- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is ook een puntje van zorg voor mij, op mijn buurman na en een Engels gast van mijn vrienden lijst heeft niemand de game gepreordered. Ach ik ga het allemaal wel zin, de game heeft me in ieder geval geen godsvermogen gekost.Beltoni schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:24:
[...]
Heb de open bèta veel te kort gespeeld waarschijnlijk en niet in een groep. Voelde wel lekker aan maar het word waarschijnlijk pas echt gaaf als je het in teamverband gaat spelen.
XboxLive: Dave 130R
Dat vind ik nu niet echt balanced.himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:34:
[...]
puur binnen party/sessie; dus chineese farmers zullen de economie niet snel verkrachten hoop ik
[afbeelding]
ben er wel content mee; nu alleen indeling van functies/icoontjes/consumables nog logisch(er) indelen.
Een random speler die het spel al langer speelt kan dus gewoon al zijn goede wapens aan z'n vrienden geven
Verwijderd
Held!himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:59:
Keyboard overlay(?)
- [het idee ]
- [geprint en geknipt]
- [Download PDF]
Nee, volgens mij gaat het alleen om items die in die sessie verkregen zijn. Dus niet de items die een persoon al had.Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:01:
[...]
Dat vind ik nu niet echt balanced.
Een random speler die het spel al langer speelt kan dus gewoon al zijn goede wapens aan z'n vrienden geven
Daarnaast zijn alle items level en/of DZ rank gebonden.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
mogelijk; dat weten we nog niet zeker, kan zijn dat beperkt is tot loot van de sessie? vergeet niet dat je ook lvl restricties op guns hebt; 'need to meet requirements'. een RPG zonder traden, is geen RPG in mijn boekEreaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:01:
[...]
Dat vind ik nu niet echt balanced.
[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 04-03-2016 10:07 ]
Nice, hoe heb je dat uitgeknipt dat het over je toetsen heenvalt? Gesneden neem ik aan?himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:59:
Keyboard overlay(?)
- [het idee ]
- [geprint en geknipt]
- [Download PDF]
Met een schaar?Defqonwolf schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:16:
[...]
Nice, hoe heb je dat uitgeknipt dat het over je toetsen heenvalt? Gesneden neem ik aan?
Zojuist mijn order geannuleerd bij g2play. Normaal altijd super snelle response op tickets en nu nog helemaal niets vernomen. Heb daarom een nieuwe ticket aangemaakt met het verzoek te refunden. Inmiddels een nieuwe order geplaatst bij gameplanet.com en we zijn aan het pre-loadenDefqonwolf schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:11:
[...]
Ja same here, eerst ff gevraagd of ie te cancellen is uberhaupt.. aangezien op overzicht van me CC het bedrag er al af is.. en anders jammer dan dan wachten we maar met preloaden tot dinsdag
en heb je refund gekregen?xeple schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:21:
[...]
Zojuist mijn order geannuleerd bij g2play. Normaal altijd super snelle response op tickets en nu nog helemaal niets vernomen. Heb daarom een nieuwe ticket aangemaakt met het verzoek te refunden. Inmiddels een nieuwe order geplaatst bij gameplanet.com en we zijn aan het pre-loaden
Nja ik wacht wel gewoon..
Zo ziet het er nu bij mij uit
https://drive.google.com/...0TUR0NHM/view?usp=sharing
alleen verticaal ingeknipt, en dat stuk onder de icoontjes omvouwen; dan 'staat ie omhoog' ...Defqonwolf schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:16:
[...]
Nice, hoe heb je dat uitgeknipt dat het over je toetsen heenvalt? Gesneden neem ik aan?
Refund kan alleen als je de key nog niet hebt ontvangen en via PayPal hebt betaald. Beide zijn van toepassing op mijDefqonwolf schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:30:
[...]
en heb je refund gekregen?
Nja ik wacht wel gewoon..
