• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:54
Keesiej schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:22:
[...]

Dat heb ik inderdaad aan staan maar na m'n telefoon ook toegevoegd te hebben aan vertrouwde apparatuur werkt het nog niet. Wat bedoelde jij er precies mee?
Heb je een speciaal wachtwoord aangevraagd voor de applicatie? Dit moet je via je Gmail account aanvragen. Die voer je in op je iDevice.

Doe dit: Log in op Gmail > Account > Beveiliging > http://tinypic.com/r/10zs0vl/5 (gele link) > wachtwoord van Gmail > http://tinypic.com/r/28jwhef/5 voer naam van je applicatie in en dan krijg je wachtwoord dat je invoert op je iDevice in je instellingen

AdGuard Home

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Heeft er iemand gemerkt dat het locksound nu een soort van echo heeft? Tov beta 6. Of ligt het aan mij?

[ Voor 13% gewijzigd door gebruikershaes op 19-09-2013 12:30 ]

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:26
scorpie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:24:
Over geluidjes gesproken: Ik vind die nieuwe standaard ringtone wel erg chill! :D
Nou inderdaad.. was ook wel nodig met die prehistorische shit waar we jaren mee gedaan hebben :D

Verwijderd

De styling van iOS 7 bevalt me wel - behoudens wat ongelukkige icoontjes. Maar wat moet je nu storend lang wachten voordat je beeld hebt na het indrukken van een knop! Natuurlijk, we hebben het maar over een seconde. Maar als ik snel de tijd of batterijlading wil zien zou dat toch direct moeten kunnen. Dit vind ik wel een kleine achteruitgang.

• crypt0rr
gebruikershaes schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:
Heeft er iemand gemerkt dat het locksound nu een soort van echo heeft? tov beta 6
Yes, me. Unlocksound is weg...

AdGuard Home

• Dirk1221996
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 14:06
wie kan mij helpen. als ik whatsapp open of twitter noem het maar op verteld hij dat ik op itunes moet om pushberichten te gebruiken. maar dat lukt mij niet. alles geprobeerd ook gesynchroniseerd op itunes via de computer, het lukt me gewoon niet

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Krijg nog steeds mijn muziek niet spelend! Wat is dit voor geouwehoer!!!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
Keesiej schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:22:
[...]

Dat heb ik inderdaad aan staan maar na m'n telefoon ook toegevoegd te hebben aan vertrouwde apparatuur werkt het nog niet. Wat bedoelde jij er precies mee?
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:27:
[...]

Heb je een speciaal wachtwoord aangevraagd voor de applicatie? Dit moet je via je Gmail account aanvragen. Die voer je in op je iDevice.

Doe dit: Log in op Gmail > Account > Beveiliging > http://tinypic.com/r/10zs0vl/5 (gele link) > wachtwoord van Gmail > http://tinypic.com/r/28jwhef/5 voer naam van je applicatie in en dan krijg je wachtwoord dat je invoert op je iDevice in je instellingen
Ik bedoelde bovenstaande quote.

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09

Freedive

] Ken sent me _

Grudgie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:34:
Krijg nog steeds mijn muziek niet spelend! Wat is dit voor geouwehoer!!!
Dat had ik ook, even herstarten loste dat op bij mij.

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Ik gebruik voor het beginscherm een eigen foto en sinds iOS 7 is deze niet meer op het juiste formaat te krijgen van het ipad scherm.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Freedive schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:36:
[...]

Dat had ik ook, even herstarten loste dat op bij mij.
Heeft nog niet gewerkt. Ik heb 203 livesets erop staan en die gaat hij dan allemaal bij langs.
Pffffff.. Irritant !

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

gebruikershaes schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:
Heeft er iemand gemerkt dat het locksound nu een soort van echo heeft? Tov beta 6. Of ligt het aan mij?
Yep, ze hebben zo ongeveer alle oude geluiden opnieuw gemaakt.
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:
[...]

Yes, me. Unlocksound is weg...
Klopt ook.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Weer als nieuw ingesteld en nog steeds geen push meldingen van niet stock apps.

Irritant, ook is het belachelijk dat de telefoon app animatie zo traag is helemaal onnodig! Ik wil snel kunnen bellen en nu is dat stuk trager in iOS 7.

Plus iedere keer als ik gebeld wordt en klaar ben met het gesprek, ik niet terugga naar waar ik mee bezig was maar naar de telefoon app, terwijl dit wel zo is in oudere iOS was!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 21:31
Hey iedereen,

Ik ben een Iphone 5 eigenaar met IOS7 sinds deze morgen. Wanneer ik onder IOS6 via Music een mp3 afspeelde, en daarna op de home-knop drukte, dan kwam er bovenaan in de balk een play-icoontje (zo'n driehoekje). Sinds IOS7 zie ik dit niet meer. Moet ik dat ergens inschakelen?

Verder prima tevreden met IOS7. Qua batterijverbruik merk ik geen verschil met vroeger.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20
Ben ik de enige die verschillen ziet tussen de final release en de golden master?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:31
En die zijn ?

• bakkie1985
Wou zeggen.. ik heb niks gezien

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09

Freedive

] Ken sent me _

Build nummer is toch ook hetzelfde?

Verwijderd

ik heb een black 4s. In imessage is alles spierwit, terwijl als ik via spotlight zoek er een mooi zwart theme met zwart keyboard tevoorschijn komt.

waarom kan ik dat niet instellen bij imessage:(

• Sandrookie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2023
Weer er iemand hoe je vlot de conversaties/berichten correct zet? Groen = sms en grijs is imessage? Ik stuur me vriendin een sms, komt in de reeds bestaande conversatie in het groen, zij antwoord en komt als aparte conversatie te staan (in het grijs dus imessage?). Waarom linkt ios 7 die 2 berichten niet meer?

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Sandrookie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:57:
Weer er iemand hoe je vlot de conversaties/berichten correct zet? Groen = sms en grijs is imessage? Ik stuur me vriendin een sms, komt in de reeds bestaande conversatie in het groen, zij antwoord en komt als aparte conversatie te staan (in het grijs dus imessage?). Waarom linkt ios 7 die 2 berichten niet meer?
Lastig altijd dit soort dingen, maar weet je zeker dat ze echt op jouw bericht antwoordde? Hebben jullie niet twee aparte conversaties toevallig, en dat jij een bericht stuurde in conversatie A maar dat zij zelf (handmatig) heeft geantwoord vanuit conversatie B?

Hoe dan ook moet je er even voor zorgen dat iMessage fatsoenlijk werkt. De beste optie is om *alleen* telefoonnummers als identifier te gebruiken (zowel jij als je vriendin). Als je namelijk ook een mailadres gebruikt gaat het geheid een keer mis. :)

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Underworld schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:55:
Zijn er meer mensen die toch wel de music app (twee keer op de homebutton drukken-naar links swypen) missen? Ik vind het vervelend dat je er niet meer rechtstreeks naar toe kan, hij had van mij wel naast de zaklamp mogen zitten, hoe vaak gebruik je nou de timer/rekenmachine?

Daarnaast updaten via appstore is soms een kriem, pas na wachten-killen en opnieuw opstarten lukt het.
En maar zes apps in een folder zichtbaar, what's that all about...

Voor de rest prima update
Als je vanuit Control Center op de titel van het nummer dat speelt drukt, ga je naar de app. :)

• _Brake_
Bijvoorbeeld de nieuwe achtergronden. Ben nu al een paar keer iets tegengekomen dat ik bij de gm nog niet had gezien.

Het Disney icoon in de browser ook nog vernieuwd.

Na een boot zijn de rondjes doorzichtig op de kleur van de apps erachter, in het lockscreen niet (meer), puur alleen op de achtergromd.

[ Voor 19% gewijzigd door _Brake_ op 19-09-2013 13:07 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• bakkie1985
Achtergronden zijn exact hetzelfde als GM

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zelf in bezit van een iPad Mini. Het multitaskmenu a la Android is toch een beetje stroperig. Ook de animaties van het open en sluiten van apps vind ik niet echt nuttig en maakt de zaken trager.

Verder is het groeperen van apps verslechterd: er passen er mag 9 op een pagina en krijg je alsnog meerdere pagina's in je groep. Het aantal apps per pagina had men hetzelfde kunnen houden als in iOS 6.

De Video app geeft nu geen tekst meer weer onder de videos. Ik zie nu zwarte en groene venstertjes maar moet een video nu eerst selecteren voordat ik kan zien wat het is. Erg onhandig.

Ook doet iCloud het bij mij niet: Cannot connect to the server, de popup bleef verschijnen dus ik heb tijdelijk maar even het icloudaccount verwijderd.

Ik ben niet 100% blij met de update

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
scorpie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 01:44:
Hmm ik wist het nog niet, maar airdrop is dus een exclusieve feature voor iPhones 5 of hoger. Jammer, vond het wel een toevoeging op m'n 4S :)
^^

:'(

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:27:
[...]

Super bedankt! That did the trick.

• Mizgala28
Tja Jonny Ive vind de onnodige animaties voor bv de telefoon app of de te trage algemene animaties wel leuk.

En waarschijnlijk vindt hij 9 apps per pagina in een map meer productief dan 12 a 15.

iOS 7 is erg netjes, maar op sommige punten zoals de animatie bij de telefoon app, merk ik dat het gimmick gehalte hun iets te veel is geworden.

• rinkel
Ik ga vanavond de update voor de iPad mini doen (via ispw), ben dus benieuwd hoe dat zal bevallen. Uiteindelijk zal ik de iPad 3 ook van een update moeten voorzien. Ik kan natuurlijk wel weigeren over te gaan, maar uiteindelijk zal het toch wel een keer moeten, denk ik dan.

Die Airdrop heb ik zien staan, maar is me nog niet gelukt om daar iets mee te doen. Mn macbook zag niks in de omgeving.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Wel raar BTW, kan me niet indenken dat voor airdrop een speciale chip nodig is die 'oude' iDevices niet hebben, of dat een iPhone 4S te langzaam zou zijn. Tenslotte is Airdrop gewoon een protocolletje om bluetooth heen.. Volgens mij gewoon een vies trucje om mensen hun hardware te 'upgraden'. Maarja, het is en blijft een commercieel bedrijf, en daar zijn ze _errug_ goed in

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• crypt0rr
Keesiej schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:15:
[...]

Super bedankt! That did the trick.
No problemo! Dit kan je voor alle applicaties gebruiken die geen Two-step verification ondersteunen.

AdGuard Home

• crypt0rr
scorpie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:17:
Wel raar BTW, kan me niet indenken dat voor airdrop een speciale chip nodig is die 'oude' iDevices niet hebben, of dat een iPhone 4S te langzaam zou zijn. Tenslotte is Airdrop gewoon een protocolletje om bluetooth heen.. Volgens mij gewoon een vies trucje om mensen hun hardware te 'upgraden'. Maarja, het is en blijft een commercieel bedrijf, en daar zijn ze _errug_ goed in
Het is inderdaad een software feature. Kortom is het inderdaad een vies trucje om mensen te verplichten hardware te upgraden als ze gebruik willen maken van Airdrop.

AdGuard Home

Verwijderd

Ik ben ten einde raad. Gisteren naar IOS7 overgestapt en vanaf het begin gezeik met de mail.
Zegt steeds dat ik ongelezen e-mail heb terwijl er nergens iets ongelezen staat.
Overal gezocht op internet, mailboxen uitgezet en weer aan, verwijderd en weer teruggezet, opnieuw opgestart, alles gemarkeerd als gelezen, niets helpt. (Ik kan het markeren als gelezen, dan is de melding weg, maar zodra ik 1 nieuwe mail krijg staat er weer 121 ongelezen e-mails.)

Heeft iemand een oplossing hiervoor??

• Hann1BaL

Hann1BaL

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:21:
Ik ben ten einde raad. Gisteren naar IOS7 overgestapt en vanaf het begin gezeik met de mail.
Zegt steeds dat ik ongelezen e-mail heb terwijl er nergens iets ongelezen staat.
Overal gezocht op internet, mailboxen uitgezet en weer aan, verwijderd en weer teruggezet, opnieuw opgestart, alles gemarkeerd als gelezen, niets helpt. (Ik kan het markeren als gelezen, dan is de melding weg, maar zodra ik 1 nieuwe mail krijg staat er weer 121 ongelezen e-mails.)

Heeft iemand een oplossing hiervoor??
Dit had ik voor: wat voor mij werkte:
Ik heb het aantal dagen om te syncen van 1 maand teruggezet naar 1 dag en laten ratelen. Daarna weer op 1 maand gezet. Probleem weg

Verwijderd

TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:04:
[...]
Daarnaast updaten via appstore is soms een kriem, pas na wachten-killen en opnieuw opstarten lukt het.
updaten gaat vanzelf vanaf nu toch:)

• crypt0rr
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:24:
[...]

updaten gaat vanzelf vanaf nu toch:)
Moet je aanzetten bij instellingen.

AdGuard Home

• Mizgala28
Jongens ik heb een probleem, ik heb nu al voor de 4de keer mijn iPhone als nieuw ingesteld en krijg van niet stock iOS apps geen push meldingen en van de stock apps vertraagt.

Iemand een oplossing??

• _Brake_
_Brake_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:05:
[...]

Bijvoorbeeld de nieuwe achtergronden. Ben nu al een paar keer iets tegengekomen dat ik bij de gm nog niet had gezien.

Het Disney icoon in de browser ook nog vernieuwd.

Na een boot zijn de rondjes doorzichtig op de kleur van de apps erachter, in het lockscreen niet (meer), puur alleen op de achtergromd.
Text selecteren in de email handtekening geeft je de optie voor bold, cursief en underline. Nog niet eerder gezien. Overigens werkt de MijnKPN app nu ook, of komt dat door de carrierupdate?

• crypt0rr
Mizgala28 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:27:
Jongens ik heb een probleem, ik heb nu al voor de 4de keer mijn iPhone als nieuw ingesteld en krijg van niet stock iOS apps geen push meldingen en van de stock apps vertraagt.

Iemand een oplossing??
Opnieuw ingesteld dus update of heb je een clean install (herstel) via iTunes op de PC gedaan?

AdGuard Home

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:21:
[...]

Het is inderdaad een software feature. Kortom is het inderdaad een vies trucje om mensen te verplichten hardware te upgraden als ze gebruik willen maken van Airdrop.
Dat is niet waar... Er wordt wel degelijk gebruik gemaakt van wifi direct functie, iets wat de chip moet ondersteunen. Wat ze daar precies mee doen weet ik niet, maar er is wel degelijk iets nodig in hardware, in de huidige implementatie.

Verwijderd

Hann1BaL schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:22:
[...]

Ik heb het aantal dagen om te syncen van 1 maand teruggezet naar 1 dag en laten ratelen. Daarna weer op 1 maand gezet. Probleem weg
Bedankt voor je reactie! Ik wil ht graag proberen, maar zie zo gauw niet waar ik dat kan instellen, kun jij me dat vertellen?

• Hann1BaL

Hann1BaL

scorpie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:17:
De Ipad mini is relatief traag met simpele hardware, maar toch werkt airdrop. Of tenminste: het is aanwezig. Dat laat wel zien dat het een keuze is en inderdaad alleen maar op mensen meer uit te zuigen.

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 15:33
Mail app werkt veel sneller bij mij dan vroeger op de iphone5.

• crypt0rr
UltraSub schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:28:
[...]

Dat is niet waar... Er wordt wel degelijk gebruik gemaakt van wifi direct functie, iets wat de chip moet ondersteunen. Wat ze daar precies mee doen weet ik niet, maar er is wel degelijk iets nodig in hardware, in de huidige implementatie.
Het werkt ongeveer hetzelfde als tethering via WiFi van iPhone naar een laptop/pc.. (direct WiFi connectie)

AdGuard Home

Verwijderd

Onofficieele oplaadkabels werken niet meer in iOS7?

• crypt0rr
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:33:
Bij mij wel, alleen krijg ik de melding dat de accessoires niet compatible is met de iPhone/iPad

AdGuard Home

• MarcoC
  • Laatst online: 22:35
Mijn nepkabels werken prima, ondanks de melding dat het geen goedgekeurd product is.

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:34:
[...]

Mijn nepkabels werken prima, ondanks de melding dat het geen goedgekeurd product is.
Mijne ging van 3% naar 1% :9

• Mizgala28
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:28:
[...]

Opnieuw ingesteld dus update of heb je een clean install (herstel) via iTunes op de PC gedaan?
Eerst OTA en daarna 4x clean via de PC.
Hann1BaL schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:28:
[...]

De Ipad mini is relatief traag met simpele hardware, maar toch werkt airdrop. Of tenminste: het is aanwezig. Dat laat wel zien dat het een keuze is en inderdaad alleen maar op mensen meer uit te zuigen.
Tja iPad Mini is stiekem iPad 2 in een kleiner formaat, die wel alles krijgt wat de ipad 2 niet krijgt, plus dat zou het kunnen verklaren waarom iOS ook zo soepel op de 2 werkt.

• MarcoC
  • Laatst online: 22:35
AirDrop vereist inderdaad een speciale wifi-chip, dus het is niet enkel een software feature.

• damaster
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Van apple.com :

Functies en voorzieningen kunnen worden gewijzigd. Niet alle voorzieningen zijn beschikbaar op alle apparaten.
Het panoramaformaat is beschikbaar op iPhone 4S, iPhone 5 en iPod touch (vijfde generatie). De formaten vierkant en video en vegen om vast te leggen zijn beschikbaar op iPhone 4 of nieuwer, iPad (vanaf de derde generatie), iPad mini en iPod touch (vijfde generatie).
De filters in de Camera-app zijn beschikbaar op iPhone 5 en iPod touch (vijfde generatie). De filters in de Foto’s-app zijn beschikbaar op iPhone 4 of nieuwer, iPad (vanaf de derde generatie), iPad mini en iPod touch (vijfde generatie).
AirDrop is beschikbaar voor iPhone 5, iPad (vierde generatie), iPad mini en iPod touch (vijfde generatie) en vereist een iCloud-account.
Je kunt iOS-apparaten alleen vinden met Zoek mijn iPhone als de apparaten zijn ingeschakeld en zijn verbonden met een geregistreerd Wi-Fi-netwerk of als je een data-abonnement hebt. Sommige functies en/of voorzieningen zijn mogelijk niet in alle landen of regio’s beschikbaar.
Voor iCloud is het volgende nodig: iOS 5 of hoger op een iPhone 3GS of nieuwer, iPod touch (vanaf de derde generatie), iPad of iPad mini; een Mac met OS X Lion of hoger; of een pc met Windows 7 of Windows 8 (Outlook 2007 of nieuwer of een recente browser is nodig voor toegang tot e-mail, contactgegevens en agenda’s). Voor bepaalde functies en/of voorzieningen zijn iOS 7 en OS X Mavericks nodig. Voor bepaalde functies en/of voorzieningen is een Wi-Fi-verbinding nodig. Sommige functies en voorzieningen zijn niet overal beschikbaar. De toegang tot sommige functies of voorzieningen is beperkt tot tien apparaten.

• rinkel
Ik heb een nepkabeltje van 5cm (vind ik handig, altijd bij me). Ik krijg idd een melding dat het geen officiele kabel is, maar doet het prima, net meteen even getest.

• Dirk1221996
hoe maak ik de pushberichten ofzo?

• crypt0rr
rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:38:
[...]

Ik heb een nepkabeltje van 5cm (vind ik handig, altijd bij me). Ik krijg idd een melding dat het geen officiele kabel is, maar doet het prima, net meteen even getest.
Hierzo ook, melding van niet gecertificeerde accessoire.

AdGuard Home

• crypt0rr
Meer info a.u.b.
>Welke applicatie enz.

AdGuard Home

Verwijderd

Hann1BaL schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:22:
[...]

Bij mij stond het op "alles" en ik kan het niet terugzetten naar 1 dag. Het minste is 1 week. Dit gedaan, maar heeft hier geen enkel effect. :-( Iemand anders tips? Heb inmiddels 7011 ongelezen e-mails, afkomstig van gmail en een zakelijk pop3 mailadres. Met IOS6 nooit problemen gehad. Om gek van te worden! :-(

• bakkie1985
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:40:
[...]

Hierzo ook, melding van niet gecertificeerde accessoire.
Ik had er ook 1 maar die laadde echt niet. ondanks dat het er wel op leek

• rinkel
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:43:
[...]

Bij mij stond het op "alles" en ik kan het niet terugzetten naar 1 dag. Het minste is 1 week. Dit gedaan, maar heeft hier geen enkel effect. :-( Iemand anders tips? Heb inmiddels 7011 ongelezen e-mails, afkomstig van gmail en een zakelijk pop3 mailadres. Met IOS6 nooit problemen gehad. Om gek van te worden! :-(
Bij gmail zou dit gewoon moeten werken. Bij mij werkt dit ook goed, meteen vanaf het begin eigenlijk. Ik neem aan dat je die niet via pop3 hebt ingesteld?
Met pop3 doe je daar niks aan, via pop3 wordt niet doorgegeven of een mail al gelezen is of niet.

In iOs6 had je die mail natuurlijk al op je iPhone gelezen, denk ik dan.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Lijkt er op dat de controle op 'echte' kabels is verbeterd? Ik merk nu dat na een tijdje de kabel actief wordt geblokkeerd, aangezien die niet meer oplaad. Je krijgt de melding 'Dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund" klopt dit bij andere ook?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 10:59
Ben inmiddels teruggegaan van iOS 7 naar iOS 6.1.3 op de iPhone 4. Wat een verademing zeg. iPhone 4 is naar mijn mening toch te langzaam om iOS 7 te trekken. Je kan momenteel nog steeds terug naar 6.1.3. want die wordt nog gesigned door apple.

• Dirk1221996
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:41:
[...]

Meer info a.u.b.
>Welke applicatie enz.
nou als ik whatsapp open, oftewel niet stock apps ofzo geeft hij aan. Verbindt met iTunes om pushberichten te gebruiken.

• rinkel
Dannydekr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:48:
Lijkt er op dat de controle op 'echte' kabels is verbeterd? Ik merk nu dat na een tijdje de kabel actief wordt geblokkeerd, aangezien die niet meer oplaad. Je krijgt de melding 'Dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund" klopt dit bij andere ook?
Ik krijg die melding wel, maar laadt gewoon. De iPhone is dan ook gewoon zichtbaar in iTunes

[ Voor 67% gewijzigd door rinkel op 19-09-2013 13:49 ]

• Dannydekr
rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:49:
[...]

Ik krijg die melding wel, maar laadt gewoon. De iPhone is dan ook gewoon zichtbaar in iTunes
Bij mij laadt die even op, daarna moet je op 'vertrouw' drukken. Dan gaat die daarna na 20 seconden over op die accessoire-melding, en stopt die opeens met laden. Erg vreemd..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• rinkel
Dannydekr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:50:
[...]

Bij mij laadt die even op, daarna moet je op 'vertrouw' drukken. Dan gaat die daarna na 20 seconden over op die accessoire-melding, en stopt die opeens met laden. Erg vreemd..
Inderdaad, de iPhone is zichtbaar in iTunes, kan daar eigenlijk alles. Maar het laden stopt.
Verdraait.

Eens kijken wat er gebeurd met een usb lader.

Verwijderd

Dannydekr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:48:
Hij lijkt op te laden, maar het percentage neemt af bij mij :/

Verwijderd

rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:48:
[...]

Bij gmail zou dit gewoon moeten werken. Bij mij werkt dit ook goed, meteen vanaf het begin eigenlijk. Ik neem aan dat je die niet via pop3 hebt ingesteld?
Met pop3 doe je daar niks aan, via pop3 wordt niet doorgegeven of een mail al gelezen is of niet.

In iOs6 had je die mail natuurlijk al op je iPhone gelezen, denk ik dan.
In IOS6 had ik inderdaad alle mail gelezen. Het lijkt ook gewoon echt op een bug in de software.
De Gmail is gewoon ingesteld als een Google account, dus niet als Pop3.

• bakkie1985
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:53:
[...]

Hij lijkt op te laden, maar het percentage neemt af bij mij :/
dat had ik dus ook
schijnt dat kabels die een licentie van Apple hebben het wel gewoon doen maar de china-shizzle van ebay dus niet :)

[ Voor 21% gewijzigd door bakkie1985 op 19-09-2013 13:54 ]

• rinkel
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:54:
[...]

In IOS6 had ik inderdaad alle mail gelezen. Het lijkt ook gewoon echt op een bug in de software.
De Gmail is gewoon ingesteld als een Google account, dus niet als Pop3.
Als je op een nieuwe pc je pop3-mail binnenhaalt zullen die ook allemaal als ongelezen staan.
Dat van gmail is toch wel gek. Imap zou dat door moeten geven.
bartkoper schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:54:
[...]

dat had ik dus ook
schijnt dat kabels die een licentie van Apple hebben het wel gewoon doen maar de china-shizzle van ebay dus niet :)
Zo heb je niet zoveel aan die nepkabels...
ik ga nog eens testen met een USB lader.

[ Voor 27% gewijzigd door rinkel op 19-09-2013 13:56 ]

• R0y.
  • Laatst online: 22:21
krietjur schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:36:
[...]

Zoals gezegd, omlaag vegen over je apps. Overigens kreeg je daar ook direct na de update een popup van op je telefoon, maar die heb je denk ik gelijk zonder te lezen weggeklikt :P
Haha ja, ik kon me de melding herinneren maar ik dacht.. ik wil er mee aan de slag :)

• crypt0rr
Dirk1221996 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:49:
[...]

nou als ik whatsapp open, oftewel niet stock apps ofzo geeft hij aan. Verbindt met iTunes om pushberichten te gebruiken.
En als je dan met iTunes verbind?

AdGuard Home

Verwijderd

rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:55:
[...]

Als je op een nieuwe pc je pop3-mail binnenhaalt zullen die ook allemaal als ongelezen staan.
Dat van gmail is toch wel gek. Imap zou dat door moeten geven.

[...]

Zo heb je niet zoveel aan die nepkabels...
ik ga nog eens testen met een USB lader.
Het gekke is juist dat er een cijfer bij de map mail staat, maar als je vervolgens in de mappen gaat zoeken, is niet 1 mail voorzien van de blauwe aanduiding dat deze ongelezen zou zijn...
Het is dus alleen de notificatie, terwijl de mails in werkelijkheid allemaal als gelezen zichtbaar zijn.

• Dirk1221996
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:57:
[...]

En als je dan met iTunes verbind?
heb ik gedaan. via de computer maar er gebeurt niks.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb dat probleem ook, zit hier met een Chinese lader maar werkt voor geen meter sinds iOS7.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Dannydekr
Royz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:01:
Ik heb dat probleem ook, zit hier met een Chinese lader maar werkt voor geen meter sinds iOS7.
Chinezen zitten niet stil en hebben hun kabels allicht al geupdate :) Maar ik merkte in beta 6 helemaal niks van dit probleem. Gisteren ook niet.. Dit is dus echt nieuw sinds vandaag!

• crypt0rr
Dirk1221996 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:58:
[...]

heb ik gedaan. via de computer maar er gebeurt niks.
Screenshot van je instellingen uploaden a.u.b.

AdGuard Home

• rinkel
Net even getest met een USB lader.
De melding komt dan niet en laadt gewoon.

Nu toch maar weer eens testen op de USB poort.

[ Voor 24% gewijzigd door rinkel op 19-09-2013 14:08 ]

• Dirk1221996
Je 06-nummer vemelden op het forum, lijkt me niet zo'n puik plan. Verder graag de discussie op het forum houden.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2013 15:11 ]

• TheThomas
  • Niet online
Je kan ook een PM sturen en i kzou beter je 06nummer weghalen

• damaster
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Het niet opladen met niet officiële kabels had ik ook al met ios 6.1.4. iphone 5(gekocht in augustus).
Zal ongetwijfeld te maken hebben met zulk nieuws: http://www.china.org.cn/c...9/14/content_30027717.htm

• rinkel
Ik was denk ik even in de war mbt het laad icoontje.
Ook op de USB poort laadt ie gewoon bij, nu van 95% naar 97% gegaan.

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

krietjur

Where am I?

Mijn telefoon (iPhone 4) laad inderdaad ook niet meer op met de goedkope (DealExtreme) kabeltjes. Met iOS6 deden die het nog prima.

Verwijderd

Zojuist alle mails handmatig op gelezen gezet, melding weg. Ik krijg 1 nieuwe mail, en hoppa, weer 121 onzichtbare ongelezen mails. Hoe kan ik downgraden naar IOS6? Wat een wansysteem dit.

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:32

Saninl

Waarom krijg ik mijn agenda niet in mijn berichtencentrum te zien?
En waarom kan ik 3G niet meer uitzetten? Waarom alleen 4G?

(Vodafone, iPhone5)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:19:
Zojuist alle mails handmatig op gelezen gezet, melding weg. Ik krijg 1 nieuwe mail, en hoppa, weer 121 onzichtbare ongelezen mails. Hoe kan ik downgraden naar IOS6? Wat een wansysteem dit.
Weet niet of je Gmail hebt, misschien helpt dit: YouTube: How to setup Gmail on the iPhone using iOS 6

• Underworld
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:04:
[...]
Als je vanuit Control Center op de titel van het nummer dat speelt drukt, ga je naar de app. :)
d:)b Top, that did the trick. Weer een ergernis minder.
Toch vind ik het raar dat ze niet gewoon een icoontje hebben gebruikt, maar whatever zeker een decennia ruzie geweest tussen Scot een Johnny. :9
Saninl schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:20:
Waarom krijg ik mijn agenda niet in mijn berichtencentrum te zien?
En waarom kan ik 3G niet meer uitzetten? Waarom alleen 4G?

(Vodafone, iPhone5)
Als je 4G uitschakelt, schakelt ie dan niet automatisch 3G ook uit? Misschien mobiele data gewoon uitzetten, maakt dan toch ook niets uit?

[ Voor 32% gewijzigd door Underworld op 19-09-2013 14:23 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:58
Tristal schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:33:
iOS ook prima hier op mn oude iPhone 4, alleen moet ik steeds de nieuwe voorwaarden van icloud bekijken en accepteren maar mn phone stuurt me dan steeds naar mn instellingen scherm, weet iemand waar ik die voorwaarden kan bekijken en accepteren zodat ik niet steeds weer gevraagd word om mn ww van icloud in te vullen en de voorwaarden te bekijken terwijl dat niet lukt?
Loop ik ook tegen aan. Kan de voorwaarden niet vinden.

edit: Log in to the "Find Friends" app. Agree to iCloud terms and conditions and everything will work again.

[ Voor 28% gewijzigd door HenkEisDS op 20-09-2013 08:07 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Beter contact? Je kunt niet eens pushberichten ontvangen. :+

Beetje hoog helpdesk-gehalte trouwens, je vragen. Slaat nergens op om zo te gaan troubleshooten. Ik vermoed dat je iPhone even via Apple geactiveerd moet worden, zodat ze weten naar welke UDID ze pushberichten moeten sturen. Blijkbaar werkt dit niet via je mobiele en/of draadloze verbinding en verzoekt je iPhone je daarom om even verbinding te maken met Apple via iTunes.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2013 15:13 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:17:
Ik was denk ik even in de war mbt het laad icoontje.
Ook op de USB poort laadt ie gewoon bij, nu van 95% naar 97% gegaan.
Dus wel een melding maar hij laadt gewoon? ik krijg de melding en tevens laadt hij ook niet op

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Royz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:24:
[...]

Dus wel een melding maar hij laadt gewoon? ik krijg de melding en tevens laadt hij ook niet op
Same here. Melding dat het accesoire niet ondersteund wordt, en hij laad niet op.

• rinkel
Yep, bij mij laadt ie gewoon, ondanks die melding. Bij een USB lader (op de 230 dus) krijg ik die melding niet eens.

Vreemde shizzle dit. Bij de een wel en bij de ander niet.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Ik krijg de melding zowel met een USB lader als wanneer ik hem aan de pc koppel. Laden doet hij dus niet, maar als ik hem aan de pc koppel kan ik wel gewoon de foto's erop bekijken.

Verwijderd

Heb G-mail maar ook een Strato mailadres. (Zakelijk) Problemen komen eigenlijk op beide accounts voor, vandaar dat het meer lijkt op een bug. Daarnaast zou ik het vreemd vinden als ik nu de complete mailinstellingen zou moeten gaan veranderen, terwijl het jarenlang probleemloos gewerkt heeft en sinds IOS7 is alles 1 en al ellende.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Underworld schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:21:
[...]

Als je 4G uitschakelt, schakelt ie dan niet automatisch 3G ook uit? Misschien mobiele data gewoon uitzetten, maakt dan toch ook niets uit?
Nope. 3G blijft aan maar d'r is geen toggle voor. Ik neem zelf aan dat dat nog wel gefixt wordt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Mizgala28
MrAcid schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:22:
[...]

Beter contact? Je kunt niet eens pushberichten ontvangen. :+

Beetje hoog helpdesk-gehalte trouwens, je vragen. Slaat nergens op om zo te gaan troubleshooten. Ik vermoed dat je iPhone even via Apple geactiveerd moet worden, zodat ze weten naar welke UDID ze pushberichten moeten sturen. Blijkbaar werkt dit niet via je mobiele en/of draadloze verbinding en verzoekt je iPhone je daarom om even verbinding te maken met Apple via iTunes.
Ik ben wel ingelogd en krijg ook geen push op niet stock apps.
Apple heeft iets verkloot in mijn geval.

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb de carrier update voor Vodafone geinstalleerd en als ik 4G uit zet, dan staat 3G nog wel aan. Hoe krijg ik hem op GPRS?

motabeatz.com

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Groot gemis: de toggle mobiele data in Control Center. Meer bruikbaar dan een Timer-app openen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• crypt0rr
Ik krijg geen carrier update naar voren? Niet op de iPhone(5) en niet op iTunes met aangesloten iPhone. Iemand die weet of ik ergens kan zien of hij toevallig al geladen is?

AdGuard Home

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:14:
Ik krijg geen carrier update naar voren? Niet op de iPhone(5) en niet op iTunes met aangesloten iPhone. Iemand die weet of ik ergens kan zien of hij toevallig al geladen is?
Voor Vodafone is 15.1 de laatste

• frethans
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-04 22:43
Iets dat ik niet kan vinden in iOS7: de privé modus bij safari... Hiervoor stond tot iOS 6 een schakelaar bij Instellingen - Safari.

Bij kopje 'Privacy en Beveiliging' in dit menu staat wel bij "meer informatie over Safari en privacy" wat de privé modus inhoud. Daaruit maak ik op dat Apple hem wel er in heeft gehouden... Maar waar is die schakelaar dan naartoe. Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste