Ze hebben ook gelijk, Apple geeft jouw garantie dat alles wat jij in de doos naast je iPhone krijgt, veilig is en ze controleren dat, natuurlijk kan er een foute kabel tussen zitten maar kwalitatief zijn ze beter en de controle erop is strenger, ze moeten immers geen klanten verliezen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 09:53:
[...]
Totdat je een elektrische schok krijgt als je gaat bellen en je iPhone aan de (ook niet originele) lader hangt.
Er zijn nu 3 gevallen geweest?
Ik denk dat Apple zich hiermee verder indekt. Dan kunnen ze zeggen "Ja, we hebben gewaarschuwd"
Daartegen, het klopt die kabels zijn duur, maar als je een originele kabel voor je Sony of LG telefoons koopt ben je ook 10 a 15 euro kwijt (minder maar toch), en die controleren die kabels ook erg goed.
Dan moet je straks niet zeiken als je kabel doorbrandt, je iPhone ontploft of in de fik gaat of dat je een schok krijgt omdat je domweg een nep kabeltje van $3,- op ebay or dergelijke hebt gekocht, als ik in AH een eigen merk melk koop, ga ik niet daarmee naar de C1000 lopen zeiken dat die slecht smaakt, nee dan ga ik naar AH zeiken dat hun melk niet goed is.
Zo ook met Apple en andere merken, als de kabel die HUN leveren niet goed is, heb ik het recht bij hun te klagen en een passende oplossing voor krijgen, maar als ik zo'n troep kabel van het internet haal is het toch raar dat ik dan bij Apple zeik dat een 3rd party kabel mijn iPhone heeft ver****t.
Ander thema, de mogelijkheid om in notificatie centrum met een tap een facebook bericht of tweet te plaatsten moet terug, nu moet je dat in de app zelf doen en dat kost (zeker met die trage Facebook app) gewoon veel onnodige tijd.
Ook mag de weer widget eens terug, nu moet ik alsnog de app openen om te kijken wat de temperatuur is, want vaak staat dat er niet bij, wel windrichting, snelheid van de wind en of het bewolkt is, maar de temperatuur is 8 v/d 10 keer er gewoon niet bij.
En ze mogen sommige stock apps aanpassen, in de foto app kost alles nu steeds 1 stap meer omdat ze het omslachtiger hebben gemaakt.