Zo ziet het er nu bij mij uit
https://drive.google.com/...0TUR0NHM/view?usp=sharing
Achja ik wacht wel gewoonxeple schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Refund kan alleen als je de key nog niet hebt ontvangen en via PayPal hebt betaald. Beide zijn van toepassing op mijHeb nog geen officieel bericht gehad dat hij is geannuleerd. Maar dat lijkt mij geen probleem.
Verwijderd
Hier waar ik werk (in Zeist) ook al.. In April woon ik ook weer in Den Bosch overigens.. grappig.Paulus07 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:32:
Ubisoft is hier (den bosch) weer marketing uit de lucht aan het strooien in de vorm van sneeuw
sneeuw in game ziet er beter uitPaulus07 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:32:
Ubisoft is hier (den bosch) weer marketing uit de lucht aan het strooien in de vorm van sneeuw
Ah ok, dat zou wel logisch en een mooie oplossing zijnKtenolix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:04:
[...]
Nee, volgens mij gaat het alleen om items die in die sessie verkregen zijn. Dus niet de items die een persoon al had.
Daarnaast zijn alle items level en/of DZ rank gebonden.
En als iemand net rank 10 wordt ofzo dan zou hij alle oude gear van z'n mede speler kunnen krijgen
domme vraag, maar zijn dat de standaard bindings???himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:59:
Keyboard overlay(?)
- [het idee ]
- [geprint en geknipt]
- [Download PDF]
dan is het leuk om het er overheen te leggen ja
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hoe is de gameplay in Oss verder?himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:38:
[...]
sneeuw in game ziet er beter uitvind de weather-effects in Oss ook minimaal (low-res)
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
nope; de standaard binds hiervoor zijn icm alt+nummer of ctrl+nummerNickrsd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:40:
[...]
domme vraag, maar zijn dat de standaard bindings???
dan is het leuk om het er overheen te leggen ja
deze dien je handmatig zelf toe te kennen aan de functie toetsen.
maak vna het weekend wel paar andere, icoontjes zijn inmiddels vectors, dus gewoon schaalbaar
Niet liegen nou, het is in Den Bosch natte sneeuw.Paulus07 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:32:
In TD is het 'echte' sneeuw.
super vet gemaakt! Ik ga kijken of hij te combineren is met de Logitech G910, die heeft nog G-keys boven functietoetsen namelijkhimlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:42:
[...]
nope; de standaard binds hiervoor zijn icm alt+nummer of ctrl+nummer
deze dien je handmatig zelf toe te kennen aan de functie toetsen.
maak vna het weekend wel paar andere, icoontjes zijn inmiddels vectors, dus gewoon schaalbaar
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
De sneeuw in de game blijft tenminste ook liggen, hier verdwijnt ie weer als sneeuw voor een ontbrekende zon.himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:38:
[...]
sneeuw in game ziet er beter uitvind de weather-effects in Oss ook minimaal (low-res)
Ik ben vooral benieuwd naar het kleurprofiel wat Logitech dit toetsenbord meegeeftmelantrix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:45:
[...]
super vet gemaakt! Ik ga kijken of hij te combineren is met de Logitech G910, die heeft nog G-keys boven functietoetsen namelijk
Ik heb het tijdens de beta al gebruikt, het zag er wel fancy uit. Alle toetsen die gebind zijn krijgen een kleur afhankelijk van de functie, rest is uit. Weet alleen niet meer welke kleur wat was..looyenss schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:50:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar het kleurprofiel wat Logitech dit toetsenbord meegeeft
Nu deze maar opgezet koptelefoon werkhimlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:38:
[...]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0gNI5rmgDEc]
natte sneeuw is ook sneeuwxeple schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:42:
[...]
Niet liegen nou, het is in Den Bosch natte sneeuw.
In TD is het 'echte' sneeuw.
Oranje bij mij, alleen niet alle knoppen klopten...melantrix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Ik heb het tijdens de beta al gebruikt, het zag er wel fancy uit. Alle toetsen die gebind zijn krijgen een kleur afhankelijk van de functie, rest is uit. Weet alleen niet meer welke kleur wat was..
