Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:17
quote:
TB1989 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:34:
Wat is daar eigenlijk mooi aan? Functioneel zou ik kunnen begrijpen, maar lelijk vind ik het zeker... Pique bij Barcelona is ook de enige die altijd (op een enkel potje per jaar) lange mouwen draagt, ziet er toch niet uit!
Lig er inderdaad aan welk shirt het is. Ik vind het uit shirt van Duitsland met lange mouwen mooi (zie mijn avatar, wel een beetje klein..) en bijvoorbeeld het 2008 Duitsland shirt, Ballack droeg die meestal wel, ook Bayern shirts zijn wel mooi. Irritant kan het ook zijn, ik voetbal bij mijn eigen club in lange mouwen en dat kan wel eens hatelijk zijn met de zon erop.. :')

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Idd, adidas lange mouwen zijn wel mooi.

Ronaldo draagt ook meestal (vaak in de winter) lange mouwen, staat echt mooi met adidas strepen, daar komen ze tot hun recht.

• apis29
  • Niet online
quote:
Ezequiel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:11:
Voor mensen die shirts met lange mouwen zoeken, ik haal ze altijd op http://www.uksoccershop.com/

Daar hebben ze van veel teams een variant met lange mouwen en originele bedrukking voor alle artikelen.
Die winkel stond altijd als slecht aangeschreven en de bedrukking is zeker niet de originele (ik bedoel: Bologna in elke naam die je maar wilt beschikbaar in de officiele bedrukking? Dacht het niet ;) ). Shirts hadden ze ook veelal niet op voorraad, die wat oudere tenminste die je nergens anders meer kon vinden. Als aller- allerlaatste optie bewaren was het devies ...
Ze hebben blijkbaar een Argentinie shirt dat ik ook nog wel wilde hebben en ook nog eens alleen in mijn maat. Als ik hem nergens anders vind ga ik ze eens persoonlijk testen. De shirts horen in principe wel in orde te zijn verder daaro ...

Ben zelf niet zozeer van het dragen van longsleeves. Op het veld zou ik het nog wel doen, zit best lekker zo'n formotion moet ik zeggen maar daarbuiten is het niet echt een mooi gezicht nee O-)

Maar om te verzamelen is het wel weer net iets anders dan de standaard korte mouw. Als ik kan kiezen ga ik dan ook eerder voor een lange mouw. Dit is wat ik nu heb iig aan longsleeve (voor Juve en Liverpool heb ik al naamsetjes: Conte voor Juve (laatste keus, wilde eigenlijk Nedved maar nooit tegengekomen in thuisvariant, en eigen naam voor LFC :P ):
Moet die mouw van die Adidas'n eigenlijk overnieuw doen a la die Ajax om de strepen goed te zien :+ ; zag laatst nog wel een mooie trouwens, denk van Schalke thuis. Maar sinds die onzin met al die patches en die speciale uitsparing ervoor bij Adidas is het wel wat minder dan voorheen. Ze zouden dat bij replica's gewoon moet weglaten/laten doorlopen.

quote:
RudyL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:22:
[...]

Met de goedkope opties bedoel ik niet de originele shirts, maar de 'aziatische' variant. De shirts van seizoen 13/14 die nu al van diverse topclubs worden aangeboden voor bedragen rond de 25 euro (incl. verzenden).

Originele shirts, daarvan verwacht ik nu geen 'goedkope' optie te vinden hoor. Toch bedankt voor je sports direct tip.

edit: ook daar uitshirt nog niet beschikbaar.
Verkeerd gelezen, dacht dat er stond shirt uit 2013/14, niet "uit shirt 2013/14 " :+ . Maar als je gewoon tot na het seizoen wacht zijn ze al voor de helft te vinden ...

apis29 wijzigde deze reactie 30-08-2013 21:45 (45%)

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:51:
Idd, adidas lange mouwen zijn wel mooi.

Ronaldo draagt ook meestal (vaak in de winter) lange mouwen, staat echt mooi met adidas strepen, daar komen ze tot hun recht.

[afbeelding]
Inderdaad, dat is de grootste reden.
Anders zien die mouwen er zo leeg uit. Bij Adidas heb je tenminste nog kleur verschil.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Een van de mooiere shirts van nike, het thuisshirt van corinthians :) Simpel maar mooi, alleen jammer van die lelijke sponsors op de armen.

• Aquila

Nieuw uitshirt van Bayern München :D

De bruine afwerking vind ik mooi, met dat broekje en strepen, ook de bedrukking is bruin. Het is weer eens wat anders _/-\o_

Aquila wijzigde deze reactie 01-09-2013 14:10 (42%)

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 24-05 11:06
Jammer van die kraag! Bruin is leuk, goed voor de afwisseling eens wat anders :) Eigenlijk horen daar ook wel echt zwarte of witte voetbalschoenen bij, vind eht behoorlijk slecht staan met die felle schoenen.

@iPodKiller; zeker! Braziliaanse shirts vind ik in het algemeen ook erg leuk, veelal zwart-wit. Die sponsoren horen daar jammer genoeg ook bij, helaas. De volgende vond ik ook erg mooi, jammer van het kraagje alhoewel ik dat wel te pruimen vind bij deze:

• Tumbler
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-10 14:12
Ik kan echt nergens het broekje voor het keepersshirt van Madrid vinden, bij Madrid zelf konden ze me niet eens helpen :( Dat Bayern uit tenue is ook zeer mooi :D

Tumbler wijzigde deze reactie 01-09-2013 19:59 (14%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:07:
[afbeelding]

De bruine afwerking vind ik mooi, met dat broekje en strepen, ook de bedrukking is bruin. Het is weer eens wat anders _/-\o_
Ze moesten een shirt maken in de kleuren van het broekje :9~ Gelijk gekocht.

Verder prima shirt, vind hem mooier dan die blauwe geval iig.

@TB1989

Santos shirt vind ik ook mooi, lekker vibrant, maar die sponsors verpresten het imo. Was volgens mij hun 125 jarig bestaan denk ik.

• Aquila
Allemaal goede reacties op het Bayern uit!
Dat broekje is inderdaad super mooi! Adidas heeft puike werk afgeleverd. Er zitten de volgende kleuren in: Goud/Geel, Bruin, Groen, Zwart en wit.. Aardige verschillen :D

Trouwens, dit kwam ik bij een vriend tegen, die, die hard PSV fan is. Hij kent ook de moeder van Mark Van Bommel en daardoor kan hij misschien iets leuks met een Bayern shirt fixen :D :D
In ieder geval dit shirt:

Voor de mensen die zich afvragen wat ik met dit shirt doe. Dat shirt is gedragen door Ibrahim affelay :D heeft hij gekregen via via, omdat hij met iemand voetbalde die de verzorgers daar weer kende.

Ook dit shirt lag bij hem, ik meende gelezen te hebben, dat veel mensen hem wouden :o

Aquila wijzigde deze reactie 01-09-2013 22:45 (3%)

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 10:14
quote:
iPodKiller schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:47:
Een van de mooiere shirts van nike, het thuisshirt van corinthians :) Simpel maar mooi, alleen jammer van die lelijke sponsors op de armen.
[afbeelding]
* BeefHazard deze heeft

_O_

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• Aquila
quote:
Soodejuu, die is wel erg apart :o

• BeefHazard
't is dan ook een collectors item, zeker de echte, die ik heb.

