• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Een batterij die nu van 69 opeens naar 48% springt klopt niet helemaal volgens mij. Stuurde een aantal foto's door via whatsapp toen dit gebeurde.

Misschien toch maar een clean install uitvoeren.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hier zonder problemen gisteren een restore gedaan van Beta 6 naar GM op mn iPhone 5.
Merk overigens niet veel andere zaken / snelheidverschil...

@ Remco Tr omtrent laadproblemen -> wel raar dat die bij ene app wel oplaadt en andere niet.
Dat zou namelijk niet moeten uitmaken.
iOS7 is zeker kieskeurderig omtrent minder legale kabels. Sommige no-name kabels laden bij mij ook mn iPhone niet meer op, sommige weer wel maar connecten dan weer niet goed met bijv. iTunes.

@ mobile625 omtrent snelheidverschil -> hier @ iPhone 5 ook weinig snelheidverschil tussen iOS6 en 7.
Voornamelijk de kleine verbeteringen die ze in iOS7 hebben doorgevoerd zijn gewoon goed. Ben erg tevreden!
En je de developers moeten zeker nog wat apps iOS7-ready maken!
Dat komt een dezer dagen wel op gang na de release van de GM.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:15
Kan geen mogelijkheid vinden steden te verwijderen uit de Weer app. Meer mensen die dit hebben?

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 13:34

Pablo

Rito pls

CHRlS schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:47:
Kan geen mogelijkheid vinden steden te verwijderen uit de Weer app. Meer mensen die dit hebben?
ja had ik ook maar je moet bij de betreffende stad naar rechts schuiven , dan krijg je een optie om te verwijderen.

duurde bij mij gister een half uur om daar achter te komen :D

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Pablo

Pablo

Rito pls

R.plas schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:48:
[...]

ja had ik ook maar je moet bij de betreffende stad naar rechts schuiven , dan krijg je een optie om te verwijderen.

duurde bij mij gister een half uur om daar achter te komen :D
Sorry naar links schuiven !

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
Brad schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:12:
Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn iPhone 4 moet upgraden naar iOs 7. Momenteel draai ik ios 6.1.2 met jailbreak, en de enige reden waarom ik die jailbreak nog heb zijn f.lux en Battery Doctor Pro. Daarnaast ben ik bang dat mijn batterij het minder lang vol zal houden en dat de performance erop achteruit gaat,

Ik heb het overigens al op een iPad 2 hier in huis gezet, en ik vind het allemaal maar net wat trager aanvoelen. Mooier vind ik het echter wel.
Ik ervaar hetzelfde met mijn iPad 2.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
kmf schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:19:
Wat wel verbeterd is
-snelheid van animaties is "just right". Waar het bij (vooral de 1e) beta storend traag was.
Maar de unlock animatie is gewoon nog veel te traag helaas. Ik wil niet weten hoe vaak ik op een dag unlock, en naar een ander scherm wil swipen, of een app wil starten en hij reageert nog niet. Ook al wacht ik bewust al langer. Pas als de animatie volledig is afgelopen, kun je iets. En dat is jammer, want nu wordt het toestel softwarematig gecapped imho.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 14:24
Mijn iPad 2 zal ik sowieso niet updaten, aangezien ik met volle tevredenheid gebruik maak van XBMC. iOS7 is leuk voor m'n iPhone, maar op de iPad maakt het me niet heel veel uit.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Pablo

Pablo

Rito pls

UltraSub schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:03:
[...]

Maar de unlock animatie is gewoon nog veel te traag helaas. Ik wil niet weten hoe vaak ik op een dag unlock, en naar een ander scherm wil swipen, of een app wil starten en hij reageert nog niet. Ook al wacht ik bewust al langer. Pas als de animatie volledig is afgelopen, kun je iets. En dat is jammer, want nu wordt het toestel softwarematig gecapped imho.
Bij mij gaat de unlock animatie hardstikke prima ,
gaat het bij jouw langzamer , of vindt jij het te langzaam gaan ?

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Op mijn iPad 3 vind ik iOS 7 ook niet fijn werken. Net allemaal te sloppy. Ik denk dat ik deze terug zet naar iOS 6 nu het nog kan. Op mijn iPhone 5 werkt het wel fijn.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 17:07

Rudios

Lost in space?

Als je de GM versie hebt, ben ik bang dat je niet meer naar iOS 6.x terug kunt.

Whole lot of stars ***

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Rudios schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:07:
Wrong. Net nog iPhone toestel gerestored naar iOS6. (DFU mode en gaan)

Net zakelijk ingesteld en e.a. aangepast en nu weer updaten naar 7 }:O .

Testing testing testing....

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 12-09-2013 12:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Pablo

Pablo

Rito pls

Rudios schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:07:
Ja wel , iOS6 wordt nog gesigneerd door apple.
Maar dan krijg je de laatse versie erop die niet gejailbreaked kan worden, houd daar rekening mee !

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 22:41
Ik ga mijn iPhone 4 ook maar restoren, ik ben echt niet te spreken over de snelheid, om dan maar niet te beginnen over de batterij. (72% na 3 uur standby en 1 uur gebruik, zou normaal rond de 85% moeten zijn)

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Op zich werkt ios7 prima, ik vind het fijn om weer tegen iets fris aan te kijken.

Ik stoor me, net als een aantal anderen hier, wel aan het feit dat die animaties zo verschrikkelijk traag gaan. Op ios 6 kon je voordat de unlock animatie klaar was al naar pagina 2 swipen, nu moet je eerst wachten tot al die icoontjes 'geland' zijn.

Ook de batterij lijkt ergens harder op leeg te lopen, heb het idee dat locatievoorzieningen vaker wordt aangesproken dan voorheen op ios6.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

UltraSub schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:03:
[...]

Bij mij reageert het prima. Mark je vertragingen, of bedoel je dat de animatie waarbij de icoontjes naar beneden vallen traag is?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Heeft iemand de iOS7 GM op een iPhone 4S getest? Kan hij het makkelijk aan, of merken jullie dat hij iets trager wordt? Ik zit namelijk te twijfelen of ik mijn 4S nog een jaartje extra blijf gebruiken. Op youtube zie ik alleen maar filmpjes van eerdere betas of andere iPhones.

• kmf
  • Niet online

kmf

kassemans schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:23:

Ook de batterij lijkt ergens harder op leeg te lopen, heb het idee dat locatievoorzieningen vaker wordt aangesproken dan voorheen op ios6.
Effe in de location services settings checken?
Volgens mij waren de nieuwe system services zoals "popular near me" standaard aangezet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

@ kassemans

Je kan ook die locatievoorzieningen deels of geheel uitzetten...

Nieuw in iOS7 is "Frequent Locations", dit "vreet" denk ik ook accu...
Te vinden natuurlijk onder Privacy en dan helemaal onderin @ System Services

Ook nieuw is bijv. "Popular Near Me"... zelf ook gewoon uitstaan...

/edit zie hierboven dus ook... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tha BasZ op 12-09-2013 12:49 ]

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:07
Ik kan me niet herinneren dat ik dit in iOs6 heb gezien: "Ververs apps op achtergrond"
Zou nog weleens batterijgebruik kunnen schelen als je daar alles uit zet.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

@ rinkel -> dat is inderdaad ook nieuwe @ iOS7...

Bij mij standaard uit overigens... zie niet echt onwijse meerwaarde als dat aanstaat...

• rinkel
Staat bij mij ook uit.
Ik had eigenlijk alleen google maps en find my friends daar aanstaan.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Sc0rPi0N schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:09:
[...]

Wrong. Net nog iPhone toestel gerestored naar iOS6. (DFU mode en gaan)

Net zakelijk ingesteld en e.a. aangepast en nu weer updaten naar 7 }:O .

Testing testing testing....
Aha oke! Maaruh, heb jij dan een Mac, want ik kan niet meer restoren omdat mijn iTunes (pc) op dit moment nog niet werkt met iOS7.

Ik heb iO7 GM geupdate vanaf 6.1.4. Als ik een restore doe, is dat dan niet hetzelfde dan als ik eerst naar 6.1.4 terug ga en dan restore naar 7.0?

Als dit namelijk hetzelfde effect heeft, kan ik beter opnieuw restoren en dan hoef ik niet eerst 6.1.4 weer erop te zetten. Iemand?

Whole lot of stars ***

• CHRlS
bartos88 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:47:
Heeft iemand de iOS7 GM op een iPhone 4S getest? Kan hij het makkelijk aan, of merken jullie dat hij iets trager wordt? Ik zit namelijk te twijfelen of ik mijn 4S nog een jaartje extra blijf gebruiken. Op youtube zie ik alleen maar filmpjes van eerdere betas of andere iPhones.
Heb sinds gisteren een clean install gedaan met de GM en vind het nu prima werken.
Onder beta 6 welke ik als upgrade geinstalleerd had was ik niet helemaal tevreden over de perfomance.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Rudios schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:06:
[...]

Aha oke! Maaruh, heb jij dan een Mac, want ik kan niet meer restoren omdat mijn iTunes (pc) op dit moment nog niet werkt met iOS7.

Ik heb iO7 GM geupdate vanaf 6.1.4. Als ik een restore doe, is dat dan niet hetzelfde dan als ik eerst naar 6.1.4 terug ga en dan restore naar 7.0?

Als dit namelijk hetzelfde effect heeft, kan ik beter opnieuw restoren en dan hoef ik niet eerst 6.1.4 weer erop te zetten. Iemand?
Gewoon het toestel in DFU zetten volgens de juiste wijze. Ondanks dat iTunes meldt dat het niets met je toestel kan, kun je daarna gewoon restoren naar 6.1.4. Dat is althans mijn ervaring met het restoren naar 6.1.3 op de iPad. Ik gebruik wel een Mac, maar krijg dezelfde melding met de huidige iTunes.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
CHRlS schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:25:
[...]

Heb sinds gisteren een clean install gedaan met de GM en vind het nu prima werken.
Onder beta 6 welke ik als upgrade geinstalleerd had was ik niet helemaal tevreden over de perfomance.
Ok dat is mooi om te horen! Maar vind je hem nu iets langzamer, maar nog snel genoeg. Of is ie gewoon niet langzamer?

• Dax
  • Laatst online: 04-10 12:07

Dax

Geïnstalleerd op een iPhone4s, naar mijn idee is de snelheid vooruit gegaan. Heerlijk dat ik nu geen jailbreak meer nodig heb voor Sbsettings, het nieuwe bedieningspaneel is ideaal!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Dax schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:32:
Geïnstalleerd op een iPhone4s, naar mijn idee is de snelheid vooruit gegaan. Heerlijk dat ik nu geen jailbreak meer nodig heb voor Sbsettings, het nieuwe bedieningspaneel is ideaal!
ik mis alleen de functie om 3g in en uit te schakelen

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
R.plas schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:34:
[...]

Vliegtuigstand ;)

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

[...]

Yupe dat is inderdaad het enige wat ik mis t.o.v. SBSettings.

Jammer dat ze ook niet meer icoontjes gemaakt hebben waaruit je zou kunnen kiezen.
Gewoon vaststaande zaken als Cellular Data / 3G / etc.

• Pablo

Pablo

Rito pls

ja en dan gaat me wifi dus ook uit , moet ik die weer aan zetten.

Soms heb ik wel eens geen 3g verbinding , voorheen met sbsetting , drukte ik 3g even uit en dan vervolgens weer aan , en ik de meeste gevallen had ik dan weer een 3g verbinding.

Dit kan ik inderdaad ook doen met vliegtuig stand , maar ik wil gewoon dat 3g knopje :)

• UltraSub
kmf schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:46:
[...]

Bij mij reageert het prima. Mark je vertragingen, of bedoel je dat de animatie waarbij de icoontjes naar beneden vallen traag is?
Die animatie waarbij de icoontjes het scherm in komen "vliegen" na de unlock.
Verder is het een snappy OS, geen enkel probleem. Maar dit is een animatie voor de show, waarbij functionaliteit beetje opgeofferd wordt mijns inziens.

• CHRlS
bartos88 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:29:
[...]

Ok dat is mooi om te horen! Maar vind je hem nu iets langzamer, maar nog snel genoeg. Of is ie gewoon niet langzamer?
Het is nauwelijks merkbaar meer dat het trager is geworden. En dat was eerst wel zo.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

[...]

Juist, dat is nou ook wat ik mis. Vind deze optie zelfs belangrijker voor mij dan de Wifi aan/uit.

Whole lot of stars ***

• Rudios

Rudios

Lost in space?

BillSpaarbank schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:25:
[...]

Gewoon het toestel in DFU zetten volgens de juiste wijze. Ondanks dat iTunes meldt dat het niets met je toestel kan, kun je daarna gewoon restoren naar 6.1.4. Dat is althans mijn ervaring met het restoren naar 6.1.3 op de iPad. Ik gebruik wel een Mac, maar krijg dezelfde melding met de huidige iTunes.
Mijn dank, werkt inderdaad. Nu een clean install van de GM gedaan.

Whole lot of stars ***

• edebee
  • Nu online
Probleem met de bediening op de headset is opgelost door herstel alle instellingen.
Wat me nu opvalt is als er een 1 nieuwe Whatsapp binnen komt deze 2 x op het berichtenscherm komt onder tabblad alles, het meld geluidje gaat ook 2 x af maar in Whatsapp zelf staat maar 1 nieuw bericht.
Zal misschien nog wel iets zelf wat bij Whatsapp zelf ligt

• UltraSub
Nee, das een bug. Try clean install, restore.
Heeft niks te maken met Whatsapp.

/edit
Overigens, inderdaad zelfde als wat kmf zegt, geen album art in Match.

/edit 2
Inmiddels alles binnen!

[ Voor 43% gewijzigd door UltraSub op 12-09-2013 17:33 ]

• kami88
  • Laatst online: 02-09-2023
edebee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:48:
Probleem met de bediening op de headset is opgelost door herstel alle instellingen.
Wat me nu opvalt is als er een 1 nieuwe Whatsapp binnen komt deze 2 x op het berichtenscherm komt onder tabblad alles, het meld geluidje gaat ook 2 x af maar in Whatsapp zelf staat maar 1 nieuw bericht.
Zal misschien nog wel iets zelf wat bij Whatsapp zelf ligt
Dit probleem had ik op mijn iPhone 4s met iOS 6 ook sindskort..

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 15:31
Ik las vandeweek iemand die was opgevallen dat bij ios 7 de telefoon aangeeft als je zondernoriginele kabel oplaadt. Bij mij geeft hij dit inderdaad ook aan en lijkt te laden. Ik kan bevestigen dat de telefoon NIET laad zonder originele kabel helaas

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:49
Wat leest jouw post verschrikkelijk vervelend zeg..

Maar is dat sinds de GM of heb je dat al bij eerdere bèta's gehad? Ik heb met de laatste bèta mijn iPhone wel gewoon kunnen opladen met een niet originele kabel, ik kreeg alleen berichten dat ik een unofficial kabel gebruik.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Herstel alle instellingen helpt wel, telefoon is na al die Beta updates een stuk sneller!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 15:31
Ik heb nooit eerder een beta versie gedraaid. Hij draait nu op GM. baal er wel erg van dat je niet kunt laden met niet originele kabels :(

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
bartkoper schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:41:
Ik heb nooit eerder een beta versie gedraaid. Hij draait nu op GM. baal er wel erg van dat je niet kunt laden met niet originele kabels :(
Dat is ook niet waar. Wellicht dat bepaalde niet-originele kabels het niet doen. Maar mijn kabeltjes van Deal-extreme doen het nog steeds prima. Je krijgt een melding, maar de iPhone laat gewoon op :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• RnB
Ah zie je, ik schrok al.
Want dan zouden ze bij de GM en dus ook de final een extra restrictie voor 3rd party kabeltjes hebben geplaatst. Ik heb heerlijk eentje van 3m, kan echt niet eentje van 1,8m meer hebben. :P

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

over die kabels...
misschien verstandig om te praten over licensed kabels vs. niet-licensed kabels ipv. originele vs. niet-originele kabels?

ik heb o.a. van 'just wireless' (wat een naam....) licensed lightning kabels en die doen het gewoon terwijl ze niet origineel Apple zijn (dat mag je volgens mij ook gewoon verwachten en als ze het niet zouden doen zelfs ruilen in de winkel).

en de niet-gelicenseerde kabels van o.a. DX.com tja sommige doen het en sommige niet, voor die onzekerheid betaal je dan ook.

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 12-09-2013 21:45 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Van licensed mag je sowieso verwachten dat ze het dien. Ik heb het nu over non-licensed.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ja dat is nu juist mijn punt...
licensed kabels van third parties (belkin, just wireless, incase, etc.) zijn ook niet-originele kabels.

ik zit zo hard te twijfelen om mijn JB op mn iPhone5 weg te doen en iOS7 te installeren.
Heb het al wel op mn iPad mini en ben er zeer tevreden over.

ik wacht lafjes nog even wat gebruikerservaringen hier af :+

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Persoonlijk zie ik geen nut meer in jailbreaks sinds de laatste jaren. De community lijkt zijn momentum verloren te hebben en er zijn alweer een aantal JB-only features standaard in iOS uitgevoerd nu. Het blijft ook altijd spannend rond de nieuwe versie van iOS want dan komen regelmatig updates uit die ook vaak de laatste jailbreak onmogelijk of minder simpel maken.

iOS 6 + jailbreak lijkt me totaal niets meer na het gebruik van iOS 7 dat een langverwachte frisse wind blaast in het OS.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net sinds een dag iOS7 en moet zeggen dat de batterij lang meegaat! :O
Meestal na het werk had ik nog 20/40% over. Nu hield ik vandaag dik 50% over! Erg netjes! :D

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:41

Grin

Ride si sapis.

Korte vraag, ja of nee volstaat.
Kan je FaceTime Audio gesprekken voeren over 3G (dus zonder Wi-Fi) @ iOS 7 GM?
Ik ken nog niemand met de iOS7 GM die ik ff kan bellen om zelf te testen.... ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Aangezien je ook facetime video over 3G kunt doen, waarom niet?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• kmf
  • Niet online

kmf

Grin schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:34:
Ja. Wel je hand voor de camera houden.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

En dat zijn twee reacties die geen antwoord geven op deze eenvoudige/normale vraag. Kom op, reageer alleen als je iets toe te voegen hebt. Alvast bedankt. :/

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:33
CyBeR schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:40:
Aangezien je ook facetime video over 3G kunt doen, waarom niet?
Volgens Apple kan je geen Facetime audio doen over 3G. Alleen video. Dit waarschijnlijk ivm lost-of-income voor AT&T en anderen.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Grin schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:34:
JA, dat kan!

Voor degene die zeggen dat het niet kan: Heb het zelf al tijden gebruikt sinds iOS7 beta. Bovendien gaf Apple al aan dat FaceTime (zowel video als audio) via 3G werkt bij iOS7. Uiteraard werkt FaceTime audio alleen onder iOS7 apparaten, aangezien iOS6 geen FaceTime Audio heeft en niet via 3G kan.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 12-09-2013 23:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:47

HaterFrame

Well... Poo came out!

RnB schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:58:
Wat leest jouw post verschrikkelijk vervelend zeg..

Maar is dat sinds de GM of heb je dat al bij eerdere bèta's gehad? Ik heb met de laatste bèta mijn iPhone wel gewoon kunnen opladen met een niet originele kabel, ik kreeg alleen berichten dat ik een unofficial kabel gebruik.
Opladen met mijn DX.com kabel gaat prima, waar ik wel tegenaan gelopen ben is dat het restoren naar de iOS 7 GM niet ging met deze kabel. Met de originele weer wel.. Dat is me al eens eerder gebeurd, alleen twijfel ik er aan of dat met de iPhone 5 of 4s was.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Hm, ook daar heb ik met mijn kabel geen last van gehad. Ik heb er meerdere malen zowel iOS 6 als 7 op gezet. Maar zoals eerder is gepost, het zou ook aan de verschillende kabels kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

ASNNetworks schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:50:
[...]

JA, dat kan!

Voor degene die zeggen dat het niet kan: Heb het zelf al tijden gebruikt sinds iOS7 beta. Bovendien gaf Apple al aan dat FaceTime (zowel video als audio) via 3G werkt bij iOS7. Uiteraard werkt FaceTime audio alleen onder iOS7 apparaten, aangezien iOS6 geen FaceTime Audio heeft en niet via 3G kan.
Ah super!
Dat is nu een feature waar ik echt op zit te wachten. Thanks voor t daadwerkelijke antwoord! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zijn er hier ook mensen die last hebben van erg wisselende batterij percentages (op een 4S)? Ik zie heel veel dat er ineens 10% / 15% af is, vervolgens blijft het op dat nieuwe percentage staan voor een lange periode. Zo ging hij net van 33% naar 16%, stop ik de kabel erin en hij heeft weer 36%...

Tamelijk vreemd, en irritant aangezien hij uit gaat als hij denkt leeg te zijn.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:45
Vanitas schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:37:
Zijn er hier ook mensen die last hebben van erg wisselende batterij percentages (op een 4S)? Ik zie heel veel dat er ineens 10% / 15% af is, vervolgens blijft het op dat nieuwe percentage staan voor een lange periode. Zo ging hij net van 33% naar 16%, stop ik de kabel erin en hij heeft weer 36%...

Ik heb dat ook gehad op mijn iPhone 5 (niet met iOS 7 overigens). Meestal is het dan tijd om naar de Apple Store te gaan en je accu te laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MarcoC schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:58:
[...]

Ik heb dat ook gehad op mijn iPhone 5 (niet met iOS 7 overigens). Meestal is het dan tijd om naar de Apple Store te gaan en je accu te laten vervangen.
Dat zou ik ook denken, ware het niet dat dit is ontstaan met iOS 7, daarvoor had ik geen problemen met de batterij.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Na enkele dagen toch wat aan te merken. Ik vind het toegangscherm echt zo inconsistent als maar wat. Grote lettertype, kleine lettertype door elkaar, veel lege ruimte tussen de notificaties waardoor je moet scrollen om te kijken wat je gemist hebt. Ik vind het notificatie scherm ook erg rommelig, ik kijk er nu helemaal niet meer op, ook de tabbladen vind ik erg nutteloos in dat scherm, ik wil gewoon ineens alle info als ik dat naar onder trek. Kwa UI vind ik het wel oke, alleen vind ik veel dingen inconsistent wat het toch een beetje rommelig maakt, iets wat ik van Apple totaal niet gewend ben. Jammer.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Na een dagje iOs7 begint het toch wel te wennen in positieve zin.
Alles werkt prima naar behoren. Snel zat. Safari is nog even wennen met het steeds verdwijnen van die onderste balk.
Wat ook erg prettig is, is die floepie snelle camera! Foto's nemen gaat echt heel rap.
Ook leuk zijn nu die "instagram" effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:20
Hebben anderen hier ook last van problemen met AirPlay mirroring? Een aantal Apple TV's die in de school staan waar ik werk, pakt mijn iPad meteen. Er zijn er ook een paar die wel verbinding krijgen (muziek wordt gestreamd), maar wanneer mirroring ingeschakeld wordt, wordt het scherm alleen zwart en de iPad 4 op iOS heel laggy. Eigenlijk is de iPad onbruikbaar, tot je mirroring weer uitschakelt.

Of, is het gewoon een bug in iOS 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Bobbus schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:53:
Hebben anderen hier ook last van problemen met AirPlay mirroring? Een aantal Apple TV's die in de school staan waar ik werk, pakt mijn iPad meteen. Er zijn er ook een paar die wel verbinding krijgen (muziek wordt gestreamd), maar wanneer mirroring ingeschakeld wordt, wordt het scherm alleen zwart en de iPad 4 op iOS heel laggy. Eigenlijk is de iPad onbruikbaar, tot je mirroring weer uitschakelt.

Of, is het gewoon een bug in iOS 7?
Ik dacht gelezen te hebben dat de Apple TV ook een update krijgt rond 18 september. Er schijnen wel wat dingen gewijzigd te zijn in de airplay functionaliteit. Kans lijkt me groot dat het aan iOS 7 ligt.

Ik ga mijn 4e generatie iPad overigens nog niet direct updaten. Wat ik gezien heb op mijn iPad was totaal geen verbetering. Het was zoals hier eerder gemeld, traag en mega instabiel. Bij het installeren van apps uit de appstore was het 1 groot crashfeestje. Niet alleen de helft van de apps crashte maar ook bijvoorbeeld de settings app, mail en kalender.

Op de iPhone overigens totaal geen klachten. Zeer tevreden en echt het gevoel alsof je een nieuwe telefoon in je zak hebt. Batterij lijkt nu ook beter te gaan na het uitschakelen van wat lokatievoorzieningen. 2 apps tegengekomen die nog niet werken onder iOS 7. Interactieve TV van KPN en Appsfire crashen bij de start.

[ Voor 31% gewijzigd door BillSpaarbank op 13-09-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:06:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat de Apple TV ook een update krijgt rond 18 september. Er schijnen wel wat dingen gewijzigd te zijn in de airplay functionaliteit. Kans lijkt me groot dat het aan iOS 7 ligt.

Ik ga mijn 4e generatie iPad overigens nog niet direct updaten. Wat ik gezien heb op mijn iPad was totaal geen verbetering. Het was zoals hier eerder gemeld, traag en mega instabiel. Bij het installeren van apps uit de appstore was het 1 groot crashfeestje. Niet alleen de helft van de apps crashte maar ook bijvoorbeeld de settings app, mail en kalender.

Op de iPhone overigens totaal geen klachten. Zeer tevreden en echt het gevoel alsof je een nieuwe telefoon in je zak hebt. Batterij lijkt nu ook beter te gaan na het uitschakelen van wat lokatievoorzieningen. 2 apps tegengekomen die nog niet werken onder iOS 7. Interactieve TV van KPN en Appsfire crashen bij de start.
Ik heb helemaal geen problemen met iOS 7 op iPad 4. Alles draait heel snel en stabiel. Wat je kan doen om je crashes op te lossen is "herstel alle instellingen" gebruiken. Als dat niet werkt je iPad opzetten als nieuw (geen back-up terug zetten). Had je soms een jailbreak vroeger? Dat zou veel kunnen verklaren. In een back-up zitten soms nog delen van die jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
kdhoe schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:26:
[...]

Ik heb helemaal geen problemen met iOS 7 op iPad 4. Alles draait heel snel en stabiel. Wat je kan doen om je crashes op te lossen is "herstel alle instellingen" gebruiken. Als dat niet werkt je iPad opzetten als nieuw (geen back-up terug zetten). Had je soms een jailbreak vroeger? Dat zou veel kunnen verklaren. In een back-up zitten soms nog delen van die jailbreak.
Nee, nooit gejailbreaked. Ik heb geen backup terug gezet. Ik heb wel ooit Beta 6 getest, maar voor de update naar iOS 7 GM eerst 6.1.3 schoon teruggezet en daarna geupdate naar de GM.

Om te problemen op te lossen heb ik in iOS 7 een "wis alle inhoud en herstel alle instellingen" uitgevoerd, maar dezelfde problemen traden weer op. Ik heb model A1460.

Daarna weer 6.1.3 teruggezet. Ik wacht de reacties na 18 september even af. Nu kon ik nog terug naar 6.1.3. Straks niet meer. Maar goed te horen dat het bij jou probleemloos werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:20
BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:06:
[...]

Verder heb ik erg weinig te klagen over iOS7 op mn iPad. Alles loopt eigenlijk best goed. Wel is het goed te merken dat het voor de CPU het nodige meer werken is. Het is niet zo super soepel als bij iOS 6.x. Er valt nog wel wat glad te strijken in de komende updates. Grappig vind ik het dat het me zo vaak aan het nieuwe cleane Windows stijltje doet denken. Als je in de mail-app zit, zou je haast denken dat je op een goede mobiele Windows versie aan het werken bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anteros schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:14:
[...]

Volgens Apple kan je geen Facetime audio doen over 3G. Alleen video. Dit waarschijnlijk ivm lost-of-income voor AT&T en anderen.
En dat staat waar, precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:33
@CyBeR: Ik heb dat ergens gelezen maar ik weet helaas de bron niet meer. Op iphoneclub.nl staat wel dat het provider afhankelijk is. Echter lees ik hier van mensen met iOS7 ervaring dat het wel werkt in NL dus waarschijnlijk voor ons niet zo relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is omdat FaceTime over 3G sowieso providerafhankelijk is, ongeacht of 't video is of alleen audio. Hier in Nederland echter mag men dat niet meer blokkeren dus wij hebben nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hoe zit het inmiddels met het keyboard in niet apple apps? Nog altijd het Ios6 toetsenbord of is dat inmidels al aangepast naar ios7 ? vooral in beta 6 ergerde ik me daar toch wel aan onder whatsapp.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Daniel_Elessar schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:55:
Hoe zit het inmiddels met het keyboard in niet apple apps? Nog altijd het Ios6 toetsenbord of is dat inmidels al aangepast naar ios7 ? vooral in beta 6 ergerde ik me daar toch wel aan onder whatsapp.
Als whatsapp de app aanpast naar de ios7 layout is dat ook opgelost. Bij apps die wij voor ios7 bouwen zie je het gewoon in de layout die je verwacht. Maar pas sinds gisteren mogen die apps worden gesubmit dus ze zullen bij launch wel in de app store verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb iOS 7 ook op m'n iPhone 5 en iPad 2 gezet. Ik merk vooral dat op mijn iPhone de accu erg hard gaat. Jammer, want die was al niet zo best :(

Verder vind ik iOS 7 leuk maar de grote verbetering waar ik op hoopte blijft uit. Ik kijk wel eens op "Vandaag" maar dan vraag ik me steeds af wat ik daar nu mee moet. Een Google Now is het bij lange na niet.
Het is veel uiterlijk vertoon waarvan ik me afvraag hoe lang het duurt voordat 80% van de apps erop aangepast zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:45
iOS 7 verandert niets aan de accuduur (niet negatief, niet positief). Het probleem ligt ergens anders.

[ Voor 45% gewijzigd door MarcoC op 13-09-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Laatst online: 01-10 16:01
Ik heb een action usb autolader, werkt het opladen met IOS 7 dan nog wel? Ik hoor verschillende berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Ook ik heb gisterenavond iOS 7 GM geinstalleerd op mijn iPhone 4S. Voorheen zat ik op iOS 6.1.2, zonder jailbreak. Ik merk toch wel dat de batterij slurpt. Heb diverse (locatie gebasseerde) instellingen uitgeschakeld, maar tot op heden gaat het vrij snel richting de 0%.

Heb een complete restore gedaan naar 6.1.3, daarna geupdate naar iOS 7 (update incl. alt-toets Mac) en hierna mijn iCloud backup opgehaald. Dit zou de beste manier moeten zijn. Zet liever toch wel mijn iCloud backup terug, maar zou het veel uitmaken als ik een fresh install doe zonder backup terug te zetten? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat je hebt gedaan is geen clean install met een restore, maar gewoon een upgrade van 6 naar 7 :)
Zet je toestel eens in DFU/recoverymode, option+restore, selecteer iOS 7 GM. Dat is clean. Daarna kun je kiezen, iCloud terug zetten (dan ben je tenminste upgradebug vrij), en voor maximale performance en bugfree, ja "setup as a new phone" (dus geen backup terug) is merkbaar verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
MarcoC schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:38:
iOS 7 verandert niets aan de accuduur (niet negatief, niet positief). Het probleem ligt ergens anders.
Ik vind van wel :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xSWnLGD.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
MarcoC schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:38:
Hoe kom je aan deze wijze woorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
UltraSub schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:44:
Wat je hebt gedaan is geen clean install met een restore, maar gewoon een upgrade van 6 naar 7 :)
Zet je toestel eens in DFU/recoverymode, option+restore, selecteer iOS 7 GM. Dat is clean. Daarna kun je kiezen, iCloud terug zetten (dan ben je tenminste upgradebug vrij), en voor maximale performance en bugfree, ja "setup as a new phone" (dus geen backup terug) is merkbaar verschil.
Ok thanks! Ga ik dat eens proberen.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Bij mijn 5 is de accuduur ook flink verbeterd met iOS 7! - Wel een clean install en geen upgrade gedaan.

Whole lot of stars ***

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
@msi92

Looks promising :)

• Msi92
1% over

Gebruik: 14 uur
Stand-by: 2 dagen 23 uur

Dus zeker promising :9~

• renegades08
Vanitas schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:37:

ook ik heb dit ervaren op mijn iPhone 4S. Heb de iPhone opnieuw hersteld, kijken wat er nu gebeurd...en lijkt me sterk dat dit aan de accu ligt, aangezien ik dit een paar dagen geleden met iOS 6.1.2 nog niet had...

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:30
Msi92 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:40:
[...]

1% over

Gebruik: 14 uur
Stand-by: 2 dagen 23 uur

Dus zeker promising :9~
Heb je een clean install gedaan met of zonder cloud backup?

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:46
Mijn iPhone 5 ging van 9 procent opeens naar 1 procent. Met het opladen gebeurde hetzelfde. Toen ging hij van 1% vrij snel naar 10%...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Msi92
Jurgen_V schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:05:
[...]

Heb je een clean install gedaan met of zonder cloud backup?
Clean install met backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
carpebios schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:07:
Mijn iPhone 5 ging van 9 procent opeens naar 1 procent. Met het opladen gebeurde hetzelfde. Toen ging hij van 1% vrij snel naar 10%...
Gisteren iOS 7 opnieuw geïnstalleerd, wel backup teruggezet., en heb dit probleem ook. Vnnacht liep mijn telefoon leeg van 75% naar 55% in ongeveer 8 uur, zonder gebruik..dat is behoorlijk. Daarnaast gebeurd het bij mij ook regelmatig dat het percentage opeens 10% is verminderd, zonder daadwerkelijk iets te hebben gedaan (ook als er 1 minuut tussen zit). Heb al veel instellingen uitstaan, zoals location services, dynamic backgrounds, automatic updates, facebook gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, netwerk settings gereset, etc.

Laatste middel om te proberen is het niet terug zetten van backup via icloud, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn naar mijn idee. Ben dan o.a. belangrijke iMessage / berichten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
renegades08 schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:07:
[...]

Gisteren iOS 7 opnieuw geïnstalleerd, wel backup teruggezet., en heb dit probleem ook. Vnnacht liep mijn telefoon leeg van 75% naar 55% in ongeveer 8 uur, zonder gebruik..dat is behoorlijk. Daarnaast gebeurd het bij mij ook regelmatig dat het percentage opeens 10% is verminderd, zonder daadwerkelijk iets te hebben gedaan (ook als er 1 minuut tussen zit). Heb al veel instellingen uitstaan, zoals location services, dynamic backgrounds, automatic updates, facebook gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, netwerk settings gereset, etc.

Laatste middel om te proberen is het niet terug zetten van backup via icloud, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn naar mijn idee. Ben dan o.a. belangrijke iMessage / berichten kwijt.
+1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het batterijprobleem is heel vaak gerelateerd aan upgrade ipv. restore. Als je hier last van hebt, zet hem terug door je toestel in DFU mode te zetten (google it) en hem zo te restoren. Zorg gewoon dat je een backup hebt via iCloud om (eventueel) data terug te zetten zoals alle settings. Eventueel kan de oorzaak ook daaraan liggen.

Zelf mag ik niet klagen, mijn iPad 3de generatie geeft 12 uur en 30 minuten "usage time since last full charge" aan. Dit met Wireless altijd aan, met Background App Refresh enabled en een paar uur met Bluetooth geprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
Phuncz schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:31:
Het batterijprobleem is heel vaak gerelateerd aan upgrade ipv. restore. Als je hier last van hebt, zet hem terug door je toestel in DFU mode te zetten (google it) en hem zo te restoren. Zorg gewoon dat je een backup hebt via iCloud om (eventueel) data terug te zetten zoals alle settings. Eventueel kan de oorzaak ook daaraan liggen.

Zelf mag ik niet klagen, mijn iPad 3de generatie geeft 12 uur en 30 minuten "usage time since last full charge" aan. Dit met Wireless altijd aan, met Background App Refresh enabled en een paar uur met Bluetooth geprutst.
Thanks voor je reactie. Helaas heb ik iOS 7 al meerdere malen via DFU mode geïnstalleerd.
Wellicht dat er toch 'vervuilde' data ergens zit. Wat ook nog te proberen valt is om de apps zelf uit iCloud te installeren, en niet op te halen via de backup, maar lijkt me sterk dat dit wonderen gaat verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Heb hem ook via DFU geïnstalleerd en niet geüpdatet. Dus daar ligt het probleem niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Laatst online: 23:01

Bas90

Addicted2bass

iOs 7 ziet er slick uit! Enigste probleem wat ik heb is het volgende. De apps die ik geïnstalleerd had voor de update staan er allemaal nog op. Nu zijn er ook een aantal oude apps verschenen die lijken te updaten maar dat niet doen. Kan ze er ook niet af gooien. Iemand enig diee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-10 18:30
Phuncz schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:31:
Zorg gewoon dat je een backup hebt via iCloud om (eventueel) data terug te zetten zoals alle settings.
Moet het perse een iCloud backup zijn of mag het ook een iTunes backup zijn?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Laatst online: 23:01

Bas90

Addicted2bass

Ik heb gewoon geupdate (geen backup). Alle apps, telefoonnummers etc stonden er gewoon nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isNull
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-07-2023
Hier ook (iPhone 5)! Al heb ik wel een 'clean' install gedaan, dus zonder backup terug te plaatsen. Bij mij gaat ie nu zo 1,5-2 keer zo lang mee als met iOS 6.

Hoewel het homescreen niet helemaal mijn smaak is (went wel..), vind ik het allemaal toch wel een mooie verbetering! Kan niet wachten tot er wat meer apps aangepast worden aan de nieuwe stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 14:17
isNull schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:11:
[...]

Hier ook (iPhone 5)! Al heb ik wel een 'clean' install gedaan, dus zonder backup terug te plaatsen. Bij mij gaat ie nu zo 1,5-2 keer zo lang mee als met iOS 6.
Hoe doe je dat dan bijv met contacten, foto's etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Contacten staan in Google
Foto's even backuppen in iTunes, er komen vanzelf weer genoeg foto's op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Untouchablezz20 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:24:
[...]

Hoe doe je dat dan bijv met contacten, foto's etc?
iCloud..
Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste