Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 24-05 11:06
Het gaat allemaal met swings moet ik zeggen. De drie lelijke strepen buiten beschouwing heeft het ene seizoen Adidas best chique shirts en zijn die van Nike afschuwelijk (afgelopen 2 jaar als voorbeeld bij Nike...), dan is het weer een tijdje andersom. Wat Adidas de laatste maanden heeft laten zien vind ik alles behalve bevredigend. Spanje staat ook ontzettend voor lul met die rare nek, alsof ze een medaille om hebben.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kijk dit vind ik dan wel weer mooi van Nike, heerlijk afgewerkt met een gouden trim aan de uiteinden! Al had het iets meer mogen glimmen zoals op de nike logo, maar dit is gewoon mooi. Lekker simpel maar toch stijlvol, de Atletico Madrid shirts zijn ook erg mooi btw!

• Catorce
Niet zo'n fan van het uitshirt, maar dat thuisshirt is echt fantastisch. Maar ik heb dan ook iets met verticale strepen :9

EDIT: Zie net dat het plaatje van Jackson Martinez in het nieuwe shirt ontzettend fake is, zie bijvoorbeeld het logo. Daar zie je geen witte rand om het clubwapen bijvoorbeeld. :X

Catorce wijzigde deze reactie 03-07-2013 14:18 (42%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Vind de Porto uitshirt wel oke, maar die van Atletico is om van de smullen :9
Thuisshirt ook trouwens, maar die gele komt er sowieso dit jaar in!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
TB1989 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:17:

EDIT: Zie net dat het plaatje van Jackson Martinez in het nieuwe shirt ontzettend fake is, zie bijvoorbeeld het logo. Daar zie je geen witte rand om het clubwapen bijvoorbeeld. :X
Volgens mij krijgen de replica's die met de ingeborduurde logo en de speler issues (authentic shirt) een plastic logo, dat om gewicht te besparen volgens mij. Ik zie dat de spelers plastic op hun schouders hebben(daarin kun je zo'n authentic shirt herkennen), en die replica shirts hebben dat niet zo te zien. :)

iPodKiller wijzigde deze reactie 03-07-2013 14:27 (7%)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-09 17:28
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:29:
Adidas moet echt stoppen met die afschuwelijke V neck..

[afbeelding]
Ik vind die V-nek alleen mooi bij Spanje, bij die van Duitsland is het ook walgelijk. Ze mogen bij Adidas van mij wel een nieuw shirt voor Duitsland ontwerpen.. Dit shirt vind ik gewoon prachtig (veel waarschijnlijk niet :+ )

Zal wel weer iets van deze tijd zijn, want over 2 seizoen zullen er wel weer andere kenmerken zijn.

Op Classicfootballshirt vind je ook van die oude AC milan shirts en ik vind ze wel wat hebben.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Aquila
Ik kwam vandaag in een winkel waar thuis en uit shirts hingen van Barca voor maar 40 euro.. wel van afgelopen seizoen. Alles was 50% en er hing wel wat leuks bij, zoals deze die ik toch wel erg stoer vind:

Dit shirt kost ook 40 euro..
Er lagen nog een paar oude van Juventus en real madrid (neon groen met een soort blauw, waarschijnlijk trainings shirt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
40 euro is niet zo heel scherp geprijst(en zeker niet voor de afschuwelijke chelsea kit, vind hem echt lelijk hoor sorry), als ik een chelsea shirtje zou moeten uitkiezen dan zou ik voor deze gaan uit 2011:

Maar is dat een echte reseller winkel of gewoon een winkeltje die wat artikelen heeft?

ai ai ai, mijn ogen doen zeer. Designers daar bij warrior moeten zich schamen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 11:08
40 euro is duur voor shirts van vorig seizoen. Bij sportsdirect in Cambridge voor 10 pond een echte van Aston Villa gehaald en voor 27,50 pond bij de Adidas store in Londen een ACM shirt gehaald. Dat zijn nog eens prijzen.

Overigens: morgen presentatie uitshirt van AZ. Ben benieuwd! :9

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Serieus, dit is echt een steal http://www.kitbag.com/sto...ct_details.aspx?pid=86264
15 pond voor de 11/12 barca shirt. L/xl/xxl.
Verzenden vanaf 6,95 pond dus dat is dus ong. 25 euro voor een Barca kit, die zeker dubbel zo duur kosten hier.
De milan kit van 2013 is nu 20 pond in alle maten
http://www.kitbag.com/sto...px?pid=103735&portal=&cmp=

iPodKiller wijzigde deze reactie 05-07-2013 01:22 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13-09 14:24
Maar ja of het echt is dat is een 2e. Ik wil alleen echte shirts

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Hoezo? Kitbag is een van de grootste sportretailers uit de UK hoor :) Misschien wel uit Europa zelfs.

Als je echte 100% authentieke shirts wilt hebben geen replicas zoals je in de meeste winkels ziet, die zijn ten eerste moeilijk te krijgen, en ten tweede betaal je sowieso de hoofdprijs daarvoor. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:46:
40 euro is niet zo heel scherp geprijst(en zeker niet voor de afschuwelijke chelsea kit, vind hem echt lelijk hoor sorry), als ik een chelsea shirtje zou moeten uitkiezen dan zou ik voor deze gaan uit 2011:
[afbeelding]
Smaken verschillen :P Die hierboven op de foto is ook wel mooi opzich.
Trouwens het valt me op dat alle (?) shirts van Adidas tegenwoordig geen merk er meer op hebben zitten, ook bij het champions league (2012/2013) en bij het Heimtrikot (2013/2014) van Bayern München. Is dat een kosten besparing of iets in de richting ?

• Aquila
Toen ik trouwens gister in die winkel kwam, waren er 1 vader en 2 zoons aanwezig die een nieuw Barca shirt aan het passen waren. Op een gegeven moment vraag de medewerker: ''willen jullie bedrukking ?'' en die kinderen zeiden dus ja, dus die man zei wie dan en opeens 2 kinderen schreeuwen: ''NEYMAR'' Ik stond daar echt van.. > :'( :F ;w ;( :r _O-

Trouwens wel stom dat ik geen AC Milan shirt mee heb genomen met die kraag :( Bij Milan hebben ze altijd super shirts, alleen die nieuwe dan... de goude heeft dan wel weer wat.

Zo zie je maar weer hoeveel ik er nog wil :+

Aquila wijzigde deze reactie 06-07-2013 01:27 (5%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
bamboombots schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:26:
Toen ik trouwens gister in die winkel kwam, waren er 1 vader en 2 zoons aanwezig die een nieuw Barca shirt aan het passen waren. Op een gegeven moment vraag de medewerker: ''willen jullie bedrukking ?'' en die kinderen zeiden dus ja, dus die man zei wie dan en opeens 2 kinderen schreeuwen: ''NEYMAR'' Ik stond daar echt van.. > :'( :F ;w ;( :r _O-

Trouwens wel stom dat ik geen AC Milan shirt mee heb genomen met die kraag :( Bij Milan hebben ze altijd super shirts, alleen die nieuwe dan... de goude heeft dan wel weer wat.

Zo zie je maar weer hoeveel ik er nog wil :+
Die van afgelopen seizoen is echt een mooie hoor, net zoals de seizoenen ervoor. Heb hem hier zelfs liggen, man die italiaanse vlag in de lijn maakt het gewoon af, dat is wat een shirtje moet zijn. _/-\o_

Die van dit jaar is gewoon walgelijk sorry hoor, die goude is ook spuuglelijk.

Zou nog graag deze willen:

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:34:
[...]

Die van afgelopen seizoen is echt een mooie hoor, net zoals de seizoenen ervoor. Heb hem hier zelfs liggen, man die italiaanse vlag in de lijn maakt het gewoon af, dat is wat een shirtje moet zijn. _/-\o_
[afbeelding]

Die van dit jaar is gewoon walgelijk sorry hoor, die goude is ook spuuglelijk.

Zou nog graag deze willen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja die van nu zijn inderdaad niet de beste, van vorig seizoen (met kraag) is vele malen beter. Die detail die je daar laat zien is inderdaad mooi uitgewerkt! Een shirt hoeft dat niet per se te zijn, maar kan wel mooi zijn!

Deze vind ik ook wel wat hebben:
http://www.classicfootbal...hevchenko-7-w-tags-l.html of hetzelfde shirt met Pirlo erop.

Dit shirt steekt echt overal boven uit:
http://www.classicfootbal...shirt-ibrahimovic-11.html
Die zou je als verzamelaar graag willen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mooi, maar ik pas sowieso geen techfit shirt xd, en ik ben geen fan van Chelsea :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
Heb je een buikje :P
Nee klopt, ik ook niet. Ik heb eerlijk gezegd zelfs een hekel aan chelsea..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
deze was niet nodig :+

Aquila wijzigde deze reactie 08-07-2013 02:32 (112%)

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-09 11:05

GS88

π raat

Ik heb een aantal shirt waaronder:

Egypte Thuis 2006

Een blauw feyenoordshirt, lijkt op onderstaande, maar dan gouden logo met in een cirkel eromheen de tekst "100 jaar feyenoord. 1908-2008"

Uit-shirt van NL-elftal uit 2006:

En een volledig wit voetbalshirt van PAOK.

Er zijn een boel shirts die ik nog wel wil (vooral omdat ik ze mooi vind en om te dragen dus, ben namelijk geen verzamelaar), maar ik heb zo het vermoeden dat mijn vrouw het niet leuk vindt wanneer ik voetbalshirts draag, elke keer als ik er één aan heb of erover begin heeft ze weer een leuk overhemd of poloshirt voor me gescoord :p :

- Vele voetbalshirts van Feyenoord, zowel uit als thuis en verschillende jaren; o.a. de volgende:

- Wat shirts van het Nederlands elftal, b.v.:

- Het laatste shirt van het Egyptische elftal:

- Dit shirt van Chelsea:

- En het inter milan shirt met de dikke strepen:

En zo zijn er nog wel meer shirts die ik écht mooi vind :)

Rotterdam

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
GS88 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 04:19:

Egypte Thuis 2006
[afbeelding]

Een blauw feyenoordshirt, lijkt op onderstaande, maar dan gouden logo met in een cirkel eromheen de tekst "100 jaar feyenoord. 1908-2008"
[afbeelding]

Uit-shirt van NL-elftal uit 2006:
[afbeelding]

Er zijn een boel shirts die ik nog wel wil (vooral omdat ik ze mooi vind en om te dragen dus, ben namelijk geen verzamelaar), maar ik heb zo het vermoeden dat mijn vrouw het niet leuk vindt wanneer ik voetbalshirts draag, elke keer als ik er één aan heb of erover begin heeft ze weer een leuk overhemd of poloshirt voor me gescoord :p :

- Vele voetbalshirts van Feyenoord, zowel uit als thuis en verschillende jaren; o.a. de volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

- Wat shirts van het Nederlands elftal, b.v.:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

- Het laatste shirt van het Egyptische elftal:
[afbeelding]

- Dit shirt van Chelsea:
[afbeelding]

- En het inter milan shirt met de dikke strepen:
[afbeelding]

En zo zijn er nog wel meer shirts die ik écht mooi vind :)
Bedoel je dit shirtje?

Vind hem wel mooi hoor :)

En weet iemand waar dit te kopen is? De webshop van 1860 munchen hebben hun nieuwe collectie al binnen. Shit, waarom kocht ik hem niet bij zalando een paar maandne terug. Vind het een prachtig shirtje met die aston martin als sponsor, moeten meer clubs doen! Staat echt vet!

• Aquila

Dit is gewoon totaal niks voor juventus ?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
bamboombots schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:59:
[afbeelding]
Maar ik vind hem wel mooi. :) Beter dan die roze geval (met ster) van vorig seizoen.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:20

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
GS88 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 04:19:
.........3 shirts...........

Er zijn een boel shirts die ik nog wel wil
..........nog meer shirts...........
Uit je post maak ik uit dat je 4 shirts hebt?
Maar die kast dan, op de foto van het NL's elftal shirt, die hangt aardig vol met shirts :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13-09 14:24
quote:
bamboombots schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:59:
[afbeelding]
Dit is onjuventus. Het ziet er niet uit. Maar dat denk ik wl van meer voetbalshirts. Ik noem een liverpool.

• Aquila
quote:
chimera2 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:31:
[...]

Dit is onjuventus. Het ziet er niet uit. Maar dat denk ik wl van meer voetbalshirts. Ik noem een liverpool.
Ja, dat klopt. Die van Liverpool is inderdaad heel apart.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
chimera2 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:31:
[...]

Uit deze foto is die opeens stukken mooier.

Vind de kraag best mooi eerlijkgezegd. Het had erger gekund die shirt!

• Catorce
Als 'het had erger gekund' de maatstaf is, zegt dat veel over het shirt. Mijns inziens gewoon simpelweg niet mooi. Kleur en kraag, beiden foeilelijk. Maar smaken verschillen ;)

• Rickets
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ik vind dat Juventus-shirt prachtig. Simpel, maar met details die verwijzen naar de club. Vooral dat ze het geel uit het logo gebruiken maakt het tot een consistent geheel. Als ik niet al een Juventus-shirt had, zou ik het wel weten.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Tumbler
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12-09 19:53
Ik vind het wel mooi, maar ik vind het niet bij Juventus passen. De kleur en de kraag zijn allebei mooi, en het zwart witte aan de mouwen zal inderdaad vast naar het logo wijzen.

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:11

vhal

ಠ_ಠ

Zonder JEEP erop idd een mooi shirt. Zijn jullie verzamelaars of dragen jullie ze ook dagelijks?

Mijn auto heeft een gebrek, wat nu?

• Catorce
Ik draag mijn shirtjes wel, vooral bij het hardlopen en voorheen bij trainingen van zaalvoetbal. En op mijn vrije dagen in de vakantie zoals vandaag loop ik er ook lekker in rond. Een heel bijzonder shirt zou ik wellicht niet dragen, maar zolang het reguliere shirts zijn draag ik ze gewoon :)

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-09 11:05

GS88

π raat

quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 01:25:
[...]
Bedoel je dit shirtje?
[afbeelding]

Vind hem wel mooi hoor :)
Nee, die van mij is felblauw, maar heeft wel datzelfde logo, maar dan goudkleurig.
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:06:
[...]

Uit je post maak ik uit dat je 4 shirts hebt?
Maar die kast dan, op de foto van het NL's elftal shirt, die hangt aardig vol met shirts :P
Die foto's zijn gewoon van internet gehaald, ik heb geen foto's van mijn shirts gemaakt, zo heeft mijn NL-shirt geen nummer- of naamopdruk :)

Rotterdam

• BeefHazard
Nieuwe AZ uitshirt :9~

Thuisshirt (copypaste van Napoli 12/13, i know) krijg ik over een maandje van AZ cadeau:

BeefHazard wijzigde deze reactie 13-07-2013 12:37 (7%)

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• Aquila
quote:
vhal schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:32:
Zonder JEEP erop idd een mooi shirt. Zijn jullie verzamelaars of dragen jullie ze ook dagelijks?
Als ik oude shirt zou krijgen of gedragen (door een speler), dan draag ik ze natuurlijk niet. De shirtjes van tegenwoordig wel, maar ik wil ze proberen zo goed mogelijk te houden!
quote:
BeefHazard schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:36:
Nieuwe AZ uitshirt :9~
[afbeelding]
Thuisshirt (copypaste van Napoli 12/13, i know) krijg ik over een maandje van AZ cadeau:
[afbeelding]
Waarom, nou die kraag. Ik vind hem aardig mislukt :( Naja als ik er een goedkoop kan krijgen, dan haal ik er wel een, maar er kan geen een shirt op tegen het zwart, goud en donker blauw, gele shirt van AZ.

• Catorce
quote:
bamboombots schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:45:
Waarom, nou die kraag. Ik vind hem aardig mislukt :( Naja als ik er een goedkoop kan krijgen, dan haal ik er wel een, maar er kan geen een shirt op tegen het zwart, goud en donker blauw, gele shirt van AZ.
Dacht dat jij van club overgestapt was? :+

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:57:
[...]

Dacht dat jij van club overgestapt was? :+
Ja weet ik haha, het blijft toch nog ergens achter weetje wel :P

EDIT: Als ik naar familie ga, dan gaan we ook 9/10 keer naar AZ, dus dat is reden genoeg om er nog altijd eentje te nemen :) Nog altijd logischer dan eentje van Ajax nemen :+ en natuurlijk voor aanvullig van de collectie!

Aquila wijzigde deze reactie 14-07-2013 00:42 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
http://www.classicfootbal...germany-away-shirt-l.html
:D :D :D :D :D :D
Ik werd helemaal blij toen ik die op m,n scherm zag _/-\o_

Aquila wijzigde deze reactie 16-07-2013 03:33 (109%)

• Aquila
Opgelost..

Aquila wijzigde deze reactie 16-07-2013 03:33 (94%)

• Aquila
Dit zijn de shirtjes van de Duitsland vrouwen, ik hoop dat die van de heren in dezelfde kleuren en stijl komen! Dat zwart met rood vind ik namelijk gruwelijk!

Ik was laatst met een kennis over shirts aan het praten en hij vertelde me dat zijn team eigen shirts mocht ontwerpen en toen hadden ze de stijl van celtic gepakt met die grote strepen en na een wedstrijd vertelde iemand van de tegenstander hem dit: ''We stonden voor ons gevoel als met 1-0 achter toen we jullie shirts zagen'' Zouden shirts tegenwoordig ook zo ontworpen worden om de tegenstander een beetje schijterig te maken of iets in die richting ?

• Catorce
Denk het laatste niet hoor, vaak zijn shirts vooral ingegeven door traditie vanuit de club. Ik vind die rare, half onzichtbare v-neck bij het rechter model behoorlijk lelijk om eerlijk te zijn. Maar dat vind ik eigenlijk vrij vaak bij Adidas, dat is absoluut mijn stijl niet.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
bamboombots schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:52:
Dit zijn de shirtjes van de Duitsland vrouwen, ik hoop dat die van de heren in dezelfde kleuren en stijl komen! Dat zwart met rood vind ik namelijk gruwelijk!

[afbeelding]

Ik was laatst met een kennis over shirts aan het praten en hij vertelde me dat zijn team eigen shirts mocht ontwerpen en toen hadden ze de stijl van celtic gepakt met die grote strepen en na een wedstrijd vertelde iemand van de tegenstander hem dit: ''We stonden voor ons gevoel als met 1-0 achter toen we jullie shirts zagen'' Zouden shirts tegenwoordig ook zo ontworpen worden om de tegenstander een beetje schijterig te maken of iets in die richting ?
Ik zie die V-neck al :) Niet lelijk, maar ook niet geweldig. Adidas moet echt stoppen met die V-neck. Mag ook wat meer goud in imo, net zoals die 2010 kit.

Oh moet je eens kijken wat een detail :9~ Ben geen Duitser maar wat zou ik die shirtje met trots gedragen hebben, dit is Adidas.

• Aquila
Ja inderdaad, die V-neck is niet het beste! Die linker is daarintegen wel weer mooi, maar meestal zijn de uitshirts van Duitsland het mooiste, behalve in 2008, toen was het thuis shirt erg mooi.

Wat mij trouwens heel erg tegenvalt is dit:
Lekker origineel shirt!

Niet hetzelfde als Duitsland en ook een prima shirt

En nu komt Adidas zijn copy en paste rotzooi:

:F ;w
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:16:
[...]

Ik zie die V-neck al :) Niet lelijk, maar ook niet geweldig. Adidas moet echt stoppen met die V-neck. Mag ook wat meer goud in imo, net zoals die 2010 kit.
[afbeelding]

Oh moet je eens kijken wat een detail :9~ Ben geen Duitser maar wat zou ik die shirtje met trots gedragen hebben, dit is Adidas.
[afbeelding]
Haha ik draag ze met trots en al helemaal omdat we in Nederland zitten :+ (lekker hatelijk..) De details zijn inderdaad erg goed, dat gouden logo slaat echt alles :D

• Aquila
Trouwens, dit:

Mooi shirt, alleen ik vind hem wel apart.

Aquila wijzigde deze reactie 17-07-2013 07:34 (69%)

• Catorce
De onderste foto vind ik niet echt mooi, in die reclamefoto vind ik het wel chique staan. Prima shirt lijkt me :)

• Aquila
Ja de foto's van die site vallen inderdaad tegen. Ze lijken hier heel erg lang op terwijl dat niet zo is.
In ieder geval zijn ze prima, alleen toch apart (positief) Ik vind het een gedurfd shirtje als je ziet wat ze de laatste jaren hadden.

Reservering moeten betalen, maar het is hopelijk bijna zover dat ik dit shirt mag verwelkomen in mijn collectie! (ik heb dmv overmaken gedaan, ik neem aan dat paypal handiger is, dus gebruik dat aangezien overmaken een beetje pokke werk is, maar niet vervelend)

Aquila wijzigde deze reactie 17-07-2013 15:12 (39%)

• Aquila
Bleek toch te kloppen!

Ik vind het toch beste mooie shirts!

• Catorce
Aanbetaling gedaan? Waarom niet direct het gehele bedrag overmaken?

Beide shirts zien er prima uit, alhoewel ik het rode randje en zwarte achtergrond om het voetbalbond-logo wat minder. Ik weet niet direct hoe het anders moet zonder het enorm te laten opvallen, dat dan ook weer niet...

Ik heb inmiddels in de collectie:

1999 Centennial Home
2005-2006 Home
2006-2007 Home (Puyol, 5)
2009-2010 Home
2009-2010 Away (Messi, 10)
2010-2011 Home
2010-2011 Away (Messi, 10)

Daarbij komt dan nog voor mijn verjaardag:
2013-2014 Home (A. Iniesta, 8 )

Zal over een tijdje eens een foto maken van de collectie :)

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 23:35
quote:
bamboombots schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:27:
Bleek toch te kloppen!
[afbeelding]
Ik vind het toch beste mooie shirts!
Wat mij opvalt aan Bayern is dat ze zelfs om de zoveel jaar de thuisshirts compleet op de schop gooien:

Dat zul je Ajax, Feyenoord of PSV dus never nooit zien doen.

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:11:
[...]

Wat mij opvalt aan Bayern is dat ze zelfs om de zoveel jaar de thuisshirts compleet op de schop gooien:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:02:
Aanbetaling gedaan? Waarom niet direct het gehele bedrag overmaken?

Beide shirts zien er prima uit, alhoewel ik het rode randje en zwarte achtergrond om het voetbalbond-logo wat minder. Ik weet niet direct hoe het anders moet zonder het enorm te laten opvallen, dat dan ook weer niet...

