Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Pyrone89 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:28:
[...]

Die logica is op zijn plaats voor een major release (6.0, 7.0 etc), maar niet voor releases die juist de fouten van de major moeten aanpakken. Daarbij is het juist de bedoeling dat het op zijn minst gelijkwaardig is aan de vorige release als ze het nog niet hebben opgepakt, niet dat het NOG slechter is.
Die logica is altijd op z'n plaats, want het betreft bèta's. Releasenummers moet je je juist niet aan vast pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat sowieso gek is, is dat je op de "oude" generatie producten van alles moet uitzetten om iOs7 enigszins werkzaam te laten zijn. Maar dan heb je dus geen enkel voordeel meer tov iOs 6. Waarom geven ze je dan niet gewoon optie om terug te gaan? Zal voor developpers wel handig zijn om zo min mogelijk iOs-versies te hebben, maar zou gebruikservaring niet voorop moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:46
Oscar Mopperkont schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:39:
Wat sowieso gek is, is dat je op de "oude" generatie producten van alles moet uitzetten om iOs7 enigszins werkzaam te laten zijn. Maar dan heb je dus geen enkel voordeel meer tov iOs 6. Waarom geven ze je dan niet gewoon optie om terug te gaan? Zal voor developpers wel handig zijn om zo min mogelijk iOs-versies te hebben, maar zou gebruikservaring niet voorop moeten staan?
http://www.iphoneclub.nl/...den-van-ios-7-naar-ios-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pcies. Die noemen precies wat ik al zei: het is handig voor developers. Maar zouden de gebruikers niet voorop moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Oscar Mopperkont schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:49:
Pcies. Die noemen precies wat ik al zei: het is handig voor developers. Maar zouden de gebruikers niet voorop moeten staan?
Als het handig is voor developers, is het handig voor gebruikers, aangezien de kwaliteit van apps dan hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Pyrone89 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:28:
[...]

Die logica is op zijn plaats voor een major release (6.0, 7.0 etc), maar niet voor releases die juist de fouten van de major moeten aanpakken. Daarbij is het juist de bedoeling dat het op zijn minst gelijkwaardig is aan de vorige release als ze het nog niet hebben opgepakt, niet dat het NOG slechter is.
Misschien moet je niet afgaan op 1 persoon die zegt dat de batterijduur slechter is. Batteriijduur is van veel factoren afhankelijk. Ik geloof pas dat de batterijduur slechter is als het blijkt uit een review op bijvoorbeeld Tweakers. Tot die tijd moet je de klagers niet serieus nemen.

Ik lees echt bij elke update verhalen over de batterij, zowel positief als negatief. De waarheid is echter dat ik nooit ook maar enig verschil kan ontdekken. Ik neem de incidentele verhalen op forums dus gewoon voor kennisgeving aan, maar je kan er echt absoluut geen conclusies uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ligt het aan mij of werkt AirDrop nog voor geen meter? Iemand vinden die in dezelfde kamer is duurt eeuwen en sharen tussen MacBook en iPhone lijkt helemaal niet te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
monnick schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:21:
Ligt het aan mij of werkt AirDrop nog voor geen meter? Iemand vinden die in dezelfde kamer is duurt eeuwen en sharen tussen MacBook en iPhone lijkt helemaal niet te werken...
Dat laatste werkt ook niet. Maar tussen systemen zelf (Mac's en iDevices) werkt het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
TMC schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:19:
[...]
Misschien moet je niet afgaan op 1 persoon die zegt dat de batterijduur slechter is. Batteriijduur is van veel factoren afhankelijk. Ik geloof pas dat de batterijduur slechter is als het blijkt uit een review op bijvoorbeeld Tweakers. Tot die tijd moet je de klagers niet serieus nemen.

Ik lees echt bij elke update verhalen over de batterij, zowel positief als negatief. De waarheid is echter dat ik nooit ook maar enig verschil kan ontdekken. Ik neem de incidentele verhalen op forums dus gewoon voor kennisgeving aan, maar je kan er echt absoluut geen conclusies uit trekken.
Nou, ik merk het zelf ook en ook bij de mensen om me heen met iOS 7.
Dit is toch echt iets waar ze naar moeten gaan kijken, want met name de batterijduur is het vlak van huidige smartphones wat nog een zorgenkindje is. Als de batterijduur steeds minder wordt heb je ook geen hol aan de nieuwe features die ze bedenken aangezien je ze allemaal uit moet zetten om een normale batterijduur te hebben.

Kijk bijvoorbeeld naar dat verversen op de achtergrond: heel leuk, maar door de slechte batterijduur wordt iedereen geadviseerd dit uit te zetten. Hetzelfde geldt voor locatievoorzieningen en die dynamische wallpapers. Wat is dan het nut van dit soort functies ontwikkelen als je ze toch niet kunt gebruiken zonder een absurd slechte batterijduur te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Pyrone89 schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:40:
[...]

Nou, ik merk het zelf ook en ook bij de mensen om me heen met iOS 7.
Dit is toch echt iets waar ze naar moeten gaan kijken, want met name de batterijduur is het vlak van huidige smartphones wat nog een zorgenkindje is. Als de batterijduur steeds minder wordt heb je ook geen hol aan de nieuwe features die ze bedenken aangezien je ze allemaal uit moet zetten om een normale batterijduur te hebben.

Kijk bijvoorbeeld naar dat verversen op de achtergrond: heel leuk, maar door de slechte batterijduur wordt iedereen geadviseerd dit uit te zetten. Hetzelfde geldt voor locatievoorzieningen en die dynamische wallpapers. Wat is dan het nut van dit soort functies ontwikkelen als je ze toch niet kunt gebruiken zonder een absurd slechte batterijduur te krijgen?
Wie adviseert dat precies? Ik heb alles aanstaan en de accuduur is prima (niet slechter dan ios 6). Ik adviseer dus om het gewoon aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
TMC schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:54:
[...]
Wie adviseert dat precies? Ik heb alles aanstaan en de accuduur is prima (niet slechter dan ios 6). Ik adviseer dus om het gewoon aan te zetten.
Ik merk idd ook geen verschil. Ik denk dat "absurd" slecht dan ook wat overdreven is :)

Ik geloof wel in het algemeen dat steeds zwaardere apps meer vragen van je telefoon / tablet en dat daardoor wellicht de batterijduur en prestaties wat tegenvallen. Maar ik heb zelf iig niets te klagen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

TMC schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:14:
[...]
Als het handig is voor developers, is het handig voor gebruikers, aangezien de kwaliteit van apps dan hoger wordt.
Als ze dat echt zo belangrijk vonden dan hadden ze een nieuw OS moeten ontwikkelen dat dan ook op "alle" apparaten soepel draait (dwz: alle apparaten van de afgelopen 2 jaar ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn ipad heb ik ook geen verschil gemerkt met de batterij, hij houd het nog steeds ruim 10 uur vol.(gebruik tijd)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Op mijn iPad 2 3G ben ik van 9 uur gebruik (iOS 6.x.x) naar 12 a 13 uur gebruik gegaan (iOS 7.0.4), dit in tegenstelling tot mijn iPhone 5 die het op wifi only net 6 uurtjes haalt en met 3G net 4 a 5 uurtjes uithoudt. Ik was al bij de Apple store geweest, en volgens de diagnostische test is de batterij nog helemaal oké, zij adviseerde mij om een de telefoon te herstellen en helemaal vanaf clean te beginnen zonder een back-up terug te zetten dus. Nogal een vervelende keus dus....

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57
Dat adviseren ze altijd als ze het niet meer weten. :P
Die tijden vind ik niet zo heel vreemd. Mensen die veel meer halen, gebruiken hun iPhone gewoon niet zo heftig. Althans, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TMC schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:54:
[...]
Zo ongeveer elk techblad en techsite als het gaat om 'langer met de batterij omgaan' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Pyrone89 schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:50:
[...]

Zo ongeveer elk techblad en techsite als het gaat om 'langer met de batterij omgaan' 8)7
Je verandert nu doodleuk jouw argument. Eerst zei je dit:
Kijk bijvoorbeeld naar dat verversen op de achtergrond: heel leuk, maar door de slechte batterijduur wordt iedereen geadviseerd dit uit te zetten.
Eerst zei je dat je die dingen uit moet zetten als je geen slechte accuduur wil, nu zeg je dat je het moet uitzetten als je een langere accuduur wilt. Dat de accuduur verbetert als je energieverbruikende diensten uitzet lijkt mij niet meer dan logisch. Echter, met die diensten aan is de accuduur niet slecht, het is gewoon gelijkwaardig aan iOS 6.

Al die klaagverhalen over de accuduur kan ik gewoon niet serieus nemen. Ik lees ze bij elke update, ook de minor x.x.1 updates, en persoonlijk merk ik nooit enig verschil. Ik houd het erop dat mensen na een update er ineens veel meer op gaan letten dan eerst en daardoor moord en brand schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Oscar Mopperkont schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:51:
[...]

Als ze dat echt zo belangrijk vonden dan hadden ze een nieuw OS moeten ontwikkelen dat dan ook op "alle" apparaten soepel draait (dwz: alle apparaten van de afgelopen 2 jaar ofzo).
Had ik ook beter gevonden, alleen vernieuwing betekent compromissen sluiten. iOS 6 nog langer ondersteunen is gewoon geen optie. De kracht van iOS en Apple is juist dat het OS zo weinig fragmentatie kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

TMC schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:22:
[...]
Al die klaagverhalen over de accuduur kan ik gewoon niet serieus nemen. Ik lees ze bij elke update, ook de minor x.x.1 updates, en persoonlijk merk ik nooit enig verschil. Ik houd het erop dat mensen na een update er ineens veel meer op gaan letten dan eerst en daardoor moord en brand schreeuwen.
Ik werk al sinds de 3GS met iPhones en heb nooit geklaagd over de accuduur, behalve nu ik iOS7 enige tijd in gebruik heb. Zoals ik een paar posts terug al heb uitgelegd merk ik wel degelijk een groot verschil, met toch echt hetzelfde gebruik. Dat heb ik nog nooit eerder gehad en het verschil is echt duidelijk merkbaar, dat is geen kwestie van "erop letten". Mooi dat je er geen last van hebt, maar ik zou niet zo snel conclusies trekken over een grote groep andere gebruikers.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TMC schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:22:
[...]
Je verandert nu doodleuk jouw argument. Eerst zei je dit:
[...]
Eerst zei je dat je die dingen uit moet zetten als je geen slechte accuduur wil, nu zeg je dat je het moet uitzetten als je een langere accuduur wilt. Dat de accuduur verbetert als je energieverbruikende diensten uitzet lijkt mij niet meer dan logisch. Echter, met die diensten aan is de accuduur niet slecht, het is gewoon gelijkwaardig aan iOS 6.

Ga je nu vallen over een taalkundig iets?

Met langere batterijduur doel ik op het verbeteren van de batterijduur omdat het normaal niet genoeg is.
Als je dagen met een batterij kan doen interesseert een langere batterijduur je niet meer zo en is er geen behoefte aan al die artikelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
zerokill schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:50:
Kort vraagje: Mij viel op dat bij skype en shazam advertenties werden weergegeven. De ads zien er alleen compleet anders uit dan wat ik gewend ben en het lijkt eerlijk gezegd ook meer op spam.

Kan iemand verifiëren of hij dezelfde ads heeft in shazam? Ik weet dat er geen/weinig malware is voor iOS maar deze ads vind ik toch wel een beetje opvallend! Vooral omdat ze dus in skype en shazam zitten..
Ik kreeg ditzelfde spam bericht ook in de Shazam app te zien. Ik gebruik Skype momenteel niet.
Mij viel overigens ook op als ik de Shazam app sluit dat ik nog even kort een rood balkje bovenin mijn scherm voorbij zag komen. Erg vreemd. Ik hoop dat Shazam en Skype met normale adverteerders in zee zal gaan want als ik het zo lees zijn dit geen 'normale' advertenties meer.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om met iOS7 in de App store bij een Categorie zoals bijv. Actie games ook meer dan 200 games te zien? Bij iOS6 op mijn oude 3GS krijg ik er 250 te zien en ik dacht zelf dat je voorheen onbeperkt door kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Vanmorgen vroeg stond er ineens een whatsapp update klaar :)
Direct geinstalleerd natuurlijk, en, alsof ze het gehoord hebben :D , de performance is vele malen beter :)
Werkt nu weer heerlijk zonder haperingen, wat is dat vervelend om naar te kijken zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Banshee schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
Vanmorgen vroeg stond er ineens een whatsapp update klaar :)
Direct geinstalleerd natuurlijk, en, alsof ze het gehoord hebben :D , de performance is vele malen beter :)
Werkt nu weer heerlijk zonder haperingen, wat is dat vervelend om naar te kijken zeg :P
Dit dus!
Zag hem net ook staan in de App Store. Hij werkt soepeler qua swipen en 't lijkt alsof die iets sneller laad (kan ook gewoon tussen de oren zitten :o).

Goede update in elk geval!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00
Gaat wel ten koste van transparantie in het chatscherm. Dus de app is er lelijker op geworden. Maar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
De transparantie is inderdaad een stuk afgenomen helaas, dat vond ik juist wel mooi.
Maar als de keuze erin zou zitten tussen dat of haperingen middels een schakel functie zou ik toch voor de performance kiezen. Misschien dat ze dat met een volgende update wel weer fixen, er ligt nog een versie bij Apple klaar ter goedkeuring, omdat iDevices met IOS4/5 last hadden van spontane crashes. Misschien nemen ze dit wel gelijk mee :)

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Ik draai nog steeds iOS6 op mijn iphone 4. ik heb een 8gb variant en ik moet hem wel behoorlijk leeg gooien wil ik uberhaupt iOS7 kunnen installeren. corrigeer me als ik er naast zit maar naast de facelift, zijn er op dit moment nou echt grote voordelen waarom ik naar 7 zou moeten overstappen op m'n iphone 4? Ik ben erg bang dat alles helemaal traag gaat worden. Een aantal apps zoals whatsapp zijn wel significant beter geworden, ook onder iOS6 en daarom betwijfel ik het voordeel van 7

Adjust non olet, plerumque...

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zou persoonlijk wachten. Maar daarnaast zou ik alvast gaan kijken naar een nieuwere iPhone.

iOS7 kan prima op iPhone 4, maar toch ga je snelheid inleveren.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

1nsane schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:23:
Ik draai nog steeds iOS6 op mijn iphone 4. ik heb een 8gb variant en ik moet hem wel behoorlijk leeg gooien wil ik uberhaupt iOS7 kunnen installeren. corrigeer me als ik er naast zit maar naast de facelift, zijn er op dit moment nou echt grote voordelen waarom ik naar 7 zou moeten overstappen op m'n iphone 4? Ik ben erg bang dat alles helemaal traag gaat worden. Een aantal apps zoals whatsapp zijn wel significant beter geworden, ook onder iOS6 en daarom betwijfel ik het voordeel van 7
Ik heb een aantal collega's die iOS7 op een iPhone 4 hebben, ik vind het er erg stroperig uit zien. Als iOS6 nog goed draait en bevalt zou ik niet updaten. Zelf draai ik ook nog gewoon 6, en dat notabene op een iPhone 5, ik zie ook geen goede reden om te updaten.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

jasjenl schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:49:
[...]

Ik heb een aantal collega's die iOS7 op een iPhone 4 hebben, ik vind het er erg stroperig uit zien. Als iOS6 nog goed draait en bevalt zou ik niet updaten. Zelf draai ik ook nog gewoon 6, en dat notabene op een iPhone 5, ik zie ook geen goede reden om te updaten.
Ik vindt toch dat er wel degelijk meerdere rede zijn om up te graden maar dat is persoons gebonden, onlangs een iPhone 4 8GB geupdate naar iOs 7.0 en het heeft wel wat meer tijd nodig, maar dat vondt diegene niet erg.. was uitgekeken op 6.0 tsja what can i say.

Ik heb zelf 7.0 en moest echt even omschakelen naar dat 6.0.. wat een oud systeem is dat dan.(qua look)

Power to the beat.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

ronaldm3 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:53:
[...]

Ik vindt toch dat er wel degelijk meerdere rede zijn om up te graden maar dat is persoons gebonden, onlangs een iPhone 4 8GB geupdate naar iOs 7.0 en het heeft wel wat meer tijd nodig, maar dat vondt diegene niet erg.. was uitgekeken op 6.0 tsja what can i say.

Ik heb zelf 7.0 en moest echt even omschakelen naar dat 6.0.. wat een oud systeem is dat dan.(qua look)
Tja, dat is dan persoonlijk. Ik heb geen behoefte aan een update, ik draai iOS7 op mijn iPad en heb nog steeds spijt van dat ik daar niet gewoon iOS6 op heb laten staan. Ik vind iOS7 maar traag en buggy en qua looks juist goedkoop en lelijk. 6 straalde veel meer kwaliteit uit, maar blijkbaar wordt dat dan tegenwoordig als 'oud' gezien...

Verwijderd

1nsane schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:23:
Mijn vriendin heeft de 4 op ios 7 en daar zie ik zelf geen problemen qua traagheid.
Echt grote verschillen met mijn 5S zie ik niet. En je hoeft niet veel ruimte over te hebben als je via itunes update, via opta wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
iOS 7.1 beta 2 is zojuist uitgebracht.
http://9to5mac.com/2013/1...7-1-beta-2-to-developers/
Ziet er uit als goede verbeteringen ten opzichte van beta 1. Nog snellere performance en de mogelijkheid om pijlshapes te tonen (dat is brengt het weer iets dichter bij iOS6 qua duidelijkheid waar te klikken voor de leek).

[ Voor 13% gewijzigd door Pyrone89 op 13-12-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Die button shapes ... zo lelijk.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:F ..... :N ..... waar zijn ze toch mee bezig...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dat is een optie he. Als je het niet aanzet heb je ze niet. Net zoals de optie om labels te tonen: als je die optie niet aanzet heb je gewoon de radio buttons zonder aan/uit indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 09:12

Kroontje

...

Fietsbel schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:03:
[...]

:F ..... :N ..... waar zijn ze toch mee bezig...
- You can now turn on button shapes so where you know where to click.
Een optie dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:18
Calendar wel weer gefixt zodat je kunt zien wat er op een dag te doen is in maandweergave.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kroontje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:17:
[...]

[...]

[...]

Een optie dus...
Goed bezig die apple lui :D :> ;)

Mag hopen dat ze snel deze update uitbrengen, mijn iphone is stabiel maar m;n ipad 3 heeft veel problemen met safari

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Lijkt mij juist een geweldige verbetering. Ik vond de ios 6 buttons veel duidelijker dan die button-loze ios 7 buttons. Langzamerhand draait Apple gelukkig allerlei veranderingen weer een beetje terug, wie weet wordt het ooit nog wel weer eens wat met dat ios7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 16:01
Ik heb met Whatsapp last van een hele rare bug, al mij oe's binnen een woord worden œ's. Dit is alleen binnen whatsapp en nergens anders.
Afbeeldingslocatie: http://d.pr/i/jhzu+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kan iemand mij antwoord geven over de volgende vraag omtrent iCloud backups en photo's. Op mijn iPhone en iPad staat gewoon ingesteld dat alle foto's worden weggeschreven naar mijn photostream. Met alle nieuwe foto's werkt dat prima, deze verschijnen gewoon op al mijn devices. Ik stel alleen regelmatig een nieuwe device in en deze restore ik dan vanaf iCloud. Dat gaat altijd prima, op mijn foto's na. Er worden wel een aantal foto's teruggezet, maar het lijkt er op dat alleen foto's van de laatste 2 weken (?) of de laatst x-aantal foto's worden terug gezet. Dit terwijl als het goed is wel al mijn foto's ergens in de cloud staan. Enig idee hoe dit werkt en hoe ik ál mijn foto's kan terugkijken? Via iPhoto en via www.icloud.com kan ik ze ook nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
GWashington schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:24:
Ik heb met Whatsapp last van een hele rare bug, al mij oe's binnen een woord worden œ's. Dit is alleen binnen whatsapp en nergens anders.
[afbeelding]
Lettertype grootte toevallig aangepast?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:52
jasjenl schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:32:
[...]

Lijkt mij juist een geweldige verbetering. Ik vond de ios 6 buttons veel duidelijker dan die button-loze ios 7 buttons. Langzamerhand draait Apple gelukkig allerlei veranderingen weer een beetje terug, wie weet wordt het ooit nog wel weer eens wat met dat ios7.
Je geeft eerder aan dat je nog op iOS 6 zit. Logisch dat je dat duidelijker vindt, je ziet het continu.
Klik je op je ipad daadwerkelijk wel eens mis?
Ik had verwacht dat enkel blauwe tekst onduidelijk zou zijn, maar dat is het totaal niet. Het os is überhaupt zo simpel dat je altijd wel weet hoe jet het moet bedienen, iets wat ook voor de ouderen blijkt te werken (60jarigen).

Leuk dat ze zo'n optie inbouwen, maar ik gok dat 99% dit niet gaat gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
vacuumcleaner schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:08:
[...]

Lettertype grootte toevallig aangepast?
Idd maar dat was het niet.
Maar door jouw tip ben ik wat aan die opties gaan sleutel en ik heb de oplossing inmiddels gevonden. De optie bold tekst was de boosdoener, settings->general->accessibility.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
monnick schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:27:
Kan iemand mij antwoord geven over de volgende vraag omtrent iCloud backups en photo's. Op mijn iPhone en iPad staat gewoon ingesteld dat alle foto's worden weggeschreven naar mijn photostream. Met alle nieuwe foto's werkt dat prima, deze verschijnen gewoon op al mijn devices. Ik stel alleen regelmatig een nieuwe device in en deze restore ik dan vanaf iCloud. Dat gaat altijd prima, op mijn foto's na. Er worden wel een aantal foto's teruggezet, maar het lijkt er op dat alleen foto's van de laatste 2 weken (?) of de laatst x-aantal foto's worden terug gezet. Dit terwijl als het goed is wel al mijn foto's ergens in de cloud staan. Enig idee hoe dit werkt en hoe ik ál mijn foto's kan terugkijken? Via iPhoto en via www.icloud.com kan ik ze ook nergens vinden...
Je kunt alleen foto's van de laatste 30 dagen of maximaal 1000 foto's via Photostream downloaden.

Beta 2 schijnt weer een grote verbetering te zijn. Animaties zijn zeer snel.

http://youtu.be/ayfIGPRK38A

[ Voor 5% gewijzigd door MarcoC op 14-12-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 21:25
MarcoC schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:19:
[...]

Je kunt alleen foto's van de laatste 30 dagen of maximaal 1000 foto's via Photostream downloaden.

Beta 2 schijnt weer een grote verbetering te zijn. Animaties zijn zeer snel.

http://youtu.be/ayfIGPRK38A
Ik draai beta 2 al zowel op iphone 5 als een ipad 4. Het is echt veel sneller. Vooral voor de ipad is het een verbetering. Alle vertragingen zijn er uit. iOS is weer zoals iOS moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:20
kdhoe schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:39:
[...]

Ik draai beta 2 al zowel op iphone 5 als een ipad 4. Het is echt veel sneller. Vooral voor de ipad is het een verbetering. Alle vertragingen zijn er uit. iOS is weer zoals iOS moet zijn.
Is de batterijduur hetzelfde of zelfs beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 21:25
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:41:
[...]

Is de batterijduur hetzelfde of zelfs beter?
Ik merk geen verschil tov 7.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:01

janklp

FortyTwo Capital

Batterijduur is lastig meten na 22 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

GWashington schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:07:
[...]

Idd maar dat was het niet.
Maar door jouw tip ben ik wat aan die opties gaan sleutel en ik heb de oplossing inmiddels gevonden. De optie bold tekst was de boosdoener, settings->general->accessibility.

Thanks.
Maak even een bug aan bij Apple, dit ziet eruit als een iets overijverige toepassing van ligaturen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
CyBeR schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:54:
[...]
Maak even een bug aan bij Apple, dit ziet eruit als een iets overijverige toepassing van ligaturen.
Gedaan. Niet dat ik bold tekst weer ga gebruiken, want het ziet er ook gewoon beter uit zonder die bold tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dit moest in het OS X topic

[ Voor 86% gewijzigd door monnick op 15-12-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Smobbo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:19:
[...]

Je geeft eerder aan dat je nog op iOS 6 zit. Logisch dat je dat duidelijker vindt, je ziet het continu.
Klik je op je ipad daadwerkelijk wel eens mis?
Ja, met name in de music player, dus het scherm wat je te zien krijgt als je van onder naar boven swiped en waar je dan op de titel van de spelende song moet tappen om naar de app te switchen die op dat moment dat nummer aan het afspelen is, werkt tappen op alleen tekst werkelijk voor geen meter. Maar ook op andere plekken vind ik het niet fijn dat je de knoppen niet kunt zien. Daarnaast vind ik die knop loze knoppen gewoon niet mooi.
Ik had verwacht dat enkel blauwe tekst onduidelijk zou zijn, maar dat is het totaal niet. Het os is überhaupt zo simpel dat je altijd wel weet hoe jet het moet bedienen, iets wat ook voor de ouderen blijkt te werken (60jarigen).

Leuk dat ze zo'n optie inbouwen, maar ik gok dat 99% dit niet gaat gebruiken...
Tja, ik behoor dan tot die andere 1 procent. Ik heb ook ingesteld dat fonts vet zijn, zodat die ongeveer dezelfde dikte als in iOS6 hebben. En ik heb ook ingesteld dat on/off sliders icoontjes op hun knopjes hebben, zoals in iOS6. Ik vind gewoon vrijwel geen enkele visuele verandering van iOS7 een verbetering, zowel functioneel als esthetisch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:57:
iOS 7.1 beta 2 is zojuist uitgebracht.
http://9to5mac.com/2013/1...7-1-beta-2-to-developers/
Ziet er uit als goede verbeteringen ten opzichte van beta 1.
Wel bijzonder te lezen dat het donkere toetsenbord eruit is gehaald in beta 2 van iOS7.1.
Persoonlijk zal ik overigens de schaduwen niet aanzetten als dit in een definitie versie uitkomt, maar ik begrijp dat het voor sommige gebruikers een fijne optie kan zijn.

Helaas mis ik nog wel de optie om de ervaringen te kunnen sorteren op datum van laatste nieuw naar oud) in de App store app want hoe het nu is voor 'Alle versies' is zeer onhandig vind ik.
matthijst schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:41:
Calendar wel weer gefixt zodat je kunt zien wat er op een dag te doen is in maandweergave.
Het is fijn dat ze wat doen met de flinke kritiek die is geuit op de Calendar app.

Overigens iets heel anders. Ik wil graag woorden en namen toevoegen, maar de enige manier waarop mij dat tot nu toe is gelukt is d.m.v. Instellingen app (via Algemeen > Toetsenbord > Trefwoorden) en daar dan bij 'Zin' de juiste naam/woord neer te zetten (bijv. Esmée) en bij 'Trefwoord' het woord dat je standaard intikt. Het wordt een lang lijstje straks als die allemaal daar getoond gaan worden.

Het vreemde vind ik ook dat via Nederlandse woordenboek heb geïnstalleerd en Nederlands als taal en toetsenbord heb ingesteld. Ik vind het wel vreemd dat René en José wel als naam suggesties komen als je Rene of Jose intikt, maar dat blijkbaar Esmée niet bekend is als naam. Zelfs als ik naar mijzelf een e-mail stuur of verstuur komt deze naam er niet bijstaan. Dus hij lijkt het niet te 'leren'. Mis ik iets?

[ Voor 35% gewijzigd door funrider op 16-12-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Sowieso doen ze wel veel met de kritiek. De veranderingen tussen verschillende iOS-versies hebben elkaar nog nooit zo snel opgevolgd als sinds iOS 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:52
funrider schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:01:

Overigens iets heel anders. Ik wil graag woorden en namen toevoegen, maar de enige manier waarop mij dat tot nu toe is gelukt is d.m.v. Instellingen app (via Algemeen > Toetsenbord > Trefwoorden) en daar dan bij 'Zin' de juiste naam/woord neer te zetten (bijv. Esmée) en bij 'Trefwoord' het woord dat je standaard intikt. Het wordt een lang lijstje straks als die allemaal daar getoond gaan worden.

Het vreemde vind ik ook dat via Nederlandse woordenboek heb geïnstalleerd en Nederlands als taal en toetsenbord heb ingesteld. Ik vind het wel vreemd dat René en José wel als naam suggesties komen als je Rene of Jose intikt, maar dat blijkbaar Esmée niet bekend is als naam. Zelfs als ik naar mijzelf een e-mail stuur of verstuur komt deze naam er niet bijstaan. Dus hij lijkt het niet te 'leren'. Mis ik iets?
Als je een contact met die naam hebt dan kent hij hem sowieso wel.
Volgens mij 'leert' hij verder wel, maar misschien heb je ergens een contact Esmee zonder streepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Smobbo schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:38:
[...]

Als je een contact met die naam hebt dan kent hij hem sowieso wel.
Volgens mij 'leert' hij verder wel, maar misschien heb je ergens een contact Esmee zonder streepje?
Ik heb geen contact Esmee zonder streepje. Mijn dochter is net 3 maanden (dus had haar nog niet in contacten met nummer ;) . Ik heb de trefwoord functie weggehaald en haar naam toevoegt aan contacten (Esmée) zonder tel/e-mail en nu kan ik haar naam inderdaad via 'Vervang..' kiezen (Esmée) in e-mail, whatsapp, sms e.d.
In dit geval dus een prima oplossing. Bedankt!

Ik vraag me toch af hoe het aanleren van andere woorden dan die in het woordenboek nu precies werkt bij iOS. Hoelang na gebruik van een woord ziet hij het woord als correct? Ik heb zelf nu 'Autocorrectie' uitgezet om onjuiste vervangingen te voorkomen. Ik heb even een Android 4.2 toestel gehad en daarbij kon ik makkelijk eigen woorden toevoegen zonder met trefwoorden in te weer te hoeven gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 16-12-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 23:25
Gebruik het vaak genoeg en hij leert het. :)
Die trefwoorden zijn voor speciale dingen specifiek, ik gebruik het bijv voor mijn e-mail. Als ik eml intyp dan maakt ie er mijn e-mailadres van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
SidewalkSuper schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:42:
Gebruik het vaak genoeg en hij leert het. :)
Die trefwoorden zijn voor speciale dingen specifiek, ik gebruik het bijv voor mijn e-mail. Als ik eml intyp dan maakt ie er mijn e-mailadres van.
Ik vond trefwoorden ook al niet de plek voor zoiets.
Ik heb daar nu wel zaken als mvg > Met vriendelijke groeten e.d. staan daarvoor werkt het top inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Alle nieuws apps en updates moeten vanaf februari 2014 voor iOS7 geoptimaliseerd zijn. Dat betekent dat iOS6 apps afgekeurd gaan worden.
http://9to5mac.com/2013/1...-built-with-latest-xcode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
SidewalkSuper schreef op woensdag 18 december 2013 @ 01:35:
Alle nieuws apps en updates moeten vanaf februari 2014 voor iOS7 geoptimaliseerd zijn. Dat betekent dat iOS6 apps afgekeurd gaan worden.
http://9to5mac.com/2013/1...-built-with-latest-xcode/
Niet waar, het is zelfs nog mogelijk om apps met de iOS 4 SDK te ontwikkelen. Apps moeten alleen met de nieuwste XCode gecompileerd worden. Niks aan de hand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ah, fout begrepen :)
Vond het al opvallend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb laatste tijd erg vaak dat ik opeens een wit scherm heb met daarin een zwarte apple logo.
Lijkt alsof mijn tel dan aan het opstarten is, maar dat is niet het geval.
Tijdens het unlocken van van iPhone 5S heb ik dit voornamelijk....

Meer mensen hier last van? Of een idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Laatst online: 25-08 14:18
Jieve schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:23:
Ik heb laatste tijd erg vaak dat ik opeens een wit scherm heb met daarin een zwarte apple logo.
Lijkt alsof mijn tel dan aan het opstarten is, maar dat is niet het geval.
Tijdens het unlocken van van iPhone 5S heb ik dit voornamelijk....

Meer mensen hier last van? Of een idee hoe dit op te lossen is?
Niet vaak, maar de afgelopen paar weken wel 2-3 keer gehad.
Lijkt een reboot maar is veel sneller terug. :?

(iPhone 5S, laatste IOS 7.0.4)

[ Voor 3% gewijzigd door sjimmie op 18-12-2013 12:27 ]

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Is gewoon een crash, heb ik helaas ook vaak gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Weet iemand of dat als je Clumsy Ninja op de iPad speelt, hij de savegame overneemt op de iPhone, zodat je gewoon kan blijven spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 21:40
Ja dat kan. Tijdens het spelen upload hij je voortgang naar de servers van de ontwikkelaar.

Als je op een ander apparaat Clumsy Ninja start, vraagt ie of de voortgang van de server gedownload moet worden of dat je met het spel op het apparaat zelf door wilt gaan.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
Jeroen O schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:59:
Ja dat kan. Tijdens het spelen upload hij je voortgang naar de servers van de ontwikkelaar.

Als je op een ander apparaat Clumsy Ninja start, vraagt ie of de voortgang van de server gedownload moet worden of dat je met het spel op het apparaat zelf door wilt gaan.
Gaaf zeg, ben echt blij dat dat mogelijk is! Kan ik overal met me Ninja spelen haha. Heb vandaag de iPhone 5C wit binnen gekregen overigens. Wel een mooi toestel zeg, ben er echt blij mee. De behuizing voelt erg stevig aan, ondanks het plastic en ligt erg lekker in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja, maar helaas zijn er nog heel veel spellen die dit niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
Hmm ik heb het geprobeerd, maar elke keer als ik bijvoorbeeld van iPad terug ga naar iPhone dan zegt hij, new save game found en moet je elke keer handmatig weer accepteren en hij slaat maar om de zoveel tijd op, dus je raakt zoiezo dan weer dingen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Van het kwijtraken van dingen daar heb ik dan weer geen last van. Dat van het accepteren dat klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Laatst online: 02-08 17:48
sjimmie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:26:
[...]

Niet vaak, maar de afgelopen paar weken wel 2-3 keer gehad.
Lijkt een reboot maar is veel sneller terug. :?

(iPhone 5S, laatste IOS 7.0.4)
Misschien ga ik dan toch maar eens terug naar Apple Store Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is het mogelijk om van 7.1 beta 2 te downgraden naar 7.0.4? Wordt wel nog gewoon gesigned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:31:
Is het mogelijk om van 7.1 beta 2 te downgraden naar 7.0.4? Wordt wel nog gewoon gesigned.
Altijd mogelijk geweest om te downgraden naar de non beta versie, dus waarom zou dat nu niet zo zijn? Volgens mij kan het dus ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:31:
Het is altijd mogelijk om van een beta versie naar 7.0.4 te gaan zolang Apple die firmware nog steeds ondertekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nou doordat ik dit zag op iphoneclub.

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2013/12/ios-7-1-beta-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Dat is wel vreemd.
Staat dit in een forum of niet?

Ik zou ook gewoon op 7.0.4 blijven aangezien 7.1 een beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat staat er altijd bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Oh oke dat wist ik niet. Zou ook vreemd zijn als dit niet kon natuurlijk, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat de jailbrake voor IOS7 uit is.

Hier meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

Dat iOS 7.1 maar snel komt, ik ben die haperingen een beetje moe aan het worden op mijn iPad 3. Lijkt android wel zo :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

JB schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:33:
Dat iOS 7.1 maar snel komt, ik ben die haperingen een beetje moe aan het worden op mijn iPad 3. Lijkt android wel zo :(
Laatste geruchten zijn pas in maart :F . Vandaag waarschijnlijk beta3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:01

janklp

FortyTwo Capital

Je kan niet terug met je iCloud back-up.
PBP schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:38:
[...]

Laatste geruchten zijn pas in maart :F . Vandaag waarschijnlijk beta3.
Denk niet vandaag want Apple heeft een freeze.

[ Voor 36% gewijzigd door janklp op 23-12-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb hem!! Een iPhone 5s Space Gray 32GB….Net gehaald..Voelt weer vertrouwd na iPhone 3s, iPhone 4, iPhone 5 en 1,5 week een Note 3 te hebben gehad….

Jullie klagen over de power button? Hoe erg moet dit zijn dan? Als ik hem echt hard heen en weer schud, hoor ik iets (zeg maar het zelfde geluid als de triller van de camera)….Is dat het? Daar ga ik hem niet om ruilen denk ik hoor…Ik heb hem via MP en de bon er bij van oktober…Garantie heb ik sowieso nog, maar ik vind het meevallen? Vinger Id ook heel simpel…2 vingers ingesteld en werkt prima…(tot nu toe, haha)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Damn, waar heb jij Nederlands gehad.

Als ie prima is, dan houd je m toch. :) Geen gezeur met het kwijt zijn van je iPhone. Ik ben ook nog erg tevreden met mijn uit Duitsland gehaalde 5S. Helaas werkt TouchID niet altijd mee, maar dit ligt bij mij aan een vervuilde sensor. Even wipen en hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

RnB schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:58:
Damn, waar heb jij Nederlands gehad.

Als ie prima is, dan houd je m toch. :) Geen gezeur met het kwijt zijn van je iPhone. Ik ben ook nog erg tevreden met mijn uit Duitsland gehaalde 5S. Helaas werkt TouchID niet altijd mee, maar dit ligt bij mij aan een vervuilde sensor. Even wipen en hij doet het weer.
?? Is mijn Nederlands niet goed? :?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:14
pdavie2311 schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:00:
[...]

?? Is mijn Nederlands niet goed? :?
Het... is... wel... vrij... irritant... als... je... zo... zinnen... maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 18:20
Ik heb iOS 7 op iPhone 4. Eerlijk gezegd vind ik iOS 6 fijner aangezien iOS 7 iets te zwaar is voor mijn iPhone. Natuurlijk vind ik de vormgeving mooier van iOS 7, maar soms is snelheid gewoon fijner. Daarnaast heb ik sinds de laatste update steeds dat een willekeurige App icoontje donker wordt. Geen idee waarom, stoort me ook niet, maar is gewoon raar. De App werkt wel gewoon, en als je die opstart en afsluit, is een ander App icoontje donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
Onlangs een iPhone 5C gekocht en erg tevreden over! Nu is kreeg ik ineens een melding dat mijn geheugen bijna vol was. Ik snapte er helemaal niets van, want ik heb er helemaal niet veel opstaan. Heb bij info --> gebruik gekeken en zag dat er ongeveer 5GB aan apps + spotify downloads op staan. Er is nog 3GB beschikbaar, maar dan moet die andere 5,3GB ook ergens inzitten?

[ Voor 21% gewijzigd door justin1992 op 30-12-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

justin1992 schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:26:
Onlangs een iPhone 5C gekocht en erg tevreden over! Nu is kreeg ik ineens een melding dat mijn geheugen bijna vol was. Ik snapte er helemaal niets van, want ik heb er helemaal niet veel opstaan. Heb bij info --> gebruik gekeken en zag dat er ongeveer 5GB aan apps + spotify downloads op staan. Er is nog 3GB beschikbaar, maar dan moet die andere 5,3GB ook ergens inzitten?
Een melding van iCloud waarschijnlijk.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
fynrd1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:30:
[...]

Een melding van iCloud waarschijnlijk.
Had er nog naar gekeken, maar ik had nog 4,8GB van de 5GB vrij in iCloud. Heb men iPhone maar even teruggezet naar de fabrieksinstellingen en iCloud back-up teruggedraait, nu heb ik weer 7,9 GB vrij. Wel vreemd, want normaal gesproken interesseert het me altijd wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar ik kon het dit keer echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Is er eigenlijk een manier om die back/forward gestures in safari uit te schakelen? Ik gebruik dat nooit en vind het alleen maar irritant dat ik ze soms per ongeluk trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:14
jasjenl schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:37:
Is er eigenlijk een manier om die back/forward gestures in safari uit te schakelen? Ik gebruik dat nooit en vind het alleen maar irritant dat ik ze soms per ongeluk trigger.
Oops niet goed gelezen.

[ Voor 11% gewijzigd door tiswat op 03-01-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Laatst online: 28-07 17:04
iOS 7.1 Beta 3...

http://www.onemorething.n...uiterlijke-veranderingen/

Nou ik weet niet wat ik er van moet vinden... Maar ik heb het idee dat de ideeën tank is uitgedacht als ik deze veranderingen zie. Icoontjes donkerder en rare ronde knoppen... *zucht* hoop dat ze met iets beters komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
xppn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:51:
iOS 7.1 Beta 3...

Nou ik weet niet wat ik er van moet vinden... Maar ik heb het idee dat de ideeën tank is uitgedacht als ik deze veranderingen zie. Icoontjes donkerder en rare ronde knoppen... *zucht* hoop dat ze met iets beters komen...
Gezien de problemen met OSX 10.9 Mavericks kan ik je vertellen dat iOS 7 met zeer positief meevalt.
Zeker, er kunnen dingen beter, maar vergeleken met OSX Mavericks is de huidige stand van iOS 7 iets om op je knietjes de developer in de hemel voor te bedanken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:38
xppn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:51:
iOS 7.1 Beta 3...

Er schijnt -eindelijk!- iets gedaan te zijn aan het functioneren van de audiobooks die Apple met dit OS totaal heeft gesloopt. Nu maar afwachten of het inderdaad de hoofdstukken/scrollen daarin terugbrengt, want uit de vage bewoordingen is dat niet echt op te maken.

Maar als die functionaliteit inderdaad echt weer goed is, dan ga ik heel blij zijn met deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Die groene icoontjes mochten wel donkerder in mijn ogen.
De dikkere tekst op het toetsenbord daar ben ik nog niet uit. Ik vind de dunne tekst net leuk lezen.
Het power off screen maakt mij niet uit, dat zie ik nooit.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb een zeer irritant probleem op mijn iPad Air. Op iOS 7 crasht Safari concequent als ik bepaalde links aanklik op Blackboard (bijvoorbeeld Course Documents). Voor mij als student aan de TU Delft is dit zeer irritant aangezien ik mijn iPad veel voor m'n studie gebruik. Iemand tips om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N14
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 19:16

N14

Geen ervaring mee maar een aantal ideetjes: Er is een Blackboard App, ik weet niet of die compatible is met TU Blackboard? Verder heeft de TU zelf ook App, ik geloof dat ze daar ook wel bezig waren met Blackboard integratie, weet niet hoe ver ze daar mee zijn. En tot slot zou je een andere browser zoals Chrome kunnen proberen.
Pagina: 1 ... 37 ... 44 Laatste