Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Remcom00 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:58:
Wil wel een FC Groningen shirt kopen, en misschien nog een van Chelsea of een andere club, waar kan ik dat het best doen?
Zou mooi zijn als het onder de 20 euro blijft, fatsoenlijke kwaliteit en met de naam van een speler er op.
En in welke wereld leef jij in?

Voor 20 euro, een tenue(van hoge kwaliteit) met rugnaam erop. :) Gaat moeilijk worden.

En waarom Chelsea? Koop lekker een tenue van een echte club man :)

Enigste echte outlet shirts voor een spotsprijsje zijn deze, misschien bij sportsdirect.com ook(daar is het elke dag sale) :

http://www.kitbag.com/sto...RJKtR16fKbGu17yvqq1wcZicU=

Ik raad je dit shirt zeker aan van Milan 12/13, kost maar 20 pond, verzenden zal ook niet boven de 7 euro zijn(hoop ik)

http://www.kitbag.com/sto...px?pid=103735&portal=&cmp=

iPodKiller wijzigde deze reactie 11-08-2013 22:55 (3%)

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:07

dvdkiwi

Hoi doei

Mmm, ik ben op zoek naar het Ajax uitshirt 2012-2013, in de maat XL.
Het beste wat ik gevonden is een prijs van 59,95 bij voetbalfanwinkel.nl.
Eén shop had 'm voor 50 (pricensport.nl), maar ik weet niet of die ook bezorgen dus maar even geinformeerd.
Ik dacht dat de uitshirts van vorig seizoen al wel wat afgeprijsd waren (30-40eur), maar dat valt tegen.
Ook is de maat XL niet erg veel meer te krijgen.

Die van 2010-2011 heb ik de hoop al voor opgegeven, die vind ik waarschijnlijk niet meer.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:11
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 01:15:
Eén shop had 'm voor 50 (pricensport.nl), maar ik weet niet of die ook bezorgen dus maar even geinformeerd.
Ik dacht dat de uitshirts van vorig seizoen al wel wat afgeprijsd waren (30-40eur), maar dat valt tegen.

Die van 2010-2011 heb ik de hoop al voor opgegeven, die vind ik waarschijnlijk niet meer.
Ik kwam de uitshirts van vorig seizoen tegen in de Intersport voor maar 25 euro :o

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 01:15:

Astu, Brits maar 100% echte winkels, als het goed is doen ze aan paypal :

http://www.kitbag.com/sto...t_details.aspx?pid=103733

http://www.sportsdirect.c...ay-shirt-2012-2013-377677 / 22.50 pond in XL _/-\o_

Nog een beter idee , waarom investeer je dat bedrag niet lekker in een dik Ajax shirt :

http://www.classicfootbal...5-ajax-away-shirt-xl.html

Deze wou ik altijd hebben, Ajax fan of niet!

iPodKiller wijzigde deze reactie 12-08-2013 14:28 (10%)

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19:21
Niet een voetbalshirt, maar bij AZ vonden ze de Crocs van Markus Henriksen niet mooi genoeg. Hij heeft ze een beetje aangepast.

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
iPodKiller schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Astu, Brits maar 100% echte winkels, als het goed is doen ze aan paypal :

http://www.kitbag.com/sto...t_details.aspx?pid=103733

http://www.sportsdirect.c...ay-shirt-2012-2013-377677 / 22.50 pond in XL _/-\o_

Nog een beter idee , waarom investeer je dat bedrag niet lekker in een dik Ajax shirt :

Thanks voor de links! :)
Enne, die laatste, die heb ik al :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Aquila
quote:
BeefHazard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:34:
Niet een voetbalshirt, maar bij AZ vonden ze de Crocs van Markus Henriksen niet mooi genoeg. Hij heeft ze een beetje aangepast.
[afbeelding]
Hahaha, tjong jonge zeg :9
Wel blitse schoentjes moet ik zeggen :*)

• Aquila
Heeft iemand nou al een Match worn shirt op Classic gekocht ?
Ik zag namelijk een klaar gemaakt shirt voor Ballack en een gedrag Bayern CL shirt (VS Arsenal) van Scholl. Ze kosten wat knaken, maar het lijkt me geweldig zo'n shirt te hebben.
Hoe komen zij eigenlijk aan die shirts ? Lijkt me niet zo simpel om even een shirt van Ballack of Scholl te fixen..

• BeefHazard
Ach, sommige voetballers doen er niks mee en geven ze weg oid. Toevallig wéér een foto van Henriksen.

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• Aquila
quote:
BeefHazard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:59:
Ach, sommige voetballers doen er niks mee en geven ze weg oid. Toevallig wéér een foto van Henriksen.
[afbeelding]
Haha. Dat is altijd zo kloterig richting je fans om lekker droog je hond erop te leggen. (positief)
Iedereen wil zo'n shirt en hij legt zijn hond erop :P

Trouwens kun jij regelmatig aan gedragen shirts van AZ komen ? Ik heb wel interesse in zo'n shirt.

• FVV
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17-07-2015
Er waren ook altijd van die goedkope websites waar niet echt shirtjes werden verkocht. Heeft iemand daar een link van? :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
9footballshirt was daar eentje van, die was eerst neergehaald, nu is de site weer online onder de naam maillot de foot (domein is nog steeds 9footballshirt),? Zien er ook goedkoop uit, je kunt het proberen! Alleen geen enkel garantie dat de shirtjes van hoge kwaliteit zijn!

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Top links Kalax _/-\o_

Uitshirt 2012-2013 is besteld :)
Het thuis shirt Madrid 2012-2013 gaat er ook maar bij zo :P

Ik twijfel nog over het Ajax uitshirt '98-'99 en 2002-2003...
Maar die zijn niet 100% netjes lees ik, dus dat gaan we niet doen ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-08-2013 18:41 (150%)

• Remcom00
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 02-05 11:38

Remcom00

hij is gek

quote:
iPodKiller schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

En in welke wereld leef jij in?

Voor 20 euro, een tenue(van hoge kwaliteit) met rugnaam erop. :) Gaat moeilijk worden.

En waarom Chelsea? Koop lekker een tenue van een echte club man :)

Enigste echte outlet shirts voor een spotsprijsje zijn deze, misschien bij sportsdirect.com ook(daar is het elke dag sale) :

http://www.kitbag.com/sto...RJKtR16fKbGu17yvqq1wcZicU=

Ik raad je dit shirt zeker aan van Milan 12/13, kost maar 20 pond, verzenden zal ook niet boven de 7 euro zijn(hoop ik)

http://www.kitbag.com/sto...px?pid=103735&portal=&cmp=
Haha okay, helaas pindakaas dan :9.
Wil ook best wat meer betalen maar aangezien ik een stuk of 3 shirts wil bestellen moet het niet te duur zijn.

Heb wel een goedkope site gevonden (klik), kwaliteit schijnt prima te zijn (gelezen op andere fora en in de comments) en je kunt ze ook mailen over shirts die ze niet op de site hebben staan, dus dat dan maar even doen.
Geen idee of ze echt zijn, vraag ik wel even maar ik betwijfel het.
Voor dat geld maakt me dat eigenlijk ook niet zo veel uit, zolang de kwaliteit maar goed is en ze niet te veel van de officiële shirts afwijken.

Ben trouwens geen enorme Chelsea fan ofzo, zijn wel een aantal clubs die ik een beetje aanmoedig en volg waaronder Chelsea.
Gaat me meer om de shirts en de naam die er achter op staat, shirt van Liverpool (Couthino/Sterling), AC Milan (Balotelli/Abate) of Aston Villa (Benteke/Bacuna) lijkt me ook wel tof.

Nog wat, heeft iemand nog een adresje waar ik een shirt van het Nederlands Elftal van '88 kan kopen, het liefst met Koeman of Van Basten achterop?

hoidoei

• apis29
  • Niet online
Chelski t-shirt en een HEMA transferpapier set lijkt me meer geschikt voor die doeleinden :+

:F

In '88 had je helemaal nog geen namen achterop ;) . Ze zijn één keer als retro weer uitgebracht ergens een paar jaar terug dus zo makkelijk zijn ze niet te krijgen volgens mij (van Adidas tenminste). En goedkoop al helemaal niet ...

Was toevallig ook van plan een Coutinho en/of Sterling set te maken met het shirt van afgelopen seizoen. Die shirts zijn echt spotgoedkoop nu (naamloos), minder dan 30 euro her en der (ex. verzenden). Aston Villa shirts zijn ook altijd wel supergoedkoop te vinden van afgelopen seizoenen. Chelsea ook trouwens, zelfs bij Batavia Stad in Lelystad vervuilen ze de rekken al geruime tijd :P , maar alleen de uistshirts moet ik erbij zeggen daaro. Op zich zou ik me nog wel willen wagen aan een Oscar thuisshirt van afgelopen seizoen (een echte tenminste), al begint ie ook wel een zuigertje te worden ondertussen.

En ten slotte, om je prijsverwachtingen wat bij te stellen: voor 20 euro heb je net de bedrukking alleen in huis over het algemeen.

edit/update: zie hier bijv. een Aston Villa 12/13 thuisshirt voor 10 pond http://www.sportsdirect.c...me-shirt-2012-2013-377062 in L en XXL
Liverpool thuis in alle maten voor 18 pond http://www.sportsdirect.c...me-shirt-2012-2013-377513

apis29 wijzigde deze reactie 13-08-2013 13:14 (124%)

• BeefHazard
quote:
BamBoomBots schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:09:
[...]

Haha. Dat is altijd zo kloterig richting je fans om lekker droog je hond erop te leggen. (positief)
Iedereen wil zo'n shirt en hij legt zijn hond erop :P

Trouwens kun jij regelmatig aan gedragen shirts van AZ komen ? Ik heb wel interesse in zo'n shirt.
Als ik het ooit tegenkom, zal ik er even aan denken. Wel eens dus een viergever-shirt (met nummer 5 :D) gehaald en voor een kennis in Brazilië, die het collectors item shirt dat ik eerder in dit topic heeft gespost heeft gegeven, haalden we een Jonathas-shirt. Daarna werd diens moeder ziek en verdween hij zomaar. Kapte opeens met voetbal :?

E: Jonathas de Jesus, speelt nu in Italië dus. Weer wat geleerd.

BeefHazard wijzigde deze reactie 12-08-2013 23:56 (4%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:22:
Top links Kalax _/-\o_

Uitshirt 2012-2013 is besteld :)
Het thuis shirt Madrid 2012-2013 gaat er ook maar bij zo :P

Ik twijfel nog over het Ajax uitshirt '98-'99 en 2002-2003...
Maar die zijn niet 100% netjes lees ik, dus dat gaan we niet doen ;)
Sportsdirect zeker ;)

• BeefHazard
Zag gisteren in het stadion een advertentie voor "sportdirect.com". De non-UK variant heeft de S weggelaten?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Denk het niet, maar wie weet. Hun zijn een van de grootste sport-bedrijven in de UK.

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
Indeed ;)

Op voetbalshirtjes.eu heb ik het 2010-2011 uitshirt van Ajax gevonden :)
http://www.voetbalshirtjes.eu/ajax-uit
Ik kan alleen niet afrekenen met PayPal omdat ie telkens een foutmelding geeft...
Overschrijven dan maar, maar er staat nergens een banknummer vermeld.
Lol :F

Op deze sites zag ik 'm ook staan, maar daar ziet het shirt er toch iets anders uit.
Ook het kruis op de borst, dat lijkt bijna zwart...
http://2013soccershoes.co...-soccer-jersey-p-451.html
http://jerseysfootball.or...ct=viewProd&productId=421
:/

dvdkiwi wijzigde deze reactie 13-08-2013 00:48 (64%)

• apis29
  • Niet online
quote:
iPodKiller schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Of deze :P

quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:22:
[...]

Indeed ;)

Op voetbalshirtjes.eu heb ik het 2010-2011 uitshirt van Ajax gevonden :)
http://www.voetbalshirtjes.eu/ajax-uit
Ik kan alleen niet afrekenen met PayPal omdat ie telkens een foutmelding geeft...
Overschrijven dan maar, maar er staat nergens een banknummer vermeld.
Lol :F

Op deze sites zag ik 'm ook staan, maar daar ziet het shirt er toch iets anders uit.
Ook het kruis op de borst, dat lijkt bijna zwart...
http://2013soccershoes.co...-soccer-jersey-p-451.html
http://jerseysfootball.or...ct=viewProd&productId=421
:/
Dat ziet er niet echt betrouwbaar uit nee ;) . Al helemaal niet omdat ze bijna twee jaar achter lopen zo te zien ... Die eerste werkt bij mij niet atm. maar die naam alleen al klinkt gewoon fout :*) (alhoewel ook vaag bekend aan de andere kant)
Dat shirt zocht ik ook nog in het jaar erna maar aan bedrukking was al niet meer te komen (zoals wel vaker bij Ajax en NL clubs) dus niet meer verder gezocht. Wilde toen met De Jong erop #10 maar had gelezen dat ze alleen nog maar shirts bedrukten die ook bij de Ajax shop gekocht waren (in de Arena iig). En zodra er nieuwe shirts zijn vernietigen ze de oude bedrukkingen :F

apis29 wijzigde deze reactie 13-08-2013 13:30 (63%)

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
Is dat niet het 3e shirt/bekershirt van 2004-2005?
Die heb ik met Maxwell achterop ;)

Die eerste link (voetbalshirtjes.eu)werkt nu bij mij ook niet meer :/

dvdkiwi wijzigde deze reactie 13-08-2013 18:30 (14%)

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:57
Heb voor mn verjaardag het uitshirt van paris saint germain gekregen van het nieuwe seizoen. Helaas bleek een M te groot dus vandaag retour gestuurd en nu wachten op de S. Zelf heb ik het broekje en de sokken gekocht.

Een mooi klassiek shirt maar toch ook modern, ben er heel blij mee.

Deef_K wijzigde deze reactie 13-08-2013 20:54 (30%)

• apis29
  • Niet online
PSG is idd wel een aardig shirt en uit-versie de mooiere van de twee :*) (wel wennen de eerste keer zo los op zichzelf)
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:29:
[...]

Is dat niet het 3e shirt/bekershirt van 2004-2005?
Die heb ik met Maxwell achterop ;)

Die eerste link (voetbalshirtjes.eu)werkt nu bij mij ook niet meer :/
Idd 't 3e shirt ja 8) . Heb er zelf twee, alleen blanco :F . Voor die gele ben ik wel eens een naam+nummer set tegengekomen achteraf, vlgns mij ergens bij een amerikaan op ebay maar is inmiddels ook alweer wat jaartjes terug.

Ik zie dat Marseille thuis ook hetzelfde model als Milan thuis en Ajax uit is.

apis29 wijzigde deze reactie 13-08-2013 21:36 (9%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Neefdave schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:48:
Heb voor mn verjaardag het uitshirt van paris saint germain gekregen van het nieuwe seizoen. Helaas bleek een M te groot dus vandaag retour gestuurd en nu wachten op de S. Zelf heb ik het broekje en de sokken gekocht.

[afbeelding]

Een mooi klassiek shirt maar toch ook modern, ben er heel blij mee.
Ik vind die hele template van dit jaar best mooi van Nike, simpel maar toch mooi. Zie Porto en Atletico bijvoorbeeld.

Alleen waarom hebben ze die nike logo niet rood gemaakt, ziet er raar uit van verraf.

• iChaos
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:38

iChaos

It's Lupus.

Fenerbahce - derde tenue - 2005/2006
Gedragen in 2005/2006, het jaar waarin Fenerbahce als tweede eindigde in de Super Lig.

Fenerbahce - hybride tenue 2006/2007
Zowel het gestreepte tenue als het gouden tenue zijn het hybride tenue. De gestreepte is het thuistenue van 2006/2007, de gouden is het uittenue van 2006/2007. Vanwege het 100-jarig bestaan is er besloten om een tenue uit te brengen dat aan de ene kant het thuistenue is en aan de andere kant het uittenue. Ook binnenstebuiten te dragen dus :) Er zijn voor zover ik weet geen wedstrijden gespeeld in het echte hybride tenue, alleen gedragen door de supporters dus. Tevens ook het jaar waarin Fenerbahce kampioen werd en de publiekslieveling Alex de Souza topscorer was in de competitie.

Fenerbahce - derde tenue - 2007/2008
Het alternatieve tenue dat gedragen is in 2007/2008, het jaar waarin Fenerbahce als tweede eindigde met 73 punten, evenveel als de derde en de vierde van de competitie.

Fenerbahce - keeperstenue - 2008/2009
Deze vind ik zelf het mooiste van de tenues die ik heb. Gedragen door de doelmannen in 2008/2009, het jaar waarin Fenerbahce eindigde als vierde in de competitie. Nadat Spanje het EK had gewonnen was de trainer van het nationale elftal, Luis Aragones, aangetrokken als trainer. Nam Daniel Guiza met zich mee naar Fenerbahce, die tot dat moment goed presteerde als spits. In Turkije deed hij dat niet, en Aragones viel ook flink tegen als trainer.

Mijn broertje heeft ook 3 andere tenues van de laatste 3 jaar geloof ik, waarvan 1 met handtekeningen van het elftal. Heb momenteel geen foto daarvan, maar die volgt nog :)

Med student, Java/Node.js developer.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Wow die hybride tenue is echt gaaf!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Mijn broertje heeft enkele shirts die ik ook heb van hierboven, plus deze tenues:

Dit is het thuisshirt van 2010/2011 als ik me niet vergis:

Deze zou van 2012/2013 moeten zijn, weet alleen niet zeker of deze voor thuis- of uitwedstrijden was:

Alle tenues zijn authentiek, gekocht in de Fenerium Store onder het stadion, en de laatste is na aanschaf gegeven aan mijn oom, die hem weer doorgaf aan een materiaalman en goede vriend die werkt op een van de trainingscomplexen, die hem liet ondertekenen door een groot deel van het team _/-\o_ Wil er zelf ook zo een, dus volgend jaar ook even voor mezelf die handtekeningen regelen :9

• Aquila
quote:
BeefHazard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:53:
[...]

Als ik het ooit tegenkom, zal ik er even aan denken. Wel eens dus een viergever-shirt (met nummer 5 :D) gehaald en voor een kennis in Brazilië, die het collectors item shirt dat ik eerder in dit topic heeft gespost heeft gegeven, haalden we een Jonathas-shirt. Daarna werd diens moeder ziek en verdween hij zomaar. Kapte opeens met voetbal :?

E: Jonathas de Jesus, speelt nu in Italië dus. Weer wat geleerd.
Mooi, mooi :D
Hmm dat is wel erg vaag dan..

• malaria
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-06-2018

malaria

Mind the Gap

Mijn eerste shirt heb ik een tijdje geleden gekocht,
een wit ManU uit shirt.

Van Persie had toen net getekend, maar ik heb uiteindelijk toch voor een Scholes shirt gekozen.
Dat vond ik (20 jaar geleden) echt een geweldige voetballer en dit was echt de laaste kans.

Nu wil ik eigenlijk ook nog een Aaron Lennon (tottenham) shirt, die is ok al bijna uitgestorven ;)

hogerhand

• Aquila
quote:
iChaos schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:35:
Fenerbahce - derde tenue - 2005/2006
Gedragen in 2005/2006, het jaar waarin Fenerbahce als tweede eindigde in de Super Lig.
[afbeelding]

Fenerbahce - hybride tenue 2006/2007
Zowel het gestreepte tenue als het gouden tenue zijn het hybride tenue. De gestreepte is het thuistenue van 2006/2007, de gouden is het uittenue van 2006/2007. Vanwege het 100-jarig bestaan is er besloten om een tenue uit te brengen dat aan de ene kant het thuistenue is en aan de andere kant het uittenue. Ook binnenstebuiten te dragen dus :) Er zijn voor zover ik weet geen wedstrijden gespeeld in het echte hybride tenue, alleen gedragen door de supporters dus. Tevens ook het jaar waarin Fenerbahce kampioen werd en de publiekslieveling Alex de Souza topscorer was in de competitie.
[afbeelding]

[afbeelding]

Fenerbahce - derde tenue - 2007/2008
Het alternatieve tenue dat gedragen is in 2007/2008, het jaar waarin Fenerbahce als tweede eindigde met 73 punten, evenveel als de derde en de vierde van de competitie.
[afbeelding]

Fenerbahce - keeperstenue - 2008/2009
Deze vind ik zelf het mooiste van de tenues die ik heb. Gedragen door de doelmannen in 2008/2009, het jaar waarin Fenerbahce eindigde als vierde in de competitie. Nadat Spanje het EK had gewonnen was de trainer van het nationale elftal, Luis Aragones, aangetrokken als trainer. Nam Daniel Guiza met zich mee naar Fenerbahce, die tot dat moment goed presteerde als spits. In Turkije deed hij dat niet, en Aragones viel ook flink tegen als trainer.
[afbeelding]

Mijn broertje heeft ook 3 andere tenues van de laatste 3 jaar geloof ik, waarvan 1 met handtekeningen van het elftal. Heb momenteel geen foto daarvan, maar die volgt nog :)
Dat laatste shirt is wel prachtig gemaakt moet ik eerlijk zeggen.
In je volgende post staat er eentje met handtekeningen en dat zijn echt collector items :D

• Aquila
Ik kwam een trainings shirt van Duitsland tegen. (2010 uit)

Nog mooier, dan het voetbalshirt _/-\o_

• kevin33
  • Laatst online: 18:31

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik heb thuis nog een Boca Juniors jubileum shirt liggen.

