Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:31:
Hoe wil je nu weten of de game veels te makkelijk is solo, wacht eerst eens af.
Oh ik wacht rustig af hoor, heb totaal geen hype met de game. Uitgaan van het ergste, dan valt het altijd mee :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:08

justifire

Shut up and squat !!

iamjustin schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:24:
Bam! Sinds gisteren ook maar de pre-order gekocht voor Xbox. Gold Edition gelijk, waarom ook niet.
Ach ja, voor 4 tientjes in de Argentijnse store kunnen we niet tobben :9
http://store.xbox.com/es-...f7-4e1c-a7cc-f37075bff57f

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 03-03-2016 11:45 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:28:
Vanavond wordt er meer bekend over wat de Season Pass zal inhouden. Dan wordt duidelijk wat er precies in zit er worden er ook nieuwe features bekend gemaakt.
Don't let me down! Gisteren was je info ook goed, dus nu zeker ook :*)

ben toch wel heel benieuwd hoe je aan de info komt :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:50

OzzieMann

PSN: OzzieMann

melantrix schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Don't let me down! Gisteren was je info ook goed, dus nu zeker ook :*)

ben toch wel heel benieuwd hoe je aan de info komt :+
Wat ik vooral zeer schappelijk vind is dat hij/zij zich op 2 maart heeft geregistreerd om ons deze insider(?)nieuwtjes mee te delen. Zeer welkom!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:20
Gurbezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Ja klopt, dat ik een NVIDIA code krijg die ik vervolgens op de site van NVIDIA moet invullen voor een daadwerkelijke serial, weet ik. Ik bedoel ook dat ik me afvraag hoe lang het gaat duren voordat 4launch die betreffende code stuurt.

Op hun site staat deze banner erbij:

[afbeelding]
Heb vorige week donderdag een kaart gekocht en had gisteren een mail gekregen met de code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Dat ding is in de PS4 store nog niet los te bestellen? Of kijk ik er overheen? Ik heb een 'normale' preorder, die kan je zeker niet makkelijk upgraden?
Nee, dat klopt hij is nog niet beschikbaar. Hopelijk staat hij er morgen wel in, misschien zelfs vanavond al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:50:
Nee, dat klopt hij is nog niet beschikbaar. Hopelijk staat hij er morgen wel in, misschien zelfs vanavond al!
waar baseer je dat op?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:28:
Vanavond wordt er meer bekend over wat de Season Pass zal inhouden. Dan wordt duidelijk wat er precies in zit er worden er ook nieuwe features bekend gemaakt.
Nice ben benieuwd, gisteren was je idd spot-on met je voorspelling!

Fysieke PS4 gold edition voor mij trouwens. Scheelt een tientje en vind het wel fijn om een doosje te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Earzz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:21:
[...]

De open beta? Ik las heel veel goeds van mensen die de closed bèta's hadden gespeeld en gepreordered.
Zelf was ik nog niet overtuigd totdat ik de open beta had gespeeld, na de open beta ook maar het spel gepreordered.
De vraag is alleen hoeveel content de game bevat en waar de endgame exact uit gaat bestaan. De DZ zoals deze in de open beta zat was ik in een uur of vier helemaal klaar mee omdat ik alles wel had gezien. Ik vond de PVE DZ encounters niet interessant genoeg om ze meerdere keren te willen doen. Simpelweg betere loot kunnen scoren is voor mij geen incentive om meer en langer te spelen.
Betere loot scoren is voor mij alleen interessant als er nog content is die gecleared moet worden, en de betere gear ingezet kan worden om de kans op een eerste clear van die moeilijke content groter te maken.

Hopelijk zitten er veel dungeons, PVE DZ encounters, en een raid in de uiteindelijke game. En tegen de tijd dat de eerste (hard) raid op farm is komt hopelijk de tweede raid tijdig. Dit in tegenstelling tot Destiny!!!

Helaas toch maar op goed geluk de game op dag 1 kopen omdat vroege reviews er niet in zitten en clanmembers niet op mijn chars zullen wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Arrahant op 03-03-2016 12:12 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Arrahant schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:09:
[...]

De vraag is alleen hoeveel content de game bevat en waar de endgame exact uit gaat bestaan. De DZ zoals deze in de open beta zat was ik in een uur of vier helemaal klaar mee omdat ik alles wel had gezien. Ik vond de PVE DZ encounters niet interessant genoeg om ze meerdere keren te willen doen. Simpelweg betere loot kunnen scoren is voor mij geen incentive om meer en langer te spelen.
Betere loot scoren is voor mij alleen interessant als er nog content is die gecleared moet worden, en de betere gear ingezet kan worden om de kans op een eerste clear van die moeilijke content groter te maken.

Hopelijk zitten er veel dungeons, PVE DZ encounters, en een raid in de uiteindelijke game. En tegen de tijd dat de eerste (hard) raid op farm is komt hopelijk de tweede raid tijdig. Dit in tegenstelling tot Destiny!!!

