal niveau speelt en niet minder omdat je crew nog niet op 100% is.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn advies is altijd om dan gewoon een premium account te nemen.
Als je betrekkelijk nieuw bent, heb je nog zoveel te leren en zoveel tanks die je wel/niet leuk vindt....
Met een premium account kun je alle tanks gewoon lekker spelen en toch extra XP en Credits verdienen.

Stel je geeft 50 ballen uit aan een tank die je na 30 potjes toch niet zo leuk vindt of dat je continu snel uitgeschakeld wordt omdat je het nivo nog niet aankunt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
[...]

En sinds patch 8.6 worden fouten helemaal snel afgestraft(tier6+), als je 2 seconden ff ergens te lang uit cover staat krijg je zo 5 schoten door je heen..

als voorbeeld, in de tier 8/9 potjes ging het gister ff niet zo lekker en dan maak je 1 fout en wordt je in de 1ste 2 min van de game al afgeschoten.. en in tier 4 gebeurt dat niet zo snel.. dus wat de meeste zeggen hier, level gewoon langzaam omhoog en als je geld uit wilt geven is het beste een premium accout.. het is echt een wereld van verschil met premium.. geld en xp gaan zoveel sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik zat net te brainstormen over hoe ik het beste ace tanker kan gaan halen op mijn 110. Ik zat te denken op deze manier:

- Spelen op EU2 (teams zijn "roder") dus hopelijk meer bounces
- Spelen in platoon met iemand met een tier 9 tank (xp bonus voor damagen/killen van hogere tier tanks doordat je zeker dan een tier 9 tegenstander hebt)
- Veel gold schieten (elke schot moet tellen voor dmg)
- Hopen op een map met een goede chokepoint, domme tegenstanders en dat niet te veel van je team met je meerijden en dmg/kills stealen.

Mijn hoogste xp is tot nu toe 2000, maar niet genoeg voor ace tanker :(. Moet minimaal 2300 zien te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
wontcachme schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:44:
Ik zat net te brainstormen over hoe ik het beste ace tanker kan gaan halen op mijn 110. Ik zat te denken op deze manier:

- Spelen in platoon met iemand met een tier 9 tank (xp bonus voor damagen/killen van hogere tier tanks doordat je zeker dan een tier 9 tegenstander hebt)
- Hopen op een map met een goede chokepoint, domme tegenstanders en dat niet te veel van je team met je meerijden en dmg/kills stealen.

Mijn hoogste xp is tot nu toe 2000, maar niet genoeg voor ace tanker :(. Moet minimaal 2300 zien te halen....
Is het trouwens mogelijk om te zien wanneer ik de hoogste damage op mijn tankje heb gehaald (bijv. laatst op mijn IS 2200dmg gedaan, maar ik weet niet of dit binnen de event tijd was)..

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Wow, die XP drempel is wel ziek zeg! Volgens mij heb ik überhaupt pas op 1 tank meer dan 2K XP gehaald, maar goed :p
Het opnemen tegen T9 tanks kan zeker wel helpen denk ik, maar of je nou per sé met gold moet schieten? (aan de andere kant: als het je echt alleen om de ace gaat moet je niets aan het toeval overlaten natuurlijk :+ )
Ik denk dat je gewoon mazzel moet hebben en een pot moet hebben die alle bovenstaande factoren combineert:

Pot met 6 à 7 T9 tanks, een iets slechter team hebben dan de tegenstander zodat er meer voor jou te dmg-en valt maar weer niet te slecht want dat wordt je geraped :) Als je ook nog eens alles met gold schiet ben je iets meer zeker van je pens. Server lijkt me weinig uitmaken, ook op EU1 zat rode spelers. Het moet gewoon allemaal op zijn plaats vallen, lijkt me moeilijk een match te plannen waar je ff de ace gaat halen. Je probeert toch elk potje zo goed mogelijk te spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Sneezzer schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
[...]

Is het trouwens mogelijk om te zien wanneer ik de hoogste damage op mijn tankje heb gehaald (bijv. laatst op mijn IS 2200dmg gedaan, maar ik weet niet of dit binnen de event tijd was)..
Niet dat ik weet.
Mr_Size schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Wow, die XP drempel is wel ziek zeg! Volgens mij heb ik überhaupt pas op 1 tank meer dan 2K XP gehaald, maar goed :p
Het opnemen tegen T9 tanks kan zeker wel helpen denk ik, maar of je nou per sé met gold moet schieten? (aan de andere kant: als het je echt alleen om de ace gaat moet je niets aan het toeval overlaten natuurlijk :+ )
Ik denk dat je gewoon mazzel moet hebben en een pot moet hebben die alle bovenstaande factoren combineert:
Mazzel moet je zeker hebben, maar het verhogen van de kansen is natuurlijk beter :+. Iemand waarmee ik platoon die had ace tanker door te spelen als een bitch (lees: ik ving de klappen door lagspikes en hij snipte uit de 2e lijn). Hij haalde iets van 2300xp bij 6000dmg.
Pot met 6 à 7 T9 tanks, een iets slechter team hebben dan de tegenstander zodat er meer voor jou te dmg-en valt maar weer niet te slecht want dat wordt je geraped :) Als je ook nog eens alles met gold schiet ben je iets meer zeker van je pens. Server lijkt me weinig uitmaken, ook op EU1 zat rode spelers. Het moet gewoon allemaal op zijn plaats vallen, lijkt me moeilijk een match te plannen waar je ff de ace gaat halen. Je probeert toch elk potje zo goed mogelijk te spelen? ;)
Elk potje speel ik zo goed mogelijk. Ik haal gemiddeld rond de 2500dmg, maar uitschieters zitten daar niet vaak bij. Dit komt omdat ik bijna elke dag met 2 mensen speel waar ik al bijna 2 jaar mee platoon en we allemaal dezelfde kant op gaan en dus dmg delen. Na de break die ik heb genomen in januari merk ik wel dat ik wat aan mijn speelstijl moet doen. Vaak heb ik één of twee kills, maar de andere 2 tegen de 4/5 aan en ondanks lagere dmg hebben ze meer xp :(. Moet meer tracken, kill stealen en de anderen als schild gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Special: Operation Citadel

X3 Crew Experience
Medal Hunt: Top Gun
30% additional credits with the following vehicles: StuG III, Pz.Kpfw. IV, Pz.Kpfw. V Panther, Pz.Kpfw. VI Tiger, T-34, KV-1S, SU-152
60% additional credits with the following vehicles: SU-76, T-70, Pz.Kpfw. III
50% off Garage Slots
50% off Crew Skill Reset
50% off Crew (Re-)Training
Mission: Strike Them Down!: For every random battle you play, if you are one of the top three damage dealers on your team (whether your teams wins or loses), you'll be rewarded with 30% extra credits!

Very nice! Vooral de 3x crew XP en 50% off crew retraining komt als een geschenk, ik moet nogal wat crew retrainen/reskillen en voor 100G p.p. is dat een stuk beter te doen!

[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 05-07-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
ik had 2700 nodig voor mijn 110 ace gisteren met 6200 damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:35:

X3 Crew Experience
Medal Hunt: Top Gun
30% additional credits with the following vehicles: StuG III, Pz.Kpfw. IV, Pz.Kpfw. V Panther, Pz.Kpfw. VI Tiger, T-34, KV-1S, SU-152
60% additional credits with the following vehicles: SU-76, T-70, Pz.Kpfw. III
50% off Garage Slots
50% off Crew Skill Reset
50% off Crew (Re-)Training
Mission: Strike Them Down!: For every random battle you play, if you are one of the top three damage dealers on your team (whether your teams wins or loses), you'll be rewarded with 30% extra credits!
Mooi, heb nieuwe garage slots nodig, plus ik heb sinds de release van 8.6 nog niet kunnen spelen ivm stage en school dus heb flink wat in te halen. De mission lijkt me ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25

Ik speel altijd op EU2, dus dat kan werken.
Probleem daarbij is diegene damage en misschien spotting damage van je gaat afnemen. Er zijn denk ik twee goede mogelijkheden, iemand dient als meatshield en laat jou damage doen of je zorgt dat jij altijd jullie target getracked houd zodat je "spotting damage" voor het tracken krijgt.
Bij hogere tier of op het einde van de battle zeker doen.

Een coke point werkt twee kanten op, als je pech hebt zit je vast en kun je weinig doen :)

Zelf speel ik meestal solo, de echte top scores haal ik als ik top tier ben en heel agressief kan spelen. Als op mijn flank de top tiers van de tegenstander staan, deze eerst een beetje uitdunnen en dan gaan pushen. Als er geen andere top tiers op mijn flank staan, begin ik eerder te pushen. Als ik push probeer ik altijd eerst te tracken en liefst ook te spotten. Het is zaak door te blijven gaan en hopen dat niemand capt.
WimHam schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:38:
ik had 2700 nodig voor mijn 110 ace gisteren met 6200 damage
nice, zelf heb ik op geen enkele tank zo veel xp gehaald.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
atticus182 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:35:

Dat wordt cashen :D Bijna een gratis premium account. Top 3 is met weekend én vakantieperiode gewoon inkoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 10:43
Hopelijk! Ik haal de Tiger ook weer eens uit de Garage! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:14
Tijdje geleden zei psycho hier tegen mij dat Type 58 bijna zelfde speelde als T-34-85.
En heb em nu ook tijdje, en speelde net potje ermee maar niet full ops maar ging toch wel lekker :+

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img11/5315/uvyh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img23/4889/ncw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img801/9415/5lm6.jpg

Met dit potje kon ik trouwens topgun unlocken 8)
Alleen is het het waard om 26k exp te grinden om engines helemaal te upgraden, 20pk meer en 3% minder kans op fire of meteen voor IS-2 & T-34-1 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
G*dv*r... tijdens mn lunch pauze ff snel een ronde gedaan met de T71, was op Airfield.
op zich een redelijke ronde, heb redelijk constant een IS3 en Centurion1 op de korrel gehouden, ronde was een victory... kom nog 300 Exp te kort voor de tracks TT_TT.

nou moet ik weer ellelang wachten tot ik met mn flaptop op de trein kan inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Seraoh schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:51:
G*dv*r... tijdens mn lunch pauze ff snel een ronde gedaan met de T71, was op Airfield.
op zich een redelijke ronde, heb redelijk constant een IS3 en Centurion1 op de korrel gehouden, ronde was een victory... kom nog 300 Exp te kort voor de tracks TT_TT.

nou moet ik weer ellelang wachten tot ik met mn flaptop op de trein kan inloggen...
Doe eens rustig man :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere special dit weekend. Even kijken hoe internet op de lanparty is :p dan de t69 unlocken en 100% crew erop gooien. Heb mijn goud hiervoor bewaard :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Knowuse schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:00:

nice, zelf heb ik op geen enkele tank zo veel xp gehaald.
Ja dit was ook mijn eerste monster score had ook nog 8200 potential damage recieved op een tank van 1550 hp helaas geeft dit geen extra xp maar sidescrapen kan deze tank als de beste ;-)
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)