• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 27-11 13:48
If so, usb port kost niet veel blijkbaar.
https://www.replacebase.c...microphone-original-6736/
Het testen wel waard. Mocht die net zo makkelijk te wisselen zijn als de accu.

Dacht net ook. Accu kan ik ook uitsluiten als ik draadloos laden kan fixen/lenen/kopen.

• dreameater
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:55

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mijn power/lock button is het aan het begeven. hij is een stukje 'ingedrukt' en geeft dus bijna geen feedback meer. Hij doet het nog wel maar dit kan natuurlijk per direct veranderen.

Nu zie ik via ToyataMR2 hierboven het volgende onderdeel:

https://www.replacebase.c...d-camera-original-7460-p/

Ik heb een jaar geleden de gehele behuizing vervangen.. en dit was opzich best aardig te doen. Als ik nu echter m'n oude behuizing erbij pak en kijk hoe dit onderdeel daarin bevestigd zit. GEEN idee hoe je dit kan vervangen? Heeft iemand een idee?

Ik had gehoopt nog ongeveer een half jaar met m'n 1020 door te kunnen

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Teijgetje
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 09:56
Die zijn er ook nieuw ipv ergens uit gesloopt, en veel goedkoper. ;)
Net als de usb-poort voor ToyotaMR2.
(hun aangegeven levertijd klopt en is meestal een paar dagen eerder en bij mij werd gratis bezorgd)

En volgens mij moet je er bij kunnen nadat je alles verwijderd hebt, ook het frame waar de behuizing omheen zit. De "stekker" zit door het frame onder de printplaat en is alleen aan te brengen als het frame los is. (Bij een nieuwe gele behuizing krijg je hem er nieuw bij.)

[Voor 26% gewijzigd door Teijgetje op 31-12-2015 01:20]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• c0burn
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-11 16:55

c0burn

Feed your head

57HJ schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:57:
Ik ben al jaren een (voorheen Nokia) Windows Phone fan en was 2,5 jaar geleden dan ook superblij met de Lumia 1020. (Foto camera had het ook net begeven en heb nu 2,5 jaar soort van twee-in-één gehad)...Tot afgelopen zaterdag, foto gemaakt en scherm schiet op error, press any button etc.. maar mooi dat dat het enige is wat hij nu nog doet. Reset (soft, hard en via pc) werkt dus ook niet en zoiets valt altijd buiten de garantie en ik heb het toestel dan ook ongerepareerd teruggekregen, hetgeen mij meer dan spijt..

[...]
Even een cross-quote vanuit het 950(XL)-ervaringen topic. Afgelopen donderdag is mij hetzelfde overkomen. Ik draaide al een tijdje de W10M preview, maar die liep niet zo lekker. Dit zou kunnen komen doordat een upgrade settings migreert van WP8.1. Een hard reset en start from scratch zouden kunnen helpen, dus had ik dat gepland voor zaterdag. Donderdag had ik dus ook weer last van trage apps en besloot een soft reset te doen. Toen kreeg ik dezelfde melding denk ik:
ERROR: Unable to find bootable option. Press any key to shut down.

De Windows Phone Recovery Tool zou de software kunnen reverten naar WP8.1. Dit heb ik geprobeerd maar deze tool geeft aan dat de gedownloade firmware niet ondertekend of niet correct ondertekend is voor dit device. Nokia Software Updater geeft dezelfde error. Ik heb geprobeerd een alternatieve dll te gebruiken van het XDA forum om de check for correctness te skippen, maar dan verlies ik de optie om de telefoon te recoveren. Vanavond nog een laatste poging met een oudere versie van NSU waar de dll oorspronkelijk voor gemaakt is, en anders maar door naar een Lumia 950. In dat geval heb ik wat accessoires te koop :) (Camera grip, wireless charging cover en evt. een net nieuw scherm).

Update: Gisteren dus helaas niet gelukt om de firmware te flashen, bij deze dus mijn officiële afscheid van de 1020 :-(

[Voor 3% gewijzigd door c0burn op 26-01-2016 10:42. Reden: Update toegevoegd]

Remember what the dormouse said

• olafino
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2020
Ik heb al een paar keer dat de navigatie met Here Drive + tijdens het rijden er gewoon mee ophoud.
Hij schiet gewoon weg en de telefoon springt op het start scherm, erg vervelend als je net in een drukke stad rijdt.
Iemand hetzelfde probleem?

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 10:15
Ik heb dat probleem met Here drive ook gehad op mijn 920. Volgens het internet was een hard reset de oplossing, en dat bleek bij mij ook zo te zijn.

• olafino
..hmmmm..harde reset, zit ik nu niet op te wachten eerlijk gezegd. Bedankt voor de reactie!

• ToyotaMR2
Heb ik ook wel eens last van gehad. Sporadisch.
Dito met de browser, die sluit soms ook opeens af.

• Dragunov
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-11 18:18
Al krijgen we geen update voor deze telefoon, toch wil ik niet meer terug naar Windows 8.1 en draai ik liever Win10, mooier beeld en natuurlijk ook apps die je niet meer vindt op het oudere OS.

Maar nog steeds problemen met icoon van Groove die leeg is, een hard reset lost dit wel op, maar dan zie ik icoon van roaming staan linksboven.

Dus op mijn toestel geen problemen met Windows Mobile 10, buiten die ene lege icoon

• GiLeX
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

Hier blijft de 1020 voorlopig nog in gebruik met de laatste 10586 Threshold insider build. Deze build draait prima op de 1020.

Caffenol en C41. Canon EOS 35mm film & digital SLRs met wat glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Dragunov
Hoe geraak jij op een 1020 aan Threshold?

Die fameuze registertruck of een minder omslachtige manier?

• Davy24
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Idd. En hoeveel tijd hebben we nog. Ben sinds een tijdje terug naar 8.1 maar begrijp ik goed dat we ook uit de previews gegooid worden/zijn?

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

De 1020 van mij zat/zit in het insider programma.Dus draaide al een hele poos met windows10

De threshold is de huidige versie die ook de normale windows 10 telefoons hebben. De Redstone builds kan je alleen via die register hack krijgen

[Voor 44% gewijzigd door GiLeX op 21-03-2016 07:15]

Caffenol en C41. Canon EOS 35mm film & digital SLRs met wat glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Dragunov
OK.

Maar dan kan het gebeuren dat je je toestel volledig brickt

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

Dat is inderdaad een optie die je er gratis bij krijgt als je de register hack optie gebruikt :P

En voor iedereen die een 1020 via het insider programma heeft draaien:
Totdat de Redstone (RS1) update officieel wordt uitgebracht waarschijnlijk in juni/juli 2016, zullen de preview builds van threshold nog worden ge-update. Ook voor de oudere Lumia's in het insider programma.Dat is iig bevestigd door verschillende Microsoft medewerkers die ook voor het insider programma verantwoordelijk zijn.

• Dragunov
Kunnen ze ons dan gewoon niet officieel updaten naar Windows 10 en de updates stoppen bij Redstone...

• ZouZou Dude
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-11 21:32
Iemand hier die ook problemen heeft met DNG/RAW foto's maken via de Lumia Camera app op Windows 10 Mobile? Bij mij hangt ie elke keer bij "Saving...." :( Als 'k dan 5MP JPEG + 38MP JPEG selecteer doet die het wel, enkel bij DNGs weigert ie te saven.

[Voor 4% gewijzigd door ZouZou Dude op 26-03-2016 11:11]

• Dragunov
Ik vraag me af waarom updates blijven uitbrengen (tot release Redstone), als er toch geen officiële ondersteuning is.

Dan kunnen ze beter via Windows Insider het ook stilleggen en de 10 niet meer uitrollen voor Lumia 1020

• Teijgetje
Ik begreep dat als je van de Insider Slow "terugging" naar de Insider Release Preview je gewoon updates tot aan Redstone krijgt.
Ik ben (probleemloos) overgestapt van Slow naar Release Preview (met een update) iig.

• Dragunov
Waarom nog updates releasen voor dit toestel, als ze er toch geen support voor geven.