Helaas toch maar op goed geluk de game op dag 1 kopen omdat vroege reviews er niet in zitten en clanmembers niet op mijn chars zullen wachten.
Vrees dat het je dan toch tegen gaat vallen.
Farmen voor betere loot is waar dit soort spellen op draait, en dat betekent ook 100 keer dezelfde missie spelen voor dat stukje gear wat maar niet wil droppen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:30:
[...]

Farmen voor betere loot is waar dit soort spellen op draait, en dat betekent ook 100 keer dezelfde missie spelen voor dat stukje gear wat maar niet wil droppen.
Net als in destiny, rng, damn wat duurde dat lang voordat die gally dropte.

cu in dz ! 8)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:30:
[...]

ik hoop dat ze er een timer/stopwatch aan gaan toevoegen; dat je speedruns kunt doen / ranking of beetje competatief tegen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Justin2000 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:43:
[...]

Net als in destiny, rng, damn wat duurde dat lang voordat die gally dropte.

cu in dz ! 8)
Gally ?!
Does it even excist :?

Had stuk of 5 Dragons Breath's voordat hij eindelijk dropte, niet veel later kreeg hij zijn nerf :')

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 03-03-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:46:
[...]

Gally ?!

Had stuk of 5 Dragons Breath's voordat hij eindelijk dropte, niet veel later kreeg hij zijn nerf :')
Officiële benaming gjallarhorn. Heb je zo lang al niet meer destiny gespeeld ? :D

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Laatst online: 12-01-2024
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:46:
[...]

Gally ?!

Hij bedoeld Gjallarhorn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Justin2000 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:49:
[...]

Officiële benaming gjallarhorn. Heb je zo lang al niet meer destiny gespeeld ? :D
Haha ga je me dat nu echt uitleggen ? :N _O- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Neophytez schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Hij bedoeld Gjallarhorn denk ik.
Dat bedoeld hij ook, ik doelde op de droprate van dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Er zijn hier lui die hun mening geven over paar uurtjes closed en open beta met lvl cap waar ze veel gefarmd hebben en dus goede gear hadden, stoom je door naar 20+ dan heb je dit niet en is de ttk al stukken hoger = meer uitdaging.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ja. Men is natuurlijk vooral benieuwd hoe je aan die kennis bent gekomen. Met andere woorden wat is de bron van die kennis? Het ligt in ieder geval voor de hand dat je iets van een relatie met Ubisoft hebt, direct of indirect aangezien je weet wat er op hun blog komt te staan van tevoren.

Anyway, hoelaat kunnen we de info verwachten? Wederom om 18:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

voor diegenen die bij gamesplanet een preorder hebben staan.. :)

The main game Uplay key will be sent out Thursday 5pm GMT"

vanaaf lekker preloaden denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Ja, ja. Men is natuurlijk vooral benieuwd hoe je aan die kennis bent gekomen. Met andere woorden wat is de bron van die kennis? Het ligt in ieder geval voor de hand dat je iets van een relatie met Ubisoft hebt, direct of indirect aangezien je weet wat er op hun blog komt te staan van tevoren.

Anyway, hoelaat kunnen we de info verwachten? Wederom om 18:00 uur?
Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat 'ie dat niet zomaar gaat zeggen. Zelfs al zit je met bovenstaande schatting volledig in de juiste richting zal hij waarschijnlijk zijn mond houden. Ik ben allang blij dat we überhaupt inside info hebben :-)

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Ach ja, voor 4 tientjes in de Argentijnse store kunnen we niet tobben :9
http://store.xbox.com/es-...f7-4e1c-a7cc-f37075bff57f
Exact! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nedje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:24:
[...]

Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat 'ie dat niet zomaar gaat zeggen. Zelfs al zit je met bovenstaande schatting volledig in de juiste richting zal hij waarschijnlijk zijn mond houden. Ik ben allang blij dat we überhaupt inside info hebben :-)
Die kans zit er inderdaad dik in. Maar het kan geen kwaad om het expliciet te vragen natuurlijk. Op sommige forums mag je niet zomaar de insider uithangen zonder je op zijn minst aan een moderator kan bewijzen dat je ook echt toegang tot die kennis hebt, ik weet niet hoe dat op tweakers zit, maar iets zegt me dat men hier wat flexibeler is op dat gebied. Hoe dan ook zou het fijn zijn als hij een iets sterkere hint zou kunnen geven. Mocht dit om eoa reden zijn positie in gevaar brengen, dan heb ik ook liever dat hij het gewoon voor zich houdt. Zolang de informatie steevast correct blijk te zijn hoor je mij iig ook niet klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nickrsd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:19:
voor diegenen die bij gamesplanet een preorder hebben staan.. :)

The main game Uplay key will be sent out Thursday 5pm GMT"

vanaaf lekker preloaden denk :)
hmm nice, ff kijken of ik em bij G2play kan cancellen en hem daar kan kopen.. is ook 5 euries goedkoper daar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ktenolix schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:47:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Kan ik trouwens in de spelerslijst mijn invoer aanpassen dmv het registratie formulier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:07:
[...]

Kan ik trouwens in de spelerslijst mijn invoer aanpassen dmv het registratie formulier?
Nee, volgens mij moet je daarvoor even himlims een DM-tje doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 07-07 23:52
Defqonwolf schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:35:
[...]

hmm nice, ff kijken of ik em bij G2play kan cancellen en hem daar kan kopen.. is ook 5 euries goedkoper daar :P
Zat er ook aan te denken :P
Heb een ticket ingeschoten bij g2play om te checken wat zij precies gaan doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
xeple schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:10:
[...]

Zat er ook aan te denken :P
Heb een ticket ingeschoten bij g2play om te checken wat zij precies gaan doen. 8)
Ja same here, eerst ff gevraagd of ie te cancellen is uberhaupt.. aangezien op overzicht van me CC het bedrag er al af is.. en anders jammer dan dan wachten we maar met preloaden tot dinsdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
PS4 Gold Edition voor €64 in de Braziliaanse PS Store. Als ik hem daar koop krijg ik dan wel gewoon de engelse versie? :p Neem aan dat dit gewoon via je gelinkte creditcard gaat? Of moet dit op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 07-07 23:52
Defqonwolf schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:11:
[...]

Ja same here, eerst ff gevraagd of ie te cancellen is uberhaupt.. aangezien op overzicht van me CC het bedrag er al af is.. en anders jammer dan dan wachten we maar met preloaden tot dinsdag :P
Mijn order is via paypal betaald. Daar is het naar mijn weten geen probleem om zonder extra kosten te refunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:17:
PS4 Gold Edition voor €64 in de Braziliaanse PS Store. Als ik hem daar koop krijg ik dan wel gewoon de engelse versie? :p Neem aan dat dit gewoon via je gelinkte creditcard gaat? Of moet dit op een andere manier.
Ik denk dat niemand zeker weet of je dan de Engelse versie erbij krijgt. Maar vrijwel iedereen schijnt er wel van uit te gaan. Denk er wel aan dat je dan een paar uur later pas aan de slag kan, mocht dat een rol voor je spelen.

Wat betreft de betaling, volgens mij kopen mensen tegoed kaarten via de bekende sites.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Hmm ik heb een bijzonder(e) situatie / probleem:

Ik heb inmiddels mijn gamevoucher gekregen van 4Launch, lekker snel en deze brengt me ook naar het redeem proces. Vervolgens moet ik inloggen met m'n Uplay credentials, zodat de redeem kan worden gelinked aan m'n Uplay account. In de laatste stap vul je dan nog wat gegevens in, naam, mail enz. en dan druk ik op 'Redeem'.

Dan krijg ik de volgende melding: "ALREADY CLAIMED, We're sorry, you have already claimed this promotion." Ik heb echter helemaal geen bevestigings pagina gezien en ook niet een mailtje ervan (collega kreeg dat wel).

Het fraaie is, en ik denk dat daar het probleem ligt, dat mijn Ubisoft Club al tegen me zegt dat ik de game in m'n bezit heb, terwijl ik alleen maar beta's heb gespeeld in de afgelopen tijd.

Iemand anders dit toevallig ook meegemaakt? Of suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat niemand zeker weet of je dan de Engelse versie erbij krijgt. Maar vrijwel iedereen schijnt er wel van uit te gaan. Denk er wel aan dat je dan een paar uur later pas aan de slag kan, mocht dat een rol voor je spelen.

Wat betreft de betaling, volgens mij kopen mensen tegoed kaarten via de bekende sites.
Hmm vraag me af hoe ik dat voor elkaar krijg dan.. Als ik in de Braziliaanse store zit en ik log in gaat ie automatisch naar de NL store namelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 11:38
clockw1ze schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Hmm vraag me af hoe ik dat voor elkaar krijg dan.. Als ik in de Braziliaanse store zit en ik log in gaat ie automatisch naar de NL store namelijk haha
Je dient dan een aparte Braziliaans account aan te maken, en te kopen. met deze account log je in op je PS4 en installeer je het spel. Daarna kan je weer je NL account gebruiken om in te loggen en om te spelen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:26:
Hmm ik heb een bijzonder(e) situatie / probleem:

Ik heb inmiddels mijn gamevoucher gekregen van 4Launch, lekker snel en deze brengt me ook naar het redeem proces. Vervolgens moet ik inloggen met m'n Uplay credentials, zodat de redeem kan worden gelinked aan m'n Uplay account. In de laatste stap vul je dan nog wat gegevens in, naam, mail enz. en dan druk ik op 'Redeem'.