Ja kan wel kloppen. Welke knoppen klopten niet dan?looyenss schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:55:
[...]
Oranje bij mij, alleen niet alle knoppen klopten...
Pfoe wat klinkt dat super!Paulus07 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Nu deze maar opgezet koptelefoon werk
[video]
Zal het YT filmpje ervan posten zodra deze online gezet wordt.
Haha ziet der goed uit ja
Het enige grote minpunt is de 30 dagen exclusiviteit van de eerste twee betaalde DLC pakketten op Xbox One. Dat wordt dus 30 dagen media blackout zodra deze uit zijn. Lijkt me niet heel gezond voor de community van een nieuwe franchise, die is direct verdeeld.
Bij destiny was het erger, daar moest de XBone een jaar wachten op de content die exclusief was.NikkiNailz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:43:
Year 1 roadmap zag er zeer goed uit.
Het enige grote minpunt is de 30 dagen exclusiviteit van de eerste twee betaalde DLC pakketten op Xbox One. Dat wordt dus 30 dagen media blackout zodra deze uit zijn. Lijkt me niet heel gezond voor de community van een nieuwe franchise, die is direct verdeeld.
30 dagen vind ik een goede deal hoor.
Dat is niet te vergelijken. Ging om 2 strikes, een paar exotics en wat multiplayer maps. Dit gaat om een complete uitbreiding, inclusief verhaallijn. Die dus online compleet gespoiled gaat worden alvorens PC en PS4 spelers er uberhaupt aan de slag mee kunnen.tha_crazy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:46:
[...]
Bij destiny was het erger, daar moest de XBone een jaar wachten op de content die exclusief was.
Verwijderd
Jah maar de content is niet te vergelijken.tha_crazy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:46:
[...]
Bij destiny was het erger, daar moest de XBone een jaar wachten op de content die exclusief was.
Playstation gebruikers moeten 30 dagen op geheel nieuwe content wachten.
Xbox kon 1 strike en een wapen niet gebruiken. Al was het een jaar. Ze hebben echt niets gemist.
Verwijderd
Topic splitsen dus. En niet in het Xbone/Pc topic kijken anders wordt je gepspoiled....NikkiNailz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Dat is niet te vergelijken. Ging om 2 strikes, een paar exotics en wat multiplayer maps. Dit gaat om een complete uitbreiding, inclusief verhaallijn. Die dus online compleet gespoiled gaat worden alvorens PC en PS4 spelers er uberhaupt aan de slag mee kunnen.
Bij Cod is het ook 30dgn, alleen bij the Division is het content die je niet wil weten van te voren...
[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 04-03-2016 12:04 ]
http://forums.ubi.com/sho...2&viewfull=1#post11384252Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:00:
Waar word die informatie gevonden btw?
[ Voor 110% gewijzigd door P33R op 04-03-2016 12:36 ]

Bron: https://twitter.com/FrankWhiteVGC/status/705652932159471616
Net gevonden via Twitter. Zo te zien is het voor de Xbox. Ik weet niet of het ook al kan voor de Playstation of de PC.
moet je die voor pc ook apart downloaden dan??SlideR NL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:01:
For those of you that got the #AGENTORIGINS gear se, it's now available for download. #thedivision @TheBennyZone
[afbeelding]
Bron: https://twitter.com/FrankWhiteVGC/status/705652932159471616
Net gevonden via Twitter. Zo te zien is het voor de Xbox. Ik weet niet of het ook al kan voor de Playstation of de PC.
geloof ~10mb voor outfitje, toch? heb ze op de pc nog niet geactiveerd, werd uitdrukkelijk aangegeven per 8 maart.Neophytez schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:03:
[...]
moet je die voor pc ook apart downloaden dan??
Heb de gold edition en gisteren gepreload maar zag niks staan over outfits of extra downloads.himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:04:
[...]
geloof ~10mb voor outfitje, toch? heb ze op de pc nog niet geactiveerd, werd uitdrukkelijk aangegeven per 8 maart.
Toch een aantal dingen die ik nog niet terug heb gezien:himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:06:
![]()
en ik vond de UDK al plezierig, man dit ziet er heel gemakkelijk en gebruiksvriendleijk uit![]()
* himlims_ wanna develop games
- walking turret?!
- melee attack (grab from behind)
- bosrijke omgeving (misschien komt dat terug in Central Parc)
Het gaat ook over die special pakjes van Agent Origon ofzo. Kon je alleen krijgen als je in Amerika de site bezocht... (Of via VPN/proxieNeophytez schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Heb de gold edition en gisteren gepreload maar zag niks staan over outfits of extra downloads.
Je krijgt ze ook met de Gold EditionSlideR NL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:14:
[...]
Het gaat ook over die special pakjes van Agent Origon ofzo. Kon je alleen krijgen als je in Amerika de site bezocht... (Of via VPN/proxie)
Ah, dat wist ik niet. Dan zitten ze er daar gewoon bij neem ik aan. Ik heb een extra code gekregen voor die pakjes. Stond inderdaad uitdrukkelijk bij dat ze pas vanaf 8 maart ingevoerd kunnen worden. So, I'll wait till the 8th.
Verwijderd
Of we die turret ooit tegenkomen weet ik niet, lijkt eigenlijk meer op een geschrapte player skill dan een enemy unit, maar het zou kunnen.Xecuter NL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:14:
[...]
Toch een aantal dingen die ik nog niet terug heb gezien:
- walking turret?!
- melee attack (grab from behind)
- bosrijke omgeving (misschien komt dat terug in Central Parc)
Die melee attack die is er iig uit gehaald, ze vonden dat het niet helemaal strookte met de RPG mechanics als je een soort van OHK move erin zou hebben.
Die bosrijke omgeving kan natuurlijk gewoon onderdeel zijn van een algehele tech demo voor die engine, maar dat we op zijn minst Central Park gaan zien staat nu eigenlijk wel vast. We weten immers dat we met 1 vd free updates straks in de Columbus Circle terecht gaan komen en dat is letterlijk op de hoek van Central Park.
3 voor mij, ik ga meteen aan de slag in de nacht van maandag op dinsdag.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 13:26 ]
Heeft iemand hier meer informatie over?
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Verwijderd
uPlay zal draaien, je kan het via Steam kopen, maar uPlay wordt wel geinstalleerdkid1988 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:36:
Ik ben van plan wellicht ook the devision te gaan spelen. Ik ben benieuwd of ik het spel ook kan kopen en spelen zonder UPLAY te hoeven gebruiken. Ik zag dat de tweede (public) beta via steam kon worden gespeeld maar dan moest er wel UPLAY geinstalleerd worden.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Best slim om die binding op de F toetsen te plaatsen.himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:59:
Keyboard overlay(?)
- [het idee ]
- [geprint en geknipt]
- [Download PDF]
In de beta's had ik wapens op 1(!), 2(@) en 3(#) geplaatst. En de emotes vanaf toets 4($)
ik gooi het photoshop bron bestand van het weekend publiekelijk; kun je m passend maken op jouw indeling/voorkeur. zou liever een webbased configurator in elkaar draaien, maar geen tijd voor blijkt net.SVDW91 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:37:
[...]
Best slim om die binding op de F toetsen te plaatsen.
In de beta's had ik wapens op 1(!), 2(@) en 3(#) geplaatst. En de emotes vanaf toets 4($)
Als je via Steam koopt, wordt uPlay ook geinstalleerd en je hebt een uPlay account nodig om te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:37:
[...]
uPlay zal draaien, je kan het via Steam kopen, maar uPlay wordt wel geinstalleerd
Je kan je Steam vrienden uitnodigen in je Uplay friend list.
Bron.
Verwijderd
dat ligt aan het verschil tussen 1080 en 1440!Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:06:
En toch snap ik niet helemaal hoe groot het effect van je FPS op je DPS is. Kan aan mij liggen hoor
Verwijderd

EDIT: Ik heb het al eerder gezegd, maar het zou nu toch wel heel raar moeten lopen als die 7 outfits toch geen onderdeel van de Season Pass/Gold Edition zouden zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 14:39 ]
Verwijderd
Wat? Natuurlijk niet. Hoe kom je daar bij?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:32:
Dus iemand met een hogere FPS heeft ook een hogere DPS , is ook niet eerlijk
Inderdaad, lijkt me toch haast dat het niet anders kan dan dat we sowieso de outfits krijgen met de season pass.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:36:
Ik zie net dit op reddit voorbij komen.
[afbeelding]
EDIT: Ik heb het al eerder gezegd, maar het zou nu toch wel heel raar moeten lopen als die 7 outfits toch geen onderdeel van de Season Pass/Gold Edition zouden zijn.
Verwijderd
Haha, same here!Ktenolix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:47:
[...]
Inderdaad, lijkt me toch haast dat het niet anders kan dan dat we sowieso de outfits krijgen met de season pass.Mooi zo! I WANT IT ALL!
Als dat kreng nou eens los te vinden zou zijn in de PS Store. Of ik ben scheel..Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:36:
[afbeelding]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
uh nvm. Cancle je normale en preorder de gold edition?UTADDICT schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:58:
[...]
Als dat kreng nou eens los te vinden zou zijn in de PS Store. Of ik ben scheel..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 15:01 ]
Volgens mij wordt de PS Store elke nacht geüpdatet, dus hopelijk is ie morgen zichtbaar.UTADDICT schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:58:
[...]
Als dat kreng nou eens los te vinden zou zijn in de PS Store. Of ik ben scheel..
Verwijderd
In de NA store staat die al een tijdje, in de EU variant volgens mij nog niet.UTADDICT schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:58:
[...]
Que? Waar baseer je dat op?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:06:
En toch snap ik niet helemaal hoe groot het effect van je FPS op je DPS is. Kan aan mij liggen hoor
Ik dacht dat ik hier ergens de tijden voorbij zag komen, maar kun je niet pas vanaf 6:01 dinsdagochtend Nederlandse tijd aan de slag? Of is dat alleen voor de PC versie?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:25:
3 nachtjes voor mij, ik ga meteen aan de slag in de nacht van maandag op dinsdag.
[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 04-03-2016 15:12 ]
Die 7 outfits zaten allemaal bij je season pass? Ik zie er maar 2 (Xbox op NL, Argentijnse Gold edition)justifire schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:45:
[...]
Hier staat enkel de game en daarnaast 7 outfits onder de tab 'manage game'
Zie de seasonpass wel in de store maar die kan ik niet instaleren, enigste optie is 'pin to home'
Xbox op UK, Braziliaanse Division Gold edition.
Zal best wel goed komen, heb meerdere games met seasonpass waarbij de seasonpass niet in het menu vermeld word.
GT: The Bozzz88
Pc's en consoles worden nagekeken, pre-loads gestart, plannen worden gemaakt en dinsdag gaat iedereen los in NY
Bij deze wil ik iedereen uitnodigen op onze Discord chat/voice server. Er zijn er al een aantal actief maar hoe meer volk, hoe meer vreugde. Zeker komende week zou het aangenaam zijn om daar actieve spelers te kunnen ontmoeten om zo New York terug te nemen.
Tot binnenkort, ik ben dinsdag alvast van de partij.
Er is ook een app op PC, IOS en Android of via web. De ps/4 en xbox apps zouden nog dit jaar uitkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bendalf op 04-03-2016 15:15 ]
Verwijderd
Ik geloof dat die tijd voor Steam oid van toepassing is, ik heb het over de PS4 versie.WickedWizard schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:12:
[...]
Ik dacht dat ik hier ergens de tijden voorbij zag komen, maar kun je niet pas vanaf 6:01 dinsdagochtend Nederlandse tijd aan de slag? Of is dat alleen voor de PC versie?
Ktenolix in "[Multi] The Division"WickedWizard schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:12:
[...]
Ik dacht dat ik hier ergens de tijden voorbij zag komen, maar kun je niet pas vanaf 6:01 dinsdagochtend Nederlandse tijd aan de slag? Of is dat alleen voor de PC versie?
hij moet de 28,87 gb van de beta wel weer opnieuw downloaden
Is het al dinsdag?
[ Voor 9% gewijzigd door RoeKoe op 04-03-2016 15:51 ]
Werkt zeker alleen als je het Online hebt aangeschaft in uPlay, Steam, PSN of Xbox Store ?xtrme schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:46:
Zojuist is het pre loaden geactiveerd in uplay
Zie het bij mij nergens staan namelijk...
Wat en bij wie had je besteld ? Gewoon uit nieuwsgierigheid...RoeKoe schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:48:
Net mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden!![]()
Is het al dinsdag?
Yourgamezone, normale editie voor ps4uray schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:51:
[...]
Wat en bij wie had je besteld ? Gewoon uit nieuwsgierigheid...
[ Voor 5% gewijzigd door RoeKoe op 04-03-2016 15:52 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd, jij kan dus maandag middag al aan de slag!
Ik zei het hier al een paar dagen geleden, het kan best lonen om physical te gaan via gespecialiseerde webshops.
Ik heb dezelfde mail gehad!
psn: jagermeistertim
waar heb jij je key gekocht want ik wil nu ook wel pre-loaden.xtrme schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:46:
Zojuist is het pre loaden geactiveerd in uplay
https://uk.gamesplanet.com/ heeft gisteren keys uitgeleverdgoosche schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:02:
[...]
waar heb jij je key gekocht want ik wil nu ook wel pre-loaden.
Gamesplanet/Amazon hebben gisteren keys verstuurd. Gamesplanet heeft nog steeds een -25% promo lopen.goosche schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:02:
[...]
waar heb jij je key gekocht want ik wil nu ook wel pre-loaden.
ik heb hier via v&a een logitech voucher overgenomen van een mede tweakeruray schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:50:
[...]
Werkt zeker alleen als je het Online hebt aangeschaft in uPlay, Steam, PSN of Xbox Store ?
Zie het bij mij nergens staan namelijk...
en daar kreeg ik direct de key die ik kon activeren in uplay
Ik snap dat gehype rondom die outfits niet zo....Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:36:
[afbeelding]
Er zijn duizenden mensen die een pre-order hebben geplaatst voor deze game en dus allemaal die outfits krijgen. Loop je daar in het begin van de game trots rond tussen andere brandweermannen
Het lijkt mij juist tof om je te onderscheiden van de rest. Het zou bijvoorbeeld gaaf zijn als je een eigen clan-badge zou kunnen uploaden om deze op je jas te zetten o.i.d.
Verwijderd
Meer opties geven je ook meer vrijheid om jezelf te onderscheiden. Het is nergens expliciet vermeld maar als ik tussen de regels lees en kijk wat in de beta's kon, dan kan je natuurlijk de outfits ook gewoon mixen en matchen. Ik vind persoonlijk bijv. de beanie van de survivor set erg tof aangezien daar het SHD logo op zit, om maar iets te noemen.Wootism schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:26:
[...]
Ik snap dat gehype rondom die outfits niet zo....
Er zijn duizenden mensen die een pre-order hebben geplaatst voor deze game en dus allemaal die outfits krijgen. Loop je daar in het begin van de game trots rond tussen andere brandweermannen![]()
Het lijkt mij juist tof om je te onderscheiden van de rest. Het zou bijvoorbeeld gaaf zijn als je een eigen clan-badge zou kunnen uploaden om deze op je jas te zetten o.i.d.
Wat betreft insignia's, daar heb ik ooit wel een post over gezien op reddit. Ging 'm laatst echter terug zoeken en toen kon ik 'm niet meer vinden helaas. Het kwam namelijk volgens mij van een Massive dev of rep vandaan. Hoe dan ook verwacht ik niet dat we die optie bij launch gaan krijgen, maar ik vestig mijn hoop op één v.d. free updates.
EDIT: Ook nog één ding dat fijn van die verschillende sets is, is de damage resistance bonusen die de backpack hebben. Zal je later waarschijnlijk niet veel meer aan hebben, maar voor het begin toch mooi meegenomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 16:37 ]
Het zou inderdaad mooi zijn als je het kan gaan combineren en dat het niet gezien wordt als een vast outfit. Maar ik kan nergens terugvinden of dat inderdaad zo isVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:31:
[...]
Meer opties geeft je ook meer vrijheid om jezelf te onderscheiden.Het is nergens expliciet vermeld maar als ik tussen de regels lees en kijk wat in de beta's kon, dan kan je natuurlijk de outfits ook gewoon mixen en matchen. Ik vind persoonlijk bijv. de beanie van de survivor set erg tof aangezien daar het SHD logo op zit, om maar iets te noemen.
Wat betreft insignia's, daar heb ik ooit wel een post over gezien op reddit. Ging 'm laatst echter terug zoeken en toen kon ik 'm niet meer vinden helaas. Het kwam namelijk volgens mij van een Massive dev of rep vandaan. Hoe dan ook verwacht ik niet dat we die optie bij launch gaan krijgen, maar ik vestig mijn hoop op één v.d. free updates.
Misschien is het al besproken ergens in dit topic, kon het in ieder geval niet terugvinden, maar waar komt onderstaande logo-creator vandaan? Het ziet eruit of dat het een ingame onderdeel is, of mis ik iets?
doet mij denken aan battlefield; voro zo ver ik weet hebben ze tot vandaag aangegeven (nog) geen clan-achtig systeem te introduceren bij lanceringWootism schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:37:
Misschien is het al besproken ergens in dit topic, kon het in ieder geval niet terugvinden, maar waar komt onderstaande logo-creator vandaan? Het ziet eruit of dat het een ingame onderdeel is, of mis ik iets?
[video]
Verwijderd
Hij zit BLOPSIII te spelen en heeft het waarschijnlijk verder over The Division beta die de dag erna uit kwam. Filmpje is van 18 feb namelijk.Wootism schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:37:
[...]
Het zou inderdaad mooi zijn als je het kan gaan combineren en dat het niet gezien wordt als een vast outfit. Maar ik kan nergens terugvinden of dat inderdaad zo is![]()
[video]
Aaah klopt inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:40:
[...]
Hij zit BLOPSIII te spelen en heeft het waarschijnlijk verder over The Division beta die de dag erna uit kwam. Filmpje is van 18 feb namelijk.
Als ik "Division" zie staan en oranje kleurtjes zie leg ik waarschijnlijk iets te snel de link.
Thanks!
Paulus07 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:39:
w00h00: Uw bestelling is door ons verzonden
Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk onderweg is of dat het alleen een aangemaakt pakketje is.RoeKoe schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:48:
Net mail gekregen dat mijn bestelling onderweg is!![]()
Is het al dinsdag?
Zelfde gebeurd elke game release namelijk, mensen die dagen van te voren al blij zijn dat hij verstuurd is maar de game toch pas op release ontvangen.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 04-03-2016 17:41 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gewoon alvast een zending bij PostNL aanmaken zegmaar, ''reserveren''. Maar hij blijft dan daarop staan omdat hij nog niet door PostNL is ontvangen. En dan zal hij wss of maandag (als ze hem vandaag echt verstuurd hebben) of dinsdag binnen komen.Donstil schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:41:
[...]
Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk onderweg is of dat het alleen een aangemaakt pakketje is.
Zelfde gebeurd elke game release namelijk, mensen die dagen van te voren al blij zijn dat hij verstuurd is maar de game toch pas op release ontvangen.
[ Voor 78% gewijzigd door rolandos582 op 04-03-2016 17:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst