Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:49
Aquila schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:46:
@Lekkerboeie86
Zeker niet weg doen. Nette doos kopen en ze erin bewaren of ze inlijsten en op je hobby kamer ophangen!
Zit toch een emotionele waarde aan, neem ik aan?
Zijn zeker bijzondere shirts voor me ja. Ze hangen al 15 jaar en langer keurig in m'n kast. Met het jaarlijkse opruim/weggooi rondje heb ik ze weer even vast :)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:57
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Zijn zeker bijzondere shirts voor me ja. Ze hangen al 15 jaar en langer keurig in m'n kast. Met het jaarlijkse opruim/weggooi rondje heb ik ze weer even vast :)
Niet weg doen. Zonde van de shirtjes en vooral herinneringen.
Inlijsten zou wel een optie zijn of wil je dat niet?

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:49
Aquila schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:07:
[...]

Niet weg doen. Zonde van de shirtjes en vooral herinneringen.
Inlijsten zou wel een optie zijn of wil je dat niet?
Ik ga er is overna denken. Voorlopig hangen ze weer keurig in de kast :)

• Aquila
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:10:
[...]

Ik ga er is overna denken. Voorlopig hangen ze weer keurig in de kast :)
Tuurlijk!
Ik snap ook wel dat je zoiets hebt van: “Het hangt hier dan maar wat aan de muur” :p

• apis29
  • Niet online
Jammer dat ze al uitgeschakeld zijn voor de Europa League O-) . Voor retro shirtjes icm een Europees avontuur had je er misschien nog een leuk bedrag voor kunnen krijgen
Voor inlijsten kwam ik weer eens wat tegen bij de Action: https://www.action.com/nl-be/p/collage-fotolijst-/ (vlgns mij was het 2-3 cm diep)

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-02 09:04

Mystikal

It never hurts to help

Zojuist ook een teleurstelling. Uit shirt van Nike gekocht inclusief broekje + sokken voor mijn zoontje (9 jaar).
Blijkt het broekje en het shirtje niet dezelfde kleur te hebben. Het is ook een andere kleurcode (wisten ze me zojuist te melden via de chat service). Wanneer wel de juiste zou komen was niet bekend.
Ze adviseerde een blauw broekje (net als het zoontje van Messi... man man man. alsof we daar op zitten te wachten..).

Al met al redelijk teleurstellend als je voor 150 uitgeeft aan een setje.. Twijfel is nu om toch te houden of gewoon het broekje terugsturen (of alles...).

Ik vind het wel een mooi shirt!

Mystikal wijzigde deze reactie 21-08-2019 14:45 (27%)

Basement Bios ---- Exo-S

• Aquila
@Mystikal
Dat is wel enorm frustrerend zeg en al helemaal voor zo'n riant bedrag!
Als jij het setje kan terug sturen en daarmee eventueel het bedrag kan terug krijgen, zou ik absoluut voor die optie gaan. Je kunt het later alsnog in de aanbieding kopen en een leuke print erbij kiezen, alhoewel het nadeel ervan is dat je een persoon moet vinden die het GOED kan bedrukken.
Anderzijds is het natuurlijk ook niet leuk voor je zoontje. Die wilt er graag in spelen. Het is namelijk ook een pracht tenue.

Overigens wil ik je 1 tip mee geven. Ga voor dat soort hoge bedragen geen gloednieuwe spullen kopen. Op sites zoals Classicfootballshirts.co.uk of Subsidesports.nl kun je tijdens aanbiedingen uit mooie shirtjes kiezen.

Zelf heb ik ook nog een update. Voor de Ajax fans extra leuk :)
Een tijdje terug heb ik een Ajax trainingspak gekocht die persoonlijk van Jari Litmanen af komt. Er zit ook nog eens een note bij van de man himself.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:06
Aquila schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:06:
@Mystikal

Zelf heb ik ook nog een update. Voor de Ajax fans extra leuk :)
Een tijdje terug heb ik een Ajax trainingspak gekocht die persoonlijk van Jari Litmanen af komt. Er zit ook nog eens een note bij van de man himself.
[Afbeelding]
Super Vet. Wat staat er op de note?
Dat is wel balen inderdaad. Als het mogelijk is om alles retour te sturen zal ik dat zeker doen.
Maar zullen ze het nog wel terug nemen als hij bedrukt is?
Ik heb ook 2 jonge jongens en ik zal hier geen 150 euro aan uitgeven ( MAar dat is mijn mening. :))
Dan kijk ik wel voor wat minder op ali :)

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-02 09:04

Mystikal

It never hurts to help

Aquila schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:06:
@Mystikal
Dat is wel enorm frustrerend zeg en al helemaal voor zo'n riant bedrag!
Als jij het setje kan terug sturen en daarmee eventueel het bedrag kan terug krijgen, zou ik absoluut voor die optie gaan. Je kunt het later alsnog in de aanbieding kopen en een leuke print erbij kiezen, alhoewel het nadeel ervan is dat je een persoon moet vinden die het GOED kan bedrukken.
Anderzijds is het natuurlijk ook niet leuk voor je zoontje. Die wilt er graag in spelen. Het is namelijk ook een pracht tenue.

Overigens wil ik je 1 tip mee geven. Ga voor dat soort hoge bedragen geen gloednieuwe spullen kopen. Op sites zoals Classicfootballshirts.co.uk of Subsidesports.nl kun je tijdens aanbiedingen uit mooie shirtjes kiezen.
Klopt, maar zoals je al zegt. Hij heeft het er op staan en is het niet zo dat we over 4 weken wel het goede broekje te bestellen is. Die sites ken ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar nu al het nieuwe shirt hebben van Barca? Het is al met al veel geld, maar hij traint 3 a 4x in de week en is er erg blij mee. De ali shirts zijn altijd van een stuk mindere kwaliteit. Het vorige barca outfit (fluor geel) heeft hij ook en alles is nog super netjes na een seizoen. Dat geld voor de broek, shirt, sokken en de bedrukking. Het is het ook wel waard.
chimera2 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 07:43:
[...]

Dat is wel balen inderdaad. Als het mogelijk is om alles retour te sturen zal ik dat zeker doen.
Maar zullen ze het nog wel terug nemen als hij bedrukt is?
Ik heb ook 2 jonge jongens en ik zal hier geen 150 euro aan uitgeven ( MAar dat is mijn mening. :))
Dan kijk ik wel voor wat minder op ali :)
Zoals gezegd alles retour is geen optie, aangezien die jongen zijn tenue wil. Het verschil is niet heel groot en het zal tijdens het dragen niemand opvallen denk ik. Zoals gezegd, 150 euro is veel, maar we kunnen het missen zullen we maar zeggen. :P

Basement Bios ---- Exo-S

• Aquila
Mystikal schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:28:
[...]

Klopt, maar zoals je al zegt. Hij heeft het er op staan en is het niet zo dat we over 4 weken wel het goede broekje te bestellen is. Die sites ken ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar nu al het nieuwe shirt hebben van Barca? Het is al met al veel geld, maar hij traint 3 a 4x in de week en is er erg blij mee. De ali shirts zijn altijd van een stuk mindere kwaliteit. Het vorige barca outfit (fluor geel) heeft hij ook en alles is nog super netjes na een seizoen. Dat geld voor de broek, shirt, sokken en de bedrukking. Het is het ook wel waard.
Nee, ClassicFootballShirts heeft meestal halverwege (met geluk het shirt die je zoekt) het seizoen de huidige shirts wel binnen. Aan het einde van een seizoen eigenlijk altijd wel. Rond neuzen kun je altijd wel even doen, misschien ook voor jezelf! Hoe het precies zit bij Subside is mij niet duidelijk, maar daar kun je wel printing kopen.
Voor jou staat ook op de eerste plek dat je zoontje blij is met zijn shirt, dus het is ook wel weer lichtelijk knullig om het dan van hem af te nemen O-) Misschien de beste optie, wachten of zoeken naar het juiste broekje :)

Over neppe shirts kan ik eigenlijk niet echt wat zeggen. Ik begrijp dat mensen het kopen omdat shirtjes gewoon duur zijn, maar of het nou echt zo goed is, geen idee. Die shirtjes blijken nogal wat warmte vast te houden namelijk.

@chimera2
Kortweg dat het allemaal persoonlijk van hem afkomt en geruild, gedragen of cadeau gedaan is aan hem tijdens zijn carriere. Daarnaast zat er nog een certificaat van echtheid bij.
Jammer genoeg geen persoonlijke note, maar wel van hem zelf :D

• Janpeter100
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 30-09-2019
Hey, ik zoek zelf nog wat leuke retro shitrs van vroeger. het liefst vanuit de eredivisie. Iemand die me hiermee kan helpen?

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 00:30
Je kan denk ik het beste marktplaats in de gaten houden. Probeer wel altijd om genoeg foto's te vragen en vergelijk goed met ander beeldmateriaal. Het Ajax-shirt waarin zij in '95 de CL wonnen wordt namelijk flink nagemaakt in de Aziatische landen dus laat je daar niet mee bedonderen.
Aquila schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:41:
[...]Over neppe shirts kan ik eigenlijk niet echt wat zeggen. Ik begrijp dat mensen het kopen omdat shirtjes gewoon duur zijn, maar of het nou echt zo goed is, geen idee. Die shirtjes blijken nogal wat warmte vast te houden namelijk.
Ik heb er zelf wel eens wat besteld, puur omdat ik niet in mijn officiële Dortmund shirts wil trainen (vanwege het wassen i.c.m. naambedrukking). De kwaliteit valt mij heel erg mee, soms is het echt bijna onmogelijk om te zien wat nu echt is en nep. Zelfs de stof is van verbazingwekkende goeie kwaliteit.

• Aquila
@Markuss
Dat is misschien wel zo, alleen ademt het wel goed door? Bij Adizero heb je dat je het niet op je voelt plakken.
Hoe is dat bij neppe shirts?

• Markuss
@Aquila Laat ik wel even vooropstellen stellen dat ik geen expert ben in de neppe rotzooi. Maar een verkoper op DHGate toen vertelde mij dat je verschillende soorten namaak hebt: van die Turkse bazaar shit, tot aan wat zij noemen: Thai Quality.

Dat is schijnbaar het allerbeste spul, ik heb een paar PUMA-shirts van Dortmund gekocht, een Nike-model van het Nederlands elftal en 1 Ajax shirt van adidas. Vooral bij het NL-shirt en het Ajax shirt was het verschil echt nagenoeg nihil. Ik kan alleen de stof vergelijken en hoe het zit (zonder training) maar dat is bij beide perfect eigenlijk. Tijdens een training kan ik niet vergelijken want daar draag ik mijn officiële shirts zelden, draag ze liever naar het stadion.

• Aquila
Je traint in je neppe shirtjes, dus dan zou je wel ongeveer kunnen vertellen hoe het zit? Of dat je het overdreven warm erin hebt.

Wat de stof betreft, dat is wel te zien. Het logo van Bayern is zo’n voorbeeld. Wit randje erom heen en dat weet je voldoende, haha.

• Markuss
Dacht dat je bedoelde een vergelijking qua trainen, dat zit er niet echt in. Maar de shirts zijn bij mij niet overdreven warm hoor, gewoon prima.

Oh dat zal best hoor, maar bij het Ajax shirt was het voor mij bijna onmogelijk.

• Aquila
@Markuss
Ooow, dat scheelt dan wel ja. Dan koop je makkelijker een ''goede'' nepperd dan dat je steeds iets ''duurs'' koopt.

• Markuss
Aquila schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:30:
@Markuss
Ooow, dat scheelt dan wel ja. Dan koop je makkelijker een ''goede'' nepperd dan dat je steeds iets ''duurs'' koopt.
Dat is waar, maar ik maak er absoluut geen gewoonte van, voor Duitse club- en landenshirts kijk ik voornamelijk op eBay KleinAnzeigen, soms op marktplaats. Vaak kan je daar voor een mooi prijsje een origineel shirt kopen. Maar op eBay KA komen helaas ook steeds meer neppe shirts dus blijf goed opletten en stel vragen (wel altijd in het Duits).

• Markuss
Van de week dit shirtje binnengekregen uit Rusland (via eBay: € 17,50 + 4,50 verzenden):

• Markuss
Het seizoen is net lopende maar de vermoedelijke kleur voor het Ajax uitshirt zal dit gaan worden:

Beetje lijkend op dit:

• Aquila
Poah, daar zijn ze vroeg bij inderdaad.
Lekker normaal kleurtje, stamt oorspronkelijk af van eentje uit de jaren 80 ofzo?

• Markuss
Aquila schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:28:
Poah, daar zijn ze vroeg bij inderdaad.
Lekker normaal kleurtje, stamt oorspronkelijk af van eentje uit de jaren 80 ofzo?
Klopt helemaal, voorgangers:
1979-1980

1982-1984:

2002-2003:

• Aquila
Die eerst heb ik nooit gezien. Simpel shirt met een mooi logo.
Zou het graag meer zien zo :)

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21:50
Is dat niet de 3rd kit layout van Ajax voor Europese potjes? Of heb ik onder een steen gelegen en is die al ergens te vinden

• apis29
  • Niet online
Ajax heeft al jaren geen derde kit meer. Shirtontwerpen zijn vaak al een jaar van tevoren af, huidige shirt van Barca bijv. was al bijna een jaar geleden uitgelekt en dat zal hier ook voor gelden: kleurtje voor volgend jaar dus. (die blauwe Aegon vond ik zelf al veruit het mooiste [Ajax] uitshirt van deze eeuw dus mooi dat ze weer naar deze kleur terug gaan).

• Markuss
Dat klopt @apis29 maar las ergens dat van der Sar in een podcast ergens had laten doorschemeren dat er mogelijk een 3de shirt gaat komen. Footy is erg stellig in het feit dat dit shirt pas voor volgend jaar is en die geloof ik dan ook. Zei zitten er echt zelden naast met de informatie die zij hebben. Kwamen volgens mij dit jaar wel verkeerd uit met het uit-shirt van Ajax, dat bleek het fanstore shirt te zijn voor de werknemers daar.

• apis29
  • Niet online
Dit bericht bekijken op Instagram

The master and the apprentice 🙌

Een bericht gedeeld door ESPN FC (@espnfc) op 17 Sep 2019 om 2:16 (PDT)

Toch een eigen bedrukking (https://www.footyheadline...ly-have-own-kit-font.html)

• Aquila
Helaas die wedstrijd niet kunnen zien, maar wat een fantastische shirtjes hoor!

• Markuss
Moet zeggen dat ik die van Dortmund ook mooi vind, de spanten van het Westfalenstadion zijn erin verwerkt aan de bovenkant:

• apis29
  • Niet online
Was nog een Youtube kanaal tegengekomen die wat (nieuwe) shirtjes beoordeelden :D (in deel 2 geloof ik een uitshirt van Valencia in hetzelfde template als Dortmund maar dan spuuglelijk uitgevoerd :P )
Ajax uitshirt in deze derde video:

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-02 17:24
Markuss schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:38:
Het seizoen is net lopende maar de vermoedelijke kleur voor het Ajax uitshirt zal dit gaan worden:

[Afbeelding]

Beetje lijkend op dit:

[Afbeelding]
De kleur ziet er prima uit, maar ik vind die soort van onderzetters als clublogo echt niet mooi. Behalve dat ik het er niet uit vind zien qua hoe het er uit ziet, vind ik het er ook goedkoop uit zien omdat Adidas blijkbaar liever een bedrukte schijf op een shirt naait/plakt dan het logo echt in het shirt te naaien zoals ze eerst altijd deden.

• Aquila
Mooi potje met ook nog eens 2 mooie shirtjes. Die van Barca is wel echt een instant buy :9~

• Markuss
Mwoah kan er nog niet wild van worden, het mogelijk Duitsland thuistenue voor 2020.

• Aquila
@Markuss
Ik ook niet. Zo'n dunne, ronde hals vind ik geen nette keuze of ze moeten het breed maken zoals op 't 2012 uitshirt of 74 thuis shirt.
Effe wachten tot het uitshirt.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:06
iemand nog intresse in een shirt van:
Costa Rica
Japan
Man UTD
Newcastle UTD
Juventus
Liverpool
Barcelona
Vietnam
NL elftal
Alle shirt zijn wel gedragen.

Zie
https://imgur.com/a/jo3MpVF

• Markuss
Aquila schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:08:
@Markuss
Ik ook niet. Zo'n dunne, ronde hals vind ik geen nette keuze of ze moeten het breed maken zoals op 't 2012 uitshirt of 74 thuis shirt.
Effe wachten tot het uitshirt.
Lijkt hem te gaan worden helaas:

• Aquila
@Markuss
Het zal wel wennen, alleen het is weer een beetje meh.

• Aquila
Ik moet toegeven dat het shirt van België wel erg mooi is geworden.

• apis29
  • Niet online
Zo'n beetje het enige geslaagde Adidas shirt ja, Puma doet het deze keer stukken beter (voor de verandering :D ; enkel Marokko is weer afgescheept met een basic shirtje maar aangezien zoals we weten de meeste ontwerpen al minstens een jaar vantevoren klaar zijn en ze nu nieuw bij Puma zitten is het ook weer niet onverwacht) ...

apis29 wijzigde deze reactie 23-11-2019 00:27 (47%)

• Markuss
Duitsland uitshirt, is voor mij (ook) even wennen maar toch best wel mooi.

• Markuss
Nederlands elftal thuis EURO 2020:

Engeland thuis EURO 2020:

PSG 2020-2021:

En als laatste het, in mijn ogen, prachtige Dortmund shirt wat ze vorige week droegen ter ere van haar 110-jarig bestaan + de kool- en staalindustrie historie uit die buurt. Helaas staan eBay Kleinanzeigen vol met aanbiedingen van minimaal € 350,- euro:

• Aquila
@Markuss
Dat blackout shirt van Duitsland zal wel een topper worden. Die van Dortmund is ook wel dik hoor. Alleen zullen ze in Engeland wel weer over de “zwarthemden” beginnen zoals bij dat 2010 uitshirt.
Nederland shirt vind ik ook bruut.
Ik kan trouwens geen trainings pak vinden van Nederland. Zo’n zwarte, die vind ik heel mooi.

Aquila wijzigde deze reactie 16-12-2019 21:08 (17%)

• Saurez
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23-02 17:52
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen een match- en fanshirt, behalve de prijs? Ik was laatst aan het kijken in de webshop van Fenercvaros en zag daar beide varianten staan. Op internet kan ik er niet veel over vinden, behalve dat het matchshirt wat meer zou moeten 'ademen'.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:51

dvdkiwi

Hoi doei

Saurez schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:25:
Op internet kan ik er niet veel over vinden
"Authentic vs replica" googlen levert toch behoorlijk wat informatie op ;)
Bijvoorbeeld deze: https://www.soccerpro.com...replica-whats-difference/

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• apis29
  • Niet online
Ferencvaros

Hier zie je dat het logo wel geborduurd is bij de wedstrijdversie en bij hun fanshirt versie 'gesublimeerd' (in het materiaal geverfd). Het materiaal zal niet zoveel verschillen bij een club als dit, die krijgen niet het topspul van Nike waar je de laatste jaren wel duidelijk verschil voelt (itt het artikel hierboven nog zegt).

De achterkant zal wel verschillen, hier te zien dat het meer ademend is. Is meer de uitvoering dan dat het ander materiaal is, zelf vind ik zo'n achterkant wel lekker in de zomer.

apis29 wijzigde deze reactie 19-12-2019 00:09 (23%)

• Saurez
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23-02 17:52
Beiden bedankt!

• apis29
  • Niet online
Aquila schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:27:
[...]Het was mooier geweest als ze nog steeds Adidas als sponsor hadden en dan een mooi retro shirt maakte met deze patch.
New Balance shirtjes zijn niet mijn smaak. Misschien pik ik een Nike shirtje op volgend seizoen :)
Ze hebben tegenwoordig wel merkloze replica's zag ik in de online store. Enige pluspunt aan Nike shirts voor Liverpool dat ik kan zien is dat ik ze hier in de outlet ga tegenkomen O-) . Qua geld had New Balance het recht elk bod van een concurrent te evenaren en hadden ze ook gedaan dus voor het geld is de overstap al niet nodig. Is nog een rechtzaak voor geweest ook om voor Nike te mogen gaan, snap eigenlijk nog steeds niet waarom het mocht wat zoals het in eerste instantie leek stond New Balance gewoon in z'n recht om shirtsponsor te blijven bij evenaring van een concurrerend bod (edit: blijkbaar beargumenteerd dat de marketing machine van Nike het grote pluspunt was tov New Balance).
Bij nader inzien is een Liverpool shirtje a la Barca/ AS Roma derde natuurlijk wel iets om naar uit te kijken 8) .

Hier staan overigens nog de NB shirts die al ontworpen waren voor aankomend seizoen: https://www.footyheadline...home-away-third-kits.html

• Aquila
apis29 schreef op maandag 23 december 2019 @ 23:07:
[...]

Ze hebben tegenwoordig wel merkloze replica's zag ik in de online store. Enige pluspunt aan Nike shirts voor Liverpool dat ik kan zien is dat ik ze hier in de outlet ga tegenkomen O-) . Qua geld had New Balance het recht elk bod van een concurrent te evenaren en hadden ze ook gedaan dus voor het geld is de overstap al niet nodig. Is nog een rechtzaak voor geweest ook om voor Nike te mogen gaan, snap eigenlijk nog steeds niet waarom het mocht wat zoals het in eerste instantie leek stond New Balance gewoon in z'n recht om shirtsponsor te blijven bij evenaring van een concurrerend bod (edit: blijkbaar beargumenteerd dat de marketing machine van Nike het grote pluspunt was tov New Balance).
Bij nader inzien is een Liverpool shirtje a la Barca/ AS Roma derde natuurlijk wel iets om naar uit te kijken 8) .

Hier staan overigens nog de NB shirts die al ontworpen waren voor aankomend seizoen: https://www.footyheadline...home-away-third-kits.html
Ik vind New Balance gewoon eens merk waarvan ik altijd denk dat het B-merk is, nu is dat meer voor mij persoonlijk een dingetje, want het is gewoon een A-merk. Maar als ik de shirtjes bekijk, trekken ze mij 9/10x absoluut niet.
Nike en Adidas zijn natuurlijk ook zo inspiratieloos als de klote geworden, dus gooien ze het maar eens op retro ontwerpen, die overigens wel heel deftig zijn inderdaad >:)
Jammer voor New Balance dat ze niet de hoofd sponsor blijven, opzich ook wel lullig.. Het lijkt een beetje op Puma, die Dortmund sponsort sinds het behoorlijk goed gaat. Die bleven wel weer aan elkaar verbonden. Dan zou ik me als NB zijnde toch ook wel neergestoken voelen, omdat Liverpool per se naar Nike wilt O-)

• Markuss
Weer wat vermoedelijke shirts, FootyHeadlines zit er niet vaak naast.

Inter 2020-21

Inter uit:

Inter 3rd (geïnspireerd op 1997):

Juventus 2020-21:

Juventus uit:

Juventus 3rd:

LA Galaxy:

• Markuss
@Aquila en @apis29 Jullie hebben toch wel weet van Duitsland shirtjes.

Ik ben in dit shirt geïnteresseerd, lijkt mij een mooi en relatief zeldzaam (met Hummels) exemplaar. Zijn er veel neppe van deze in omloop en waar zou ik dat aan kunnen zien?

https://www.ebay.co.uk/it...94b4fb:g:OYwAAOSwmjZdqGTC

• Aquila
Markuss schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:08:
@Aquila en @apis29 Jullie hebben toch wel weet van Duitsland shirtjes.

Ik ben in dit shirt geïnteresseerd, lijkt mij een mooi en relatief zeldzaam (met Hummels) exemplaar. Zijn er veel neppe van deze in omloop en waar zou ik dat aan kunnen zien?

https://www.ebay.co.uk/it...94b4fb:g:OYwAAOSwmjZdqGTC
Ik heb dit shirt thuis liggen en ik durf je 99% zeker te zeggen dat hij echt is.
Waarom?
- Geen afwijkende kleuren. Ik zie een blauwe waas op shirt, misschien is het mijn beeld ofzo?
- Print lijkt in top staat, kleur ook.
- DFB logo ziet er goed uit.
- Tekst boven in de nek ook.
- Materiaal.
- Kraag loopt zoals het origineel.
- Ondanks de wazige foto, hologram ziet er goed uit.
- Adidas logo ziet er ook goed uit.

Wat mij betreft zou je hem kunnen kopen, alleen kun je altijd nog even wachten op Apis. Misschien valt hem nog iets op :)

Nepperds zijn hede daags moeilijk te onderscheiden. Vooral op kleine foutjes in het logo, afwijkende pasvorm en nog wat kleinigheden.
De oudere nepperds, vallen je meestal wel op als je het even goed inspecteert. Ga af op kleine details en vergelijk het met foto's van echte shirts. Helaas fotograferen veel verkopers nog met een aardappel, dus dat is soms frustrerend.

Aquila wijzigde deze reactie 31-01-2020 12:53 (15%)

• apis29
  • Niet online
Zie op het eerste oog ook niks mis ermee (y) (ook met name naar de kraag en het materiaal ervan gekeken en de bedrukking van de maat).

apis29 wijzigde deze reactie 31-01-2020 12:57 (50%)

• Markuss
Goed om te horen mannen, bedankt @apis29 & @Aquila ik ga er eens achteraan.

• Aquila
@Markuss

Aquila wijzigde deze reactie 31-01-2020 13:19 (128%)

• Markuss
Aquila schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:13:
@Markuss
[[URL=undefined]Afbeelding[/URL]]
[[URL=undefined]Afbeelding[/URL]]
Ik zie helaas niks @Aquila :-(

Edit: Nu wel.

Markuss wijzigde deze reactie 31-01-2020 13:16 (3%)

• Aquila
Markuss schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:16:
[...]

Ik zie helaas niks @Aquila :-(

Edit: Nu wel.
Zat even te sukkelen met die thumbnails }:|
Maar dan kun je het zelf vergelijken :)

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20:32
@Markuss Vraag anders ook even een foto van dat labeltje welke je op de tweede foto van Aquila ziet. Meestal hebben neppe shirts daar een verkeerde productcode op staan.

• Aquila
@Markuss
Om trouwens nog op je ene post te reageren.
Dat Inter shirtje wat gebaseerd is '97 is mooi, alleen de thuis en uit shirts stellen me dan weer teleur.
Juve thuis shirt is ook mooi, maar wit met goud vind ik toch meer Real Madrid waardig. Kijk maar naar hun huidige shirts.

• Markuss
Ik was gister in Bastaviastad, qua shirts viel het wel weer redelijk tegen. Adidas de standaardshirts: United (3de, blauw), Spanje thuis, Real Madrid uit en 3de allemaal voor 29,95

Bij Nike hingen er shirts van Barcelona, Chelsea, Paris en Galatasaray. Er hingen ook thuis- en uitshirts van Paris en dan waren wedstrijdshirts. Voor 35 euro kon je de wedstrijdshirts kopen, voor 25 de normale.

Achteraf had ik toch die witte Vaporknit willen hebben denk ik, te snel weggelopen. Mooi ding:

Bij Puma hingen er shirts van AC Milan (thuis en uit), Dortmund (thuis, uit, CL) en Marseille (thuis, uit en 3de) voor € 29,95.

• apis29
  • Niet online
@Markuss Dat is iig een stuk meer dan de Nike Store in Muiden: vorige week hadden ze alleen het thuisshirt van Barcelona en PSG van vorig jaar :/ , en die waren met x% korting ~€30 (wil eigenlijk die neon gele van Barcelona nog wel, een tijd terug hadden ze die nog wel maar ook weer geen €35 waard voor de replica versie)
Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True