Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RnB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:13:
Is niet echt iOS 7 gerelateerd, dus hoort ook niet in dit topic.

Daarnaast, als je je er niet fijn bij voelt, waarom bel je de Rabobank niet even op? Die zullen (hopelijk) meer weten en je daarmee gerust kunnen stellen.
Heb je helemaal gelijk in. Er is echter geen speciaal App Store topic dus ik dacht ik plemp hem hier maar neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
lochtejans schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:26:
[...]
Je apps die jij beschrijft heb ik er niet op staan. Mogelijk moet ik de apps maar 1 voor 1 gaan testen. Er zit denk ik niks anders op. Als ik bij algemeen / gebruik kijk, is de gebruik tijd nagenoeg gelijk aan de stand-by tijd.
Dat is waarschijnlijk de enige oplossing. Hoelang speelt het probleem al bij je? Sinds iOS7.0.6 of pas sinds 7.1 of pas sinds kort toen je één of meerdere nieuwe apps hebt geïnstalleerd?
Wat versta je onder nagenoeg gelijk gebruik? In mijn geval was het exact gelijk.

Ik vond wel ActMonitor (betaald: 0,89 cent) en Sys Status - gratis (vol met popups/banners) of betaald (zonder banners a 1,79 euro) fijn om te zien welke apps op dit moment draaien naast alle andere processen al stond in mijn geval daar Scoupy niet tussen dus echt volledig zijn ze ook niet altijd. Je kunt het allicht even proberen.

Afbeeldingslocatie: http://a4.mzstatic.com/eu/r30/Purple6/v4/59/ae/18/59ae1817-ca20-4894-5e69-8d31cec9b590/screen480x480.jpeg

Mocht je het probleem hebben gevonden en opgelost dan horen we het graag in dit topic.

Ik zag overigens net een bericht staan op iPhoneclub dat ze nu vandaag 31 maart een nieuwe update hebben uitgebracht doel jij op die update of de vorige. Scoupy beweerd dat het nu echt opgelost is zie ook hun opmerkingen bij de update "Wat is nieuw in versie 2.1.4
In deze update hebben we het probleem opgelost waardoor de batterij van je iPhone sneller leeg kon lopen. Excuses voor het ongemak! Veel plezier met het gebruik van SCOUPY!

".
jurk738 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:15:
Ik had ook last van battery drain (dwz ik haalde het eind vd dag niet meer, ook niet bij zeer licht gebruik) op mijn 4s met ios7.1. Dit is hoe het ongeveer ging:
  1. Eerste keer 7.1 erop via herstellen met iTunes en backup terug gezet -> Battery drain. GPS, Ververs apps op achtergrond aan/uit maakte geen verschil. (Heb geen Scoupy.) :(
  2. Herstellen via iTunes en alle apps er handmatig weer opgezet -> Battery drain (Gegoogled op verdachte apps zonder resultaat.) :(
  3. Herstellen via iTunes zonder backup terugzetten-> Leek eerst beter (maar ben daar achteraf niet zeker van). Vervolgens twee apps geinstallleerd -> Battery drain :(
  4. Herstellen via iTunes en meeste apps (incl voorgaande twee) er handmatig weer opgezet -> draait weer ouderwets goed, geen battery drain :) :) :)
Klinkt misschien vaag, maar na een paar keer opnieuw herstellen ben ik mijn battery drain probleem dus kwijt geraakt.
Herstellen via iTunes zonder backup had ik ook gedaan en alles weer opnieuw ingesteld en geïnstalleerd. Typisch dat bij jou een tweede keer wel hielp. Dit heb ik nooit gedaan ik heb het bij één keer gehouden en in mijn geval was de Scoupy app de oplossing zoals je weet.

Welke twee apps ging het in jou geval over? Voor zover die twee apps echt de boosdoener waren. Want nu heb je ze ook nog op je telefoon staan zonder drain..misschien toch een bug dan in iOS7.0.6. ofwel alleen in 7.1

[ Voor 13% gewijzigd door funrider op 31-03-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:54
Magnetic_Man schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:10:
Hebben hier nog meer mensen de Rabobank app geinstalleerd?
Ik kreeg zojuist de melding dat er een update was, met als omschrijving "testje".
Aangezien dit een internetbankieren app is, krijg ik een beetje een man-in-the-middle gevoel hierbij. Iemand enig idee? Heb hem maar even genegeerd..
http://i.imgur.com/8phZqt5.jpg
Lees dit even door; http://www.iphoneclub.nl/...itter&utm_medium=wordtwit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Erg blij met de update, kan het uiterlijk eindelijk goed mee met iOS7.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
SgtElPotato schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:20:
[...]

Erg blij met de update, kan het uiterlijk eindelijk goed mee met iOS7.
volgens mij wel een bug gevonden:
ik kan geen onbeperkt herhalende boeking uitvoeren

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Nu ik een tijdje ios 7.1 op mijn ipad 3 en iPhone 5 heb staan merk ik toch ook wel wat minder positieve zaken:
- springboard is op beide apparaten al eens gecrasht. Dat had ik voorheen eigenlijk nooit.
- op de ipad merk ik nog steeds dat het hele os af en toe hangt, zo erg zelfs dat ook de volume knop en de home button niet direct meer reageren. Dat duurt soms een seconde, maar soms ook wel 10 seconden of langer...
- toetsenbord is soms nog steeds laggy op de ipad, dan typ je wat in en verschijnt de tekst die je ingetypt had pas een paar seconden later

Al met al is het met name op de ipad niet de verbetering t.o.v. 7.0.4 die ik na de reacties die ik o.a. hier las had verwacht en waar ik op gehoopt had. Ben bang dat ik op deze ipad nooit meer de soepele overall ervaring zal hebben die ik had toen ik 'm kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 20:47
Hoe heb je je devices geüpdatet? Schoon dmv een restore in DFU mode of gewoon OTA? Mocht je de laatste gebruikt hebben, doe dan even een restore in DFU mode, aangezien 7.1 retestabiel en smooth werkt op mijn iPhone 5s en iPad mini retina. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Heb gewoon ge-update, schoon ga ik niet aan beginnen aangezien ik genoeg verhalen gelezen heb dat het niks uitmaakt en wel een boel tijd en moeite kost. Dat het op je 5s en mini retina smooth werkt geloof ik wel, dat zijn beide de nieuwste modellen die er zijn. De ipad 3 is een ander verhaal, ios 7 loopt daar gewoon niet geweldig op. Op mijn iPhone 5 draait het ook soepel, de ipad 3 is er blijkbaar simpelweg niet snel genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Zou die theorie dat Apple je toestel moedwillig trager maakt dan toch kloppen?
iOS 7 zelf is echt niet zo zwaar voor de hardware die er in zit lijkt me, op 6 maar nog meer op 5 draaide het altijd als een zonnetje...

Ps: Scoupy heeft een update gehad en die batterij is daarmee gefixed.

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
jasjenl schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:48:
Heb gewoon ge-update, schoon ga ik niet aan beginnen aangezien ik genoeg verhalen gelezen heb dat het niks uitmaakt en wel een boel tijd en moeite kost.
7.1 stond op mijn iPad 2. Liep an sich goed. Door omstandigheden een clean install gedaan. Liep beter. Do the math. Boel tijd en moeite? :? Seriously?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even een crosspost uit het ipad forum, misschien ook interessant voor iPhone bezitters:
iCab Mobile browser is onlangs ge-update
https://itunes.apple.com/...-browser/id308111628?mt=8

Voor degene die nog niet bekend zijn met deze browser, 't is een echte 'Tweakers' browser ;)
Enorm veel dingen die je zelf kan instellen, je kan het zo ingewikkeld of simpel maken als je zelf wilt.
Paar dingen die ik zelf prettig vind:
-Simpele maar doeltreffende adblock
-Volledige controle over cookies (incl whitelist)
-Bestanden downloaden en uploaden (uploaden werkt niet overal)
-Screenshot van volledige pagina (ook wat buiten het iphone schermpje valt)
Om maar een paar dingen te noemen.

iOS opent links automatisch in Safari, maar daarvoor kun je in Safari een bookmark maken met: javascript:location.href='web'+location.href.substring(4);
Tik daarop en de pagina opent in iCab.

Ook de ontwikkelaar is toegankelijk, snel reacties via email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
SidewalkSuper schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:24:
Dat van de lege accu terwijl ie niet leeg is heb ik ook gehad inderdaad, na herkalibreren tot nu toe niet meer voorgekomen. Wel gehad dat ie van 20% naar 14% sprong van de week, dus ik verwacht ook dat er ergens in iOS iets in zit wat dat veroorzaakt.

Dat van de connector heb ik nog nooit gehad.
Uiteraard is het handig om in je achterhoofd te houden dat het dit soort klachten niet direct door de software hoeven te komen, maar dat je ook een slechte accu kan hebben. vervelend dat je er na een update last van krijgt en je dus gelijk aan de update denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Het lijkt me wel gerelateerd. Het zou toch raar zijn dat het me nog nooit is voorgekomen, maar nu met iOS 7.1 wel. Ik hou het idd wel in het achterhoofd, maar meer mensen hier lijken er ook last van te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

UltraSub schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:57:
[...]

7.1 stond op mijn iPad 2. Liep an sich goed. Door omstandigheden een clean install gedaan. Liep beter. Do the math. Boel tijd en moeite? :? Seriously?
Ja, seriously. Want een clean install is (veel) meer werk dan gewoon updaten. Alles weer terugzetten, ik zit er niet op te wachten. Heb je daar trouwens ook niet iTunes voor nodig? Dat heb ik namelijk nog nooit gebruikt en dat wil ik ook graag zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

jasjenl schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:44:
[...]

Ja, seriously. Want een clean install is (veel) meer werk dan gewoon updaten. Alles weer terugzetten, ik zit er niet op te wachten. Heb je daar trouwens ook niet iTunes voor nodig? Dat heb ik namelijk nog nooit gebruikt en dat wil ik ook graag zo houden.
Clean install en bij het opnieuw instellen van je iPad een iCloud backup terugzetten is dan de beste optie

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:46
Met de komst van Ziggo WiFi spots heb ik nu een tweede favoriete netwerk in mijn huis. Alleen ik wil mijn eigen privé netwerk verbinden als ik thuiskom. Nu pakt hij telkens automatisch ziggo! Hoe kan ik dat oplossen? Kan nergens een voorkeursnetwerk opgeven! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
Boinkie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:05:
Met de komst van Ziggo WiFi spots heb ik nu een tweede favoriete netwerk in mijn huis. Alleen ik wil mijn eigen privé netwerk verbinden als ik thuiskom. Nu pakt hij telkens automatisch ziggo! Hoe kan ik dat oplossen? Kan nergens een voorkeursnetwerk opgeven! :(
Dat probleem herken ik wel.
Ik zou ook graag Ziggo erin willen hebben staan voor als ik "buiten" ben en tegen een wifispot aanloop.
Maar thuis natuurlijk niet, daar wil ik mn eigen netwerk gebruiken.

Ik heb "Ziggo" er daarom niet meer in staan, maar handig is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 16:38
Sinds ik iOS 7.1 heb op mijn iphone 5 reagern sommige apps heel schokkerig. Zoals bij de overgangen in whatsapp. Of de overgangen op safari. Ook reageert de control center schokkerig in de lockscreen.

Soms voelt het alsof ik een iphone 4 in mijn handen heb

[ Voor 12% gewijzigd door JaxTeller op 02-04-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Al een keer als nieuwe iPhone ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
SidewalkSuper schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:43:
Nee nog niet. Zal k ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:43:
WoW das handig. Ik heb nu een 4s. Maar die kan ik dus als de nieuwe 5s instellen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Sinds iOS 7.1 is de WiFi op mijn iPad Air en iPhone 5s echt zo traag als stront. Gewoon internetten gaat wel, maar bij filmpjes kijken, moet ie continu bufferen. WiFi netwerk vergeten en resetten van UPC cisco modemrouter helpt niet.

Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
Sinds iOS 7.1 is de WiFi op mijn iPad Air en iPhone 5s echt zo traag als stront. Gewoon internetten gaat wel, maar bij filmpjes kijken, moet ie continu bufferen. WiFi netwerk vergeten en resetten van UPC cisco modemrouter helpt niet.

Iemand een gouden tip?
Instellingen van je netwerk resetten van beide iPad en iPhone, beide herstarten en opnieuw netwerk instellen.

Messteek
Meestal is de probleem dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb nu op zowel mijn ipad als iPhone de situatie gehad dat wanneer je op het homescreen zit het netwerk activiteitsicoon continue blijft draaien. Zodra je een app opstart stopt het, maar als je dan weer teruggaat naar het homescreen begint het icoontje weer, alsof er continue iets op de achtergrond het netwerk aan het gebruiken is. Dit lijkt te gebeuren nadat je via de AppStore apps hebt laten updaten (automatische updates heb ik overigens uitstaan). Meer mensen dit opgevallen? Ik zag op Google wel dit https://discussions.apple.com/thread/6050109?tstart=0 en alhoewel ik niet die stappen heb gedaan, lijkt dit wel op het probleem dat ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Bij mij stopte het na een reboot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:41:
Ik heb nu op zowel mijn ipad als iPhone de situatie gehad dat wanneer je op het homescreen zit het netwerk activiteitsicoon continue blijft draaien. Zodra je een app opstart stopt het, maar als je dan weer teruggaat naar het homescreen begint het icoontje weer, alsof er continue iets op de achtergrond het netwerk aan het gebruiken is. Dit lijkt te gebeuren nadat je via de AppStore apps hebt laten updaten (automatische updates heb ik overigens uitstaan). Meer mensen dit opgevallen? Ik zag op Google wel dit https://discussions.apple.com/thread/6050109?tstart=0 en alhoewel ik niet die stappen heb gedaan, lijkt dit wel op het probleem dat ik zie.
Had ik op mijn iPad ook. Verdween vanzelf na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

RnB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:27:
Bij mij stopte het na een reboot. :)
Ja, dat was op mijn ipad ook de oplossing. Heb mijn iPhone nog niet gereboot.
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:32:
[...]

Had ik op mijn iPad ook. Verdween vanzelf na een tijdje.
Hoe lang was 'een tijdje'? Op mijn iPhone is het gisteravond begonnen en draait het nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
Weet iemand een (gratis) app waarmee de huidige batterijcapaciteit van de iPhone (4S) kan worden uitgelezen? Ben aan het overwegen om er - totdat de iPhone 6 er is - een nieuwe batterij in te knallen, maar wil even inschatten of het de moeite waard is. Merk wel dat mijn capaciteit wat terugloopt.

Ik las al eens iets van iBackup Bot, maar die vond ik niet in de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Is het niet veel praktischer om te kijken hoelang je per dag nog met je iPhone kan doen? Als je m midden op de dag al aan de oplader moet hangen, zegt dat genoeg toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Ja daar heb je ook wel een punt, maar vind het ook gewoon wel een interessant weetje om te kijken hoe de capaciteit na 2 jaar nog is tov het beginpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat ga je niet kunnen uitlezen met een app; die gegevens zijn niet toegankelijk binnen een iOS app.
Je kunt alleen apps gebruiken die aangeven hoeveel tijd je nog hebt in bepaalde situaties, maar dat gaat op basis van het batterijpercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Black-Death schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:28:
Weet iemand een (gratis) app waarmee de huidige batterijcapaciteit van de iPhone (4S) kan worden uitgelezen? Ben aan het overwegen om er - totdat de iPhone 6 er is - een nieuwe batterij in te knallen, maar wil even inschatten of het de moeite waard is. Merk wel dat mijn capaciteit wat terugloopt.

Ik las al eens iets van iBackup Bot, maar die vond ik niet in de app store.
iBackupBot is losse software voor op je desktop/laptop waarmee je het kunt uitlezen voor je iPhone. De apps in de AppStore kunnen dit niet echt uitlezen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Bedankt voor jullie reacties 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Black-Death op 03-04-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet helemaal de juiste plaats, maar is het mogelijk op een iPhone 4(s) een groep te maken met emailadressen, zodat ik deze groep kan selecteren en een email kan sturen naar alle meensen binnen deze groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:05:
Misschien niet helemaal de juiste plaats, maar is het mogelijk op een iPhone 4(s) een groep te maken met emailadressen, zodat ik deze groep kan selecteren en een email kan sturen naar alle meensen binnen deze groep?
Je kan een groep aanmaken in je contactpersonen maar dan moet je ze alsnog 1 voor 1 selecteren bij het opstellen van een mail.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Je kan ook 1 contact genaamd "groep" aanmaken en daar alle emailadressen inzetten.
Bij het opstellen van een mail zet je bij ontvanger dan "groep" neer, wat iOS oppakt als dat contact met al die emailadressen waaraan ean de mail wordt verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
helaas, iPhone hard resetten werkte niet voor schokkerige overgangen in apps. Ik heb iets gevonden wat wel werkt. Als ik ''maak minder doorzichtig'' aanzet, werkt alles heel soepel (zoals het dus eigenlijk hoort, zonder ''maak minder doorzichtig'' te hoeven aanzetten). BIj iOS 7 werkte het al goed zonder deze optie in te schakelen. Ik hoop dat er een fix hiervoor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Bij mij hielp een reboot voor zowel het probleem van Oscar als jasjenl. Hopelijk is dat voor iedereen zo :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
funrider schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:52:
[...]

iBackupBot is losse software voor op je desktop/laptop waarmee je het kunt uitlezen voor je iPhone. De apps in de AppStore kunnen dit niet echt uitlezen volgens mij.
Hij is van 1430 naar 1220 gegaan in 2 jaar tijd. Op zich wel oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Nu het bekend is wanneer de WWDC gehouden wordt, is het misschien leuk om daar een topic voor te openen? Ik ben helaas zelf niet bedreven in het maken van een mooie OP, wie voelt zich geroepen/heeft hier zin in?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Gents,

Ik wil jullie iets weirds voorleggen:
Vanochtend toen ik wakker werd, was mijn 5s blijkbaar hardreset, geen idee hoe/waarom. Nou kan gebeuren dacht ik, dus herstellen via icloud , maar dan werd het nog aparter:

1. Na de stap om icloud reserve copy te herstellen, log ik in op icloud met mn apple ID en ww.
2. Hier krijg je vervolgens de beveiliging met optie om deze toe te voegen, maar deze kies ik niet te doen.
3.Na de voorwaarden te accepteren, krijg ik een keuze uit welke icloud kopie ik het wil herstellen en zodra een keuze gemaakt te hebben komt het rare:

Hier wordt er gevraagd naar een ww van een apple ID niet eens van mij is: "Voer het apple-id wachtwoord voor ********* in dat u wilt gebruiken voor winkelaankopen (zoals in app store, iTunes store en ibooks store).

Nu kan dit overslaan, maar krijg een waarschuwing dat gekochte materiaal niet wordt teruggezet.
Na terugzetting, geef die nog een melding met die onbekende appleID, maar die kan wissen, zodat kan vervangen met de mijne en terugzetting gaat dan door.

Het is nieuwe 5s die ik in New York gekocht heb in de apple store en heeft gewoon de laatste iOS 7.1

Ik heb via id.apple.com al mijn vragen en back email gegevens gecheckt, niks mis mee.
Daarna apple gebeld, zij wisten ook van niets.
Hebben jullie nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
crazylegs schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:09:
Nu het bekend is wanneer de WWDC gehouden wordt, is het misschien leuk om daar een topic voor te openen? Ik ben helaas zelf niet bedreven in het maken van een mooie OP, wie voelt zich geroepen/heeft hier zin in?
Anybody?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

mohawk0618 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:52:
Gents,

Ik wil jullie iets weirds voorleggen:
Vanochtend toen ik wakker werd, was mijn 5s blijkbaar hardreset, geen idee hoe/waarom. Nou kan gebeuren dacht ik, dus herstellen via icloud , maar dan werd het nog aparter:
Waarom hij gereset is, dat kan ik uiteraard niet zo zeggen. Het feit dat je na een reset een vreemd apple id krijgt is bekend. Zie ook [google=strange apple id after restore]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
Een vreemd Apple ID is afkomstig van een app of muzieknummer wat je synchroniseert met je iPhone wat oorspronkelijk met een andere Apple ID gedownload of aangeschaft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik merk wel degelijk dat de accu van zowel mijn iPad 3 als mijn iPhone 5s veel sneller leeg zijn de laatste 2 weken ongeveer. Allebei met ios 7.1 .

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 18:38 . Reden: een letter vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:33:
Nou, ik merk wel degelijk dat de accu van zowel mijn iPad 3 als mijn iPhone 5s veel sneller leeg zijn de laatste 2 weken ongeveer. Allebei met ios 7.1 .
Hard rest al eens geprobeerd, terug zetten naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:33:
Is de gebruikstijd gelijk aan je stand-by tijd? Zie ook een interessant bericht hierover hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:34
Bij mij is er ook blijkbaar iets misgegaan met één van m'n appjes.
Ik raak 10% per uur kwijt zonder dat ik iets met m'n telefoon doe (enkel de standaard synchronisatie zaken).
Op achtergrond bijwerken heb ik al uitgezet, hielp niet.
Toen maar terug naar fabrieksinstellingen en een icloud backup teruggezet, hielp niet.

Nu ben ik dus terug bij fabrieksinstellingen en heb ik hem als nieuwe iPhone ingesteld (en dus alle apps opnieuw moeten downloaden, wifi instellingen, etc...). Komende dagen maar eens kijken of het hiermee opgelost is.

Toch wel irritant dat dit kan gebeuren, het is ook lastig te achterhalen waar het nou precies door komt. De oplossing is al snel 'reset de hele boel', dat werkt hopelijk wel, maar is niet ideaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 20:48
Smobbo schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:47:
Bij mij is er ook blijkbaar iets misgegaan met één van m'n appjes.
Ik raak 10% per uur kwijt zonder dat ik iets met m'n telefoon doe (enkel de standaard synchronisatie zaken).
Op achtergrond bijwerken heb ik al uitgezet, hielp niet.
Toen maar terug naar fabrieksinstellingen en een icloud backup teruggezet, hielp niet.

Nu ben ik dus terug bij fabrieksinstellingen en heb ik hem als nieuwe iPhone ingesteld (en dus alle apps opnieuw moeten downloaden, wifi instellingen, etc...). Komende dagen maar eens kijken of het hiermee opgelost is.

Toch wel irritant dat dit kan gebeuren, het is ook lastig te achterhalen waar het nou precies door komt. De oplossing is al snel 'reset de hele boel', dat werkt hopelijk wel, maar is niet ideaal ;)
Is het hiermee opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

iOS 7.1.1 is ook beschikbaar. Downloading..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feelbest
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:19
Ik hoop dat 7.1.1 mijn batterij probleem gaat verhelpen. Maar daar stond niets over vermeld in de korte release notes. Toch hoop ik er het beste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Update van 18,1MB en ruim 800MB vrije ruimte nodig? Waar ging het mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ik merk wel dat TouchID instant is, maar na het unlocken blijf ik een kleine dip houden. Als ik direct begin te vegen naar een andere pagina lijkt het een seconde te duren voordat hij reageert, waarschijnlijk dus omdat hij nog met de animaties bezig is.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 10:07
dutchgio schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:35:
Update van 18,1MB en ruim 800MB vrije ruimte nodig? Waar ging het mis...
Ik dacht precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:33
Zouden ze inmiddels ook het probleem hebben opgelost als je word gebeld door een huistelefoon dat de 0 er dan weer voor staat, anders blijft meteen terugbellen irritant als je maar 9 nrs hebt bij je ontvangen/gemiste oproep ipv 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Feelbest schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:20:
Ik hoop dat 7.1.1 mijn batterij probleem gaat verhelpen. Maar daar stond niets over vermeld in de korte release notes. Toch hoop ik er het beste van.
Het gekke is dat ik er sinds een week of wat er last van heb; ik heb inmiddels een telefoon of 15 voorbij zien komen met exact hetzelfde issue: van de een op de andere dag gaat de batterij van 100 naar 50 in nog geen paar uur (zonder actieve activiteit).

Ben benieuwd wat deze update doet.
dbz1985 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:23:
Zouden ze inmiddels ook het probleem hebben opgelost als je word gebeld door een huistelefoon dat de 0 er dan weer voor staat, anders blijft meteen terugbellen irritant als je maar 9 nrs hebt bij je ontvangen/gemiste oproep ipv 10
Heb ik geen last van :? Je hebt het over NL nummers die je bellen die niet in je contactlijst staat toch?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
Ja over die nrs heb ik het ja, viel me vorige week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hdtracer schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:57:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde :)
Heeft te maken met OTA. Er is plek nodig om alle bestanden kwijt te kunnen. Deze bestanden worden na installatie weer deels verwijderd. iOS is daarin niet anders dan delta-updates in OS X.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

dbz1985 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:49:
Ja over die nrs heb ik het ja, viel me vorige week op.
En je telefoon staat gewoon op regio NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
BtM909 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:04:
[...]

En je telefoon staat gewoon op regio NL?
Ja daar staat ie op.
Voorheen nooit dat probleem gehad met andere ios versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

SgtElPotato schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:29:
Ik merk wel dat TouchID instant is, maar na het unlocken blijf ik een kleine dip houden. Als ik direct begin te vegen naar een andere pagina lijkt het een seconde te duren voordat hij reageert, waarschijnlijk dus omdat hij nog met de animaties bezig is.
Dit vroeg ik laatst ook en niemand had er last van... Ligt niet aan de animaties volgens mij. Als ik verminder beweging aanzet, duurt het nog steeds zo lang.

JB in "[iOS 7] Ervaringen & Discussie"

Geen verbetering sinds 7.1.1.? Duurt echt lang na de unlock middels TouchID niet alleen het vegen maar als je een icoontje aanklinkt zie je dat ie dat registreert omdat het icoontje "indeukt" maar het duurt zeker 1 a 2 tellen voordat de app opent :(

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 23-04-2014 11:04 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
JB schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:16:
[...]

Dit vroeg ik laatst ook en niemand had er last van... Ligt niet aan de animaties volgens mij. Als ik verminder beweging aanzet, duurt het nog steeds zo lang.

JB in "[iOS 7] Ervaringen & Discussie"

Geen verbetering sinds 7.1.1.? Duurt echt lang na de unlock middels TouchID niet alleen het vegen maar als je een icoontje aanklinkt zie je dat ie dat registreert omdat het icoontje "indeukt" maar het duurt zeker 1 a 2 tellen voordat de app opent :(
Klopt, ik heb er ook last van na een volledige restore, of als ik mijn iPhone als nieuwe iPhone instel. Erg jammer want het unlocken met de TouchID is wel bijna instant.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

SgtElPotato schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:08:
[...]

Klopt, ik heb er ook last van na een volledige restore, of als ik mijn iPhone als nieuwe iPhone instel. Erg jammer want het unlocken met de TouchID is wel bijna instant.
Ja niet echt Apple waardig. Daarna reageren alle apps overigens wel snel met aanklikken/openen dus het lijkt inderdaad een proces wat te lang nodig heeft terwijl de animatie al lang stil staat imho.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Feelbest schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:20:
Is je gebruikstijd gelijk aan stand-by tijd (Instellingen > Algemeen > Gebruik) zie ook dit blog?
Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een software issue m.b.v. één van je apps die ten onrechte de gehele tijd op de achtergrond blijft draaien.

Is je gebruik en stand-by tijd niet gelijk dan kan het zomaar zijn dat je batterij op zijn eind is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Grudgie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:07:
iOS 7.1.1 is ook beschikbaar. Downloading..
Ik merk eigenlijk geen enkel verschil tov 7.1. Ik las ergens dat de vertragingen in het toetsenbord opgelost zouden moeten zijn in deze release, maar daar merk ik op mijn ipad 3 niks van: die blijft nog steeds af en toe 'haken' tijdens het typen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Misschien ben ik echt blind maar ik kan nergens meer zien in Safari welke pagina's ik open heb staan op een ander apple device met hetzelfde icloud account :? Eerst had je zo'n tabblad oid waar je kon zien wat er allemaal open stond op de andere.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat wolkje rechtsbovenin al geprobeerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

dutchgio schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:54:
Dat wolkje rechtsbovenin al geprobeerd? ;)
Waar? :X Das in iOS 6 toch?

Aah gevonden :/ Bij openstaande tabbladen helemaal onderaan staan ze nu...

[ Voor 31% gewijzigd door JB op 25-04-2014 09:15 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003

vhal

ಠ_ಠ

Is inmiddels die vervelende Safari autorefresh bug al opgelost bij het switchen van tabbladen? De update heb ik vooralsnog niet binnen op mijn iPad Air

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

vhal schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:17:
Is inmiddels die vervelende Safari autorefresh bug al opgelost bij het switchen van tabbladen? De update heb ik vooralsnog niet binnen op mijn iPad Air
Nope, refreshed nog steeds in 7.1.1

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Crashende Safari lijkt wel minder, al is het misschien nog wat te vroeg om dat nu al te kunnen zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
dutchgio schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:37:
Crashende Safari lijkt wel minder, al is het misschien nog wat te vroeg om dat nu al te kunnen zeggen...
Ik zal het ook eens in de gaten houden. Op 7.1. crashte ie inderdaad nog weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

vhal schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:17:
Welke refresh bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Als je een aantal tabs open hebt, en switched van tab 2 naar tab 3, en daarna weer terug naar tab 2, moet de gehele pagina opnieuw geladen worden. Niet zo handig als je bijvoorbeeldiets op GoT aan het typen was of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Da's geen bug, maar bij design. Om te voorkomen dat je 1,638,148k gebruikt als je wat tabs open hebt staan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003

vhal

ಠ_ಠ

Vervelend design dan. Even c/p van een ander tabblad en hop!, je net getypte post is weg. In Chrome gaat het wel goed afaik. iCab heb ik nog niet geprobeerd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Heb het nog nooit gehad dat een tabblad refresht waar ik net tussen zit te switchen.
Kan het ook niet reproduceren, nu ik het test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SidewalkSuper schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:22:
Heb het nog nooit gehad dat een tabblad refresht waar ik net tussen zit te switchen.
Kan het ook niet reproduceren, nu ik het test.
Ga maar terug naar je home-screen en wacht een paar minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik herken dat ook wel hoor, dat ie tabbladen gaat refreshen. Het hangt er volgens mij wel sterk vanaf wat voor tabs je allemaal open hebt, waarschijnlijk is dit gewoon een geheugen issue. Daarom hoop ik dus ook dat de volgende iPad eens meer dan 1 gb krijgt, je merkt gewoon dat apps soms veel te snel uit het geheugen worden gemikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
BtM909 schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:59:
[...]

Ga maar terug naar je home-screen en wacht een paar minuten :)
Dan zit ik er dus niet net tussen te switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Even een algemene vraag wat betreft apps developen.

Staat Apple toe dat je doormiddel van een app andere apps kan laten blokkeren, zodat je bijv niet gestoord wordt door andere applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Styx_ schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:53:
Even een algemene vraag wat betreft apps developen.

Staat Apple toe dat je doormiddel van een app andere apps kan laten blokkeren, zodat je bijv niet gestoord wordt door andere applicaties?
Nee, maar voor zo'n vraag lijkt me dit niet het juiste topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Sinds 7.1.1 valt het mij op dat mijn 4S behoorlijk warmer wordt als voorheen, vooral met 3g aan en het kijken van een filmpje wat een minuut of 10 duurt, wordt de metalen band om het toestel heen behoorlijk warm.
Voorheen was dit ook wel, maar werd meer het glas aan de achterzijde vlakbij de camera wat warmer.

Zijn er meer die het is opgevallen?
Het lijkt in mijn geval wel of de accu langer mee gaat in zijn totaliteit, het is dus niet zo dat de warmte van de cpu af lijkt te komen, want de accu lijkt er niet veel harder van leeg te lopen als normaal.
Ik haal 1 dag en 10 uur standby op een lading met ongeveer 6 uur gebruik (FB, Whatsapp, Twitter en mail enzo. Valt me totaal niet tegen :)
Aardige verbetering ten opzichte van 7.1 in mijn geval. Daarmee haalde ik net 24 uur standby met 4 uur actief en dan gaat het licht uit :)
Ik ben er wel blij mee zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Banshee op 29-04-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Is het mogelijk om te zien wat een app naar de server stuurt? Het betreft een Ipod touch 5g waarbij een app dus over wifi iets (waarschijnlijk) onbeveiligd naar de server stuurt, en ik zou graag willen weten wat.

Als het niet mogelijk is om dat vanaf de ios zelf te zien, kan het dan wel door de Ipod verbinding te laten maken met het internet via een macbook, door internetdeling, en dan alles uit te lezen?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Geweldig toch, ios 7: ben net een aantal apps aan het updaten, opeens zie ik van onder naar boven het beeld langzaam zwart worden en vervolgens verschijnt het Apple logo in beeld. Ja, hele verbetering hoor, die 7.1.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
andries.t.net schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:13:
Is het mogelijk om te zien wat een app naar de server stuurt? Het betreft een Ipod touch 5g waarbij een app dus over wifi iets (waarschijnlijk) onbeveiligd naar de server stuurt, en ik zou graag willen weten wat.

Als het niet mogelijk is om dat vanaf de ios zelf te zien, kan het dan wel door de Ipod verbinding te laten maken met het internet via een macbook, door internetdeling, en dan alles uit te lezen?

Bij voorbaat dank.
Dat laatste is natuurlijk altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
SidewalkSuper schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:33:
[...]

Dat laatste is natuurlijk altijd mogelijk.
Aan welke applicatie moet ik daarvoor dan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Wireshark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:06:
Sinds 7.1.1 valt het mij op dat mijn 4S behoorlijk warmer wordt als voorheen, vooral met 3g aan en het kijken van een filmpje wat een minuut of 10 duurt, wordt de metalen band om het toestel heen behoorlijk warm.
Voorheen was dit ook wel, maar werd meer het glas aan de achterzijde vlakbij de camera wat warmer.

Zijn er meer die het is opgevallen?
Ja, dat heb ik ook, maar dan met de 4. Hij gaat soms ook ineens uit, terwijl ik nog 40% batterij heb. Zou dat komen door evt overhitting? Heb jij daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Nee, uitvallen heb ik geen last van, meestal gaat ergens tussen de 1 en 3 % het licht uit. Niet eerder.
Maar als het bij 40% al voorkomt bij jou, zou ik eens een backup terug gaan zetten nadat je het toestel opnieuw hebt gerecovered.
Kan ook zijn dat je accu aan het dood gaan is, was bij de 4s van mijn vrouw ook na een jaar. 40%, foto maken, pats uit!
Was idd een dode accu, en is via Apple Adam kosteloos vervangen. Dat ligt bij jouw i4 anders waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja dat zou goed kunnen. Thanks, ik ga er eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Is het in ios 7 mogelijk om de notifications van whatsapp e.d. automatisch te onderdrukken als je aan het bellen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Bonsaiboom schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:17:
Is het in ios 7 mogelijk om de notifications van whatsapp e.d. automatisch te onderdrukken als je aan het bellen bent?
Nope zover ik weet niet. Vind het ook mega irritant. Zelfde met andere berichtjes (ook standaard apps) die onder het bellen binnen komen en zelfs het trillen aan je oor veroorzaken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ntr-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 09:32
Ik heb ook last van dat mijn Iphone 4 soms heel erg warm wordt. Sinds update naar 7.1.1 heb ik Wifi problemen. Mijn toestel verliest vaak zijn verbinding met Wifi. Toen ik Facetime gebruikte had ik het continue dat ik een disconnect kreeg. Hebben jullie ook last van Wifi ?

Mijn toestel was eerst op IOS 6 voordat ik het naar 7.1.1 ging updaten heb ik alles gebackuped en daarna een clean install gedaan van de nieuwe IOS zodat er geen probleem zou onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Had ik inderdaad ook af en toe last van ja.
Maar mijn probleem is opgelost, mijn dochtertje sloeg men telefoon uit men handen in de badkamer toen ze in bad moest. Ik hoef niet uit te leggen hoe het er dan uitziet :)
Tegelvloer en iPhones gaan niet zo goed samen, nu wachten tot de verzekering uitkeert :)
Komt een 5S voor terug, en zal dan eens kijken of ik de zelfde klachten daarmee ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Banshee schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:27:
Had ik inderdaad ook af en toe last van ja.
Maar mijn probleem is opgelost, mijn dochtertje sloeg men telefoon uit men handen in de badkamer toen ze in bad moest. Ik hoef niet uit te leggen hoe het er dan uitziet :)
Tegelvloer en iPhones gaan niet zo goed samen, nu wachten tot de verzekering uitkeert :)
Komt een 5S voor terug, en zal dan eens kijken of ik de zelfde klachten daarmee ervaar.
Via Inboedelverzekering of telefoonverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Via de inboedel was dit gedekt is gebleken. Zou hersteld worden naar nieuwstaat, maar er is teveel aan beschadigd om dit nog fatsoenlijk geprijsd te doen. Krijg nu vervangingswaarde uitgekeerd.
Dat is prettig, want ik stond op het punt om hem aankomend weekend op marktplaats te zetten.
Dat scheelt me nu een hoop gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:54
Is het mogelijk om de pushmeldingen van de mail-app tijdelijk uit te schakelen? Dus ook de geluidsmelding. Ik bedoel hiermee dus de standaard mail-app van Apple zelf op de iPhone. Ik krijg iedere dag standaard om 07.00 een mail op mijn emailadres van het werk met daarin de spamberichten. Ik zou de push berichten graag tussen 00.00 en 08.00 uitzetten zonder gelijk alle notificaties uit te zetten (Niet storen functie).

[ Voor 4% gewijzigd door Lizardz op 14-05-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Lizardz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:05:
Is het mogelijk om de pushmeldingen van de mail-app tijdelijk uit te schakelen? Dus ook de geluidsmelding. Ik bedoel hiermee dus de standaard mail-app van Apple zelf. Ik krijg iedere dag standaard om 07.00 een mail op mijn emailadres van het werk met daarin de spamberichten. Ik zou de push berichten graag tussen 00.00 en 08.00 uitzetten zonder gelijk alle notificaties uit te zetten (Niet storen functie).
Volgens mij kan dit niet in iOS. Mogelijke workaround:

- Maak een rule aan die de dagelijkse mail in een aparte map plaatst (en skip hierbij direct de inbox indien je Google Apps gebruikt).
- Stel op je iOS device in dat er geen push notifications worden verstuurd voor deze map. (Dit staat waarschijnlijk al goed want volgens mij krijg je standaard alleen notifications van de inbox).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Wat is iOs7 een stuk beter beveiligd zeg tegen diefstal. Een collega op het werkt had een iPhone 5 gevonden. Na contact opgenomen te hebben met de eigenaar vermelde zij dat ze al een nieuwe telefoon had en de verloren iPhone had opgegeven bij de verzekering. Gezien de vele beschadigingen (waar onder een barst in het scherm) had ze geen interesse meer in de telefoon en mocht mijn collega de telefoon houden.
Na een reset van de telefoon blijkt dat de oude eigenaar de telefoon nog wel in iCloud heeft staan en hierdoor kan je de telefoon niet activeren. Nogmaals contact opgenomen met de eigenaar maar die wilt de telefoon niet uit iCloud halen omdat hij bang is dat het niet goed gaat met de nieuwe iPhone die hij heeft. Nu had ik zelf de telefoon meegenomen en dacht via DFU mode en een IPSW wel een goede reset te geven waardoor het oude account verwijderd was van de telefoon, niet dus :+ .

Telefoon dus toch maar opgestuurd naar de eigenaar in bubbeltjes folie, maar wel een goede beveiliging zeg :) .

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 42 ... 44 Laatste