• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 21:40
Wil iemand even testen of de field test app nog werkt onder iOS 7?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jeroen O schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:48:
Wil iemand even testen of de field test app nog werkt onder iOS 7?
Yep.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Modbreak:Voor de duidelijkheid, dit topic is niet bedoelt om te slowchatten. All perikelen rondom de uitrol van iOS7 kunnen worden besproken in Apple iOS 7 uitrol. Ik heb een aantal posts weer verplaatst.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 18-09-2013 20:54 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• elan
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 20:40
Werkt whatsapp niet via ios 7?

• Hoedje
Bij mij werkt het goed met iOS7, ook geen problemen gehad tijdens de beta's. Helaas nog geen specifieke iOS7 lay-out, maar functioneel werkt het prima.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Jeroen O

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 22:06
Leuk detail bij iOS 7 trouwens, je kunt 2 apps tegelijk afsluiten. :)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb vandaag al zo'n 23 app-updates gehad specifiek voor iOS 7 (draai sinds een week de GM), de developers hebben niet stil gezeten deze zomer. :P Ziet er allemaal prima uit. Ik denk dat Whatsapp ook wel snel met z'n iOS 7-layout update zal komen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Hoedje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:53:
[modbreak]Voor de duidelijkheid, dit topic is niet bedoelt om te slowchatten. All perikelen rondom de uitrol van iOS7 kunnen worden besproken in Apple iOS 7 uitrol. Ik heb een aantal posts weer verplaatst.[/]
Ik zat zelf te denken een tweede deel van dit topic te openen. Alle voorgaande posts gaan over de beta's. Dat is helemaal niet meer aan de orde.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:39
Kwam er samen met ios 7 ook niet iets van een aantal 5 apple apps gratis? Dacht dat ze dat tijdems de presentatie zeiden, imovie etc. Gratis.

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Draakje5 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:03:
Kwam er samen met ios 7 ook niet iets van een aantal 5 apple apps gratis? Dacht dat ze dat tijdems de presentatie zeiden, imovie etc. Gratis.
Was met de nieuwe iPhones toch?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is idd met nieuw-aangeschafte iPhones.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Jeroen O
Alleen met een nieuwe iPhone ja

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Als ik nu via AppStore naar Updates ga dan staat daar ook alle updates die ik tot nu toe gehad heb.
Normaal was het hier leeg, mits er iets geüpdatet moest worden.

Vraag me af of je deze lijst weg kan halen.

iRacing Profile Flickr

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 22:31

Mach

[END]Avengers

Vast een stomme vraag.

Heb een 4S en net iOS7 installed. Nu heb ik onderaan het scherm een grijze dockbalk. Kan ik daar nog iets aan veranderen? Ook de folders zijn grijs.

DUGG

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
Mach schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:07:
Vast een stomme vraag.

Heb een 4S en net iOS7 installed. Nu heb ik onderaan het scherm een grijze dockbalk. Kan ik daar nog iets aan veranderen? Ook de folders zijn grijs.
Waarschijnlijk je wallpaper veranderen naar iets wat lichter van kleur is :p

Ik wacht zelf met updaten. Ik kijk eerst of er verbeteringen zijn t.o.v. 6.1.3 op een 3de generatie iPad :)

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
adyta schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:59:
Leuk detail bij iOS 7 trouwens, je kunt 2 apps tegelijk afsluiten. :)
Ik kon er vier tegelijk afsluiten in iOS6 :+

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• seninha

seninha

god's right foot

Ik kon ze allemaal tegelijk hahah

iRacing Profile Flickr

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:39
Nieuwe standaard ringtone ook met ios7? Opening?

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

seninha schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:05:
Als ik nu via AppStore naar Updates ga dan staat daar ook alle updates die ik tot nu toe gehad heb.
Normaal was het hier leeg, mits er iets geüpdatet moest worden.

Vraag me af of je deze lijst weg kan halen.
Nee kan niet.

• Mach

Mach

[END]Avengers

Amps schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:10:
[...]

Waarschijnlijk je wallpaper veranderen naar iets wat lichter van kleur is :p
Dat lijkt de enige oplossing te zijn. Wel jammer.

Eerste impressie. Mooi, strak, kaal. Berichtencentrum en bedieningspaneel dikke plus.

Jammer van die enorme dockbalk die zo zichtbaar is. En ik heb het idee dat de icons van de apps wat groter zijn dan onder iOS6 maar dat zal wel optisch zijn.

DUGG

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
iOS 7 en iPhone 4 is niet echt een succes. Vreemd dat deze ook wordt ondersteunt. Voelt traag aan. iOS 6 is toch echt veel beter voor een iPhone 4.

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Is het ook mogelijk om op de iphone4 een geanimeerde wallpaper te hebben?

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mach schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:26:
[...]

Dat lijkt de enige oplossing te zijn. Wel jammer.

Eerste impressie. Mooi, strak, kaal. Berichtencentrum en bedieningspaneel dikke plus.

Jammer van die enorme dockbalk die zo zichtbaar is. En ik heb het idee dat de icons van de apps wat groter zijn dan onder iOS6 maar dat zal wel optisch zijn.
Icons zijn inderdaad groter. Waren 114px, nu 120px.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Untouchablezz20 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:27:
iOS 7 en iPhone 4 is niet echt een succes. Vreemd dat deze ook wordt ondersteunt. Voelt traag aan. iOS 6 is toch echt veel beter voor een iPhone 4.
De iPhone 4 is ook al meer dan 3 jaar oud, dus dat was wel te verwachten als je dit grafiekje ziet:

Afbeeldingslocatie: http://g.foolcdn.com/editorial/images/71148/iphone-5-performance_large_large.jpg

De nieuwe iPhone 5S is rond de 8x sneller dan de iPhone 4, dus heel vreemd vind ik dat niet. Ze verdienen geen geld door toestellen niet meer in productie te voorzien van software. We mogen blij zijn dat elk toestel van hun minimaal 2 jaar updates zeker krijgt, dat is met Android en Windows Phone een veel grotere gok.

• Mach

Mach

[END]Avengers

Tourniquet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:34:
[...]

Icons zijn inderdaad groter. Waren 114px, nu 120px.
Toch niks mis met mijn oude ogen dan :-)

DUGG

Verwijderd

Hmm.. ik weet 't even niet. Ik heb een iPad 2 en een iPhone 4s, beiden op IOS 5.1.1. Ik twijfel wat ik zal doen, upgraden naar 6.1.3 (kan nog 24 uur), upgraden naar 7, of gewoon bij 5.1.1 blijven.

Voor mij is het belangrijkste de snelheid en accuduur, maar ook de ondersteuning van (nieuwe) apps. Op zich hoef ik niet meteen naar IOS 7, dat kan altijd nog. Maar ik moet wel snel een beslissing nemen of ik in ieder geval naar 6.1.3 upgrade of niet, want dat kan straks niet meer. Voordeel van m'n huidige 5.1.1 versie is dat ik die nog kan jailbreaken, bij 6.1.3 kan dat niet, en dat blijft waarschijnlijk zo. 6.1.3. heeft wat verbeteringen t.o.v. 5.1.1, maar ik blijf toch regelmatig klachten lezen van gebruikers die een (flink) verminderde accuduur melden. Zeker bij m'n iPhone 4s heb ik dat liever niet, en m'n iPad 2 is ook niet meer de snelste, dus ik vraag me af of zo'n upgrade dan nog wel zin heeft. Voordeel is dan weer dat een nieuwe versie meer mogelijkheden biedt. Kortom, lastig.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:04

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Sinds 6 (.1.3) gaat de accu van mijn 4S ook een stuk sneller leeg, hij moet echt 2 x per dag aan het infuus, terwijl ik hem bij lange na niet continue gebruik. Dit was bij IOS 5 wel anders. Ik zou het wel weten ;)

www.google.nl

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Untouchablezz20 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:27:
Eigenlijk ook best wel slim van Apple. iPhone 4 bezitters kunnen niet meer terug downgraden naar iOS6 en zitten nu met een tragere interface opgescheept. Over enkele dagen komen de nieuwe iPhones uit die een stuk sneller zijn. Op deze manier dwingen ze je om ook je hardware te upgraden. >:)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

MisteRMeesteR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:44:
Sinds 6 (.1.3) gaat de accu van mijn 4S ook een stuk sneller leeg, hij moet echt 2 x per dag aan het infuus, terwijl ik hem bij lange na niet continue gebruik. Dit was bij IOS 5 wel anders. Ik zou het wel weten ;)
Dat kan ook aan settings* liggen evenals aan een OTA update. Zonder onderzoek zou ik niet de schuld op het OS steken.

* Connectivity, data fetch/push, background tasking, schermhelderheid (auto), cell data settings,...

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Waren de lijntjes van de cellen in de table van GoT ook al zo goed zichtbaar in iOS 6?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/053e2L0K3S1B371W231V/Photo%2018-09-13%2021%2050%2040.png

[ Voor 17% gewijzigd door Tourniquet op 18-09-2013 21:57 ]

Verwijderd

MisteRMeesteR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:44:
Dat wou ik nou eigenlijk liever niet lezen ;)

Maar idd. ik ben behoorlijk tevreden met m'n accuduur zoals het nu is. Mocht dat tegenvallen na de upgrade dan kan ik niet meer terug. En ik vermoed dat er (zeker voorlopig) nog maar weinig app's minstens IOS 6 of 7 zullen vereisen. Maar toch blijf ik piekeren. Nou ja, over 24 uur is dat over ;)

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
Phuncz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:53:
[...]

Dat kan ook aan settings* liggen evenals aan een OTA update. Zonder onderzoek zou ik niet de schuld op het OS steken.

* Connectivity, data fetch/push, background tasking, schermhelderheid (auto), cell data settings,...
Ik neem aan dat dat gebaseerd is op zelfde gebruik.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Nice, foto's kun je selecteren op datum.

www.google.nl

• seninha

seninha

god's right foot

En jaar

iRacing Profile Flickr

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 21:36

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Tourniquet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:56:
Waren de lijntjes van de cellen in de table van GoT ook al zo goed zichtbaar in iOS 6?

[afbeelding]
Ja

http://www.xbmcfreak.nl/

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bij mij niet. Ook pas sinds iOS7.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Is idd pas sinds IOS7, bij 6 was dit 100% anders.

www.google.nl

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:33
En zo ziet het eruit in ios 6

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1900448/Tweakers.net%20plaatjes/IMG_1940.PNG

Is dus iets anders, maar scheelt niet veel.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Grudgie

Grudgie

Volgens mij had ik het niet zo in iOS6. Maar kan me vergissen.

Verwijderd

Probeer het hier maar hoe zet je de apple disney yahoo reclame uit in safari?

Ik heb genoeg betaald en wil een reclame vrije tablet.

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nou, ik typ dit nu vanaf mijn iPad 4 met iOS7. Eerste indruk na de update: WAUW!!

Nu ruim twee uur verder en m'n gevoel is veranderd naar *meh*, het voelt nog niet af. Animaties zijn een beetje choppy, toetsenbord reageert ietswat trager (wat je merkt alsje snel typt). Het is nog even wennen denk ik, maar ik had op de snelste iPad van dit moment geen enkele vertragingen verwacht eerlijk gezegd. Ik verwacht dat een paar vervolgupdates iOS7 wel weer op het niveau van iOS6 zullen brengen qua snelheid.

Canon EOS R | Olympus OM-1

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:30
Op mijn iphone5 gaat alles zeer vlot voorlopig. houden zo

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 23:19
Waarom staat BT trouwens standaard aan ? Gaat ze weer veel vragen opleveren over batterijen die sneller leeg lopen.

Prachtig OS trouwens, kan niet anders zeggen. Vooral de photo app met z'n timelines is een flinke verbetering. En zo waar een week view voor calendar, maar alleen in landscape mode (?).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Quakie
  • Laatst online: 10:34

Quakie

quakelen

Heb hetzelfde op een ipad3 is het echt geen verbetering.. Je merkt duidelijk dat het nog niet af is..

Op een iphone5 is het wel lekker rap. helaas ook rap qua batterij gebruik:(

iphone 5c en 5s hebben trouwens al 7.0.1 dus wie weet kunnen we eerste update binnen 2 weken verwachten voor overige apparaten..

Ik teken nergens meer voor

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Het blijft bij mij maar staan op 8 uur resterend.
Op zowel iPad als iPhone

[ Voor 20% gewijzigd door xAnarchyBaS op 18-09-2013 22:46 ]

• Grudgie

Grudgie

Oke. Wie kan mij hierbij helpen. In iCloud staan mijn contacten. Ik heb iOS7 als helemaal opnieuw ingsteld. Waarom zie ik mijn contacten niet? En mijn agenda niet? WTF?!!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Grudgie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:54:
Oke. Wie kan mij hierbij helpen. In iCloud staan mijn contacten. Ik heb iOS7 als helemaal opnieuw ingsteld. Waarom zie ik mijn contacten niet? En mijn agenda niet? WTF?!!
Alles bij Apple is momenteel traag. Mijn ITunes Match doet het nu bijvoorbeeld ook niet. Zou me niks verbazen als het heel het netwerk bij Apple een dreun heeft opgelopen met de lancering van IOS7.

Signature van nature

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:23

aex351

I am the one

Afgelopen week ben ik bezig geweest met iOS7 GM op diverse apparaten. Mijn eerste indruk was positief, maar na een uur was van dat positieve nog weinig meer van over. Bepaalde goede eigenschappen van iOS6 zijn omgegooid om wille van verandering. Bijvoorbeeld, het weer wordt niet meer getoond in het notificatie scherm aan de hand van afbeeldingen. Nu krijg je een muur van tekst gepresenteerd met daarin 2 regels informatie over het weer. Ik vind dit echt een gemis. Daarnaast hebben ze wel wat steken laten vallen. Op de iPad mini ontbreekt de weer app, maar in het notificatie scherm staat wel dat het weer informatie aangeleverd wordt door Yahoo.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Hoedje
aex351 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:13:
Afgelopen week ben ik bezig geweest met iOS7 GM op diverse apparaten. Mijn eerste indruk was positief, maar na een uur was van dat positieve nog weinig meer van over. Bepaalde goede eigenschappen van iOS6 zijn omgegooid om wille van verandering. Bijvoorbeeld, het weer wordt niet meer getoond in het notificatie scherm aan de hand van afbeeldingen. Nu krijg je een muur van tekst gepresenteerd met daarin 2 regels informatie over het weer. Ik vind dit echt een gemis. Daarnaast hebben ze wel wat steken laten vallen. Op de iPad mini ontbreekt de weer app, maar in het notificatie scherm staat wel dat het weer informatie aangeleverd wordt door Yahoo.
Daar wordt ook de tekst op gebaseerd. Dus dat klopt gewoon.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Krijg nu voor de iPhone 5S al een update naar 7.0.1 (diverse bugfixes)

• Grudgie

Grudgie

Zijn er meer mensen met het probleem dat als je muziek wilt afspelen hij niks afspeelt en steeds doorgaat naar volgende nummer ?

Echt vaaaaaaag dit!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Klein leukigheidje, pictogram van de klok app loopt mee met de tijd :) Volgens mij deed ie dat voorheen nog niet.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:12

Keida

dr.

Kostte wat tijd om te downloaden en om te activeren, maar dan heb je ook wat.
Voorlopig positief op Iphone 5. Snel, clean. Morgen dagje afwachten mbt batterijduur. Die was al niet geweldig van Iphone 5, hou mijn hart vast...

Maar voorlopig zeer positief.

IJsdikte op de Elfstedentocht

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Uiteindelijk dan toch gelukt op mn iPad.
Het is wel heel erg wit.
Vooral safari, de site van tweakers nu, en het toetsenbord op 1 scherm zieteer wat vreemd uit.
Toetsenbord reageerd ook trager.

• Grudgie

Grudgie

Waarom kan ik geen muziek afspelen.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Heb het ook net binnen, op mijn ipad 3. Eerste indruk is dat het er niet uitziet, maar dat had ik al aan de screenshots vooraf gezien. Verder valt me vooral op dat safari veel sneller lijkt dan voorheen. Verder heb ik niet het idee dat het stroever loopt dan ios6 deed op mijn ipad, eerder soepeler. Maar dat is slechts een eerste indruk, eerst maar eens afwachten hoe het op de lange termijn uitpakt. Verder zal het wel deels een kwestie van wennen zijn maar ik vind het er ook allemaal wel erg licht uitzien, niet prettig als je 's-avonds aan het kijken bent...

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Hmm ik wist het nog niet, maar airdrop is dus een exclusieve feature voor iPhones 5 of hoger. Jammer, vond het wel een toevoeging op m'n 4S :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:23
Fijn dat de iCloud server eruitligt, NOT. Nu wordt het dus wel erg lastig om een backup terug te zetten. :(

Verder dan de welkomstinstellingen ben ik dus nog niet gekomen.

Verwijderd

Uiterlijk is wennen. Op iPhone 5 looptbt wel. Alleen de animatie van mapje openen moet je 1 sec op wachten. Dit mag nog sneller van mij.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:11

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb sinds dat ik van de laatste beta naar de GM ben overgestapt nu ineens niet meer de berekende reistijd in het not.center :(

Iemand enig idee?

I am the great Cornholio!

• Jeroen O
Het valt me op dat iPhone apps op de iPad ook een stuk beter weergegeven worden. Het was ook wel aangekondigd, maar nu kan ik het zelf zien. Ze draaien niet in het volledige scherm, maar wel bijna en zonder dat het blokkerig wordt zoals voorheen als hem op 2x zette.

[ Voor 14% gewijzigd door Jeroen O op 19-09-2013 07:23 ]

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

Japie.G

Colour Classic

Zijn er nu meer mensen waarbij je eigen locatie niet meer aan vrienden doorgegeven wordt in de 'find my friends' app, behalve als je de app ook daadwerkelijk aan hebt staan? Of aan in background? Zodra ik de app kill kunnen mensen mijn locatie niet meer zien.

App opnieuw geïnstalleerd
Background permissies staan aan
Zoek iphone uit en weer aan gezet
Icloud uit en weer aan gezet
Clean install

Dit was al vanaf de beta's, maar had gehoopt dat het nu opgelost zou zijn.. Niet dus..

Edit:
Zoek mijn iphone werkt overigens wel, het is alleen de zoek vrienden app die weigert mijn locatie door te geven wanneer de app zelf niet draait.

[ Voor 13% gewijzigd door Japie.G op 19-09-2013 07:36 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
iOS7 werkt op mijn al oude iPhone 4S als een zonnetje, maar op mijn iPad 4 die op dit moment toch echt de snelste iPad is loopt het ronduit traag. De 5-vinger gesture om een app te sluiten geeft haperend beeld, een achtergrond instellen is een ramp (ten eerste blijft hij elke keer bijna hangen in de achtergronden selectie, ten tweede doet hij niet bij de 1e keer een achtergrond kiezen, moet er eentje 2 keer instellen voordat er daadwerkelijk iets veranderd) - hoe konden ze dit nou verkloten?! Ik vind mijn iPad 4 nou echt een draak van een apparaat om mee te werken, even afwachten of er binnenkort een performance fix komt en anders misschien wel een Android tablet, Android 4.3 voegt tenminste alleen dingen toe :|

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Heerlijk werkt het op mijn ipod touch 5 g. Voelt lekker snel aan, sneller dan iOS 6 zelfs. En ik vind het er ook nog eens veel mooier uitzien.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 08:26
Deed net mn iphone 5 met GM aan itunes. gaf hij aan dat er een update was van de aanbieder ( vodafone ) binnen 3 tellen stond deze erop. zal ongetwijfeld de update zijn mbt 4g?

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
Ik heb een donkere achtergrond op mijn iphone en zie nu in ios7 ineens een lichtergekleurde balk over de onderste iconen lopen, de iconen die altijd vast blijven staan (telefoon, mail, etc). Ik vind dat heel lelijk, is dat uit te zetten? Ik kan de juiste term voor Google niet vinden (lower springboard bar color doet niet zoveel), wellicht weet hier iemand het?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:07

krietjur

Where am I?

Valt me niks tegen hoe het draait op de iPhone 4. Maar om nou te zeggen dat ik het mooier vind.. nee, niet echt. Of eigenlijk: echt niet. :)

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:27
Op m'n 4S geïnstalleerd. Moet zeggen, werkt goed. Soepel. Vind wel mooi :)

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 21:25
zakkenjongen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:43:
iOS7 werkt op mijn al oude iPhone 4S als een zonnetje, maar op mijn iPad 4 die op dit moment toch echt de snelste iPad is loopt het ronduit traag. De 5-vinger gesture om een app te sluiten geeft haperend beeld, een achtergrond instellen is een ramp (ten eerste blijft hij elke keer bijna hangen in de achtergronden selectie, ten tweede doet hij niet bij de 1e keer een achtergrond kiezen, moet er eentje 2 keer instellen voordat er daadwerkelijk iets veranderd) - hoe konden ze dit nou verkloten?! Ik vind mijn iPad 4 nou echt een draak van een apparaat om mee te werken, even afwachten of er binnenkort een performance fix komt en anders misschien wel een Android tablet, Android 4.3 voegt tenminste alleen dingen toe :|
Het klopt dat de iPad versie nog heel wat performance problemen heeft. Het is wel werkbaar, maar het kan zeker beter!
Nu zat sinds de beta de ontwikkeling van iOS voor de iPad steeds achter. De eerste beta kwam enkele weken na de eerste beta voor de iPhone, en deze was veel onstabieler dan de iPhone versie. Geleidelijkaan is het wel verbeterd, maar perfect is het nog niet. Merk ook op dat Apple amper reclame maakt voor iOS 7 op iPad. Bijna alle screenshots en demo filmpjes gaan over de iPhone versie.
Ik verwacht de komende weken of maand wel een update die de meeste problemen zal oplossen.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
iOS vanochtend erop gezet en blij verrast door het uiterlijk en souplesse op mijn iPhone 5. Hier en daar vind ik het wel even wennen maar voor mij persoonlijk is het een enorme vooruitgang. Vooral berichtencentrum en lockscreen info vind ik super handig, duidelijk zichtbaar wat ik op de dag kan verwachten aan afspraken :)

Weet toevallig iemand of het mogelijk is om via je hotmail/outlook.com account je contact foto's kan synchroniseren? Of is dit een beperking van het exchange protocol :?

• krietjur

krietjur

Where am I?

Waarom hebben ze de contacts foto's in vredesnaam rond gemaakt. :X
Ziet er echt niet uit..

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Update ging voorspoedig. Vraag me alleen af waarom iBooks en Vind Vrienden niet van een nieuw uiterlijk zijn voorzien. Ze zullen ze toch niet vergeten zijn? Kan het me haast niet voorstellen!

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Bij mij blijft de tijd en datum verkeerd staan, ik kan deze alleen handmatig op GMT Amsterdam zetten, niet meer automatisch, dan blijft hij steeds hangen/zoeken, meer mensen hier kast van?

Whole lot of stars ***

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Klopt het dat ik geen nieuwe versie vind doordat ik vorige week de GM erop had gezet?

x

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
Jaspur schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:26:
Klopt het dat ik geen nieuwe versie vind doordat ik vorige week de GM erop had gezet?
Dat klopt, de nieuwe versie = GM.

Verwijderd

I LIKE IT

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:59
Draait best goed naar mijn mening op de Iphone 4. Ben alleen dat zoek schermpje kwijt als je naar links veegde op het homescreen, waar kan ik die vinden? :P

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 23:16
omlaag vegen :P

• bakkie1985
bovenaan je homescreen! even je vinger op de apps en naar beneden schuiven :)

• krietjur

krietjur

Where am I?

R0y. schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:32:
Draait best goed naar mijn mening op de Iphone 4. Ben alleen dat zoek schermpje kwijt als je naar links veegde op het homescreen, waar kan ik die vinden? :P
Zoals gezegd, omlaag vegen over je apps. Overigens kreeg je daar ook direct na de update een popup van op je telefoon, maar die heb je denk ik gelijk zonder te lezen weggeklikt :P

Verwijderd

Nog meer ervaringen met de iphone 4? Ik hoor toch wat wisselende berichten namelijk.

• bakkie1985
krietjur schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:36:
[...]

Zoals gezegd, omlaag vegen over je apps. Overigens kreeg je daar ook direct na de update een popup van op je telefoon, maar die heb je denk ik gelijk zonder te lezen weggeklikt :P
Zoals iedereen :D

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:55
Rudios schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:24:
Bij mij blijft de tijd en datum verkeerd staan, ik kan deze alleen handmatig op GMT Amsterdam zetten, niet meer automatisch, dan blijft hij steeds hangen/zoeken, meer mensen hier kast van?
Bij mij werd de tijd automatisch goed gezet toen ik de locatievoorzieningen aanzette. Je kunt ze daarna weer uitzetten, dan blijft de tijd goed staan.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

bartkoper schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:06:
Deed net mn iphone 5 met GM aan itunes. gaf hij aan dat er een update was van de aanbieder ( vodafone ) binnen 3 tellen stond deze erop. zal ongetwijfeld de update zijn mbt 4g?
Dat klopt, en ook het activeren van NL-Alert.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Mmm zal hem ook eens hangen aan iTunes dan...
Hier inderdaad nog geen NL-Alert @ T-Mobile-iPhone 5

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Je kan ook via instellingen > Algemeen > Info gaan. Krijg je ook de carrier update. Telfort hier en inderdaad, NL Alert is actief.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Scrummie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:50:
Je kan ook via instellingen > Algemeen > Info gaan. Krijg je ook de carrier update. Telfort hier en inderdaad, NL Alert is actief.
OK ja dat werkt!
Dank!
Weer wat geleerd!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, hier geen OTA update nog, die zou er toch al wel moeten zijn? Iphone 4.

- edit -

Hmmm, na meerdere keren op software update geklikt te hebben ineens wel...

[ Voor 37% gewijzigd door Damian op 19-09-2013 08:55 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

ik zie dat er veel wordt gesproken over een 4G carrier update.

was 4g niet beschikbaar onder <ios6?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:54:
ik zie dat er veel wordt gesproken over een 4G carrier update.

was 4g niet beschikbaar onder <ios6?
Nee, pas sinds gisteren. iOS 7 + carrier update is vereist.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:52
Meer mensen met een 4s waarbij het ontgrendelen behoorlijk lang duurt. Als ik mijn vier-cijferige code invoer, dan duurt het nog zeker een seconde of tien voordat ik weer gebruik kan maken van mijn telefoon.
En nee, ik heb het niet over het ontgrendelen van mijn simkaart.

Natuurlijk kan ik de toetsblokering er altijd afhalen, maar liever niet uiteraard.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:56:
[...]

Nee, pas sinds gisteren. iOS 7 + carrier update is vereist.
oke! wist ik niet! ik heb zelf een 4s dus heb er niets mee te maken maar vond het interessant:)

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:12
Ik heb op dit moment een probleem met iMessage.
Normaal wanneer je naar een nummer stuurt dat iMessage geactiveerd heeft, word dit via iMessage gestuurd.
Wanneer na even blijkt dat deze niet kan afgeleverd worden, word dit bericht via sms gstuurd.

Nu werkt deze laatste stap bij mij niet meer. Deze blijft gewoon staan, zonder de tekst "afgeleverd" eronder. En er komt ook geen sms aan.

• krietjur

krietjur

Where am I?

steefje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:56:
Meer mensen met een 4s waarbij het ontgrendelen behoorlijk lang duurt. Als ik mijn vier-cijferige code invoer, dan duurt het nog zeker een seconde of tien voordat ik weer gebruik kan maken van mijn telefoon.

Natuurlijk kan ik de toetsblokering er altijd afhalen, maar liever niet uiteraard.
Op m'n 4 (dus niet de 4s) gaat dat binnen een seconde.. lijkt me dus niet goed dat het bij jou zo lang duurt..

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
Stinu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:59:
Ik heb op dit moment een probleem met iMessage.
Normaal wanneer je naar een nummer stuurt dat iMessage geactiveerd heeft, word dit via iMessage gestuurd.
Wanneer na even blijkt dat deze niet kan afgeleverd worden, word dit bericht via sms gstuurd.

Nu werkt deze laatste stap bij mij niet meer. Deze blijft gewoon staan, zonder de tekst "afgeleverd" eronder. En er komt ook geen sms aan.
Volgens mij stuurt iMessage je bericht pas als sms wanneer je zelf geen internet voor handen hebt en niet als de ander geen internet voor handen heeft.
Dus als jij gewoon een internetverbinding hebt, dan stuurt ie m als iMessage en hij zal pas afgeleverd worden wanneer de ander weer een internetverbinding heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door RnB op 19-09-2013 09:03 ]

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Thr!lls schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:06:
Klein leukigheidje, pictogram van de klok app loopt mee met de tijd :) Volgens mij deed ie dat voorheen nog niet.
Eindelijk! Hier stoorde ik me al vanaf iOS 1 aan :+

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:12
steefje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:56:

Hier ook een 4s (32gb), ontgrendelen gaat net zo vlot als met 6.1.3. Misschien je telefoon even leeghalen en kopie terugzetten?

• bakkie1985
Ik had met de GM ook last op de ipad met langzame ontgrendeling.. even opnieuw erop gezet toen was het weg :)

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Wat ik nu al jammer vind is dat ik in de Calander alleen maar een list view kan krijgen door op het search icoon te klikken.
Pagina: 1 ... 23 ... 44 Laatste