Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Is er al bekend wanneer er een ipad versie van de beta voor ios 7 beschikbaar komt?
Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe ios..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tijdens de aankondiging zei men "in a few weeks" geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

wanneer verloopt deze beta eigenlijk?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
24 juli

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee apps tegelijk afsluiten gaat goed. Maar de combi app store en clash of clans zorgt voor een crash. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPaul
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06-2020
Misschien een gekke vraag.

ik heb vannacht mijn telefoon (iPhone 5) met iOS 7 erop en 27% batterij aan het stroom gehangen en ben gaan slapen. Toen ik zo straks wakker werd (telefoon nog aan de stroom) deed mijn telefoon het niet meer.
home button doet niets power button ook niet.

Iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49
iPaul schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:08:

ik heb vannacht mijn telefoon (iPhone 5) met iOS 7 erop en 27% batterij aan het stroom gehangen en ben gaan slapen. Toen ik zo straks wakker werd (telefoon nog aan de stroom) deed mijn telefoon het niet meer.

Stekker er goed ingedaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb iOS 7 geinstalleerd zonder developer account. Ik vind de eerste indruk positief. Weten jullie of de beta versie zichzelf ook update wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is of moet je de nieuwe release weer op dezelfde manier installeren wanneer je geen developer account hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Teknix1982 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:51:
Ik heb iOS 7 geinstalleerd zonder developer account. Ik vind de eerste indruk positief. Weten jullie of de beta versie zichzelf ook update wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is of moet je de nieuwe release weer op dezelfde manier installeren wanneer je geen developer account hebt?
De update verloopt na een tijde, 24 juli dacht ik gelezen te hebben.
Voor die tijd moet Apple dus een nieuwe beta uitrollen.
Waarschijnlijk gaat dit op dezelfde manier als hoe je de eerste beta erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:58
dutchgio schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:41:
[...]

De update verloopt na een tijde, 24 juli dacht ik gelezen te hebben.
Voor die tijd moet Apple dus een nieuwe beta uitrollen.
Waarschijnlijk gaat dit op dezelfde manier als hoe je de eerste beta erop zet.
Waarom zit OTA updaten dan in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Vinnienerd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:00:
[...]

Waarom zit OTA updaten dan in de beta?
Misschien werkt dat niet bij de workaround? Ik hoop dat OTA wel gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Vraagje kan je na udid registratie ten alle tijde downgraden ook bijv wanneer je straks iOS 7 beta 2/3 draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik herinner me dat je bij de iOS 6 beta ook niet altijd OTA kon updaten en het ging wel eens fout. Als je daar een issue mee hebt, ben je geen developer en snap je het woord "beta" niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gewoon ff registren, klaar ben je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Laatst online: 22:58
Phuncz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:50:
Ik herinner me dat je bij de iOS 6 beta ook niet altijd OTA kon updaten en het ging wel eens fout. Als je daar een issue mee hebt, ben je geen developer en snap je het woord "beta" niet.
Waarom struikel je zo over mijn woorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zie niet hoe ik jou specifiek aanhaal ? Het was algemeen bedoeld, omdat de algemene mening hier nog steeds lijkt te zijn dat dit een final of een preview is, terwijl het letterlijk een beta is. Dat vergeet men nogal eens als het fout loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Phuncz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:56:
Ik zie niet hoe ik jou specifiek aanhaal ? Het was algemeen bedoeld, omdat de algemene mening hier nog steeds lijkt te zijn dat dit een final of een preview is, terwijl het letterlijk een beta is. Dat vergeet men nogal eens als het fout loopt.
Ik begrijp je, ook je verwoording maar het had wel iets minder agressief/direct gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Iemand op macrumors heeft een mockup gemaakt van een 5 inch scherm met ios7. Het lijkt erop dat ios7 gemaakt is om op grotere schermen weergegeven te worden. Alles lijkt eerlijk gezegd veel beter geordend en niet zo opgekropt zoals nu het geval lijkt.

Wat denken jullie. Dit zou toch een aanwijzing kunnen zijn in de richting van een grotere iphone in de toekomst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DKzt9Dd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Moet dat een indicatie moet zijn voor een 5-inch scherm, wat witruimte ? Zal ik dezelfde foto maken voor een 7" scherm die enkel langer is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 03:01:
Iemand op macrumors heeft een mockup gemaakt van een 5 inch scherm met ios7. Het lijkt erop dat ios7 gemaakt is om op grotere schermen weergegeven te worden. Alles lijkt eerlijk gezegd veel beter geordend en niet zo opgekropt zoals nu het geval lijkt.

Wat denken jullie. Dit zou toch een aanwijzing kunnen zijn in de richting van een grotere iphone in de toekomst.

[afbeelding]
Dus iOS 7 is gemaakt om weer te geven op een groter scherm...? Heb je de overgang van de 3,5" en 4" schermen gemist? :+ iOS 6 was ook al klaar om het langer te maken, dus heeft verder niks met iOS 7 te maken. Daarnaast komt er dit jaar waarschijnlijk geen grote update, enkel de 5S. Daar zit echt geen groter scherm in hoor... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Sind het begin dat ik iOS7 op mn iPhone 5 heb staan zie ik in de Photos onderaan dit staan:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/j0cuio.jpg

Naar mijn weten staan al mn foto's vanuit iCloud nu op mijn telefoon, dus geen idee wat die nou zit te downloaden??

Lijkt wel of die in een soort van restore-loopje zit...
Of course een eerste beta dus mag niet heel veel klagen, maar heb ook het idee dat door dit ook mijn accu veels te snel leegraakt...

Iemand dit ook gehad?

Toch maar ff weer alles opnieuw erop??

[ Voor 13% gewijzigd door Tha BasZ op 17-06-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Omnyakom1 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 03:01:

[afbeelding]
Als dat waar is, dan hebben ze iOS7 voor kleine schermen flink verknald maar het is niet zo, het punt is (als je dat nog niet wist) is dat iOS7 nog op een 7.85" en 9.7" scherm moet werken (iPad Mini en iPad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik merk dat m'n iPhone5 met iOS7 op bepaalde tijden gewoon reset/reboot/crash in de nacht terwijl die aan de lader hangt. Als ie wakker wordt, wordt ie niet meer verder opgeladen.
Misschien heb je hetzelfde?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Tha BasZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:55:
Sind het begin dat ik iOS7 op mn iPhone 5 heb staan zie ik in de Photos onderaan dit staan:
[afbeelding]

Naar mijn weten staan al mn foto's vanuit iCloud nu op mijn telefoon, dus geen idee wat die nou zit te downloaden??

Of course een eerste beta dus mag niet heel veel klagen, maar heb ook het idee dat door dit ook mijn accu veels te snel leegraakt...

Iemand dit ook gehad?

Restore doet dit. Check even in settings bij iCloud of er nog een restore in progress staat.
Heb ik gehad bij iOS6. Toch waren alle foto's er. Als dat het geval is, en verder is alles er, gewoon restore cancellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

@ UltraSub -> dank voor de tip, maar of course daar gekeken en zie niet dat iets nog aan het restoren is.
Daar zie ik gewoon laatste backup van vannacht (toen @ lader).

Volgens mij doet iCloud geen backup van je iDevice als die nog aan het restoren is...
Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X0X Chevy X0X
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 23:15
Koetjeboe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:48:
[...]

Van mij is vanochtend uit de oplader gekomen (met iOS 7) en nu nog op 74% batterij, dus best prima dacht ik zo. Keertje gebeld, beetje nieuwe dingen getest dus redelijk normaal gebruik.
voor mij hetzelfde, vanmorgen om 8 uur van de lader, het is nu 12 uur, vanmorgen een keer gebeld, verder email gebruikt, whatsapp, fotos gemaakt, en nu 74%, ik merk weinig verschil of het is voor mij zelfs beter dan ios 6.

verder draait ios 7 bij mij als een zonnetje, alles draait snel, vloeiend, weinig tot geen problemen, met hier en daar een foutje zoals in whatsapp dat de invoer balk soms weg is, maar dit lijkt meer aan de apps te liggen die niet up to date zijn dan aan ios 7, verder geen crashes of wat dan ook gehad, de enige apps die niet werken bij mij van de apps die ik gebruik, zijn skype, WoW Armory. verder werkt alles wat ik gebruik.

in ik merk dat siri nog een beetje eigenwijs is, als ik dingen vraag om te doen, zoals bluetooth uit of aanzetten zoals apple liet zien in de video, dan zegt siri dat hij het gedaan heeft maar bluetooth gaat niet aan of uit. blijft ongewijzigd.

[ Voor 11% gewijzigd door X0X Chevy X0X op 17-06-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Ik had het al gezegd in het windows phone topic, maar wat lijkt de typografie toch op die van WP7/8 dat is het eerste wat mij opviel toen ik upgradede. Ook maar weer terug gegaan aangezien mijn telefoon het er flink lastig mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tha BasZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:56:
@ UltraSub -> dank voor de tip, maar of course daar gekeken en zie niet dat iets nog aan het restoren is.
Daar zie ik gewoon laatste backup van vannacht (toen @ lader).

Volgens mij doet iCloud geen backup van je iDevice als die nog aan het restoren is...
Of wel?
Nope.. Dus je restore is inderdaad klaar. Dan is het iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Rare is dat ik dit alleen maar zie @ Photos-app...

Denk dat er toch iets mis is gegaan met het terugzetten van een iCloud-backup....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 12:38
Tha BasZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:16:
Rare is dat ik dit alleen maar zie @ Photos-app...

Denk dat er toch iets mis is gegaan met het terugzetten van een iCloud-backup....... 8)7
Vergeet niet even een bugreport aan te maken bij Apple; https://bugreport.apple.com. Hoe eerder je het meldt hoe groter de kans dat ze het snel fixen en ze horen natuurlijk graag fouten in de developer seeds zodat ze die eruit kunnen halen/weten waar de meeste gebruikers tegenaan lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Nog wel meer "fouten" in de eerste beta...

Net ook een "hangende" Podcasts-app waar ik niet meer in kom, zelf na softe/harde reset...
Kortom er is nog meer werk aan de winkel, maar ja niet voor niks een eerste beta.

En ja zal of course melding maken @ bugreport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Tha BasZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:57:
En ja zal of course melding maken @ bugreport!
Beetje offtopic wellicht maar; wat is die Bugreporter toch afgrijselijk lelijk he? Dat ze die nou nog nooit eens een wat fijnere interface hebben gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

virofi schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:21:
[...]

Beetje offtopic wellicht maar; wat is die Bugreporter toch afgrijselijk lelijk he? Dat ze die nou nog nooit eens een wat fijnere interface hebben gegeven...
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben zo'n classic apple gui <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 22:29
Psycho_Mantis schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:27:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel wat hebben zo'n classic apple gui <3
Haha, zo kun je het ook zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja inderdaad een beetje TE classic...

Overigens nu gewoon maar een "clean install" aan het doen van iOS7...

Ruimt ook wel weer een beetje op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26
Iemand hier ook onderstaande vervelende bug:

iOS7 muziekapp

Nu staan de nummers van een album met meerdere discs niet meer in de goede volgorde. Eerst alle liedjes met tracknummer 1, dan tracknummer 2, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36
De app van GeoCaching (de volledige) doet het helaas niet op iOS7. Verder draait iOS7 als een zonnetje als ik eerlijk ben, qua batterij op mijn iPhone4S ga ik er voor nu alleen maar op vooruit.

Kortom top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Iemand ook het volgende:

Wanneer ik in de trein zit logt mijn iPhone automatisch in (ik zet WiFi nooit uit) dan start de Podcasts app?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
Ultimation schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:17:
Iemand ook het volgende:

Wanneer ik in de trein zit logt mijn iPhone automatisch in (ik zet WiFi nooit uit) dan start de Podcasts app?
Yep heb ik ook wanneer ik met een hotspot (met authenticatie) probeer te connecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik hoop echt dat Apple iOS qua API's nog wat meer opengooit. Het is een schande dat mooie opensource programma's als XBMC niet mogelijk zijn zonder jailbreak omdat Apple te koppig is om bepaalde prive-api's vrij te geven. Waarom geen HW-decoding voor andere formaten dan Apple's eigen video formaten?

Wat grote programma's als XBMC minimaal nodig hebben:
GPL licentie mogelijkheden zonder dubieuze eisen vanuit Apple
Add-on download support vanuit de app zonder tussenkomst van de Appstore
HW video decoding voor alle videoformaten (min of meer mogelijk met vele omwegen)
DTS + Dolby integratie zonder licentiekosten te betalen aan Apple

En dat is nog maar een klein begin..

Zelfde probleem geldt voor custom browsers die nog steeds geen toegang hebben tot de snelle Nitro-Javascript engine die Safari wel gebruikt. Met een simpele jailbreak tweak van een paar KB zijn alle 3rd party browsers vele malen sneller, en zijn ze dus bruikbaar en een goed alternatief. Zonder die engine is het geen serieus alternatief. Dit heeft niets met veiligheid te maken, maar met monopolistisch gedrag waar Apple per definitie tegen hoort te zijn. Dit is het gedrag van Microsoft uit de jaren 90 waar Apple zijn gehele filosofie op gebaseerd heeft om hier tegenin te gaan.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Laatst online: 04-03 19:33
kdhoe schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:15:
[...]

Yep heb ik ook wanneer ik met een hotspot (met authenticatie) probeer te connecteren.
Hier hetzelfde probleem, vervolgens lukt het niet om met de hotspot te connecten omdat ik het authenticatie scherm vervolgens niet te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

sjaakaq

It might get loud

TranceSetter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:49:
Iemand hier ook onderstaande vervelende bug:

[afbeelding]

Nu staan de nummers van een album met meerdere discs niet meer in de goede volgorde. Eerst alle liedjes met tracknummer 1, dan tracknummer 2, etc.
Ik draai verder geen iOS7 maar je weet zeker dat het discnummer is ingevuld? Dus niet alleen dat het 2 discs zijn, maar ook dat de ene disc 1 van de 2 is en de andere 2 van de 2? In iTunes ziet het er wel goed uit?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
sjaakaq schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:00:
[...]

Ik draai verder geen iOS7 maar je weet zeker dat het discnummer is ingevuld? Dus niet alleen dat het 2 discs zijn, maar ook dat de ene disc 1 van de 2 is en de andere 2 van de 2? In iTunes ziet het er wel goed uit?
Van de muziekapplicatie klopt geen f*ck meer sinds iOS 7. Ben gelijk weer terug naar iOS 6, mede door dit probleem.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
THE_BASE schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:05:
[...]

Van de muziekapplicatie klopt geen f*ck meer sinds iOS 7. Ben gelijk weer terug naar iOS 6, mede door dit probleem.
Bij mij laadt hij maar 2 albumhoesjes in de landscape modus, terwijl bij iOS 6 in coverflow wel alles er in geladen is.

In de normale modus is het wel oke in iOS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
sjaakaq schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:00:
[...]

Dat weet ik zeker ja. Ik heb mijn hele iTunes bibliotheek perfect op orde, en hij laat het dan in zowel iTunes als op mijn iPad etc. gewoon goed zien. Alleen in iOS7 dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

TranceSetter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:57:
[...]

Dat weet ik zeker ja. Ik heb mijn hele iTunes bibliotheek perfect op orde, en hij laat het dan in zowel iTunes als op mijn iPad etc. gewoon goed zien. Alleen in iOS7 dus niet.
Op zn zachts gezegd is de music aplicatie een beetje buggy... hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
Dannydekr schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:29:
Ik hoop echt dat Apple iOS qua API's nog wat meer opengooit. Het is een schande dat mooie opensource programma's als XBMC niet mogelijk zijn zonder jailbreak omdat Apple te koppig is om bepaalde prive-api's vrij te geven. Waarom geen HW-decoding voor andere formaten dan Apple's eigen video formaten?

Wat grote programma's als XBMC minimaal nodig hebben:
GPL licentie mogelijkheden zonder dubieuze eisen vanuit Apple
Add-on download support vanuit de app zonder tussenkomst van de Appstore
HW video decoding voor alle videoformaten (min of meer mogelijk met vele omwegen)
DTS + Dolby integratie zonder licentiekosten te betalen aan Apple
De HW video decoding van apps die in de Appstore te vinden zijn, is de laatste tijd niet slecht. Ze halen zelfs een lagere cpu load dan xbmc. Vraag mij niet hoe ze het doen... Zoek bv eens naar nPlayer. Werkt op dit moment het beste.
ivm DTS (en Dolby). Het zijn de rechthebbenden van resp DTS en Dolby die klacht indienen tegen de appmakers. Niet Apple. Appmakers kunnen van Dolby een licentie kopen. DTS weigert dit voorlopig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Muziekapp is een beetje vaag idd.
En ook het idee dat ie als je muziek luistert net zo hard "leegloopt" als dat je zit te internetten, terwijl het scherm uit staat...
Maar goed, beta heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gewoon de bugs allemaal melden bij https://bugreport.apple.com wat al eerder is aangehaald.

Had de bug gemeld dat Siri bluetooth niet aan en uit kan zetten, kreeg binnen een paar uur al een reactie.
Moest de debug log opsturen na het reproduceren van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Ik wil van 7.0 terug naar 6.1.4, maar vraag mij af of die de backup dan ook meeneemt? Krijg je dan niet een error, dat die naar oudere devices de backup van 7 niet kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:50:
Ik wil van 7.0 terug naar 6.1.4, maar vraag mij af of die de backup dan ook meeneemt? Krijg je dan niet een error, dat die naar oudere devices de backup van 7 niet kan zetten?
Waarschijnlijk krijg je die error wel ja. Je kunt wel terug naar een backup van iOS 6, als je die bewaard hebt (in iTunes bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Heb inderdaad voordat ik naar ios 7.0 ben gegaan een backup gemaakt, dus deze zal nog in itunes moeten staan? Over worden deze overschreven door een andere backup?

Is al aan het restoren! Kijken wat beta 2 gaat geven, als het zover is.

[ Voor 20% gewijzigd door Untouchablezz20 op 18-06-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
In ieder geval een voice memo in beta 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik vond een hele interessante artikel met video met een handige dev tool binnen iOS7 waar je ook de snelheid van animaties kan veranderen, gewoon standaard ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
Weet iemand wanneer de iOS 7 beta beschikbaar is voor de iPad? Want ik kan hem alleen krijgen voor mijn iPhone 5, maar de iPad no way!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:28:
Tijdens de aankondiging zei men "in a few weeks" geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb problemen met Exchange mail en twijfel dus om weer te downgraden.. Iemand anders ook dit probleem? Het gaat om mijn school email en dus wel belangrijk. Hij geeft steeds de fout dat verbinding met de server is mislukt (en nee de server ligt niet plat :p) Ook agenda wordt zo niet gesynct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mizgala28 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:38:
Ik vond een hele interessante artikel met video met een handige dev tool binnen iOS7 waar je ook de snelheid van animaties kan veranderen, gewoon standaard ingebouwd.
Maar waar zit dat scherm dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Klopt het dat panorama's die je maakt met de camera app niet in je Fotostream belanden, maar 'normale' foto's wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Tha BasZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:55:
[afbeelding]

Iemand dit ook gehad?

Overigens is het probleem opgelost door een clean install te doen...

Gelijk ook ff alle "zooi" eraf en een "opgeruimde" iPhone...

Kan overigens niet wachten tot de nieuwe beta... toch best wel veel "hangers" en bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
iOS 7 gespot op een iPad.
Only in russia ;)
http://nutech.nl/mobiel/3...d-opgedoken-in-video.html
Alleen herstart ie bij het openen van de instelingen app dus echt stabiel is het niet.
Tevens is het ook onbekend hoe iOS 7 op zijn iPad heeft gekregen...
In het bericht word genoemd dat de zaklamp, rekenmachine en camera knoppen niet aanwezig zijn in het controlescherm, naar mijn idee hoort dit zo, want op iOS 6 heeft de iPad ook geen zaklamp of rekenmachine app standaard geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Misschien komt ie in de nieuwe iPad? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavorithre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 09:35
ThaBuz schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:46:
[...]

Hier hetzelfde probleem, vervolgens lukt het niet om met de hotspot te connecten omdat ik het authenticatie scherm vervolgens niet te zien krijg.
Ik heb precies hetzelfde. Maar ik sluit de podcast app gelijk af, en ga naar safari. Daar kan ik vervolgens wel via safari zelf verbinding maken met de hotspot. Dit is me tot nu toe gelukt bij alle hotspots waarmee ik verbinding maak: breng bussen en tmobile in de ns intercity. KPN hotspots oid heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Laatst online: 12:25
Scott schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:55:
[...]

Waarschijnlijk krijg je die error wel ja. Je kunt wel terug naar een backup van iOS 6, als je die bewaard hebt (in iTunes bijvoorbeeld).
Ben ik ook heel benieuwd naar....

[ Voor 74% gewijzigd door william89 op 19-06-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 11:11
william89 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:21:
[...]

Ben ik ook heel benieuwd naar....
Nee, je kunt niet de back-up die je gemaakt hebt in iOS7 restoren, die is greyed out en alleen compatible met iOS7.

Ja, je kunt wel je manuele back-up (te maken met iTunes) herstellen nadat je iOS6 hebt hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Wat bluefish zegt dat klopt...

Zelf ook gehad namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:42
bluefish007 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:30:
[...]

Nee, je kunt niet de back-up die je gemaakt hebt in iOS7 restoren, die is greyed out en alleen compatible met iOS7.

Ja, je kunt wel je manuele back-up (te maken met iTunes) herstellen nadat je iOS6 hebt hersteld.
Wat is het verschil tussen beide backups? Maak je de backup in iOS7 vanaf je telefoon naar iCloud dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Als je een back-up hebt gemaakt van iOS 7 met iOS 7 kan je die niet restoren als je iOS 6 terug hebt gezet.
Je kan op je telefoon niet alle backups kiezen die je hebt gemaakt in iCloud, alleen de laatste 2 of 3.
Dus als je al een tijdje iOS 7 hebt draaien en al meerdere keren ge-backupt hebt dan zijn de iOS6-backups niet meer te kiezen...

Hopelijk verwoord ik het duidelijk??

In iTunes kan je dus wel je backup die je hebt gemaakt met je iOS 6-device weer terugzetten als je iOS6 hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Tha BasZ schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:15:
Als je een back-up hebt gemaakt van iOS 7 met iOS 7 kan je die niet restoren als je iOS 6 terug hebt gezet.
Je kan op je telefoon niet alle backups kiezen die je hebt gemaakt in iCloud, alleen de laatste 2 of 3.
Dus als je al een tijdje iOS 7 hebt draaien en al meerdere keren ge-backupt hebt dan zijn de iOS6-backups niet meer te kiezen...

Hopelijk verwoord ik het duidelijk??

In iTunes kan je dus wel je backup die je hebt gemaakt met je iOS 6-device weer terugzetten als je iOS6 hebt draaien.
Correct. Nog even voor de duidelijkheid; Met iTunes kan je dus ook geen backup maken van 7 en restoren naar 6.x

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Nee maar het is dus zeker wel handig om een backup in iTunes te maken van je iOS6 voordat je je gaat wagen aan iOS7.
Just in case!

En dus niet handig om dit via iCloud te laten verlopen want iOS6-backup die overschrijft tie gewoon met een nieuwe backup (van dus iOS7).
Als je ooit terugwilt naar iOS6 moet je dus alles opnieuw als "een nieuwe iPhone" erop zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAbdel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-04 08:07
Bij wie lukt het ook niet meer om een persoonlijke hotspot te configueren (sinds deze morgend)
" Om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren, neemt u contact met Carrier"
:)

iPhone 4 iOS 7

Belgie BASE netwerk

[ Voor 9% gewijzigd door iAbdel op 20-06-2013 14:25 . Reden: type & provider ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

iAbdel schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:10:
Bij wie lukt het ook niet meer om een persoonlijke hotspot te configueren (sinds deze morgend)
" Om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren, neemt u contact met Carrier"
:)
Hier geen problemen @ iPhone 5 @ iOS 7 @ T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tha BasZ schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:32:

Als je ooit terugwilt naar iOS6 moet je dus alles opnieuw als "een nieuwe iPhone" erop zetten...
En dat het niet kan heeft een reden. Een restore neemt altijd meer data mee dan je ziet. En om die reden is het ook niet verkeerd als je eens een keer gewoon alles van scratch inricht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zolang het niet nadelig is voor je telefoon zou ik niet weten waarom. Iedereen roept dat altijd, maar ik werk al vanaf een iPhone 3G met updates op dezelfde back-up (nu iPhone 5) en nog net zo snel als een telefoon die opnieuw geïnstalleerd is. Verder ook nog geen gekke dingen tegen gekomen, dus mijn advies, maak het jezelf makkelijk en blijf bij je backup tenzij het niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Jouw ervaring staat niet gelijk aan ieders ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Phuncz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:12:
Jouw ervaring staat niet gelijk aan ieders ervaring.
Geldt ook andersom hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

TranceSetter schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:19:
Zolang het niet nadelig is voor je telefoon zou ik niet weten waarom. Iedereen roept dat altijd, maar ik werk al vanaf een iPhone 3G met updates op dezelfde back-up (nu iPhone 5) en nog net zo snel als een telefoon die opnieuw geïnstalleerd is. Verder ook nog geen gekke dingen tegen gekomen, dus mijn advies, maak het jezelf makkelijk en blijf bij je backup tenzij het niet anders kan.
Toen ik van de iPhone 3GS naar de iPhone 4S ging had ik dus door het restoren van de backup geen Siri op me iPhone :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pa van mij, van ene op andere dag, accu in 3 uur leeg. Geen app of niks extra geinstalleerd. Gebeurde gewoon. Van alles geprobeerd. Ja ook restores. Wat denk je dat het was? Setup as a new phone, geen restore dus, vlekkeloos. Mensen uit de jailbreak scene weten waar ik het over heb. Je ziet gewoon halve jailbreaks mee terug komen. Bestanden die er ooit zijn neergezet, komen na een restore gewoon weer mee terug. Dus als Apple iets opruimt, en je restored een oude backup, zet je het er gewoon weer bij. Is meteen een van de redenen waarom de eerste beta's meestal geen OTA zijn als er wat grotere wijzigingen zijn.

Maar goed, ieder zijn ding... Ik heb het te vaak gezien. Ook ik restore/upgrade wel eens, maar major releases en hardware upgrades zijn bij mij blanke installs.

Enne.. TranceSetter.. Je weet niet of je telefoon niet veel sneller was geweest als je eens van blank was gestart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
UltraSub schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:46:
Pa van mij, van ene op andere dag, accu in 3 uur leeg. Geen app of niks extra geinstalleerd. Gebeurde gewoon. Van alles geprobeerd. Ja ook restores. Wat denk je dat het was? Setup as a new phone, geen restore dus, vlekkeloos. Mensen uit de jailbreak scene weten waar ik het over heb. Je ziet gewoon halve jailbreaks mee terug komen. Bestanden die er ooit zijn neergezet, komen na een restore gewoon weer mee terug. Dus als Apple iets opruimt, en je restored een oude backup, zet je het er gewoon weer bij. Is meteen een van de redenen waarom de eerste beta's meestal geen OTA zijn als er wat grotere wijzigingen zijn.
Ik heb nooit iets met een jailbreak gedaan. Ik vind het ook best logisch dat er dan wel eens wat 'fout' kan gaan. Apple heeft nooit bedoeld om jailbreaks erop te laten draaien, en nemen dan ook geen verantwoordelijkheid voor enige problemen die optreden door het gebruik ervan. En terecht.
Maar goed, ieder zijn ding... Ik heb het te vaak gezien. Ook ik restore/upgrade wel eens, maar major releases en hardware upgrades zijn bij mij blanke installs.
Ik vind het allemaal prima. Ik zeg ook niet dat je het niet moet doen. Vind het alleen niet nuttig als het geen problemen oplevert.
Enne.. TranceSetter.. Je weet niet of je telefoon niet veel sneller was geweest als je eens van blank was gestart ;)
Nee, dat klopt. Maar je hebt wel een goed vergelijk met een aantal zelfde telefoons in je directe omgeving. Dan heb je toch redelijk snel accuverbruik, snelheid etc. in de gaten. En als het om 1% sneller of langzamer gaat dan boeit het dus totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
TranceSetter schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:52:
[...]

Ik heb nooit iets met een jailbreak gedaan. Ik vind het ook best logisch dat er dan wel eens wat 'fout' kan gaan. Apple heeft nooit bedoeld om jailbreaks erop te laten draaien, en nemen dan ook geen verantwoordelijkheid voor enige problemen die optreden door het gebruik ervan. En terecht.
Wacht ff, voor er iemand het verkeerde idee krijgt. Ik ben goed thuis geweest in de JB scene. Maar ik doe sinds iOS5 niks meer met JB's. Mijn iDevices zijn hartstikke clean :)
Ik haalde het alleen als voorbeeld aan, omdat je als JB'er ziet wat er in de filesystems gebeurt, en wat er dus verandert bij restores/upgrades. Dus niet door de JB zelf, maar wat er door een normale restore mee terug komt aan dingen die gewoon niet meer relevant zijn, data van apps die er niet meer op staan enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
Ik heb een iPhone 4S overgenomen van een mede-tweaker, die er iOS 7 op had getest, maar het aan mij verkocht heeft met iOS 6.1.3.
Nu ik het wil installeren geeft hij alleen de volgende melding, in iTunes en op de iPhone:
"This iPhone is currently linked to an Apple ID (f*****@gmail.com). Sign in with the Apple ID that was used to set up this iPhone."
f***** is de verkoper.
Ik heb al geprobeerd te restoren (automatisch en via een gedownloade IPSW), maar de error blijft. Iemand een idee?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat is dus de nieuwe antidiefstalbeveiliging uit iOS7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@DeadKennedy, neem gewoon contact met hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Dat viel mij ook al op toen ik de mijne terug gezet had naar iOS 6.1.4. Dat ga je niet kunnen omzeilen, dus inderdaad even contact opnemen met de verkoper. Als het goed is, kan ie in iTunes zijn oude iPhone uit zijn account halen.

[ Voor 19% gewijzigd door RnB op 21-06-2013 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
RnB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 06:41:
Dat viel mij ook al op toen ik de mijne terug gezet had naar iOS 6.1.4. Dat ga je niet kunnen omzeilen, dus inderdaad even contact opnemen met de verkoper. Als het goed is, kan ie in iTunes zijn oude iPhone uit zijn account halen.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb contact met hem gehad, hij heeft zijn iPhone uit iTunes verwijderd. Ik heb hem nogmaals in DFU gerecovered met een 6.1.3 IPSW. Hierna vraagt hij nog steeds om het account van de verkoper.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

matthijst schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:15:
Dat is dus de nieuwe antidiefstalbeveiliging uit iOS7 :)
Die werkt dus :+

Ik heb zojuist me iPhone gerestored naar ios 6
Werd een beetje moe van de spontane reboots, het gebeurde soms wel 3 keer in een uur tijd.

Trouwens, wat ziet de oude GUI er veel beter uit. Had het gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 23:32

Fjeze

AllesPerfect!

DeadKennedy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:59:
[...]

Bedankt voor het meedenken. Ik heb contact met hem gehad, hij heeft zijn iPhone uit iTunes verwijderd. Ik heb hem nogmaals in DFU gerecovered met een 6.1.3 IPSW. Hierna vraagt hij nog steeds om het account van de verkoper.
Iemand een idee hoe we dit op kunnen lossen? Ik heb de iPhone uit itunes verwijderd.
Ik begrijp dat de anti diefstal goed werkt, alleen moet je je telefoon toch gewoon kunnen verkopen.

Iemand een idee?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Fjeze schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:40:
[...]

Iemand een idee hoe we dit op kunnen lossen? Ik heb de iPhone uit itunes verwijderd.
Ik begrijp dat de anti diefstal goed werkt, alleen moet je je telefoon toch gewoon kunnen verkopen.

Iemand een idee?
Wachtwoord invoeren en klaar, dan is de beveiliging weg, oftewel: Restore en voer dit wachtwoord eerst in vóór je je device verkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Wel mooi om te zien dat die anti-diefstal-ding dus echt wel gewoon werkt...

Ook echt niet te omzeilen met een trucje of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 23:32

Fjeze

AllesPerfect!

ProfoundValue schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:44:
[...]

Wachtwoord invoeren en klaar, dan is de beveiliging weg, oftewel: Restore en voer dit wachtwoord eerst in vóór je je device verkoopt ;)
Ok als hij mijn wachtwoord ingeeft dan zou het moeten werken? of hoe werkt dit?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Tha BasZ schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:49:
Wel mooi om te zien dat die anti-diefstal-ding dus echt wel gewoon werkt...

Ook echt niet te omzeilen met een trucje of zo??
Ik hoop van niet zeg...

Wellicht dat een jailbreak de uid kan wijzigen. Maar je hebt geen idee wat Apple als uid gebruikt. Ze zullen vast wel inzien dat imei te veranderen is

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Fjeze schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Ok als hij mijn wachtwoord ingeeft dan zou het moeten werken? of hoe werkt dit?
Klopt, dan doet ie het.
Moet ie daarna alleen ff googlen hoe hij de iPhone voortaan aan z'n eigen account koppelt...

Kwestie van hem je wachtwoord geven en 'm daarna ff wijzigen dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 21-06-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

matthijst schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Klopt, dan doet ie het.
Moet ie daarna alleen ff googlen hoe hij de iPhone voortaan aan z'n eigen account koppelt...

Kwestie van hem je wachtwoord geven en 'm daarna ff wijzigen dus :)
Voordat je een restore doet, Find iphone uitschakelen, en dan zal het al moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Wat een uitkomst; contacten blokkeren!

[ Voor 88% gewijzigd door repsaj op 21-06-2013 14:33 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:06

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Krijg toch wel de kriebels om iOS7 te gebruiken sinds ik het topic beetje volg.. alleen weerhoudt het me meer omdat er nog wat buggs inzitten.

What to do.. what to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ben je een developer ? Dan lijkt het me niet dat je kriebels moet krijgen van een beta.
Ben je geen developer ? Draai je dan maar snel om, dit is niet bedoeld als preview maar effectief als developer beta waar dus nog een hele resem bugs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Lekker kort door de bocht. Als non-developer kan het nog steeds leuk zijn om iOS 7 te draaien, je moet alleen rekening houden met wat bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Idd, ben ook geen developer maar vind het gewoon leuk om mee te klooien.
Dat er bugs in zitten weet je met een beta....

Pagina: 1 ... 7 ... 44 Laatste