Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Er zweven op internet niet veel screenshots rond van iOS 7 op de iPhone 4. Misschien dat mensen hier iets neer kunnen zetten. Bijvoorbeeld van Control Center en Berichtencentrum o.i.d. Of iets waarvan zij denken: 'Dit ziet er echt niet uit, hopelijk veranderen ze dit nog'

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 en iOS 7 beta.
Ik kan via Itunes gewoon mijn toestel updaten en dat gaat prima, maar bij het terugzetten van de backup hangt mijn toestel in boot loop. Hetzelfde bij terugzetten via iTunes.

Wie kan mij helpen? Heb al DFU modus etc geprobeerd

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:47
De servers van Apple staan volgens mij weer aan, if you know what I mean....
Ik moet zeggen dat de intro en het instellen van het één en ander (tot de wifi ben ik gekomen) er al retestrak uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 00:29
Nog een vraag: Ja ik ben vervelend:P
Kun je nu in het berichtencentrum ook per melding weghalen? Of is het nog steeds alles clearen?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kuhr89 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:30:
Nog een vraag: Ja ik ben vervelend:P
Kun je nu in het berichtencentrum ook per melding weghalen? Of is het nog steeds alles clearen?
Clearen gaat nog steeds per app

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Hoe forceer ik een App te sluiten? Lijkt alsof dat nu niet meer kan?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Deem schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:46:
Hoe forceer ik een App te sluiten? Lijkt alsof dat nu niet meer kan?
Zoals altijd de home knop indrukken en daarna niet de App, maar het voorbeeld omhoog schuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dubbelklikken dat je de lijst met apps krijgt en dan de app naar keuze naar boven swipen om te sluiten

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ah ok. Ik maar steeds harder op de app zelf drukken.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:17:
ING ook. Navigon geeft overigens net aan dat ze pas een werkende app releasen als iOS7 officieel uit komt...
Navigon werkt inderdaad bij mij ook niet...
Waarom zou die ineens niet meer werken (start op en crashed weer gelijk) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik draai ook 7.0 op mijn 4S en over het algemeen ben ik aardig tevreden maar alle lichte kleuren in de Mail app zijn nogal verwarrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
ik draai 7 op mijn iPhone 5,
moet zeggen ben er wel tevreden over!

Waar ik net achter kwam, op iOS 6 moest je een speciale app downloaden om de kiosk app te verbergen, op iOS 7 kun je die gewoon een map in slepen :D
Aangezien ik er altijd een hekel aan had dat dat ding steeds maar in beld stond, of je moest m naar een 2e scherm slepen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
mmm... ik heb wel problemen met imessage, krijg het niet geactiveerd.
"wachten op activering ...."
idd met facetime

IOS7 iphone 5 zonder dev account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
bij mij werkt dat vloeiend, mischien eens opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:09
KennieNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:00:
Helaas hier nog de bug dat ik mn timezone niet goed krijg... ik zit dus vast aan GMT :(

Restarten van phone helpt niet, taal ook keer op engels gezet maar helaas.

Als tijd op set automatically staat blijft er een rondje draaien bij timezone, en bij handmatig zie ik geen opties.

Iemand anders ook last van?
Fixed... Onder instellingen > privacy > locatievoorzieningen > Systeem stond tijdzone instellen uit... wel apart dat je dan niet zelf iets kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:31

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmm bij is er wat mis gegaan met het terug plaatsen van de back-up.
In whatsapp ed. zijn al mn chats weg, zo nog maar eens proberen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik vind het irritant dat control center helderheid schuif boven op volume schuif zit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Grappig als ik via itunes wil updaten, selecteer ik het bestand en itunes zegt dat het niet compatible is met mijn apparaat, ik heb de gsm versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Volgens mij zijn er meerdere GSM versies. Heb je de goede te pakken?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
er zijn 3 versies, cmda (die ga ik nu proberen) gsm (al geprobeert) en rev a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ik denk dat je rev a moet hebben. Het CDMA model is in NL niet uitgebracht.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Het rare van het nieuwe design is dat alle bestaande apps nog zo skeumorphische zijn als wat, dat vloekt natuurlijk gigantisch. Worden al die apps nu aangepast?

Daarbij vind ik dat er héél veel is overgenomen van windows phone (vind ik positief) en android. Maar dit zorgt wel voor enige rommeligheid in mijn optiek. Desalniettemin wel een mooie opfrisbeurt, en het design ziet er een stuk strakker uit. Toch mist Apple een beetje de boot door wéér niet radicale veranderingen door te voeren. Over het algemeen is namelijk alles hetzelfde gebleven en apps kunnen onderling nóg niet vrij communiceren.

Vond het daarom ook onterecht dat zo'n apple executive tijdens de Keynote zei 'we can't innovate anymore? my ass'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
j-phone schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:35:
Ik denk dat je rev a moet hebben. Het CDMA model is in NL niet uitgebracht.
rev a stroomt binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:39
A1428 is GSM en A1429 is CDMA volgens mij, dus even achter op je tel kijken welke versie je hebt.

Edit: zelf heb ik A1429 dus die is wel in NL uitgebracht.

[ Voor 23% gewijzigd door Gait op 11-06-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Je hebt ook nog versie A1332 (GSM).

[ Voor 9% gewijzigd door j-phone op 11-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
j-phone schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:42:
Je hebt ook nog versie A1332 (GSM).
Die heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
De backup loopt ondertussen met al m'n apps, maar ik heb al even gewerkt op een kale versie op een iPhone 5. Wat een soepelheid in de interface zeg, de animaties hebben allemaal een doel. Moet wel erg wennen, maar het nieuwe notificatiescherm vind ik simpelweg prachtig. Enige minpuntje wat ik zo kan ontdekken is dat er geen 3G-toggle in het nieuwe Control scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
De soepelheid op een iPhone 4 vind ik ook totaal niet tegenvallen eigenlijk. Browsen door foto's gaat bijvoorbeeld gaat soepeler dan met iOS 6.1.2. Deze iPhone is wel clean geinstalleerd. Wat ik jammer vind is dat de animaties niet werken maar ja, het voelt wel alsof je een nieuwe telefoon hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
ik heb gewoon "Option+Update" gedaan, maar ik heb nergens een backup van terug hoeven zetten..
Toch werkt alles gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:13
Orii schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:50:
ik heb gewoon "Option+Update" gedaan, maar ik heb nergens een backup van terug hoeven zetten..
Toch werkt alles gewoon?
Had ik ook bij mn eigen toestel en die van mn vader. Bij mezelf had ik nog een reservekopie gemaakt, bij mn vader niet. Alles werkt zoals het deed!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Wanneer je update blijven je oude apps en instellingen bewaard op je telefoon. Alleen bij een clean install moet je een backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
is er een voordeel om een clean install te doen?
ik ging er vanuit dat dat alleen voor Windows Phone geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:39
Option + update schijnt niet te werken zonder dev account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:13
Gait schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:52:
Option + update schijnt niet te werken zonder dev account.
Dat is hier (met shift + update, Windows) 2 keer wel goed gegaan.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:44
De camera app maakt op mijn iPhone4 nog een hele slechte indruk, alsof die nog niet gestyled is. Hoe is dat bij anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Orii schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:52:
is er een voordeel om een clean install te doen?
ik ging er vanuit dat dat alleen voor Windows Phone geld :D
Het voordeel is dat je een schoon systeem hebt wat theoretisch altijd sneller is dan een systeem wat je update met een nieuw OS. Je vermijd ook apps die een conflict kunnen veroorzaken en de boel vertragen. Dit is zuiver theoretisch overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
_Brake_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:53:
[...]

Dat is hier (met shift + update, Windows) 2 keer wel goed gegaan.
hier ook gewoon.. op OSX ML
Nou verwacht ik overmorgen mijn dev account gereed te hebben, dus ik zat te twijfelen of ik gewoon zou wachten.
Helaas is wachten niet mijn sterkste kant :)
Overmorgen wellicht opnieuw beginnen maar dan "de officiële manier"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
j-phone schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:55:
[...]

Het voordeel is dat je een schoon systeem hebt wat theoretisch altijd sneller is dan een systeem wat je update met een nieuw OS. Je vermijd ook apps die een conflict kunnen veroorzaken en de boel vertragen. Dit is zuiver theoretisch overigens.
ach so, dank voor de verheldering
De enige app die het bij mij niet doet is die van de ASN Bank

wat wel werkt:
Echofon, Facebook, Badoo, Whatsapp, ABN Bankieren, ING Bankieren, KPN Voicemail, Hayday, Spotify en Amber alert :)

Wellicht handig om een lijstje te maken wat wel en niet werkt voor in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
hmm rev a, cdma en gsm versie werken niet op mijn iphone 4, ik heb gewoon de iphone 4 ios7.
Idere keer melding in itunes dat het niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check even deze site om te kijken welke je moet hebben! http://www.everymac.com/s...e/index-iphone-specs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Achterop de telefoon staat welk model je hebt, die software moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
ABN, Telfort, Facebook, Whatsapp werken hier. Op de 4s is de animatie iets traag maar voor de rest geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
SidewalkSuper schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:09:
Achterop de telefoon staat welk model je hebt, die software moet je hebben.
Zoals al eerder gezegd heb ik A1332

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Heb je iTunes wel geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
11.0.4.4

laat maar, ik laat het hierbij ik heb iOS7 wel op een andere iPhone 4 staan (van mijn oom, maar een kennis heeft daarop voor mij iOS7 gezet).

Trouwens het is toch vrij laggy op de 4 dus ik hou het bij iOS 6.1.3 en als iOS7 uitkomt kijk ik wel hoe mensen daarver denken op de 4.

[ Voor 49% gewijzigd door Mizgala28 op 11-06-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik heb in de gauwigheid iets in Control Center over AirPlay weggedrukt en ik zal er wel over heen kijken, maar ik kan met geen mogelijkheid AirPlay terug krijgen. Alleen AirDrop staat er.

Edit: een reboot lost het op. Als je op AirPlay klikt, en er staat alleen een iPhone, druk je op annuleer dan is het ook weg. Schijnbaar pakt ie mijn AppleTV niet.

[ Voor 30% gewijzigd door me_mrtn op 11-06-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ik wilde vanmorgen updaten vanaf 6.1.2 maar kreeg een error 6. Nadat de telefoon op 6.1.3 draaide werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
knny schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:29:
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 en iOS 7 beta.
Ik kan via Itunes gewoon mijn toestel updaten en dat gaat prima, maar bij het terugzetten van de backup hangt mijn toestel in boot loop. Hetzelfde bij terugzetten via iTunes.

Wie kan mij helpen? Heb al DFU modus etc geprobeerd
help :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
PC of Mac herstarten en nogmaals proberen, dit heeft bij mij altijd wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het effect van de achtergrond laten bewegen zit ook in bepaalde apps, dit mag Apple wel weglaten want het is een storende factor. Op de afbeelding hieronder is dat goed te zien, door de stand van de gsm is het opties menu iets naar boven en naar rechts verschoven.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Ch5iH6XY7Oj4w2W6BPpDutJ/medium.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:25:
Het effect van de achtergrond laten bewegen zit ook in bepaalde apps, dit mag Apple wel weglaten want het is een storende factor. Op de afbeelding hieronder is dat goed te zien, door de stand van de gsm is het opties menu iets naar boven en naar rechts verschoven.

[afbeelding]
Nee, dat is een renderingfout, had ik net ook met Soundhound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

me_mrtn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:28:
[...]

Nee, dat is een renderingfout, had ik net ook met Soundhound.
Heb jij het nu over het stukje bij de cancel button? dat kan ik begrijpen dat het onder renderingfouten valt Maar het hele menu beweegt mee met de gsm, dat effect moeten ze in apps zelf achterwegen laten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:31:
[...]

Heb jij het nu over het stukje bij de cancel button? dat kan ik begrijpen dat het onder renderingfouten valt Maar het hele menu beweegt mee met de gsm, dat effect moeten ze in apps zelf achterwegen laten.
Nee, je ziet een strook kaart links, die langs je menubalk loopt. Bedoel je dat die strook dus verdwijnt naar gelang je je telefoon beweegt? Of blijft die strook staan. Ik had namelijk net dus een strook achtergrond in Soundhound, vergelijkbaar als dat. Maar dat was een statische strook. Ik krijg jouw voorbeeld ook niet voor elkaar op een 5.

Edit: verhip, net op satteliet gezet en ik zie het.

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 11-06-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:45

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

me_mrtn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:33:
[...]

Nee, je ziet een strook kaart links, die langs je menubalk loopt. Bedoel je dat die strook dus verdwijnt naar gelang je je telefoon beweegt? Of blijft die strook staan. Ik had namelijk net dus een strook achtergrond in Soundhound, vergelijkbaar als dat. Maar dat was een statische strook. Ik krijg jouw voorbeeld ook niet voor elkaar op een 5.
Ik kan het hier ook niet reproduceren, lijkt me idd erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online

Hoite

Goed verhaal

Als ik in de 'Maps' Applicatie op de shareknop druk kan ik inderdaad het menuutje een beetje bewegen door de telefoon te bewegen, is dat wat je bedoelt?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

me_mrtn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:33:
[...]

Edit: verhip, net op satteliet gezet en ik zie het.
Inderdaad als je je gsm beweegt is het zo. Ik heb het alleen in Maps, hoogstwaarschijnlijk gaan ze dat dus nog wel aanpassen.
Hoite schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:37:
Als ik in de 'Maps' Applicatie op de shareknop druk kan ik inderdaad het menuutje een beetje bewegen door de telefoon te bewegen, is dat wat je bedoelt?
Klopt ja, blijkbaar is het alleen in Maps zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Fietsbel op 11-06-2013 17:43 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Dus met Option+Update in iTunes blijven de apps gewoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Dennischo schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:53:
Dus met Option+Update in iTunes blijven de apps gewoon staan?
Yupe hier wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Zo maar eens uitproberen dan maar! Voor de zekerheid nu toch een backup aan het maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hier net DFU en nu aan het restoren vanuit iCloud. Icoontjes zijn wel erg flashy hoor. Rest tot nu toe wel aardig. Nog niet echt tijd gehad, en restore loopt nog wel een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Firmware file is not compatable, dit krijg ik elke keer wanneer ik IOS7 er op wil zetten, ik heb de iPhone5 A1429, iOS 6.1.4 zit er op hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ok na half dagje gebruiken op mijn iphone 5:
Accu van 95% naar 1% in 3,5 uur. Heb er bijna de hele tijd mee gespeeld. 50 apps geinstalleerd en allemaal ingesteld. Ook alles bij instellingen ingesteld.
Nu effe goed opladen en dan zien we wel hoe hij het bij normaal gebruik uithoudt.

Apps zoals 9292, NS, yahoo weather, rabobank, marktplaats, pathe enzo werken allemaal.
Alleen Ebay doet het bij mij niet.
Daarnaast kan ik in de tweakers app niet inloggen.
In de kalender worden verjaardagen niet weergegeven terwijl dit wel aanstaat.
Heel af en toe een hapering, een beetje zoals android was voordat jellybean uit kwam.

Ik heb hem geinstalleerd zonder dev account. Had jailbreak met ios 6.1.1. Eerst een restore gedaan naar 6.1.4 om een schone installatie te hebben aangezien ik via update ging installeren ipv restore. Via torrent het bestand binnen gehaald. Daarna in itunes op shift+update drukken en het bestand selecteren. Klaar is kees. Wel eerst even backuppen natuurlijk.
Let wel op dat het bestand op ISPW eindigt. Zo niet dan moet je hem waarschijnlijk eerst nog uitpakken.
Modelnummer staat op de achterkant van je telefoon. In mijn geval model A1429.

Vind op de iphone 5 ook wel dat de dock iets transparanter had gemogen.
NIeuwe safari browser is wel wat wennen. Bij het invoeren van een internetadres irriteer ik me aan het feit dat de punt (.) onder een tab zit en dus niet direct te drukken is.

[ Voor 15% gewijzigd door Valinor op 11-06-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Msi92 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:08:
Firmware file is not compatable, dit krijg ik elke keer wanneer ik IOS7 er op wil zetten, ik heb de iPhone5 A1429, iOS 6.1.4 zit er op hmmm
Dat kreeg ik met mijn iPhone 4 ook steeds :)

Maargoed ik begin mij te ergeren aan iOS7 op de iPhone 4 van m'n oom, de animaties zijn gewoon traag en de dock is vreselijk lelijk, nu is het niet doorzichtig zoals bij de 4S en 5, alsof de dock in de vorige iOS versies nog nooit doorzichtig is geweest op de iPhone 4 :X

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 11-06-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Msi92 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:08:
Dan heb je de verkeerde versie gedownload. Ik kreeg die melding ook toen ik de A1428 GSM op mijn A1429 probeerde te installeren. De A1429 CDMA werkte gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
goed.. die bewegende achtergronden die mee bewegen met de rotatie richting, vind ik niks :D
daarnaast is in sommige apps de notificatiebalk transparant, en dat vind ik ook niks.

maar de kleuren van de lockscreen die zich aanpassen aan de achtergrond, DAT vind ik dan wel weer sexy :)

Al met al ben k wel tevreden over iOS 7, moet nog wel een beetje aan bijgeschaaft worden qua design, de "ruwe randjes" zeg maar, maar ik wordt er al wel blij van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
RnB schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:21:
[...]

Dan heb je de verkeerde versie gedownload. Ik kreeg die melding ook toen ik de A1428 GSM op mijn A1429 probeerde te installeren. De A1429 CDMA werkte gelijk.
Hmm denk het niet

http://i.imgur.com/ibjC03V.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ben ik dan nu een van de weinigen die iOS7 gewoon helemaal niet zo mooi vindt? Ik heb hem zelf niet nog niet geinstalleerd, ik wacht wel op de officiele update, maar zo op het eerste gezicht vanaf de screenshots lijkt het mij allemaal erg afgekeken op Android en Windows Phone. Wellicht dat dit beeld niet klopt en het in gebruik allemaal heel anders overkomt, maar ik kan nou niet zeggen dat ik echt warm wordt van wat ik er tot nu toe van heb gezien.

Ik zou het vanuit de filosofie en reputatie van Apple ook jammer vinden als iOS7 wél op de iPhone 4 wordt uitgebracht maar het (net) niét soepel werkt of de weergave anders is dan op andere iDevices. Van wat ik nu lees van de mensen die iOS7 wel al op een 4 hebben geïnstalleerd word ik nou niet bepaald blij, ik mag hopen dat ze nog flink wat aanpassingen gaan maken...

[ Voor 11% gewijzigd door Dick op 11-06-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Toch zou ik even een andere download proberen, want iTunes geeft niet voor niks die melding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
RnB schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Toch zou ik even een andere download proberen, want iTunes geeft niet voor niks die melding. ;)
Zal ik doen, bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
iTunes Radio werkt echt perfect! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Kan iemand de standaard wallpapers posten die bij iOS7 horen? :) Zou het zeer tof vinden!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BIj mij syncen m'n iMessage berichten niet tussen iOS 7 en OS X 10.8.4.
Andere mensen ook last van?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:21
Moet ik voor de update naar iOS 7 (zonder dev en UDID) nog iets veilig stellen naast een backup in iCloud, voor als ik terug wil naar iOS 6.1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jammer dat Flickr-integratie nog niet vlekkeloos werkt. Ik werk zelf met behulp van een Google-account in Flickr, maar daar kan iOS nog niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
_Brake_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Heb je wel de A1429 versie?
Versie was goed, maar ik maakte een beginnersfout: dmg in plaats van ipsw file... 8)7

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
sjimmie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:08:
[...]

Versie was goed, maar ik maakte een beginnersfout: dmg in plaats van ipsw file... 8)7
Haha je bent niet de enige 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Me messages geven geen geluid als ik een sms/imessage ontvang.
Anderen ook hier last van?

Solved! Herstarten was de oplossing.
Zal nog wel een poosje doorgaan dat herstarten van me iPhone :+

[ Voor 36% gewijzigd door Psycho_Mantis op 11-06-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:58:
BIj mij syncen m'n iMessage berichten niet tussen iOS 7 en OS X 10.8.4.
Andere mensen ook last van?
Ik denk dat iCloud stotterde, ik had er vanavond namelijk ook last van met OS X 10.8.4, iPad mini 6.1.3 en iPhone 5 6.1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:55

Toppe

Oké ✅

Ik heb nu ook iOS 7.0 draaien, zullend de toekomstige update's worden uitgerold via "Software update" of zullen we deze ook handmatig moeten downloaden?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hoe the hell zet je 3G aan/uit?:p

Heb het al :$

[ Voor 35% gewijzigd door Msi92 op 11-06-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:29:
Ik heb nu ook iOS 7.0 draaien, zullend de toekomstige update's worden uitgerold via "Software update" of zullen we deze ook handmatig moeten downloaden?
Waarschijnlijk als OTA

http://9to5mac.com/2012/0...s-ios-6-0-update-to-devs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
me_mrtn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:05:
Jammer dat Flickr-integratie nog niet vlekkeloos werkt. Ik werk zelf met behulp van een Google-account in Flickr, maar daar kan iOS nog niet mee omgaan.
Hier werkt hij wel goed. Maar ik maak ook gewoon gebruik van een Flickr (Yahoo) account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Msi92 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:30:
Hoe the hell zet je 3G aan/uit? :p
Instellingen en daar waar je wi-fi, en je provider instellingen hebt hebben ze mobiele data toegevoegd en daar zet je het uit.

Afbeeldingslocatie: http://assets.ilounge.com/images/features_ios7/43.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:33:
[...]

Instellingen en daar waar je wi-fi, en je provider instellingen hebt hebben ze mobiele data toegevoegd en daar zet je het uit.

[afbeelding]
Is iOS 6 nou gewoon veel overzichtelijker of ligt dat aan mij?
Vind de nieuwe interface wel mooi, maar ik heb er toch een beetje dubbel gevoel over. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:35:
[...]

Is iOS 6 nou gewoon veel overzichtelijker of ligt dat aan mij?
Vind de nieuwe interface wel mooi, maar ik heb er toch een beetje dubbel gevoel over. :/
Valt reuze mee maar af en toe moet je meer klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Hmm ik krijg iMessage met geen mogelijkheid aan de gang op een iPone 4, zijn er meerdere mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
j-phone schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:16:
Hmm ik krijg iMessage met geen mogelijkheid aan de gang op een iPone 4, zijn er meerdere mensen die daar last van hebben?
Ik kwam tot de volgende fix:

Even je gegevens invoeren bij Settings -> Phone -> MyNumber

Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/7103/img0918.png

[ Voor 9% gewijzigd door Kaspers op 11-06-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 15:58
_Brake_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:48:
Hij werkt hier bijzonder soepel op de iPhone 5. Find my iPhone beta geïnstalleerd met de iPhone Configuration Utility 3.6.2 for Windows, die crasht nu ook niet meer.

http://support.apple.com/kb/dl1466
Thanks voor de tip, inderdaad ook even gedaan en werkt weer zoals het hoort :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Kaspers schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:19:
[...]

Ik kwam tot de volgende fix:

Even je gegevens invoeren bij Settings -> Phone -> MyNumber

[afbeelding]
Het nummer stond er al. Even verandert naar een 'normaal' 06 nummer maar dat helpt niet. Thanks anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Timmm030 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
Worden je whatsapp berichten meegenomen als je herstelt naar iOS7? Of kan je ook gewoon updaten?
Ben ik ook wel benieuwd naar!

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Jaspur schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:47:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik heb gekozen voor 'shift + update zoeken' werkte perfect, WA contacten en berichten gewoon aanwezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Crap, ik was bezig om het iMessage probleem te onderzoeken en dacht 'ik zet MMS even uit'. Nu wil MMS dus ook niet meer aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Spreekt Siri al Nederlands? Ik heb nu eindelijk een excuus een dev accountje aan te vragen, dus ga 't zo eventjes doen.
offtopic:
Aangevraagd! 24 uur moet ik wachten! Duurt 't echt zo lang? :P
Edit: activatie code binnen! alleen is krijg ik 't "we'll be back soon" scherm :'(

[ Voor 45% gewijzigd door repsaj op 11-06-2013 21:29 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jaspur schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:54:
Spreekt Siri al Nederlands? Ik heb nu eindelijk een excuus een dev accountje aan te vragen, dus ga 't zo eventjes doen.
Nee, nog niet. Hoop dat het tijdens de beta's wordt toegevoegd, want toggles met Siri's veranderen werkt heerlijk in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Heb zelf vanmiddag op mijn iPhone 4s de beta gezet maar tijdens het opladen word mijn toestel toch wel vrij warm. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
Podcast app loopt telkens vast bij podcast willen afspelen, meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Heb hulp nodig helaas. Ik ben iOS developer en wilde zojuist mijn UDID registreren op mijn eigen lijst. Ik registreer UDID's voor meerdere mensen, nog nooit problemen gehad/gehoord. Nu heb ik mijn eigen device geregistreerd en krijg ik de melding "This device is not registered as part of the iPhone Developer Program" (hoe ironisch :) ). Heb het ge-3-dubbelcheckt maar de UDID klopt 100% en staat 100% zeker op de lijst.

Enig idee wat ik kan doen?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Pagina: 1 2 ... 44 Laatste