De body, inclusief omzetten, kostte 65 euro.
Body moest speciaal besteld in Engeland en kwam mee met meer bestellingen, zodat ik geen vrachtkosten extra had.
Ik moest dus enkele dagen wachten, de volgende dag had duurder geweest maar was wel mogelijk.
Ik vond die bodyreparatie ook voor 59 euro trouwens, meer zuidelijker dan Amsterdam.
Maar de service van the Fixables is top, daar hoef ik niet voor naar het zuiden. Goeie koffie en een uurtje later had ik een gele.......
Was wel hun eerste keer dat iemand zonder schade de body liet verwisselen bij een toestel van een week oud.
Maar zij waren ook erg te spreken over de Lumia`s, en ze zijn goed/makkelijk te repareren.
De simtray ligt moeilijker, die hadden ze daar (in Engeland) niet en hij kon ook zo snel niets anders vinden.
Dus die zou ik zelf even zoeken.
Gevonden in China voor 5,82 + 3,30 verzendkosten per gewone (Singapore) mail.
Levertijd 1-3 weken. Orderstatus; payed, awaiting shipment.
(betaald met PayPal zodat ik geld terug kan vragen als het niet aankomt, zekerheidje.)
Overal, in Amerika en Engeland, zat ik vast aan aangetekende post, wat alleen al ca. 13 euro kost en ik minimaal twee keer zo duur uit was als in China.
Parts4Repair heeft trouwens veel onderdelen voor alle toestellen en tablets. (!)
(Dacht trouwens dat ze de "R" niet uit konden spreken en de "K" wel.

)(of mogen zulke grappen niet meer tegenwoordig.

)
Helaas hou ik mijn oude witte behuizing en simtray voor reparatie en garantie erbij, mocht ie ooit terug naar T mobile moeten, dus die zijn niet te koop.
T mobile heeft alleen witte en dat is echt een suffe kleur vind ik. Zelfs als backorder konden ze geen gele leveren.
Vandaar.
Dus helemaal blij met geel en een rood thema met tiles van
Cool Tiles.
[
Voor 33% gewijzigd door
Teijgetje op 04-12-2013 22:07
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.