@ToyotaMR2;
Tap je met één of twee vingers dubbel?
Met één vinger zoomt het tekstblok naar displaygrootte en de tekst zou gewoon binnen je scherm moeten passen, met alleen omhoog vegen om verdere tekst te lezen.
Met twee vingers zoom je gewoon, een soort "vergrootglasfunctie", het hele scherm wordt vergroot zonder dat het in het scherm past, en je dus opzij moet scrollen om tekstregels te kunnen volgen.
Inmiddels 8.1 bijna klaar op mijn 1020.(dacht ik)
Begonnen met 3/4 batterij en ook aan de lader, en de update(s) werd(en) probleemloos gedownload en voorbereid.
Daarna opnieuw opstarten vereist om de update te installeren.
Bleef hij eindeloos op laden staan met 10 % (???), ik maar wachten tot er meer prik inzat maar ho maar.
Blijkt dat de update niet aan de lader geïnstalleerd wordt, je moet hem van de lader afhalen.
Daarna probleemloos opnieuw opgestart waarna de updates geïnstalleerd werden.
Duurde even en ik dacht 8.1 er op te hebben.
Ik kreeg echter toen een melding dat mijn toestel nu gereed was om te updaten naar meerdere updates en 8.1 .
Inmiddels geloof ik dat 8.1 nu wel binnen is met de volgende updates die hij daarna downloadde en die hij nu aan het voorbereiden is..........
Ik kreeg inderdaad na het voorbereiden de melding dat WP 8.1 (8.10.12359.845) nu kon worden geïnstalleerd en dat dat nog wel 15 tot 30 minuten in beslag neemt.
Nu mee bezig......

( je moet na toestemming voor installeren nog een keer de gebruiksovereenkomst/voorwaarden accepteren)
Ik ben trouwens erg te spreken over de bouwkwaliteit.
Die van mij is nu al zo vaak gestuiterd dat het een wonder is dat het scherm nog steeds heel is (afgezien van dat chipje).
Laatst nog bij het Kruidvat zo hard op de tegels, uit mijn zak, dat de twee lipjes, aan één kant van mijn hoesje, afgebroken waren en het scherm helemaal los was op de flatkabel na. (één kant los had ik al vaker, kwestie van oefenen

)
Klik, en weer vast.
En een nieuw
geel hoesje van eBay, deze sluit de gehele zijkanten in, alsmede de hoeken zodat je de kleine beschadigingen daarop niet meer ziet.
Ook de camera is mooi beschermd met een rand waar hij invalt.
Helaas iets donkerder geel als de telefoon maar niet storend, zeker een aanrader.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.