Mosin schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:05:
[...]
Pff, als je wat aan Classic wilt verkopen, dan moet je toch echt wat moois hebben. Ik stuurde in de zomer een mail wat ze voor gesigneerde voetbalshirt geven en ik kreeg een reactie die ongeveer zo ging: We nemen, alleen maar speler gedragen shirts aan en nog wat belangrijke stuff. In ieder geval, moet je echt met wat aan komen.
Ik heb het Bayern shirt 2011/2012 thuis hier liggen, dat is in principe dezelfde als die van vorig seizoen, alleen ik zat laatst mijn shirts een goed te inspecteren en kwam erachter, dat het logo 1 cm kleiner is in diameter. Het lijkt net of Adidas een besparing wil door voeren en dat vind ik een actie zo van: dikke vinger naar onze kopers.
Het is wel een leuk shirt, nog altijd een van de mooiste vind ik zelf.

(kaartjes/tags aan de binnenkant bij alle drie oftewel *(B)NWT*)
Ik ken twee Schotten die grote Rangers fans zijn en toen ik dat shirt meenam waren ze lyrisch

. Alleen zijn ze eerder maatje S en vallen deze voor een L best aan de ruime kant nog

. Zal ze ook bijna zeker nooit dragen en zonder een bedrukking is het ook niet echt interessant om te houden verder (kan natuurlijk wel over een trui heen zo).
Van die Rangers wilde ik een Laudrup (Brian) maken en zie daar nog wel mogelijkheden voor. Toen hadden ze nog geen namen achterop in de competitie dus zou alleen twee bepaalde adidas flock nummers 1 moeten vinden/laten maken. Ajax had ik bij Subside nog net
Dani met nummer 14 kunnen maken maar toen had je nog geen NL versie en had ik 10 pond shipping moeten betalen voor een paar letters. Wilden niet eens een uitzondering maken

. En toen eenmaal de NL site er was kon je al niks meer met de overgebleven letters (volgens mij laatste seizoen Litmanen eerste Ajax periode en uiteraard liefst die als bedrukking gehad).
Parma ... volgens mij met die Rangers gekocht. Bedrukking zo goed als onmogelijk, wel veel grote namen om uit te kiezen mocht er een reproductie bedrukking uit Thailand ofzo komen

. Zal bij flock wel niet zo veel verschil zitten als bij PU namaak print.
Las een paar dagen geleden weer eens het Big Soccer forum en daar werd
go goal oid uit Thailand gepromoot door ongetwijfeld een medewerker van hun als dé plek voor namaak shirts. Zie youtube voor shirt reviews mocht je daar behoefte aan hebben (namaak shirts). Zou alleen geen bedrukking nemen als je je namaak niet verpest wilt zien worden

.
Wat ik daar toevallig tegenkwam op het forum was een review (van de namaak) van dat mexicaanse shirt wat hier eerder gepost was Xolos nog wat (met die pitbull in het logo). Dus mocht je dat shirt willen hebben en geen probleem met een kopie hebben is die thai iig een alternatief bij gebrek aan aanbod van het origineel (aan Europa). De bedrukking was alleen om te huilen

. Huidige Adidas stijl bedrukking, op een 'Nike' shirt en naam boven het nummer ipv eronder

. Zal bij bekendere clubs wel niet zo dramatisch zijn overigens ...
[
Voor 20% gewijzigd door
apis29 op 23-10-2013 20:53
]