Review van de 1020 op Wired:
http://www.wired.com/reviews/2013/07/nokia-lumia-1020/
http://www.wired.com/reviews/2013/07/nokia-lumia-1020/
Anoniem: 111759
Dat zit hem ook in de standpunten van veel verkopers. Klanten worden direct naar Samsung geleid. Grotere marge, 60 verschillende types plastic en miljoen apps, waarvan 90% bagger is maar dat zeggen ze niet. Uiteindelijk houd je in de windowsstore meer bruikbare apps over maar dat weet zelfs de gemiddelde verkoper toch niet. Het enige waar ze iets van weten is abonnementjes en Samsung. Uiteraard zijn er uitzonderingen maar ik kom ze zelden tegen.PWM schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:27:
Ik lees nu de reviews, en eigenlijk alle negativiteit gaat uit naar het eco-system. Dat begint zo wel een self fulfilling prophecy te wordenIk had vandaag een vriend aan de lijn die zijn 4S ging inruilen voor een 1020, hij vind fotografie leuk. Belde in paniek op omdat hij hem wel al had besteld, maar nu last dat hij er niks mee kon.
Wat gebruik je dan?
Nou, daar kwamen ze: Whatsapp, Nu.nl, wat weer apps, office en dropbox.
Allemaal gewoon aanwezig op de 1020 (of 520, of whatever). En weer bijna een klant weggejaagd van het platform.
Blijft jammer. Ja, de Android en Apple stores zijn voller, maar de meest gebruikte apps zijn ook in de Windows Store. Allemaal? Nee, 85%, maar zolang we blijven focussen op wat er niet is, komt er nooit een massa.
Er word gedaan alsof er geen apps te krijgen zijnOnzin allemaal.
Anoniem: 159816
Noem er eens een paar? Geen troll, ik ben gewoon totaal niet op de hoogte van wat er op WP8 te krijgen is (zit zelf nog op 7.8).Anoniem: 614 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:56:
[...]
+1020 Helemaal mee eens.
WP heeft inmiddels zelfs al een aantal hele leuke exclusives.
Nog afgezien van de Nokia exclusives.
.
Heel herkenbaar jammer genoeg. Maak genoeg mee dat mensen mijn telefoon proberen af te kraken (gek genoeg vaak iphone gebruikers) en als ze dan zien hoe snel en stabiel het is zijn ze vaak klein beetje jaloers.PWM schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:27:
Ik lees nu de reviews, en eigenlijk alle negativiteit gaat uit naar het eco-system. Dat begint zo wel een self fulfilling prophecy te wordenIk had vandaag een vriend aan de lijn die zijn 4S ging inruilen voor een 1020, hij vind fotografie leuk. Belde in paniek op omdat hij hem wel al had besteld, maar nu last dat hij er niks mee kon.
Wat gebruik je dan?
Nou, daar kwamen ze: Whatsapp, Nu.nl, wat weer apps, office en dropbox.
Allemaal gewoon aanwezig op de 1020 (of 520, of whatever). En weer bijna een klant weggejaagd van het platform.
Blijft jammer. Ja, de Android en Apple stores zijn voller, maar de meest gebruikte apps zijn ook in de Windows Store. Allemaal? Nee, 85%, maar zolang we blijven focussen op wat er niet is, komt er nooit een massa.
Er word gedaan alsof er geen apps te krijgen zijnOnzin allemaal.
Anoniem: 520192
Ach de prijs was goed te doen van de 920 waarschijnlijk. Wordt dat je reserveAnoniem: 520192 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:55:
Erg jammer. Ik heb een maand geleden de 920 gekocht, met twijfel voor bijvoorbeeld 925, maar nu is de 1020 uitgekomen in VS en ik heb eigenlijk geen spijt dat ik de 920 heb gekocht als je de 920 met de 1020 vergelijkt.
Anoniem: 111759
Inderdaad erg mooi.FMS schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:11:
[video]
Toffe reclamespot voor de 1020. Ik hoop dat we dit in Nederland ook te zien krijgen.
Anoniem: 520192
doe normaal, ik kan helemaal geen reserve nemen, ik ben een 14jarige puber die een keer in zijn leven een smartphone mag kopen en 300 euro te goed krijgt. Ik mag hem voor de rest wel kopen maar dan moet ik ook gaan werken, ben al bezig met hier en daar soliciteren, maar zonder suc6.Woudtwe schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:30:
[...]
Ach de prijs was goed te doen van de 920 waarschijnlijk. Wordt dat je reserve
offtopic :Anoniem: 520192 schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:51:
[...]
doe normaal, ik kan helemaal geen reserve nemen, ik ben een 14jarige puber die een keer in zijn leven een smartphone mag kopen en 300 euro te goed krijgt. Ik mag hem voor de rest wel kopen maar dan moet ik ook gaan werken, ben al bezig met hier en daar soliciteren, maar zonder suc6.
[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 05-09-2013 11:51 ]
Een uur nadat de iPhone 5c was aangekondigd stond deze op Facebook:Haakontje schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:31:
Krijg net deze mail binnen, ging stuk om de agressie van het adverteren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
K kwam laatst tegen dat dit weer gejat was van de Gameboy ColorInsert12 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:15:
[...]
Een uur nadat de iPhone 5c was aangekondigd stond deze op Facebook:
[afbeelding]
Mooie sneer naar Apple dat Samsung iedere keer beschuldigd
- 2 GB werkgeheugenkuusj98 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:54:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de 920 en de 1020 buiten de camera?
Zie de meerprijs namelijk niet gerechtvaardigt door de andere/toegevoegde features. (of mis ik iets)
En, en en? Al binnen?GiLeX schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:45:
Het zal me benieuwen hoe de 1020 gaat bevallen. Morgen krijg ik 1020 binnen iig.
nu tijdelijk een 820 en dat beviel wel goed eigenlijk.
Heel benieuwd naar de camera iig.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
ben benieuwd. besteld bij belsimpel? ik heb een bestelling bij pdashop lopen, wordt waarschijnlijk tweede week oktober ivm overzetten bonnement t-mobile naar vodafone. Hoor graag hoe hij is, en je eerste ervaringen!GiLeX schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:45:
Het zal me benieuwen hoe de 1020 gaat bevallen. Morgen krijg ik 1020 binnen iig.
nu tijdelijk een 820 en dat beviel wel goed eigenlijk.
Heel benieuwd naar de camera iig.
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dat wil ik ook!hjs schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:49:
Via Facebook meegedaan aan een aktie en ik mag woensdag naar het event
(via t.net ook meegedaan)
Geen verschil is natuurlijk ook te verwachten, zelfde OS, zelfde hardware grotendeels. Het grote onderscheid zit hem juist in de camera, die je tot nu toe nog niet gebruikt hebt en waar je, zo lijkt het, geen prioriteit aangeeft.GiLeX schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:49:
Eerste paar dagen met de 1020:
Acuu is een stukkie beter dan met de 820, maar dat is ook wel logisch, capaciteit van de accu is 2000mAh.
Het is een iets grotere telefoon, en past niet in het riemhoesje wat ik bij de 820 gebruikte
En dus is het nog ff zoeken naar een geschikt hoesje voor aan de riem.....
In de zakken van de broek proppen is niks voor mij iig. een bobbel in de broek is meer dan genoeg.![]()
Camera nog niet echt kunnen proberen maar dat komt nog wel.
Verder in het dagelijkse gebruik weinig tot geen verschil met de 820 eigenlijk.
https://wren.co/join/Devian
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
[ Voor 7% gewijzigd door SpitfireNL op 22-09-2013 12:18 ]
Als je de verschillende ervaringen in de Lumia-topics leest m.b.t. De update naar GDR2/Amber, is mijn conclusie dat er geen vast patroon valt te ontdekken. Met name bij de 520 is opvallend dat in NL de providerversie eerder een update krijgen dan de country variant.SpitfireNL schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:05:
VS, UK, Duitsland zijn key-market landen waar de L1020 iets eerder te koop is dan in NL.
Maar nu vraag ik me af als je een L1020 afkomstig uit duitsland hebt of dat je dan ook toekomstige updates iets eerder ontvangt op je toestel dan de NL versies van de L1020.
Ik weet niet precies wat het update beleid is van Nokia van voorgaande Lumia Modellen en welke landen hier voorrang in krijgen.
Kan iemand mij dat vertellen? Ik wil graag mijn L1020 daar gaan kopen waar ik het snelste updates ontvang. Dan speeld simlock vrij of een provider branded model ook nog een rol misschien?
Met mijn Nokia N8 kreeg ik updates vaak een maand later binnen dan sommige N8 gebruikers die hun N8 in het buitenland hadden gehaald. Alleen is dit al lang geleden dus hier kan ik geen voorbeeld meer uit halen.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik heb mijn Duitse omgeflashed naar de in Nederland in gebruik zijnde unbranded rom. Mijn updates zullen dus op hetzelfde moment komen als alle andere Nederlandse toestellen. De Lumias uit de USA kun je beter links laten liggen. Dit zijn de modellen met Amerikaanse 4G en dat wordt hier niet ondersteund.SpitfireNL schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:05:
VS, UK, Duitsland zijn key-market landen waar de L1020 iets eerder te koop is dan in NL.
Maar nu vraag ik me af als je een L1020 afkomstig uit duitsland hebt of dat je dan ook toekomstige updates iets eerder ontvangt op je toestel dan de NL versies van de L1020.
Met mijn Nokia N8 kreeg ik updates vaak een maand later binnen dan sommige N8 gebruikers die hun N8 in het buitenland hadden gehaald. Alleen is dit al lang geleden dus hier kan ik geen voorbeeld meer uit halen.
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Damn, jij wel! Had ik ook graag gewild... Veel plezier, ook tijdens het testen!Twylight schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:43:
Ik ben benieuwd! Ben vandaag door Tweakers uitgenodigd om bij het persevenement in Amsterdam te zijn op woensdag n.a.v. de prijsvraag van afgelopen week.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ik kom iig met het openbaar vervoer, wat nog lastig is aangezien de locatie niet in de buurt ligt van het station of een bushalte dus ik zal een stukje moeten lopen.PaT schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:32:
Het wordt nog druk daar! Niet allemaal met de auto komen he? Ik wil ook nog een parkeerplekje
Ik ben ook heel benieuwd naar het toestel. De kwaliteit van de foto's die je op het www ziet wisselen nogal.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
[off-topic]Twylight schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:02:
[...]
Ik kom iig met het openbaar vervoer, wat nog lastig is aangezien de locatie niet in de buurt ligt van het station of een bushalte dus ik zal een stukje moeten lopen.
Hopelijk is het droog
Ah, nice. Die kreeg ik niet in mijn 9292 reisplan. moet wel lukken danPaT schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:27:
[...]
[off-topic]
Je kan de pont nemen naar de overkant (gratis) en dan is het nog een klein stukje lopen, zie hier voor tekst en uitleg.
[off-topic]
Ik ben wel benieuwd hoeveel 1020's er zijn. De mensen van Tweakers mogen ze toch meenemen? Zou datzelfde gelden voor de facebook mensen? Dan gaan er aardig wat 1020's mee naar huis die avond. Zeker omdat er 's middags een zelfde event is.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zou wel enorm super gaaf tof zijn, maar ik ben er bang voor...PaT schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:27:
[...]
[off-topic]
Je kan de pont nemen naar de overkant (gratis) en dan is het nog een klein stukje lopen, zie hier voor tekst en uitleg.
[off-topic]
Ik ben wel benieuwd hoeveel 1020's er zijn. De mensen van Tweakers mogen ze toch meenemen? Zou datzelfde gelden voor de facebook mensen? Dan gaan er aardig wat 1020's mee naar huis die avond. Zeker omdat er 's middags een zelfde event is.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Volgens de website is het vanaf de pont maar 5 minuten lopen en vanaf de bushalte een stuk langer. Ik ga met de pontivibes schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:29:
Ben er gelukkig ook bij morgen (facebook-actie) en kom uit Emmen met het openbaar vervoer. Twijfel alleen nog tussen pont of bus vanaf centraal. Volgens mij is het best nog wel een eindje lopen vanaf de pont.
Volgens mij klopt dat niet helemaal, op het tabblad OV staat weer wat anders (20 minuten) en als ik naar de plek van aankomst van de pont kijk is deze veel verder van Undercurrent vandaan dan bijvoorbeeld bushalte Mosplein of Pinksterbloemstraat. Maar kan het mis hebben...Twylight schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:28:
[...]
Volgens de website is het vanaf de pont maar 5 minuten lopen en vanaf de bushalte een stuk langer. Ik ga met de pont
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 25-09-2013 08:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 25-09-2013 10:23 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vond dit filmpje op YoutubeRayNbow schreef op woensdag 25 september 2013 @ 01:36:
Nog niemand in dit topic die de OIS tijdens het filmen heeft getest?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Bijvoorbeeld. In de paar filmpjes die ik tot nu toe gezien heb lijkt het beeld (voornamelijk in de hoeken) redelijk te "trillen"..oisyn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:16:
Ik wil wel een testje doen voor je, wat had je precies in gedachte? Gewoon een rondje lopen met de camera aan ofzo?
Op die snelheid zien de beelden er goed uit, maar als ik bijv. kijk naar het filmpje hieronder...Mother_Goozz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:07:
[...]
Vond dit filmpje op Youtube
Uit de hand opgenomen in een rijdende auto, OIS werkt echt super!
what the... Dit heb ik totaal niet met mijn lumia 920 en heb dit flink getest op feesten ect. Totaal geen last van rare trillingen..RayNbow schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:20:
[...]
Bijvoorbeeld. In de paar filmpjes die ik tot nu toe gezien heb lijkt het beeld (voornamelijk in de hoeken) redelijk te "trillen".
[...]
Op die snelheid zien de beelden er goed uit, maar als ik bijv. kijk naar het filmpje hieronder...
[video]
...dan voelt het beeld van de 1020 best onrustig aan wanneer de persoon over de brug loopt.
Of ligt dit aan mij?
Ik snap wat je bedoelt. Misschien omdat hij op een statief zit dat hij er meer last van heeft dan in de hand (waarbij de huid de schokken ook nog enigszins dempt)? Zit nu op kantoor en kan hier niet ongehinderd filmen zonder een stuk of wat NDA's te brekenRayNbow schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:20:
Op die snelheid zien de beelden er goed uit, maar als ik bijv. kijk naar het filmpje hieronder...
[video]
...dan voelt het beeld van de 1020 best onrustig aan wanneer de persoon over de brug loopt.
Of ligt dit aan mij?
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 25-09-2013 16:16 ]
Kwestie van eerst een paar dingen afplakken met zwarte tape?.oisyn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:15:
Zit nu op kantoor en kan hier niet ongehinderd filmen zonder een stuk of wat NDA's te breken
Lopend [1:00]RayNbow schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:40:
[...]
Kwestie van eerst een paar dingen afplakken met zwarte tape?
Thx voor het delen.
Ik heb hier een Nokia N8 al jaren in gebruik... die heeft ook zo'n metalen camera bobbel met zwarte lak maar er zit op die van mij nog geen enkel krasje. En deze draag ik altijd gewoon los in mijn broekzak of leg ik met zijn bobbel op tafel (dus met de camera bobbel naar beneden).GiLeX schreef op donderdag 26 september 2013 @ 07:58:
Heb wel het idee dat je als je 1020 op de camera bobbel heb liggen of neer legt, dat dat gaat beschadigen op den duur.
Of iig dat de zwarte laag zal slijten. Heb iig het idee dat ik namelijk dat al zie gebeuren met de mijne.
Het is iig om even in de gaten te houden.
We, die 'gelukkige' die die 1020 gewonnen had, Dreamcatcher met z'n 925 en ik met de 920, hebben een test gedaan; overzichtfoto en inzoomen op een vaas een stuk verderop op een tafel. Allen met de Pro app, alles op default.PaT schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:10:
Gisteren op het event dus even met het toestel mogen spelen, maar ik heb toch wel "mixed feelings". Ja, het is een mooi toestel en de camera kan serieus mooie plaatjes maken, maar aan de andere kant vond ik het eigenlijk ook gewoon een dure 920. In donkere foto's zag je regelmatig nog best veel ruis.
Ik weet het nog niet met dit toestel. Ik wacht wel ff 22 oktober af om te kijken waar ze mee gaan komen.
Het hele punt van die 38MP foto is dat je een paar stappen op de 5MP foto kunt inzoomen zonder detail-verlies. Bij elke andere smartphone-camera krijg je detail-verlies (blur, pixelatie) door digitaal in te zoomen. Hier wordt geput uit de extra detail die in de 38MP foto is opgeslagen om een nieuwe crop versie te maken met hetzelfde detailniveau van de eerdere 5MP foto.FMS schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:46:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er zoveel waarde wordt gehecht aan de 38mp foto. Bij dit toestel gaat toch juist om de 5mp foto, die door de Pureview technologie tot een mooi resultaat leidt?
Precies de gedachte(n) die ik gisteren ook had. Een paar fotos geschoten om vooral ook te zien hoe de xenon flits het deed, maar die viel toch tegen wanneer ik het vergelijk met wat een N8 doet/deed. Het heeft veel minder het freeze effect op de 1020.PaT schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:10:
Gisteren op het event dus even met het toestel mogen spelen, maar ik heb toch wel "mixed feelings". Ja, het is een mooi toestel en de camera kan serieus mooie plaatjes maken, maar aan de andere kant vond ik het eigenlijk ook gewoon een dure 920. In donkere foto's zag je regelmatig nog best veel ruis.
Ik weet het nog niet met dit toestel. Ik wacht wel ff 22 oktober af om te kijken waar ze mee gaan komen.
Dat snap ik. Maar wanneer je eenmaal volledig inzoomt op een deel van de 38MP foto, dan kan de supersampling technologie niet meer toegepast worden. Correct? De 5MP pureview foto zal dus mooier moeten zijn, inzoomen daargelaten.Haay schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:18:
[...]
Het hele punt van die 38MP foto is dat je een paar stappen op de 5MP foto kunt inzoomen zonder detail-verlies. Bij elke andere smartphone-camera krijg je detail-verlies (blur, pixelatie) door digitaal in te zoomen. Hier wordt geput uit de extra detail die in de 38MP foto is opgeslagen om een nieuwe crop versie te maken met hetzelfde detailniveau van de eerdere 5MP foto.
Ja dat was ik ;-)hjs schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:36:
Dat je niet op de 1020 bij de hoge resolutie foto kan komen en hem er alleen via usb kan benaderen is wel een beetje een rare beperking. Was iemand aardig vel over aan het praten gisteravond
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Kan de originele grootte wel naar skydrive worden geupload?fewips schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:43:
[...]
Ja dat was ik ;-)
Bizar dat als ik een schitterende High Res foto maak, en een belachelijke databundel heb exact voor dit soort zaken, en misschien wel een goeie WiFi verbinding, dat ik word gedwongen met een laptop te syncen om iemand het volle shot te kunnen sturen. Dat voelt totaal kunstmatig. Natuurlijk vind ik voor algemeen gebruik de 5MP versie prima, maar als ik de volledige versie wil delen, moet dat zonder computer kunnen.
Stel ik wil iemand het origineel laten bewerken, waarom moet ik daarvoor een computer bezoeken, niet uit te leggen in 2013 met een super-smartphone.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Nee, ook nietGGdiArgos schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:54:
[...]
Kan de originele grootte wel naar skydrive worden geupload?
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Dat is dus precies waar ik me zo over kan opwinden. Het zou via een truc op z'n minst mogelijk moeten zijn het bestand te benaderen.. Of idd te SkyDriven, op dit moment kan dit dus helemaal niet! Alsnog kan ik niet wachten de camera te gaan testen!Anoniem: 111759 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:58:
[...]
Zou helemaal jaar nul zijn. Kan me niet voorstellen
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Als het goed is komen hier binnenkort uitgebreide reviews te staan van een aantal gebruikers.grannymark schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:10:
Toevallig zit ik zelf te kijken of ik ga verlengen met een Lumnia 1020, maar toch twijfel ik nog. Ben al een iPhone gebruiken sinds de 3g met T-Mobile in Nederland kwam, maar blijf de prijzen (inc bijbetaling) belachelijk vinden. Is er iemand hier die bezig is met een uitgebreide review?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Mooi om te zien dat je er tevreden over bent. Heb je bericht gequote en kan je wel tips geven hoe je mindere bevinden kan oplossenliffey schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:24:
Ik heb deze telefoon nu 3 dagen in huis, gebruikte hiervoor de 808 rn daarvoor de n8, dus weet niet beter dan symbian. Dat besturingssysteem heeft nadelen ten opzichte van wm8, maar zeker ook voordelen.
Een aantal zaken die ik mis (wellicht sla ik hier geregeld de plank mis, want het is effe wennen, een ieder die me tips kan geven mb deze zaken is van harte welkom):
1- Je kunt geen gebruikersprofielen instellen. (stil zetten kan alleen dmv de volumeknop) muziek luiteren met je telefoon op stil kan dus niet.
2- Je kunt geen mp3 als ringtone instellen, dat vraagt veel bewerking vooraf.
3- live tile van de mail app geeft alleen het nummer van ongelezen mails aan, in symbian zag je de eerste vijf headers.
4- het is mij niet duidelijk welke apps er op de achtergrond draaien (en hoe ik die uit kan zetten).
Verder is het besturingssysteem erg soepel, daar zeer tevreden over.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
De verkenner ziet hem dus wel... maar suite herkent hem niet.brilsmurfffje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:17:
ik stopte hem in de pc en zag in de verkenner de windowsphone en verder heb ik niet gedaan of geïnstalleerd (windows 8 64bit)
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Zijn natuurlijk prachtige foto's, maar ik zie me nog niet met plakband een extra filter op mijn telefoon plakken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq