Ga naar je browser. Druk rechtsonder op de twee vakjes. Linksonder zie je dan "Prive".frethans schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:19:
Iets dat ik niet kan vinden in iOS7: de privé modus bij safari... Hiervoor stond tot iOS 6 een schakelaar bij Instellingen - Safari.
Bij kopje 'Privacy en Beveiliging' in dit menu staat wel bij "meer informatie over Safari en privacy" wat de privé modus inhoud. Daaruit maak ik op dat Apple hem wel er in heeft gehouden... Maar waar is die schakelaar dan naartoe. Iemand een idee?
In safari, 'tab' button, en dan linksonder. Opent ie een nieuwe tab in privé modus.frethans schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:19:
Iets dat ik niet kan vinden in iOS7: de privé modus bij safari... Hiervoor stond tot iOS 6 een schakelaar bij Instellingen - Safari.
Bij kopje 'Privacy en Beveiliging' in dit menu staat wel bij "meer informatie over Safari en privacy" wat de privé modus inhoud. Daaruit maak ik op dat Apple hem wel er in heeft gehouden... Maar waar is die schakelaar dan naartoe. Iemand een idee?
Staat dus niet meer bij de instellingen, maar in de browser zelf.
[ Voor 5% gewijzigd door SublimnAll op 19-09-2013 15:23 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Inderdaad... Thanks!Anteros schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:23:
[...]
Ga naar je browser. Druk rechtsonder op de twee vakjes. Linksonder zie je dan "Prive".
Waar kan ik vinden wat het verschil is tussenbeide rijen of wat houdt in?
Heb mijn telefoon nu een via imm.usb-kabel van dx aan de pc en laadt gewoon ondanks de melding gewoon op ( van 38% naar 43% naar 49% naar 52% naar 56 % nu)
edit hou wel even het bijladen bij
[ Voor 12% gewijzigd door rambocus op 19-09-2013 16:08 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Moest eerst en reset doen (home+aan/uit) en vervolgens moest alles nog worden gedownload, ondanks dat alles er stond.
Inclusief: Komt in berichtencentrumrambocus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:39:
In het berichtencentrum staat een rijtje apps onder inclusief en rijtje apps onder exclusief
Waar kan ik vinden wat het verschil is tussenbeide rijen of wat houdt in?
Heb mijn telefoon nu een via usb-kabel aan de pc en laadt gewoon ondanks de melding gewoon op ( van 38 naar 43% nu)
exclusief: komt niet in berichtencentrum
Lijkt me redelijk duidelijk
[ Voor 63% gewijzigd door rinkel op 19-09-2013 15:53 ]
-20 euro voor een kabel is belachelijk veel!
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
zit te bedenken maar ik zie toch meldingen van de exclusieve lijst. Klopt dat ik deze meldingen zie echter deze meldingen niet in het berichtenscherm maar wel op het toegangsscherm.rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:51:
Daar had ik ook problemen mee.
Moest eerst en reset doen (home+aan/uit) en vervolgens moest alles nog worden gedownload, ondanks dat alles er stond.
[...]
Inclusief: Komt in berichtencentrum
exclusief: komt niet in berichtencentrum
Lijkt me redelijk duidelijk
eigenlijk nooit op gelet.
Bij mij loopt de accu % gewoon op met een nep dx-kabel
[ Voor 5% gewijzigd door rambocus op 19-09-2013 16:01 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Daar waren al een aantal posts over.Dannydekr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:56:
Slecht nieuws voor iedereen met een namaak kabel; Apple blokkeert ze actief, ook voor het opladen, gaat waarschijnlijk dus een kat/muis spel worden in de toekomst. In mijn optiek erg treurig van Apple, zeker omdat het gewoon een keuze moet zijn van de consument wat ze kopen. 15/
-20 euro voor een kabel is belachelijk veel!
Bij mij werken die nep-kabels dus perfect, ondanks dat ik een melding krijg.
Ik heb slechts 1 type kabel geprobeerd (5cm) zal nog eens een cheap-ass kabel van dealextreme proberen zo.
Net een el-cheapo kabeltje van dealextreme geprobeerd, werkt gewoon, ondanks de melding.
Ik heb echter niet de allergoedkoopste kabels gekocht, dus niet die van 0,90 dollar maar die van 2,90 5,00 dollar.
Edit
Om precies te zijn deze:
185734, 100cm - $5,00 3,50 nu
[ Voor 18% gewijzigd door rinkel op 19-09-2013 16:26 ]
Idem. Allemaal leuk en aardig maar alleen het swipen is al geen doen op de iPhone 4.Untouchablezz20 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:49:
Ben inmiddels teruggegaan van iOS 7 naar iOS 6.1.3 op de iPhone 4. Wat een verademing zeg. iPhone 4 is naar mijn mening toch te langzaam om iOS 7 te trekken. Je kan momenteel nog steeds terug naar 6.1.3. want die wordt nog gesigned door apple.
Hoe heb je dt gedaan?Untouchablezz20 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:49:
Ben inmiddels teruggegaan van iOS 7 naar iOS 6.1.3 op de iPhone 4. Wat een verademing zeg. iPhone 4 is naar mijn mening toch te langzaam om iOS 7 te trekken. Je kan momenteel nog steeds terug naar 6.1.3. want die wordt nog gesigned door apple.
Ik heb ook een 4 en wil toch terug naar iOS 6.1.3.
Ik krijg mijn contacten niet in de icloud.
Als ik inlog op icloud.com zie ik mijn contacten niet. Maar op mijn iPhone staan wel de dingen aangevinked die hij moet synchroniseren met icloud.
Maar vervolgens zie ik ze maar niet in de icloud.
Iemand?
Heb je al wel een kopie gemaakt OP icloud?Grudgie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:31:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Als ik inlog op icloud.com zie ik mijn contacten niet. Maar op mijn iPhone staan wel de dingen aangevinked die hij moet synchroniseren met icloud.
Iemand?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja.Famous schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:34:
[...]
Heb je al wel een kopie gemaakt OP icloud?
Dus als je naar Instellingen > iCloud gaat staat contacten aan?Grudgie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:31:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Iemand?
Heb je misschien nog contacten van een Exchange of Gmail account ingevoerd staan?
Ja dat staat aan.TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:37:
[...]
Dus als je naar Instellingen > iCloud gaat staat contacten aan?
Heb je misschien nog contacten van een Exchange of Gmail account ingevoerd staan?
Ja heb nog een Gmail ingesteld. Maar daar heb ik de contacten uitgevinked.
Dus de contacten staan enkel 'los' op je telefoon, je zet iCloud aan, maar alsnog syncen ze niet?Grudgie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:39:
[...]
Ja dat staat aan.
Ja heb nog een Gmail ingesteld. Maar daar heb ik de contacten uitgevinked.
iCloud heeft altijd aangestaan vanaf het begin. Klopt dat de contacten los staan op mijn telefoon.TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:40:
[...]
Dus de contacten staan enkel 'los' op je telefoon, je zet iCloud aan, maar alsnog syncen ze niet?
[ Voor 16% gewijzigd door Grudgie op 19-09-2013 16:41 ]
Ik wil hem wel ruilen hoor.SublimnAll schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:41:
In de categorie first world problems: ik wen zo snel aan al dat frisse wit, ik ga al bijna spijt krijgen dat ik een zwarte iPhone 5 heb in plaats van een witte...
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Als je naar de app 'Contacten' gaat, zie je dan bovenaan 'Alle contacten' staan?Grudgie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:40:
[...]
iCloud heeft altijd aangestaan vanaf het begin. Klopt dat de contacten los staan op mijn telefoon.
Bedoel je dit op mijn iPhone zelf of op iCloud.com.TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:44:
[...]
Als je naar de app 'Contacten' gaat, zie je dan bovenaan 'Alle contacten' staan?
Normaal ging hij sowieso 2 dagen mee bij het gebruik van vandaag
Greetings from Earth
Loop de instellingen even door en zet onnodige dingen uit.R3NSE schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:53:
Mijn iPhone5 was dus voor 14.00 leeg (6.30 van de lager gehaald)
Normaal ging hij sowieso 2 dagen mee bij het gebruik van vandaag
Met mijn gebruik deed ik ~9 uur met iOs 6.1.3 en met iOs 7 doe ik ruim 14 uur (zelfde gebruik). Als je een paar dingen uit zet scheelt het al veel.
[ Voor 15% gewijzigd door CR1691 op 19-09-2013 17:07 ]
PSN: Finally_Chris
Vooral "Apps verversen op de achtergrond" scheelt volgens mij.CR1691 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:07:
Die van mij gaat nu 9 uur en counting mee, met iOS 6 was dit meer. Vanavond even uitvogelen of ik zaken uit moet schakelen om batterij te besparen.
Heb trouwens me mail weer op push gezet en nog doe ik er langer mee dan op iOs 6.
Hier ook de melding, maar hij laadt wel op verder...krietjur schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:25:
[...]
Same here. Melding dat het accesoire niet ondersteund wordt, en hij laad niet op.
[ Voor 70% gewijzigd door FreakNL op 19-09-2013 17:27 ]
Maar ik heb 2 problemen:
- Batterij gaat inderdaad veel sneller leeg!
-Typen op het toetsenbord (maakt niet uit in welke app/toepassing) heeft lag van bijna 5 seconden. Er is dus niet te typen!
Heeft iemand hier een oplossing voor mijn toetsenbord lagg?
Het pull-up menu (met dank aan Android) is een zeer grote verbetering! Dus zou wel graag op iOS7 willen blijven, maar nu kan ik dus niets normaal typen.
Live long and Prosper
Heb je hem hersteld?hoefniks schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:30:
Ik heb en gigantisch probleem. Ik kan mijn iPhone niet activeren. Krijg steeds de foutmelding dat hij niet is geregistreerd mij het developer programma. Het was inderdaad een "illegale" versie van ios7. Wie heeft er advies. Mijn iPhone is dus dood op dit moment.
Zelf heb ik de GM versie erop staan en dit ging perfect via shift+herstel.
En je hoeft er niet bij te zetten dat het een illegale is
Loop eens alle instellingen door.HNies schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:31:
Vandaag iOS7 op mijn iPhone4 geïnstalleerd. Alles ziet er goed uit en alles werkt zoals het hoort.
Maar ik heb 2 problemen:
- Batterij gaat inderdaad veel sneller leeg!
-Typen op het toetsenbord (maakt niet uit in welke app/toepassing) heeft lag van bijna 5 seconden. Er is dus niet te typen!
Heeft iemand hier een oplossing voor mijn toetsenbord lagg?
Het pull-up menu (met dank aan Android) is een zeer grote verbetering! Dus zou wel graag op iOS7 willen blijven, maar nu kan ik dus niets normaal typen.
Dingen zoals "Apps verversen op achtergrond" eten natuurlijk stuk meer batterij.
Heeft elke aanslag een vertraging van 5 seconde?
Ik heb het "app verversen" net uitgezet. Bedankt voor de tip!Famous schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:32:
[...]
Loop eens alle instellingen door.
Dingen zoals "Apps verversen op achtergrond" eten natuurlijk stuk meer batterij.
Heeft elke aanslag een vertraging van 5 seconde?
En ja zo goed als iedere aanslag heeft een flinke vertraging. Soms wel de eerste letter wel direct maar de volgende moet ik echt 5-10 seconden wachten. Nu net nog ff geprobeerd in safari een website in te typen, maar dat gaat dus echt niet. Tussen de eerste en tweede letter zat nu 10 seconden......
Live long and Prosper
Start je iPhone in herstelmodus. Uitschakelen > Homebutton ingedrukt houden en op aanknop druken totdat Apple logo verschijnt, nogsteeds homebutton ingedrukt blijven houden totdat je iTunes icoontje ziet.hoefniks schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:30:
Ik heb en gigantisch probleem. Ik kan mijn iPhone niet activeren. Krijg steeds de foutmelding dat hij niet is geregistreerd mij het developer programma. Het was inderdaad een "illegale" versie van ios7. Wie heeft er advies. Mijn iPhone is dus dood op dit moment.
Sluit iPhone aan een PC met iTunes en iTunes zegt dat de iPhone hersteld moet worden, klik herstellen en hij gaat iOS7 downloaden.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 17:58 ]
Verwijderd
Het lijkt alsof ik het probleem gevonden heb (na een google search: http://www.gottabemobile....oard-lag-ios-7-iphone-4s/)HNies schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:38:
[...]
En ja zo goed als iedere aanslag heeft een flinke vertraging. Soms wel de eerste letter wel direct maar de volgende moet ik echt 5-10 seconden wachten. Nu net nog ff geprobeerd in safari een website in te typen, maar dat gaat dus echt niet. Tussen de eerste en tweede letter zat nu 10 seconden......
Ik heb dus bij Instellingen > iCloud > Documenten/gegevens > uitgeschakeld....lekker vage bug...
Live long and Prosper
De eerste keer na de update viel de app uit. Daarna niet meer en speelt alles af.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:00:
Sinds de upgrade werkt ziggo tv kijken app niet meer bij, als je voor een zender kiest dan crasht de app, is dat bij jullie ook? Een gevolg van de update?
Start je iPhone in herstelmodus. Uitschakelen > Homebutton ingedrukt houden en op aanknop druken totdat Apple logo verschijnt, nogsteeds homebutton ingedrukt blijven houden totdat je iTunes icoontje ziet.
Sluit iPhone aan een PC met iTunes en iTunes zegt dat de iPhone hersteld moet worden, klik herstellen en hij gaat iOS7 downloaden.
[/quote]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hang je iPhone aan de computer met iTunes en zet je iPhone uit.
Zodra ie uit staat druk de powerknop 3 seconden in, daarna druk je de homeknop ERBIJ in voor 10 seconden (dus nu heb je 2 knoppen ingedrukt), daarna laat je de powerknop los en hou je de homeknop nog in tot iTunes zegt dat ie een iPhone in herstelmodus heeft gevonden.
Time het ff met een klokje en laat de knoppen niet net iets te vroeg los, liever 3,3seconden inhouden dan 2,9 bijv
@hoefniks
Hang je iPhone aan de computer met iTunes en zet je iPhone uit.
Zodra ie uit staat druk de powerknop 3 seconden in, daarna druk je de homeknop ERBIJ in voor 10 seconden (dus nu heb je 2 knoppen ingedrukt), daarna laat je de powerknop los en hou je de homeknop nog in tot iTunes zegt dat ie een iPhone in herstelmodus heeft gevonden.
Time het ff met een klokje en laat de knoppen niet net iets te vroeg los, liever 3,3seconden inhouden dan 2,9 bijv
[/quote]
Ik heb nu het iTunes icoon op m'n display en binnen iTunes wordt nu in ieder geval een iPhone-software update binnen gehaald. Duurt nog 31 minuten. Kan ik mooi de keuken opruimen en de vaatwasser volzetten. Spaart me weer een echtelijke twist......
Verwijderd
Oke tnnx, heb jij een update ontvangen van de app?cverkooyen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:19:
[...]
De eerste keer na de update viel de app uit. Daarna niet meer en speelt alles af.
Je hebt wel iTunes 11.1? Anders haalt ie niet iOS7 binnen nml
- Clean is goed, maar de icoontjes zijn wel erg simpel, neem bijvoorbeeld het icoontje van een map, jammer.
- Animaties zijn mooi, maar mogen wel met een factor 2 versneld worden
- Delay op handelingen, bijvoorbeeld terug naar je homescreen vanaf de mail app duurt een stuk langer dan nodig. Nadat je op de home knop drukt kan je eerst 1/2 seconden wachten tot er uberhaubt iets gebeurd, om daarna nog een animatie voorgeschoteld te krijgen
- Batterijduur lijkt (moeilijk te zeggen na 1 dag) langer, maar doet wel gek, sprong bijvoorbeeld ineens naar 58% vanaf 72%.
Usage 2:34
Standby 11:41
Met nog 39% te gaan.
- Scherm om alles aan en uit te zetten zit er eindelijk in
- Manier om van tabs te veranderen in Safari is mijn inziens een achteruitgang
- Manier om te multitasken ziet er erg mooi uit, maar is naar mijn gevoel minder praktisch
- Safari voelt heel erg snel, nice!
Alles overigens op een iPhone 5, zou snel genoeg moeten zijn.
Edit:
Die parallax functie oid is wel de zinlooste feature ooit toegevoegd
[ Voor 18% gewijzigd door wesleytjuh op 19-09-2013 18:54 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Weet iemand hoe ik een app kan sluiten? Vroeger ging dat met de homeknop, maar dan kom ik op een scherm waar ik alleen kan switchen.
Installeer de app eens opnieuw, wil nog wel eens problemen verhelpen.
Het was me al eerder opgevallen in 1 van de betas, maar Apple heeft panorama backgrounds dus volledig uit iOS gesloopt weer. Was wel een leuke gimmick op zich. Iemand enig idee waarom dit eruit is nu? Ik heb het niet meegekregen.
[ Voor 56% gewijzigd door SidewalkSuper op 19-09-2013 19:00 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Nog een dinggetje alle verwijderde apps staan nog steeds in itunes en worden in de appstore aangeven met een grijs icoontje, vroeger kon je die apps definitief verwijderen met itunes nu niet meer?
Je hebt nu overal en altijd toegang tot Control Center. Maar je kan de iPhone dus ook vervolgens zonder passcode op vliegtuigmodus zetten. En in vliegtuigmodus is je iPhone niet meer te vinden via iCloud.com. So much for security.. Maar kun je bijvoorbeeld ook een passcode op het in Flight Mode schakelen zetten?
Met iOS7 krijgen we nu eindelijk de eerste generatie telefoons die in principe niet te stelen zijn, althans ze zijn daarna onbruikbaar, dus het is niet meer nuttig om te stelen.
Whole lot of stars ***
Ios7 wil,ik wel graag hebben, dan maar niet meer gejailbreaked.
Als ik nu update vanaf 5.0.1, blijven dan wel alle applicaties erop staan, of wordt de telefoon leeggemaakt?
Verwijderd
De swipes links en rechts in oa. Safari en Mail werken erg prettig. Uiterlijk is zoveel frisser als eerst.
iTunes Radio is ook geweldig!!!
Jammer dat dat laatste nog niet in Nederland is uitgekomen, maar iTunes Radio werkt perfect wanneer je met een Amerikaans iTunes account inlogt. Zelfs de bediening is dan in het Nederlands.
Thnx Apple, voor deze nieuwe gratis iPad.
RBH schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:48:
Ik ben hier wel benieuwd naar:
Je hebt nu overal en altijd toegang tot Control Center. Maar je kan de iPhone dus ook vervolgens zonder passcode op vliegtuigmodus zetten. En in vliegtuigmodus is je iPhone niet meer te vinden via iCloud.com. So much for security.. Maar kun je bijvoorbeeld ook een passcode op het in Flight Mode schakelen zetten?
http://bgr.com/2013/09/19...d-my-iphone/#more-1349902Big iOS 7 security flaw could prevent people from recovering stolen iPhones
Apple’s new iOS 7 software wasn’t even available for a day before a potentially serious security flaw was discovered. iOS 7 features several enhancements to Siri as well as a new Control Center, each offering a number of new conveniences. By default, both are also available while the user’s iPhone or iPad is locked. As reported by MacRumors, these conveniences come at a price: Using either the Control Center or Siri, someone who steals an iOS device or finds a lost device can quickly and easily disable Find My iPhone or Find My iPad, thus preventing a user from recovering his or her device.
With a simple Siri command or by swiping up on the lock screen, anyone can enable airplane mode on an iPhone, iPad or iPod touch, thereby severing the device’s connectivity and disabling Apple’s device recovery service. By default, this can be done whether or not the device is protected by a PIN or passcode.
The same can be done by switching a device off, of course, but there’s an obvious and crucial difference: Enabling airplane mode allows a thief to work on breaking past the PIN code or passcode security without having to worry about the device’s owner discovering its location.
Apple has not yet commented publicly on the security flaw.
Verwijderd
Hier draait het op een iPad 2 voor geen meter. Ik merk duidelijk vertraging ten opzichte van iOS6. Het starten van apps duurt echt veel langer. Ik ben op dit mijn moment mijn iPad aan het herstellen naar iOS6.Arise schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:08:
Hier ios7 op een ipad 2 en het draait vlotjes. Geen snelheidsproblemen en voorlopig ook geen bugs. Heb toch m'n twijfels bij de nieuwe layout. Wat wel absoluut noodzakelijk is: als je de klassieke grijze achtergrond met regendruppels hebt moet je die eigenlijk direct vervangen naar een van apples dynamische achtergronden, anders is het gewoon gruwelijk lelijk.
Reduce Motion uitgezet (niet nuttig in mijn ogen).
Background refresh uitgezet voor de meeste apps.
Batterij op moment van schrijven nog 26%, not bad
Wel een tikkeltje hekel aan de slome animaties.. maar zal wel een kwestie van wennen zijn.
ik heb een vraagje...
Als je op de homeknop twee keer drukte kreeg je al die apps onderin en als je die ingedrukt hield kon je ze ook weghalen.. maar met die ios7 kan dat niet meer hoe zit dat?
2x op de homeknop drukken en dan de plaatjes naar boven 'swipen'.Cemalcicek7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:44:
Heey
ik heb een vraagje...
Als je op de homeknop twee keer drukte kreeg je al die apps onderin en als je die ingedrukt hield kon je ze ook weghalen.. maar met die ios7 kan dat niet meer hoe zit dat?
Lekker kort.
Hoite schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:47:
[...]
2x op de homeknop drukken en dan de plaatjes naar boven 'swipen'.
De meeste ios-releases zijn altijd erg stabiel, maar bij ios 7 is dat minder het geval.
Het toetsenbord is net 1 tikkie te traag.
Net als de animaties tussen het openen en sluiten van apps.
Ook is mn iPad al 2 keer spontaan ge-reboot(apple logo en draaiend rondje) terwijl ik ermee bezig was.
Daarnaast crasht safari wel eens(spontaan terug naar het homescreen)
Het is duidelijk te snel gereleased door Apple, omdat ze haast hadden om het op tijd af te krijgen.
Ik hoop dat er snel een 7.0.1 update volgt die het een en ander oplost.
Visueel zijn de veranderingen wel erg mooi; de extra features zoals het control panel waren hard nodig.
Maar al met al vind ik het een prima update, die nog wel wat verbeteringen nodig heeft.
Hoe heb je de update uitgevoerd?dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:06:
Op mn iPad 3 draait het niet echt geweldig.
De meeste ios-releases zijn altijd erg stabiel, maar bij ios 7 is dat minder het geval.
Het toetsenbord is net 1 tikkie te traag.
Net als de animaties tussen het openen en sluiten van apps.
Ook is mn iPad al 2 keer spontaan ge-reboot(apple logo en draaiend rondje) terwijl ik ermee bezig was.
Daarnaast crasht safari wel eens(spontaan terug naar het homescreen)
Het is duidelijk te snel gereleased door Apple, omdat ze haast hadden om het op tijd af te krijgen.
Ik hoop dat er snel een 7.0.1 update volgt die het een en ander oplost.
Visueel zijn de veranderingen wel erg mooi; de extra features zoals het control panel waren hard nodig.
Maar al met al vind ik het een prima update, die nog wel wat verbeteringen nodig heeft.
Ah, thanks. Duidelijk. Ben benieuwd. Enige mogelijkheid nu dus is om control center uit te schakelen. Nou goed..
Het is een onzinartikel, het was altijd al mogelijk om de telefoon gewoon uit te zetten.RBH schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:21:
[...]
Ah, thanks. Duidelijk. Ben benieuwd. Enige mogelijkheid nu dus is om control center uit te schakelen. Nou goed..
Nu kun je er alleen niks meer mee vanwege activation lock, een stuk veiliger dus.
Ik snap dit soort gezeik echt niet. Dat moet dan een respectabele techsite (bgr) voorstellen.
Verwijderd
Nee klopt.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:06:
geeft jullie iphone ook geen stekkertje als hij helemaal vol is?
Bij gebruik en opladen dan is hij gewoon wit en als hij vol is dan wordt hij groen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zelfde ervaring, ik heb helemaal geen last van de zogenaamde trage animaties, toetsenborden en andere meuk. Shift-Restore FTW !Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:55:
Hier op iPad 3 en iPhone 5 geen problemen. Eerste half uur na de update voelt t traag aan. Maar daarna lijkt alles soepeler te lopen.
Ok, wat je nu dan moet doen is een herstel uitvoeren via itunes en dan je reservekopie terugzetten.
Ligt er helemaal aan wat ik ermee doe. Als ik de hele tijd Spotify aan heb staan (streaming, niet offline) en daarnaast constant op whatsapp/facebook/safari zit, tja dan gaat het hard. Helemaal als het overdag licht is, dan staat de helderheid ook wat hoger. Dan ga ik niet veel hoger dan 6 uur komen denk ikGangster93 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:02:
Wat is jullie ervaring met de batterij? Halen jullie meer of minder?
[afbeelding]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik wacht het nog even af, zo is er voor het trage toetsenbord al een tijdelijke omleiding om het te verhelpen:fynrd1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:07:
[...]
Ok, wat je nu dan moet doen is een herstel uitvoeren via itunes en dan je reservekopie terugzetten.
http://www.iphoneclub.nl/...in-ios-7-zo-los-je-het-op
Ik begrijp vanuit de filosofie van Apple totaal niet dat ze dit gelanceerd hebben. In mijn ogen lijkt het veel te veel op Android en mist het datgene wat Apple Apple maakte. Het is niet meer voor elke leek te begrijpen of iets wat simpelweg 'gewoon werkt', het is vooral uiterlijk vertoon en flashy effecten. Bah.
[ Voor 10% gewijzigd door Dick op 20-09-2013 01:57 ]
Na 6 jaar dat het 'gewoon werkt' is het toch echt wel tijd om dat meer power user features toe te voegen/uit te breiden. Vergeet niet dat toen de iPhone uit kwam smartphones in het algemeen heel anders werkten. Besturingssystemen die voor de leek zeer complex en onhandig waren en een onduidelijk en verwarrend UI. Nu na 6 jaar hebben heel veel mensen een smartphone, iedereen weet inmiddels wel nu hoe een mobile OS eruit ziet en werkt. Hoe ze een touchscreen kunnen bedienen, menu's kunnen openen etc etc. Het is niet meer nodig om alles zo simpel te houden, omdat de meeste mensen nu inmiddels wel weten hoe een smartphone werkt. Nu is het tijd voor complexere takenDick schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 01:47:
In eerste instantie vond ik iOS 7 vooral heel erg lelijk. Functioneel merk ik praktisch geen verschil, vooral een aantal nutteloze gimmicks zoals de bewegende achtergrond en veel te veel animaties. Mijn iPhone 5 voelt duidelijk trager aan en bij een aantal taken, zoals het openen van het tabblad overzicht, merk ik een duidelijke hapering. De enige nuttige functie die mij ervan weerhoudt om iOS 6 terug te zetten is AirDrop. In combinatie met mijn iMac is dat toch wel heel erg handig, al had ik die functie al heel veel eerder verwacht. Ook dit blijkt dus een deceptie. AirDrop werkt alleen tussen iOS apparaten onderling en dus niet met OS X. Apple heeft nu dus twee AirDrop systemen die naast elkaar bestaan. Kan het onhandiger?
Ik begrijp vanuit de filosofie van Apple totaal niet dat ze dit gelanceerd hebben. In mijn ogen lijkt het veel te veel op Android en mist het datgene wat Apple Apple maakte. Het is niet meer voor elke leek te begrijpen of iets wat simpelweg 'gewoon werkt', het is vooral uiterlijk vertoon en flashy effecten. Bah.
En bij iOS7 is er nog steeds sprake van het 'werkt gewoon'. Als je het mij vraagt werkt het zelfs nog beter en makkelijker dan iOS6, alleen nu in een fris, modern jasje.
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 20-09-2013 02:08 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hmm als ik dat hier doe en ik wil find my iphone uitschakelen vraagt ie toch echt om een WW.
Daarnaast als ik lost mode zou aanzetten en ze proberen hem in de toekomst te herinstalleren kunnen ze toch niets zonder ww?
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Hier op mijn iPad niet. Doe ik 'm aan en swipe ik naar rechts, dan krijg ik de cijferstoetsen te zien waarmee ik mn unlockcode moet invoeren. Swipe ik terug naar links (zonder dus mn unlockcode in te voeren) en swipe ik vervolgens van onderen naar boven, dan kan ik gewoon bij mn control center waarin ik alles kan afregelen, dus ook het wifi en/of vliegtuigmodus...MetaFrame schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 06:46:
[...]
Hmm als ik dat hier doe en ik wil find my iphone uitschakelen vraagt ie toch echt om een WW.
Daarnaast als ik lost mode zou aanzetten en ze proberen hem in de toekomst te herinstalleren kunnen ze toch niets zonder ww?
[ Voor 3% gewijzigd door deBennie op 20-09-2013 07:56 ]
Op mijn 4 blijf ik vrolijk op iOS 6.1.3, dan gebruik ik mijn 4 tenminste met plezier, en als ik ooit een nieuwe iPhone haal dan ga ik gewoon met plezier nieuwe iOS gebruiken, want ik vind het fijn maar een 4 is te oud ervoor, niet zo erg als een 3G op iOS 4, maar wel trager dan een 3GS op 6.1.3.
Dus volgens mij is het best veilig.
I am the great Cornholio!
Bij voorbeeld Whatsapp op een iPhone 3G. Dat heb ik even geprobeerd met een oude telefoon die ik nog had liggen. Installeren gaat prima, maar activeren gaat niet: Whatsapp zegt dat ik naar een nieuwere versie moet upgraden.
Contact met Whatsapp leerde mij dat ze dit ook in de toekomst niet gaan ondersteunen.
Wel jammer, maar helaas....
Verwijderd
Test het eens na een aantal uren of zet Spotlight volledig uit. In het begin is iOS alles aan het indexeren, dat merk je misschien wanneer de je iPhone tjokvol hebt staan.Mizgala28 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:11:
Ik heb mijn iPhone 4 gelukkig kunnen terugzetten naar iOS 6.1.3, ik vind iOS 7 erg fijn maar doordat het zo traag op een 4 aanvoelt kreeg ik echt de neiging om dat ding tegen de grond te smijten, want komt op 2 a 3 seconden wachten voordat je iemand kan bellen uit de telefoon app, terwijl het in oudere iOS 6.1.3 direct kan? (Komt ook door die animatie maar op de 4 voelt dat echt te traag aan).
Op mijn 4 blijf ik vrolijk op iOS 6.1.3, dan gebruik ik mijn 4 tenminste met plezier, en als ik ooit een nieuwe iPhone haal dan ga ik gewoon met plezier nieuwe iOS gebruiken, want ik vind het fijn maar een 4 is te oud ervoor, niet zo erg als een 3G op iOS 4, maar wel trager dan een 3GS op 6.1.3.
Verder kun je veel animaties ook gewoon uitzetten!
Apple heeft iOS7 natuurlijk wel getest voor een iPhone 4, die is echt niet te oud. Een iPad 2 werkt namelijk ook prima.
Nou had het zelf ook al gevonden, ik had beperkingen ingesteld en moest dat even uitzetten om in het tabblad van icloud te komen, dus al met al alles opgelost en alles loopt als een zonnetjeHenkEisDS schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:22:
[...]
Loop ik ook tegen aan. Kan de voorwaarden niet vinden.
edit: Log in to the "Find Friends" app. Agree to iCloud terms and conditions and everything will work again.
iPhone 8 Plus iPad air 2
iPad 2 heeft (net als de 4S) een A5. iPhone 4 een A4. A5 is veel krachtiger dan de A4.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:41:
[...]
Test het eens na een aantal uren of zet Spotlight volledig uit. In het begin is iOS alles aan het indexeren, dat merk je misschien wanneer de je iPhone tjokvol hebt staan.
Verder kun je veel animaties ook gewoon uitzetten!
Apple heeft iOS7 natuurlijk wel getest voor een iPhone 4, die is echt niet te oud. Een iPad 2 werkt namelijk ook prima.
Als ik mn iPad via de control center op 'vliegtuigmodus' zet, dan kan wordt mn iPad op mijn icould.com niet gevonden. Daar gaat t volgens mij om...MetaFrame schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:13:
Zet vliegtuig modus maar eens aan of wifi uit en probeer vervolgens findmyiphone uit te schakelen. Dit lukt je dus niet. Daarnaast bij het inschakelen van de verbindingen zal je toestel dus blokkeren, het zelfde geld voor een restore oid.
Dus volgens mij is het best veilig.