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• Aquila
quote:
BeefHazard schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:44:
't is dan ook een collectors item, zeker de echte, die ik heb.
Ja inderdaad!
Ik vind het pepsi gedoe wel apart. Zoiets kom je tegenwoordig niet meer tegen (toch ?)
Het is wel een leuk collectors dingetje voor erbij :D

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:07:
[afbeelding]

Broekje lijkt wel een beetje op m'n nieuwe aanwinst :*) (niet bruin overigens) . Kijken of jullie het al kunnen raden maar zou niet al te moeilijk moeten zijn voor dit topic.

Inter's uitshirt tijdens hun centenary was trouwens ook wit met bruin en bruine bedrukking. Was aan het twijfelen om die nog te halen + bedrukking of die USA dubbelslag (wat uiteindelijk beiden niet de keus geworden is, voorlopig, :+ )
Bayern shirt al eerder gezien, dacht dat het een media polo was o.i.d. :D . Stuttgart 120-jaar shirt net gezien :9~ (gelukkig niet dat Puma template van dit jaar a la Feyenoord)

In Brazilie zijn de teams met Adidas regelmatig ook de mooiste shirts, zoals Palmeiras en Fluminense vlgns mij. Zag net dat Palmeiras een 99-jaar shirt uitgebracht heeft, ook weer uniek om te doen :*) . Corinthians regelmatig idd ook mooie shirts, logo blijft wel mooi 8)

Moest de centenary nog posten dus bij deze (google voor meer en betere views):

apis29 wijzigde deze reactie 03-09-2013 21:17 (8%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
apis29 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:27:
[...]

Broekje lijkt wel een beetje op m'n nieuwe aanwinst :*) (niet bruin overigens) . Kijken of jullie het al kunnen raden maar zou niet al te moeilijk moeten zijn voor dit topic.

Inter's uitshirt tijdens hun centenary was trouwens ook wit met bruin en bruine bedrukking. Was aan het twijfelen om die nog te halen + bedrukking of die USA dubbelslag (wat uiteindelijk beiden niet de keus geworden is, voorlopig, :+ )
Bayern shirt al eerder gezien, dacht dat het een media polo was o.i.d. :D

[afbeelding]

In Brazilie zijn de teams met Adidas regelmatig ook de mooiste shirts, zoals Palmeiras en Fluminense vlgns mij. Zag net dat Palmeiras een 99-jaar shirt uitgebracht heeft, ook weer uniek om te doen :*) . Corinthians regelmatig idd ook mooie shirts, logo blijft wel mooi 8)

Moest de centenary nog posten dus bij deze (google voor meer en betere views):

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat voor shirt is het? Kan er niks uithalen...

Wow, dat Cornthians shirtje komt pas uit 2010 :o Die is vet! En ja, die inter centenary shirts zijn ook echt vet, hun thuis kit was ook kei mooi, mooi in gouden accenten. Wat zou ik alledrie graag willen!

• apis29
  • Niet online
Ja die van Inter is zelfs opnieuw uitgebracht/hergebruikt en zelfs de de tweede keer heb ik hem gemist :D. Dat was inderdaad het uitshirt toen en het jaar erna (2008-09) het derde shirt als ik het goed heb. En in dat jaar had je dan die witte, met bruine accenten en naam/nummer als uitshirt ...

apis29 wijzigde deze reactie 07-09-2013 19:39 (97%)

• Catorce
Kwam deze tegen, ondanks dat ik groen niet zo leuk vind trekt dit me wel enorm aan:

Denk overigens dat ik toch nog achter die blauwe van Santos aan ga, alhoewel het toch lastig gaat worden gezien ik liever geen Marktplaats en eBay doe... Iemand tips voor een betrouwbare site met veel shirts uit Zuid-Amerika?

EDIT: Haha, zie dat CFS nu wat online heeft staan! Hadden ze dacht ik voorheen niet, die Centenary shirts. http://www.classicfootbal...azilian-clubs/santos.html

Catorce wijzigde deze reactie 04-09-2013 15:47 (19%)

• apis29
  • Niet online
Zou zelf geen online shop weten buiten eBay waar je ze kan vinden (en makkelijk kopen). Die prijs bij Classic is zo gek nog niet, bijna elke keer als ik zo'n clubshirt tegenkom uit Zuid-Amerika (meer specifiek Brazilie) zijn ze minstens $90 dollar excl. verzenden ...
Lijkt wel J-League :'( . Ik zou overigens voor het thuisshirt gaan in dit geval >:) .

Dat huidige thuisshirt van Corinthians is echt mooi, kom ze net tegen zonder sponsoring en FIFA patch :9 .
Vind deze van Fluminense ook wel mooi, uitshirt (komt beter over bij groot plaatje ;) ):

apis29 wijzigde deze reactie 04-09-2013 22:52 (35%)

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:30

Niku

Alagaesii

quote:
BamBoomBots schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:33:
Trouwens, dit kwam ik bij een vriend tegen, die, die hard PSV fan is. Hij kent ook de moeder van Mark Van Bommel en daardoor kan hij misschien iets leuks met een Bayern shirt fixen :D :D
In ieder geval dit shirt:
[afbeelding]
Voor de mensen die zich afvragen wat ik met dit shirt doe. Dat shirt is gedragen door Ibrahim affelay :D heeft hij gekregen via via, omdat hij met iemand voetbalde die de verzorgers daar weer kende.

Ook dit shirt lag bij hem, ik meende gelezen te hebben, dat veel mensen hem wouden :o
[afbeelding]
Jup, naar die laatste ben ik inderdaad al een tijdje op zoek!
quote:
Van welk jaar is die?

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• apis29
  • Niet online
Uit 2002 als het goed is. Een eigen pic ervan zou wel leuker zijn ;).

apis29 wijzigde deze reactie 04-09-2013 23:37 (60%)

• Catorce
quote:
apis29 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:56:
Zou zelf geen online shop weten buiten eBay waar je ze kan vinden (en makkelijk kopen). Die prijs bij Classic is zo gek nog niet, bijna elke keer als ik zo'n clubshirt tegenkom uit Zuid-Amerika (meer specifiek Brazilie) zijn ze minstens $90 dollar excl. verzenden ...
Lijkt wel J-League :'( . Ik zou overigens voor het thuisshirt gaan in dit geval >:) .

Dat huidige thuisshirt van Corinthians is echt mooi, kom ze net tegen zonder sponsoring en FIFA patch :9 .
Vind deze van Fluminense ook wel mooi, uitshirt (komt beter over bij groot plaatje ;) ):
Moet zeggen dat ik beide Santos shirts wel mooi vind! Echter lijkt het bij die foto van de blauwe versie dat de naam en rugnummer wel érg glimmend zijn. Nu moet ik zeggen dat CFS vaak maar een keer een foto maakt van een product en dat herhaalt voor andere shirts die ze hebben liggen, dus het kan zijn dat dit niet is die er op de foto staat. Bij de witte editie ziet de benummering er een stuk mooier uit, ga er eigenlijk dan ook van uit dat het er zo IRL uit ziet. Wat denken jullie?

Die van Fluminense is ook zeker mooi, speelde Deco daar ook niet in? Dacht een foto van hem te hebben gezien in dat shirt :?

• apis29
  • Niet online
Deco speelde idd voor Fluminense voordat ie ermee stopte pas geleden dus dat zou best kunnen ja.

Die bedrukking ziet er een beetje verkreukeld uit bij classic, op andere foto's die ik tegenkwam is het net zoals die op het thuisshirt. Volgens mij gebruiken ze daar een wat dikker flex materiaal voor de bedrukking, meestal ziet het er wel wat glimmend uit ja net als die sponsor bedrukking.
Shirtjes komen overigens uit een Nike fabriek in Brazilie, mischien een reden dat ze in het buitenland lastig te krijgen zijn. Viel me ook op bij Argentijnse clubs, ook meestal uit een plaatselijke fabriek (subcontractor zeker).

apis29 wijzigde deze reactie 05-09-2013 21:12 (7%)

• BeefHazard
quote:
apis29 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:13:
Uit 2002 als het goed is. Een eigen pic ervan zou wel leuker zijn ;).
Helemaal op de eerste pagina is 'ie te vinden. Zal binnenkort nog eens een pic maken met dat shirt solo.

• Aquila
Ik zag vandaag een Nederland shirt uit 2008 en die vond ik toch wel erg mooi zeg!

Dit straalt echt wat uit. Die nieuwe is ook leuk, alleen die van vorig jaar niet.

Deze vond ik trouwens wel erg droog...

:+

Aquila wijzigde deze reactie 05-09-2013 22:22 (18%)

• apis29
  • Niet online
Vind die idd wel het mooiste NL shirt sinds 1998, en nog verkrijgbaar gelukkig (zelfs in strakke spelersversie).
Die van Duitsland ernaast ook weer een paar keer tegengekomen op the bay ;) . Die Marin waar ik het over had in vrouwenmodel had niet een kleiner DFB logo maar een kleiner Adidas logo. Verder is het alleen qua maten ééntje kleiner maar niet zoals nu ook nog vrouwelijk gevormd.

Ook twee kindermodellen tegengekomen :+ (en een blanco in XL of XXL)

apis29 wijzigde deze reactie 05-09-2013 23:10 (7%)

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Een Serviër en 2 Polen ;)

• TheBleeder
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:43
*Bosniër :P

Iemand trouwens ervaringen (betreft het betalen en verzenden) met gogoalshop.com?
Ik weet dat het nep is en daar gaat het me ook niet om. Ik zoek een paar shirtjes om in te trainen/hardlopen en een officieel shirt vind ik daar net iets te duur voor. 8)7

• apis29
  • Niet online
En dat doe je in een namaak shirt met nul komma nul functionaliteit :*) ? Koop dan een trainingsshirt ;) . Bij Pluto sport zie ik er al een paar en ook een paar pre-match shirtjes die ze bij de warming up dragen van Frankrijk o.a. Qua maten houdt het niet over zie ik nu, meeste XL en groter maar nog wel een paar in kleinere ... Sportsdirect staat er ook vol mee (van Man C/U, Arsenal, Barca, ... van Chelsea lijkt zelfs op het huidige uitshirt). Nog exclusiever ook ...

apis29 wijzigde deze reactie 06-09-2013 13:06 (51%)

• CR1691
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:53

CR1691

Hero of Time

Dit shirt zou ik voor volgend seizoen absoluut zien zitten. Wat een mooi klassiek shirt zo. Strepen vallen op deze manier ook wel mee. Let wel dat dit om een concept gaat.

PSN: Finally_Chris

• Catorce
Die strepen, ik vind het toch gewoon niet passen bij een Feyenoord-shirt. Het zal wel even wennen zijn, maar toch. Shirt ziet er eigenlijk verder goed uit, waarom dan het vlak aan de zijkant opbreken met drie strepen? Adidas...

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
CR1691 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:34:
[afbeelding]

Dit shirt zou ik voor volgend seizoen absoluut zien zitten. Wat een mooi klassiek shirt zo. Strepen vallen op deze manier ook wel mee. Let wel dat dit om een concept gaat.
Best een chique shirt, maar die strepen vind ook ik niet passen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
[afbeelding]

Nog een glimmende gouden rand aan het einde van de kraag, en wat details erin, en ik vind hem prima! Kijk zoiets (photoshop skills :*) )

• Aquila
quote:
apis29 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:58:
Vind die idd wel het mooiste NL shirt sinds 1998, en nog verkrijgbaar gelukkig (zelfs in strakke spelersversie).
Die van Duitsland ernaast ook weer een paar keer tegengekomen op the bay ;) . Die Marin waar ik het over had in vrouwenmodel had niet een kleiner DFB logo maar een kleiner Adidas logo. Verder is het alleen qua maten ééntje kleiner maar niet zoals nu ook nog vrouwelijk gevormd.

[afbeelding]

Ook twee kindermodellen tegengekomen :+ (en een blanco in XL of XXL)

[afbeelding]
[afbeelding]
Zo op de site vind ik dat shirt er oer saai uitzien, maar toen ik hem eenmaal zag, was ik er toch wel gelijk weg van! Geen toeters en bellen of rotzooi. Gewoon oranje met Nederlandse vlag erin en een witte bedrukking. Erg stijvol! Die nieuwe vind ik ook simpel, maar strak!

Dat Duitsland shirt staat nu momenteel op de eerste plaats. Ik droom ervan eentje van Ballack te krijgen, dat zou werkelijk fantastisch zijn :D _/-\o_
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:28:
[...]

Nog een glimmende gouden rand aan het einde van de kraag, en wat details erin, en ik vind hem prima! Kijk zoiets (photoshop skills :*) )

[afbeelding]
Mag ik eerlijk zijn en zeggen, dat dat shirt beter is, dan Feyenoord eigenlijk verdiend ? :+

• Streskip
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-10 06:33

Streskip

Carlos

quote:
BamBoomBots schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:26:
Mag ik eerlijk zijn en zeggen, dat dat shirt beter is, dan Feyenoord eigenlijk verdiend ? :+
Right in the nuts! _O-

The squeeky wheel gets the grease.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:

[...]

Tja, ik ben geen Feyenoord fan, support ook geen NL club hoor, shirtje is idd té vet geworden voor Feyenoord ahah.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

quote:
[...]

Want alleen jouw heilige Bayern verdient een mooi Adidas shirt? Wat een bs. Geef er dan gewoon geen reactie op.

CR1691 wijzigde deze reactie 06-09-2013 18:36 (5%)

• Aquila
quote:
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:33:
[...]

Tja, ik ben geen Feyenoord fan, support ook geen NL club hoor, shirtje is idd té vet geworden voor Feyenoord ahah.
:D
quote:
CR1691 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:34:
[...]

Want alleen jouw heilige Bayern verdient een mooi Adidas shirt? Wat een bs. Geef er dan gewoon geen reactie op.
Ja, dat zal ik extra voor jou doen :') Stel je niet aan en neem het niet zo op.
Voor de laatste keer: Ik ben erg vaak kritisch over Bayern, maar dat is moeilijk te begrijpen voor sommigen...

Aquila wijzigde deze reactie 06-09-2013 18:41 (15%)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoezo niet? Je maakt een minderwaardige opmerking over mijn club en dan ben je verbaast als ik op mijn pik getrapt ben. Beetje de omgekeerde wereld.

• Aquila
Ooohw zo. Naja, ik snap je reactie wel, maar ik bedoelde het ook wel erg flauw hoor.
Bayern zal ook niet altijd de beste blijven, maar ik vind het gewoon een prachtig shirt, dat kun je ook als positief ding zien, toch ?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zonder de sneer was het een heel mooi compliment ja :) want het is ook een gruwelijk shirt

• Catorce
@BamBoomBots: Allemaal heel leuk en aardig dat je vak kritisch bent op je eigen club. Dat zijn er zoveel. Echter is de reactie totaal onnodig, snap ook niet waar het vandaan komt? Ik ben geen Feyenoorder, maar ben het wel met CR1691 eens; zeg dan niets. Kom op.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:56

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
[...]
Mag ik 'm dan nog een keer quoten?
Want ik vind het wel grappig :P _O-

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Aquila
quote:
CR1691 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:57:
Zonder de sneer was het een heel mooi compliment ja :) want het is ook een gruwelijk shirt
Klopt :D
quote:
TB1989 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:58:
@BamBoomBots: Allemaal heel leuk en aardig dat je vak kritisch bent op je eigen club. Dat zijn er zoveel. Echter is de reactie totaal onnodig, snap ook niet waar het vandaan komt? Ik ben geen Feyenoorder, maar ben het wel met CR1691 eens; zeg dan niets. Kom op.
Ik zou er van staan te kijken als ik de enigste zou zijn.. Ik bedoelde de reactie niet zo erg om zulke reacties te krijgen. Het was gewoon een flauwe reactie en ik kan helaas niet met iedereen rekening houden.
We zitten ten slotte achter het internet, waar meestal alles fout overkomt ;(

In ieder geval is het shirt mooi om niet veder off topic te gaan. Als Feyenoord er dit jaar in gespeeld zou hebben, dan was het wel degelijk het mooiste shirt van de eredivisie ;)
Is het soms al bekend, dat Adidas volgend jaar de sponsor wordt ? Als ik namelijk naar de linker helft kijk, moet ik snel aan het Ajax shirt denken en dat is natuurlijk niet de bedoelingen op een Feyenoord shirt :o

Aquila wijzigde deze reactie 06-09-2013 22:45 (18%)

• BeefHazard
Even al het kinderachtige gemiep opzij zetten. Laatst kwam er de vraag om eigen foto's van Corinthians 2002. Even het shirt uit de was gepakt (was nog vies :p) en wat foto's gemaakt. Nu pas kom ik erachter dat hij uit de Braziliaanse beker van 2002 komt, wat het verschil in sponsor verklaart.

Het is nummer 11, kan zo 1-2-3 niet vinden wie dat was.

E: Lol, ik poste dit voordat ik de foto's geupload had. Stupid me.

Na 11 jaar begint het logo van het merk los te laten, beide P's in Topper zijn al weg. Heeft het nog lang uitgehouden :+

En omdat we het hier zo vaak over kraagjes hebben, deze vind ik zelf vrij wonderlijk :p

BeefHazard wijzigde deze reactie 07-09-2013 12:22 (40%)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
BeefHazard schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:38:
Even al het kinderachtige gemiep opzij zetten. Laatst kwam er de vraag om eigen foto's van Corinthians 2002. Even het shirt uit de was gepakt (was nog vies :p) en wat foto's gemaakt. Nu pas kom ik erachter dat hij uit de Braziliaanse beker van 2002 komt, wat het verschil in sponsor verklaart.

E: Lol, ik postte dit voordat ik de foto's geupload had. Stupid me.

[afbeelding]

Na 11 jaar begint het logo van het merk los te laten, beide P's in Topper zijn al weg. Heeft het nog lang uitgehouden :+
[afbeelding]
[afbeelding]

En omdat we het hier zo vaak over kraagjes hebben, deze vind ik zelf vrij wonderlijk :p
[afbeelding]
Geniaal shirt met die sponsor!

• apis29
  • Niet online
quote:
[afbeelding]

Ik zie dat hele model niet terug in de 2014/15 templates :w (alhoewel in sommige comments ze al zeker lijken te zijn van een bepaald bestaand template)

Zoiets zou het ook kunnen worden (en voor vele andere teams, alhoewel ik dit zo 1-2-3 niet bij die van Ajax kan voorstellen ipv de gewone strepen ... inmiddels zie ik het al wel voor me :*) ). Alhoewel in het eerste jaar als sponsor zullen ze mischien de traditionele strepen kunnen eisen ...

apis29 wijzigde deze reactie 08-09-2013 00:15 (34%)

• Catorce
quote:
BeefHazard schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:38:

E: Lol, ik poste dit voordat ik de foto's geupload had. Stupid me.

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Doe jij ze in de wasmachine? Ben nu zelf gaan beginnen met handwas, wil ze zo mooi mogelijk houden! Mijn Puyol shirt uit 2006/2007 is inmiddels zo verkloot na jarenlang er in trainen, gym op middelbare school etc en veel wassen, dat wil ik niet nog eens hebben :9

Kost wellicht wat meer tijd, maar hoop dat ze op de lange termijn beter blijven tov wasmachine. (Oh, en droger is al helemáál funest voor voetbalshirts, echt niet doen!)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Met de hand wassen doe ik ook, was alleen de vieze gedeeltes en laat de gevoelige gedeeltes zoals sponsors met rust. Het is een kut werkje maar je krijgt een betere shirtconditie ervan.

Als je echt lui bent kun je je shirtje gewoon binnenstebuiten in de wasmachine gooien, wel kleuren van elkaar gescheiden houden en niet warmer dan 30-40 graden ;)

• Catorce
quote:
iPodKiller schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:54:
Met de hand wassen doe ik ook, was alleen de vieze gedeeltes en laat de gevoelige gedeeltes zoals sponsors met rust. Het is een kut werkje maar je krijgt een betere shirtconditie ervan.

Als je echt lui bent kun je je shirtje gewoon binnenstebuiten in de wasmachine gooien, wel kleuren van elkaar gescheiden houden en niet warmer dan 30-40 graden ;)
Dat kan wel, toch is mijn ervaring dat dan toch op termijn rugnummer, sponsor, spelernaam ed beschadigen en verweren. Soms niks aan te doen, maar ik hou het voorlopig wel bij de handwas.

Wel fijn dat het clubwapen van Barcelona tegenwoordig gestikt er in zit, bij mijn Puyol shirt zit het er op gestreken, dat laat nu na een jaar of 6.5 wel los aan de hoeken. ;w

• Aquila
Hmm, ik zou gek worden als ik het met de hand moest doen :o
Maarja voor wat hoort wat.
Ik koop wel wat shirts op Classic die kapot mogen gaan, dan kan ik m,n huidige shirts lekker laten liggen.

• Catorce
Handwas is ook echt zo gedaan. Emmertje of wasbak volgooien met koud/lauw water, wasmiddel erbij, shirts erin en 15 minuten laten weken. Dan even een minuutje of 5 kneden, afspoelen, op een handdoek leggen en oprollen (zodat de handdoek het water opneemt). Vervolgens ophangen om te laten drogen; done. Ik zet gewoon een aflevering van een serie aan, na 15 min even een paar minuutjes wat doen en dat is het.

• Aquila
Oooooohw, dat valt dus reuze mee!
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen.

• apis29
  • Niet online
Ja handwas doe ik met al m'n poly shirtjes, de duurdere tenminste waar nog wat technologie in zit zoals een Climacool bijv. , etc. :D

In the meanwhile ... outlet shoppen anno 2013 8)7 . Nu officieel Chelski dumpstore benoemd door mij, is nog het enige wat je ziet daar.

Bij Nike wel wat leuks, nog vergeten zelf wat te kopen op de weg terug naar buiten (Celtic van vorig jaar, 125 jaar shirt). Hadden ook rode Inter shirt, vond die niet zo op foto's maar in 't echt ziet ie er toch best goed uit (40 euro nog net iets teveel ervoor). Ook Barca thuis- en uitshirt van vorig jaar in korte én lange mouw versie, Frankrijk witte uitshirt, Juve zwart uitshirt, Manchester thuis van vorig jaar denk ik voor 20 euro en vast nog iets anders. Ook Barca basketbalshirt gezien :*), was alleen niet zó mooi (in hetzelfde design als voetbalshirt 2011-12).

apis29 wijzigde deze reactie 08-09-2013 22:22 (13%)

• BeefHazard
Al mijn shirts gaan in de machine, gaat al jaren prima. Shirts met bedrukking gaan idd snel stuk maar bijvoorbeeld Corinthians heeft bijna alles (nummer, sposor) in de stof zitten. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
apis29 schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:16:
Ja handwas doe ik met al m'n poly shirtjes, de duurdere tenminste waar nog wat technologie in zit zoals een Climacool bijv. , etc. :D

In the meanwhile ... outlet shoppen anno 2013 8)7 . Nu officieel Chelski dumpstore benoemd door mij, is nog het enige wat je ziet daar.

[afbeelding]

Bij Nike wel wat leuks, nog vergeten zelf wat te kopen op de weg terug naar buiten (Celtic van vorig jaar, 125 jaar shirt). Hadden ook rode Inter shirt, vond die niet zo op foto's maar in 't echt ziet ie er toch best goed uit (40 euro nog net iets teveel ervoor). Ook Barca thuis- en uitshirt van vorig jaar in korte én lange mouw versie, Frankrijk witte uitshirt, Juve zwart uitshirt, Manchester thuis van vorig jaar denk ik voor 20 euro en vast nog iets anders. Ook Barca basketbalshirt gezien :*), was alleen niet zó mooi (in hetzelfde design als voetbalshirt 2011-12).
`
Shirtjes boven de 40-60 euro kun je imo geen outlet noemen, die chelsea shirt kun je voor de helft van de prijs bij sportsdirect kopen :')

• Aquila
Haha wel grappig daar bij Chelsea.. :+
Bij Bayern hebben ze op de site nooit/zelden kortingen :(

Heel misschien ga ik dalijk naar de stad voor en leuk shirt te kopen. Een AC Milaantje met kraag zou wel leuk zijn of een groene Real Madrid champions league shirt :)

• veilinggoeddoel
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 09-09-2013
Hallo Allemaal...

Wij zijn Robert en Linda en op dit moment druk bezig, met het organiseren van een benefietwedstrijd voor mensen met kanker.. Ook organiseren we een grote veiling, met veel gesigneerde shirts van clubs en spelers... Neem snel een kijkje op deze website: www.ikvoetbaltegenkanker.nl en bied mee, voor het goede doel!!

Alvast bedankt!

*knip* Adverteren is niet de bedoeling hier.

argro wijzigde deze reactie 09-09-2013 16:01 (8%)

• Aquila
Even een snelle mede deling voor de mensen die dit PSV shirt zochten:

Ik kwam net in mijn standaard shirtjes winkel en ik zag hem nieuw hangen. De tags zaten er nog op en het is maat XXL. Ik meende in eerste instantie, dat het een L was, want hij leek klein uit te vallen.

Als je interesse hebt, dan laat mij iets weten, want ik bel naar die zaak en ik laat het shirt weg leggen!!! Ik kan het dan eventueel wel opsturen. Ik heb wat voor m,n mede tweaker over!
Probeer wel zo snel mogelijk te reageren, omdat het shirt misschien weg kan zijn en dat ik nog optijd kan bellen voor diegene die hem wilt!

Aquila wijzigde deze reactie 09-09-2013 18:27 (12%)

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ik zag laatst dit shirt:

:9~ :9~

Dit shirt is van een club uit Mexico en is genaamd als: Club Tijuana Xoloitzcuintles de Caliente. Het is het uitshirt, maar het thuis shirt is ook zeker aan te raden.

Ik heb nog geen idee hoe ik hier aan ga komen, maar dit shirt heeft zeker de voorkeur boven het shirt van Manchester City.

Kan er wel via de Xolosshop aankomen, maar of dat volledig goed zal gaan :?
http://www.xoloshop.com/p...kids-away-jersey-in-black

Hupske wijzigde deze reactie 09-09-2013 20:28 (30%)

• apis29
  • Niet online
A.) die is er alleen in kindermaten

B.) " There are 3 shipping rates available for 13XXAB, Netherlands, starting at $100.50.

UPS Worldwide Expedited at $100.50
UPS Saver at $102.65
UPS Express at $106.36

:/

Het andere uitshirt is trouwens ook zeker niet slecht :9. Mischien is er via de team store in de buurt van San Diego aan te komen met USPS shipping tegen normale <$20 verzendkosten. FF nadenken wie er ook alweer woonde :*) . In dit soort gevallen zijn internationale fora zeer handig, voor voetbal zou ik het niet echt weten alleen. Mischien die van Big Soccer voor zaken uit Amerika ...

apis29 wijzigde deze reactie 09-09-2013 22:44 (37%)

• Catorce
quote:
BamBoomBots schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:26:
Even een snelle mede deling voor de mensen die dit PSV shirt zochten:
[afbeelding]

Ik kwam net in mijn standaard shirtjes winkel en ik zag hem nieuw hangen. De tags zaten er nog op en het is maat XXL. Ik meende in eerste instantie, dat het een L was, want hij leek klein uit te vallen.

Als je interesse hebt, dan laat mij iets weten, want ik bel naar die zaak en ik laat het shirt weg leggen!!! Ik kan het dan eventueel wel opsturen. Ik heb wat voor m,n mede tweaker over!
Probeer wel zo snel mogelijk te reageren, omdat het shirt misschien weg kan zijn en dat ik nog optijd kan bellen voor diegene die hem wilt!
Dat was niet die ik zocht, ik zocht volgens mij tezamen met een ander hier deze:

Wat is trouwens die winkel waar je het over hebt?

• Aquila
Het gaat hier over de Posno sport in Roermond. Op de site staat vrij weinig en ook geen shirts, die wel in de winkel hangen.
Toen ik mijn Bayern shirt ging halen, was het een paradijs. Nu hangt er, alleen nog maar een beetje van dat over gebleven spul bij, maar aan het einde van het seizoen is het wel weer kassa daar!

• apis29
  • Niet online
Hoe is het met de outlets in Roermond gesteld :*) ?
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:55:
[...]

Dat was niet die ik zocht, ik zocht volgens mij tezamen met een ander hier deze:

[afbeelding]

Wat is trouwens die winkel waar je het over hebt?
Volgens mij zocht die ander toch echt het uitshirt? Dat uitshirt was iig het shirt wat ik nooit ben tegengekomen op ebay ... Ah hier was ie:
quote:
Niku schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:16:
Balen, nu dus al even opzoek naar PSV uitshirt 2009-2011. Enige resultaten so far zijn een paar longsleeves in gare maten op Marktplaats. Denk dat mijn zoektocht een hopeloze is :'(
XXL of L maakt toch wel een groot verschil nog. Niet in het shirt zelf gekeken?

apis29 wijzigde deze reactie 11-09-2013 19:31 (30%)

• Niku

Niku

Alagaesii

'Die ander' heeft al contact gehad :9 Maar dat maatje is mij idd iets te groot. Jammer.

• Aquila
Ja, dat shirt komt ooit nog wel eens ergens tevoorschijn, dat was namelijk ook het geval met mijn Duitsland shirt. Die was nooit nergens te vinden en opeens verschijnt hij in de juiste maat!

Maar goed, back to the shirtjes :+

Ik vind wel dat Real vrij aparte shirts heeft, dat groene van vorig jaar vind ik namelijk een gruwelijk ding.
Aan de andere kant, kan een verandering ook geen kwaad..

Aquila wijzigde deze reactie 12-09-2013 17:43 (12%)

• benjamin19
  • Laatst online: 07-08 07:21
Hallo,

ik ben zelf een verzamelaar en heb ruim 60 shirts.
ik zou graag in contact willen komen met meer Verzamelaars!
(u kunt mij een PBtje doen!) en eventueel shirtjes ruilen !

• BeefHazard
Laten we eens beginnen met het delen van je collectie. Post wat foto's, vertel wat over jezelf. Niemand gaat shirts lopen ruilen met iemand die in slecht Nederlands verkondigt dat hij 60 shirts heeft.

• benjamin19
quote:
BeefHazard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 00:12:
Laten we eens beginnen met het delen van je collectie. Post wat foto's, vertel wat over jezelf. Niemand gaat shirts lopen ruilen met iemand die in slecht Nederlands verkondigt dat hij 60 shirts heeft.
ik vind dat je gelijk hebt, mijn fout !

ik ben dus Benjamin verzamel nu al 4 á 5 jaar voetbalshirts van alle clubs/landenteams.
ik wil graag meer voetbalshirtverzamelaars leren kennen.
ik durf namelijk niet in het buitenland (met andere verzamelaars) shirtjes te ruilen.

ik ga nu foto's plaatsen!
heb ook een website maar die zou ik wel niet mogen posten!

Mvg,

• benjamin19

mijn hele verzameling

shirtjes van mijn favoriete voetballer!

• benjamin19
quote:
BamBoomBots schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:42:
Ja, dat shirt komt ooit nog wel eens ergens tevoorschijn, dat was namelijk ook het geval met mijn Duitsland shirt. Die was nooit nergens te vinden en opeens verschijnt hij in de juiste maat!

Maar goed, back to the shirtjes :+
[afbeelding]
Ik vind wel dat Real vrij aparte shirts heeft, dat groene van vorig jaar vind ik namelijk een gruwelijk ding.
Aan de andere kant, kan een verandering ook geen kwaad..
ik las vandaag, dat de meeste fans niet blij zijn met dit shirt.
ik vind dit echt een mooie shirtje!

• benjamin19
quote:
triesvan schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:26:
Kent iemand een plek in Nederland waar je Blackburn Rovers shirts kan kopen? Ik zie ze wel staan in Engeland, maar verzendkosten en het niet accepteren van Ideal maken het toch wat minder makkelijk.
ik heb toevallig nog een Blackburn Rovers shirtje liggen maat XL geloof ik...

laat maar weten als je interesse heb!

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
benjamin19 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:08:
[...]

ik heb toevallig nog een Blackburn Rovers shirtje liggen maat XL geloof ik...

laat maar weten als je interesse heb!

[afbeelding]
Paspop maatje s? :+

• BeefHazard
Quadruplepost? Da's ook een recordje volgens mij :p

• benjamin19
quote:
haha die paspop is inderdaad veels te klein. maar als ik hem laat hangen dan ziet het er al helemaal niet uit :p

• benjamin19
quote:
BeefHazard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:15:
Quadruplepost? Da's ook een recordje volgens mij :p
haha, ik laat van me goede kant zien.

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
benjamin19 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:26:
[...]

haha, ik laat van me goede kant zien.
Dat is dus net niet de bedoeling, je kunt je bericht wijzigen rechtsboven in je bericht (oei, kreupele zin). Double posten is in principe not done.

Niku wijzigde deze reactie 13-09-2013 17:44 (3%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Zo zeg Benjamin19, dat zijn er heel wat:P

En ik ben deze vandaag op de Porto webshop tegengekomen, waarom hebben ze deze niet gepresenteerd? _/-\o_

• benjamin19
quote:
iPodKiller schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:35:

En ik ben deze vandaag op de Porto webshop tegengekomen, waarom hebben ze deze niet gepresenteerd? _/-\o_
Mooi shirtje! heb vind wit zelf mooie shirts, maar niet om te dragen. was net al aan het zoeken naar
presentatie van het shirtje van Porto FC maar ook niks gevonden helaas.
Porto heeft altijd wel mooi shirtjes vind ik ! zelfde geldt voor Benfica SL!

Kwam dit shirtje nog tegen van Sao paulo tegen.
vind het wel wat hebben!!

• apis29
  • Niet online
Sao Paulo red-out? O-)
quote:
iPodKiller schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:35:

[afbeelding]
Nu pas :P . Dat is het derde shirt toch? Zoveel jaar Porto ... zit als het goed is een badge op de mouw.
quote:
apis29 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:55:
[...]Het derde shirt is wel aardig trouwens, ter ere van het 120-jarig bestaan.
120 dus :), zou ik nooit geraden hebben als het me gevraagd werd (dat ze al zo lang bestaan). Zag het shirt toen op sportsdirect iirc ...

Van Nike Portugal:

Van eBay:

Dat zag ik nog bij de Nike outlet nu we het toch over Porto hebben: een Porto thuisshirt van 2011-12 denk ik

apis29 wijzigde deze reactie 14-09-2013 21:50 (30%)

• Aquila
Toch wel een gruwelijk shirt, dat CL shirt van Bayern :D

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ja zag het ook dat het een anniversary shirtje is, zo'n shirt wil ik echt hebben.. Porto heeft de laatste jaren echt mooie tenues gehad van Nike.

--

City wordt weer eens lekker verwend... Hou niet van City maar hij is wel mooi, lijkt wel op die van liverpool shirtje van 10/11.

• BeefHazard
Hè jammer, het gratis shirt van AZ is kwalitatief bagger. De armpjes van het Macron-logo op de schouders laten los, er steken draadjes uit de logo's van Macron op de borst en de tekst "AZ ALKMAAR" achterop, toch wel jammer. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.

• apis29
  • Niet online
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:42:
Ja zag het ook dat het een anniversary shirtje is, zo'n shirt wil ik echt hebben.. Porto heeft de laatste jaren echt mooie tenues gehad van Nike.

--

City wordt weer eens lekker verwend... Hou niet van City maar hij is wel mooi, lijkt wel op die van liverpool shirtje van 10/11.
[afbeelding]
Ook gezien gister, mooi shirtje idd 8)
quote:
BamBoomBots schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:42:
Toch wel een gruwelijk shirt, dat CL shirt van Bayern :D
Maar om dat nou thuis aan te doen :D ...

• Aquila
quote:
apis29 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:45:
[...]

Ook gezien gister, mooi shirtje idd 8)

[...]

Maar om dat nou thuis aan te doen :D ...
Hoezo dat ? Het lijkt me best wel sneu om elke CL wedstrijd in het rode thuis shirt te spelen als de tegenstander een duidelijke andere kleur heeft, terwijl je een prachtig CL shirt hebt.

Ik vind het shirt van Swansea City erg mooi, alleen er staat een vrij aparte sponsor op :9 Voor de rest is het een mooi dingetje. De vrouwen van Duitsland hebben dat ontwerp ook, alleen die vind ik kwa kleuren, dan weer een stuk mooier.

Aquila wijzigde deze reactie 21-09-2013 21:31 (32%)

• benjamin19
quote:
BamBoomBots schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 21:22:
Hierbij mijn Bayern Munchen shirtjes !
geen flauw idee, hoe ik de foto's kleiner kan krijgen.

Dit zijn geloof ik, al mijn Bayern Munchen shirtjes!!!

• apis29
  • Niet online
Voor de Bayern clique ;)

Eigen pick up:

• Aquila
quote:
benjamin19 schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:06:
[...]

geen flauw idee, hoe ik de foto's kleiner kan krijgen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zijn geloof ik, al mijn Bayern Munchen shirtjes!!!
Sow zeg, dat zijn me er toch een paar!
Op de laatste foto, vind ik het middelste shirt met die rood/wit combi het mooiste :D
Respect voor je Bayern collectie!
quote:
Heb je dat vest een aantal jaren geleden uit de fanshop gehaald of is het een willekeurig vest die je ooit eens gekocht hebt ?

Dat Celtic shirt heeft ook wel wat. Als je dat shirt ziet, dan weet je gelijk waar het over gaat.

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:25:

Heb je dat vest een aantal jaren geleden uit de fanshop gehaald of is het een willekeurig vest die je ooit eens gekocht hebt ?

Dat Celtic shirt heeft ook wel wat. Als je dat shirt ziet, dan weet je gelijk waar het over gaat.
Dat vest/jas hangt nu in de Adidas outlet :D . In eerste instantie niet opgevallen en bij een tweede rondje langs de rekken zag ik vanuit m'n ooghoek "Bayern".
Celtic shirt wilde ik vorige keer al meenemen maar toen vergeten op de weg naar buiten. Zat nog te twijfelen aangezien het shirt zelf niks bijzonders heeft op de kleur na (en 125-jarig bestaan). In vorige jaren zat er nog wel eens een keltisch motiefje in het shirt zelf verwerkt of wat maar nu gewoon groen/witte hoops en een geprint keltische cirkel eromheen (had ook wel geborduurd mogen zijn). Pluspunt is ook nog wel de kleine shirtsponsoring wat vast samenhangt met dat 125-jaar (maar van Celtic was het al niet moeilijk een versie zonder sponsor te vinden) ... Shirt van dit jaar vind ik eigenlijk ook mooier maar deze was maar €25 :) en eigenlijk wel gewoon klassiek Celtic.

apis29 wijzigde deze reactie 27-09-2013 16:54 (4%)

• Catorce
Tot vandaag 20% korting op elke bestelling bij CFS, met de code CFS7YEARS. Voor de geinteresseerden ;)

• apis29
  • Niet online
Verlengd tot morgen middernacht volgens mij vlgns hun facebook, vanwege de moeilijke bereikbaarheid van de site (aangezien ik er nu ook niet op kan komen). Kijken of er nog wat over is als ie het weer doet O-) (heb er iig 1 in gedachten, denk niet dat er veel naar op zoek zijn aangezien ie al bijna 10 jaar oud is ondertussen)

apis29 wijzigde deze reactie 26-09-2013 13:53 (21%)

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:09:
Tot vandaag 20% korting op elke bestelling bij CFS, met de code CFS7YEARS. Voor de geinteresseerden ;)
:D :D
Ik was sowieso al van plan eentje te halen.. Nu nog kiezen uit: Michael Ballack shirt, Techfit Duitsland 2010 thuis of 2008 Duitsland thuis (nieuw) shirt.
De moeilijkste keuze die ik maar kan hebben -,-

• Aquila
quote:
apis29 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:17:
[...]

Dat vest hangt nu in de Adidas outlet :D . In eerste instantie niet opgevallen en bij een tweede rondje langs de rekken zag ik vanuit m'n ooghoek "Bayern".
Celtic shirt wilde ik vorige keer al meenemen maar toen vergeten op de weg naar buiten. Zat nog te twijfelen aangezien het shirt zelf niks bijzonders heeft op de kleur na (en 125-jarig bestaan). In vorige jaren zat er nog wel eens een keltisch motiefje in het shirt zelf verwerkt of wat maar nu gewoon groen/witte hoops en een geprint keltische cirkel eromheen (had ook wel geborduurd mogen zijn). Pluspunt is ook nog wel de kleine shirtsponsoring wat vast samenhangt met dat 125-jaar (maar van Celtic was het al niet moeilijk een versie zonder sponsor te vinden) ... Shirt van dit jaar vind ik eigenlijk ook mooier maar deze was maar €25 :) en eigenlijk wel gewoon klassiek Celtic.
Oohw, dat heb ik ook wel eens, dat je wat later iets leuks tegen komt in diezelfde winkel.
Ik ga eens naar binnen lopen als ik er kom, in Roermond ligt namelijk ook en Adidas outlet.

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:24:
[...]

:D :D
Ik was sowieso al van plan eentje te halen.. Nu nog kiezen uit: Michael Ballack shirt, Techfit Duitsland 2010 thuis of 2008 Duitsland thuis (nieuw) shirt.
De moeilijkste keuze die ik maar kan hebben -,-
Er al uit >:) ? Zit nog te twijfelen, beetje on-economisch om er maar 1 te halen als je voor 8 evenveel verzendkosten kwijt bent. Na 20% korting kost 'ie nog steeds 38 euro en dan nog incompleet ook (geen scudetto badge) terwijl ik die jaren terug inclusief al bij de outlet had kunnen halen maar toen niet interessant genoeg vond. Nu heb ik er de bedrukking al voor liggen en had niet verwacht dat het zo lastig zou zijn aan het shirt te komen.

• Aquila
Nee, helaas ben ik er niet aan toe gekomen om een nieuw shirt te kopen. Haha, dat klopt, maar 8 shirts zijn ook niet goedkoop :P
Dat specifiek winkeltje in Roermond heeft geen degelijke shirts meer voor mij in de aanbieding, alleen die nieuwe Real, Barca en Chelsea shirts.
Jammer, dat je bijna nergens Bayern shirts ziet, ergens vind ik dat alleen maar goed. (stoort zich keihard aan succes fans :+ ..)
Welk Italiaans shirt zoek je dan ? Je hebt het over scudetto, maar ik zie geen club in je bericht :o

• Catorce
Ik zag gisteren Porto spelen in hun CL shirt, dat zag er wel érg chique uit allemaal! Heel mooi

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:06:Jammer, dat je bijna nergens Bayern shirts ziet, ergens vind ik dat alleen maar goed. (stoort zich keihard aan succes fans :+ ..)
Welk Italiaans shirt zoek je dan ? Je hebt het over scudetto, maar ik zie geen club in je bericht :o
Hehe, ja zit er nog aan te denken het uitshirt van afgelopen jaar in/uit Amerika te kopen tegen normale prijs daar (met deze koers is het iig lang niet zo duur als hier :*) ).

Dit was (één van) m'n volgende diy projectje (links):

Kwam ook nog wat andere oude pics tegen :D :

quote:
TB1989 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:16:
Ik zag gisteren Porto spelen in hun CL shirt, dat zag er wel érg chique uit allemaal! Heel mooi
Idd, positief verrast 8) . Kleur in het echt is veel mooier dan op de promo pics, etc. ...

apis29 wijzigde deze reactie 04-10-2013 19:40 (22%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

Hehe, ja zit er nog aan te denken het uitshirt van afgelopen jaar in/uit Amerika te kopen tegen normale prijs daar (met deze koers is het iig lang niet zo duur als hier :*) ).

Dit was (één van) m'n volgende diy projectje (links):

[afbeelding]

Kwam ook nog wat andere oude pics tegen :D :

[afbeelding]

[...]

Idd, positief verrast 8) . Kleur in het echt is veel mooier dan op de promo pics, etc. ...
Haha, ach ja. Het zal wel niet je bedoeling zijn om gelijk fan van Bayern te zijn, toch :+ :P

Ik vind het shirt zelf niet heel erg super, maar met Ibra achterop, is het al een stuk meer waard :D

Trouwens ik zie, dat jij bedrukking erop kan pleuren, zou je dat ook lukken met Duitsland EK 2012 uit shirts en ook thuis, want voor die twee shirts heb ik nog wel iets leuks. (Gomez en Reus, Götze heb ik al)

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:33:
[...]

Haha, ach ja. Het zal wel niet je bedoeling zijn om gelijk fan van Bayern te zijn, toch :+ :P

Ik vind het shirt zelf niet heel erg super, maar met Ibra achterop, is het al een stuk meer waard :D

Trouwens ik zie, dat jij bedrukking erop kan pleuren, zou je dat ook lukken met Duitsland EK 2012 uit shirts en ook thuis, want voor die twee shirts heb ik nog wel iets leuks. (Gomez en Reus, Götze heb ik al)
:*) Een Bayern trui is het eerste stuk voetbal merchandise wat ik had vlgns mij en toen was ik 4 ofzoiets. Ben "altijd" al ook Bayern fan geweest (ik was voor Bayern tegen Manchester in 1999, voor Bayern tegen RM Valencia, etc., en sowieso altijd in de competitie met uitzondering van een bepaald Schalke jaar, vast in de hoogtijdagen van "FC Hollywood"). Lastiger wordt het om te kiezen tussen Barcelona, Bayern en Liverpool :D (en in een theoretische finale tegen een NL club, twee NL clubs iig). Alhoewel om eerlijk te zijn ze dan waarschijnlijk op plaats 3 komen. Die halve van afgelopen jaar kon ik dan wel weer mee leven zolang Madrid ook maar niet doorging (Barca kon wel een pak slaag gebruiken/wakeup call ;) ).

Bedrukking gedaan met strijkijzer ja, op een snijplank zoals te zien :P . Is wel al van een paar jaar geleden dus ik ben een beetje "roestig", laat wel weten wanneer ik er weer een paar gedaan heb en weer de slag te pakken heb. Kan er iig nog 4 doen die ook al een hele tijd liggen te wachten maar moet nog steeds een strijkijzer met normale indeling regelen (om de juiste temperatuur te kunnen weten van dat ding). Pas ééntje gemist van Philips van 20 euro vlgns mij. Stond in een folder maar niet meer aan gedacht :|

• Aquila
quote:
apis29 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:47:
[...]

:*) Een Bayern trui is het eerste stuk voetbal merchandise wat ik had vlgns mij en toen was ik 4 ofzoiets. Ben "altijd" al ook Bayern fan geweest (ik was voor Bayern tegen Manchester in 1999, voor Bayern tegen RM Valencia, etc., en sowieso altijd in de competitie met uitzondering van een bepaald Schalke jaar, vast in de hoogtijdagen van "FC Hollywood"). Lastiger wordt het om te kiezen tussen Barcelona, Bayern en Liverpool :D (en in een theoretische finale tegen een NL club, twee NL clubs iig). Alhoewel om eerlijk te zijn ze dan waarschijnlijk op plaats 3 komen. Die halve van afgelopen jaar kon ik dan wel weer mee leven zolang Madrid ook maar niet doorging (Barca kon wel een pak slaag gebruiken/wakeup call ;) ).

Bedrukking gedaan met strijkijzer ja, op een snijplank zoals te zien :P . Is wel al van een paar jaar geleden dus ik ben een beetje "roestig", laat wel weten wanneer ik er weer een paar gedaan heb en weer de slag te pakken heb. Kan er iig nog 4 doen die ook al een hele tijd liggen te wachten maar moet nog steeds een strijkijzer met normale indeling regelen (om de juiste temperatuur te kunnen weten van dat ding). Pas ééntje gemist van Philips van 20 euro vlgns mij. Stond in een folder maar niet meer aan gedacht :|
Haha, dat is wel grappig om te lezen :o Bayern ligt je toch wel erg goed :D
Naja, ik ben eigenlijk, alleen maar voor AZ geweest, maar dat heeft me nog nooit zo'n clubgevoel gegeven als dat ik bij Bayern heb. Ik ben niet eens zozeer fan geworden van Bayern, omdat ze gewoon dikke prijzen konden winnen, maar puur, omdat m,n gevoel voor die club koos. Ik heb ook totaal niks met Barca, Real en de rest. (kwa gevoel :+ )
Welk shirt wou je hebben van vorig jaar ? Ik heb er 2 thuis liggen behalve de wit met oranje, die moet ook snel hier komen :P

Oah zo, als het maar goed erop zit. Toen ik dat Götze shirt kreeg, stond ik even versteld wat ik m,n handen kreeg. Hij zag er goed uit, alleen op de mouwen zaten een paar zwarte vlekjes en ik werd gek.. gelukkig, dat hij in de aanbieding was. Koop je een shirt van 90 euro, dat nog niet eens fatsoenlijk schoon is. Er zat ook nog een gaatje in, maar daar kwam ik te laat achter ;(

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True