Ik ben aan het wachten op de dure Seepoo, zo'n 12,50 incl. screen protector.
Denk dat de kwaliteit uitstekend zal zijn, het verschil met die ik nu (tijdelijk) heb is dat de Seepoo net wat meer vlees rond de randen heeft hetgeen hopelijk wat meer bescherming geeft.
Daarnaast zit bij de huidige softcast de camera ingepakt terwijl bij de Seepoo er een dikke bumper rond de camera zit.
Vond de Seepoo in het bruin wel een fraaie combo maar ik wil hem graag goed kunnen zien liggen.
De case die ik nu heb is mooi gifgroen met zoals gezegd de camera ingepakt met uitsparingen voor de knoppen en maar weinig vlees aan de voorzijde.
Denk dat als ik de Seepoo niet al had besteld ik dat ook niet meer zou doen, vind het een mooi kleurtje in de hippe lumia stijl terwijl het toch geen standaard geel is en de kwaliteit ervan is prima.
Heb er nu zo'n doe het zelf protector opgeplakt maar eentje van glas is onderweg.
Over het draadloze laden, heb een en ander gelezen en blijkbaar kun je d'r best een 2,4 tot 3A lader aanhangen.
Vaak is het vermogen veel lager dan wat erop staat en als het al klopt betreft het piekvermogen wat de lader kan leveren.
Heb zo'n 3A lader voor thuis en een 2.4A voor in de auto.
Kan het helaas nog niet testen omdat ik nog aan het wachten ben op wat verschillende laad kaartjes en zo'n usb testertje
Heb de balen van die laadcoveractie, had het beter moeten lezen, heb m'n 1020 de 30e gekocht maar....
Oja, voor de liefhebbers heb ik een cameragreep gevonden van "mugen" met als grote verschil met de originele dat de extra accu geen 1020 mAh is maar een vette 3A.
In totaal zou je daarmee dus 5A hebben!
Kost wel zo'n 75 euro maar dan heb je ook wat.
Kijk, als je die nu ook nog eens draadloos kunt laden...
Kom van een e71 af en ergerde me op voorhand al groen en geel aan dat dagelijkse laden.
Dat en dat de 1020 vanwege het os niet automatisch gesprekken op kan nemen zijn mijn grootste frustraties.
Nou, ook dat het draadloze laden ook nog niet helemaal 100% top lijkt te zijn.
Maar kwa interface echt een topper dat wp8.1
D'r is nog ruimte zat voor verbetering maar ik vind het vooralsnog erg lekker dat wp.
Wel valt het me tegen dat het niet een tikkeltje sneller marktaandeel veroverd, te vaak word er wel over ios en android en niet over wp gesproken en als dat niet snel veranderd zie ik het somber in.
Pak de 1020 druk een paar seconden op de cameraknop en na een 5tal seconden heb je je eerste foto gemaakt vanuit screenlock naar foto met 2 drukken op 1 en dezelfde knop, briljant gewoon.
goedkoopste?
http://www.ebay.com/itm/B...Cases&hash=item338d47489d
En deze lijkt op de Seepoo maar het is 'm echt niet maar wel veel goedkoper en wel verkrijgbaar in neon groen...
http://www.ebay.com/itm/C...05731&hash=item5afd4ecd19
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 12-07-2014 10:01
]