Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:07
Vanmiddag overgestapt naar ios 7. (iphone 5)
Alles ging vlotjes, alleen het terugzetten van de iCloud backup duurde een tijd.

Het merendeel van de apps doet het gewoon naar behoren, bij sommige apps zoals Vine en OSM lukt het mij echter niet om in te loggen. Dit terwijl ik volgens mij wel de juiste gegevens invoer.

Als je bezig bent in een app dimt het scherm soms op een random moment, daarna gaat de telefoon terug naar het lockscreen. Ik hoop dat deze bug in een volgende beta snel opgelost wordt.

De nieuwe functies zijn een verademing!

De accu gaat een stuk sneller leeg, helemaal omdat ik er nu weer vollop mee speel. een drain van 20% in 30 minuten zonder gebruik is bij mij niet het geval, dit misschien omdat ik de apps in de achtergrond vaak ook afsluit.

Itunes radio werkte erg leuk en goed, alleen tot mijn irritatie mist deze optie ineens in het menu, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 12-09 10:07
Dannydekr schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:02:
Heb hulp nodig helaas. Ik ben iOS developer en wilde zojuist mijn UDID registreren op mijn eigen lijst. Ik registreer UDID's voor meerdere mensen, nog nooit problemen gehad/gehoord. Nu heb ik mijn eigen device geregistreerd en krijg ik de melding "This device is not registered as part of the iPhone Developer Program" (hoe ironisch :) ). Heb het ge-3-dubbelcheckt maar de UDID klopt 100% en staat 100% zeker op de lijst.

Enig idee wat ik kan doen?
Heb wel is gelezen dat de Apple servers soms tot een uur vertraging daarin kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Zo iPhone 4 van m'n oom is wel extreem snel leeg met iOS7, nu moet ik voor de 3DE KEER iPhone 4aan de lader hangen vandaag, uitgaande op het gebruik heb ik hem in totaal 4,5 uur gebruikt zonder mobiele data of 3G (alleen wifi is aan en bluetooth is uit).

Dat is wel extreem, met 3G aan gaat mijn iPhone 4 met iOS 6.1.3 5 a 6 uur mee non-stop gebruik, met alleen wi-fi haal ik met gemak 9 tot 12 uur en dan bedoel ik non-stop gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Het is een beta.......

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
100% naar 90%
Gebruik: 1 uur en 22 min
Stand-by 2 uur en 2 min

Iphone 5
Opzich niet slecht (gebruik de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:31
Niet alleen dat, het is een developer beta, die niet bedoeld is voor de huis-tuin-en-keuken tweaker/gebruiker. Maar er zijn zoals gewoonlijk weer (te veel) mensen die het installeren voor de heb en vervolgens gaan klagen als dingen nog niet helemaal goed werken.

Waar is het dan wel voor bedoeld? Zodat developers hun apps tijdig aan kunnen passen, en dat mogelijke fouten, in zowel iOS als de Apps, er uitgehaald kunnen worden, voordat ze bij het grote publiek komen. En dus niet voor de mensen die roepen: "Kijk mij eens hip zijn, ik draai al iOS 7! Maar oh $#$%, nu werkt App X niet meer. Wat een %$%^ versie van iOS."

[ Voor 34% gewijzigd door ThomasG op 11-06-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:26
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:39:
Zo iPhone 4 van m'n oom is wel extreem snel leeg met iOS7, nu moet ik voor de 3DE KEER iPhone 4aan de lader hangen vandaag, uitgaande op het gebruik heb ik hem in totaal 4,5 uur gebruikt zonder mobiele data of 3G (alleen wifi is aan en bluetooth is uit).

Dat is wel extreem, met 3G aan gaat mijn iPhone 4 met iOS 6.1.3 5 a 6 uur mee non-stop gebruik, met alleen wi-fi haal ik met gemak 9 tot 12 uur en dan bedoel ik non-stop gebruik.
Waarom ga je niet gewoon verder met iOS 6, want je zit alleen maar negatief te blaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als developer of ervaren gebruiker weet je toch dat beta's flinke fouten kunnen bevatten? daar zal je oom ook vast begrip voor hebben. Of wacht, jullie zijn dat niet en willen gewoon showen met ios7, wel de lusten maar niet de lasten en maar klagen wanneer iets niet werkt.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Het is natuurlijk wel erg naief van Apple dat ze serieus denken dat enkel developers hiermee aan de haal gaan. Als er opeens een compleet nieuwe interface wordt voorgeschoteld na zoveel jaar is het natuurlijk logisch dat normale consumenten er alles aan doen om het zo snel mogelijk te krijgen :)

Het probleem is dat talloze techwebsites en overige tech-enthousiastelingen er momenteel flink mee aan de haal gaan. Sommigen lijken niet goed te beseffen dat het een early-beta betreft waar echt nog heel veel aan moet gebeuren. Men zanikt over de icoontjes en zelfs over bugs! Denk je nu echt dat dit alles nu al af is? Grote kans dat de icoontjes nog worden opgeknapt evenals vele andere elementen binnen de interface. Apple gebruikt zo'n beta periode juist om feedback te krijgen en laat dat echt niet links liggen..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41
Hoe krijg ik de weersverwachting terug in het notificatie centrum?
Ik kan er nergens een optie voor vinden maar zag net bij de Hands-on op de frontpage dat het daar wel actief was. Dan wel met woorden en niet met plaatjes, maar dat vind ik niet zo'n ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
ThomasG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:47:
[...]
Niet alleen dat, het is een developer beta, die niet bedoeld is voor de huis-tuin-en-keuken tweaker/gebruiker. Maar er zijn zoals gewoonlijk weer (te veel) mensen die het installeren voor de heb en vervolgens gaan klagen als dingen nog niet helemaal goed werken.

Waar is het dan wel voor bedoeld? Zodat developers hun apps tijdig aan kunnen passen, en dat mogelijke fouten, in zowel iOS als de Apps, er uitgehaald kunnen worden, voordat ze bij het grote publiek komen. En dus niet voor de mensen die roepen: "Kijk mij eens hip zijn, ik draai al iOS 7! Maar oh $#$%, nu werkt App X niet meer. Wat een %$%^ versie van iOS."
Een hardcore tweaker is zeker geen huis-tuin-en-keuken gebruiker.

