Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 23:52

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Ik heb gister iOS 7 op een iPhone 4 gezet en ik moet zeggen dat ik wat bang was dat het een ramp zou zijn, maar tot nu toe niks te klagen. Installeren ging prima, en alles werkt behoorlijk, hier en daar wel wat lag zo nu en dan, maar dat is te verwachten bij een beta. Ook werken notificaties op het lockscreen nog niet helemaal (ik zie ze wel binnenkomen maar daarna verdwijnen ze meteen weer) verder vind ik het nieuwe uiterlijk wel verfrissend en hoop ik dat app developers het voorbeeld volgen en apps meer laten aansluiten bij dit nieuwe uiterlijk. Batterij duur ziet er ook goed uit tot nu toe, ik zit nu op 86% vanaf 0730 vanmorgen. Sms'en bellen internet en mails lijken prima te werken, positief dus! :)

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Bij mij werkt de Podcast app niet echt, zijn er meer mensen die daar ervaring mee hebben?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:51
RnB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Nope, dat heeft even gewerkt omdat Apple's servers schijnbaar overbelast waren.
Sinds gisteravond kan je al niet meer updaten naar iOS 7 zonder je UDID te registreren.
Dit klopt niet, ik heb zojuist succesvol mijn iphone 4 geupdate naar IOS7 zonder UDID registratie. Gewoon Shift+Click op update zonder kale install.

~Gr.

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetaFrame schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Dat van die diefstal gaat dadelijk niet meer op, aangezien je straks met find my iphone de gehele telefoon kunt blocken. Dus zodra ze ook maar iets doen lockt het toestel zich, zelfs na een herinstallatie!
Ultiem middel!

Wat mij tot nu toe nog het meeste stoort is het ontzettende verkrachte safari icoon. Dat je het allemaal met wat minder glossy en platter wil doen prima, maar dit is wel ultiem lelijk.
Maar als de dief of oneerlijke vinder de Iphone meteen uitzet (voordat je via find my iphone hem hebt ge deactiveert) en thuis via itunes hersteld??

Het lijkt mij dat die gewoon kan dus is het een wassen neus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:11:
[...]

Maar als de dief of oneerlijke vinder de Iphone meteen uitzet en thuis via itunes hersteld??

Dan nog vraagt ie om je Apple ID volgens mij (als ik het goed heb begrepen) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
Daejji schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:52:
Vraagje in het begin van iemand anders, maar ook ik ben hier zeer nieuwsgierig naar, was nog geen antwoord op gekomen volgens mij:

Ik ben benieuwd of je eindelijk je volgende X aantal calender afspraken kan zien op je lockscreen/notification center. In plaats van alleen maar van die dag zelf??
Nope.

Je ziet alleen de agenda van die dag met daar onder de tekst:

"Tomorrow
Er is één activiteit gepland om 10:00"

Zoals ik al eerder zei, notificatie center zuigt nog steeds, alleen zuigt het nu met tabs.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:11:
[...]

Maar als de dief of oneerlijke vinder de Iphone meteen uitzet (voordat je via find my iphone hem hebt ge deactiveert) en thuis via itunes hersteld??

Nope, ook dan krijgen ze hem niet werkend.

Het is een 'Activation' Lock. Telkens als jij een iPhone aan iTunes hersteld of update wordt bij Apple het UDID gecheckt om te kijken welke software nodig is én of die software kan draaien op je toestel (om deze zelfde manier kun je dus ook niet meer downgraden).

Als een iPhone dus gestolen wordt kun je deze Activation lock inschakelen. Immers, je UDID wordt gekoppeld aan je Apple ID via Find my iPhone.

Dus zodra een toestel aan iTunes wordt gehangen is de dief de sjaak en wordt hij geblokkeerd. En als je een codeslot op je toestel hebt zitten moet dat dus gebeuren. Waarschijnlijk kan die blokkade dan alleen opgeheven worden aan de hand v/h Apple ID van de eigenaar.

Dat is hoe ik het begrepen heb, maar het is nog even afwachten op de werkelijke werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Had het in het event-topic gepost, maar is hier ook wel op z'n plaats denk ik:

https://twitter.com/twotribes/status/344472320485773312

New iOS7 design: Nobody seems to notice that Apple is silently paving the way to go full vector graphics for everything. No pixel resources.

Lijkt me een slimme stap met het oog op schaalbaarheid van het OS.

[ Voor 10% gewijzigd door Tourniquet op 12-06-2013 12:38 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
jwtje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:03:
[...]

Maar als het toestel in flight modus staat komt find my iphone er toch niet meer door?
Denk het niet nee, want anders is het nut van een vliegtuigmodus ook nihil als je netwerk aan blijft.
Ik wee nu echt zeker, push zorgt ervoor dat iPhone 4 met iOS 7 extreem snel leeg gaat, iedere als ik wat dan ook doe en de push uit heb en fetch aan, gat de batterij factor 5 langer mee.
Andere mensen ook met dit probleem? Op iPhone 5 van een kennis is alles oké met push aan maar bij iPhone 4 dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
Mizgala28 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:37:
[...]

Denk het niet nee, want anders is het nut van een vliegtuigmodus ook nihil als je netwerk aan blijft.
Ik wee nu echt zeker, push zorgt ervoor dat iPhone 4 met iOS 7 extreem snel leeg gaat, iedere als ik wat dan ook doe en de push uit heb en fetch aan, gat de batterij factor 5 langer mee.
Andere mensen ook met dit probleem? Op iPhone 5 van een kennis is alles oké met push aan maar bij iPhone 4 dus niet.
Tussen de 5 en 4 zit nog de 4S, op mijn 4S met 1x fetch en 2x push mailboxen zie ik geen batterij probleem tot nu toe.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

RnB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Nope, dat heeft even gewerkt omdat Apple's servers schijnbaar overbelast waren.
Sinds gisteravond kan je al niet meer updaten naar iOS 7 zonder je UDID te registreren.
Onzin, heb net nog (30 minuten geleden) een iPhone 5 geupgrade naar ios 7 zonder UDID.
Gewoon met Shift + Update. Voor de zekerheid dadelijk nog even registeren, maar het werkt wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:24
Dan zit ik fout.
Bij mij werkte het meerdere keren niet en ik was niet de enige waarbij het niet werkte, dus ik trok de conclusie dat het bij niemand zou werken.
Toch wel raar dat het bij sommigen wel en bij sommigen niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
RnB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:50:
Dan zit ik fout.
Bij mij werkte het meerdere keren niet en ik was niet de enige waarbij het niet werkte, dus ik trok de conclusie dat het bij niemand zou werken.
Toch wel raar dat het bij sommigen wel en bij sommigen niet werkt.
Weet je zeker dat je shift + update gedaan hebt en niet shift + restore? Ik heb gisteravond hetzelfde gehad met een iPhone 4s, perongeluk op restore gedrukt en het image geselecteerd en toen werkte het niet. Even herstellen dmv DFU naar 6.1.3, daarna shift + update (of option+ update voor mac) en toen werkte het als een tiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
De locatievoorzieningen kan ik niet aanzetten, iemand misschien een oplossing/reden waarom dit is? Heb iOS7 met een 4S

[ Voor 9% gewijzigd door rayparlour op 12-06-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
rayparlour schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:36:
De locatievoorzieningen kan ik niet aanzetten, iemand misschien een oplossing/reden waarom dit is? Heb iOS7 met een 4S
omdat het een beta is met bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 12:35
Ik vind het lekker werken, alle "oude" apps werken gewoon nog (alleen de stijl is nog niet geport) maar kan niet wachten op de verdere aanpassingen en updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:18
AlwinB© schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:09:
[...]

Dit klopt niet, ik heb zojuist succesvol mijn iphone 4 geupdate naar IOS7 zonder UDID registratie. Gewoon Shift+Click op update zonder kale install.

~Gr.
Ik heb nu ook IOS7 zonder UDID werkt dus nog steeds.
Alles werkt prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Ronvgs op 12-06-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
rayparlour schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:36:
Bedoel je dit?

http://i.imgur.com/q2hVTYp.jpg?1 ja FB staat er 2x in :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
Nou wel dat menu, maar ik kan dus de locatievoorzieningen niet aanzetten, die slider werkt niet. Dus ik kan die apps eronder ook allemaal niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
rayparlour schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:43:
[...]

Nou wel dat menu, maar ik kan dus de locatievoorzieningen niet aanzetten, die slider werkt niet. Dus ik kan die apps eronder ook allemaal niet zien
Heb je je mobiel al eens gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:44:
[...]

Heb je je al eens mobiel gereboot?
Ja, ook al geprobeerd. Gooi het er maar eens af en installeer het eens opnieuw, hopelijk werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Aaaaaand back to 6.1.3.

Veels te laggy (zal aan de beta liggen gok ik), maar vind het er echt niet uit zien, geen samenhang in de interface qua kleur en vormgeving. Hier slaan ze echt de plank mis. IOS6 zag er strak en verzorgd uit, dit lijkt een stap terug in de tijd. Ik snap dat simpliciteit een keyword is tegenwoordig, maar dit gaat toch echt de verkeerde kant op :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Damian schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:49:
Aaaaaand back to 6.1.3.

Veels te laggy (zal aan de beta liggen gok ik), maar vind het er echt niet uit zien, geen samenhang in de interface qua kleur en vormgeving. Hier slaan ze echt de plank mis. IOS6 zag er strak en verzorgd uit, dit lijkt een stap terug in de tijd. Ik snap dat simpliciteit een keyword is tegenwoordig, maar dit gaat toch echt de verkeerde kant op :/
Ben compleet met je eens MAAR ik geef mijn oordeel als iOS7 klaar is en voor iedereen uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Ik denk ook echt dat Apple iets moet gaan verzinnen voor de iPhone 4. Een lichtgrijze balk die altijd zeer aanwezig is op de homescreen is niet iets dat iPhone 4 bezitters zullen accepteren.

Ik ga er daarom ook wel vanuit dat dit opgelost gaat worden. Vrienden van mij die hebben een iPhone 4 en die hoor ik klagen, terwijl de vrienden met de 4S en 5 het juist schitterend vinden. Vrees dat het transparante gedeelte zwaar mee telt in het uiterlijk van je gehele telefoon.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://assets.ilounge.com/images/features_ios7/43.jpg
Dat zegt eigenlijk al genoeg qua overzichterlijkheid.

Als dit de weg is die Apple inslaat dan heb ik over een paar maand een Google Nexus, als ik een teletubbie theme wil die op de eerste Symbian qua iconen lijkt dan liever die van Google want dan kan ik alles tenminste zelf aanpassen, ik kan me niet voorstellen dat ze hier een paar jaar mee bezig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Sorry hoor maar ik vind juist de nieuwe layout overzichtelijker...
Heb je met IOS7 mogen spelen of baseer je dit op screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bierkameel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:01:
[afbeelding]
Dat zegt eigenlijk al genoeg qua overzichterlijkheid.

Als dit de weg is die Apple inslaat dan heb ik over een paar maand een Google Nexus, als ik een teletubbie theme wil die op de eerste Symbian qua iconen lijkt dan liever die van Google want dan kan ik alles tenminste zelf aanpassen, ik kan me niet voorstellen dat ze hier een paar jaar mee bezig zijn geweest.
Eens. Daarom nijg ik ook echt over te stappen naar HTC One. Heb het al een aangegeven in het forum. Apple lijkt de weg kwijt te zijn (zonder Steve). Ik had van Apple veel rustiger en strakker verwacht dan dit Symbian OS/Fisher Price-achtige OS.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:03:
Het menu is overzichtelijker. De rest niet.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:03:
Ik draai het op mijn 4S.
De snelheid enzo zal allemaal nog verbeteren want er draait vast debugging troep op de achtergrond dus daar stoor ik me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:04:
[...]

Het menu is overzichtelijker. De rest niet.
Daar ben ik het deels met je eens maar... Dit is beta 1 dus er kan nog van alles gebeuren he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Bierkameel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:04:
[...]

Ik draai het op mijn 4S.
De snelheid enzo zal allemaal nog verbetere want er draait vast debugging troep op de achtergrond dus daar stoor ik me niet aan.
Ja er zijn meerdere mensen die het niet zo prettig vinden op de iphone 4/4s het heeft misschien met de scherm grootte te maken.
Nja we zullen zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wellicht dat het er op en 5 dan beter uitziet, maar ik zie niets van de eyecandy terug op mijn 4 die in de filmpjes wel zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 22:21
Mijn eerste indruk is ook dat het nogal rommelig oogt. Ik ben zelf designer en zie toch een aantal inconsistenties die niet moeten "kunnen". Aan de andere kant vind ik het te vroeg om te roepen over te stappen naar een ander OS, of met z'n allen verwijtend te wijzen naar Jony Ive; het is een Beta.

De eerste versie van iOS zag er ook totaal anders uit dan iOS6; er is continue voorzichtig bijgeschaafd totdat het concept perfect was. Dat iOS toe was aan een verandering was iedereen het over eens, nu de verandering er is roept iedereen dat het niks is. Verandering roept nu eenmaal heftige emoties op.

Ik vermoed (en hoop) dat er nog wel e.e.a. bijgeschaafd gaat worden. Over het algemeen gezien snap ik de richting die Apple op wil met dit nieuwe design en verwacht ik dat, wanneer het aangescherpt en de inconsistentie gelijk getrokken wordt, het erg goed gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verandering moet wel logisch en een verbetering zijn. En dat vind ik het nu echt niet. Heb er toch echt een dag mee proberen te werken. Bij windows 8 was mijn eerste indruk ook wat ongewennig, maar daar was ik toch snel over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42
Ik vind het goed om te zien dat ze nieuwe features inbouwen, maar ik vind die transparantie maar rommelig. Hopelijk brengen ze nog een slider aan die dat uit kan zetten.

In theorie is het een mooi concept dat je achtergrond voor kleuren zorgt in de interface, maar de uitwerking is niet heel aantrekkelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
http://s17.postimg.org/rjkeum9zj/photo.png Iphone 4/4s
http://i.imgur.com/05DvMHz.jpg?1 Iphone 5

Zegt eigelijk genoeg, ze moeten het voor de iphone 4 en 4s tweaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:15:

Vind het er op de 5 ook niet echt uitzien met die kauwgom kleuren...

Afbeeldingslocatie: http://www.computeridee.nl/sites/computeridee.nl/files/redactie/ios6-vs-ios7.jpg

Dit kan je toch geen verbetering noemen?

[ Voor 17% gewijzigd door Damian op 12-06-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Damian schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Ja dat komt door me wallpaper, moment ik upload wel een nieuwe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Damian schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:14:
Verandering moet wel logisch en een verbetering zijn. En dat vind ik het nu echt niet. Heb er toch echt een dag mee proberen te werken. Bij windows 8 was mijn eerste indruk ook wat ongewennig, maar daar was ik toch snel over heen.
Verbetering vind ik het zeker; de features die zijn toegevoegd maken het OS sowieso beter. Dat de UI nog niet helemaal aansluit vind ik logisch; het is een eerste beta en de eerste keer dat ze het in handen van gebruikers leggen.

Of het logisch is, tsja, daar kun je misschien over discussieren. Ik vind het in elk geval logisch dat ze met een nieuwe UI komen. Het is alleen niet logisch dat de nieuwe UI nog niet overal even consistent is. De icons van de standaard icons passen niet bij de "flat" indeling van de menu's etc. Daar is zeker ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Damian schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:17:
[...]

[afbeelding]

Dit kan je toch geen verbetering noemen?
Die standaard wallpaper maakt er nog meer een circus van. Als je beide screenshots dezelfde wallpaper geeft is het ineens een stuk minder ernstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Damian schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:14:
Nou ja, ik gebruik het ook al een dag en zoveel is er nu ook weer niet veranderd. Ik heb m'n wallpaper teruggezet en al mijn apps en in essentie werkt het nog gewoon hetzelfde.

iOS draait om Apps en daar is met deze update niks aan veranderd. 3rd party apps zijn al helemaal niet veranderd. En de meeste veranderingen aan de stock apps zijn een verbetering imo. Oppervlak wordt beter benut, het loopt allemaal soepeler en eindelijk swipen vanaf de zijkant om terug te gaan.

En eindelijk is er betere multitasking en background loading voor apps (al moet dat dus nog geimplementeerd worden door de apps).

Er zijn zeker nog een hoop punten van kritiek (zie mijn vorige lange post) en bugs aanwezig, maar ja, daar is een beta voor. Ik draai het puur voor de lol, maar heb écht niet het idee dat ik terug moet naar 6.1.3. omdat m'n workflow anders is of dingen niet werken. Mijn echte beoordeling zal in september wel komen, mocht het dan nog niet bevallen, kan ik altijd nog overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:15:

Het is storend in iPhone 4 en vloekt met de rest, zeker door de kleur als in iOS6 en ervoor die wel mooi doorzichtig was, waarom nu ineens niet?

Maargoed het is een beta, ze hebben paar maanden de tijd om het goed te maken, en ze krijgen vast genoeg reports over binnen dus als Ive en z'n team nie arrogant gaan doen verandert dit heus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hier met een ander wallpaper:

http://i.imgur.com/iWwyJeJ.jpg?1[/img]
http://i.imgur.com/QNkGM7d.jpg?1

[ Voor 31% gewijzigd door Msi92 op 12-06-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het zou nog een stuk schelen als je als gebruiker een thema kunt instellen. Op een zwarte iPhone zou ik toch ook liever een donkerder thema qua interface zien dan de huidige overwegend witte in IOS7.

Ach ja we zien het tzt wel. Op zich begrijp ik de keuzes die ze gemaakt hebben erg goed en hoop ik dat ze de belangrijkste kritiekpunten op functionaliteit en consistency ter harte nemen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De mooiste wallpaper is gewoon egaal zwart. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0H7DlsS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
FiXeR.nl schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:25:
[...]

[afbeelding]
Wel voor een zwarte iPhone ja (wat ik overigens heb) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
FiXeR.nl schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:25:
[...]

[afbeelding]
Wow, ineens heb ik minder last van mijn ogen als ik dat bekijk, goede tip even op die iphone 4 instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Hier een vergelijking van m'n homescreen op iOS6 en iOS7, beide exact zelfde apps/background indeling. Probleem zijn duidelijk gewoon de kleuren van de iconen; ze zijn te licht (en daarnaast niet heel mooi :)). Ook wordt de background automatisch lichter gemaakt, ook niet heel erg positief.

Ik denk; iconen wat minder aanwezig maken, iets donkerder (dus minder neon/candy/flashy) en het ziet er al een stuk beter uit. Ook de background achter de Dock mag wel weg wat mij betreft. En eerlijk is eerlijk; in vergelijking is de linker toch best "in mineur"...

De inconsistentie is ook overduidelijk; wel gradients in de icons voor de App Store, Game Center, Settings, Mail, etc, maar wel een ontzettend flat icoon voor de Calculator. Daarnaast is het skeuomorphism ook nog niet helemaal uitgestorven; waarom die A/B/C/D tabjes bij de Contacts? En dat stippellijntje bij Notes?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rm2mfwZ.png

[ Voor 32% gewijzigd door virofi op 12-06-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:26:
[...]

Wel voor een zwarte iPhone ja (wat ik overigens heb) haha
Ik heb een witte, maar ook daarop is het veruit het mooiste. Egaal wit is te fel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Valt me op dat IOS7 erg wit is qua layout, erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
@virofi, als je het zo bekijkt valt het nog reuze mee. Waar ik tevreden mee zou zijn?

iOS 7 as is (lockscreen, menubalk, dock, apps, keyboard, spotlight, notification center, control center) met iOS 6 iconen.

er is vast wel iemand die dat kan photoshoppen :P

[ Voor 13% gewijzigd door RobbieB op 12-06-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42
RobbieB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:31:
@virofi, als je het zo bekijkt valt het nog reuze mee. Waar ik tevreden mee zou zijn?

iOS 7 as is (lockscreen, menubalk, dock, apps, keyboard, spotlight, notification center, control center) met iOS 6 iconen.

Waarschijnlijk zijn de iconen vectoren voor schaalbaarheid en kun zou de oude stijl veel te complex zijn om te tekenen (met de schaduwen en kleurverlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Een vector-based OS heeft nou niet echt direct een nut. Het voordeel van vectoren is namelijk dat je zo onbeperkt kan schalen zonder kwaliteitsverlies. Echter, bij mobile devices wil je wanneer je een groter scherm hebt, hier ook júist gebruik van maken, en niet alles simpelweg groter weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
RobbieB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:31:

Haha, ik begrijp je punt. Maar als ze de iOS6 icons zouden houden hadden we met z'n allen geroepen dat het een luie redesign was ;) Neemt niet weg dat de nieuwe stock icons fugly zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Muthas schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:43:
Een vector-based OS heeft nou niet echt direct een nut. Het voordeel van vectoren is namelijk dat je zo onbeperkt kan schalen zonder kwaliteitsverlies. Echter, bij mobile devices wil je wanneer je een groter scherm hebt, hier ook júist gebruik van maken, en niet alles simpelweg groter weergeven.
Niet helemaal waar, want als je van non-retina naar retina scherm gaat, dan kun je met vector iconen ze gewoon opschalen naar 2x2 maal de grootte zonder kwaliteitsverlies. En je scherm blijft net zo groot, dus wil je waarschijnlijk ook de iconen net zo groot weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat mail icoontje met dat overdreven donker verloopje op de achtergrond doet mij denken aan de website van microsoft eind jaren 90.

Sowieso vind ik de iconen er vrij oud uit zien. Voor de release ging het gerucht dat de iconen simpler zouden worden, dit is niet wat ik in gedachten had. Ik had meer platte iconen, meer contrast en minder kleur verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik vind veel kleur niet erg, het simpelere design ook niet, maar het gamecenter icoon is dan weer verschrikkelijk. Niet dat het oude mooi was, maar dit slaat nergens op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Gewoon in een map stoppen en klaar is kees :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:50:
Breek me de bek niet open over het design van de nieuwe mappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
RobbieB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:51:
[...]

Breek me de bek niet open over het design van de nieuwe mappen...
Haha, inderdaad... Als is de animatie dan wel weer tof!

[ Voor 8% gewijzigd door virofi op 12-06-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:50:
Uh ja, is een oplossing, maar waarom hebben ze nu weer die mappen zo veranderd dat er maar 9 ipv 12 16 iconen. Ik heb net mijn hele menu zo opgebouwd dat dit allemaal netjes gegroepeerd is. En nee het sliden in een map is niet een oplossing, want dat is een extra handeling. Had ik net zo goed een 2e scherm kunnen volzetten met iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Oh daar wil ik het niet eens over hebben X_x nieuw mappen ZIEN ER NIET UIT + ze kleuren mee met je achtergrond verdomme :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:23

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Blubber schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:48:
Dat mail icoontje met dat overdreven donker verloopje op de achtergrond doet mij denken aan de website van microsoft eind jaren 90.
Opzich valt de kleur wel mee, hij lijkt heel donker door het grote witte vlak in het midden, maar de kleuren zijn precies hetzelfde als die van het App Store icoontje, maar dan andersom. Bij het App Store icoontje lijkt hij minder heftig doordat er minder wit in zit.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
TranceSetter schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:52:
[...]

Uh ja, is een oplossing, maar waarom hebben ze nu weer die mappen zo veranderd dat er maar 9 ipv 12 16 iconen. Ik heb net mijn hele menu zo opgebouwd dat dit allemaal netjes gegroepeerd is. En nee het sliden in een map is niet een oplossing, want dat is een extra handeling. Had ik net zo goed een 2e scherm kunnen volzetten met iconen.
Moet jij eens meerdere apps in een map zetten. Over de 9 apps gaan. Dan komt er een 2e scherm IN de map ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:23

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Steeffeh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:54:
[...]

Moet jij eens meerdere apps in een map zetten. Over de 9 apps gaan. Dan komt er een 2e scherm IN de map ;).
Dat zegt hij, dat is een extra handeling wat niet gebruiksvriendelijk is.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ja dat zeg ik, en waarom wil ik een 2e scherm in een map? Dan had ik de icoontjes toch ook op homescreen 2 of 3 kunnen zetten? Ik vind het maar onlogisch eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
iOS8 nu met mappen in mappen ;)

Hmm zwart beval meer als achtergrond bij iOS7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
TranceSetter schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:56:
Ja dat zeg ik, en waarom wil ik een 2e scherm in een map? Dan had ik de icoontjes toch ook op homescreen 2 of 3 kunnen zetten? Ik vind het maar onlogisch eigenlijk :P
Op zich vind ik het redelijk functionaliteit. Het is niet geheel logisch zoals je zegt, wat ik kwalijker vind is dat er maar 9 apps in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ben trouwens nog steeds aan het wachten totdat ze bij Apple mijn probleem oplossen dat ik mijn iOS Developer account niet kan activeren. Ik heb de code wel, maar krijg een foutmelding bij activeren.

Anyway, eens even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
Time since last full charge:
Usage: 1 Hour, 18 Minutes
Standby: 6 Hours, 34 Minutes

Batterij nog op 77% ... niks te klagen dus hier over batterij verbruik.
Nog geen apps tegen gekomen die niet werken. Enkel krijg geen FB notifications in mijn notification center ook al staat dit wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 11:13
Podcasts opnieuw installeren (n00000000b) heeft mijn probleem mbt het opstarten ervan opgelost 8)7

Edit:
Trouwens, locatievoorzieningen voor de Weer app uitzetten zorgt dat die ook niet meer opstart. Vervolgens weer aanzetten zorgt ervoor dat ie niet 24/7 locatie bepaalt voor het weer !

[ Voor 50% gewijzigd door _Brake_ op 12-06-2013 15:11 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Blubber schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Op zich vind ik het redelijk functionaliteit. Het is niet geheel logisch zoals je zegt, wat ik kwalijker vind is dat er maar 9 apps in kunnen.
Eeuh, je hebt toch meerdere pagina's in mappen?? Dus kan je er ook meer dan 9 instoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Eswip schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:08:
[...]

Eeuh, je hebt toch meerdere pagina's in mappen?? Dus kan je er ook meer dan 9 instoppen.
Maar waarom zo weinig op zo'n groot scherm (iPhone 5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Eswip schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:08:
[...]

En hoe is dat beter dan op het homescreen? Het idee is juist dat je met minder acties bij meer apps kunt komen, door de 9 apps beperking vergroten ze het aantal stappen juist weer. Er is ook geen enkele reden voor die keuze voor zover ik kan zien, er is meer dan genoeg ruimte voor nog minimaal 1 extra rij (op mijn 4s) of zelfs 2 rijen als ze die grote heading weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
net ontdekt dat ik geen iTunes radio heb, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Uhu ik heb het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
boosterbosch schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:15:
net ontdekt dat ik geen iTunes radio heb, hebben meer mensen hier last van?
Werkt alleen met een US account..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
iTunes Radio is alleen nog voor Amerikaanse gebruikers van iTunes Match geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Zal zaterdag iOS 7 proberen, zodra ik vrijdag mijn iPhone heb omgewisseld (stof in camera)

Al met al ben ik wel positief over iOS 7, zal wel effe wennen worden maar iOS was zeker aan een redesign toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

jwtje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:03:
[...]

Maar als het toestel in flight modus staat komt find my iphone er toch niet meer door?
Dat is ook het punt een beetje: als je nu het ding op flight mode zet komt de locatie-info niet meer door, en daarna kun je je gang gaan om 'm te restoren en gebruiken alsof er niks aan de hand is.

Nu met die activation lock kun je voorkomen dat daarna je telefoon geactiveerd wordt, waardoor je er als dief dus alsnog niks aan hebt. Het is niet iets wat gaat voorkomen dat een telefoon gejat kan worden, maar wat wellicht wel een dief zich laat bedenken of 't de moeite wel waard is. (Als iPhones allemaal onbruikbaar worden na diefstal, is er een stelen dus niet zo nuttig.)

Ik denk wel dat 't noodzakelijk is dat het aanzetten van find my iPhone zo breed mogelijk gedaan wordt om dat tot een succes te maken, dus daar moeten wij (techies) op letten denk ik.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
CyBeR schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:20:
[...]

Dat is ook het punt een beetje: als je nu het ding op flight mode zet komt de locatie-info niet meer door, en daarna kun je je gang gaan om 'm te restoren en gebruiken alsof er niks aan de hand is.

Nu met die activation lock kun je voorkomen dat daarna je telefoon geactiveerd wordt, waardoor je er als dief dus alsnog niks aan hebt. Het is niet iets wat gaat voorkomen dat een telefoon gejat kan worden, maar wat wellicht wel een dief zich laat bedenken of 't de moeite wel waard is. (Als iPhones allemaal onbruikbaar worden na diefstal, is er een stelen dus niet zo nuttig.)

Ik denk wel dat 't noodzakelijk is dat het aanzetten van find my iPhone zo breed mogelijk gedaan wordt om dat tot een succes te maken, dus daar moeten wij (techies) op letten denk ik.
Als 1 iPhone heeft een dief dus niks aan, maar als onderdelen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:21

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

iSpaceman schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:18:
Zal zaterdag iOS 7 proberen, zodra ik vrijdag mijn iPhone heb omgewisseld (stof in camera)
Haha, toevallig komt UPS zo langs met een vervangende iPhone 5; ik had ook stof voor de lens zitten. Tip: probeer een witte vervangende iPhone te krijgen. Met het wit in iOS 7 is dat denk ik veel mooier. Helaas is het mij niet gelukt.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Muthas schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:43:
Kan me voorstellen dat voor Apple een vector-based mobile OS wel handig is als het op steeds meer verschillende schermformaten/verhoudingen moet gaan draaien (iOS in the Car, wellicht iWatch, iTV, etc.).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Mijn accu gaat echt extreem snel leeg. In een kwartier net meer dan 5% verloren terwijl ik gewoon een beetje de app store zat te browsen.

Tevens net een crash gehad terwijl ik constant zat te switchen tussen whatsapp en settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
In de favourites tab krijg je nu je de initialen te zien

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BMkRer2CQAEeSt4.jpg

En voor de mensen met battery drainage:

Instellingen > Algemeen > Ververs app op achtergrond > uitvinken voor alles

[ Voor 34% gewijzigd door funk-e op 12-06-2013 16:43 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb net een hele aparte oplossing gehoord over hoe iOS7 soepeler kan werken op iPhone 4.
Ik zelf vind dat apple het systeem meer moet optimaliseren maar een kennis dacht er net even anders over.
iPhone 4 is 1ghz single core underclock naar 800mhz door Apple, hetzelfde met iphone 4S alleen die is een dual core, iPhone loopt daartegen gewoon op 1,3ghz dual core zonder underclock.

Dus Apple heeft in het verleden 1 ding in een update gedaan met iPod Touch 1, overclocken van 400mhz naar 412mhz, is weinig maar het is door middel van software update wel mogelijk dus.
Dus diegene die met deze idee naar mij kwam liet zijn iPhone 3GS zien uit 2009, met een jailbreak en unclockte processor dus nu loopt die 3GS op 833mhz in plaats van 600.
Hij laad net iets snelle dan een stock iphone 4, alleen het feit dat de laatste 2x zo veel RAM heeft.
Dus volgens hem kan Apple iPhone 4 unclocken naar 1ghz, het zou gebaseerd op die 3GS van hem maar 6 tot 11 procent aan de accu schelen dan zonder extra power maar daartegen zou het wel 25% sneller werken.
Dat lijkt mij wel een goed idee, 4 en 4S hebben beide evenveel RAM en die extra 200mhz is wel de moeite waard.
Trouwens die truc werkt alleen met de eerste serie 3GS's daarna kon het niet meer, op geen enkele iphone via jailbreak maar Apple zou met een update dit wel kunnen doen zodat iOS sneller op iPhone 4 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
En ik ben terug na een uitgebreide dag werken met iOS7 in het buitengebied. Geen accudrain, nog meer dan 30%. Het is al ontzettend stabiel moet ik zeggen, maar een aantal dingen vind ik niet helemaal helder. De que dat je moet sliden is gewoon overal verneukt; unlockscreen, gebeld worden, afsluiten. Daarnaast wordt er veel gewerkt met die harde blokken; gebeld worden, afsluiten. Dat staat echt haaks op de ronde, organische vormen die verder in het OS aanwezig zijn.

Dat sommige apps nog pre-iOS7 elementen gebruiken, geen probleem, want die apps zijn nog niet bijgewerkt. Maar het homescreen is sterk afhankelijk van welke wallpaper je gebruikt. Momenteel gebruik ik een neergaande zon van Kuvva en die is geweldig. De dock valt dan minder op en bij het openen van folders krijgt de folder een geweldige oranje gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Beetje jammer dat je bij iOS niet zo'n overzichtje van accu drainers kunt zien zoals bij Android, dat is een van de weinige dingen die ik van mijn stokoude Desire mis :].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
funk-e schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:41:
In de favourites tab krijg je nu je de initialen te zien

[afbeelding]

En voor de mensen met battery drainage:

Instellingen > Algemeen > Ververs app op achtergrond > uitvinken voor alles
Of een foto als je dat bij een contact hebt toegevoegd. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zYRDEyEskVeMHVj01ZppJrvy/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@me_mrtn, ja dat sliden om op te nemen vind ik vreselijk, vandaag toen ik gebeld werd wou ik dat ding bijna smijten omdat klikken niet werkte.
@RnB, waarom alle contacten meer dan 1 keer? Of kan dit ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Iemand gemerkt dat als je iOS7 hebt, de balken (die het verbruik aantonen) in iTunes ook van stijl zijn veranderd?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Mizgala28 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:52:
@me_mrtn, ja dat sliden om op te nemen vind ik vreselijk, vandaag toen ik gebeld werd wou ik dat ding bijna smijten omdat klikken niet werkte.
@RnB, waarom alle contacten meer dan 1 keer? Of kan dit ook anders?
Eén om te bellen, één om te facetimen en een tweede nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Laatst online: 02-09 12:21
RnB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Eén om te bellen, één om te facetimen en een tweede nummer.
Dat onderscheidt tussen facetime en bellen is toch niet meer noodzakelijk?

Of wil je onderscheidt maken tussen het gebruik van je belbundel en je databundel?

[ Voor 14% gewijzigd door william89 op 12-06-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:07
Dannydekr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:17:
[...]

Werkt alleen met een US account..
Toch heb ik het gister wel kunnen gebruiken!
Helaas is de button nu verdwenen :(

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BMfQqWoCUAA_rVz.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 11:13
Ennnnnn podcasts werkt niet meer :(

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
@ de twee posts boven me, nogmaals; het is een bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
kmf schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:52:
Iemand gemerkt dat als je iOS7 hebt, de balken (die het verbruik aantonen) in iTunes ook van stijl zijn veranderd?
Viel mij ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
_Brake_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:07:
Ennnnnn podcasts werkt niet meer :(
zoals hierboven aangegeven, waarom zo'n smiley?
Dit is de eerste beta. Als deze foutloos zou werken was het geen beta geweest, ofwel?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:07
Niet meteen zo negatief, wil alleen aangeven dat ik het eerst wel had ookal heb ik geen US account ect heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
william89 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:55:
[...]

Dat onderscheidt tussen facetime en bellen is toch niet meer noodzakelijk?

Of wil je onderscheidt maken tussen het gebruik van je belbundel en je databundel?
Omdat ik niet altijd wil facetimen of bellen. Plus het feit dat de favorieten doorgelaten worden wanneer de Do not disturb draait.

Er viel me trouwens iets op in de Location services menu wat ik niet thuis kan brengen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Aw1mGhZcTqZT8Xak1NX9mfTh/full.jpg

Die onderste "Wifi networking". Weet iemand waarvoor dat is?

[ Voor 22% gewijzigd door RnB op 12-06-2013 17:23 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 44 Laatste