Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Vanmiddag mail over de gele ontvangen, excuses dat het apparaat nog niet leverbaar is...tijmeng schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:03:
mochten ze m weigeren dan mag het van mij betreft ook prima een iphone abo zijn.....
Tja excuses, lekker bezig Nokia/Phonehouse, ik wil gewoon aan de slag..
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
Zelfde probleem hier...heeft iemand al succes met het BB abonnement?fewips schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:52:
[...]
Vanmiddag mail over de gele ontvangen, excuses dat het apparaat nog niet leverbaar is...
Tja excuses, lekker bezig Nokia/Phonehouse, ik wil gewoon aan de slag..
iPhone abonnementen hebben ze ook heel netjes geleverd.
Mocht dit doorgaan alle lof voor de manier hoe phonehouse met zijn klanten omgaat, mocht dit niet doorgaan is het jammer, maar natuurlijk wel te begrijpen.
Btw ik heb ook de camera cover aangevraagd bij Nokia, als pre-order bonus (Die kon je krijgen al je je telefoon voor 26 september bestelde, en het aanvraagformulier voor 1 oktober op de post gedaan hebt.)
Ook kan je met het imei nummer een gratis wireless charging case aanvragen, maar dan moet je natuurlijk wel de telefoon hebben.
ik blijf natuurlijk een Nederlander
dan maar die Wireless cover. Ook leuk
Verwijderd
Edit: Misschien komt het ook omdat ik een witte heb besteld?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 12:28 ]
Denk je dat je na de cameragrip ook de wireless charging cover kunt krijgen? volgens mij verbied de actievoorwaarden dit (aankopen van voor 26-09 krijgen cameragrip, aankomen vanaf 26-09 de wireless charging cover).tweeny schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:51:
Nog niet, maar ik begin wel steeds meer vertrouwen te krijgen dat dit goed komt. Mede door dat mailtje van vanmiddag. En als het niet door zou gaan was phonehouse wel eerder teruggekrabbeld verwacht ik.
iPhone abonnementen hebben ze ook heel netjes geleverd.
Mocht dit doorgaan alle lof voor de manier hoe phonehouse met zijn klanten omgaat, mocht dit niet doorgaan is het jammer, maar natuurlijk wel te begrijpen.
Btw ik heb ook de camera cover aangevraagd bij Nokia, als pre-order bonus (Die kon je krijgen al je je telefoon voor 26 september bestelde, en het aanvraagformulier voor 1 oktober op de post gedaan hebt.)
Ook kan je met het imei nummer een gratis wireless charging case aanvragen, maar dan moet je natuurlijk wel de telefoon hebben.
ik blijf natuurlijk een Nederlander
Heb nu een ATIV S en die bevalt prima. Kortom de 1020 gaat op V&A voor een mooi prijsje. Aan het sparen voor een surface pro.....
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar!tweeny schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:32:
Toevallig gekeken of jouw BlackBerry abo werkt op die telefoon?
Werkt het in een niet BB foon?
Toch een nette service!...
Op dinsdag 8 oktober hebben wij u een e-mail gestuurd, om u te informeren over de vertraging m.b.t. de levering van de Nokia Lumia 1020 yellow en white.
Inmiddels heeft de leverancier ons geïnformeerd over de levertijd van de Nokia Lumia in bovenstaande kleuren en de verwachte levertijd is de eerste week van november.
Vanwege deze vertraging willen wij u graag als alternatief de Nokia Lumia 1020 black aanbieden, welke direct uit voorraad leverbaar is.
Uw abonnement veranderd dus niet en u hoeft ook geen bijbetaling te doen voor het alternatieve toestel.
...
Ik heb gebruik gemaakt van deze optie, en verwacht mijn telefoon begin volgende week
Verwijderd
Hetzelfde verhaal hier. Toch wel jammer, want ik had graag de witte gehad. Maar met deze prijzen mag je ook niet klagentweeny schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:36:
[...]
Toch een nette service!
Ik heb gebruik gemaakt van deze optie, en verwacht mijn telefoon begin volgende week
Iets vertraagd, maar een heel interessante alternatief voor de 1020 met een 20.7 MP camera, hd scherm, 2Gb ram, quad-core en micro-sd.kyddil schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:43:
“@evleaks: Nokia Lumia 1520: launches 9/26”
Over 2 weken weten we meer over de 1520.
Dan kunnen we die 2 toestellen inderdaad goed met elkaar vergelijken, dat is echter niet de bedoeling in dit topic
http://www.ellentech.nl/nokia-lumia-1520-specificaties/
Heel interessant, maar het hoort niet in het 1020 topic thuis. Dit toestel mag zijn eigen topic krijgen. Wie wil mag er mee aan de gang
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 14-10-2013 10:29 ]
GoT, You have to love it!
Heeft iemand al meer info, mij werd vrijdag vanalles beloofd, maar er lijkt nog geen daadwerkelijke beweging in het proces te zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Hetzelfde verhaal hier. Toch wel jammer, want ik had graag de witte gehad. Maar met deze prijzen mag je ook niet klagen
https://twitter.com/wireduser/status/389659732882911232
Verwijderd
http://shop.telfort.nl/te...0-4G-zwart/0000541st.html
Verwijderd
Nope...ik ben nog steeds wachtende. Ik ben de hele tijd bang dat ik het telefoontje misfewips schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Heeft iemand al meer info, mij werd vrijdag vanalles beloofd, maar er lijkt nog geen daadwerkelijke beweging in het proces te zitten.
Op Mijnorderstatus.nl staat dat AMP contact met mij heeft proberen op te nemen, (ik heb niets gekregen) Dus mijn telefoon is nu bij de courier.
Verwijderd
Ik ben net gebeld! Donderdag komen ze hem brengen, eindelijk!tweeny schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
Jeeej
Op Mijnorderstatus.nl staat dat AMP contact met mij heeft proberen op te nemen, (ik heb niets gekregen) Dus mijn telefoon is nu bij de courier.

Dan heb je mazzel gehad denk ik. Hij staat nu op €27,- p/mVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:14:
Weet niet of iemand het al heeft gezien maar bij Telfort is de 1020 te krijgen met een 2 jarig abo voor 12,- per maand. da's de lease prijs dus je abo komt er nog bij maar ik krijg het niet rondgerekend dus volgens mij staat het verkeerd. Heb hem zelf besteld en al binnen dus profiteer er van zolang het kan :-)
http://shop.telfort.nl/te...0-4G-zwart/0000541st.html
Ik helaasch nog niets (in combinatie met een BB abo). Ik zie dat de gele nu niet meer op de site staat. Na dat mailtje van de vertraging heb ik ook niets meer vernomen van de Phonehouse.
Ik heb wel maandag gemailed om te kijken hoe het ervoor staat, maar nog geen reactie gehad.
Beetje naar, zit al lang te wachten, maar ik wil hem niet ergens anders halen omdat dit nog een mogelijkheid is haha!
De zwarte valt mij ontzettend mee kwa uiterlijk, ziet er als een ontzettend luxe device uit door de matte afwerking, nog meer dan dat ik verwacht had.
Ja dat kan ik begrijpen, die matte laag ziet er onwijs mooi uit. Glossy zwart vind ik meestal vreselijk, maar matte zwart is prachtig.
Als hier nog andere mensen zijn die wachten op de gele variant, ik heb zojuist bericht gekregen van de Phonehouse:
Geachte heer Boyd,
Wij hebben vanuit de verantwoordelijke afdeling te horen gekregen dat vanaf 28 oktober het gele toestel weer leverbaar is, echter is de voorraad beperkt.
Met de hartelijke service,
Annita
Team Customer Care Phone House Nederland
Met een beetje geluk heb ik hem dan eindelijk eind volgende week binnen!
[ Voor 86% gewijzigd door levi1700 op 14-01-2014 16:52 ]
Het is beste camera telefoon die er op de markt is (op de 808 na).
Prijs die ik hiervoor betaal is 26 p/m voor 2 jaar met een bij betalen van 100 euro voor toestel en verzendkosten. (724 totaal)
De telefoon kost zo'n 450 euro dus ik betaal zo'n 11,50 p/m voor het abbo zelf.
Hiervoor krijg ik de telefoon en 1,5 gb internet met maar 100 min/sms.
Is dit een goede deal geweest? Mijn lijkt het van wel.
Zelf ook zojuist besteld bij T-Mobile:Heilige Kaas schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:49:
Zojuist een abonnement afgesloten met deze mooie telefoon.
Het is beste camera telefoon die er op de markt is (op de 808 na).
Prijs die ik hiervoor betaal is 26 p/m voor 2 jaar met een bij betalen van 100 euro voor toestel en verzendkosten. (724 totaal)
De telefoon kost zo'n 450 euro dus ik betaal zo'n 11,50 p/m voor het abbo zelf.
Hiervoor krijg ik de telefoon en 1,5 gb internet met maar 100 min/sms.
Is dit een goede deal geweest? Mijn lijkt het van wel.
Volgens pricewatch is het toestel inmiddels al voor een kleine €400,- te bestellen.
Abbo 2 jaar
2 GB p/m
90 bel min, 10k sms (onbeperkt sms dus, maar niet dat ik dat gebruik
Betaal €34,- p/m
geen bijbetaling
Gratis charging cover
Totaal dus €816,- waarvan dus €17,33 p/m naar abbo gaat.
Ik heb zelf totaal geen klachten over T-Mobile, en na 6 jaar een iPhone (3g, 4 en 5) wel toe aan iets anders, en volgens mij is het tegenwoordig (met WP 8.1) volwassen genoeg. Kijk ook uit naar de synergie tussen mijn desktop (Windows 8.1) en de cloud middels OneDrive. tussen de 3g en 4 heb ik ook 3 maanden Android geprobeerd, maar kon niet wennen aan de schizofrenie ervan.
En ... RAW foto's schieten met m'n mobiel
D3: SuHwak-2244
En dit dus geen full 4G is.
klopt dit wel ?