Wilde de spanning nog opbouwen
maar hij is er al
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0n6ae6joH5l1BX7xhNxjFV4O.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GvLbokQzfARmaLpoAdytTAAN.jpg?f=user_large)
Logo (wel gewoon van Lextra) en shirt wat ik zelf voor ogen had zijn beiden nog beschikbaar dus misschien binnenkort even wat proberen.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0n6ae6joH5l1BX7xhNxjFV4O.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GvLbokQzfARmaLpoAdytTAAN.jpg?f=user_large)
Leek wel gewoon geborduurd op d /een grote versie die ik vlgns mij gezien had en mag je ook wel van uitgaan denk ik. Maar stuitte gister per toeval op een eBay verkoper in Peru die op verzoek van die dingen maakt (aldus de beschrijving bij een logo patch van oa FC Twente). Die van AZ zou geen probleem moeten zijn zo simpel; enkel écht ronde logos zagen er wel niet bepaald strak uit.Pompi schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:17:
[...]
Op het promo plaatje lijkt het logo ook een bedrukking te zijn en niet gestikt, dus die had ik ook onder de bedrukking geschaard.
Gelukkig blijven clublogo's vaak jaren hetzelfde dus misschien zou je dat zelfs van een ouder "donor" shirt kunnen halen.
Logo (wel gewoon van Lextra) en shirt wat ik zelf voor ogen had zijn beiden nog beschikbaar dus misschien binnenkort even wat proberen.
[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 15-05-2020 14:21 ]