Iedereen zal toch naar Redstone gaan op de telefoons die in hun lijst zitten...

• Dragunov
Nu gemerkt dat ik bij Glimp niet meer kan kiezen hoe ik het wil tevoorschijn zien komen.

Hard reset zal ik niet meer uitvoeren, anders denkt toestel terug dat ie aan het roamen is

• angles1234
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 25-09-2016
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.
Ik heb een nieuwe nokia gekocht in het buitenland.
Echter bij video opnames hoor je een ruis (best wel storend).
Het probleem is vergelijkbaar met wat er in deze link is omschreven: http://forums.windowscent...era-screeching-fixed.html

Mijn vraag is, kan het alleen aan de camera module liggen?
Heeft het zin om een nieuwe (back camera) los te kopen en deze te installeren? Of kan het aan meerdere onderdelen liggen?

Is het heel moeilijk om dit zelf te vervangen? Ik heb geen garantie en kan het niet ter reparatie verzenden naar het buitenland. Weet iemand waar je het wellicht goedkoop kan laten repareren in nederland?

PS: Als ik de telefoon schud (zonder camera aan), dan hoor ik bij de camera ook iets schudden, alsof er iets los zit.

[Voor 7% gewijzigd door angles1234 op 29-04-2016 16:11. Reden: PS: toegevoegd.]

• Teijgetje
Dat de camera geluid maakt als je schud is normaal, dat kan je overal terugvinden. Ook in dit topic eerder.
In je link wordt bij iedereen de camera vervangen, er wordt gesproken over een focus-ring die dat geluid maakt.
Een camera kost je €32,50 een tutorial hoe te plaatsen staat ook al eerder gelinkt in dit topic.
De 1020 zit tamelijk simpel in elkaar.

Een goede reparateur ligt aan waar je woont. Maar vervangen duurt zo`n 45-60 minuten, soms kan je blijven wachten. Even zoeken bij jou in de buurt.

• angles1234
Teijgetje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:44:
Dat de camera geluid maakt als je schud is normaal, dat kan je overal terugvinden. Ook in dit topic eerder.
In je link wordt bij iedereen de camera vervangen, er wordt gesproken over een focus-ring die dat geluid maakt.
Een camera kost je €32,50 een tutorial hoe te plaatsen staat ook al eerder gelinkt in dit topic.

Een goede reparateur ligt aan waar je woont. Maar vervangen duurt zo`n 45-60 minuten, soms kan je blijven wachten. Even zoeken bij jou in de buurt.
Hi bedankt. Net besteld. Ik ga nog kijken of ik in regio Utrecht een goede reparateur vind. Anders als ik de camera module ontvang, ga ik het voorzichtig zelf proberen. Nog een tip, welke schroevendraaiers ik moet hebben? Ik zie veel op die site..

Oh en hoe krijg ik Cortana op mijn toestel? Nog steeds alleen door taal en regio op US engels te zetten? Wat dan jammer blijft is dat Cortana de temperatuur in Fahrenheit aangeeft ipv Celsius..

• angles1234
Is er inmiddels trouwens een andere telefoon met een betere of net zo goede camera als de 1020? Zit te twijfelen of ik eventueel overstap op de iPhone (mocht iPhone 7 een vernieuwing zijn).

Op de Nokia mis ik apps als snapchat.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:27

RayNbow

Kirika <3

angles1234 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:23:
Is er inmiddels trouwens een andere telefoon met een betere of net zo goede camera als de 1020?
Hangt een beetje af wat je er mee wilt.

Camera head to head: Lumia 950 vs the older 930 and 1020

Xenon or triple LED? Investigating camera phone flash capabilities

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Heilige Kaas
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 06:45
angles1234 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:19:
[...]

Oh en hoe krijg ik Cortana op mijn toestel? Nog steeds alleen door taal en regio op US engels te zetten? Wat dan jammer blijft is dat Cortana de temperatuur in Fahrenheit aangeeft ipv Celsius..
En-GB kan ook. ;)

• Dragunov
angles1234 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:23:
Is er inmiddels trouwens een andere telefoon met een betere of net zo goede camera als de 1020? Zit te twijfelen of ik eventueel overstap op de iPhone (mocht iPhone 7 een vernieuwing zijn).

Op de Nokia mis ik apps als snapchat.
950 en 950 XL

• angles1234
Super! Eindelijk het weer in Celsius 😊

• angles1234
Die hebben wel snapchat? Op 1020 store kan ik snap chat niet krijgen..

• angles1234
Weet iemand of er een app beschikbaar is die telefoongesprekken kan recorden? Gebruikte vroeger op de Nokia N70 altijd een. Maar heb de developer daarvan gemaild en die gaven aan dat hun app niet beschikbaar zal zijn voor 1020. Alleen android 😐

• Dragunov
Nog niet, maar er schijnt een officiële versie te komen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Teijgetje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:54:
Die zijn er ook nieuw ipv ergens uit gesloopt, en veel goedkoper. ;)
Net als de usb-poort voor ToyotaMR2.
(hun aangegeven levertijd klopt en is meestal een paar dagen eerder en bij mij werd gratis bezorgd)

En volgens mij moet je er bij kunnen nadat je alles verwijderd hebt, ook het frame waar de behuizing omheen zit. De "stekker" zit door het frame onder de printplaat en is alleen aan te brengen als het frame los is. (Bij een nieuwe gele behuizing krijg je hem er nieuw bij.)
Teijgetje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:44:

Deze onderdelen van Parts 4 Repair zijn inderdaad nieuw en goedkoper, maar helaas wel nep.

Dit zijn dus geen originele Nokia onderdelen, maar Chinese namaak(!).

[Voor 23% gewijzigd door Ruzor op 20-05-2016 13:03]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Teijgetje
Ruzor schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:02:
[...]

[...]

Deze onderdelen van Parts 4 Repair zijn inderdaad nieuw en goedkoper, maar helaas wel nep.

Dit zijn dus geen originele Nokia onderdelen, maar Chinese namaak(!).
En waar maak je dat uit op?

Uit: This is a replacement for Nokia Lumia 1020, zijnde een vervangend onderdeel voor de 1020?

Of uit: all parts are ORIGINAL except we mark it as OEM individually, waarbij OEM niet vermeld wordt bij het onderdeel?

Of heb je ervaring met P4R, of inside information, dat ze nep voor origineel verkopen? (krijg je van PayPal je geld terug natuurlijk...en P4R vergoedt zelfs je terugstuurkosten* zeggen ze bovenaan elke internetpagina (zie hun voorwaarden).)

Of maak je dat op uit het label in je eigen telefoon met de nummers erop....(en made in China)? Heb je zelf ook een originele Nokia "Chinese namaak" Lumia 1020 soms? :+

Maar belangrijker natuurlijk.....doet je camera het alweer en wat was je kwijt?

angles1234 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:19:

Nog een tip, welke schroevendraaiers ik moet hebben? Ik zie veel op die site..
Beetje laat.....
Je hebt deze nodig en nog wat, bv een plastic mes van mcDonalds........ ;)
Hopelijk is het gelukt.

En ik kreeg van de week nog een update van W10Mobile binnen.

[Voor 9% gewijzigd door Teijgetje op 22-05-2016 21:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ik wilde mijn back cover en camera cover vervangen (waren beschadigd). Deze heb ik vorige week ontvangen, maar de onderdelen wijken af van het orgineel. De back cover mist de aansluitingen voor draadloos opladen en het lettertype van de camera cover is niet zoals het origineel. Daarnaast is er verschil in kwaliteit van het materiaal.

Een paypal claim heb ik al aangemaakt, hopelijk levert dat geen problemen op.

Edit: Ze geven het zelfs toe en er wordt gezegd dat de Lumia 1020 geen wireless charging functie heeft |:(
Hi,

The camera cover was made by the third party factory. There is a difference between lots. I think it will not affect the performance of the item.

And about that back cover, it does not have the wireless charging function, so the wireless charging is not connected.

