Iemand al ideeen wanneer de nieuwe Beta van iOS ter wereld komt?
Vanavond? (weekje overslaand vanwege "hack")
Nope: Restore vanuit "iOS7 backup" naar iOS6Untouchablezz20 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:33:
Heb nu een tijdje ios 7 in gebruik maar wil terug naar 6.1.4. Alleen vraag ik mij af, als ik nu een back-up maak of ik die dan kan terugzetten op 6.1.4? Meen me te herinneren dat je dan een foutmelding krijgt dat de back-up niet op oudere software teruggezet kan worden. Iemand enige idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
zo direct om 19.00 uurTha BasZ schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:26:
Iemand al ideeen wanneer de nieuwe Beta van iOS ter wereld komt?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
I am the great Cornholio!
[ Voor 102% gewijzigd door TripleQ op 29-07-2013 19:32 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2013 19:22 ]
Mooie verbetering! Hij is aan het updaten op mn 5. Nu staat er dus geen "Schuif om te ontgrendelen" meer?me_mrtn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:34:
Héhé, eindelijk heeft Apple het lockscreen onder handen genomen. Een pijltje voor het ontgrendelen en Mission Control en Notification Center zijn nu streepjes geworden.
[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 29-07-2013 19:39 ]
Jawel, nu staat er alleen een pijltje links naast de tekst zodat mensen weten welke kant je op moet.BioHazard schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:35:
[...]
Mooie verbetering! Hij is aan het updaten op mn 5. Nu staat er dus geen "Schuif om te ontgrendelen" meer?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
[ Voor 9% gewijzigd door me_mrtn op 29-07-2013 19:46 ]
Ik heb dat niet op mijn iPhone 4Erulezz schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:45:
[...]
Jawel, nu staat er alleen een pijltje links naast de tekst zodat mensen weten welke kant je op moet.
[ Voor 18% gewijzigd door me_mrtn op 29-07-2013 19:50 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Lijkt mij sneller te gaan, met uitzondering van die kleine lag van het aanklikken van folders. In het multitaskscherm gaat het op mijn 5 bizar snel als er een app is geselecteerd.RnB schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:54:
Al iets gedaan met de ''trage'' animaties? Dan heb ik het niet over de lag die vooral op de i4 aanwezig zou zijn, maar de animaties van en naar verschillende windows.
Still there.Bassie90 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:50:
Iemand die kan testen of spotify nog crasht bij het verhogen van het volume?
Oké, dat klinkt dubbel. Ik bedoel inderdaad die kleine lag, dat is jammer dat er nog niets aan gedaan is.me_mrtn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:56:
[...]
Lijkt mij sneller te gaan, met uitzondering van die kleine lag van het aanklikken van folders. In het multitaskscherm gaat het op mijn 5 bizar snel als er een app is geselecteerd.
[ Voor 46% gewijzigd door RnB op 29-07-2013 20:00 ]
Die lagg heb ik ook maar op de iPhone 4 valt het nu reuze mee.me_mrtn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:56:
[...]
Lijkt mij sneller te gaan, met uitzondering van die kleine lag van het aanklikken van folders. In het multitaskscherm gaat het op mijn 5 bizar snel als er een app is geselecteerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2013 20:07 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Als je bv 4 van de 5 bolletjes signaal hebt, is de ene hol.kdhoe schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:24:
Bug gevonden in beta 4: je ziet nu steeds een signaalsterkte van 5 bolletjes.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
[ Voor 54% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2013 21:02 ]
Toevallig een screenie van dit?Kuhr89 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:17:
Ik zie trouwens dat de transparantie bij de mappen weer weg is op m'n iphone 5. M'n pa op de iphone 4 heeft wel dat je daar doorheen kunt kijken. Bij mij is het mat met de kleur van de achtergrond. Meer mensen dit?
Dit bedoelt ie juistTha BasZ schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:36:
[...]
Toevallig een screenie van dit?
Bij mijn iPhone 5 zie ik namelijk nog wel de kleuren van mn achtergrond erdoorheen komen:
[afbeelding]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik heb ook geen 'holle' bolletjes meer. Allemaal zijn ze gevuld. Zelfs op plekken waar ik voorheen maximaal 3 bolletjes ontvangst had. Lijkt me dus idd niet helemaal in orde.Mizgala28 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:27:
[...]
Als je bv 4 van de 5 bolletjes signaal hebt, is de ene hol.
Agree.. Same here.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:36:
[...]
Ik heb ook geen 'holle' bolletjes meer. Allemaal zijn ze gevuld. Zelfs op plekken waar ik voorheen maximaal 3 bolletjes ontvangst had. Lijkt me dus idd niet helemaal in orde.
[ Voor 30% gewijzigd door UltraSub op 30-07-2013 10:57 ]
Dan heb jij gewoon vol bereik, wees blij.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:36:
[...]
Ik heb ook geen 'holle' bolletjes meer. Allemaal zijn ze gevuld. Zelfs op plekken waar ik voorheen maximaal 3 bolletjes ontvangst had. Lijkt me dus idd niet helemaal in orde.
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 30-07-2013 11:23 ]
Ja inderdaad, maar niet alleen als je de map geopend hebt, maar ook gewoon het icoontje van een folder is minder transparant dan bij de vorige beta. Dit terwijl dat bij de iPhone 4 van mn pa dit nog wel gewoon zo is. Zelfde achtergrond gepakt en bij mn pa kun je wat details zien in het icoontje en bij mij is het mat.Tha BasZ schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:36:
[...]
Toevallig een screenie van dit?
Bij mijn iPhone 5 zie ik namelijk nog wel de kleuren van mn achtergrond erdoorheen komen:
[ Voor 22% gewijzigd door Kuhr89 op 30-07-2013 12:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door petrr op 30-07-2013 13:16 ]
Hij is wel transparant maar over de achtergrond is een enorme gaussian blur gehaald. Dat doet 'ie niet op een 4.Kuhr89 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:17:
Ik zie trouwens dat de transparantie bij de mappen weer weg is op m'n iphone 5. M'n pa op de iphone 4 heeft wel dat je daar doorheen kunt kijken. Bij mij is het mat met de kleur van de achtergrond. Meer mensen dit?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja idd. Ik vond het juist mooier als ik nog wat van de achtergrond kon zien.. Die blur had van mij niet gehoevenCyBeR schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:22:
[...]
Hij is wel transparant maar over de achtergrond is een enorme gaussian blur gehaald. Dat doet 'ie niet op een 4.
Ik vind dat vreselijk irritant, plus er zijn meer dingen in iOS7 die nu erg omslachtig werken vergeleken met iOS6 en ouder.petrr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:15:
Buiten de trage unlock animatie, wat vinden jullie van de fade in na het activeren van het scherm dmv de homeknop of aan/uit knop? Vroeger als ik de telefoon wou gebruiken was het; klik, slide en bam je bent er.
Nu is het, klik, fade in, slide, trage animatie, en je bent er.. pff. En tuurlijk het valt wel mee hoelang het duurt maar het voelt gewoon wat minder snappy.
Vooral als je het vergelijkt met iOS 6 mét het slide-to-unlock geluidpetrr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:15:
Buiten de trage unlock animatie, wat vinden jullie van de fade in na het activeren van het scherm dmv de homeknop of aan/uit knop? Vroeger als ik de telefoon wou gebruiken was het; klik, slide en bam je bent er.
Nu is het, klik, fade in, slide, trage animatie, en je bent er.. pff. En tuurlijk het valt wel mee hoelang het duurt maar het voelt gewoon wat minder snappy.
Kun je nog terug naar een iOS 6 versie met jailbreak dan?Mizgala28 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:04:
[...]
Ik zet iOS 6.1.3 nu terug, niet omdat iOS 7 mij niet bevalt maar omdat ik vaak Skype gebruik en die werkt nog steeds niet in iOS 7, en natuurlijk ik wil even de jailbreak op mijn iPhone 4 terug zetten.
[ Voor 22% gewijzigd door technorabilia op 30-07-2013 19:58 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Met een update van Spotify die vanavond is uitgekomen is de bug geplet.Bassie90 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:50:
Iemand die kan testen of spotify nog crasht bij het verhogen van het volume?
[ Voor 56% gewijzigd door technorabilia op 30-07-2013 20:24 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Kun je denk ik beter even naar zoeken via Google ofzo.racoon schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:31:
kan er iemand mij vertellen hoe ik mijn iphone 5 naar ios 7 kan updaten?
[ Voor 8% gewijzigd door technorabilia op 30-07-2013 21:47 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Heb hetzelfde probleem op m'n iPad 3. Alleen de bladwijzerbalk doet dit gelukkig niet.kraades schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:09:
De bookmarks in Safari worden niet goed meer getoond in beta 4. Althans op iPad 3.
De header staat nu over het eerste item heen en het eerste item kun je niet meer selecteren.
Hmmm, nog steeds te twijfelen of ik mijn iPhone 5 met jailbreak zal upgraden..............
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Vanaf pagina 2 van ditzelfde topic?racoon schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:31:
kan er iemand mij vertellen hoe ik mijn iphone 5 naar ios 7 kan updaten?
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Nikeplus app werkte prima op B3, ga vanmiddag weer een stukkie rennen dus ben benieuwd of die op B4 ook nog werkt.ChrisdeW schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:01:
Beta 4 lijkt mij een betere batt life te geven.
Jammer is dat alle sport apps (nog) niet werken gps lijkt niet naar behoren te werken.
Runtastic, Endomondo ect..
Power to the beat.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Werkt prima hierronaldm3 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:50:
Ik weet dat ik hier eigenlijk geen vragen mag stellen maar ik doe het toch even
Kan een van de medetweakers die voorzien is van iOs 7 B4 checken of dat iKenteken nu wel werkt voor op de iPhone 5?
Ik had er ervaring mee dat die het bij iOs 7 B1 nog niet deed.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Dat het bij jou niet voorkomt wil niet zeggen dat het dan bij niemand voorkomt.
[ Voor 44% gewijzigd door technorabilia op 31-07-2013 08:36 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik denk dat het een instelling was ik zie net de 'ververs op de achtergrond' (locatie en data) even de switch op aan gezet.MetaFrame schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:28:
[...]
Nikeplus app werkte prima op B3, ga vanmiddag weer een stukkie rennen dus ben benieuwd of die op B4 ook nog werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door FNale op 31-07-2013 09:57 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 31-07-2013 11:17 . Reden: geen verwijzingen naar warez ]
Eerst proberen: DFU en dan beta 4 er op, daarna restore.MrvH schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:04:
Meer mensen last van een 'battery drain' op de iPhone 4s? Nou was Beta 3 al niet best op dit gebied, maar er was nog mee te leven. Vanaf vanmorgen 8 uur van 98% naar 67% en nog niet één keer gebeld, alleen een beetje Whatsapp en nieuwsberichten gelezen.
Top thanks!
Power to the beat.
Thanks voor je antwoord! Na een beetje googelen het volgende topic gevonden op MacRumors: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1615584. Heb het doorlopen en hoop dat het is opgelost nu.UltraSub schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:14:
[...]
Eerst proberen: DFU en dan beta 4 er op, daarna restore.
Nog niet beter:
DFU, beta 4 er op, geen restore, setup as new.
99% garantie dat opgelost is.
Everything Can Help!
mm vreemd, heb met mijn iphone 5 echt nergens last van, ongeveer zelfde batterijduur als ik met ios 6 had, zeker niet minder.Caliprio schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:02:
Beta 4 gister ook even geïnstalleerd maar merk wel dat mijn batterij echt snel leeg gaat en ook nog eens erg warm word met erg basale taakjes zoals: facebook, chive, twitterreboot mocht niet baten. maybe fresh restore hmmm...
👉🏻 Blog 👈🏻
hier werkt de iphone 4 ook lekker. Nog wel wat bugs nog, ik kan niks downloaden uit de appstore en ook geen updates doenMizgala28 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:03:
Als ik alles hierboven lees kan ik er vanuit gaan dan iOS 7 b4 gewoon "per toeval" probleemloos werkt op mijn iphone 4, hij geeft netjes bereik aan zoals het is, hij crashte alleen 1 keer (zo'n 5 minuten na installatie van b4) en ik heb geen battery drain.
Wat ben ik toch een bofkont
[ Voor 4% gewijzigd door treative op 01-08-2013 09:19 ]
Sig
Dat verklaart wasrom ik dat via iTunes moest doentreative schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 01:28:
[...]
hier werkt de iphone 4 ook lekker. Nog wel wat bugs nog, ik kan niks downloaden uit de appstore en ook geen updates doen
Verwijderd
Net even gedaan. Fieldtester geeft een ontvangst van 33% aan terwijl de iPhone zelf 5 bolletjes geeft.me_mrtn schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:46:
Voor het probleem van de bereikweergave, duik even in de FieldTest.app en ervoor zorgen dat je een numerieke weergave hebt. Is veel accurater dan de bolletjes vind ik.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
👉🏻 Blog 👈🏻
Lijkt er op dat die ook niet altijd even betrouwbaar is (alleen in de beta wellicht). Als je 40 km snelweg rijdt, en er staat strak -102 de hele tijd kan toch ook niet kloppen. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat Vodafone er voor mij een zootje van maakt met maximaal -92 bereik in de gebieden waar ik me veel bevind.Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 07:54:
[...]
Net even gedaan. Fieldtester geeft een ontvangst van 33% aan terwijl de iPhone zelf 5 bolletjes geeft.
Een groot verschil dus. Aangezien ik op deze locatie normaal gesproken 2 of 3 bolletjes heb, ga ik er maar vanuit dat fieldtester het bij het juiste eind heeft.
Die "hack" adapter is in feite een mini computer.Tha BasZ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:14:
Ok...
Ja van dat het opgelost was dat hoorde ik...
Maar dat was toch via een adapter en niet zo zeer een computer?
Heb niet zon oplader-hack-ding om te testen...
👉🏻 Blog 👈🏻
👉🏻 Blog 👈🏻
Niks mis mee als je leest hoe vaak er gedoe is met niet originele kabels.kraades schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:19:
Ja geen probleem alleen je moet steeds de melding wegklikken. Beetje Apple die richting de officiele kabels stuurt...
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dat was er al eerder, of in B2, maar zeker weten al in B3.Tha BasZ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:11:
Dit lijkt me ook iets nieuws in de 4e beta van iOS7...
Heb het in ieder geval niet eerder gezien in eerdere beta's:
[afbeelding]
Of heb ik iets gemist eerder??
Betutteling ten top.Mizgala28 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:12:
[...]
Niks mis mee als je leest hoe vaak er gedoe is met niet originele kabels.
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
Totdat je een elektrische schok krijgt als je gaat bellen en je iPhone aan de (ook niet originele) lader hangt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq