Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:31
Het is al lang geleden, weet niet meer precies hoe.
Volgens mij gewoon annuleren op de iPhone en wachten totdat alles klaar is met installeren.
Apps die er dan niet op staan moeten dan met de andere account worden gedownload.

Denk ik... Dacht ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
rinkel schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:03:
Het is al lang geleden, weet niet meer precies hoe.
Volgens mij gewoon annuleren op de iPhone en wachten totdat alles klaar is met installeren.
Apps die er dan niet op staan moeten dan met de andere account worden gedownload.

Denk ik... Dacht ik........
Hoe bedoel je, volg je even niet?
Gewoon annuleren, wat annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik had volgens mij niet een backup terug gelezen, maar de iPhone als nieuwe iPhone aangemaakt.
De apps moeten dan stuk voor stuk opnieuw op de iPhone gezet worden. Dit kan volgens mij ook automatisch, maar hoe weet ik niet meer precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
rinkel schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:25:
Ik had volgens mij niet een backup terug gelezen, maar de iPhone als nieuwe iPhone aangemaakt.
De apps moeten dan stuk voor stuk opnieuw op de iPhone gezet worden. Dit kan volgens mij ook automatisch, maar hoe weet ik niet meer precies.
Ja maar als je dat doet, ben je dan niet al je foto's, email's, sms, whatsapp berichten/groepen en contacten kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ja, maar;
- foto's kun je via iTunes er wel weer op krijgen (als je uiteraard even je foto's naar de pc laadt)
- email staat bij gmail/hotmail/whatever
- sms ben je kwijt.
- Whatsapp kun je via iCloud backuppen.
- Contacten staan bij gmail / cloud (ik heb sowieso geen contacten op mn telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Als ik vragen mag voordat ik zelf actie onderneem :

Jullie kennen vast wel het bekende softwarematige probleem met bellen sinds ios7 , vaak als je gebeld word en opneemt klinkt het net alsof er een vliegtuig achter je vliegt en soms doet je tel het dagen goed en dan zo opeens komt dit probleem weer naar voren. Tot op heden heb ik geen enkele oplossing kunnen vinden op google waar ik me lam heb lopen zoeken.

Ik wou even weten of er mensen zijn geweest die ervaring hebben met dit probleem en misschien al een oplossing hebben gevonden of weten of een systeemherstel tot standaardwaarden het verhelpt?

Alvast ontzettend bedankt

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:12
G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:23:

Jullie kennen vast wel het bekende softwarematige probleem met bellen sinds ios7 , vaak als je gebeld word en opneemt klinkt het net alsof er een vliegtuig achter je vliegt en soms doet je tel het dagen goed en dan zo opeens komt dit probleem weer naar voren. Tot op heden heb ik geen enkele oplossing kunnen vinden op google waar ik me lam heb lopen zoeken.

Ik wou even weten of er mensen zijn geweest die ervaring hebben met dit probleem en misschien al een oplossing hebben gevonden of weten of een systeemherstel tot standaardwaarden het verhelpt?

Probeer dit eens:

Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > geluidsonderdrukking uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

[/quote]

Probeer dit eens:

Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > geluidsonderdrukking uit zetten.

[quote]

Werkt niet want ik werk met de iphone 4 en kan deze optie niet vinden in mijn toegankelijkheid

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:23:

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord...
Wellicht niet de meest behulpzame reactie, maar de aanname dat het een 'bekend software matig probleem is', lijkt me dus wellicht niet helemaal waar :+

Ik zou gewoon ff een icloud backup maken en je telefoon resetten en opnieuw instellen. Helpt dat niet dan ff zorgen dat alles goed gebackupt is naar en hem herstellen als nieuwe telefoon.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Smobbo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:47:
[...]

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord...
Wellicht niet de meest behulpzame reactie, maar de aanname dat het een 'bekend software matig probleem is', lijkt me dus wellicht niet helemaal waar :+

Ik zou gewoon ff een icloud backup maken en je telefoon resetten en opnieuw instellen. Helpt dat niet dan ff zorgen dat alles goed gebackupt is naar en hem herstellen als nieuwe telefoon.
Geen enkel probleem hoor haha , ik zal het eens gaan proberen want misschien helpt het! Even over het stukje dat ik aanneem dat het een softwarematig probleem is , er zijn heel veel mensen die het hebben. Lees vooral dat mensen het hebben sinds ios 7.0.3, ik zal vanavond mijn telefoon even backuppen en via Itunes restoren naar nieuw en dan laat ik hier wel weten wat het resultaat is !

Ontzettend bedankt tot nu toe :)

Verwijderd

Uit het niets krijg ik sinds een aantal dagen een melding wanneer ik mijn mail check in de iOS mail app. Ik krijg de volgende melding te zien: "Cannot get mail. The connection to the server failed". Dit terwijl er toch gewoon mail binnenkomt. Het is vrij irritant om elke keer de melding te zien. Hebben meer mensen hier sinds kort last van?
Mijn 5S draait op de laatste versie van iOS (7.0.6.)

• Smobbo
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:32:
Uit het niets krijg ik sinds een aantal dagen een melding wanneer ik mijn mail check in de iOS mail app. Ik krijg de volgende melding te zien: "Cannot get mail. The connection to the server failed". Dit terwijl er toch gewoon mail binnenkomt. Het is vrij irritant om elke keer de melding te zien. Hebben meer mensen hier sinds kort last van?
Hier geen last van (iPhone 5, iOS 7.0.6). Heb je al geprobeerd om je mail account opnieuw in te stellen (verwijderen en opnieuw aanmaken)?
"Connection to server" lijkt met de mail account te maken te hebben. Laat je wellicht meerdere mappen synchroniseren? Dat hij dus mail niet kan vinden in een bepaalde map, maar wel gewoon je inbox update? (aangezien je aangeeft dat je wel mail binnen krijgt).

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:32:
Daar heb ik sinds een paar dagen ook last van (iPhone 5 7.0.6 i.c.m. Hotmail). Krijg ook wel eens de melding "Could not connect to the mail server"..
Smobbo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:01:
[...]

Hier geen last van (iPhone 5, iOS 7.0.6). Heb je al geprobeerd om je mail account opnieuw in te stellen (verwijderen en opnieuw aanmaken)?
"Connection to server" lijkt met de mail account te maken te hebben. Laat je wellicht meerdere mappen synchroniseren? Dat hij dus mail niet kan vinden in een bepaalde map, maar wel gewoon je inbox update? (aangezien je aangeeft dat je wel mail binnen krijgt).
Mail account opnieuw instellen heeft geen zin. Vroeg of laat herhaalt het probleem zich weer.

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik heb exact hetzelfde probleem met de mail, ook gewoon soms dat hij wel de mail ziet maar niet kan openen vanaf de server. Wat een vervelend probleem

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Zelf ben ik werkzaam in een telefoonwinkel en laatst kwam er een klant met een iPhone 5S waarvan de nieuwe beveiliging actief was die met IOS7 geleverd is. Zij had dit toestel gekocht van iemand anders en diegene had het wachtwoord niet ingevoerd zodat zij het toestel kon gebruiken.

Zelf kon ik haar niet helpen maar na een enige tijd kwam zij terug en op dat moment kon je het toestel wel gebruiken, er werd niet meer om een wachtwoord gevraagd.

Wilt dit zeggen dat het na verloop van tijd verdwijnt of kan je dit gedeactiveerd worden?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38
Ik vermoed dat wanneer je je iDevice ''ontkoppelt'' van je Apple ID, deze niet meer om een ww gaat vragen. Dit kan je bijvoorbeeld in iTunes doen wanneer je inlogt om bij je gegevens te komen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/du3YGeqfjVS4uzhCtpJ0ROvL/thumb.png

Er staat overigens wel bij dat een iDevice maar eens in de 90 dagen geassocieerd kan worden met een andere Apple ID, dus dat is wel weer vreemd.
Trouwens, zo vreemd is dat ook weer niet. Deze 90 dagen gaan waarschijnlijk in wanneer je een iDevice ontkoppelt hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door RnB op 27-02-2014 21:59 ]

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:27
Activation Lock kun je niet omzeilen, dus ze heeft hulp gehad van de originele eigenaar. Die heeft de koppeling voor haar moeten verwijderen. :)

• Styx_
Nee dat is het juist, oorspronkelijke eigenaar heeft diegene nooit meer gezien. Daarom vond ik het zelf raar waarom de activation lock opeens weg was.

Misschien zelf ontkoppeld zoals RnB zegt.

[ Voor 13% gewijzigd door Styx_ op 27-02-2014 22:50 ]

• rinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Styx_ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:49:
Nee dat is het juist, oorspronkelijke eigenaar heeft diegene nooit meer gezien. Daarom vond ik het zelf raar waarom de activation lock opeens weg was.

Misschien zelf ontkoppeld zoals RnB zegt.
Zoals gezegd, onmogelijk, niemand kan het ontkoppelen behalve de eigenaar zelf. Dus daar is bijv een belletje van de oorspronkelijke eigenaar voor naar Apple gepleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:35
Zo makkelijk kan je het niet omzeilen iig. Als je telefoon geswaot wordt in de Apple Store vragen ze ook altijd om Find My iPhone eraf te halen zodat de lock weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
''If you’re no longer using an iOS device or Mac, you can remove it from Find My iPhone. When you remove a device, it’s removed from your Find My iPhone devices list, and if your device has iOS 7 or later, Activation Lock is also turned off.'

Waarschijnlijk is dit dan gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Heren voor zover het wat waard is, ik las dat er meerdere mensen problemen met de mail hadden. Het probleem is opgelost bij mij door het volgende te doen. Dankzij speurwerk heb ik zoals al aangehaald een exchange account aangemaakt en nu werkt hij prima! Ik heb Apple gebeld en dit hun medegedeeld, hun zeiden dat het inderdaad niet uitmaaktte dat je hem via exchange laat lopen, en wellicht dat het bij de volgende ios (sub)update opgelost is, dat je een account met"outlook"kan kiezen. Maar ik kan weer goed mailen en dat is het belangrijkste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

G_Dragon schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:57:
[...]

Geen enkel probleem hoor haha , ik zal het eens gaan proberen want misschien helpt het! Even over het stukje dat ik aanneem dat het een softwarematig probleem is , er zijn heel veel mensen die het hebben. Lees vooral dat mensen het hebben sinds ios 7.0.3, ik zal vanavond mijn telefoon even backuppen en via Itunes restoren naar nieuw en dan laat ik hier wel weten wat het resultaat is !

Ontzettend bedankt tot nu toe :)
Ik heb het getest en het werkte niet , had in een schoone reset met schone instellingen nog steeds het probleem. Ben langs de vodafone winkel geweest en die hebben enkele testen gedraait en die zeggen ook enige wat je kan doen is wachten op een update van appel die dit maakt :)!

Ik heb zo juist mijn netwerkinstellingen van handmatig op automatisch gezet en sinds k dit heb gedaan deedt me telefoon het weer , natuurlijk is het afwachten of dit het probleem helemaal verhelpt of tijdelijk ! Ik laat van me horen als het weer terugkomt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Begin nu toch wel benieuwd te raken waar iOS 7.1 beta 6 blijft. Zit namelijk toch wel met smart te wachten op 7.1 (en ook op OSX 10.9.3 aangezien daar nog veel te fixen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat ervaringen van de devs met iOs7.1...
Hoor er nog niet zoveel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Er is anders best veel over bekend hoor. iOS 7.1 is een stuk stabieler en sneller, zeker op de iPads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:57

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Er wordt al wel gezegd dat 7.1 is wat iOS 7 had moeten zijn in september. Paar weken geduld nog dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Scott schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:51:
Er wordt al wel gezegd dat 7.1 is wat iOS 7 had moeten zijn in september. Paar weken geduld nog dus...
Hadden ze iOS 7 gewoon wat later moeten uitbrengen maar dat het wel goed werkte, vandaar dat mijn vertrouwen in apple lichtelijk geschaad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik heb -zo lijkt het- sinds de update naar iOS 7.0.6 wat problemen met de verbinding op een iPad Air. Facebook, Safari, YouTube lijken allemaal wat moeite te hebben om de content op te halen. Andere apparaten hebben geen probleem op hetzelfde netwerk (niet Apple of iOS < 7.0.6). Ik heb al een reset gedaan zonder resultaat. Komt jullie dit bekend voor of heb ik pech?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:35
Ik heb sinds iOS 7.0.6 helaas het probleem dat Wifi en Bluetooth niet meer aan te zetten is op mijn iPhone 4S. Zo te lezen ben ik niet de enige met het probleem. De Vodafone winkel zei al dat ze een grote toestroom van klanten hadden met hetzelfde probleem.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Mizgala28 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:57:
[...]

Hadden ze iOS 7 gewoon wat later moeten uitbrengen maar dat het wel goed werkte, vandaar dat mijn vertrouwen in apple lichtelijk geschaad is.
Dat snap ik wel ja, alleen zo simpel is het niet altijd. Dat betekent dat we geen nieuwe iPhone en iPad zouden zien tot maart, bijvoorbeeld. Voor Apple was het de vraag: is het acceptabel dit nu te shippen en nieuwe apparaten uitbrengen? Kennelijk was het antwoord ja. Voor de consument is niet altijd duidelijk waarom, maar d'r is vast een goede reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb een probleempje met m'n game center in ios 7.0.6I
Er staan namelijk bij de knop 'Beurten' een paar keer passende speler voor de app zeeslag multischot.

Deze spelers zou ik graag willen verwijderen, maar dat lukt niet, ik kan ze selecteren en op verwijderen drukken maar ze komen net zo snel weer terug.
Het zijn iedere keer dezelfde, te zien aan de datum en tijdstip.

Zeeslag verwijderd, en weer erop gezet, geen resultaat
Uitgelogd in game center en weer ingelogd, geen resultaat

Hoe kan ik dit nu weg krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er in ios 7.1 een functie om het toetsenbord bij bijv. imessage zwart te maken? ipv dat felle witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:25:
zit er in ios 7.1 een functie om het toetsenbord bij bijv. imessage zwart te maken? ipv dat felle witte
Daar wordt idd over gesproken daarna werd er weer gemeld dat dat er niet meer in zou zitten maar denk dat dat misschien automatisch in te stellen is aan de hand van het scherm licht te dimmen :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Heb vandaag nu al twee keer gehad dat mijn ipad 3 ineens compleet bevroor en gedurende iets van een minuut nergens meer op reageerde, zelfs niet op de power of home knop. Daarna ging ie gewoon weer verder, zonder reboot of zo. Dat ie af en toe wat unresponsive is was sinds ios7 altijd al het geval, maar zo erg als dit heb ik voorheen nog niet meegemaakt, het lijkt wel of de laatste ios update nog slechter is dan de voorgaande versies. Het lijkt wel haast een Samsung tablet op deze manier :(

Ik mag toch hopen dat ze dit soort ellende met 7.1 hebben opgelost, ik heb juist een ios apparaat gekocht om geen last te hebben van deze narigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
jasjenl schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:53:
Heb vandaag nu al twee keer gehad dat mijn ipad 3 ineens compleet bevroor en gedurende iets van een minuut nergens meer op reageerde, zelfs niet op de power of home knop. Daarna ging ie gewoon weer verder, zonder reboot of zo. Dat ie af en toe wat unresponsive is was sinds ios7 altijd al het geval, maar zo erg als dit heb ik voorheen nog niet meegemaakt, het lijkt wel of de laatste ios update nog slechter is dan de voorgaande versies. Het lijkt wel haast een Samsung tablet op deze manier :(

Ik mag toch hopen dat ze dit soort ellende met 7.1 hebben opgelost, ik heb juist een ios apparaat gekocht om geen last te hebben van deze narigheid.
Nou is het zo dat op sommige gebieden beide bedrijven naar elkaar toe groeien, sinds iOS7 heb ik zoveel vaslopers dat ik van plan ben om eentje met iOS 6 te zoeken of een Nexus tablet te gaan halen.

Dit naar aanleiding dat net als iOS vroeger, Nexus ook in 99% van de gevallen perfect werkt, ik geeft Apple de laatstse kans, maar als het hetzelfde blijft overweeg ik een ander, al ben ik vreselijk geduldig en wacht ik alsnog voor iOS8, en als ze zelfs dan niks oplossen mogen ze helemaal de pot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Jullie hebben allebei al eens de iPad compleet opnieuw ingesteld via DFU mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

JB

Cédric roelt!

SidewalkSuper schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:50:
Jullie hebben allebei al eens de iPad compleet opnieuw ingesteld via DFU mode?
Ik wel (ook een iPad3) en nog steeds niet vooruit te branden... Die 7.1 is meer dan welkom. Ik irriteer me dagelijks.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik ook, volledig herstel, hele ipad leeg, log ik in op game center en daar staan de 4 passende spelers weer, en weer niet weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
Ik en mijn vrouw hebben sinds de upgrade van iOS7.04 > 7.06 (over WIFI update gedaan enkele weken geleden toen ie uit kwam) een dramatische achteruitgang in accuduur (voorheen haalde je makkelijk 1 dag zonder opladen (07.00 - 22.00 uur) op onze iPhone 4S (beide 16GB versie) nu moet ik vaak als ik thuis kom 17.00/18.00 gaan opladen om de avond door te komen. Ik lees op het officiële Apple forum ook enkele topics (hier, hier en hier bijvoorbeeld) hierover alhoewel niet altijd specifiek omtrent iOS7.0.6, maar dat dit wel vaker voorkomt bij updates van iOS versies en dat dit bij sommige toestellen voorkomt.

Bij 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Verbruikt' staat sinds 7.0.6. dan ook dat mijn Stand-by en Gebruik tijd gelijk zijn aan elkaar. Iets wat niet het geval was met 7.0.4. en bijv. ook niet op mijn oude iPhone 3GS (met iOS6).

Ik heb ook al diverse zaken geprobeerd:
- home + power button 10 seconden ingedrukt houden
- telefoon aan/uit gezet
- simkaart eruit gehaald
- vliegmodus aan/uit
- bluetooth uit
- enkel WIFI gebruik thuis, werk, vrienden, familie (dus geen 3G)
- e-mail accounts verwijderd en opnieuw toegevoegd (o.a. Gmail account)
- accu besparende zaken ingesteld zoals:
* fetch e-mail per uur (2 accounts)
* geen dynamic wallpaper
* iCloud > 'Find my iPhone' uit, enkel contacten en agenda staan aan
* Privacy > Locatievoorzieningen' > slechts beperkt aantal apps staan aan: Google Maps, Kaarten, Weer
Systeem: enkel kompas kalibreren staat aan.
* verminder beweging: uit
* ververs apps op achtergrond: volledig uit
* Siri > uit
* Berichtencentrum > slechts enkele (telefoon, berichten, agenda, facetime, whatsapp) cruciale apps aanstaan die een badge, geluid of strook mogen tonen
* Instellingen > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel alle instellingen' uitgevoerd en geen effect

Ik zit nu te twijfelen of we nog 'wis alle inhoud en instellingen' kunnen doen, maar als ik van de gebruiker justin1992 zijn ervaring zo lees dan heeft dit ook weinig zin, al staat het wel af en toe genoemd op de Apple topics dat dit heeft geholpen. Staat dit overigens gelijk aan terug naar fabrieksinstellingen? Of dat we beter even kunnen wachten op iOS7.1 die hopelijk deze maand uitkomt en wellicht ons accu probleem oplost zodat we niet alle apps opnieuw moeten syncen met iTunes dan wel opnieuw downloaden e.d en alles opnieuw hoeven in te stellen.

Mocht iemand nog tips hebben dan horen we het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten dat IOS 7.1 deze of volgende week komt zijn er volop,

Een bekende (naar het scheint) en redelijk goed ingewijde blogger meld dit: http://daringfireball.net.../04/ios-7-itunes-festival

Het gaat erom dat er een nieuwe iTunes festival app komt, het festival begint volgende week en met die app kan je spul terugkijken etc,
Maar die app scheint iOS 7.1 nodig te hebben.

we zullen het zien, haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Dat zou mooi zijn, ik draai de laatste bèta op mijn iPhone al een paar weekjes zonder problemen. Ik kan niet wachten om 7.1 ook op mijn iPad mini retina te draaien, want 7.0.6 draait echt bagger erop. Het was op mijn iPhone ook niet altijd feest, maar op de iPad is het echt om te huilen. Ik ben benieuwd of 7.1 net zo lekker draait als dat het op mijn iPhone draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat zou de verklaard de itune update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

funrider schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:31:
Ik en mijn vrouw hebben sinds de upgrade van iOS7.04 > 7.06 (over WIFI update gedaan enkele weken geleden toen ie uit kwam) een dramatische achteruitgang in accuduur
Of dat we beter even kunnen wachten op iOS7.1 die hopelijk deze maand uitkomt en wellicht ons accu probleem oplost zodat we niet alle apps opnieuw moeten syncen met iTunes dan wel opnieuw downloaden e.d en alles opnieuw hoeven in te stellen.
Ik heb het ook. Ik heb al een restore gedaan + backup terug gezet (is overigens geen moeite met iCloud want alles gaat vanzelf), maar dat lost het probleem niet op. Ik wacht 7.1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:33:
Geruchten dat IOS 7.1 deze of volgende week komt zijn er volop,

Een bekende (naar het scheint) en redelijk goed ingewijde blogger meld dit: http://daringfireball.net.../04/ios-7-itunes-festival

Het gaat erom dat er een nieuwe iTunes festival app komt, het festival begint volgende week en met die app kan je spul terugkijken etc,
Maar die app scheint iOS 7.1 nodig te hebben.

we zullen het zien, haha :p
Die update voor iTunes festival is er nu en vereist dus geen ios 7.1, blijkbaar. Verhaal klopte dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
jasjenl schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:28:
[...]

Die update voor iTunes festival is er nu en vereist dus geen ios 7.1, blijkbaar. Verhaal klopte dus niet...
Neemt de kans dat iOS 7.1 snel komt nog niet helemaal weg; iTunes heeft onlangs een kleine update gehad wat kan wijzen op iOS 7.1 ondersteuning, en er is al ook al een hele tijd geen beta meer vrij gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

dutchgio schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:41:
[...]

Neemt de kans dat iOS 7.1 snel komt nog niet helemaal weg; iTunes heeft onlangs een kleine update gehad wat kan wijzen op iOS 7.1 ondersteuning, en er is al ook al een hele tijd geen beta meer vrij gegeven..
Laten we het hopen, ios 7.0.x is wat mij betreft met afstand de slechtste versie die ooit is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds afgelopen woensdagmiddag een iPhone 5S. Hierop heb ik de back-up van mijn iPhone 5 geplaatst.

Ik haalde de telefoon na goed opgeladen te zijn om 8.30 uur uit de lader. Met vrij normaal gebruik om 12 uur al op 70%. Om half 6 was hij helemaal leeg. Amper gebruik.

Met mijn iPhone 5 kon ik er een stuk langer mee doen, maar goed, kan aan het begin nog zijn dat de accu niet helemaal goed is.

Gisteren om 8.30 uur de stekker er uit. Vanavond om 17.30 uur viel hij uit na héél lang op 1% te hebben gestaan. Daarna aan de lader. Binnen no-time vol. Tijdens het laden lette ik even op het percentage: sprong van 37% naar 44%. Binnen no-time op 80%.

Heb hem nu via DFU-gerestored en mijn back-up teruggeplaatst. Nog niet van de stekker er uit gehaald, moet het maar even aankijken.

Las wel dat iOS 7.0.6 bij sommigen een batterydrain veroorzaken, ik gooi het daar maar op en hoop dat iOS 7.1 de boel op gaat lossen, vooralsnog een beetje bezorgd om de accu.

Heb overigens Apple gebeld en die hebben de accu doorgemeten en die was in orde.

Iemand soortgelijke ervaringen?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Hier hetzelfde met een iPad 2 van mijn oude man, heeft ook sinds iOS 7.0.6 de battery drain. Daarvoor niks aan de hand.

Ik heb al de de tip van OSX Daily geprobeerd (apps sluiten en force restart via homeknop + powerbutton) maar die hielp niet.

Hier overigens ook een backup teruggezet omdat de update naar iOS 7.0.6 aanvankelijk mislukte (was te ongeduldig, het duurde veel langer voordat hij begon dan bij andere updates dus ik dacht dat hij was vastgelopen, waardoor ik via een DFU restore de iPad firmware er opnieuw op heb gezet en vervolgens dus de backup teruggezet).

Als het bij meer mensen gebeurt na het terugzetten van een backup is dat misschien de echte reden. Mijn eigen iPhone 5S heeft namelijk nergens last van, sterker nog, vandaag zelfs een mijlpaal bereikt qua accuduur met mijn iPhone 5S: 5 uur actief en 3 dagen + 13 uur standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:01
iOS 7.1 is released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thx. Ben hem meteen aan het downloaden. Hopelijk hebben ze meer gedaan dan alleen aan het uiterlijk sleutelen met een wat dikker lettertype hier en daar en hebben ze ook wat gedaan aan de stabiliteit bvanhet systeem. Het is lang geleden dat ik met zo'n instabiele browser heb gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
CarPlay
- iOS experience designed for the car
- Simply connect your iPhone to a CarPlay enabled vehicle
- Supports Phone, Music, Maps, Messages, and 3rd-party audio apps
- Control with Siri and the car's touchscreen, knobs, and buttons

Siri
- Manually control when Siri listens by holding down the home button while you speak and releasing it when you're done as an alternative to letting Siri automatically notice when you stop talking
- New, more natural sounding male and female voices for Mandarin Chinese, UK English, Australian English, and Japanese

iTunes Radio
- Search field above Featured Stations to easily create stations based on your favorite artist or song
- Buy albums with the tap of a button from Now Playing
- Subscribe to iTunes Match on your iPhone, iPad, or iPod touch to enjoy iTunes Radio ad-free

Calendar
- Option to display events in month view
- Country specific holidays automatically added for many countries

Accessibility
- Bold font option now includes the keyboard, calculator, and many icon glyphs
- Reduce Motion option now includes Weather, Messages, and multitasking UI animations
- New options to display button shapes, darken app colors, and reduce white point

Other
- New Camera setting to automatically enable HDR for iPhone 5s
- iCloud Keychain support in additional countries
- FaceTime call notifications are automatically cleared when you answer a call on another device
- Fixes a bug that could occasionally cause a home screen crash
- Improves Touch ID fingerprint recognition
- Improved performance for iPhone 4
- Fixes display of Mail unread badge for numbers greater than 10,000
- Continued user interface refinements

:)

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Meteen er op gezet, voor het gevoel iets sneller ( placebo anyone? ) en batterij nog geen idee.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
SgtElPotato schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:53:
Meteen er op gezet, voor het gevoel iets sneller ( placebo anyone? ) en batterij nog geen idee.
Animaties zijn in ieder geval een stuk sneller, dus dat helpt al bij het gevoel ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Op mijn iPad Air zijn de animaties een stuk soepeler en sneller. Merk het gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Erulezz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:56:
[...]
Animaties zijn in ieder geval een stuk sneller, dus dat helpt al bij het gevoel ;)
yep, stukken sneller :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hier op een iPad 3 zijn de animaties van multitouch gebaren kapot, als ik de openstaande app verklein met vier vingers zie je hem klein worden en blijft je wallpaper een seconde leeg in beeld staan voor de iconen weer verschijnen. Als ik op de homeknop druk zijn de iconen veel sneller in beeld.

Als ik met vier vingers omhoog veeg om naar een andere app te kunnen overschakelen gebeurt er een seconde of twee niets en ineens staan alle apps naast elkaar in beeld (de animatie is er niet), als ik daar een app wil openen gebeurt hetzelfde, twee seconden een stilstaand beeld en ineens staat de app open.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb je reduce motion aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Erulezz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:56:
[...]

Nu je het zegt ja inderdaad. Merk na een aantal uur dat de batterij niet zo snel leeg is als op 7.0.6 daar zag ik het percentage echt letterlijk dalen, nu valt het reuze mee.
Verder altijd typisch dat Bluetooth weer aan staat als er een update geweest is.

[ Voor 18% gewijzigd door SgtElPotato op 10-03-2014 20:14 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MarcoC schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:21:
Heb je reduce motion aanstaan?
Dat is het probleem inderdaad, als ik dat weer uit zet werkt het prima.
Wat er nu dus gebeurt is dat hij de animatie niet afspeelt maar het beeld die tijd stil laat staan, erg irritant.
Ik neem aan dat ze dat met een volgende update oplossen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Spike_wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:27:
[...]

Dat is het probleem inderdaad, als ik dat weer uit zet werkt het prima.
Wat er nu dus gebeurt is dat hij de animatie niet afspeelt maar het beeld die tijd stil laat staan, erg irritant.
Ik neem aan dat ze dat met een volgende update oplossen.
Hoe is de snelheid met de iPad 3 met iOS 7.1? Verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hij lijkt me inderdaad wel een flink stuk vlotter in alles :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
alwaysleft schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:53:
[...]

Enorm verbeterd. Echt een stuk sneller. Draaien van het homescreen gaat ook zonder haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
alwaysleft schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:53:
[...]

De animaties zijn sneller.
Het lijkt dus sneller, maar het is nog maar de vraag of dat echt zo is.

Het is in ieder geval wel nodig om "verminder beweging" uit te zetten, anders lijkt het alsof je IDevice bij elke homeknop-actie vastloopt..

De naam van apps die je helemaal onderin hebt geplaatst is nu donker in plaats van licht, en ook bij de toggles die je krijgt door van beneden naar boven te swipen is dit aangepast. Die animatie klopt nog nog niet helemaal..
Edit: blijkt een instelling bij de toegankelijkheid te zijn.
Toetsenbord lijkt wel iets anders.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 10-03-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toetsenbord is ook iets aangepast dus dat lijkt niet alleen zo het is ook zo haha :p

Al iemand een iPhone4 geupdate? Wil weten of het snelheidsverschil de moeite waard is om de JB op te geven.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:28:
Toetsenbord is ook iets aangepast dus dat lijkt niet alleen zo het is ook zo haha :p

Al iemand een iPhone4 geupdate? Wil weten of het snelheidsverschil de moeite waard is om de JB op te geven.. :p
Ben idd ook benieuwd naar iPad 2 owners en iPhone 4. iPad 3, en iPad plus iPhone 4 zeurde het meest om iOS 7 qua performance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
iPhone 4 werkt een stuk beter nu! Heb de telefoon van mn moeder geupdate en het werkt weer naar behoren.
Natuurlijk hier en daar wat hick-ups, maar voor een telefoon van 4 jaar oud is het echt indrukwekkend wat Apple voor elkaar heeft gekregen.

Dat de apps niet zo snel laden, ligt ook aan de zwaarte van de apps zelf.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jailbreak komt overigens pas op iOS 8 weer, dus mocht dat erg belangrijk zijn dan kun je beter niet updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

alwaysleft schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:30:
[...]

Ben idd ook benieuwd naar iPad 2 owners en iPhone 4. iPad 3, en iPad plus iPhone 4 zeurde het meest om iOS 7 qua performance ;)
Ik kan je vertellen dat op de iPhone 4 en "the new" iPad (3e generatie met retina) iOS7.1 aanzienlijk verbeterd is! Veel snappier...

Ik heb zelf de dynamische achtergronden weer "aan" gezet. Alleen lijkt deze op de iPhone 4 verwijderd te zijn? Klopt dit?

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Volgens mij is dit nooit beschikbaar geweest voor de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Reduce Motion: Off is de iPad 4, door snellere animaties, net een draaimolen.
Met Reduce Motion: On is de iPad 4 onbruikbaar vanwege hangende animaties.

Valt dus wederom tegen en ook dit had niet eens 7.0 mogen zijn. Zal het voorlopig moeten doen met een doosje pillen tegen reisziekte op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:41:
Met Reduce Motion: Off is de iPad 4, door snellere animaties, net een draaimolen.
Met Reduce Motion: On is de iPad 4 onbruikbaar vanwege hangende animaties.

Valt dus wederom tegen en ook dit had niet eens 7.0 mogen zijn. Zal het voorlopig moeten doen met een doosje pillen tegen reisziekte op zak.
Ze hadden je inderdaad wel even mogen vragen of het okay was om te releasen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Mn iphone 5s was al supersnel, nu helemaal ziekelijk snel!
Vooral bij mn ipad 3 merk ik flinke verbetering in snelheid, switchen tussen apps gaat vooral vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scott schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:47:
[...]

Ze hadden je inderdaad wel even mogen vragen of het okay was om te releasen ;)
Lijkt er eerder op dat ze eens opnieuw moeten investeren in quality control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De bug met de achtergrond die in de portrait modus blijft na het openen van een portrait app terwijl je de landscape modus geforceerd gebruikt, is ook nog steeds aanwezig.

Quality control inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
Azijn krijg je er gratis bij als je update? :P

Tjongejonge zeg, wat een gemiep

Ben benieuwt naar de snelheid van de iphone 4s. Of dat ook sneller word met deze update

[ Voor 66% gewijzigd door White_Collar op 10-03-2014 21:22 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik heb net de update geïnstalleerd op een iPhone 4s, 5s, iPad 2, 3, retina mini

Ik typ dit nu op de iPad3 en Ik moet zeggen dat de update toch wel wat sneller aanvoelt. Het is zeker geen snelheidsmonster, maar nu gaat het beter dan voorheen.
Ik heb wel verminder beweging uit staan.

Ook de 4s is toch echt wel wat vloeiender geworden. Ik zou nog prima met een 4s uit de voeten kunnen.
(Ik vind stiekem het formaat van de 4s fijner dan de 5)

Edit
Nu een tijdje op safari (!), maar t in en uit zoomen gaat toch gepaard met veel gestotter... Jammer.

[ Voor 32% gewijzigd door rinkel op 10-03-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 15:04

html

</html>

Mijn iPhone 5 is een stukkie sneller geworden. Moet alleen even wennen aan de nieuwe "shiftknop" op het toestenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
IPhone 4 van mijn oom is even traag na een clean update.

Zijn iPad 3 is wel sneller met typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

JB

Cédric roelt!

Mijn iPad 3 voelt weer enigzins snel aan. Nog af en toe wat vertraging merkbaar bij het toetsenbord. In ieder geval een stuk beter dan voorheen.

Wat ik nog wel steeds mega irritant vind, zijn popups van een agenda activiteit die door mijn vrouw worden toegevoegd vanuit haar agenda bij het ophangen van een telefoongesprek. Je moet dan eerst de meldingen wegklikken voordat je een gesprek kunt afbreken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
iPhone 4: merk geen verandering in snelheid, behalve met het typen. Letters verschijnen sneller op het scherm, dat liep (heel) regelmatig achter op iOS 7.0.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:26
Wat zijn de letters op het keyboard zwart zeg (iPad 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:37
Mijn iphone 4s is duidelijk sneller geworden, het swipen gaat bijvoorbeeld een stuk vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Het toetsenbord is inderdaad even wennen. Verder ook het enige echt zichtbare wat gelijk opvalt. De 5s lijkt ook sneller te reageren, had gelukkig geen last van spontane reboots, moet in deze update verholpen zijn.
Bij de iPad 2 valt de verbeterde snelheid wel gelijk op, vooral bij het switchen tussen portrait en landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Jeej mijn touchid is naar de klote met de komst van iOS 7.1. Ook al hersteld maar heeft geen nut gehad, hij pakt mijn vinger gewoon niet meer. Waarschijnlijk morgen maar naar de winkel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vingers al eens verwijderd en opnieuw gescant? Vreemd hoor.

Overigens merk ik wel dat TouchID sneller werkt en veel beter mijn vingers pakt!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ja alles verwijderd, ook een hard reset gedaan, pakt hem nog steeds niet. Lees op iphoneclub meer mensen met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
deBennie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:44:
Wat zijn de letters op het keyboard zwart zeg (iPad 4)
Dat irriteert me nog niet zo; de knop om een hoofdletter te krijgen wel; deze is wel in lijn met de andere knoppen van het toetsenbord, maar dat is deels het tegenovergestelde als wat het op 7.0 was.
Daar was de knop juist donker als je een hoofdletter selecteerde, nu is dat juist andersom :(

Met animaties is het ook een beetje teveel 'eyecandy'. Moet heel wat lijken omdat de animaties razendsnel zijn, maar de rest van iOS zelf niet en stelt het niet zoveel voor qua snelheidsverbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
Zit itunes radio nou wel of niet in deze update voor NL? Kan het namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 4 werkt nu wel wat sneller dankzij ios 7.1

Enkel krijg ik mijn persoonlijke hotspot niet meer ingevuld.
Deze APN verdwijnt steeds weer.. |:(

Iemand dezelfde problemen (en eventueel een oplossing)?

Netwerk settings reset lost het probleem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Wat een snelheid op m'n iPad 3 en iPhone 5! _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Merk op mijn iPhone 5 ook dat alles veel sneller reageert en doet.. me like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
swoutr schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:14:
Ja alles verwijderd, ook een hard reset gedaan, pakt hem nog steeds niet. Lees op iphoneclub meer mensen met het probleem.
dfu mode herinstallatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Flex schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:44:
Zit itunes radio nou wel of niet in deze update voor NL? Kan het namelijk niet vinden.
Zo te zien nog niet in NL. Jammer :'(

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Alles oogt sneller op mijn iPhone 5, maar volgens mij is het niet meer dan de animatie versnellen.
Je merkt het vooral als je icoontjes gaat verplaatsen, het wiebelen is nu idioot snel...
Spotlight komt nog steeds schokkerig naar beneden.

Verder lijkt er op het oog weinig gebeurd te zijn, is dit nou de 'grote update' waar we met z'n allen een half jaar op hebben gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik wel, voor mij is het een waardige update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 14:34
Wat mij heel erg opvalt is het verlaten van mapjes waar apps instaan. Eerst reageerde dat heel erg traag op de iPhone 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Op de 5s gaat nu alles echt ala een speer. Op de 4s en de ipad 2 ook. Op de ipad 3 vind ik het toch tegenvallen. Ik denk dat die aan vervanging toe is. Maar eens op de markt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 15:04

html

</html>

Wel jammer trouwens dat functies als iTunes Radio en Siri nog niet in Nederland werken. Nu snap ik wel dat Nederlands een relatief kleine taal is maar zo'n miljardenbedrijf zou dat toch niet zo erg vinden.

iTunes Radio zal wel iets met Buma Stemra of Brein te maken hebben maar wil Siri nu eigenlijk wel gewoon in het Nederlands willen gebruiken.
Pagina: 1 ... 39 ... 44 Laatste