Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Zo lang niet hier geweest :)

Arsenal uitgelekt, hoop dat dit een trainingsshirtje is ipv de tenue, vind hem maar meh. Niet lelijk maar ook niet geweldig.

• kevin33
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:57

kevin33

Welkom in Utopia.

quote:
iPodKiller schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:06:

Arsenal uitgelekt, hoop dat dit een trainingsshirtje is ipv de tenue, vind hem maar meh. Niet lelijk maar ook niet geweldig.

[afbeelding]
Goede kwaliteit.. ( zie uitshirt )

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:27
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:06:

[afbeelding]
Gaan ze serieus van Nike naar Puma.. :F
Vind die shirts van nu anders erg mooi. Helemaal niks mis mee of kunnen ze met Puma meer vangen ?

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Gaan ze serieus van Nike naar Puma.. :F
Vind die shirts van nu anders erg mooi. Helemaal niks mis mee of kunnen ze met Puma meer vangen ?
Een nieuwe deal is bijna altijd financieel aantrekkelijker dan een verlenging van een bestaande deal. Het zou me niet verbazen als Puma zich met Arsenal weer wil richten op de topteams want de laatste jaren zijn ze er heel wat kwijtgeraakt.

• Aquila
quote:
Ezequiel schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:05:
[...]

Een nieuwe deal is bijna altijd financieel aantrekkelijker dan een verlenging van een bestaande deal. Het zou me niet verbazen als Puma zich met Arsenal weer wil richten op de topteams want de laatste jaren zijn ze er heel wat kwijtgeraakt.
Ja, dat klopt. Je gaat geen ander merk voor jan l#l nemen natuurlijk.
Zover ik weet hebben ze Borussia Dortmund, maar daar blijft het dan ook bij ?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Puma heeft de laatste jaren veel topspelers gestrikt zoals Aguero, Cazorla, Yaya Toure, Reus, Fabregas, Falcao, Eto'o, Henry en nog veel meer, en dan gaan we het niet over de clubs hebben..

Puma gaat er echt voor, ze kunnen ook wel mooie shirtjes maken, maar ik denk dat Arsenal toe is aan iets nieuws, had liever imo Adidas gezien maar Puma is ook wel netjes.

Wikipedia: List of Puma sponsorships

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Portugal's World cup shirtje gelekt:

Vind hem ok,

http://gerrard8fanpage.lockerdome.com/articles/109941467

En 2014 world cup kits van adidas geteased:

Mexico is al onthuld, Japan is geleakt op het veld

http://www.footyheadlines.com/

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:07:
Puma heeft de laatste jaren veel topspelers gestrikt zoals Aguero, Cazorla, Yaya Toure, Reus, Fabregas, Falcao, Eto'o, Henry en nog veel meer, en dan gaan we het niet over de clubs hebben..

Puma gaat er echt voor, ze kunnen ook wel mooie shirtjes maken, maar ik denk dat Arsenal toe is aan iets nieuws, had liever imo Adidas gezien maar Puma is ook wel netjes.

Wikipedia: List of Puma sponsorships
Ja, dat zijn er inderdaad nogal wat. Ik vind het Borussia Dortmund CL trikot van vorig seizoen heel erg mooi.
Ik ben trouwens benieuwd hoe Adidas, dalijk het Feyenoord, Ajax probleem gaat oplossen, Allebei rood/wit en dan nog eens fatsoenlijk de shirts uit elkaar houden.
quote:
iPodKiller schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:35:

Vind hem ok,

[afbeelding]

[afbeelding]

Die van Portugal valt me iets tegen, maar als ik zo 1,2,3 naar het Duitsland logo kijk, lijken ze weer voor een brede band te gaan, alleen die kleuren lijken me nogal slecht. Pak dan gelijk de Duitse vlag zoals in 2008.
Dit zijn waarschijnlijk de trainings spullen van Duitsland: http://www.voetbalshirtje...ning-tops-world-cup-2014/

Aquila wijzigde deze reactie 14-10-2013 10:47 (3%)

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 24-05 11:06
quote:
iPodKiller schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:35:

Vind hem ok,

[afbeelding]

[afbeelding]

Portugal is een tegenvaller, maar ben echt enorm benieuwd naar die Adidas kits! Ik heb een hekel aan de Adidas strepen, maar de logo's van de bonden zien er erg strak uit :) Japan, Spanje, Argentinë en Duitsland lijken mij wel erg mooi :9~

• apis29
  • Niet online
Die van Portugal is echt al maanden geleden gelekt. Toen werd er nog eerder aan een trainingshirtje gedacht dan dat dat 'em ook daadwerkelijk zo worden. Maar zoals vrijwel altijd, klopt het weer als een bus die leaks :*) . Dat uitshirt van Spanje, die zwarte klopt ook iig, die was ook al een tijd geleden geleakt. Argentinie thuis ziet er ook zeker interessant uit 8) .

Herriner me net dat ik een Adidas templates pak gedownload had, nog eens kijken wat je er allemaal mee kan :) .
quote:
BamBoomBots schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:37:
[...]
Welk shirt wou je hebben van vorig jaar ? Ik heb er 2 thuis liggen behalve de wit met oranje, die moet ook snel hier komen :P
Hehe, ja die wit - oranje had ik op het oog. Mét bedrukking natuurlijk 8) . Uitshirt van dit jaar is ook zeker mooi. Dacht eerst dat ie gewoon wit was maar in het echt toch een stuk beter.
Groene Duitsland shirt nu €56 op de NL adidas shop/site btw. Je kan 15% korting krijgen in de Adidas shop als je voor de nieuwsbrief aanmeld maar ik denk niet dat je die daarop kan gebruiken (aangezien ie al afgeprijsd/in de aanbieding is).

apis29 wijzigde deze reactie 15-10-2013 00:29 (84%)

• Catorce
Blauw is het uitshirt van Oranje? Jammer, ziet er imo echt niet uit. Mooie zwart of wit tenue had ik wel leuk gevonden, zoals in de tijd dat het oranje-zwart voor thuis was en zwart-oranje voor uit.

• CR1691
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14-07 22:34

CR1691

The cycle cannot be broken

Ik vind het echt een hele mooie kleur blauw! Eindelijk weer eens een mooi shirt in plaats van die rare tenues van de afgelopen jaren.

PSN: Finally_Chris

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16-07 22:54
Je bedoelt die wibra shirts? Die zwarte uit tenue van het afgelopen ramp toernooi vond ik eerst ook niet uitzien, maar in het echt valt het best mee. Maar volgens mij is zwart toch niet zo fijn in die hitte.

Ik vind deze blauwe wel mooi, misschien iets te simpel, maar dat zijn we van Nike nu wel gewend...

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:27:
Blauw is het uitshirt van Oranje? Jammer, ziet er imo echt niet uit. Mooie zwart of wit tenue had ik wel leuk gevonden, zoals in de tijd dat het oranje-zwart voor thuis was en zwart-oranje voor uit.
Ik vind het niet lelijk maar ook niet geweldig, iets té simpel naar mijn mening en verre van gedurfd. Die template is ook al een tijdje oud nu..

Spanje valt ook erg tegen.. goud en rood, beetje copy paste van het Bayern 12/13 tenue.

Die Duitsland trainings set ziet er meh uit, ik denk dat die tenue ook meh zal worden. Ik denk dat er saaie tenues gaan komen ben ik bang voor..

iPodKiller wijzigde deze reactie 15-10-2013 11:03 (9%)

• TheBleeder
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:13
Vorige week een Zenit shirtje gescoord in Sint-Petersburg:

Arshavin, voor degenen die geen Russisch kunnen lezen O-)
Ben er erg content mee.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
TheBleeder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:10:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben er erg content mee.
Mooi shirt! En ja Arshavin..jammer dat zijn carriere bij Arsenal zo moest verlopen(was echt fan van hem in zin gloriejaren), blijft wel een Zenit legende daar. :)

Shirtje zou mooi zijn als die strepen van boven naar beneden stonden, zoals deze (wat ik echt absoluut een van de mooiste hedendaagse Nike shirts vind, helaas is die nergens meer te vinden.. ;w )

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Ik vind het niet lelijk maar ook niet geweldig, iets té simpel naar mijn mening en verre van gedurfd. Die template is ook al een tijdje oud nu..

Spanje valt ook erg tegen.. goud en rood, beetje copy paste van het Bayern 12/13 tenue.

[afbeelding]

Die Duitsland trainings set ziet er meh uit, ik denk dat die tenue ook meh zal worden. Ik denk dat er saaie tenues gaan komen ben ik bang voor..
LOL, ik keek snel en ik meende even Bastian Schweinsteiger in een Bayern 2012/2013 thuis trikot te zien staan :F
Naja, ik zou het zonde vinden als er van die meh shirts komen.. daar wacht ik geen 2 jaar voor.