Dit topic gaat over iOS 7 ervaringen en daar mogen dus ook negatieve ervaringen in komen. Devs zitten volgens mij wel bij Apple zelf op de forums.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Na 5 pagina's gezeur zie ik dezelfde problemen die men ook had met de beta's van iOS 5 en 6. Enkele tips:

- slechte performance ? Neem een backup en doe een Clean Install, géén update.
- slechte batterijduur ? iOS beta's hebben hier altijd last van, debug spul probably.
- random issues ? Clean Install ! En anders: het is een developer beta. Report the bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Dannydekr schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:58:
Het is natuurlijk wel erg naief van Apple dat ze serieus denken dat enkel developers hiermee aan de haal gaan. Als er opeens een compleet nieuwe interface wordt voorgeschoteld na zoveel jaar is het natuurlijk logisch dat normale consumenten er alles aan doen om het zo snel mogelijk te krijgen :)

Het probleem is dat talloze techwebsites en overige tech-enthousiastelingen er momenteel flink mee aan de haal gaan. Sommigen lijken niet goed te beseffen dat het een early-beta betreft waar echt nog heel veel aan moet gebeuren. Men zanikt over de icoontjes en zelfs over bugs! Denk je nu echt dat dit alles nu al af is? Grote kans dat de icoontjes nog worden opgeknapt evenals vele andere elementen binnen de interface. Apple gebruikt zo'n beta periode juist om feedback te krijgen en laat dat echt niet links liggen..
Ik denk dat ze heus wel weten dat er meer mensen dan developers alleen hun bèta software gebruiken. Mensen moeten zich alleen beseffen dat ze een product gebruiken die nog niet af is op vele vlakken en dus niet zo veel zeuren over die vlakken.

Maar goed, dat is ook wat jij zegt eigenlijk. :P

Ik wacht op mijn activatie, wat duurt dat ontzettend lang zeg... Ben enorm benieuwd, wat ik al gezien heb (van Hello tot aan het toevoegen van een wifi netwerk), ben ik ontzettend enthousiast.
Als het allemaal een beetje werkt en mijn accutijd is nog te doen, dan zal ik hem zeker van binnen tot buiten testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:09
Ook IOS7 op mijn Iphone 5 gezet, via Windows kreeg ik de melding " Onbekende fout"(met een code) . Via OSX werd die zonder gedoe erop gezet. Eerste indruk is positief, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RnB schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:50:
[...]

Waarom ga je niet gewoon verder met iOS 6, want je zit alleen maar negatief te blaten?
Ik benadruk het, en het is niet voor de show, zo had ik nooit een behoefte om een dev versie van iOS 5 of 6 te installeren en wachtte netjes af, nu is er zo veel veranderd dat je gewoon het gevoel krijgt van "dit wil ik NU proberen", natuurlijk wist ik van te voren dat het erg buggy is en dat de batterij heel snel leeg zal gaan maar ik mag mijn mening hebben, bij de een gaat het goed bij de ander niet.

Dus ik ben niet negatief maar gewoon eerlijk, maar zo te zien snap jij het punt hiervan niet en denk je het beter te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Overigens, om toch even wat commentaar te geven met de hoop dat Apple dit oplost:

Slide to unlock moet duidelijker worden aangegeven, nu staat er zelfs een pijltje onderaan wat de indruk wekt dat je omhoog moet schuiven (wat dus niet zo is).

Wanneer je de iPhone uit wil zetten, krijg je een (lelijk) rood blok te zien waar niet duidelijk is dat je moet sliden in plaats van drukken, dit is het tegenovergestelde van goed design als je het mij vraagt!

Daarnaast ben ik het ermee eens dat sommige icoontjes anders moeten, maar dit zal sowieso wel gebeuren vermoed ik. De gradients moeten minder en consitenter (1 richting ipv verschillende) en de stijl moet ook eenduidiger. Hoewel dit natuurlijk niet heel nuttig is omdat 3rd party apps de volledige vrijheid hebben en je dus sowieso nooit consistente icoontjes krijgt..

Dingen die ik erg goed vind:

De gehele nieuwe benadering is meer dan prima. De animaties, het transparante gedeelte en de nieuwe intuitieve mogelijkheden m.b.t navigeren doen het geheel aanvoelen als een nieuwe telefoon en het is gewoon heel erg fris om zo'n verandering te hebben. Ive en zijn team zijn zeker op de goede weg en ik ben er van overtuigd dat men in de herfst met een hele mooie final-version komt _/-\o_

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:05:
[...]

Ik benadruk het, en het is niet voor de show, zo had ik nooit een behoefte om een dev versie van iOS 5 of 6 te installeren en wachtte netjes af, nu is er zo veel veranderd dat je gewoon het gevoel krijgt van "dit wil ik NU proberen", natuurlijk wist ik van te voren dat het erg buggy is en dat de batterij heel snel leeg zal gaan maar ik mag mijn mening hebben, bij de een gaat het goed bij de ander niet.

Dus ik ben niet negatief maar gewoon eerlijk, maar zo te zien snap jij het punt hiervan niet en denk je het beter te weten.
Oké prima, maar je zegt eerst dit:
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:17:
[...]

11.0.4.4

laat maar, ik laat het hierbij ik heb iOS7 wel op een andere iPhone 4 staan (van mijn oom, maar een kennis heeft daarop voor mij iOS7 gezet).

Trouwens het is toch vrij laggy op de 4 dus ik hou het bij iOS 6.1.3 en als iOS7 uitkomt kijk ik wel hoe mensen daarver denken op de 4.
Dus je geeft hier al op en dan kom je alsnog met geblaat over iOS 7. Dat komt op mij dan over als gewoon negatief gezeur ipv dat je eens goed getest hebt hoe iOS 7 werkt.

Maar als ik dat verkeerd heb, dan spijt het me zeer dat ik op jou overkom als een betweter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21

Vreemd heb al sinds vanmiddag 14:00 ios7 erop en nu is mijn accu nog 84% en dat is de hele avond met wifi / 3g etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:56
Hoe zit het met update van de beta versie? Krijg je die via software update in het menu of moet je ze elke keer downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Over the air update of via pc, tenzij aangegeven dat het alleen via pc kan.

[ Voor 9% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-06-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Voor de mensen die bang zijn voor de applicatie Whatsapp. Hier het volgende bericht over whatsapp. Whatsapp werkt onder iOs7. Het is nog niet netjes bijgewerkt, het zou mooi zijn als whatsapp ook het 'nieuwe' toetsenbord krijgt. Ook is soms het invoerveld weg in een gesprek. Dit is geen probleem, als je typt, typt het toestel gewoon door. Je ziet alleen niet wat je typt. Vind je dit vervelend? Klik eenmalig in het gesprek zodat het toetsenbord verdwijnt en klik vervolgens opnieuw in het invoerveld. Nu moet het normaal zijn. Dit zijn natuurlijk kleine problemen wat vast en zeker verholpen worden! Just to know ;).

Verder ben ik tevreden over de nieuwe iOs7! Oja, de app iKenteken werkt niet fijn! Zodra je een letter, cijfer intypt komen er 2 letters of 2 cijfers (nee geen dikke vingers, het zijn 2 dezelfde cijfers of letters).
Dit zal waarschijnlijk voor een kleine groep gebruikt worden maar nogmaals het is handig om te weten.

Verder wat volgens mij ook wel bekend is, is dat wanneer je een notificatie krijgt van FaceBook (iemand reageert op een status van jou bv.) Dan krijg je niet 1 niet 2, maar zo'n 3of 4 keer deze melding. Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben maar dit is mij opgevallen. Opzich weer niet echt een groot probleem...

Verder ben ik nog aan het rondvogelen of ik wat tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Mektheb schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:37:
[...]

Vreemd heb al sinds vanmiddag 14:00 ios7 erop en nu is mijn accu nog 84% en dat is de hele avond met wifi / 3g etc.
Denk dat de iphone 4 ook een stuk meer rekenkracht moet gebruiken om alles te verwerken dan een 4s/5 moet voor de effecten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik ga het zelf nog niet installeren, maar volg dit topic met interesse.
Ben erg benieuwd naar de ervaringen.
Wat ik mij dus afvraag is het batterijverbruik met al die achtergrond processen, dus nieuws, berichten, etc die op de achtergrond alvast worden bijgewerkt. Dit lijkt me een aanslag op het batt.verbruik. Is dit in te stellen?
Het doet me een beetje denken aan een oudere versie van Android die ik ooit had: er gebeurde veel op de achtergrond, maar ik had geen idee wat. Een beetje zoals Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
rinkel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:07:
Wat ik mij dus afvraag is het batterijverbruik met al die achtergrond processen, dus nieuws, berichten, etc die op de achtergrond alvast worden bijgewerkt. Dit lijkt me een aanslag op het batt.verbruik. Is dit in te stellen?
Het doet me een beetje denken aan een oudere versie van Android die ik ooit had: er gebeurde veel op de achtergrond, maar ik had geen idee wat. Een beetje zoals Windows...
Hoezo? wat jij opnoemt was altijd al in ios aanwezig, weer etc zat standaard in je notificatiescherm, dat het er nu gelikter uitziet wilt niet zeggen dat het meer data verbruikt met bijwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
rinkel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:07:
Dit kan je instellen in de instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:52
Dick schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:35:
Ben ik dan nu een van de weinigen die iOS7 gewoon helemaal niet zo mooi vindt?
Vrees dat je inderdaad een van de weinigen bent, maar zeker niet de enige! Ik vind het erg ordinair overkomen, eerste indruk. Maar goed, we hebben nog een paar maanden om te wennen, en Apple heeft nog een paar maanden om het eh, minder ordinair te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Draai nu ongeveer 2 uurtjes iOS 7 en tot nu toe werken alle apps bij mij gewoon naar toebehoren buiten uiteraard het feit dat ze nog niet 'ios 7 ready' zijn gemaakt.

facebook, twitter, whatsapp, tweakers, nu etc werken allemaal perfect!

Ook de batterijduur valt me nog helemaal niet tegen

[ Voor 10% gewijzigd door Scrtz op 11-06-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RnB schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:27:
[...]

Oké prima, maar je zegt eerst dit:

[...]

Dus je geeft hier al op en dan kom je alsnog met geblaat over iOS 7. Dat komt op mij dan over als gewoon negatief gezeur ipv dat je eens goed getest hebt hoe iOS 7 werkt.

Maar als ik dat verkeerd heb, dan spijt het me zeer dat ik op jou overkom als een betweter.
Geeft niet hoor ;)

Ik heb, denk ik het probleem met de accu ontdenkt ik heb alles even op fetch gezet in plaats van push en nu na bijna 2 uur gebruik heb ik 69% over, een flink stuk beter in ieder geval.
Ik ga mee verder "spelen" tot de accu leeg is, dan laad ik hem weer op en zet alles weer op push om te kijken of het toevallig geen bug is.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 11-06-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:26
Straks kijken of de belangrijkste feature (om de dag mee te beginnen) naar behoren functioneert: de wekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:08

Midas.e

Is handig met dinges

IOS7 op iphone 4S, kan niet anders zeggen dan fijn, tuurlijk zijn er bugs maar wat verwachten we anders?
Ik kan zelf niet wachten om te zien wat iedereen gaat aanpassen in zn apps om deze ios7 compatible te maken qua look and feel. Tuurlijk kan er met de nieuwe API veel meer maar het is voor vele een grote transisie tussen 6.1.3 en 7.

Tot nu toe 1x een reboot gehad tijdens het pairen met mn pebble. iMessage wou niet werken, dat deed het pas na een volledige reset wat ik ook wel verwachte, hou niet van updaten naar een beta..

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
imessage werkte meteen bij mij eigelijk, zie veel verschillende problemen tegenkomen dus volgens mij is het meer een kwestie van geluk.

Enigste app die ik tot nu toe ben tegengekomen die gewoon echt niet werkt is de sns bank app, beetje jammer maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://wpuploads.appadvice.com/wp-content/uploads/2013/06/17.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in Photos op een screenshot wel shared streams staan maar niet je eigen fotostream. Is die er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
FrameWork. schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:05:
Straks kijken of de belangrijkste feature (om de dag mee te beginnen) naar behoren functioneert: de wekker :+
Bij mij deed hij het, alleen hij wou niet uit (of het lag aan mij, slecht geslapen :D we weten waarom ;) )

@Fietsbel, Safari icoon valt mee vind ik, maar de GameCentre app icoon, die vloek vreselijk.
Het is ONDUIDELIJK, je ziet bubbeltjes, met tig kleuren niet echt iets van "hey daar is een app die je achievements bijhoudt", verder alle iconen zijn FLAT en die van Gamecentre is 3D met SCHADUWEN dus hij is niet flat, dat vloekt gewoon, en het feit dat Gamecentre app icoon te veel lijkt op die van Photo album zorgt voor verwarring.
De Contacten icoon is onpersoonlijk maar wel duidelijk en oké, wat is wel jammer vind is dat de weer icoon niet live is zoals die van de kalender en klok.

Trouwens, ik kreeg geen reminder van m'n afspraak in de agenda, als ik erin kijk zie ik het wel maar geen melding gekregen (terwijl het wel aanstaat), bij mij iOS6 kreeg ik die wel dan.

En de batterij, nou ik ben verbaasd, toen ik gister net voor slapen (eigenlijk vandaag om 3:20) was de batterij van de iPhone 4 met iOS7 nog 52% en van de iPhone 4 met iOS 6.1.3 99%, beide alleen op wifi en de rest op GSM na uit, de stand is 50% tegenover 98% dus het is normaal, vanavond doe ik hetzelfde maar dan wel met push aan in plaats van fetch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
De batterij is bij mij wel erg slecht, na een klein half uurtje continu gebruik (zit immers in de bus) met wat browsen en whatsapp is de batterij nu van 100% naar 86%. Maar ach, dat hoort erbij.. Sowieso heb ik een oplader :) valt me trouwens op dat de locatiebepaling continu aangaat zonder reden, geen idee welke app dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dannydekr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:30:
De batterij is bij mij wel erg slecht, na een klein half uurtje continu gebruik (zit immers in de bus) met wat browsen en whatsapp is de batterij nu van 100% naar 86%. Maar ach, dat hoort erbij.. Sowieso heb ik een oplader :) valt me trouwens op dat de locatiebepaling continu aangaat zonder reden, geen idee welke app dit veroorzaakt?
Kijk dan welke apps het mogen gebruiken en zet het 1 voor 1 uit, dat vreet ook flink.
En dat sneller leeggaan van de batterij heb ik ook op mijn iPhone 4 met iOS 6 ook, als ik op wifi een uurtje ga internetten en whatsappen dan ben ik meestal tussen 2% a 5% van mijn accu kwijt, als ik via 3G ga met wifi aan of uit (maakt haast niks uit) dan onderweg naar school (a 50 minuten) begin ik met 100% en op school is het meestal rond 80% a 85% over, soms zelfs 75% maar dat ligt meer aan het slechte 3G, in de stad scheelt het 5% bij hetzelfde handelingen, en ik heb het over iOS 6, ik ga het straks onderweg naar school op die andere iphone met iOS 7 proberen, met push aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Het kan zijn dat ik er overheen gekeken heb, maar klopt het dat het niet meer mogelijk is een tweet of facebook post te doen vanuit het notification center? Dat was altijd net wat sneller dan de bijbehorende app te openen en daar te typen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Vannacht om iets voor 00.00 de iPhone 5 van de lading gehaald en met WiFi aan laten liggen. Vanochtend om 7 uur bleek er nog 100% te zijn, gelukkig geen last van een zuipend iOS. Bepaalde apps zoals Air Video werken helaas niet, omdat deze iOS7 niet herkennen bij check en er vanuit gaan dat deze lager is dan iOS3.

Vandaag een velddagje met mijn klas, dus ben benieuwd wat er aan het einde van de dag overblijft qua accu en hoe ik er mee om ga qua apps (foto's, Foursquare, Facebook, Twitter, dialer, iMessage, enkele Layer-apps).

[ Voor 25% gewijzigd door me_mrtn op 12-06-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Janusz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:08:
[...]

Welke wallpaper is dat? Mooi!
dat is een van de 2 dynamic wallpapers die standaard in iOS7 zitten

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dick schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:35:
Ben ik dan nu een van de weinigen die iOS7 gewoon helemaal niet zo mooi vindt? Ik heb hem zelf niet nog niet geinstalleerd, ik wacht wel op de officiele update, maar zo op het eerste gezicht vanaf de screenshots lijkt het mij allemaal erg afgekeken op Android en Windows Phone. Wellicht dat dit beeld niet klopt en het in gebruik allemaal heel anders overkomt, maar ik kan nou niet zeggen dat ik echt warm wordt van wat ik er tot nu toe van heb gezien.
Je bent zeker niet de enige, de apps die ze hebben opgepoetst vind ik erg mooi (agenda, mail, etc) maar het springboard vind ik echt een bij elkaar geraapt zooitje. Enerzijds omdat ze 'flat' willen maar dan toch met transparantie gaan werken wat het hele concept weer teniet doet. Los daarvan zijn er eigenlijk geen features waarvan ik denk: wow! Alles is allang gedaan door de concurrentie, soms al jaren geleden. Dat de functionaliteit er is, is leuk maar de jailbreak scene heeft veel dingen toch een stuk mooier aangepakt dan Apple zelf.

Het grote nadeel bij iOS blijft toch dat je geen keuze hebt qua launcher of zelfs maar een thema voor het springboard. Als je een Samsung-toestel koopt en je vindt het iOS-achtige TouchWiz niet mooi, dan zoek je een van de tientallen launchers (die zelf vaak ook weer eigen thema's hebben) en kun je het precies zo maken als jij mooi vind.

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 12-06-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dcl! schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:23:
[...]

Vrees dat je inderdaad een van de weinigen bent, maar zeker niet de enige! Ik vind het erg ordinair overkomen, eerste indruk. Maar goed, we hebben nog een paar maanden om te wennen, en Apple heeft nog een paar maanden om het eh, minder ordinair te maken.
Het valt mij ook erg tegen. De hele eenvoud is verdwenen. De eenheid met OS X is totaal zoek.

Ik kijk al maanden naar de HTC One. Deze heeft naar mijn mening wel een strak UI. En uiterlijk. Ik heb met opzet gewacht op WWDC. In de hoop dat iOS lekker opgepoetst zou worden en nieuwe features zou hebben. Helaas. Dat zit er niet in.

Dan maar geen iCloud, geen FaceTime en geen iTunes-sync. Maar wel een prachtig toestel met een mooi UI.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Hmmz kan nog steeds geen restore backup doen van iCloud of iTunes. Telefoon reboot bij terugzetten en blijft hangen in opstartmodus :( Helaas backup dus als ik op iOS7 wil blijven

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:35:
[...]

Het valt mij ook erg tegen. De hele eenvoud is verdwenen. De eenheid met OS X is totaal zoek.

Ik kijk al maanden naar de HTC One. Deze heeft naar mijn mening wel een strak UI. En uiterlijk. Ik heb met opzet gewacht op WWDC. In de hoop dat iOS lekker opgepoetst zou worden en nieuwe features zou hebben. Helaas. Dat zit er niet in.

Dan maar geen iCloud, geen FaceTime en geen iTunes-sync. Maar wel een prachtig toestel met een mooi UI.
Inderdaad, het is compleet weg.

iOs 7 voelt voor mij een beetje aan als een of andere custom rom.
Weet nog niet of dit gewoon komt omdat ik het nog niet gewent ben of dat ik het gewoon minder mooi vind...

Ik blijf liever bij apple, aangezien het nu mooi samen werkt met me Mac en iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Zie trouwens dat iOS7 optreedt tegen nagemaakte Lightning kabels. Je krijgt nu de melding dat de kabel mogelijk niet goed werkt omdat die niet gecertificeerd is. Hij werkt echter nog prima, dus meer dan een melding is het (gelukkig) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gisteren overgestapt, helemaal tevreden!

Wat ik vanochtend merkte is dat inmijn notification center, mijn afspraken van gisteren staan. Er staat wel 'Woensdag 12e juni', met het weerbericht eronder en mijn eerste afspraak van vandaag, maar daarna volgt een deel van de calendar voor vandaag, waar ik dus mijn afspraken van gisteren in zie. Ik gebruik een Exchange calendar overigens.

Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Psycho_Mantis schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:44:
[...]

Inderdaad, het is compleet weg.

iOs 7 voelt voor mij een beetje aan als een of andere custom rom.
Weet nog niet of dit gewoon komt omdat ik het nog niet gewent ben of dat ik het gewoon minder mooi vind...

Ik blijf liever bij apple, aangezien het nu mooi samen werkt met me Mac en iPad
Het is ook de synchronisatie met iTunes en iCloud die me enigszins tegenhoudt. Aan de andere kant: voor e-mail valt wat te regelen, contacten via Gmail, muziek via HTC Sync Manager. Voor alles is een oplossing.

En ik weiger met een OS te lopen wat niet naar mijn zin is. Daar ben ik te moeilijk voor. :)

Uiteraard kan ik nog wachten op de publieke release. Maar dan nóg. Ik heb nu sinds 2008 een iPhone. Ik heb het allemaal wel gezien.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:21
THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:03:
[...]

Het is ook de synchronisatie met iTunes en iCloud die me enigszins tegenhoudt. Aan de andere kant: voor e-mail valt wat te regelen, contacten via Gmail, muziek via HTC Sync Manager. Voor alles is een oplossing.

En ik weiger met een OS te lopen wat niet naar mijn zin is. Daar ben ik te moeilijk voor. :)

Uiteraard kan ik nog wachten op de publieke release. Maar dan nóg. Ik heb nu sinds 2008 een iPhone. Ik heb het allemaal wel gezien.
Ik heb dit al 2 keer eerder gedaan en elke keer weer terug naar iOS... Eerste keer naar Android overgestapt omdat iOS naar mijn mening niet genoeg veranderde. Binnen 4 maanden weer een iPhone. Later nog een keer geprobeerd met Windows Phone, maar uiteindelijk voelt iOS als thuiskomen... O+

En dat iOS 7 wen je wel aan ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Een bug die ik tegen gekomen ben:

Als je een 'password' op je toestel hebt en je unlockt je telefoon door middel van naar rechts te swipen dan vraagt je telefoon om een code (wat ook zo hoort) unlock je je telefoon door via whatsapp te swipen dan vraagt je toestel om geen code. Meerdere mensen die dit tegen gekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Gisteren miste ik een call, een uur later zag ik dat pas maar op de telefoon stond (op het lockscreen) dat het slechts 14 minuten geleden was. In de telefoon app stond het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:03:
[...]

Een developer beta is niet representatief voor het eindresultaat. Apple streeft naar perfectionisme dus in september moet dat echt wel goedkomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:14:

Als je een 'password' op je toestel hebt en je unlockt je telefoon door middel van naar rechts te swipen dan vraagt je telefoon voor een code (wat ook zo hoort) unlock je je telefoon door via whatsapp te swipen dan vraagt je toestel om geen code. Meerdere mensen die dit tegen gekomen zijn?
Je mag blij zijn dat hij bij bij jou nog soms om een code vraagt, bij mij word er nooit een code gevraagd. En ja, ik heb het wel ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Paar dingen die mij opvielen (iOS 7 op een iPhone 4S)
- Nieuwe kaarten! Jazeker, deze zijn geüpdatet. Bij knp Oudenrijn was het met iOS6 een zooitje.
- Alle 3rd party apps zijn spontaan lelijk geworden in de nieuwe platte UI. Vooral Tweetbot ;(
- Control Center bij een gelockte iPhone is erg handig, alleen niet als je de telefoon in flightmodus kan zetten (denk aan diefstal)
- Verder zitten er nog wat foutjes in. Als je geen preview wilt van je iMessages op je homescreen zie je die alsnog in notification center

-iMessage werkt top hier (ook sync met MBA OSX 10.8.4.)
-Die bug dat hij niet om een code vraagt bij whatsapp ben ik nog niet tegengekomen
-Accu duur is redelijk.

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de staat van iOS7 in de eerste beta :)

[ Voor 14% gewijzigd door JanvdVeer op 12-06-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Het enigste wat me wel al irriteert is die animatie bij het openen en het sluiten van een app, dit duurt gewoon net te lang waardoor onnodige tijd gaat verloren en voor mijn gevoel de telefoon traag overkomt terwijl dit helemaal niet zo is met een iphone 5, kan ook nergens een optie vinden om deze animatie gewoon uit te zetten helaas..

Hou niet zo van die animaties, hetgeen wat android ook steeds meer kreeg en me ook steeds meer begon te irriteren, hoop dat Apple zich hier meer in inhoudt.

Verder heb ik geen clean install gedaan waardoor alle apps nog op hun oorspronkelijke plaats stonden dus alles is eigenlijk even makkelijk te vinden. Snap niet waarom mensen zo kunnen klagen dat ze helemaal de weg kwijt zijn in het OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024

Als je een 'password' op je toestel hebt en je unlockt je telefoon door middel van naar rechts te swipen dan vraagt je telefoon om een code (wat ook zo hoort) unlock je je telefoon door via whatsapp te swipen dan vraagt je toestel om geen code. Meerdere mensen die dit tegen gekomen zijn?
Nope, geen last van.
Werkt voorlopig vrij goed. Wel clean install gedaan.

Enige wat je nog merkt is dat af en toe de layout een paar tellen nodig heeft om het scherm te centreren.

Ander dingetje is dat ik onder Music niet het knopje kan vinden voor Podcasts... is ook niet toe te voegen via 'Edit'. (er staan wel podcasts op)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ghostley schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:25:
[...]

Ander dingetje is dat ik onder Music niet het knopje kan vinden voor Podcasts... is ook niet toe te voegen via 'Edit'. (er staan wel podcasts op)
Lijkt erop dat ze ons echt pushen om de podcast app te gebruiken. En laat die nou niet goed werken met iOS7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:06
Review van IOS 7 op de iPhone 4. Beeld is matig, maar je kan wel goed zien hoe snel het apparaat is en welke UI onderdelen anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Vraagje aan de iOS 7 gebruikers: nu Notification Centre op te roepen is vanaf het lockscreen, worden op het lockscreen nog wel de laatste notificaties getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Pimzm schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:30:
Vraagje aan de iOS 7 gebruikers: nu Notification Centre op te roepen is vanaf het lockscreen, worden op het lockscreen nog wel de laatste notificaties getoond?
Ja, zo te zien wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:06
Als ze nu alleen de dock iets transparanter maken dan nu op een 4 en iets aan de snelheid doen, dan ben ik tevreden. Bewegende achtergronden hoeft voor mij toch niet. Kon op mijn Galaxy ook, maar heb ik ook nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Pimzm schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:30:
Ja, maar zodra je Not Centre oproept vanaf je lockscreen en weer wegstopt gaan je notificaties die op je scherm getoont worden wel weg :p (niet dat het erg is)

Edit: Ik moet zeggen dat die nieuw effect soort van 3D effect best wel grappig/leuke feature is :D :9~
Ojaa wat ik ook tegen gekomen ben is dat je je eigen tril 'melodie' ? kunt maken haha
http://i.imgur.com/ztt6BDw.jpg?1 Kon ook in IOS6 blijkbaar :$

[ Voor 23% gewijzigd door Msi92 op 12-06-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28

Mij vraagt hij het wel, gelukkig.
Dus ht pakte verkeerd uit met iPhone 4 + push aan + 3G aan en onderweg naar school interneten, binnen 36 van de 50 minuten reistijd is de batterij van 92% naar complete 0% gegaan, pff een bug dus denk ik.
Maar mijn iPhone 4 met iOS6 deed het ook bizaar slecht vandaag na 50 minuten is de accu van 84% naar 58% gegaan ook met 3g aan maar wel met fetch.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 12-06-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik hoor niemand over de auto brightness. Bij mij werkt de auto brightness niet. Ben donkere garage ingelopen iphone uit/aan/unlock enz enz... scherm blijft zelfde brightness houden. instellingen staan op automatisch.

Meer mensen last van?

[ Voor 5% gewijzigd door struik978 op 12-06-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Mizgala28 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:43:
[...]

Mij vraagt hij het wel, gelukkig.
Dus ht pakte verkeerd uit met iPhone 4 + push aan + 3G aan en onderweg naar school interneten, binnen 36 van de 50 minuten reistijd is de batterij van 92% naar complete 0% gegaan, pff een bug dus denk ik.
Ik kwam met de iPhone 5 na een uur van browsen en wat Whatsapp (3G in de bus) uit op 69%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gisteren even met iOS 7 gespeeld en heb wat opmerkingen over de agenda. In de maandweergave kon ik niet zien op welke dagen ik een afspraak had. In iOS 6 kan je dat wel zien dmv bullets en dan onderin een lijstje. Verder werden all-day items niet weergegeven in de notification center. Ik hoop dat dit bugs zijn en geen "features" anders gaat de productiviteit flink omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Vanmorgen om 08:00 van de lader gehaald, en na wat simpele dingetjes tussendoor heb ik nu nog 99%. Dus ik merk geen extreme drain. Verre van zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 11:13
Bassie90 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:01:
Podcast app loopt telkens vast bij podcast willen afspelen, meer die hier last van hebben?
Bij mij opent hij niet eens :( Dat is mn enige bron van muziek op dit moment, die ik graag aanzet onder de douche via een bluetooth speakertje, dus een oplossing is meer dan welkom!
Msi92 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:40:
[...]
Ojaa wat ik ook tegen gekomen ben is dat je je eigen tril 'melodie' ? kunt maken haha
http://i.imgur.com/ztt6BDw.jpg?1
Dat kon in iOS 6 ook al :+

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Leuk detail dat je nu GPRS ziet staan i.p.v. het rondje.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

j-phone schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:00:
[...]

Een hardcore tweaker is zeker geen huis-tuin-en-keuken gebruiker.

Dit topic gaat over iOS 7 ervaringen en daar mogen dus ook negatieve ervaringen in komen. Devs zitten volgens mij wel bij Apple zelf op de forums.
Een Dev weet wel dat Beta's batterijen slurpen, dus die zal dat niet als "negatieve ervaring" delen.

Een gebrek aan contrast, niet weten hoe je een stuk tekst grafisch moet laten onderscheiden van een knopje, swipen om terug te gaan implementeren terwijl je al iets anders daar aan gekoppeld hebt. Dat zijn het melden waard.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Heeft iemand ook het probleem dat zodra je door iemand gebeld wordt de achtergrond/wallpaper heel wazig en blokkerig wordt? Betreft de Iphone 4 in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:10:
Leuk detail dat je nu GPRS ziet staan i.p.v. het rondje.
Erg irritant juist. Heel weinig ruimte met de tekst Vodafone NL erbij waardoor gprs op 1px na de tijd raakt. Hier moet echt wat aan gebeuren vind ik, ik stoor me er best wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
magnifor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:57:
Gisteren even met iOS 7 gespeeld en heb wat opmerkingen over de agenda. In de maandweergave kon ik niet zien op welke dagen ik een afspraak had. In iOS 6 kan je dat wel zien dmv bullets en dan onderin een lijstje. Verder werden all-day items niet weergegeven in de notification center. Ik hoop dat dit bugs zijn en geen "features" anders gaat de productiviteit flink omlaag.
Idd, ik vind de nieuwe agenda ook best wel vervelend want de ios 6 agenda werkte voor mij gewoon perfect. En ik zie graag snel en makkelijk wat ik voor de komende maand heb staan wat nu eigenlijk niet meer mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Scrtz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:18:
[...]

Idd, ik vind de nieuwe agenda ook best wel vervelend want de ios 6 agenda werkte voor mij gewoon perfect. En ik zie graag snel en makkelijk wat ik voor de komende maand heb staan wat nu eigenlijk niet meer mogelijk is
Voordeel is dan wel weer de weekweergave in landscape modus, waarvoor ik in iOS nog een betaalde app moest kopen.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Kurkentrekker schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:52:
Gisteren overgestapt, helemaal tevreden!

Wat ik vanochtend merkte is dat inmijn notification center, mijn afspraken van gisteren staan. Er staat wel 'Woensdag 12e juni', met het weerbericht eronder en mijn eerste afspraak van vandaag, maar daarna volgt een deel van de calendar voor vandaag, waar ik dus mijn afspraken van gisteren in zie. Ik gebruik een Exchange calendar overigens.

Hebben meer mensen dat?
staat je tijd gelijk met die van de exchange server?

Dit lijkt mij wel een bug reportje waard, te samen met het flightmodus inkunnen schakelen op het lockscreen.

[ Voor 32% gewijzigd door Meulugar op 12-06-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, ik probeer hem te installeren maar hij blijft bij mij altijd hangen bij het 2de stukje op de iphone waar hij iets aan het installeren is, dus dat balkje wat vol moet lopen. Itunes zegt vervolgens De aangesloten Iphone kan niet worden geindetificeerd.

Iemand een idee. Kale Iphone 4 met stock 6.1.3 erop.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Mijn KPN lijkt niet te werken, hij geeft continu aan dat er geen internetverbinding is.

Ik heb overigens geen clean install gedaan, zou dit helpen (ook voor het podcast probleem?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
_Brake_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:25:
[...]

Voordeel is dan wel weer de weekweergave in landscape modus, waarvoor ik in iOS nog een betaalde app moest kopen.
Dat is ook mogelijk in de agenda van iOS 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik heb sinds 2 uurtjes iOS 7 draaiende op mijn iPhone 5 en ik mag niet klagen. Het geheel ziet er heerlijk uit, animaties zijn smooth, het één en ander is veranderd, maar alles is nog steeds intuïtief, ik kan niet wachten totdat ie final wordt!
Heel veel apps werken naar behoren, maar ik heb gemerkt dat 1Password helaas niet goed werkt. De app opent wel, maar ik krijg mijn logins niet te zien.

Daarnaast is mijn batterijduur normaal, ik zit nu met veel gespeel en gedownload op 90%, dat doet ie op 6.1.4 ook. Ik ben benieuwd hoe dat straks onderweg zal zijn, moet vanavond een treinreis van Roosendaal naar Amsterdam Bijlmer Arena maken. Kijken of ie dat ook prima volhoud.

Al met al ben ik zeer tevreden over het nieuwe iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

RnB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:53:
Ik heb sinds 2 uurtjes iOS 7 draaiende op mijn iPhone 5 en ik mag niet klagen. Het geheel ziet er heerlijk uit, animaties zijn smooth, het één en ander is veranderd, maar alles is nog steeds intuïtief, ik kan niet wachten totdat ie final wordt!
Heel veel apps werken naar behoren, maar ik heb gemerkt dat 1Password helaas niet goed werkt. De app opent wel, maar ik krijg mijn logins niet te zien.

Daarnaast is mijn batterijduur normaal, ik zit nu met veel gespeel en gedownload op 90%, dat doet ie op 6.1.4 ook. Ik ben benieuwd hoe dat straks onderweg zal zijn, moet vanavond een treinreis van Roosendaal naar Amsterdam Bijlmer Arena maken. Kijken of ie dat ook prima volhoud.

Al met al ben ik zeer tevreden over het nieuwe iOS.
Ik heb op mijn 5 de nieuwe 1Password versie voor iOS, en ik kan de logins wel gewoon zien. Heb jij dan de "oude" versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:00:
Ik zag in Photos op een screenshot wel shared streams staan maar niet je eigen fotostream. Is die er nog?
Je eigen photo stream zit onder Albums. Is er dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 13-09 12:07
Damian schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:25:
Hmm, ik probeer hem te installeren maar hij blijft bij mij altijd hangen bij het 2de stukje op de iphone waar hij iets aan het installeren is, dus dat balkje wat vol moet lopen. Itunes zegt vervolgens De aangesloten Iphone kan niet worden geindetificeerd.

Iemand een idee. Kale Iphone 4 met stock 6.1.3 erop.
Is je UDID geregistreerd bij Apple? Zo niet, dan gaat het niet lukken.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het enige wat niet werkt bij mij is tot nu toe de tijdzone database :s. Automatisch de klok instellen werkt niet, hij staat nu op UTC en de lijst van timezones is leeg. Maar goed, minor issue :].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Blubber schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:20:
Het enige wat niet werkt bij mij is tot nu toe de tijdzone database :s. Automatisch de klok instellen werkt niet, hij staat nu op UTC en de lijst van timezones is leeg. Maar goed, minor issue :].
Was bij mij ook... tijd week af en tijdzones werden niet automatisch geshowed.
Bleek bij mij onder Privacy -> Location Services -> System Services het knopje voor "Setting Time Zone" op disabled te staan.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
BioHazard schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:02:
[...]

Ik heb op mijn 5 de nieuwe 1Password versie voor iOS, en ik kan de logins wel gewoon zien. Heb jij dan de "oude" versie?
Oh, dat is vreemd. Ik heb wel de nieuwste versie ja (versie 4). Misschien komt het sporadisch voor, ik zal eens kijken. Thanks voor de ''tip''.

EDIT: Jep, ik had pech de eerste keer. Nu werkt het naar behoren. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RnB op 12-06-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Ghostley schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:27:
[...]

Was bij mij ook... tijd week af en tijdzones werden niet automatisch geshowed.
Bleek bij mij onder Privacy -> Location Services -> System Services het knopje voor "Setting Time Zone" op disabled te staan.
Ja dat had ik net ook gevonden, maar dat heeft het probleem niet opgelost, misschien heeft het even tijd nodig of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Wat we wel opvalt is dat ondanks de UI veranderingen er structureel erg weinig is aangepast aan de essentie van iOS. Ik mis nog steeds innovatie op het homescherm zelf want het zijn nog steeds icoontjes die je vrijwel niet kan aanpassen. Hier moeten toch heel veel mogelijkheden liggen lijkt me.

De Siri API is nog steeds niet opengegooid (zucht), er zijn nog steeds geen mogelijkheden tot het kiezen van default apps en 3rd party browsers mogen nog steeds niet de snelle javascript engine van Apple gebruiken waardoor ze in de praktijk nooit kunnen concurreren met Mobile Safari.

Mooie toevoegingen zijn het controlpanel, geintegreerde WIFI bellen en het nieuwe multitaskscherm. Airdrop lijkt me leuk, maar Whatsapp is in veel gevallen handiger denk ik. Ik mis gewoon nog een aantal killer-features waarmee iOS zich de komende jaren kan gaan onderscheiden, een nieuwe UI is niet genoeg ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 13-09 12:07
Heb zelf iOS 7 nu een dag draaien op mijn iPhone 5. Accuduur is behoorlijk minder, maar ik verwacht dat dit in volgende beta's beter gaat worden. Al behoorlijk wat bugs gevonden, voornamelijk met iOS 7 menu's die in iOS 6-designed apps worden opgeroepen.
Lockscreen werkt niet (niet dat ik het ooit gebruikte, maar was benieuwd naar de UI effecten :P).
YouTube klapt er regelmatig uit, alsmede sommige andere apps (Plex bv.)

Ook vind ik de nieuwe stock iconen echt afgrijslijk. Instellingen lijkt op een afvoerputje, foto's past totaal niet bij de rest, het weer is nog steeds altijd hetzelfde (de klok verandert wel, waarom het weer niet?), safari..., het gradient van mail is te zwaar, wtf is dat gamecenter logo?, waarom zijn het kompas en aandelen dan weer zo zwart?. bah bah..

Daarnaast hoop ik dat de 4 apps in control center aan te passen zijn. Klok en rekenmachine gebruik ik te weinig om daar enig nut te hebben. Airplay is alleen nog maar vanaf hier te benaderen, niet meer direct in de muziek app bv. (nog niet in Youtube en Plex getest).

Notification center is nog steeds zo kut dat je er geen flikker aan hebt, alleen nu met tabs. jeuj. Waarom kan ik in OS X Mavericks wel direct op notifications reply'en maar hebben ze dit niet in iOS doorgevoerd? Waar er veel meer vraag (en nut) voor is.

Ze hebben veel dingen aangepakt, maar imo veel te veel niet. Ik had liever het oude design gehad met wat fundamentele UX-veranderingen dan dit. Maar goed, we hebben nog 3 maanden tot release te gaan.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
RobbieB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:19:
[...]

Is je UDID geregistreerd bij Apple? Zo niet, dan gaat het niet lukken.
Via 'Shift + Update zoeken' in iTunes moet het gewoon werken zonder UDID hoor!

Anders weer even restoren naar iOS 6.1.3 en opnieuw proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:13
Hoop dat ze de final een stuk beter maken. iOS 7 is nogal traag op een iPhone 4.
Ik weet het, die telefoon is natuurlijk alweer wat jaartjes oud, maar als hij officieel ondersteund wordt verwacht ik wel een iets minder laggy ervaring.

Na de aankondiging dacht ik dat deze update me er misschien wel van kon weerhouden om over te stappen naar WP8. Als ik een iPhone 5 had gehad was dat wellicht het geval geweest, maar de gebruikerservaring op de iPhone 4 met iOS 7 erop is om te huilen.

Ik weet dat het een beta is en dat het sneller kan worden, maar de nieuwere iOS versies lopen op de 3GS ook traag, dus ik verwacht hetzelfde met 7 op de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Ah, een reboot heeft het timezone probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RobbieB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:29:

Ze hebben veel dingen aangepakt, maar imo veel te veel niet. Ik had liever het oude design gehad met wat fundamentele UX-veranderingen dan dit. Maar goed, we hebben nog 3 maanden tot release te gaan.
Zo denk ik er exact ook over. Ik kan mij voorstellen dat er plenty mensen zijn die straks ongemerkt updaten en geen idee hebben hoe alles nu werkt.

Niet Apple's normale gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

william89 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:33:
[...]

Ik heb expres gisteren het UDID niet ingevuld in de dev site, IOS erop gezet en activatie werkte niet op deze manier. Daarna UDID opnieuw toegevoegd en toen werkte het wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:56
Ik draai nu een ruime dag op IOS7 het valt me op dat de location services vaker draaien. Bij instellingen kan je zien dat dit door de weer app komt. Meer mensen dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
jwtje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:36:
Ik draai nu een ruime dag op IOS7 het valt me op dat de location services vaker draaien. Bij instellingen kan je zien dat dit door de weer app komt. Meer mensen dit opgevallen?
Waarschijnlijk het gevolg van de slimme multitasking. Die denkt nu dat jij 28x per dag je weer checkt dus zal deze op de achtergrond heel vaak verversen, waarbij location serviced nodig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
[...]

Werkt niet meer. Ook getest zonder UDID ingevuld te hebben werte niet, daarna op de site UDID toegevoegd en werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:57
Vraagje in het begin van iemand anders, maar ook ik ben hier zeer nieuwsgierig naar, was nog geen antwoord op gekomen volgens mij:

Ik ben benieuwd of je eindelijk je volgende X aantal calender afspraken kan zien op je lockscreen/notification center. In plaats van alleen maar van die dag zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Is er iemand die weet of de per app vpn functie al in deze beta geimplementeerd is? Ik zou het graag eens willen testen met een simpele app (de Onkyo remote app, zodat ik m'n broertje eens kan laten schrikken) maar ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
[...]

Nope, dat heeft even gewerkt omdat Apple's servers schijnbaar overbelast waren.
Sinds gisteravond kan je al niet meer updaten naar iOS 7 zonder je UDID te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

JanvdVeer schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:18:
- Control Center bij een gelockte iPhone is erg handig, alleen niet als je de telefoon in flightmodus kan zetten (denk aan diefstal)
-Over het algemeen ben ik erg te spreken over de staat van iOS7 in de eerste beta :)
Dat van die diefstal gaat dadelijk niet meer op, aangezien je straks met find my iphone de gehele telefoon kunt blocken. Dus zodra ze ook maar iets doen lockt het toestel zich, zelfs na een herinstallatie!
Ultiem middel!

Wat mij tot nu toe nog het meeste stoort is het ontzettende verkrachte safari icoon. Dat je het allemaal met wat minder glossy en platter wil doen prima, maar dit is wel ultiem lelijk.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
MetaFrame schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Dat van die diefstal gaat dadelijk niet meer op, aangezien je straks met find my iphone de gehele telefoon kunt blocken. Dus zodra ze ook maar iets doen lockt het toestel zich, zelfs na een herinstallatie!
Ultiem middel!

Wat mij tot nu toe nog het meeste stoort is het ontzettende verkrachte safari icoon. Dat je het allemaal met wat minder glossy en platter wil doen prima, maar dit is wel ultiem lelijk.
Maar als het toestel in flight modus staat komt find my iphone er toch niet meer door?
Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste