Ja, dramatisch. iOS 6 op de iPad 2, 3 en 4 draait echt super, en dan komt iOS 7. Zo zonde man, verpest gewoon het hele apparaat naar mijn mening. Dit moet Apple echt fixen.zakkenjongen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:43:
iOS7 werkt op mijn al oude iPhone 4S als een zonnetje, maar op mijn iPad 4 die op dit moment toch echt de snelste iPad is loopt het ronduit traag. De 5-vinger gesture om een app te sluiten geeft haperend beeld, een achtergrond instellen is een ramp (ten eerste blijft hij elke keer bijna hangen in de achtergronden selectie, ten tweede doet hij niet bij de 1e keer een achtergrond kiezen, moet er eentje 2 keer instellen voordat er daadwerkelijk iets veranderd) - hoe konden ze dit nou verkloten?! Ik vind mijn iPad 4 nou echt een draak van een apparaat om mee te werken, even afwachten of er binnenkort een performance fix komt en anders misschien wel een Android tablet, Android 4.3 voegt tenminste alleen dingen toe
iOS 7.0 draait hier prima op mijn iPhone 4S, maar lees nu dat die voor de iPads minder werken dus. Heb zelf een iPad Mini, en mijn vriendin is thuis daar ook nu iOS 7.0 op aan het zetten. Dus ben benieuwd hoe het werkt, anders had ik nog wel ff willen wachten op 7.0.1 ofzo, dat alles weer smooth werkt
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
iOS ook prima hier op mn oude iPhone 4, alleen moet ik steeds de nieuwe voorwaarden van icloud bekijken en accepteren maar mn phone stuurt me dan steeds naar mn instellingen scherm, weet iemand waar ik die voorwaarden kan bekijken en accepteren zodat ik niet steeds weer gevraagd word om mn ww van icloud in te vullen en de voorwaarden te bekijken terwijl dat niet lukt?
iPhone 8 Plus iPad air 2
Iemand uitgevogeld hoe je Per App VPN kan aanzetten?
http://www.apple.com/ios/business/Per app VPN.
Apps can now be configured to automatically connect to VPN when they are launched. Per app VPN gives IT granular control over corporate network access. It ensures that data transmitted by managed apps travels through VPN — and that other data, like an employee's personal web browsing activity, does not.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Blijkbaar stond de optie "sturen als sms" onder berichten->imessage uit.RnB schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:02:
[...]
Volgens mij stuurt iMessage je bericht pas als sms wanneer je zelf geen internet voor handen hebt en niet als de ander geen internet voor handen heeft.
Dus als jij gewoon een internetverbinding hebt, dan stuurt ie m als iMessage en hij zal pas afgeleverd worden wanneer de ander weer een internetverbinding heeft.
Hopelijk is het nu opgelost
Iemand nog meer problemen met whatsapp dat het toetsenbord freezed? Als ik een paar letter typ dan lijkt whatsapp opeens vast te zitten en na 10 seconden typt hij dan opeens de zin weer af. Hierdoor is eigenlijk de hele app niet werkbaar.
Iemand dit ook ervaren? Iphone 4 btw
wellicht ten overvloede maar ik heb de volgende issue met mijn apple store app...
http://i.imgur.com/O4NfC6Y.png
[quote]Account not in This Store
Your account is not valid for use in the U.S. store. You must switch to the Dutch store before purchasing.
[quote]
Het zal wellicht heel simpel zijn, maar hoe / waar pas ik dit aan?
http://i.imgur.com/O4NfC6Y.png
[quote]Account not in This Store
Your account is not valid for use in the U.S. store. You must switch to the Dutch store before purchasing.
[quote]
Het zal wellicht heel simpel zijn, maar hoe / waar pas ik dit aan?
Bij mij ook, zou ios7 dit standaard uitzetten? Optie stond op ios 6.1.3 wel aangevinkt.Stinu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:36:
[...]
Blijkbaar stond de optie "sturen als sms" onder berichten->imessage uit.
Hopelijk is het nu opgelost
Nope, geen problemen mee hier op iPhone 4.grote_oever schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:38:
Iemand nog meer problemen met whatsapp dat het toetsenbord freezed? Als ik een paar letter typ dan lijkt whatsapp opeens vast te zitten en na 10 seconden typt hij dan opeens de zin weer af. Hierdoor is eigenlijk de hele app niet werkbaar.
Volgende al geprobeerd:TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:20:
[...]
Ja, dramatisch. iOS 6 op de iPad 2, 3 en 4 draait echt super, en dan komt iOS 7. Zo zonde man, verpest gewoon het hele apparaat naar mijn mening. Dit moet Apple echt fixen.
https://discussions.apple.com/message/23023394#23023394
Try to reset your device:
Device Reset (won't affect settings/data/music/apps/etc)
1. Press and hold (& continue to hold) BOTH the Sleep/Wake button & the Home button.
2. Continue to hold BOTH (ignoring any other messages that may show) until you see the Apple logo on the screen.
3. Release BOTH buttons when you see the Apple logo and allow the device to boot normally.
Even gekeken, volgens mij heb ik dit ookJapie.G schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:33:
Zijn er nu meer mensen waarbij je eigen locatie niet meer aan vrienden doorgegeven wordt in de 'find my friends' app, behalve als je de app ook daadwerkelijk aan hebt staan? Of aan in background? Zodra ik de app kill kunnen mensen mijn locatie niet meer zien.
App opnieuw geïnstalleerd
Background permissies staan aan
Zoek iphone uit en weer aan gezet
Icloud uit en weer aan gezet
Clean install
Dit was al vanaf de beta's, maar had gehoopt dat het nu opgelost zou zijn.. Niet dus..
Edit:
Zoek mijn iphone werkt overigens wel, het is alleen de zoek vrienden app die weigert mijn locatie door te geven wanneer de app zelf niet draait.
Nothing to see here
Verwijderd
De collega's hebben zo eigenwijs als ze zijn ios 7 gedownload.
Zo vanmorgen even getest en op de iphone 5 en de batterij zit nu al op 65% en gaat erg snel en toestel is wat laggy soms. Het toetsenbord is nog steeds waardeloos en dit allemaal van een apple fan op het werk. We hebben een een collega met een 4 en die vond het een poppenkast en wil weer terug naar ios 6 en heeft meer last van lag dan de iphone 5.
Het is allemaal niet samenhangend zoals ik al wist en de collega;s hadden ook al de nieuwe os eerder gezien maar het was een moetje
Het heeft veel android en blackberry en blackberry playbook. Vooral die tiles die je van links naar rechts kunt bewegen is gewoon blackberry playbook. De OS is loopt nog steeds achter op android en wat een grap. Ik dacht echt dat men nog wel wat zou aanpassen maar het is
allemaal daar
Ik had ze al gewaarschuwd gisteren omdat we de OS al hadden getest maar goed begrijp het wel je moet het ook proberen.
Zo vanmorgen even getest en op de iphone 5 en de batterij zit nu al op 65% en gaat erg snel en toestel is wat laggy soms. Het toetsenbord is nog steeds waardeloos en dit allemaal van een apple fan op het werk. We hebben een een collega met een 4 en die vond het een poppenkast en wil weer terug naar ios 6 en heeft meer last van lag dan de iphone 5.
Het is allemaal niet samenhangend zoals ik al wist en de collega;s hadden ook al de nieuwe os eerder gezien maar het was een moetje
allemaal daar
Ik had ze al gewaarschuwd gisteren omdat we de OS al hadden getest maar goed begrijp het wel je moet het ook proberen.
Je verhaal is eerlijk gezegd ook weinig samenhangend dus wat dat betreft zou het IOS7 je juist moeten aanspreken.
Ik snap ook echt helemaal niets van zijn verhaaldeBennie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:02:
[...]
Je verhaal is eerlijk gezegd ook weinig samenhangend dus wat dat betreft zou het IOS7 je juist moeten aanspreken.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Met een schone installatie gaat het een stuk beter met de batterij is mijn ervaring op de iPhone 5. De lag los je hier ook mee op. Ik krijg het niet voor elkaar om iOS 7 te laten stotteren. Alleen het gebruik van spotlight hapert de eerste keer. In de instellingen een aantal nutteloze features uitzetten scheelt ook.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:53:
De collega's hebben zo eigenwijs als ze zijn ios 7 gedownload.
Het is allemaal niet samenhangend zoals ik al wist en de collega;s hadden ook al de nieuwe os eerder gezien maar het was een moetjeHet heeft veel android en blackberry en blackberry playbook. Vooral die tiles die je van links naar rechts kunt bewegen is gewoon blackberry playbook. De OS is loopt nog steeds achter op android en wat een grap. Ik dacht echt dat men nog wel wat zou aanpassen maar het is
allemaal daar![]()
Toestenbord vind ik juist een verbetering. Ik type er veel minder naast dan onder iOS 6.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
hier ookDamian schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:04:
[...]
Ik snap ook echt helemaal niets van zijn verhaal
Damn.. Nouja bedankt! Weet ik iig dat t niet aan mij ligt.itsme schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:51:
[...]
Even gekeken, volgens mij heb ik dit ook
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Wat is een schone installatie? Restore doen? En mag je dan wel een iCloudbackup terugzetten? Of is ie dan niet "schoon" meer? Ik vraag me namelijk af of het geen placebo effect isBillSpaarbank schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:04:
[...]
Met een schone installatie gaat het een stuk beter met de batterij is mijn ervaring op de iPhone 5. De lag los je hier ook mee op. Ik krijg het niet voor elkaar om iOS 7 te laten stotteren. Alleen het gebruik van spotlight hapert de eerste keer. In de instellingen een aantal nutteloze features uitzetten scheelt ook.
Toestenbord vind ik juist een verbetering. Ik type er veel minder naast dan onder iOS 6.
Ik heb het nu op mijn iPhone 4 staan en kan alleen maar zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Ziet er mooi uit en lijkt allemaal wel wat sneller te gaan dan voorheen, vooral Facebook ging net als een tierelier.
Werkt bij jullie de auto-brightness functie nog?
Bij mij doet deze het niet, voor zover ik kan zien.
prima hier ( GM iphone 5 )damaster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:08:
Werkt bij jullie de auto-brightness functie nog?
Sinds vanochtend mijn iphone 5 geupdate naar ios7, bevalt me tot nu toe prima, ziet er goed uit en werkt soepel.
Vanavond even op de Ipad 4 proberen.
Vanavond even op de Ipad 4 proberen.
Zojuist geïnstalleerd, functie lijkt het echter helemaal niet te doen.
Zal eens een reboot doen en opnieuw testen.
Placebo of niet, met de GM haalde ik de eerste keer na een update 4 uur gebruikerstijd. Na een DFU restore was dit 8 uur. Met dezelfde instellingen.posttoast schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:05:
[...]
Wat is een schone installatie? Restore doen? En mag je dan wel een iCloudbackup terugzetten? Of is ie dan niet "schoon" meer? Ik vraag me namelijk af of het geen placebo effect is
Ververs apps op de achtergrond staat uit en de locatievoorzieningen staan alleen aan voor Apps die ik echt gebruik.
Schone installatie is voor mij een DFU herstel uit iTunes en geen backup terugzetten. Ik gebruik wel de gegevens uit iCloud.
Mijn berichten en dergelijke vind ik niet interessant om te bewaren.
Nu vanmorgen 2:14 uur gebruik een een batterij over van 74%. 3G en dergelijke staan gewoon aan.
Misschien placebo dus, maar dit voelt goed en lijkt beter dan onder iOS 6.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Iphone 4s:
Tot nu toe draait het als een trein. Heb een clean install gedaan met terugzetten van icloud backup. Gister avond alleen wat problemen met activeren omdat de server plat ging.
Ervaringen tot nu:
Bij openen van oude app gelijk het gevoel van 'bah dit is oud' het went heel snel.
Whatsapp is buggy en vind het raar en dom dat zij nog niet hebben geupdate. Zeker als je zo veel gebruikers hebt.
Batterij duur... ben nu al op 33% dus gaat hard... maar ben er ook extreem mee aan het spelen..... (vanaf 6 uur)
ps. berichtencentrum/notificatiecentrum gaat telkens gps gebruiken als ik deze open. Waar kan ik dat uitzetten?
Tot nu toe draait het als een trein. Heb een clean install gedaan met terugzetten van icloud backup. Gister avond alleen wat problemen met activeren omdat de server plat ging.
Ervaringen tot nu:
Bij openen van oude app gelijk het gevoel van 'bah dit is oud' het went heel snel.
Whatsapp is buggy en vind het raar en dom dat zij nog niet hebben geupdate. Zeker als je zo veel gebruikers hebt.
Batterij duur... ben nu al op 33% dus gaat hard... maar ben er ook extreem mee aan het spelen..... (vanaf 6 uur)
ps. berichtencentrum/notificatiecentrum gaat telkens gps gebruiken als ik deze open. Waar kan ik dat uitzetten?
[ Voor 9% gewijzigd door xppn op 19-09-2013 10:13 ]
Werkt niet...damaster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:11:
[...]
Zojuist geïnstalleerd, functie lijkt het echter helemaal niet te doen.
Zal eens een reboot doen en opnieuw testen.
Even afwachten of er meer mensen met hetzelfde probleem zijn.
Werkt wel gewoon, alleen tandje trager dan eerst
[ Voor 7% gewijzigd door damaster op 19-09-2013 10:33 ]
Ik snap ook niet helemaal hoe een app als whatsapp zo kan achterblijven met z'n update. Verder loopt het op m'n 4s als een trein. Heb wel parallex uitgezet. Schijnt dan minder batterij te kosten. Geen idee wat die optie precies doet eigenlijk

Uncomfortable silence can be so loud...
Ik probeerde net even Siri, maar die geeft aan dat ie eruit ligt! ook vaag?
Whatsapp heeft er ook 3 maanden over gedaan om het 16:9-scherm van de iPhone 5 te ondersteunen. Zo'n simpele aanpassingerickov schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:15:
Ik snap ook niet helemaal hoe een app als whatsapp zo kan achterblijven met z'n update. Verder loopt het op m'n 4s als een trein. Heb wel parallex uitgezet. Schijnt dan minder batterij te kosten. Geen idee wat die optie precies doet eigenlijk

parallax effecterickov schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:15:
...less is more
Verwijderd
Bij mij ging-ie meteen al mijn oude e-mails binnehalen als "ongelezen" (ik heb nu 6.200 nieuwe e-mails) en ik kan de instelling om automatisch oude mails te verwijderen nergens meer vinden! Iemand een oplossing?
Ook wel eens gehad.. gelukkig niet bij deze.. sorry moet erom lachen want ik weet hoe jeje voeltVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:24:
Bij mij ging-ie meteen al mijn oude e-mails binnehalen als "ongelezen" (ik heb nu 6.200 nieuwe e-mails) en ik kan de instelling om automatisch oude mails te verwijderen nergens meer vinden! Iemand een oplossing?
handpicking alles weer goedzetten denk je nu..
Ik weet om eerlijk te zijn niet hoe je het kunt oplossen
Ah! Thx, ik had echt geen idee en had het nog niet opgezocht. Kan mij wel voorstellen nu waarom dit ten koste gaat van je batterij.
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
6.200 keer?!?! Ik kan me voorstellen dat jij erom moet lachen, maar ik geloof dat ik ff ga huilen
Heb zelfde issue.. bij mij zou ik 7000 ongelezen hebbenVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:24:
Geen POP3 gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:24:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Bij mij is het 7000 ongelezen mails van Gmail... dan gebruik je imo geen pop3....
Net even gekeken, dan gebruik je idd geen pop3, maar IMAP... en dan zou dat probleem (bij mij iig eigenlijk niet moeten voorkomen....)
[ Voor 22% gewijzigd door Dutch2007 op 19-09-2013 10:32 ]
Niet persee. IMAP geeft namelijk ten eerste de 'read' flags door, POP3 niet. En bovendien als je IMAP instelt downloadt iOS niet het hele account maar alleen de laatste X (instelbaar) berichten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Staat er sinds gisterenavond op en geen enkel probleem tot nu toe op mijn iphone5, ook niks speciaal met de batterijduur gemerkt(dat hij sneller leeggeraakt).
Voorlopig dus tevreden. Nu is het wachten op alle nieuwe apps
Voorlopig dus tevreden. Nu is het wachten op alle nieuwe apps
Ik hoop dat ze een fix uitbrengen voor de folder op de iPad. Leuk dat je nu meerdere pagina's hebt, maar daar waar op mijn iPad eerst alles op één overzicht stond (1 pagina per folder) worden dat er nu ineens 3(!). M.a.w. er wordt geen gebruik gemaakt van het grotere scherm van de iPad. Erg irritant.
Qua look spreekt het me ook niet aan, maar daar kan ik wel mee leven.
Apple staat voor eenvoud. Eerst niet hoeven swipen om iets op te starten en nu wel is geen eenvoud.
Apple staat voor eenvoud. Eerst niet hoeven swipen om iets op te starten en nu wel is geen eenvoud.
Dit vind ik dus ook bij de iPhone 5 er passen er ruim 12 apps in een map of zelfs 15 als er een beetje geschoven wordt. Maar nu hebben ze er 9readytoflow schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:36:
Ik hoop dat ze een fix uitbrengen voor de folder op de iPad. Leuk dat je nu meerdere pagina's hebt, maar daar waar op mijn iPad eerst alles op één overzicht stond (1 pagina per folder) worden dat er nu ineens 3(!). M.a.w. er wordt geen gebruik gemaakt van het grotere scherm van de iPad. Erg irritant.

Eens! Bovendien vind ik de niet-transparante balk met fixed apps onderin heel erg zonde van het grote scherm met mooie achtergrond.readytoflow schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:36:
Gevonden:xppn schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:12:
Privacy > Locatievoorzieningen > systeem > veelbezochte locaties > uitzetten
Ik heb Parallex uit gezet en apps updaten in de achtergrond. Doe maar als ik de app open... scheelt denk ik ook veel energie :-)
Ik heb het probleem dat ik van geen enkele app, behalve de stock Apple apps een push-melding krijg, ik heb van alles geprobeerd inclusief helemaal opnieuw instellen.
Ik heb het ook op mijn iphone 4 geïnstalleerd. Ik vind het er wel heel mooi uitzien allemaal, alleen jammer dat het niet zo snel werkt. Ik heb al hersteld en de backup via icloud teruggezet en dat werkt al wat vlotter. Maar voor mijn dagelijks gebruik vind ik het toch wel wat te traag werken.
Ik ga dus maar terug naar 6.1.3 wat voor mij wel vlot wertke. Jammer, moet ik nog even op ios 6 zitten tot ik de iphone 5s heb.
Ik ga dus maar terug naar 6.1.3 wat voor mij wel vlot wertke. Jammer, moet ik nog even op ios 6 zitten tot ik de iphone 5s heb.
Positief over het uiterlijk en op de iPad2 Rev. A loopt het lekker soepel. De geanimeerde achtergrond doen het ook behoorlijk lekker, wat dat betreft, ben benieuwd of daar ook wat voor in de Appstore komt, geanimeerde achtergrond smaakt al naar meer.
Het enige wat ik wel een gemis vindt is het afsluiten van apps. Waar je in de voorgaande iOS-versies de homeknop ingedrukt houdt en dan x x x x x x tikt, lekker sequentieel ben je nu 1 voor 1 bezig alles omhoog te slepen. Het oogt beter, maar meer handelingen en duurt langer. Dit had ik liever anders gezien of op zijn minst de optie te kiezen tussen mogelijkheden.
Het enige wat ik wel een gemis vindt is het afsluiten van apps. Waar je in de voorgaande iOS-versies de homeknop ingedrukt houdt en dan x x x x x x tikt, lekker sequentieel ben je nu 1 voor 1 bezig alles omhoog te slepen. Het oogt beter, maar meer handelingen en duurt langer. Dit had ik liever anders gezien of op zijn minst de optie te kiezen tussen mogelijkheden.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
je kan 3 tegelijk omhoog swipenSkyStreaker schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:09:
Positief over het uiterlijk en op de iPad2 Rev. A loopt het lekker soepel. De geanimeerde achtergrond doen het ook behoorlijk lekker, wat dat betreft, ben benieuwd of daar ook wat voor in de Appstore komt, geanimeerde achtergrond smaakt al naar meer.
gaat dan niet helemaal lekker met de screenshots van de andere apps die nog wel open staan, maar als je op de plek boven de icoontjes swiped kun je ze wel afsluiten (is nog een bug)
[ Voor 11% gewijzigd door funk-e op 19-09-2013 11:14 ]
...less is more
Hier geïnstalleerd op de iPad 2 en moet zeggen dat het goed draait, in tegenstelling tot de klachten die ik hier lees. De animaties zijn ook vloeiend.
Wel last gehad dat het toetsenbord traag reageert, maar dat was op te lossen door de homeknop en aan/uit knop ingedrukt te houden.
Wel last gehad dat het toetsenbord traag reageert, maar dat was op te lossen door de homeknop en aan/uit knop ingedrukt te houden.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Wel grappig dat ik lees dat veel ipad3 uitvoeringen er rot draaien en de ipad2 waaronder ik ook behoor gewoon smooth loopt.. wat zou dat toch zijn dan... vraag me af in hoevere apple dit soort dingen opmerkt alvorens de release en ze dan toch gewoon de wereld in stuurt
Zelfde probleem hier.. 21000 ongelezen emails in gmail.Dutch2007 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:31:
[...]
Bij mij is het 7000 ongelezen mails van Gmail... dan gebruik je imo geen pop3....
Net even gekeken, dan gebruik je idd geen pop3, maar IMAP... en dan zou dat probleem (bij mij iig eigenlijk niet moeten voorkomen....)
Iemand een oplossing om dit weg te krijgen?
Ik heb de iPad3. Het probleem is dat het retina scherm eigenlijk een zwaardere processor vraagt.
Op zich heb ik er absoluut geen problemen mee onder iOs6, maar ik vrees voor iOs7....
Op zich heb ik er absoluut geen problemen mee onder iOs6, maar ik vrees voor iOs7....
Totaal geen problemen hier met de iPad3.rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:17:
Ik heb de iPad3. Het probleem is dat het retina scherm eigenlijk een zwaardere processor vraagt.
Gestures wel eens geprobeerd? Die animatie lijkt nergens op. Roteren van landscape naar portrait gaat ook choppy. Succes ook met het veranderen van je wallpaper.Niellie41 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:20:
[...]
Totaal geen problemen hier met de iPad3.
Vrouwlief klaagde ook al over traagheid op de ipad3
hoop dat het nog beter word. In principe zou een 3 toch even snel moeten kunnen zijn als een 2? de 3 heeft toch een snellere processor?
hoop dat het nog beter word. In principe zou een 3 toch even snel moeten kunnen zijn als een 2? de 3 heeft toch een snellere processor?
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
En een retina scherm die toch wat meer van de processor vraagt blijkbaars006110 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:25:
Vrouwlief klaagde ook al over traagheid op de ipad3
zou dat elkaar niet opheffen?bartkoper schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:26:
[...]
En een retina scherm die toch wat meer van de processor vraagt blijkbaar
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
Batterij van de iPhone 4S gaat wel heel snel leeg.. Ook al staan alle nieuwe functies uit in iOS 7 die voor batterij verlies kunnen zorgen..
http://snapguide.com/guid...e-w-ios-7-complete-guide/
http://snapguide.com/guid...e-w-ios-7-complete-guide/
Dat zou je wel verwachten. Toch lees ik meer klachten over de ipad 3 als over de 2.
Overigens draaide mijn 2 ook erg gammel nadat ik de eerste x GM had geinstalleerd.. na de 2e installatie draaide hij pas smooth
@kami88
bij mijn 4s (draai ios7 sinds beta6) eigenlijk geen problemen. Draait smooth en accu is ook gewoon goed
een volledig herinstallatie kan wel heel veel accutijd schelen. Verder werd het bij mij in de loop van de tijd beter
bij mijn 4s (draai ios7 sinds beta6) eigenlijk geen problemen. Draait smooth en accu is ook gewoon goed
een volledig herinstallatie kan wel heel veel accutijd schelen. Verder werd het bij mij in de loop van de tijd beter
Verwijderd
Ik krijg niet voor elkaar dat ik in het Berichtencentrum de verwachte reistijd naar een volgende afspraak heb.
Iemand die weet wat hiervoor de truc is? Heb van alles geprobeerd, voor zover ik kan zien staan alle settings goed (locatievoorzieningen etc.). Met of zonder adres als "Locatie" in de afspraak, mijn iPhone lijkt het niet te begrijpen.
Of is dit zo'n dingetje wat echt een paar dagen nodig heeft om te wennen?
Iemand die weet wat hiervoor de truc is? Heb van alles geprobeerd, voor zover ik kan zien staan alle settings goed (locatievoorzieningen etc.). Met of zonder adres als "Locatie" in de afspraak, mijn iPhone lijkt het niet te begrijpen.
bij mij heeft dat even geduurd... Hij geeft nu zelfs aan als ik 's ochtends opsta hoe lang de verwachte reistijd naar mijn werk is. En het klopt ook nog eens... Had gisteren de melding dat ik er een kwartier langer over zou doen, bleek er een ongeluk gebeurd te zijn! Echt heel toffe functie. Nu alleen de wekker dan automatisch een kwartiertje eerder laten afgaan, dan zou het echt perfect zijnVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:32:
Ik krijg niet voor elkaar dat ik in het Berichtencentrum de verwachte reistijd naar een volgende afspraak heb.
Ik heb een iPhone 5 Wit en als ik via iPhone 5 software update doe, dan zegt hij 'software 6.1.4 is up-to-date'' dus kan hem nog steeds niet updaten
probeer het eens via itunes (aan de pc hangen)cem. schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:34:
Ik heb een iPhone 5 Wit en als ik via iPhone 5 software update doe, dan zegt hij 'software 6.1.4 is up-to-date'' dus kan hem nog steeds niet updaten
Probeer het eens via iTunes?cem. schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:34:
Dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik altijd via iPhone 5 zelf doe.
Waarom heeft een app als de Rabobank de oude keyboard stijling en bv Safari de nieuwe keyboard stijling?
funk-e schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:12:
[...]
je kan 3 tegelijk omhoog swipen
gaat dan niet helemaal lekker met de screenshots van de andere apps die nog wel open staan, maar als je op de plek boven de icoontjes swiped kun je ze wel afsluiten (is nog een bug)
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Omdat de rabobank maar oa ook whatsapp nog moeten updaten...deBennie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:36:
Waarom heeft een app als de Rabobank de oude keyboard stijling en bv Safari de nieuwe keyboard stijling?
Is het veel werk (is het uberhaubt mogelijk) om te downgraden terug naar 6.1.3?
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
De stijling van de keyboard is dus een app-dingetje en niet zozeer een ios dingetje?Sinus_rhythm schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:37:
[...]
Omdat de rabobank maar oa ook whatsapp nog moeten updaten...
Het lijkt op een combideBennie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:39:
[...]
De stijling van de keyboard is dus een app-dingetje en niet zozeer een ios dingetje?
Verwijderd
Ok, cool. Ik ben benieuwd.s006110 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:33:
[...]
bij mij heeft dat even geduurd... Hij geeft nu zelfs aan als ik 's ochtends opsta hoe lang de verwachte reistijd naar mijn werk is. En het klopt ook nog eens... Had gisteren de melding dat ik er een kwartier langer over zou doen, bleek er een ongeluk gebeurd te zijn! Echt heel toffe functie. Nu alleen de wekker dan automatisch een kwartiertje eerder laten afgaan, dan zou het echt perfect zijn
Ik hoop dat iOS dat snel leert, ik werk op veel verschillende locaties en soms zit er wel een jaar tussen. Zou toch mooi zijn als ie dat dan toch onthoudt.
Heb je nog iets bijzonders moeten doen bij de afspraken om dit te laten functioneren? Staat er een volledig adres bij, bijvoorbeeld?
Je zult de ispw file ergens moeten downloaden en dan restoren naar die file vanuit itunes.. wel zorgen dat je nog een back-up hebt die met ios 6 gemaakt is. met iOS 7 backups kun je niks in ios 6Tsjipmanz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:38:
Is het veel werk (is het uberhaubt mogelijk) om te downgraden terug naar 6.1.3?
Overigens geen Parallax functie in iOS7 op een iPhone 4 (wel blij om eigenlijk, vind het op de iPad2 maar mateloos irri)
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Mijn iPad3 was ook niet vooruit te branden na de installatie, maar ik heb deze na de installatie nog niet weer aangeraakt. Apps hebben geen issues maar zou haast denken dat de nieuwe UI iets teveel is voor de gpu.bartkoper schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:15:
Wel grappig dat ik lees dat veel ipad3 uitvoeringen er rot draaien en de ipad2 waaronder ik ook behoor gewoon smooth loopt.. wat zou dat toch zijn dan... vraag me af in hoevere apple dit soort dingen opmerkt alvorens de release en ze dan toch gewoon de wereld in stuurt
Vanavond maar weer eens testen, heb mijn telefoon prioriteit gegeven en die werkt prima
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kunt het uitzetten als je het irritant vind.SpoekGTi schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:49:
Overigens geen Parallax functie in iOS7 op een iPhone 4 (wel blij om eigenlijk, vind het op de iPad2 maar mateloos irri)
Zijn er meer mensen die toch wel de music app (twee keer op de homebutton drukken-naar links swypen) missen? Ik vind het vervelend dat je er niet meer rechtstreeks naar toe kan, hij had van mij wel naast de zaklamp mogen zitten, hoe vaak gebruik je nou de timer/rekenmachine?
Daarnaast updaten via appstore is soms een kriem, pas na wachten-killen en opnieuw opstarten lukt het.
En maar zes apps in een folder zichtbaar, what's that all about...
Voor de rest prima update
Daarnaast updaten via appstore is soms een kriem, pas na wachten-killen en opnieuw opstarten lukt het.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
iOS 7 draait sinds gisteravond alweer op m'n iPhone 5. Loopt als een zonnetje 
Wel jammer dat het beeldscherm minder snel (in een soort 'fade' effect) tevoorschijn komt wanneer je 'm uit slaapstand haalt. Ik ben iemand die graag heel snel en kort dingen wil checken, en dit verlangzaamt de boel toch wel. De nieuwe animaties zijn mooi, maar hadden wat mij betreft allemaal net ietsje korter mogen duren. Maar dat is nitpicking.
Verder eigenlijk weinig commentaar. Ziet er in ieder geval lekker fris uit. Ik had een nogal drukke achtergrond op m'n home screen, die deed wel afbraak aan het geheel. Even overgeschakeld op een lichte, rustige standaard achtergrond van Apple, doet echt wonderen!
Wel jammer dat het beeldscherm minder snel (in een soort 'fade' effect) tevoorschijn komt wanneer je 'm uit slaapstand haalt. Ik ben iemand die graag heel snel en kort dingen wil checken, en dit verlangzaamt de boel toch wel. De nieuwe animaties zijn mooi, maar hadden wat mij betreft allemaal net ietsje korter mogen duren. Maar dat is nitpicking.
Verder eigenlijk weinig commentaar. Ziet er in ieder geval lekker fris uit. Ik had een nogal drukke achtergrond op m'n home screen, die deed wel afbraak aan het geheel. Even overgeschakeld op een lichte, rustige standaard achtergrond van Apple, doet echt wonderen!
Dat vind ik ook jammer ja.Underworld schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:55:
Zijn er meer mensen die toch wel de music app (twee keer op de homebutton drukken-naar links swypen) missen? Ik vind het vervelend dat je er niet meer rechtstreeks naar toe kan, hij had van mij wel naast de zaklamp mogen zitten, hoe vaak gebruik je nou de timer/rekenmachine?
Viel me hier ook op dat hij niet meer door 2x de home knop in te drukken op het lockscreen komt, hij komt wel op het home screen als ik de app open heb en mijn telefoon lock.Underworld schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:55:
Beetje raar nu.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Valt me net op dat ik in de Muziek-app geen muziek kan afspelen. nadat ik dit ergens las ging ik het zelf testen en inderdaad. Als je de track aandrukt verschuift het scherm naar de afspeelmodus en direct weer terug naar de lijst zonder dat hij ook maar iets afspeelt.. vreemd! Meer mensen last van?
** na het afsluiten van de app op de achtergrond en opnieuw opstarten werkt hij wel gewoon!
** na het afsluiten van de app op de achtergrond en opnieuw opstarten werkt hij wel gewoon!
[ Voor 13% gewijzigd door bakkie1985 op 19-09-2013 12:00 ]
Ik heb sinds mn update een gek probleempje. Mijn Gmail werkte altijd prima alleen sinds de update krijg ik constant de melding dat mijn username en wachtwoord niet kloppen.
Ik heb al van alles geprobeerd (account verwijderd en opnieuw aangemaakt 2x, de google account displayunlockCaptcha gedaan). Hij doet het soms heel kort wel maar
Heeft hier nog iemand een tip?
Ik heb al van alles geprobeerd (account verwijderd en opnieuw aangemaakt 2x, de google account displayunlockCaptcha gedaan). Hij doet het soms heel kort wel maar
Two-step authentication toevallig aanstaan?Keesiej schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:00:
Ik heb sinds mn update een gek probleempje. Mijn Gmail werkte altijd prima alleen sinds de update krijg ik constant de melding dat mijn username en wachtwoord niet kloppen.
Na 100x op de play button te hebben gedrukt gaf ik het ook op. Toen ben ik maar verder gaan klooien met m'n iphone en toen begon ie ineens toch te spelen. Misschien moet ie iets van initialiseren de eerste keer? (Nadien start ie namelijk wel gewoon meteen als ik op play druk..)bartkoper schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:58:
Valt me net op dat ik in de Muziek-app geen muziek kan afspelen. nadat ik dit ergens las ging ik het zelf testen en inderdaad. Als je de track aandrukt verschuift het scherm naar de afspeelmodus en direct weer terug naar de lijst zonder dat hij ook maar iets afspeelt.. vreemd! Meer mensen last van?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik zit nu op het werk. Ipad ligt nu aan de oplader. Ik heb het gevoel dat ie erg langzaam oplaad? Lijkt dat maar zo of heeft dat inderdaad iets met iOS 7 te maken?
Nog een vraagje dat ik niet zo snel terug zie: Photostream; worden video's nu automatisch gesynced tussen je iOS/OSX devices? Of moet je dat ergens aanzetten of is dat meer een geval van 'wens van de gedachte?.
Nog een vraagje dat ik niet zo snel terug zie: Photostream; worden video's nu automatisch gesynced tussen je iOS/OSX devices? Of moet je dat ergens aanzetten of is dat meer een geval van 'wens van de gedachte?.
Poeh, heeft de iPhone dit nu "al"... Mijn Samsung Galaxy S (versie 1!) kon dit direct al...
Ik moet mijn iPhone 5 nog updaten, maar omdat het mijn werktelefoon is, ben ik wat huiverig ervoor (als het mis gaat, ben ik gelijk helemaal niet meer telefonisch bereikbaar aangezien we geen vaste lijnen meer hebben hier).
Ik vind het eigenlijk alleen wel schokkend hoeveel problemen er blijkbaar toch met de update zijn... Dat bij een merk waarvan vrijwel alle gebruikers altijd claimden dat het gewoon goed werkte...
Maar ik ga mij er vanmiddag, na 5 uur ook aan wagen. Ik ben benieuwd hoe het voelt werkt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Er zijn helemaal geen problemen met updaten, alleen problemen met het downloaden van de update, maar dat is inmiddels wel voorbij.deepbass909 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:04:
[...]
Poeh, heeft de iPhone dit nu "al"... Mijn Samsung Galaxy S (versie 1!) kon dit direct al...
Ik moet mijn iPhone 5 nog updaten, maar omdat het mijn werktelefoon is, ben ik wat huiverig ervoor (als het mis gaat, ben ik gelijk helemaal niet meer telefonisch bereikbaar aangezien we geen vaste lijnen meer hebben hier).
Ik vind het eigenlijk alleen wel schokkend hoeveel problemen er blijkbaar toch met de update zijn... Dat bij een merk waarvan vrijwel alle gebruikers altijd claimden dat het gewoon goed werkte...
Maar ik ga mij er vanmiddag, na 5 uur ook aan wagen. Ik ben benieuwd hoe het voelt werkt.
Ik erger me aan het onnodige cynisme in je post. Stoer.
[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 19-09-2013 12:06 ]
Goed om te lezen dat meerdere mensen dit ook jammer vinden, hopelijk zijn er veel internationale gebruikers die het aankaarten. Wat betreft snelheid ben ik het ook eens met @SublimnAll, het was vroeger toch anders, nu nijgt het steeds meer naar Android die ook (vaak) langzaam is na opstarten. Zou natuurlijk kunnen dat het in 7.2 al sneller is.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Het langzaam oplaad verhaal heb ik ook zowel aan mn ipad2 als aan mn iphone5 erg vaag.. daarintegen ontlaadt hij voor mijn gevoel ook een heel stuk sneller.. voorheen moest ik rond 1400/1500 echt gaan laden maar nu als ik thuis kom ron 1800 nog op 50%readytoflow schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:04:
Ik zit nu op het werk. Ipad ligt nu aan de oplader. Ik heb het gevoel dat ie erg langzaam oplaad? Lijkt dat maar zo of heeft dat inderdaad iets met iOS 7 te maken?
Hier ook, vorige week al een ticket aangemaakt bij Synology.mkmi schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:39:
Sinds de update synchroniseert de agenda helaas niet meer met de CalDAV server op mijn Synology.
Loopt ook al topic over op hun forum;
http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=15&t=73953
Wat ik een beetje idioot vind is dat wanneer je een scheduled alarm hebt geset (like.. die van iedere dag voor als je naar je werk moet
), dat je dan een icon rechtsboven krijgt. Ik heb iedere dag een alarm geset (ook in het weekend), dus ik zie dat icon altijd. Als dat icon nou alleen zichtbaar was voor incidentele alarms, dat zou (voor mij) veel logischer zijn..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Scorpie, dat was in ios6 ook al zo hoor :-)
uuh for real? Is me serieus nog nooit opgevallen dan..

Verwijderd
Ik ben ten einde raad. Gisteren naar IOS7 overgestapt en vanaf het begin gezeik met de mail.
Zegt steeds dat ik ongelezen e-mail heb terwijl er nergens iets ongelezen staat.
Overal gezocht op internet, mailboxen uitgezet en weer aan, verwijderd en weer teruggezet, opnieuw opgestart, alles gemarkeerd als gelezen, niets helpt. (Ik kan het markeren als gelezen, dan is de melding weg, maar zodra ik 1 nieuwe mail krijg staat er weer 121 ongelezen e-mails.)
Wat een ellende, ik wou dat ik lekker bij IOS6 gebleven was. Heeft iemand een tip om die mail in orde te krijgen?
Zegt steeds dat ik ongelezen e-mail heb terwijl er nergens iets ongelezen staat.
Overal gezocht op internet, mailboxen uitgezet en weer aan, verwijderd en weer teruggezet, opnieuw opgestart, alles gemarkeerd als gelezen, niets helpt. (Ik kan het markeren als gelezen, dan is de melding weg, maar zodra ik 1 nieuwe mail krijg staat er weer 121 ongelezen e-mails.)
Wat een ellende, ik wou dat ik lekker bij IOS6 gebleven was. Heeft iemand een tip om die mail in orde te krijgen?
Ik denk dat het vooral de snelheid van de animatie zelf is. Die mag wmb wel een tandje sneller bij het inloggen vanaf slaapstand.Underworld schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:06:
Wat betreft snelheid ben ik het ook eens met @SublimnAll, het was vroeger toch anders, nu nijgt het steeds meer naar Android die ook (vaak) langzaam is na opstarten. Zou natuurlijk kunnen dat het in 7.2 al sneller is.
Verwijderd
Beetje vaag dat er hier niet een algemeen iOS-topic is voor iPhone èn iPads en iPods.
Ik ben flink te spreken over iOS7, het voelt allemaal veel frisser en slimmer aan. Met af en toe flinke verrassingen en grappige effecten. Bijvoorbeeld opeens een zwart toetsenbord en dan weer een wit toetsenbord. Je kunt wel merken dat de design baas Johnny Ive hier een flinke stempel op heeft gedrukt in consistentie en design filosofie.
Verder blijft het natuurlijk gewoon een rij iconen in verschillende schermen. Wereldschokkend is het ook niet, wel anders. Wennen kost tijd.
Ik ben flink te spreken over iOS7, het voelt allemaal veel frisser en slimmer aan. Met af en toe flinke verrassingen en grappige effecten. Bijvoorbeeld opeens een zwart toetsenbord en dan weer een wit toetsenbord. Je kunt wel merken dat de design baas Johnny Ive hier een flinke stempel op heeft gedrukt in consistentie en design filosofie.
Verder blijft het natuurlijk gewoon een rij iconen in verschillende schermen. Wereldschokkend is het ook niet, wel anders. Wennen kost tijd.
Dat heb ik inderdaad aan staan maar na m'n telefoon ook toegevoegd te hebben aan vertrouwde apparatuur werkt het nog niet. Wat bedoelde jij er precies mee?chengbondkwok schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:02:
[...]
Two-step authentication toevallig aanstaan?
Verwijderd
Hoop snel op een update van WhatsApp, maar als ik zag hoe lang het duurde voordat ze 'm voor de iPhone 5 hadden geoptimaliseerd kan het nog wel even duren..
Hoop ook op de nieuwe geluidjes in die nieuwe versie dan

Hoop ook op de nieuwe geluidjes in die nieuwe versie dan
Over geluidjes gesproken: Ik vind die nieuwe standaard ringtone wel erg chill!