De camera van de 925 is wel duidelijk beter dan die van de 920 hoor.
Nou ik heb de zwarte besteld samen met een Vodafone verlenging, jammer genoeg nog iets meer dan 2 weken wachten...
Ik twijfel nog heel erg tussen dit toestel en de opkomende Nokia phablet. De grootte maakt mij niet uit maar beide toestellen hebben hun voor en tegens:
Ik wil een toestel met een goede camera en future proof. Ik weet niet of de 1050 beter foto's gaat maken dan de 1020, maar als Windows RT serieus naar Windows Phone komt wil ik wel een future proof toestel hebben. Een hoog resolutie scherm is natuurlijk ook niet erg, zeker niet als je bedenkt dat de 1020 een pentile layout heeft.
Lumia 1020 | Lumia 1050(?) |
---|---|
Dual-core | Quad-core |
41 megapixel pureview | 12 megapixel pureview |
720p scherm (pentile) | 1080p scherm |
Ik wil een toestel met een goede camera en future proof. Ik weet niet of de 1050 beter foto's gaat maken dan de 1020, maar als Windows RT serieus naar Windows Phone komt wil ik wel een future proof toestel hebben. Een hoog resolutie scherm is natuurlijk ook niet erg, zeker niet als je bedenkt dat de 1020 een pentile layout heeft.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
de phablet gaat 1520 heten als de geruchten kloppen. Quadcore zal nodig zijn vanwege de full-hd ervaring.
Wil je puur voor de specs gaan, ga voor de phablet, wil je mooie foto's in een wat compacter formaat, neem de 1020.
Ik heb ooit de Hawei Ascend W1 getest. In maar heel weinig doet dat toestel onder voor de duurdere toestellen. Ik vraag mij dan ook af wat de meerwaarde van de 1520 gaat zijn, puur gebaseerd op specs. Wil je een GROOT scherm, dan is die vraag uiteraard onzinnig.
Wil je puur voor de specs gaan, ga voor de phablet, wil je mooie foto's in een wat compacter formaat, neem de 1020.
Ik heb ooit de Hawei Ascend W1 getest. In maar heel weinig doet dat toestel onder voor de duurdere toestellen. Ik vraag mij dan ook af wat de meerwaarde van de 1520 gaat zijn, puur gebaseerd op specs. Wil je een GROOT scherm, dan is die vraag uiteraard onzinnig.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
“@evleaks: Nokia Lumia 1520: launches 9/26”
Over 2 weken weten we meer over de 1520.
Dan kunnen we die 2 toestellen inderdaad goed met elkaar vergelijken, dat is echter niet de bedoeling in dit topic
Dan kunnen we die 2 toestellen inderdaad goed met elkaar vergelijken, dat is echter niet de bedoeling in dit topic
[ Voor 155% gewijzigd door PaT op 12-09-2013 10:57 ]
Waarom kost de 32GB versie van de 1020 hier €699,- (ok, incl. camera grip, maar alleen als je pre-ordered), terwijl de 64Gb versie bij onze oosterburen 'slechts' €679,- kost? Dan klopt er toch iets niet en gaan we massaal in Deutschland inkopen?
http://www.wpcentral.com/...nds-lumia-1020-64gb-today
http://www.wpcentral.com/...nds-lumia-1020-64gb-today
De 64GB versie is wereldwijd exclusief voor Telefonica (O2 in Duitsland en UK), waarschijnlijk branded en zover ik weet in de UK ook simlocked, Duitsland weet ik niet.
Als ik de aanbieding bij pdashop bekijk, dan vind ik de prijs best goed, in combinatie met vodafone red.
24 maanden betaal je 15 euro voor de telefoon= 360 euro. Daarbij 109 in 1 keer, 469. krijg je er ook nog de cameragrip bij.
Ik heb besteld :-)
24 maanden betaal je 15 euro voor de telefoon= 360 euro. Daarbij 109 in 1 keer, 469. krijg je er ook nog de cameragrip bij.
Ik heb die aanbieding bekeken, maar naast de € 15,= per maand komen natuurlijk ook nog de abonnementskosten van Vodafone.liffey schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:20:
Als ik de aanbieding bij pdashop bekijk, dan vind ik de prijs best goed, in combinatie met vodafone red.
Aangezien ik al een Sim-only abo heb, kan ik geen gebruik maken van die aanbieding.
Maar het is hoe dan ook een mooie prijs voor de telefoon. Ik wacht even voordat ik mijn Lumia 920 ga vervangen (nog steeds een supertelefoon).
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
Zo goed is die aanbieding helemaal niet. Door bij een andere webshop te bestellen kun je €70 (€150 als je de camera grip niet gebruikt) besparen met hetzelfde abonnement! Je betaalt dan initieel iets meer (€166), maar je bent maandelijks €9 minder kwijt.liffey schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:20:
http://vindabo.nl/search....24&n=1&s=Nokia+Lumia+1020 (even filteren op 'vodafone')
Prima website, maar zie geen goedkopere versie van de telefoon in combinatie met de vodafone red. goedkoopste komt op 48,46 per maand, je betaald dan eenmalig 166.AquaSheep schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:51:
[...]
Zo goed is die aanbieding helemaal niet. Door bij een andere webshop te bestellen kun je €70 (€150 als je de camera grip niet gebruikt) besparen met hetzelfde abonnement! Je betaalt dan initieel iets meer (€166), maar je bent maandelijks €9 minder kwijt.
http://vindabo.nl/search....24&n=1&s=Nokia+Lumia+1020 (even filteren op 'vodafone')
Wellicht kijk ik niet goed.
Op deze sites is het 154 + 44 per maand voor Vodafone RED. Waar jij het eerder over had, is 109 + 47 per maand (bij verlenging) voor Vodafone RED.
Ben je niet de kosten van de Vodafone Red abonnement vergeten? Dus bij die €15/maand moet je nog €34/maand optellen.liffey schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:10:
[...]
Prima website, maar zie geen goedkopere versie van de telefoon in combinatie met de vodafone red. goedkoopste komt op 48,46 per maand, je betaald dan eenmalig 166.
Wellicht kijk ik niet goed.
Aha. dus je betaald per maand 2 euro minder, maar betaald 45 euro extra voor je telefoon (gedeeld door 24 mnd=2 euro...) Dat is nauwelijks voordeliger te noemen.rda schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:24:
Op deze sites is het 154 + 44 per maand voor Vodafone RED. Waar jij het eerder over had, is 109 + 47 per maand (bij verlenging) voor Vodafone RED.
Maar goed, als je dus via Vodafone een nieuw abonnement afsluit dan betaal je rond de 470 euro voor je toestel. Blijft een aantrekkelijke prijs denk ik.
Dat lijkt me logisch! Je betaald voor bel/sms en internetkosten. Maar ik probeer de kosten van een sim only + losse telefoon (699) te vergelijken met simonly + telefoonbijdrage bij een operator.AquaSheep schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:29:
[...]
Ben je niet de kosten van de Vodafone Red abonnement vergeten? Dus bij die €15/maand moet je nog €34/maand optellen.
Vodafone red sim only kost 34 euro. Je betaald dan in totaal 470 extra (gespreid over 2 jaar) voor je telefoon. Ben je dus ruim 200 euro goedkoper uit.
Als je voor andere sim only abonnementen kiest is dit verschil natuurlijk weer anders. Voor mij was dit een anntrekkelijke deal, en mijn abonnement liep vorige maand af, dus kan op zoek naar een nieuwe totaal deal.
Ok, maar als je ipv PDAshop het abonnement afsluit bij Studentmobiel/GSMwijzer ben je nog minder kwijt voor de telefoon. Bij die webshops betaal je (€166 + 24*€6/maand =) €310 'extra' voor de Lumia 1020 bovenop de normale abonnementskosten. Oftewel je bent €160 goedkoper uit met exact hetzelfde abonnement (Vodafone Red). Het nadeel is wel dat je geen camera-grip krijgt bij Studentmobiel/GSMwijzer.
De prijs van 48,46/maand is de totaalprijs (=toestelprijs+abonnementskosten+aansluitkosten+verzendkosten) gedeeld door het aantal contractmaanden. Dus niet het maandbedrag van de sim-only.
De prijs van 48,46/maand is de totaalprijs (=toestelprijs+abonnementskosten+aansluitkosten+verzendkosten) gedeeld door het aantal contractmaanden. Dus niet het maandbedrag van de sim-only.
[ Voor 19% gewijzigd door AquaSheep op 13-09-2013 17:52 ]
http://www.belsimpel.nl/n...mia-1020-yellow/overzicht
Bij belsimpel is de L1020 al leverbaar staat op hun site. levertijd 2-4 werkdagen.
Maar kan ik dit gerust geloven? Ik dacht eigenlijk dat hij nog voorlopig een maand of misschien wel 2 maanden nog niet leverbaar zou zijn in NL.
Bij belsimpel is de L1020 al leverbaar staat op hun site. levertijd 2-4 werkdagen.
Maar kan ik dit gerust geloven? Ik dacht eigenlijk dat hij nog voorlopig een maand of misschien wel 2 maanden nog niet leverbaar zou zijn in NL.
Anoniem: 111759
Belsimpel staat niet bekend om hun juiste informatieSpitfireNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:58:
http://www.belsimpel.nl/n...mia-1020-yellow/overzicht
Vergeet niet dat het via Amazon net iets meer dan 50,- kost om die grip aan te schaffen!Marly schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:30:
Pre-order prijs bij Coolblue (en the Phonehouse) is dus wel met gratis camera-grip twv 79,95.
Volgens een buitenlandse kennis, die de 1020 al drie weken in gebruik heeft, een must-have, voor wie serieus foto's met het toestel wil gaan maken.
Natuurlijk kun je ook gewoon wachten, tot de telefoon 100 euro goedkoper is, en dan de grip zelf kopen, maar hij verzacht in ieder geval de "pijn" een beetje, voor wie de 1020 zo snel mogelijk wil hebben
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Ik schreef dan ook, dat 't de pijn "een beetje" verzacht, een ander "beetje" komt voor rekening van 't feit, dat er mensen zijn, die een nieuwe gadget zo snel mogelijk willen hebben en die dus niet een paar maanden willen wachten, tot de prijs gaat dalen, want dan kun je er al een paar maanden plezier van hebben gehad
.
Overigens, hier een mooie review van de grip:
http://allaboutwindowspho...D-95G_Lumia_1020_Grip.php
En ook de commentaren zijn leuk, vele een stuk positiever dan het verhaal zelf!
http://allaboutwindowspho...D-95G_Lumia_1020_Grip.php
En ook de commentaren zijn leuk, vele een stuk positiever dan het verhaal zelf!
Stomme vraag misschien, maar biedt KPN niet nog altijd de mogelijkheid om na drie maanden het abonnement aan te passen? Dat je dan bijvoorbeeld een Alles in 1 Standaard HS3 abonnement neemt waarbij je het toestel 'gratis' krijgt, en dat je na drie maanden kiest voor een minder uitgebreid abonnement?
Ja dat kan en nu zelfs na 31 dagen al.
http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8794
http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8794
Ik heb maar even gebeld met KPN. Je kunt niet langer omlaag aanpassen. Omhoog en later terug kan wel, inderdaad al na 31dagen, maar lager dan aanvankelijk kan niet (meer).
Zullen we het nu weer alleen over de Lumia 1020 hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 23-09-2013 14:07 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dan niet toch gewoon verder gaan!
[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 23-09-2013 14:25 ]
Zojuist besteld bij The Phonehouse i.c.m. een nieuw 1-jarig T-Mobile iPhone pakket abonnement.
Gemiddeld €42,50 per maand, aansluitkosten €30 en toestel voor €0, totale kosten dus €540 (ex. verwijderingsbijdrage). Daarnaast vanwege de voorbestelling een gratis Camera Grip erbij. Dit was voor mij de goedkoopste aanbieding die ik kon vinden.
Gemiddeld €42,50 per maand, aansluitkosten €30 en toestel voor €0, totale kosten dus €540 (ex. verwijderingsbijdrage). Daarnaast vanwege de voorbestelling een gratis Camera Grip erbij. Dit was voor mij de goedkoopste aanbieding die ik kon vinden.
Remember what the dormouse said
Wanneer krijg je hem in huis denk je?c0burn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:07:
Zojuist besteld bij The Phonehouse i.c.m. een nieuw 1-jarig T-Mobile iPhone pakket abonnement.
Op de website staat dat 'ie verkrijgbaar is vanaf 26 september, bij het controleren van mijn bestelstatus staat dat de telefoon nog niet op voorraad is en dat er gebeld wordt voor het maken van een leveringsafspraak wanneer dat wel zo is. Ik hoop op donderdag/vrijdag, maar dat kan ook nog afhankelijk zijn van nummerbehoud heb ik ergens gelezen.
Kunnen je vertellen hoe je een 1-jarig T-Mobile iPhone pakket abonnement hebt geselecteerd op de phonehouse website? Ik zie het niet. Nevermind. Inderdaad erg voordelig zo. Maar gaat het dan om toestellease?
[ Voor 22% gewijzigd door FMS op 24-09-2013 16:23 ]
Ik had gebeld, er zouden geen verder geen bijkomende kosten zijn. Volgens de site van T-Mobile doen zij ook niet aan toestellease.
[ Voor 80% gewijzigd door c0burn op 24-09-2013 16:33 . Reden: antwoord op een andere vraag ]
Top. En geen toestellease dus. Nou, ik weet het hoor, dit wordt hem. 1 jaar, geen aanschafkosten en een redelijke budel. Nice.
[ Voor 17% gewijzigd door FMS op 24-09-2013 17:24 ]
Verwachte leverdatum bij coolblue 26-9. Dat zou betekenen dat mensen uiterlijk morgen gebeld zouden worden, lijkt me? Ben benieuwd of er hier al mensen zijn die iets te horen krijgen..(en of ik zelf wat hoor)
Maandag besteld, vandaag in huis. Hun informatie klopt dus gewoonAnoniem: 111759 schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:25:
[...]
Belsimpel staat niet bekend om hun juiste informatie
Dat lijkt te kloppen, hij staat bij het aantzetten ingesteld op Duits (Zwitsers, eigenlijk). Is verder natuurlijk makkelijk aan te passen, wel even de juiste knopjes weten te vinden maar dat zal voor de meeste NL'ers niet zo'n heel groot probleem zijnMarly schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:25:
Belsimpel importeert vaak telefoons en in Duitsland is de Lumia 1020 nu leverbaar, dus......
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Belachelijk goeie deal dank voor de tip.c0burn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:07:
Vanavond even in m'n hand houden en misschien bestel ik dan nog als het nog werkt!
Waarom wachten? Ik zou bestellen nu het nog kan. De prijs is wel extreem laag. De kosten voor 1-jarig abonnement + Lumia 1020 is flink lager dan de Lumia 1020 los
.

Nou inderdaad zeg. Is ie eigenlijk gesimlockt? Anders kun je net zo goed ook meteen het abonnement wegflikkeren
. Het is dat ik nog een goede Vodafone sim only heb waardoor ik niet eens heb overwogen naar deals met abonnementen te kijken.
[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 25-09-2013 16:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog wat dagen vertraging ivm nummerbehoud. Coolblue moet eerst de imei aan sim en nummer koppelen, dat schijnt eventjes te duren.rda schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:48:
Verwachte leverdatum bij coolblue 26-9. Dat zou betekenen dat mensen uiterlijk morgen gebeld zouden worden, lijkt me? Ben benieuwd of er hier al mensen zijn die iets te horen krijgen..(en of ik zelf wat hoor)
Ik ben vandaag gebeld, afspraak voor morgen in de avond gemaakt. In de avond betaal je 10 euro aan kosten. De overige dagdelen kwamen mij echter niet goed uit, dus dan is de keuze niet zo moeilijk.liffey schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:30:
[...]
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog wat dagen vertraging ivm nummerbehoud. Coolblue moet eerst de imei aan sim en nummer koppelen, dat schijnt eventjes te duren.
Ik zie dat het nog goedkoper kan met een Blackberry abbo, of gaat dat niet werken?c0burn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:07:
Ben zelf ook geïntereseerd, maar dit kan ik hierover vinden:
http://forum.iculture.nl/...gebruik-maken-iphone.html
Gedateerd, maar toch...
Zal waarschijnlijk dus wel werken met die simkaart, maar of je er de telefoon bij krijgt voor die prijs (12 * 30) Lijkt mij overduidelijk een foute prijs.
http://forum.iculture.nl/...gebruik-maken-iphone.html
Gedateerd, maar toch...
Zal waarschijnlijk dus wel werken met die simkaart, maar of je er de telefoon bij krijgt voor die prijs (12 * 30) Lijkt mij overduidelijk een foute prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door tweeny op 25-09-2013 18:53 ]
Inderdaad supergoede aanbiedingen, al moet ik wel zeggen dat de internetkwaliteit van t-mobile wel rete traag is. Wellicht dat dit veranderd als zij het 4g netwerk in de lucht hebben.AquaSheep schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:19:
Waarom wachten? Ik zou bestellen nu het nog kan. De prijs is wel extreem laag. De kosten voor 1-jarig abonnement + Lumia 1020 is flink lager dan de Lumia 1020 los.
Ik ben zelf eg benieuwd naar de 4g van vodafone, iemand hier al ervaring mee? Of laat maar, die vraag hoort hier natuurlijk niet.
Heeft iemand contact gehad met phonehouse over deze (al dan niet) aanbieding? Ik belde eerder om te vragen of T-Mobile aan toestellease deed. Neen was het antwoord. Maar in mijn vraagstelling heb ik duidelijk aangegeven voornemens te zijn een 1020 met het iPhone pakket te willen bestellen. Daar werd niet bijzonder op gereageerd. Was allemaal prima.
Men zou dus morgen moeten worden gebeld voor een afspraak, als we uitgaan van 26 september als leverdatum. Benieuwd of ze deze bestellingen zullen honoreren...
Overigens, voor zover ik het begreep is het enige wat het pakket iPhone maakt dat er iets van een visual voicemail bij zit.
Men zou dus morgen moeten worden gebeld voor een afspraak, als we uitgaan van 26 september als leverdatum. Benieuwd of ze deze bestellingen zullen honoreren...
Overigens, voor zover ik het begreep is het enige wat het pakket iPhone maakt dat er iets van een visual voicemail bij zit.
[ Voor 11% gewijzigd door FMS op 25-09-2013 20:39 ]
Ik heb die van mij maar besteld met de Blackberry bundel en 1gb data, ik ga er toch van uit dat dit moet werken, aangezien dit op de site van t-mobile staat als extra service boven een normaal abonnement.
Ik heb gebeld om te vragen wat de precieze kosten zouden zijn en of het wel mogelijk was een iPhone abo met de 1020 af te sluiten. Er is mij toen verteld dat het prima mogelijk is zo'n abo af te sluiten en dat de kosten die op site staan ook klopten.FMS schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:37:
Heeft iemand contact gehad met phonehouse over deze (al dan niet) aanbieding? Ik belde eerder om te vragen of T-Mobile aan toestellease deed. Neen was het antwoord. Maar in mijn vraagstelling heb ik duidelijk aangegeven voornemens te zijn een 1020 met het iPhone pakket te willen bestellen. Daar werd niet bijzonder op gereageerd. Was allemaal prima.
Ik was zelfs al halverwege het bestelproces aan de telefoon, heb het alleen zelf nog een keer opnieuw gedaan omdat mijn simkaartnummer ingevoerd moest worden ivm nummerbehoud.
(Vanaf) morgen maar afwachten dus
Deze werkwijze werkt. Kijk maar naar de Note 3 topic waar men voor 1 jaar met Iphone pakket heeft besteld. Wel snel doen voordat TPH deze mogelijkheid dichtgooid.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
De aanbieding/fout is in ieder geval weer offline gehaald. Ben benieuwd of wij een telefoon krijgen.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis
Maar goed, niet geschoten is altijd mis
Ik ben ook benieuwd. Goed dat ze de verleiding, voor mij dan, weg gehaald hebben. Anders was ik nu nog steeds aan het dubben. Gisteravond wel met de creditkaart in de hand en voorbij eerste pagina al. Maar toch gestopt, vanwege niet uitbreiden van geheugen. Maar de prijs was wel erg goedkoop. Daar kan geen goedkoop chinees telefoon tegen op. Maar ja nu kijken of ik een knoop door kan hakken vwb de Iphone 5 of Note 3. Verleiding nr 2 komt er aan dit weekend. Dan ben ik bij de applestore in Oberhausen ^^
helaas, ook te laat met bestellen. Zag het vanmorgen nog
En wordt nog steeds bezorgd, 90 winkels inmiddels!FMS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:12:
Ik zie dat de zwarte 1020 inmiddels bij 78 phonehouse winkels op voorraad ligt.
Hmm balen dat die aanbieding weg is
Anders had ik hem wel gekocht. Zou bellen en lief vragen nog zin hebben?
Zojuist gebeld door AMP, bezorging op donderdagochtend
(kon ook woensdagmiddag maar dan kan ik helaas niet).
Dat was beide met Iphone abo toch?? Heb hier de gok gewaagd met een blackberry abo (kan mooi in mn oude blackberry). Ben benieuwd, zo niet ach vette pech
Tja geen woord hier, ook BB.. Maar ook geen statusverandering op de site..tijmeng schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:41:
Dat was beide met Iphone abo toch?? Heb hier de gok gewaagd met een blackberry abo (kan mooi in mn oude blackberry). Ben benieuwd, zo niet ach vette pech
Overigens voor mensen die niet kunnen wachten Amazon.de daalt KEIhard in prijs!
Een zwarte is al dik onder de 600,- te krijgen!
http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de
Ja hier ook met BB, de gele, maar nog niets te horen gekregen, ook gevraagd wanneer die weer op voorraad is, maar daar krijg ik geen reactie op. Het is dus nog even afwachten.
Zit er nog een nadeel aan die duitse toestellen wat ik zou moeten weten voordat ik hem koop?fewips schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:22:
[...]
Tja geen woord hier, ook BB.. Maar ook geen statusverandering op de site..
Overigens voor mensen die niet kunnen wachten Amazon.de daalt KEIhard in prijs!
Een zwarte is al dik onder de 600,- te krijgen!
http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de
Absoluut niet, een Europese Nokia kun je hier ook gewoon wegbrengen en dan wordt de garantie zelfs afgehandeld!SpitfireNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:19:
[...]
Zit er nog een nadeel aan die duitse toestellen wat ik zou moeten weten voordat ik hem koop?
Mijn bestelling is dus in goede orde aangekomen. Benieuwd of de BB abo's straks ook hun bestelling krijgen.
Ik hoop dat je hem binnenkrijgt.tweeny schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:57:
Ja hier ook met BB, de gele, maar nog niets te horen gekregen, ook gevraagd wanneer die weer op voorraad is, maar daar krijg ik geen reactie op. Het is dus nog even afwachten.
mochten ze m weigeren dan mag het van mij betreft ook prima een iphone abo zijn.....
Vanmiddag mail over de gele ontvangen, excuses dat het apparaat nog niet leverbaar is...tijmeng schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:03:
mochten ze m weigeren dan mag het van mij betreft ook prima een iphone abo zijn.....
Tja excuses, lekker bezig Nokia/Phonehouse, ik wil gewoon aan de slag..
Anoniem: 545724
Zelfde probleem hier...heeft iemand al succes met het BB abonnement?fewips schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:52:
[...]
Vanmiddag mail over de gele ontvangen, excuses dat het apparaat nog niet leverbaar is...
Tja excuses, lekker bezig Nokia/Phonehouse, ik wil gewoon aan de slag..
Nog niet, maar ik begin wel steeds meer vertrouwen te krijgen dat dit goed komt. Mede door dat mailtje van vanmiddag. En als het niet door zou gaan was phonehouse wel eerder teruggekrabbeld verwacht ik.
iPhone abonnementen hebben ze ook heel netjes geleverd.
Mocht dit doorgaan alle lof voor de manier hoe phonehouse met zijn klanten omgaat, mocht dit niet doorgaan is het jammer, maar natuurlijk wel te begrijpen.
Btw ik heb ook de camera cover aangevraagd bij Nokia, als pre-order bonus (Die kon je krijgen al je je telefoon voor 26 september bestelde, en het aanvraagformulier voor 1 oktober op de post gedaan hebt.)
Ook kan je met het imei nummer een gratis wireless charging case aanvragen, maar dan moet je natuurlijk wel de telefoon hebben.
ik blijf natuurlijk een Nederlander
Mocht dit doorgaan alle lof voor de manier hoe phonehouse met zijn klanten omgaat, mocht dit niet doorgaan is het jammer, maar natuurlijk wel te begrijpen.
Btw ik heb ook de camera cover aangevraagd bij Nokia, als pre-order bonus (Die kon je krijgen al je je telefoon voor 26 september bestelde, en het aanvraagformulier voor 1 oktober op de post gedaan hebt.)
Ook kan je met het imei nummer een gratis wireless charging case aanvragen, maar dan moet je natuurlijk wel de telefoon hebben.
Morgen wordt hier een zwarte icm 1 jaartje BB abo afgeleverd. Ben alleen het formulier van de cameragrip vergeten op te sturen. Stom stom stom
dan maar die Wireless cover. Ook leuk
dan maar die Wireless cover. Ook leuk
Fijn om te horen dat het wel goedkomt, en hulde aan Phonehouse inderdaad. Toch wel apart dat sommige wel al geleverd worden en andere niet. Veel plezier met je Lumia 1020 tijmeng 
Edit: Misschien komt het ook omdat ik een witte heb besteld?
Edit: Misschien komt het ook omdat ik een witte heb besteld?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 545724 op 09-10-2013 12:28 ]
Jullie hebben mooie deals zo te horen. Ik vind de prijs momenteel te hoog voor mij.. Zal denk ik wel weer even duren voordat de prijzen zakken.
Denk je dat je na de cameragrip ook de wireless charging cover kunt krijgen? volgens mij verbied de actievoorwaarden dit (aankopen van voor 26-09 krijgen cameragrip, aankomen vanaf 26-09 de wireless charging cover).tweeny schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:51:
Nog niet, maar ik begin wel steeds meer vertrouwen te krijgen dat dit goed komt. Mede door dat mailtje van vanmiddag. En als het niet door zou gaan was phonehouse wel eerder teruggekrabbeld verwacht ik.
en binnen! de zwarte.
Heb nu een ATIV S en die bevalt prima. Kortom de 1020 gaat op V&A voor een mooi prijsje. Aan het sparen voor een surface pro.....
Heb nu een ATIV S en die bevalt prima. Kortom de 1020 gaat op V&A voor een mooi prijsje. Aan het sparen voor een surface pro.....
Toevallig gekeken of jouw BlackBerry abo werkt op die telefoon?
De zwarte camera grip heb ik vandaag binnen gekregen, maar daar kan ik op dit moment nog niet veel mee...
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar!tweeny schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:32:
Toevallig gekeken of jouw BlackBerry abo werkt op die telefoon?
Werkt het in een niet BB foon?
Toch een nette service!...
Op dinsdag 8 oktober hebben wij u een e-mail gestuurd, om u te informeren over de vertraging m.b.t. de levering van de Nokia Lumia 1020 yellow en white.
Inmiddels heeft de leverancier ons geïnformeerd over de levertijd van de Nokia Lumia in bovenstaande kleuren en de verwachte levertijd is de eerste week van november.
Vanwege deze vertraging willen wij u graag als alternatief de Nokia Lumia 1020 black aanbieden, welke direct uit voorraad leverbaar is.
Uw abonnement veranderd dus niet en u hoeft ook geen bijbetaling te doen voor het alternatieve toestel.
...
Ik heb gebruik gemaakt van deze optie, en verwacht mijn telefoon begin volgende week
Hetzelfde verhaal hier. Toch wel jammer, want ik had graag de witte gehad. Maar met deze prijzen mag je ook niet klagentweeny schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:36:
[...]
Toch een nette service!
Ik heb gebruik gemaakt van deze optie, en verwacht mijn telefoon begin volgende week
Iets vertraagd, maar een heel interessante alternatief voor de 1020 met een 20.7 MP camera, hd scherm, 2Gb ram, quad-core en micro-sd.kyddil schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:43:
“@evleaks: Nokia Lumia 1520: launches 9/26”
http://www.ellentech.nl/nokia-lumia-1520-specificaties/
Heel interessant, maar het hoort niet in het 1020 topic thuis. Dit toestel mag zijn eigen topic krijgen. Wie wil mag er mee aan de gang
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 14-10-2013 10:29 ]
GoT, You have to love it!
Heeft iemand al meer info, mij werd vrijdag vanalles beloofd, maar er lijkt nog geen daadwerkelijke beweging in het proces te zitten.Anoniem: 545724 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Hetzelfde verhaal hier. Toch wel jammer, want ik had graag de witte gehad. Maar met deze prijzen mag je ook niet klagen
Nee, behalve dit dan, maar waarschijnlijk ben jij dit, of niet?
https://twitter.com/wireduser/status/389659732882911232
https://twitter.com/wireduser/status/389659732882911232
Anoniem: 308634
Weet niet of iemand het al heeft gezien maar bij Telfort is de 1020 te krijgen met een 2 jarig abo voor 12,- per maand. da's de lease prijs dus je abo komt er nog bij maar ik krijg het niet rondgerekend dus volgens mij staat het verkeerd. Heb hem zelf besteld en al binnen dus profiteer er van zolang het kan :-)
http://shop.telfort.nl/te...0-4G-zwart/0000541st.html
Nope...ik ben nog steeds wachtende. Ik ben de hele tijd bang dat ik het telefoontje misfewips schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Heeft iemand al meer info, mij werd vrijdag vanalles beloofd, maar er lijkt nog geen daadwerkelijke beweging in het proces te zitten.
Jeeej 
Op Mijnorderstatus.nl staat dat AMP contact met mij heeft proberen op te nemen, (ik heb niets gekregen) Dus mijn telefoon is nu bij de courier.
Op Mijnorderstatus.nl staat dat AMP contact met mij heeft proberen op te nemen, (ik heb niets gekregen) Dus mijn telefoon is nu bij de courier.
Ik ben net gebeld! Donderdag komen ze hem brengen, eindelijk!tweeny schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
Jeeej

Vanmorgen is die van mij afgeleverd, blackberry abbo werkt nog niet, moet eerst geactiveerd worden, duurt ongeveer 48 uur.
Dan heb je mazzel gehad denk ik. Hij staat nu op €27,- p/mAnoniem: 308634 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:14:
Weet niet of iemand het al heeft gezien maar bij Telfort is de 1020 te krijgen met een 2 jarig abo voor 12,- per maand. da's de lease prijs dus je abo komt er nog bij maar ik krijg het niet rondgerekend dus volgens mij staat het verkeerd. Heb hem zelf besteld en al binnen dus profiteer er van zolang het kan :-)
Tweeny, heb jij de gele variant binnen gekregen?
Ik helaasch nog niets (in combinatie met een BB abo). Ik zie dat de gele nu niet meer op de site staat. Na dat mailtje van de vertraging heb ik ook niets meer vernomen van de Phonehouse.
Ik heb wel maandag gemailed om te kijken hoe het ervoor staat, maar nog geen reactie gehad.
Beetje naar, zit al lang te wachten, maar ik wil hem niet ergens anders halen omdat dit nog een mogelijkheid is haha!
Ik helaasch nog niets (in combinatie met een BB abo). Ik zie dat de gele nu niet meer op de site staat. Na dat mailtje van de vertraging heb ik ook niets meer vernomen van de Phonehouse.
Ik heb wel maandag gemailed om te kijken hoe het ervoor staat, maar nog geen reactie gehad.
Beetje naar, zit al lang te wachten, maar ik wil hem niet ergens anders halen omdat dit nog een mogelijkheid is haha!
Nee, ik ben geswitched naar de zwarte variant toen ik de kans kreeg, en daar heb ik nog geen moment spijt van gekregen.
De zwarte valt mij ontzettend mee kwa uiterlijk, ziet er als een ontzettend luxe device uit door de matte afwerking, nog meer dan dat ik verwacht had.
De zwarte valt mij ontzettend mee kwa uiterlijk, ziet er als een ontzettend luxe device uit door de matte afwerking, nog meer dan dat ik verwacht had.
Eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, de dag dat ik de telefoon ontving, was mijn simkaart nog niet actief, en mijn nummerbehoud gaat pas op 22-11 in, ik zal wel even kijken als ik vanavond thuis ben of het abonnement werkt
De sim werkt helaas nog niet bij mij, ik heb helemaal geen bereik. Misschien krijg ik dat pas wanneer nummerbehoud ingaat bij mij.
Ok!
Ja dat kan ik begrijpen, die matte laag ziet er onwijs mooi uit. Glossy zwart vind ik meestal vreselijk, maar matte zwart is prachtig.
Als hier nog andere mensen zijn die wachten op de gele variant, ik heb zojuist bericht gekregen van de Phonehouse:
Geachte heer Boyd,
Wij hebben vanuit de verantwoordelijke afdeling te horen gekregen dat vanaf 28 oktober het gele toestel weer leverbaar is, echter is de voorraad beperkt.
Met de hartelijke service,
Annita
Team Customer Care Phone House Nederland
Met een beetje geluk heb ik hem dan eindelijk eind volgende week binnen!
Ja dat kan ik begrijpen, die matte laag ziet er onwijs mooi uit. Glossy zwart vind ik meestal vreselijk, maar matte zwart is prachtig.
Als hier nog andere mensen zijn die wachten op de gele variant, ik heb zojuist bericht gekregen van de Phonehouse:
Geachte heer Boyd,
Wij hebben vanuit de verantwoordelijke afdeling te horen gekregen dat vanaf 28 oktober het gele toestel weer leverbaar is, echter is de voorraad beperkt.
Met de hartelijke service,
Annita
Team Customer Care Phone House Nederland
Met een beetje geluk heb ik hem dan eindelijk eind volgende week binnen!
Edit: verkeerde topic
[ Voor 86% gewijzigd door levi1700 op 14-01-2014 16:52 ]
Zojuist een abonnement afgesloten met deze mooie telefoon.
Het is beste camera telefoon die er op de markt is (op de 808 na).
Prijs die ik hiervoor betaal is 26 p/m voor 2 jaar met een bij betalen van 100 euro voor toestel en verzendkosten. (724 totaal)
De telefoon kost zo'n 450 euro dus ik betaal zo'n 11,50 p/m voor het abbo zelf.
Hiervoor krijg ik de telefoon en 1,5 gb internet met maar 100 min/sms.
Is dit een goede deal geweest? Mijn lijkt het van wel.
Prijs die ik hiervoor betaal is 26 p/m voor 2 jaar met een bij betalen van 100 euro voor toestel en verzendkosten. (724 totaal)
Zelf ook zojuist besteld bij T-Mobile:Heilige Kaas schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:49:
Zojuist een abonnement afgesloten met deze mooie telefoon.
Volgens pricewatch is het toestel inmiddels al voor een kleine €400,- te bestellen.
Abbo 2 jaar
2 GB p/m
90 bel min, 10k sms (onbeperkt sms dus, maar niet dat ik dat gebruik
Betaal €34,- p/m
geen bijbetaling
Gratis charging cover
Totaal dus €816,- waarvan dus €17,33 p/m naar abbo gaat.
Ik heb zelf totaal geen klachten over T-Mobile, en na 6 jaar een iPhone (3g, 4 en 5) wel toe aan iets anders, en volgens mij is het tegenwoordig (met WP 8.1) volwassen genoeg. Kijk ook uit naar de synergie tussen mijn desktop (Windows 8.1) en de cloud middels OneDrive. tussen de 3g en 4 heb ik ook 3 maanden Android geprobeerd, maar kon niet wennen aan de schizofrenie ervan.
En ... RAW foto's schieten met m'n mobiel
D3: SuHwak-2244
Niet in de (Belgische) pricewatch, maar de Lumia 1020 staat bij Proximus aan een mooie 299 euro.
60 euro minder dan in de pricewatch.
ben daarnet gaan kijken naar de lokale belgacom shop. Verkoper melde dat het gaat om een LTE versie.
En dit dus geen full 4G is.
klopt dit wel ?
En dit dus geen full 4G is.
klopt dit wel ?
na wat google ook gevonden, ook straf dat die verkopers dan hun huiswerk niet gedaan hebben, Bedankt voor de feedback PaT, ik ga me morgen dit toestel halen.