Dan krijg ik de volgende melding: "ALREADY CLAIMED, We're sorry, you have already claimed this promotion." Ik heb echter helemaal geen bevestigings pagina gezien en ook niet een mailtje ervan (collega kreeg dat wel).

Het fraaie is, en ik denk dat daar het probleem ligt, dat mijn Ubisoft Club al tegen me zegt dat ik de game in m'n bezit heb, terwijl ik alleen maar beta's heb gespeeld in de afgelopen tijd.

Iemand anders dit toevallig ook meegemaakt? Of suggesties?
Als je in de game pagina van uplay je spel niet staat met de "pre ordered " icon/title zou ik ff support aanschieten, anders is er niks aan de hand lijkt me (pc that is, consoles weet ik niks van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
RoyK schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:01:
Hey fanatieke The Division gamers.. misschien vinden jullie dit nog leuk om te zien? :)

Photoshop Time Lapse videos: The Division #Amsterdam Photoshop (UPDATE) UBISOFT Request #2

Ik ben met Ubisoft in gesprek of ik nog wat toffe The Division goodies mag weggeven. Lijkt me leuk om dat natuurlijk met Tweakers te delen! Ik hou jullie op de hoogte!
Ongelofelijk gaaf zeg :D
Ik neem aan dat die Division Agent in de voorgrond verplicht was? Ziet er een beetje opgeplakt/sticker achtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Like clockwork!

http://blog.ubi.com/the-d...h-plans-and-dlc-revealed/

EDIT: Ik ben erg benieuwd naar die Incursion mode, klinkt als een soort van survival. Wel jammer dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog steeds geen duidelijkheid te verschaffen over die 7 outfits.

EDIT 2: Die incursion mode klinkt als een survival mode, maar het klinkt ook wel als een raid-like activity. Ben benieuwd hoe het precies zal gaan werken

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Blij dat ik de Gold edition heb, zo te zien word het behoorlijk pay2win met exclusieve uitrusting en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:14:
Blij dat ik de Gold edition heb, zo te zien word het behoorlijk pay2win met exclusieve uitrusting en wapens.
Lijkt me absoluut geen Pay2Win te worden. Paar extra skins en een sawedoff...

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:21:
[...]

Lijkt me absoluut geen Pay2Win te worden. Paar extra skins en een sawedoff...
Inderdaad, ik heb nog weinig gezien dat suggereert dat het P2W zal zijn. Of die shotgun moet erg OP zijn. Denk dat het wel mee zal vallen.

Eerlijk gezegd, als je The Division leuk vindt dan zou ik sowieso adviseren om de season pass aan te schaffen. Dit soort games speel je toch meestal voor een langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

preloaden is begonnen :) key binnen van gamesplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Genoeg content incomming zo lijkt het. In ieder geval zijn ze serieus met het ondersteunen van de game:)

Ik heb inderdaad ook m'n gameplanet keys binnen:D (Gold edition)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
melantrix schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:56:
[...]

Als je in de game pagina van uplay je spel niet staat met de "pre ordered " icon/title zou ik ff support aanschieten, anders is er niks aan de hand lijkt me (pc that is, consoles weet ik niks van)
Heb het inmiddels voor elkaar! Probeerde het op m'n werk te doen, collega had het net voor mij gedaan en ik vermoed dat die site dat op basis van IP doet. Nu thuis net nog een keer geprobeerd en in één keer gelukt: pre-loading as we speak! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Aangezien er nu meer info is i.v.m. de Season Pass, is deze inmiddels al los verkrijgbaar (voor PC) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Preloaded! liefde voor steam :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ziet er veelbelovend uit wat ze allemaal vermelden voor het eerste jaar! :9

Als ze nou ook nog even bekend maken wanneer je de Season Pass kan kopen en hoeveel die los moet gaan kosten, dat zou wel nice zijn. Want die moet er dus echt wel gaan komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Gurbezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:04:
Ziet er veelbelovend uit wat ze allemaal vermelden voor het eerste jaar! :9

Als ze nou ook nog even bekend maken wanneer je de Season Pass kan kopen en hoeveel die los moet gaan kosten, dat zou wel nice zijn. Want die moet er dus echt wel gaan komen :*)
Prijs is al vaker genoemd in topic, 40 volgens mij. Is te kopen via uplay/steam ps store. ook na installatie van division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

hij is inmiddels preloaded op uplay. key van gamesplanet.. ook kreeg ik een key voor de season pass, deze ook geactiveerd.. alleen kan ik nergens terugvinden waar ik kan zien of het de gold edition is. ik zie alleen een cover van de normale division. wel geeft hij aan als ik de code nogmaals wil activeren dat hij al op dit account is. maar waar kan ik dat vinden :) wil graag alles checken of het goed gegaan is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eurogamer.net/...-free-post-launch-updates
Yup, dat stond ook in de blog post. Let wel dat dit enkel in session loot trading betreft.
looyenss schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:05:
[...]

Prijs is al vaker genoemd in topic, 40 volgens mij. Is te kopen via uplay/steam ps store. ook na installatie van division.
En o.a. ook bij de GameMania.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preloaded via Uplay. :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Nickrsd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:17:
hij is inmiddels preloaded op uplay. key van gamesplanet.. ook kreeg ik een key voor de season pass, deze ook geactiveerd.. alleen kan ik nergens terugvinden waar ik kan zien of het de gold edition is. ik zie alleen een cover van de normale division. wel geeft hij aan als ik de code nogmaals wil activeren dat hij al op dit account is. maar waar kan ik dat vinden :) wil graag alles checken of het goed gegaan is :)
Ik kan het ook nergens vinden. Bij steam/origin zie je ergens een overzicht van alle DLC, neem aan dat uplay dit ook heeft maar ik kan het nergens vinden ;(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

PirE schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:39:
[...]

Ik kan het ook nergens vinden. Bij steam/origin zie je ergens een overzicht van alle DLC, neem aan dat uplay dit ook heeft maar ik kan het nergens vinden ;(.
In uplay heb je ook de DLC optie, maar die is pas beschikbaar als de game vrijgegeven is.

Hier een voorbeeld van R6 Siege, waarbij er een DLC knop in uplay is.
Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/images/2016/03/03/dlc.jpg

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante vondst via reddit (v1.1 patch notes).

https://www.reddit.com/r/...vision_v11_release_notes/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 05:47:
[...]

Gast dat jij nu een casual gamer bent. Dat boeit ons allemaal niks. Ik ben gewoon een diehard gamer, en speel gewoon lekker nolife de eerste paar dagen veel. Zodat ik lekker voorloop op de rest en mooi kan showen.

Maarr iedereen zijn ding + eigen tempo 8)7
Nou je bent wel eerlijk... Ik neem aan dat je verder weinig om je heen hebt om je zo druk over te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:46:
[...]

Nou je bent wel eerlijk... Ik neem aan dat je verder weinig om je heen hebt om je zo druk over te maken?
Het heeft geen zin om er over te liegen toch, ik weet hoe ik speel. En weet dat ik er zo 8-10 uur per dag mee bezig kan zijn als ik me vermaak. Maar ik bemoei me niet, en doe me eigen ding wel. Mensen weten me te vinden op IGN : Mr_Rolandos, mochten ze mee willen spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet een Xbox One gamer hier toevallig op het klopt dat de Season Pass bij de Gold edition niet apart geïnstalleerd wordt?

Ik heb mijn normale editie terug gedraaid bij microsoft (33,-) en heb daardoor nu de Gold gekocht (41,-).
Deze installeert wel een kostuum meer maar ik zie er geen SeasonPass bij komen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:07:
[...]

Het heeft geen zin om er over te liegen toch, ik weet hoe ik speel. En weet dat ik er zo 8-10 uur per dag mee bezig kan zijn als ik me vermaak. Maar ik bemoei me niet, en doe me eigen ding wel. Mensen weten me te vinden op IGN : Mr_Rolandos, mochten ze mee willen spelen O-)
Je doet alsof het een statussymbool is om zoveel te willen gamen. Veel gamers zijn 30+ inmiddels, drukke baan, kinderen, relaties, etc. Het lijkt me logisch dat dat soort zaken prioriteit krijgen over 10 uur per dag gamen, de tijd dat de postbode komt of de preciese minuut dat een game open gaat. Die mensen kijken naar jouw reacties en vragen zich misschien wel af of er niet iets beters is om je druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:46:
d:)b ... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
kinderen. Zoek een leven, een ander topic om ruzie in te maken of ga DMen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Donstil schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:12:
Weet een Xbox One gamer hier toevallig op het klopt dat de Season Pass bij de Gold edition niet apart geïnstalleerd wordt?

Ik heb mijn normale editie terug gedraaid bij microsoft (33,-) en heb daardoor nu de Gold gekocht (41,-).
Deze installeert wel een kostuum meer maar ik zie er geen SeasonPass bij komen.
Klopt.
Verwacht dat season spul in-game geregeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:36:
[...]

Klopt.
Dan laat ik deze gewoon door installeren. Danke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:21:
[...]
Je doet alsof het een statussymbool is om zoveel te willen gamen. Veel gamers zijn 30+ inmiddels, drukke baan, kinderen, relaties, etc. Het lijkt me logisch dat dat soort zaken prioriteit krijgen over 10 uur per dag gamen, de tijd dat de postbode komt of de preciese minuut dat een game open gaat. Die mensen kijken naar jouw reacties en vragen zich misschien wel af of er niet iets beters is om je druk over te maken.
Het is gewoon andere interesse's/tijdsbestek toch? Ik ben 21, heb tijd genoeg. En gamen is een leuke passie voor me. Maar heb verder wel een baan etc. Ieder zijn ding, het is niet om op te scheppen oid. Maar heb dan ook respect voor een ander die de game wel op minuut 1 wil spelen. Dat je dat als ''casual 30 jarige gamer'' niet wil doen, lijkt me inderdaad vrij logisch ivb andere verplichtingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik denk dat we Respect hier op de verkeerde manier gebruiken.

Ik heb respect voor een brandweerman welke een kitten uit een brandende schuur haalt. Of iemand die naast zijn werk ook nog tijd steekt in vrijwilligerswerk oid.

Respect voor iemand die een game vanaf de eerste minuut speelt? Nee ik zou niet weten waarom eigenlijk, daar is toch niets knaps aan, gewoon op de goeie tijd op de juiste plek zijn. "Diep respect dat jij zo goed met je agenda om gaat zeg" :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 17:04
Kunnen we weer terug naar de Kern van dit Topic ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
nvm laten we deze discussie maar niet voeren. Teveel slowchat/offtopic en mensen hebben er duidelijk een andere kijk op.

Laten we ons maar focussen op de game. En iedereen in zijn/haar waarde laten.

Geen idee of hij al gedeeld was.
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep1 : The Collapse
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep2 : Man Vs Chaos
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep3 : Rise Of The Factions

Toch wel een leuke serie moet dat worden, soort van verhaallijn.

[ Voor 59% gewijzigd door rolandos582 op 03-03-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uray schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:24:
Kunnen we weer terug naar de Kern van dit Topic ?!
Ja laten we lekker terug gaan naar de basics met zijn allen :+
Ja die zijn wel al een stuk of 8 keer gedeeld inmiddels :)

[ Voor 60% gewijzigd door Donstil op 03-03-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Nevermind

[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 03-03-2016 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
toetsenbord overlay, pdf volgt later

pdf-je volgt morgen

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 03-03-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Ben blij te lezen dat ze de turret probleem hebben opgelost...

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dusty schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:54:
[...]

Ben blij te lezen dat ze de turret probleem hebben opgelost...
Ik ook, ben sowieso erg te spreken over de toewijding die Ubi/Massive blijkt te hebben voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
verdorie zeg, lang geleden dat ik nog zo uitkeek naar een game. Zeker nu met die DLC plannen, dat wordt uren speelplezier.

locatie Australie hier, dus ik zal als 1 van de eersten de darkzone induiken (en als 1 van de eerste op de grond liggen kermen, ik game met een controller...)

edit: zou ik nu toch niet een 2de gtx 970 kopen zodat ik graphics compleet kan opendraaien...
patch notes vermelden 'Improved multi-GPU performance'

even afwachten wat de post-release benchmarks vertellen

[ Voor 27% gewijzigd door Sjoepap op 04-03-2016 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
heb liever dat ze de Single GPU Performance fors verbeterd hebben...
De meerderheid hier zal toch maar een enkele kaart hebben.

Wat dat betreft zijn Consoles zo raar nog niet. Weet je tenminste wat je hebt en wat je ervan kan verwachten. Alsook de mensen die ervoor ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
ik vraag me af of er nog veel te verbeteren valt aan de single gpu performance. Valt de huidige gpu performance, gezien de grafische pracht, niet min of meer onder de noemer 'normaal'.

Toegegeven, andere spellen lopen vlotter (bvb metal gear solid phantom pain) maar deze zien er ook minder mooi uit. Dus dat mijn gtx 970 bvb slechts high aankan ipv ultra lijkt me min of meer normaal? Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
Doelde eigenlijk ook meer op de zeer verschillende ervaringen van Beta Spelers met vergelijkbare Hardware. Ikzelf heb geen problemen ervaren, maar een constantere en eventueel hogere FPS is altijd welkom. En misschien hebben ze de Console versies daarmee ook meteen wat kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Will the Division offer any microtransaction options?

There is no paid currency in the game, nor is there any way to purchase in-game items such as weapons, armor, or consumables that affect a player’s stats or performance. The Division is not a game where players can pay to win.
bron

Mijn theorie is nu dan definitief de deur uit aangezien er geen paid currency in game is. :9 :9

[ Voor 86% gewijzigd door Melantrix op 04-03-2016 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godsamme mensen, ik ben echt al aardig aan het stuiteren voor deze game. Dat heb ik al erg lang niet meer gehad. Jammer alleen dat ik het echt godvergeten druk heb vanwege Spaans leren, verhuizen, verloofde vanuit Peru naar Nederland halen, huwelijk voorbereiden en leren aan Microsoft examens. Er zal dus waarschijnlijk de eerste tijd niet heel veel tijd van gamen komen..:( Maar ja, prioriteiten he? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

melantrix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:10:
[video]

[...]
bron

Mijn theorie is nu dan definitief de deur uit aangezien er geen paid currency in game is. :9 :9
Uit diezelfde Q&A, bevestigd dit volgens mij wel redelijk dat we in Brooklyn mogen beginnen. We zullen het over een paar dagen echt weten!
We saw Brooklyn in a previous demo for The Division but it didn't make it into the final game; can we expect to go there with The Division's DLC?

There are some things that people will have to wait for until launch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben helemaal niet hyped ofzo, maar na het zien van het ubi filmpje van gisteren... _/-\o_
LAAT MAAR KOMEN! :D :D

Ubisoft (Massive) blijft me aangenaam verassen met het nieuws. Wat we het eerste jaar mogen verwachten (: info van Arekkz meegenomen)

Incursion (free update)
Een end-game mode dat gericht is op squad-play. Klinkt als raids voor squads van 4 man? Deze update bevat 1 incursion. De rest is nog in ontwikkeling. In het filmpje zie je op 1:35 zelfs een soort militair voertuig (met healthbar).

Conflict (free update)
Een update dat de Dark Zone anders maakt? Wellicht dat er events plaatsvinden, dus niet alleen maar vijanden op de landmarks. Daarnaast een nieuwe incursion game in de Columbus Circle:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.traveltripper.io/assets/4102/original/WestHouse-NH-ColumbusCircle.jpg

Underground (DLC)
Een eindeloos ondergronds doolhof.. In het filmpje wordt iets gezegd als: "how deep will your team go" (that's what she said), zal het dan een soort hordes mode zijn als in Gears of War? Zo lang mogelijk doorgaan.

Survival (DLC)
Klinkt alsof je zoveel mogelijk supplies etc. moet verzamelen en zolang mogelijk in level moet blijven. Dat gaat waarschijnlijk veel moeite kosten. Of je gaat rogue en neemt een 'shortcut'. :p

Last Stand (DLC)
Dit lijkt me een modus waarbij je een base kunt upgraden met turrets (in het filmpje zie je hier ook een turret) en je andere agents kunt recruiten om te helpen je base te verdedigen tegen waves van vijanden? Lijkt me ook dat het op een nieuwe locatie is.

Wat volgens het filmpje o.a. als bonus in de Season Pass zit:
  • Sawed off shotgun
    dit wisten we al. Het is volgens mij de shotgun die eerder al in filmpjes voorbij is gekomen, dat in de pistol slot gebruikt werd.
  • Regular content drops
    ik vraag me af wat dit exact inhoud. Krijgen SP owners vaker of betere drops? Hogere kans op goede kwaliteit?
  • Season Pass bonus events
    klinkt interessant :) wellicht bepaalde challenges waarbij je extra items kunt verdienen?
  • Exclusive outfits
    ook dit was al bekend. Jammer genoeg bevestigen ze niet of alle tot nu toe bekende outfits included zijn.
Daarnaast:
  • Loot trading
    is volgens mij een van de meest gewilde features. Dit kan volgens mij alleen binnen de groep, binnen een instance. Stel dat je tijdens een missie een vet wapen vindt, maar niet nodig is, dan kun je het ruilen met iemand uit je groep.
  • Gear sets
    ik las in de patch notes het volgende:
    "Outfit Sets" option added to quickly equip all the items in a set
    Wellicht dat dit ermee te maken heeft ;) Er zullen dus setjes komen (zoals paramedic/police set bijvoorbeeld).
  • Dark Zone Features/Challenges
    Wat de features gaan zijn is nog onbekend, maar de challenges lijkt me duidelijk wat dat inhoud.
  • Daily/weekly assignments
    spreekt voor zich :)
  • Challenges
    spreekt voor zich.

[ Voor 9% gewijzigd door Ktenolix op 04-03-2016 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:55:
[...]

Uit diezelfde Q&A, bevestigd dit volgens mij wel redelijk dat we in Brooklyn mogen beginnen. We zullen het over een paar dagen echt weten!

[...]
Nou ja, of de eerste incursion vindt plaats in Brooklyn. ;)

[video]

[...]
bron

In aanvulling daarop, is er ook een gameplay TV spot :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik beide een beetje matig vind. Voorgaande videos waren toch wat mooier in elkaar gezet. Daar kreeg ik meer het gevoel van: OOOOOH SHIT. :p

[ Voor 50% gewijzigd door Ktenolix op 04-03-2016 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ktenolix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:04:
[...]

Nou ja, of de eerste incursion vindt plaats in Brooklyn. ;)
Ja maar dan is het niet wachten op
There are some things that people will have to wait for until launch.
. De eerste incursion is pas (lees: al) in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:21:
[...]

Ja maar dan is het niet wachten op
[...]
. De eerste incursion is pas (lees: al) in april.
Klopt inderdaad. Het is mogelijk dat het eerste gedeelte zich in Brooklyn afspeelt, maar het lijkt me jammer om zo'n gebied alleen maar te gebruiken als begin-area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Dat zou inderdaad zonde zijn. Maar het is in elk geval iets. Blijf gewoon hopen dat we dan maar terug kunnen keren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Laatst online: 12-01-2024
Ben benieuwd of de content ook direct voor pc en ps4 beschikbaar is.
Wellicht moeten we hierop nog 30 dagen extra wachten omdat xbox one alle content als eerste krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]

[...]
bron

... ligt eraan; woordje appeal / cosmetisch is niet genoemd; heeft puur over zaken die invloed hebben op.

ik blijf hoop houden dat je voor paar euro eoa gek hoedje kunt bemachtien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neophytez schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:26:
Ben benieuwd of de content ook direct voor pc en ps4 beschikbaar is.
Wellicht moeten we hierop nog 30 dagen extra wachten omdat xbox one alle content als eerste krijgt?
Volgens mij geldt het wel voor de drie DLC's, maar of het voor alle andere content (free + Season Pass bonus) ook zo is, is onbekend.

Zie hier een artikel erover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

tha_crazy

Mafketel

Hoe meer ik over de game lees wat er aan komt, de plannen enzovoorts.
Inclusief het goede patchen van Massive.
Hoe groter mijn hype wordt voor dit spel oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:27:
[...]

... ligt eraan; woordje appeal / cosmetisch is niet genoemd; heeft puur over zaken die invloed hebben op.

ik blijf hoop houden dat je voor paar euro eoa gek hoedje kunt bemachtien
Nou mijn theorie was dat de Phoenix credtis een soort van R6 credits uit R6:Siege was, betaalde currency dus. Dat is het niet, want quote. Maar Appearance DLC kan natuurlijk nog steeds, zit alleen geen currency tussen euro en product zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17
justifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:36:
[...]

Klopt.
Bij mij staat de Season Pass "gewoon" als los onderdeel onder het spel (dus menu op het spel in en dan "manage"). Net zoals de verschillende outfits, die hangen ook nog steeds eronder (Hazmat, Police, Fire en nog 1).

Ben nu op mijn werk, dus kan even geen foto delen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

smoken schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:53:
[...]

Bij mij staat de Season Pass "gewoon" als los onderdeel onder het spel (dus menu op het spel in en dan "manage"). Net zoals de verschillende outfits, die hangen ook nog steeds eronder (Hazmat, Police, Fire en nog 1).

Ben nu op mijn werk, dus kan even geen foto delen....
Zeker? Bij mij staan er alleen die 2 outfits naast.. En als ik in de store ga naar season pass kan ik m ook niet downloaden ofzo (omdat ik m al zou hebben door gold edition).

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier heb ik wel belang bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17
Bozznl schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:04:
[...]

Zeker? Bij mij staan er alleen die 2 outfits naast.. En als ik in de store ga naar season pass kan ik m ook niet downloaden ofzo (omdat ik m al zou hebben door gold edition).
Eergisteren nog wel .... gisteren heeft de xbone een dagje rust gehad .... dus niet gekeken ;-)
Zal vanavond even kijken en als het er nog steeds zo staat dan maak ik wel even een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Hopelijk weten ze op dat gebied een goede balance te hanteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Tot nu toe is loot trading alleen mogelijk binnen de groep, binnen de sessie. Als jij bijvoorbeeld met een groep een missie doet en de ander dropt loot wat jij wel graag wilt hebben, dan kun je dat ruilen. Het is (nog) niet mogelijk om dat met mensen buiten de groep of buiten de instance te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Ben er helemaal klaar voor! Eindelijk weer een coole game die me heeft kunnen hypen hehe. Hopelijk genoeg te doen in de game totdat Destiny weer nieuwe content heeft dan tussen The Division en Destiny schakelen steeds wanneer de ene game weer aan het wachten is op content.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:27:
[...]

puur binnen party/sessie; dus chineese farmers zullen de economie niet snel verkrachten hoop ik :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3QbTzLrN6ON4co0ZhFuLTPFW/full.jpg

ben er wel content mee; nu alleen indeling van functies/icoontjes/consumables nog logisch(er) indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:34:
[...]

puur binnen party/sessie; dus chineese farmers zullen de economie niet snel verkrachten hoop ik :+

[afbeelding]

ben er wel content mee; nu alleen indeling van functies/icoontjes/consumables nog logisch(er) indelen.
Ziet er wel fancy uit! :) Wat ga je met de emotes doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ktenolix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Ziet er wel fancy uit! :) Wat ga je met de emotes doen?
daar heb ik inmiddels icoontjes van gemaakt; er zijn meer consumables / nades / emotes dan er functie-knoppen zijn.

als tijd te veel heb van de week, probeer ik er een web-interface van te maken dat de gebruiker zelf zijn indeling kan kiezen.

Pagina: 1 ... 36 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst