One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Is ook zo, maar goed, ik bedoelde te zeggen dat alleen een developer baat heeft te weten dat z'n app het niet doet, niet developers moeten er gewoon vanuit gaan dat hun favoriete App X niet werkt en de beta gewoon niet installeren.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:57:
[...]
Dat is ook nog niet eens nodig lijkt me, want iOS 7 is nog niet publiekelijk verkrijgbaar. Ik zou er zelf als developer niet op zitten te wachten dat ik mailtjes krijg dat apps niet werken op een beta iOS, ik kijk er tenslotte zelf vanzelf naar.
Allereerst neig ik ernaar om te zeggen dat de batterij net iets sneller leegloopt dan normaal, maar daarbij denk ik gelijk dat ik nu natuurlijk meer met mijn telefoon zit te spelen dan normaal.
Mijn iPhone 4S wordt tijdens gebruik wel warmer dan voorheen, ik heb het idee dat nu nog vrij zwaar op de grafische processor geleund wordt voor allerlei grafische UI elementen, zoals de dynamische wallpaper, het bewegen van de wallpaper achter de iconen en de rode notification bolletjes boven de iconen. Dat zal ongetwijfeld met beta 2 of 3 stukken beter worden.
Verder vind ik de huidige implementatie van het notification center nog niet optimaal uitgewerkt. Ik krijg nu notifications op het lock scherm en als ik het notification center naar voren haal, staan ze daar in en verdwijnen ze van het lock scherm. In dat opzicht vind ik het notification center beschikbaar hebben op het lock scherm nutteloos. Je ziet ze al, dan open je het notification center en dan zie je ze nog steeds, plus net iets meer info zoals het weer en afspraken.
Wat dat betreft is de Android implementatie met kleine iconen in de statusbalk netter en vind ik deze manier van Apple net een stap te ver doorgedacht. Dit is een overload aan informatie.
Wat ik ook nog mis, is een enkele knop om alle notifications mee weg te krijgen (ja, zoals Android wederom).
Ook onlogisch is de nieuwe manier waarop het lock scherm ontgrendeld wordt, tenminste... hoe het getoond wordt. Voorheen was het superduidelijk: een blokje dat naar rechts geschoven moest worden om te unlocken. Nu staat er totaal geen uitleg of hint hoe het lockscherm ontgrendeld moet worden. Sterker nog: het wordt zelfs verwarrender door het pijltje onderaan, die lijkt aan te geven dat je naar boven moet vegen (Windows Phone stijl). Voor mij als jarenlange iPhone gebruiker is het al raar om dit zo geimplementeerd te zien, laat staan voor overstappers van andere besturingssystemen.
Ben nu al benieuwd naar bèta 2...
(hoewel het switchen van appstore account van m'n standaard NL-account naar een US-account een crash&reboot heeft veroorzaakt)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
iOS 7 bevalt me wel. Een van de meest irritante dingen vind ik de animatie. Opstarten en afsluiten van apps gaat gewoon te traag, hetzelfde geldt voor aan/uit knop. Dat moeten ze versnellen. Ten tweede wordt hij warmer dan met iOS 6.
Trouwens mijn klok app loopt verkeerd, hij loopt twee uur achter, terwijl de systeem tijd gewoon goed is. Andere mensen hier ook last van?
Komen er een stuk of 5-6 accounts voorbij die me niks zeggen.... Dus vrolijk doorskippen.
Had 'm wel gejailbreakt en wat apps erop staan voorheen, maar dit was een DFU restore vanaf iOS 7 Beta, waar niks illegaals opstond, dus waar ie dan die vage zooi vandaan haalt is me een raadel...
edit: misschien DRM uit mp3's ofzo? Geen idee....
Ook meteen ff schrikken bij de restore: inlogschermpje kwam voorbij dat je je iPhone moet activeren met je Apple ID voordat je er ook maar iets mee kunt, dus die diefstalbeveiliging werkt inderdaad prima
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 13-06-2013 14:23 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Dat is volgens mij al een aantal keer genoemd in dit topic...iSpaceman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:10:
Trouwens mijn klok app loopt verkeerd, hij loopt twee uur achter, terwijl de systeem tijd gewoon goed is. Andere mensen hier ook last van?
Dat kreeg ik niet te zien ;Dmatthijst schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:12:
Ook meteen ff schrikken bij de restore: inlogschermpje kwam voorbij dat je je iPhone moet activeren met je Apple ID voordat je er ook maar iets mee kunt, dus die diefstalbeveiliging werkt inderdaad prima
Van 6 naar 7 kreeg ik m ook niet.
Zover ik weet niet, tweets kunnen ook niet meer gemaakt worden van notificatie center.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:43:
Is er een mogelijkheid om facebook posts te maken vanaf notificatie center?
Ah, gaat zo snel al die berichten hierVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:15:
[...]
Dat is volgens mij al een aantal keer genoemd in dit topic...
Moet wel zeggen dat de nieuwe mail app een snelle verbetering is
Eens, gebruik Sparrow niet eens meer, de mailapp voldoet nu prima aan al mijn wensen. Swipenavigatie, alles selecteren met een enkele knop en een strakke interfaceiSpaceman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:46:
[...]
Ah, gaat zo snel al die berichten hier![]()
Moet wel zeggen dat de nieuwe mail app een snelle verbetering is
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Voor de geintresseerden, iOS7 op mijn iPhone 4, sorry voor de kwaltieit maar mijn oom wou zijn iPhone 4 terug en de LG van mijn zusje kan alleen 480p filmen.
Het draait erop... maar das ook eigenlijk het enige...
Zou gewoon de final afwachten en mocht die OK zijn die erop zetten, anders gewoon bij iOS 6 blijven...
[ Voor 52% gewijzigd door Tha BasZ op 13-06-2013 15:26 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Vond je de eerste beta van iOS7 dan zo slecht??
Slecht niet. Wel nog heel ruw als ik het nu vergelijk met de laatste ios6 final.Tha BasZ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:40:
@ Deem -> en waarom vindt je het een verademing?
Vond je de eerste beta van iOS7 dan zo slecht??
Vind de nieuwe functies prima, ik kon ook leven met het 'melkglas'. De iconen vond ik wel lelijk. De baterij gaat stuk minder lang mee. Het lettertype vind ik niet echt een verbetering. Oude app's hebben nog de oude controlls. De maandoverzicht in agenda werkt niet. Berichten van imessenger werden achter het toetsenbord geplaatst. De statusbalk gelitched af en toe. De camera-app crashed vaak en is nog niet af. etc. Prima ook, het is een beta. Maar het is me te veel voor nu, om bij 7 te blijven en te wachten tot de volgende update.
Scheelt dat een beta ook totaal niet bedoeld is voor dagelijks gebruik.Deem schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:49:
[...]
Slecht niet. Wel nog heel ruw als ik het nu vergelijk met de laatste ios6 final.
Vind de nieuwe functies prima, ik kon ook leven met het 'melkglas'. De iconen vond ik wel lelijk. De baterij gaat stuk minder lang mee. Het lettertype vind ik niet echt een verbetering. Oude app's hebben nog de oude controlls. De maandoverzicht in agenda werkt niet. Berichten van imessenger werden achter het toetsenbord geplaatst. De statusbalk gelitched af en toe. De camera-app crashed vaak en is nog niet af. etc. Prima ook, het is een beta. Maar het is me te veel voor nu, om bij 7 te blijven en te wachten tot de volgende update.
Dat zegt hij toch ook. (mensen lezen tegenwoordig niet en bleren maar wat)Scrtz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:51:
[...]
Scheelt dat een beta ook totaal niet bedoeld is voor dagelijks gebruik.
Oké af en toe een bug, maarjah dat hadden we bij 6.1.4 ook wel eens...
Klopt, het is een test-versie voor developers zoals iedereen hier developer is.Scrtz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:51:
[...]
Scheelt dat een beta ook totaal niet bedoeld is voor dagelijks gebruik.
Heb in het verleden wel vaker de iOS Beta's gebruikt maar die waren lang niet zo ruw als deze.
Dit is de eerste beta waar de gehele UI en UX zijn aangepastDeem schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:00:
[...]
Klopt, het is een test-versie voor developers zoals iedereen hier developer is.Maaruh, dat zeg ik; het is en blijft een Beta.
Heb in het verleden wel vaker de iOS Beta's gebruikt maar die waren lang niet zo ruw als deze.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik kon de backups die gemaakt waren met iOS7 naar iCould kon ik dus NIET kiezen als restore optie in iOS6.
Ik zit nu op 73% batterij bij normaal gebruik.
+- 20 minuten gebeld, twitter en facebook een keer of 10 gechecked en een half uurtje Whatsapp gebruikt. Een mailtje of 5 gelezen en verwerkt.
Mail staat op push (bedrijfs mail) en 4 imap accounts om de 30 minuten, het zelfde geld voor 3 calenders.
Al met al helemaal niet gek voor een beta
[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 13-06-2013 16:31 ]
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Officieel "kan" je niet eens terug naar oude versies… Dus klinkt niet heel gek.Deem schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
Trouwens, mij viel op bij het terugzetten van iOS6.1.4, dat je alleen back-ups kon terugzetten die gemaakt zijn met dezelfde versie, of lager.
Ik kon de backups die gemaakt waren met iOS7 naar iCould kon ik dus NIET kiezen als restore optie in iOS6.
Heb het ook even uitgeprobeerd, maar ik had meer gehoopt op een service vergelijkbaar met Spotify. Dus dat je een playlist van nummers kan samenstellen. Nu is het meer Spotify Radio. Je kiest een genre uit en krijgt nummers daarvan voorgeschoteld waarbij je kan skippen.kmf schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
Ik hoop dat iTunes Radio snel uitkomt naar NL. Werkt best wel lekker!
(hoewel het switchen van appstore account van m'n standaard NL-account naar een US-account een crash&reboot heeft veroorzaakt)
Dat is (voor zover ik weet) altijd zo geweest. iOS6 backups konden bijvoorbeeld ook niet teruggezet worden naar iOS5. Vaak passen ze zaken als sqlite structuren voor bijvoorbeeld de de Messages App aan in nieuwe firmware releases, waardoor de backup daarvan dus niet meer compatible is met een eerdere firmware.Deem schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
Trouwens, mij viel op bij het terugzetten van iOS6.1.4, dat je alleen back-ups kon terugzetten die gemaakt zijn met dezelfde versie, of lager.
Mogelijk is dat de gratis dienst, en komt er ook een betaalmodel a la Spotify naast. Pure speculatie dit trouwens, maar ik hoop van wel.ZpAz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:35:
[...]
Heb het ook even uitgeprobeerd, maar ik had meer gehoopt op een service vergelijkbaar met Spotify. Dus dat je een playlist van nummers kan samenstellen. Nu is het meer Spotify Radio. Je kiest een genre uit en krijgt nummers daarvan voorgeschoteld waarbij je kan skippen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
M'n developer aanvraag komt niet door de keuring van Apple heen: "We are unable to continue your enrollment in the iOS Developer Program (Enrollment ID: xx) because the documentation you provided was not notarized or solicitor certified"
Wat willen ze anders dan mijn paspoort? Een stempel? Wat voor, en waar haal ik die.
x
Dit is het artikel (of een gelijkwaardig artikel):MetaFrame schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:06:
Ik las in een artikel dat het lock-screen een beetje google one functionaliteiten zou gaan krijgen. Bijv. voorspellen dat wanneer je naar je werk moet dat hij een half uur van te voren een reminder geeft. Of in het geval van drukte op de weg dan eerder. Weet iemand of dit al functioneerd in deze release.
http://www.macrumors.com/...uently-visited-locations/
39
Had ik ook gemerkt, ik heb half-uur geleden toch maar iOS 6.1.3 terug gezet op mijn iPhone 4 en ineens voelt hij razendsnel aan, het is een beta en ik ben er klaar mee tot de final uitkomt want het is gewoon niet klaar zoals we weten, en de laggyness van de animaties is gewoon irritant op de iPhone 4, ik wacht gewoon en klaar.Deem schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
Maar omdat ik gisteren iOS 7 erop had gezet viel het mee, dus eigenlijk had ik geen back-up van welgeteld 1 foto dus voor de rest had ik de volledige restore van gister voor de iOS 7 installatie, wat ik ook had gemerkt is dat je in de notificatie centrum in iOS7 wel de "x" hebt om notificaties te verwijderen, het probleem is dat je het alleen een beetje ziet met een lichte wallpaper, maar zoals ik al gisteren zei, een lichte wallpaper is leuk maar als je een album hoes hebt met lichte kleuren je dan gedonder krijgt met de interface van muziek app in de notificatie centrum (wit zonder contuur op lichte kleuren gaat gewoon niet samen).
Ik ben wel blij met iOS 6.1.3 op mijn iPhone 4, hopelijk ben ik dat over paar maanden ook met iOS7, in ieder geval sla ik dan de blobs op zodat ik altijd terug kan indien nodig.
http://www.iphoneclub.nl/...informatie-en-reistijden/MetaFrame schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:06:
Ik las in een artikel dat het lock-screen een beetje google one functionaliteiten zou gaan krijgen. Bijv. voorspellen dat wanneer je naar je werk moet dat hij een half uur van te voren een reminder geeft. Of in het geval van drukte op de weg dan eerder. Weet iemand of dit al functioneerd in deze release.
Ja

Ik heb die situatie vanochten gesimuleerd door de tijd te wijzigen en inderdaad, ik kreeg zo'n melding met een tip om naar bed te gaan echt vet
[ Voor 20% gewijzigd door Mizgala28 op 13-06-2013 17:15 ]
Heb zojuist mn work adres ingevuld maar zie dat die een beetje scheef loopt met Maps. Lijkt niet echt te werken vooralsnog. We zullen zien, of geeft hij alleen maar een melding als je vertraging oploopt.
Bij mij deed ie het eerst ook niet, echter nadat ik het geconnect met wifi en itunes echter wel. Weet niet welke van de twee de truc deed, maar je kunt het proberen:)oohh schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:07:
Bij mij werkt de Muziek app niet, er staat dat er geen content beschikbaar is. iTunes Match werkt daardoor ook niet. Andere mensen met hetzelfde probleem?
Is ook zo maar hier is het grapigge, gisteren toen ik iOS7 op mijn iPhone 4 had gezet had ik 100% batterij, ik had muziek aan en wifi en viel in slaap met muziek aan (koptelefoon, volume hoog).Dennischo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:51:
Heb het idee dat ik langer met de batterij mee ga dan bij IOS6
Ik werd ongeveer 6 uurtjes later wakker en ik had nog 96% over van de accu, en ik hoor het ook van paar andere mensen dat op een iPhone 4 de batterij veel langer meegaat in standby of als het scherm uit is, onder iOS7 dan 6, maar bij gebruik gaat het juist alweer sneller leeg dan bij iOS6.
Erg grappig overigens.
6 uur lang muziek luisteren en maar 4% batterij verliezen? Wat voor koelkast aan batterijen heb jij daar aan hangen?Mizgala28 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:28:
[...]
Is ook zo maar hier is het grapigge, gisteren toen ik iOS7 op mijn iPhone 4 had gezet had ik 100% batterij, ik had muziek aan en wifi en viel in slaap met muziek aan (koptelefoon, volume hoog).
Ik werd ongeveer 6 uurtjes later wakker en ik had nog 96% over van de accu, en ik hoor het ook van paar andere mensen dat op een iPhone 4 de batterij veel langer meegaat in standby of als het scherm uit is, onder iOS7 dan 6, maar bij gebruik gaat het juist alweer sneller leeg dan bij iOS6.
Erg grappig overigens.
Klopt, en ergens in de instellingen staat ook de oude App Store icoonVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:36:
Bij privacy staat nog het oude contacten icoon
Zeg maar dit scherm in iOS 6, als je op "Definieer" klikt:

leoaq.fm // Jeune Loop

sjaakaq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:56:
Kan iemand een screenshot posten van het woordenboek in iOS 7?

Nederlands staat er nog niet in geloof ik. Dit krijg ik bij het woord 'school':sjaakaq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:56:
Kan iemand een screenshot posten van het woordenboek in iOS 7?
Zeg maar dit scherm in iOS 6, als je op "Definieer" klikt:
[afbeelding]
[afbeelding]

Detail: het menu was niet meer weg te krijgen. Moest Safari opnieuw opstarten...
leoaq.fm // Jeune Loop
Standaard iPhone 4 batterij en niks meer, maar ik ga dat geen 2de keer uitesten want ik heb iOS6.1.3 terug gezet, ik werd gestoord van al die lag.Remz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:42:
[...]
6 uur lang muziek luisteren en maar 4% batterij verliezen? Wat voor koelkast aan batterijen heb jij daar aan hangen?
En die is niet flatsjaakaq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:06:
Dank...dat scherm moet nog wat aandacht krijgen (zie o.a. wazig blauw pijltje) :-)
Ik heb een iPhone 5 en met de batterij doe ik een hele dag.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 05:51:
Iemand ervaring met de functie Veelbezochte locaties? Trekt dit je accu snel leeg?
Ik ben zeer tevreden met ios7
Jony Ive Redesigns Things
http://jonyiveredesignsthings.tumblr.com/
Verwijderd
Het houdt ze wel bezig hè. Bij iOS 6 was het niet vernieuwend genoeg, nu hebben ze wel vernieuwd, is het nog niet goed! Maar goed, dat weet je nou eenmaal, voor sommigen is het nooit goed.Deem schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:43:
Hij zal vast al eens voorbij zijn gekomen. Als dat zo is, alvast mijn excuses.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar de Mail en Foto's app, dan wil ik nooit meer terug naar iOS 6. Ook de agenda vind ik duidelijker dan hoe het was. Probeer in iOS 6 maar eens een paar maanden verder te gaan, moet je op zo'n klein knopje drukken. In iOS 7 kan je gewoon door scrollen.
En als je doorscrollt naar het jaar 0, is het weer jaar 1 en loopt het daarna weer op...
En verder heb ik al een paar WWDC-sessions gekeken, echt geniale wijzigingen.

Al met al ben ik niet ontevreden tot dusver met iOS 7. Al mogen er wel wat icoontjes nog aangepakt worden, vooral die van Safari vind ik helemaal niks.
Verwijderd
Haha, sommige zijn erg grappig.Deem schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:43:
Hij zal vast al eens voorbij zijn gekomen. Als dat zo is, alvast mijn excuses.
iOS7 bevalt me tot nu prima. Pas 1 kleine crash in 2 dagen. Loopt lekker soepel. Sommige apps werken nog niet, maar die gebruik ik niet zo veel. Heb ook nog een iPad met iOS6 dus maakt het me niet veel uit. Vind de Fotos app geweldig, die indeling. De snelheid.... Het lijkt soms wel sneller dan iOS6. Facebook voelt sneller en de App Store laad in 1 keer. Bij iOS6 moest ik die vaak heropenen omdat de apps niet wilde laden. Kreeg alleen wit scherm. Alleen de animaties zorgen ervoor dat je soms een icoon aanklikt en dat hij niet pakt. Je moet de animatie afwachten, scheelt een paar milisecondes.
Ik draai op iPhone 5.
Eigenlijk is geen een van de icons van de standaard apps echt perfect, behalve misschien de Calendar App. Ik vind vooral de Settings icon afgrijselijk. Maar de Contacts, Camera, Kiosk, Calculator, Reminders, Game Center, Passbook etc. etc. zijn allemaal ook "off". Er is geen consistentie en ze lijken onaf.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:00:
[...]
Al met al ben ik niet ontevreden tot dusver met iOS 7. Al mogen er wel wat icoontjes nog aangepakt worden, vooral die van Safari vind ik helemaal niks.
Verwijderd
Scheelt dat iOS ook nog "onaf" is. Ik gok dat ze nog wel wat aanpassingen doen in de icons.virofi schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:04:
[...]
Eigenlijk is geen een van de icons van de standaard apps echt perfect, behalve misschien de Calendar App. Ik vind vooral de Settings icon afgrijselijk. Maar de Contacts, Camera, Kiosk, Calculator, Reminders, Game Center, Passbook etc. etc. zijn allemaal ook "off". Er is geen consistentie en ze lijken onaf.
Ik vind naast Safari ook Game Center lelijk, al verwacht ik dat ze daar niet veel aan gaan doen, want de app zit ook zo in elkaar. Verder snap ik de icon van "Foto's" niet echt. Voor de rest vind ik het wel prima eigenlijk.
Ik vind iOS 7 geweldig, behalve de iconen. Aangezien er enorm veel kritiek is op de iconen zullen deze misschien nog gewijzigd worden. Ik hoop het in ieder geval.virofi schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:04:
[...]
Eigenlijk is geen een van de icons van de standaard apps echt perfect, behalve misschien de Calendar App. Ik vind vooral de Settings icon afgrijselijk. Maar de Contacts, Camera, Kiosk, Calculator, Reminders, Game Center, Passbook etc. etc. zijn allemaal ook "off". Er is geen consistentie en ze lijken onaf.
Vermoed ik ook hoor. Als het artikel van The Next Web klopt, en Ive inderdaad Marketing teams icons heeft laten designen, vermoed ik dat ze deze "frisse" input gebruikt hebben voor een totaal nieuw perspectief op het design. Het lijkt me nu zaak om deze input terug te brengen tot 1 geheel.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:08:
[...]
Scheelt dat iOS ook nog "onaf" is. Ik gok dat ze nog wel wat aanpassingen doen in de icons.
De beta was leuk om te proberen maar nog niet klaar voor dagelijks gebruik, hij was vooral te traag.
Apple krijgt natuurlijk te zien wie er allemaal downgrade omdat je telefoon dan eerst een check doet of je de juiste image hebt, ik verwacht dus in de toekomst wel dat ze het beter gaan beveiligen.
Iconen hebben inderdaad nog wat aandacht nodig maar over het algemeen heeft het wel potentie.
Verwijderd
Welk toestel gebruik je? Op de iPhone 4 van m'n vriendin is het best traag, maar op mijn iPhone 5 werkt het prima. Wel regelmatig crashes, maar dat heeft weinig met de snelheid te maken.Neefdave schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:32:
Hier heb ik regelmatig last van crashes, lockscreen wat soms niet verschijnt. Toestel word soms erg warm aan de achterkant. Agenda en safari die crashed en her en der wat lag.
Iconen hebben inderdaad nog wat aandacht nodig maar over het algemeen heeft het wel potentie.
Bierkameel schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:14:
Ook ik ben weer gedowngrade naar 6.1.3 op mijn 4S.
De beta was leuk om te proberen maar nog niet klaar voor dagelijks gebruik, hij was vooral te traag.
Apple krijgt natuurlijk te zien wie er allemaal downgrade omdat je telefoon dan eerst een check doet of je de juiste image hebt, ik verwacht dus in de toekomst wel dat ze het beter gaan beveiligen.
D-TECH schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:39:
Wat is eigenlijk de reden dat ze geen iPad beta hebben? Of kijk ik er volledig overheen?
Deze is nog nie klaar.D-TECH schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:39:
Wat is eigenlijk de reden dat ze geen iPad beta hebben? Of kijk ik er volledig overheen?
iOS 7 is trouwens echt gerushed. De beta 1 build is pas op 6 juni gecompileerd. In het verleden kregen we meestal een build die al enkele weken oud was.
Het werkt ook prima op de iphone 5, maar op de iphone 4 zorgen de trage animaties dat het systeem gewoon niet fijn en traag aanvoelt, dat moeten ze oplossen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:35:
[...]
Welk toestel gebruik je? Op de iPhone 4 van m'n vriendin is het best traag, maar op mijn iPhone 5 werkt het prima. Wel regelmatig crashes, maar dat heeft weinig met de snelheid te maken.
Hierdoor ben ik ook terug naar iOS 6.1.3, maar als ze het aanpakken dan update ik hem wel als de final uit is.
Overigens de beta 2 zal in ieder gval de memorecorder weer terug krijgen hoorde ik.
Verwijderd
De compileerdatum van een beta zegt naar mijn mening niet veel over de interne planning/procedures.kdhoe schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:43:
[...]
Deze is nog nie klaar.
iOS 7 is trouwens echt gerushed. De beta 1 build is pas op 6 juni gecompileerd. In het verleden kregen we meestal een build die al enkele weken oud was.
Hierdoor was mijn wekker niet gegaan en had ik bijna een afspraak gemist.. Aj..
Verwijderd
Dat verdien je gewoon als je een beta gebruikt op je normale toestel!Depress schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:09:
Al enkele dagen nu iOS7 gebruiker, niets bijzonders, wat kleine crashes.. Vanmorgen/Vannacht heeft hij zich helemaal opgehangen in een process wat mijn telefoon erg warm maakte, moest hem flink resetten alvorens ik hem weer kon gebruiken..
Hierdoor was mijn wekker niet gegaan en had ik bijna een afspraak gemist.. Aj..

Anyway, ik gebruik altijd de beta's op mijn prod toestel. So what. Live with crashes, /care.
Wat mij opvalt:
- Animaties te langzaam, dat zorgt er voor dat het toestel langzamer aanvoelt dan het daadwerkelijk is.
- Parallax, maak het aub uitschakelbaar.
- Hoop dat het nog wat consistenter wordt allemaal, af en toe toch een beetje bij elkaar geraapt
Verder best een stabiele beta, zeker voor de eerste.
Apps die bij mij niet werken (nee, geen gezeur, maar om rants alvast te voorkomen. Gewoon opmerkingen voor mensen die in prod draaien):
- IMBD crashed, onbruikbaar
- Digitally Imported app, geen connectie met servers, onbruikbaar
- Boxcar, geen connectie met servers, onbruikbaar
- Lastpass, occasional crash, na restart gewoon bruikbaar
Verder loopt het tot nu toe allemaal best lekker. Begin er al aan te wennen
Helaas heb ik moeten downgraden omdat ik MDM niet aan de gang kreeg. Ik probeer het met beta 2 nogmaals.
Flipboard en Drafts werkt ook prima op iOS7
[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 14-06-2013 11:23 ]
...less is more
Ik ben inmiddels wel weer terug naar iOS 6 aangezien nog niet alles helemaal lekker werkt, vrij logisch natuurljk. Zo loopt whatsapp vast wanneer je van een nummer een contact wil maken en heb ik 1 keer gehad dat ik mijn iPhone niet meer kon unlocken, ik kon op geen enkele manier op het unlockscreen terecht komen, dus telefoon uitschakelen en opnieuw aanzetten was de enige oplossing. Daarnaast vind ik het als geheel nog wat sloom aanvoelen, de animaties moeten nog flink getweaked worden want dat voelt gewoon langzaam aan. Toen ik iOS 6 terug had gezet voelde het alsof mijn iPhone 5 2x zo snel was geworden.
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verminder bewegingUltraSub schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:20:s.
Werdt beetje gek van mijn bewegende lockscreen achtergrond.
kdhoe schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:07:
[...]
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verminder beweging
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Precies, beta werkt goed genoeg voor dagelijks gebruik in mijn opinie.UltraSub schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:20:
Er is geen betere manier voor Apple om snel info te vergaren dan de beta's die op prod toestellen draaien en crashes rapporteren. Geloof maar dat daar meer crashes aan het licht komen dan vanaf de toestellen die een developer alleen draait om zijn eigen app te testen
Anyway, ik gebruik altijd de beta's op mijn prod toestel. So what. Live with crashes, /care.
Wat mij opvalt:
- Animaties te langzaam, dat zorgt er voor dat het toestel langzamer aanvoelt dan het daadwerkelijk is.
- Hoop dat het nog wat consistenter wordt allemaal, af en toe toch een beetje bij elkaar geraapt
Verder best een stabiele beta, zeker voor de eerste.
Apps die bij mij niet werken (nee, geen gezeur, maar om rants alvast te voorkomen. Gewoon opmerkingen voor mensen die in prod draaien):
- IMBD crashed, onbruikbaar
- Digitally Imported app, geen connectie met servers, onbruikbaar
- Boxcar, geen connectie met servers, onbruikbaar
- Lastpass, occasional crash, na restart gewoon bruikbaar
Verder loopt het tot nu toe allemaal best lekker. Begin er al aan te wennen
Net getest maar IMDB werkt dan wel weer bij mij. Het schijnt echt van persoon tot persoon af te hangen wat wel en niet werkt dus er blijken nog wat dingetjes fout te kunnen gaan bij het overgaan naar iOS7.
Bij mij werkt SNS bankieren niet maar grote kans dat dit bij anderen dus wel werkt.
Oe! Thankskdhoe schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:07:
[...]
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verminder beweging
Nog meer mensen waarbij apps niet werken en bij een herinstallatie van de app deze wel weer functioneren?
Misschien ook maar eens herinstalleren.
9Gag doet sinds de laatste update ook crashen op iOS6 bij mij, dus misschien dat dat niet aan iOS7 ligt...Psycho_Mantis schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:53:
Het enige wat ik jammer vind aan iOs 7 is dat 9GAG niet meer werkt
Misschien ook maar eens herinstalleren.
Hij werkt wel, alleen de afbeeldingen laden niet.Mikey NL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:55:
[...]
9Gag doet sinds de laatste update ook crashen op iOS6 bij mij, dus misschien dat dat niet aan iOS7 ligt...
Idd, heb ik ookPsycho_Mantis schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:00:
[...]
Hij werkt wel, alleen de afbeeldingen laden niet.
"Jony Ive reveals the inspiration behind iOS7."

[ Voor 13% gewijzigd door Pyrone89 op 14-06-2013 20:12 ]

En hier de link naar het hele verhaal: http://www.iphoneclub.nl/...-ios-7-iconen-op-website/
Het foto icoontje lijkt precies hetzelfde, toch?colorsone schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 01:06:
Mensen die dit al gezien hebben? Zouden de nieuwe icoontjes worden (door Apple zelf ontworpen)
[afbeelding]
En hier de link naar het hele verhaal: http://www.iphoneclub.nl/...-ios-7-iconen-op-website/
Whole lot of stars ***
Wereld van verschilcolorsone schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 01:06:
Mensen die dit al gezien hebben? Zouden de nieuwe icoontjes worden (door Apple zelf ontworpen)
[afbeelding]
Volgens Apple dan.
@DaanBB: heb je restore al eens geprobeerd? ander kunt je sowieso in DFU modus proberen te restoren, werkt 9 v/d 10 keer wel.
Slechte interpretatie ? http://www.macrumors.com/...y-old-marketing-material/colorsone schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 01:06:
[afbeelding]
Het zijn de oude iconen aan de rechterkant, niet de nieuwe.
Verder nog wel wat rare crashes, maar niet genoeg om weer terug te gaan naar ios6. Volgende beta zal over een week wel komen.
Dus een App waarbij het vooral heel erg veel draait om het tonen van foto's, maar dit nu niet gebeurt wil je toch nog definiëren als een werkende App?Psycho_Mantis schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:00:
[...]
Hij werkt wel, alleen de afbeeldingen laden niet.

Herkenbaar. Heb ook sterk de indruk dat iCloud restore minder data terugzet. Zeg maar, pure gebruikersdata, en de rest alles opnieuw installeren. Hier zelfde methode gedaan.matthijst schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:59:
Had oorspronkelijk een iTunes backup teruggezet. Batterij razendsnel leeg steeds. Toen maar een keer een iCloud backup gemaakt en die teruggezet na een dfu restore. Nu fatsoenlijk batterijgebruik
Verder nog wel wat rare crashes, maar niet genoeg om weer terug te gaan naar ios6. Volgende beta zal over een week wel komen.
Verwijderd