Zou binnenkort eens een foto maken van mijn collectie.
Draag ze helaas nooit meer, eens kijken of ik ze verkoop, of toch ga houden.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• apis29
  • Niet online
Die blijft nog steeds mooi 8) . In die tijd had je ook nog een shirt van de Wereldbeker in Tokyo en ik kon niet tussen die twee kiezen. Uiteindelijk heb ik geen van beiden :+ , maar ik ben toch meer van de River Plate.
Die van Fenerbahce is ook erg mooi en was een tijd lang goed verkrijgbaar op eBay voor iircmax. 30 euro, maar had nooit zin er nog 10 euro verzendkosten voor neer te tellen terwijl het met gewone briefpost niet meer dan 4 euro hoeft te kosten uit Engeland.
Maar sowieso zijn in het algemeen centenary shirts wel speciaal, denk dat dat wel de reden is dat het me is aan gaan trekken om shirts te verzamelen/shirts als verzamelobjecten te gaan zien. Vooral die van AC Milaan vond ik super maar die was allang niet meer te krijgen natuurlijk tegen de tijd dat ik begon/ op eBay terecht kwam. Dat gezegd hebbende, heb ik er eigenlijk nog steeds geen één van welke club dan ook :D , op die namaak 80 jaar Dynamo Kiev na.
Van de laatste jaren is die van Corinthians uit 2010 imo wel een van de mooiste (plaatje volgt)

Oja: Boca wereldbeker shirt

apis29 wijzigde deze reactie 16-08-2013 13:48 (4%)

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Die PSG van de vorige pagina vind ik ook supervet, oogt ook lekker fris :)

Deze shirts vind ik overigens echt drie keer niks:

Die gele lijnen op de borst storen me echt wanneer ik voetbal kijk. Iedere keer dat ik een speler van Spanje zie in een close-up lijkt het net alsof ze een medaille dragen vanwege het nummer dat er gelijk onder zit.

• Aquila
Opgelost :D

Aquila wijzigde deze reactie 21-08-2013 11:30 (94%)

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

quote:
apis29 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:42:
Die blijft nog steeds mooi 8) . In die tijd had je ook nog een shirt van de Wereldbeker in Tokyo en ik kon niet tussen die twee kiezen. Uiteindelijk heb ik geen van beiden :+ , maar ik ben toch meer van de River Plate.
Die van Fenerbahce is ook erg mooi en was een tijd lang goed verkrijgbaar op eBay voor iircmax. 30 euro, maar had nooit zin er nog 10 euro verzendkosten voor neer te tellen terwijl het met gewone briefpost niet meer dan 4 euro hoeft te kosten uit Engeland.
Maar sowieso zijn in het algemeen centenary shirts wel speciaal, denk dat dat wel de reden is dat het me is aan gaan trekken om shirts te verzamelen/shirts als verzamelobjecten te gaan zien. Vooral die van AC Milaan vond ik super maar die was allang niet meer te krijgen natuurlijk tegen de tijd dat ik begon/ op eBay terecht kwam. Dat gezegd hebbende, heb ik er eigenlijk nog steeds geen één van welke club dan ook :D , op die namaak 80 jaar Dynamo Kiev na.
Van de laatste jaren is die van Corinthians uit 2010 imo wel een van de mooiste (plaatje volgt)

[afbeelding]

[afbeelding]

Oja: Boca wereldbeker shirt

[afbeelding]
Die van AC _/-\o_

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Aquila
Shirt is binnen gekomen.. en het shirt is zoals ze aangaven in perfect staat. De levering ging toch best wel snel in verhouding tot sommige Nederlandse winkels :o
Het is echt een prachtig shirt, ik zal dalijk een foto plaatsen!

• BeefHazard
Woooeeeiii, die's fraai!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Niks bijzonders imo, lekker van Valencia afgekeken, weliswaar niet Catalaans, maar dan nog..

Nu we het toch over Valencia hebben, ik haat die V neck template van Adidas, maar hier zeg ik toch geen nee tegen, hier past het wel bij.

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17:23
quote:
iPodKiller schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:29:
Niks bijzonders imo, lekker van Valencia afgekeken, weliswaar niet Catalaans, maar dan nog..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu we het toch over Valencia hebben, ik haat die V neck template van Adidas, maar hier zeg ik toch geen nee tegen, hier past het wel bij.

[afbeelding]
Afgekeken van de senyera zul je bedoelen?

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
quote:
TB1989 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

Afgekeken van de senyera zul je bedoelen?

[afbeelding]
De vlag van de stad Valencia.

Beide vlaggen hebben dezelfde oorsprong. De rood-gele banen komen uit de tijd van Koning Aragon. Er word helemaal niets afgekeken. Niet door Valencia, en niet door Barcelona.

Ezequiel wijzigde deze reactie 22-08-2013 18:55 (6%)

• Catorce
quote:
Ezequiel schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:54:
[...]

De vlag van de stad Valencia.

[afbeelding]

Beide vlaggen hebben dezelfde oorsprong. De rood-gele banen komen uit de tijd van Koning Aragon. Er word helemaal niets afgekeken. Niet door Valencia, en niet door Barcelona.
Heb je helemaal gelijk in hoor, wilde meer aangeven dat het design bij Barcelona rechtstreeks van de senyera komt. Heb zelf nog eens eea gelezen over de geschiedenis van de streek, ontzettend interessant! Aanradertje voor als je wat tijd over hebt: Wikipedia: History of Catalonia

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Maar jammer dat Barca er zelf niet eerder mee kwam, Valencia gebruikte dit al veel langer, vorig seizoen zelfs.
Dat van hun steden weet ik wel, maar dan nog. Het main design is gewoon 'gejat' van Valencia. Om het dan opeens 'fraai' te noemen als Barcelona en Messi het draagt is weer typisch I like Barca gedrag :')

• Catorce
quote:
iPodKiller schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:37:
Maar jammer dat Barca er zelf niet eerder mee kwam, Valencia gebruikte dit al veel langer, vorig seizoen zelfs.
Dat van hun steden weet ik wel, maar dan nog. Het main design is gewoon 'gejat' van Valencia. Om het dan opeens 'fraai' te noemen als Barcelona en Messi het draagt is weer typisch I like Barca gedrag :')
Zo, waar heb jij last van? Hekel aan Barcelona? :X

• apis29
  • Niet online
quote:
Is dat blauwe he ;) (staat niet :*) )

Overigens wel een beetje late reactie op het Barca shirt :z , vond 'em al wat hebben in de sneak preview voor ook maar iemand 't aan had ...

En dat Spanje shirt vind ik persoonlijk ook afzichtelijk :N , ook meteen duidelijk gemaakt bij de yootoob comments van het officiele filmpje bij de introductie >:)

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:50
Niets mis mee dat spaanse shirt, het is alleen die gele V hals/kraagding die em de das om doet. Historie of niet, dat uit shirt van Barca dit jaar is wederom oerlelijk. Niet zo erg als die fruitpunch van vorig jaar, maar komt er toch in de buurt.

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• apis29
  • Niet online
Zonder die gele molensteen is het verder gewoon een saai standaard shirtje ja waar verder niks over te zeggen valt. Dus dat maakt wel een wereld van verschil ... Op zich nog wel een verbetering dat het einde van de mouw nu donkerblauw is en niet aan het eind v.d. 3 strepen. Blijkbaar is het gebasseerd op een shirt uit 1924 ...

(die is wel wat beter uitgevoerd :D )

Speaking of fruit punch en gejatte "ontwerpen": Offenbach Kickers 2013/14 uitshirt ;)

apis29 wijzigde deze reactie 22-08-2013 23:29 (49%)

• BeefHazard
quote:
Wazmetjij? Ik kom een foto tegen van Messi in een mooi shirt en ik noem hem fraai. Nooit geweten dat Sevilla ook zo'n shirt heeft.

• Aquila
Hier is ie dan :D :D

In ieder geval geloof ik nog steeds niet, dat ik hem nu toch echt heb... :+ . Prachtig shirt. Toch wel een half jaar tot jaar op gewacht, dit is dan ook mijn beste aankoop ooit voor een shirt _/-\o_

Het logo is ook heel erg mooi. Ze moeten vaker met dit gouden logo werken, want het straalt echt macht uit.

Aquila wijzigde deze reactie 24-08-2013 11:06 (37%)

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:57
Ik he een vraag. Ik heb nu de maat S binnen van het PSG uitshirt. Nu wil ik deze laten bedrukken maar wel met de echte lettertype die op het shirt gebruikt word. Weet iemand een adres waar je dit kan laten doen?

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:36

Niku

Alagaesii

Ik ben op zoek naar het PSV uitshirt 2009-2011 (zwart shirt, rood/wit geblokte streep), kan 'm echt nergens vinden. Iemand ideeen?

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• apis29
  • Niet online
quote:
Neefdave schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:57:
Ik he een vraag. Ik heb nu de maat S binnen van het PSG uitshirt. Nu wil ik deze laten bedrukken maar wel met de echte lettertype die op het shirt gebruikt word. Weet iemand een adres waar je dit kan laten doen?
;) 30, avenue du Parc des Princes, 75016 PARIS [ >:) ]

Denk dat je niet ver komt in Nederland, sowieso zijn Franse clubs moeilijker te krijgen. Er zit in A'dam centrum wel een winkel (Accent Sport) maar denk niet dat ze (officiele) PSG bedrukking hebben. Zelf doen is bijna je enige optie ...

Vanmiddag ff bezig geweest met de camera, was deze centenary nog vergeten dus ik had er wel 1 :+ . Nog paar shirtjes in de kast ergens maar de meeste staan nu weer op foto, nog ff mooi maken en uploaden binnenkort in een gallery ;) .

apis29 wijzigde deze reactie 24-08-2013 22:08 (22%)

• Aquila
quote:
Neefdave schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:57:
Het is niet zo heel erg moeilijk om daar aan te komen.
Als je een op subisdesports kijkt en daar je gewenste bedrukking vanaf haalt, dan kun je hem eventueel ook in een winkel laten bedrukken. Zo ga ik het waarschijnlijk ook met mijn Duitsland 2012 uit shirt doen.
Gewoon vragen, van luister, doen jullie ook bedrukking met eigen spul en dan zeg je gewoon dat je die bedrukking thuis hebt liggen. Je geeft ze er wat voor en klaar is kees.
quote:
Niku schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:01:
Ik ben op zoek naar het PSV uitshirt 2009-2011 (zwart shirt, rood/wit geblokte streep), kan 'm echt nergens vinden. Iemand ideeen?
Hmm, in jou geval is het lastig om op zo'n shirt te wachten. Ik had hetzelfde met het bovenste zwarte shirt wat op de foto staat. Ik denk, dat ik er ongeveer iets langer dan een half jaar op gewacht hebt.
Ik keek een paar dagen terug op Classic en daar hadden ze hem niet. Je kunt eens op marktplaats kijken (neem die shirts met een korrel zout) en op Ebay. Het beste wat je kunt doen is elke dag Classic in de gaten houden. Zo heb ik het zelf ook gedaan.
quote:
apis29 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:22:
[...]

;) 30, avenue du Parc des Princes, 75016 PARIS [ >:) ]

Denk dat je niet ver komt in Nederland, sowieso zijn Franse clubs moeilijker te krijgen. Er zit in A'dam centrum wel een winkel (Accent Sport) maar denk niet dat ze (officiele) PSG bedrukking hebben. Zelf doen is bijna je enige optie ...

Vanmiddag ff bezig geweest met de camera, was deze centenary nog vergeten dus ik had er wel 1 :+ . Nog paar shirtjes in de kast ergens maar de meeste staan nu weer op foto, nog ff mooi maken en uploaden binnenkort in een gallery ;) .

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is altijd mooi om met een goede camera het logo in beeld te brengen. Ik moet wel zeggen, dat ik het shirt van Anderlecht, niet erg mooi vind. Het straalt niet echt wat sterks uit..

• apis29
  • Niet online
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Het is niet zo heel erg moeilijk om daar aan te komen.
Als je een op subisdesports kijkt en daar je gewenste bedrukking vanaf haalt, dan kun je hem eventueel ook in een winkel laten bedrukken. Zo ga ik het waarschijnlijk ook met mijn Duitsland 2012 uit shirt doen.
Gewoon vragen, van luister, doen jullie ook bedrukking met eigen spul en dan zeg je gewoon dat je die bedrukking thuis hebt liggen. Je geeft ze er wat voor en klaar is kees.

[...]

Het is altijd mooi om met een goede camera het logo in beeld te brengen. Ik moet wel zeggen, dat ik het shirt van Anderlecht, niet erg mooi vind. Het straalt niet echt wat sterks uit..
Subside heeft alleen "fanstyle" zag ik en geen losse PSG sets Zie dat ze er inmiddels een paar hebben (voor het thuisshirt i.i.g.). Op eBay heb je wel een paar verkopers uit Frankrijk maar sommigen verkopen ook namaak setjes of op z'n minst zijn ze twijfelachtig.
Shirt van Anderlecht is op zich niet echt bijzonder nee, kleur is op zich wel mooi maar komt niet zo goed over. Voor €15 bij de outlet opgevist een keertje :*) , lange mouwen tenminste nog iets aparts. Alleen nergens een naamset voor te krijgen toen, wilde nog mailen naar de fanshop maar denk dat ze alweer andere bedrukking hadden. Was wel leuk om er Van Damme op te hebben :+

apis29 wijzigde deze reactie 25-08-2013 19:48 (7%)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
BamBoomBots schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Hmm, in jou geval is het lastig om op zo'n shirt te wachten. Ik had hetzelfde met het bovenste zwarte shirt wat op de foto staat. Ik denk, dat ik er ongeveer iets langer dan een half jaar op gewacht hebt.
Ik keek een paar dagen terug op Classic en daar hadden ze hem niet. Je kunt eens op marktplaats kijken (neem die shirts met een korrel zout) en op Ebay. Het beste wat je kunt doen is elke dag Classic in de gaten houden. Zo heb ik het zelf ook gedaan.

[...]
Mm balen. Dat wordt een lastig verhaal dus.

• apis29
  • Niet online
Ben ze op eBay in ieder geval niet tegen gekomen (PSV zwart). Dat blauw-zwart geblokte wel maar daar wil je niet in gevonden worden neem ik aan :P . Zelfs die witte is nog te krijgen in wat grotere maten maar die zwarte kan ik me niet herinneren gezien te hebben.

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:12

Hupske

AFCA

Ik ben aan het kijken voor het uitshirt van Manchester City.
Man wat vind ik dat een vet shirt.

Alleen kan hem nergens echt goedkoop vinden.

• Niku

Niku

Alagaesii

Inderdaad, die blauw-zwart geblokte gaat m niet worden nee :9
Doorzoeken dan maar. Nog dingen waar je speciaal op moet letten bij Classic?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
hupske schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:04:

[afbeelding]

Leuk shirt, jammer van het club.

• Aquila
quote:

[afbeelding]

Inderdaad een mooi shirt :)
quote:
Niku schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:04:
Inderdaad, die blauw-zwart geblokte gaat m niet worden nee :9
Doorzoeken dan maar. Nog dingen waar je speciaal op moet letten bij Classic?
Ik heb eerst een request gestuurd en daar kreeg ik niks op. Dat was ook een half jaar terug toen ik die mail stuurde, maar zodra je het shirt ziet, moet je ze gelijk even mailen om het shirt te kopen. Je zult waarschijnlijk snel te horen te krijgen binnen hoeveel dagen je het moet kopen.
Ik heb zelf het shirt eerst weg laten laten leggen (geen extra kosten. 10% van het shirt, daarna de rest) en na 4 weken heb ik hem gekocht.
Het zou ook anders kunnen, alleen daar heb ik geen ervaring mee.

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
iPodKiller schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:
[...]

Leuk shirt, jammer van het club.
Haha, dat maakt me allemaal niks uit. Kijk puur alleen naar het shirt.

Voor de rest vind ik dat Nike erg goeie shirt heeft. Er zijn behoorlijk wat shirts waarvan ik denk, wouw die wil ik wel hebben.

Uitshirt bijvoorbeeld van Everton. Geel blauwe :9~
Shirts van PSG :9~
Atletico Madrid :9~
Spartak Moskou uitshirt :9~

Waarschijnlijk te maken met het kraagje dat vooral gebruiken. De hebben daarnaast ook een klassieke uitstraling.
Logo's van de club nemen ook de kleuren aan van het uitshirt.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Atletico en Porto zijn echt prachtig dit jaar. Binnenkort in FIFA 14 alle tenues uitspitten :)

• Catorce
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:59:
[...]

Inderdaad een mooi shirt :)

[...]

Ik heb eerst een request gestuurd en daar kreeg ik niks op. Dat was ook een half jaar terug toen ik die mail stuurde, maar zodra je het shirt ziet, moet je ze gelijk even mailen om het shirt te kopen. Je zult waarschijnlijk snel te horen te krijgen binnen hoeveel dagen je het moet kopen.
Ik heb zelf het shirt eerst weg laten laten leggen (geen extra kosten. 10% van het shirt, daarna de rest) en na 4 weken heb ik hem gekocht.
Het zou ook anders kunnen, alleen daar heb ik geen ervaring mee.
Heb altijd netjes snel emails gehad via Classic, goede service als je het mij vraagt. 3 requests, allemaal gelukt om ze binnen een maandje oid te krijgen.

Tevens kun je het beste gewoon via cc of Paypal direct afrekenen bij Classic, dan heb je hem nog best snel binnen ook :)

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:15:
[...]

Heb altijd netjes snel emails gehad via Classic, goede service als je het mij vraagt. 3 requests, allemaal gelukt om ze binnen een maandje oid te krijgen.

Tevens kun je het beste gewoon via cc of Paypal direct afrekenen bij Classic, dan heb je hem nog best snel binnen ook :)
Ja ik ook hoor :) Ik heb het nogal slecht uitgelegd. Ik had inderdaad die request gestuurd, daar kreeg ik een mail op, maar toen het shirt op de site stond, had ik nog niks binnen. Toen ik het zag reageerde ik snel en ik wist niet hoelang het er opstond, maar ze hebben inderdaad goede service en ze reageren vrijwel binnen 1 dag.

Ik stond te kijken van het AZ uitshirt.. Die is namelijk ook niet verkeerd :o

Aquila wijzigde deze reactie 25-08-2013 23:25 (5%)

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-05 23:50
Kent iemand een plek in Nederland waar je Blackburn Rovers shirts kan kopen? Ik zie ze wel staan in Engeland, maar verzendkosten en het niet accepteren van Ideal maken het toch wat minder makkelijk.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Wat is er mis met paypal? In Nederland ga je Blackburn shirts echt niet vinden hoor.. Is net zoeken naar een naald in de hooiberg, want voor blackburn is er weinig animo voor.

http://www.sportsdirect.c...irt-2012-2013-mens-377497

Hier 25 pond, + 4,16 pond verzenden naar NL. Is een goede deal hoor, en nee, Sportsdirect is geen oplichter maar een van de grootste sportketen van de UK.

http://www.sportsdirect.c...Qs/WorldwideDeliveryCosts

• triesvan
Bedankt, ik was er al bang voor. Tijdens het aanmaken van paypal ging er wat fout, en sindsdien lukt het me niet meer om geld te storen.. :p
Misschien dan toch maar eens uit Engeland halen. Zal morgen even een foto van mijn ''collectie'' maken.

Dat Man City shirt is trouwens echt prachtig!

triesvan wijzigde deze reactie 25-08-2013 23:37 (9%)

• apis29
  • Niet online
quote:

[afbeelding]

Zeker mooi, alleen is het seizoen net begonnen dus lijkt het me logisch dat ze nog niet in de aanbieding zijn ;) .

Sluit me aan bij Atletico 8) . Die sponsoring staat zelfs vooral nog goed deze keer

Heb zelf alleen deze, ooit gekocht omdat ik er een Torres naam & nummer set voor tegenkwam :+ ; laatste seizoen bij Atletico (setje moet ik ook nog steeds regelen, beetje taalbarriere maar die set is er gelukkig nog, de laatste keer dat ik keek tenminste, ook alweer een paar maanden terug )

()

apis29 wijzigde deze reactie 25-08-2013 23:45 (6%)

• triesvan
Foto van mijn zeer bescheiden collectie:

Barcelona 3de shirt 2006/2007 denk ik. Met Iniesta bedrukking
Kroatie zonder bedrukking, zal rond 2008 zijn.
En Ajax uit 2004 met Maxwell bedrukking :)

EDIT: zie nu dat het belachelijk slechte foto's zijn. Mijn excuses.

triesvan wijzigde deze reactie 25-08-2013 23:47 (17%)

• apis29
  • Niet online
:) derde shirt inderdaad met die Unicef sponsoring erop. Wat voor materiaal is die Ajax bedrukking? Van dat stoffen of gewoon plastic/rubber achtig zoals nu?
Zocht eigenlijk nog het Kroatie uitshirt van Euro 2008 nu ik eraan herinner word :*)

apis29 wijzigde deze reactie 25-08-2013 23:48 (21%)

• triesvan
quote:
apis29 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:47:
:) derde shirt inderdaad met die Unicef sponsoring erop. Wat voor materiaal is die Ajax bedrukking? Van dat stoffen of gewoon plastic/rubber achtig zoals nu?
Zocht eigenlijk nog het Kroatie uitshirt van Euro 2008 nu ik eraan herinner word :*)
ABN-AMRO is stoffen bedrukking, Maxwell+nummer is plastic.
Zou ik zeker doen! De shirts van Kroatie zijn altijd geweldig mooi, ik wist deze voor 10 euro op de kop te tikken.

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
apis29 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:37:
[...]

Zeker mooi, alleen is het seizoen net begonnen dus lijkt het me logisch dat ze nog niet in de aanbieding zijn ;) .
Alleen in Nederland kost die 75 euro. Lijkt me wel dat die ergens goedkoper moet zijn :9

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
triesvan schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:37:
Bedankt, ik was er al bang voor. Tijdens het aanmaken van paypal ging er wat fout, en sindsdien lukt het me niet meer om geld te storen.. :p
Misschien dan toch maar eens uit Engeland halen. Zal morgen even een foto van mijn ''collectie'' maken.

Dat Man City shirt is trouwens echt prachtig!
Anders verwijder je je rekening en begin je lekker opnieuw? Of mail je hun, want paypal als het werkt natuurlijk vind ik zelf erg fijn.

Mochten er ooit dikke vette acties komen bijv. uit engeland wat best vaak gebeurd, tja dan wil je die toch niet missen imo. Bij de Sportsdirect hadden ze eerst tijdens kerstmis dikke vette kortingen op alle shirtjes, helaas zie ik dat niet meer.. :( Daar kon je echt destijds de nieuwste Barca tenue voor 25 pond kopen.

Leuke collectie btw :)
@Apis29; Atletico shirt is best mooi eigenlijk! Houd wel van zulke type shirts, barca had er ook zo eentje in 2009.

iPodKiller wijzigde deze reactie 26-08-2013 00:02 (7%)

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

quote:
triesvan schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:44:
Foto van mijn zeer bescheiden collectie:

[afbeelding]

[afbeelding]

Barcelona 3de shirt 2006/2007 denk ik. Met Iniesta bedrukking
Kroatie zonder bedrukking, zal rond 2008 zijn.
En Ajax uit 2004 met Maxwell bedrukking :)

EDIT: zie nu dat het belachelijk slechte foto's zijn. Mijn excuses.
Maxwell _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Tumbler
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 07-05 18:15
Ik heb het nieuwe keepers thuis shirt van Real Madrid gekocht, maar ik kan nergens broekjes en sokken vinden(alleen zo'n mini kit), weet iemand waar ik deze kan kopen?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Gaat een moeilijke worden, zelfs Real Madrid en Adidas verkopen hem niet in hun eigen webshop. Ebay kijken? Ik zou Adidas eens mailen of er resellers zijn die dat verkopen, je weet maar nooit

• BeefHazard
Adidas Store fysiek had ze wel in Londen, maarja... Omdaar nou heen te gaan :p

• Niku

Niku

Alagaesii

Balen, nu dus al even opzoek naar PSV uitshirt 2009-2011. Enige resultaten so far zijn een paar longsleeves in gare maten op Marktplaats. Denk dat mijn zoektocht een hopeloze is :'(

• Catorce
quote:
Niku schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:16:
Balen, nu dus al even opzoek naar PSV uitshirt 2009-2011. Enige resultaten so far zijn een paar longsleeves in gare maten op Marktplaats. Denk dat mijn zoektocht een hopeloze is :'(
Haha, je bent niet de enige die op zoek is ;) Ook al een tijdje naar op zoek... |:(

• Tumbler
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 07-05 18:15
quote:
BeefHazard schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:47:
Adidas Store fysiek had ze wel in Londen, maarja... Omdaar nou heen te gaan :p
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:43:
Gaat een moeilijke worden, zelfs Real Madrid en Adidas verkopen hem niet in hun eigen webshop. Ebay kijken? Ik zou Adidas eens mailen of er resellers zijn die dat verkopen, je weet maar nooit
Bedankt, ik zal eens kijken :)

• Aquila
Hier voor de mensen die eventueel iets van Duitsland willen hebben :D
http://dfb-fanshop.de/Kat...campaign=Facebook-Meldung

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 11-03 09:00
Al een tijd geen hardcore voetbalfan meer, maar een goed shirtje ben ik altijd wel voor te porren. Vandaag het nieuwe Britse uitshirt ontvangen, die details. <3

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• Ezequiel
Prachtig shirt, maar het is geen Brits shirt ;) Het Britse team (dat alleen uitkomt op de Olympische Spelen heeft dit tenue:

Sorry, moest het toch even kwijt.

• apis29
  • Niet online
quote:
Sagaris schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:45:
Al een tijd geen hardcore voetbalfan meer, maar een goed shirtje ben ik altijd wel voor te porren. Vandaag het nieuwe Britse uitshirt ontvangen, die details. <3
8) ja een rood Engeland shirt is altijd wel wat. Zit af en toe nog te kijken of ik die van Umbro nog ga halen. Deze is natuurlijk weer interesanter vanwege 150 jaar Engelse bond. Die details waren me niet opgevallen, tenminste dat vlaggetje dan.

Zit zelf eigenlijk nog te kijken naar het witte Umbro shirt met rode leeuwen maar had zelf de afgelopen jaren het shirtjes kopen ook in de ijskast gezet en alleen af en toe een ijshockey shirt. IJshockeyshirts voorzien van naam en nummer is echter een hele klus en een niet goedkope daarnaast :D . dan is het veel leuker (/economischer) om voor voetbal te gaan die je nog zelf kan customizen ook.
quote:
Goed dat die groene nog maar €80 is :D . Kijk wel ergens anders ;) plus dat ik die liever aan deze zou uitgeven :*)

apis29 wijzigde deze reactie 29-08-2013 23:58 (63%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Wat een kut maten.. Zou graag die groene presentatie pak willen(boeit me niet of het duitsland is of niet), lekker voor fitness.

Bij de zalando hebben ze hem voor 85 liggen in vele maten, maar leg er 20 bij en je kunt een nieuwe collectie pak halen uit de adidas webshop :)

iPodKiller wijzigde deze reactie 30-08-2013 00:13 (14%)

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 11-03 09:00
quote:
Ezequiel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:39:
Prachtig shirt, maar het is geen Brits shirt ;) Het Britse team (dat alleen uitkomt op de Olympische Spelen heeft dit tenue:

[afbeelding]

Sorry, moest het toch even kwijt.
Potatoe, potato. :P Je hebt natuurlijk gelijk though.

Sagaris wijzigde deze reactie 30-08-2013 08:02 (3%)

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• RudyL
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17-05 22:10
Vond eerder op marktplaats wel eens advertenties van voetbalshirts waarbij je de verkoper tenminste een normale vraag kon stellen. Tegenwoordig is het standaard antwoord, dank voor je interesse, je kunt bestellen op de volgende website...

Dan maar iets meer betalen wellicht, maar een neppe variant vind ik het prijsverschil ook wel weer waard. Gaat om het Porto uit shirt 13/14. Iemand al 'goedkoop' kunnen vinden / bestellen?

LOETKE

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Een van de mooiere shirts van de laatste jaren vind ik,
en ik heb 'm net binnen :)

• apis29
  • Niet online
quote:
RudyL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:25:
Vond eerder op marktplaats wel eens advertenties van voetbalshirts waarbij je de verkoper tenminste een normale vraag kon stellen. Tegenwoordig is het standaard antwoord, dank voor je interesse, je kunt bestellen op de volgende website...

Dan maar iets meer betalen wellicht, maar een neppe variant vind ik het prijsverschil ook wel weer waard. Gaat om het Porto uit shirt 13/14. Iemand al 'goedkoop' kunnen vinden / bestellen?
Goedkoop = wachten |:( . Je bent nummer twee al die bij de start van het seizoen het nieuwe shirt "goedkoop" verwacht te vinden :*). 50 pond bij Sports Direct zal voorlopig wel een van de goedkoopsten zijn.
Het derde shirt is wel aardig trouwens, ter ere van het 120-jarig bestaan.

Wat betreft Liverpool: één voordeel van Warrior als leverancier: de shirts zijn relatief goedkoop :*) . 40 pond voor de nieuwe shirts (bij Sports Direct dan). Maar ja in tegenstelling tot bij Adidas komen ze elk jaar met een nieuwe i.p.v. om de twee jaar.

apis29 wijzigde deze reactie 30-08-2013 12:24 (24%)

• Catorce
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:29:

[afbeelding]
Ben geen Ajax-fan, maar dat vind ook ik echt een fantastisch shirt! Gefeliciteerd :)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
TB1989 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:11:
[...]

Ben geen Ajax-fan, maar dat vind ook ik echt een fantastisch shirt! Gefeliciteerd :)
Helemaal mee eens.

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Dank u :D
Je hoeft geen fan te zijn om iets mooi te vinden ;)
Zo vind ik het Feyenoord shirt uit ergens de jaren '90 nog steeds heel mooi,
dat glimmende rood/wit uit de tijd van Van Brockhorst nog dacht ik.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:29:

[afbeelding]
Had je hem via Sportsdirect besteld?

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Ja, goeie tip.
Alleen de levering ging moeizaam;
Ze leveren met DHL Express, die hebben geen servicepunten en kunnen geen dagdeel afspreken om te bezorgen.
En ik ken niemand die doordeweek van 9 tot 5 thuis is...
Het shirt lag al anderhalve week bij hun, te wachten tot ze het konden leveren.

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:50
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:07:
Dank u :D
Je hoeft geen fan te zijn om iets mooi te vinden ;)
toch gewoon het shirt van de aartsrivaal mooi vinden, respect d:)b

zo heb ik niets met Chelski, maar vond hun blauwe thuisshirt met gouden letters van vorig jaar erg mooi. zo ook het grijze uitshirt van City vorig jaar.

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• apis29
  • Niet online
:*) Aanstekelijk dit topic. Keek ik ff rond naar dat Porto shirt waarover gevraagd werd (2011-12 al ~€30), kom ik een ander shirt tegen dat ik altijd wel mooi vond en al zo goed als niet meer verkrijgbaar was. Wilde eigenlijk een USA dubbelslag slaan als volgende aankoop maar is weer heel iets anders geworden :D . Zullen wel gauw binnen zijn vanuit Duitsland dus zal ze binnenkort wel posten ...
~€35 per shirtje (incl.), wel goed prijsje :9 (beiden uit seizoen 2010-11/12)
Zie ook alweer een ijshockey shirt voor nog minder dan de laatste keer dat ik 'em zag; eerst maar die voetbalshirts binnen krijgen ... eBay _/-\o_ .

apis29 wijzigde deze reactie 30-08-2013 14:21 (22%)

• RudyL
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17-05 22:10
quote:
apis29 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Goedkoop = wachten |:( . Je bent nummer twee al die bij de start van het seizoen het nieuwe shirt "goedkoop" verwacht te vinden :*). 50 pond bij Sports Direct zal voorlopig wel een van de goedkoopsten zijn.
Het derde shirt is wel aardig trouwens, ter ere van het 120-jarig bestaan.
Met de goedkope opties bedoel ik niet de originele shirts, maar de 'aziatische' variant. De shirts van seizoen 13/14 die nu al van diverse topclubs worden aangeboden voor bedragen rond de 25 euro (incl. verzenden).

Originele shirts, daarvan verwacht ik nu geen 'goedkope' optie te vinden hoor. Toch bedankt voor je sports direct tip.

edit: ook daar uitshirt nog niet beschikbaar.

RudyL wijzigde deze reactie 30-08-2013 14:23 (3%)

LOETKE

• Ezequiel
Voor mensen die shirts met lange mouwen zoeken, ik haal ze altijd op http://www.uksoccershop.com/

Daar hebben ze van veel teams een variant met lange mouwen en originele bedrukking voor alle artikelen.

• Catorce
Wat is daar eigenlijk mooi aan? Functioneel zou ik kunnen begrijpen, maar lelijk vind ik het zeker... Pique bij Barcelona is ook de enige die altijd (op een enkel potje per jaar) lange mouwen draagt, ziet er toch niet uit!
Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True