Ok na half dagje gebruiken op mijn iphone 5:
Accu van 95% naar 1% in 3,5 uur. Heb er bijna de hele tijd mee gespeeld. 50 apps geinstalleerd en allemaal ingesteld. Ook alles bij instellingen ingesteld.
Nu effe goed opladen en dan zien we wel hoe hij het bij normaal gebruik uithoudt.
Apps zoals 9292, NS, yahoo weather, rabobank, marktplaats, pathe enzo werken allemaal.
Alleen Ebay doet het bij mij niet.
Daarnaast kan ik in de tweakers app niet inloggen.
In de kalender worden verjaardagen niet weergegeven terwijl dit wel aanstaat.
Heel af en toe een hapering, een beetje zoals android was voordat jellybean uit kwam.
Ik heb hem geinstalleerd zonder dev account. Had jailbreak met ios 6.1.1. Eerst een restore gedaan naar 6.1.4 om een schone installatie te hebben aangezien ik via update ging installeren ipv restore. Via torrent het bestand binnen gehaald. Daarna in itunes op shift+update drukken en het bestand selecteren. Klaar is kees. Wel eerst even backuppen natuurlijk.
Let wel op dat het bestand op ISPW eindigt. Zo niet dan moet je hem waarschijnlijk eerst nog uitpakken.
Modelnummer staat op de achterkant van je telefoon. In mijn geval model A1429.
Vind op de iphone 5 ook wel dat de dock iets transparanter had gemogen.
NIeuwe safari browser is wel wat wennen. Bij het invoeren van een internetadres irriteer ik me aan het feit dat de punt (.) onder een tab zit en dus niet direct te drukken is.
[
Voor 15% gewijzigd door
Valinor op 11-06-2013 18:17
]