• Catorce
Och, copy paste valt ook wel mee. Er zijn zo ongelooflijk veel shirts die op elkaar lijken... Ik vind het wel mooi, lijkt me een prima combinatie (immers, Bayern had ook een prima shirt met die kleuren) en past ook wel bij deze gouden generatie van het Spaanse voetbal. Ook het logo zag er strak uit, wellicht haal ik er nog een voor komend WK :9

• apis29
  • Niet online
quote:
TheBleeder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:10:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben er erg content mee.
Ik neem aan dat het label er zo uitziet verder? :*) (Made in Sri Lanka, etc.; of is het een youth size?) . Een ijshockeyshirt met naam in cyrillisch staat ook nog op m'n lijstje 8) . In de club store zit trouwens het Zenit logo op de bedrukking maar op een foto in de winkel tijdens een spelerspresentatie zit ie er niet op en ook niet op alle voorbedrukte shirts die er hangen :D (op het veld zit dat logo dan weer wel gewoon op de bedrukking).

apis29 wijzigde deze reactie 16-10-2013 02:08 (20%)

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:37:
Och, copy paste valt ook wel mee. Er zijn zo ongelooflijk veel shirts die op elkaar lijken... Ik vind het wel mooi, lijkt me een prima combinatie (immers, Bayern had ook een prima shirt met die kleuren) en past ook wel bij deze gouden generatie van het Spaanse voetbal. Ook het logo zag er strak uit, wellicht haal ik er nog een voor komend WK :9
Ik keen iets te snel, maar nu weet ik wel, dat het een Spaans shirt is :+
Verder het shirt, ik heb er geen problemen mee aangezien Bayern zijn shirt ook met rood/goud had en dat vind ik nog steeds mooi :)

• TheBleeder
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:13
quote:
apis29 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 01:32:
[...]

Ik neem aan dat het label er zo uitziet verder? :*) (Made in Sri Lanka, etc.; of is het een youth size?) . Een ijshockeyshirt met naam in cyrillisch staat ook nog op m'n lijstje 8) . In de club store zit trouwens het Zenit logo op de bedrukking maar op een foto in de winkel tijdens een spelerspresentatie zit ie er niet op en ook niet op alle voorbedrukte shirts die er hangen :D (op het veld zit dat logo dan weer wel gewoon op de bedrukking).

[afbeelding]
Ik heb het shirt in de Zenit store gekocht. Ik kon kiezen uit twee. Het officiële shirt, of de normale dry-fit variant. Tenminste, zo begreep ik het. Heb de normale variant gekozen, die andere was een keer zo duur 8)7

Wat in het label staat weet ik niet precies, maar wel zo'n dry-fit verhaaltje.

• apis29
  • Niet online
quote:
TheBleeder schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:16:
[...]

Ik heb het shirt in de Zenit store gekocht. Ik kon kiezen uit twee. Het officiële shirt, of de normale dry-fit variant. Tenminste, zo begreep ik het. Heb de normale variant gekozen, die andere was een keer zo duur 8)7

Ok 8) . Daar had ik ook nog aan gedacht maar wist niet of ze die hadden. Die noemen ze geloof ik "stadium shirts" o.i.d. bij Nike. Mooi ding i.i.g. , zeker mét bedrukking :*) . Het logo is ook aangepast dit seizoen en staat wel mooier zo dan voorheen met nog een heel wapen eromheen.

apis29 wijzigde deze reactie 16-10-2013 14:07 (8%)

• Aquila
quote:
TheBleeder schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:16:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan een spelers versie gehad. Bij Adidas zijn die ook wel bekend als: Techfits

Dat Zenit shirt heeft trouwens wel wat, niet te veel gerotzooi op het shirt, maar toch een leuk kleurtje :)

Iemand nog wat leuks gekocht de afgelopen maanden, weken en dagen ?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
BamBoomBots schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:39:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan een spelers versie gehad. Bij Adidas zijn die ook wel bekend als: Techfits

Dat Zenit shirt heeft trouwens wel wat, niet te veel gerotzooi op het shirt, maar toch een leuk kleurtje :)

Iemand nog wat leuks gekocht de afgelopen maanden, weken en dagen ?
Is niet echt een shirtje maar in de zomer voor zo'n 30 euro gekocht(en een zwarte versie voor mijn broer), oh wat zit die lekker _/-\o_

Je hebt geluk nog trouwens, DFB trainingtop voor maar 37,50, koop er eentje, je krijgt er geen spijt van! Heerlijke workout top! ;)

http://www.adidas.nl/here...ining-top/X52255_360.html

iPodKiller wijzigde deze reactie 21-10-2013 18:00 (16%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Is dit gebruikt of echt gesealed? Zo ja, dan lijkt dit mij wel een heerlijke deal voor een Man utd fan. 70 euro voor een nieuw 2003 tenue.

http://www.subsidesports....-man-utd-thuis-shirt.html

iPodKiller wijzigde deze reactie 21-10-2013 18:25 (7%)

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:56:
[...]

Is niet echt een shirtje maar in de zomer voor zo'n 30 euro gekocht(en een zwarte versie voor mijn broer), oh wat zit die lekker _/-\o_

[afbeelding]

Je hebt geluk nog trouwens, DFB trainingtop voor maar 37,50, koop er eentje, je krijgt er geen spijt van! Heerlijke workout top! ;)

http://www.adidas.nl/here...ining-top/X52255_360.html
Dankje voor de tip! _/-\o_
Ik zou graag nog eens dat CL shirt van RM willen hebben. Dat groene vind ik echt wel een ruige kleur.
quote:
iPodKiller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:25:
Is dit gebruikt of echt gesealed? Zo ja, dan lijkt dit mij wel een heerlijke deal voor een Man utd fan. 70 euro voor een nieuw 2003 tenue.

Sow, dat is wel netjes. Zo'n oud shirt en toch nog met bedrukking te koop. Los daarvan, als er niet bijstaat: gebruikt, dan zou ik de poging wagen. Maak een screen van de pagina en dan kun je nog altijd je geld terug vragen, lijkt me ?

• Catorce
Toch jammer dat vaak idiote maten als enige over blijven (XXL, XS), hoe logisch dat ook ik. Ik heb met mijn maat M het niet gemakkelijk kan ik je zeggen, ik vis behoorlijk vaak achter het net :9

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:05:
Toch jammer dat vaak idiote maten als enige over blijven (XXL, XS), hoe logisch dat ook ik. Ik heb met mijn maat M het niet gemakkelijk kan ik je zeggen, ik vis behoorlijk vaak achter het net :9
Over welke shirts heb je het ?
Ik heb het met Duitsland shirt altijd lastig om een L of XL te vinden, maar hoe raar het ook klinkt, soms denk ik echt, dat het komt, omdat Duisters over het algemeen wat forser zijn en veel in die winkels komen. De kleine maten hangen er dan meestal nog.

• apis29
  • Niet online
quote:
iPodKiller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:25:

Denk wel dat ie nieuw is maar niet gesealed (alhoewel, nu ik die maat zie zou dat ook nog kunnen). Oude bedrukking is ook niet al te moeilijk aangezien dat dan gewoon de standaard premier league print van toen is.

Iemand al eens wat verkocht aan classic football shirts? Laatst kijkend op de site verwacht ik dat ze voor tegen de 60 pond te koop zullen staan (drie shirts uit de tweede helft jaren 90 maatje L en ongebruikt met kaartjes en geen vergeling o.i.d. Glasgow Rangers uit jaar van 11e 9e titel op rij geloof ik, een mooie Parma derde shirt iirc van Puma en Ajax 1998 Umbro, zelfde model als gebruikt in Cruijff ere-wedstrijd)
Subside zou schaamteloos het dubbele vragen :*) .

Zondag nog geboden op het Bayern thuisshirt van vorig jaar maar niet gewonnen. Was tweedehands in nieuwstaat maar wilde er niet meer dan 40 euro voor uitgeven incl. verzenden (en helaas was dit 8 pond geregistreerde onzin, etc. dus maar 26,xx pond geboden :+ )
Zelf wel gister dit gekocht, twee setjes om te proberen :D (en twee naamsets voor een totaal van iets van 39 euro :X )

apis29 wijzigde deze reactie 22-10-2013 21:34 (35%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:12:
[...]

Denk wel dat ie nieuw is maar niet gesealed (alhoewel, nu ik die maat zie zou dat ook nog kunnen). Oude bedrukking is ook niet al te moeilijk aangezien dat dan gewoon de standaard premier league print van toen is.

Iemand al eens wat verkocht aan classic football shirts? Laatst kijkend op de site verwacht ik dat ze voor tegen de 60 pond te koop zullen staan (drie shirts uit de tweede helft jaren 90 maatje L en ongebruikt met kaartjes en geen vergeling o.i.d. Glasgow Rangers uit jaar van 11e 9e titel op rij geloof ik, een mooie Parma derde shirt iirc van Puma en Ajax 1998 Umbro, zelfde model als gebruikt in Cruijff ere-wedstrijd)
Subside zou schaamteloos het dubbele vragen :*) .

Zondag nog geboden op het Bayern thuisshirt van vorig jaar maar niet gewonnen. Was tweedehands in nieuwstaat maar wilde er niet meer dan 40 euro voor uitgeven incl. verzenden (en helaas was dit 8 pond geregistreerde onzin, etc. dus maar 26,xx pond geboden :+ )
Zelf wel gister dit gekocht, twee setjes om te proberen :D (en twee naamsets voor een totaal van iets van 39 euro :X )

[video]
Pff, als je wat aan Classic wilt verkopen, dan moet je toch echt wat moois hebben. Ik stuurde in de zomer een mail wat ze voor gesigneerde voetbalshirt geven en ik kreeg een reactie die ongeveer zo ging: We nemen, alleen maar speler gedragen shirts aan en nog wat belangrijke stuff. In ieder geval, moet je echt met wat aan komen.

Ik heb het Bayern shirt 2011/2012 thuis hier liggen, dat is in principe dezelfde als die van vorig seizoen, alleen ik zat laatst mijn shirts een goed te inspecteren en kwam erachter, dat het logo 1 cm kleiner is in diameter. Het lijkt net of Adidas een besparing wil door voeren en dat vind ik een actie zo van: dikke vinger naar onze kopers.
Het is wel een leuk shirt, nog altijd een van de mooiste vind ik zelf.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
apis29 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:12:
[...]

Ja, die nu pas dat het XXL is.. Dan is 69,99 opeens kei duur. M , L of hooguit XL is de perfecte maat om shirts te verkopen.

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:05:
[...]

Pff, als je wat aan Classic wilt verkopen, dan moet je toch echt wat moois hebben. Ik stuurde in de zomer een mail wat ze voor gesigneerde voetbalshirt geven en ik kreeg een reactie die ongeveer zo ging: We nemen, alleen maar speler gedragen shirts aan en nog wat belangrijke stuff. In ieder geval, moet je echt met wat aan komen.

Ik heb het Bayern shirt 2011/2012 thuis hier liggen, dat is in principe dezelfde als die van vorig seizoen, alleen ik zat laatst mijn shirts een goed te inspecteren en kwam erachter, dat het logo 1 cm kleiner is in diameter. Het lijkt net of Adidas een besparing wil door voeren en dat vind ik een actie zo van: dikke vinger naar onze kopers.
Het is wel een leuk shirt, nog altijd een van de mooiste vind ik zelf.

(kaartjes/tags aan de binnenkant bij alle drie oftewel *(B)NWT*)

Ik ken twee Schotten die grote Rangers fans zijn en toen ik dat shirt meenam waren ze lyrisch O-) . Alleen zijn ze eerder maatje S en vallen deze voor een L best aan de ruime kant nog :D . Zal ze ook bijna zeker nooit dragen en zonder een bedrukking is het ook niet echt interessant om te houden verder (kan natuurlijk wel over een trui heen zo).
Van die Rangers wilde ik een Laudrup (Brian) maken en zie daar nog wel mogelijkheden voor. Toen hadden ze nog geen namen achterop in de competitie dus zou alleen twee bepaalde adidas flock nummers 1 moeten vinden/laten maken. Ajax had ik bij Subside nog net Dani met nummer 14 kunnen maken maar toen had je nog geen NL versie en had ik 10 pond shipping moeten betalen voor een paar letters. Wilden niet eens een uitzondering maken :/ . En toen eenmaal de NL site er was kon je al niks meer met de overgebleven letters (volgens mij laatste seizoen Litmanen eerste Ajax periode en uiteraard liefst die als bedrukking gehad).
Parma ... volgens mij met die Rangers gekocht. Bedrukking zo goed als onmogelijk, wel veel grote namen om uit te kiezen mocht er een reproductie bedrukking uit Thailand ofzo komen :*) . Zal bij flock wel niet zo veel verschil zitten als bij PU namaak print.

Las een paar dagen geleden weer eens het Big Soccer forum en daar werd go goal oid uit Thailand gepromoot door ongetwijfeld een medewerker van hun als dé plek voor namaak shirts. Zie youtube voor shirt reviews mocht je daar behoefte aan hebben (namaak shirts). Zou alleen geen bedrukking nemen als je je namaak niet verpest wilt zien worden :+ ;) .
Wat ik daar toevallig tegenkwam op het forum was een review (van de namaak) van dat mexicaanse shirt wat hier eerder gepost was Xolos nog wat (met die pitbull in het logo). Dus mocht je dat shirt willen hebben en geen probleem met een kopie hebben is die thai iig een alternatief bij gebrek aan aanbod van het origineel (aan Europa). De bedrukking was alleen om te huilen :') . Huidige Adidas stijl bedrukking, op een 'Nike' shirt en naam boven het nummer ipv eronder _O- . Zal bij bekendere clubs wel niet zo dramatisch zijn overigens ...

apis29 wijzigde deze reactie 23-10-2013 20:53 (20%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:25:
[...]

[afbeelding]
(kaartjes/tags aan de binnenkant bij alle drie oftewel *(B)NWT*)

[video]

Ik ken twee Schotten die grote Rangers fans zijn en toen ik dat shirt meenam waren ze lyrisch O-) . Alleen zijn ze eerder maatje S en vallen deze voor een L best aan de ruime kant nog :D . Zal ze ook bijna zeker nooit dragen en zonder een bedrukking is het ook niet echt interessant om te houden verder (kan natuurlijk wel over een trui heen zo).
Van die Rangers wilde ik een Laudrup (Brian) maken en zie daar nog wel mogelijkheden voor. Toen hadden ze nog geen namen achterop in de competitie dus zou alleen twee bepaalde adidas flock nummers 1 moeten vinden/laten maken. Ajax had ik bij Subside nog net Dani met nummer 14 kunnen maken maar toen had je nog geen NL versie en had ik 10 pond shipping moeten betalen voor een paar letters. Wilden niet eens een uitzondering maken :/ . En toen eenmaal de NL site er was kon je al niks meer met de overgebleven letters (volgens mij laatste seizoen Litmanen eerste Ajax periode en uiteraard liefst die als bedrukking gehad).
Parma ... volgens mij met die Rangers gekocht. Bedrukking zo goed als onmogelijk, wel veel grote namen om uit te kiezen mocht er een reproductie bedrukking uit Thailand ofzo komen :*) . Zal bij flock wel niet zo veel verschil zitten als bij PU namaak print.

Las een paar dagen geleden weer eens het Big Soccer forum en daar werd go goal oid uit Thailand gepromoot door ongetwijfeld een medewerker van hun als dé plek voor namaak shirts. Zie youtube voor shirt reviews mocht je daar behoefte aan hebben (namaak shirts). Zou alleen geen bedrukking nemen als je je namaak niet verpest wilt zien worden :+ ;) .
Wat ik daar toevallig tegenkwam op het forum was een review (van de namaak) van dat mexicaanse shirt wat hier eerder gepost was Xolos nog wat (met die pitbull in het logo). Dus mocht je dat shirt willen hebben en geen probleem met een kopie hebben is die thai iig een alternatief bij gebrek aan aanbod van het origineel (aan Europa). De bedrukking was alleen om te huilen :') . Huidige Adidas stijl bedrukking, op een 'Nike' shirt en naam boven het nummer ipv eronder _O- . Zal bij bekendere clubs wel niet zo dramatisch zijn overigens ...
Hoe heet die site uit je laatste alinea, met die namaak shirts ? Ben er toch benieuwd naar.

Ik weet niet of ik het al eens gezegd heb, maar AC Milan shirts zijn wel echt bruut :D Altijd dat mooie zwart/rood combi met een mooie bedrukking.
Zou er graag 2 van Ibrahimovic willen :o

• Catorce
Er is maar 1 persoon voor wie ik een AC Milan shirt zou kopen. Maldini, who else? Beste verdediger die ik bewust (veel) heb zien spelen. Wat een geweldenaar...

• Aquila
Sow, dan gaan we naar tijden, toen ik amper voetbal keek. Laat staan Italië :( (heb er wel spijt van..)

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-06 13:35

Niku

Alagaesii

Zou op zich ook wel een shirt van AS Roma willen, vind dat shirt mooi. Met Strootman achterop :+

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Niku schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:43:
Zou op zich ook wel een shirt van AS Roma willen, vind dat shirt mooi. Met Strootman achterop :+
Die van Roma dit jaar is wel mooi idd :) Jammer dat Nike nu hun sponsor gaat worden, vind die merkloze shirts echt awesome :)

En BVB fans worden weer lekker verwend, hun 5e shirtje al, hun ''winter trikot'' Op zich best netjes en fris ogend! Maaar ik vind die Champions league shirtje iets mooier :)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
iPodKiller schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:15:
[...]

Die van Roma dit jaar is wel mooi idd :) Jammer dat Nike nu hun sponsor gaat worden, vind die merkloze shirts echt awesome :)
Wat zou beste plaats zijn om die te halen?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Niku schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:31:
[...]

Wat zou beste plaats zijn om die te halen?
Kzou het echt niet weten zo 1-2-3, serie a store en sportsdirect verkopen hem niet. Ik zal vandaag eens zoeken.

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:15:
[...]

En BVB fans worden weer lekker verwend, hun 5e shirtje al, hun ''winter trikot'' Op zich best netjes en fris ogend! Maaar ik vind die Champions league shirtje iets mooier :)

[afbeelding]
Dortmund heeft altijd mooie shirts moet ik zeggen. Het CL shirt van vorig jaar vond ik heel erg mooi en ook hun winter shirt van vorig jaar, daarvan had ik er bijna eentje met Götze van gekocht. Die waren in de aanbieding op de site. 50 + gratis bedrukking meen ik. Jammer, dat ik die niet heb gekocht :(
Hun shirtjes van dit jaar vind ik wat minder. Bij het huidige winter shirt, moet ik aan een trainings shirt denken en niet aan een volledige wedstrijd shirt.

Dat is wel het leuke aan de shirt verkoop van Dortmund. Er komt nog eens wat in de aanbieding. Bij Bayern mag je blij zijn als er wat in de aanbieding is van shirts.. :(

Aquila wijzigde deze reactie 03-11-2013 18:34 (14%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:26:
[...]

Dortmund heeft altijd mooie shirts moet ik zeggen. Het CL shirt van vorig jaar vond ik heel erg mooi en ook hun winter shirt van vorig jaar, daarvan had ik er bijna eentje met Götze van gekocht. Die waren in de aanbieding op de site. 50 + gratis bedrukking meen ik. Jammer, dat ik die niet heb gekocht :(
Hun shirtjes van dit jaar vind ik wat minder. Bij het huidige winter shirt, moet ik aan een trainings shirt denken en niet aan een volledige wedstrijd shirt.

Dat is wel het leuke aan de shirt verkoop van Dortmund. Er komt nog eens wat in de aanbieding. Bij Bayern mag je blij zijn als er wat in de aanbieding is van shirts.. :(

[afbeelding]
50 plus gratis bedrukking is nou niet echt goedkoop (wel voor NL prijzen) maar ik vind 50 euro het niet waard, wel een mooi shirt!

iPodKiller wijzigde deze reactie 03-11-2013 19:19 (6%)

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:26:
[...]

Hoe heet die site uit je laatste alinea, met die namaak shirts ? Ben er toch benieuwd naar.

Ik weet niet of ik het al eens gezegd heb, maar AC Milan shirts zijn wel echt bruut :D Altijd dat mooie zwart/rood combi met een mooie bedrukking.
Zou er graag 2 van Ibrahimovic willen :o
Staat in de 1e zin van diezelfde alinea ;) (maar dan aan elkaar en "shop" erachter)

Van Milan zou ik nog wel een Seedorf toevoegen :*) (en Zlatan natuurlijk als ik echt ga proberen van al z'n clubs na Ajax een bedrukt shirt te verzamelen. Alleen uitshirts lijkt niet te gaan lukken ;( , van Inter alleen nog bedrukking voor een thuisshirt. Alleen een thuisshirt van elke club ging al helemaal niet meer lukken :+ )

Wacht momenteel op drie naamsetjes. Waaronder ... 8)

Die twee van eerst zijn al aangekomen uit Engeland (op een donderdag gepost en dinsdag erop ontvangen; geloof op een maandag besteld dus had verwacht dinsdag op de post en na een week binnen). En binnenkort thuis- en uitshirt van Oekraine scoren van afgelopen EK ... (nu ze zo onder de 30 euro zijn te vinden en nog in je eigen maat ;) )

apis29 wijzigde deze reactie 04-11-2013 22:24 (25%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Adidas verkoopt shirts van het afgelopen seizoen met 50 tot 75% korting, dus sommige zijn wel 24 euro(!),en dit met tijdelijk geen verzendkosten.

• Catorce
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:20:
Adidas verkoopt shirts van het afgelopen seizoen met 50 tot 75% korting, dus sommige zijn wel 24 euro(!),en dit met tijdelijk geen verzendkosten.
Linkje? Kan het op adidas.nl niet vinden, speciale sectie voor sale oid. Ook bij shirts vrij weinig in de aanbieding. Waarschijnlijk kijk ik op de verkeerde website :9

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Omg.. Ze zijn serieus uit het assortiment gehaald..

http://www.adidas.nl/here...ge-mouwen/W38450_700.html

Edit: Nee hoor :) , je moet even een account aanmaken en inloggen, dan zie je ze pas ;)

En dan kun je hier gewoon op klikken:

http://www.adidas.nl/here...s&srule=price-high-to-low

OF je kunt in de backstage sectie, daar staan alle afgeprijsde artikelen :)

http://www.adidas.nl/here...fn1=sale&prefv1=Backstage

Authentieke AC Milan Shirt voor de spandex lovers hier voor 45,-, is gewoon een dikke Steal!!

Zelf ga ik misschien die van Benfica bestellen, heb net even deze neckwarmer besteld, lekker voor de winter :)
http://www.adidas.nl/neckwarmer/W37384_750.html

iPodKiller wijzigde deze reactie 05-11-2013 23:11 (79%)

• apis29
  • Niet online
:D ik had niet moeten kijken ... Grappig hoe snel je voorgenomen plannen kunnen veranderen O+

Net twee shirts besteld (bijna must haves voor mij). Thx voor de tip _/-\o_ Die Benfica moet je zeker nemen, die was ik net even vergeten. Is denk ik wel m'n favoriete model van ze van de afgelopen jaren en zou wel een upgrade t.o.v. die ik nu heb zijn ...

apis29 wijzigde deze reactie 06-11-2013 00:19 (33%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Welke shirts heb je besteld? :)

En hoppa, sommige zijn al weg, dit zijn echte no-brainers, komt ook omdat de stock internationaal is, of iig voor heel Europa.

edit: My bad, was uitgelogd met mijn account 8)7

En de Real Madrid trainingstop is weer terug! Ik zeg het je alvast, XL is de enigste maat maar XL 9 zit strakker dan je denkt! Zit als een L en XL 10 als een echte XL, maar wat een heerlijke trainingstop/sweater!! _/-\o_ 30 euro is geen geld voor dat, premium quality stuff hier.

http://www.adidas.nl/here...ining-top/Z10104_430.html

iPodKiller wijzigde deze reactie 06-11-2013 00:24 (60%)

• apis29
  • Niet online
:*) Kiev en Bayern uit. Had van Bayern de laatste medium denk ik, of 1 na laatste ... (eindelijk bijgewerkt de stock en M is nu op, als het goed is had ik dan toch de laatste)

apis29 wijzigde deze reactie 06-11-2013 00:47 (34%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kiev, wel apart hoor :)

Deze vind ik echt mooi, zit te twijfelen tussen Benfica of River plate, vind die River plate shirtje iets meer klasse uitstralen, alleen wil ik hem in L bestellen.. XL zoek ik helaas net niet.. :(

http://www.adidas.nl/here...-uitshirt/W64956_700.html

• Niku

Niku

Alagaesii

Iemand ideeën over waar AS Roma shirt te halen?

• apis29
  • Niet online
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:28:
Kiev, wel apart hoor :)

Deze vind ik echt mooi, zit te twijfelen tussen Benfica of River plate, vind die River plate shirtje iets meer klasse uitstralen, alleen wil ik hem in L bestellen.. XL zoek ik helaas net niet.. :(

http://www.adidas.nl/here...-uitshirt/W64956_700.html
Die River ben ik ook op eBay tegengekomen voor een soortgelijke prijs bij een Engelse verkoper. Is ook zeker mooi maar zou persoonlijk liever het thuisshirt hebben (al is die van datzelfde seizoen een minder model/template dan deze). Zal even snel kijken of ze een L hadden ... (als ie er überhaupt nog is en voor dezelfde prijs)

edit: op ebay niet meer in L en zeker niet die prijs die ik toen zag (nu ~€61 en alleen XL bij vlgns mij dezelfde verkoper)

Idd jammer dan dat Adidas geen L heeft, is toch vaak een stuk moeilijker aan te komen dan een Benfica shirt. Van Kiev is het ook lastig en voor €24 ben ik er nog nooit een tegengekomen :*) . Enige "jammere" is dat de sponsornaam in het engels is i.p.v. cyrillisch ...

apis29 wijzigde deze reactie 06-11-2013 00:57 (26%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Niku schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:29:
Iemand ideeën over waar AS Roma shirt te halen?
Hij is moeilijk te krijgen, hun fabriceren het zelf dit jaar. Beste is gewoon uit de winkel, ik zie hem niet zo 1-2-3 bij de grote resellers.
http://www.asromastore.it...ey-poly-stretch-wshi01-a/

• Terryb47
Zo te zien zijn ze bij Adidas net zo lui geworden als bij Nike. Gewoon 1 simpele template en dan voor een andere land een ander kleurtje, klaar.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Die van Japan is ook saai, maar iets mooier dan de rest, maar die lelijke veeg bij de achterkant verkloot het:

Rusland en Colombia heb je ook, maar die zijn ook standaard.

Jammer Adidas van die 5 min designs, die Spanje shirt is gewoon een Bayern shirtje van 12/13.

Ze zien er gewoon niet uit als een volwaardig WK shirtje maar weer een Pre-match top.

Had van Duitsland ook iets mooiers verwacht, maar die steep door het midden vind ik imo niet mooi, is ook een beetje gejat van het template van Nike 2009/10 van Man Utd en NL Uit. Vooral als je kijkt naar de tenues van 2010 en 2012 is deze echt matig.

• Catorce
Allemaal niet top nee. Spanje wat apart, Duitsland ok, Japan wel tof behalve die rare veeg op de achterkant inderdaad. Brazilië vind ik maar niks. Jammer, gemiste kans van Adidas (en Nike dan, bij Brazilië)...

• Aquila
tjonge jonge man. Ik had ook wel wat beters van Duitsland verwacht en het mooiste is nog, dat ze allemaal dezelfde vorm hebben.
Voor Duitsland had ik liever een wit shirt gezien met de volledige Duitse vlag schuin over het shirt. Zo'n beetje als het 2012 shirtje, alleen breder. Het logo hadden ze ook wat anders mogen doen ipv een simpel zilver ding..
2008 shirt nog steeds nummer 1!

• Catorce
Haha ik vind de logo's van de bonden juist ontzettend mooi. Strak en stijlvol :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Idd, niks mis met de Logo's :)

• Aquila
Zet die van 2010 en 2008 eens naast elkaar en die van 2012 en 2014.. In die laatste 2 zit totaal geen verschil. Als je een shirt maakt moet je vernieuwend zijn en niet dingen uit de oude doos erbij gaan halen.. Beetje sneu, dat ze daar meer dan een jaar voor nodig hebben.
De logo's zien er voor de rest prima uit, maar het ging mij er even om, dat er geen vernieuwing was tov het 2012 shirt van Duitsland. Op de andere shirts let ik niet zo heel veel :P
Zoals ik al zei, had ik liever de vlag schuins erop gezien, dat maakt het voor mij net wat completer, dan zo'n scheve V.

Aquila wijzigde deze reactie 06-11-2013 18:09 (11%)

• Catorce
Vernieuwing om vernieuwing lijkt mij absoluut niet goed. De shirts zijn niet geweldig, maar dat heeft vrij weinig te maken met of er vernieuwd wordt of niet. Alhoewel, die rare verfstreep bij Japan...

• Terryb47
quote:
BamBoomBots schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:08:
.... het 2012 shirt van Duitsland. Op de andere shirts let ik niet zo heel veel :P
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, ben je zelf een duitser?

• apis29
  • Niet online
+ 2 ;)

• Catorce
NL: Love the logo, dislike the shirt. Apart kleurverschil daar boven in, zie er niet echt een mooi patroon in oid. Logo daarentegen is heel erg mooi, zo mogen ze die dingen altijd wel doen. Terug met de leeuw!

• Aquila
quote:
Terryb47 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:38:
[...]

nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, ben je zelf een duitser?
Nee, haha :P

Volgens Bild.de het design van het uit shirt:

in dat ontwerp kan ik me nog vinden!

• Terryb47
quote:
Jeetje man, dat lijken wel van die noname shirtjes die je voor een tientje bij de blokker kan halen. echt lelijk omdat ze veel te generiek en simpel zijn.

Dat uitshirt van duitsland heeft wel een hoog ac milan gehalte, maar ziet wel goed uit hoor.

• apis29
  • Niet online
quote:
Terryb47 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:35:
[...]

Jeetje man, dat lijken wel van die noname shirtjes die je voor een tientje bij de blokker kan halen. echt lelijk omdat ze veel te generiek en simpel zijn.

Dat uitshirt van duitsland heeft wel een hoog ac milan gehalte, maar ziet wel goed uit hoor.
Deze dan maar ;) ?

Die van Uruguay vind ik nog wel aardig (niet alles hoeft over-the-top gecompliceerd en high-tech te zijn). Die van Brazilie is weer gewoon een standaard template, zelfde als Manchester U :F .
Degene die 'iedereen' lelijk vond van ze een paar jaar geleden (met zo'n groene baan over het midden van de borst) was nog wel aardig vond ik, met name door de bedrukking maar daar zijn ze óók alweer van afgestapt ;w .

Die Adidas shop is wel traag zeg btw :z :z :z

Bedrukking ook nog niet binnen maar dat lag aan mezelf kwam ik vandaag achter :D (mailtje gemist van vorige week dat er 1 vd 3 niet direkt gevonden kon worden in het magazijn en of ik mischien wat anders interessant vond. Vandaag teruggemaild dat een oranje (of "infrared") Bayern bedrukking wel een waardige vervanger was maar ze zijn nog niet terug geloof ik om te beantwoorden, die waar ik contact mee had iig)

apis29 wijzigde deze reactie 07-11-2013 20:50 (22%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik heb mijn bestelling al binnen hoor van dinsdag avond(neckwarmer). Je krijgt hem morgen binnen denk ik, ze kwam ook pas vandaag aan met die bevestiging dat die verzonden is samen met een UPS track & trace.

• apis29
  • Niet online
Dat verwacht ik ook ja. Vandaag status veranderd naar verzendlabel aangemaakt ... Komt het uit NL of Duitsland? Viel me op dat het PayPal een duitse email was (iirc) :*)

Gister even gespeeld met van die templates in photoshop, alles staat een beetje door elkaar dus moeilijk uit te maken welke modellen voor het WK bijv. gebruikt gaan worden. Van een/het FM forum die templates ...

Maar je kan dus zelf zoiets eruit toveren ( en volgende keer niet het logo vergeten :+ ).

apis29 wijzigde deze reactie 08-11-2013 20:19 (99%)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik vind het NL shirt echt verschrikkelijk lelijk. Niet normaal.

• apis29
  • Niet online
quote:
Niku schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:38:
Ik vind het NL shirt echt verschrikkelijk lelijk. Niet normaal.
Inderdaad, mischien wordt iedereen het daar voor de verandering zelfs unaniem mee eens. Ik zag eerst ergens anders alleen een shot van het wapen en toen dacht ik nog dat dat zeker het shirt van Tsjechie was :D

Anyhoo ... oOo (kwamen idd uit of via Duitsland)

apis29 wijzigde deze reactie 08-11-2013 20:33 (3%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:25:
[...]

Inderdaad, mischien wordt iedereen het daar voor de verandering zelfs unaniem mee eens. Ik zag eerst ergens anders alleen een shot van het wapen en toen dacht ik nog dat dat zeker het shirt van Tsjechie was :D

Anyhoo ... oOo (kwamen idd uit of via Duitsland)

[afbeelding] [afbeelding]
Links :D _/-\o_

Waar heb je dat Bayern uitshirt vanaf gehaald, ik heb hem werkelijk nog nergens een beetje goedkoop gezien :(

Aquila wijzigde deze reactie 09-11-2013 09:22 (8%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
BamBoomBots schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:20:
[...]

Links :D _/-\o_

Waar heb je dat Bayern uitshirt vanaf gehaald, ik heb hem werkelijk nog nergens een beetje goedkoop gezien :(
iPodKiller in "Het Voetbalshirtjes topic"

http://www.adidas.nl/here...uit-shirt/X22393_700.html

iPodKiller wijzigde deze reactie 09-11-2013 12:14 (10%)

• apis29
  • Niet online
Jep, dankzij bovenstaande tip bij Adidas "backstage" gehaald :*) . Niet zo goedkoop als de echt goedkope shirts daar maar wel ruim de goedkoopste die ik in de laatste weken was tegengekomen. Moest toch iets hebben van afgelopen seizoen ;) . Bedrukking ervoor is ook onderweg en wordt Martínez 8. Dat is waar ik het begin van het seizoen al voor wou gaan (maar dan het thuisshirt) en nu dan alsnog. Eerste keus zou nu dan wel Ribéry zijn maar de enige bedrukking die ik nog kon vinden vragen ze nu $35 voor. Martínez krijg ik nu als vervanger voor een andere bedrukking die ik besteld had maar die winkel niet meer terug kan vinden in hun magazijn |:( (Italie 2009 Confederations Cup bedrukking).
Afgelopen seizoen is ook een zeldzaamheid in dat alle drie de shirts gewoon mooi waren dus welke dan ook was goed geweest. Dit seizoen is op zich ook goed te doen, alleen het thuisshirt had beter gekund (bijv. zonder die rode lijn door het wit van de kraag). Uitshirt gaat er in ieder geval bij komen! In het begin maar vaag, maar was in het echt gelukkig meer een gebroken wit.

Ik zag in de winkel gister nog dat blauwe uitshirt van Real. Zag die op zich wel als mogelijke Isco (alleen die sponsor ...), materiaal is precies zoals ik al dacht vanaf de foto's: net een katoenen t-shirt of wollen oldskool shirt. Op zich ook wel goed zichtbaar op een foto als dit:

• Aquila
quote:
Ik zag het inderdaad, maar 42 is nog niet het goedkoopste of wel :o ?
quote:
apis29 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:05:
Jep, dankzij bovenstaande tip bij Adidas "backstage" gehaald :*) . Niet zo goedkoop als de echt goedkope shirts daar maar wel ruim de goedkoopste die ik in de laatste weken was tegengekomen. Moest toch iets hebben van afgelopen seizoen ;) . Bedrukking ervoor is ook onderweg en wordt Martínez 8. Dat is waar ik het begin van het seizoen al voor wou gaan (maar dan het thuisshirt) en nu dan alsnog. Eerste keus zou nu dan wel Ribéry zijn maar de enige bedrukking die ik nog kon vinden vragen ze nu $35 voor. Martínez krijg ik nu als vervanger voor een andere bedrukking die ik besteld had maar die winkel niet meer terug kan vinden in hun magazijn |:( (Italie 2009 Confederations Cup bedrukking).
Afgelopen seizoen is ook een zeldzaamheid in dat alle drie de shirts gewoon mooi waren dus welke dan ook was goed geweest. Dit seizoen is op zich ook goed te doen, alleen het thuisshirt had beter gekund (bijv. zonder die rode lijn door het wit van de kraag). Uitshirt gaat er in ieder geval bij komen! In het begin maar vaag, maar was in het echt gelukkig meer een gebroken wit.

Ik zag in de winkel gister nog dat blauwe uitshirt van Real. Zag die op zich wel als mogelijke Isco (alleen die sponsor ...), materiaal is precies zoals ik al dacht vanaf de foto's: net een katoenen t-shirt of wollen oldskool shirt. Op zich ook wel goed zichtbaar op een foto als dit:

[afbeelding]
Ik vind eigenlijk alle shirts wel mooi, die Bayern heeft gehad vorige seizoen en die van dit seizoen vind ik ook heel erg mooi. De witte is echt heel goed, alleen ik koop hem niet vanwege het feit, dat ze vaak snel vuil worden :( Daarom wil ik een CL shirt van Götze. Ik wil mijn rode thuis shirt met Gomez bedrukken (blijft een held :D ) en het CL shirt met schweinsteiger ofzo. In ieder geval genoeg keuze nog :P
Trouwens, jij doet ze gewoon mij een strijkijzer bedrukken, toch ? Ik was van plan een Duitsland 2008 shirt te kopen en daar Ballack op de zetten.

Ik moet zeggen, dat ik Ronaldo in dat blauwe shirt zag, maar ik vind het toch wel wat hebben. Vooral met die grappige bedrukking :)

Om nog even op dat Nederland shirt terug te komen. Het ziet er opzich goed uit, alleen wel saai en goedkoop. Zoals iemand al aangaf: van die blokker shirt :+ Als ze nu een degelijk patroon in het shirt hadden gemaakt, bijvoorbeeld een grote leeuw, dan was het wel stoer geweest, maar bedrukking, alleen gaat het niet worden.

Aquila wijzigde deze reactie 10-11-2013 00:07 (5%)

• Catorce
Zelf bedrukken van shirts, ik weet het niet hoor. Het voelt bij mij dan toch aan als niet helemaal 100% echt, maar misschien ben ik wat pietleuterig als het daar om gaat. :9 Heb zelf wel een keer een setje gekocht maar na vergelijking met de originele bedrukking die er op zat (zelfde speler, maar erg beschadigd dus wilde nieuwe erop) was het duidelijk dat het nét wat afweek van het origineel. Laatste keer dat ik er over heb nagedacht, tegenwoordig wil ik alleen maar shirts die al bedrukt zijn, anders geen naam achterop. :+

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:39:
Zelf bedrukken van shirts, ik weet het niet hoor. Het voelt bij mij dan toch aan als niet helemaal 100% echt, maar misschien ben ik wat pietleuterig als het daar om gaat. :9 Heb zelf wel een keer een setje gekocht maar na vergelijking met de originele bedrukking die er op zat (zelfde speler, maar erg beschadigd dus wilde nieuwe erop) was het duidelijk dat het nét wat afweek van het origineel. Laatste keer dat ik er over heb nagedacht, tegenwoordig wil ik alleen maar shirts die al bedrukt zijn, anders geen naam achterop. :+
Ja, dat snap ik wel. Ik vind het zelf ook niet erg geweldig om het zelf te doen, maar ik zal wel moeten, want er zijn nergens shirts van Duitsland meer te koop met Ballack erop. Helaas, moet je het dan maar zo doen.
Je kunt nog hoogstens naar een winkel gaan die een apparaat daarvoor hebben staan, dan zal het al wat handiger zijn.

• Catorce
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:03:
[...]

Ja, dat snap ik wel. Ik vind het zelf ook niet erg geweldig om het zelf te doen, maar ik zal wel moeten, want er zijn nergens shirts van Duitsland meer te koop met Ballack erop. Helaas, moet je het dan maar zo doen.
Je kunt nog hoogstens naar een winkel gaan die een apparaat daarvoor hebben staan, dan zal het al wat handiger zijn.
Ik heb inmiddels 8 shirts van Barcelona, ik heb persoonlijk geen haast met een nieuw shirt. Zou er sowieso graag nog 1 van Ronaldinho willen hebben en van Larsson, Guardiola ook maar dat zal lastig worden. Ik wacht wel even, die dingen komen zo nu en dan nog wel voorbij op CFS. En al kost het me een jaar (of 2) om precies het shirt te krijgen dat ik wil (ook alleen 'excellent' beoordeling op CFS, anders niet :+), dan wacht ik gerust. Ook dat Ballack shirt zal vast nog wel een keer verschijnen ;) Ik neem an dat je al requests hebt ingediend?

• apis29
  • Niet online
quote:
TB1989 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:39:
Daarom moet je ook officiele setjes kopen ;) :+ . Je hebt namelijk ook wel eens spelers versies van de bedrukking die je bij de fanshop/ mainstreet winkel niet krijgt (geldt ook niet voor alle fanshops). Meestal zijn die groter (voor de duidelijkheid op tv ongetwijfeld) en bij de Premier League had je eerst ook nog eens dat "felt" (stofachtig) vs "PU" (rubber/plastic) voor de spelers vs replica versie.
Er zijn heeeel veel nep setjes op eBay bijv. (en marktplaats sowieso) of had je die van Subside?

Zal eens meten als ik die van Bayern binnen heb. Kwam toevallig een matchworn shirt tegen van Badstuber en in de beschrijving stond dat de nummers 25cm hoog waren als aanduiding van een spelersversie zijnde ...
Nu heb ik van Bayern volgens mij nooit bij een beschrijving gelezen dat er spelersversies te koop waren van de bedrukking dus verwacht dat ik dezelfde als de fanshop krijg (wel de officiele natuurlijk, geen "fanstyle" zonder clublogo). Die van Schweinsteiger is iig 22,5cm ...

Laatst nog deze sets binnen gekregen. Adidas gebruikt hetzelfde bedrijf als de Bundesliga meerdere Bundesliga teams voor bedrukkingen en deze Arshavin is 25cm.
Ik zie op zich het verschil er niet in tussen een shirt kopen en laten bedrukken bij een Subside bijv. versus ergens anders goedkoper het shirt vinden en de bedrukking bij Subside kopen. Als je het nog verder wilt nemen kan je zelfs alles wat niet bij de fanshop vandaan komt en daar bedrukt is niet 100% noemen :*) .
No offence taken overigens, heb graag zelf de controle over de plaatsing (n.a.v. uitgebreide foto bestudering :P, al zijn er voor winkels ook printing guides voor bedrukkingen vlgns mij).

apis29 wijzigde deze reactie 10-11-2013 22:18 (36%)

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:01:
[...]

Ik heb inmiddels 8 shirts van Barcelona, ik heb persoonlijk geen haast met een nieuw shirt. Zou er sowieso graag nog 1 van Ronaldinho willen hebben en van Larsson, Guardiola ook maar dat zal lastig worden. Ik wacht wel even, die dingen komen zo nu en dan nog wel voorbij op CFS. En al kost het me een jaar (of 2) om precies het shirt te krijgen dat ik wil (ook alleen 'excellent' beoordeling op CFS, anders niet :+), dan wacht ik gerust. Ook dat Ballack shirt zal vast nog wel een keer verschijnen ;) Ik neem an dat je al requests hebt ingediend?
Ja, ik had ook flink wat geduld nodig voor mijn Duitsland WK2010 uit shirt. Ik heb inderdaad nog geen requests verzonden, maar wat houd, dat dan in ? Is het zo, dat ze dan meer op zoek gaan naar dat shirtje of brengen ze je op de hoogte als ze er eentje gevonden hebben ? Dat tweede hadden ze bij het uit shirt van Duitsland niet gedaan, jammer genoeg of ik was er te snel bij.
quote:

apis29 schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:11:

[...]

Daarom moet je ook officiele setjes kopen ;) :+ . Je hebt namelijk ook wel eens spelers versies van de bedrukking die je bij de fanshop/ mainstreet winkel niet krijgt (geldt ook niet voor alle fanshops). Meestal zijn die groter (voor de duidelijkheid op tv ongetwijfeld) en bij de Premier League had je eerst ook nog eens dat "felt" (stofachtig) vs "PU" (rubber/plastic) voor de spelers vs replica versie.
Er zijn heeeel veel nep setjes op eBay bijv. (en marktplaats sowieso) of had je die van Subside?

Zal eens meten als ik die van Bayern binnen heb. Kwam toevallig een matchworn shirt tegen van Badstuber en in de beschrijving stond dat de nummers 25cm hoog waren als aanduiding van een spelersversie zijnde ...
Nu heb ik van Bayern volgens mij nooit bij een beschrijving gelezen dat er spelersversies te koop waren van de bedrukking dus verwacht dat ik dezelfde als de fanshop krijg (wel de officiele natuurlijk, geen "fanstyle" zonder clublogo). Die van Schweinsteiger is iig 22,5cm ...

Laatst nog deze sets binnen gekregen. Adidas gebruikt hetzelfde bedrijf als de Bundesliga voor bedrukkingen en deze Arshavin is 25cm.
Ik zie op zich het verschil er niet in tussen een shirt kopen en laten bedrukken bij een Subside bijv. versus ergens anders goedkoper het shirt vinden en de bedrukking bij Subside kopen. Als je het nog verder wilt nemen kan je zelfs alles wat niet bij de fanshop vandaan komt en daar bedrukt is niet 100% noemen :*) .
No offence taken overigens, heb graag zelf de controle over de plaatsing (n.a.v. uitgebreide foto bestudering :P, al zijn er voor winkels ook printing guides voor bedrukkingen vlgns mij).

[afbeelding]

[afbeelding]
Dus je kunt eigenlijk gewoon aan de grote van het letter type zien of hij echt of nep is ? (waar heb je die match worn trouwens gevonden :D ?)
Als jij zo'n shirt gaat bedrukken, dan lijkt het me best interessant hoe je dat doet, kun je misschien een filmpje maken? Als dat lukt natuurlijk!

• Catorce
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:58:

Ja, ik had ook flink wat geduld nodig voor mijn Duitsland WK2010 uit shirt. Ik heb inderdaad nog geen requests verzonden, maar wat houd, dat dan in ? Is het zo, dat ze dan meer op zoek gaan naar dat shirtje of brengen ze je op de hoogte als ze er eentje gevonden hebben ? Dat tweede hadden ze bij het uit shirt van Duitsland niet gedaan, jammer genoeg of ik was er te snel bij.
Je kan een request indienen via de website, als het goed is zouden ze dan extra op zoek gaan naar het shirt. Ze laten je dan niet persoonlijk weten dat ie binnen is, wat ik wel erg jammer vind, maar als je goed op let kun je zo de gewilde shirts wel bemachtigen. Ik keek elke dag een paar keer, gesorteerd op mijn maat en dan op 'laatst toegevoegd' sorteren, dan zie je altijd gemakkelijk of er iets nieuws bij is gekomen. Succes :)

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:06:
[...]

Je kan een request indienen via de website, als het goed is zouden ze dan extra op zoek gaan naar het shirt. Ze laten je dan niet persoonlijk weten dat ie binnen is, wat ik wel erg jammer vind, maar als je goed op let kun je zo de gewilde shirts wel bemachtigen. Ik keek elke dag een paar keer, gesorteerd op mijn maat en dan op 'laatst toegevoegd' sorteren, dan zie je altijd gemakkelijk of er iets nieuws bij is gekomen. Succes :)
Kijk, dat had ik al gedacht! Toch bedankt, gelijk maar een request indienen. Een Ballack shirt uit 2008 lijkt me toch echt vet om te hebben :D (nog een Duitsland captain band erbij en klaar :P )

Ik ga me denk ik toch een Techfit van liverpool halen. Hij ziet er mooi uit en hij is goedkoop. Ik wil namelijk niet meer gaan trainen in m,n verzamel shirts.

Aquila wijzigde deze reactie 10-11-2013 21:44 (9%)

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:58:
Dus je kunt eigenlijk gewoon aan de grote van het letter type zien of hij echt of nep is ? (waar heb je die match worn trouwens gevonden :D ?)
Als jij zo'n shirt gaat bedrukken, dan lijkt het me best interessant hoe je dat doet, kun je misschien een filmpje maken? Als dat lukt natuurlijk!
Het is niet per se het verschil tussen echt en nep maar het verschil tussen spelersversie en "replica" versie voor de fans. Het hoeft ook niet bij elke club en bedrukking zo te zijn maar voor Bayern geldt dit in ieder geval wel (25cm voor spelersversie en kleiner voor fans, mischien kan je er één van jou ook nameten) en de Premier League bedrukking. Die van Badstuber is/was op eBay te koop maar er zijn ook genoeg sites met matchworn verzamelingen. Deze toevallig vanmiddag gebookmarked http://www.fcbayernshirts.com/index.php (zie ook de links, vooral van ene Katharina :o )
Verschil tussen echt en nep kan je bijv. zien aan het beschermende plastic over de nummers heen of mischien bij zo'n nepshirt dat het gebruikte materiaal dikker of dunner is, niet precies de goede maat of de gaatjes komen niet overeen maar daar kom je dan een beetje laat achter :*) (alhoewel wat maakt het uit bij een nepperd). Het kan zelfs precies hetzelfde zijn aangezien het materiaal soms gewoon te bestellen is en het design na te maken maar ik neem aan dat ze eerder voor goedkoper spul gaan ...
Met deze heb ik bij toeval wel eens contact gehad over niet voetbal gerelateerde bedrukking (nog vóór en buiten eBay om) http://stores.ebay.com/pimp-my-jersey?_trksid=p2047675.l2563
En die doen ook gewoon op verzoek sets, wel allemaal namaak (zo zijn bedrukking met twee kleuren in twee losse lagen zoals ook hieronder gezegd in het onion bag blog). Heb er nog nooit besteld verder maar wat ik van anderen las, gebruiken ze een vrij dik flex (PU) materiaal waar bijv. een originele vrij dun was.
Ze "ontwerpen" (proberen te kopieeren) ook zelf sommige font sets dus het komt niet altijd overeen met het origineel wanneer het een wat unieker en ingewikkelder naamset is (neem aan dat er ook onderling gehandeld wordt of ingekocht kan worden qua lettertypen etc.)

Dit is ook wel een interessante site om even door te bladeren (ook gister pas tegengekomen) http://www.idfootballdesk.com/us/printing (toevallig zie ik daar nu net een uitleg staan over Premier League spelers vs replica bedrukking; inmiddels wel achterhaald omdat de spelersversie sinds vorig jaar ook PU materiaal is, wel nog verschil in grootte)
Ook http://www.onionbag.com/print-room/?p=3

En mocht iemand een NL shirt hebben van afgelopen EK mét bedrukking via de gewone winkel zoals een Aktiesport/Perry, etc. ben ik wel benieuwd naar de afmetingen (hoogte van cijfers en letters).

apis29 wijzigde deze reactie 11-11-2013 10:43 (74%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:06:
[...]

Het is niet per se het verschil tussen echt en nep maar het verschil tussen spelersversie en "replica" versie voor de fans. Het hoeft ook niet bij elke club en bedrukking zo te zijn maar voor Bayern geldt dit in ieder geval wel (25cm voor spelersversie en kleiner voor fans, mischien kan je er één van jou ook nameten) en de Premier League bedrukking. Die van Badstuber is/was op eBay te koop maar er zijn ook genoeg sites met matchworn verzamelingen. Deze toevallig vanmiddag gebookmarked http://www.fcbayernshirts.com/index.php (zie ook de links, vooral van ene Katharina :o )
Verschil tussen echt en nep kan je bijv. zien aan het beschermende plastic over de nummers heen of mischien bij zo'n nepshirt dat het gebruikte materiaal dikker of dunner is, niet precies de goede maat of de gaatjes komen niet overeen maar daar kom je dan een beetje laat achter :*) (alhoewel wat maakt het uit bij een nepperd). Het kan zelfs precies hetzelfde zijn aangezien het materiaal soms gewoon te bestellen is en het design na te maken maar ik neem aan dat ze eerder voor goedkoper spul gaan ...
Met deze heb ik bij toeval wel eens contact gehad over niet voetbal gerelateerde bedrukking (nog vóór en buiten eBay om) http://stores.ebay.com/pimp-my-jersey?_trksid=p2047675.l2563
En die doen ook gewoon op verzoek sets, wel allemaal namaak (zo zijn bedrukking met twee kleuren in twee losse lagen zoals ook hieronder gezegd in het onion bag blog). Heb er nog nooit besteld verder maar wat ik van anderen las, gebruiken ze een vrij dik flex (PU) materiaal waar bijv. een originele vrij dun was.
Ze "ontwerpen" (proberen te kopieeren) ook zelf sommige font sets dus het komt niet altijd overeen met het origineel wanneer het een wat unieker en ingewikkelder naamset is (neem aan dat er ook onderling gehandeld wordt of ingekocht kan worden qua lettertypen etc.)

Dit is ook wel een interessante site om even door te bladeren (ook gister pas tegengekomen) http://www.idfootballdesk.com/us/printing (toevallig zie ik daar nu net een uitleg staan over Premier League spelers vs replica bedrukking; inmiddels wel achterhaald omdat de spelersversie sinds vorig jaar ook PU materiaal is, wel nog verschil in grootte)
Ook http://www.onionbag.com/print-room/?p=3

En mocht iemand een NL shirt hebben van afgelopen EK mét bedrukking via de gewone winkel zoals een Aktiesport/Perry, etc. ben ik wel benieuwd naar de afmetingen (hoogte van cijfers en letters).
Ja, inderdaad. In ieder geval wel handig al die links en informatie. Ik ga het eens op mijn gemak doornemen, als ik er de tijd voor heb!
Die katharina heeft gewoon een Lahm 2013/2014 matchworn :o, je moet het geluk maar hebben!

Ik kwam dit net tegen op de Facebook pagina van Roman Weidenfeller (die voor z,n eerste keer met Duitsland mee mag!)

Nieuw trainings shirt. Ik vind het wel een leuk ding!

• apis29
  • Niet online
:*) Ben benieuwd, morgen wordt het nieuwe shirt officieel gepresenteerd. Denk dat ze het bij de vriendschappelijke wedstrijden al aan doen(?). Deze had ik overigens ook wel graag gewild :D http://dfb-fanshop.de/Pro...3c1176039018b1bc281a9ed1e

Niet voor minder dan die prijs tegengekomen vorige zomer iig ...

Weer wat binnen d:)b . Ik weet trouwens waar je nog Ballack 2008 bedrukking kan krijgen, als je het shirt eenmaal fixed :P .

edit: Bayern bedrukking is trouwens niet de player size van 25cm maar zijn 23cm hoog. Die van 25cm zijn als het goed is commercieel niet verkrijgbaar. Of zijn die van de fanshop nog kleiner?

apis29 wijzigde deze reactie 11-11-2013 17:51 (22%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:38:
:*) Ben benieuwd, morgen wordt het nieuwe shirt officieel gepresenteerd. Denk dat ze het bij de vriendschappelijke wedstrijden al aan doen(?). Deze had ik overigens ook wel graag gewild :D http://dfb-fanshop.de/Pro...3c1176039018b1bc281a9ed1e

Niet voor minder dan die prijs tegengekomen vorige zomer iig ...

Weer wat binnen d:)b . Ik weet trouwens waar je nog Ballack 2008 bedrukking kan krijgen, als je het shirt eenmaal fixed :P .

[afbeelding]
Kun je, dat soms ergens live zien, lijkt me namelijk wel grappig :o
Ja, die retro's zijn inderdaad wel vet. Eentje met Rudi Völler fixen :P
Ja, ik heb een request in gediend bij CFS, dus ik wacht daar nog heel even mee! In ieder geval, gaat het shirt hier 101% komen.

En ja hoor, maak me maar jaloers met je Gomez shirt! :(

Aquila wijzigde deze reactie 11-11-2013 17:45 (3%)

• apis29
  • Niet online
Weet niet, las het net op de DFB site (edit) http://www.dfb.de/news/de...onalmannschaft/48668.html
Zie nu ook dat ze een streaming kanaal hebben dus mischien komt daar wel wat op http://tv.dfb.de/

Ik had net nog wat gewijzigd in m'n vorige post, dat m'n bedrukking 23cm hoog was dus geen 25cm spelersversie. Had jij niet een shirt met Lahm ofzo erop? Hoe groot is die bedrukking?
Ik moet overigens kiezen tussen Martinez en Gomez, kreeg gratis die Gomez erbij (M van Martinez is beschadigd maar mischien nog te redden, anders moet Gomez donor spelen ;) , of niet ... ziet er wel goed uit zo met "33")

apis29 wijzigde deze reactie 12-11-2013 10:13 (32%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:54:
Weet niet, las het net op de DFB site, bij de fanshop dat ie morgen verkrijgbaar was/gepresenteerd wordt http://dfb-fanshop.de/trikot-2014
Zie nu ook dat ze een streaming kanaal hebben dus mischien komt daar wel wat op http://tv.dfb.de/

Ik had net nog wat gewijzigd in m'n vorige post, dat m'n bedrukking 23cm hoog was dus geen 25cm spelersversie. Had jij niet een shirt met Lahm ofzo erop? Hoe groot is die bedrukking?
Ik moet overigens kiezen tussen Martinez en Gomez, kreeg gratis die Gomez erbij (M van Martinez is beschadigd maar mischien nog te redden, anders moet Gomez donor spelen ;) , of niet ... ziet er wel goed uit zo met "33")
Dan kijk ik morgen even op de site. Ik hoop, dat ze wat laten zien!

Nee, ik heb helaas geen bedrukte shirts van Bayern :(
Ik heb het thuis shirt van 2011/2012 en ook het CL shirt van dat jaar. Daarbij nog een CL shirt van vorig jaar en een Thuis shirt van dit jaar. Ik wil ze laten bedrukken, alleen vraag me niet hoe ik dat in gods naam ga doen. Er zit wel een winkel die doet bedrukken, maar dat is on officieel en ik weet niet of ze mijn shirts met officiële bedrukking willen bedrukken.
Thuis shirt zou met Götze moeten worden bedrukt + Bundesliga kampioens badge. Het CL van vorig jaar met Schweinsteiger, het thuis shirt van 2011/2012 met Gomez en het CL shirt van dat jaar met Robben ofzo :D
Ik weet nu wel, als ik nu nieuwe shirts ga kopen, dan moeten alle badges erop zitten + bedrukking. Anders heb je van die halve shirts en daar wordt ik gek van.
Trouwens wel zonde van die M van Martinez. Gomez zou ik gewoon heel laten, haha :P

• apis29
  • Niet online
[Gomez heeft mazzel, door de korte naam is die M breder :z ]

Blijkbaar te vroeg in de winkel gehangen :+

Argentinie nieuwe shirt:

Meer van het NL shirt http://anonym.to/?http://...hirt_2014_2015/#more-3764
Moet zeggen dat dat wapen er zeker mooi uit ziet met wat meer detail in deze foto. Blijkbaar bestaat de KNVB volgend jaar 125 jaar, vandaar de retro look ...

apis29 wijzigde deze reactie 12-11-2013 12:19 (22%)

• Aquila
Het Duitsland shirt is toch wel fijn, het ziet er toch degelijk uit, alhoewel ik durf te zeggen, dat het beter had gekund. In ieder geval, heb ik niks te klagen.
Beetje zonde, dat pas na een zoveel jarig bestaan, dat logo terug komt. Het shirt verder vind ik oersaai..

Dit ontwerp is ook niet mis.

Ik heb zo'n gevoel, dat Adidas het ontwerp van dit shirt heeft afgeleid. Deze komt ook in het promotie filmpje van het shirt voor.

Aquila wijzigde deze reactie 13-11-2013 14:47 (33%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kvind hem meh, en waarom in godsnaam witte broekjes? Hun spelen altijd in zwarte broekjes, dat is traditie geworden. Waarom doet Adidas dit? Heeft FIFA hiermee te maken?

Ik vind die strepen wel mooi uitgewerkt, maar het past gewoon niet, en het is gewoon lelijk. Holland 2010 away meets Germany? Ze moeten het gewoon simpel houden maar een mooi strak design maken, zoals de shirts van 2010 en 12.

• Niku

Niku

Alagaesii

Oh god, ik blijf dat logo op NL shirt toch zo achterlijk lelijk vinden. Hopelijk is het een kwestie van (heel lang) wennen.

• Catorce
quote:
Niku schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:16:
Oh god, ik blijf dat logo op NL shirt toch zo achterlijk lelijk vinden. Hopelijk is het een kwestie van (heel lang) wennen.
Ik vind het juist het enige goede aan het shirt. Klassiek en gewoon véél mooier dan het huidige, veel te moderne KNVB logo.

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:14:
Kvind hem meh, en waarom in godsnaam witte broekjes? Hun spelen altijd in zwarte broekjes, dat is traditie geworden. Waarom doet Adidas dit? Heeft FIFA hiermee te maken?

Ik vind die strepen wel mooi uitgewerkt, maar het past gewoon niet, en het is gewoon lelijk. Holland 2010 away meets Germany? Ze moeten het gewoon simpel houden maar een mooi strak design maken, zoals de shirts van 2010 en 12.
1+
Je hebt toch wel een punt hoor. Het shirt is wel te doen, maar er had inderdaad meer ingezeten en wat de broekjes betreft, apart, dat ze nu opeens in witte spelen.

• Catorce
Dat Argentinië shirt is trouwens wel chique :)

• apis29
  • Niet online
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:14:

Daar heeft de FIFA inderdaad mee te maken:
quote:
Each team shall inform FIFA of two different and contrasting colours (one predominately dark and one predominately light kit) for its official and reserve team kit (shirt, shorts and socks).
Dat verklaart ook meteen die nieuwe kicksen van Draxler en Hummels (wit). Argentinie gaat ook in een witte broek spelen trouwens :/ (maar dat was ik van het rugby al gewend dus niet zo'n grote schok). Spanje krijgt een rode broek geloof ik en dat zal dan voor Rusland en Denemarken ook wel gelden :S .
Meningen over het Deense shirt zijn vrij positief in die comments bij football shirt culture footyheadlines... volgens mij mis ik iets :+ . Zie dat er een witte broek bij zit??? (Spanje en Rusland wel zelfde kleur als het shirt)

EDIT: die zijn natuurlijk gewoon uitgeschakeld dus hebben niks met die regel te maken :+

En wat ik nu weer tegen kom :') : (Por-tu-gal! Por-tu-gal! >:) ) Dat is trouwens ook meteen het nieuwe nummertype van Adidas voor zover iemand het nog niet gezien had.

(ah dat rood halen ze uit het wapen; zat al te denken ...)

apis29 wijzigde deze reactie 18-11-2013 00:07 (12%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Beter contrast van de NL shirts, ik vind ze op zich niet zo heel verkeerd, vind die blauwe er wel uitspringen, vind die blokken wel iets hebben, maar de logo vind ik echt niet mooi. Ze konden niet een betere verzinnen anno 2014.. Wow is het niet iig.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Wie nog een goedkoop presentatiepak wilt, Spanje pak voor maar 36,- van XS tot XL.
http://www.adidas.nl/here...tion-suit/Z19978_320.html

Spanje confederations cup shirtje ook 24,-
http://www.adidas.nl/heren-spain-home-shirt/X53272_700.html

Duitsland EURO 2012 shirt ook 24-
http://www.adidas.nl/here...uis-shirt/X20656_720.html

Vind die Duitsland zelf een mooie koop(maar die kon je al langer als je goed keek voor drie tientjes vinden), vind die Spanje kleuren afschuwelijk om in rond te lopen, veels te fel, buiten dat krijg je wel een kwaliteits-pak voor bijna niks.

• Catorce
So short on money :( Wil eigenlijk die van Duitsland in M met Lahm of Schweinsteiger, maar heb het absoluut niet nodig. Grrr....

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:32:
Beter contrast van de NL shirts, ik vind ze op zich niet zo heel verkeerd, vind die blauwe er wel uitspringen, vind die blokken wel iets hebben, maar de logo vind ik echt niet mooi. Ze konden niet een betere verzinnen anno 2014.. Wow is het niet iig.

[afbeelding]
[afbeelding]
Die blauwe is wel erg mooi en wat dat logo betreft, ja het kan inderdaad beter. Het ziet er goedkoop uit namelijk..
Dat patroon over het hele shirt vind ik dan wel weer wat hebben.
quote:

TB1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:56:

So short on money :( Wil eigenlijk die van Duitsland in M met Lahm of Schweinsteiger, maar heb het absoluut niet nodig. Grrr....
Heeel herkenbaar :P

Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True