Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 09:53:
[...]

Totdat je een elektrische schok krijgt als je gaat bellen en je iPhone aan de (ook niet originele) lader hangt.
Er zijn nu 3 gevallen geweest?

Ik denk dat Apple zich hiermee verder indekt. Dan kunnen ze zeggen "Ja, we hebben gewaarschuwd"
Ze hebben ook gelijk, Apple geeft jouw garantie dat alles wat jij in de doos naast je iPhone krijgt, veilig is en ze controleren dat, natuurlijk kan er een foute kabel tussen zitten maar kwalitatief zijn ze beter en de controle erop is strenger, ze moeten immers geen klanten verliezen.

Daartegen, het klopt die kabels zijn duur, maar als je een originele kabel voor je Sony of LG telefoons koopt ben je ook 10 a 15 euro kwijt (minder maar toch), en die controleren die kabels ook erg goed.

Dan moet je straks niet zeiken als je kabel doorbrandt, je iPhone ontploft of in de fik gaat of dat je een schok krijgt omdat je domweg een nep kabeltje van $3,- op ebay or dergelijke hebt gekocht, als ik in AH een eigen merk melk koop, ga ik niet daarmee naar de C1000 lopen zeiken dat die slecht smaakt, nee dan ga ik naar AH zeiken dat hun melk niet goed is.

Zo ook met Apple en andere merken, als de kabel die HUN leveren niet goed is, heb ik het recht bij hun te klagen en een passende oplossing voor krijgen, maar als ik zo'n troep kabel van het internet haal is het toch raar dat ik dan bij Apple zeik dat een 3rd party kabel mijn iPhone heeft ver****t.

Ander thema, de mogelijkheid om in notificatie centrum met een tap een facebook bericht of tweet te plaatsten moet terug, nu moet je dat in de app zelf doen en dat kost (zeker met die trage Facebook app) gewoon veel onnodige tijd.

Ook mag de weer widget eens terug, nu moet ik alsnog de app openen om te kijken wat de temperatuur is, want vaak staat dat er niet bij, wel windrichting, snelheid van de wind en of het bewolkt is, maar de temperatuur is 8 v/d 10 keer er gewoon niet bij.

En ze mogen sommige stock apps aanpassen, in de foto app kost alles nu steeds 1 stap meer omdat ze het omslachtiger hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

http://www.righto.com/201...gers-in-lab-apple-is.html

http://www.macobserver.co...f-iphone-chargers-are-bad

Leuke artikels om te lezen. Het is maar waar je belang aan hecht: 10€ uitsparen of je huis en familie in potentieel gevaar brengen. Maar dan had je misschien geen iPhone of iPad van >500€ moeten kopen. Ach ja, er zijn ook mensen die een dure auto kopen met grote velgen om er dan de goedkoopste banden onder te zetten. Wat zijn de winterperiodes dan spannend, voor jou en voor voetgangers en medeweggebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepedist
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 15:16
Apple wil je hiermee gewoon aanzetten om hun dure daarom niet betere kabels te kopen niet meer niet minder. Over kwaliteit kan men discussieren maar zo goed zijn die kabels van Apple ook niet. Er is trouwens niets stevigs aan het ontwerp en het type kabel. Apple is een commercieel bedrijf zoals elk ander en wil gewoon aan de consument verdienen. Stap maar eens met een kapotte kabel die ouder dan 6 maanden is naar Apple dan mag je betalen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
sepedist schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:01:
Er is trouwens niets stevigs aan het ontwerp en het type kabel.
Dat is met alle kabels zo, ik bedoel INTERN zijn ze veel beter.
Stap maar eens met een kapotte kabel die ouder dan 6 maanden is naar Apple dan mag je betalen voor een nieuwe.
Nog beter, ik ben bij Apple Store met een kennis geweest omdat zijn kabel stuk ging na 10 maanden, hij had geen Apple Care en zonder commentaar kreeg hij een nieuwe, tja als je hem zelf doorknipt of met een hamer plet zou het mij niet verbazen als je geen nieuwe kreeg.

Ik zoek het even op voor je over de kabels, maar hier heb je alvast een video over de stekkerblok van Apple, en ja die is dan niet "o zo geweldig" maar dat is geen enkele originele adapter, het verschil zit hem in de kwaliteit en het feit dat als die ORIGINELE kabel je telefoon verk***t, dat je dan aanspraak kunt doen op je garantie als je die nog hebt.

De enige wat wel slecht is bij Apple adapters is de prijs, die is gewoon hoog maar ik ken ook van die slimmeriken die een cheapass 1 euro stekkerblok kopen voor hun Samsung of LG telefoon, gewoon omdat ze gierig zijn, en dat hoeft niet altijd fout te gaan, maar als het fout gaat ben je de l*l.

En dan is dat je eigen schuld.

Hier is de video trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Apple wil je hiermee gewoon aanzetten om hun dure daarom niet betere kabels te kopen niet meer niet minder.
Dat is erg zwart-wit, zo zit het spel niet in elkaar. Ontploffende iPhones en iPads die in de fik schieten is zéér slechte reclame, want men gaat zelden kijken naar de namaakbatterijen of laders die gebruikt worden. Hier zijn in de US al redelijk wat rechtzaken rond geweest (legal issues zijn duur) en telkens kwam het naar buiten dat het namaakmaterialen waren die verantwoordelijk waren voor de schade.

Natuurlijk wil Apple zijn eigen materiaal verkopen, Captian Obvious. Maar slechte reclame en rechtzaken willen ze hélemaal niet.

De kwaliteit van Apple-accessoires zijn ook van een gemiddeld hoger niveau dan je kan verwachten van een merk zoals bv. Hama en al zeker tov. de DealExtreme meuk. Daar heb ik al genoeg kabels van gehad die uiteenvielen of braken, terwijl ik nog nooit een kabel van een Apple heb kapot gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door Phuncz op 03-08-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:28
Dit probleem bestond al veel langer voordat Apple op de markt kwam met mobiele apparaatjes. Ik heb ooit eens een USB adapter nagemeten, 16V... ja, dan blijft je apparaat niet lang heel.
Ik ben gestopt met het kopen van chinese adapters. Kabeltjes boeien me niet zo, heb daar ook een paar van gekocht.
Ik vind het prima dat Apple een waarschuwing laat zien, alleen maar goed. Zolang ze die kabels maar niet blokkeren vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
Laat mij niet lachen. We hebben het hier over een kabeltje. Ik maak zelf wel uit welke kabel ik gebruik. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat deze melding de final versie gaat halen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
En dan gaan zeiken dat de connector in je telefoon van abominabele kwaliteit is als je een tijd lang zo'n el cheapo rip off hebt gebruikt en hem zelf om zeep hebt geholpen. Zeker die eerste link niet gelezen waar ze professionele metingen hebben gedaan en de resultaten presenteren.
Natuurlijk haalt die melding de final, op die manier beschermen ze zichzelf, en je kunt hem gewoon weg klikken en door gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door UltraSub op 03-08-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dergelijke meldingen krijg je nu toch normaal ook al met iOS 6 voor de iPhone 5 en iPad 4 met de nieuwe stekkers, niet ? Maar in ieder geval ga je deze meldingen wel mogen verwachten in de final, daar mag je de lage kwaliteit van de namaak en de mentaliteit van de "ik sta in mijn recht" Amerikaan voor bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepedist
Een kabel gaat niet aan de basis liggen van een ontplofte iphone of ipod zelfs niet als de kabel in kortsluiting zou liggen want dan gaat het laad element stuk dus ... zwanst na es ni zeggen ze hier Apple denkt gewoon aan eigen gewin .... een kabel van Apple niet stuk krijgen ? Hoe komt het dan dat er zovelen op zoek zijn naar een goedkoper alternatief ? Ben zelf een iphone en ipad gebruiker en met veel plezier maar jongens eerlijk blijven ... buiten de apparaten zelf is het maar net hetzelfde als de goedkope prul en ik wil wel eens weten hoe men de verkoopprijs van 19 € verantwoord als die vb voor 10 € gelijk van kwaliteit is en ik durf zelfs beweren voor een veel lagere prijs .... batterijen daarentegen dat is een andere zaak maar daar hadden we het hier niet over .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:08
sepedist schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:03:
Een kabel gaat niet aan de basis liggen van een ontplofte iphone of ipod zelfs niet als de kabel in kortsluiting zou liggen want dan gaat het laad element stuk dus ... zwanst na es ni zeggen ze hier Apple denkt gewoon aan eigen gewin .... een kabel van Apple niet stuk krijgen ? Hoe komt het dan dat er zovelen op zoek zijn naar een goedkoper alternatief ? Ben zelf een iphone en ipad gebruiker en met veel plezier maar jongens eerlijk blijven ... buiten de apparaten zelf is het maar net hetzelfde als de goedkope prul en ik wil wel eens weten hoe men de verkoopprijs van 19 € verantwoord als die vb voor 10 € gelijk van kwaliteit is en ik durf zelfs beweren voor een veel lagere prijs .... batterijen daarentegen dat is een andere zaak maar daar hadden we het hier niet over .
Die kabels zijn niet van dezelfde kwaliteit. Dat is al meerdere malen aangetoond. Isolatie of besparing op andere zaken, onder de streep is het absoluut niet zo. Dat blijkt alleen al door het feit dat ze de handshake voor Lightning moesten achterhalen.

Een origineel kabeltje gaat normaal gesproken prima mee, heb er nog een aantal die ik met mijn iPod Mini heb gekocht en prima werken. Zaniken over die paar Euro, dan ben je spijkers op laag water aan het zoeken. Accessoires zijn bij alle fabrikanten duurder (met een reden) en horen gewoon als diverse kosten bij een aankoop. Maar dat staat verder los van iOS7.

Ik raad je overigens ook aan om iets beter te letten op je interpunctie, want dat staat gewoon enorm slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepedist
Wat die handshake met kwaliteit te maken heeft begrijp ik niet die dient alleen om je te vertellen dat het niet een origineel Apple kabeltje is verder niets

PS ga je het nu ook nog over mijn manier van schrijven hebben ? als je het niet kon lezen kon je ook niet reageren !!!
Bij deze terug naar topic heeft inderdaad niets meer met iOS7 te maken al krijg ik hier geen melding met mijn "namaak" kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Geen melding? Apart. Bij mij wel bij 6 identieke imitatie kabels (van dealextreme). Op iOS 6 kreeg ik de melding niet. Ach ja...alleen superirritant bij laden in de auto.
kraades schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:27:
Als ik 'm net aan zet dan heb ik even 1-2 bolletjes en daarna direct 5 bolletjes. Misschien dat er een foutje zit in de schaal. En pas als je echt crap bereik hebt je 2-3 bolletjes ziet.
Bij EDGE werkt het wel goed.

[ Voor 49% gewijzigd door technorabilia op 04-08-2013 09:24 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
ging toch over ios7? niet of kabels en opladers?

overigens, de laatste beta van ios7 is een bevrijding zeg, alles werkt vlotter, toestel valt niet meer uit, kan gesprekken afmaken etc.
alleen heb ik het gevoel dat het scherm soms wat minder reageert op commando's

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Bij mij is de telefoon sinds beta 4, 2x spontaan herstart. Dan ligt deze voor me op de salontafel en ineens zie ik het Apple opstart logo. Verder loopt het weer vlotjes en bij mijn vriendin haar iPhone is een battery drain probleem sinds beta 1 ook opgelost. Wij hebben beide ook last van het foutief aangeven van het telefoon bereik.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:50
Apple naait ja natuurlijk met die rotkabeltjes, maar goed, het is nou eenmaal geen liefdadigheidsinstelling.
Kostprijs $3.50 schijnbaar,

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Joepv schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 13:29:
Bij mij is de telefoon sinds beta 4, 2x spontaan herstart. Dan ligt deze voor me op de salontafel en ineens zie ik het Apple opstart logo. Verder loopt het weer vlotjes en bij mijn vriendin haar iPhone is een battery drain probleem sinds beta 1 ook opgelost. Wij hebben beide ook last van het foutief aangeven van het telefoon bereik.
Hier ook. Zowel mijn ipad als iphone. Bij diagnose & gebruik staan enkele panic.plist bestanden. Steeds dezelfde error: WDT timeout: CPU 1 failed to respond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 14:12
Nu je het zegt. Ik heb dezelfde panic.plist. Ook CPU 1 failed to respond.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:23

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

me_mrtn schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:15:
[...]

Die kabels zijn niet van dezelfde kwaliteit. Dat is al meerdere malen aangetoond. Isolatie of besparing op andere zaken, onder de streep is het absoluut niet zo. Dat blijkt alleen al door het feit dat ze de handshake voor Lightning moesten achterhalen.

Een origineel kabeltje gaat normaal gesproken prima mee, heb er nog een aantal die ik met mijn iPod Mini heb gekocht en prima werken. Zaniken over die paar Euro, dan ben je spijkers op laag water aan het zoeken. Accessoires zijn bij alle fabrikanten duurder (met een reden) en horen gewoon als diverse kosten bij een aankoop. Maar dat staat verder los van iOS7.

Ik raad je overigens ook aan om iets beter te letten op je interpunctie, want dat staat gewoon enorm slordig.
Ik heb mijn originele kabel van mijn ipod classic 120gb welke ik geloof ik in 2008 of eerder heb gekocht en daar laad ik nog steeds mijn iphone mee op. Om te zeggen dat ik er bijzonder zuinig op ben? Dat ook weer niet. Ik zorg er alleen wel voor dat de kabel nooit tussen een dichte la of deur klemt. Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen die kabels kunnen slopen. Gewoon netjes oprollen en ze gaan langer dan het apparaat mee.

edit: ik heb die melding in IOS 6 ook gehad hetzij in een iets andere tekst toen ik de autolader van mijn iphone/telefoonhouder gebruikte. Die heb ik dan ook gelijk weg gemieterd.

[ Voor 6% gewijzigd door Meulugar op 05-08-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Wat is er nu sinds die laatste beta veranderd dat ik opeens zoveel data meer verbruik? In de nieuwe maand al 1.6GB verbruikt. Jullie ook hier last van? *Of weet iemand een app die goed data bijhoudt, en ziet welke app waarschijnlijk een lek heeft?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Jaspur schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 01:34:
Wat is er nu sinds die laatste beta veranderd dat ik opeens zoveel data meer verbruik? In de nieuwe maand al 1.6GB verbruikt. Jullie ook hier last van? *Of weet iemand een app die goed data bijhoudt, en ziet welke app waarschijnlijk een lek heeft?
Voor zover ik het weet verzendt de beta van iOS7 veel data door naar Apple, dit omdat het een beta is. (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Mizgala28 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 01:39:
[...]

Voor zover ik het weet verzendt de beta van iOS7 veel data door naar Apple, dit omdat het een beta is. (correct me if I'm wrong)
staat al uitgevinkt

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Zit toch standaard in iOS7?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5umrgj.png

Al eerder gepost @ ander topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Auto app update? Kan er best inhakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:57
Beste mensen,

Ik draai de laatste beta van iOS 7 waarbij ik de volgende bug heb, waar ik andere mensen nog niet over gehoord heb:

Ik krijg mijn emails dubbel binnen, dit gebeurt zowel in de mail.app als op www.icloud.com Hierdoor dacht ik dat dit niet aan iOS 7 kon liggen, maar het is wel sinds ik iOS 7 gebruik.

Ja ik maak gebruik van diverse mailboxen welke doorgelinkt zijn aan elkaar, maar dit zou het probleem niet moeten zijn.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
william89 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:51:
Beste mensen,

Ik draai de laatste beta van iOS 7 waarbij ik de volgende bug heb, waar ik andere mensen nog niet over gehoord heb:

Ik krijg mijn emails dubbel binnen, dit gebeurt zowel in de mail.app als op www.icloud.com Hierdoor dacht ik dat dit niet aan iOS 7 kon liggen, maar het is wel sinds ik iOS 7 gebruik.

Ja ik maak gebruik van diverse mailboxen welke doorgelinkt zijn aan elkaar, maar dit zou het probleem niet moeten zijn.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Weet je zeker dat hier toch niet de oorzaak ligt? Vaak ontstaan juist hier de problemen. Misschien verkeerd ingesteld. Zoals je zelf al zei: via iCloud heb je het ook, dus ligt het aan de server en niet aan iOS7. Kan toeval zijn dat het gebeurde sinds je iOS7 hebt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:57
ASNNetworks schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Weet je zeker dat hier toch niet de oorzaak ligt? Vaak ontstaan juist hier de problemen. Misschien verkeerd ingesteld. Zoals je zelf al zei: via iCloud heb je het ook, dus ligt het aan de server en niet aan iOS7. Kan toeval zijn dat het gebeurde sinds je iOS7 hebt.
Het is inderdaad toeval (gestopt met Gmail na overstap op iPhone 5). Ik had de volgende doorstuurlinken:

outlook -> icloud
gmail - > icloud
outlook in gmail - > icloud

oftewel de mails die aan outlook gestuurd werden kwamen dubbel binnen! >:)

Bedankt voor het op scherp zetten van mijn hoofd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
UltraSub schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Auto app update? Kan er best inhakken :)
Gebruik mobiele netwerk is al uitgeschakeld.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Het blokkeren van telefoonnummers is echt een uitkomst met iOS7. Alleen weet iemand of 't ook mogelijk is om onbekende (no caller id) oproepen te blokkeren?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jaspur schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:19:
[...]

Gebruik mobiele netwerk is al uitgeschakeld.
Het kan natuurlijk in een beta dat hij gewoon toch mobiel netwerk blijft gebruiken, is al eens eerder een probleem geweest, zelfs in een public release. Welke app staat dan het hoogst qua datverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jaspur schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:24:
Het blokkeren van telefoonnummers is echt een uitkomst met iOS7. Alleen weet iemand of 't ook mogelijk is om onbekende (no caller id) oproepen te blokkeren?
Los van of het kan, lijkt het me bijzonder onhandig!?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:13
Dat is iets wat ik ook graag wil hebben, echter wel zo, dat hij dan naar voicemail gaat met de melding dat ik geen anonieme telefoontjes aanneem. Zij kennen mij blijbaar, dan wil ik hen ook zien voordat ik opneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
UltraSub schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:19:
[...]

Het kan natuurlijk in een beta dat hij gewoon toch mobiel netwerk blijft gebruiken, is al eens eerder een probleem geweest, zelfs in een public release. Welke app staat dan het hoogst qua datverbruik?
Ik kom niet aan 1.6GB aan data (wat Vodafone zegt dat ik gebruikt heb). Niet eens aan 500mb als ik die allemaal optel.

[ Voor 5% gewijzigd door repsaj op 06-08-2013 16:50 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Los van of het kan, lijkt het me bijzonder onhandig!?
Ik ben van mening dat als men mij dient te bellen als anoniem, dat men ook mag verwachten dat ik niet opneem. 9 keren van de 10 dat het anoniem is, is het toch om iets te verkopen. Als je zo'n vaag figuur hebt die een zeer onnozele reden heeft om met zijn toestel naar iedereen anoniem te bellen, die krijgt bij mij nooit gehoor, tenzij ik wéét dat iemand mij gaat bellen, zoals de provider helpdesk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Van de week had ik dat mijn scherm na het zetten van een alarm op zwart is gegaan. Ik kon niks met de gsm doen en moest wachten tot de accu leeg was. Voor de rest ben ik zeer tevreden over deze beta en benieuwd wat ze hierna gaan verzinnen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 13:28

janklp

FortyTwo Capital

Beta 5 is uit. Ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
Hij is aan het updaten. Hopelijk minder die reboots plotseling. En werkt mijn oordopjes weer naar behoren (besturing). Al weet ik niet of dat aan mijn oordopjes ligt of de software. Eens nakijken in de logs.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 22:56
Nieuwe icoontjes + nieuwe icoontjes in de settings app

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 21:20

PBP

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/08/screen-shot-2013-08-06-at-10-28-37-am.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is wel wat makkelijker met die kleurtjes, als je in rap tempo er doorheen scrolled is het wat overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hoe bevalt Beta5?

Ben opzich ook wel benieuwd naar het proberen van iOS7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Had niet verwacht dat ze dat zouden veranderen, vond het juist wel mooi

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
Ja, echt merkbaar is het allemaal niet. Icoontjes zijn gewijzigd en het is vooral onder de motorkap. Dus hopelijk minder crashjes. Hoe hij bevalt en qua accu moet nog uitgetest worden natuurlijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Een beta testen op accu moge inmiddels wel duidelijk zijn, dat is je reinste bullshit :)

/edit
Mark my words, die belachelijke trage fade in na unlock gaat definitief worden. Belachelijk. Vorm boven functie als je het mij vraagt... :(

[ Voor 46% gewijzigd door UltraSub op 06-08-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hij voelt bij mij op mijn iPad mini trager aan dan 4. Vooral het toetsenbord en animaties lopen niet helemaal vloeiend..

Daarnaast werkt iTV van KPN ook nog niet, die crasht telkens. Bij anderen wel?

[ Voor 25% gewijzigd door Teknix1982 op 06-08-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Wow Beta 5 loopt nog vloeiender op de iPhone 4 (stoute dromen komen uit, op sommige vlakken loopt iOS7 Beta 5 vloeiender dan iOS 6 op de 4).

Klopt dat met het afstemmen van kleuren op de kleur van de iPhone? ik heb de witte dus dan ziet het er toch hetzelfde uit.

Verder kun je een map openen terwijl je een app installeert, je kan 2 apps tegelijk sluiten, Telfort TV apps, Google vertalen en Skype crashen nog steeds.

En de weer werkt nog steeds bagger vergeleken met iOS 6 (ja ik weet dat het morgen 19 graden wordt en dat er een wind uit het westen komt, maar wat is de temperatuur NU zonder dat er een app voor open moet?)

En nog steeds geen tap to Facebook of tweet, dus nog steeds erg omslachtig een bericht op Twitter op Facebook plaatsten (en de Facebook ap is gewoon retetraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Safari is wel enorm crash gevoelig op mijn iPad 4. Crashed om de zoveel minuten, had er bij b4 weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Mizgala28 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:42:
Wow Beta 5 loopt nog vloeiender op de iPhone 4 (stoute dromen komen uit, op sommige vlakken loopt iOS7 Beta 5 vloeiender dan iOS 6 op de 4).

Klopt dat met het afstemmen van kleuren op de kleur van de iPhone? ik heb de witte dus dan ziet het er toch hetzelfde uit.

Verder kun je een map openen terwijl je een app installeert, je kan 2 apps tegelijk sluiten, Telfort TV apps, Google vertalen en Skype crashen nog steeds.

En de weer werkt nog steeds bagger vergeleken met iOS 6 (ja ik weet dat het morgen 19 graden wordt en dat er een wind uit het westen komt, maar wat is de temperatuur NU zonder dat er een app voor open moet?)

En nog steeds geen tap to Facebook of tweet, dus nog steeds erg omslachtig een bericht op Twitter op Facebook plaatsten (en de Facebook ap is gewoon retetraag).
Try this:

Gebrui het notificatiecentrum... in iOs 6 zit daar in:
Weer app op dit moment, Tweet en plaats op facebook.

Ik zie alleen het weer terug in ios 7.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mizgala28 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:42:
Juist niet. Het gaat namelijk alleen om het bootscherm en die was tot dusverre altijd zwart.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen van Whatsapp in combinatie met iOS 7 beta 4/5? Ik had tot en met beta 3 last van een bug waardoor het verzend venster verdween achter het schermtoetsenbord. Hoop dat dit opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook last van. Draai de bèta nu sinds half 8, en het is bij mij nog niet voorgekomen! Maar even afkloppen, dus.

iKenteken werkt overigens ook weer naar behoren, al weet ik niet of dat in bèta 4 ook al was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:20:
Hoe zijn de ervaringen van Whatsapp in combinatie met iOS 7 beta 4/5? Ik had tot en met beta 3 last van een bug waardoor het verzend venster verdween achter het schermtoetsenbord. Hoop dat dit opgelost is.
Nee, nog steeds een probleem.
Denk dat WhatsApp daar voor een oplossing moet zorgen.

Misschien ook een ander design, daar ben ik wel voorstander van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:36
UltraSub schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:46:
Een beta testen op accu moge inmiddels wel duidelijk zijn, dat is je reinste bullshit :)

/edit
Mark my words, die belachelijke trage fade in na unlock gaat definitief worden. Belachelijk. Vorm boven functie als je het mij vraagt... :(
Maar je kunt je telefoon al gewoon unlocken als hij nog aan het faden is, dus ik zie het probleem niet zo. Heb er zelf nog niet echt last van gehad.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:55

HaterFrame

Well... Poo came out!

Paar uurtjes gebruikt nu, lijkt behoorlijk te werken.
Safari daarintegen werkt wat minder vloerend dan B4.

Wat betreft de kleurtjes in het instellingen menu, die mogen ze wel verder doorvoeren.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:50

n8n

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:20:
Ff boven het toetsenbord tappen en dan staat ie weer onderaan. Als je er dan op klikt doet ie het wel.

Mijn hoop dat ze die iconen nog een update krijgen verlept wel met elke beta, of ze bewaren de grote verassing tot de officiële aankondiging

[ Voor 14% gewijzigd door n8n op 06-08-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
En net getest op de iPhone 4, alles werkt nog meer vloeiend, geen battery drain maar animaties in safari lijken wel trager dan in beta 4 op de iPhone 4, argg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
RobbieB schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:44:
[...]

Maar je kunt je telefoon al gewoon unlocken als hij nog aan het faden is, dus ik zie het probleem niet zo. Heb er zelf nog niet echt last van gehad.
Unlocken bij infaden, ja, maar ik doelde meer op de animatie die volgt na unlock. :)
Maar ik merk wel dat ze iets hebben veranderd. Het lijkt alsof je niet meer helemaal hoeft te wachten tot de animatie klaar is voor je een app kunt starten. Goede ontwikkeling. Nog even zien in dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Nick schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:34:
[...]

Nee, nog steeds een probleem.
Denk dat WhatsApp daar voor een oplossing moet zorgen.

Misschien ook een ander design, daar ben ik wel voorstander van.
Dat is trouwens makkelijk op te lossen door je iphone op dat moment ff te draaien.

Is een bug, maar voor nu wel goed mee te werken.

Ik begin mijn iphone 4 steeds meer beu te raken. Het gevoel word met de beta groter :P

Misschien toch maar een 5S, na meer dan 3 jaar mag dat wel :)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele screenshots uit beta 5

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/18w74y0dh3bu9jpg/ku-xlarge.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/18w74yq0vbvcgjpg/ku-xlarge.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/18w73fyx2t85ejpg/ku-xlarge.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/18w74hgi8b2tfpng/ku-xlarge.png

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BRAQPjfCYAAoMAa.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 30-09 18:31
Hij lijkt sneller in het OS maar toen ik m vanochtend rebootte deed ie er wel erg lang over.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die reboot hier duurde ook akelig lang. Dacht dattie kapot was en ik kon gaan restoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Ja reboot duurt echt iets van 5 minuten ofzo... Hier ook

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Phuncz schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:33:
[...]

Ik ben van mening dat als men mij dient te bellen als anoniem, dat men ook mag verwachten dat ik niet opneem. 9 keren van de 10 dat het anoniem is, is het toch om iets te verkopen. Als je zo'n vaag figuur hebt die een zeer onnozele reden heeft om met zijn toestel naar iedereen anoniem te bellen, die krijgt bij mij nooit gehoor, tenzij ik wéét dat iemand mij gaat bellen, zoals de provider helpdesk ofzo.
Ik weet niet hoe die dingen werken, maar ik heb werkelijk nooit van dat soort telefoontjes. Kwestie van niet overal je 06 nummer achterlaten of zo? Net als dat geklaag over telemarketing op vaste lijnen. Ik heb mezelf nooit ergens geregistreerd als bel me niet of zo, en toch bellen ze mij nooit.

Wel zijn er bedrijven die me bellen en soms een afgeschermd nummer hebben of om wat voor reden dan ook. Dat zijn dan wel klanten of relaties. Zou zonde zijn als ik dan niet opneem en daardoor een mooie order misloop voor mijn baas toch?

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-08-2013 10:51 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
UltraSub schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:37:
Die reboot hier duurde ook akelig lang. Dacht dattie kapot was en ik kon gaan restoren..
Johannusvanudos schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:39:
Ja reboot duurt echt iets van 5 minuten ofzo... Hier ook
Ah ik ben niet de enige...

Liever een iets langere reboot en een snel OS haha.

Merk wel dat sommige notificaties in voorgaande Beta's (van met name whatsapp dan) opeens van het lockscreen verdwenen :(

[ Voor 21% gewijzigd door nils7 op 07-08-2013 10:58 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Waarom zou je eigenlijk uberhaupt rebooten? Is bij mij echt tijden geleden...
Hoe dan ook is het wel raar dat het zo lang duurt...

Nog even bij mij @ iPhone 5 getest...
Reboot tot aan invullen pincode duurt hier inderdaad ook lang (ongeveer 2 1/2 min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 14:12
Ik heb trouwens nog steeds dat de tekstgrootte niet wordt aangepast in het notificatie centrum. In alle andere apps als Mail, Berichten etc wel, maar ik zou dit juist graag in het mijn notificatie centrum willen zien. Dan past er namelijk meer op 1 scherm. Dit werkte in Beta 2 en 3 wel, maar sinds 4 er is niet meer.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:55
Ik reboot eigenlijk nooit, maar wilde het witte bootscherm eens zien. Is ie op een 4S nog steeds zwart. (Witte 4S).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ik reboot elke dag.

Elke ochtend sluit ik alle apps en reboot ik.
Ik merk dat mn batterij dan langer mee gaat.

Ik woon in een appartementencomplex en als ik sochtends op de lift wacht en naar beneden ga en naar mn auto loop kan ik perfect in die tijd rebooten.

[edit]
Mijn witte 4S heeft ook een zwart bootscherm.

[ Voor 9% gewijzigd door nils7 op 07-08-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik reboot eigenlijk ook nooit. Maar na een upgrade wil ik wel eens netjes rebooten. Ik sluit dan ook van te voren alle apps. Maar dat de batterij dan langer mee gaat? Heb ik nog nooit verschil in gezien. Zo zit het multitasksysteem van iOS ook niet in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
UltraSub schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:43:
Ik reboot eigenlijk ook nooit. Maar na een upgrade wil ik wel eens netjes rebooten. Ik sluit dan ook van te voren alle apps. Maar dat de batterij dan langer mee gaat? Heb ik nog nooit verschil in gezien. Zo zit het multitasksysteem van iOS ook niet in elkaar.
Nooit opgevallen dat als je iphone bijvoorbeeld op 97% staat en na een reboot op 100%?

Toch blijven apps actief zoals Whatsapp en Facebook...
Zie: http://www.iphoneclub.nl/...oor-facebook-en-whatsapp/

Ik merk wel degelijk een verschil tussen een reboot en niet.
Zelfs een verschil tussen killen en killen+reboot.

Daarnaast roamt mijn iphone ontzettend veel tussen 3G netwerken wat wel wat vreet.
Ik had al vol bereik en nu heeft T-Mobile op mn dak een antenne gezet.
Dus kan mn telefoon niet kiezen waardoor ik met vol bereik thuis vaak telefonisch onbereikbaar ben.
Hij geeft ook vol bereik aan maar als iemand mij wil bellen weet ik dat vaak pas via een sms.

[ Voor 19% gewijzigd door nils7 op 07-08-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
nils7 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:57:
[...]
Nooit opgevallen dat als je iphone bijvoorbeeld op 97% staat en na een reboot op 100%?
Das een hercalibratie.
Toch blijven apps actief zoals Whatsapp en Facebook...
Zie: http://www.iphoneclub.nl/...oor-facebook-en-whatsapp/
Is me inderdaad al vaker opgevallen, vandaar dat ik wel eens kill. Maar in principe doe ik er niks aan, haal einde van de dag makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Nee hoor, dat is echt je batterij die spontaan 3% extra energie krijgt ;) :+

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Johannusvanudos schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

Klopt die 97% van eerder wel dan?

Vroeger (of het nog zo is, geen idee) maar toen handelden telefoons wel op die % indicator.
Dus als je software crap was ging je telefoon uit bij 0% terwijl bijvoorbeeld je accu wel goed en vol was.
Crappy power management software heb ik echt wel mee gemaakt bij prototypes en neem aan dat dat in de productie modellen ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Johannusvanudos schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

Zou je denken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Beta 5 is beschikbaar!

Hmm, terug naar gekleurde icons in Settings... :/

Haha, oud nieuws ^^^ excuses...

[ Voor 75% gewijzigd door technorabilia op 07-08-2013 17:47 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat wist men al... Het gaat de laatste 20 posts al voornamelijk over B5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:48
Iemand enig idee hoe je bijgewerkte apps kunt verwijderen uit de update rubriek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:32
Beta 5 is beschikbaar, oei oud nieuws....sorry

[ Voor 37% gewijzigd door Mediacj op 07-08-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Ben benieuwd hoeveel beta's iOS7 nodig heeft... wellicht een stuk of zeven vanwege de nieuwe look & feel
iOS6 had er maar vier

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Heb zelfs nog wel wat bugs in de 5e beta...
Dus deze zal zeker nog wel in de een nieuwe beta eruit moeten voordat je dit "op de markt gooit".

Als ik bijvoorbeeld een liedje delete in de iPod-app dan crasht die en gaat die terug naar het springboard.
Liedje is raar genoeg wel gedeleted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 16:20
Op de iPad loopt beta 5 ook nog niet echt lekker.
Er zal zeker nog wel beta's uitkomen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Laatst online: 23-09 21:43
Ik heb sinds vanochtend het probleem dat mijn telefoon niet meer werkt.
Krijg steeds de melding activation error.
Iemand anders ook al dit probleem zien voorbij komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog de volgende bugs. Kan geen video's versturen met whatsapp dan crasht ie terwijl foto's geen probleem is. Als ik mobiel netwerk voor whatsapp uitzet krijg ik nog steeds berichten ik gebruik geen wifi. Soms krijg ik geen meldingen van whatsapp terwijl deze wel aanstaat zie dan alleen het bolletje met een 2 staan en niks in het notificatie centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik denk dat er zeker minimaal nog 2 beta's gaan komen. Want zelfs beta 5 is nog ruw.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:25
Beta 5 loopt wel lekker op mijn iphone 5 tot nu toe. Al een stuk vlotter en vloeiender dan het voorheen was.

Het is inderdaad pas begin augustus dus er zullen zeker nog meerdere beta's volgen als je de geschiedenis van Apple bekijkt. Het officieel releasen van ios 7 zal 99% zeker tegelijk paren met het releasen van de iphone 5s wat dus hoogstwaarschijnlijk middenseptember zal gebeuren. Anderhalve maand zal dus zeker nog 2-3 beta's geven schat ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:11
Volgens mij zuipt Beta 5 weer meer van de batterij dan Beta 4 op mijn iPhone 5 :-(

[ Voor 15% gewijzigd door Bas Post op 08-08-2013 15:49 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Het valt me nu pas op, dat wanneer je een website op je beginscherm hebt gezet, en die gene de meta name "apple-mobile-web-app-capable" in z'n header heeft staan, hij fullscreen opent (zoals ook al in iOS6), maar nu niet meer naar de Safari Browser gaat als je van pagina verandert! Zat er de vorige beta nog niet in (toch?).

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 06-10 13:28

janklp

FortyTwo Capital

Mijn power button reageert vrij matig sinds vanochtend. Meer mensen last van met beta 5 en iphone 5 of hardware dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 21:26
Beta 5 op iPad geeft wat bugs wanneer je een app sluit; dan blijft bijvoorbeeld het scherm hangen met maar 4x4 apps ipv 5x5... Als je dan lock/unlock doet pakt ie het normale scherm weer.

Beta 5 op iPhone4S vind ik wel beter werken, nog geen bugs oid gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een groot voordeel vind ik dat er meer apps in een folder geplaatst kunnen dan in ios6. Ik weet niet wat het max is maar tot nu toe is het genoeg.

Volgens mij zit er geen Airdrop in de versie voor de ipad. Ik heb het nog niet kunnen vinden althans.

[ Voor 26% gewijzigd door Thombias op 09-08-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 06-10 22:56
Thombias schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:42:
Een groot voordeel vind ik dat er meer apps in een folder geplaatst kunnen dan in ios6. Ik weet niet wat het max is maar tot nu toe is het genoeg.

Volgens mij zit er geen Airdrop in de versie voor de ipad. Ik heb het nog niet kunnen vinden althans.
Welke iPad heb je? AirDrop is alleen beschikbaar voor de iPad 4gen.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
ZpAz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:59:
Ik reboot eigenlijk nooit, maar wilde het witte bootscherm eens zien. Is ie op een 4S nog steeds zwart. (Witte 4S).
Deze gimic geldt vanaf een iphone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Erulezz schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:53:
[...]

Welke iPad heb je? AirDrop is alleen beschikbaar voor de iPad 4gen.
IPad 3 dus daar ligt het dus aan. Opzich geen gemis, clouddrives werken ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 21:26
Nick schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:13:
Op de iPad loopt beta 5 ook nog niet echt lekker.
Er zal zeker nog wel beta's uitkomen hiervoor.
Ik vind het verschil tussen de iPadversie en iPhoneversie inderdaad ook wel groot. iPad heeft aanzienlijk meer bugs voor zover ik gemerkt heb... Vooral op gebied van schermrotatie. Kan natuurlijk zijn dat ik die op de iPhone gewoon meer onbewust mis, sinds ik die meer gebruik en er zo sneller aan "wen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:56
Thombias schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

IPad 3 dus daar ligt het dus aan. Opzich geen gemis, clouddrives werken ook prima.
Blijft jammer, had gehoopt dat ik thuis met de iPad 3rd gen kon syncen.

Airdrop is beschikbaar voor: iPhone 5, iPod touch 5th generation, iPad mini and iPad 4.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze nu gaan werken met device-specifieke functies. Het sterke van iOS vond ik juist dat je ook op oudere toestellen gewoon updates kreeg en dus ook alle features.

Had toch eigenlijk wel verwacht -- beter gezegd gehoopt, dat ze ook de productserie van iPad 3rd gen en iPhone 4S mee zouden nemen, maar helaas. Ken genoeg mensen die een iPad 3 hebben of een iPhone 4S en het (logischerwijs) niet nodig vinden om naar een iPad 4 of iPhone 5 te upgraden. Met die grote groep mensen kan ik dus al geen Airdrop doen :(

Ook hoop ik dat ze ooit Airdrop van OS X en iOS samen voegen, dus dat ik zonder iTunes en een kabel (of Wi-Fi sync, wat traag is op ons trage internet 8)7 ) toch snel en gemakkelijk bestanden over en weer kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:32
bartpostma schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:17:
[...]

Blijft jammer, had gehoopt dat ik thuis met de iPad 3rd gen kon syncen.

Airdrop is beschikbaar voor: iPhone 5, iPod touch 5th generation, iPad mini and iPad 4.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze nu gaan werken met device-specifieke functies. Het sterke van iOS vond ik juist dat je ook op oudere toestellen gewoon updates kreeg en dus ook alle features.

Had toch eigenlijk wel verwacht -- beter gezegd gehoopt, dat ze ook de productserie van iPad 3rd gen en iPhone 4S mee zouden nemen, maar helaas. Ken genoeg mensen die een iPad 3 hebben of een iPhone 4S en het (logischerwijs) niet nodig vinden om naar een iPad 4 of iPhone 5 te upgraden. Met die grote groep mensen kan ik dus al geen Airdrop doen :(

Ook hoop ik dat ze ooit Airdrop van OS X en iOS samen voegen, dus dat ik zonder iTunes en een kabel (of Wi-Fi sync, wat traag is op ons trage internet 8)7 ) toch snel en gemakkelijk bestanden over en weer kan versturen.
Het gemis van Airdrop in devices voor iPhone 5 en iPad 4 heeft te maken met het gebrek aan een bluetoothchip die directe verbindingen ondersteund... Maar je hebt gelijk, het is wel jammer dat het voor deze devices niet gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Hemmik schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Het gemis van Airdrop in devices voor iPhone 5 en iPad 4 heeft te maken met het gebrek aan een bluetoothchip die directe verbindingen ondersteund... Maar je hebt gelijk, het is wel jammer dat het voor deze devices niet gaat werken
Ah, ik wist niet dat er een hardwarematige beperking achter verscholen zat. Dan is het inderdaad logisch dat het niet gaat werken :+

Als het namelijk hardwarematig wel mogelijk was en ze dan de functie niet zouden toevoegen zou ik het echt jammer vinden (soort van verkooptrucje om nieuwe(re) toestellen te promoten).

[ Voor 16% gewijzigd door Selmer op 09-08-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hemmik schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Het gaat niet om bluetooth; AirDrop is gebaseerd op wifi. Maar het gaat wel om ondersteuning voor bepaalde zaken in de wifi controller die niet alle devices hebben. 't is eigenlijk precies hetzelfde als waarom AirDrop op sommige macs wel en andere (oudere) niet werkt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
AirDrop gebruikt wel degelijk (ook) bluetooth, en zorgt er dus voor dat airdrop ook prima werkt als je op geen enkel wifi-netwerk bent aangesloten. Toevallig vanmiddag nog gebruikt;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
DaSaN schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:57:
AirDrop gebruikt wel degelijk (ook) bluetooth, en zorgt er dus voor dat airdrop ook prima werkt als je op geen enkel wifi-netwerk bent aangesloten. Toevallig vanmiddag nog gebruikt;-)
Gebaseerd op Wi-Fi ≠ maakt gebruik van Wi-Fi :+

Trouwens, wit bootscreen met zwart apple logo, lekker verblindend als je 's avonds laat je telefoon reboot :+ (niet dat ik dat überhaupt nog doe). Gelukkig heeft alleen de witte iPhone dat en heb ik een zwarte _/-\o_
Pagina: 1 ... 13 ... 44 Laatste