Krom, dan gaan we op beide postenUltimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:32:
[...]
Dit topic gaat dus om iOS7 ervaringen maar niet de uitrol van iOS7?
Jeetje, doe niet zo moeilijk. Je snapt het toch wel? Als je echt precies wilt zijn dan ben je nu de ervaringen van 6.1.4 aan het bespreken. De mislukte update gebeurt in ios 6.1.4, niet 7 (want die moet je immers nog downloaden). Maw, je deelt je ervaring met de uitrol van 7.Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:32:
[...]
Dit topic gaat dus om iOS7 ervaringen maar niet de uitrol van iOS7?
Same here. http://tinypic.com/r/16b0opv/5
Ik draai de iOS7 GM, dus ik zit hier goed. Maar iedereen gaat toch naar iOS7? Maar prima, ik snap de gedachte gang niet helemaal.Anteros schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:34:
[...]
Jeetje, doe niet zo moeilijk. Je snapt het toch wel? Als je echt precies wilt zijn dan ben je nu de ervaringen van 6.1.4 aan het bespreken. De mislukte update gebeurt in ios 6.1.4, niet 7 (want die moet je immers nog downloaden). Maw, je deelt je ervaring met de uitrol van 7.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Loop gewoon niet de moterator uit te hangen als je dat niet bentAnteros schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:34:
[...]
Jeetje, doe niet zo moeilijk. Je snapt het toch wel? Als je echt precies wilt zijn dan ben je nu de ervaringen van 6.1.4 aan het bespreken. De mislukte update gebeurt in ios 6.1.4, niet 7 (want die moet je immers nog downloaden). Maw, je deelt je ervaring met de uitrol van 7.

[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 18-09-2013 19:37 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Draai al iOS 7.Anteros schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:34:
[...]
En gelijk heb je.White_Collar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:36:
[...]
Loop gewoon niet de moterator uit te hangen als je dat niet bent
Maakt toch niet uit? Slow chat mag niet (was al eerder aangegeven) en vervuilt alleen maar het topic. Is toch kleine moeite om eventjes aan te geven waar je wel over de uitrol kan praten? Was alleen maar goed bedoeld hoor.White_Collar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:36:
[...]
Loop gewoon niet de moterator uit te hangen als je dat niet bent
Oké, hoor.Anteros schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:37:
[...]
Maakt toch niet uit? Slow chat mag niet (was al eerder aangegeven) en vervuilt alleen maar het topic. Is toch kleine moeite om eventjes aan te geven waar je wel over de uitrol kan praten? Was alleen maar goed bedoeld hoor.
Hoi!
Kreeg deze melding ook op de iphone 5 van de vrouw, aanbieder T-Mobile.Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:20:
Via iTunes krijg ik ook een 'update carrier settings'. Alleen wanneer ik die wilt downloaden en installeren krijg ik de melding: 'Geen toestemming'.
Bij mijn eigen iphone 5 , KPN, kon ik de provider instellingen wel installeren misschien ligt het wel dan aan de provider?
Heb het nog niet langs zien komen, maar de build van een iPhone 5 is gewoon hetzelfde als de GM?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
lol in t spaans. Hier in het PT. Zal straks ook screenshotje maken. nu de laatste loodjes van de installatie voorbereiden stap.
Wat zei ik nou net? Loop aub niet de moderator uit te hangen, wat doe je: gewoon rustig door gaanAnteros schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:37:
[...]
Maakt toch niet uit? Slow chat mag niet (was al eerder aangegeven) en vervuilt alleen maar het topic. Is toch kleine moeite om eventjes aan te geven waar je wel over de uitrol kan praten? Was alleen maar goed bedoeld hoor.
Ergens is het wel schattig
[ Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 18-09-2013 19:41 ]
Van 17 uur ineens naar 4 minuten. Vroeger had ik het altijd over microsoft-minuten maar Apple kan er ook wat van.
Die taal wisselt steeds. Is al sinds iPhone OS 1.0 zoMeulugar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:40:
[...]
lol in t spaans. Hier in het PT. Zal straks ook screenshotje maken. nu de laatste loodjes van de installatie voorbereiden stap.
Stomme vraag misschien, hoeveel vrije ruimte is er nodig om te kunnen installeren op een 4S?
DUGG
Totaal iets van 2,7 GB vorige update volgens mij. Correct me if i'm wrong.Mach schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:40:
Stomme vraag misschien, hoeveel vrije ruimte is er nodig om te kunnen installeren op een 4S?
3.1 gb zei die bij mij terwijl de download 700 mb was hahaMach schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:40:
LOL! dat is mij nog nooit opgevallenMarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:40:
[...]
Die taal wisselt steeds. Is al sinds iPhone OS 1.0 zo.
Nog meer Tweakers in deze situatie:
iPhone 4S iOS7 GM updaten via OTA + iTunes (11.1b44) lukt niet.
Eerst maar ff wat opschonen dan :-) Thxbardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:41:
[...]
Totaal iets van 2,7 GB vorige update volgens mij. Correct me if i'm wrong.
DUGG
* Daniel_Elessar zwaaitUltimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:42:
Alleen dan op een 5 restore lukt ook nog altijd niet 'de gevraagde resource is niet gevonden"
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Krijg hier ook foutmelding...Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:42:
Wat voor melding krijgen jullie bij iTunes?
Ik krijg de melding dat de gevraagde source niet beschikbaar is.
Same here.Grudgie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:45:
Ik krijg de melding dat 6.1.4 de meest recente versie is. Terwijl mijn iPhone zelf al wel aan het downloaden is
Dat de iPhone al op de nieuwste versie is.Grudgie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:45:
Bij mij gaat OTA nu verder geeft aan 3 min resterend en is net begonnen. Wachten op de foutmelding dus...Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:45:
[...]
Enkel OTA geprobeerd en deze werkt niet.
weet iemand de build van IOS 7. Even kijken of dat hetzelfde is als de GM
wil ik idd ook wel ff wetenzhiyichen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:47:
Verwijderd
Hier doet die het nu ook. Hopen op zege.bardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:46:
[...]
Bij mij gaat OTA nu verder geeft aan 3 min resterend en is net begonnen. Wachten op de foutmelding dus...
Goede.zhiyichen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:47:
Lees even terug, dan vind je die informatie in dit topic
zodra hij gereed is laat ik het je weten, waar kun je dat precies zien op de phone zelf?
iOS7 (beta) GM = 11A465.
Instellingen > Algemeen > info > VersieMeulugar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:48:
[...]
zodra hij gereed is laat ik het je weten, waar kun je dat precies zien op de phone zelf?
Die melding kreeg ik met mijn 5, heb herstel gedaan naar 6.1.4(alleen voor 5) en toen OTA begonnen. Hij is nu "Update voorbereiden..."Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:46:
[...]
Dat de iPhone al op de nieuwste versie is.
Misschien wel het beste idee.bardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:49:
[...]
Die melding kreeg ik met mijn 5, heb herstel gedaan naar 6.1.4(alleen voor 5) en toen OTA begonnen. Hij is nu "Update voorbereiden..."
Geweldige ervaring dit! Ben al een klein uurtje bezig om m'n iPad 2 OTA te updaten, krijg helaas steeds een error bij het downloaden.. 
Probeer het later wel weer..
Probeer het later wel weer..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik had het al gevonden, tnx! hij hangt echt op de laatste 5mm van het balkjeUltimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:49:
[...]
Instellingen > Algemeen > info > Versie
Kan weer proberen downloaden na een half uurtje foutmeldingen...
Het hielp bij mij in ieder geval. Weet alleen niet of die 6.1.3 nu makkelijk te downloaden is via iTunes ivm 7 haha
http://www.nu.nl/tech/357...blemen-ios-7-release.html
[ Voor 21% gewijzigd door Thombias op 18-09-2013 19:55 ]
Dus voor iedereen die nog op de beta zit (GM of eerder).
1. Download iOS 6.1.3 (voor alles < iPhone 5) en iOS 6.1.4 voor de iPhone 5. (hier de ISPW voor 6.1.3: http://appldnld.apple.com...6.1.3_10B329_Restore.ipsw)
2. Restore via iTunes.
3. Update via iTunes of OTA.
1. Download iOS 6.1.3 (voor alles < iPhone 5) en iOS 6.1.4 voor de iPhone 5. (hier de ISPW voor 6.1.3: http://appldnld.apple.com...6.1.3_10B329_Restore.ipsw)
2. Restore via iTunes.
Kan beamen dat dit werkt.Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:55:
Dus voor iedereen die nog op de beta zit (GM of eerder).
2. Restore via iTunes.
[ Voor 195% gewijzigd door RomeoJ op 18-09-2013 19:59 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Nu ook via iTunes beschikbaar, duurt maar 11 uur..
Update is gelukt 
iOs7 staat op m'n iPhone5
iOs7 staat op m'n iPhone5
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
iOS 6.1.3 restore in progress. Nu mag ik niet meer in dit topic plaatsen
Elan, dat had ik ook. Nu is hij aan het installeren. Wees geduldig
Bij mij niet hoor.jrn88 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:58:
Nu ook via iTunes beschikbaar, duurt maar 11 uur..
Kijk je uit dat je niet moderator Anteros over je heen krijgt?Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:01:
iOS 6.1.3 restore in progress. Nu mag ik niet meer in dit topic plaatsen
Hier kan ik mijn 5 met de GM versie van IOS7 nu ook restoren via itunes. Hij staat er dus ook in zo'n 40min te gaan zegt hij.
Uurtje via iTunes, via OTA steeds foutmeldingen.....
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb jij trouwens nog eens tijd om op mijn DM's te reageren? Aangaande de Newznab communities?White_Collar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:02:
[...]
Kijk je uit dat je niet moderator Anteros over je heen krijgt?
22 min via itunes! gem 1,5 MB/sec...
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Via iTunes ook... Ben er beetje klaar mee eigenlijk bah...
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
KAK! iTunes nu ook een voudmelldding @#$%@#$%*

MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Godsamme, Itunes geeft continu melding; "Er bevinden zich aangeschafte onderdelen...Weet u zeker etc".
Klik ga door.. Updaten naar IOS7, ga door.. komt ie met de melding "Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPhone 'xxx'. U heeft geen toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde resource.
Wat nu, iemand?
Klik ga door.. Updaten naar IOS7, ga door.. komt ie met de melding "Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPhone 'xxx'. U heeft geen toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde resource.
Wat nu, iemand?
www.vdzande.com
Ik deel je mening, komt erg amaturistisch over vind ik.... erg jammerEwivis schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:06:
Via iTunes ook... Ben er beetje klaar mee eigenlijk bah...
Geduld hebben.Rosmalen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:08:
Godsamme, Itunes geeft continu melding; "Er bevinden zich aangeschafte onderdelen...Weet u zeker etc".
Wat nu, iemand?
https://www.ams-ix.net/technical/statistics
200GB/s meer verkeer dan een reguliere avond door Apples iOS update ;-) en dan klagen nog mensen of het sneller kan. Dit is niet eens van het gehele internet, maar alleen "maar" de Amsterdam Internet Exchange...
200GB/s meer verkeer dan een reguliere avond door Apples iOS update ;-) en dan klagen nog mensen of het sneller kan. Dit is niet eens van het gehele internet, maar alleen "maar" de Amsterdam Internet Exchange...
Dus als jij als bedrijf aanvraag krijgt van zegmaar paar miljard mensen tegelijk, dan weet jij je servers zo te laten verdelen dat ze niet down gaan?elan schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:09:
[...]
Ik deel je mening, komt erg amaturistisch over vind ik.... erg jammer
Directe links om iTunes te updaten (11.1) voor Windows:
iTunes v11.1 x86:
https://secure-appldnld.a...918.PmmEw/iTunesSetup.exe
iTunes v11.1 x64:
https://secure-appldnld.a...8.Exe55/iTunes64Setup.exe
iTunes v11.1 x86:
https://secure-appldnld.a...918.PmmEw/iTunesSetup.exe
iTunes v11.1 x64:
https://secure-appldnld.a...8.Exe55/iTunes64Setup.exe
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Is dit niet een melding omdat er spullen op mijn iphone staan die niet op mijn air staan, of omdat hij een jailbreak 6.1 heeft?
www.vdzande.com
Grmbl. Na 5 kwartier een foutmelding op mijn iPad 4
www.google.nl
Uhm ja, misschien niet alle iphone soorten tegelijk laten updaten? En alle ipad's en dergelijke.bardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:10:
[...]
Dus als jij als bedrijf aanvraag krijgt van zegmaar paar miljard mensen tegelijk, dan weet jij je servers zo te laten verdelen dat ze niet down gaan?
Misschien verspreiden? Misschien ios gewoon laten dowloaden los, via torrents ofzo....
Deze toeloop is te verwachten... dus misschien als je al bedrijf een miljarden verdiend aan alle iphones en dergelijke, kan je ook je uitrol wat beter doen als nu?
Ik heb niks gejailbreaked en ik heb hetzelfde.Rosmalen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:12:
[...]
Is dit niet een melding omdat er spullen op mijn iphone staan die niet op mijn air staan, of omdat hij een jailbreak 6.1 heeft?
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Dan krijg je straks gemodde pakketten? Denk je dat een bedrijf als Apple dat wilt riskeren.elan schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:12:
[...]
Uhm ja, misschien niet alle iphone soorten tegelijk laten updaten? En alle ipad's en dergelijke.
Misschien verspreiden? Misschien ios gewoon laten dowloaden los, via torrents ofzo....
Deze toeloop is te verwachten... dus misschien als je al bedrijf een miljarden verdiend aan alle iphones en dergelijke, kan je ook je uitrol wat beter doen als nu?
even serieus, hoe sluit je nu een app? eerst was het twee keer op home butten drukken en dan de apps onderin aandrukken en dan op een icoon klikken om de verschillende apps echt af te sluiten.
Hoe doe je dat nu?
Hoe doe je dat nu?
stormfly schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:10:
https://www.ams-ix.net/technical/statistics
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dat is waar, maar denk dat deze ervaringen ook niet positief zijn voor je bedrijf....bardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:13:
[...]
Dan krijg je straks gemodde pakketten? Denk je dat een bedrijf als Apple dat wilt riskeren.
Zou het toch meer verspreiden.... 1 soort per week bijvoorbeeld....
Noem maar wat... zeg ook maar wat. Beetje balen dat het nog steeds niet werkt hier...
Misschien is mijn idee daarom ook wat gekleurd ;-)
Omhoog swipen.White_Collar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:14:
even serieus, hoe sluit je nu een app? eerst was het twee keer op home butten drukken en dan de apps onderin aandrukken en dan op een icoon klikken om de verschillende apps echt af te sluiten.
Hoe doe je dat nu?
Dat klopt. Beter 1 device per dag.. Update je die dag niet je device dan moet je week wachten ofzoelan schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:14:
[...]
Dat is waar, maar denk dat deze ervaringen ook niet positief zijn voor je bedrijf....
Zou het toch meer verspreiden.... 1 soort per week bijvoorbeeld....
Noem maar wat... zeg ook maar wat. Beetje balen dat het nog steeds niet werkt hier...
Misschien is mijn idee daarom ook wat gekleurd ;-)

Damn!
Hoezo krijg ik geen optie om een iCloud backup terug te zetten?
Omdat je een update doet, en geen restore.bardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:17:
Hoezo krijg ik geen optie om een iCloud backup terug te zetten?
Dubbel klik op home en dan de apps naar boven swipenWhite_Collar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:14:
Hoe doe je dat nu?
bij mij liep de wifi flut via wifi, schommelde tussen de 9 en 18 uur. nu via itunes proberen duurt +/- 70 minuten volgens de indicator..
Waarom niet gewoon de GM erop houden? Is toch dezelfde build gebleven?Daniel_Elessar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:03:
Hier kan ik mijn 5 met de GM versie van IOS7 nu ook restoren via itunes. Hij staat er dus ook in zo'n 40min te gaan zegt hij.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Thanks.MarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:17:
[...]
Omdat je een update doet, en geen restore.
Direct linkje voor de iPhone 5: http://appldnld.apple.com...2_7.0_11A465_Restore.ipsw
Hier meer linkjes: http://www.redmondpie.com...-ipod-touch-direct-links/.
Hier meer linkjes: http://www.redmondpie.com...-ipod-touch-direct-links/.
Gefixt; Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in >Wis alle inhoud en instellingenMarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:17:
[...]
Omdat je een update doet, en geen restore.
Het slowchatten over de uitrol mag in Apple iOS 7 uitrol. Hier graag ontopic blijven en inhoudelijk iOS 7 bespreken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"Ook mensen die het iCloud-configuratiescherm 2.1.2 probren te downloaden voor de nieuwe versie van iTunes stuiten op problemen."
Waar heeft hij het over?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Thanks mannen, ik voelde me echt dommythia1987 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:17:
[...]
Dubbel klik op home en dan de apps naar boven swipenhttp://ios.wonderhowto.co...s-7-save-battery-0147375/
Appie (de app van de Albert Heijn) is alwel iOS7 proof. Ziet er goed uit.