Best Regards,

Yolanda
Parts4repair.com Store
Email: yolanda@parts4repair.com
Website: http://www.parts4repair.com

[Voor 38% gewijzigd door Ruzor op 27-05-2016 10:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Teijgetje
Da`s mooi balen.
Niet verwacht van ze, had Ruzor toch gelijk. Ik heb geen problemen gehad zover..

Hopelijk komt het goed met je claim.
Misschien moet je die anders formuleren. De 1020 heeft geen wireless charging, wel twee aansluitpunten voor een wireless charging cover of voor de extra batterij in de cameragrip.
Zonder die aansluitingen is de batterij in de cameragrip niet te gebruiken, geen nut dan om er een te bestellen.
Dat zullen ze wel snappen denk ik, dat je de grip niet besteld als de backcover niet volgens specs is, en de retourkosten via PayPal claimen.
Je moet het dus wel eerst zelf op/terug-sturen en betalen, daarna de shippingbonnen overleggen aan PP die dan die kosten vergoedt (tot 31 dec 2016)

Ik kreeg trouwens afgelopen week 10586.318

[Voor 106% gewijzigd door Teijgetje op 29-05-2016 15:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToyotaMR2
Ruzor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:58:

Edit: Ze geven het zelfs toe en er wordt gezegd dat de Lumia 1020 geen wireless charging functie heeft |:(

[...]
Dat staat er niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ja, klopt, verkeerd gelezen van mijn kant. Ze had het alleen over de backcover, waar je dus geen wireless charging cover of camera grip voor kunt gebruiken.

Deze schijnt er trouwens wel te zijn:
Hi,

The back cover that you ordered does not have the wireless charging function, we have special one has, but it is out of stock.

Best Regards,

Yolanda
Parts4repair.com Store
Niet echt netjes om dat dan niet even te vermelden. Op de productfoto lijkt deze aansluiting er wel te zijn.
Teijgetje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:54:
Dat zullen ze wel snappen denk ik, dat je de grip niet besteld als de backcover niet volgens specs is, en de retourkosten via PayPal claimen.
Je moet het dus wel eerst zelf op/terug-sturen en betalen, daarna de shippingbonnen overleggen aan PP die dan die kosten vergoedt (tot 31 dec 2016)
Bedankt voor de tip, ik duik er even in!

• Teijgetje
Hebben meer mensen last met de laatste release dat de 1020 niet in de verkenner te vinden is?
Heeft iemand daar al een oplossing voor gevonden die daar mee te maken gehad heeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• olafino
Ik overweeg om mijn batterij te( laten) vervangen. Ik gebruik de telefoon nu al 1,5 jaar en ik wil hem nog langer gebruiken. Ik ben absoluut niet handig en durf dit ook niet zelf te doen, plus dan moet ik wel aan een originele batterij zien te komen.
Bij ons in de stad zijn een paar telefoon reparatie winkels en ik weet dat daar een hoop geprutst wordt.
Zou dit nog mogelijk zijn via Microsoft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToyotaMR2
Batterij zou redelijk makkelijk moeten zijn.
Ik heb ook al een aantal maanden een batterij en usb-poort hier liggen.
Elke keer aan het uitstellen, maar denk dat ik binnenkort maar eens de telefoon opendraai.
Het droppen van capaciteit terwijl de telefoon aan de lader ligt begint toch wel vrij irritant te worden.

Mail/bel/twitter MS even. Heb je zo antwoord waar je zeker van bent.

[Voor 10% gewijzigd door ToyotaMR2 op 01-07-2016 17:23]

• Heilige Kaas
Is er nog een manier om Windows 10 werkend te krijgen op de l1020?
Of is het te instabiel gebleken? Wel raar dat je nog wel de app kan downloaden maar dat hij niet meer werkt.

• ToyotaMR2
Zojuist de accu en usb/mic vervangen.
Poeh, was toch wel even zweten hoor.

Sowieso de connector is niet zomaar te wisselen. Zit onder het microfoon-blokje welke dus gelijmd zit.
Weten los te wrikken en weer opgebouwd, kreeg ik opeens een wit knipperend Windows icoontje (onderaan telefoon).
Daar ging mijn hart toch eventjes sneller kloppen.
Gelukkig na lange tijd aan de lader is de telefoon wel aangesprongen en werkt alles weer.

Nu kijken of ik verschil merk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:41:
Is er nog een manier om Windows 10 werkend te krijgen op de l1020?
Of is het te instabiel gebleken? Wel raar dat je nog wel de app kan downloaden maar dat hij niet meer werkt.
Als je de Windows Insider app download, en vervolgens voor de Release Preview ring kiest, zou het moeten werken zover ik weet...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

Stefan22 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 00:27:
[...]

Als je de Windows Insider app download, en vervolgens voor de Release Preview ring kiest, zou het moeten werken zover ik weet...
Dat klopt helemaal hier op een 1020 op die manier inmiddels build 10586.456 draaiende zonder al te veel problemen.

Slow en fast ring zijn iig niet te gebruiken bij deze oudere lumia's. Die ringen zijn alleen voor de officieel ondersteunde telefoons

• Heilige Kaas
Bedankt.
Vandaar de verwarring. Eerder koos ik voor een van de twee ringen. Die derde optie kende ik niet.

• ToyotaMR2
Moet een accu nog "ingeleerd" worden?
Na een nachtje aan de lader staat mijn telefoon op 92%. En nu, na beetje gebruik alweer op 76%.

• Heilige Kaas
Is het mogelijk om de telefoon gewoon zijn updates te laten doen zonder Wifi? Kaarten downloaden kan ook al niet. Waar heb je 10GB data voor als je het niet eens op kan maken.

Begin echt steeds meer naar ios te kijken. Voornamelijk door de triest slechte browser.

ToyotaMR2 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:08:
Moet een accu nog "ingeleerd" worden?
Na een nachtje aan de lader staat mijn telefoon op 92%. En nu, na beetje gebruik alweer op 76%.
Zou kunnen. Maar als je telefoon een lange tijd stil heeft gelegen met 0,0% lading over, dan zal de accu al erg zijn aangetast. Een compleet ontlade lithium accu gaat hard achteruit.

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:04
Weird. Heb een tweehands Lumia 1020 gekocht, maar deze kan geen updates vinden nadat ik de windows insider app heb ingesteld.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 10:15
Dat kan kloppen, sinds AU uit is zijn de developer previews voor toestellen die W10M niet supporten uitgeschakeld. Je kan dus niet meer naar 10 updaten met deze telefoon.

• rimave
PeaceNlove schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:35:
Dat kan kloppen, sinds AU uit is zijn de developer previews voor toestellen die W10M niet supporten uitgeschakeld. Je kan dus niet meer naar 10 updaten met deze telefoon.
Lekker is dat. Is er ook niet een andere manier om w10 er toch op te krijgen?
Ik zit me nu al een breuk te zoeken via Google, maar schijnbaar ben ik de enigste met deze vraag.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

Waarom zou je dat willen? ik heb nog 10.0.10586.545 draaiende op mijn oude 1020 en wordt er toch niet echt vrolijk meer van. Het is toch steeds meer aan zo'n toestel te merken dat de S4 Soc niet helemaal lekker overweg kan met windows 10 mobile. En heb zelfs ook nog een hard reset gedaan toen ik die laatste .545 TH2 build draaiende had. Het is het gewoon net niet op de 1020.
Oohja En ook de camera is kreupel onder windows 10, geen stereo opname's mogelijk.

• rimave
Ik las her en der dat de camera in de laatste build wel weer goed zou zijn. Maar misschien toch beter om op W8.1 maar te blijven.

• Heilige Kaas
Ik wil mijn lumia 1020 verkopen. Zal ik hem op Windows 10 houden? Dan kan de geïnteresseerde hem altijd nog terugzetten.

Wat zal hij nu nog opbrengen? Werkt perfect, alleen in nogal 'gebruikte' staat. Wat slijtage en een minuscuul rond barstje rechtsbovenin. Op zo'n manier dat het niet erger kan worden of stuk kan gaan.

