Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Scheelt wel een heel stuk zo die NL shirts. 1988 meets 1889 oid ...
Ter herrinering dat wapen is ter ere van het 125-jarig bestaan van de KNVB. Nu vind ik klassieke wapens meestal wel mooier dus ik ben vast bevooroordeeld :*) . Met een beetje kwade wil zie je zelfs een Nike swoosh in die tong ;) .

"1889 2014"

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2dikpdx.jpg

Bayern uit white/infrared zie ik weer staan via via, maatje L en 2XL (http://goo.gl/CvWXmc). Drie keer raden welke ik ga wil halen (iets anders dan die Bayern dus :z ). Tempting ...
'Moet' eigenlijk gaan voorbereiden op de vele glorieuze ijshockey shirts die er voor Sochy uit gaan komen O-) .

Las overigens nog wel wat grappigs over de shirtverkopen. Mexico was het meest verkochte shirt voor Adidas bij de afgelopen WK (iets van anderhalf miljoen stuks) dus ze hebben er zelfs groot belang bij dat die zich gaan plaatsen :*)

Filmpje van Spanje, net tegengekomen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-FDLRpMf4TQ#t=47]

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 18-11-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
TB1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:56:
So short on money :( Wil eigenlijk die van Duitsland in M met Lahm of Schweinsteiger, maar heb het absoluut niet nodig. Grrr....
Of je hebt het toch gehaald of je bent inmiddels te laat :P . Heb zelf die groene besteld net, had gisteravond nog allebei in m'n mandje ... Kreeg alleen geen gratis verzenden, met dat thuisshirt ook niet trouwens :? .
Had maar iets anders meebesteld en alsnog gratis verzenden :+

Zag dat Denemarken en Zweden nu ook eindelijk 40 euro waren dus een kwestie van tijd voor ze ook richting de 24 euro gaan ;) .

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 18-11-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
De real madrid CL trainingstop in XL 9 en 10 is nu van 35 naar 17,-

Echt koop hem!!! Je zult geen spijt krijgen! Serieus! Dit zijn topjes waar je makkelijk 70,- voor neerlegt kijk maar in de shop!

http://www.adidas.nl/here...ining-top/Z10104_430.html

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 18-11-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-06 18:00
Denk dat het een prijsfout was, hij is namelijk nu down.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Nope, je moet een account aanmaken wil je deze backstage aanbiedingen van adidas zien en kopen.

Bij mij is die er nog hoor.

Voor de backstage sale:

http://www.adidas.nl/heren?prefn1=sale&prefv1=Backstage

[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 18-11-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Mmh, XL is wel heel groot voor iemand die M heeft. Jammer.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
XL 9 zit als een L, maar die dingen vallen strak uit. Daar was de prijs ook naar, 3 dagen terug was die 30,- omdat er meerdere maten beschikbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Niet gekocht, wel even backstage verkend. Meteen een sinterklaascadeau voor m'n broer gekocht. Guadalajara thuis €24 www.adidas.nl/heren-cd-gu...huisshirt/X54547_720.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Leuk cadeau! Mooie kraag ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Hij had 'm in Mexico 2 jaar geleden al fake gekocht, gelukkig heeft hij dus geen rothekel aan de club oid :p

Bayern uit, wit-oranje €25 _O_

[ Voor 34% gewijzigd door BeefHazard op 19-11-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Beetje groot ^ :*) .

Ter ere van Engeland - Duitsland gister :+

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/9krmuw.jpg

Nu nog kiezen wie erop moet (mag). Was Draxler #10 van plan een paar maanden geleden, maar mischien toch iemand van de EK selectie nemen ... (Hummels ja, maar 't blijft toch een verdediger :O )
Snel geleverd trouwens, had em morgen pas verwacht. Blijkbaar rond middernacht een update gehad dat ie verzonden was. Een paar uur eerder nog gekeken en was toen nog niet eens verwerkt.

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 20-11-2013 19:48 ]

• Mosin
  • Laatst online: 29-06 23:55
BeefHazard schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:07:
Hij had 'm in Mexico 2 jaar geleden al fake gekocht, gelukkig heeft hij dus geen rothekel aan de club oid :p

Bayern uit, wit-oranje €25 _O_
Die wil ik toch wel gaan halen, denk ik!
apis29 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:37:
Beetje groot ^ :*) .

Ter ere van Engeland - Duitsland gister :+

[afbeelding]

Nu nog kiezen wie erop moet (mag). Was Draxler #10 van plan een paar maanden geleden, maar mischien toch iemand van de EK selectie nemen ... (Hummels ja, maar 't blijft toch een verdediger :O )
Snel geleverd trouwens, had em morgen pas verwacht. Blijkbaar rond middernacht een update gehad dat ie verzonden was. Een paar uur eerder nog gekeken en was toen nog niet eens verwerkt.
Mooi shirtje dat groene ;) Veel geluk ermee! Ik heb hier in maat M (een climacool die werkt als techfit :P)

Ik kwam vandaag bij de intersport een Duitsland, Rusland en Mexico shirt tegen van het WK2014. Ik heb bijna die van Duitsland mee genomen, maar ik vond hem erg slecht zitten. Het logo buigde een beetje tegen mijn schouder (ja, klinkt vrij vaag) en daar had ik geen zin in. Het logo en de sterren zijn goed, maar wat een achteruit gang op het prachtige WKshirt van 2010, waar nog de jaartallen in stonden. In ieder geval ga ik die niet halen.. erg zonde :(

Ѫа$тёя чѳця аят

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik speel nu FIFA 11 voor de grap, en het eerste wat me opvalt zijn de heerlijke voetbalshirts, 10/11 was een mooi jaartje voor voetbalshirts! Lekker frisse en strakke designs. Deze herinner ik nog, toen boeide het mij niet zo, maar nu het lijkt het wel alsof shirtjes elk jaar lelijker worden. Kijk toch eens man, nu weet ik waar Adidas hun inspiratie vandaan heeft gehaald bij de EURO 2012 shirtje van Duitsland:

Afbeeldingslocatie: http://www.soccerbible.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/football-shirts.germany/bayern_5F00_third_5F00_m.jpg

Als ik fan was van Bayern zou ik er alles aan doen om deze in mijn kledingkast te hebben _/-\o_

Bij deze template lijkt het ook alsof je schouders breed zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 21-11-2013 22:18 ]

• Mosin
iPodKiller schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:17:
Ik speel nu FIFA 11 voor de grap, en het eerste wat me opvalt zijn de heerlijke voetbalshirts, 10/11 was een mooi jaartje voor voetbalshirts! Lekker frisse en strakke designs. Deze herinner ik nog, toen boeide het mij niet zo, maar nu het lijkt het wel alsof shirtjes elk jaar lelijker worden. Kijk toch eens man, nu weet ik waar Adidas hun inspiratie vandaan heeft gehaald bij de EURO 2012 shirtje van Duitsland:

[afbeelding]

Als ik fan was van Bayern zou ik er alles aan doen om deze in mijn kledingkast te hebben _/-\o_

Bayern heeft over het algemeen wel prachtige shirts, als je van Rood/Zwart houd en afentoe wat andere kleuren :P Die is inderdaad wel mooi. Als het goed is, is dat het CL shirt van dat seizoen. Ik zag hem eens op CFS langs komen.

*Er is opeens een sh#tload aan leuke shirts op CFS aangekomen. Tenminste bij Bayern en Duitsland wel. Gladbach en Dortmund ook nog wel.

Ѫа$тёя чѳця аят

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 19:31

[afbeelding]

Erg chique shirt, echter vind ik de mouwen dan wel weer jammer. Waarom zo'n vreemd rond stuk erop? Het hele shirt is strak, subtiel. Waarom dan de mouwen niet ook lekker simpel en strak doen? |:(

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Dat was het template van 10/11 helaas, 85% van alle shirts gebruikten die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Misschien is dat ook wel het leuke; altijd iets dat beter kan aan een shirtje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 10:29
Zijn toch wel goede en leuke prijzen op adidas.nl helaas zit er niets voor mij bij. Wat ik wilde hebben ze helaas niet in de juiste maat.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

[afbeelding]

Helaas valt de praktijk iets tegen ;) . Die rode diagonale strepen zijn nauwlijks zichtbaar i.t.t. op die foto ... Die zwarte van het jaar ervoor vond ik ook wel aardig net als het CL shirt van vorig jaar. Thuisshirts zijn meestal niet zo tot die van nu en vorig jaar :) (zit toch een mooi ruitpatroon verborgen in die van dit seizoen wat me in het begin niet opgevallen was).

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 22-11-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Heel apart, een denim textuur. Maar voor de rest niet echt iets bijzonders, lijkt wel een beetje op de shirt van 2011, met die rode binnenkant die je naar boven kunt vouwen op je arm. Wel een van de mooiste shirts tot nu toe, dat wel in tegenstelling van wat er uitgebracht is.
The special denim material pattern is inspired by the story of Nîmes, the birthplace of the modern denim style. Nîmes is a town in the South of France and historically known for its textiles and patterns and the landscape of Nîmes is said to have inspired today’s rugged denim as well as the silk shawls worn throughout Europe in the 18th century.

