• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-11 15:18
Waarom werkt Keychain eigenlijk niet met de Tweakers login?

Laat maar, stond als "niet opslaan" in Keychain.

[ Voor 33% gewijzigd door technorabilia op 25-11-2013 10:47 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Pfoeh zeg, voor de grap dat 'Reduce Motion' eens aan gezet op m'n iPhone 5, het apparaat voelt meteen 10x sneller aan :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja want die animaties kosten nou eenmaal tijd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 12:48
BtM909 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:26:
Ja want die animaties kosten nou eenmaal tijd :)
Sommigen verwarren animaties met denktijd/berekentijd volgens mij :P

• XyritZz
Scrtz schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:39:
[...]

Sommigen verwarren animaties met denktijd/berekentijd volgens mij :P
Precies, ik betrapte mezelf daar ook op dat ik eerst dacht dat Reduce Motion geen effect zou hebben omdat een iPhone 5 ruim snel genoeg is voor iOS7... maar daar gaat het helemaal niet om. Door die animaties er uit te halen is het ding gewoon sneller omdat een app nu instant opstart ipv dat er een animatie van 0,x seconde voor zit.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 17:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Scrtz schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:49:
[...]
Wel frappant dat een update van een veelgebruikte app als Whatsapp zo lang moet duren, zelfs in de beta zag ik veel minder en kleinschaligere apps eerder overgaan naar de ios7 layout/looks.
Die ontwikkelaars zijn nooit erg snel geweest, niet met updates maar ook niet met bugfixes.
Ach ja, het werkt...

I am the great Cornholio!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Ik heb nu een ruime week een iPhone 4S van iOS6.x naar iOS7.04 geupgrade.
Het is even wennen aan de looks van iOS7, maar ik wil niet meer terug.

Ik ondervind wel een paar vreemde bugs te weten:

App Store app
- App Store > recensie volgorde van 'alle versies' is van oude naar nieuw wat ik enigszins onlogisch vind (was ook niet in iOS6)
- App Store > nieuwe recensies tonen niet bij 'Huidige versie', maar wel bij 'Alle versies'
- App Store > ondanks dat er 21 recensies staan bij 'alle versies' (waaronder 2 over huidige versie) tonen er geen gevulde 'sterren'. Deze zijn allemaal leeg.

iTunes Store app
- de afgelopen dagen meerdere malen gehad dat de app crashte. Ik moet wel zeggen dat de tip die ik online vond (om via de 'Muziek' app de iTunes store benaderen) sinds vandaag lijkt te werken. Als ik nu ook direct de iTunes app open dan heb ik vandaag nog geen crashes ondervonden.

Instellingen > iCloud
- bij het uitzetten van 'Safari' en de keuze voor 'bewaar op iPhone' blijft minuten lang 'Safari gegevens uitschakelen..' in beeld staan, maar ook na 10 minuten wachten nog steeds niet verdwenen. Enige oplossing is afsluiten instellingen app, maar vervolgens zijn wijzigingen niet opgeslagen.
- hetzelfde probleem speelt ook bij 'Herinneringen' uitzetten

Los van de bugs hoop ik nog steeds dat onderstaande zaken in een volgende versie mogelijk worden:

- Swiftkey/Swype toetsenbord mogelijkheid
- meerdere apps tegelijk afsluiten (2x klikken home knop > sluit alle zou handig zijn net zoals op Android)

Het zou ook leuk zijn als Google eindelijk de Google Keep app voor iOS beschikbaar gaat maken. Die mis ik wel. Tot die tijd zijn er uiteraard genoeg andere opties dat weet ik.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

funrider schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:46:
Ik heb nu een ruime week een iPhone 4S van iOS6.x naar iOS7.04 geupgrade.
Het is even wennen aan de looks van iOS7, maar ik wil niet meer terug.

Ik ondervind wel een paar vreemde bugs te weten:
Los van de bugs hoop ik nog steeds dat onderstaande zaken in een volgende versie mogelijk worden:

- Swiftkey/Swype toetsenbord mogelijkheid
Ik betwijfel of ze Apple daar aangaat, want anders had het er nu al in gezeten
- meerdere apps tegelijk afsluiten (2x klikken home knop > sluit alle zou handig zijn net zoals op Android)
Waarom zou je dat willen?
Het zou ook leuk zijn als Google eindelijk de Google Keep app voor iOS beschikbaar gaat maken. Die mis ik wel. Tot die tijd zijn er uiteraard genoeg andere opties dat weet ik.
Er is een 3rd party app (voor 2dollar), maar ik gebruik zelf gewoon https://drive.google.com/keep/ met een shortcut op m'n home screen (dat werkt ook goed).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
funrider schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:46:

Dit kan al. Je kunt maximaal 3 apps tegelijk afsluiten, door simpelweg drie programmavensters tegelijkertijd omhoog te swipen.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 15:22

jasjenl

Liab A Tymo

Één van de dingen die ik jammer vind aan ios 7 op mijn ipad 3 is dat het roteren van het homescreen niet meer zo soepel gaat als onder ios 6: dat werkte voorheen gewoon 100% smooth op 60 fps en nu stottert en hapert dat, hooguit iets van 20 fps voor mijn gevoel. Nu heb ik van de week eens een ipad air in handen gehad en aangezien die volgens de reviews toch zeker wel iets van 4 keer zo snel zou moeten zijn als de ipad 3 ging ik er vanuit dat het roteren daar toch net zo smooth op 60fps zou roteren als ios6 vroeger deed. Maar zelfs op dat model ziet het er nog steeds niet zo buttersmooth uit als wat ik van vroeger gewend was. Dat is toch wel jammer want juist die supersoepele werking van de ui vond ik voorheen één van de sterke punten van ios. Wat dat betreft vind ik ios 7 echt een achteruitgang, het loopt gewoon niet meer zo retestrak als je vroeger gewend was van een ios device.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Waar ik me bij het roteren meer aan stoor is dat de zwarte 'omlijsting' eerder draait dan je daadwerkelijke scherm.

Als ik mijn iPad 3 kantel zie ik eerst een zwarte rand kantelen, waarna de daadwerkelijke inhoud van het scherm pas kantelt.. Dat ziet er altijd heel vreemd uit.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 06:20
jasjenl schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:11:
Één van de dingen die ik jammer vind aan ios 7 op mijn ipad 3 is dat het roteren van het homescreen niet meer zo soepel gaat als onder ios 6: dat werkte voorheen gewoon 100% smooth op 60 fps en nu stottert en hapert dat, hooguit iets van 20 fps voor mijn gevoel. Nu heb ik van de week eens een ipad air in handen gehad en aangezien die volgens de reviews toch zeker wel iets van 4 keer zo snel zou moeten zijn als de ipad 3 ging ik er vanuit dat het roteren daar toch net zo smooth op 60fps zou roteren als ios6 vroeger deed. Maar zelfs op dat model ziet het er nog steeds niet zo buttersmooth uit als wat ik van vroeger gewend was. Dat is toch wel jammer want juist die supersoepele werking van de ui vond ik voorheen één van de sterke punten van ios. Wat dat betreft vind ik ios 7 echt een achteruitgang, het loopt gewoon niet meer zo retestrak als je vroeger gewend was van een ios device.
Dat probleem is opgelost met iOS 7.1. Roteren gaat weer zo vlot als vroeger

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:10
Ik heb iOS 7.1 beta 1 getest op mijn iPad 3, en de performance is echt enorm verbeterd. Met 7.0.4 zie je nog regelmatig slowdowns of framedrops. Met 7.1 beta 1 kon ik die niet ontdekken. Elke animatie was supersmooth, multitasken ging veel sneller, het draaien van de oriëntatie ging ook zeer soepel. Echt een enorme verbetering :) .

• funrider
BtM909 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:57:
[...]

Ik betwijfel of ze Apple daar aangaat, want anders had het er nu al in gezeten

[...]

Waarom zou je dat willen?

[...]

Er is een 3rd party app (voor 2dollar), maar ik gebruik zelf gewoon https://drive.google.com/keep/ met een shortcut op m'n home screen (dat werkt ook goed).
Ik ben ook bang dat het er niet meer inzit in iOS7, maar als ik soms bij vrienden zie hoe snel het tikken met een swype beweging gaat op een Samsung S4 dan ziet dan gaat dat er super snel. Dan stuur je nog eens een lange e-mail of bericht op een snelle manier i.p.v een desktop/laptop erbij te hoeven pakken.

Ik sluit graag alle processen graag af al weet ik dat met iOS7 (en vorige versies) dit al behoorlijk goed is geregeld qua gebruik van processen in de achtergrond. Misschien een tick qua opschonen ;) Of het komt doordat ik merkte met mijn vorige iPhone 3GS en iOS 4/5/6.x dat het qua snelheid soms aanzienlijk scheelde als ik apps volledig afsloot.

De snelkoppeling optie naar de link van de Google Keep site had ik al eerder in gebruik. Dat werkt vrij aardig inderdaad. De 3rd party apps staan niet bepaald goed aangeschreven. Dan gebruik ik liever even de weblink en wacht geduldig op de officiële app van Google.
DaSaN schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:39:
[...]

Dit kan al. Je kunt maximaal 3 apps tegelijk afsluiten, door simpelweg drie programmavensters tegelijkertijd omhoog te swipen.
Dat is op zich wel fijn dat het op kan met 3 apps tegelijk bedankt dat wist ik niet.
Al was het een leuke optie geweest als je met 1x drukken alle apps (bijv. 20-30) sluit.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb ook de tick om telkens alles af te sluiten, maar bij mij komt het voort uit de hoop dat dit de batterijduur verbetert. Ik blijf die maar mager vinden.

Laatste keer bijvoorbeeld 2 uur en 26 minuten 'gebruik' en 1 dag en 12 uur standby.
Waarbij ik dat gebruik vreemd vind, want ik heb echt geen 2 uur en 26 minuten naar het scherm lopen turen (max 30 minuten schat ik). Zelfs ondanks het sluiten van de apps, locatievoorzieningen uit en apps op achtergrond uit gaat het dus hard. Gaat om een iPhone 4S die bijna 2 jaar oud is. Overigens update ik altijd via iTunes, niet OTA (ik heb vernomen dat dan de complete software er opnieuw opkomt ipv alleen een patch en dat dit beter blijkt te zijn).

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:47
Zijn er developers die 7.1 hebben draaien op een iPhone (het liefst een 5S)? Willen jullie je ervaringen delen? Hoe ervaren jullie het OS, draait het wat soepeler, voelt het stabieler? Ik ben 7.1 nu aan het downloaden, maar ik twijfel om m op mijn iPhone te gooien.
Opzich draait 7.0.4 prima, maar ik heb nog de nodige crashes en stotteringen.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 20:52

janklp

FortyTwo Capital

iOS 7.1 is een stukje onstabieler moet ik zeggen. Sommige apps crashen ook. Zou er mee wachten.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Spike_wolf schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:25:
Waar ik me bij het roteren meer aan stoor is dat de zwarte 'omlijsting' eerder draait dan je daadwerkelijke scherm.

Als ik mijn iPad 3 kantel zie ik eerst een zwarte rand kantelen, waarna de daadwerkelijke inhoud van het scherm pas kantelt.. Dat ziet er altijd heel vreemd uit.
Die bug herken ik dan weer niet echt, wel heb ik op een ipad mini gezien dat die zwarte rand de eerste keer nadat je de ipad unlockt hebt de verkeerde kant uitdraait. Vreemde bug die op andere type iPads niet voor lijkt te komen.
kdhoe schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:42:
[...]

Dat probleem is opgelost met iOS 7.1. Roteren gaat weer zo vlot als vroeger
Ben benieuwd, laten ze die versie dan maar snel releasen.

• RnB
Janusz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:12:
iOS 7.1 is een stukje onstabieler moet ik zeggen. Sommige apps crashen ook. Zou er mee wachten.
Oké, thanks.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:32
Gebruikt er iemand herinneringen op locatie? In iOS 6 bleef je GPS aanstaan, dit kon je zien door het tekentje rechtsboven, maar hoe werkt dit in iOS 7? Ik zie namelijk niet meer constant het tekentje in beeld, maar wanneer gaat die dan zoeken? Is dat met een interval? Ben benieuwd of ze hem efficiënter hebben gemaakt.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ Untouchablezz20 -> Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar...
Zelf heb ik dit uitgezet omdat ik zelf denk dat het toch wel je accu sneller laat leeg lopen.

De voordelen wegen niet tegen de nadelen...

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Untouchablezz20 Ik heb dat een paar keer gedaan voor "bij aankomst bij [thuisadres] ", maar dan kreeg ik mooi geen melding.. beetje vreemd dus!

Het syncen van mijn google agenda gaat trouwens ook niet helemaal goed, die had ik op de computer bij google er in gezet en in een third party agenda app (Sunrise) kwamen ze wel gewoon te staan, maar in de standaard apple agenda app niet. Heel vreemd. En als ik iets toevoeg in de gewone agenda app verschijnt hij direct in Sunrise, en andersom lukte dat niet met die specifieke afspraak, terwijl andere afspraken van gisteren bijvoorbeeld wel gewoon ook in de apple agenda app waren gekomen. Ik snap echt niet waarom dat dus niet gelukt is, en lekker onbetrouwbaar ook :-(

• Untouchablezz20
fjberkheij schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:14:
Untouchablezz20 Ik heb dat een paar keer gedaan voor "bij aankomst bij [thuisadres] ", maar dan kreeg ik mooi geen melding.. beetje vreemd dus!
Tha BasZ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:12:
@ Untouchablezz20 -> Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar...
Zelf heb ik dit uitgezet omdat ik zelf denk dat het toch wel je accu sneller laat leeg lopen.

De voordelen wegen niet tegen de nadelen...
Nou heb het geprobeerd maar eenmaal op locatie geen melding gekregen. Heb verder ook het symbool voor GPS niet gezien. In iOS 6 bleef dit symbool staan, maar na afsluiting van herinneringen in iOS 7 is het symbool ook gelijk weg.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
fjberkheij schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:14:

Het syncen van mijn google agenda gaat trouwens ook niet helemaal goed, die had ik op de computer bij google er in gezet en in een third party agenda app (Sunrise) kwamen ze wel gewoon te staan, maar in de standaard apple agenda app niet. Heel vreemd. En als ik iets toevoeg in de gewone agenda app verschijnt hij direct in Sunrise, en andersom lukte dat niet met die specifieke afspraak, terwijl andere afspraken van gisteren bijvoorbeeld wel gewoon ook in de apple agenda app waren gekomen. Ik snap echt niet waarom dat dus niet gelukt is, en lekker onbetrouwbaar ook :-(
Ja dit heb ik ook. Sunrise synct perfect met alle agenda's maar de standaard app synct de helft. Irritant.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• fjberkheij
aah ik ben dus niet de enige. Nu vind ik Sunrise toch 100x beter werken, dus wat dat betreft is het prima. het is alleen vervelend dat het 'vandaag' overzicht dus niet klopt, en als er staat: "u moet morgen vroeg aan de slag, uw eerste afspraak is om 8 uur" dan hoeft dat ook niet te kloppen, dus die hele functionaliteit kan de prullenmand in.. -.-"

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Kassad schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:55:
[...]

Ja dit heb ik ook. Sunrise synct perfect met alle agenda's maar de standaard app synct de helft. Irritant.
Bij instellingen -> agenda's kun je bij 'synchroniseer' instellen hoeveel de agenda synct, heb je dat wel op 'alles' staan? Ik heb eigenlijk nooit problemen met de standaard agenda app icm mijn Google agenda.

• Pyrone89
jasjenl schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:13:
[...]

Bij instellingen -> agenda's kun je bij 'synchroniseer' instellen hoeveel de agenda synct, heb je dat wel op 'alles' staan? Ik heb eigenlijk nooit problemen met de standaard agenda app icm mijn Google agenda.
Dat heeft alleen betrekking op het verleden, dus of hij ook nog 1 maand of alles van het verleden moet syncen. Zover ik weet wordt alles van de toekomst sowieso gesynced.

• funrider
Het valt me overigens ook op dat het toetsenbord in oude (niet iOS7 geupdate) apps niet de nieuwe witte look hebben, maar de oude iOS6 layout. Je zou verwachten dat iOS7 er hoe dan ook voor zorgt dat dit nieuwe toestenbord altijd toont ongeacht of je een 'oude' of 'nieuwe' iOS7 app opent.

[ Voor 4% gewijzigd door funrider op 28-11-2013 12:03 ]

• Frostbite
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

funrider schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:47:
Het valt me overigens ook op dat het toetsenbord in oude (niet iOS7 geupdate) apps niet de nieuwe witte look heeft, maar de oude iOS6 layout. Je zou verwachten dat iOS7 er hoe dan ook voor zorgt dat dit nieuwe toestenbord altijd toont ongeacht of je een 'oude' of 'nieuwe' iOS7 app opent.
Ik vermoed dat het gewoon een nieuwe toetsenbord module is en die programmeurs in hun programma moeten wijzigen. Whatsapp gebruikt de oude (zonder problemen) maar er zijn al genoeg ontwikkelaars die hun app bijgewerkt hebben naar de looks van iOS7 en het nieuwe toestenbord gebruiken.

Wat ik nog steeds raar vindt (bug) is dat je telefoon onberekenbaar wordt wanneer de batterij onder de 25 % komt. De ene keer kan je door tot 6% voordat hij zichzelf afsluit en gisteren had ik het ineens dat hij bij 20% uitviel. Kreeg een melding dat ik nog maar 20% had, opende Youtube om iets te kijken en ineens werd de telefoon afgesloten ?!? 8)7 Daarna alleen maar een stroomkabel en batterij icoontje. Nadat ik die had aangesloten had ik weer 20% procent ? (iPhone 4S)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• _Brake_
  • Laatst online: 12-11 09:27
Ik ervaar vaak dat de handtekening onder mijn E-mails niet wordt meegezonden, dit terwijl de mailclient van iOS 7 deze wel toont bij het maken van het bericht. Weet iemand hier een oplossing voor?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 01:43

Scott

Ik ben, dus ik tweak

funrider schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:47:
Het valt me overigens ook op dat het toetsenbord in oude (niet iOS7 geupdate) apps niet de nieuwe witte look hebben, maar de oude iOS6 layout. Je zou verwachten dat iOS7 er hoe dan ook voor zorgt dat dit nieuwe toestenbord altijd toont ongeacht of je een 'oude' of 'nieuwe' iOS7 app opent.
Dat hangt af van of de developer de app met de 6.x SDK of 7 SDK z'n app heeft gecompileerd. Als dat met 6 gedaan is, zijn de meeste UI elementen de oude. Denk aan switches, knoppen, de navigatiebalk bovenin, het toetsenbord enz. Als een app met de iOS 7 SDK is gecompileerd is het allemaal nieuw.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Pyrone89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 01:35:
[...]

Dat heeft alleen betrekking op het verleden, dus of hij ook nog 1 maand of alles van het verleden moet syncen. Zover ik weet wordt alles van de toekomst sowieso gesynced.
Zou kunnen. Heb je niet toevallig meerdere google agenda's en heb je ze misschien niet allemaal hier:
https://www.google.com/calendar/iphoneselect
geselecteerd?

• Pyrone89
Sc0rPi0N schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:01:
[...]

Ik vermoed dat het gewoon een nieuwe toetsenbord module is en die programmeurs in hun programma moeten wijzigen. Whatsapp gebruikt de oude (zonder problemen) maar er zijn al genoeg ontwikkelaars die hun app bijgewerkt hebben naar de looks van iOS7 en het nieuwe toestenbord gebruiken.

Wat ik nog steeds raar vindt (bug) is dat je telefoon onberekenbaar wordt wanneer de batterij onder de 25 % komt. De ene keer kan je door tot 6% voordat hij zichzelf afsluit en gisteren had ik het ineens dat hij bij 20% uitviel. Kreeg een melding dat ik nog maar 20% had, opende Youtube om iets te kijken en ineens werd de telefoon afgesloten ?!? 8)7 Daarna alleen maar een stroomkabel en batterij icoontje. Nadat ik die had aangesloten had ik weer 20% procent ? (iPhone 4S)
Heb ik zelf ook, heel irritant. Kijk je : 20%, enkele minuten later ineens 6%. Dit ondanks dat ik al meerdere keren hem heb gecalibreerd (leeg, volledig laden, dan startknop ingedrukt houden totdat je Apple logo ziet).
jasjenl schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:31:
[...]

Zou kunnen. Heb je niet toevallig meerdere google agenda's en heb je ze misschien niet allemaal hier:
https://www.google.com/calendar/iphoneselect
geselecteerd?
Ik heb zelf het genoemde probleem niet gemerkt (ik heb iCloud, geen Gmail) maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt op heb gelet. Ik reageerde puur alleen op die stelling ter verduidelijking wat die functie doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Pyrone89 op 28-11-2013 19:32 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:27

JB

Cédric roelt!

Sc0rPi0N schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:01:
[...]

Dit heb ik laatst ook gehad bij 41% 8)7 het was wel voor het eerst erg koud buiten rond de 0 graden. Vervolgens ook aan willen zetten maar batterij logo met stroomkabel. Tijdje later zet ik 'm weer opnieuw aan (thuis en binnen) start ie netjes op en heb ik nog 40%. (iPhone 5)

Mijn boefje is liev!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik zie net dat je (sinds de laatste update?) ook FaceTime Audio gesprekken kunt voeren. Gratis bellen via internet zonder wazige apps te hoeven gebruiken :)

Humankind… be both.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:42
Pyrone89 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:35:
Ik heb ook de tick om telkens alles af te sluiten, maar bij mij komt het voort uit de hoop dat dit de batterijduur verbetert. Ik blijf die maar mager vinden.
De tick om alles af te sluiten herken ik. Ik ben daarentegen juist wel tevreden met de accuduur van mijn iPhone 5s. Ander model, dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Hij geeft op dit moment bijvoorbeeld aan: gebruik 3 uur, 5 minuten. Stand-by 15 uur, 3 minuten. En ik zit op 68%. Vind ik redelijk :)
Heb trouwens 24/7 WiFi aanstaan en de schermverlichting vrijwel altijd halverwege.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb veel last van fc's bij willekeurige apps ook Apple eigen apps. Het komt eigenlijk voor sinds 7.0.4.
Is hier een oplossing voor?

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:22
Spike_wolf schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:57:
Ik zie net dat je (sinds de laatste update?) ook FaceTime Audio gesprekken kunt voeren. Gratis bellen via internet zonder wazige apps te hoeven gebruiken :)
Dit kon op zich al, maar dan liep het alleen over de speaker. Ik gebruikte het iig al heel vaak, door Facetime video te starten en dan op de sluimerknop te drukken. Dan verdwijnt de videochat, maar de verbinding blijft open.

• Severance
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06-2023
Ik heb zojuist iets raars gehad.

Bijgaande afbeelding laat een ´reclame´ zien welke vanuit het niets op mijn lockscreen kwam te staan. Heeft iemand dit eerder gehad? Want ik heb proberen te zoeken naar een verklaring maar nog niks kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PBlyrHh.png

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Severance schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:17:
Ik heb zojuist iets raars gehad.

Bijgaande afbeelding laat een ´reclame´ zien welke vanuit het niets op mijn lockscreen kwam te staan. Heeft iemand dit eerder gehad? Want ik heb proberen te zoeken naar een verklaring maar nog niks kunnen vinden.

[afbeelding]
Claimen joh, je hebt 2 miljoen pond gewonnen!!!!!! :9~ :9~
_O- _O-

Zonder gekheid; ik heb dit nog nooit gezien of meegemaakt.
Maar ik vul ook niet snel mijn 06-nummer ergens in.

[ Voor 11% gewijzigd door funske op 01-12-2013 18:40 ]

Have Fun Funske

• Severance
Dat is het rare, ik vul mijn telefoonnummer nooit in.

Daarnaast is het me onduidelijk wat voor soort "bericht" het is. Want het is geen SMS/MMS/WhatsApp bericht noch een e-mail of iets dergelijks.

• RnB
Is al meerdere keren voorbij gekomen, zoek maar eens op Flash sms.

• Severance
RnB schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:51:
Is al meerdere keren voorbij gekomen, zoek maar eens op Flash sms.
Aah okay, heb gezocht op spam/lockscreen en dergelijken en daar niks gevonden. Begrijp nu dat het redelijk onschuldig is, bedankt.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Severance schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:55:
[...]

Aah okay, heb gezocht op spam/lockscreen en dergelijken en daar niks gevonden. Begrijp nu dat het redelijk onschuldig is, bedankt.
Ik krijg precies het zelfde alleen dan van mijn provider (Vodafone) dat ik een nieuw voicemail bericht hebt. Krijg het verder niet als spamm zijnde.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:18
En whatsapp is eindelijk geupdate :)

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

En hoe: wat een crappy software. Als je van een gesprek terug naar het menu gaat dan stottert de interface om maar een van de dingen te noemen.

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja soepel loopt het absoluut niet :X En die ronde avatars vind ik nou ook niet echt een verbetering. Trage meuk is het zo. Ik krijg niemand op BBM hier dus we zullen het er maar weer mee doen :/

Mijn boefje is liev!

• Banshee
  • Laatst online: 25-10 07:57
Hier van een i4s, met IOS 7.0.4 ook de Whatsapp update gekregen.
Aardige verbetering, ziet er stukken frisser uit met eindelijk eens wat meer geluiden. Dat werd tijd.
Maar inderdaad hapert de UI verschrikkelijk zodra je van een gesprek terug naar huis wil. Erg stroperig, alsof de hardware te traag is voor de app. Gelukkig is dat niet het geval lijkt mij, en is de app niet lekker geprogrammeerd. Nu maar weer een half jaar wachten op een update die dit verhelpt ;)
Voor de rest lijkt het goed te werken.

Edit: het kantelen van het scherm met Whatsapp open hapert ook heel erg. Evenals de app verlaten, zorgt ervoor dat het niet soepel in de achtergrond verdwijnt.
Slordig hoor, zolang mee bezig geweest, heel lang in beta gezeten, en dan nog worden dit soort dingen er niet uitgefilterd.
Ik stoor me meer aan die haperingen als aan die kleine dingen in de vorige versie.
Misschien toch maar weer terug installeren dan :P

Edit 2 :Wat vinden de i5 / i5S gebruikers van de haperingen? Hebben jullie die ook?
Ik geloof namelijk niet in een hardware issue, verder is alles in iOS7 gewoon soepel namelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Banshee op 03-12-2013 09:52 ]

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoe zit het eigenlijk met die recensies in de Store? Ik heb al meerdere malen een recensie geschreven maar ik zie die nooit verschijnen tussen de anderen? Nu ook mijn duit in het zakje gedaan voor Whatsapp maar ook die zie ik er niet tussen staan/komen

Mijn boefje is liev!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ Banshee:
Nieuwe Whatsapp @ iPhone 5 werkt overigens hier gewoon goed hoor!
Totaal geen haperingen!

[ Voor 6% gewijzigd door Tha BasZ op 03-12-2013 11:12 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Op mijn 5s ook helemaal geen haperingen.
Waarschijnlijk gewoon lomp geprogrammeerd waardoor hij veel meer vraagt voor die simpele actie dan nodig is en op de wat langzamere hardware gewoon niet soepel draait. Zullen ze vast wel een keer oplossen.

Humankind… be both.

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier wel op de iPhone 5 :? Stroperig en traag :(

Mijn boefje is liev!

• Famous

Famous

R 400+

Tha BasZ schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:12:
@ Banshee:
Nieuwe Whatsapp @ iPhone 5 werkt overigens hier gewoon goed hoor!
Totaal geen haperingen!
Hier ook een iPhone vijf en zie toch zeker wel haperingen af en toe. Swipe maar eens een gesprek weg..
Als je dit niet hebt dan kijk je niet goed genoeg denk ik :D

Ik vind het op zich een leuke verbetering, past veel beter bij de iOs7 interface. Alleen de ronde afbeeldingen vind ik niets.
Wel echt een heeeeerlijk pluspunt is dat je nu direct de berichten ontvangt (en ook kan lezen) en niet dat Whatsapp eerst dient te verbinden voordat de berichten verschijnen _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 03-12-2013 11:19 ]

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-11 13:53
Famous schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:18:
[...]

Hier ook een iPhone vijf en zie toch zeker wel haperingen af en toe. Swipe maar eens een gesprek weg..
Als je dit niet hebt dan kijk je niet goed genoeg denk ik :D

Ik vind het op zich een leuke verbetering, past veel beter bij de iOs7 interface. Alleen de ronde afbeeldingen vind ik niets.
Wel echt een heeeeerlijk pluspunt is dat je nu direct de berichten ontvangt (en ook kan lezen) en niet dat Whatsapp eerst dient te verbinden voordat de berichten verschijnen _/-\o_
Ik swipe een gesprek weg (iPhone 5, geen S), maar ik heb geen lag als ik dat doe hoor.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• MarcoC
Bij mij hapert Whatsapp ook. Ongelofeljk dat zo'n simpele app niet vloeiend animaties kan vertonen.

• Famous

Famous

R 400+

MarcoC schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:33:
Bij mij hapert Whatsapp ook. Ongelofeljk dat zo'n simpele app niet vloeiend animaties kan vertonen.
Wordt vanzelf wel een nieuwe update over uitgelaten. Die enkele keer dat hij niet zo vloeiend is kan ik me niet zo erg aan storen (zo erg is het nou ook weer niet).

• JB

JB

Cédric roelt!

Famous schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:34:
[...]

Wordt vanzelf wel een nieuwe update over uitgelaten. Die enkele keer dat hij niet zo vloeiend is kan ik me niet zo erg aan storen (zo erg is het nou ook weer niet).
Als je zo lang doet over een update is dat om te janken imho :D prutspakket

Mijn boefje is liev!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Heb even zitten spelen met whatsapp op een iPhone 5. Totaal geen haperingen en dergelijke. Werkt prima. Dus op zich wel tevreden met de nieuwe update hoor! Meningen en ervaringen dus verdeeld.

• Famous

Famous

R 400+

JB schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:00:
[...]

Als je zo lang doet over een update is dat om te janken imho :D prutspakket
Whatsapp heeft ook geen 100den medewerkers zitten die aan de applicatie werken, tevens is de nieuwe update uitgesteld/geweigerd waardoor hij iets later verscheen.

• RnB
Ik vind de nieuwe update van Whatsapp heerlijk, eindelijk een UI die meedoet met derest van het systeem. Ook hier gewoon even soepel als alle andere applicaties, heb niks te klagen. :) Dit op een 5S btw.

[ Voor 4% gewijzigd door RnB op 03-12-2013 12:16 ]

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 16:00
Ik heb zelf een iPhone 5 en sinds vanmorgen ook de Whatsapp update. Bij mij gaat het zonder haperingen. Whatsapp opent zoals het hoort (lees: zoals daarvoor), ik open conversaties zonder problemen, en switchen naar landscape mode gaat ook perfect. Verder ben ik blij dat Whatsapp eindelijk hun update kan/mocht uitbrengen. De UI past nu mooi in IOS 7.

Ik moet er verder wel bij vertellen dat mijn iPhone 5 enorm "kaal" is. Buiten de standaard apps heb ik alleen Whatsapp en TuneIn Radio geinstalleerd staan dus misschien dat Whatsapp bij sommigen hapert door de "load" op hun iPhone?

[ Voor 22% gewijzigd door H1MSELF1SH op 03-12-2013 13:01 ]

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hier een 4S maar ook geen haperingen in de nieuwe Whatsapp... Maar bij mij ook niet heel veel meuk erop, wat muziek en een paar ov/nieuws apps. Ook Whatsapp is beperkt tot een stuk of 20 min of meer actieve chats.

• JB

JB

Cédric roelt!

H1MSELF1SH schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:00:

Ik moet er verder wel bij vertellen dat mijn iPhone 5 enorm "kaal" is. Buiten de standaard apps heb ik alleen Whatsapp en TuneIn Radio geinstalleerd staan dus misschien dat Whatsapp bij sommigen hapert door de "load" op hun iPhone?
Apart dat er zoveel verschillende gebruikerservaringen zijn na die update. Ook in de recensies varieert het enorm. Hiervoor was het in ieder geval een stuk soepeler bij mij dus kan me niet voorstellen dat het aan de load ligt? Hier is bij een collega op een 4 de hele update fout gegaan, whatsapp is gecrashed door de update.

Mijn boefje is liev!

• Famous

Famous

R 400+

H1MSELF1SH schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:00:
Ik heb zelf een iPhone 5 en sinds vanmorgen ook de Whatsapp update. Bij mij gaat het zonder haperingen. Whatsapp opent zoals het hoort (lees: zoals daarvoor), ik open conversaties zonder problemen, en switchen naar landscape mode gaat ook perfect. Verder ben ik blij dat Whatsapp eindelijk hun update kan/mocht uitbrengen. De UI past nu mooi in IOS 7.

Het is ook niet continu, het was vooral de eerste paar keren in gebruik (vooral in een grote (spamm)groepschat). Het lijkt inderdaad soepel te gaan maar als ik 10x een gesprek weg "slide" zie je heel soms dat het nét iets minder vlot gaat. Je moet er wel echt opletten om het te zien denk ik.

Verwijderd

Hier hapert Whatsapp ook behoorlijk op een iPhone5. Het verzenden van een regel tekst en het terug sliden naar de contacten is niet soepel. Misschien ben ik een zeikerd maar ik irriteer me er echt gruwelijk aan als het niet vloeiend beweegt.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:28:
Hier hapert Whatsapp ook behoorlijk op een iPhone5. Het verzenden van een regel tekst en het terug sliden naar de contacten is niet soepel. Misschien ben ik een zeikerd maar ik irriteer me er echt gruwelijk aan als het niet vloeiend beweegt.
helemaal mee eens, knap irritant. Het is niet dat de iphone niet krachtig genoeg is.

39

Verwijderd

Als dat het geval zou zijn dan is het wel heel droevig inderdaad. Zeker als je een iPhone 5 hebt die ongeveer even snel is als de 5c waarvan je mag verwachten dat alles vloeiend loopt.

Verwijderd

Dat slome gedoe in Whatsapp heeft echt niks met de snelheid van de iPhone 5 te maken hoor. Ze hebben gewoon slechte/luie programmeurs in dienst bij Whatsapp. :N

• Smobbo
  • Laatst online: 08-11 16:32
Hij draait hier gewoon prima (iPhone 5), ik kan wel een kleine hapering bemerken bij de grote groepsapps, maar ik stoor me er niet aan.
Ik stoor me meer aan het feit dat ze een half jaar nodig hebben om een kleine UI update uit te rollen en dit dat ook nog eens niet goed doen...
Of je volgt je eigen lijn (met dus meer groen), wat mijn voorkeur had.
Of je volgt de iOS7 guidelines en werkt niet meer met van die lullige dropshadows onderaan je tekstballonnen. Nu ziet het er met een witte achtergrond 'net niet' uit, zonde!

Achja, een bedrijf met miljoenen gebruikers die echt wel een paar centen verdient heeft gewoon geen zin om geld uit te geven, waarom zouden ze, het geld blijft toch wel binnen stromen...

• fjberkheij
Ik heb sinds vanmorgen ook de whatsapp update op mijn 5s en ik heb totáal geen last van haperingen hoor! Ik ben vooral blij dat ik nu het ios7 toetsenbord kan gebruiken, ein-de-lijk, die vind ik namelijk véél fijner!

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
iPhone 5 hier, switchen naar landscape mode gaat zonder haperen maar vloeiend is anders...

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27
De app voelt inderdaad niet zo soepel aan als andere apps. Vooral als je een chat wegschuift terug naar het menu merk je dat het een stuk stroperiger gaat.

Voel het verschil maar als je Verhoogd Contrast en Verminder Beweging aanzet. Dan is de app in 1x heel soepel..

Ik verwacht gewoon een programmeer probleem.. Ik las op internet wel dat mensen met de 7.1 beta er geen last van hebben..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik baal er toch wel van dat ik mijn iPad 3 heb geupgrade naar iOs 7... Heb alle eycandy uitgezet en ook de multitasking, maar het ding is gewoon nog steeds zo traag als stront. Geen enkele animatie (voor zover nog aanwezig) verloopt soepel. Zelfs iets eenvoudigs als toetsenbord dat omhoog schuift, hapert....

Hopelijk gaat Apple dat in volgende versies toch echt verbeteren. Nu is het op geen enkel lunt een verbetering.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:56:
Ik baal er toch wel van dat ik mijn iPad 3 heb geupgrade naar iOs 7... Heb alle eycandy uitgezet en ook de multitasking, maar het ding is gewoon nog steeds zo traag als stront. Geen enkele animatie (voor zover nog aanwezig) verloopt soepel. Zelfs iets eenvoudigs als toetsenbord dat omhoog schuift, hapert....

Hopelijk gaat Apple dat in volgende versies toch echt verbeteren. Nu is het op geen enkel lunt een verbetering.
Zo dramatisch als jij het hier omschrijft ervaar ik het niet op mijn ipad3, maar ook ik had bij nader inzien liever gewoon ios 6 erop gehouden: liep soepeler, werkt fijner en ziet er beter uit. Ik ben dan ook blij dat ik mijn iPhone 5 nog gewoon op ios6 heb draaien en daar gaat als het even kan ook geen ios 7 op komen, tenzij teveel apps op een gegeven moment ios7 gaan vereisen. Maar voorlopig doet ios 6 op mijn iPhone het nog prima en zie ik echt geen reden om te 'downgraden' naar 7.

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:18
Gelukkig heb ik nog gewoon ios 6 op mijn iPad 3. Omdat ik hier een jailbreak op heb upgrade ik liever niet naar ios 7. :)

• JB

JB

Cédric roelt!

Herkenbaar. Wat ik hier lees zou 7.1 al eea moeten verbeteren maar dat is nog even afwachten. Voor een device wat zo snel vervangen is voor de 4 is het triest om er zo mee te moeten werken na die update.

Mijn boefje is liev!

• XyritZz
Kuhr89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:53:
De app voelt inderdaad niet zo soepel aan als andere apps. Vooral als je een chat wegschuift terug naar het menu merk je dat het een stuk stroperiger gaat.

Voel het verschil maar als je Verhoogd Contrast en Verminder Beweging aanzet. Dan is de app in 1x heel soepel..

Ik verwacht gewoon een programmeer probleem.. Ik las op internet wel dat mensen met de 7.1 beta er geen last van hebben..
Ik heb reduce motion aan staan op mijn iPhone 5 en Whatsapp loopt niet echt soepel. Het is niet storend, want je gaat wel gewoon binnen een seconde van een chat terug naar de lijst met chats maar als je er op gaat letten is wel te zien dat die beweging schokkend gaat.

Ik stoor me er niet zo aan, gebruik het toch bijna nooit.

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:47
Alleen Verhoog Contrast aanzetten haalt bij mij de traagheid uit WhatsApp, nadeel is dus dat je geen transparante effecten meer hebt.

• MarcoC

Ik heb iOS 7.1 beta 1 getest op de iPad 3. Werkelijk waar een verademing. Alle animaties zijn vloeiender én sneller (iPad 3 met 7.0.4 en iPad 3 met 7.1 beta 1 naast elkaar getest). iOS 7.1 gaat de visuele performance enorm verbeteren op de iPad :) . Ik heb geen één hapering ontdekt met 7.1.

Ik moet overigens zeggen dat ik iOS 7 niet zo dramatisch ervaar als jij. iOS 7.0.4 draait al een stuk beter dan iOS 7.0.0.

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:17:
[...]

Ik heb iOS 7.1 beta 1 getest op de iPad 3. Werkelijk waar een verademing. Alle animaties zijn vloeiender én sneller (iPad 3 met 7.0.4 en iPad 3 met 7.1 beta 1 naast elkaar getest). iOS 7.1 gaat de visuele performance enorm verbeteren op de iPad :) . Ik heb geen één hapering ontdekt met 7.1.

Ik moet overigens zeggen dat ik iOS 7 niet zo dramatisch ervaar als jij. iOS 7.0.4 draait al een stuk beter dan iOS 7.0.0.
Crasht safari minder vaak dan nu?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MarcoC schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:17:
[...]

Ik hoop natuurlijk dat gelijk hebt. Snap natuurlijk dat de iPad 3 veel pixels heeft om aan te sturen, maar die schermanimaties zouden toch wel vloeiend moeten kunnen lopen. Het is niet alsof we bij die animaties te maken hebben met de laatste versie van Call of Duty ofzo.

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:18:
[...]

Crasht safari minder vaak dan nu?
Niet getest. Ik heb sowieso nauwelijks last van crashes met Safari.
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:28:
[...]

Ik hoop natuurlijk dat gelijk hebt. Snap natuurlijk dat de iPad 3 veel pixels heeft om aan te sturen, maar die schermanimaties zouden toch wel vloeiend moeten kunnen lopen. Het is niet alsof we bij die animaties te maken hebben met de laatste versie van Call of Duty ofzo.
Alle animaties zijn in principe vloeiend bij 7.1. Ook het draaien van landscape naar portrait op het homescreen bijv. of het openen van Mail of Berichten (wat nu nog niet vloeiend is). Multitasking is trouwens ook beduidend sneller, en dan met name de vertraging tussen het verschijnen van het multitaskingscherm en het dubbelklikken op de homebutton. Al deze kleine optimalisaties zorgen ervoor dat 7.1 een stuk prettiger is om mee te werken dan 7.0.4.

[ Voor 65% gewijzigd door MarcoC op 04-12-2013 16:38 ]

• JB

JB

Cédric roelt!

Dat bied perspectief! Thnx voor je info! Laat die 7.1 maar komen...

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:30:
Hoe zit het eigenlijk met die recensies in de Store? Ik heb al meerdere malen een recensie geschreven maar ik zie die nooit verschijnen tussen de anderen? Nu ook mijn duit in het zakje gedaan voor Whatsapp maar ook die zie ik er niet tussen staan/komen
Je moet verder doorscrollen in die recensies. Datums staan door elkaar viel me op. Vaak staan bovenin de recensies van soms weken geleden :')

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:35:
[...]

Je moet verder doorscrollen in die recensies. Datums staan door elkaar viel me op. Vaak staan bovenin de recensies van soms weken geleden :')
Uiteindelijk kwam ik de mijne inderdaad tegen maar ik mis dan wel de optie waar ik terug kan zien op welke apps ik allemaal gereviewed heb, of zit die wel ergens?

Mijn boefje is liev!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

iOS 7.1 beta 1 biedt inderdaad een flink aantal verbeteringen. Echter is de batterijduur echt een stuk minder. Haal nu amper een dag zonder gek gebruik, maar dat is ook wel logisch aangezien het nog om een beta gaat. Heb voor de zekerheid even DFU herinstlal gedaan met restore via iCloud maar dit heeft geen verbetering gebracht.

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Kort vraagje: Mij viel op dat bij skype en shazam advertenties werden weergegeven. De ads zien er alleen compleet anders uit dan wat ik gewend ben en het lijkt eerlijk gezegd ook meer op spam. Ik drukte er per ongeluk op, werd naar een website doorgestuurd, werd een stuk of 20 keer doorgestuurd. Snel Safari afgesloten.

Voorbeeld van de advertentie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hmqJbQD.jpg

Kan iemand verifiëren of hij dezelfde ads heeft in shazam? Ik weet dat er geen/weinig malware is voor iOS maar deze ads vind ik toch wel een beetje opvallend! Vooral omdat ze dus in skype en shazam zitten..

• Untouchablezz20
Heb even voor je gekeken bij Shazam en heb daar ook ads maar dan van wallpapers voor whatsapp.

• Pyrone89
Janusz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:42:
iOS 7.1 beta 1 biedt inderdaad een flink aantal verbeteringen. Echter is de batterijduur echt een stuk minder. Haal nu amper een dag zonder gek gebruik, maar dat is ook wel logisch aangezien het nog om een beta gaat. Heb voor de zekerheid even DFU herinstlal gedaan met restore via iCloud maar dit heeft geen verbetering gebracht.
Lol, het enigste wat ik wil van 7.1 is een betere batterijduur en jij zegt nu dus dat ze dat juist nog slechter hebben gemaakt? :X

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:51
Inderdaad, de batterijduur is om te huilen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• MarcoC
Pyrone89 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:55:
[...]

Lol, het enigste wat ik wil van 7.1 is een betere batterijduur en jij zegt nu dus dat ze dat juist nog slechter hebben gemaakt? :X
Het is een beta. Verder is er geen enkel bewijs dat iOS 7 de accuduur verslechtert. Je accu is gaar of het zit tussen je oren.

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

MarcoC schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:28:
[...]

Het is een beta. Verder is er geen enkel bewijs dat iOS 7 de accuduur verslechtert. Je accu is gaar of het zit tussen je oren.
Dat wilde ik in het begin ook graag geloven, maar inmiddels is het toch helder voor me dat iOS7 wel degelijk een stap achteruit is wat betreft de accuduur. Location services e.d. staan hier sinds de update al een tijdje uit, maar mijn batterij gaat toch echt véél sneller leeg dan voorheen bij hetzelfde gebruik. In het begin kon dat een kwestie van gewenning zijn (ander gebruik), maar dat gaat nu toch echt niet meer op. Ik ben verder blij met iOS7, maar de achteruitgang van de accuduur zit echt niet tussen de oren :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

's nachts opladen en je hebt nergens last van.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:04
Doe ik tegenwoordig, 's-nachts opladen. En bij een beetje meer-dan-gemiddeld gebruik red ik het einde van de dag niet. iPhone 4S, nieuwe batterij, verse installatie via DFU, reduce motion aan, location services & updates uit, apps in de background uit...

Prima dat iOS7 voor veel mensen goed is, maar wat mij betreft: als er een jailbreak komt en ik daarmee naar iOS6 kan, dan ga ik terug.

• crypt0rr
  • Laatst online: 21:58
zerokill schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:50:
Kort vraagje: Mij viel op dat bij skype en shazam advertenties werden weergegeven. De ads zien er alleen compleet anders uit dan wat ik gewend ben en het lijkt eerlijk gezegd ook meer op spam. Ik drukte er per ongeluk op, werd naar een website doorgestuurd, werd een stuk of 20 keer doorgestuurd. Snel Safari afgesloten.

Voorbeeld van de advertentie:
[afbeelding]

Kan iemand verifiëren of hij dezelfde ads heeft in shazam? Ik weet dat er geen/weinig malware is voor iOS maar deze ads vind ik toch wel een beetje opvallend! Vooral omdat ze dus in skype en shazam zitten..
Heb die adds ook. Shazam is eigenlijk de enigste app die ik gebruik die heel zichtbaar reclame voert.

AdGuard Home

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

CyBeR schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:35:
's nachts opladen en je hebt nergens last van.
Dat maakt het niet minder waar. Ik laad altijd 's nachts en in de auto op, en toch haal ik nog soms het einde van de dag niet.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Firesphere
  • Laatst online: 04:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

carpebios schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:59:
Inderdaad, de batterijduur is om te huilen!
Batterijduur en Beta is altijd een faal, maakt niet uit welk OS, de batterijduur pakken ze pas op in de laatste sprint voor release.
Het is vervelend voor de gebruiker, maar in de release is dat wel gefixt.
Het is dan ook de bedoeling dat alleen devs de alpha/beta gebruiken, niet gebruikers.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 06:41
Ram0n schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:16:
[...]

Dat maakt het niet minder waar. Ik laad altijd 's nachts en in de auto op, en toch haal ik nog soms het einde van de dag niet.
Regelmatig zelfs.
Onder de 30% een foto met flits, gps gebruiken of bellen en daarna nog een keer bellen resulteert hier zelfs in een uitvallende accu. Doordat mijn accu nu zo vaak geladen moet worden slijt hij alleen maar sneller. Met IOS6 had ik nog van geen van deze problemen last.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Firesphere schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:20:
[...]

Batterijduur en Beta is altijd een faal, maakt niet uit welk OS, de batterijduur pakken ze pas op in de laatste sprint voor release.
Het is dan ook de bedoeling dat alleen devs de alpha/beta gebruiken, niet gebruikers.
Klopt, dat is inderdaad waar. Maar aangezien er praktisch niets veranderd is in de 7.1 beta valt het me toch tegen. Maar we zullen het zien zodra 7.1 uitkomt. Hopelijk nog dit jaar maar denk het niet.

• Pyrone89
Firesphere schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:20:
[...]

Die logica is op zijn plaats voor een major release (6.0, 7.0 etc), maar niet voor releases die juist de fouten van de major moeten aanpakken. Daarbij is het juist de bedoeling dat het op zijn minst gelijkwaardig is aan de vorige release als ze het nog niet hebben opgepakt, niet dat het NOG slechter is.

[ Voor 13% gewijzigd door Pyrone89 op 08-12-2013 12:29 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 44 Laatste