• olafino
Ik ontdekte vanochtend dat de app personen geen foto's van de contacten meer weergeeft. Een groot deel van de contact foto's had ik zelf toegevoegd. De tegeltjes in de app draaien nog wel maar zijn transparant.
Ik heb niet zo'n zin om weer één voor één een foto toe te voegen bij ieder contact.

Ik heb nog gekeken bij Microsoft of ik mijn batterij zou kunnen vervangen, maar kom dan uit bij het reparatie gedeelte en dan valt dit nog onder de garantie. Ik moet dan wel aanklikken dat hij niet meer oplaadt, terwijl hij dit uiteraard wel doet. Ik wil gewoon nog even langer genieten van mijn Lumia 1020.
Volgende maand kan ik mijn abonnement verlengen/vernieuwen maar ik weet niet welke smartphone ik moet kiezen
De microsoft Lumia's zijn ook niet zo denderend vind ik.

• Heilige Kaas
Dat is balen zeg..

Via marktplaats mijn lumia 1020 verkocht. Bleek de nano->micro sim adapter nog in de kaarthouder te zitten, met als gevolg dat een van de pinnetjes van de simkaart lezer is afgebroken.
Nu komt de telefoon helaas retour en kan ik mijn geld weer teruggeven.

Weet iemand of iets als dit makkelijk te repareren is? Ik zou het wel willen proberen, ben wel redelijk handig met de soldeerbout en op een school in de buurt zijn er materialen beschikbaar.

Of anders, wie zou interesse hebben in de telefoon zonder reparatie? Dus met kapotte sim lezer.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

olafino schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:23:
Ik ontdekte vanochtend dat de app personen geen foto's van de contacten meer weergeeft. Een groot deel van de contact foto's had ik zelf toegevoegd. De tegeltjes in de app draaien nog wel maar zijn transparant.
Ik heb niet zo'n zin om weer één voor één een foto toe te voegen bij ieder contact.
[..]
Hey opvallend, dat is dus op mijn iPhone ook gebeurd! (mijn 1020 gebruik ik alleen nog als camera) Ik denk dat MS aan zijn backend wat veranderd heeft! (ik gebruik mijn MS account nu op mijn iPhone)

[Voor 3% gewijzigd door Tomba op 28-10-2016 07:16]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 24-11 13:13
Tomba schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:15:
[...]

Hey opvallend, dat is dus op mijn iPhone ook gebeurd! (mijn 1020 gebruik ik alleen nog als camera) Ik denk dat MS aan zijn backend wat veranderd heeft! (ik gebruik mijn MS account nu op mijn iPhone)
Dat hele personen is inmiddels een drama. Ik heb in mijn iPhone nu al mijn Facebook en LinkedIn contacten staan vanaf mijn MS account. Ze zijn online op de pc ook niet te verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• olafino
vandaag mijn batterij vervangen, altijd weer spannend of dit allemaal goed gaat. Ik ga voorlopig nog gewoon door met mijn Lumia 1020.

• olafino
oeps, zag vandaag de melding dat windows 8.1 op mobiele telefoons niet meer wordt ondersteund.
Dit zat er natuurlijk aan te komen maar dus even uitvogelen hoe lang ik er nog mee door kan gaan.
Ben inmiddels gewend zo gewend aan mijn lumia 1020.

• olafino
De lumia 1020 aan mijn dochter gegeven, jammer genoeg moet ik het nu doen met de Nokia 8.
Hiervoor gekozen omdat bijv mijn Garmin Fenix sporthorloge alleen kan synchroniseren met ios of android.
Door de hoge resolutie van het scherm zie ik nu overduidelijk hoe goed de foto's van de Lumia 1020 zijn.
Het is een snelle telefoon met 64GB geheugen en ik kreeg er een sd kaart bij voor nog eens 64GB geheugen.
Ik ga de camera van de Lumia 1020 zeker missen en ook het formaat was voor mij perfect, ik heb er zoveel plezier mee gehad. Mijn nokia 808 PureView heb ik wel nog altijd bij me, dus dat is een troost, maar voor vakantie en sport toch maar een GoPro Hero 6 aangeschaft.

[Voor 5% gewijzigd door olafino op 08-01-2018 10:48]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee