Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand al ideeen wanneer de nieuwe Beta van iOS ter wereld komt?
Vanavond? (weekje overslaand vanwege "hack")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:47
Heb nu een tijdje ios 7 in gebruik maar wil terug naar 6.1.4. Alleen vraag ik mij af, als ik nu een back-up maak of ik die dan kan terugzetten op 6.1.4? Meen me te herinneren dat je dan een foutmelding krijgt dat de back-up niet op oudere software teruggezet kan worden. Iemand enige idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Untouchablezz20 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:33:
Heb nu een tijdje ios 7 in gebruik maar wil terug naar 6.1.4. Alleen vraag ik mij af, als ik nu een back-up maak of ik die dan kan terugzetten op 6.1.4? Meen me te herinneren dat je dan een foutmelding krijgt dat de back-up niet op oudere software teruggezet kan worden. Iemand enige idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Nope: Restore vanuit "iOS7 backup" naar iOS6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:47
Thanks! Zo'n vermoeden had ik dus al. Heb wel een backup gemaakt voordat ik naar ios 7 ging. Ik wacht nog een paar dagen, wellicht dat beta 4 deze week uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
Tha BasZ schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:26:
Iemand al ideeen wanneer de nieuwe Beta van iOS ter wereld komt?
Vanavond? (weekje overslaand vanwege "hack")
zo direct om 19.00 uur :+

http://www.iphoneclub.nl/...ot-ios-7-gm-in-september/

Als wij iPhoneclub.nl moeten geloven :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Mijn iPhone 4 haalt hem nu BINNEN!!

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/29c5do4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Daar is 'íe dan! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:55

HaterFrame

Well... Poo came out!

Op de iphone5 nog geen software update :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pff hij is de update wel heel lang aan het voorbereiden (al bijna 8 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ipad4 nog geen ota..

Edit....

Nu wel :-D

Eerste reactie. Voelt wat sneller aan dan beta3. En de recent app lijst doet het ook weer.
En ook heeft chrome eindelijk een icoontje in de launcher :9

[ Voor 102% gewijzigd door TripleQ op 29-07-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Net alle vrienden gevraagd, ik ben de enige die de OTA binnenkrijgt :D

(flinke update trouwens, voor de iPhone 4 178mb)

[ Voor 27% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepedist
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 15:16
ipad mini en iphone 5 update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 15:44
Héhé, eindelijk heeft Apple het lockscreen onder handen genomen. Een pijltje voor het ontgrendelen en Mission Control en Notification Center zijn nu streepjes geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 14:25

BioHazard

*\o/*

me_mrtn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:34:
Héhé, eindelijk heeft Apple het lockscreen onder handen genomen. Een pijltje voor het ontgrendelen en Mission Control en Notification Center zijn nu streepjes geworden.
Mooie verbetering! Hij is aan het updaten op mn 5. Nu staat er dus geen "Schuif om te ontgrendelen" meer?

[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 29-07-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ook hier loopt de download....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56
BioHazard schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:35:
[...]

Mooie verbetering! Hij is aan het updaten op mn 5. Nu staat er dus geen "Schuif om te ontgrendelen" meer?
Jawel, nu staat er alleen een pijltje links naast de tekst zodat mensen weten welke kant je op moet.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Bah, een verschrikkelijke (standaard) verandering is dat bij Berichten/iMessage nu de naam van de contactpersoon wordt afgekort. Jan Jansen wordt als J Jansen weergegeven (interpunctiefout bewust). Even kijken of ik dat kan aanpassen.

Edit: Email/Contacten/Agenda's -> Korte naam.

[ Voor 9% gewijzigd door me_mrtn op 29-07-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Aangezien de releasenotes op developer.apple.com, nog niet werken...

http://bgr.com/2013/07/29...ull-change-log-changelog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Erulezz schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:45:
[...]

Jawel, nu staat er alleen een pijltje links naast de tekst zodat mensen weten welke kant je op moet.
Ik heb dat niet op mijn iPhone 4

Ik heb zeer goed nieuws voor iPhone 4 gebruikers, lag in de animaties (zelfs in Safari) is haast weg, het werkt normaal zonder problemen, bijna net zo soepel als iOS6.1.3

Een zeer geslaagde beta, mag natuurlijk nog iets sneller werken maar zoals het nu is overweeg ik toch wel om iOS7 op mijn iPhone 4 te installeren als die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
En gelukkig werkt nu eindelijk Homesharing. Overigens heeft Spotlight een lekkere dikke annuleerknop er bij gekregen, dat werkt wat prettiger. Op mijn (deels) oranje achtergrond zijn folders nu wat lichter van kleur.

Edit: Maps pakt nu standaard een fullscreen view, vergelijkbaar met de landscape van Safari.

[ Voor 18% gewijzigd door me_mrtn op 29-07-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 21:43
Iemand die kan testen of spotify nog crasht bij het verhogen van het volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Oei na 7 minuten iOS7 gebruik, crash toen ik wou syncen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56
Nice! Je kunt nu ook swipen tussen de verschillende tabs(Vandaag, Alles, Gemist) in Notification Center

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:40
Al iets gedaan aan de ''trage'' animaties? Dan heb ik het niet over de lag die vooral op de i4 aanwezig zou zijn, maar de animaties van en naar verschillende windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RnB schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:54:
Al iets gedaan met de ''trage'' animaties? Dan heb ik het niet over de lag die vooral op de i4 aanwezig zou zijn, maar de animaties van en naar verschillende windows.
Lijkt mij sneller te gaan, met uitzondering van die kleine lag van het aanklikken van folders. In het multitaskscherm gaat het op mijn 5 bizar snel als er een app is geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 14:56
Bassie90 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:50:
Still there. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:40
me_mrtn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:56:
[...]

Lijkt mij sneller te gaan, met uitzondering van die kleine lag van het aanklikken van folders. In het multitaskscherm gaat het op mijn 5 bizar snel als er een app is geselecteerd.
Oké, dat klinkt dubbel. Ik bedoel inderdaad die kleine lag, dat is jammer dat er nog niets aan gedaan is.
Vond het multitask scherm al sinds de eerste bèta ontzettend vloeiend.

[ Voor 46% gewijzigd door RnB op 29-07-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
me_mrtn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:56:
[...]

Die lagg heb ik ook maar op de iPhone 4 valt het nu reuze mee.

Net ontdekt hoe dat met wissen van meldingen in notificatiecentrum werkt, hetzelfde als in iOS6 alleen je ziet niks, oftewel Apple moet dat fixen omdat mensen straks niet weten hoe ze meldingen moeten wissen.

En ik kan op de iPhone 4 niet swipen tussen de tabs in notificatie centrum, wel klikken.

[ Voor 25% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Bug gevonden in beta 4: je ziet nu steeds een signaalsterkte van 5 bolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:59
Ipad mini werkt ie nu ook lekker op... Alles eindelijk wat flitsender.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
kdhoe schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:24:
Bug gevonden in beta 4: je ziet nu steeds een signaalsterkte van 5 bolletjes.
Als je bv 4 van de 5 bolletjes signaal hebt, is de ene hol.

Sync eens je iOS device met iOS7 via iTunes, gaat lekker als je meer dan 9 apps per map hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 14:12
Ze zouden wel eens in de kalender app mogen fixen dat als je een locatie intypt, je vanuit de app ook kunt navigeren naar die locatie. Als ik bijvoorbeeld een vriend intyp, hij automatisch het adres pakt en je vanuit daar kunt navigeren. Beetje jammer dat je daarvoor WeekCal moet gebruiken of het helemaal via de Maps app moet doen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Alvast om de mensen voor te zijn... In dien je (net zoals ik) een probleem krijgt na het downloaden van deze beta een DFU loop blijft houden... Download redsn0w en gebruik in deze applicatie de optie "Recovery fix".
Dit heeft mij geholpen zonder een complete restore te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Grappig, ik zie nog het oude contacten icoon in de instellingen rondzwerven :D

En je hebt een sectie kompas bij de instellingen, maar die is leeg.

Maar jongens, als ik automatische app updates aanzet, gaat dat via mijn mobiele data als ik geen wifi heb? want ik zie nergens uitleg staan of een schuifje.

Oké net iets raar gebeurt, hij heeft de update naar iOS7 Beta 4 gedownload, terwijl ik op beta 4 zit...

Niet erg, behalve dat ik nu maar 1.19Gb aan ruimte over heb, terwijl ik onder iOS 6.1.3, 2.28Gb had en ik heb gewoon restore van alles gedaan na een schone install.

Pfff, als het zo doorgaat ga ik terug naar iOS 6.1.3, want ik heb die ruimte hard nodig en ik kan niet verklaren waar ineens die 1.10Gb naartoe is gegaan...

O LOL, ik zat steeds gewoon iOS7 beta 3 te draaien, ik weet niet hoe dat mogelijk is (terwijl hij een OTA update deed) maar toch...

Alles opnieuw testen, maar beta 3 was snel, 4 zou sneller moeten zijn op de iPhone 4.

[ Voor 54% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik zie trouwens dat de transparantie bij de mappen weer weg is op m'n iphone 5. M'n pa op de iphone 4 heeft wel dat je daar doorheen kunt kijken. Bij mij is het mat met de kleur van de achtergrond. Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Kuhr89 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:17:
Ik zie trouwens dat de transparantie bij de mappen weer weg is op m'n iphone 5. M'n pa op de iphone 4 heeft wel dat je daar doorheen kunt kijken. Bij mij is het mat met de kleur van de achtergrond. Meer mensen dit?
Toevallig een screenie van dit?
Bij mijn iPhone 5 zie ik namelijk nog wel de kleuren van mn achtergrond erdoorheen komen:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2sblqhv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Tha BasZ schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:36:
[...]

Bij mijn iPhone 5 zie ik namelijk nog wel de kleuren van mn achtergrond erdoorheen komen:
[afbeelding]
Dit bedoelt ie juist ;) Voorheen was de map transparant, dus kon je er ook beetje doorheen kijken. Oftewel, met jouw achtergrond zag je dan ook klein beetje de sterren etc. Nu is het matte geworden, waardoor je enkel de kleuren ziet van de achtergrond. Dat geeft hij dus ook aan. Hiermee bevestig je dus gewoon wat hij aangeeft.

Overigens viel dat mij ook op, Beta1/2 was het matte, toen beta3 beetje meer transparant en nu weer beetje matte.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ok, ja zo bedoel je het...

Ja dat merkte ik dus inderdaad zelf ook al...

Vind persoonlijk dit zelf het mooiste... en alles is beter leesbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:27:
[...]

Als je bv 4 van de 5 bolletjes signaal hebt, is de ene hol.
Ik heb ook geen 'holle' bolletjes meer. Allemaal zijn ze gevuld. Zelfs op plekken waar ik voorheen maximaal 3 bolletjes ontvangst had. Lijkt me dus idd niet helemaal in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:44

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Als ik de change log zie dan hebben ze niet still gezeten in Cupertino! kan niet wachten op de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Ik heb ook geen 'holle' bolletjes meer. Allemaal zijn ze gevuld. Zelfs op plekken waar ik voorheen maximaal 3 bolletjes ontvangst had. Lijkt me dus idd niet helemaal in orde.
Agree.. Same here.

En ik begin me ernstig zorgen te maken dat ze die veel te langzame animatie bij unlocken niet meer gaan versnellen. Dat moeten ze in Cupertino toch ook merken dat dat kut is, dus het lijkt er op dat ze het daar prachtig vinden. Zeker gezien hoe soepeltjes de rest draait.

[ Voor 30% gewijzigd door UltraSub op 30-07-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Dan heb jij gewoon vol bereik, wees blij.

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/254wxeu.jpg

Ik heb het toch gezegd :D

Dus, gisteren iOS7 via OTA, volledig opgeladen en dit is het resultaat (de iPhone is daarnet aan de laptop aangesloten, dat duurde iets van 1 a 2 minuten voor de sync, want hij wou Skype via AppStore niet installeren, ik bleef maar op dat vervloekte wolkje klikken en er gebeurde niks).

Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/mhpmhf.jpg

Netjes. :9

En hier is de lijst van mijn apps die wel of niet werken:

Werkt wel:

Whatsapp
Facebook
Yahoo Weer
Gmail
Tweakers App
NOS
AD
TuneIn Radio
NPO Gemist
Google Maps
Reclamefolder
Youtube Capture
SoundHound
Speedtest
Quick Scan (QR reader)
Zedge
9292
My Vodafone
Flow Free
Minecraft
Jetpack Joyride
Temple Run

Werkt NIET:

Online TV van Telfort (crash bij laden)
Google Vertalen (crash bij laden)
Skype (crash bij aanmelden, haalt steeds alles binnen ook na uitzetten, iDevice moet opnieuw gestart worden om van de meldingen af te komen)

Werkende apps met bugs:

Youtube, als je uit de landscape komt dan strekt de hele app uit maar blijft de bovenbalk in de weg zitten, storend maar de app werkt gewoon.

@UltraSub, als ze die animatie met een fractie van een halve seconde versnellen zou dat geweldig zijn, een kennis heeft dat bij zijn gejailbreakte iPhone 4 met iOS7 Beta 3 vorige week gedaan, en het zag er nog steeds vet mooi uit, maar het was veel fijner dat het sneller ging unlocken.

P.S. voordat mensen gaan zeiken hoe hij gejailbreakt is, iOS 6.1.3 en iOS 7 (beta 1,2,3 (4?)) kun je tethered jailbreaken, heb je veel aan als de iPhone ineens uitvalt... (en als je untethered wilt, dan kan dat alleen vanaf iOS 6 t/m 6.1.2 natuurlijk)

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 30-07-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Tha BasZ schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:36:
[...]

Ja inderdaad, maar niet alleen als je de map geopend hebt, maar ook gewoon het icoontje van een folder is minder transparant dan bij de vorige beta. Dit terwijl dat bij de iPhone 4 van mn pa dit nog wel gewoon zo is. Zelfde achtergrond gepakt en bij mn pa kun je wat details zien in het icoontje en bij mij is het mat.

Ik heb trouwens de tekstgrootte aan zitten passen. Ik vond deze namelijk veel te groot, maar als ik de slider naar links of naar rechts haal, zie ik totaal geen verschil in het notificatie center. Dit terwijl de letters wel kleiner worden in de mail app etc. In beta 2 werden de letters in het notificatie center ook kleiner

[ Voor 22% gewijzigd door Kuhr89 op 30-07-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Buiten de trage unlock animatie, wat vinden jullie van de fade in na het activeren van het scherm dmv de homeknop of aan/uit knop? Vroeger als ik de telefoon wou gebruiken was het; klik, slide en bam je bent er.

Nu is het, klik, fade in, slide, trage animatie, en je bent er.. pff. En tuurlijk het valt wel mee hoelang het duurt maar het voelt gewoon wat minder snappy.

[ Voor 13% gewijzigd door petrr op 30-07-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Kuhr89 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:17:
Hij is wel transparant maar over de achtergrond is een enorme gaussian blur gehaald. Dat doet 'ie niet op een 4.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
CyBeR schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:22:
[...]

Hij is wel transparant maar over de achtergrond is een enorme gaussian blur gehaald. Dat doet 'ie niet op een 4.
Ja idd. Ik vond het juist mooier als ik nog wat van de achtergrond kon zien.. Die blur had van mij niet gehoeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
petrr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:15:
Buiten de trage unlock animatie, wat vinden jullie van de fade in na het activeren van het scherm dmv de homeknop of aan/uit knop? Vroeger als ik de telefoon wou gebruiken was het; klik, slide en bam je bent er.

Nu is het, klik, fade in, slide, trage animatie, en je bent er.. pff. En tuurlijk het valt wel mee hoelang het duurt maar het voelt gewoon wat minder snappy.
Ik vind dat vreselijk irritant, plus er zijn meer dingen in iOS7 die nu erg omslachtig werken vergeleken met iOS6 en ouder.

Bij Mail of Berichten app, moet je nu andersom sliden om te wissen.

Nu moet ik de Facebook app openen, wachten tot het geladen is en dan een bericht plaatsen, bij iOS6 is het gewoon, naar notificatie centrum, klik, bericht plaatsen en klaar (erg handig als je op een plek bent waar het internet te traag is om de Facebook app te laden).

En de foto app, als je daar iets voor elkaar wilt krijgen moet je overal 1 a 2 stappen meer doen dan in de oudere iOS versies.

Dus, het werkt goed maar vergeleken met iOS 6.1.3 en ouder lijkt het (en is het ook zo) dat je in iOS 7 overal die ene extra stap moet maken, dat is niet erg productief en doet mij denken aan Windows 8, waar je vergeleken met Windows 7 ook overal ineens een extra stap moet maken om iets te doen.

Ik zet iOS 6.1.3 nu terug, niet omdat iOS 7 mij niet bevalt maar omdat ik vaak Skype gebruik en die werkt nog steeds niet in iOS 7, en natuurlijk ik wil even de jailbreak op mijn iPhone 4 terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 11:48
Als ze het nu zouden maken dat je al dingen kan aanklikken tijdens de animaties dan zou dat enorm helpen. Dus tijdens de fade-in van standby al meteen naar links swipen is gelijk het menu erop toveren etc. Nu moet je inderdaad wachten tot de animatie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04:25
petrr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:15:

Vooral als je het vergelijkt met iOS 6 mét het slide-to-unlock geluid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
Mizgala28 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:04:
[...]

Ik zet iOS 6.1.3 nu terug, niet omdat iOS 7 mij niet bevalt maar omdat ik vaak Skype gebruik en die werkt nog steeds niet in iOS 7, en natuurlijk ik wil even de jailbreak op mijn iPhone 4 terug zetten.
Kun je nog terug naar een iOS 6 versie met jailbreak dan?

Edit:
Ok, ik dacht dat er geen jailbreak voor 6.1.3 beschikbaar was maar die is er blijkbaar inmiddels wel sinds een paar dagen ook voor iPhone 5? :?

Ok, dit gaat om een 4 en de JB voor 6.1.3 voor de 5 is er niet...

[ Voor 22% gewijzigd door technorabilia op 30-07-2013 19:58 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:01

Kroontje

...

Bassie90 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:50:
Met een update van Spotify die vanavond is uitgekomen is de bug geplet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
De bookmarks in Safari worden niet goed meer getoond in beta 4. Althans op iPad 3. :/
De header staat nu over het eerste item heen en het eerste item kun je niet meer selecteren.

Hmmm, nog steeds te twijfelen of ik mijn iPhone 5 met jailbreak zal upgraden.............. :?

[ Voor 56% gewijzigd door technorabilia op 30-07-2013 20:24 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

kan er iemand mij vertellen hoe ik mijn iphone 5 naar ios 7 kan updaten?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
racoon schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:31:
Kun je denk ik beter even naar zoeken via Google ofzo.

Anders: https://developer.apple.com/ios7/

[ Voor 8% gewijzigd door technorabilia op 30-07-2013 21:47 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 22:00
kraades schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:09:
De bookmarks in Safari worden niet goed meer getoond in beta 4. Althans op iPad 3. :/
De header staat nu over het eerste item heen en het eerste item kun je niet meer selecteren.

Hmmm, nog steeds te twijfelen of ik mijn iPhone 5 met jailbreak zal upgraden.............. :?
Heb hetzelfde probleem op m'n iPad 3. Alleen de bladwijzerbalk doet dit gelukkig niet.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:17
racoon schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:31:
Vanaf pagina 2 van ditzelfde topic?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:02
Beta 4 lijkt mij een betere batt life te geven.

Jammer is dat alle sport apps (nog) niet werken gps lijkt niet naar behoren te werken.
Runtastic, Endomondo ect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

ChrisdeW schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:01:
Beta 4 lijkt mij een betere batt life te geven.

Jammer is dat alle sport apps (nog) niet werken gps lijkt niet naar behoren te werken.
Runtastic, Endomondo ect..
Nikeplus app werkte prima op B3, ga vanmiddag weer een stukkie rennen dus ben benieuwd of die op B4 ook nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Ik weet dat ik hier eigenlijk geen vragen mag stellen maar ik doe het toch even ;)

Kan een van de medetweakers die voorzien is van iOs 7 B4 checken of dat iKenteken nu wel werkt voor op de iPhone 5?

Ik had er ervaring mee dat die het bij iOs 7 B1 nog niet deed.

Alvast bedankt.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00
Gisteren ook maar even mijn iPhone voorzien van iOS7. Eerste ervaringen zijn wel even wennen, maar zeker positief..

Wat ik vooral mis zijn de snelle manier om facebook en twitter berichten te plaatsen vanuit het notification centre. Dat was toch wel erg makkelijk in iOS6.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

ronaldm3 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:50:
Ik weet dat ik hier eigenlijk geen vragen mag stellen maar ik doe het toch even ;)

Kan een van de medetweakers die voorzien is van iOs 7 B4 checken of dat iKenteken nu wel werkt voor op de iPhone 5?

Ik had er ervaring mee dat die het bij iOs 7 B1 nog niet deed.

Alvast bedankt.
Werkt prima hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:17
beta 4 loopt soepel. Tot nu toe alleen constant vol bereik ( 5 bolletjes) waar ik daarvoor er 3 had ??
Wordfeud meldingen komen niet op beginscherm maar voor de rest tevreden over de snelheid en soepelheid van beta 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:17:
[...]

Dan heb jij gewoon vol bereik, wees blij.
Dat het bij jou niet voorkomt wil niet zeggen dat het dan bij niemand voorkomt.
Ben nu op mijn werk waar ik maandag nog 2 tot hooguit 3 bolletjes ontvangst had. Nu volle bak.
Ik heb sinds ik beta 4 erop heb constant die 5 gevulde bolletjes. Lijkt me sterk dat deze beta ervoor zorgt dat ik ineens overal daadwerkelijk vol bereik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb er speciaal op gelet en vlak na de b4 update had ik 2-3 bolletjes zoals normaal en nu ook 5 bolletjes. Vreemd...

Als ik 'm net aan zet dan heb ik even 1-2 bolletjes en daarna direct 5 bolletjes. Misschien dat er een foutje zit in de schaal. En pas als je echt crap bereik hebt je 2-3 bolletjes ziet.

[ Voor 44% gewijzigd door technorabilia op 31-07-2013 08:36 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Vindt zelf de 4e beta ook weer een slag beter geworden ten op zichte van de 3e beta.
Crashes die ik eerder had in Mail / Calender / Photos, die heb ik nu niet meer.

En alles werkt wat snappier (animaties wat sneller voornamelijk).

Kortom het gaat zeker de goede kant op!
Nu sommige apps nog updaten (of course pas rond September) en dan komt alles goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:02
MetaFrame schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:28:
[...]

Nikeplus app werkte prima op B3, ga vanmiddag weer een stukkie rennen dus ben benieuwd of die op B4 ook nog werkt.
Ik denk dat het een instelling was ik zie net de 'ververs op de achtergrond' (locatie en data) even de switch op aan gezet. :X Straks even testen

[ Voor 3% gewijzigd door FNale op 31-07-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 07:23
Meer mensen last van een 'battery drain' op de iPhone 4s? Nou was Beta 3 al niet best op dit gebied, maar er was nog mee te leven. Vanaf vanmorgen 8 uur van 98% naar 67% en nog niet één keer gebeld, alleen een beetje Whatsapp en nieuwsberichten gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 13:28

janklp

FortyTwo Capital

Bolletjes probleem met bereik heb ik ook. Ik mis wel de mogelijkheid komende afspraken binnen 24 uur in het notification center te zien. Zie nu alleen dezelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Ik werk met OSX 10.8.4 en iTunes 11.0.4. Het .dmg bestand wat ik heb gedownload

*snip*

Kan ik niet selecteren in iTunes. Alle locaties waar dit bestand kan staan zijn grijs, er valt niks aan te klikken :(

En als ik in Finder op het bestand klik dan krijg ik een melding ' dat de schijfkopie niet geopend kan worden, geen activeerbare bestandsysteem'.

Hoe dit op te lossen?

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 31-07-2013 11:17 . Reden: geen verwijzingen naar warez ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
MrvH schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:04:
Meer mensen last van een 'battery drain' op de iPhone 4s? Nou was Beta 3 al niet best op dit gebied, maar er was nog mee te leven. Vanaf vanmorgen 8 uur van 98% naar 67% en nog niet één keer gebeld, alleen een beetje Whatsapp en nieuwsberichten gelezen.
Eerst proberen: DFU en dan beta 4 er op, daarna restore.
Nog niet beter:
DFU, beta 4 er op, geen restore, setup as new.

99% garantie dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
Beta 4 gister ook even geïnstalleerd maar merk wel dat mijn batterij echt snel leeg gaat en ook nog eens erg warm word met erg basale taakjes zoals: facebook, chive, twitter :S reboot mocht niet baten. maybe fresh restore hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Top thanks!

Gebruik deze app namelijk dagelijks dus wel fijn dat ie het ook doet.

Nu nog even wachten tot september en dan gaat het los :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dat snel warm worden / batterydrain (of course met elkaar te maken hebbend) had ik alleen bij de 2e beta eigenlijk.

Helpen de oplossingen die UltraSub (paar posts hieroven) niet?

Was bij mij wel de oplossing @ 2e Beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 07:23
UltraSub schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:14:
[...]

Eerst proberen: DFU en dan beta 4 er op, daarna restore.
Nog niet beter:
DFU, beta 4 er op, geen restore, setup as new.

99% garantie dat opgelost is.
Thanks voor je antwoord! Na een beetje googelen het volgende topic gevonden op MacRumors: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1615584. Heb het doorlopen en hoop dat het is opgelost nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Heb nu twee keer gehad dat m'n scherm opeens rood / blauw word en dan valt m'n telefoon uit en start opnieuw op. Dit heb ik in de vorige beta's nog niet gehad.

Voor de rest werkt het soepel ( iPhone 5 ) beter dan beta 3 gelukkig.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Als ik alles hierboven lees kan ik er vanuit gaan dan iOS 7 b4 gewoon "per toeval" probleemloos werkt op mijn iphone 4, hij geeft netjes bereik aan zoals het is, hij crashte alleen 1 keer (zo'n 5 minuten na installatie van b4) en ik heb geen battery drain.

Wat ben ik toch een bofkont :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Voor het probleem van de bereikweergave, duik even in de FieldTest.app en ervoor zorgen dat je een numerieke weergave hebt. Is veel accurater dan de bolletjes vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:06
Caliprio schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:02:
Beta 4 gister ook even geïnstalleerd maar merk wel dat mijn batterij echt snel leeg gaat en ook nog eens erg warm word met erg basale taakjes zoals: facebook, chive, twitter :S reboot mocht niet baten. maybe fresh restore hmmm...
mm vreemd, heb met mijn iphone 5 echt nergens last van, ongeveer zelfde batterijduur als ik met ios 6 had, zeker niet minder.

Tevens wordt me telefoon ook niet snel warm ofzo, wat voor iphone gebruik je?

Het lijkt dat de kwaaltjes nogsteeds echt puur per gebruiker verschillen dus een verse reinstall zal je zeker goed doen in veel gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb ook een iPhone 5 en de batterij zie je echt leeglopen procent voor procent bij wat simple Safari werk.

Ik heb wel een OTA update gedaan van B3 naar B4. Ik zal eens B4 schoon installeren...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:06
ik heb vanaf ios 6 geüpdatet en sindsdien alleen ge OTA'd met weinig tot geen problemen, blijft natuurlijk een beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28

Hier zie je eigenlijk heel goed dat qua performance het reuze meevalt met de iPhone 4 vs iPhone 5, maar iPhone 5 heeft ook meer gimmicks en doorzichtigheid, anders zou iPhone 4 denk ik net een iPhone 3G met iOS 4 worden 8)7

Maar goed, het valt mee, en het is pas beta 4, hopelijk maken ze het nog sneller en smoother op de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
Mizgala28 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:03:
Als ik alles hierboven lees kan ik er vanuit gaan dan iOS 7 b4 gewoon "per toeval" probleemloos werkt op mijn iphone 4, hij geeft netjes bereik aan zoals het is, hij crashte alleen 1 keer (zo'n 5 minuten na installatie van b4) en ik heb geen battery drain.

Wat ben ik toch een bofkont :D
hier werkt de iphone 4 ook lekker. Nog wel wat bugs nog, ik kan niks downloaden uit de appstore en ook geen updates doen :s Werkt opeens weer gewoon na een dag.

[ Voor 4% gewijzigd door treative op 01-08-2013 09:19 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
treative schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 01:28:
[...]

hier werkt de iphone 4 ook lekker. Nog wel wat bugs nog, ik kan niks downloaden uit de appstore en ook geen updates doen :s
Dat verklaart wasrom ik dat via iTunes moest doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:46:
Voor het probleem van de bereikweergave, duik even in de FieldTest.app en ervoor zorgen dat je een numerieke weergave hebt. Is veel accurater dan de bolletjes vind ik.
Net even gedaan. Fieldtester geeft een ontvangst van 33% aan terwijl de iPhone zelf 5 bolletjes geeft.
Een groot verschil dus. Aangezien ik op deze locatie normaal gesproken 2 of 3 bolletjes heb, ga ik er maar vanuit dat fieldtester het bij het juiste eind heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00
Iets gevonden wat ik echt een stuk onhandiger vindt in iOS7.
In de agenda van iOS6 had je bij de maandweergave nog een lijst met afspraken van die dag, die is bij iOS7 verdwenen.. Nu alleen de hele maand te zien, maar niet meer de afspraken van vandaag of de dag die je geselecteerd hebt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Op de iPad 3 is de volume control visualisatie regelmatig verdwenen. Herstarten en het is er weer.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 07:54:
[...]

Net even gedaan. Fieldtester geeft een ontvangst van 33% aan terwijl de iPhone zelf 5 bolletjes geeft.
Een groot verschil dus. Aangezien ik op deze locatie normaal gesproken 2 of 3 bolletjes heb, ga ik er maar vanuit dat fieldtester het bij het juiste eind heeft.
Lijkt er op dat die ook niet altijd even betrouwbaar is (alleen in de beta wellicht). Als je 40 km snelweg rijdt, en er staat strak -102 de hele tijd kan toch ook niet kloppen. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat Vodafone er voor mij een zootje van maakt met maximaal -92 bereik in de gebieden waar ik me veel bevind. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dit lijkt me ook iets nieuws in de 4e beta van iOS7...
Heb het in ieder geval niet eerder gezien in eerdere beta's:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/x3tt9h.png

Of heb ik iets gemist eerder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is nieuw inderdaad. Heeft te maken met de hack die mogelijk was via de USB poort.

Zie: nieuws: Kans op misbruik 'oplader-hack' iOS lijkt beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ok...

Ja van dat het opgelost was dat hoorde ik...

Maar dat was toch via een adapter en niet zo zeer een computer?

Heb niet zon oplader-hack-ding om te testen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Tha BasZ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:14:
Ok...

Ja van dat het opgelost was dat hoorde ik...

Maar dat was toch via een adapter en niet zo zeer een computer?

Heb niet zon oplader-hack-ding om te testen... ;)
Die "hack" adapter is in feite een mini computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21:55
De animatie van een folder in de dock gaat nu ook goed (4S) hier en sinds Beta 4 werken live filters ook op de 4S.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Grrr, mijn goedkope laadkabel genereert nu elke keer de melding:

This cable or accessory is not certified and may not work reliably with this iPhone.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hij laadt nog wel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ja geen probleem alleen je moet steeds de melding wegklikken. Beetje Apple die richting de officiele kabels stuurt...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
kraades schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:19:
Ja geen probleem alleen je moet steeds de melding wegklikken. Beetje Apple die richting de officiele kabels stuurt...
Niks mis mee als je leest hoe vaak er gedoe is met niet originele kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
Sinds paar dagen op mijn iPhone 4 iOs 7 beta 4 gehad.

Mijn ervaringen is dat het nog teveel vergt van de iPhone 4. Gaat op sommige vlakken traag.
De homebutton reageert niet vaak direct en snel.
Ik mis in de agenda app, in het maand overzicht, onderaan dat ik kan zien wat ik een bepaalde dag heb. Nu moet je daarvoor speciaal naar het dag overzicht.

Ik ben zelf ook nog niet overtuigt van notification center. Mijn inziens nog te groot, vooral de plek die de agenda inneemt.

Bugs die ik tegen ben gekomen is oa in whatsapp. Soms verdwijnt mijn stuur button en mijn vakje waarin ik tekst kan typpen. Deze verdwijnt dan achter het toetsenbord.

Andere bug was dat hij soms apps niet opent. Ondanks dat ik op een app druk hij opent deze dan niet. Wat dan vaak de oplossing bood is even grendelen en weer ontgrendelen.

Verder geen nare ervaring.

Inmiddels ben ik weer terug naar 6.1.3

In afwachting van nieuwe beta's en nieuwe gebruikers ervaring voor de iPhone 4. Hopelijk komt er nog verbetering in de snelheid. Anders zal ik zelf de keuze maken op om 6.1.3 te blijven :)

Maar er blijft hoop, het is niet voor niets een beta!

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tha BasZ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:11:
Dit lijkt me ook iets nieuws in de 4e beta van iOS7...
Heb het in ieder geval niet eerder gezien in eerdere beta's:

[afbeelding]

Of heb ik iets gemist eerder??
Dat was er al eerder, of in B2, maar zeker weten al in B3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Mizgala28 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:12:
[...]

Niks mis mee als je leest hoe vaak er gedoe is met niet originele kabels.
Betutteling ten top.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totdat je een elektrische schok krijgt als je gaat bellen en je iPhone aan de (ook niet originele) lader hangt.
Er zijn nu 3 gevallen geweest?

Ik denk dat Apple zich hiermee verder indekt. Dan kunnen ze zeggen "Ja, we hebben gewaarschuwd"
Pagina: 1 ... 12 ... 44 Laatste