Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 14:17
^ Hij geeft aan geen back-up terug te zetten. Dus ook geen iCloud back-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:52
En als je je contacten Google zet hoef je dat dus ook niet terug te zetten. Daarbij werkt Google ook met android en Windows phone.
Hoe je nooit meer wat om te zetten als je van platform veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Untouchablezz20 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:17:
^ Hij geeft aan geen back-up terug te zetten. Dus ook geen iCloud back-up
Wie heeft het over een iCloud back-up?? Ik heb mijn contacten/agenda/mail allemaal in iCloud staan.. en Photostream kan je gebruiken om de laatste 1000 foto's weer terug op je telefoon te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 23:01

Bas90

Addicted2bass

Bleef bij mij allemaal staan. Update duurde bij mij 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Natuurlijk. Bij een update blijft alles staan, anders was het geen update. De makkelijkste, maar ook de manier met de meeste garantie op bugs. Of accuvreters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:31:
Het batterijprobleem is heel vaak gerelateerd aan upgrade ipv. restore. Als je hier last van hebt, zet hem terug door je toestel in DFU mode te zetten (google it) en hem zo te restoren. Zorg gewoon dat je een backup hebt via iCloud om (eventueel) data terug te zetten zoals alle settings. Eventueel kan de oorzaak ook daaraan liggen.

Zelf mag ik niet klagen, mijn iPad 3de generatie geeft 12 uur en 30 minuten "usage time since last full charge" aan. Dit met Wireless altijd aan, met Background App Refresh enabled en een paar uur met Bluetooth geprutst.
Is er überhaupt een mogelijkheid om je iPhone "clean" te installeren, als nieuwe iPhone in te stellen en vervolgens alsnog je berichten/apps/contacten terug te krijgen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:40:
[...]

Is er überhaupt een mogelijkheid om je iPhone "clean" te installeren, als nieuwe iPhone in te stellen en vervolgens alsnog je berichten/apps/contacten terug te krijgen? 8)7
Contacten syncen met iCloud of Gmail
Whatsapp geschiedenis is ook te backuppen in iCloud
En je Apps kun je opnieuw downloaden uit de Appstore (die vervolgens hun instellingen ook weer uit iCloud halen)

Zo doe ik het meestal. Ik zet dus geen iCloud backup terug, maar maak wel gebruik van de gegevens uit iCloud.

Berichten kun je zover ik weet niet uit iCloud halen.

---

Ik zit met een ander probleempje en vroeg me af of iemand het herkent.

Ik gebruik de default aganda van iOS 7 en sync deze met mijn Gmail agenda. Nu loop ik tegen het feit aan dat ik nieuwe agendaitems toevoeg aan de aganda van iOS 7 en default pakt deze dan mijn gmailaccount. Ik zie het agendapunt verschijnen in het overzicht en 3 seconde later zie ik hem verdwijnen.

Het aangemaakte item is dan nergens meer terug te vinden. Ook niet in de iCloud agenda's of het lokale account. Het meest bizarre is nog dat hij dit gedrag niet altijd vertoont. Sommige items blijven wel staan.

Ook het bewerken van een bestaand item lukt niet. Hij past de tijden bijvoorbeeld eerst aan, om daarna direct weer terug te springen naar de oorspronkelijke tijden.

Ik heb een schone DFU installatie gedaan op mijn iPhone 5 en geen backup teruggezet anders dan hierboven beschreven. Herkenbaar?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
BillSpaarbank schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:21:
[...]
Ik zit met een ander probleempje en vroeg me af of iemand het herkent.

Ik gebruik de default aganda van iOS 7 en sync deze met mijn Gmail agenda. Nu loop ik tegen het feit aan dat ik nieuwe agendaitems toevoeg aan de aganda van iOS 7 en default pakt deze dan mijn gmailaccount. Ik zie het agendapunt verschijnen in het overzicht en 3 seconde later zie ik hem verdwijnen.
Ik gebruik op dezelfde manier de gmail agenda. Ik heb dat probleem ook een poosje gehad, vorig jaar ofzo. Is dus niet gerelateerd aan iOS7 lijkt me. Helaas heb ik geen oplossing, na wat rommelen deed tie het op een gegeven moment gewoon weer, maar dat duurde wel een paar weken. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Wat is trouwens aan te raden met een 4s :

- iCloud backup -> DFU -> iOS 7 (GM)
of - iCloud backup -> Upgrade 6.1.3 -> iOS7 (GM)

Ik heb redelijk wat instellingen en/ groepjes aanzo aangemaakt. Zou wel handig zijn als ik die allemaal kan behouden. Aan de andere kant kan ik met schermprints plaatjes maken en zo alles weer terugzetten. Alleen kost het dan meer tijd.

En even voor de zekerheid maar de Gold Master is toch dezelfde versie als die op woensdag uitkomt?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
[...]

Wat ik bij iemand anders heb zien werken met een gedeelde agenda waar afspraken niet zichtbaar waren, is het uitschakelen van de icloud agenda.
Als je die iCloud agenda actief gebruikt is dat niet zo handig, maar het is wellicht een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 13:28

janklp

FortyTwo Capital

Sc0rPi0N schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:24:
Wat is trouwens aan te raden met een 4s :

- iCloud backup -> DFU -> iOS 7 (GM)
of - iCloud backup -> Upgrade 6.1.3 -> iOS7 (GM)

Ik heb redelijk wat instellingen en/ groepjes aanzo aangemaakt. Zou wel handig zijn als ik die allemaal kan behouden. Aan de andere kant kan ik met schermprints plaatjes maken en zo alles weer terugzetten. Alleen kost het dan meer tijd.

En even voor de zekerheid maar de Gold Master is toch dezelfde versie als die op woensdag uitkomt?
Ik heb zelf via herstel in iTunes de GM erop gezet. Daarna de iCloud backup terugggezet. Prima batterijduur tot nu toe. En inderdaad, hoogstwaarschijnlijk is de GM dezelfde als de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:31
Zit iTunes Radio nou wel of niet in de final welke we woensdag krijgen? Ik hoor en lees veel tegenstrijdige verhalen.. Iemand?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 11:03
crazylegs schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:07:
Zit iTunes Radio nou wel of niet in de final welke we woensdag krijgen? Ik hoor en lees veel tegenstrijdige verhalen.. Iemand?
iTunes radio werkt momenteel enkel met een Amerikaans account. Ik had een tijdje terug beta 5 ofzo daar zat het wel in, maar enkel als ik mijn mijn Amerikaanse account was ingelogd. Maar daar had ik mijn iTunes Match niet opgezet, dus hier was het dan of of. :-(

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 08:09

xAnarchyBaS

Urist

ZpAz schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:11:
iTunes radio werkt momenteel enkel met een Amerikaans account. Ik had een tijdje terug beta 5 ofzo daar zat het wel in, maar enkel als ik mijn mijn Amerikaanse account was ingelogd. Maar daar had ik mijn iTunes Match niet opgezet, dus hier was het dan of of. :-(
Weet iemand of er wel al plannen zijn om itunes radio naar EU of NL te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
xAnarchyBaS schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:42:
[...]

Waarschijnlijk na Siri aan de beurt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

xAnarchyBaS schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:42:
[...]

Volgens mij is 't plan om 't gewoon overal te doen maar de platenmaatschappijen zijn achterlijk en lopen nogal achter op dat het internet bestaat. Ergo 't is weer zo'n idiote rechtenkwestie.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
BillSpaarbank schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:47:
[...]

Waarschijnlijk na Siri aan de beurt :X
Zou me niks verwonderen. Wat een fail zeg, Siri had al lang in .nl beschikbaar moeten zijn. Baal ik stevig van. Lekker stukje rennen, hoor je de sms'jes binnen komen. Maar niemand die ze me kan voorlezen :(
En iTunes Radio, ik ga er niet vanuit dat we dat snel gaan zien. Nou heeft dat natuurlijk ook met contracten met platenbonzen te maken, maar toch, ik twijfel of ze uberhaupt wel veel moeite doen voor ons kikkerland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Na meerdere malen iOS 7 GM te hebben geïnstalleerd (alleen nog door iCloud backup terug te zetten), diverse (netwerk)instellingen te hebben gereset, facebook gedeinstalleerd, alle accounts en settings uitgeschakeld en ingeschakeld is dit het resultaat...

Gebruik: 2 uur, 33 minuten
Standby: 5 uur, 22 minuten
Battery: 34%

Zou het dan echt aan de iCloud backup liggen, lijkt me sterk..

Ergens vreet er iets, maar weet niet wat. Uiteraard heb ik ook de location services en app updates in background uitgeschakeld.

[ Voor 17% gewijzigd door renegades08 op 16-09-2013 17:07 . Reden: pic verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 23:07
Ik zit hier zelf op:
Gebruik: 4 uur, 29 minuten
Stand-by: 10 uur, 31 minuten
Batterij: 26%

Ik wil eigenlijk telefoon weer helemaal als nieuw en dan back-up terugzetten, alleen dan ben ik al mijn frequente locaties kwijt en laat dat nou net even lekker werken :P

Aan de andere kant: binnenkort krijg ik een nieuwe iPhone 5 toegestuurd omdat ik nu een dode pixel en stof achter de lens heb, dus begin dan sowieso weer opnieuw...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

CyBeR schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:05:
Volgens mij is 't plan om 't gewoon overal te doen maar de platenmaatschappijen zijn achterlijk en lopen nogal achter op dat het internet bestaat. Ergo 't is weer zo'n idiote rechtenkwestie.
Inderdaad, als het aan Apple lag had iedereen al iTunes Radio. Platenmaatschappijen lijken ook niks meer met muziek te maken te hebben, enkel maar copyright lobbying en zoveel mogelijk auteursrechten opeisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ Kurhtje : wat heb je aan die frequente locaties?!
Zie er namelijk zelf bar weinig voordeel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
Is de bookmarkbar in ios7 op de iPad nou wel of niet meer (in te stellen als) aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 17:07

Rudios

Lost in space?

Als ik in de Appstore een update open klap om de verdere omschrijving te lezen, kan ik deze niet meer sluiten naar een beknopte versie, ook blijft de update historie aanwezig, vrij irritant.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
deBennie schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:41:
Is de bookmarkbar in ios7 op de iPad nou wel of niet meer (in te stellen als) aanwezig?
Ja de bookmarkbar is er, maar heet nu favorieten. Je kan nu zelfs mappen toevoegen aan de bookmarkbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:40:
[...]

[...]

Contacten syncen met iCloud of Gmail
Whatsapp geschiedenis is ook te backuppen in iCloud
En je Apps kun je opnieuw downloaden uit de Appstore (die vervolgens hun instellingen ook weer uit iCloud halen)

Zo doe ik het meestal. Ik zet dus geen iCloud backup terug, maar maak wel gebruik van de gegevens uit iCloud.

Berichten kun je zover ik weet niet uit iCloud halen.
Selectief restoren (dus ook berichten alleen bijvoorbeeld) kan met iBackupBot (http://www.icopybot.com/itunes-backup-manager.htm), idem voor exporteren.
- nee ik heb geen aandelen daar, maar ik heb wel heel lang moeten zoeken voor ik iets vond dat het kon. (7 dagen free trial moet me genoeg lijken voor een iOS wissel? :9 )

[ Voor 3% gewijzigd door C.QL op 17-09-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 07:03
kdhoe schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:04:
[...]

Ja de bookmarkbar is er, maar heet nu favorieten. Je kan nu zelfs mappen toevoegen aan de bookmarkbar.
Maar is het ook zo instelbaar dat die bar altijd in beeld is, direct onder de URL-invoer balk, zoals nu op ios6?
Of is zit die balk onder een knop, zoals bij ios Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Komt hij vandaag/vanavond voor de normale gebruikers beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heeft iemand ook het probleem dat TomTom 1.14 niet meer wil opstarten? Direct een crash na het laadscherm. Hij heeft het wel even gedaan op de Gold Master, maar sinds gisteren crasht hij direct. Heb hem 1x werkend gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzin Hornet
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:07:
[...]

Inderdaad, als het aan Apple lag had iedereen al iTunes Radio. Platenmaatschappijen lijken ook niks meer met muziek te maken te hebben, enkel maar copyright lobbying en zoveel mogelijk auteursrechten opeisen.
Dit is dus echt onzin. Labels beheren helemaal geen auteursrechten, dit doen publishers en auteursrechten organisaties zoals Buma Stemra.

Het ligt dus dan ook organisaties zoals Buma Stemra waarvan er 27 in Europa zijn. Platenlabels zijn tegenwoordig een stuk beter in het omarmen van dit soort initiatieven en er doet bijna niemand moeilijk (er is niets mis met kritisch zijn op de 5 nieuwe platformen welke iedere dag hun nieuwe concept presenteren). Als de major (Sony, Universal, Warner) in de VS iTunes Radio accepteert dan neemt de Europese markt het gewoon over. Het zijn dus de auteursrechten organisaties die het allemaal tegenhouden. GEMA houdt zo Youtube tegen in DE. Platenmaatschappijen moet je hier dus niet op afrekenen.

I intend to live forever - so far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
Maar die organisaties vertegenwoordigen de platenmaatschappijen natuurlijk. Zonder Sony, Universal, Warner & co zouden de BUMA's van deze wereld niet bestaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:15

JB

Cédric roelt!

Wat is nu het handigste qua update naar iOS 7? Gewoon een clean install doen en daarna je iCloud/iTunes backup terug zetten? Wil graag een schone lei ipv gekke dingen na de update :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Laatst online: 10:18
JB schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:52:
Wat is nu het handigste qua update naar iOS 7? Gewoon een clean install doen en daarna je iCloud/iTunes backup terug zetten? Wil graag een schone lei ipv gekke dingen na de update :)
Ik heb IOS6 schoon terug gezet en wacht op de update.
Ik heb nu dus een minimale IOS6
De iCloud backup heb ik ook verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Buzzin Hornet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:09:
[...]

Dit is dus echt onzin. Labels beheren helemaal geen auteursrechten, dit doen publishers en auteursrechten organisaties zoals Buma Stemra.
Buma/Stemra beheert geen auteursrechten, dat zit bij de labels of auteurs. Buma/Stemra (en Sena en kornuiten) doen alleen het innen en verdelen van royalties voor de labels, auteurs en uitvoerenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzin Hornet
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:58:
[...]
Buma/Stemra beheert geen auteursrechten, dat zit bij de labels of auteurs. Buma/Stemra (en Sena en kornuiten) doen alleen het innen en verdelen van royalties voor de labels, auteurs en uitvoerenden.
Niet bij labels, publishers. Sommige holdings hebben naast een label ook een publishing tak (Warner Music / Warner Chappel - Sony Music / Sony ATV - Universal Music / Universal Publishing). Maar dit zijn losse bedrijven. Een platenmaatschappij (Warner Music) betaalt voor fysieke verkoop gewoon copyrights aan Buma Stemra en deze worden dan in sommige gevallen weer uitbetaald aan een bedrijf in dezelfde holding (Warner Chappel). Maar dit wisselt nog wel eens dus het kan zomaar eens anders zijn.

Maar wat mijn punt was is dat platenmaatschappijen zaken als iTunes radio niet tegenhouden. Labels opereren globaal dus als Warner in de US zegt we doen mee dan gaat Warner Benelux mee. Buma Stemra is een ander verhaal, die zitten alleen in NL en willen een zo goed mogelijke deal voordat ze meewerken aan een dergelijk platform. Daarom was iTunes Match later (als label krijg je eigenlijk meer een mededeling van de nieuwe voorwaarden waar je mee akkoord gaat als je een product levert, serieus), Apple moest nog om tafel met Buma Stemra in NL. Hetzelfde is het geval met Radio, en aangezien we een kleine markt zijn heeft het geen prio om tegelijk te lanceren met de US. Zelfde met alle andere societies in de EU en alles buiten de VS.

SENA is overigens weer een ander verhaal, dit zijn naburige rechten. Dit gaat naar de uitvoerende artiest en label, heeft niets met de auteur te maken (of hij moet het ook uitvoeren). Beheren dus compleet andere zaken dan BS.
Kurkentrekker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:30:
Maar die organisaties vertegenwoordigen de platenmaatschappijen natuurlijk. Zonder Sony, Universal, Warner & co zouden de BUMA's van deze wereld niet bestaan hoor.
Niet dus, een platenmaatschappij krijgt 0,0 van Buma Stemra dus ze vertegenwoordigen hen helemaal niet. Ze proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor hun auteurs of publishers. Dat zijn andere bedrijven. Als label draag je ook gewoon geld af aan Buma Stemra. Of eigenlijk alleen aan Stemra voor het mechanische deel van copyrights.

[ Voor 14% gewijzigd door Buzzin Hornet op 17-09-2013 16:36 ]

I intend to live forever - so far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
IOS 7 GM erop gezet ipv de beta4 . De indruk dat de ontvangst achteruit gegaan is.

Ook het anti diefstal "find my phone" eens uitgeprobeerd en idd zelfs in DFU mode vraagt hij na installatie nog je wachtwoord. Lijkt mij dus een redelijk goede beveiliging tegen diefstal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
k995 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:01:
IOS 7 GM erop gezet ipv de beta4 . De indruk dat de ontvangst achteruit gegaan is.

Ook het anti diefstal "find my phone" eens uitgeprobeerd en idd zelfs in DFU mode vraagt hij na installatie nog je wachtwoord. Lijkt mij dus een redelijk goede beveiliging tegen diefstal .
Nee, de signaalsterkte wordt nu correct weergegeven. Dat zat fout sinds beta 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Bas90 schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:25:
iOs 7 ziet er slick uit! Enigste probleem wat ik heb is het volgende. De apps die ik geïnstalleerd had voor de update staan er allemaal nog op. Nu zijn er ook een aantal oude apps verschenen die lijken te updaten maar dat niet doen. Kan ze er ook niet af gooien. Iemand enig diee?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 02-10 01:59
Even flight mode aan-en-uit zetten en geduld hebben :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Werkt niet.. Voorbeeld van hoe het er uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/14l59y1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 02-10 01:59
Bas90 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:58:
Werkt niet.. Voorbeeld van hoe het er uit ziet:
[afbeelding]
En als je op een "wachten" app tikt?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Dan gebeurd er helemaal niks :(. Als ik mijn vinger op de app houdt om hem te verwijderen vraagt hij om bevestiging en gebeurd er óók niks ....... A whole lot of nothing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Weet je toevallig ook welk tijdstip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
rond 19:00 meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 08-10 17:07

Rudios

Lost in space?

Rond 19u Nederlandse tijd, als je even Googled vind je het meteen, internet staat er vol van.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmohhh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 21:29
Bas90 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:04:
Dan gebeurd er helemaal niks :(. Als ik mijn vinger op de app houdt om hem te verwijderen vraagt hij om bevestiging en gebeurd er óók niks ....... A whole lot of nothing!
Geduld hebben. Het zet eerst je foto's en je andere instellingen terug en daarna begint het pas deapps te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Ik heb vorige zondag geüpdate naar iOs 7 ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm. Hoe gaat Apple dat met iTunes 11.1 doen? Ik had 'm het liefst vanavond al gedownload, zodat ik morgen direct iOS7 kan downloaden.
Bas90 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:32:
Ik heb vorige zondag geüpdate naar iOs 7 ........
GM is dat.

Als ik je een gratis tip mag geven: update naar de 'echte'.
Anders zit je binnenkort met een niet werkende telefoon.

edit: volgens iphoned verloopt de Golden Master niet:

[ Voor 60% gewijzigd door Cheesy op 17-09-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Cheesy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:33:
Hmm. Hoe gaat Apple dat met iTunes 11.1 doen? Ik had 'm het liefst vanavond al gedownload, zodat ik morgen direct iOS7 kan downloaden.
Je hebt geen iTunes 11.1 nodig om iOS 7 te downloaden. Alleen om na installatie te kunnen synchroniseren.

Klopt. GM verloopt niet. Is namelijk identiek aan de versie die Apple morgen beschikbaar stelt. Of het buildnummer moet morgen al anders zijn, maar dat verwacht ik niet.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:58

DON PAPA

Tweaker-fan

iCloud is aangepast naar iOS 7 look

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/3933/6a22.jpg

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wil straks iOS 7 clean opzetten. Is het dan ook mogelijk op mijn contacten terug te zetten en mijn whatsapp geschiedenis? Zover ik weet kan dat alleen met een iCloud back-up. Maar dat is nou juist wat ik niet wil.

Wil alleen mijn contacten en whatsapp geschiedenis terug. :)

• BillSpaarbank
  • Niet online
Grudgie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 06:58:
Wil straks iOS 7 clean opzetten. Is het dan ook mogelijk op mijn contacten terug te zetten en mijn whatsapp geschiedenis? Zover ik weet kan dat alleen met een iCloud back-up. Maar dat is nou juist wat ik niet wil.

Wil alleen mijn contacten en whatsapp geschiedenis terug. :)
Ja hoor, dat is mogelijk.

Contacten syncen met iCloud of Google en vanuit Whatsapp kun je je chatgeschiedenis syncen met iCloud.

[ Voor 11% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-09-2013 07:43 ]

• Kuhr89
  • Laatst online: 08-10 23:07
Whatsapp moet je via de app zelf doen bij berichtgeving rn dan reservekopie. Dan zet hij alles terug.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kun je IOS7 alvast downloaden voordat de OTA versie beschikbaar komt?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 21:45
Cheesy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:33:

[...]
GM is dat.

GM = de "echte". De GM is de versie die as we speak geïnstalleerd wordt op verse 5s en 5c-toestellen. Het zou kunnen dat er een bug in de GM zit waardoor deze geen publieke release zal krijgen, in dat geval zal iOS 7.0.1 uitgebracht worden en kan je vanaf de GM OTA updaten naar deze versie. Maar die kans acht ik zeer klein :P.

• 3DDude
  • Laatst online: 03:51

3DDude

I void warranty's

Hoe laat is de 'uitrol' van de IOS7 final?
Dan weet ik wanneer ik op check for software update moet klikken XD.

Be nice, You Assholes :)

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

3DDude schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:11:
Scroll even naar boven... 19:00

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
3DDude schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:11:
Voor oud en nieuw 0:00 uur ;-)

(De verwachting is na 19:00 uur vanavond)

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:58

Japie.G

Colour Classic

Hmm, heeft iedereen onder ios7 dat je locatie niet meer beschikbaar is voor anderen via de 'zoek mijn vrienden' app? Mijn locatie is enkel nog maar beschikbaar wanneer ik ingelogd ben op de app, en de app ook actief is! Als dat zo blijft schiet de app z'n doel voorbij natuurlijk. Hopen dat er vanavond met de release ook een nieuwe versie van deze app komt.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• Ronvgs
Japie.G schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:14:
Hmm, heeft iedereen onder ios7 dat je locatie niet meer beschikbaar is voor anderen via de 'zoek mijn vrienden' app? Mijn locatie is enkel nog maar beschikbaar wanneer ik ingelogd ben op de app, en de app ook actief is! Als dat zo blijft schiet de app z'n doel voorbij natuurlijk. Hopen dat er vanavond met de release ook een nieuwe versie van deze app komt.
Automatisch slot moet actief zijn dacht ik.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

BillSpaarbank schreef op woensdag 18 september 2013 @ 07:40:
[...]

Ja hoor, dat is mogelijk.

Contacten syncen met iCloud of Google en vanuit Whatsapp kun je je chatgeschiedenis syncen met iCloud.
Oké. Dus als ik mijn telefoon opnieuw instel kan ik via iCloud mijn contacten terug krijgen.
In de opties bij iCloud staan wel mijn contacten aangevinked. Dus dan moet dat wel goedkomen. :)

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ronvgs schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:16:
[...]

Automatisch slot moet actief zijn dacht ik.
Nope. dat had ik ook al geprobeerd.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 15:31
Eigenlijk doe ik altijd weer downgraden alvorens ik de officiele versie download. niet eens omdat ik bang ben dat er eventueel toch fouten in de GM zitten maar meer als autistische tik! :D

• UltraSub
Eerst downgraden slaat nergens op. DFU, officiele versie, klaar. Scheelt je een stap. Eerst in DFU en dan een iOS versie er op zetten is zo blank als het maar kan. ;)

• Ronvgs
UltraSub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:44:
Eerst downgraden slaat nergens op. DFU, officiele versie, klaar. Scheelt je een stap. Eerst in DFU en dan een iOS versie er op zetten is zo blank als het maar kan. ;)
Loop je dan niet het risico dat hij IOS6 er weer opzet?

• bakkie1985
Ronvgs schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:01:
[...]

Loop je dan niet het risico dat hij IOS6 er weer opzet?
Nee hij zet de nieuwste versie erop die beschikbaar is

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

UltraSub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:44:
Heel de GM vervangen slaat nergens op. De appstore release is identiek tot aan de laatste bit aan de GM.

• rinkel
  • Laatst online: 08:52
Japie.G schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:14:
Heb je 'Zoek mijn vrienden' al geactiveerd bij 'Ververs op achtergrond' ?

• readytoflow
  • Niet online
Mijn iPad 4 wil ik gewoon OTA updaten. Maar voor mijn iPhone 4 is het misschien verstandiger om eens een keer een clean install te doen. Die is de laatste tijd wat trager geworden en heeft soms wat accu problemen.

Voer ik dan de volgende stappen uit:
1 een backup via itunes (wel eerste nieuwste iTunes installeren) maken
2 Backup van Whatsapp zodat mijn berichten weer terugkomen na de update
3 Moet ik nog een aparte backup maken voor mijn foto's?
4 Dan een factory reset van de iPhone 4
5 Updaten naar iOS 7 (via iTunes?)
6 Via iTunes mijn apps weer terugzetten op de iPhone (plus alle instellingen weer goedzetten van Dropbox, evernote, IPcams, Servers, ...pfff > Is daar nog een truc voor?)

Ik gebruik iCloud voor mijn contacten daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

readytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:04:
Mijn iPad 4 wil ik gewoon OTA updaten. Maar voor mijn iPhone 4 is het misschien verstandiger om eens een keer een clean install te doen. Die is de laatste tijd wat trager geworden en heeft soms wat accu problemen.

6 Via iTunes mijn apps weer terugzetten op de iPhone (plus alle instellingen weer goedzetten van Dropbox, evernote, IPcams, Servers, ...pfff > Is daar nog een truc voor?)

Je kan een iCloud backup maken, waarin je alleen aanvinkt wat je belangrijk vind.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• bakkie1985
iemand overgens een id of ik vanaf mijn itunes 11.1 beta vanavond gewoon kan updaten naar 11.1 ota?

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Ik heb nu een gejailbreaked IOS 6.1.2 en ik wil update naar IOS7 (En ja ik weet dat ik dan geen gejailbreaked telefoon meer heb). Ik heb hem nu aangesloten aan me laptop met itunes, maar kan geen update naar 7 zien. Wel naar 6.1.4. Heb ik die eerst nodig voordat ik 7 kan zien en installeren? (Is 7 nu voor iedereen direct beschikbaar?)

• bakkie1985
IOS 7 vanaf ongeveer 1900 beschikbaar MekZi

• UltraSub
CyBeR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:42:
[...]

Heel de GM vervangen slaat nergens op. De appstore release is identiek tot aan de laatste bit aan de GM.
Dat weet je nog niet. Als er nog iets criticals is gevonden zou het gewoon kunnen dat er een nieuw build level komt. Nog niet voor gekomen de laatste keren, maar het kan wel. Ik ga er ook vanuit dat het niet hoeft, en dat ze identiek zijn, maar zeg nooit nooit ;)

• MarcoC
readytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:04:

Een Whatsapp-backup is zinloos als je al een iTunes-backup maakt. iCloud is ook volkomen irrelevant als je een iTunes-backup maakt (alles wordt toch teruggezet, of je nou wel of niet synct met iCloud).

Wat je moet doen is dit:
1. iPhone aansluiten op je computer.
2. Reservekopie maken in iTunes.
3. Aankopen overzetten (zodat de meest recente versies van al je apps in iTunes staan) door middel van rechtermuisknop op je iPhone -> "Aankopen overzetten" in iTunes.
3. Herstellen naar iOS 7.
4. iTunes 11.1 installeren (is nog niet beschikbaar).
5. Reservekopie terugzetten.
6. Syncen.

Je hebt iTunes 11.1 nodig om te syncen met iOS 7, dus dat ik eerst installeren voordat je iOS 7 gaat installeren. Bedenk wel dat iTunes 11.1 nog niet beschikbaar is (zal ook vandaag beschikbaar komen).

Qua backups is het overigens handig om het volgende te onthouden: een iCloud-backup is ideaal voor noodgevallen (ongepland onderhoud van je iPhone). Een iTunes-backup is ideaal voor gepland onderhoud aan je iPhone (vele malen sneller dan terugzetten van een iCloud-backup). Dus in dit soort gevallen (gepland onderhoud) kan je het beste gewoon een iTunes-backup gebruiken vind ik.

Ik kan je trouwens ook aanraden om je iTunes-backup te beveiligen met een wachtwoord, als je dat doet worden je wifi-wachtwoorden ook meegenomen in de backup :).

[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 18-09-2013 11:19 ]

• readytoflow
  • Niet online
MarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:18:
[...]

Een Whatsapp-backup is zinloos als je al een iTunes-backup maakt. iCloud is ook volkomen irrelevant als je een iTunes-backup maakt (alles wordt toch teruggezet, of je nou wel of niet synct met iCloud).

...

Ik kan je trouwens ook aanraden om je iTunes-backup te beveiligen met een wachtwoord, als je dat doet worden je wifi-wachtwoorden ook meegenomen in de backup :).
Thx!
Dus mijn whatapp berichten zie ik gewoon terug als ik via iTunes een backup maak?
Die laatste tip is ook een goeie. Wist ik niet. Zou nog mooier zijn wanneer dat voor alle instellingen zoals ip-cam, server etc. geldt...Scheelt me weer een hoop werk!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

rinkel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:57:
[...]

Heb je 'Zoek mijn vrienden' al geactiveerd bij 'Ververs op achtergrond' ?
Jep ook! En de gehele app opnieuw geïnstalleerd! Maar ben ik de enige met dit probleem dan? Ging ervan uit dat dit algemeen was eigenlijk! Hij doet het prima zodra de app op de achtergrond actief is. Kill ik de app in de background.. Weg lokatie voor vrienden..

• MarcoC
readytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:35:
[...]

Thx!
Dus mijn whatapp berichten zie ik gewoon terug als ik via iTunes een backup maak?
Die laatste tip is ook een goeie. Wist ik niet. Zou nog mooier zijn wanneer dat voor alle instellingen zoals ip-cam, server etc. geldt...Scheelt me weer een hoop werk!
Als je een met wachtwoord beveiligde iTunes-backup terugzet, dan is je iPhone weer precies zoals hij was (m.u.v. apps/muziek/boeken die gesynct moet worden).

Verwijderd

Iemand nog dit probleem met IOS7 en Spotify:
Als ik een liedje afspeel kan ik niet meer via control center pauzeren/skippen/opnieuw afspelen.
Dit is ook als ik mijn iphone lock en dan unlock, dan zie je normaal ook iets gelijkaardig aan control center voor muziek, ook hier werken deze commands niet...

Dit gaat natuurlijk ook verder, als mijn iPhone verbonden is via bluetooth met mijn auto dan kan ik via het dashboard ook deze commands niet meer gebruiken... Op IOS6 ging dit wel allemaal.

Ik heb alle updates van iOS en Spotify geinstalleerd...

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Is Spotify al iOS7 compatible gemaakt dan door Spotify zelf?

Zie het namelijk niet staan dat ze dat hebben gedaan...

• UltraSub
MarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:18:
[...]
Doe dat echter nooit 's avonds laat als je bij vrienden zit om "ff" hun telefoon ff te vervangen door een nieuwe op een retelangzame laptop. Hij gooit alle oude backups weg, en voor die nieuwe encrypted gemaakt is, ben je wel ff verder. 100% cpu, en een voortgangsbalk die bijna niet beweegt :P

• kdhoe
Tha BasZ schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:50:
Is Spotify al iOS7 compatible gemaakt dan door Spotify zelf?

Zie het namelijk niet staan dat ze dat hebben gedaan...
Werkt wel bij mij. iOS 7 GM en Spotify 0.75 (update van gisteren)

Bij vorige beta's van iOS werkte het inderdaad niet.

• shoombak
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:37:
En oja: goed nieuws voor alle Vodafone klanten met 4G!!

Erg benieuwd of ik nu al met GM de LTE switch ga zien, of dat Vodafone op de 18 met een losse carrier update gaat komen. Zometeen weet ik meer :)
En werkte het met de GM, of moet je wachten tot Vodafone de update doorvoert?

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe bevallen de prestaties en batterij duur van iOS 7 gm op een iPhone 4 en iPad 2? Ik ben ergens bang dat het niet te pruimen is.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Verwijderd

Hoi

Ik had begrepen dat ios7 vandaag beschikbaar zou komen? Ik ben al de hele dag naar de updates aan het kijken maar niks...........

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:28:
Hoi

Ik had begrepen dat ios7 vandaag beschikbaar zou komen? Ik ben al de hele dag naar de updates aan het kijken maar niks...........
Lees even het topic door? Waarschijnlijk om 19:00.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• RnB
  • Nu online
Of google het even.. Heel het internet staat open voor je, gebruik het dan ook. :O

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

fynrd1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:20:
Hoe bevallen de prestaties en batterij duur van iOS 7 gm op een iPhone 4 en iPad 2? Ik ben ergens bang dat het niet te pruimen is.
Door dit topic alleen al te doorzoeken ga je een hoop informatie vinden. Op internet zijn er ook al genoeg (p)reviews te vinden over performance op iPhone4 en iPad2

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• janklp
  • Laatst online: 06-10 13:28

janklp

FortyTwo Capital

fynrd1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:20:
Er staat een review op de Frontpage.

• shoombak
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:14:
[...]

En werkte het met de GM, of moet je wachten tot Vodafone de update doorvoert?
Heb maar even de GM erop gezet, had al 4G op mijn HTC One, maar op de iPhone werkt het nog niet..

• RnB
  • Nu online
Als je bij Vodafone zit, moet je nog even wachten tot vanavond, wanneer de final uitkomt. Men zegt dat er dan een carrier update uitkomt die een 4G schakelaar activeert op je iPhone 5.

• MarcoC
UltraSub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:50:
[...]

Doe dat echter nooit 's avonds laat als je bij vrienden zit om "ff" hun telefoon ff te vervangen door een nieuwe op een retelangzame laptop. Hij gooit alle oude backups weg, en voor die nieuwe encrypted gemaakt is, ben je wel ff verder. 100% cpu, en een voortgangsbalk die bijna niet beweegt :P
Zoals altijd, nooit de chirurg uit gaan hangen als je weinig tijd hebt ;).

Wat betreft Vodafone en 4G, er zal vanavond gelijktijdig met iOS 7 een carrier update uitgebracht worden die 4G in combinatie met Vodafone mogelijk zal maken (aldus Robert Webbe).

[ Voor 15% gewijzigd door MarcoC op 18-09-2013 14:34 ]

• Saturnus
  • Niet online
Het is wel weer duidelijk: Veel positieve en veel negatieve reacties. Toch raar dat Apple producten onderling zo extreem verschillen, terwijl dat een van de handelsmerken is: software en hardware sluit perfect op elkaar aan. In 50% van de gevallen dan...

Dus...
+ Nieuw OS, nieuwe features.
- Voordat je het weet mag je je apparaat 2x per dag gaan opladen.

Toch maar safe spelen en een paar weken wachten...

• UltraSub
MarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:33:
[...]

Zoals altijd, nooit de chirurg uit gaan hangen als je weinig tijd hebt ;).
offtopic:
Hahah, ja, ik weet het.. Was echter wel voorbereid, op maandagavond alles gebackuped, purchases transferred, etc etc. En ik moest 3 devices overzetten op woensdag. Alles geregeld dus, vraagt hij me op het laatst, kun je niet de wachtwoorden mee backuppen? Ja hoor, geen probleem. *kuch*
Saturnus schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
Het is wel weer duidelijk: Veel positieve en veel negatieve reacties. Toch raar dat Apple producten onderling zo extreem verschillen, terwijl dat een van de handelsmerken is: software en hardware sluit perfect op elkaar aan. In 50% van de gevallen dan...

Dus...
+ Nieuw OS, nieuwe features.
- Voordat je het weet mag je je apparaat 2x per dag gaan opladen.

Toch maar safe spelen en een paar weken wachten...
Bullshit. Mensen met problemen zijn allemaal mensen die lekker ff snel en makkelijk upgraden.
Diegenen die een clean install doen, draaien vlekkeloos. Check het topic maar helemaal. En om het verhaal maar waarom kun je dan upgraden alvast voor te zijn; alle Windows versies waren te upgraden naar een nieuwere release. Hebben die mensen dat ook gewoon gedaan? Zo niet, waarom niet? ;)
Patches en fixes, gewoon upgrade
Major releases, of nieuwe hardware > DFU, restore, en indien er nog bugs zijn, setup as new phone. Klaar.

[ Voor 51% gewijzigd door UltraSub op 18-09-2013 14:43 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Meh ook onzin. Ik upgrade (al dan niet met een backup wegens nieuwe hardware) al sinds iOS 2. Nergens problemen mee.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 18-09-2013 15:06 ]

• MarcoC
Inderdaad. Ik geloof niet zo in het magisch helende effect van "set up as new". Ik gok dat 99% van de berichten over een betere performance en/of betere accuduur toe te schrijven zijn aan het placebo-effect.

Verwijderd

UltraSub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
[...]

offtopic:
Hahah, ja, ik weet het.. Was echter wel voorbereid, op maandagavond alles gebackuped, purchases transferred, etc etc. En ik moest 3 devices overzetten op woensdag. Alles geregeld dus, vraagt hij me op het laatst, kun je niet de wachtwoorden mee backuppen? Ja hoor, geen probleem. *kuch*

[...]

Bullshit. Mensen met problemen zijn allemaal mensen die lekker ff snel en makkelijk upgraden.
Diegenen die een clean install doen, draaien vlekkeloos. Check het topic maar helemaal. En om het verhaal maar waarom kun je dan upgraden alvast voor te zijn; alle Windows versies waren te upgraden naar een nieuwere release. Hebben die mensen dat ook gewoon gedaan? Zo niet, waarom niet? ;)
Patches en fixes, gewoon upgrade
Major releases, of nieuwe hardware > DFU, restore, en indien er nog bugs zijn, setup as new phone. Klaar.
Nou ik update gewoon OTA en anders via iTunes sinds ik mijn iPad 3 heb, ook nooit problemen

Al ben ik wel benieuwd hoe het op de ipad gat reageren, ik heb gen iPhone dus het is enkel iPad updaten. Maar ik las ergens dat het niet verstandig is omdat de iPad versie buggy is.

• UltraSub
CyBeR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:05:
Meh ook onzin. Ik upgrade (al dan niet met een backup wegens nieuwe hardware) al sinds iOS 2. Nergens problemen mee.
Dan heb je geluk... Ik zeg ook niet dat het niet kan! Maar zeur niet als het mis gaat :)
En getuige het aantal berichten hier over problemen na een upgrade, en weg problemen na clean, zie je dat het wel degelijk fout kan gaan.
MarcoC schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:10:
Inderdaad. Ik geloof niet zo in het magisch helende effect van "set up as new". Ik gok dat 99% van de berichten over een betere performance en/of betere accuduur toe te schrijven zijn aan het placebo-effect.
Dan geloof je er niet in. Ook goed. Je zou er versteld van staan hoeveel problemen ik heb opgelost bij mensen door een clean install met restore, of setup as new. En dat waren geen placebo's. Een voorbeeld? Telefoon die binnen 2 uur zijn accu leeg had. Clean en restore. Zelfde probleem. Clean, setup as new, meer dan een dag. Goh, wat een placebo.

• Ronvgs
Ik ga ook voor clean.

Verwijderd

dat betekent dat je al je app, mappen enzo weer opnieuw gaat installeren/instellen?
Pagina: 1 ... 19 ... 44 Laatste