Ik heb inmiddels in de collectie:

1999 Centennial Home
2005-2006 Home
2006-2007 Home (Puyol, 5)
2009-2010 Home
2009-2010 Away (Messi, 10)
2010-2011 Home
2010-2011 Away (Messi, 10)

Daarbij komt dan nog voor mijn verjaardag:
2013-2014 Home (A. Iniesta, 8)

Zal over een tijdje eens een foto maken van de collectie :)
Ja ik weet het, dat zeiden ze thuis ook al.. Ik wil hem zo graag, dat ik waarschijnlijk niet te goed na aan het denken was 8)7 |:(
Ja je moet er wel van houden! In Duitsland op dat toernooi liepen een aantal mensen met dit shirt (voornamelijk wit) en die zien er goed uit :D
Ik wil het huidige shirt van Barca wel, maar er gaan nog een hoop voor!
quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:11:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou, dit is het champions league shirt en die zijn van Bayern altijd in donkere kleuren. Ik vind hem toch steeds mooier worden hoe langer ik er naar kijk! Alleen de zwarte van vorig jaar vind ik echt gruwelijk en al helemaal als je een techfit hebt. Kijkt naar Robben :+

• apis29
  • Niet online
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:32:
Haha dat vind ik dus een enorm lelijk shirt :9

Er zijn er nog wel genoeg die ik graag zou willen (2005-2006 Away, die felgele), maar ik heb er de afgelopen tijd veel teveel geld in gestopt. Zal het komende halfjaar/jaar alleen nog het nieuwe shirt kopen, voor de rest haal ik niks meer. (jaja, jezelf beheersen is toch wel moeilijk wanneer je net salaris hebt gehad 8)7 )
Kopen? >:)

Vind dat 2009-2010 Barca shirt overigens ook het mooiste (thuis) shirt van ze van de laatste jaren _/-\o_

BLijft idd wel een speciaal shirtje. Enige wat er met deze is dat het logo er iets scheef op zit maar dat zie je zo ook wel :D . Echt irritant toen ik 'em kreeg, ook uit Engeland in de uitverkoop (bnib waar je wel mee bekend bent zag ik, ook nog in dat papier gewikkeld). Is overigens m'n tweede van deze. Eerste denk ik bij Batavia Stad gekocht, bij de Nike outlet voor 40 euro en los een Xavi naam en nummer. Had al m'n shirts (>20, geen namaak op 1 na van Dinamo Kiev, kreeg gedeeltelijk geld terug) op webshots staan maar dat bestaat niet meer, zal nog wel eens een nieuwe gallery maken en die Xavi posten 8) . "Kopen" was semi-serieus bedoeld overigens, als je al interesse had met dat scheve logo. Ben er nog niet over uit wat ik er mee ga doen ...mischien wordt het m'n draag shirt (eerst ff trainen O-) )

Dit is nog een openstaand projectje bijv. waar ik nog geen zin voor gekregen heb om af te maken:

apis29 wijzigde deze reactie 23-07-2013 22:43 (12%)

• Catorce
Een scheef clubwapen, nee bedankt ;) Toch eigenlijk ook wel weer heel tof, alhoewel in deze industrie dergelijke 'misprints' niet echt in trek zijn. Alhoewel, ik denk dat er nog best geboden zal worden op bijvoorbeeld het PSV-shirt met 'Wijnaldem' op de achterkant geboden zal worden...

EDIT: Deze dus, zie dat deze inderdaad geveild werd voor het goede doel.

PS: Hoe komt je aan nummer en naam? En hoe ga je dat erop maken, strijken? Of wegbrengen naar een sportwinkel en het daar erop laten doen?

Catorce wijzigde deze reactie 23-07-2013 22:50 (36%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
TB1989 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:49:
PS: Hoe komt je aan nummer en naam? En hoe ga je dat erop maken, strijken? Of wegbrengen naar een sportwinkel en het daar erop laten doen?
Ja, hoe ga je dat erop printen? Met een strijkijzer of met zo'n echte professionele heat transfer apparaat, ergens bij een bedrijf?

• apis29
  • Niet online
Tot nu toe heb ik het altijd gewoon met strijkijzer gedaan. Deze set heb ik van Subside ...
Moet ook nog een paar setjes met Premier League naam en nummers erop strijken en dat zou in principe ook moeten kunnen. Enige die ik verpest heb is m'n Bayern shirt, dat is er iig 1 die niet aan te raden is zelf te doen. Dat materiaal is echt heel dun van naam en nummer (weet niet of het ondertussen verbeterd is en was spelers versie, horende bij het bordeaux rode CL shirt). Ff kijken of ik nog wat van die oude pics kan opgraven ...
Helpt ook niet dat we nu een of andere vage strijkijzer hebben met een indeling waarvan ik absoluut niet weet hoeveel graden het moet voorstellen. Bij de oude/normale zit je op 2 stippen wel goed maar altijd alsnog op de instructies letten die er meestal bij zitten voor afwijkende temperaturen ...

Sowieso ga ik ze allemaal opnieuw fotograferen in dezelfde stijl als m'n ijshockey shirts (had ze hiervoor gewoon aan een hanger):

Blijkbaar zit ik al over de 30 voetbalshirtjes trouwens :D (en al vrij lang niks gekocht, >1 jaar. Eerst maar eens de projecten afmaken O-) )

apis29 wijzigde deze reactie 24-07-2013 00:38 (57%)

• iChaos
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-09 16:45

iChaos

It's Lupus.

Heb zo gauw geen foto, maargoed. Heb zelf 2 a 3 shirtjes van Fenerbahce van de laatste jaren, mijn broertje 4 a 5. 1 daarvan is gesigneerd door een groot deel van de spelers, dus dat is wel vet :) Volgend jaar ga ik die ook proberen te regelen! (mijn oom in Turkije is heel goed bevriend met iemand die werkt bij een van de trainingsfaciliteiten van Fenerbahce)

Med student, Java/Node.js developer.

• Aquila
quote:
apis29 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 00:00:
Tot nu toe heb ik het altijd gewoon met strijkijzer gedaan. Deze set heb ik van Subside ...
Moet ook nog een paar setjes met Premier League naam en nummers erop strijken en dat zou in principe ook moeten kunnen. Enige die ik verpest heb is m'n Bayern shirt, dat is er iig 1 die niet aan te raden is zelf te doen. Dat materiaal is echt heel dun van naam en nummer (weet niet of het ondertussen verbeterd is en was spelers versie, horende bij het bordeaux rode CL shirt). Ff kijken of ik nog wat van die oude pics kan opgraven ...
Helpt ook niet dat we nu een of andere vage strijkijzer hebben met een indeling waarvan ik absoluut niet weet hoeveel graden het moet voorstellen. Bij de oude/normale zit je op 2 stippen wel goed maar altijd alsnog op de instructies letten die er meestal bij zitten voor afwijkende temperaturen ...

Sowieso ga ik ze allemaal opnieuw fotograferen in dezelfde stijl als m'n ijshockey shirts (had ze hiervoor gewoon aan een hanger):

[afbeelding]

Blijkbaar zit ik al over de 30 voetbalshirtjes trouwens :D (en al vrij lang niks gekocht, >1 jaar. Eerst maar eens de projecten afmaken O-) )
Oohw god. Waarom moet een strijk ijzer net falen op een shirt van Bayern.. ;(

• Catorce
quote:
bamboombots schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 03:13:
[...]

Gelukkig was het niet een shirtje van Barcelona... ;)

• Aquila
quote:
TB1989 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:16:
[...]

Gelukkig was het niet een shirtje van Barcelona... ;)
Je kunt er beter eentje van Barca slopen aangezien toch niemand die mooi vind.. :P

• apis29
  • Niet online
quote:
bamboombots schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 03:13:
[...]

Idd :F , ben overigens niet bang het nog een keer te proberen. Ik hou het op een "leermomentje" maar tot ik het weer eens geprobeerd heb raad ik het nog niet aan. Toen ik dat op een ander forum schreef met wat meer kenners vonden ze het in ieder geval geen verrassing dat het niet goed gelukt was. Eerder dat ik het er nog zo (relatief) goed vanaf gebracht had ... Weet ook niet of het meespeelt dat ik die set al een tijdje had liggen (sowieso was het al een oudere set tegen de tijd dat ik hem kocht) ...

Nu ik toch bezig ben ...

Overigens is aan te raden deze sets al tijdens het seizoen te kopen. Achteraf aan het shirt komen is vaak makkelijker dan andersom ;) . Dat zeggende, moet ik ook maar eens op jacht naar een Barca naam setje wat ik ondertussen alweer veel te lang uitgesteld heb en hoop dat er nog 1 ergens te krijgen is :D

apis29 wijzigde deze reactie 25-07-2013 10:04 (26%)

• Aquila
http://www.subsidesports....rcelona-kit-printing.html ?
Ik vind dat shirt van Schweinsteiger toch aardig gelukt! Ik zou graag nog dit shirt willen hebben, nog wel liever dan het Duitsland uit shirt 2010 en dat is een shirt wat ik mooi vind, maar voornamelijk best wel apart, exclusief voor Duitsland ( geen copy paste shit van adidas) en het is echt een duidelijk shirt, je weet gelijk tegen wie je speelt.. deze:

Aquila wijzigde deze reactie 25-07-2013 11:17 (8%)

• CR1691
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20:58

CR1691

The cycle cannot be broken

Dit was mijn laatste aanwinst. Het is echt een heel mooi shirt en ik moest natuurlijk Soldado erop laten bedrukken :D

Dit is 1 van mijn persoonlijke favorieten qua buitenlandse shirts. Ja het is een idioot maar wel een fantastische voetballer. Toen ik voor het eerst naar Newcastle United ging moest en zou ik een shirt van Barton kopen. Was destijds aanwezig bij de wedstrijd Newcastle - Arsenal die 4-4 eindigde. Geloof niet dat ik ooit zo hard geschreeuwd heb :+

CR1691 wijzigde deze reactie 25-07-2013 13:25 (121%)

PSN: Finally_Chris

• Aquila
quote:
CR1691 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:16:
[afbeelding]

Dit was mijn laatste aanwinst. Het is echt een heel mooi shirt en ik moest natuurlijk Soldado erop laten bedrukken :D

[afbeelding]

Dit is 1 van mijn persoonlijke favorieten qua buitenlandse shirts. Ja het is een idioot maar wel een fantastische voetballer. Toen ik voor het eerst naar Newcastle United ging moest en zou ik een shirt van Barton kopen. Was destijds aanwezig bij de wedstrijd Newcastle - Arsenal die 4-4 eindigde. Geloof niet dat ik ooit zo hard geschreeuwd heb :+
Offtopic:
Ik vind het nog steeds jammer, dat Zlatan Ibrahimovic hem geen pak slaag heeft gegeven.. Die voelt zichzelf ook king of the world..

• CR1691

CR1691

Ze sporen allebei niet. Ik zou het ook niet erg gevonden hebben als Barton Zlatan aangepakt had.

• Aquila
Ja dat mag je gerust vinden, maar om voetballers voor gek te verklaren op je twitter account is ook sneu en Zlatan betreft over spelers/trainers, hij is daar serieuzer over. Als we het dan over overtredingen hebben, dan kan ik me wel in je mening vinden, maar soms vind ik het wel stoer hoe Zlatan dat doet, van Barton heb ik het nog nooit live of zo gezien.

• CR1691

CR1691

Barton is een zuigertje eerste klas. Weet heel goed hoe hij spelers uit hun tent moet lokken om er voordeel uit te halen. Heb het bij Newcastle een paar live kunnen zien hoe hij dat deed. Hij verdient wat dat betreft absoluut niet de schoonheidsprijs maar het is best bizar dat er nog steeds mensen zijn die er iedere keer weer intrappen (letterlijk en figuurlijk ;) ). Ze willen allebei nog weleens een hele smerige overtreding maken hoewel ik Barton sinds hij in Frankrijk zit wat dat betreft een beetje uit het oog verloren ben...

• apis29
  • Niet online
Hehe, ooit nog een item gezien op de BBC over Barton in Marseille en leek erop dat ie z'n leven gebeterd had. Maar dat was nog in z'n eerste seizoen ... Mischien staat het nog op de website, als je het mag kijken buiten de UK tenminste.
quote:
bamboombots schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:15:
http://www.subsidesports....rcelona-kit-printing.html ?
Ik vind dat shirt van Schweinsteiger toch aardig gelukt! Ik zou graag nog dit shirt willen hebben, nog wel liever dan het Duitsland uit shirt 2010 en dat is een shirt wat ik mooi vind, maar voornamelijk best wel apart, exclusief voor Duitsland ( geen copy paste shit van adidas) en het is echt een duidelijk shirt, je weet gelijk tegen wie je speelt.. deze:
[afbeelding]
[Ja van Barca moet ik een blauwe 2008-10 set hebben (Iniesta), weet nog wel een paar plekken om te kijken ...]
Apart is ie zeker. Vond het er toen echt niet uitzien (EK 2008) en ik was lang niet de enige. Die baan over de borst sloeg nergens op en zo asymetrisch :9 (met een nummer erop ziet het er al beter uit) . 2010 vind ik allebei mooi en wilde ze op zich ook beiden hebben met Özil op het zwarte en Müller op het witte shirt. 2012 het groene shirt moet ik iig nog wel halen met Hummels ofzo erop. 2010 zwart was al snel nauwlijks meer te krijgen, niet afgeprijsd iig ...
Eigenlijk moet ik nog een 2004 hebben, van dat model heb ik best veel landen. Maar ontdekte steeds meer kleine landen die ze ook droegen en waar al helemaal niet meer aan te komen was (Hongarije, Australie, Japan ... Argentinie; niet nieuw iig of de juiste maat. vallen ruim en L is net een jurk ;), vanwege die lange achterkant).

Liefst deze zwarte:

Verder was er deze nog en een derde in het rood

apis29 wijzigde deze reactie 25-07-2013 17:30 (15%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:12:
Hehe, ooit nog een item gezien op de BBC over Barton in Marseille en leek erop dat ie z'n leven gebeterd had. Maar dat was nog in z'n eerste seizoen ... Mischien staat het nog op de website, als je het mag kijken buiten de UK tenminste.

[...]

Apart is ie zeker. Vond het er toen echt niet uitzien (EK 2008) en ik was lang niet de enige. Die baan over de borst sloeg nergens op en zo asymetrisch :9 (met een nummer erop ziet het er al beter uit) . 2010 vind ik allebei mooi en wilde ze op zich ook beiden hebben met Özil op het zwarte en Müller op het witte shirt. 2012 het groene shirt moet ik iig nog wel halen met Hummels ofzo erop. 2010 zwart was al snel nauwlijks meer te krijgen, niet afgeprijsd iig ...
Eigenlijk moet ik nog een 2004 hebben, van dat model heb ik best veel landen. Maar ontdekte steeds meer kleine landen die ze ook droegen en waar al helemaal niet meer aan te komen was (Hongarije, Australie, Japan ... Argentinie; niet nieuw iig of de juiste maat. vallen ruim en L is net een jurk ;), vanwege die lange achterkant).

Liefst deze zwarte:
[afbeelding]

Verder was er deze nog en een derde in het rood

[afbeelding]
Voor die shirts die je opnoemt moet je toch echt hier zijn :)
http://www.classicfootbal...european/germany.html?p=4
Hopelijk vind je er wat tussen!

• apis29
  • Niet online
Daar heb je wel de beste kans ja, naast eBay. Heb al een paar shirts op m'n lijstje van die site :). Afgelopen jaar een nieuwe verslaving ontdekt naast nog ijshockeyshirts: baseball caps :D . Maar begin aan het eind van m'n lijstje te komen. Haal ze ook alleen uit Amerika omdat die, itt tot wat ze hier bij Footlocker en Britain etc. verkopen, nog Made in USA zijn. In Europa verkopen ze alleen Made in China en nog voor 35 euro ook. Haal ik ze uit Amerika ben ik 27-28 euro kwijt incl. verzenden en betere kwaliteit én de hier zo goed als niet te krijgen low profile variant (die dus niet op een koksmuts lijkt <+:) )
Dus ik kan weer aan de voetbal beginnen :*)

• Aquila
Die caps zijn ook wel stoer. Je moet dan wel de goede hebben, maar die zullen er wel zijn :)

Ik zag net deze bedrukkingen:
http://www.subsidesports....-munich-kit-printing.html
en:
http://www.subsidesports....germany-kit-printing.html
Ik zou voor mijn nieuwste Bayern shirt graag een kampioens badge willen met Götze, ook nog een Duitsland shirt met Gomez en eventueel nog een 2008 Duitsland shirt met neuville erop, dat was ook een aardige voetballer volgens mij en hij was tenslotte een speler van BMG waar ik dicht bij woon!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
quote:
[afbeelding]

"Still at Mestalla. Been told Soldado will join Tottenham for €30m. Deal tied up after Liverpool interest emerged. Postiga could replace him." Oeps :o
quote:
BamBoomBots schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:10:
Die caps zijn ook wel stoer. Je moet dan wel de goede hebben, maar die zullen er wel zijn :)

Ik zag net deze bedrukkingen:
http://www.subsidesports....-munich-kit-printing.html
en:
http://www.subsidesports....germany-kit-printing.html
Ik zou voor mijn nieuwste Bayern shirt graag een kampioens badge willen met Götze, ook nog een Duitsland shirt met Gomez en eventueel nog een 2008 Duitsland shirt met neuville erop, dat was ook een aardige voetballer volgens mij en hij was tenslotte een speler van BMG waar ik dicht bij woon!
Ja ik had gewoon zo een Schweinsteiger kit, wel ergens anders gehaald toen, en zelf de naam losgeknipt en boven het nummer erop gestreken. Badge kan je daar ook halen vlgns mij (bij Subside) ...
Ik ga zelf op zoek naar een gouden Martinez set of toch maar Schweinsteiger (of Muller) voor die van afgelopen seizoen. Wel naaierij dat ze in de CL finale met het nieuwe shirt gingen spelen ...

apis29 wijzigde deze reactie 28-07-2013 22:45 (54%)

• CR1691

CR1691

quote:
apis29 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:39:
[...]

"Still at Mestalla. Been told Soldado will join Tottenham for €30m. Deal tied up after Liverpool interest emerged. Postiga could replace him." Oeps :o
Is het shirt van afgelopen seizoen dus dat is niet erg ;). Ik koop shirts meestal pas na de zomer transferperiode met bedrukking juist om dat soort risico's uit te sluiten.

• apis29
  • Niet online
quote:
CR1691 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:49:
[...]

Is het shirt van afgelopen seizoen dus dat is niet erg ;). Ik koop shirts meestal pas na de zomer transferperiode met bedrukking juist om dat soort risico's uit te sluiten.
:*) Ja ik zie het nu (ook het nieuwe shirt). 12-13 is wel een mooiere dan 13-14; zat bij een webshop te kijken waar ze die nieuwe nog niet hadden en dacht dat die van jou (ook) voor volgend seizoen was.
Het speciale 90 jaar shirt vond ik wel briljant van Valencia 8), beetje laat achter gekomen toen maar volgens mij sowieso al moeilijk te krijgen toen(?). Zo heb ik ook een 90 80 jaar shirt van Dynamo Kiev maar dat bleek dus een namaak te zijn (te klein, slecht materiaal en andere dingen :$ ). Gelukkig is de 100 90 alweer "bijna" om de hoek en is hun shirt tegenwoordig iets makkelijker te krijgen ...
In ieder geval, je moet ook maar net het geluk hebben dat je club een merk draagt wat een beetje shirts kan ontwerpen. Vind macron nu wel goed bezig bijv., AZ'ers ook weer mazzel mee. Jammer dat Umbro aan het verdwijnen is, waren ook wel goed bezig ...

apis29 wijzigde deze reactie 30-07-2013 01:22 (4%)

• Catorce
Zag net eventjes de MLS All-Stars 2013 vs AS Roma highlights en moet zeggen dat het shirt van MLS wel erg mooi was! Bedrukking is in zilver, dat vind ik meestal niks maar past hier wel enorm goed bij :)

• Aquila
Dat shirt ziet er inderdaad mooi uit. Modern en strak.
Zilver staat opzich wel, zie ook maar het vorige Champions League shirt van Bayern. Het shirt is zwart met zilveren bedrukking, dat vind ik zelf wel wat hebben.
Ik heb binnen 2/3 weken aardig wat shirts gezien, waaronder het zwarte en witte Duitsland shirt van het WK en ze zijn prachtig in het echt, ook het Bayern Champions league tenue van 2009/2010 meen ik en als laatste het zwarte Duitsland shirt met Müller erop. Ik heb die helaas niet duidelijk kunnen zien, maar ik heb hem waarschijnlijk zelf in bezit een van deze weken.
Er valt mij trouwens een ding op aan neppen shirts (ja ik ben er 2 tegen gekomen). Eentje van Bayern had walgelijke bedrukking (zag er kwalitatief bagger uit) en dat shirt had maar 2 strepen op de rug 8)7 Het was een junior shirt, maar hij zag er echt bagger uit.
De tweede die ik laatst tegen kwam in de stad zag er redelijk goed uit, alleen het logo niet. Het Bayern logo was omringd door een witte stof (wel in een cirkel), maar dat zit er nooit op (ik heb hier alles origineel liggen), misschien dat ze daar vaker de fout in gaan, want een kennis had een Duitsland shirt in Turkijke gekocht waarvan het logo (ja echt slecht :F ) niet het standaard was, maar van het uit shirt.. Net alsof een idioot die verkeerd gepakt heeft :P

• BeefHazard
Brief gehad, ik mag met seizoenskaarten langskomen en 4 AZ-shirts ophalen O+

• Aquila
quote:
BeefHazard schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:04:
Brief gehad, ik mag met seizoenskaarten langskomen en 4 AZ-shirts ophalen O+
Ik hoop toch match worn ?

• apis29
  • Niet online
quote:
[afbeelding]

:+ Wilde net gaan vragen of 'ie qua maat normaal valt maar merk nu dat het een ander merk dan dit is:

Was ff aan het kijken of ik er nog aan kon komen (2012/13) maar dat wordt moeilijk zo te zien. Kwam net een artikel tegen waarin stond dat ze op de openingsdag 30.000 shirtjes verkocht hadden waarvan 20.000 het thuis model. Deze JAKO shirts vallen blijkbaar klein en in het label staat ook UK:M = D/EUR:L (komt goed uit :*) )
Achterkant heeft wel een lelijk zwart vlak wat het nieuwe shirt niet meer heeft maar die lijdt wel onder een minder ontwerp met bredere banen (en Alfa Romeo shirtsponsoring). Zit wel nog een watermerk achtig iets van het clubwapen in dat zwarte vlak verwerkt om het draagelijk te maken.

- Wat shirts met zilver betreft had Manchester al wat jaren geleden een zwart shirt met zilveren Vodafone sponsoring en zilveren rugnummers in de CL en Liverpool twee jaar geleden ook nog wel een mooie 8) .
MLS All Star shirt valt 't niet zo op hier (mischien omdat het de replica is?):

(Kwam ook nog een 2008 Duitsland thuis shirt tegen, maat M & L nieuw, voor "maar" 99,95 8)7)

apis29 wijzigde deze reactie 07-08-2013 00:38 (23%)

• BeefHazard
quote:
Nee, nieuwe. Match worn komt na uitschakeling EL. of na wedstrijd, weet 't niet meer
Was een weggeefactie van AFAS, iedere seizoenskaarthouder krijgt een gratis shirt.

• Aquila
quote:
apis29 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:18:
[...]

:+ Wilde net gaan vragen of 'ie qua maat normaal valt maar merk nu dat het een ander merk dan dit is:

[afbeelding]

Was ff aan het kijken of ik er nog aan kon komen (2012/13) maar dat wordt moeilijk zo te zien. Kwam net een artikel tegen waarin stond dat ze op de openingsdag 30.000 shirtjes verkocht hadden waarvan 20.000 het thuis model. Deze JAKO shirts vallen blijkbaar klein en in het label staat ook UK:M = D/EUR:L (komt goed uit :*) )
Achterkant heeft wel een lelijk zwart vlak wat het nieuwe shirt niet meer heeft maar die lijdt wel onder een minder ontwerp met bredere banen (en Alfa Romeo shirtsponsoring). Zit wel nog een watermerk achtig iets van het clubwapen in dat zwarte vlak verwerkt om het draagelijk te maken.

- Wat shirts met zilver betreft had Manchester al wat jaren geleden een zwart shirt met zilveren Vodafone sponsoring en zilveren rugnummers in de CL en Liverpool twee jaar geleden ook nog wel een mooie 8) .
MLS All Star shirt valt 't niet zo op hier (mischien omdat het de replica is?):

(Kwam ook nog een 2008 Duitsland thuis shirt tegen, maat M & L nieuw, voor "maar" 99,95 8)7)

[afbeelding]

[afbeelding]
Duitsland thuis 2008 :o :D :D
100 euro is wel echt erg veel, op Classic hebben ze een nieuwe liggen voor 60 euro meen ik en dan in maat XL. Waar ben je dat shirt trouwens tegen gekomen ?
quote:

BeefHazard schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:48:

[...]

Nee, nieuwe. Match worn komt na uitschakeling EL. of na wedstrijd, weet 't niet meer
Was een weggeefactie van AFAS, iedere seizoenskaarthouder krijgt een gratis shirt.
Oohw oke, dus dan moet er nog even gewacht worden. In ieder geval heb je wat nieuwe shirts. Altijd leuk om er wat meer te hebben :D
Ik heb hier trouwens nog een AZ shirt met zwart/goud liggen, ik vind het eigenlijk wel een prachtig shirt!

• BeefHazard
Canterbury zwart/goud uitshirt? De mooiste die ooit gemaakt is. Hebb0n.

Achja, XL was op dus ik had een L gehaald voor mijn vader maar dat gaat 'm absoluut niet worden. Mooizo, ik heb een M en als ik nog een bizarre hoeveelheid groei heb ik nog altijd een L klaarliggen >:)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Meer van dit soort merkloze kits graag!

Overigens lijkt me dit echt een diamant voor je shirtjescollectie :

Genoa special edition kit van afgelopen seizoen, dit is wat een shirt moet zijn: _/-\o_

• Aquila
quote:
BeefHazard schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:46:
Canterbury zwart/goud uitshirt? De mooiste die ooit gemaakt is. Hebb0n.

Achja, XL was op dus ik had een L gehaald voor mijn vader maar dat gaat 'm absoluut niet worden. Mooizo, ik heb een M en als ik nog een bizarre hoeveelheid groei heb ik nog altijd een L klaarliggen >:)
Heb je die dan nog niet :o ?

Die outfit staat Poldi goed, maar die sokken doen het hem.. Daarom vind ik de sokken van Borussia Dortmund ook zoooooo vet :D

• BeefHazard
Vind 't wel wat weghebben van Pino :+

• Aquila
quote:
Hahaha :+
Ja het is maar hoe je er naar kijkt. Misschien heb ik die gozer te veel gezien :9

• Aquila
Even wat anders, hoe komen deze mensen in gods naam aan die shirts ?
Het moet dan een mislukte bewerking van het dames shirt zijn..
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Voor de witte is er berdukking, maar voor de zwarte opeens niet (geen voorbeeld)

Ik zou stiekem eens zo'n shirt wil kopen..

Gelijk dat neppe Bayern shirt tegen gekomen:

Ik denk zelf dat dit jongens zijn die op een schoftige manier geld krijgen en niks op sturen

Trouwens een persoonlijke vraag aan iedereen.
Hoe draag jij je shirt het liefste ?
Ik draag hemzelf het liefste strak, omdat ik gewoon wat breder gebouwd ben, mogen mensen dat wel opmerken :P Ik draag altijd een Duitsland 2012 uit shirt in de maat M, Techfits zijn ideaal, maar wel fors in prijs.

Aquila wijzigde deze reactie 09-08-2013 02:05 (41%)

• apis29
  • Niet online
>:) Marktplaats, de cesspool van de shirtjes. Echt een kansloze bedoening daar ... als het maar geld oplevert. Helemaal de handelaren, eerst nog één die namaak ijshockeyshirts verkocht met naam en nummer die je op ebay uit China kan halen en ook in bulk. Echt customizen alleen kost al meer dan zo'n shirt ($60-80) en iirc vroeg ie richting de 100 euro voor die nepshirts die op ebay voor <$50 te krijgen zijn. Het leukste was nog dat ie een maat verkocht die niet bestaat bij de echte wedstrijdshirts dus dat was helemaal duidelijk, alleen weet een bovengemiddelde MP bezoeker dat vast niet eens ...

Duitsland 2008 was op eBay bij een duitse verkoper (via een getoonde suggestie onder een andere veiling terecht gekomen) maar zag er een beetje vaag uit met alleen/veel stock plaatjes en alle shirts veel te duur, ook tweedehands aanbod ertussen. M'n laptop is naar z'n moer en daar stonden m'n bookmarks van laatste speurtochten dus de precieze moet ik weer ff opzoeken.

apis29 wijzigde deze reactie 09-08-2013 04:58 (26%)

• Aquila
Ja haha, daar ben ik nu wel achter gekomen!
Ik zat net 5 minuten op MP en ik vind alle rotzooi al.. en ik vind dat MP bezoekers dan wel een scheel oog hebben zeg. Ik wil ze niet over een kant scheren, maar dan ga je echt kopen zonder verstand.
Ja, je merkt het opeens heus wel op, dat Bayern shirt heeft ook een soort papiertje in de nek, bij het origineel is dat ook gewoon een Adidas logo met een aantal dingen eronder. Sommigen neppe shirt falen echt verschrikkelijk hard.

Ooohw oke, gewoon op Ebay dus. Gelukkig heeft Classic nog een shit load aan 2008 shirts liggen. Ja meestalen falen die nep fabrikanten op het logo en inderdaad die plaatjes.
Oohw, dat is aardig kl*te. Naja we zien het dan wel een keer :)

• apis29
  • Niet online
Was nog vergeten dat ik wel wat dames versies was tegengekomen (op ebay in DLD) van het 2008 shirt die als gewoon werden geadverteerd maar wel met de opmerking dat bijv. deze medium eigenlijk een dames large is en het enige verschil dat het wapen kleiner is. De prijzen van deze waren veel normaler en ééntje was al bedrukt met #14 Marin (Marko), waar we nog zoveel over horen sinds z'n move naar Chelsea :+ (lees nu dat ie wordt verhuurd aan Sevilla dit seizoen)

En de AZ Canterbury shirts waren i.d.d. niet slecht :P , had toen ook nog gekeken voor die zwarte maar vlgns mij was ie al snel uitverkocht ... (2009 Feyenoord geel Europacup shirt was trouwens ook niet slecht, hetzelfde model als Italie Confederations Cup 2009. Wilde hem kado doen aan neef met een afwijking, Feyenoord fan, met Ryo naam & nummer maar kom hem niet meer vinden en voor bedrukking had je naar de Kuip moeten gaan denk ik, als je de officiele en niet die gare "fanstyle" bedrukking wilde. Stond wel een sponsorloze spelersversie op Marktplaats in die tijd maar een beetje aan de prijs iirc; wel dè versie om te hebben met die cleane look)

AZ shirt van dit seizoen vind ik zelf wel vrij aardig, zelfde model als Napoli afgelopen seizoen, dus wel lekker om er 4 gratis te krijgen (zal wel niks kosten in de inkoop >:) ). Zat ff op iets wat op een AZ forum moest lijken te lezen en ze vonden het in het algemeen maar niks en tegelijkertijd het uitshirt wel mooi wat zo goed als hetzelfde model is in een ander kleurtje :') (vast niet precies dezelfde mensen die voor en tegelijkertijd tegen waren als ik het weer op zou gaan zoeken). Zal wel aan de kleur liggen dat het bij blauw beter overkomt, Napoli haal ik zeker nog als ik hem voor een goed prijsje tegenkom ... zoals de Liverpool shirts van afgelopen seizoen. Al voor 20 euro te koop bij betrouwbare verkopers en "moest" hem nog halen. Ziet er iig beter uit dan het de nieuwe shirts, wat een ontwerpen van dat Warrior merk. Dacht dat het een Chinees merk was, blijkt het een Amerikaans merk te zijn maar het levert tenminste nog veel sponsorgeld op ...

apis29 wijzigde deze reactie 09-08-2013 22:59 (58%)

• Aquila
quote:
apis29 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:30:
AZ shirt van dit seizoen vind ik zelf wel vrij aardig, zelfde model als Napoli afgelopen seizoen, dus wel lekker om er 4 gratis te krijgen (zal wel niks kosten in de inkoop >:) ). Zat ff op iets wat op een AZ forum moest lijken te lezen en ze vonden het in het algemeen maar niks en tegelijkertijd het uitshirt wel mooi wat zo goed als hetzelfde model is in een ander kleurtje :') (vast niet precies dezelfde mensen die voor en tegelijkertijd tegen waren als ik het weer op zou gaan zoeken). Zal wel aan de kleur liggen dat het bij blauw beter overkomt, Napoli haal ik zeker nog als ik hem voor een goed prijsje tegenkom ... zoals de Liverpool shirts van afgelopen seizoen. Al voor 20 euro te koop bij betrouwbare verkopers en "moest" hem nog halen. Ziet er iig beter uit dan het de nieuwe shirts, wat een ontwerpen van dat Warrior merk. Dacht dat het een Chinees merk was, blijkt het een Amerikaans merk te zijn maar het levert tenminste nog veel sponsorgeld op ...
Ja de shirts hebben opzich wel wat, alleen m,n eerste reactie op die kraag was even: okee, apart.
Naja dan zijn het van die kleuren neukertjes :P In ieder geval kijk ik zelf meer naar het ontwerp, dan naar de kleuren. Je kunt een mooi shirt hebben en kleuren kunnen het mooier maken, maar het ontwerp maakt het shirt wel lijkt me.
Haha volgens mij komt dat merk uit Brazilie en heeft die kerel zich scheef zitten kijken op de carnaval gebeuren daar en opeens werd hij heel enthausiast :')

Trouwens ik zat gister naar een shirt van Ajax te kijken...

En uit het niets zie ik de kraag en de mouwen, moet ik daarna een het Bayern en Chelsea thuis shirt denken en daarna vind ik Adidas een hatelijk bedrijf... Pak daarom Nike. Hoop dat Bayern en Duitsland ook lekker Nike pakken, dan krijg je tenminste nog een shirt naar je naam _/-\o_

Ik zag het shirt van SC Cambuur en het eerste wat ik dacht was dit (heb dat shirt op de foto thuis liggen):

Ik vraag me dan af of er patenten zijn op bepaalde ontwerpen, want dit en het shirt van Cambuur lijken bij de kraag erg veel op elkaar.

Trouwens het shirt komt een van deze weken binnen, dus alleen nog een Ballack printing erop hopelijk :D

Dit shirt blijft gewoon prachtig.

• Catorce
Nike doet ook veel hetzelfde hoor. Was je het welbekende mouwtje van vorig jaar je niet opgevallen? Allemaal een dikke brede band aan de onderkant. PSV had het in blokjes, Atletico Madrid en RKC Waalwijk bijvoorbeeld in een effen kleur. Vreselijk...

Zo moeilijk is het toch niet een shirt op zijn minst in details wat meer te laten verschillen van anderen? Ze verdienen er zoveel op, een beetje meer moeite mag ook wel.

• Aquila
Serieus ?
Dat is me dan totaal niet opgevallen :o
In ieder geval hoort het niet, zoals je zelf al zegt mag een beetje meer moeite wel inderdaad. Ook al doe ik er niks aan, ik word ergens toch wel kwaad als Bayern München en Chelsea als topclubs zo'n verkracht Ajax shirt krijgt, terwijl die club veeeel minder is.
Clubs als Bayern, Real en Chelsea hoor je gewoon fatsoenlijke shirts te maken om je trots in te voelen. Als ik mijn shirt blauw verf, dan kan ik zo Chelsea fan worden.
Mja je moet gewoon een prachtig shirt naar je naam krijgen. Die maken daar winst op om bang van te worden. Volgend jaar krijgen we ook weer dit: Duitsland, wat gaan we doen jongens ? Wat hadden ze 30 jaar geleden op het WK, dat (foto), pak die maar..
Andere clubs: Pak dat ontwerp van 40 jaar geleden maar. Fris het iets op en jullie mogen naar huis. Die miljoen op je rekening zie je nog wel..

• apis29
  • Niet online
Dat Ajax shirt is trouwens anders als je goed naar de V kijkt, In het huidige model zit er overlapping in ;) Niks gezegd, dat was Ajax afgelopen seizoen :D
Maar idd zijn er gewoon een paar modellen elk seizoen en dan in diverse clubkleuren gemaakt (Ajax 13/14 uit = Milan 13/14 thuis bijv. vlgns mij). Het huidige Bayern/Chelsea model is wel iets anders dan dat van Ajax, dat toen ongetwijfeld ook door meerdere teams gebruikt werd, maar idd weinig origineel :*) . Vind er dan ook weinig aan dat Bayern thuisshirt ...

apis29 wijzigde deze reactie 10-08-2013 23:53 (46%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Vind persoonlijk dat ze deze template moeten terughalen, daarin lijken je schouders breder mede door de rand.

• Aquila
quote:
apis29 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:37:
Dat Ajax shirt is trouwens anders als je goed naar de V kijkt, In het huidige model zit er overlapping in ;) Niks gezegd, dat was Ajax afgelopen seizoen :D
Maar idd zijn er gewoon een paar modellen elk seizoen en dan in diverse clubkleuren gemaakt (Ajax 13/14 uit = Milan 13/14 thuis bijv. vlgns mij). Het huidige Bayern/Chelsea model is wel iets anders dan dat van Ajax, dat toen ongetwijfeld ook door meerdere teams gebruikt werd, maar idd weinig origineel :*) . Vind er dan ook weinig aan dat Bayern thuisshirt ...
Het shirt valt in mijn ogen wel iets tegen inderdaad.
Als ik het dan wat beter moet uitleggen, het geheel is prima, maar de details zijn minder tegenover zijn voorganger. Om even een paar voorbeelden te tonen wat het nieuwe shirt niet heeft:

Deze is er netjes op genaaid, op het huidige shirt is het een printing ;(

En de patch van Adidas zit er niet op. (ik vind dat toch een leuke toevoeging)
Lijkt me een aardige faal van Adidas :(

Aquila wijzigde deze reactie 11-08-2013 18:10 (3%)

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:04:
Vind persoonlijk dat ze deze template moeten terughalen, daarin lijken je schouders breder mede door de rand.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedoel je, omdat de strepen niet doorlopen ?

• BeefHazard
Twijfel twijfel. Zal ik mijn AZ-Shirt laten bedrukken? Kost 20 euro voor naam + rugnummer. Denk dat ik dan voor Aron Jóhannsson ga (loopt nog steeds 1:1, prima spits :) ) of Maarten Martens, maar als een van beide vertrekt/geblesseerd raakt heb je er zo weinig aan.

• Remcom00
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 03-09 20:57

Remcom00

hij is gek

Wil wel een FC Groningen shirt kopen, en misschien nog een van Chelsea of een andere club, waar kan ik dat het best doen?
Zou mooi zijn als het onder de 20 euro blijft, fatsoenlijke kwaliteit en met de naam van een speler er op.

hoidoei

• Catorce
Onder de 20 lijkt me lastig, tenzij je een tweedehands weet te vinden. Dan zal voor Groningen Marktplaats wel het beste zijn, op internationale websites lijkt het me behoorlijk lastig te vinden.

FYI: Gemiddeld betaal ik voor mijn shirts tussen de 40 en 75 pond.
Pagina: 1 2 3 ... 28 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True