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-3pa5lCJSspo/Uox13ndsJrI/AAAAAAAAKQc/nDN7OCxURP4/s738/France+2014+World+Cup+Home+Kit+(1).jpeg
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-zX_hwnNu7eI/Uox2kLCYoWI/AAAAAAAAKQ0/U5R0Q110Mh8/s1600/France+2014+World+Cup+Home+Kit+(1).jpg

Zo vind ik hem wel een stuk lelijker:
Afbeeldingslocatie: http://www.footballshirtculture.com/images/France2014Home1.jpg

Als er licht op schijnt, zoals daarboven, dan is die wel mooier. Is iets té donker blauw.

En oja, hun gaan waarschijnlijk met witte sokken spelen ipv rode sokken, FIFA :')

The short of the new France 2014 World Cup Home Kit will be white, while the socks will be red. They could also wear white socks at the 2014 World Cup.

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 22-11-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat Frankrijk zo mag spelen, al helemaal niet met witte sokken want dan blijft er weinig over van een "predominantly light" of "predominantly dark" kit. Ik had verwacht dat Brazilie in witte broeken zou gaan spelen, maar lees in het stuk hieronder gelinkt dat het waarschijnlijk een heel lichte blauwe kleur zal worden.

http://www.mirror.co.uk/s...erfeed&utm_medium=twitter
Mosin schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:31:
[...]

Die wil ik toch wel gaan halen, denk ik!

[...]

Mooi shirtje dat groene ;) Veel geluk ermee! Ik heb hier in maat M (een climacool die werkt als techfit :P)

Ik kwam vandaag bij de intersport een Duitsland, Rusland en Mexico shirt tegen van het WK2014. Ik heb bijna die van Duitsland mee genomen, maar ik vond hem erg slecht zitten. Het logo buigde een beetje tegen mijn schouder (ja, klinkt vrij vaag) en daar had ik geen zin in. Het logo en de sterren zijn goed, maar wat een achteruit gang op het prachtige WKshirt van 2010, waar nog de jaartallen in stonden. In ieder geval ga ik die niet halen.. erg zonde :(
Die groene is ook een M ;) . Beetje groot sloeg op die van Bayern (2XL) :*)

Dit was overigens mijn +1 O-) om alsnog gratis verzenden te krijgen aangezien het bij die groene maar niet toegepast werd na tien keer in mandje/uit mandje ...

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4828_zps54c6d906.jpg

Ben wel benieuwd naar die van Rusland in het echt dus mischien kan je er een foto van maken als je er weer langs gaat :) . Of we komen in de tussentijd ergens anders op internet al foto's tegen ...

Hier is overigens een link waarmee je een beetje een beeld kan krijgen van hoe je zelf een naamset erop moet strijken http://www.footballshirtg...ethane-pu-type-names.html

Dat met dat plakband heb ik nooit gedaan overigens. Die achterkant van die bedrukking is vrij grof, net schuurpapier, dus zal niet zomaar verschuiven. Met plakband kan natuurlijk geen kwaad verder, is van dat afplak tape vlgns mij wat hier gebruikt wordt. Hoeveel druk je erop moet geven bij het strijken ga ik nog wel dubbelchecken met een andere tutorial. In die hierboven spreekt ie over vrij weinig maar meestal zette ik er toch aardig wat druk op :D . Mischien was daarom die Schweinsteiger wel mislukt :+ .

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 22-11-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oke, maar dan waren, alleen die twee nog over in 2xl neem ik aan ? Maar goed, ik kan ook van M tot XL dragen.
Ik zag net deze foto van het Rusland shirt. Ik heb er niet goed naar gekeken, maar hier lijkt hij wel op (het shirt hing achter dat van Mexico): Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GWQBKuE.jpg
Als ik er weer kom optijd, dan maak ik wel wat foto's!

Ik ga er zo eens naar kijken.
Wel jammer van dat Schweinsteiger shirt dan :o

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja dat is die nieuwe van Rusland. Heb alleen nog niet echt goede foto's gezien van in het echt. Zit ook een soort motief/patroon in het materiaal. Benieuwd of je die goed tevoorschijn kan toveren bij het fotograferen :) .

Beetje krom geschreven van mij net. Die +1 Bayern die ik gehaald had was een L en de laatste (op de foto zie je dus die M die ik al had en nu de L ernaast) maar toen ik hier op het forum kwam, om te posten dat ik die groene gehaald had en nog 'iets' extra voor gratis verzending, zag ik dat Beefhazard ook een link naar het Bayern shirt had gepost net als ik de dag ervoor. Alleen kon die voorraad op de site toen al nooit meer kloppen aangezien ik de laatste L had en er op dat moment eigenlijk alleen nog in 2XL over waren dus "een beetje groot" (ook al stond er nog steeds een 'laatste' L op). Volgens mij stond er dinsdag zelfs nog steeds zogenaamd een laatste L op dus was zelf ook wel benieuwd of ik hem überhaupt wel zou krijgen :*) .

En dit alles omdat ik zondag met geen mogelijkheid gratis verzenden voor elkaar kreeg bij een Duitsland thuis- en uitshirt en de dag erna het thuisshirt in M op was :+ ...

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 23-11-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Thanks voor de links apis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:09

Niku

Alagaesii

Vind dat Frankrijk shirt wel echt mooi. De 'blauwere' versie vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik had die andere tutorial nog bekeken en die is grotendeels hetzelfde. Alleen gebruikt die nog een katoenen zakdoek als extra "bescherming" en raadt juist veel druk aan. Dat was ook degene die ik zelf het eerste gevonden en gevolgd had. In de praktijk komt het er gewoon op neer dat wanneer je het plastic eraf haalt en de letters laten niet los van het plastic dat je langer door moet gaan, al dan niet met meer druk. Zolang de bedrukking maar loslaat van het plastic en aan je shirt vastzit. Die andere tutorial heeft het er ook nog over dat wanneer je het patroon van het shirtmateriaal ook door je bedrukking begint te verschijnen (het "motief" van het materiaal, die visgraat van die Barca hieronder bijv. ;) ) dat die dan volledig gesealed is. Nu vind ik dat zelf minder mooi, maar als je het wilt dragen en wassen lijkt me dat wel een nuttige tip nog. Bij een shirt in de Ajax fanshop bedrukt zag ik het er ook niet overduidelijk doorheen komen, wel licht hier en daar, dus essentieel is het ook niet direkt zolang het maar vast zit. Ligt er ook aan hoe grof het shirtmateriaal is natuurlijk hoe duidelijk je er een patroon doorheen ziet.
En mocht het later toch iets los beginnen te laten kan je altijd nog shirt binnenstebuiten en bijstrijken tot ie wel vastzit. Had ik ook bij die Bojan, een dag later liet een hoekje van 1 of 2 letters een beetje los, maar sinds het bijstrijken nooit meer losgeraakt (inmiddels drie jaar verder nu denk ik). Op de officiele instructies voor met een heatpress staat ook meestal dat je het shirt 48 uur niet mag wassen na het bedrukken dus er zal nog wel iets bezig zijn qua bindproces in die tijd(?) ...
Als je de stof van het shirt door je bedrukking begint te zien zit je dus in principe wel goed met je DIY en goed op letten dat alle randen stevig vast zitten. Ook de dag erna :+ ...

Zelf strijkijzer:

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4852_zpsef912cbb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4851_zps3f31abbd.jpg

Met heatpress @ fanshop (bij deze R was het doordrukken het overduidelijkst te zien, op het nummer bijv. nauwlijks):

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4853_zps3a3bddb7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4854_zps92414d5a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4855_zpse7bc45f8.jpg

• apis29
  • Niet online
Outfit van Brazilie valt me nog best mee eigenlijk nu ie echt uit is. Dacht al dat die lijn vanuit de kraag op de voorkant eerder stopte dan die van Twente bijv. en Man U vorig jaar (die doen me denken aan de shirts van de dames van Amerika en Japan :+ )

Afbeeldingslocatie: https://i39.tinypic.com/2n0qbk8.jpg

http://todosobrecamisetas...-nike-de-brasil.html#more

[ Voor 71% gewijzigd door apis29 op 11-12-2020 12:11 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Brazil shirt is lelijk, sorry, veels te simpel.

En is dit niks voor je?
http://www.stahls.com/thermo-tape

Thermo tape? Kan dit je hitte probleem oplossen als je het er nog erbij doet boven die plastic sheet waarvan jij denkt dat sommige gedeeltes gevoelig zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 28-11-2013 22:52 ]

• BeefHazard
Mijn AC Milan 12/13 shirt is gestolen ;(

Ga nog wat dingen proberen om 'm terug te krijgen maar schat mijn kansen niet hoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
BeefHazard schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:18:

Ga nog wat dingen proberen om 'm terug te krijgen maar schat mijn kansen niet hoog in.
Wat naar zeg! What happened? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Adidas geeft 40% korting vandaag op selectie artikelen, zitten niet veel shirts bij, maar wel veel club gerelateerde kleding. Kijk maar in je mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BeefHazard schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:18:

Diegene die dat steelt is echt sneu ;w Hoe kwam het eigenlijk ?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
zal wel niet van de waslijn gerukt zijn denk ik, tijdens partijtje voetbal/training uit je tas gestolen?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Tas had ik wat weggestopt in de gevonden voorwerpenbak omdat die niet meer in m'n kluis paste en niemand daar ooit keek + het was een donker hoekje. Ging maandenlang goed alleen nu niet. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
BeefHazard schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:00:
Tas had ik wat weggestopt in de gevonden voorwerpenbak omdat die niet meer in m'n kluis paste en niemand daar ooit keek + het was een donker hoekje. Ging maandenlang goed alleen nu niet. Jammer maar helaas.
99 keer gaat het goed, 1x gaat het fout ;)

Jammer, is wel een mooi shirtje namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zonde van het Milan shirt inderdaad. Gymtas ofzo, dat je die daar ff verstopt??
iPodKiller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:49:
Brazil shirt is lelijk, sorry, veels te simpel.

En is dit niks voor je?
http://www.stahls.com/thermo-tape

Thermo tape? Kan dit je hitte probleem oplossen als je het er nog erbij doet boven die plastic sheet waarvan jij denkt dat sommige gedeeltes gevoelig zijn?
:*) Ja vergeleken met Adidas blijft het een simpel werkje. Op iemand met een lichaam als Ronaldo C. zal het een stuk beter staan dan op die ze hier gebruikt hebben met nr. 17. Lijkt een beetje op Vampeta :+

Die bescherming met zo'n katoenen zakdoek of theedoek (of zelfs ovenpapier) is meer voor je shirt zelf en mischien die sponsor bedrukking of andere aanwezige bedrukking (als je richting 3 stippen instelt). Voor dat plastic zelf zou je ook gewoon een lagere temperatuur kunnen instellen of minder druk geven of juist het tegenovergestelde en voor kortere tijd.
Maar dat vast blijven plakken kan ook door ouderdom komen las ik maar dan praat je wel over bedrukkingen die al zeker 5 jaar liggen, al had ik het niet superlastig met die van Davids bijv. uit seizoen 2003/04 (maar die had nog een oldskool papieren "backing" (soort teflon papier mischien)).

Stahls is overigens wel dé plek voor materiaal om american football shirts en ijshockeyshirts mee te cuztomizen :*)

Net maar even aan de gang gegaan. Ging niet zo soepel als verwacht, denk niet warm genoeg op 2 stippen (las voor het vorige EPL lettertype een temperatuur van 170 graden, 2 stippen is zo'n 150). Uiteindelijk wel gelukt met shirt binnenstebuiten nog een keer strijken/drukken en als laatste een paar loslatende hoekjes nogmaals verhitten door er gewoon op te drukken met je strijkijzer:

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4864_zps427e76f8.jpg

1 stip is overigens rond de 110 graden, 2 rond de 150 en 3 rond de 200 graden. Verschilt per fabrikant (van een bedrukking/materiaaltype) hoeveel graden ze aanraden. Voor bij een heatpress dan, maar mischien ook wel handig aan te houden met strijken voortaan. Adidas 2012-13/14 is tussen 120 en 140 graden en 10-15 seconden bijvoorbeeld (neem aan langere bij lagere temp.)

Was al bezig met het nummer te positioneren toen ik dacht "er klopt iets niet" :z . Had ik alleen de 9 meegenomen van nr. 19. Morgen afmaken, heeft al minstens een half uur gekost net met alles erbij.
Ik leg er trouwens een snijplank onder als harde vlakke ondergrond alleen is ie een beetje klein. Naam pastte nog precies en nummers moeten 1 voor 1. Mischien toch maar vastzetten met wat afplaktape want met dat gekloot met die snijplank zal het andere nummer vast verschuiven. Een strijkplank is ook niet bepaald breed maar die heb je eigenlijk niet nodig. Morgen maar een tafel leegruimen :*), werkt vast een stuk relaxter ...

Oja, ik ging nog een horroshow uploaden van fails die ik tegenkwam, stay tuned :+ .

Eerste was mijn Schweinsteiger set zoals ie er oorspronkelijk uitzag en waarvan je het resultaat al gezien hebt ;) . Moet nog even kijken waar ik m'n work in progress foto's gelaten had van toen. Dan zie je een plastic overblijfsel wat het midden houdt tussen pics 5 en 6 hier. Gelukkig hebben ze dit seizoen nog steeds hetzelfde type dus ik ga denk ik een poging 2 wagen en de mislukte bedrukking proberen eraf te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abo0EhQq.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/adggfEBw.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/adcA3Nmx.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abnUGYby.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abs6q2W0.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/acfzPJCq.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abnYudLN.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 29-11-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:35:
[...]

99 keer gaat het goed, 1x gaat het fout ;)

Jammer, is wel een mooi shirtje namelijk.
Zeker jammer, maar geheel mijn schuld dat ik het niet achter slot en grendel hield. Ondertussen hou ik m'n shirts in een plastic tas in m'n rugzak. Heb nog een stuk of 3 AZ-shirts van dit seizoen rondhangen :p

[ Voor 7% gewijzigd door BeefHazard op 29-11-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Beetje laat pas aan toe gekomen; dacht ik doe er meteen 3 vandaag maar met moeite deze nog afgekregen :D (links dus; andere zijn matchworns. Kwam er na kort zoeken, nadat ik klaar was, zo'n 5 tegen en alle 5 iets anders bedrukt :+ . Maar zoals ze zeggen: if it looks good, it is good. Enige wat er in de instructies staat is de afstand vanaf de kraag en bij sommige matchworns zit het nummer ruim buiten het geadviseerde [16-18cm van boven])

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4866a_zpseea19a22.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 01-12-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:36:
Zonde van het Milan shirt inderdaad. Gymtas ofzo, dat je die daar ff verstopt??

[...]

:*) Ja vergeleken met Adidas blijft het een simpel werkje. Op iemand met een lichaam als Ronaldo C. zal het een stuk beter staan dan op die ze hier gebruikt hebben met nr. 17. Lijkt een beetje op Vampeta :+

Die bescherming met zo'n katoenen zakdoek of theedoek (of zelfs ovenpapier) is meer voor je shirt zelf en mischien die sponsor bedrukking of andere aanwezige bedrukking (als je richting 3 stippen instelt). Voor dat plastic zelf zou je ook gewoon een lagere temperatuur kunnen instellen of minder druk geven of juist het tegenovergestelde en voor kortere tijd.
Maar dat vast blijven plakken kan ook door ouderdom komen las ik maar dan praat je wel over bedrukkingen die al zeker 5 jaar liggen, al had ik het niet superlastig met die van Davids bijv. uit seizoen 2003/04 (maar die had nog een oldskool papieren "backing" (soort teflon papier mischien)).

Stahls is overigens wel dé plek voor materiaal om american football shirts en ijshockeyshirts mee te cuztomizen :*)

Net maar even aan de gang gegaan. Ging niet zo soepel als verwacht, denk niet warm genoeg op 2 stippen (las voor het vorige EPL lettertype een temperatuur van 170 graden, 2 stippen is zo'n 150). Uiteindelijk wel gelukt met shirt binnenstebuiten nog een keer strijken/drukken en als laatste een paar loslatende hoekjes nogmaals verhitten door er gewoon op te drukken met je strijkijzer:

[afbeelding]

1 stip is overigens rond de 110 graden, 2 rond de 150 en 3 rond de 200 graden. Verschilt per fabrikant (van een bedrukking/materiaaltype) hoeveel graden ze aanraden. Voor bij een heatpress dan, maar mischien ook wel handig aan te houden met strijken voortaan. Adidas 2012-13/14 is tussen 120 en 140 graden en 10-15 seconden bijvoorbeeld (neem aan langere bij lagere temp.)

Was al bezig met het nummer te positioneren toen ik dacht "er klopt iets niet" :z . Had ik alleen de 9 meegenomen van nr. 19. Morgen afmaken, heeft al minstens een half uur gekost net met alles erbij.
Ik leg er trouwens een snijplank onder als harde vlakke ondergrond alleen is ie een beetje klein. Naam pastte nog precies en nummers moeten 1 voor 1. Mischien toch maar vastzetten met wat afplaktape want met dat gekloot met die snijplank zal het andere nummer vast verschuiven. Een strijkplank is ook niet bepaald breed maar die heb je eigenlijk niet nodig. Morgen maar een tafel leegruimen :*), werkt vast een stuk relaxter ...

Oja, ik ging nog een horroshow uploaden van fails die ik tegenkwam, stay tuned :+ .

Eerste was mijn Schweinsteiger set zoals ie er oorspronkelijk uitzag en waarvan je het resultaat al gezien hebt ;) . Moet nog even kijken waar ik m'n work in progress foto's gelaten had van toen. Dan zie je een plastic overblijfsel wat het midden houdt tussen pics 5 en 6 hier. Gelukkig hebben ze dit seizoen nog steeds hetzelfde type dus ik ga denk ik een poging 2 wagen en de mislukte bedrukking proberen eraf te krijgen.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die 2008 shirtjes zien er kreupel uit :P Maar dat kwam door de lastige bedrukking, toch ?
Zoals je weet zou ik graag een DFB 2008 Ballack hebben, maar dat wordt een lastige zo te zien.
BeefHazard schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:57:
[...]

Zeker jammer, maar geheel mijn schuld dat ik het niet achter slot en grendel hield. Ondertussen hou ik m'n shirts in een plastic tas in m'n rugzak. Heb nog een stuk of 3 AZ-shirts van dit seizoen rondhangen :p
Er zat inderdaad wel een risico aan, om die in dat hoekje neer te leggen, maarja je hebt er nog 3 anders shirts. Ik zou shirts nooit open durven te leggen waar iedereen ze kan pakken, vooral als je een slordige 80 euro neer knalt voor zo'n shirt. (Bayern thuis 13/14)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:10:
[...]
Die 2008 shirtjes zien er kreupel uit :P Maar dat kwam door de lastige bedrukking, toch ?
Zoals je weet zou ik graag een DFB 2008 Ballack hebben, maar dat wordt een lastige zo te zien.
Ja dat is het gevolg van die bedrukking maar wel in combinatie met het zelf doen ;) . Las dat met een heatpress het wel goed lukt ... Ook had iemand er nog een soort van oplossing voor gevonden door vantevoren heel voorzichtig de bedrukking alvast van het plastic te halen; weet alleen niet meer wat ie ervoor in de plaats overheen legde. Teveel gedoe iig die methode (aangezien het heel broos materiaal is moet je heel voorzichtig te werk gaan; wat dus gewoon betekend dat het lang gaat duren :z ) ...

Niet slecht , bedrukking zelf is echt mooi (lextra materiaal). Nog een paar losse kantjes/hoekjes (L, R, 1) die nog een beurt moeten krijgen en dan is ie af:

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4868_zps2a3d8f6a.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 01-12-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Over die heatpress gesproken. Heb je geen bepaalde types nodig of kan je met 1 heatpress vrijwel alle shirts bedrukken die er bestaan, want ik kan namelijk ergens langs gaan en vragen of ik hem daar kan laten bedrukken met een heatpress. Ik loop het risico nu nog liever niet om kapotte shirts te krijgen. (beetje low on money..)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ziet er netjes uit die Wilshere shirt, als het goed is, is zo'n heatpress gewoon universeel, ik zou het weten waarom je voor zo'n dure (professionele) apparaat er meerdere moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 01:01
Zit ff naar Hull - Liverpool te kijken tot City begint, maar dat uit-tenue van Liverpool is wel prachtig, hoor! :9~

Lijkt een beetje op het Engelse nationale tenue, dat wit/blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:25:
Zit ff naar Hull - Liverpool te kijken tot City begint, maar dat uit-tenue van Liverpool is wel prachtig, hoor! :9~

Lijkt een beetje op het Engelse nationale tenue, dat wit/blauwe.
Wat? tenues van Liverpool mooi? Dit lelijke geval?
Afbeeldingslocatie: http://i4.mirror.co.uk/incoming/article1930702.ece/ALTERNATES/s615/Leaked-images-of-the-Liverpool-201314-away-and-third-kit-1930702.jpg

Sorry, over smaak valt niet te twisten, maar zelfs Liverpool gun ik een mooier tenue dan dat. Ik denk gelijk aan een openbare busstoel met zulke vieze patronen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik ben geen Liverpool fan maar heb er nog een tijdje over zitten twijfelen de volgende twee shirtjes te kopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.footy-boots.com/files/2011/04/New-Liverpool-Away-Kit-2011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-9WoS2t17M5c/TlI0ANOX4eI/AAAAAAAADKk/Kzwe7MuWu24/s1600/Liv3rd__95762_zoom.jpg

Wat waren dat een prachtige shirts zeg, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gewoon doen! d:)b . Stond ook op het punt die zwarte te halen een paar weken terug en had gehoopt dat ze een zilveren euro/cup bedrukking hadden maar dat seizoen hadden ze geen europees voetbal :') . Dus toen niet gedaan maar opzichzelf blijven het natuurlijk wel mooie shirts, mischien alsnog een andere keer (M was bijna niet te vinden toen ik zocht; van die zwarte dan)
Mosin schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:48:
Over die heatpress gesproken. Heb je geen bepaalde types nodig of kan je met 1 heatpress vrijwel alle shirts bedrukken die er bestaan, want ik kan namelijk ergens langs gaan en vragen of ik hem daar kan laten bedrukken met een heatpress. Ik loop het risico nu nog liever niet om kapotte shirts te krijgen. (beetje low on money..)
Zolang diegene weet wat ie aan het doen is zou het niet uit moeten maken maar voor de zekerheid heb je liever een digitale (voor de nauwkeurigheid) en wat ik net lees minstens een semi-automatische die vanzelf de deksel/klep opent na de ingestelde tijd. Het is inderdaad niet zo dat je voor verschillende soorten shirts of bedrukkingsmateriaal andere typen heatpressen nodig hebt.
Wat je nog kan doen is een extra bedrukking zien te krijgen (mischien alleen een naam of nummer van hetzelfde type) en eerste een proefdruk ergens anders op laten maken ... Zo kreeg ik bij dat setje voor de neon gele Barca, nog een gouden Eto'o naamset erbij (zonder nummer dus) voor een proefdruk om te kijken of die sets niet te oud zijn ondertussen (neem ik aan; werd alleen gezegd dat die om te testen was). Dat topic was ook alweer van twee jaar terug dus die naamsets zijn ondertussen weer twee jaar ouder ook.
Heb nog ergens een barca shirt van de basisschool liggen geloof ik, uit zo'n souvenir winkel, dus ga hem daar maar op drukken :*) . Nog een andere keer ergens een junior size nummer vandaan halen om het af te maken :+ .

[edit 22.21h: maar ff meteen gedaan en mischien wel de makkelijkste ooit; rukte dat plastic er zo af, bijna net als in de filmpjes hieronder, en niet eens meer de moeite hoeven nemen van binnenstebuiten nog een keer extra strijken. I.t.t. hieronder moet je bij deze Barca bedrukking het plastic er meteen af trekken als het nog warm is; vraag me af of dat bij de huidige nog steeds is :*) ]

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4869_zps2c6e3ba9.jpg

Maar zoals je hier ziet is zo'n semi-automatische ook niet vereist aangezien er bij deze een piep afgaat als de tijd om is (altijd jaloers makend hoe snel ze het plastic eraf trekken :( :*) ):

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 01-12-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:09:
Gewoon doen! d:)b . Stond ook op het punt die zwarte te halen een paar weken terug en had gehoopt dat ze een zilveren euro/cup bedrukking hadden maar dat seizoen hadden ze geen europees voetbal :') . Dus toen niet gedaan maar opzichzelf blijven het natuurlijk wel mooie shirts, mischien alsnog een andere keer (M was bijna niet te vinden toen ik zocht; van die zwarte dan)

[...]

Zolang diegene weet wat ie aan het doen is zou het niet uit moeten maken maar voor de zekerheid heb je liever een digitale (voor de nauwkeurigheid) en wat ik net lees minstens een semi-automatische die vanzelf de deksel/klep opent na de ingestelde tijd. Het is inderdaad niet zo dat je voor verschillende soorten shirts of bedrukkingsmateriaal andere typen heatpressen nodig hebt.
Wat je nog kan doen is een extra bedrukking zien te krijgen (mischien alleen een naam of nummer van hetzelfde type) en eerste een proefdruk ergens anders op laten maken ... Zo kreeg ik bij dat setje voor de neon gele Barca, nog een gouden Eto'o naamset erbij (zonder nummer dus) voor een proefdruk om te kijken of die sets niet te oud zijn ondertussen (neem ik aan; werd alleen gezegd dat die om te testen was). Dat topic was ook alweer van twee jaar terug dus die naamsets zijn ondertussen weer twee jaar ouder ook.
Heb nog ergens een barca shirt van de basisschool liggen geloof ik, uit zo'n souvenir winkel, dus ga hem daar maar op drukken :*) . Nog een andere keer ergens een junior size nummer vandaan halen om het af te maken :+ .

[edit 22.21h: maar ff meteen gedaan en mischien wel de makkelijkste ooit; rukte dat plastic er zo af, bijna net als in de filmpjes hieronder, en niet eens meer de moeite hoeven nemen van binnenstebuiten nog een keer extra strijken. I.t.t. hieronder moet je bij deze Barca bedrukking het plastic er meteen af trekken als het nog warm is; vraag me af of dat bij de huidige nog steeds is :*) ]

[afbeelding]

Maar zoals je hier ziet is zo'n semi-automatische ook niet vereist aangezien er bij deze een piep afgaat als de tijd om is (altijd jaloers makend hoe snel ze het plastic eraf trekken :( :*) ):

[video]

[video]
Kijk eens aan, dus eigenlijk moet je de bedrukking warm genoeg maken, vervolgens een beetje laten koelen en dan het plastic eraf trekken. Als je dan nog stukje hebt, die loslaten, dan moet je nog eens met een strijkijzer over heen gaan ? (Dit geld, dan voor het strijkijzer, de heatpress moet gewoon goed gaan lijkt me, als diegene weet wat hij doet)

Ik zie net, dat subside Götze bedrukking heeft :D Nog een vraagje erbij, moet je patches ook met een strijkijzer bedrukken ? Het lijkt me van niet, omdat die van een soort stof zijn. (tenminste op het real madrid CL 12/13 shirt)

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 01-12-2013 23:14 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

(oude video) Hier doet hij de sleeve badges ook nog, plus hier zijn de letters los.

Ik zou bij badges nog een extra laag erop doen voordat je gaat strijken.

[ Voor 21% gewijzigd door iPodKiller op 01-12-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja (veel) patches zijn ook van lextra materiaal net als die premier league letters (tot aan dit seizoen). Kan je ook gewoon erop strijken en idd bij voorkeur met een dunne theedoek of katoenen zakdoek bedekken (of zelfs [oven] bakpapier als je niks anders hebt). Alleen duurt alles een stuk langer dan met heatpress ...
Of je het plastic warm of koud eraf moet trekken verschilt maar dat staat in de instructies die erbij (horen te) zitten ... Bayern is in ieder geval koel/koud.
En als er nog stukjes loslaten dan kan je het best je shirt binnenstebuiten keren en dus aan de binnenkant de lijm verwarmen zodat ie alsnog gaat kleven.
Hier is nog een keer die link naar die tutorial (beetje korte tijd geeft ie aan alleen maar als het plakt dan plakt het :*) ; ook een omslachtige manier om het midden te vinden als je toch een liniaal hebt liggen :+ ;) . Ook leg ik er een snijplank onder voor als de kraag doordrukt waar je de naam gaat plaatsen of de club badge drukt door waar je nummer komt): http://www.footballshirtg...ethane-pu-type-names.html

Ik ga voor die 50 jaar Bundesliga patches, die stonden nog wel goed op die Bayern uit (als ze nog beschikbaar zijn; nog niet naar gezocht).

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 02-12-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:05:
Ja (veel) patches zijn ook van lextra materiaal net als die premier league letters (tot aan dit seizoen). Kan je ook gewoon erop strijken en idd bij voorkeur met een dunne theedoek of katoenen zakdoek bedekken (of zelfs [oven] bakpapier als je niks anders hebt). Alleen duurt alles een stuk langer dan met heatpress ...
Of je het plastic warm of koud eraf moet trekken verschilt maar dat staat in de instructies die erbij (horen te) zitten ... Bayern is in ieder geval koel/koud.
En als er nog stukjes loslaten dan kan je het best je shirt binnenstebuiten keren en dus aan de binnenkant de lijm verwarmen zodat ie alsnog gaat kleven.
Hier is nog een keer die link naar die tutorial (beetje korte tijd geeft ie aan alleen maar als het plakt dan plakt het :*) ; ook een omslachtige manier om het midden te vinden als je toch een liniaal hebt liggen :+ ;) . Ook leg ik er een snijplank onder voor als de kraag doordrukt waar je de naam gaat plaatsen of de club badge drukt door waar je nummer komt): http://www.footballshirtg...ethane-pu-type-names.html

Ik ga voor die 50 jaar Bundesliga patches, die stonden nog wel goed op die Bayern uit (als ze nog beschikbaar zijn; nog niet naar gezocht).
Dan weet ik dat ook weer. Is die link voor de patches of voor het algemeen ?

Ik zie net op CFS een Duitsland Adidas 2008 home shirt staan met een Mercedes logo erop. Die zijn normaal, alleen voor spelers bedoeld, toch ? Kijk deze afbeeldingen maar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q7kbr6n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W2FLlwY.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Iuj8dLQ.jpg

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:51:
[...]

Dan weet ik dat ook weer. Is die link voor de patches of voor het algemeen ?

Ik zie net op CFS een Duitsland Adidas 2008 home shirt staan met een Mercedes logo erop. Die zijn normaal, alleen voor spelers bedoeld, toch ? Kijk deze afbeeldingen maar:
Inderdaad met sponsoring is normal gesproken voor de spelers. Voor Nederland had je ook wel eens spullen te koop met Nationale Nederlanden sponsoring erop; meestal trainingsspul ...

Die instructies zijn voor niet-stoffen bedrukkingen maar op dezelfde site staat ook een tutorial voor die stofachtige bedrukking net als die Wilshere die ik net af had: http://www.footballshirtg...cilia-type-names-and.html

Net weer ff bezig geweest; ging niet zo soepel als zondag O-) . Deze bedrukking van Barca is nog van een andere fabrikant en daarvan zaten er geen instructies bij maar na navraag was ik blijkbaar toch goed bezig en moet het plastic er nog warm meteen afgehaald worden. Werkte alleen (nog) voor geen meter :+ , maar in ieder geval nog niet klaar voor de fail categorie ;) (plastic zit nog steeds op de letters die ik er nog zo af zou kunnen halen. Mischien van binnenuit ff proberen).

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_4881_zps274d3572.jpg

Oja :*) (zo ben je plaatjes van matchworn juve shirts aan het zoeken en zo zit je opeens op ebay en kom je dit tegen :D ) 30 pond op CFS

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/WP_000029_zps83dde809.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 03-12-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:06:
[...]

Inderdaad met sponsoring is normal gesproken voor de spelers. Voor Nederland had je ook wel eens spullen te koop met Nationale Nederlanden sponsoring erop; meestal trainingsspul ...

Die instructies zijn voor niet-stoffen bedrukkingen maar op dezelfde site staat ook een tutorial voor die stofachtige bedrukking net als die Wilshere die ik net af had: http://www.footballshirtg...cilia-type-names-and.html

Net weer ff bezig geweest; ging niet zo soepel als zondag O-) . Deze bedrukking van Barca is nog van een andere fabrikant en daarvan zaten er geen instructies bij maar na navraag was ik blijkbaar toch goed bezig en moet het plastic er nog warm meteen afgehaald worden. Werkte alleen (nog) voor geen meter :+ , maar in ieder geval nog niet klaar voor de fail categorie ;) (plastic zit nog steeds op de letters die ik er nog zo af zou kunnen halen. Mischien van binnenuit ff proberen).

[afbeelding]

Oja :*) (zo ben je plaatjes van matchworn juve shirts aan het zoeken en zo zit je opeens op ebay en kom je dit tegen :D ) 30 pond op CFS

[afbeelding]
Ja, dat had ik wel verwacht. Ik overweeg die te nemen, omdat ik hem toch enigzins speciaal vind. Niet iets waar iemand zo mee zou rond lopen.

Die site moet ik eens naar kijken, want ik heb heel weinig tijd tegenwoordig, dus die neem ik me nog eens door :)

Ik zag trouwens, dat er ook nog Techfit liverpool shirts zijn met bedrukking (Gerard :D ), zoiets is ook wel prachtig om te hebben, ook niet waar iemand snel mee loopt.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik ben van nature behoorlijk slank qua bouw, maar op het moment niet afgetraind. Volgens mij staat een techfit ook niet zomaar iedereen, dat lijkt mij pas goed staan als je licht gespierd bent. Als ik de gemiddelde Nederlandse man van 20-35 neem, dan denk ik dat die de techfits wel achterwege kunnen laten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:36:
Ik ben van nature behoorlijk slank qua bouw, maar op het moment niet afgetraind. Volgens mij staat een techfit ook niet zomaar iedereen, dat lijkt mij pas goed staan als je licht gespierd bent. Als ik de gemiddelde Nederlandse man van 20-35 neem, dan denk ik dat die de techfits wel achterwege kunnen laten :9
Ja, daar heb je een punt. Ik ben op het moment redelijk gespierd voor m,n leeftijd denk ik (17) aangezien ik goed doe fitnessen, alleen ik heb een lichtelijk modder buikje die eraf moet :P Maar goed, Arjen Robben heeft vaak ook een grote bobbel in z,n Techfit waarvan je denkt: Is ie nou gewoon dik ? (dat is hij niet, maarja..)
Voetballers, zijn dan ook zwaar afgetrainde mensen en al helemaal als je zo'n Ronaldo erbij pakt. Hij heeft echt een beest lichaam.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op woensdag 04 december 2013 @ 06:59:
[...]
Voetballers, zijn dan ook zwaar afgetrainde mensen en al helemaal als je zo'n Ronaldo erbij pakt. Hij heeft echt een beest lichaam.
Dat lijkt zo op televisie, maar in het echt zijn het kleine, iele mannetjes, hoor. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/etbcec.jpg

Kijk eens hoe dun die beentjes zijn van Ronaldo en kijk eens hoe groot Ramos is t.o.v. Ronaldo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Beetje scheef om het met kleren aan te vergelijken. Het draait ook allemaal niet om de benen hoor. Ramos is wel een stuk groter ja, maar wat ik bedoel is dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eTddTW7.jpg
Ik denk niet, dat er super veel mensen zijn die zo'n afgetraind lichaam hebben.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik weet hoe Ronaldo eruit ziet... :z

Je moet je alleen niet verkijken op TV en foto's want die gasten zijn in echt allemaal dunne gastjes. Het lijkt heel wat, die benen, maar zijn gewoon spillebeentjes. Als je kijkt naar Di Maria of Pepe bijvoorbeeld, zijn echt dunne gastjes, hoor. Kan ook niet anders op dit niveau, die gasten zijn vel over been. Wat dacht je van Crouch? Ik houd altijd mijn hart vast als die gaat rennen. Dan krijg ik het idee dat elk moment z'n benen eraf kunnen vliegen (heeft natuurlijk ook totaal geen voetballerslichaam). Roberto Carlos heeft, ondanks zijn lengte, wel echt zo'n "voetballerslichaam", vind ik.

Maar goed, we gaan een beetje off-topic hier. Ik wil een Shakthar Donetsk shirt, maar kan hem alleen bij hun bestellen en knetterduur. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:30:
Ik weet hoe Ronaldo eruit ziet... :z

Je moet je alleen niet verkijken op TV en foto's want die gasten zijn in echt allemaal dunne gastjes. Het lijkt heel wat, die benen, maar zijn gewoon spillebeentjes. Als je kijkt naar Di Maria of Pepe bijvoorbeeld, zijn echt dunne gastjes, hoor. Kan ook niet anders op dit niveau, die gasten zijn vel over been. Wat dacht je van Crouch? Ik houd altijd mijn hart vast als die gaat rennen. Dan krijg ik het idee dat elk moment z'n benen eraf kunnen vliegen (heeft natuurlijk ook totaal geen voetballerslichaam). Roberto Carlos heeft, ondanks zijn lengte, wel echt zo'n "voetballerslichaam", vind ik.

Maar goed, we gaan een beetje off-topic hier. Ik wil een Shakthar Donetsk shirt, maar kan hem alleen bij hun bestellen en knetterduur. :'(
Ik dacht, laat het voor de zekerheid, maar toch zien :P
Nee, maar dat klopt, je zult je gauw verkijken, maar ik kan niet zeggen, dat ik het slecht gebouwd vind. Ik doelde ook meer op de bovenkant, want zijn benen zijn inderdaad niet echt je van het.
Di Maria vind ik gewoon erg, als je hem een flinke knal geeft, dan weet je echt niet wat er gebeurd.
Die Crouch is volgens mij 2 meter en meer niet :+

Hmm raar zeg, ben je nog nergens eens shirt van hun tegen gekomen ?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:49:
[...]

Hmm raar zeg, ben je nog nergens eens shirt van hun tegen gekomen ?
Nee, maar zit ook geen haast achter. In de online shop kost ie 87 euro + 52 euro verzendkosten. 8)7

Hier ook niet http://www.subsidesports....son/shakhtar-donetsk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Shakhtar, oeh dat gaat een moeilijke worden voor een schappelijke prijs. Er is niet veel vraag naar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dat vind ik echt heerlijke shirts, oranje-zwart is een prachtige combinatie! :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik vind die van 12/13 thuis erg mooi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Uit shirt is ook mooi, vind ik. Simpel wit met een oranje band, maar wel mooi. Maar misschien mooier als compleet tenue met broekje en kousen. :)

Over lelijk gesproken, dit zijn onze nieuwe tenues, sinds we dit jaar gefuseerd zijn met een andere vereniging. Wij hadden altijd rood, hun blauw. Maar ja, omdat je voor de hele vereniging moet bestellen, moet het zo goedkoop mogelijk, dus het is heel goedkoop rood heel goedkoop blauw geworden. Normaal hoort het veel donkerder te zijn. Zijn ook heel dun, die shirtjes. Iemand zijn "lijkt wel of ik een vloeitje aantrek" _O- Ik dacht eerst van "WTF Kroatië of zo?" :D

Toen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CP2H4qY2H1Nk6x9Kw1xsMkT5/full.jpg

Nu:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7PkhmtBn3Rr0q3FndwiZe22w/full.jpg

Maar ja, ben er nu wel aan gewend en het zijn maar shirtjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Rood-blauw, daar was vast wel wat mooiers van te maken! Voorzetje: :9

Afbeeldingslocatie: http://images.nike.com/is/image/emea/PDP_P/2009-2010-FC-Barcelona-Home-Mens-Football-Shirt-343808_496_A.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Catorce op 04-12-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:27:
Rood-blauw, daar was vast wel wat mooiers van te maken! Voorzetje: :9

[afbeelding]
Blegh! :N :P

Dat uit-shirt van Trabzon is ook wel mooi. Heeft iets Engels/netjes-achtig. :)

Afbeeldingslocatie: http://trabzonspor.org.tr/Upload/Resimler/buyuk/14902-0K7W9F0I.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat is dat toch met die Amateur shirtjes. Ik word er gek van om steeds met lange mouwen te moeten spelen. Vooral als je ermee in de zomer moet gaan voetballen. Ik stond gister nog in m,n korte mouwen op het trainingsveld.
Ik moet dus tijdens wedstrijden steeds een klein uitvallend maatje XL aan doen. Ik mag blij zijn, dat ik nog net lucht krijg :P

Ik vind, dat tweede shirtje toch wel wat mooier met dat geblokte wit/rood.

Ik ga me voor voor kerst namelijk 1 of 2 shirtjes vragen, maar ik twijfel nu tussen deze:
Adidas DFB 2008 (mercedes logo)
Bayern München CL 13/14 (patches en Götze)
Borussia Dortmund 12/13 (hermes logo en Götze)
Adidas DFB 2010 thuis (met Afrika logo en Mertesacker) (SubsideSports)
Liverpool techfit 12/13 (Gerrard)

Het scheelt dat de eerste en laatste redelijk goedkoop zijn op CFS, dus die kan ik nog mee pikken. Die tweede en derde kunnen nog later gehaald worden, maar ik zou ze graag hebben. Heeft iemand nog andere leuke voorstellen van Bayern, Dortmund of andere clubs ?

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 04-12-2013 13:05 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Wat dat betreft zou ik sowieso de CL kit van dit seizoen nog even achterwege laten, die zul je namelijk vast richting einde seizoen goedkoop op de kop kunnen tikken als de nieuwe kits gepresenteerd worden ;)

Heb voor mezelf besloten het toch bij Barcelona te houden, ondanks dat er genoeg andere shirts zijn die ik erg mooi vind. Maar als ik bij andere clubs wilde shoppen zou ik de volgende shirts halen:
- Liverpool 2011 Away (zwart, op de vorige pagina, goedkoop op CFS!)
- Liverpool 2011 Third (wit met blauw/zwarte accenten)
- FC Porto 2013-2014
- Shaktar Donetsk 2013-2014 (of 2011-2012, ook een dergelijk gestreept shirt)
- Bayern CL 2012-2013 (zwart, met die mooie accenten)
- PSV 2011-2012 Home (Regulier gestreept met zwart kraagje, maar met leuk accent in de rode banen)
- AC Milan 2008-2009 Home (met uiteraard Maldini er op, wie anders?)

En dan uiteraard nog wat mooie uit Brazilie, Atletico Mineiro met Ronaldinho of Botafogo met Seedorf :~

[ Voor 3% gewijzigd door Catorce op 04-12-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Moet ook zeggen dat ik dat fusie tenue een verbetering vind t.o.v. de oude. Wat betreft Shakhtar heb ik ze wel eens op eBay voorbij zien komen (ook die witte met die schuine zwart-oranje band over de voorkant). Die uit de online shop lijken wel spelers versies met die gaatjes aan de zijkanten en geprinte logo.
Nu kom ik deze tegen http://www.ebay.com/itm/S...parel&hash=item33884d7546 en bij de feedback zie je ook dat ie andere types gehad heeft met wel een geborduurd logo http://www.ebay.com/itm/S...nc&_trksid=p2047675.l2557
Mischien in de gaten houden maar je weet niet wat je gaat krijgen en met die goede namaaks van nu zou je ook zomaar dat kunnen krijgen. Zo was m'n enige namaak ook uit Oekraine afkomstig en niet zoals op de plaatjes :N , zogenaamd "Oekraine kwaliteit" _O- . Wat dat betreft zien deze plaatjes er wel allemaal zelf gemaakt uit, maar wat ik al zei zijn fakes nauwlijks meer onderscheidbaar vanaf de plaatjes alleen ...
Meeste verkopers die ik tegen ben gekomen waren overigens uit Engeland die (oudere) Shakhtar shirtjes hadden.

Als exoot van dit seizoen zou ik deze nog best wel willen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2mowoxd.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 04-12-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:31:

- Shaktar Donetsk 2013-2014 (of 2011-2012, ook een dergelijk gestreept shirt)
Waar ga je hem bestellen dan? Heb je de verzendkosten gezien via hun webshop? :'(
apis29 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:49:

[afbeelding]
* chim0 is jaloers :9~

Dat is "mijn clubje" uit Rusland. _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
apis29 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:49:

[afbeelding]
Ik vind deze erg vet van Spartak:

Afbeeldingslocatie: http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2012/07/Spartak-Moscow-Away-Kit-12-13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
hoe is jullie ervaring met CFS ? ik ben van plan om daar wat te gaan bestellen!

levertijd enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
iPodKiller schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:27:
[...]

Ik vind deze erg vet van Spartak:

[afbeelding]
Dacht al dat ik die daarstraks was tegengekomen :) . Alleen dat motief zie je lang niet zo duidelijk op de foto die erbij zat:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/doayhc.jpg

Hier is overigens een andere verkoper die em ook heeft, maar dan wel in alle maten ipv alleen XXL: http://www.ebay.com/itm/S...hirts&hash=item46123c5850

Die zwarte kwam ik bij toeval ook net een lopende auction van tegen alleen liep die binnen 12 minuten al af. Ging uiteindelijk voor waar ie op stond, 26,99 pond + 11 pond verzend. Als ik niet gister die Juventus had gekocht had ik mischien nog wel meegeboden :D , alleen 11 pond verzenden :X ...

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 04-12-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Levertijd zal een weekje of 1,5 zijn. Soms wat langer, soms sneller. Ze sturen waarschijnlijk in batches een lading bestellingen er uit, daar moet je een beetje mazzel mee hebben. Heb er tot nu toe 5 shirts vandaan en ben ontzettend tevreden met de website. Het liefst koop ik daar exclusief al mijn shirts, jammer genoeg hebben ze niet alles. Ik koop eigenlijk niets via eBay, Marktplaats etc, vertrouw het allemaal voor geen meter met al die fakes die op het internet te vinden zijn. CFS is dé to go site voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) CFS heeft precies dezelfde leveranciers als veel van die engelse eBay shops. Als je een beetje rondkijkt kom je vaak wel een betere deal tegen; alleen voor wat ouder spul zal je eerder bij CFS terecht moeten. Alleen koop ik geen tweedehands, of het moet wel heel zeldzaam zijn ...
Veel duitse eBay shops zijn ook 100% betrouwbaar maar aanbod verschilt niet veel van die engelsen. Verzenden zal meestal ook wel sneller zijn uit Duitsland en goedkoper afhankelijk van de verzendmethode.
CFS zit trouwens zelf ook op eBay, vlgns mij was ik ze zo voor het eerst tegengekomen. Is daar denk ik hetzelfde aanbod als de clearance sectie op hun website ...

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 04-12-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
benjamin19 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:36:
hoe is jullie ervaring met CFS ? ik ben van plan om daar wat te gaan bestellen!

levertijd enzo ?
Heel erg goed, ik heb er een shirt besteld (ik wist ook niet veel over de site, maar iedereen zei dat het goed is) en het is me goed bevallen. De staat en de kwaliteit van het shirt kloppen, zoals ze beschrijven en de levertijd valt ook nog eens mee. Bij mij was het shirt binnen 5 dagen binnen.
Je kunt ook nog een request sturen, waarmee je hun vraagt om naar een bepaald shirt te zoeken. Je moet, dan wel zelf op het shirt letten.
Al met al, prima site!

Ontopic:
CFS heeft Dortmund shirts met lange mouwen voor een paar knaken. Ik denk, dat ik me er misschien dalijk al een ga bestellen. Ik ga, dan wel voor de X-mas 2012 editie.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
apis29 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:17:
:*) CFS heeft precies dezelfde leveranciers als veel van die engelse eBay shops. Als je een beetje rondkijkt kom je vaak wel een betere deal tegen; alleen voor wat ouder spul zal je eerder bij CFS terecht moeten. Alleen koop ik geen tweedehands, of het moet wel heel zeldzaam zijn ...
Veel duitse eBay shops zijn ook 100% betrouwbaar maar aanbod verschilt niet veel van die engelsen. Verzenden zal meestal ook wel sneller zijn uit Duitsland en goedkoper afhankelijk van de verzendmethode.
CFS zit trouwens zelf ook op eBay, vlgns mij was ik ze zo voor het eerst tegengekomen. Is daar denk ik hetzelfde aanbod als de clearance sectie op hun website ...
Op de een of andere manier vertrouw ik eBay gewoon niet, ondanks dat ik daar jaren geleden wel allerlei leuke spullen vandaan haalde. En wat betreft tweedehands: ook op eBay is het toch tweedehands spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
BamBoomBots, dit niet wat voor jou? ;)

http://www.classicfootbal...ssler-10-xl/category/840/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, het zou wel geweldig zijn om die te hebben. Ik moet helaas nog even wachten om iets fatsoenlijks (duurs) te kopen, maar die is zeker om op m,n lijstje te zetten.

Ik heb nog heel erg veel shirts voor op het lijstje, dus ik heb nog wat te doen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 05-12-2013 20:19 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:18:
[...]

Ja, het zou wel geweldig zijn om die te hebben. Ik moet helaas nog even wachten om iets fatsoenlijks (duurs) te kopen, maar die is zeker om op m,n lijstje te zetten.

Ik heb nog heel erg veel shirts voor op het lijstje, dus ik heb nog wat te doen :P
Deze dan ;) http://www.classicfootbal...-home-shirt-w-tags-m.html op CFS ook in XL voor dezelfde prijs; ergens anders bij een echte winkel voor 30 pond ook in XL
Die Dortmund X-Mas kwam ik gister ook tegen bij het doorlopen van de clearance sectie, zou geen slechte zijn; die gewone ga je zo goed als niet tegenkomen (had er ook een tijdje naar gezocht) ... Wel benieuwd of deze twee dezelfde kleur geel zijn.
Van dit seizoen vind ik het Champions League shirt wel mooi van ze (zo goed als het kan worden tenminste met dit Puma model :+ )

Kom nu toevallig wel een 2012-13 tegen in een niet helemaal belachelijke maat, nl. XL voor $77 incl. verzenden http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item565ec66ab3

Ik zag trouwens op tv net Michael Palin in Brazilie in het duitse gebied en die kleding die ze aan hadden was precies die waar het Bayern uit tenue op gebaseerd is :D ( :') )

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 05-12-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:14:
[...]

Deze dan ;) http://www.classicfootbal...-home-shirt-w-tags-m.html op CFS ook in XL voor dezelfde prijs; ergens anders bij een echte winkel voor 30 pond ook in XL
Die Dortmund X-Mas kwam ik gister ook tegen bij het doorlopen van de clearance sectie, zou geen slechte zijn; die gewone ga je zo goed als niet tegenkomen (had er ook een tijdje naar gezocht) ... Wel benieuwd of deze twee dezelfde kleur geel zijn.
Van dit seizoen vind ik het Champions League shirt wel mooi van ze (zo goed als het kan worden tenminste met dit Puma model :+ )

Kom nu toevallig wel een 2012-13 tegen in een niet helemaal belachelijke maat, nl. XL voor $77 incl. verzenden http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item565ec66ab3

Ik zag trouwens op tv net Michael Palin in Brazilie in het duitse gebied en die kleding die ze aan hadden was precies die waar het Bayern uit tenue op gebaseerd is :D ( :') )
Ja, van Bayern moet ik nog een heleboel waaronder die. Ik had er graag een met V. Bommel achterop gehad aangezien hij in het dorp tegenover hier geboren is en hier nog familie heeft wonen en anders kom ik wel via andere mensen bij hem terecht. Het zou namelijk vet zijn als ik een shirt kan laten signeren door hem. Misschien als hij toch een keer naar München gaat .. :+
Die wit/oranje wil ik ook nog wel. Ik wil voornamlijk Bayern/Duitsland shirts en de rest komt eigenlijk op plaats 2.

Dortmund heeft over het algemeen wel vette shirts sinds de laatste 2 jaar. Dat CL shirt van vorig jaar had ik ook willen kopen toen die in de aanbieding was. Ik vind dat shirt wel stoer. Die andere 2 spreken me natuurlijk ook aan.
Die link met dat shirt erin, is dat niet een beetje duur voor zo'n shirt. Op CFS is hij toch goedkoper?
Is, dat normale Dortmund shirt, dan redelijk zeldzaam of gewoon moeilijk verkrijgbaar ?

Heeft er iemand van jullie er ooit eens aan gedacht om moeilijke shirts in te kopen en vervolgens te verkopen aan de gek die er flink wat meer voor geeft ?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
@hierboven heb ooit in het vliegtuig uit München met hem gezeten. Heb vast nog wel een boardingpass met z'n handtekening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:39:
[...]

Ja, van Bayern moet ik nog een heleboel waaronder die. Ik had er graag een met V. Bommel achterop gehad aangezien hij in het dorp tegenover hier geboren is en hier nog familie heeft wonen en anders kom ik wel via andere mensen bij hem terecht. Het zou namelijk vet zijn als ik een shirt kan laten signeren door hem. Misschien als hij toch een keer naar München gaat .. :+
Die wit/oranje wil ik ook nog wel. Ik wil voornamlijk Bayern/Duitsland shirts en de rest komt eigenlijk op plaats 2.

Dortmund heeft over het algemeen wel vette shirts sinds de laatste 2 jaar. Dat CL shirt van vorig jaar had ik ook willen kopen toen die in de aanbieding was. Ik vind dat shirt wel stoer. Die andere 2 spreken me natuurlijk ook aan.
Die link met dat shirt erin, is dat niet een beetje duur voor zo'n shirt. Op CFS is hij toch goedkoper?
Is, dat normale Dortmund shirt, dan redelijk zeldzaam of gewoon moeilijk verkrijgbaar ?

Heeft er iemand van jullie er ooit eens aan gedacht om moeilijke shirts in te kopen en vervolgens te verkopen aan de gek die er flink wat meer voor geeft ?
Die Dortmund op CFS is een kindermaat en ja dat model is inmiddels zeer moeilijk verkrijgbaar.
Maar af en toe zie je er nog 1 los in de aanbieding zoals http://www.ebay.nl/itm/Bo...nshop&hash=item3a8811aa77

Hier was het dat die Bayern 30 pond is http://www.prodirectsocce...True-Red-White-19624.aspx
Verzend valt me nog mee: 6,50. Ze hadden daar eerst het Argentinie 2010 uitshirt die ik nog moet hebben maar die is alweer weg. Was ook een L en heb liever een M ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 05-12-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BeefHazard schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:50:
@hierboven heb ooit in het vliegtuig uit München met hem gezeten. Heb vast nog wel een boardingpass met z'n handtekening :p
:o :D :D :D :D :9~ < zegt genoeg :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:33:
[...]

Die Dortmund op CFS is een kindermaat en ja dat model is inmiddels zeer moeilijk verkrijgbaar.

Hier was het dat die Bayern 30 pond is http://www.prodirectsocce...True-Red-White-19624.aspx
Verzend valt me nog mee: 6,50. Ze hadden daar eerst het Argentinie 2010 uitshirt die ik nog moet hebben maar die is alweer weg. Was ook een L en heb liever een M ...
Hmm misschien maar overwegen die te nemen. Er komt later sowieso Götze bedrukking op, dat weet ik wel.
Nu je toevallig die link post, kom ik weer een leuk shirt in de juiste maat tegen: http://www.prodirectsocce...-RedBlackWhite-45318.aspx AC Milan met die kraag, die ik al eerder eens heb zien hangen voor 35 euro.
Die van Bayern heb ik graag, maar ik moet zoals ik zei nog zo veel. Ik ga eerst eens kijken welke ik het hardste nodig heb. Ik wil namelijk een shirt om te trainen, een shirt die ik bewijze van kapot kan maken, dus een Bayern shirt ga ik niet vernietigen, maar een Liverpool, Dortmund of ACM die er leuk uitziet wel. Het zou zonde zijn, als ik een redelijk moeilijk verkrijgbare Bayern shirt sloop of er plekken in bezorg die er lastig uit te krijgen zijn.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Waarom ga je niet voor deze? @Bamboombots

Vind deze er echt gelikt uitzien.

http://www.kitbag.com/sto...t_details.aspx?pid=109787

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dan zou ik een goedkoop formotion shirt uitzoeken; zoiets als dit mischien http://www.classicfootbal...-training-shirt-bnib.html

Of korte mouw: http://www.classicfootbal...-training-shirt-bnib.html & http://www.classicfootbal...-training-shirt-bnib.html & http://www.zalando.nl/adi...ub-wit-ad542b2mr-002.html

:*) Wel een paar aardige dingen in die kitbag outlet ...

Of zoiets http://www.plutosport.nl/...irt_Heren-450415-100.html

[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 06-12-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Vind het trouwens erg jammer van Nike waarom ze deze model nooit verkope, alleen PSG heeft deze als enigste in hun assortiment. Oh wat zit dat heerlijk... Perfecte workout/trainings shirt. Borst gedeelte kun je water/zweet op morsen, terwijl de rest heerlijk zit. Alleen 70,- :'( Als er meer clubs / resellers waren dan waren ze een stuk goedkoper geweest.

Deze dragen alleen clubleden zelf. :'(

http://www.boutiquepsg.fr...psg-midlayer-13-14/548075

Afbeeldingslocatie: http://www.boutiquepsg.fr/uploads/product/548075/2_normal.jpg

Deze bayern shirt van 2011 verkopen ze ook bij de zalando, ook een mooie!
http://www.zalando.nl/adi...es-wit-ad542b01b-002.html

BVB van afgelopen seizoen:

http://www.zalando.nl/pum...s-geel-pu142b08q-202.html

Als je ze beide koopt en dan nog iets van 20 euro erbij koopt, dan heb ik nog een kortingsbon van €20 liggen als je wilt van Zalando. (minimaal 100 euro vandaar)

[ Voor 30% gewijzigd door iPodKiller op 06-12-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:49:
Waarom ga je niet voor deze? @Bamboombots

Vind deze er echt gelikt uitzien.

http://www.kitbag.com/sto...t_details.aspx?pid=109787
Ik vind die paarse wel een stuk mooier! Die je daar in de link hebt is niet verkeerd!
Dat wit voorkom ik liever, ik zou graag een donkere kleur hebben, dus dan val ik steeds terug op iets van AC Milan of dat ene van Liverpool, maar die laatst laat ik voorlopig even.
Die van AC Milan vind ik wel een leuke, de rest niet zo heel erg. Die witte van Bayern kan ik wel overwegen, omdat die niet heel erg duur is. Zoals ik al zei heb ik liever iets donkers, maar die witte onthoud ik :)
iPodKiller schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:53:
Vind het trouwens erg jammer van Nike waarom ze deze model nooit verkope, alleen PSG heeft deze als enigste in hun assortiment. Oh wat zit dat heerlijk... Perfecte workout/trainings shirt. Borst gedeelte kun je water/zweet op morsen, terwijl de rest heerlijk zit. Alleen 70,- :'( Als er meer clubs / resellers waren dan waren ze een stuk goedkoper geweest.

Deze dragen alleen clubleden zelf. :'(

http://www.boutiquepsg.fr...psg-midlayer-13-14/548075

[afbeelding]

Deze bayern shirt van 2011 verkopen ze ook bij de zalando, ook een mooie!
http://www.zalando.nl/adi...es-wit-ad542b01b-002.html

BVB van afgelopen seizoen:

http://www.zalando.nl/pum...s-geel-pu142b08q-202.html

Als je ze beide koopt en dan nog iets van 20 euro erbij koopt, dan heb ik nog een kortingsbon van €20 liggen als je wilt van Zalando. (minimaal 100 euro vandaar)
Die van Bayern, is inderdaad een leuke en die van Dortmund ook, alleen ik kan het op dit moment nog niet maken om voor die prijs iets te halen :(

Als ik zo rond aan het kijken ben naar iets om in te trainen, kom ik nog eens wat anders tegen. Dit (http://www.classicfootbal...al-away-shirt-bnib-l.html) shirt van Arsenal, paar/zwart vind ik ook wel wat hebben. Ik hoop dalijk even naar de Intersport te gaan en dan kan ik me daar misschien nog wat leuks uitzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 06-12-2013 15:16 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik ben langs gegaan bij de Intersport, maar er lag geen zak. Alleen kleine Barca, ACM en Real maten waar ik niks mee kan.
Toevallig heb ik wel foto's van het Rusland shirt gemaakt, omdat iemand die wou zien. (het zijn niet de beste foto's, omdat ik ze met een BB heb genomen :+ )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AlBTQPM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dcu4rGZ.jpg

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hehe, thanks. Was er inmiddels achter dat er een kosmonauten thema achter zit; dat motief wat er in zit is het kosmonauten museum in Moskou:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rf8q51.jpg

Vandaag nog wat binnen met de post (precies zoals verwacht :) ). Kon gelukkig die bedrukking nog terugvinden. Paar keer poging gedaan maar toen het shirt al onderweg was nog maar eens goed gezocht :D . Grote meevaller nog dat er wél een scudetto patch bij zit :*) (stond niet in de beschrijving en niet op de foto's te zien); had er zelf nog 1 over maar die had ook al een bestemming ...

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_489Y_zps076b30f9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/Untitled-2_zps3cd9eaee.jpgAfbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/Untitled-3_zpsa89f1530.jpgAfbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/Untitled-1_zpsce2e63ee.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 07-12-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Zo, wat een koopje! Mooi shirtje ook! Wat vliegt de tijd alweer!

Ik zou wel graag deze inter shirt willen, alleen zijn die duur...

http://kkcdn-static.kasku...407390_20130215125911.jpg
http://www.oldfootballshi...t-2004-2005-s_19624_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:15:
Hehe, thanks. Was er inmiddels achter dat er een kosmonauten thema achter zit; dat motief wat er in zit is het kosmonauten museum in Moskou:

[afbeelding]
No problem :)
Ik vind dat motief wel super gedaan. Het geeft wat leuks aan het shirt mee.
Ik zat eens naar het shirt van Spanje te kijken, maar dat is me toch ook een mooi ding, net zoals die van Rusland.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Die van EURO 2012 was wel netjes, de rest wat erna kwam niet. (spanje)

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 07-12-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Oja, voor degene die hem niet gezien hebben:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/4405a701680f4fa09e52568180f102bd.png

Ik vind hem saai, sowieso snap ik die vieze streep op de achterkant niet, het ziet eruit als een pre-match topje, dit is geen WK waardige template van Adidas. Er zit helemaal geen durf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
iPodKiller schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:09:
Oja, voor degene die hem niet gezien hebben:

[afbeelding]

Ik vind hem saai, sowieso snap ik die vieze streep op de achterkant niet, het ziet eruit als een pre-match topje, dit is geen WK waardige template van Adidas. Er zit helemaal geen durf in.
De laatste jaren zijn de meeste shirts van nationale elftallen erg saai,

maar ik vind deze van Argentinië wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nu kan je die van Duitsland ook wel zo'n beetje invullen ;). Aangezien ik de vorige 2 ARG WK uitshirts heb (zal hebben) komt deze er ook bij. Ik weet in ieder geval dat de bedrukking goudkleurig zal zijn :> . Die van Duitsland zal zilverkleurig zijn op dat zwart-rood gestreepte uitshirt ...

Oh die zijn ook al bekend ondertussen; was wel benieuwd naar die van Japan (echte foto's ervan dan :P ). Die van Spanje lijkt echt een 1:1 kopie van een Real Madrid shirt van een paar seizoenen geleden vorig seizoen(?); zal ook wel binnenkort verschijnen officieel. (zie onder)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/a328m.jpg Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2w1wnpx.jpg Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/vrwjvd.jpg Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2u7rr82.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2eull52.jpg Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2cfb0yb.jpg

Toch nog iets gewijzigd en wat Frankrijk 2006 uit erbij gegooid :+

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/21dl9iu.jpg

En doorgaand op het ruimte/kosmonauten thema _/-\o_ (verder lijkt ook dit op een trainings/warming up shirtje)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/xkujrk.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door apis29 op 10-12-2013 21:25 ]

• Mosin
Dat Duitsland uit shirt valt me een beetje tegen.. Het is niet, dat ik een gat in de lucht spring van dat shirt. Het zou grappig zijn om er gouden bedrukking op te hebben gezet + logo enz. Zoals bij het vrouwenshirt, die een beter shirt hadden/hebben.
Ze hadden weer met, dat goud moeten werken.. Ziet er een stuk beter uit.

Ѫа$тёя чѳця аят

• Mosin
http://www.unitedcharity....hland/Trikot-Mario-Goetze

Gunt iemand mij 3000 euro :+
Super vet een gedragen shirt van Götze, in de wedstrijd tegen Dortmund.

Ѫа$тёя чѳця аят

• BeefHazard
Nee joh, je moet die van Sven Bender hebben, met het bloed erop :)

• Mosin
BeefHazard schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:52:
Nee joh, je moet die van Sven Bender hebben, met het bloed erop :)
Ja, lekker man..

Ѫа$тёя чѳця аят

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste