Wat ik overigens ook mooi vind werken is hoe je de apps op de achtergrond kunt verwijderen door ze gewoon naar boven te sliden!
Maar als je update vanaf ios 6 kun je toch een iCloud backup terugzetten?Janusz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:10:
Wel irritant dat iTunes 11.1 nog niet uit is en dat Windows gebruikers de GM niet kunnen syncen met iTunes.
ITunes sync heb ik dan niet nodig..
Helaas niet voor foto's en muziekdutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:19:
[...]
Maar als je update vanaf ios 6 kun je toch een iCloud backup terugzetten?
ITunes sync heb ik dan niet nodig..
Foto's zitten echt wel in iCloud backup hoor. Muziek is inderdaad een probleempje, als je geen Match draait en er nog geen 11.1 beta voor Windows is.
Overigens, hier 11.1 beta draaien, wat een drama qua sync
Fotostream zet al je foto's toch in iCloud?!
En voor muziek kun je toch iFunbox gebruiken:
http://www.i-funbox.com/
Aangezien iTunes op windows echt **** is, gebruik ik dat meestal.
Ben hier alles een beetje aan het volgen. Werk zelf nog met itunes voor windows, dus als ik nu update naar de GM, met DEV account, dan staat nog wel alle muziek er het enigste wat ik dan even niet kan is syncen? Opzich is het syncen geen probleem omdat met een weekje de nieuwe itunes er voor windows wel zal zijn.
verkeerd topic
[ Voor 98% gewijzigd door Wackmack op 11-09-2013 12:01 ]
Klopt, vermits je gebruik maakt van iCloud.edebee schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:35:
Ben hier alles een beetje aan het volgen. Werk zelf nog met itunes voor windows, dus als ik nu update naar de GM, met DEV account, dan staat nog wel alle muziek er het enigste wat ik dan even niet kan is syncen? Opzich is het syncen geen probleem omdat met een weekje de nieuwe itunes er voor windows wel zal zijn.
Even de GM op een extra toestel gezet om zo wat zakelijke applicaties te testen. Heb al wel de meededeling uitgedaan dat ze zelf niet gelijk hun toestel moeten bijwerken zonder dat wij het getest hebben.
Maar je kan maar beter vooraf e.a. testen.
Ik draai zelf nog iOS6 met dit extra toestel kan ik dus even spelen.
Maar je kan maar beter vooraf e.a. testen.
Ik draai zelf nog iOS6 met dit extra toestel kan ik dus even spelen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
iCloud staat daar los van, als hij een upgrade doet. Dan blijven namelijk alle apps/settings/media/photos bewaard. Doe je een clean install, én gebruik je geen iCloud dan heb je wel een "probleem", want na de reboot is je telefoon clean, en je hebt geen mogelijkheden meer tot restore omdat de oude iTunes versie niet meer kan syncen.Janusz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:42:
[...]
Klopt, vermits je gebruik maakt van iCloud.
Nou, draai nu de GM sinds vannacht, en er zijn een hoop verbeteringen tegenover de oude beta.
Alles draait soepel op de iPhone 4, en reageert ook gewoon vlot op alles. Geen gekke bugs meer dat bijvoorbeeld je homescreen flipt, dat de iconen niet wouden refreshen naar de volgende pagina waar ik enorm veel last van had met de beta.
Ik blijf 100% draaien op iOS7, draait perfect voor wat ik met de telefoon doe
Alles draait soepel op de iPhone 4, en reageert ook gewoon vlot op alles. Geen gekke bugs meer dat bijvoorbeeld je homescreen flipt, dat de iconen niet wouden refreshen naar de volgende pagina waar ik enorm veel last van had met de beta.
Is het mogelijk om de GM over te slaan? Oftewel van de laatste Beta straks OTA naar de Final Version?
De GM is final...william89 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:13:
Is het mogelijk om de GM over te slaan? Oftewel van de laatste Beta straks OTA naar de Final Version?
Mijn boefje is liev!
Huh? Ik kan iCloud keychain niet meer terugvinden. Iemand die dat wel kan activeren?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Klopt maar ik zeg bewust OTA, aangezien ik OTA wil updaten dat is straks mogelijk met de Final Version, echter mijn vraag is dus of dat kan vanaf de laatste Beta?!
'Coming soon'kmf schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:14:
Huh? Ik kan iCloud keychain niet meer terugvinden. Iemand die dat wel kan activeren?
Ik kan me anders herinneren dat ik in een vorige beta dat wel geactiveerd had in iOS. helaas geen mavericks, dus veel had ik er niet aan, maar toch....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Vorige keer ging dat ook niet. En ik zou het ook maar niet doen. Je wil geen beta achterblijfsels op je telefoon. Zit je straks in het iPhone topic te klagen dat (bijvoorbeeld) je batterij zo slecht is geworden sinds de finalwilliam89 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:14:
[...]
Klopt maar ik zeg bewust OTA, aangezien ik OTA wil updaten dat is straks mogelijk met de Final Version, echter mijn vraag is dus of dat kan vanaf de laatste Beta?!
Het is wel mogelijk om straks met een Final iOS 7 een backup van de laatste Beta terug te zetten?UltraSub schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:21:
[...]
Vorige keer ging dat ook niet. En ik zou het ook maar niet doen. Je wil geen beta achterblijfsels op je telefoon. Zit je straks in het iPhone topic te klagen dat (bijvoorbeeld) je batterij zo slecht is geworden sinds de final
In de GM in ieder geval wel!william89 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:23:
[...]
Het is wel mogelijk om straks met een Final iOS 7 een backup van de laatste Beta terug te zetten?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Oké, dat zou mooi zijn aangezien ik niet aan de GM kan geraken.
Dien ik dan straks eerst terug te gaan naar iOS 6, of kan ik 18 september mijn iPhone met laatste Beta 7 aan iTunes hangen?
De Photostream slaat (dacht ik, dat kan gewijzigd zijn) maar 30 dagen foto's op in iCloud. Als ze ouder zijn, worden ze online weggegooid, maar blijven ze op de telefoon wel staan totdat je hem leeggooit.UltraSub schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:25:
[...]
Foto's zitten echt wel in iCloud backup hoor. Muziek is inderdaad een probleempje, als je geen Match draait en er nog geen 11.1 beta voor Windows is.
Ik verwacht van niet, omdat je al versie 11A465 heb.Possible schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:41:
Als je de GM versie installeert, krijg je dan a.s woensdag alsnog een melding dat de ''OTA" beschikbaar is?
Je moet toch altijd een herstel uitvoeren? Ik meende dat de upgrade functie niet (goed) werkt als je van beta 6 naar de GM gaat.UltraSub schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:08:
[...]
iCloud staat daar los van, als hij een upgrade doet. Dan blijven namelijk alle apps/settings/media/photos bewaard. Doe je een clean install, én gebruik je geen iCloud dan heb je wel een "probleem", want na de reboot is je telefoon clean, en je hebt geen mogelijkheden meer tot restore omdat de oude iTunes versie niet meer kan syncen.
Hier geen problemen om te updaten vsan iOS7 beta 6 naar iOS7 GM te gaan. Alle apps, instellingen en foto's blijven behouden, echter was persoonlijke hotspot opeens wel aangezet na herstart.
Oke bedankt , ga ik eerst even terug naar 6.1.4 met clean install, backup terug en dan IOS 7 GM erop via update.UltraSub schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:08:
[...]
iCloud staat daar los van, als hij een upgrade doet. Dan blijven namelijk alle apps/settings/media/photos bewaard. Doe je een clean install, én gebruik je geen iCloud dan heb je wel een "probleem", want na de reboot is je telefoon clean, en je hebt geen mogelijkheden meer tot restore omdat de oude iTunes versie niet meer kan syncen.
Hoe draait het als je het vergelijkt met de huidige IOS? Ik zit nog te twijfelen voor een upgrade maar als het hetzelfde draait als iOS 6xx dan sla ik het nog even over.TerminalNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:12:
Nou, draai nu de GM sinds vannacht, en er zijn een hoop verbeteringen tegenover de oude beta.
Iemand ervaring met een iPhone 4 en/of iPad 3 (Retina)? Mijn iPhone 4S heb ik vanmorgen IOS7 gegeven en daar ben ik tevreden mee qua performance. Ik vraag me af of de iPhone 4 en iPad 3 qua performance enigszins normaal performen of extreem traag zijn bijvoorbeeld. Dan laat ik ze liever zoals ze zijn.
This space is occupied
Voornamelijk de extra features zijn handig, waaronder het startscherm vanaf onderen wat je kan benaderen:R0y. schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:25:
[...]
Hoe draait het als je het vergelijkt met de huidige IOS? Ik zit nog te twijfelen voor een upgrade maar als het hetzelfde draait als iOS 6xx dan sla ik het nog even over.

Op de iPad 3 vind ik beta 6 prima draaien. Dit in tegenstelling tot mijn 4S, die vond ik toch wel merkbaar langzamer geworden ten opzichte van IOS6.Collaborator schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:31:
Iemand ervaring met een iPhone 4 en/of iPad 3 (Retina)? Mijn iPhone 4S heb ik vanmorgen IOS7 gegeven en daar ben ik tevreden mee qua performance. Ik vraag me af of de iPhone 4 en iPad 3 qua performance enigszins normaal performen of extreem traag zijn bijvoorbeeld. Dan laat ik ze liever zoals ze zijn.
Ik vind iOS 7 op de iPad erg slecht draaien anders.
Wat draait er slecht dan? Is het traag? Heb je crashes? Welke iPad hebben we het over?MarcoC schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:37:
Ik vind iOS 7 op de iPad erg slecht draaien anders.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
De iPad 3 ook. Vooral de animaties haperen vaak, en de gestures zijn vreemd. Het instellen van een wallpaper duurt ook minstens een halve minuut (ik overdrijf niet). Het unlocken van de iPad is ook buggy, ik zie nog heel even het lockscreen voordat de iPad unlockt. Met iOS 6 werkte dit allemaal perfect.BillSpaarbank schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:40:
[...]
Wat draait er slecht dan? Is het traag? Heb je crashes? Welke iPad hebben we het over?
Als je terug gaat naar iOS6 ben je sowieso je backup kwijt. Er is geen mogelijkheid om eender welke iOS7 backups terug te zetten op iOS6. Maar goed, dat hoeft ook niet. GM is waarschijnlijk master, en ik heb zojuist een iCloud backup terug gezet.william89 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:28:
[...]
Oké, dat zou mooi zijn aangezien ik niet aan de GM kan geraken.![]()
Dien ik dan straks eerst terug te gaan naar iOS 6, of kan ik 18 september mijn iPhone met laatste Beta 7 aan iTunes hangen?
Dus telefoon in DFU, GM er op, restore uit iCloud. Was dus de laastste beta backup.
Ik heb het zelf niet goed toegelicht denk ik.m.lammers schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:31:
[...]
Voornamelijk de extra features zijn handig, waaronder het startscherm vanaf onderen wat je kan benaderen:
Draait het een beetje soepel.. Ik heb nu nog een Iphone 4, als het nog lekker draait hou ik hem nog een tijdje

nee want het is dezelfde versie als die op de 18e OTA binnen te halen is voor ''het grote publiek''Vinnienerd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:12:
Verloopt de GM niet?
ik ga zo ook maar eens proberen de GM te installeren.
vanaf ios 6. clean install nodig??
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 11-09-2013 14:20 ]
Kan iemand dan misschien bevestigen dat als er straks wel een nieuwe versie komt (of dat nou 7.0.1 wordt of wanneer er woensdag wel een verschil is) je OTA kan updaten als je de GM installeert?dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:15:
[...]
nee want het is dezelfde versie als die op de 18e OTA binnen te halen is voor ''het grote publiek''
ik ga zo ook maar eens proberen de GM te installeren.
vanaf ios 6. clean install nodig??
Met iOS 6 kon het destijds wel, heb dus gewoon de GM van iOS7 geïnstalleerd in de hoop dat het weer lukt.VeeGee schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:23:
[...]
Kan iemand dan misschien bevestigen dat als er straks wel een nieuwe versie komt (of dat nou 7.0.1 wordt of wanneer er woensdag wel een verschil is) je OTA kan updaten als je de GM installeert?
Wanneer volgende week de distributie naar het grote publiek geschied, en deze versie verschilt t.o.v. 11A465 (i.e. de GM) dan kan je 11A465 OTA updaten. Dit was met iOS6 GM het geval en zal nu weer zo zijn. iOS 7 detecteerd t.z.t. dat er een nieuwe versie beschikbaar is en zal OTA updaten naar de meest recente versie. LogischVeeGee schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:23:
[...]
Kan iemand dan misschien bevestigen dat als er straks wel een nieuwe versie komt (of dat nou 7.0.1 wordt of wanneer er woensdag wel een verschil is) je OTA kan updaten als je de GM installeert?
[ Voor 16% gewijzigd door Grin op 11-09-2013 14:31 . Reden: Add. extra info ]
Aan iedereen die dat soort vragen stelt: doe eens iets minder obvious over dat je illegaal deze software gedownload hebt en niet snapt hoe het werkt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zojuist met de iPhone 4 van 6.1.3 naar 7 GM gegaan. Geen problemen, ook geen activatie oid nodig gehad. Merk wel dat het wat minder snel reageert in sommige situaties, kwestie van gewenning.
Nu het volgende. Mijn huisgenoot vertrekt morgen naar Amerika en komt over drie weken weer terug. Ik ben enthousiast genoeg om een iPhone 5s te laten overkomen vanuit Amerika. Alleen zit ik even met de LTE-frequenties. Ik heb een simonly bij Hi, dus KPN-netwerk. Ik zag dat ze op de 800Mhz-band 4g aan het uitrollen zijn. Als ik deze pagina bekijk, lijkt de aanschaf van een iPhone in Amerika geen problemen op te leveren hier in Nederland qua 4g-gebruik. Am I right? of zit ik in het verkeerde topic te wroeten?
Nu het volgende. Mijn huisgenoot vertrekt morgen naar Amerika en komt over drie weken weer terug. Ik ben enthousiast genoeg om een iPhone 5s te laten overkomen vanuit Amerika. Alleen zit ik even met de LTE-frequenties. Ik heb een simonly bij Hi, dus KPN-netwerk. Ik zag dat ze op de 800Mhz-band 4g aan het uitrollen zijn. Als ik deze pagina bekijk, lijkt de aanschaf van een iPhone in Amerika geen problemen op te leveren hier in Nederland qua 4g-gebruik. Am I right? of zit ik in het verkeerde topic te wroeten?
[ Voor 3% gewijzigd door n41r0j op 11-09-2013 14:31 ]
LTE Banden 3 en 20 zijn van belang. Dit zit op de USA versie van de 5s, dus geen probleem.Jorian29 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:30:
Zojuist met de iPhone 4 van 6.1.3 naar 7 GM gegaan. Geen problemen, ook geen activatie oid nodig gehad. Merk wel dat het wat minder snel reageert in sommige situaties, kwestie van gewenning.
LTE 20 is de belangrijkste, 3 is voor drukke gebieden.
[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 11-09-2013 14:38 . Reden: Add. extra info, band 1 foutje, niet belangrijk. ]
Ik herinner me dat er een verschil was tussen de iOS GM en de iOS x.0 "echte" final, was er niet bv. met iOS 5 GM het probleem dat je niet OTA kon updaten ?
Nope.Phuncz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:34:
Ik herinner me dat er een verschil was tussen de iOS GM en de iOS x.0 "echte" final, was er niet bv. met iOS 5 GM het probleem dat je niet OTA kon updaten ?
Of laat ik dat iets anders formuleren, ik had dat probleem niet met de GM van iOS 5(of 6).
Ik heb gewoon een dev account, dus doe maar rustig aan.CyBeR schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:28:
Aan iedereen die dat soort vragen stelt: doe eens iets minder obvious over dat je illegaal deze software gedownload hebt en niet snapt hoe het werkt.
Zowel bij 5 als 6 GM was de GM build indentiek aan de final. Die build zal alleen verschillen als er nog iets onverwachts gefixed moet worden.
Kun je in iOS 7 settings aanpassen bij het in gesprek zijn? Ik word maf van het feit dat ik telkens onder het bellen een trillend oor heb wanneer ik een whatsapp bericht krijg bijv. Schrikt je de pleuris. Heb in iOS 6 al zitten zoeken maar ik krijg het niet gevonden of en hoe het uit kan.
Mijn boefje is liev!
Herkenbaar, van mij zou dat ook wel uit mogen inderdaad. Heb het nog niet gevonden verder in IOS 7JB schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:53:
Kun je in iOS 7 settings aanpassen bij het in gesprek zijn? Ik word maf van het feit dat ik telkens onder het bellen een trillend oor heb wanneer ik een whatsapp bericht krijg bijv. Schrikt je de pleuris. Heb in iOS 6 al zitten zoeken maar ik krijg het niet gevonden of en hoe het uit kan.
Geprobeerd ios 7 gm te installeren. Zonder succes.
3 pogingen, en 3 maal 1602/1604 foutcodes voor het installeren.
Ik weet weer waarom ik iTunes het liefst mijd...
Weet iemand hoe het komt dat hij bij het instellen van het Exchange account de melding geeft dat de Serveridentiteit niet gecontroleerd kan worden?
Onder IOS6 geen probleem??
Laat maar. Na wat zoekwerk las ik dat je een reset van alle netwerkinstellingen moet uitvoeren.
Nadat ik dat had gedaan kreeg ik wel netjes alle mail binnen.
Onder IOS6 geen probleem??
Laat maar. Na wat zoekwerk las ik dat je een reset van alle netwerkinstellingen moet uitvoeren.
Nadat ik dat had gedaan kreeg ik wel netjes alle mail binnen.
[ Voor 33% gewijzigd door Frostbite op 11-09-2013 15:55 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Update of herstel uitgevoerd?dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:30:
Waarschijnlijk de verkeerde GM versie.dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:30:
Whole lot of stars ***
Beiden geprobeerd, allebei werkt het niet.
@hierboven:
Ipad 3rd gen. WiFi only.
Volgens mij zou iTunes al wel aangeven dat je een verkeerde versie probeerd te installeren voordat deze uitgepakt wordt.
Had het met de iphone (4) wel. Had de next gen GM file gepakt en toen gaf hij aan dat deze niet bedoeld was voor dit toestel. Daarna de 4 GSM GM versie geselecteerd en die pakte hij wel.dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:05:
[...]
@hierboven:
Ipad 3rd gen. WiFi only.
Volgens mij zou iTunes al wel aangeven dat je een verkeerde versie probeerd te installeren voordat deze uitgepakt wordt.
Ondanks die ene foutmelding ben ik er wel tevreden over.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
De foutcodes duiden volgens sommige berichten die ik op de supportpagina's vind op een probleem met je USB poorten.dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:05:
[...]
@hierboven:
Ipad 3rd gen. WiFi only.
Hoe bedoel je het zelfde?R0y. schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:25:
[...]
Hoe draait het als je het vergelijkt met de huidige IOS? Ik zit nog te twijfelen voor een upgrade maar als het hetzelfde draait als iOS 6xx dan sla ik het nog even over.
Het draait gewoon lekker soepel zoals iOS6 alleen dan met het nieuwe uiterlijk, en een heleboel nieuwe functies die ik echt kan aanraden. Heb beta 1 tot en met 3 gedraaid, toen terug gegaan naar iOS6 en ik miste gelijk alle functies uit iOS7 dus toen met beta 5 gelijk weer terug gegaan en nog geen spijt van gehad.
Ik hoop wel dat de batterij het iets beter gaat doen. Met voor mijn gevoel hetzelfde gebruik gaan de procentjes harder dan ik gewend ben. Restore gedaan naar 6.1.4 en daarna de update naar iOS 7.
Ben hier juist wel tevreden, accu staat nu op 70% bij 3uur gebruik en 5,2uur standby.
[quote]UltraSub schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:49:
[...]
Bedankt!
[...]
Bedankt!
[ Voor 74% gewijzigd door william89 op 11-09-2013 16:43 ]
Daar kom ik ook op na een korte zoektocht ja...BillSpaarbank schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:15:
[...]
De foutcodes duiden volgens sommige berichten die ik op de supportpagina's vind op een probleem met je USB poorten.
Oplossingen zie ik er niet direct bij staan.
Dan misschien toch maar wachten tot volgende week en OTA updaten.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 11-09-2013 16:43 ]
Hmm geprobeerd de GM versie te installeren via iTunes. Krijg ik bericht dat mijn firmware bestand niet compatibel is.
De panorama mode om je achtergrond in te stellen is verdwenen. Apple heeft deze functie weggehaald blijkbaar.
Verder loopt alles soepel hier op mijn iPhone 5. iPhone 4 loopt ook al wat beter, geen gekke crashes of vastlopers tot nu toe.
Jammer dat ze de animaties niet wat sneller hebben gezet..
Verder loopt alles soepel hier op mijn iPhone 5. iPhone 4 loopt ook al wat beter, geen gekke crashes of vastlopers tot nu toe.
Jammer dat ze de animaties niet wat sneller hebben gezet..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Mijn iCloud backup van de laatste iOS7 Beta blijft toch gewoon in de cloud? Als ik dan terug ga naar 6.1.4 en via clean install naar iOS 7 GM ga dan kan ik die laatste backup van de beta toch gewoon downloaden uit de cloud?UltraSub schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:49:
[...]
Als je terug gaat naar iOS6 ben je sowieso je backup kwijt. Er is geen mogelijkheid om eender welke iOS7 backups terug te zetten op iOS6. Maar goed, dat hoeft ook niet. GM is waarschijnlijk master, en ik heb zojuist een iCloud backup terug gezet.
Dus telefoon in DFU, GM er op, restore uit iCloud. Was dus de laastste beta backup.
Yup, die blijft daar staan, tot je een backup naar iCloud maakt vanaf 6.1.4 (al dan niet per ongeluk).william89 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:55:
[...]
Mijn iCloud backup van de laatste iOS7 Beta blijft toch gewoon in de cloud? Als ik dan terug ga naar 6.1.4 en via clean install naar iOS 7 GM ga dan kan ik die laatste backup van de beta toch gewoon downloaden uit de cloud?
En zoals ik inderdaad al zei, clean install, iOS7 GM er op, restore van de laatste iOS7 beta backup vanuit iCloud werkt perfect.
Hoe doe ik een clean install van iOS7?
Want doe nu update vanuit iTunes.
Alt indrukken en op Restore drukken.Grudgie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:03:
Hoe doe ik een clean install van iOS7?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Weet niet of dat de bedoeling is, maar bij mijn lockscreen is het lettertype van de notificatiebalk (provider, battstats etc.) beduidend groter dan in het homescreen. Raar idee dat deze 2 verschillende groottes hebben, heeft iedereen dit?
Whole lot of stars ***
Hi
draai al enige tijd betas van IOS7 maar " ineens " was het huidige weer van mijn Berichten Centrum verdwenen. Nu update ik mijn iPad met de GM en daar staat het weerbericht wel op....
Is het nu een feature welke door de 4S niet (meer) is of is het een instelling welke ik niet kan vinden?
draai al enige tijd betas van IOS7 maar " ineens " was het huidige weer van mijn Berichten Centrum verdwenen. Nu update ik mijn iPad met de GM en daar staat het weerbericht wel op....
Is het nu een feature welke door de 4S niet (meer) is of is het een instelling welke ik niet kan vinden?
Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn iPhone 4 moet upgraden naar iOs 7. Momenteel draai ik ios 6.1.2 met jailbreak, en de enige reden waarom ik die jailbreak nog heb zijn f.lux en Battery Doctor Pro. Daarnaast ben ik bang dat mijn batterij het minder lang vol zal houden en dat de performance erop achteruit gaat,
Ik heb het overigens al op een iPad 2 hier in huis gezet, en ik vind het allemaal maar net wat trager aanvoelen. Mooier vind ik het echter wel.
Ik heb het overigens al op een iPad 2 hier in huis gezet, en ik vind het allemaal maar net wat trager aanvoelen. Mooier vind ik het echter wel.
Nog steeds een slecht functionerende power-button in iOS 7 GM, meer mensen deze ervaring?
Draai de GM sinds vanochtend en de power-button werkt als in iOS 6, ik heb geen klachten.petrr schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:13:
Nog steeds een slecht functionerende power-button in iOS 7 GM, meer mensen deze ervaring?
Net mijn iPad 4 WiFi voorzien van iOS 7, was gewoon heel benieuwd. Gisterenavond op 6.1.3 een iCloud-reservekopie gemaakt en net gewoon alles teruggesynct. Ben nu alle apps aan het downloaden. Althans, bijna alle apps: ik kreeg een bericht dat niet alle apps gedownload konden worden. Welke? Geen idee
De eerste indruk is behoorlijk goed. Alles ziet er fris uit, prachtige achtergronden en ringtones. Veel verder ben ik nog niet.
Wat me wel opviel als ex-HP Touchpad gebruiker: het afsluiten van apps gaat nu eigenlijk precies zo als in WebOS. Net zoals bij de nieuwe browser van Opera, lijkt er ook heel veel op.
Vanavond alles lekker uitzoeken. Voorlopig nog dingen die me te binnen schieten: stom dat je in een map maar 9 apps tegelijk ziet, slowdown in de instellingen ( o.a.)bij het veranderen van een achtergrond (ben ik niet gewend op een iPad 4 met iOS 6), waar is AirPlay?
Edit: Zat op een SSID waar mijn Apple TV niet op aangesloten is

De eerste indruk is behoorlijk goed. Alles ziet er fris uit, prachtige achtergronden en ringtones. Veel verder ben ik nog niet.
Wat me wel opviel als ex-HP Touchpad gebruiker: het afsluiten van apps gaat nu eigenlijk precies zo als in WebOS. Net zoals bij de nieuwe browser van Opera, lijkt er ook heel veel op.
Vanavond alles lekker uitzoeken. Voorlopig nog dingen die me te binnen schieten: stom dat je in een map maar 9 apps tegelijk ziet, slowdown in de instellingen ( o.a.)bij het veranderen van een achtergrond (ben ik niet gewend op een iPad 4 met iOS 6), waar is AirPlay?
Edit: Zat op een SSID waar mijn Apple TV niet op aangesloten is

[ Voor 4% gewijzigd door BobB op 11-09-2013 18:28 ]
Heeft iemand van jullie al iTunes 11.1?
11.1 beta 2 is beschikbaar voor MacOS X als developer, nog niet voor Windows en voor consumers. Vermoedelijk mag je deze verwachten rond 18 september.
Batterij is er flink op vooruit gegaan. Hier nu 10u stdby en 4u gebruik op 60%. Met Ios 6 was deze leeg geweest!
[ Voor 6% gewijzigd door bakkie1985 op 11-09-2013 19:38 ]
De europese iPhone 5 is de A1429 met CDMA disabled.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Yup.. Dat doet een clean install, ipv alsmaar te upgraden zoals zovelen (zeg niet dat jij dat doet, bedoel alleen dat dat niet perse aan 7 hoeft te liggen)bartkoper schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:36:
Batterij is er flink op vooruit gegaan. Hier nu 10u stdby en 4u gebruik op 60%. Met Ios 6 was deze leeg geweest!
Zojuist mijn iPhone 5 van 6.1.4 geüpdatet naar 7 GM, geen foutmelding o.i.d gehad. Toestel freezed nu elke keer dat ik een toetsenbord op mijn scherm heb, zowel bij qwerty als numeriek. Lockscreen, safari, chrome, whatsapp, rabobank, zoekscherm en meer hebben het probleem, enkel het rekenmachine is probleemvrij.
Wat gebeurd er: bij elk getal dat ik intik op het lockscreen moet ik een seconde of 5 wachten voor ik verder kan. En de apps met een toetsenbord bevriezen gewoon in het geheel, alleen maar omdat er een toetsenbord is
Herstart en killen van alle apps heeft geen effect gehad.
Wat gebeurd er: bij elk getal dat ik intik op het lockscreen moet ik een seconde of 5 wachten voor ik verder kan. En de apps met een toetsenbord bevriezen gewoon in het geheel, alleen maar omdat er een toetsenbord is
Iemand met de GM die dit kan bevestigen of ontkennen?? ThxRudios schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:29:
Weet niet of dat de bedoeling is, maar bij mijn lockscreen is het lettertype van de notificatiebalk (provider, battstats etc.) beduidend groter dan in het homescreen. Raar idee dat deze 2 verschillende groottes hebben, heeft iedereen dit?
Whole lot of stars ***
Kan dit bevestigen, heb hetzelfde op mijn iPhone 5.Rudios schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:43:
[...]
Iemand met de GM die dit kan bevestigen of ontkennen?? Thx
Ik heb dit ook op een iPad 2, dus dit hoort gewoon lijkt mij.Enes_81 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:46:
[...]
Kan dit bevestigen, heb hetzelfde op mijn iPhone 5.
Oke thx. Wel gek als je bedenkt dat dit alles eigelijk consistent zou moeten zijn. Overigens heb toch wel wat kleine bugs mogen ervaren. Bv, als je meerdere schermen in de multitask tegelijkertijd sluit, soms is dan het 'screenshot' boven het icoon verdwenen, je kunt de app evengoed naar boven swipen om af te sluiten, maar dit lijkt me dan toch op een bug. Ook een paar keer een instant close van mijn instellingen menu. Maargoed, voor de rest tevreden, het loopt - op een paar kleine haperingen her en der - verder erg soepel en heb nog geen problemen gehad met apps. Ik neem wel aan dat de appdevs wel nog het nieuwe toetsenbord moeten implementeren, want ik heb nog bij geen 1 app het nieuwe toetsenbord zien starten.
Whole lot of stars ***
Bij WhatsApp heb je ook nog het oude toetsenbord.
Ik zie net dat je bij Berichtencentrum bij de Mail kunt instellen dat je per mailbox een ander geluid wilt horen. Dit kon eerst niet..
Wat ik overigens ook jammer vind: Je ziet bovenin bij de je batterij percentage niet meer of je muziek o.i.d. afspeelt. Eerst was daar een play-icoontje..
Wat ik overigens ook jammer vind: Je ziet bovenin bij de je batterij percentage niet meer of je muziek o.i.d. afspeelt. Eerst was daar een play-icoontje..
[ Voor 37% gewijzigd door Kuhr89 op 11-09-2013 21:46 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik heb vanwege dit probleem mijn toestel opnieuw ingesteld (wis alle inhoud en instellingen), vervolgens icloud back-up teruggezet en nu lijkt het probleem verholpen.Enes_81 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:38:
Zojuist mijn iPhone 5 van 6.1.4 geüpdatet naar 7 GM, geen foutmelding o.i.d gehad. Toestel freezed nu elke keer dat ik een toetsenbord op mijn scherm heb, zowel bij qwerty als numeriek. Lockscreen, safari, chrome, whatsapp, rabobank, zoekscherm en meer hebben het probleem, enkel het rekenmachine is probleemvrij.
Gewoon "herstel alle instellingen" kiezen is meestal voldoende. Heeft bij mij ook enkele fouten na de upgrade opgelost.Enes_81 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:03:
[...]
Ik heb vanwege dit probleem mijn toestel opnieuw ingesteld (wis alle inhoud en instellingen), vervolgens icloud back-up teruggezet en nu lijkt het probleem verholpen.
Beetje over dreven dat er bij elke contact die ik in mijn contacten lijst heb zitten een facetime icoontje zit waarom in Gods naam bij alle contacten
Jammer dat je dat niet weg kan halen voor mensen die geen facetime hebben of is dat wel mogelijk ?
Zonden van vindt ik dat....
Zonden van vindt ik dat....
Omdat dit door WhatsApp moet geupdate worden..Grudgie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:36:
Bij WhatsApp heb je ook nog het oude toetsenbord.
Is sinds beta 3 al het geval:Rudios schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:29:
http://www.iclarified.com...ew-in-ios-7-beta-3-images
[ Voor 64% gewijzigd door Richard_AFC op 12-09-2013 09:03 ]
Kan ook hier op een iPhone 4s onderkennen dat ie een stuk sneller is dan waar ik op voorhand bang voor was. Ook batterijduur lijkt beter dan de laatste beta.
Wel balen dat ik niet goed had gelezen dat je iTunes 11.1 nodig hebt... had ook geen goeie icloud backup, alleen via itunes
Wel balen dat ik niet goed had gelezen dat je iTunes 11.1 nodig hebt... had ook geen goeie icloud backup, alleen via itunes
Hebben meer mensen het probleem dat na de update naar IOS 7 de bediening bij muziek via de oortjes niet meer werkt ?
Dingen die niet (meer) werkt in de GM versie die in eerdere beta's wel goed werkte:
-iTunes match download geen album art
-iTunes radio is not available
-iCloud keychain is niet meer in te schakelen.
Wat wel verbeterd is
-snelheid van animaties is "just right". Waar het bij (vooral de 1e) beta storend traag was.
-Folders is nu frosted glass ipv zwart bij 1e beta
-iTunes match download geen album art
-iTunes radio is not available
-iCloud keychain is niet meer in te schakelen.
Wat wel verbeterd is
-snelheid van animaties is "just right". Waar het bij (vooral de 1e) beta storend traag was.
-Folders is nu frosted glass ipv zwart bij 1e beta
Waar ik vooral naar benieuwd ben is de snelheid tov versie 6.1.x.
heb een iPhone 5 en ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
wat mij weerhoudt van updaten is dat bepaalde apps nog niet een ios7 update hebben ontvangen.
wat mij weerhoudt van updaten is dat bepaalde apps nog niet een ios7 update hebben ontvangen.
Geen last op een iPhone 5 met de originele oortjes.edebee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:12:
Hebben meer mensen het probleem dat na de update naar IOS 7 de bediening bij muziek via de oortjes niet meer werkt ?
De snelheidsbeleving is naar mijn mening helemaal prima. Ik kan geen gestotter of lag vinden in het gebruik. Apps openen vlot en voorlopig nog geen gekke dingen tegen gekomen.mobile625 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:21:
Mijn batterij wil alleen niet helemaal lekker. Ik kom niet verder dan een kleine 5 uurtjes gebruik. Terwijl dit op iOS 6 zo'n beetje 7 uur was. Misschien toch nog maar een clean install doen. Ik heb nu geupdate vanaf een schone 6.1.3 en daarna 7 geïnstalleerd. Ingesteld als nieuwe iPhone en geen backup teruggezet.
[ Voor 59% gewijzigd door BillSpaarbank op 12-09-2013 09:50 ]
qua snelheid merk ik geen negatief verschil tussen iOS6 en iOS7 op m'n iPhone5.mobile625 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:21:
De eerste paar beta's voelde wel trager aan door de animaties, maar nu voelt het goed aan.
En ik heb geen apps die niet werkt met iOS7 eigenlijk, ook al zijn ze niet geupdate
Ik heb een Alpine auto radio. Deze sluit ik altid aan met 30pin. Hij laden altijd keurig op maar sinds ios7 niet meer.
Als ik muziek afspeel laad hij wel op. Maar als ik TomTom aan zet weer niet.
Iemand een idee?
Als ik muziek afspeel laad hij wel op. Maar als ik TomTom aan zet weer niet.
Iemand een idee?
Bij mij werkt de muziek app nog niet helemaal lekker.
Ik had een album gekocht in iTunes, alles gedownload maar liet geen enkel nummer zien. In de iTunes Store kon ik de nummers wel afspelen.
Na een reset staan de nummers er weer wel. Dus opzich geen groot probleem.
Ik had een album gekocht in iTunes, alles gedownload maar liet geen enkel nummer zien. In de iTunes Store kon ik de nummers wel afspelen.
Na een reset staan de nummers er weer wel. Dus opzich geen groot probleem.